Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Heb zelf het toestal al besteld zonder abbonement bij belcompany. Die lage prijs met gratis headset weegt niet op tegen een paar vodafone apps op m'n telefoon :p

Staat nu alleen vrij lang in de rij om mijn order met abbonement bij vodafone te cancellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 22:14
Milan57 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:49:
Wohoo dan ben ik de gelukkige met een headphone,en dat voor 540!
Mensen die zich wel hebben ingeschreven, maar ergens anders ook gepreordered hebben....
Ik zou voor belcompany gaan
Hoe weet je zo zeker dat je die headset er bij krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-09 07:32
Zie de post van Benotti een paar post terug.
Als die vrouw dit met 100% zekerheid kan zeggen, dan krijg ik de headphones.
Heb me vorige week ingeschreven, de mail gehad en net betaald.

Wat me ook opviel is dat je de telefoon nu niet meer los kan bestellen op de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik kan 'm nog gewoon los bestellen via de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:37
Iemand hier die al bij belcompany heeft besteld met een abonnement? Ik moet nu bij Bankgegevens t.b.v. provider het volgende invullen: "Plaats van de bank". Wat moet ik hier nou weer invullen dan? Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
je woonplaats?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Waar je bank staat, ik vermoed in je woonkamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:37
Gewoon maar mijn woonplaats ingevuld, zit ook een vestiging van mijn bank, dus zal vast wel goed zijn :)
Nu maar hopen dat belcompany hem snel uit levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 17:10:
Heb zelf het toestal al besteld zonder abbonement bij belcompany. Die lage prijs met gratis headset weegt niet op tegen een paar vodafone apps op m'n telefoon :p

Staat nu alleen vrij lang in de rij om mijn order met abbonement bij vodafone te cancellen...
Die van BC is vodafone branded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:01:
[...]

Die van BC is vodafone branded?
Van wat ik heb begrepen krijgt belcompany de toestellen van vodafone. Ik weet alleen niet in hoeverre ze softwarematig daadwerkelijk branded zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag verlengt bij Hi met Xperia Z. Zal nog wel aantal weekjes duren vrees ik voor k m krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Volgens de medewerker bij BC was de Xperia T ook niet branded en hij verwachtte dat de Z dat ook niet zou zijn. Hij kon het natuurlijk nog niet garanderen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was vanmiddag in de vodafone winkel in delft en daar wisten ze nog niet wanneer de Z in de winkel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Hoe zit het eigenlijk met Hi en de gratis hoofdtelefoon? Heeft iemand daar al meer informatie over gevonden/gehoord/gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:24:
Hoe zit het eigenlijk met Hi en de gratis hoofdtelefoon? Heeft iemand daar al meer informatie over gevonden/gehoord/gekregen?
Ik heb 9 februari telefonisch mijn abbonement verlengd bij HI, gister nog even naar HI gebeld omdat ik bij vodafone zag dat je de koptelefoon niet kreeg als je telefonisch had besteld. Ze vertelde me dat dat niks uitmaakte, verder niks over gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DisqerT
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-01 00:22
Net de bestelling bij bol.com geannuleerd en bij belcompany besteld.
Ik had bij belcompany nog gevraagd of de telefoon branded was en ze konden het niet met zeker heid zeggen.

Geachte heer, mevrouw,

Als u bij de eerste 300 inschrijvingen zit én het toestel ook bestelt deze week, dan zult u de headset geleverd krijgen.

De toestellen zullen zonder simlock geleverd worden, maar het kan wel zijn dat de toestellen Vodafone branded zijn, omdat wij deze via Vodafone geleverd krijgen.

Alle klanten die zich hebben ingeschreven zouden vandaag nog een e-mail moeten ontvangen met de informatie dat het toestel nu te bestellen is.

Met vriendelijke groet,

Esmeralda van der Linden
Medewerker Service desk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Je zou er maar niet bij zitten, bij die 300.. dan baal je toch ff.. Vind het op zich ook wel vervelend dat er totaal geen zicht op is.. niet bepaald transparant naar je klanten - commerciele redenen uiteraard.

Is de leverdatum momenteel overigens helder? Ik hoor de 20e, 21e, 25e en 28e voorbij komen, maar welke is nu correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
nubcaek schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:03:
Je zou er maar niet bij zitten, bij die 300.. dan baal je toch ff.. Vind het op zich ook wel vervelend dat er totaal geen zicht op is.. niet bepaald transparant naar je klanten - commerciele redenen uiteraard.

Is de leverdatum momenteel overigens helder? Ik hoor de 20e, 21e, 25e en 28e voorbij komen, maar welke is nu correct?
Eind volgende week. Als er retailers zijn die deze week al kunnen uitleveren importeren ze toestellen uit een van de buurlanden (Frankrijk of Duitsland waarschijnlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
AmbroosV schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:04:
[...]

