Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

418O2 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:56:
[...]

er zijn 2 varianten; de één levert hem direct (sowieso Bol en een andere retailer die ik niet kan noemen) en anderen werken met een voucher.
Ook Studentmobiel levert hem direct bij het toestel. Wel raar dat er dus blijkbaar 2 acties zijn.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:09
Vodafone is 1 grote grap wat die klantenservice betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DawgerDoc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-04 17:09
banaliteit schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:03:
Vodafone is 1 grote grap wat die klantenservice betreft
Weet iemand hoe het zit met Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

DawgerDoc schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:42:
[...]

Weet iemand hoe het zit met Hi?
Wat wil je weten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DawgerDoc
Basis informatie over de levering van Hi, want van hun support wordt je niet bepaald beter.
Krijg je bijv. de headset bij levering of een voucher. Er staat namelijk op de website vermeld dat je ook bij Hi een headset erbij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

DawgerDoc schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:46:
[...]

Basis informatie over de levering van Hi, want van hun support wordt je niet bepaald beter.
Krijg je bijv. de headset bij levering of een voucher. Er staat namelijk op de website vermeld dat je ook bij Hi een headset erbij krijgt.
Wat zeiden ze toen je ze erover gebeld had? Zulke basis-informatie weten zij natuurlijk zelf wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 15-02-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DawgerDoc
Yorin schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:47:
[...]

Wat zeiden ze toen je ze erover gebeld had?
Dat zij er niks over wisten en/of bekent over wilden maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 20:18
Ik heb ook sinds dinsdag/woendsdag mijn headset al van bol.com. Ik weet niet exact wanneer het is aangekomen, want ik zit nog tot vanavond op kot.

Wel vreemd dat die al zo vroeg wordt toegestuurd. Nu moet ik die al terugsturen wil ik alsnog mijn bestelling annuleren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Wanneer heb je besteld bij bol.com?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DawgerDoc
NoepZor schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:24:
Wanneer heb je besteld bij bol.com?
Ik neem aan dat hij hem na de 10de heeft besteld, aangezien hij rond die tijd pas online was gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathie
Ik heb hem op 3 februari besteld.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DawgerDoc
Hathie schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:27:
Ik heb hem op 3 februari besteld.
Meen je dat? Ik kon hem echt niet vinden op Bol.com. Waardoor ik mijn abonnement maar heb verlengd bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathie
Ja, weliswaar zonder abonnement. Ik ben van belgië. Stond al online van voor 3 februari hoor.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 10-09 09:23
Ik heb hem 4 februari besteld, toen stond de koptelefoonactie reeds online. Deze heeft hierna nog een paar dagen op de site van bol.com gestaan en was daarna verdwenen (denk door de voorraad heen). Ben erg benieuwd of ik er een krijg en of ik die nu geleverd krijg of tegelijk met de telefoon.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
http://m.gsmarena.com/xpe...february_21-news-5548.php

Volgende week donderdag komt die in Duitsland uit, grote kans ook in Nederland!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:20
alwaysleft schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:21:
http://m.gsmarena.com/xpe...february_21-news-5548.php

Volgende week donderdag komt die in Duitsland uit, grote kans ook in Nederland!!!!
NL en BE de 28e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aytekin61
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 13:02
Ik had bij bol.com 2 februari het toestel besteld. Alleen nog geen koptelefoon binnen. Sturen ze die dingen op volgorde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Toch maar gereserveerd bij Vodafone Alphen aan den Rijn!

Was de eerste die 'm in de winkel had gereserveerd, dus zou als eerste een belletje krijgen zodra hij er was.

