This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zolang ze nog adverteren met die koptelefoon ga ik er vanuit dat die er bij zit. We gaan het zienboratnl schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:57:
[...]
Of de voorwaarden kloppen weet ik niet. Maar als zij jou die koptelefoon beloven, en die leveren ze vervolgens niet. Dan komen ze niet na, wat mij voldoende reden lijkt om de koopovereenkomst te ontbinden.
De goedkoopste combi met 4GB internet bij beide. De €42,50 variant van Coolblue en de €14,85 variant van Vodafone Friends & Family heb ik vergeleken met bij beide het toestel via Coolblue.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Toen ik net belde voor de zelfde vraag werd mij vertelt dat je met nummer behoud dit kunt regelen. Mijn huidige abonnement loopt pas af in april maar dat was dus geen probleem. Op de datum dat je huidige abbo afloopt zou je nieuwe abbo moet ingaan. Voor nummer behoud moet je wel een formulier invullen en wat gegevens opsturen maar dat zul je in het bestel proces wel voorbij zien komen.Yorin schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:32:
Kan je bij Cooblue ook je abonnement op een later moment in laten gaan? Mijn oude abonnement is namelijk nog niet afgelopen en ik zou wel graag mijn nummer willen behouden.
EDIT: Bij diverse winkels in utrecht geweest. Alleen bij mediamarkt wist die jongen van de actie. Moest een aanbetaling doen en afwachten of hij ze ging krijgen.. niet echt een optie. Alle andere telefoon zaken wisten sommige niet eens van deze telefoon af. Of kon niets navragen enz.

[ Voor 49% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 04-02-2013 15:41 ]
Top, dan bestel ik vanavond, denk ik, de hele boel met nummerbehoud. Abo loopt namelijk pas in mei af.Linius schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:35:
[...]
Toen ik net belde voor de zelfde vraag werd mij vertelt dat je met nummer behoud dit kunt regelen. Mijn huidige abonnement loopt pas af in april maar dat was dus geen probleem. Op de datum dat je huidige abbo afloopt zou je nieuwe abbo moet ingaan. Voor nummer behoud moet je wel een formulier invullen en wat gegevens opsturen maar dat zul je in het bestel proces wel voorbij zien komen.
PSNid: robero50

Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: xxxxx en ordernummer: xxxxx
Helaas is deze actie tijdelijk, aangezien op = op. Omdat u al een order hebt geplaatst, zit deze er bij. Het is echter wel zo dat het niet direct zichtbaar is bij uw bestelling, omdat deze later toegevoegd zal worden.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Dat is goed om te horen, want daar hebben ze exact de zelfde Tele 2 combinatie als bij Coolblue zag ik. Aangezien ik m'n vader nog moet zien te overtuigen kan ik hem op z'n vroegst pas vanavond bestellen. Zit momenteel even zonder baan dus dat is een gevoelig onderwerpfrankeros schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:03:
Heb mijn Z bij studentmobiel besteld de 2 jaar Vodafone 42,50 keuze gedaan. Heb gebeld met ze en ze hadden nog maar 90 pre-orders gehad en dus nog genoeg headphones over. Ben benieuwd!
Vanochtend gemaild maar jammer genoeg nog geen reactie ontvangen.
Bij geluk hierdoor er ook aan herinnerd dat mijn paspoort vandaag afloopt.

Telefonisch bevestiging gekregen gisteren, zojuist nog via de email om een schriftelijke bevestiging gevraagd. Then again, ik had de XZ al besteld voordat die koptelefoon erbij zou komen dus voor mij is het alleen maar bonus!oxley schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:05:
Iemand al bevestiging van belsimpel dat de hoofdtelefoon geleverd gaat worden?
Vanochtend gemaild maar jammer genoeg nog geen reactie ontvangen.
Dit gaf voor mij de doorslag. Binnenkort dus eigenaar van een Xperia Z en een mooie headset!
