Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Bij Vodafone zelf staat die ook, he. Daar is die 135 euro met een nieuw abonnement. Dan heb je het goedkoopste abonnement.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
ja klopt ,even afwachten of hun ook de paarse gaan leveren ,anders wordt het toch de witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Bij Vodafone zelf krijg je in ieder geval geen koptelefoon bij. Alleen de standaard-headset.

Bron: https://twitter.com/vodafoneNL/status/297815131000303616

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:53
via de vodafone winkels niet.. dus via de website misschien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 22:20:
via de vodafone winkels niet.. dus via de website misschien wel :)
Zou ik niet vanuit gaan tenzij KPN of Tmobile het wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
Yorin schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 22:16:
Bij Vodafone zelf krijg je in ieder geval geen koptelefoon bij. Alleen de standaard-headset.

Bron: https://twitter.com/vodafoneNL/status/297815131000303616
"Er wordt gelever!" Wat een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:45
AmbroosV schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 21:14:
[...]

Zal er bij Coolblue maandag wel opkomen.
dan zullen de headphones wel op zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Xperia Z op 9 januari al in de preorder laten zetten, ik hoop dan toch dat ik er de extraatjes bij mag verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 04-09 17:37
M-en-M schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 21:12:
Op Belsimpel.nl wordt er nu ook dikgedrukt aangegeven dat je er een hoofdtelefoon t.w.v. 249,95 euro bij krijgt, zal morgen even een mailtje sturen of dat klopt (en over welk model het gaat). Zelf had ik net als Ambroos (en zoals ik in het gewone topic al had aangegeven) overigens liever de BT variant gezien, i.v.m. die klepjes op de Z en omdat ik toch al een Sennheiser HD 650 heb.
Maar even een telefoontje gepleegd naar Belsimpel, de man aan de lijn was vrij behulpzaam en kon bevestigen dat ze inderdaad een hoofdtelefoon van Sony zouden leveren. Hij wist echter niet zeker om welk model het zou gaan (al had hij dit wel even geGoogle'd, aangezien er niets intern te vinden was) en had verder ook geen informatie over evt. voorwaarden. (Al dacht hij dat aangezien het zo prominent op de website stond er wel genoeg voor iedereen zouden zijn)

Verder ook maar even een mailtje gestuurd naar de klantenservice van Coolblue ter bevestiging van het eerdergenoemde Twitter-bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06:52
Crosspost uit [Sony Xperia Z] Discussie en Ervaringen
Bol.com meldt nu ook de voorwaardes voor de hoofdteklefoon. Gaat om de MDR-1R van Sony.
Voorwaarden Sony Xperia Z Pre-Order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:18
Voor diegene die bij coolblue of bol.com gepre-ordered hebben. Moet je ineens betalen, of gaat het pas van je creditkaart als hij geleverd wordt. Kan er voordat het toestel verzonden worden nog kosteloos worden geannuleerd?

Bij Coolblue moet er ineens betaald worden, maar staat niets over annuleren. En ook op de site van bol.com vind ik niets duidelijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook bij bol heb ik vooraf moeten betalen
annuleren kan wel altijd nog

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:55
Hathie schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:24:
Voor diegene die bij coolblue of bol.com gepre-ordered hebben. Moet je ineens betalen, of gaat het pas van je creditkaart als hij geleverd wordt. Kan er voordat het toestel verzonden worden nog kosteloos worden geannuleerd?

Bij Coolblue moet er ineens betaald worden, maar staat niets over annuleren. En ook op de site van bol.com vind ik niets duidelijk.
Ik heb bij Coolblue besteld via de betaalmethode "overmaken naar bankrekening". Ik wacht nu dus af op meer informatie over die koptelefoon voordat ik de betaling ga afhandelen. Volgens wet Kopen Op Afstand mag je altijd kosteloos annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 15:38
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:26:
ook bij bol heb ik vooraf moeten betalen
annuleren kan wel altijd nog
Bij Bol kan je ook kiezen voor acceptgiro :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
knny schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:27:
[...]