Kreeg toch nog EUR 50,- korting op de bijbetaling bij het verlengen van m'n abonnement. Waarschijnlijk echter geen koptelefoon (ga ik iig niet van uit), maar die kan me gestolen worden :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-08 08:29
Coolblue zegt bij orderstatus: Je bestelling wordt geleverd op 27-02-2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Coolblue levert de Z en de koptelefoon dan zeker in 1 keer op de 27ste? Want ze staan bij 'mijn bestellingen' op dezelfde factuur. Wel raar dat bol de koptelefoon dan wel al levert. Maar ook wel weer begrijpelijk, aangezien alles in 1 versturen makkelijker is voor coolblue denk ik. Of heeft iemand die bij coolblue besteld heeft de koptelefoon al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die het toestel+gratis headset hebben besteld bij T-Mobile i.c.m. een abo en hebben jullie meer info gekregen over de levering van die MDR-1R headset? Via de online T-Mobile chat heb ik alleen te horen gekregen dat deze headset in het zwart verkrijgbaar is (waar ik overigens blij mee ben), maar voor informatie over de levering etc. moest ik een telefoontje plegen naar T-Mobile. Hier heb ik echter nog geen tijd voor gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:04
@Zennn,
Ik heb 'm op 5 februari besteld bij T-Mobile (incluis verlenging & headset) destijds wisten ze nog niet welke headset het zou worden. Op het moment staat de uitlevering nog gepland tussen 6 en 8 maart, ik hoop natuurlijk dat het eerder gebeurd (incluis headset).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hockeyking
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 23:11
Juncto schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:34:
@Zennn,
Ik heb 'm op 5 februari besteld bij T-Mobile (incluis verlenging & headset) destijds wisten ze nog niet welke headset het zou worden. Op het moment staat de uitlevering nog gepland tussen 6 en 8 maart, ik hoop natuurlijk dat het eerder gebeurd (incluis headset).
Bij mij precies hetzelfde, alleen dan 4 februari besteld icm met nieuw abonnement. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Gezien mijn aanstaande verlenging bij Vodafone (Bel+SMS+Web Altijd, nu met 4 GB data) even een rondje prijzen gedaan, misschien handig voor anderen in dezelfde situatie. Hieronder een overzichtje van toestelkosten (uitgegaan van de zwarte, hoewel ik nog twijfel tussen zwart en paars).

Winkel€42,50 1 jr€42,50 2 jr€47,50 1 jr€47,50 2 jr€55,00 1 jr€55,00 2 jr
Studentmobiel€428€240€404€203€380€131
Typhone€459€269€434€232€410€160
GSM.nl€449€249€429€209€409€139
GSMWEB€482€293€458€257€434€185
Smartphoneshop€364€173€340€137€316€ 64
Belsimpel€445€252€420€216€396€143
Phonehouse€500€300€490€260€470€190

Aan deze tabel kunnen geen rechten worden ontleend, ik maak ook wel es een foutje, er kunnen andere voorwaarden van toepassing zijn, etc. etc. etc.

Net als een jaar geleden (toen ik mijn Xperia S kocht) is Smartphoneshop (Coolblue) het goedkoopst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 18:27

Chiron

Moderator Discord
Ik heb de 47,50 2jr verlenging bij vodafone zelf gedaan, en betaal 95 euro ipv 137. Gewoon dezelfde prijs als nieuwe abonnees dus.

Waarom de prijs van de verlenging bij sommige webshops +200 euro is vind ik eerlijk gezegd merkwaardig.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hockeyking
  • Laatst online: 11-09 23:11
Weet iemand of er een simlock zit op het toestel als ik die bestel bij t-mobile met abbo? Zit namelijk nog even vast aan een hi abonnement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Hockeyking schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:15:
Weet iemand of er een simlock zit op het toestel als ik die bestel bij t-mobile met abbo? Zit namelijk nog even vast aan een hi abonnement...
nee geen simlock!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
  • Laatst online: 16-08-2024
Chiron schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:14:
Ik heb de 47,50 2jr verlenging bij vodafone zelf gedaan, en betaal 95 euro ipv 137. Gewoon dezelfde prijs als nieuwe abonnees dus.

Waarom de prijs van de verlenging bij sommige webshops +200 euro is vind ik eerlijk gezegd merkwaardig.
Dat bepalen webshops niet zelf, dat wordt vanuit de providers geregeld. Verlenging is bij een retailer vrijwel altijd duurder dan bij de provider zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
In dat geval is Coolblue/Smartphoneshop dus helemaal niet de goedkoopste, maar vodafone.nl zelf.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
Chiron schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:29:
In dat geval is Coolblue/Smartphoneshop dus helemaal niet de goedkoopste, maar vodafone.nl zelf.
Je zegt net zelf dat je bij Vodafone goedkoper uit was dan bij de goedkoopste retailer uit het lijstje van TripleM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
pprs schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:32:
[...]