Dat is de laagste prijs die ik tot nu toe heb gezien, maar je kan hem gewoon los bestellen bij Vodafone, dus het zal vast wel kloppen.YSF schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:13:
Op de website van Vodafone staat hij los voor 569.- ..
Klopt dit?
(Misschien is het marge tussen dat en de gewone 629,- wat er gebruikt wordt om die hoofdtelefoons te financieren, Vodafone levert deze immers niet bij pre-orders.

Ook gebeld, headsets gingen hard maar ik krijg hem er ook bij (tel zat al in winkelmandje, 1 seconde na ophangen besteldcordonbleu schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:15:
Net nog even gebeld met Coolblue (13 minuten in de wacht!) en gevraagd of als ik NU bestel ik er de headset nog bij zou krijgen. Aan de andere kant van de lijn kreeg ik te horen dat dit een 100% ja was. Ik vroeg me dus af hoe hij er nu zo zeker van kon zijn. Toen werd mij verteld dat ze bij Coolblue vandaag te horen hebben gekregen hoeveel headsets ze precies zouden krijgen en in het systeem kon hij het aantal pre-orders zien. Hij vertelde dat er nog wel een redelijk aantal beschikbaar waren.
Dit gaf voor mij de doorslag. Binnenkort dus eigenaar van een Xperia Z en een mooie headset!
Nu alleen nog kijken voor die bluetooth oordopjes, al iemand gespot waar deze te koop zijn? Ik bedoel de
de SBH-20

Ps4/switch gamer
Ik ben benieuwd of de hoofdtelefoon er alleen bij losse aankopen bij zit, of ook bij een abonnement.
Your Friendly Neighborhood Moderator
bij beideJorgen schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:55:
En dan je mooie hoofdtelefoon op de bluetoothset aansluiten... Kan dat? Ja toch?
Ik ben benieuwd of de hoofdtelefoon er alleen bij losse aankopen bij zit, of ook bij een abonnement.
Gaat erbij zitten als je op tijd bent in ieder geval. Bij mijn Belgische pre-order zit hij erin, maar die is al van dag 1 geplaatst. Hoofdtelefoon krijg je bij alle pre-orders, ook zonder abonnement. Beste deal in heel de wereld, nergens anders doen ze zo veel.Fentek schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:52:
Net naar coolblue (België) gebeld, die kon mij geen bevestiging geven of de hoofdtelefoon erbij zou zitten. Dan maar wat afwachten wat er deze week zal bekend gemaakt worden over pre-orders in Belgische winkels.
De Belgische winkels gaan ook acties doen, maar het zal niet de MDR-1R zijn. Waarschijnlijk die BT-speaker of een kleinere headset ofzo. Heb ik nog geen informatie over, volgende week gaat dat allemaal duidelijk worden.
Verwijderd
Tele2 actiebundel: 500 min/sms + 500MB, 2 jaar € 30 euro per maand, toestel 80 euro.
Al met al met aansluitkosten erbij totaal € 830. Probleem is dat er niet bij staat wat de internetsnelheid is maar daar wordt ik morgen over teruggebeld.
-edit- en de headphones erbij natuurlijk
[ Voor 59% gewijzigd door Humma Kavula op 04-02-2013 19:44 ]
Toch gaaf, een top hoofdtelefoon als bonus bij zo'n gaaf toestelLuco schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:07:
[...]
Telefonisch bevestiging gekregen gisteren, zojuist nog via de email om een schriftelijke bevestiging gevraagd. Then again, ik had de XZ al besteld voordat die koptelefoon erbij zou komen dus voor mij is het alleen maar bonus!
Ik heb inmiddels ook schriftelijke bevestiging dat ik hem ga ontvangen, mijn dag kan niet meer stuk!
Verwijderd
Ps4/switch gamer
Oké dankjewel. Dan wacht ik morgen nog eerst even af voordat ik een mailtje stuur. Die headset geloof ik inmiddels wel dat ik die erbij krijg. Het gaat me er vooral om dat m'n nummerbehoud niet goed in de bestelling lijkt te staan.Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:26:
@Boratnl, ik heb hem een uur geleden besteld, bij coolblue en ze hebben mij telefonisch gegarandeerd dat de headset er nog bij zit! Ik heb vanmiddag ook een vraag ingestuurd via het contactformulier maar daar heb ik ook niet op terug gehad.