Bij Bol kan je ook kiezen voor acceptgiro :)
Helaas is dat niet mogelijk voor preorders, anders had ik dat ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Mijn ma heeft dat zojuist gedaan, dus kan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlemert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-05-2021
Ik heb direct via iDeal betaald bij coolblue. Kan me niet voorstellen dat je niet kan annuleren verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
knny schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:32:
Mijn ma heeft dat zojuist gedaan, dus kan gewoon.
Hoe heeft ze dat gedaan dan, want bij mij is die keuze niet klikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
banaliteit schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:33:
[...]

Hoe heeft ze dat gedaan dan, want bij mij is die keuze niet klikbaar.
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2hnluds.jpg

Zou kunnen dat er een soort van creditcheck is ofzo. Maar zoals je ziet kan het gewoon. Of je moet gewoon al lang klant zijn bij Bol en vaak hebben besteld.

[ Voor 9% gewijzigd door knny op 03-02-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/789501/temp.png

Ik heb die optie niet... Vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:18
banaliteit schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:27:
[...]

Ik heb bij Coolblue besteld via de betaalmethode "overmaken naar bankrekening". Ik wacht nu dus af op meer informatie over die koptelefoon voordat ik de betaling ga afhandelen. Volgens wet Kopen Op Afstand mag je altijd kosteloos annuleren.
Dan toch maar vanavond bestellen denk ik zo. Als dan blijkt dat de headphone niet geleverd wordt kan ik nog altijd annuleren.
Ik zou wel bij bol.com bestellen, aangezien het daar 20 euro goedkoper is. Ik neem aan dat indien ik bij bol.com annuleer dat ik dan gewoon het totale bedrag teruggevorderd krijg?

[ Voor 8% gewijzigd door Hathie op 03-02-2013 15:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
Hathie schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:44:
[...]

Dan toch maar vanavond bestellen denk ik zo. Als dan blijkt dat de headphone niet geleverd wordt kan ik nog altijd annuleren.
Ik zou wel bij bol.com bestellen, aangezien het daar 20 euro goedkoper is. Ik neem aan dat indien ik bij bol.com annuleer dat ik dan gewoon het totale bedrag teruggevorderd krijg?
Volgens wet Kopen op Afstand wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:58

HollovVpo1nt

I like gadgets

Is niet vreemd. Bol.com geeft die optie pas aan mensen die al een paar keer voor een bepaald bedrag iets hebben gekocht. Hiermee beperken ze fraude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
banaliteit schreef op zondag 03 februari 2013 @ 16:12:
[...]

Volgens wet Kopen op Afstand wel.
zou ik niet zo maar vanuit gaan, bij coolblue staat wel degelijk dat indien een telefoon ic.m een abonnement is afgesloten deze buiten de retourregeling valt

Uitzonderingen
De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:

Softwarepakketten, inktcartridges en tonercassettes waarvan de verzegeling verbroken is of de verpakking geopend is, of die geïnstalleerd of geregistreerd zijn.
Verbruiksartikelen zoals beschermfolie of reinigingsvloeistof (indien geopend).
Artikelen die om hygienische redenen niet geruild kunnen worden zoals oordopjes, in-ear-headsets, waterkokers, koffiezetapparaten, strijkijzers, stijl- en krultangen, tandenborstels en massage-, scheer-, of epileerapparaten (indien geopend).
Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.
Afgesloten abonnementen en simkaarten, al dan niet in combinatie met hardware.

[ Voor 54% gewijzigd door diver99 op 03-02-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
diver99 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 16:41:
[...]

zou ik niet zo maar vanuit gaan, bij coolblue staat wel degelijk dat indien een telefoon ic.m een abonnement is afgesloten deze buiten de retourregeling valt

Uitzonderingen
De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:

