ben benieuwd waar jij dit zietDonstil schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:33:
De Headset zit er op dit moment nog bij als ik de Vodafone site moet geloven. Ben benieuwd of dat Zaterdag (00:01 dus voor het gevoel vrijdag) ook nog zo is.
Kan me voorstellen dat een bedrijf als Vodafone er meer krijgt dan StudentenMobiel oid, omdat ze wat meer macht hebben enz,
[...]
Ik las het ook idd, wordt wederom duurder.
Ik mag Zaterdag verlegen dus dat ga ik dan maar gelijk doen. 4gb data is me wel wat waard namelijk (heb nu 10maar dat is helaas niet meer mogelijk)
http://www.vodafone.nl/sh...s/alle_mobiele_telefoons/
onderaan de pagina
onderaan de pagina
Your Friendly Neighborhood Moderator
Gezien, top.. dank. In dat geval lijkt het me dat ze de koptelefoon gewoon leveren..
Graag gedaan.
Dat is dus wat ik ook hoop. En daarmee dus naar de Mediamarkt.
Dat is dus wat ik ook hoop. En daarmee dus naar de Mediamarkt.
Ja lijkt me ook, zolang de badge er nog opzit natuurlijk.nubcaek schreef op zondag 17 februari 2013 @ 21:52:
[...]
Gezien, top.. dank. In dat geval lijkt het me dat ze de koptelefoon gewoon leveren..
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
I hope so! Heb net me bestelling voltooid, badge zit er inderdaad nog op.
Is het toestel dan ook los te koop voor Belgen (levering in België)?
Dank voor de link, na weken op het L920 forum te hebben gezeten heb ik vandaag mijn bestelling geannuleerd bij CB. Had toch nog steeds twijfels over die mobiel en hij was ook steeds uitgesteld en uitsteld waardoor de twijfels alleen maar groter werden. Ook las ik veel vastlopers en dat ben ik echt niet gewend op mijn iphone reeks.
Ook is met de Xperia Z het verschil tussen vodafone zelf en CB maar 5,-, dus ga lekker via vodafone bestellen. Ben wel benieuwd of Sony meer verstand heeft van leveren dan nokia
Is er al een ervaringen topic, ben namelijk benieuwd of het geheugen uitbreidbaar is, aangezien ik al jaren 32gb heb, en 16gb een beetje weinig aanvoelt
[ Voor 9% gewijzigd door MarcHealthy op 18-02-2013 10:30 ]
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
5,-? Welk abbo is dat dan? Bij mij scheelt het 80,- namelijk (42,50 web altijd)
Heb gekeken naar de Bel+Sms+Web Altijd € 47,50 2 jaar (1000MB Data en 140 belminuten)Donstil schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:43:
5,-? Welk abbo is dat dan? Bij mij scheelt het 80,- namelijk (42,50 web altijd)
Via de VF site moet ik daar 94,99 bijbetalen. Kijk ik op de CB website, dan moet ik 89,- bijbetalen.
Nieuw of verlenging?
Nieuw, wellicht zit daar het verschil, ik stap nu over vanaf t-mobile. Al was het verschil met de L920 wel 80,-. Dus dat kan ik niet helemaal verklaren.Donstil schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:49:
Nieuw of verlenging?
Helaas is bij Hi.nl geen verschil meer tussen nieuw of verlengen.
De prijzen blijven hetzelfde.
de kortingen zijn helaas ook niet meer zo geweldig.
Wil ik bij hi XL 4G kiezen dan krijg je 2 maanden 50% korting over de bel/sms gedeelte...
Kies ik bij hi de Hi XL Spotify dan krijg je 2 maanden 50% korting over de gehele abonnement
De prijzen blijven hetzelfde.
de kortingen zijn helaas ook niet meer zo geweldig.
Wil ik bij hi XL 4G kiezen dan krijg je 2 maanden 50% korting over de bel/sms gedeelte...
Kies ik bij hi de Hi XL Spotify dan krijg je 2 maanden 50% korting over de gehele abonnement
http://tinyurl.com/5sdar8p
Vodafone:
Hartelijk dank voor uw e-mail. Ik begrijp dat u te horen krijgt dat de Sony MDR-1R koptelefoon niet bij een los toestel geleverd wordt.
Ik kan dit niet bevestigen. De pakketten van Sony die geleverd worden zijn standaard pakketten. Wij maken na ontvangst van de levering van Sony geen verschil in pakketten die toegewezen worden aan bestelling met abonnement en bestellingen met een los toestel.
Ook heb ik kort geleden nieuwe informatie ontvangen omtrent de Sony MDR-1R koptelefoon bij een pre-order van een Sony Xperia Z. U krijgt deze niet in bijgevoegd in het pakket geleverd! De actie is namelijk geen Vodafone-specifieke actie maar een actie van Sony. Dit is ook de reden waarom u de koptelefoon niet op uw orderbevestiging terug vind. In het pakket zult u een voucher van Sony aantreffen waarop omschreven staat hoe u de koptelefoon kunt nabestellen. U zult de koptelefoon dus apart van Sony geleverd krijgen.