Lijkt me sterk, met nummer behoud kun je bij tele2 (en vrijwel elke provider) dit vanaf 2 maanden/60 dagen voor einde huidig contract aanvragen. Als je dus nu een abbo afsluit zit je komende maanden met dubbele kosten.Yorin schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:39:
[...]
Top, dan bestel ik vanavond, denk ik, de hele boel met nummerbehoud. Abo loopt namelijk pas in mei af.
De wijzen komen uit het Oosten!
Die zijn voordat er reviews van te vinden zijn niet aan te raden, na wat onderzoek schijnt in ieder geval op het moment de Samsung HS3000 het beste apparaat binnen de formfactor te zijn, aangezien deze Apt-X support en een goede Wolfson DAC heeft. (De oordopjes die erbij geleverd worden zijn blijkbaar bagger, maar betere heb je sowieso wel, al zijn het die bij de Z worden geleverd.)NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:40:
[...]
Nu alleen nog kijken voor die bluetooth oordopjes, al iemand gespot waar deze te koop zijn? Ik bedoel de
de SBH-20 [afbeelding] die lijken me ideaal.
Maar ja, ik wacht zelf dus op die reviews van de SBH-20, want ik vind hem er wel een heel stuk mooier uit zien.
Studentmobiel zegt 7200/384kbps.Humma Kavula schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:24:
Hmm, bij belsimpel:
Tele2 actiebundel: 500 min/sms + 500MB, 2 jaar € 30 euro per maand, toestel 80 euro.
Al met al met aansluitkosten erbij totaal € 830. Probleem is dat er niet bij staat wat de internetsnelheid is maar daar wordt ik morgen over teruggebeld.
Inderdaad een mooie deal! Na de huidige prijzen van T-Mobile, Hi en KPN te hebben gezien dacht ik dat ik eindelijk moest geloven aan die afschuwelijke prijsverhogingen waar ik continu van hoor, maar blijkbaar is dat lang zo erg nog niet. (Sterker nog, het Vodafone 4GB abo met 14.4 Mbps down wat ik heb afgesloten is beter dan ik ooit eerder heb gezien.)
[ Voor 31% gewijzigd door M-en-M op 04-02-2013 19:45 ]
Wel ja dat was het probleem net. Ik heb hem nog steeds niet besteld na wat ik hier las over al dan niet door de voorraad heen te zitten, en daarom maar even gebeld naar Coolblue. Ik heb toch liever de hoofdtelefoon of eventueel dock/speaker in België dan helemaal niksAmbroosV schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:58:
[...]
Gaat erbij zitten als je op tijd bent in ieder geval. Bij mijn Belgische pre-order zit hij erin, maar die is al van dag 1 geplaatst. Hoofdtelefoon krijg je bij alle pre-orders, ook zonder abonnement. Beste deal in heel de wereld, nergens anders doen ze zo veel.
De Belgische winkels gaan ook acties doen, maar het zal niet de MDR-1R zijn. Waarschijnlijk die BT-speaker of een kleinere headset ofzo. Heb ik nog geen informatie over, volgende week gaat dat allemaal duidelijk worden.
Door Sony is die wel te verwisselen,dat is een vereiste van de EU.diver99 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:48:
mischien een stomme vraag maar ik weet dat de batterij niet los is maar betekend dat dat hij ook door sony niet te verwisselen is?
Die koptelefoon wil ik er namelijk wel bij zodat ik hem op Marktplaats kan knallen, scheelt weer natuurlijk.
