Bij t-mobile staat de pre-order actie met hoofdttelefoon er nog op. Zie de website van t-mobile.Offender schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:07:
Nog ergens waar ik opnieuw kan pre-orderen en alsnog de hoofdtelefoon erbij krijg???
dit is is blijkbaar enkel icm abonnement, ik zoek een losse telefoon.Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:22:
[...]
Bij t-mobile staat de pre-order actie met hoofdttelefoon er nog op. Zie de website van t-mobile.
Ik heb een e-mail terug van Studentmobiel en daarin staat de de MDR-1R fysiek bij de telefoon zal zitten. Je hoeft dus niets op te sturen om hem te krijgen.
Ze verwachten dat degene die tussen 4 en 8 februari besteld hebben de MDR-1R erbij te kunnen leveren.
Hopelijk is dit duidelijk genoeg voor iedereen.
Ze verwachten dat degene die tussen 4 en 8 februari besteld hebben de MDR-1R erbij te kunnen leveren.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Op de site van vodafone staat nu ook een plaatje van de MDR-1R bij de xperia Z. Er staat: Nu gratis headset t.w.v. 250 euro. Zie er geen op=op bij staan.
[ Voor 26% gewijzigd door Groent op 12-02-2013 22:45 ]
link? ik zie niksGroent schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:42:
Op de site van vodafone staat nu ook een plaatje van de MDR-1R bij de xperia Z. Staat echter geen verdere uitleg bij.
http://www.vodafone.nl/sh...s/alle_mobiele_telefoons/ en dan op sony klikken
http://landing.vodafone.n.../img/Sony_Xperia_Z_v3.png
http://landing.vodafone.n.../img/Sony_Xperia_Z_v3.png
[ Voor 25% gewijzigd door GVR op 12-02-2013 22:47 ]
http://www.vodafone.nl/sh...s/alle_mobiele_telefoons/ En dan de laatste telefoon op de pagina.
ik zie het ja,hopelijk donderdag ook nog!
Het impliceert dat er op het moment dat ze dit erbij hebben gezet in ieder geval nog headsets te vergeven waren. Wat ook zou betekenen dat deze er voor mij, gisteren besteld, bij zit. Leve de koningin! Hoera! Hoera! Hoera!Groent schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:42:
Op de site van vodafone staat nu ook een plaatje van de MDR-1R bij de xperia Z. Er staat: Nu gratis headset t.w.v. 250 euro. Zie er geen op=op bij staan.
Heeft er iemand nog een tip qua mooie prijs van een smart wireless headset, of een dock?
Ik wil vanmiddag naar de MM om de Xperia Z te pre-orderen en als die randapparatuur er gelijk voordelig bij kan, dan is dat heel handig.
Ik wil vanmiddag naar de MM om de Xperia Z te pre-orderen en als die randapparatuur er gelijk voordelig bij kan, dan is dat heel handig.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Als Vodafone nog de koptelefoon actie aanbiedt icm los toestel voor 569 euro dan is er toch geen reden om niet bij Coolblue te blijven waar je 630 euro betaalt icm los toestel? 
Ik vind Vodafone trouwens wel super irritant omdat ze zo onduidelijk zijn. Ik heb nu voor de zekerheid toch nog maar een bestelling geplaatst voor een los toestel met rembours als betaalmethode. Ik ga zo even bellen en hopelijk kunnen ze dan aangeven of bij mijn bestelling de koptelefoon wordt bijgeleverd. Daarna even kijken wat ik ga doen met mijn Coolblue bestelling.
Ik vind Vodafone trouwens wel super irritant omdat ze zo onduidelijk zijn. Ik heb nu voor de zekerheid toch nog maar een bestelling geplaatst voor een los toestel met rembours als betaalmethode. Ik ga zo even bellen en hopelijk kunnen ze dan aangeven of bij mijn bestelling de koptelefoon wordt bijgeleverd. Daarna even kijken wat ik ga doen met mijn Coolblue bestelling.