Hartelijk dank voor uw e-mail. Ik begrijp dat u te horen krijgt dat de Sony MDR-1R koptelefoon niet bij een los toestel geleverd wordt.
Ik kan dit niet bevestigen. De pakketten van Sony die geleverd worden zijn standaard pakketten. Wij maken na ontvangst van de levering van Sony geen verschil in pakketten die toegewezen worden aan bestelling met abonnement en bestellingen met een los toestel.
Ook heb ik kort geleden nieuwe informatie ontvangen omtrent de Sony MDR-1R koptelefoon bij een pre-order van een Sony Xperia Z. U krijgt deze niet in bijgevoegd in het pakket geleverd! De actie is namelijk geen Vodafone-specifieke actie maar een actie van Sony. Dit is ook de reden waarom u de koptelefoon niet op uw orderbevestiging terug vind. In het pakket zult u een voucher van Sony aantreffen waarop omschreven staat hoe u de koptelefoon kunt nabestellen. U zult de koptelefoon dus apart van Sony geleverd krijgen.
Oke, dus dit werkt op dezelfde manier dat je de gratis draadloze later kan bestellen van de L920. Ik ben benieuwdbanaliteit schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:20:
In het pakket zult u een voucher van Sony aantreffen waarop omschreven staat hoe u de koptelefoon kunt nabestellen. U zult de koptelefoon dus apart van Sony geleverd krijgen.
[ Voor 48% gewijzigd door MarcHealthy op 18-02-2013 11:26 ]
Wat ik wel jammer vind is dat ze de bedrade hoofdtelefoon erbij leveren en niet de draadloze
Denken jullie dat wij met een voucher wel kleuren kunnen kiezen.
[ Voor 3% gewijzigd door banaliteit op 18-02-2013 11:36 ]
Het geheugen uitbreiden met 32GB is mogelijkGokuSsj schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:23:
[...]
Dank voor de link, na weken op het L920 forum te hebben gezeten heb ik vandaag mijn bestelling geannuleerd bij CB. Had toch nog steeds twijfels over die mobiel en hij was ook steeds uitgesteld en uitsteld waardoor de twijfels alleen maar groter werden. Ook las ik veel vastlopers en dat ben ik echt niet gewend op mijn iphone reeks.
Ook is met de Xperia Z het verschil tussen vodafone zelf en CB maar 5,-, dus ga lekker via vodafone bestellen. Ben wel benieuwd of Sony meer verstand heeft van leveren dan nokia. Ben ook beniewd naar android, maar dat is offtopic :-)
Is er al een ervaringen topic, ben namelijk benieuwd of het geheugen uitbreidbaar is, aangezien ik al jaren 32gb heb, en 16gb een beetje weinig aanvoelt
Geheugen
•RAM: 2 GB
•Flashgeheugen: maximaal 16 GB
•Uitbreidingssleuf: microSD-kaart tot 32 GB
Er zit een microSD slot in de XZ, officieel tot 32 gb maar op XDA is bevestigt dat een 64 gb kaart ook werkt in de XZ. Verder verwijs ik je graag door naar [Sony Xperia Z] Discussie en ErvaringenGokuSsj schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:23:
[...]
Ook is met de Xperia Z het verschil tussen vodafone zelf en CB maar 5,-, dus ga lekker via vodafone bestellen. Ben wel benieuwd of Sony meer verstand heeft van leveren dan nokia. Ben ook beniewd naar android, maar dat is offtopic :-)
Dank voor de informatie, ga ik vanaf nu verder in de discussies en ervaringen topic :-)
Donstil schreef op maandag 18 februari 2013 @ 00:08:
[...]
Ja lijkt me ook, zolang de badge er nog opzit natuurlijk.
Wat voor een badge? Bedoelen jullie die "sticker" met "gratis headset"?Avinash schreef op maandag 18 februari 2013 @ 09:06:
I hope so! Heb net me bestelling voltooid, badge zit er inderdaad nog op.
Ik ga zometeen de MM nog maar eens bellen. Kijken wat ik zelf voor elkaar kan krijgen.
Bij Hi ben je verzekerd van de koptelefoon, als je voor de 23e besteld.
bij vodafone is de koptelefoon badge nu weg,dus denk dat ze op zijn:P
Ik ben wel benieuwd hoeveel koptelefoons welke "winkel" nou gehad heeft.
Ik kan me maar erg moeilijk voorstellen dat er duizenden Z's zijn voor bestelt namelijk.
Dat gebeurd bij de iPhone en Samsung S serie niet eens.
Ik kan me maar erg moeilijk voorstellen dat er duizenden Z's zijn voor bestelt namelijk.
Dat gebeurd bij de iPhone en Samsung S serie niet eens.
