Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Donstil schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:30:
Weet iemand wanneer Belcompany met de Online verkoop start?

Edit: Vodafone verlengen bij Belcompany is nog goedkoper dan bij Vodafone zelf.
129,- voor een verlenging van Bel+sms+web altijd (4gb) €42,50. Zaterdag daar dus ook maar even kijken.

[...]

Nou ga er maar 2 kopen dan want volgens de Belcompany site is een losse Z €539,-
Ik heb net verlengd by Belcompany, inderdaad maar 129 bijbetalen^ met Vodafone B+S+W Altijd 42.50 :)
Wel apart dat ik geen email heb ontvangen dat het al mogelijk is om te bestellen. Tot dusver kon je alleen aangeven dat je op de hoogte gehouden wilde worden, maar nu kun je dus daadwerkelijk bestellen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
:( Snap geen @#$% van bij BelCompany is ie voor 539.- (los toestel) te krijgen. balen en ik heb hem bij Saturn besteld voor 635.- toch een verschil van bijna 100.- :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Dat is goed nieuws voor €539... vond 629 eingelijk net te duur... Dus nu goede overweging om het te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Replay256 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:44:
:( Snap geen @#$% van bij BelCompany is ie voor 539.- (los toestel) te krijgen. balen en ik heb hem bij Saturn besteld voor 635.- toch een verschil van bijna 100.- :(
Het klinkt misschien wat bot, maar dat had je kunnen weten. Zolang een toestel niet of nauwelijks verkrijgbaar is, zijn de prijzen altijd erg hoog. Vaak op het niveau van de adviesprijs. Zodra een toestel echt beschikbaar komt en er meerdere aanbieders komen, zakt de prijs direct in. Je betaald om op de eerste rang te zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Laatst online: 21:15
Replay256 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:44:
Annuleren en opnieuw bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
wph schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:20:
[...]

Het klinkt misschien wat bot, maar dat had je kunnen weten. Zolang een toestel niet of nauwelijks verkrijgbaar is, zijn de prijzen altijd erg hoog. Vaak op het niveau van de adviesprijs. Zodra een toestel echt beschikbaar komt en er meerdere aanbieders komen, zakt de prijs direct in. Je betaald om op de eerste rang te zitten ;)
Snap wel dat na loop van tijd dat de prijs omlaag gaat, maar gelijk met 100.- ter wel het toestel niet eens uit is!! als het zo doorgaat kan je de XZ over 5 maanden gratis ophalen,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 22:14
Replay256 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:33:
[...]

Snap wel dat na loop van tijd dat de prijs omlaag gaat, maar gelijk met 100.- ter wel het toestel niet eens uit is!! als het zo doorgaat kan je de XZ over 5 maanden gratis ophalen,,
Wat doe je moeilijk, bestel m gewoon bij belcompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:18
banaliteit schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:23:
[...]

Annuleren en opnieuw bestellen
Zoek even iemand met een Saturn pas. Deze geeft 10% korting. Ik heb hem ook bij saturn besteld, ipv 629 voor 566 + headset.

Dan heb je wel bij belcompany voor 539, maar dan betaal ik liever 27 euro meer met een goede, mooie headset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Punt is, ik heb al betaald, kan altijd nog ff bellen en vragen naar de mogelijkheden en annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-09 07:32
Heb net nog even met belcompany gebeld.
De verkoop van losse toestellen zal pas volgende week plaatsvinden, dan zul je ook het "betaal" mailtje krijgen. Zolang er nog geen 300 inschrijvingen zijn, blijft de voorinschrijving op de site staan en krijg je de headset nog.Wel moet je dan ook bij de eerste 300 betalende klanten zitten.

Wat betreft de vodafone simlock, deze zit er niet op. Wel zal het toestel hoogstwaarschijnlijk branded zijn wat betekend dat er bloatware en instellingen van vodafone op zullen staan ( dit is natuurlijk zo verholpen)

Ook kon de mederwerkster mij vertellen dat de xperia alleen in het zwart leverbaar is en niet in de andere kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Milan57 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:42:
Heb net nog even met belcompany gebeld.
De verkoop van losse toestellen zal pas volgende week plaatsvinden, dan zul je ook het "betaal" mailtje krijgen. Zolang er nog geen 300 inschrijvingen zijn, blijft de voorinschrijving op de site staan en krijg je de headset nog.Wel moet je dan ook bij de eerste 300 betalende klanten zitten.

Wat betreft de vodafone simlock, deze zit er niet op. Wel zal het toestel hoogstwaarschijnlijk branded zijn wat betekend dat er bloatware en instellingen van vodafone op zullen staan ( dit is natuurlijk zo verholpen)

Ook kon de mederwerkster mij vertellen dat de xperia alleen in het zwart leverbaar is en niet in de andere kleuren.
Ik neem inderdaad aan dat je zonder moeite de standaard ROM erop kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-09 07:39
ormagon schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:49:
[...]

Ik neem inderdaad aan dat je zonder moeite de standaard ROM erop kan zetten?
bootloader is gewoon unlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:39

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat Saturn en MM betreft: vaak is het zo dat de laagsteprijsgarantie ook geldt wanneer je een aankoop binnen 2 weken naar aanschaf ergens anders goedkoper vindt. Navragen kan dus geen kwaad.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
Bootloader is inderdaad waarschijnlijk zo to unlocken, je veliest alleen je drm licensie toch?
Wanneer de bootloader is geunlocked kun je met behulp van flashtool elke officiele software flashen die je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Milan57 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:42:
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Zowel in hoeverre het toestel (qua hardware/software) afwijkt van los gekochte toestellen, als ook hoe makkelijk dit te verhelpen is? Moet ik de telefoon echt unlocken oid, of kan ik de telefoon ook gewoon software matig 'resetten' (erase all content oid)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
Wat het geval is, is dat vodafone de officiele nederlandse software heeft gepakt,en hier als het ware bepaalde apps in heeft "gebrand". Je hebt dus een software die niks afwijkt van de rest alleen een paar apps door vodafone geinstalleerd die je in principe niet kan verwijderen. Wanneer je die paar extra apps niet uitmaakt is er verder niets aan te zien.