Je zegt net zelf dat je bij Vodafone goedkoper uit was dan bij de goedkoopste retailer uit het lijstje van TripleM?
Yep. Dus ik vraag me af waarom je dan nog bij een retailer zou willen verlengen. Het verschil is echt absurd. En voor die koptelefoon hoef je het ook niet te doen, ik denk dat je die 100 euro verschil er op marktplaats ook niet meer uit krijgt of net-aan, als je de koptelefoon uberhaupt nog krijgt als je nu nog wil verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exploitz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-01 21:54
Net even de tmobile webcare getwitterd. Als je nu nog een pre-order plaatst bij tmobile krijg je de headset gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
Chiron schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:38:
Yep. Dus ik vraag me af waarom je dan nog bij een retailer zou willen verlengen. Het verschil is echt absurd. En voor die koptelefoon hoef je het ook niet te doen, ik denk dat je die 100 euro verschil er op marktplaats ook niet meer uit krijgt of net-aan, als je de koptelefoon uberhaupt nog krijgt als je nu nog wil verlengen.
Vaak niet om de prijs inderdaad, zoals je al aangaf. Retailers hebben vaak een ander (breder, gevarieerder) aanbod van toestellen die je bij de provider niet bijelkaar kunt klikken. Daarbij kan een retailer wel goedkoper zijn als deze een véél betere inkoopprijs heeft dan de provider (maar dat moet zoals jij al zei wel veel verschillen). Ook kan het uitkomst bieden als je als eerste een bepaald toestel wilt, dat bijvoorbeeld niet of later in Nederland verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
Spijtig dat er amper (tot geen) acties in België zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 22:37
Heb mijn bestelling toch maar geannuleerd bij belsimpel. Scheelt me weer 150 euro voor dezelfde abonnement inclusief toestel.

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijk ik bij belsimpel gewoon te kunnen bestellen onder `vooruitbetalen´. Dan betaal je wanneer je er zeker van bent maar heb je wel je order kunnen plaatsen. Toch maar even gedaan! :) Blijft een mooi toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exploitz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-01 21:54
"Beste ..,

T-Mobile heeft ons opdracht gegeven een product bij u te bezorgen. Dit product is tijdelijk niet voorradig. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 19 februari en 21 februari. Als de levertijd wijzigt dan zullen we u hierover informeren.

Zodra we het product op voorraad hebben ontvangt u van ons een e-mail (en sms) waarmee u eenvoudig online een bezorgafspraak kunt maken.

Als u op werkdagen voor 18:00 uur de bezorgafspraak maakt dan kunt u het product de dag erop al in ontvangst nemen.

Meer informatie over het bestelproces van T-Mobile kunt u vinden op www.t-mobile.nl/bestelling.

Met vriendelijke groet,
AMP Logistics"

Ik heb de xperia z gepreorderd, gaat dit dan over die koptelefoon? Want de z zelf word pas rond 28ste geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:17:
Blijk ik bij belsimpel gewoon te kunnen bestellen onder `vooruitbetalen´. Dan betaal je wanneer je er zeker van bent maar heb je wel je order kunnen plaatsen. Toch maar even gedaan! :) Blijft een mooi toestel..
Dan is je order nog niet definitief hoor! Zo werkt het bij geen enkele webshop. Eerst betalen, anders kunnen ze geen toestel voor je inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
Uit het facebookbericht van tmobile duitsland haal ik dat hij alleen 21 februari in berlijn gelaunched wordt.
Het lijkt me dat hij gewoon volgens de orginele planning in nederland uitkomt, dus voor coolblue 27 februari.

[ Voor 70% gewijzigd door masterjorie op 15-02-2013 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Comment
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 20:08
masterjorie schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:49:
Uit het facebookbericht van tmobile duitsland haal ik dat hij alleen 21 februari in berlijn gelaunched wordt.
Het lijkt me dat hij gewoon volgens de orginele planning in nederland uitkomt, dus voor coolblue 27 februari.
Edit: foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhere
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10-2016
cordonbleu schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:48:
Coolblue levert de Z en de koptelefoon dan zeker in 1 keer op de 27ste? Want ze staan bij 'mijn bestellingen' op dezelfde factuur. Wel raar dat bol de koptelefoon dan wel al levert. Maar ook wel weer begrijpelijk, aangezien alles in 1 versturen makkelijker is voor coolblue denk ik. Of heeft iemand die bij coolblue besteld heeft de koptelefoon al ontvangen?
Eenzelfde verhaal hier Cordonbleu. ALs je bij coolblue doorklikt op de uitleg van hun pre-order proces geven ze ook aan dat alles altijd in 1 levering zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:31
pprs schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:35:
[...]