Shit dat is wel jammer,roflexx schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:03:
bij vodafone is de koptelefoon badge nu weg,dus denk dat ze op zijn:P
ik had vanochtend nog een pre-order bij vodafone gedaan, toen was de bagde er nog wel op, zou ik dan 1 van de laatste zijn.. OF NET DE PINEUT omdat ze te laat de badge weg hebben gehaald:(
Ik heb nu twee orders uitstaan, eentje bij Coolblue en eentje bij Vodafone. Binnenkort maar die van Coolblue annuleren. Scheelt 60 euro G.
Even Vodafone bellen en je weet het (of niet, als ik de berichten wat betreft de communicatie mag geloven)Avinash schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:13:
ik had vanochtend nog een pre-order bij vodafone gedaan, toen was de bagde er nog wel op, zou ik dan 1 van de laatste zijn.. OF NET DE PINEUT omdat ze te laat de badge weg hebben gehaald:(
Hier nog zo één. Toen ik rond 13.15 bestelde bij Vodafone stond hij er nog. Zal eens informeren.Avinash schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:13:
In Frankrijk is die in stock: http://www.xperiablog.net...lvr.it&utm_medium=twitter
Komt hier ook binnen binnenkort
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
GOED PLAN! Ga ik direct doen, ik hou jullie op de hoogteoxley schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:19:
[...]
Even Vodafone bellen en je weet het (of niet, als ik de berichten wat betreft de communicatie mag geloven)
Dus dan was jij wellicht de laatste heheheheheTripleM schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:19:
[...]
Hier nog zo één. Toen ik rond 13.15 bestelde bij Vodafone stond hij er nog. Zal eens informeren.
Dan gok ik dat de geruchten van een Europese launch rond de 21ste toch waar zijn en dat we het mooie apparaat misschien wel een weekje eerder in onze handen hebben, hubba, hubba, hubba.CLB schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:20:
In Frankrijk is die in stock: http://www.xperiablog.net...lvr.it&utm_medium=twitter
Zojuist gebeld met vodafone klantenservice. Deze wisten mij het volgende te vertellen. Aangezien dit een actie van Sony zelf is, beschikt vodafone niet over de informatie over de wijze waarop de headphone's worden geleverd. Wel wist de medewerker mij te vertellen dat op de site van sony.nl je onder de kop [acties/promoties] de actie moet gaan zien. Zodra je de telefoon binnenkrijgt, kun je doormiddel van een kopie factuur, originele pakbon en de originele streepjescode van de verpakking van de telefoon een aanvraag indienen voor de headphone. Wordt in ieder geval steeds duidelijker..
Weet het bijna zeker, die van mijn wordt de 19e verstuurd (track en trace) volgens mij kan je er vanuit gaan dat ie al op voorraad is.. er moet toch niemand zijn van bv MM of andere leverancier hier op Tweakers die dit kan bevestigen..
En waar is die van jou besteld?Replay256 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:37:
Weet het bijna zeker, die van mijn wordt de 19e verstuurd (track en trace) volgens mij kan je er vanuit gaan dat ie al op voorraad is.. er moet toch niemand zijn van bv MM of andere leverancier hier op Tweakers die dit kan bevestigen..
Dat is waarschijnlijk een vooraanmelding, die kan rustig nog opschuiven hoor.Replay256 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:37:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat weet ik zeker! ik vermoed begin maart..Senor Sjon schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:52:
[...]
Dat is waarschijnlijk een vooraanmelding, die kan rustig nog opschuiven hoor.
Ze zijn inderdaad in Frankrijk al te koop, zoals CLB meldt:
http://shop.sonymobile.com/fr/buy/xperia-z-black/1270-4061/
Toch verwacht ik dat het voor ons gewoon volgende week blijft op z'n vroegst, maar goed, er zullen dus wel meer user reviews komen nu
http://shop.sonymobile.com/fr/buy/xperia-z-black/1270-4061/
Toch verwacht ik dat het voor ons gewoon volgende week blijft op z'n vroegst, maar goed, er zullen dus wel meer user reviews komen nu
[ Voor 34% gewijzigd door Myedvyed op 18-02-2013 16:35 ]
Mja ik heb hem besteld met abo dus zal moeten wachten tot ik gebeld word voor een afspraak dus al komt hij de 21e uit dan zal ik nog steeds een paar dagen moeten wachten.
Op de site van tmobile stond to gisteren: levertijd van 3 of 4 weken,kan me dat niet precies herinderen.
Maar nu staat er: : "Voor dit product geldt een levertijd van circa 3 werkdagen."
http://gsm.t-mobile.nl/tm...msezblbl.html?ab_agid=102
Maar nu staat er: : "Voor dit product geldt een levertijd van circa 3 werkdagen."