[ Voor 51% gewijzigd door banaliteit op 13-02-2013 09:23 ]
Dat is heel mooi, ik heb hem 6 februari besteldYorin schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:03:
Ik heb een e-mail terug van Studentmobiel en daarin staat de de MDR-1R fysiek bij de telefoon zal zitten. Je hoeft dus niets op te sturen om hem te krijgen.
OP Vodafone site staat nu dat je een koptelefoon erbij krijgt....
Sorry oud nieuws.
Sorry oud nieuws.
[ Voor 16% gewijzigd door Xoxol op 13-02-2013 09:36 ]
V-Strom 650
Iemand van de Vodafone chat zei het volgende:
"Voor de koptelefoon geldt op=op. Als het goed is krijgen we straks 1000 stuks geleverd met koptelefoon van Sony en die worden uitgeleverd op volgorde van bestellen. Maar op dit moment kan ik niet garanderen of je nog binnen de 1000 zit."
"Voor de koptelefoon geldt op=op. Als het goed is krijgen we straks 1000 stuks geleverd met koptelefoon van Sony en die worden uitgeleverd op volgorde van bestellen. Maar op dit moment kan ik niet garanderen of je nog binnen de 1000 zit."
hoezo niet? ze kunne toch gewoon aan afdeling sale vragen hoeveel er al zijn besteld?
Bij student mobiel kan je die wireless headset erbij bestellen voor 19 euro dat heb ik ook gedaanJorgen schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 07:32:
Heeft er iemand nog een tip qua mooie prijs van een smart wireless headset, of een dock?
Die headset was een eenmalige op=op actie van Studentmobiel en is helaas al op nu.Zothor schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:00:
[...]
Bij student mobiel kan je die wireless headset erbij bestellen voor 19 euro dat heb ik ook gedaanmaar aangezien je naar de mm gaat weet ik niet precies hoe dat zit daar.
oh sorry dat wist ik niet dan weet ik helaas ook niet zo'n hele goedkope.Yorin schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:01:
[...]
Die headset was een eenmalige op=op actie van Studentmobiel en is helaas al op nu.
Correctie..... als je bij MM of Saturn besteld wordt de headset direct bij je levering van de xperia geleverd,
hieronder bericht die ik heb ontvangen van Saturn..
Geachte meneer ...........
Hartelijk dank voor uw contactopname met Saturn.
Allereerst onze excuses voor het uitblijven van een antwoord.
De headset zal worden mee geleverd bij de Sony Xperia Z, dit zal niet vermeld staan op uw bevestiging of factuur.
Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
De headset zal worden mee geleverd bij de Sony Xperia Z, dit zal niet vermeld staan op uw bevestiging of factuur.
Met vriendelijke groet,
Dat is bij elke winkel zo. Ze werken niet met vouchers of andere manieren.Replay256 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:30:
Correctie..... als je bij MM of Saturn besteld wordt de headset direct bij je levering van de xperia geleverd,
Met vriendelijke groet,
Als die reactie aan mij gericht is; ik bedoelde niet de hoofdtelefoon van € 249. Die zit er bij de MM inderdaad ook bij. Ik bedoelde dat ding wat in een post onder mij ook genoemd wordt: dat smart wireless ding dat normaal € 89 kost. Als ik ook die voor de laagsteprijsgarantie kan meenemen, is dat natuurlijk ideaal. Waarschijnlijk heb ik dan alleen niets aan een webshop. Tenzij studentmobiel ook een fysieke winkel heeft die in de buurt van de MM (in Rotterdam) zit. Voor het dock geldt hetzelfde.
Dat was ook het vreemde ik had ze vorige week ook gebeld. vrouwtje aan de lijn daar had mij medegedeeld dat de headset via Sony werd geleverd. conclusie erg veel onduidelijkheden...