Softwarepakketten, inktcartridges en tonercassettes waarvan de verzegeling verbroken is of de verpakking geopend is, of die geïnstalleerd of geregistreerd zijn.
Verbruiksartikelen zoals beschermfolie of reinigingsvloeistof (indien geopend).
Artikelen die om hygienische redenen niet geruild kunnen worden zoals oordopjes, in-ear-headsets, waterkokers, koffiezetapparaten, strijkijzers, stijl- en krultangen, tandenborstels en massage-, scheer-, of epileerapparaten (indien geopend).
Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.
Afgesloten abonnementen en simkaarten, al dan niet in combinatie met hardware.
Ah ja, dat klopt. Ik ging er vanuit dat hij een los toestel ging kopen. Volgens de wet Kopen op Afstand zijn er inderdaad uitzonderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
ik heb net coolblue gebeld en deze bevestigen inderdaad dat er bij de preorder een headphone geleverd gaat worden. Hoeveel ze er gaan krijgen is nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
diver99 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 17:04:
ik heb net coolblue gebeld en deze bevestigen inderdaad dat er bij de preorder een headphone geleverd gaat worden. Hoeveel ze er gaan krijgen is nog onbekend.
Is dit dan ook icm een abonnement? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
ja is ook in combi met abonnement. Morgen wordt de site aangepast. Het was pas vrijdag laat bij ze bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik zit momenteel bij T-Mobile met een Relax 130 abonnement waar ik twintig euro per maand voor betaal. Ik heb daarbij onbeperkt internet, al wordt de snelheid na 1GB omlaag gehaald. Nou vind ik niet echt gunstige deals bij T-Mobile met een gratis Xperia Z. Wel zag ik bij Tele 2 een optie waarbij je 1,5GB internet krijgt, 300 sms'je/minuten en een gratis Xperia Z. Daarvoor betaal je dan 38,00 euro per maand. Is het aan te raden met T-Mobile te onderhandelen over m'n opties voor een gratis toestel bij een verlenging van m'n abonnement of zijn ze niet gevoelig voor het overstappen van een klant? Ik weet dat de prijzen van abonnementen sinds ik die van mij heb afgesloten enorm zijn gestegen dus ik heb sowieso niet de illusie dat ik er met een soortgelijk bedrag als ik nu betaal vanaf kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
ik geef je weinig kans maar proberen kan altijd.
Als je T-Mobile op facebook volgt maak je kans op een topper van een aanbieding(zeggen ze zelf)
Weet alleen niet wanneer die aanbieding gaat komen, dus dit is afwachten. Wil je kans blijven maken op de gratis headphone dan denk ik dat te lang wachten een op = op verhaal gaat worden en je dus grote kans hebt dat je geen headphone krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
Ja, daar schrok ik een beetje van met het lezen van de afgelopen pagina's in dit topic. Lijkt een gevalletje kleine voorraad te zijn. Leuk lokkertje maar zeer beperkt. En die koptelefoon maakt het toch net wat interessanter. Kan hem altijd nog direct nieuw in de doos doorverkopen om nog een leuk bedrag terug te krijgen ook (ik heb al een mooie koptelefoon).

Zal in ieder geval T-Mobile op Facebook in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
morgen 4 feb officiele release bij T-Mobile!!
Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
Wat moet ik verstaan onder een 'release'? Want dat is normaal gesproken de datum waarop een product daadwerkelijk te koop is bij mijn weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:58

HollovVpo1nt

I like gadgets

Dit is inderdaad niet de bedoeling. Wacht eerst de reactie van V&A af, daar hoort het thuis.

[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 03-02-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Besteld bij bol.com (los toestel), hopelijk krijg ik de koptelefoon erbij (staat er groot bij). Anders kan ik hem altijd nog retourneren.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, zojuist met Coolblue aan de lijn gehangen en heb de Xperia Z besteld, met abonnement verlenging. De medewerker meldde dat er inderdaad de hoofdtelefoon werd bijgeleverd. Ze hebben er 175 beschikbaar en ik hoorde gelukkig bij deze groep. Dus wil je de koptelefoon, wees er dan snel bij!

Ben er blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
Ik heb net ook gebeld met CoolBlue en het betreft de Sony MDR-1R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulr84
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Huh? Ik heb vanmorgen ook gebeld met Coolblue, maar de persoon die ik aan de lijn had wist van niets. Volgens hem zal alleen een standaard headsetje worden meegeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie alleen bij bol.com dat je de Sony MDR-1R er bij krijgt. Ik zit nog te dubben of ik Z of ZL ga halen. Wil graag een witte ZL, maar er zijn voor mij helaas geen leuke sim only abonnementen in de aanbieding.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:16

Chiron

Moderator Discord
Als je bij Coolblue een verlengingsoptie kiest is voor mijn gekozen abo (Vodafone 140min/2jaar/47.50/mnd) 216 euro ipv 157 bijbetalen voor de telefoon. Bij Vodafone zelf is het 94 euro bijbetalen.