En bij T-Mobile nu ook in het Wit te bestellen. Dat kon eerder ook niet.exploitz schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:47:
Op de site van tmobile stond to gisteren: levertijd van 3 of 4 weken,kan me dat niet precies herinderen.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
Sony support net even op de chat gehad, en die weten 100% zeker dat hij voor eind volgende week geleverd gaat worden. Maar hij kon me ook vertellen dat hij in duitsland inderdaad de 20e/21e uitkwam en dat het hem waarschijnlijker leek dat deze ook hier dan meteen beschikbaar is.
edit: ook bij GSMeasy staat hij nu op 2-3 dagen.
edit: ook bij GSMeasy staat hij nu op 2-3 dagen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 17:04 ]
Hoe kom je eigenlijk bij de Sony Chat? Ik hoor er al meerdere mensen over, maar ik zie het zelf nergens terug.
Heb het al gevonden. Via http://www.sonymobile.com/nl/support/contact-us/ kan je een chat starten.
Heb het al gevonden. Via http://www.sonymobile.com/nl/support/contact-us/ kan je een chat starten.
[ Voor 33% gewijzigd door Yorinn op 18-02-2013 17:07 ]
einde volgende week is dus 28 februari of 1/2 maart. Die belofte kan ik je ook wel doen, is dus een gevalletje open deur intrappen
Verwijderd
Dat er bij wordt gezegd dat hij zelf verwachtte 20/21 februari is het interessante, het standaardrelease verhaal wordt aangehouden zodat niemand kan lopen roepen dat hij dan zeker beschikbaar is.diver99 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:07:
einde volgende week is dus 28 februari of 1/2 maart. Die belofte kan ik je ook wel doen, is dus een gevalletje open deur intrappen
Het zal toch afwachten worden helaas.
Op de t-mobile chat hebben ze zojuist bevestigd dat de levertijd 3 dagen is en de MDR-1R nog meegeleverd wordt. Het is nu wel op=op. Ik vind het alleen een beetje duur bij t-mobile.
De abonnementen bij T-Mobile zijn sowieso vrij prijzig. Het prijsvechten hebben ze wel van zich afgeschud.
Goedkoopste optie voor mijn verbruik is SimOnly bij Hollandse Nieuwe, SIMyo of Vodafone F&F. Dan het toestel voor 569 bij Vodafone bestellen. Komt rond de 35/maand uit.
Maar ik wacht definitief die vier weekjes wel tot er meer over de S4 bekend is.
Goedkoopste optie voor mijn verbruik is SimOnly bij Hollandse Nieuwe, SIMyo of Vodafone F&F. Dan het toestel voor 569 bij Vodafone bestellen. Komt rond de 35/maand uit.
Maar ik wacht definitief die vier weekjes wel tot er meer over de S4 bekend is.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Net even gechat met Sony en de releasedatum verschilt per verkoper. Releasedatum is het einde van het eerste kwartaal volgens Sony. Dit kan dus ook nog eind maart zijn.
Ik heb ook nagevraagd over de hoofdtelefoon en daarvoor krijg je inderdaad een voucher thuisgestuurd waarna je die moet opsturen naar Sony toe.
Ik ben benieuwd.
Ik heb ook nagevraagd over de hoofdtelefoon en daarvoor krijg je inderdaad een voucher thuisgestuurd waarna je die moet opsturen naar Sony toe.
Ik ben benieuwd.
Ze hebben een nieuwe baas (tmobile Nederland) en deze heeft van Duitsland meegekregen dat de winst omhoog moet.Senor Sjon schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:23:
De abonnementen bij T-Mobile zijn sowieso vrij prijzig. Het prijsvechten hebben ze wel van zich afgeschud.
Ze zullen denk ik binnenkort wel net zoals Vodafone met nieuwe duurdere abo's komen.
Net gebeld met Vodafone om te verlengen, maar ze nemen geen bestellingen meer aan
Er is teveel vraag naar dit toestel blablabla... dan ga je toch niet zeggen "ga maar naar de concurrent/reseller"??
Van de week wel even in de vodafone winkel gaan kijken of ze daar nog wel iets willen verkopen.
Er is teveel vraag naar dit toestel blablabla... dan ga je toch niet zeggen "ga maar naar de concurrent/reseller"??
Van de week wel even in de vodafone winkel gaan kijken of ze daar nog wel iets willen verkopen.
Verwijderd
KPN heeft mij letterlijk verteld dat iedere provider deze telefoon tegelijk zal ontvangen, met uitzondering van het paarse model.Yorin schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:25:
Net even gechat met Sony en de releasedatum verschilt per verkoper. Releasedatum is het einde van het eerste kwartaal volgens Sony. Dit kan dus ook nog eind maart zijn.
Ik ben benieuwd.
Ik zit nu ook op de chat met Sony. Ze zijn het voor me navragen.
De enige bij wie het na te vragen is is de provider. Sony kon niet zien hoeveel er geleverd zijn aan wie en waar en hoe. Dus ik moet bij KPN navragen of KPN ze aan KPN heeft geleverd.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 17:37 ]
Ik vind 't zeker wel mooi dat er teveel vraag naar dit toestel is, Sony heeft al een best moeilijke tijd.. en samsung, apple en HTC gun ik het niet zo meerGurneyhck schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:28:
Net gebeld met Vodafone om te verlengen, maar ze nemen geen bestellingen meer aan![]()
ik ben benieuwd wanneer vodafone gaat leveren, ik heb ze vrijdag nog gebeld omdat ik donderdag via hun site had verlengd met xperia z maar nog geen bevestigingsmail had gekregen. die zou ik dus binnen 48uur krijgen,maar nog steeds niet gehad, mn order stond trouwens wel in hun systeem dus daar maak ik me niet zo zorgen om, als ik nu bel zou ik wel lang in de wacht moeten staan en daar heb ik niet zo zo in haha.