(Heb een betere koptelefoon namelijk)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb net nog even gebeld met bol.com en nu wisten ze mij te vertellen dat je, als je niet tijdens de actieperiode bestelt, je 'm niet gaat krijgen! Verder heb ik hen ook nog getweet en gemaild maar daar moet ik nog reactie op krijgen. Mij werd geadviseerd om 'm te annuleren en opnieuw te bestellen. Omdat ik niet heel veel vertrouwen heb in bol, ben ik maar even naar coolblue gaan bellen. Nu zit ik nog bij de 175 bestellingen (besteld om 19.44) maar ze zijn er bijna doorheen. Dus mocht iemand nog daar willen bestellen, dan is nu nu wel aan te raden!Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:29:
[...]
ik kreeg de mail na telefoontje naar klantendienst, dus geen standaardmailtje
maar normaal ben jij er dan ook wel bij.
Geen idee maar ik denk het niet aangezien hun direct de aanvraag richting de provider doen voor het contract.Donstil schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:57:
Ik kan de 18de pas verlengen, weet iemand of ik dan nu een Pre-order kan Plaatsen?
Die koptelefoon wil ik er namelijk wel bij zodat ik hem op Marktplaats kan knallen, scheelt weer natuurlijk.
(Heb een betere koptelefoon namelijk)
Verwijderd
ik vertrouw op de mail die ik heb gehad, als het niet zo is hoort Jaap van de klantendienst nog van meT-imm schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:58:
[...]
Ik heb net nog even gebeld met bol.com en nu wisten ze mij te vertellen dat je, als je niet tijdens de actieperiode bestelt, je 'm niet gaat krijgen! Verder heb ik hen ook nog getweet en gemaild maar daar moet ik nog reactie op krijgen. Mij werd geadviseerd om 'm te annuleren en opnieuw te bestellen. Omdat ik niet heel veel vertrouwen heb in bol, ben ik maar even naar coolblue gaan bellen. Nu zit ik nog bij de 175 bestellingen (besteld om 19.44) maar ze zijn er bijna doorheen. Dus mocht iemand nog daar willen bestellen, dan is nu nu wel aan te raden!
verder heb ik tot nu toe alleen maar positieve ervaring met bol, geheugenkaartje netjes op tijd geleverd, 30 eur goedkoper dan bij coolblue, de xperia zelf ook 20 eur goedkoper
als dit nog goed loopt krijgen ze van mij n dikke pluim, en goede score in pricewatch
Ps4/switch gamer
Zowel bij bol als coolblue is hij 629 hoor ;-)Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 20:18:
[...]
ik vertrouw op de mail die ik heb gehad, als het niet zo is hoort Jaap van de klantendienst nog van me
verder heb ik tot nu toe alleen maar positieve ervaring met bol, geheugenkaartje netjes op tijd geleverd, 30 eur goedkoper dan bij coolblue, de xperia zelf ook 20 eur goedkoper
als dit nog goed loopt krijgen ze van mij n dikke pluim, en goede score in pricewatch
Verwijderd
hoesje neen dank je, waarom zo'n mooie en stevige telefoon verstoppen?NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 04 februari 2013 @ 20:18:
Trouwens iemand al gespot waar accessoires te koop zijn? Wil het dock toch ook, en een mooi hoesje.
ik zie zowat iedere iphone bezitter doen. maar stoefen over het geweldige design van hun perfecte telefoon, maar allemaal zon lelijke dikke case eromheen...
de dock is wel een must, betaal ik gerust wat extra voor indien nodig.
Xperia Z is €649 bij Coolblue in België. Voor Belgen is het op dit moment gewoon veel interessanter om een pre-order voor de Z te plaatsen in Nederland. Betere deal (hoofdtelefoon, België krijgt die niet), goedkoper en een week vroeger (4 maart in België). Hoera voor Coolblue/Bol/GSMwijzercordonbleu schreef op maandag 04 februari 2013 @ 20:20:
[...]
Zowel bij bol als coolblue is hij 629 hoor ;-)
In België is ie bij Coolblue 649 euro. Dat is jammer natuurlijk, maar zolang ze de hoofdtelefoon meeleveren klaag ik niet.cordonbleu schreef op maandag 04 februari 2013 @ 20:20:
[...]