Dit gaat echt over de de headset van € 249.-Jorgen schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:36:
Als die reactie aan mij gericht is; ik bedoelde niet de hoofdtelefoon van € 249. Die zit er bij de MM inderdaad ook bij. Ik bedoelde dat ding wat in een post onder mij ook genoemd wordt: dat smart wireless ding dat normaal € 89 kost. Als ik ook die voor de laagsteprijsgarantie kan meenemen, is dat natuurlijk ideaal. Waarschijnlijk heb ik dan alleen niets aan een webshop. Tenzij studentmobiel ook een fysieke winkel heeft die in de buurt van de MM (in Rotterdam) zit. Voor het dock geldt hetzelfde.
Hoeveel cadeaubonnen mag je eigenlijk kopen bij AH en hoeveel kan je er bij MM inleveren?
Anders ga ik vanmiddag dus nog naar AH en MM om de boel te regelen.
Anders ga ik vanmiddag dus nog naar AH en MM om de boel te regelen.
Zoveel als je wilt denk ik. Je kan het ook online bestellen en betalen met de waardebonnen. Weet iemand tot wanneer die actie geld bij de MM dat je er een headset erbij krijgt? En maakt het verschil of ik het laat opsturen of zelf ga ophalen, aangezien de verzendkosten maar 2 euro zijn.
Je gaat een telefoon kopen voor 635.- euro en op 2 verzendkosten ga je bezuinigen..xileS schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:47:
Zoveel als je wilt denk ik. Je kan het ook online bestellen en betalen met de waardebonnen. Weet iemand tot wanneer die actie geld bij de MM dat je er een headset erbij krijgt? En maakt het verschil of ik het laat opsturen of zelf ga ophalen, aangezien de verzendkosten maar 2 euro zijn.

Iemand ervaring met hoe strikt Vodafone is met verlengen? Ik mag mijn abo per 21 feb verlengen, beetje lullig om die hoofdtelefoonactie daar op mis te lopen.
(hoewel ik ook nog een pre-order bij Coolblue heb uitstaan)
(hoewel ik ook nog een pre-order bij Coolblue heb uitstaan)
Misschien woont hij niet vlakbij een MM? Dan ben je gauw meer dan 2 euro kwijt aan brandstof/OVReplay256 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:51:
[...]
Je gaat een telefoon kopen voor 635.- euro en op 2 verzendkosten ga je bezuinigen..
Volgens mij weet vodafone dat zelf niet eens meer. 
Volgens mij mag je 4 maanden van te voren je abo verlengen. Ik heb iig mijn abonnement vandaag verlengd (mijn contract liep af op 1 maart). Tot op heden nog geen bevestigingsmail ontvangen. Klantenservice zei dat het even kan duren. Hopelijk heb je er wat aan.
Volgens mij mag je 4 maanden van te voren je abo verlengen. Ik heb iig mijn abonnement vandaag verlengd (mijn contract liep af op 1 maart). Tot op heden nog geen bevestigingsmail ontvangen. Klantenservice zei dat het even kan duren. Hopelijk heb je er wat aan.
V-Strom 650
Ik mocht in september al verlengen, afgelopen maandag verlengd via de vodafone website en binnen 5 minuten had ik een mail met de bevestiging en een minuut later de bevestiging dat mn abonnement al was verlengd/overgezet; Het kan dus hard gaan 
Voor de rest nog geen enkel bericht over de levering van de Z, iemand enig idee in welke week die dingen geleverd gaan worden?
Voor de rest nog geen enkel bericht over de levering van de Z, iemand enig idee in welke week die dingen geleverd gaan worden?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Over 2 weken precies, vanaf 27 februari overalChiron schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:08:
Ik mocht in september al verlengen, afgelopen maandag verlengd via de vodafone website en binnen 5 minuten had ik een mail met de bevestiging en een minuut later de bevestiging dat mn abonnement al was verlengd/overgezet; Het kan dus hard gaan
Hahaha nee zo bedoelde ik het niet xD. Ophalen is voor mij idd duurder door OV/benzinekosten. Maar dacht misschien is het verstandiger om het zelf op te halen, zodat ik zeker weet dat ik die headset krijg. En als ik die niet krijg, dat ik hem nog kan weigeren? Als ik het op laat sturen wordt dit denk ik lastiger toch?Replay256 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:51:
[...]