Zag een paar dagen geleden wat mensen die hun hoofdtelefoon van Bol.com al hadden ontvangen, zijn daar inmiddels al meer mensen bij gekomen?
Hier helaas nog niet.
Hier helaas nog niet.
Inderdaad er is erg veel vraag naar XZ (gevoel), Ik gun het op een of andere manier Sony meer dan Samsoep en appel.Muddy schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:41:
[...]
Ik vind 't zeker wel mooi dat er teveel vraag naar dit toestel is, Sony heeft al een best moeilijke tijd.. en samsung, apple en HTC gun ik het niet zo meerMaarja dat is Off Topic
De T-mobile shops zijn inmiddels voorzien van de headsets. (op =op)
de telefoons komen tussen morgen en vrijdag binnen.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Via de website kan je toch verlengen?Gurneyhck schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:28:
Net gebeld met Vodafone om te verlengen, maar ze nemen geen bestellingen meer aan![]()
Bron?Dutchzilla schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:13:
Ja klopt, maar ik wil de telefoon gratis en dus niet bijbetalen. Ik ben al lang genoeg klant, ze mogen mij wel een keer tegemoet komen
T-mobile heeft hier totaal geen boodschap aan met dit argument van je...Gurneyhck schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:23:
[...]
Ja klopt, maar ik wil de telefoon gratis en dus niet bijbetalen. Ik ben al lang genoeg klant, ze mogen mij wel een keer tegemoet komenVorige keren heb ik altijd braaf verlengd zonder te zeuren.
Verwijderd
Ik heb hele andere ervaringen met T-mobile. De afgelopen keren werd ik 3 maanden voor einde contract netjes gebeld waarbij ze mij standaard een Samsunbg probeerden aan te smeren. Ik koos altijd voor een Xperia waarna ze meteen een mooie aanbieding doen altijd aan mij. Alleen daarom blijf ik bij T-mobile tot ze het een keer vergetenReplay256 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:31:
[...]
T-mobile heeft hier totaal geen boodschap aan met dit argument van je...
Ik heb het helaas nog nooit mee mogen maken, dat ze mij bellen. Heb het van meerdere personen om me heen inderdaad ook vernomen, die werden netjes door T-Mobile gebeld. Waarschijnlijk verdienen ze niet genoeg aan mij, ik kom zelden boven mij bundel uit.Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:06:
[...]
Ik heb hele andere ervaringen met T-mobile. De afgelopen keren werd ik 3 maanden voor einde contract netjes gebeld waarbij ze mij standaard een Samsunbg probeerden aan te smeren. Ik koos altijd voor een Xperia waarna ze meteen een mooie aanbieding doen altijd aan mij. Alleen daarom blijf ik bij T-mobile tot ze het een keer vergeten
Ik zelf twijfel momenteel, een verlenging van 1 jaar en +/- € 400,- bijbetalen. Of toch maar eens voor een 2 jarige abonnement gaan.
Is 1 jaar per saldo goedkoper dan gewoon los + simonly?TheOneNL schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:20:
[...]
Ik heb het helaas nog nooit mee mogen maken, dat ze mij bellen. Heb het van meerdere personen om me heen inderdaad ook vernomen, die werden netjes door T-Mobile gebeld. Waarschijnlijk verdienen ze niet genoeg aan mij, ik kom zelden boven mij bundel uit.
Ik zelf twijfel momenteel, een verlenging van 1 jaar en +/- € 400,- bijbetalen. Of toch maar eens voor een 2 jarige abonnement gaan.
Dit is het laatste nieuws van Vodafone omtrent de koptelefoon. Bron komt van het vodafone forum.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sony Xperia Z hoofdtelefoon pre-order actie
op 18-02-2013 04:03 PM
Hallo allemaal,
de laatste paar dagen is wat verwarring ontstaan over de details van de pre-order actie die bij de Sony Xperia Z zit. Het gaat dan om de actie waarbij je een MDR-1R hoofdtelefoon van Sony krijgt. We zijn daar voor jullie achteraan gegaan en bij deze wil ik graag wat duidelijkheid scheppen.
Allereerst een belangrijke mededeling: zoals vanaf het begin aangegeven is, gold bij deze actie een beperkte voorraad. Het eind van die voorraad is bereikt. Vandaar geldt deze actie vanaf vandaag niet meer bij Vodafone.
Voor welke bestellingen geldt de actie:
Deze actie geldt alleen voor pre-orders die online zijn gedaan.