Doormiddel van het rooten van je telefoon ( en verwijderen van de apps), of het flashen van de non-brandend nederlandse software kun je deze weghalen. Hiervoor moet je de bootloader unlocken.
Dit kan op de officiele sony site, met uitleg erbij hoe en wat.
De garantie vervalt hier niet mee! Deze vervalt pas na installatie van een custom kernel.
Het enige wat je verliest is het drm recht, google hier even naar.

Wat betreft de softwarematige "reset": Nee dit gaat dus niet werken omdat de apps in de software zelf zijn gebrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Thanks voor de info. Binnenkort maar beetje inlezen erover. Heb het liefst gewoon een "clean" toestel zoals door Sony geleverd.

Als ik bij belcompany het toestel bestel via een vodafone abbonement, zal het toestel dan niet branded zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
uhm, dan juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Hmm, dacht dat alleen toestellen vanuit Vodafone geleverd dan branded zouden zijn. Als ik bij Belcompany het toestel los bestel zal het sowieso niet branded zijn lijkt me? Maar wanneer ik het samen met een vodafone abbo bestel, smeren ze me dus alsnog een branded toestel aan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Benotti schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:41:
[...]

Hmm, dacht dat alleen toestellen vanuit Vodafone geleverd dan branded zouden zijn. Als ik bij Belcompany het toestel los bestel zal het sowieso niet branded zijn lijkt me? Maar wanneer ik het samen met een vodafone abbo bestel, smeren ze me dus alsnog een branded toestel aan? :p
Belcompany is onderdeel van Vodafone. De kans is groot dat het toestel branded zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Precies, dat wil ik ook weten. Is een BC toestel, wanneer je dit los koopt, dan ook branded, of juist niet? Ik neem aan dat toestellen bij de Saturn of MM of CB, of waar je ze dan ook los kan kopen, dat die allemaal niet branded zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
Volgens mij is belcompany overgenomen door Vodafone.
Hun krijgen de toestellen dus ook aangeleverd via Vodafone.
Aangezien vodafone maar 1 "soort" toestel levert, zal deze bij Belcompany en Vodafone hetzelfde zijn.
Mijn vraag aan die vrouw was hetzelfde als die van jouw: Is het toestel los ook branded.
Na een x'tje doorverbonden te zijn geweest, kon der collega inderdaad bevestigen dat hij branded was.

Maar zolang hij simlock vrij is, is dit geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
deSintone schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:58:
Dit is het laatste nieuws van Vodafone omtrent de koptelefoon. Bron komt van het vodafone forum.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sony Xperia Z hoofdtelefoon pre-order actie

op ‎18-02-2013 04:03 PM
Hallo allemaal,

de laatste paar dagen is wat verwarring ontstaan over de details van de pre-order actie die bij de Sony Xperia Z zit. Het gaat dan om de actie waarbij je een MDR-1R hoofdtelefoon van Sony krijgt. We zijn daar voor jullie achteraan gegaan en bij deze wil ik graag wat duidelijkheid scheppen.

Allereerst een belangrijke mededeling: zoals vanaf het begin aangegeven is, gold bij deze actie een beperkte voorraad. Het eind van die voorraad is bereikt. Vandaar geldt deze actie vanaf vandaag niet meer bij Vodafone.

Voor welke bestellingen geldt de actie:

Deze actie geldt alleen voor pre-orders die online zijn gedaan.
Hij geldt niet voor telefonische- of winkelbestellingen.
Tot wanneer gold deze actie:

Deze actie gold bij Vodafone tot 18-2-2013 (tot het middaguur)
Wie krijgt de hoofdtelefoon?

Bij alle online pre-orders die voor het einde van de actie zijn geplaatst krijg je de hoofdtelefoon.
Hopelijk schept dit wat duidelijkheid!
Groeten - Kind regards
Waat?! Dat meen je niet. Ik heb om 13:21 m'n orderbevestiging gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danner001
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-07 16:15
Heeft iemand al voortgang geboekt bij studentmobiel.nl, i.c.m een overstap?

Ik heb de Xperia Z namelijk besteld i.c.m een Tele2 abo met nummerbehoud (ik kom van T-Mobile).

Op de orderstatus-pagina vind ik de volgende tekst:
Uw bestelling wordt verwerkt. Zodra uw contract (en eventuele aanvraag nummerbehoud) is goedgekeurd door de provider wordt uw toestel en/of simkaart verstuurd.

Mijn abonnement bij T-Mobile loopt af op 31 maart, dus ik mocht al overstappen toen ik de bestelling plaatste op 4 februari. Mijn contract is al wel ontvangen, verder staat er helemaal niets over de status van mijn order.

Heeft iemand misschien ervaring met studentmobiel en pre-orders, en hoe verwerken zij het contract met nummerbehoud in deze situaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
  • Laatst online: 16-08-2024
Danner001 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:30:
[..]

Heeft iemand misschien ervaring met studentmobiel en pre-orders, en hoe verwerken zij het contract met nummerbehoud in deze situaties?
Nummerbehoud bij T-Mobile en Tele2 is volgens mij twee maanden van te voren? Alleen verlengen bij T-Mobile zelf zou 4 maanden kunnen zijn. Kortom: je kunt waarschijnlijk niet worden aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
Ik heb nu nog een pre-order bij Coolblue uitstaan, inclusief hoofdtelefoon.

Ik ga morgen als ik dan eindelijk mijn contract bij Vodafone kan verlengen eens kijken wat nu het prijsverschil is tussen simonly Vodafone + pre-order en Vodafone verlengen.