Je gaat een telefoon kopen voor 635.- euro en op 2 verzendkosten ga je bezuinigen..
Ik snap het ook, maakte maar een grapje.. trouwens bij Saturn is het verzenden gratis..xileS schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:15:
[...]
Hahaha nee zo bedoelde ik het niet xD. Ophalen is voor mij idd duurder door OV/benzinekosten. Maar dacht misschien is het verstandiger om het zelf op te halen, zodat ik zeker weet dat ik die headset krijg. En als ik die niet krijg, dat ik hem nog kan weigeren? Als ik het op laat sturen wordt dit denk ik lastiger toch?
Is er iemand die al wat heeft gehoord van studentmobiel? Ik heb de Xperia Z op 5 februari besteld maar tot op heden staat er op de orderpagina alleen ''contract ontvangen''.
Op dit moment wordt de Xperia Z van € 621 aangeboden inclusief koptelefoon van € 249. Netto betaal je dan € 372 voor de telefoon.
Mag ik nu verwachten dat als de actie met de koptelefoon afgelopen is, de prijs van de telefoon fors zal zakken?
Mag ik nu verwachten dat als de actie met de koptelefoon afgelopen is, de prijs van de telefoon fors zal zakken?
lol wat is dat nou voor een conclusie,tuurlijk niet, die koptelefoon is gewoon een promotieactie voor de eerste pre-orders.Paul Guijt schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:48:
Op dit moment wordt de Xperia Z van € 621 aangeboden inclusief koptelefoon van € 249. Netto betaal je dan € 372 voor de telefoon.
Ik zal het je sterker vertellen. Ik wíl helemaal geen bedraade koptelefoon, hoe goed die ook is. Voor mij is zo'n promotieactie juist contraproductief.
Verwijderd
Er word nergens aangeboden dat de telefoon inclusief koptelefoon 630 euro kost.....die koptelefoon krijg je er gratis bij als je hem pre-orderd....(beperkt aantal, bijna niemand weet zelfs zeker of ze hem zullen krijgen op=op actie) als de xperia z in de winkels gaat liggen gaat het 630 euro kosten, denk wel dat de prijs in de loop van het jaar ongeveer zal zakken naar 550 euro, dus ongeveer een prijsdaling net als de oudere toestellen van sony.Paul Guijt schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:48:
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2013 17:22 ]
Bij de Belcompany kun je je nu inschrijven voor een pre-order met koptelefoon. Wanneer het toestel leverbaar is krijg je een mailtje en kun je het toestel bestellen.
Leuk man gatheren
is al paar keer gezegd.migros schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 17:52:
Bij de Belcompany kun je je nu inschrijven voor een pre-order met koptelefoon. Wanneer het toestel leverbaar is krijg je een mailtje en kun je het toestel bestellen.
Zojuist de order bij Coolblue maar geannuleerd en bij Vodafone zelf gedaan. Scheelt weer 60 euro. Weet nu alleen niet of ik de koptelefoon erbij krijg (bij Coolblue zou ik die wel krijgen), maar dat zien we dan wel weer.
In het slechtste geval heb ik dus iemand anders blij gemaakt met de koptelefoon
[ Voor 16% gewijzigd door TukkerT op 13-02-2013 19:13 ]
Zojuist van de MM de bevestiging ontvangen dat mijn Xperia Z uitgeleverd zal worden inclusief de headphones.
Besteld op 9 feb.