Ps4/switch gamer
Verwijderd
ah, dat is dan veranderd, toen ik vorige week preorderde was het nog 649cordonbleu schreef op maandag 04 februari 2013 @ 20:20:
[...]
Voor de overige mensen die ook nog een headset erbij willen.
phonehouse - t-mobile - belsimpel - bol - coolblue - studentmobiel - telecomwijzer - typhone-belcompany - hi
[ Voor 36% gewijzigd door jaco32 op 04-02-2013 20:56 ]
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 20:51:
Levert hi ze er ook bij? Dan verwacht ik dat KPN dat ook wel doet.
Verwijderd
Ik hoop dat KPN dat ook doet... mijn vader wil absoluut niets anders dan kpn...jaco32 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 20:52:
Bij kpn kan je nu nog alleen maar inschrijven, maar bij hi krijg je de headset er dus ook bij
[...]
Heb nu in ieder geval een pre-pre-order (Ja, 2 keer pre) bij Belcompany geplaatst in de hoop dat ik daar op een later moment mijn abo kan starten.
[ Voor 32% gewijzigd door Yorinn op 04-02-2013 20:59 ]
Ik wil niet wisselen van provider met nummerbehoud, dat is het punt. Het staat op geen enkele site namelijk.Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 20:59:
Ik geloof dat ze vrijwel allemaal 2 maanden aanhouden als wisselperiode.
Verwijderd
ik heb mijn abbonement verlengd naar vodafone eergisteren, en daar mocht ik maximaal 60 dagen voor afloop bestellen.Yorin schreef op maandag 04 februari 2013 @ 21:03:
Ik wil naar Vodafone toe, maar staat op het contract een startdatum voorgedrukt of kan je die zelf wijzigen?
Het was wel een friends&family abbonement, ik weet niet in hoeverre dat nog uitmaakt.
Verwijderd
Na even navraag gedaan te hebben blijkt dit een typefout te zijn.. Het is 'zoo druk op dit moment'. Valt weer mee gelukkig!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 21:18 ]
Ik denk dat ik een gemiddelde internetter zal zijn (nog geen smartphone gehad).
Toch is het soms handig om even naar Duitsland te kunnen bellen - al was het maar om te vragen of er geskyped kan worden.
Dan blijft daarnaast natuurlijk ook nog de vraag wat een goede internetbundel is.
[ Voor 22% gewijzigd door Jorgen op 04-02-2013 21:39 ]
edit: blijkbaar is Coolblue nog bereikbaar. Even bellen dan maar.
[ Voor 16% gewijzigd door Linius op 04-02-2013 21:52 ]
Coolblue klantenservice is open tot 12 uur vannacht. Ook Bol.com heeft een 24-uurs klantenservice.Linius schreef op maandag 04 februari 2013 @ 21:51:
Eindelijk het groene licht gekregen hier. Nu even kijken waar ik zekerheid heb op een koptelefoon. Natuurlijk ben ik zo laat dat de klantenservice overal al gesloten is.
Zie mijn edit, ik kwam er net achter. Verbazingwekkend eigenlijk, goede zaak!Yorin schreef op maandag 04 februari 2013 @ 21:52:
[...]
Coolblue klantenservice is open tot 12 uur vannacht. Ook Bol.com heeft een 24-uurs klantenservice.
edit: zojuist van de telefoon met Coolblue en de medewerker vertelde mij dat ze nu al over het aantal pre-orders heen zien waarbij ze een koptelefoon kunnen leveren. Hij zei gelukkig eerlijk dat als ik nu zou bestellen dat ik al te laat ben dus ik ga dan toch maar naar Studentmobiel.
Dus aan iedereen: coolblue heeft geen koptelefoons meer beschikbaar!
[ Voor 37% gewijzigd door Linius op 04-02-2013 21:59 ]
V-Strom 650
Dat is jammer. Dan maar even verder kijken.Xoxol schreef op maandag 04 februari 2013 @ 22:00:
Net klantenservice van CB gebeld...alle toestelen+ hoofdtelefoons zijn ongeveer 1 uur geleden al voorbesteld.