Dan is je order nog niet definitief hoor! Zo werkt het bij geen enkele webshop. Eerst betalen, anders kunnen ze geen toestel voor je inkopen.
Hmm. En hoe zou het dan zitten met de koptelefoonactie? Ik heb op 4 februari wel een order geplaatst (bij GSMwijzer) maar nog niet betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hanky74 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:48:
[...]

Hmm. En hoe zou het dan zitten met de koptelefoonactie? Ik heb op 4 februari wel een order geplaatst (bij GSMwijzer) maar nog niet betaald.
Waarschijnlijk ben je dan nu te laat voor de hoofdtelefoon. Je kan ze bellen en vragen hoe het ermee zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YSF
  • Laatst online: 03-01 10:14

YSF

Hanky74 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:48:
[...]

Als je binnen een paar dagen nadat je de order hebt geplaatst het contract hebt opgestuurd krijg je het volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Undeclinable schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:40:
Toch maar gereserveerd bij Vodafone Alphen aan den Rijn!

Was de eerste die 'm in de winkel had gereserveerd, dus zou als eerste een belletje krijgen zodra hij er was.

Kreeg toch nog EUR 50,- korting op de bijbetaling bij het verlengen van m'n abonnement. Waarschijnlijk echter geen koptelefoon (ga ik iig niet van uit), maar die kan me gestolen worden :)
WTF online kreeg ik helemaal geen korting, in mijn geval kan het ook niet veel zijn omdat de telefoon al bijna gratis is maar ik vind dit apart. Mij gaven ze aan dat dit niet kon omdat de telefoon er nog niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gebeld met T-Mobile om te vragen hoe het zit met die headset en ik kreeg te horen dat er 2 opties zijn; de eerste optie is dat de Xperia Z direct samen met de headset wordt geleverd en de tweede is dat het toestel met een actiecode wordt bezorgd waarmee je de headset zelf bij Sony moet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
cordonbleu schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:48:
Wat ik nu tik is nergens op gebaseerd maar ik denk zelf dat de grootste reden waarom CoolBlue alles in 1x levert is omdat ze het niet zelf uitleveren maar AMP (dat is toch de naam?) het uitleveren voor hun doet met contracten.

Bij Bol zou ik willen zeggen dat hun het nu uitleveren omdat de zooi in de weg stond bij hun maar Bol zal denk ik wel meer dan genoeg plaats hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aytekin61
Heeft Bol.com al die headsets opgestuurd of alleen een deel ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFlub
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 19:44
ik had m'n bestelling op 4 februari geplaatst, en vorige woensdag de headset aangekregen.

ik was wel aangenaam verrast, zo plots, zonder enige melding van bol.com

[ Voor 3% gewijzigd door ThaFlub op 15-02-2013 21:28 ]

AMD Athlon 64 3000+ @ 2700MHz @ 1.5V, AMD Opteron 165 @ 2700MHz @ 1.32V | Intel 3930K @ 4200MHz @ 1.2V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 5 3 februari besteld bij bol.com, nog niks binnen!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn Bel + SMS + Web-2 300 Sim Only abonnement verlengen. Ik betaal nu zo'n 26 euro per maand voor het abbonement.
Ik heb nog enkele maanden de tijd, maar met het oog op die nieuwe abonnementsvormen die mij duurder lijken wil ik misschien nu al verlengen.

Bij 'mijn Vodafone' aanbiedingen zag ik de volgende aanbieding staan:
Een Sony Xperia Z voor maar 25 euro bij een Bel+Sms+Web Altijd € 55 2 jaar abonnement + 3GB internet pakket erbij.
Eerste jaar voor 27,50 per maand. Het jaar erna 55 euro per maand.

Omgerekend is dit € 1.015,00 voor het toestel inclusief 2 jaar BSW Altijd 55 abonnement.

Wat vinden jullie van deze aanbieding? En valt het ergens nog goedkoper te krijgen?
En weet iemand een verwachte levertijd voor deze vodafone toestellen? Overigens loopt mijn abonnement pas in juni af. Als ik NU verleng krijg ik ook het toestel zo snel mogelijk, en niet pas vanaf juni, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:58

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Een 1-jaarabonnement is vrijwel altijd goedkoper. Ja, je betaalt ook meer in 1 x voor je telefoon, maar je bespaart de veel hogere abonnementskosten die daarna komen. (12*27.5=330 die je niet hoeft uit te geven) Na dat jaar kan je direct overstappen op een sim only. Als je wel graag 2 jaar wil, kan je het beste even op bellen.com kijken en daar de verschillende abonnementen vergelijken.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Vraagje, iedereen heeft het over een release datum van 28-feb waar kom deze datum vandaan??
en heeft Sony dit officieel bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bij de Mediamarkt kunnen ze dit in elk geval niet zien. Of ze willen er geen uitspraken over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:41