De headset zal worden mee geleverd bij de Sony Xperia Z, dit zal niet vermeld staan op uw bevestiging of factuur
[ Voor 33% gewijzigd door Mystic Spirit op 13-02-2013 19:29 ]
Ik heb zelf ook nog niks gehoord. Wel heb ik van studentmobiel begrepen dat ze pas nummerbehoud aanvragen en toestel verzenden zodra het toestel zelf bij studentmobiel binnen is. Grote kans dus dat je de komende 2 weken nog niet echt wat van ze zal horen...YSF schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:37:
Is er iemand die al wat heeft gehoord van studentmobiel? Ik heb de Xperia Z op 5 februari besteld maar tot op heden staat er op de orderpagina alleen ''contract ontvangen''.
Denk wel niet dat je bij de eerste levering zit, vrouw van status order zei dat als je nu besteld je al bij de 2de batch zit.TukkerT schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:11:
Zojuist de order bij Coolblue maar geannuleerd en bij Vodafone zelf gedaan. Scheelt weer 60 euro. Weet nu alleen niet of ik de koptelefoon erbij krijg (bij Coolblue zou ik die wel krijgen), maar dat zien we dan wel weer.
Wil net op de site van MM bestellen, maar kan maar 1 cadeaubon invoeren, dus die geeft aan dat het niet genoeg is ;s. Kan het wel online?
/edit
Gewoon 1 voor 1 invoeren en dan op verder drukken steeds, dan lukt het wel.
/edit
Gewoon 1 voor 1 invoeren en dan op verder drukken steeds, dan lukt het wel.
[ Voor 24% gewijzigd door xileS op 13-02-2013 21:57 ]
Heeft ze ook gezegd hoeveel tijd er tussen eerste en tweede batch zit?alwaysleft schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:38:
[...]
Denk wel niet dat je bij de eerste levering zit, vrouw van status order zei dat als je nu besteld je al bij de 2de batch zit.
Nopebanaliteit schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:54:
[...]
Heeft ze ook gezegd hoeveel tijd er tussen eerste en tweede batch zit?
Ik zie dat alleen bij de nieuwe abbo's. Als je op verlengen klikt dan zie je dat bij Vodafone weer niet bij staan.Groent schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:42:
Nog iemand nieuws van Bol.com? Er had dacht ik iemand hier een duidelijke mail gestuurd, daar al antwoord op gehad?
heb ik weer,kan vandaag verlengen bij vodafone,zijn ze met de site bezig:(, naja dan maar eerst slapen:P
Lijkt me een luie website admin/content manager. Aanvankelijk kon je zonder een gave truc niet eens verlengen bij Vodafone op de site.loeloe007 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 22:54:
[...]
Ik zie dat alleen bij de nieuwe abbo's. Als je op verlengen klikt dan zie je dat bij Vodafone weer niet bij staan.
Ga er maar vanuit dat de eerste 1000 pre-orders bij Vodafone zo'n koptelefoon meekrijgen, en of je er bij zit of niet weet niemand. Zelfs de servicedeskmedewerkers van Vodafone zelf vertellen elke keer een ander verhaal.
Aan de andere kant, hoeveel mensen zouden uberhaupt van het bestaan van de Xperia Z afweten (en hem ook willen hebben, het is tenslotte een highend toestel), EN in de gelegenheid zijn om een nieuw abonnement af te sluiten. Dan zijn 1000 toestellen toch best een hoop.
Het heeft imho ook niet zoveel nut meer om te discussieren hier over de koptelefoonactie, behalve als je 100% met een bevestiging weet of je wel of niet buiten de boot pist.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik zeg gewoon bestellen en als het niet bevalt stuur je het terug.
Wat je hooguit kwijt bent zijn de verzendkosten.
V-Strom 650
zo juist toch maar even gebeld naar Vodafone. Ze zeggen dat als je op de website besteld alleen voor de 1000 klanten betreft (wisten we al). Maar deze zijn al gemaakt. Ze zei wel dat ik het nog in een van de Vodafone winkels kan gaan proberen. Ben benieuwd.