Eind volgende week. Als er retailers zijn die deze week al kunnen uitleveren importeren ze toestellen uit een van de buurlanden (Frankrijk of Duitsland waarschijnlijk).
Aaah, helder.. daar kan ik nog wel op wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montigny
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:23:
Vandaag verlengt bij Hi met Xperia Z. Zal nog wel aantal weekjes duren vrees ik voor k m krijg...
Ik heb verlengd op 13 feb. en zal binnen twee wken bezorgd worden
AmbroosV schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:24:
Werd gezegd dat je die erbij krijgt, direct of via coupon actie dat weet ik niet.
Werd ook gezegd dat ik over twee jaar de XZ voor 75 euro kon overnemen maar naar blijkt kunnen en mogen ze daar niks over zeggen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:26
Iemand nog contact gehad met iemand van de MM over het meeleverbeleid van de headphone?

Hoorde vorige week van een verkoper dat elke preorder (voor de 28ste) met een headphone zou komen via de Sony site.

Weet niet betrouwbaar deze info is aangezien hij nog niet van de Xperia Z had gehoord voordat ik hem op het bordje wees met de aankondiging van de XZ op z'n balie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 22:37
Iemand al telefoon gekregen van Vodafone? Ik heb me via klantenservice laten vertellen dat de eerste batch binnen was en is verzonden naar klanten....

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Xoxol schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:26:
Iemand al telefoon gekregen van Vodafone? Ik heb me via klantenservice laten vertellen dat de eerste batch binnen was en is verzonden naar klanten....
Lijkt me sterk, dan hadden de eerste mensen zich hier gemeld met de mededeling dat zij een belletje / email hadden ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, 11 februari bij vodafone besteld en nog niks gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
Dan heeft Vodafone het nog niet op een rijtje daar... *zucht*

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:27:
idd, 11 februari bij vodafone besteld en nog niks gehoord
Als jij 11 februari hebt besteld, zit je ook niet bij de eerste batch gok ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
Hoe lang van te voren belt Coolblue eigenlijk? Coolblue levert volgens mij de headset meteen bij de xperia z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:36:
Voor de geïnteresseerde, de eerste toestellen zullen MORGEN (20 februari) geleverd worden aan de T-Mobile Shops door het hele land.

Wees er vroeg bij, want er worden per shop niet veel geleverd! ;) Levering tijdstippen op de dag verschillen per winkel
Al te koop morgen :o ?
Alleen abbo ? of ook gewoon los, want ik heb al een abonnement lopen van 60 euro tot november dus..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkmah7
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 23:50
Iemand al een bericht van Hi ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kkmah7 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:33:
Iemand al een bericht van Hi ontvangen?
Nope 5-2 om 9:30 telefonisch besteld omdat website niet werkte kreeg wel 2 keer bevestiging dat ik de mdr er bij kreeg of het nou online of telefonisch was je krijg hem zoiezo als je tot 23-2 bestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30
Ik heb 2 februari besteld en ook nog niks gehoord, bestelstatus is ook nog ongewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakpeter
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:16
Lijkt me sterk. Heb zelf 4 februari besteld bij Vodafone. Gok dat ik bij de eerste batch hoor. Geen e-mail van Vodafone gehad en de status van de bestelling is ongewijzigd sinds 4-2-2013 10:30 uur (online statusoverzicht vodafone.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
tweakpeter schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:47:
[...]

Lijkt me sterk. Heb zelf 4 februari besteld bij Vodafone. Gok dat ik bij de eerste batch hoor. Geen e-mail van Vodafone gehad en de status van de bestelling is ongewijzigd sinds 4-2-2013 10:30 uur (online statusoverzicht vodafone.nl)
Ooh, als dat waar is dat de eerste batch nu is verstuurd kan ik er vanuit gaan dat de 2e @ release date is en daar hoor ik waarschijnlijk bij aangezien ik hem 10 Feb. besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft al iemand echt bevestigd gekregen dat ze kunnen uitgeleverd worden...Zoveel speculaties op het internet...bevestiging Sony? Hou het maar op de 27ste hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:06:
Heeft al iemand echt bevestigd gekregen dat ze kunnen uitgeleverd worden...Zoveel speculaties op het internet...bevestiging Sony? Hou het maar op de 27ste hier.
Coolblue heeft op de site nog steeds 27 staan. En voor zover ik weet is er nog niemand gebeld om een afleverafspraak te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het gezien bij coolblue ja...bij vandenborre in BE staat ie zelfs op 4-03. Afwachten maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
Ik kreeg rond 18:00 medewerker van Vodafone aan de lijn, want ik kreeg een lege pagina bij mijn orderstatus. Ik belde met de vraag van: "Dag, meneer wanneer kan ik mijn toestel verwachten?" Na ongeveer drie minuten (liedje begon weer opnieuw). Kreeg ik het antwoord : Ja ergens volgende week want de geleverde toestellen waren verzonden naar de eerste pre-orders en u zit daar helaas niet bij. Wij verwachten volgende week meer toestellen te krijgen."