HollovVpo1nt

I like gadgets

Jorgen schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 09:24:
Een 1-jaarabonnement is vrijwel altijd goedkoper. Ja, je betaalt ook meer in 1 x voor je telefoon, maar je bespaart de veel hogere abonnementskosten die daarna komen. (12*27.5=330 die je niet hoeft uit te geven) Na dat jaar kan je direct overstappen op een sim only. Als je wel graag 2 jaar wil, kan je het beste even op bellen.com kijken en daar de verschillende abonnementen vergelijken.
Onzin. Een 1 jaar abo kost netto ongeveer net zo veel als een 2 jaar abo. M.a.w., de totale abonnementskosten zijn ongeveer gelijk. Het verschil is dat je de kosten bij de een over 2 jaar gespreid betaalt en bij de ander over 1 jaar. 1 jaar abo + 1 jaar sim only is dus altijd duurder dan een 2 jaar abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Ik kan ook nergens een goedkoop sim-only abbo vinden. Als je bij Vodafone een 1 jarig abbo (55) doet scheeld het maar €172.5 en dan moet je jaar twee dus daar van door komen en dat red je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:41

HollovVpo1nt

I like gadgets

2jarige abo's zijn gewoon de goedkoopste. Losse toestel + simonly is vrijwel altijd een paar tientjes duurder en 1 jaar abo + 1 jaar simonly is altijd duurder.

Ik weet dit omdat mijn oom een nieuwe telefoon zocht en ik heel veel constructies heb doorberekend. Uiteindelijk heeft ie toch de Xperia Z gehaald om het beste te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
Marc_87 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 10:39:
Ik kan ook nergens een goedkoop sim-only abbo vinden. Als je bij Vodafone een 1 jarig abbo (55) doet scheeld het maar €172.5 en dan moet je jaar twee dus daar van door komen en dat red je niet.
Regel een F&F family code en dan betaal je voor Sim only 75 bel, onbeperkt sms, 4GB en onbeperkt bellen naar Vodafone nummers 15,93 voor 1 jaar. Aanbieding blijft geldig na afloop van abonnement.

https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/4405

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
banaliteit schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:05:
[...]

Regel een F&F family code en dan betaal je voor Sim only 75 bel, onbeperkt sms, 4GB en onbeperkt bellen naar Vodafone nummers 15,93 voor 1 jaar. Aanbieding blijft geldig na afloop van abonnement.

Ja maar ik moet zoiezo 200 bel minuten hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhere
banaliteit schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:05:
[...]

Ehh, wat houd die family code dan in? en hoe verkrijg je die? het lijkt of dat iedereen die korting al krijgt?
P.s ik heb al een vodafone contract welke ik wil vervangen door sim-only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm, de witte versie schijnt bijna nergens verkrijgbaar te zijn. Ben bij een Hi winkel geweest en zei zeiden te denken alleen de zwarte versie te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Net een mailtje gehad XZ wordt de 19e geleverd.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Laatst online: 11-06 15:45
Replay256 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:39:
Net een mailtje gehad XZ wordt de 19e geleverd.. >:)
bij wie heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Saturn (online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Dan zou MM ongeveer dezelfde levertijd moeten hebben. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers die bij bol hebben besteld, wie heeft de headset al binnen en wie nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aytekin61
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 13:04:
Tweakers die bij bol hebben besteld, wie heeft de headset al binnen en wie nog niet?
Heb hem zelf op 2 februari besteld en nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DisqerT
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-01 00:22
Ik heb op 3 februari bij bol.com besteld, maar nog niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
Volgens mij zijn die headsets nog helemaal niet geleverd. Ik heb begrepen dat die tegelijk met de lancering worden geleverd aan shops (dat betekent dus niet per definitie dat je die ook tegelijk met je bestelling krijgt).