Die actie geldt toch alleen online? Dus in de winkel krijg je hem er sowieso niet bij. Lekker geinformeerd zijn ze bij Vodafone.loeloe007 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:29:
zo juist toch maar even gebeld naar Vodafone. Ze zeggen dat als je op de website besteld alleen voor de 1000 klanten betreft (wisten we al). Maar deze zijn al gemaakt. Ze zei wel dat ik het nog in een van de Vodafone winkels kan gaan proberen. Ben benieuwd.
Ik neem aan dat je hem ook geleverd krijgt bij een los toestel bij Vodafone?
Als je hem al besteld heb wel. Een paar posts boven je staat namelijk dat de koptelefoons op zijn bij Vodafone.banaliteit schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:37:
Ik neem aan dat je hem ook geleverd krijgt bij een los toestel bij Vodafone?
grr ben dus te laat, net bij vodafone verlengd met xperia z.
Tja, slordig dat ze dat "Nu met gratis headset t.w.v. € 250" er dan niet meteen af halen. Zo kweek je wel valse verwachtingen inderdaad.
Ik heb hem gisteren in de ochtend los besteld. Ben benieuwd of ik er bij zit. Ik denk dat het onmogelijk is om erachter te komen of jij erbij zit op dit moment. Tijd om te wachten op de postbode dus.roflexx schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:43:
grr ben dus te laat, net bij vodafone verlengd met xperia z.
Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen? De klanten zijn al gemaakt? Het betreft de klanten? Als je op de website besteld krijg je een klant?loeloe007 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:29:
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
duurt dat altijd zo lang bij vodafone bevestigingsmail als je verlengd? wacht al sinds 11uur.
Geen idee, wat zeiden ze toen je ze opbelde?roflexx schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:46:
duurt dat altijd zo lang bij vodafone bevestigingsmail als je verlengd? wacht al sinds 11uur.
heb nog niet gebeld, ga niet meteen bellen,dat kan altijd nog. vroeg het me gewoon af wat de ervaringen hier zijn?Yorin schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:47:
[...]
Geen idee, wat zeiden ze toen je ze opbelde?
Ik heb via Friends en Family verlengd en ik kreeg gelijk een e-mail.
Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt?banaliteit schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:51:
Ik heb via Friends en Family verlengd en ik kreeg gelijk een e-mail.
Ik heb deze link
Maar ik zie geen Xperia Z?
Vraag ik me ook al een tijdje af ?/wph schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:06:
[...]
Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt?
Ik heb deze link
Maar ik zie geen Xperia Z?
Leuk man gatheren
Ah, ik heb los toestel en los abonnement genomen.
1000 toestellen verdeeld over alle providers die meedoen aan de actie! Niet 1000 per provider.Chiron schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:09:
[...]
Lijkt me een luie website admin/content manager. Aanvankelijk kon je zonder een gave truc niet eens verlengen bij Vodafone op de site.
Ga er maar vanuit dat de eerste 1000 pre-orders bij Vodafone zo'n koptelefoon meekrijgen, en of je er bij zit of niet weet niemand. Zelfs de servicedeskmedewerkers van Vodafone zelf vertellen elke keer een ander verhaal.
Aan de andere kant, hoeveel mensen zouden uberhaupt van het bestaan van de Xperia Z afweten (en hem ook willen hebben, het is tenslotte een highend toestel), EN in de gelegenheid zijn om een nieuw abonnement af te sluiten. Dan zijn 1000 toestellen toch best een hoop.
Het heeft imho ook niet zoveel nut meer om te discussieren hier over de koptelefoonactie, behalve als je 100% met een bevestiging weet of je wel of niet buiten de boot pist.
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Vodafone krijgt er 300 volgens een e-mail
Sorry maar informatieverstrekking door Vodafone is niet serieus te nemen.
Vind het jammer dat er niet eens een online Sony store is voor België, en via de NL site krijg je er een SRS-BV5 speaker ipv de MDR headset, zolang de voorraad strekt natuurlijk.