Hij geldt niet voor telefonische- of winkelbestellingen.
Tot wanneer gold deze actie:
Deze actie gold bij Vodafone tot 18-2-2013 (tot het middaguur)
Wie krijgt de hoofdtelefoon?
Bij alle online pre-orders die voor het einde van de actie zijn geplaatst krijg je de hoofdtelefoon.
Hopelijk schept dit wat duidelijkheid!
Groeten - Kind regards
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
de laatste paar dagen is wat verwarring ontstaan over de details van de pre-order actie die bij de Sony Xperia Z zit. Het gaat dan om de actie waarbij je een MDR-1R hoofdtelefoon van Sony krijgt. We zijn daar voor jullie achteraan gegaan en bij deze wil ik graag wat duidelijkheid scheppen.
Allereerst een belangrijke mededeling: zoals vanaf het begin aangegeven is, gold bij deze actie een beperkte voorraad. Het eind van die voorraad is bereikt. Vandaar geldt deze actie vanaf vandaag niet meer bij Vodafone.
Bij alle online pre-orders die voor het einde van de actie zijn geplaatst krijg je de hoofdtelefoon.
Groeten - Kind regards
Verwijderd
Ik heb hem op de 17e online besteld... Gelukkig.
Wel fijn, die forumpost schept tenminste meer duidelijkheid!
Wel fijn, die forumpost schept tenminste meer duidelijkheid!
Verwijderd
http://www.gottabemobile....y-xperia-z-release-early/
Hopen hopen hopen dat ie hier snel in nl uitkomt
Hopen hopen hopen dat ie hier snel in nl uitkomt
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 20:09 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Hoop toch niet dat dit bij HI net zo is.. Heb ze opgebeld om mijn contract te verlengen op 9 februari, dat zou wel fraai zijn zeg...deSintone schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:58:
Dit is het laatste nieuws van Vodafone omtrent de koptelefoon. Bron komt van het vodafone forum.
Hallo allemaal,
Groeten - Kind regards
Ik heb mijne officieel laten verlengen op de 12de, hierbij hebben zij een fout gemaakt en is de bestelling pas EERGISTER doorgekomen. Ik hoop nou echt dat Hi het net wat anders heeft.
Waar ik wel achter ben gekomen is dat ze bij Hi nu de telefoons hebben liggen maar ze nog niet mogen verschepen. (Dat bevestigde een mevrouw aan de telefoon ;D Dus er is hoop.)
Waar ik wel achter ben gekomen is dat ze bij Hi nu de telefoons hebben liggen maar ze nog niet mogen verschepen. (Dat bevestigde een mevrouw aan de telefoon ;D Dus er is hoop.)
Perfect! Nu ga ik mijn Coolblue bestelling annuleren. Hopelijk maak ik nog iemand anders blij met een koptelefoon.deSintone schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:58:
Hallo allemaal,
Groeten - Kind regards
Verwijderd
Dan verwacht ik dat dit bij KPN hetzelfde is. Heb je niet gevraagd wanneer deze wel weg mogen? waarschijnlijk morgen/overmorgen richting winkels en donderdag richting consumenten?DawgerDoc schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:12:
Ik heb mijne officieel laten verlengen op de 12de, hierbij hebben zij een fout gemaakt en is de bestelling pas EERGISTER doorgekomen. Ik hoop nou echt dat Hi het net wat anders heeft.
Ik kon daar niks over los maken. Maar ze zei wel letterlijk; "Al hebben we ze hier, kunnen we moeilijk de dozen open maken om te zien wat erin zit."Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:22:
[...]
Dan verwacht ik dat dit bij KPN hetzelfde is. Heb je niet gevraagd wanneer deze wel weg mogen? waarschijnlijk morgen/overmorgen richting winkels en donderdag richting consumenten?
Weet iemand tot wanneer belsimpel er ook een koptelefoon bij doet?
Ik heb mijn bestelling op 10 feb. geplaatst en bevestigt.
Ik heb mijn bestelling op 10 feb. geplaatst en bevestigt.
Uhm heel misschien weet Belsimpel dat zelf? Even 'n mailtje sturen, morgen 'n belletje plegen?
Verwijderd
Dan heb ik zo'n vaag vermoeden dat nog niet alle providers deze hebben liggen, als er een gezamenlijke launch is dan zal Sony misschien afgedwongen hebben dat ze allemaal moeten wachten tot elke retailer zijn/haar eerste levering heeft.DawgerDoc schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:24:
[...]
Ik kon daar niks over los maken. Maar ze zei wel letterlijk; "Al hebben we ze hier, kunnen we moeilijk de dozen open maken om te zien wat erin zit."
En dan lettende op T-mobile en GSMeasy verwacht ik dat dat morgen het geval is.
Morgen alle winkels de XZ binnen, overmorgen eerste zendingen de deur uit en donderdag de eerste XZ's bij consumenten.
Ik hoop erop dat ze morgen de deur uit gaan naar de consumenten. Aangezien ik Donderdag en Vrijdag niet thuis ben.Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:27:
[...]