Vaag gedoe, bij vodafone.nl zelf kan je dus wel een nieuw abo nemen met de Z, maar bij de verlengingsopties als je inlogt staat ie er dan weer niet bij; Toch maar eens bellen met ze vanmiddag, aangezien ik ook liever een witte wil dan een zwarte.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Als jij nog een code voor mij hebt, dan wacht ik wel op een witte zl ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulr84 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:13:
Huh? Ik heb vanmorgen ook gebeld met Coolblue, maar de persoon die ik aan de lijn had wist van niets. Volgens hem zal alleen een standaard headsetje worden meegeleverd...
Ja, de persoon die ik aan de lijn had moest het even vragen aan een collega. Na een paar seconden kwam hij weer terug met de melding, dat er inderdaad de MDR-1R werd bijgeleverd. heb toen dus maar direct mijn abonnement verlengd, toen hij zei: "U bent nog op tijd. U zit bij de eerste 175, dus u krijgt de koptelefoon meegeleverd."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chiron schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:36:
Als je bij Coolblue een verlengingsoptie kiest is voor mijn gekozen abo (Vodafone 140min/2jaar/47.50/mnd) 216 euro ipv 157 bijbetalen voor de telefoon. Bij Vodafone zelf is het 94 euro bijbetalen.

Vaag gedoe, bij vodafone.nl zelf kan je dus wel een nieuw abo nemen met de Z, maar bij de verlengingsopties als je inlogt staat ie er dan weer niet bij; Toch maar eens bellen met ze vanmiddag, aangezien ik ook liever een witte wil dan een zwarte.
Denk dat bellen geen zin heeft. Ik heb ze vrijdag gebeld en voor de verlengingen hebben ze nog niets in hun systeem staan. Ik moest na een week nog maar even terugbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:42:
Als jij nog een code voor mij hebt, dan wacht ik wel op een witte zl ;)
Ik heb er nog enkele, maar die zijn voor persoonlijk gebruik... Use the force of Google, of vraag het in V&A :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxley
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 09:54
Bij Belsimpel is nu ook bekend dat de Sony MDR-1R meegeleverd wordt, wel zijn de voorwaarden veranderd; afgelopen weekend stond er dat er een hoofdtelefoon twv €249 wordt meegeleverd, nu is dit veranderd in de Sony MDR-1R en geldt er op=op.

Aangezien ik gisteren de paarse Xperia Z hier heb besteld, ga ik er van uit dat ik de hoofdtelefoon gewoon zal ontvangen. De levertijd van de paarse Xperia is wel een week langer (3 vs 2 weken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:16

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:46:
[...]

Denk dat bellen geen zin heeft. Ik heb ze vrijdag gebeld en voor de verlengingen hebben ze nog niets in hun systeem staan. Ik moest na een week nog maar even terugbellen.
Ja ach ik wacht het nog even af. Ik betaal liever iets minder bij dan dat ik hem nu bij Coolblue bestel/verleng, die koptelefoon vind ik zelf compleet niet interessant, ik heb al dikke prima koptelefoons.
Doorverkopen vind ik ook weer zo'n rompslomp. Sowieso zal er binnenkort wel een berg 1R's gedumpt worden op marktplaats door dit soort acties, wat de verkoopwaarde ook weer drukt.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
Net nog even gebeld met coolblue en over de gratis Sony MDR-1R word op dit moment op de site gezet, maar daarbij was een klein probleempje wat op dit moment word verholpen. Het gaat om 175 stuks en dat aantal is op dit moment nog niet bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Kreeg net te horen bij coolblue dat ze door de voorraad heen zijn van de koptelefoons.
Ik laat mijn pre order bij Bol.com maar gewoon staan :p

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Comment
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 20:08
Oke bedankt om te melden. Dan laat ik mijn order bij Bol.com ook maar staan, ook al vertrouw ik die winkel niet helemaal gezien de shopreviews hier op Tweakers en elders op internet.