Bedoel je dat ze een uur geleden allemaal op zijn, en alles daarvoor dus wel een heeft? (gewoon voor zekerheidXoxol schreef op maandag 04 februari 2013 @ 22:00:
Net klantenservice van CB gebeld...alle toestelen+ hoofdtelefoons zijn ongeveer 1 uur geleden al voorbesteld.
Inmiddels besteld bij Studentmobiel. Wellicht een beetje off topic, maar weet iemand waar ik kan aangeven op welke datum ik mijn nieuwe Tele 2 contract wil laten ingaan? Ik heb gekozen voor zonder nummer behoud.
[ Voor 36% gewijzigd door Linius op 04-02-2013 22:10 ]
Verwijderd
Alle pre-orders die geplaatst zijn voor de actie bekend was komen ook in aanmerking. Mijn pre-order staat al van 8 januari en ik krijg 'm ook.Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 22:10:
toch een heleboel preorders blijkbaar als ze op enkele dagen al erdoor zitten. lijkt hard te gaan wel met deze xperia... sony zou hiermee best wel eens goede zaken kunnen doen qua marktaandeel terugwinnen
Maar het gaat inderdaad hard. Ik hou Twitter en Facebook in de gaten en er is veel meer buzz voor de Xperia Z dan er al ooit geweest is voor een smartphone van Sony. Als ze erin slagen de verkoop te laten starten voor MWC hebben ze eigenlijk een toestel in de winkel liggen dat sneller is dan alle bekende aangekondigde toestellen. Da's vrij uniek en al helemaal voor Sony.
[ Voor 28% gewijzigd door AmbroosV op 04-02-2013 22:12 ]
@AmbroosV, neem aan dat je januari bedoeld?
@roflexx, de kans is dan inderdaad klein dat je nog een hoofdtelefoon hebt. Misschien bij GSMWijzer/Studentmobiel, ik denk dat het daar niet zo snel gaat.
bij gsmwijzer trouwens 258 euro bijbetalen voor 2 jarig bij vodafone nee dankje,vind ik echt belachelijk
[ Voor 42% gewijzigd door roflexx op 04-02-2013 22:15 ]
Verwijderd
Je kan zonder nummerbehoud bij Vodafone niet op een latere datum starten dan de datum die zij doorgeven aan je. Dat wordt dus een prepaid scoren en daarmee een andere datum kiezen voor het nummerbehoud daarvan.
Verwijderd
Weet jij toevallig of het bij Tele 2 wel kan? En zo niet hoe gaat dat precies in z'n werk met een prepaid kaartje? Ik ben nog nooit overgestapt dus dit is even nieuw voor meYorin schreef op maandag 04 februari 2013 @ 22:32:
Je kan zonder nummerbehoud bij Vodafone niet op een latere datum starten dan de datum die zij doorgeven aan je. Dat wordt dus een prepaid scoren en daarmee een andere datum kiezen voor het nummerbehoud daarvan.
http://www.t-mobile.nl/sony-xperia-zVerwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 22:37:
T-Mobile heeft blijkbaar ook een actie met een headset (klik), iemand die weet om welk type headset dit gaat?
MDR-1R, zelfde als bij Coolblue/GSMwijzer/Bol.
Ik heb het gevoel dat ze bij T-Mobile NL en Sony Mobile NL wel goede maatjes zijn.
Verwijderd
Sorry dat ik je nogmaals stoor, maar Hi geeft er ook een koptelefoon bij. Hoe groot is de kans dat KPN dit ook doet? Ik ga het morgen sowieso navragen bij KPN.AmbroosV schreef op maandag 04 februari 2013 @ 23:09:
[...]
http://www.t-mobile.nl/sony-xperia-z
MDR-1R, zelfde als bij Coolblue/GSMwijzer/Bol.
Ik heb het gevoel dat ze bij T-Mobile NL en Sony Mobile NL wel goede maatjes zijn.