Dan heb ik zo'n vaag vermoeden dat nog niet alle providers deze hebben liggen, als er een gezamenlijke launch is dan zal Sony misschien afgedwongen hebben dat ze allemaal moeten wachten tot elke retailer zijn/haar eerste levering heeft.
En dan lettende op T-mobile en GSMeasy verwacht ik dat dat morgen het geval is.
Morgen alle winkels de XZ binnen, overmorgen eerste zendingen de deur uit en donderdag de eerste XZ's bij consumenten.
Verwijderd
Ik hoop in ieder geval dat ze donderdag binnen komen, aangezien ik het LTE netwerk in New York wil proberen.DawgerDoc schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:29:
[...]
Ik hoop erop dat ze morgen de deur uit gaan naar de consumenten. Aangezien ik Donderdag en Vrijdag niet thuis ben.
20mb/s down en 1mb/s up +-, hier heb ik geluk met 2mb en 100kb
Sturen ze je de telefoon helemaal op naar NYC? WowVerwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:31:
[...]
Ik hoop in ieder geval dat ze donderdag binnen komen, aangezien ik het LTE netwerk in New York wil proberen.
Verwijderd
Nee, ik vertrek donderdagavond. Zou leuk zijn om LTE/4g op de XZ te kunnen testen. Kijken of het daadwerkelijk meer/minder verbruikt dan 3g.banaliteit schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:31:
[...]
Sturen ze je de telefoon helemaal op naar NYC? Wow
Ik heb geen speciale reden, ik wil gewoon m'n telefoon.
[ Voor 88% gewijzigd door DawgerDoc op 18-02-2013 20:33 ]
PRRRRREcies!DawgerDoc schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:33:
Ik heb geen speciale reden, ik wil gewoon m'n telefoon.
Nice!deSintone schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:58:
Hallo allemaal,
Groeten - Kind regards
Heb 'm de 14e verlengd. Zou goed moeten gaan dus. Ben benieuwd. Had ze al wel gemaild. Nog geen reactie gehad. Ze zullen daar wel helemaal gek worden van alle vragen.
Nu nog ff wachten!
Hoe dan ook, de telefoon zal je OOIT in ontvangst nemen.JaMaaT schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:51:
[...]
Nice!
Heb 'm de 14e verlengd. Zou goed moeten gaan dus. Ben benieuwd. Had ze al wel gemaild. Nog geen reactie gehad. Ze zullen daar wel helemaal gek worden van alle vragen.
Nu nog ff wachten!
Bij de MM (Utrecht) zeggen ze nu dat ze de hoofdtelefoon niet direct bijleveren, maar dat je streepjescode recht zou geven op een hoofdtelefoon.Avinash schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:36:
Zojuist gebeld met vodafone klantenservice. Deze wisten mij het volgende te vertellen. Aangezien dit een actie van Sony zelf is, beschikt vodafone niet over de informatie over de wijze waarop de headphone's worden geleverd. Wel wist de medewerker mij te vertellen dat op de site van sony.nl je onder de kop [acties/promoties] de actie moet gaan zien. Zodra je de telefoon binnenkrijgt, kun je doormiddel van een kopie factuur, originele pakbon en de originele streepjescode van de verpakking van de telefoon een aanvraag indienen voor de headphone. Wordt in ieder geval steeds duidelijker..
Een voucher, een streepjescode, een bon met een code, direct erbij... Wat een ondoorzichtig gedoe.Yorin schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:25:
Ik ben benieuwd.
Wat bedoel je hiermee? Wie hem bij T-Mobile in de winkel koopt kan de headset wel direct krijgen?Dutchzilla schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:13:
Wederom anders dus.
Op? Dat is wel weer heel jammer. Ik ben echt benieuwd naar hoe alles straks allemaal geregeld wordt. Het is toch erg jammer dat alle signalen elkaar steeds weer tegenspreken.deSintone schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:58:
Hallo allemaal,
Groeten - Kind regards
P.s heeft coolblue ooit wel eens vroeger geleverd dan werd aangegeven? ... duim duim zal wel niet zeker.
Ja. Maar als je zo kijkt naar Azië, die kregen het dock erbij. Ipv. een voucher of een streepjes code. Al denk ik wel dat wij hier met vouchers te maken krijgen. Only time will tell. Of iemand die bij Sony werkt.Jorgen schreef op maandag 18 februari 2013 @ 21:10:
[...]
Bij de MM (Utrecht) zeggen ze nu dat ze de hoofdtelefoon niet direct bijleveren, maar dat je streepjescode recht zou geven op een hoofdtelefoon.
[...]
Een voucher, een streepjescode, een bon met een code, direct erbij... Wat een ondoorzichtig gedoe.
[...]
Wat bedoel je hiermee? Wie hem bij T-Mobile in de winkel koopt kan de headset wel direct krijgen?
Wederom anders dus.
[...]