[ Voor 2% gewijzigd door pprs op 16-02-2013 13:54 . Reden: Iets verduidelijkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boelshit
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-04-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 13:04:
op 2 feb. heb ik besteld, met creditcard afgerekend en die wordt belast wanneer een artikel wordt verzonden. Nog geen koptelefoon gehad, ik heb wel per e-mail een bevestiging gevraagd en gekregen dat ik een koptelefoon geleverd ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op nu.nl hebben ze het dan weer over 25 februari als release datum, en ze hebben het al weer over de opvolger
http://www.nu.nl/gadgets/...y-xperia-z-opgedoken.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DawgerDoc
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 14:18:
op nu.nl hebben ze het dan weer over 25 februari als release datum, en ze hebben het al weer over de opvolger
Volgens nu.nl is het de opvolger, het kan ook een tablet zijn. Of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

besteld bij bol op 31 janurai bij bol, nog geen headset, maar woon wel in BE
heb ook via mail bevestiging dat ik m zou krijgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Het kan ook een phablet zijn met een groter scherm.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 14:18:
Voor dit artikel klinkt het voor mij het meest logisch dat Sony zijn belofte over een snelle update naar Android 4.2 waar gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Mystic Spirit schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:26:
Zojuist van de MM de bevestiging ontvangen dat mijn Xperia Z uitgeleverd zal worden inclusief de headphones. :) Besteld op 9 feb.

[...]
Ik heb ook een mail gestuurd voor bevestiging naar de vestiging zelf eerst. Die zeiden dat ik contact op moest nemen met de webshop en dat zij alleen het ophaalpunt zijn. Dus heb de webshop ook gelijk gemaild, maar alsnog geen reactie. Op de site zie ik ook gelijk de volgende dag niet meer staan dat de headset meegeleverd wordt. Hebben wel meer mensen bevestiging hierover gekregen? Zal toch niet net te laat zijn geweest xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister was ik bij de t-mobile winkel in arnhem geweest en daar hadden ze de behuizing al liggen van de xperia z. Ik heb redelijk grote handen en ik vind hem wel fijn vasthouden.
Ik raad iedereen aan hem eerst vast te houden voor hem te kopen. Hij voelt toch heel anders aan als de sIII qua breedte dan. Bij t-mobile heb je dus een headset bij een i-smart abbo, maar heb je ook gratis headsets bij andere abbo's of bij een prepaid bij vodafone ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Laatst online: 11:49
johnhere schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:29:
[...]

Ehh, wat houd die family code dan in? en hoe verkrijg je die? het lijkt of dat iedereen die korting al krijgt?
P.s ik heb al een vodafone contract welke ik wil vervangen door sim-only
Die moet iemand aanvragen met een zakelijk vodafone abonnement, of iemand die bij Vodafone werkt. Ik was er ook naar op zoek maar ik geloof dat het nog best heel lastig is. Nou heb ik een Nexus 4, maar twijfel of ik mijn abonnement ga verlengen met een Xperia Z, lastige keuzes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhere
Camiel schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 15:16:
[...]

Die moet iemand aanvragen met een zakelijk vodafone abonnement, of iemand die bij Vodafone werkt. Ik was er ook naar op zoek maar ik geloof dat het nog best heel lastig is. Nou heb ik een Nexus 4, maar twijfel of ik mijn abonnement ga verlengen met een Xperia Z, lastige keuzes :)
Thanks ! ja erg lastig die keuzes... :F 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In België bij Vandenborre verkrijgbaar met smartdock en gratis speaker twv 79 euro, alleen bij pré- orders tot 28/02. Mijne vandaag besteld in het wit...konden wel geen levertijd zeggen helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone schijnt binnenkort de abonnementen op de schop te nemen. Oftewel het gaat duurder worden in de meeste gevallen. Als er mensen zijn die bij Vodafone willen verlengen/tekenen dan zal ik dus niet tot na het einde van de maand wachten...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2013 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 16:16:
In België bij Vandenborre verkrijgbaar met smartdock en gratis speaker twv 79 euro, alleen bij pré- orders tot 28/02. Mijne vandaag besteld in het wit...konden wel geen levertijd zeggen helaas :(
Ik denk idd dat dit de enige aanbieding voor BE is momenteel... ik wacht nog even met bestellen daar (hopen op betere aanbiedingen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:26
Iemand een idee wanneer hij weer via de webwinkel van de MM te bestellen is? Ze hebben hem nu al een paar dagen niet meer online staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Zijn beide wel leuke extra's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
deuceboss schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:28:
Iemand een idee wanneer hij weer via de webwinkel van de MM te bestellen is? Ze hebben hem nu al een paar dagen niet meer online staan...
Bij MM is de XZ niet meer leverbaar je kan eventueel bij Satrurn proberen. gisteren nog wel te bestellen (Online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:26
Bij MM is de XZ niet meer leverbaar je kan eventueel bij Satrurn proberen. gisteren nog wel te bestellen (Online)
Ik vraag me af wat er aan de hand is bij de MM: Het ene moment is hij niet te vinden, het andere moment is hij er wel, maar zonder prijs/bestelmogelijkheid.