Sowieso is Vodafone verlengen goedkoper over 24 maanden verspreid, te vraag is alleen of het prijsverschil de hoofdtelefoon waard is. Zeker als ik denk dat er op Marktplaats binnenkort wel wat MDR-1's te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-08-2020
Ik heb al een paar keer Telfort gebeld, maar die weet totaal niks van levertijden. Heb vanmiddag nog eens gebeld en kreeg toen te horen dat als de Xperia Z op de website staat het nog wel 3 maanden! kan duren.

Ik neem aan dat ook Telfort hem op de 27e van deze maand binnenkrijgt net zoals elke NLse provider ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffiedrinker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 21:43

koffiedrinker

Archlinux werkt dagelijks

Milan57 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:49:
Volgens mij is belcompany overgenomen door Vodafone.
Hun krijgen de toestellen dus ook aangeleverd via Vodafone.
Aangezien vodafone maar 1 "soort" toestel levert, zal deze bij Belcompany en Vodafone hetzelfde zijn.
Mijn vraag aan die vrouw was hetzelfde als die van jouw: Is het toestel los ook branded.
Na een x'tje doorverbonden te zijn geweest, kon der collega inderdaad bevestigen dat hij branded was.

Maar zolang hij simlock vrij is, is dit geen probleem!
Ben niet zo thuis in het omzetten van rom op een android toestel, want zijn de consequenties als je de officiële branded rom vervangt door een stock versie? Ik wil dit toestel nl. niet gaan gebruiken op het vodafone netwerk.

Koffie werkt echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Als ik het goed begrijp is het met een vodafone toestel dus kiezen tussen extra vodafone apps, of standaard software erop maar verlies aan drm keys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
@ "koffiedrinker" : Kijk een x op het xda - developers forum. Daar zullen spoedig guides verschijnen die je
precies vertellen wat je moet doen. Het toestel is wel simlockvrij dus je kunt je eigen netwerk gebruiken.
Alles is precies hetzelfde, het kan alleen zijn dat je wat kleine instellingen moet veranderen.

@ "Benotti" Ja zo zit het precies, kan er niet meer van maken. Ikzelf ga voor het verlies van de drm keys.
Niet zozeer alleen vanwege de apps, maar wil alle softwarematige ingrepen kunnen verrichten
met mn phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerde, de eerste toestellen zullen MORGEN (20 februari) geleverd worden aan de T-Mobile Shops door het hele land.

Wees er vroeg bij, want er worden per shop niet veel geleverd! ;) Levering tijdstippen op de dag verschillen per winkel

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:36:
Voor de geïnteresseerde, de eerste toestellen zullen MORGEN (20 februari) geleverd worden aan de T-Mobile Shops door het hele land.

Wees er vroeg bij, want er worden per shop niet veel geleverd! ;) Levering tijdstippen op de dag verschillen per winkel
hmmmmm vraag me toch af of vodafone online bestelde (nieuwe abbo) met dit toestel ook deze week al geleverd zullen worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danner001
pprs schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:35:
[...]

Nummerbehoud bij T-Mobile en Tele2 is volgens mij twee maanden van te voren? Alleen verlengen bij T-Mobile zelf zou 4 maanden kunnen zijn. Kortom: je kunt waarschijnlijk niet worden aangesloten.
Ik heb op 4 februari besteld, dan zit ik toch binnen 2 maand? Zou ik geen bericht moeten krijgen als er eventuele problemen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
pprs schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:35:
[...]

Dit geld toch niet voor prepaid xP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danner001
Muddy schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:50:
[...]

Dit geld toch niet voor prepaid xP?
Ik denk dat je met prepaid ook gebonden bent aan een bepaalde datum wanneer je overstapt vanaf een abo, wil je je nummer meenemen.

Ikzelf stap over van een T-Mobile abo naar een Tele2 abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
Danner001 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:52:
[...]

Ik denk dat je met prepaid ook gebonden bent aan een bepaalde datum wanneer je overstapt vanaf een abo, wil je je nummer meenemen.

Ikzelf stap over van een T-Mobile abo naar een Tele2 abo.
Ja oke maar ik stap over vanaf prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danner001
Muddy schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:58:
[...]

Dan kun je voor zover ik weet op ieder moment overstappen, het duurt vaak 1 of 2 weken voor je nummer word overgezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
Oke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Milan57 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:34:

@ "Benotti" Ja zo zit het precies, kan er niet meer van maken. Ikzelf ga voor het verlies van de drm keys.
Niet zozeer alleen vanwege de apps, maar wil alle softwarematige ingrepen kunnen verrichten
met mn phone
Dan ga ik me ff inlezen wat die drm keys precies inhouden :) Vind het gewoon een fijn idee om het toestel zoveel mogelijk te hebben zoals door Sony geleverd worden en extra software ben ik sowieso niet fan van. Ik hou van kaal en standaard :p

Zijn er nog andere dingen die anders worden waar ik rekening mee met houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 12:09
Ik had eergister op de 17e een vodafone abonnement willen bestellen via de vodafone site, de xperia Z + hoofdtelefoon. Omdat deze niet bij het besteloverzicht stond vermeld heb ik een vraag gesteld via de FB pagina van Vodafone - of zij hier antwoord op konden geven. Daar heb ik binnen een aantal minuten een antwoord terug gekregen waarin ze zeiden dat ze het gingen nakijken (of deze er bij zat - fysiek of met een voucher) en zo snel mogelijk erop zouden terugkomen. Omdat ik gister de 18e de hele dag niks gehoord had was het zo dat ik in dat zelfde bericht had gevraagd of 'zij' al wat wisten mbt de hoofdtelefon. Vervolgens kreeg ik doodleuk een linkje naar het forum waarin stond dat deze actie gold tot gistermiddag 12:00......... Daarnet heb ik hem dus besteld bij T-mobile, bij kpn gaak dus weg. Baal wel als een stekker, vind het echt een naaistreek van Vodafone.