Volgens mij is Bol.com nu de enige manier om vanuit België de hoofdtelefoon erbij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dus ze zijn in een kwartier tijd door de laatste paar headphones gegaan, niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Heftig snel inderdaad, jammer wilde net bij Coolblue bestellen.

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:53
iemand nog alternatieven? Ben opzich van plan om ff de stad in te gaan. dus mag ook een "normale" winkel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
Balen, had ook nog wel bij coolblue willen bestellen, nu maar hopen dat mijn bestelling gisteren bij bol.com zijn vruchten afwerpt qua hoofdtelefoon.

(Overigens kreeg ik gisteren via coolblue op hun website geen enkele referentie naar een hoofdtelefoon, nam me toen voor vandaag dit topic maar even te checken.)

[ Voor 36% gewijzigd door Stpan op 04-02-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
Het is jammer dat die actie zo beperkt is. Ik hou er niet van als ik zo onder druk sta met het beslissen van iets. Het zou fabrikanten sieren als ze gewoon een ruime voorraad beschikbaar stellen, voor Sony kost dit toch geen drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxley
Lekkerboeie86 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:46:
iemand nog alternatieven? Ben opzich van plan om ff de stad in te gaan. dus mag ook een "normale" winkel zijn :)
Ik ben dit weekend bij vodafone, belcompany en the phone house langs geweest en toen ik vroeg naar de Xperia Z hadden ze nog nooit van het toestel gehoord ( 8)7 ), laat staan dat ik hem kon pre-orderen.
Pre-order was volgens de medewerkers alleen online en niet in de winkels zelf. Vreemde bedoeling, dus ik heb hem uiteindelijk maar online besteld.

Ik hoop dat jij meer succes hebt bij de fysieke winkels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Linius schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:54:
Het is jammer dat die actie zo beperkt is. Ik hou er niet van als ik zo onder druk sta met het beslissen van iets. Het zou fabrikanten sieren als ze gewoon een ruime voorraad beschikbaar stellen, voor Sony kost dit toch geen drol.
Geen drol zou ik niet zeggen aangezien ze dit ook nog in andere landen doen.
Daarnaast zijn de plugs die je er sowieso bij krijgt zeer goed (in vergelijk tot wat je normaal bij een smartphone erbij krijgt).

Ik denk dat deze hele headphone actie ze toch wel de nodige centen kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een toestel van €629,00 kost echt geen €629,00 hoor, zit genoeg marge in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Ik ben dit weekend bij vodafone, belcompany en the phone house langs geweest en toen ik vroeg naar de Xperia Z hadden ze nog nooit van het toestel gehoord ( 8)7 ), laat staan dat ik hem kon pre-orderen.
Pre-order was volgens de medewerkers alleen online en niet in de winkels zelf. Vreemde bedoeling, dus ik heb hem uiteindelijk maar online besteld.
Dit heb ik zelf ook heel vaak, laatst was ik in een HI winkel en die medewerkers gingen mij om informatie vragen over de nieuwe Sony toestellen. "Eh... jullie werken toch bij een telefoonzaak?" Heb ik toen een paar keer gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:32
Deadsy schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:55:
[...]

Geen drol zou ik niet zeggen aangezien ze dit ook nog in andere landen doen.
Daarnaast zijn de plugs die je er sowieso bij krijgt zeer goed (in vergelijk tot wat je normaal bij een smartphone erbij krijgt).

Ik denk dat deze hele headphone actie ze toch wel de nodige centen kost.
Ik kan me niet eens heugen van welk toestel ik de plugs überhaupt nog uitgepakt heb. Zal wel mijn Nokia 8310 geweest zijn om in de auto te bellen. Alle toestellen erna hadden bluetooth. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:45:
[...]