In de tussentijd zit ik nu met die bonnen van de appie in m'n maag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de witte versie i.c.m. een abbo kunnen bestellen? Witte versie is bij providers bijna niet verkrijgbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op hun website staat 4/03
of dat klopt dat weet ik niet, maar Vandenborre zal hoogstwaarschijnlijk niet de eerste zijn in Belgie die de Xperia Z te koop gaat hebben. Daar waar Coolblue vaak de nieuwste toestellen altijd netjes op tijd binnen heeft, is het bij Vandenborre vaak pas enkele weken later op stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:24
Vanmiddag bij de MM in Utrecht de zwarte Z gereserveerd en betaald. Volgens de verkoper krijg ik ook een voucher om de headphones bij Sony te bestellen. betaald met AH mediamarkt kaarten en je krijgt alleen vandaag een 70 euro cadeaubon omdat ze voor het eerst op zondag open mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
Adarkar schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:24:
Vanmiddag bij de MM in Utrecht de zwarte Z gereserveerd en betaald. Volgens de verkoper krijg ik ook een voucher om de headphones bij Sony te bestellen. betaald met AH mediamarkt kaarten en je krijgt alleen vandaag een 70 euro cadeaubon omdat ze voor het eerst op zondag open mogen zijn.
Hoeveel heb je uiteindelijk betaald? Goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:08:
[...]

Op hun website staat 4/03
of dat klopt dat weet ik niet, maar Vandenborre zal hoogstwaarschijnlijk niet de eerste zijn in Belgie die de Xperia Z te koop gaat hebben. Daar waar Coolblue vaak de nieuwste toestellen altijd netjes op tijd binnen heeft, is het bij Vandenborre vaak pas enkele weken later op stock
Dat ligt niet aan Vanden Borre maar gewoon aan de Belgische leveranciers. Bij Vanden Borre krijg je een Belgische kit met het SmartDock in de doos van de Xperia Z zelf (gaat bij alle Xperia Z's zo zijn). Daar draait dan ook de Belgische customization op en dan krijg je de updates gelijk met de rest van België. Alle Belgische winkels ontvangen de Xperia Z ongeveer gelijk met Vanden Borre.

Coolblue, GSMwijzer en Bol (ook de Belgische sites) zijn 100% Nederlands, als je daar een telefoon koopt en er staat niet expliciet BE in de naam van het product dan heb je een Nederlandse kit. De Xperia Z's van Coolblue gaan dus ook geen dock hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De Headset zit er op dit moment nog bij als ik de Vodafone site moet geloven. Ben benieuwd of dat Zaterdag (00:01 dus voor het gevoel vrijdag) ook nog zo is.

Kan me voorstellen dat een bedrijf als Vodafone er meer krijgt dan StudentenMobiel oid, omdat ze wat meer macht hebben enz,
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 17:13:
Vodafone schijnt binnenkort de abonnementen op de schop te nemen. Oftewel het gaat duurder worden in de meeste gevallen. Als er mensen zijn die bij Vodafone willen verlengen/tekenen dan zal ik dus niet tot na het einde van de maand wachten...
Ik las het ook idd, wordt wederom duurder.
Ik mag Zaterdag verlegen dus dat ga ik dan maar gelijk doen. 4gb data is me wel wat waard namelijk (heb nu 10maar dat is helaas niet meer mogelijk)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

deuceboss schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:12:
[...]

Ik vraag me af wat er aan de hand is bij de MM: Het ene moment is hij niet te vinden, het andere moment is hij er wel, maar zonder prijs/bestelmogelijkheid.

In de tussentijd zit ik nu met die bonnen van de appie in m'n maag...
En hier ook zo. :(

Bovendien blijkt het zo te zijn dat de winkels en de webshop allemaal losstaande ondernemingen zijn. De webshop bood de Xperia Z aan, maar doet niet mee met de laagsteprijsgarantie. De winkels hebben hem nog niet in het centrale bestelsysteem staan, dus kunnen nog niet bestellen. Bovendien zouden zij weer niet meegaan met de hoofdtelefoonactie. Erg ondoorzichtig dus. En jammer voor de nietsvermoedende consument.

Ik heb van de week heel hard mijn best gedaan om hem óf in de winkel óf via de webshop voor de Vodafoneprijs te krijgen, maar dat is niet gelukt.