[ Voor 5% gewijzigd door Jitsert op 19-02-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danner001
Net met studentmobiel.nl gebeld. Ze kunnen niets doen met het contract zolang het toestel er niet is. Wanneer het toestel er gaan ze nummerbehoud aanvragen.
Ik was bang dat dit een paar dagen zou duren, dit is gelukkig niet het geval, volgens de dame aan de telefoon neemt dit slechts 5 minuten in beslag,en loopt mijn bestelling hierdoor geen vertraging op. Ik ben benieuwd!
Muddy schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:58:
[...]

Dus Thom_das, misschien is nummerbehoud bij prepaid nu ook een kwestie van minuten i.p.v weken. Een aantal jaren terug kon het nog wel eens een tijdje duren kan ik me herinneren, misschien is dit aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Op de website van Hi staat nu: Verwachtte introductie datum: 23 februari. Ze geven ook nog steeds aan dat je een headset krijgt als je hem voor die datum besteld.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
Dus Thom_das, misschien is nummerbehoud bij prepaid nu ook een kwestie van minuten i.p.v weken. Een aantal jaren terug kon het nog wel eens een tijdje duren kan ik me herinneren, misschien is dit aangepast.
Laten we er maar op hopen/ vanuit gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
bij belcompany zeiden ze ook dat ze het toestsel in de loop van de week binnenkregen.
Maar dat je hem pas volgende week kon bestellen, en volgende week donderdag leverden ze hem uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Moortn schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:15:
Op de website van Hi staat nu: Verwachtte introductie datum: 23 februari. Ze geven ook nog steeds aan dat je een headset krijgt als je hem voor die datum besteld.
Ja, er zijn gewoon minder mensen die een toestel willen leasen, dus zij zullen in het algemeen daardoor langere tijd de headset kunnen aanbieden omdat er gewoon minder bestellingen uitgaan.

Heb laatste ook mijn 2 jarig abbo met vodafone vergelijken met kpn/hi lease en uiteindelijk was ik met leasen zelfs nog duurder uit, dus dat gaat het voor mij niet worden.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Net belcompany gebeld, die mij doorverbonden met de helpdesk van vodafone, aangezien belcompany/vodafone hetzelfde is.

Conclusies:

- De 300 pre-orders bij belcompany zullen hoogstwaarschijnlijk allang bereikt zijn, omdat ze er de hele maand al mee adverteren en dit ook gewoon voorraad vanuit vodafone zelf is.
- De hoofdtelefoon is alleen icm met een abbonement. Toen ik aangaf dat je op de vodafonesite het toestel ook los kunt bestellen, zei ze dat als je dat deed, je wss te lezen zou krijgen dat die niet op voorraad is en dat je die dus niet kunt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojokojo
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-08 14:33
Ik kreeg als reactie op eenvraag over leveringstermijn van Typhone Reactie:

Het kwam er op neer dat Sony heeft aangegeven dat de levering van de originele datum (week 8) zelfs met een week vertraagd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danner001
jojokojo schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:20:
Ik kreeg als reactie op eenvraag over leveringstermijn van Typhone Reactie:

Het kwam er op neer dat Sony heeft aangegeven dat de levering van de originele datum (week 8 ) zelfs met een week vertraagd is.
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
  • Laatst online: 16-08-2024
Danner001 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:47:
[...]

Ik heb op 4 februari besteld, dan zit ik toch binnen 2 maand? Zou ik geen bericht moeten krijgen als er eventuele problemen zijn?
Excuus, dat klopt. Zag je latere bericht: het is inderdaad gebruikelijk dat er gewacht wordt op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
@benotti dit is raar ik kreeg wat totaal anders te horen. Dat ze de headphone erbij leveren zolang je je kon inschrijven op de site. Ook geld niet de eerste 300 die inschrijven, maar de eerste 300 die betalen.
Dit is vrij logisch aangezien je je vaker zou kunnen inschrijven op verschillende mails

Verder kon je het toestel gewoon los bestellen, ze hebben alleen de zwarte.
Ook heb ik niks gehoord over dat ze uit de voorraad van vodafone leveren.

[ Voor 22% gewijzigd door Milan57 op 19-02-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Milan57 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:24:
@benotti dit is raar ik kreeg wat totaal anders te horen. Dat ze de headphone erbij leveren zolang je je kon inschrijven op de site. Verder kon je het toestel gewoon los bestellen, ze hebben alleen de zwarte.
Ook heb ik niks gehoord over dat ze uit de voorraad van vodafone leveren.
Ik heb 0318 - 569 852 (winkel nummer, zie ik nu) gebeld en zei had me meteen doorverbonden met de webshop. Toen kreeg ik dus iemand aan de lijn van de vodafone (en dus ook belcompany, volgens haar) helpdesk.

Jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Jitsert schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:13:
Ik had eergister op de 17e een vodafone abonnement willen bestellen via de vodafone site, de xperia Z + hoofdtelefoon. Omdat deze niet bij het besteloverzicht stond vermeld heb ik een vraag gesteld via de FB pagina van Vodafone - of zij hier antwoord op konden geven. Daar heb ik binnen een aantal minuten een antwoord terug gekregen waarin ze zeiden dat ze het gingen nakijken (of deze er bij zat - fysiek of met een voucher) en zo snel mogelijk erop zouden terugkomen. Omdat ik gister de 18e de hele dag niks gehoord had was het zo dat ik in dat zelfde bericht had gevraagd of 'zij' al wat wisten mbt de hoofdtelefon. Vervolgens kreeg ik doodleuk een linkje naar het forum waarin stond dat deze actie gold tot gistermiddag 12:00......... Daarnet heb ik hem dus besteld bij T-mobile, bij kpn gaak dus weg. Baal wel als een stekker, vind het echt een naaistreek van Vodafone.
Toen ik hier gisteren las dat de badge was verdwenen, en ik om 13:20 m'n orderbevestiging had gekregen, heb ik ook meteen een mailtje gestuurd. Ik heb nog geen antwoord gehad.