Ja, de persoon die ik aan de lijn had moest het even vragen aan een collega. Na een paar seconden kwam hij weer terug met de melding, dat er inderdaad de MDR-1R werd bijgeleverd. heb toen dus maar direct mijn abonnement verlengd, toen hij zei: "U bent nog op tijd. U zit bij de eerste 175, dus u krijgt de koptelefoon meegeleverd."
Ik heb hem afgelopen vrijdag besteld. Neem aan dat ik er dus ook een krijg. Dat zou wel echt mooi zijn, die gaat zo marktplaats op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voidmage
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-10-2020

voidmage

ad maiora natus sumus

Net even gebeld met coolblue, mensen die hem eerder al hadden gepreorderd met of zonder abbo. Krijgen voor 99,9% een koptelefoon erbij.

YES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
voidmage schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:13:
Net even gebeld met coolblue, mensen die hem eerder al hadden gepreorderd met of zonder abbo. Krijgen voor 99,9% een koptelefoon erbij.

YES!
Bedankt voor de bevestiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Beetje suffe actie eigenlijk. Formeel begint de pre-order morgen en op veel plekken zal hij dan al uitverkocht zijn. Ik verwacht namelijk dat veel mensen ook al via bol.com hebben besteld. Via Vodafone zou je dat ding niet krijgen. Ook als combinatie van een reclamecampagne is het wel brak dat al 3 weken voor release de early-adopter gadget uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Iemand ervaring met studentmobiel.nl trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxley
frankeros schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:18:
Iemand ervaring met studentmobiel.nl trouwens?
Vorig jaar mijn abonnement besteld bij studentmobiel, vond het destijds een fijne shop!
De shopreviews zijn over het algemeen ook positief (http://tweakers.net/shopr...tudentmobiel-punt-nl.html).
Als ze de Z in het paars hadden, had ik zeker weer bij studentmobiel besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baffie60099
  • Laatst online: 16-02-2022
Ook ik heb net gebeld met CoolBlue, en ook ik krijg de koptelefoon.

Joehoe!!!!

Edit.

Net zelfs een bevestiging via de mail binnen gekregen.

Lekkerrrrr _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door Baffie60099 op 04-02-2013 13:32 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
Net maar even geprobeerd bij T-Mobile of ik de voorwaarden die Tele 2 heeft bij dat abonnement van 38,00 euro per maand ook bij hun kon krijgen maar dat gaat niet gebeuren. Dan zeg ik T-Mobile maar op, ze lijken er niet echt mee te zitten dat een klant zomaar wegloopt. Twee jaar terug belde ik om mijn abonnement op te zeggen en werd ik er nog uitgepraat met een mooie aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net bevestigingsmail van bol.com gekregen dat ik er ook eentje heb, preorder van 31/01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 11:19
Ook pre-orders vanuit België ontvangen de hoofdtelefoon (als ze bij de eerste 175 zaten toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-imm
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:39:
net bevestigingsmail van bol.com gekregen dat ik er ook eentje heb, preorder van 31/01
Heb hem ook 31-1 besteld. Hopelijk ontvang ik ook zo'n email dan. Kreeg jij deze bevestiging vanuit hen of heb je zelf geinformeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik begreep dat T-Mobile bezig is om de abo's om te bouwen, maar dat eerst het backend vervangen moest worden. Ze werken nu ook met onmogelijke bedragen. Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik heb nogmaal met coolblue gebeld en er werd mij verteld dat als ik zou bestellen toch wel de koptelefoon erbij zou krijgen. Nouja we zullen het zien. Zijn er mensen die al een mail gehad hebben dat de koptelefoon erbij geleverd wordt bij de bestelling?

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulr84
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Net zelfs een bevestiging via de mail binnen gekregen.