Verwijderd
ik heb ondertussen betaald aan toestellease voor mijn Xperia S, 2 keer 12 euro en 9 keer 24 euro nu.Senor Sjon schreef op maandag 04 februari 2013 @ 23:26:
KPN werkt met toestellease ellende, kan je net zo goed die koptelefoon los kopen aan extra kosten.
totaal? 264 over de hele looptijd dus. Daarnaast heb ik vanmiddag even gebeld, en het overnamebedrag is op dit moment 115 euro. 369 euro heb ik dus in totaal betaald voor mijn telefoon. Ik had hem als een van de eerste in nederland. Dus het heeft mij zo'n 60 euro gescheeld.
2jarige abbonementen met toestellease zijn dom, 1jarig valt best wel mee. Beetje een gokje of je duurder of goedkoper uitkomt met lease vs sim only + toestel.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 23:38 ]
Twijfel echt heel erg vooral omdat ik deze telefoon niet eens eerst kan uitproberen ofzo ivm met de speciale hoofdtelefoon aanbieding waardoor ik zsm moet bestellen
Android optimalisatie: Sony -> HTCIseT schreef op maandag 04 februari 2013 @ 23:46:
Ik twijfel nu echt tussen een onex+ en deze tel. Beide toestelen zijn groter dan ik eigenlijk wil. Maar deze is echt huge met 5 inch. Ik heb nu een HTC legend dus dit is een grote overstap. Bij studentmobiel hebben ze een mooie aanbieding voor dit toestel, T-Mobile 230 student 24 maanden €26.95 + €272,-.
Twijfel echt heel erg vooral omdat ik deze telefoon niet eens eerst kan uitproberen ofzo ivm met de speciale hoofdtelefoon aanbieding waardoor ik zsm moet bestellen
Uiterlijk Android skin: Sony -> HTC
Bouwkwaliteit: Sony -> HTC
Hardware: Sony -> HTC
De OneX+ kost vrijwel evenveel als de Xperia Z. Ik zou zonder twijfel voor de Xperia Z gaan als ik het geld had..
Goedkoopste wat ik nu heb gezien is Tele2: 500/500/500 voor 30 euro/maand en 80 euro voor het toestel (omgerekend 33,33/maand).
bij Vodafone heb je 12x€21(eerste jaar) + 12x€42(tweede jaar) .+ €130 (toestel) voor 125min/onbeperkt sms/4gb
Maar €80 duurder over 2 jaar dan tele2 en je hebt nog een "betere" provider met een fatsoenlijke databundel ook.
snap persoonlijk niet waarom iedereen zich hier zo blindstaart op Tele2 en/of de goedkoopste prijs.
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 05-02-2013 00:28 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De Xperia Z is maar 5mm hoger, 1mm breder en 1mm dunner dan de One X+. Qua inhoud/volume dus eigenlijk zelfs kleiner dan de One X+IseT schreef op maandag 04 februari 2013 @ 23:46:
Ik twijfel nu echt tussen een onex+ en deze tel. Beide toestelen zijn groter dan ik eigenlijk wil. Maar deze is echt huge met 5 inch. Ik heb nu een HTC legend dus dit is een grote overstap. Bij studentmobiel hebben ze een mooie aanbieding voor dit toestel, T-Mobile 230 student 24 maanden €26.95 + €272,-.
Verwijderd
de prijs voor het overnemen van een Xperia S op dit moment was 115. 1/3 van de nu geldende nieuwwaarde dus, zoals Hi zelf ook aangeeft.Vlemert schreef op maandag 04 februari 2013 @ 23:45:
Weet je zeker dat je die 115 euro echt krijgt? Ik vertrouw die toestellease namelijk niet zo. Heeft ook wel eea te maken met het feit dat een telefoon er bij mij na een jaar zeker niet meer als nieuw uit ziet..
Neem je een iPhone 5 dan zit dat natuurlijk anders. die kost je 2 keer 15 euro, maar daarna 10 keer 58 euro en dan mag je daarna 1/3 van 650 euro afrekenen.