Via Twitter heb ik vandaag navraag gedaan, de reactietijd is daar super zoals altijd maar het antwoord... Ik heb het bestelformulier voor 12:00 geopend, maar ben gaan eten en heb toen de rest ingevuld en de bestelling definitief geplaatst. Helaas, zegt Vodafone, de voorraad is beperkt dus tenzij er in je orderbevestiging iets over de hoofdtelefoon staat, heb je pech. Dan ben je bijna 10(!) jaar aan één stuk door Vodafone klant en mis je op een uur na een hoofdtelefoon van 250 euro, en dan is daar helemaal niets aan te doen. Ik ben op z'n zachtst gezegd ontzettend teleurgesteld in de service van Vodafone. Had toch wel iets meer flexibiliteit verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
Ik heb hetzelfde nummer als jouw gebeld waarna ik een menu te horen kreeg en op 1 heb gedrukt.
Hierdoor zou je vragen hebben over een winkel. Bij mij werd wel opgenomen met "belcompany met Miranda". Hmm ik ben benieuwd wat het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
TripleM schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:32:
[...]Helaas, zegt Vodafone, de voorraad is beperkt dus tenzij er in je orderbevestiging iets over de hoofdtelefoon staat, heb je pech.
In mijn orderbevestiging van een week geleden bij vodafone staat niks vermeld over een hoofdtelefoon.
Milan57 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:32:
Ik heb hetzelfde nummer als jouw gebeld waarna ik een menu te horen kreeg en op 1 heb gedrukt.
Hierdoor zou je vragen hebben over een winkel. Bij mij werd wel opgenomen met "belcompany met Miranda". Hmm ik ben benieuwd wat het wordt.
Ik drukte ook op 1. Toen begon ik over de voorinschrijving op de site en heeft ze me meteen doorverbonden met de webshop helpdesk :+

Wat ik namelijk apart vind, is dat je je op de site kunt aanmelden en dan zou je bericht krijgen wanneer je de telefoon kunt bestellen, maar je op een andere pagina van de site de telefoon gewoon al kunt bestellen :? Moet ik dan wachten op hun mail, of meteen bestellen? En krijg ik dan nog een hoofdtelefoon? :p

[ Voor 15% gewijzigd door Benotti op 19-02-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
Aah dus jij werd nogmaals doorverbonden, ik ben blijven hangen nadat ik op 1 drukte.
Zou wel een zware tegenvaller zijn als dit het geval zou zijn.
Maar dan is het toestel bij belcompany los alsnog 100,- goedkoper :D

[ Voor 26% gewijzigd door Milan57 op 19-02-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

[...]

Toen ik hier gisteren las dat de badge was verdwenen, en ik om 13:20 m'n orderbevestiging had gekregen, heb ik ook meteen een mailtje gestuurd. Ik heb nog geen antwoord gehad.

Via Twitter heb ik vandaag navraag gedaan, de reactietijd is daar super zoals altijd maar het antwoord... Ik heb het bestelformulier voor 12:00 geopend, maar ben gaan eten en heb toen de rest ingevuld en de bestelling definitief geplaatst. Helaas, zegt Vodafone, de voorraad is beperkt dus tenzij er in je orderbevestiging iets over de hoofdtelefoon staat, heb je pech. Dan ben je bijna 10(!) jaar aan één stuk door Vodafone klant en mis je op een uur na een hoofdtelefoon van 250 euro, en dan is daar helemaal niets aan te doen. Ik ben op z'n zachtst gezegd ontzettend teleurgesteld in de service van Vodafone. Had toch wel iets meer flexibiliteit verwacht.
Het is natuurlijk wel een actie van Sony, niet van Vodafone. De berichtgeving van Vodafone en consistentie van hun verhaal is erg karig. Maar er stond wel duidelijk op=op bij, en als alle koptelefoons (door Sony) vergeven zijn dan kunnen zij daar natuurlijk weinig meer aan doen, het is niet hun actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 22:37
@ TripleM: volgens mij ben je verkeerd geïnformeerd. Zoals hierboven al werd gezegd. Er staat niks bij orderbevestiging over koptelefoon. Je krijgt naar alle waarschijnlijkheid een code die je bij Sony weer kan innen. Iedere provider of reseller heeft blijkbaar totaal andere kanalen voor het uitgeven van koptelefoons.
Dit is geen actie van Vodafone, vandaar dat ze minder flexibel zijn.

Ah iemand was me voor.

Oh en ik krijg wel een 25 euro korting op het toestel van Vodafone. Verlening van abonnement

Bel+Sms+Web Altijd € 55 2 jaar

[ Voor 16% gewijzigd door Xoxol op 19-02-2013 14:44 ]

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
"De headset zal binnen twee weken nadat je je goedgekeurde bestelling hebt ontvangen worden na geleverd.**

Dit staat er in de kleine lettertjes op de belcompany site, hier staat het er alsof belcompany zelf de headsets binnen 2 weken naar je opstuurt. Als dit het geval is bij belcompany, geld het ook voor vodafone.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sony zegt zelf niets te weten van codes/streepjescodes/vouchers/imeinummers/serienummers die je op hun website zou kunnen invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik weet ook niet waar dat vandaan komt. Volgens mij krijgen de retailers gewoon koptelefoons toegezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Milan57 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:30:

Doormiddel van het rooten van je telefoon ( en verwijderen van de apps), of het flashen van de non-brandend nederlandse software kun je deze weghalen. Hiervoor moet je de bootloader unlocken.
Dit kan op de officiele sony site, met uitleg erbij hoe en wat.
De garantie vervalt hier niet mee! Deze vervalt pas na installatie van een custom kernel.
Het enige wat je verliest is het drm recht, google hier even naar.
Om hier even op terug te komen. Na wat gegoogle heb ik deze pagina gevonden:"

http://www.xperiablog.net...u-unlock-your-bootloader/
For most issues/problems, unlocking the bootloader voids the warranty. Sony Mobile only honours the warranty if it is a known issue in that model/batch of phones or if it is an issue that clearly could not have been caused by flashing a different ROM.
Garantie vervalt in principe dus wel degelijk! Zelf rooten/unlocken is wat dat betreft dan ook geen optie voor mij, ik wil wel gewoon mijn garantie blijven behouden.