Weet iemand of Vodafone een eigen ROM levert? Vodafone biedt los toestel aan voor 569,00 en dat scheelt dus bijna 60 EURO met andere webwinkels.
Ik heb bij studentmobiel telefonisch besteld en ze vroegen of ik de witte of de zwarte wilde.Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 18:30:
Iemand al vernomen wanneer de witte versie beschikbaar komt?
[ Voor 9% gewijzigd door laarom op 14-02-2013 18:36 ]
Meestal generic ROM.sohus schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 18:34:
Weet iemand of Vodafone een eigen ROM levert? Vodafone biedt los toestel aan voor 569,00 en dat scheelt dus bijna 60 EURO met andere webwinkels.
Dat betekent dat updates vanuit Sony komen en Vodafone niet voor vertraging kan zorgen?
Generic is standaard, dus zonder provider schil.
Sony is ook niet al te snel met nieuwe updates. Wel zorgen ze voor een goede update, daar wil ik best wat langer op wachten. Geouwehoer zoals met de Iphone 4S die je update en helemaal niks meer doet...
Daarnaast voegen al die updates zo langzamerhand zo weinig toe.
Laat staan dat je custom ROMs gaat gebruiken, dan kies je zelf wanneer je update.
Sony is ook niet al te snel met nieuwe updates. Wel zorgen ze voor een goede update, daar wil ik best wat langer op wachten. Geouwehoer zoals met de Iphone 4S die je update en helemaal niks meer doet...

Laat staan dat je custom ROMs gaat gebruiken, dan kies je zelf wanneer je update.
[ Voor 19% gewijzigd door laarom op 14-02-2013 18:47 ]
Dat is dan via de webshob zeker?Mystic Spirit schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:26:
Zojuist van de MM de bevestiging ontvangen dat mijn Xperia Z uitgeleverd zal worden inclusief de headphones.Besteld op 9 feb.
[...]
Verwijderd
Heb een mail gestuurd naar Vodafone en KPN en beiden konden niet zeggen wanneerd e witte versie beschikbaar zou komen...
Dan kan ik de Z nog niet vinden op de F&F site..banaliteit schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:23:
Ah, ik heb los toestel en los abonnement genomen.
Gezien je bij F&F óf een combi besteld óf een sim-only (los) abonnement. Dus, de telefoon bestel je elders.
Intentionally left blank.
Telefoon bij Vodafone. Sim only by F&F.Occy74 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:18:
[...]
Dan kan ik de Z nog niet vinden op de F&F site..
Bij MM in elk geval NIET in de winkel bestelbaar, laat staan incl hoofdtelefoon, want die blijkt alleen voor de online verkoop. En daar geldt dan weer de laagsteprijsgarantie niet.
Bij Vodafone nog even nagevraagd: het is een loterij... je weet niet of je bij de 1000 (volgens de mevrouw aan de lijn) gelukkigen bent die hem incl hoofdtelefoon krijgt.
In dat geval zit ik met een stapeltje cadeaubonnen en kan ik beter wachten op een mooie BTW-vrije aanbieding of iets dergelijks.
Bij Vodafone nog even nagevraagd: het is een loterij... je weet niet of je bij de 1000 (volgens de mevrouw aan de lijn) gelukkigen bent die hem incl hoofdtelefoon krijgt.
In dat geval zit ik met een stapeltje cadeaubonnen en kan ik beter wachten op een mooie BTW-vrije aanbieding of iets dergelijks.
[ Voor 15% gewijzigd door Jorgen op 14-02-2013 20:12 ]
Haha pauper Vodafone, vraag al bijna 2 weken naar de headset actie.
komt er niet, komt er niet. Nu is ie er, bij verlenging betaal je meer, en wordt er geen woord gerept over de headset. En nu zijn ze weer op.
Hmm Vodafone ga ik maar verlaten, Vage informatie voorziening van ze.