Lekkerrrrr _/-\o_ _/-\o_
Net zelf ook weer gebeld met coolblue, nu krijg ik de koptelefoon opeens ook! 8)7 Vanmorgen werd mij nog verteld dat ze niets van de headphone actie afwisten... Maar goed, ik ben blij :)

Een bevestigingsmail heb ik overigens niet gehad, dus nu maar hopen op het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Mother_Goozz schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:56:
Ik heb nogmaal met coolblue gebeld en er werd mij verteld dat als ik zou bestellen toch wel de koptelefoon erbij zou krijgen. Nouja we zullen het zien. Zijn er mensen die al een mail gehad hebben dat de koptelefoon erbij geleverd wordt bij de bestelling?
Ik zag dat Nummerbehoud niet in mijn ordermail stond, daar even voor gemaild en gelijk gevraagd hoe het met de hoofdtelefoon zat (ik heb vrijdag besteld). Dus ik verwacht in de loop van de dag meer te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
Net even gebeld met Coolblue en ik kreeg ook te horen dat de koptelefoon nog wordt geleverd als ik nu zou bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Hij staat nu ook op de coolblue website. Nu wil ik hem daar bestellen met een vodafone abbonement (die van 42,50 voor 2 jaar, tenzij iemand een betere deal kent). Maar ik vroeg mij af of je bij vodafone automatisch over wordt gezet op 4g zodra dat er is? Ik ben het ergens tegen gekomen maar weet het antwoord niet meer en weet niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Cyleo schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:09:
Hij staat nu ook op de coolblue website. Nu wil ik hem daar bestellen met een vodafone abbonement (die van 42,50 voor 2 jaar, tenzij iemand een betere deal kent). Maar ik vroeg mij af of je bij vodafone automatisch over wordt gezet op 4g zodra dat er is? Ik ben het ergens tegen gekomen maar weet het antwoord niet meer en weet niet meer :P
Of Vodafone automatisch overzet naar 4G weet ik niet.
Maar ik vond zelf de deal van Tele2 op coolblue beter dan die van VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
Ik ga ook voor de Tele 2 deal, die van 38,00 per maand (1,5GB internet + 300 minuten/sms'jes). Gratis toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Linius schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:12:
Ik ga ook voor de Tele 2 deal, die van 38,00 per maand (1,5GB internet + 300 minuten/sms'jes). Gratis toestel.
Jep, die heb ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baffie60099
Mother_Goozz schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:56:
Yep, Ik heb een mail ontvangen:
Bedankt voor uw bestelling. De gratis Sony headset kunt u bij uw bestelling verwachten. Alvast veel plezier met de Sony Xperia Z.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.

Met vriendelijke groet,

Shanaka Launuru
Medewerker Klantenservice

PDAshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-imm schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:51:
[...]

Heb hem ook 31-1 besteld. Hopelijk ontvang ik ook zo'n email dan. Kreeg jij deze bevestiging vanuit hen of heb je zelf geinformeerd?
ik kreeg de mail na telefoontje naar klantendienst, dus geen standaardmailtje
maar normaal ben jij er dan ook wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baffie60099
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:29:
[...]

Ik had de vraag gesteld via de site ivm bestelling.
Dus inderdaad geen standaard mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-imm
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:29:
[...]

Ah oke. Heb ze voor de zekerheid even gemaild. Maar het zal waarschijnlijk wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een telefoontje gehad van PDA-shop om mijn gegevens op te vragen.
Vanochtend de Xperia Z daar besteld en kreeg netjes te horen dat ik de koptelefoon er bij krijg!

Nu maar afwachten op de telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:39:
Net een telefoontje gehad van PDA-shop om mijn gegevens op te vragen.
Vanochtend de Xperia Z daar besteld en kreeg netjes te horen dat ik de koptelefoon er bij krijg!

Nu maar afwachten op de telefoon!
Ook net gebeld inderdaad en er werd mij ook verteld dat ik de koptelefoon erbij zou krijgen.
Toch heb ik het liever in een mail. Dit mondelinge zegt me niet zoveel. Mocht ik hem er niet bij krijgen dan annuleer ik de boel direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Comment
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 20:08
Ik heb ook het toch ook liever schriftelijk. Op de Coolblue-site staat er bij de Xperia Z: "De Sony MDR-1R zal niet direct zichtbaar zijn in uw bestelling. Deze zullen wij later toevoegen." Ben benieuwd wanneer ze de uiteindelijke bevestiging gaan doorgeven. Een beetje duidelijkheid mag toch wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
Er staat bij Coolblue op de website dat je de koptelefoon niet direct in je bestelling ziet omdat ze hem er handmatig aan toevoegen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb hem besteld bij Coolblue onder rembours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baffie60099
Als je het zeker wilt weten, gewoon een vraag stellen, met je bestel nummer via de site.
Hier krijg je dan een reactie via mail op.