Enige andere optie is dan te leven met de vodafonde apps (wat/hoeveel moet ik me hierbij voorstellen), of toestel ergens halen dat niet vodafone/belcompany is? Of t-mobile/kpn for that matter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Xoxol schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:40:
@ TripleM: volgens mij ben je verkeerd geïnformeerd. Zoals hierboven al werd gezegd. Er staat niks bij orderbevestiging over koptelefoon. Je krijgt naar alle waarschijnlijkheid een code die je bij Sony weer kan innen. Iedere provider of reseller heeft blijkbaar totaal andere kanalen voor het uitgeven van koptelefoons.
Dit is geen actie van Vodafone, vandaar dat ze minder flexibel zijn.

Ah iemand was me voor.
Sowieso slecht dat er over dit soort acties intern blijkbaar niet goed gecommuniceerd wordt.

En natuurlijk begrijp ik dat er niet oneindig hoofdtelefoons te vergeven zijn, maar zoals ik ook al aan Vodafone meldde, waren de hoofdtelefoons dan precies om 12 uur ineens op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
[...]

Volgens mij staat er in geen enkele orderbevestiging iets over een telefoon. Ik heb 'em vroeg in de ochtend besteld toen de bagde er nog bij stond. Navraag klantenservice leert dat de headphone beschikbaar was zolang als dat de bagde er op zat. Deze is rond het middaguur verdwenen.

Verder kan Vodafone niet meer in service aan klanten "verlenen", daar dit een actie is die rechtstreeks van Sony afkomstig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En Sony zegt weer dat dit een actie is van de providers. En zo draait iedereen om de hete brij heen en heb je geluk wanneer je überhaupt een hoofdtelefoon ontvangt.

Ik raak hier ondertussen zo van geïrriteerd, dat ik straks die hele telefoon niet meer hoef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
@ benotti, dit had ik idd nog niet gezien. In de tijd dat ik mijn sony ericsson's had was de bootloader te
unlocken via een code die je van de SE site kreeg. Hier moest je je imei invullen en dan kreeg je de
unlock code. Hier stond toendertijds een soort gelijk verhaal, echter verviel de garantie pas na het
flashen Van een custom rom of kernel. Dus niet bij het unlocken van de bootloader vandaar :
COULD avoid your warranty. Ik heb mijn xperia toestel voor repartatie weer terug gelocked en official
firmware geflashed, en deze is zonder problemen gemaakt.

Wat hier denk ik het geval is, is dat de mensen die hem hebben opgestuurd ter reparatie hem niet
helemaal terug hebben gezet naar stock settings. ( miss ook omdat dit niet mogelijk was)

Ik ga het in iedergeval nog verder uitzoeken, en even een belletje doen naar sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
TripleM schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:02:
[...]

Sowieso slecht dat er over dit soort acties intern blijkbaar niet goed gecommuniceerd wordt.

En natuurlijk begrijp ik dat er niet oneindig hoofdtelefoons te vergeven zijn, maar zoals ik ook al aan Vodafone meldde, waren de hoofdtelefoons dan precies om 12 uur ineens op?
Ja ze moeten een lijn trekken, ik had een pre-order bij CB gedaan en daar kreeg ik te horen dat alle pre-orders tot 00:00 xx datum een koptelefoon krijgen en andere pre-orders niet.

Voor de rest deel ik met jou de mening dat er slecht gecommuniceerd wordt intern over lopende acties. Bij wie de schuld ligt is echter onbekend (sony, vodafone?)

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Avinash schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:05:

Verder kan Vodafone niet meer in service aan klanten "verlenen", daar dit een actie is die rechtstreeks van Sony afkomstig is.
Zo werkt het natuurlijk niet. Vodafone zet de hoofdtelefoon op haar site, Vodafone heeft de controle over wat er wanneer wel of niet op die site staat, dus er is altijd ruimte. En zoals ik al zei, al lagen er hoofdtelefoons bij Vodafone, dan zou het mij verbazen als de hoofdtelefoons om precies 12 uur ineens op waren.
Xoxol schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:07:

Ja ze moeten een lijn trekken, ik had een pre-order bij CB gedaan en daar kreeg ik te horen dat alle pre-orders tot 00:00 xx datum een koptelefoon krijgen en andere pre-orders niet.
Uiteraard moet er een lijn worden getrokken. Het was duidelijker voor de consument geweest als er netjes bij had gestaan "geldig t/m".

[ Voor 27% gewijzigd door TripleM op 19-02-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 08:41

Multensor

wtf

Ik heb het gewoon in mijn order erbij staan (via CB):

---------------------------------------------
1 x Sony Xperia Z
1 x Tele2 SmartMix 300 2 jaar V
1 x Tele2 Internet Medium (500MB) 2 jaar verlenging
1 x Sony MDR-1R Zilver Actie
-----------------------------------------------

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Liep net de T-Mobile shop binnen, daar hadden ze een dummy al hangen.
Voelt goed aan.

Gevraagd of ze ze ook los gingen verkopen, maar helaas.
Alleen met abbo, omdat er zo veel vraag naar is.
Ze komen inderdaad deze week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
ik heb net vodafone nog aan de lijn gehad, je krijgt wel een voucher voor de koptelefoon, leverdatum stond nog niet bij hun in het systeem ,zij dacht waarschijnlijk volgende week ook nog niet,maar week erop,maarja dat is dan maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Xoxol schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:07:
[...]

Voor de rest deel ik met jou de mening dat er slecht gecommuniceerd wordt intern over lopende acties. Bij wie de schuld ligt is echter onbekend (sony, vodafone?)
Sony heeft gewoon aangegeven bij de retailers dat ze een X aantal koptelefoons kregen om weg te geven bij de preorders. Dus zij zijn wel duidelijk geweest.