Mijn stapeltje bonnen is dus ook ongebruikt thuis gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Adarkar schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:24:
Hé?!?!

Ik ben bij Mediamarkt Alexandrium geweest. Die konden me ook na lang volhouden totaal niet helpen. Daarna heb ik de webshop gebeld. Ook geen positief resultaat. Als laatste heb ik naar Rotterdam Centrum gebeld. Behalve dan dat de verkoopmedewerker aan de telefoon echt een pannenkoek was, kon hij ook niets voor mij doen. De Xperia Z zat nog niet in het centrale systeem.

Ik ben dan ook zeer benieuwd wat jij betaald hebt, hoe het kan dat jij wel die hoofdtelefoon krijgt en waarom zij hem ineens wel kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
Jorgen schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:03:
[...]

Hé?!?!

Ik ben bij Mediamarkt Alexandrium geweest. Die konden me ook na lang volhouden totaal niet helpen. Daarna heb ik de webshop gebeld. Ook geen positief resultaat. Als laatste heb ik naar Rotterdam Centrum gebeld. Behalve dan dat de verkoopmedewerker aan de telefoon echt een pannenkoek was, kon hij ook niets voor mij doen. De Xperia Z zat nog niet in het centrale systeem.

Ik ben dan ook zeer benieuwd wat jij betaald hebt, hoe het kan dat jij wel die hoofdtelefoon krijgt en waarom zij hem ineens wel kunnen bestellen.
De zwarte, witte en paarse stonden in het systeem voor 750 euro. De verkoper zei dat de prijs naar 629 gaat bij de release. Dat bedrag heb ik dus aanbetaald. Ik vroeg ook of ik de headset erbij zou krijgen en hij zei volmondig ja. De 26e krijgen ze de eerste lading binnen. Hij had er zelf ook eentje besteld! Ik ga er niet vanuit maar het zal een leuk extraatje zijn als ik die headphone erbij krijg. Bij mediamarkt Den Haag kan je hem trouwens ook reserveren in de winkel zelf met 10% aanbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
AmbroosV schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:13:
[...]

Dat ligt niet aan Vanden Borre maar gewoon aan de Belgische leveranciers. Bij Vanden Borre krijg je een Belgische kit met het SmartDock in de doos van de Xperia Z zelf (gaat bij alle Xperia Z's zo zijn). Daar draait dan ook de Belgische customization op en dan krijg je de updates gelijk met de rest van België. Alle Belgische winkels ontvangen de Xperia Z ongeveer gelijk met Vanden Borre.

Coolblue, GSMwijzer en Bol (ook de Belgische sites) zijn 100% Nederlands, als je daar een telefoon koopt en er staat niet expliciet BE in de naam van het product dan heb je een Nederlandse kit. De Xperia Z's van Coolblue gaan dus ook geen dock hebben.
Weet jij de reden waarom sony ervoor gekozen heeft in belgië en uk wel het dock erbij te doen en in Nederland niet? Vind het een beetje vreemd dat ze voor buurlanden verpakking produceren met andere inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
banaliteit schreef op zondag 17 februari 2013 @ 17:36:
[...]

Hoeveel heb je uiteindelijk betaald? Goede deal!
540 euro. Helaas kon je de 70 euro cadeaubon niet gelijk gebruiken maar die gebruik ik wel voor accesoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dan ga ik morgenochtend nog eens met Utrecht en Den Haag bellen. Het filiaal waar ze hem met hoofdtelefoon en voor de laagsteprijsgarantie kunnen/willen aanbieden wordt de winnaar. En anders is het klaar. Dan wacht ik wel op de BTW-actie alvorens de cadeaukaarten gebruikt gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
masterjorie schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:40:
[...]

Weet jij de reden waarom sony ervoor gekozen heeft in belgië en uk wel het dock erbij te doen en in Nederland niet? Vind het een beetje vreemd dat ze voor buurlanden verpakking produceren met andere inhoud.
Doen ze al een tijdje. De uitrustingen zijn in België altijd wat uitgebreider, vorig jaar had je bijvoorbeeld bij de Xperia S al direct een HDMI-kabel, extra screenprotector en quickcharger in plaats van de gewone. Waarom weet ik niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Inmiddels zijn bij de abo's van de Tele2 actiebundel i.c.m. Belsimpel de prijzen alweer 59 euro gestegen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 ... 11 ... 35 Laatste