Op? Dat is wel weer heel jammer. Ik ben echt benieuwd naar hoe alles straks allemaal geregeld wordt. Het is toch erg jammer dat alle signalen elkaar steeds weer tegenspreken.
Ga je roamen daar? Want dat werkt helaas niet op 4G.Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:31:
[...]
Ik hoop in ieder geval dat ze donderdag binnen komen, aangezien ik het LTE netwerk in New York wil proberen.
Zelf haal ik op mijn eerste dag in de VS meestal een 4G ATT sim, deze activeer ik in de iPad en dan heb je voor $30,- 3gb (activeren op de Att site is vaak duurder)
Misschien een goeie tip
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 18-02-2013 21:20 ]
Verwijderd
Dat was inderdaad mijn idee, we gaan met 6en. 1 per groep een simkaartje dan kun je elkaar iig bereiken zonder je scheel te bellen aan de kosten.Donstil schreef op maandag 18 februari 2013 @ 21:20:
[...]
Ga je roamen daar? Want dat werkt helaas niet op 4G.
Zelf haal ik op mijn eerste dag in de VS meestal een 4G ATT sim, deze activeer ik in de iPad en dan heb je voor $30,- 3gb (activeren op de Att site is vaak duurder)
Misschien een goeie tip
Ooh dan kun je beter even langs een att shop, op een $30,- 3gb iPad prepaid kan je niet gebeld worden,
Ik dacht dat bellen/text en 1gb data ook niet zo duur was hoor,
Ik dacht dat bellen/text en 1gb data ook niet zo duur was hoor,
Het is in het verleden al meerdere keren langs gekomen.
Belcompany heeft de koptelefoon nog en ik wil die misschien daar bestellen, maar leveren die de standaard Xperia Z of evt. een Vodafone branded versie?
Belcompany heeft de koptelefoon nog en ik wil die misschien daar bestellen, maar leveren die de standaard Xperia Z of evt. een Vodafone branded versie?
Koffie werkt echt!
Daar heb ik me ook ingeschreven. Vandaag gebeld en de eerste 300 die betalen krijgen de koptelefoon.
Echter ben ik vergeten te vragen ofdat t om een simlock vrij toestel ging.
Wel zei die vrouw aan de lijn dat de richtprijs : 550 euro was.
Dit zou eerder 650 moeten zijn, anders koop ik er 2
T-Mobile shop
Ja, de t-mobile shop waar ik was, had de headset(s) in de kluis liggen alleen de telefoons nog niet.Jorgen schreef op maandag 18 februari 2013 @ 21:10:
[...]
Wat bedoel je hiermee? Wie hem bij T-Mobile in de winkel koopt kan de headset wel direct krijgen?
Wederom anders dus.
[ Voor 54% gewijzigd door Dutchzilla op 18-02-2013 22:46 ]
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Weet iemand wanneer Belcompany met de Online verkoop start?
Edit: Vodafone verlengen bij Belcompany is nog goedkoper dan bij Vodafone zelf.
129,- voor een verlenging van Bel+sms+web altijd (4gb) €42,50. Zaterdag daar dus ook maar even kijken.
Edit: Vodafone verlengen bij Belcompany is nog goedkoper dan bij Vodafone zelf.
129,- voor een verlenging van Bel+sms+web altijd (4gb) €42,50. Zaterdag daar dus ook maar even kijken.
Nou ga er maar 2 kopen dan want volgens de Belcompany site is een losse Z €539,-Milan57 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:20:
Daar heb ik me ook ingeschreven. Vandaag gebeld en de eerste 300 die betalen krijgen de koptelefoon.
[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 18-02-2013 23:35 ]
Waar zie je dit op hun site, ik kan niks vinden over een losse prijs?
En zijn de toestellen dan branded of niet?
En zijn de toestellen dan branded of niet?
Verwijderd
Deze week al dacht dat ze volgende week pas ergens werden verkocht. Twijfel toch tussen zwart en paars.. Op xich is paars wel mooi, maar ben je dat niet zo beu, zon kleur.. Maar tis wel gaaf. Maar paars zal je zeker niet in de winkels kunnen bekijken+ halen.. ?Dutchzilla schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:13:
Vond paars zelf ook wel mooier, alleen had CB een stuk latere leverdatum voor deze kleur, en aangezien ik al lang genoeg gewacht had op de L920, ben ik nu ook gewoon blij met de Xperia Zwart :-). En zwart doet het altijd wel goed, heb al jaren zwarte iphones en ben de kleur nog niet zat eigenlijk. Al had ik met de L920 wel de stap genomen naar een rode. Gewoon een keer iets anders :-).Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 08:56:
[...]
Deze week al dacht dat ze volgende week pas ergens werden verkocht. Twijfel toch tussen zwart en paars.. Op xich is paars wel mooi, maar ben je dat niet zo beu, zon kleur.. Maar tis wel gaaf. Maar paars zal je zeker niet in de winkels kunnen bekijken+ halen.. ?
Ps, hopelijk levert CB op tijd!, heb er zin in!!