Misschien dat ze bij de providers anders hebben gecommuniceerd, maar voor de retailers was het duidelijk. Dat zij hun administratie niet op orde hebben komt niet door Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
roflexx schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:13:
ik heb net vodafone nog aan de lijn gehad, je krijgt wel een voucher voor de koptelefoon, leverdatum stond nog niet bij hun in het systeem ,zij dacht waarschijnlijk volgende ook nog niet,maar week erop,maarja dat is dan maar afwachten.
Dat is wel weer een nadeel van vodafone, overal is bekend wanneer ze hem krijgen en vodafone weer niet...Ben ook benieuwd naar de actie die nu loopt, zag in een folder dat die alleen deze maand was. Dus als wij hem begin maart krijgen, welke actie krijgen wij dan..

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
418O2 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:20:
[...]

Sony heeft gewoon aangegeven bij de retailers dat ze een X aantal koptelefoons kregen om weg te geven bij de preorders. Dus zij zijn wel duidelijk geweest.

Misschien dat ze bij de providers anders hebben gecommuniceerd, maar voor de retailers was het duidelijk. Dat zij hun administratie niet op orde hebben komt niet door Sony
Ik weet het ook niet wat er precies is gecommuniceerd vanuit Sony naar retailers en providers. Ik neem het gewoon aan en uiteraard volg ik dit topic. :)
Voor mij is het gewoon afwachten.

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Vraag me af met welk abonnement het toestel nu het goedkoopst is. Tot nu toe alleen de abo van T-mobile € 38,09 per maand en die van Tele2 voor 38 euro per maand (allebie 24 maanden) en bij allebei het toestel gratis.

Iemand nog iets goedkopers gezien?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

migros schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:52:
Vraag me af met welk abonnement het toestel nu het goedkoopst is. Tot nu toe alleen de abo van T-mobile € 38,09 per maand en die van Tele2 voor 38 euro per maand (allebie 24 maanden) en bij allebei het toestel gratis.

Iemand nog iets goedkopers gezien?
Ik betaal nu bij HI gemiddeld 36,40 euro per maand. Helaas wel toestellease ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Dat snap ik nou niet waarom een toestellease abonnement nemen. na 2 jaar ben je veel duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Leasen??? Dat KPN naait gewoon haar eigen particuliere klant. Als zakelijke sim-only klant met een Businessselect 2010 abonnement krijg je 265 euro vergoeding en als particulier krijg je een ***** van ze.

Zeer grappig dat KPN.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Als je na die 2 jaar je toestel wil verkopen is toestellease inderdaad duurder. Daar staat tegenover dat je Hi (volgens hun marketing) je telefoon snel repareerd als deze stuk is.

Ik ben geen fan van dat toestellease, maar ik wil wel op het KPN netwerk, aangezien ik met vodafone zelden 3G heb, en met tmobile nooit.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Moortn schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:06:
Als je na die 2 jaar je toestel wil verkopen is toestellease inderdaad duurder. Daar staat tegenover dat je Hi (volgens hun marketing) je telefoon snel repareerd als deze stuk is.

Ik ben geen fan van dat toestellease, maar ik wil wel op het KPN netwerk, aangezien ik met vodafone zelden 3G heb, en met tmobile nooit.
Onzin! bij aanschaf van je abonnement is standaard op je mobiel twee jaar garantie, heeft niets met lease te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag voor mensen die bij Vodafone een verlenging geplaatst hebben: Hebben jullie nog statusupdates gekregen of kunnen jullie de bestelling volgen? Ik heb 2 bevestigingen gehad, direct na de bestelling. De bestelling volgen lukt niet want als ik inlog op die pagina krijg ik een lege Vodafone pagina.

Aandachtspuntje: de Xperia Z kan al geunlocked en geroot worden. Let wel op met de garantie:
Bij mijn Xperia S was er het bekende productieprobleem met gele vlekken en schermen. Omdat ik geroot had werd mijn toestel niet gerepareerd en moest ik zelfs nog onderzoekskosten betalen...

(Ik begrijp dat als iemand root en rare dingen flasht en zo zijn toestel brickt/sloopt, dat hij dan geen garantie heeft. Maar rooten en dan bij een hardwaredefect of productiefout geen garantie meer hebben had ik niet verwacht en is erg vervelend. Vandaar deze waarschuwing.)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
Ik heb ook inderdaad een lege pagina bij mijn orderstatus. :(

Ik ga straks met Vodafone bellen.

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 22:01

Chiron

Moderator Discord
Als je verlengt kan je sowieso geen orderstatus zien bij myvodafone. Staat er zelfs bij.

Ik heb zelf via de twitter webcare bevestigd gekregen dat er een xperia z bij mn verlenging zat, verder heb ik ook nog compleet geen mail betreffende telefoon danwel koptelefoon gekregen. Ik wacht het wel af :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belcompany actie is zojuist verwijderd. Misschien dat ik toch nog geluk heb door vanmiddag te bestellen/betalen en gister te pre-orderen. Kreeg net mail over de headset hoewel ik dus niet helemaal zeker ben of ik er 1 krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:26:
Belcompany actie is zojuist verwijderd. Misschien dat ik toch nog geluk heb door vanmiddag te bestellen/betalen en gister te pre-orderen. Kreeg net mail over de headset hoewel ik dus niet helemaal zeker ben of ik er 1 krijg...
Zo snel verwijderd? Ongelofelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:28:
[...]

Zo snel verwijderd? Ongelofelijk
Was voor pre-orders en die liep al meer dan een week terwijl ze er maar 300 kregen. Vandaar dat ik ervanuit ging dat ik hem toch niet zou/zal krijgen omdat ze landelijk opereren. Misschien dus toch net op tijd :).
Nogmaals bedankt voor jouw inschrijving voor de Sony Xperia Z inclusief de gratis Sony MDR-1RS headset t.w.v. 249,-.