De Xperia Z laat ik denk ik ook maar voor wat het is.
Spijtig.
komt er niet, komt er niet. Nu is ie er, bij verlenging betaal je meer, en wordt er geen woord gerept over de headset. En nu zijn ze weer op.
Spijtig.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Maar eerst zeiden ze überhaupt niet mee te doen, zelfs niet toen Sony ze al als partner van de actie vermelde in hun nieuwsbrief. Toen zouden ze er 300 hebben, toen weer 1000. Ik kreeg te horen dat de koptelefoons op volgorde van bestelling worden meegeleverd, jij krijgt te horen dat het een loterij is. Kortom, het maakt niet uit wat ze zeggen. Gewoon niet geloven en maar afwachten.Jorgen schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:11:
Bij MM in elk geval NIET in de winkel bestelbaar, laat staan incl hoofdtelefoon, want die blijkt alleen voor de online verkoop. En daar geldt dan weer de laagsteprijsgarantie niet.
Huh ik heb vandaag verlengd en je betaald toch echt niet meer hoor.Dutchzilla schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:57:
Haha pauper Vodafone, vraag al bijna 2 weken naar de headset actie.
Spijtig.
Die mevrouw zei niet precies dat het een loterij is. Dat is hoe ik het noem.
Zij heeft gewoon totaal geen inzicht in de voorraad hoofdtelefoons, dus je neemt een gok als je daar bestelt. Je weet het gewoon niet zeker. Vandaar dat ik het een loterij noem.
Zij heeft gewoon totaal geen inzicht in de voorraad hoofdtelefoons, dus je neemt een gok als je daar bestelt. Je weet het gewoon niet zeker. Vandaar dat ik het een loterij noem.
morgen toch maar vodafone bellen,nog steeds geen bevestingsmail.:(
Verleng je en heb je al een myvodafone account? Check even of daar een ander mailadres stond.roflexx schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 23:07:
morgen toch maar vodafone bellen,nog steeds geen bevestingsmail.:(
Ik ging verlengen, vulde een mailadres is bij de bestelling maar de bevestiging kwam gewoon vrolijk op een ouder geregistreerd adres binnen.
Verwijderd
In het andere topic over de Z is gisteren bekend geworden dat de eerste headsets al geleverd zijn... ( zonder Z uiteraard ) zijn er daar nog meer gevallen van bekend?
Ik begreep van een Vodafone medewerker dat de headset alleen wordt uitgeleverd bij verlengingen, niet bij losse toestellen.
Daar sta je dan weer als betalend klant....
Daar sta je dan weer als betalend klant....
Het leven is hard...een stoeprand ook.
ik geloof er niet veel meer van wat vodafone zegt, ik zie wel of de koptelefoon er wel of niet bij zit.
Zo ver ik weet worden de headsets nu door bol alvast geleverd
dit moet in het andere topic...zedzed1 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:25:
http://reviews.cnet.co.uk...xperia-z-review-50010121/
Weer een nieuwe review ditmaal van uk.
En zojuist bij het informeren naar de status van mijn verlenging bij vodafone te horen gekregen dat er een voucher in de doos zou zitten waarmee de koptelefoon bij Sony besteld kon worden.
Weer een nieuwe variant dus...
Levering van de paarse Xperia Z is uitgesteld tot begin maart bij belsimpel.
Ook even gevraagd naar de eventuele vroegtijdige levering van de hoofdtelefoon, daar hebben ze geen informatie over.
Ook even gevraagd naar de eventuele vroegtijdige levering van de hoofdtelefoon, daar hebben ze geen informatie over.
er zijn 2 varianten; de één levert hem direct (sowieso Bol en een andere retailer die ik niet kan noemen) en anderen werken met een voucher.Capiyol schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:54:
En zojuist bij het informeren naar de status van mijn verlenging bij vodafone te horen gekregen dat er een voucher in de doos zou zitten waarmee de koptelefoon bij Sony besteld kon worden.