Heb je een en ander op papier...

Wel zo prettig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het wel jammer dat Sony zelf niet deze actie heeft maar iets met een speaker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja kreeg een vage mail vanmorgen:

Beste Dhr. *******,

Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: **********

Als u de Xperia Z pre-ordered, dan leveren we inderdaad, zolang de voorraad strekt, de Sony MDR-1R headset mee. Hoe eerder u pre-ordered, hoe groter de kans is dat u in aanmerking komt voor de gratis headset.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.

Met vriendelijke groet,

Terwijl ik dat gesprek had aangegeven dat ik zojuist besteld had en mij een koptelefoon was beloofd. Met dit antwoord kan ik dus niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ook maar besteld bij coolblue. Ga er vanuit dat ik nog bij de eerste lichting zit. Wel met een vodafone abbo, vind ik fijner in het buitenland dan tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
Aan de telefoon werd mij ook duidelijk gezegd dat ik een koptelefoon krijg als ik vandaag zou bestellen. Die mail suggereert dat er ook een kans bestaat dat je geen koptelefoon krijgt.

Ik zit ook in dubio, want je kunt volgens de algemene voorwaarden een abonnement niet cancelen. Dus als ik bij hen pre-order en ik krijg de koptelefoon ineens niet grijp ik er helemaal naast. Kan iemand bevestigen of die voorwaarden kloppen of dat ik iets verkeerd heb gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad Linius, ik vind het ook allemaal vrij vaag. Maar reken maar, mocht ik die koptelefoon niet krijgen dan cancell ik de order. Mocht dit niet kunnen schakel ik mijn rechtsbijstand in. Maar ik loop nu misschien op de zaken vooruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Linius schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:54:
Aan de telefoon werd mij ook duidelijk gezegd dat ik een koptelefoon krijg als ik vandaag zou bestellen. Die mail suggereert dat er ook een kans bestaat dat je geen koptelefoon krijgt.

Ik zit ook in dubio, want je kunt volgens de algemene voorwaarden een abonnement niet cancelen. Dus als ik bij hen pre-order en ik krijg de koptelefoon ineens niet grijp ik er helemaal naast. Kan iemand bevestigen of die voorwaarden kloppen of dat ik iets verkeerd heb gelezen?
Of de voorwaarden kloppen weet ik niet. Maar als zij jou die koptelefoon beloven, en die leveren ze vervolgens niet. Dan komen ze niet na, wat mij voldoende reden lijkt om de koopovereenkomst te ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
Ik wilde iets vragen, maar ik besef dat ik gewoon lui ben, dus ik ga nu even kijken of een los toestel + Vodafone F&F actie goedkoper is dan een abonnement met toestel bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
boratnl schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:57:
[...]

Of de voorwaarden kloppen weet ik niet. Maar als zij jou die koptelefoon beloven, en die leveren ze vervolgens niet. Dan komen ze niet na, wat mij voldoende reden lijkt om de koopovereenkomst te ontbinden.
Dat is wel weer waar inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

banaliteit schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:58:
Ik wilde iets vragen, maar ik besef dat ik gewoon lui ben, dus ik ga nu even kijken of een los toestel + Vodafone F&F actie goedkoper is dan een abonnement met toestel bij Coolblue.
Bij Cooblue ben je, als je daar in zijn geheel besteld 75,40 euro goedkoper uit dan dat je een sim-only neemt met het losse toestel bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb maar weer even gebeld, aangezien ik niet tevreden was met de mail die ik had gekregen betreffende de koptelefoon. Heb mijn ordernummer gegeven en hij gaf aan dat ik inderdaad de koptelefoon zou krijgen. Maar het irritante is; ze willen geen bevestiging hiervan sturen als je er om vraagt.

Maar wat hij ook nog aangaf: Er zijn nog steeds koptelefoons beschikbaar.
Pagina: 1 ... 3 ... 35 Laatste