We zijn blij jou als een van de eerste het nieuws te melden dat de Sony Xperia Z vanaf vandaag te bestellen is op Belcompany.nl. Zodra je een bestellen hebt geplaatst zullen wij deze combineren met jouw voorinschrijving op de Sony MDR-1RS headset t.w.v € 249,-. Wees er snel bij want op is op.

De gratis Sony headset zal binnen twee weken, nadat we jouw goedgekeurde bestelling hebben ontvangen, worden na geleverd.

Let op: Ontvangst van een goedgekeurde bestelling is afhankelijk van credit-check en / of datum nummer-portering.

Alvast veel plezier met jouw nieuwe toestel!

Groet van het BelCompany online team
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb een pre-order neergezet bij een van de winkels. Geheel vrijblijvend. Als er geen hoofdtelefoon bijzit, dan zit ik nergens aan vast. (Ook niet als hij er wel bijzit, trouiwens.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
Kreeg net de mail van belcompany en krijg de headphones erbij als ik ook bij de eerste 300 zat die betaalde. Net een los toestel besteld en betaald dus denk dat dit wel goed zit!
540,- incl. betaald, dit is wel erg goedkoop!

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dan kan iedereen dus later een pre-order doen en eerder betalen en dus toch een hoofdtelefoon krijgen, terwijl mensen die vanaf dag 1 op tijd waren, ineens te laat kunnen zijn? Wat een rare mentaliteit hangt er toch rond deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Milan57 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:36:
Kreeg net de mail van belcompany en krijg de headphones erbij als ik ook bij de eerste 300 zat die betaalde. Net een los toestel besteld en betaald dus denk dat dit wel goed zit!
540,- incl. betaald, dit is wel erg goedkoop!

Ben benieuwd
Idem hier. Verwacht niets, maar heb het stukje uit de mail wel als extra opmerking bij de order gevoegd. Misschien helpt het. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
Er staat dat de betaling gecombineerd wordt met de pre-order van de MDR-1.
Ik denk dat het zo is dat de actie offline is gehaald omdat de 300 bereikt is, en het nu gaat om de eerste 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milan57 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:42:
Er staat dat de betaling gecombineerd wordt met de pre-order van de MDR-1.
Ik denk dat het zo is dat de actie offline is gehaald omdat de 300 bereikt is, en het nu gaat om de eerste 300
Lijkt me ook logisch. Dan heeft het wel lang geduurd voor de belcompany om die 300 te halen... zou mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Heb zojuist belcompany weer gebeld (werd dit keer niet doorverbonden). Conclusies:

- Alléén de mensen die zich voor de pre-order hebben ingeschreven op de site, hebben een mail ontvangen (die zojuist al gepost is).
- Als je de telefoon besteld, wordt achteraf gechecked of je inderdaad bij de eerste 300 zat (en als je de mail hebt ontvangen, is dat zo).
- De hoofdtelefoon krijg je zowel met als zonder abbonement. Hier zitten dus geen verdere voorwaarden aan.
- Toen ik vroeg of de dame dat 100% zeker wist, was haar antwoord een duidelijke ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:45:
Heb zojuist belcompany weer gebeld (werd dit keer niet doorverbonden). Conclusies:

- Alléén de mensen die zich voor de pre-order hebben ingeschreven op de site, hebben een mail ontvangen (die zojuist al gepost is).
- Als je de telefoon besteld, wordt achteraf gechecked of je inderdaad bij de eerste 300 zat (en als je de mail hebt ontvangen, is dat zo).
- De hoofdtelefoon krijg je zowel met als zonder abbonement. Hier zitten dus geen verdere voorwaarden aan.
- Toen ik vroeg of de dame dat 100% zeker wist, was haar antwoord een duidelijke ja.
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Klinkt goed. Ik had me net een paar uur geleden inschreven. Wel apart dat dat kan zo...

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
Wohoo dan ben ik de gelukkige met een headphone,en dat voor 540!
Mensen die zich wel hebben ingeschreven, maar ergens anders ook gepreordered hebben....
Ik zou voor belcompany gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jopster schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:48:
Klinkt goed. Ik had me net een paar uur geleden inschreven. Wel apart dat dat kan zo...
Zelfde hier. Geluk gehad dus voor de verandering. Ik was eigenlijk bang dat Vodafone de abonnementen vroegtijdig ging aanpassen dus vandaar wilde ik deze week bestellen. Ik zag pas vandaag dat hij een paar euro cheaper was bij de belcompany ipv vodafone zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:51:
Zelfde hier. Geluk gehad dus voor de verandering. Ik was eigenlijk bang dat Vodafone de abonnementen vroegtijdig ging aanpassen dus vandaar wilde ik deze week bestellen. Ik zag pas vandaag dat hij een paar euro cheaper was bij de belcompany ipv vodafone zelf.
Ik kan alleen nergens in de orderbevestiging zien of het inclusief die koptelefoon is. We moeten maar vertrouwen op de administratie van Belcompany.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Jopster schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:56:
[...]

Ik kan alleen nergens in de orderbevestiging zien of het inclusief die koptelefoon is. We moeten maar vertrouwen op de administratie van Belcompany.
Komt er ook niet te staan werd mij verteld. Is omdat achteraf pas gechecked wordt of je daar recht op hebt. Maar zou in theorie dus goed moeten komen als je de eerder geposte mail van hun hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jopster schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:56:
[...]

Nee ik ook niet maar dat staat ook duidelijke erbij dat het later gechecked wordt. Door Benotti en het verwijderen van de actie in combinatie van de mail zie ik het positief in moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
Ik ook inderdaad, dacht dat ik weer eens te laat was maar het valt mee.
Tnx benotti voor het belletje nog, zocht het niet om die mensen weer lastig te vallen.
Bij de levertijd stond 5-10 werkdagen, dit wordt gewoon de 27e neem ik aan?
Pagina: 1 ... 13 ... 35 Laatste