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:10:
Heb het gezien bij coolblue ja...bij vandenborre in BE staat ie zelfs op 4-03. Afwachten maar...
De officiële release-date is in België toch ook 1 week na de Nederlandse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is dat dan nodig? Dat ze ma wa voort doen en zien dat hij op de markt is! ;)
boratnl schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:13:
[...]

De officiële release-date is in België toch ook 1 week na de Nederlandse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:17:
Waarom is dat dan nodig? Dat ze ma wa voort doen en zien dat hij op de markt is! ;)
[...]
België krijgt andere kits en zit altijd op iets lagere prioriteit aangezien smartphones hier nog altijd relatief weinig verkopen. In België krijgen ze er bvb het dock (waarschijnlijk in passende kleur) direct bij, gewoon in de doos. Wij zijn best een zielig landje, wij hebben eigenlijk niet eens echte webshops (uitgezonderd dingen zoals Vanden Borre). De meest populaire webshops hier (Coolblue en Bol) zijn Nederlands :P

[ Voor 17% gewijzigd door AmbroosV op 19-02-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhhhh denk niet dat wij in België achter lopen hoor ;) ken in mijn directe omgeving weinig mensen die geen smartphone hebben...Waarom kan het gewoon geen algemene europese release zijn? Ma geduld zal beloond worden :)
AmbroosV schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:20:
[...]

België krijgt andere kits en zit altijd op iets lagere prioriteit aangezien smartphones hier nog altijd relatief weinig verkopen. In België krijgen ze er bvb het dock (waarschijnlijk in passende kleur) direct bij, gewoon in de doos. Wij zijn best een zielig landje, wij hebben eigenlijk niet eens echte webshops (uitgezonderd dingen zoals Vanden Borre). De meest populaire webshops hier (Coolblue en Bol) zijn Nederlands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:45

aKra

Intentionally left blank.

Met Vodafone gebeld vanmiddag met betrekking tot mijn bestelling waar de orderstatus niet van te zien was, en na drie keer doorverwezen te zijn en zelfs met Dynafix gesproken te hebben (die doet de uitlevering) kunnen ze mij niks zeggen. Volgens hen sta ik redelijk bovenaan de pre-order lijst die ze hanteren, en de uitlevering was niet bekend bij hen.

Zo verscheidend wat ze dus zeggen... Of te wel, gewoon afwachten :Y)

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
boratnl schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:09:
[...]

Coolblue heeft op de site nog steeds 27 staan. En voor zover ik weet is er nog niemand gebeld om een afleverafspraak te maken.
Inderdaad vaag aangezien mijn status op 28 feb. staat, bij Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CB

Voorlopig houden wij vast aan de datum van 27 februari. Mochten wij de toestellen eerder binnen krijgen, dan zal de levering uiteraard ook eerder plaatsvinden.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:32:
CB

Voorlopig houden wij vast aan de datum van 27 februari. Mochten wij de toestellen eerder binnen krijgen, dan zal de levering uiteraard ook eerder plaatsvinden.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.

Met vriendelijke groet,
Welke shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat erin CB = Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Over het hoofd gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze het morgen binnen krijg van Sony dat is mijn gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:35:
[...]

Sixht sense of insider info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boratnl schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:36:
[...]

Sixht sense of insider info?
De eerste bro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Het zou inderdaad kunnen dat een van de providers in de loop van deze week nog toestellen gaat ontvangen, maar de unbranded kits gaan pas voor volgende week zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:35:
[...]

Er is al een gerucht rond gegaan dat ze morgen in de T mobile winkels liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
AmbroosV schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:39:
Het zou inderdaad kunnen dat een van de providers in de loop van deze week nog toestellen gaat ontvangen, maar de unbranded kits gaan pas voor volgende week zijn.
Hoe weet je 't als je een " unbranded kit " krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muddy schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:39:
[...]

Er is al een gerucht rond gegaan dat ze morgen in de T mobile winkels liggen.
Ja dat bedoel ik dus, Morgen leveren aan de providers/winkels, En 21 leveren aan de klanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb ook een mail terug van Studentmobiel met wat meer en nieuwe info:
Hartelijk dank voor uw e-mail. Sony kan ons hier nog geen eenduidig antwoord op geven. Wij verwachten dat het ook via een voucher zal verlopen. De aankondiging voor het toestel stond gepland voor 27 februari, maar is vervroegd naar 21 fevruari. Echter is het dan nog niet zo dat wij het toestel dan op voorraad krijgen. De verwachting is dat wij deze toestellen eind volgende week op voorraad krijgen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Zij leveren dus pas vanaf de 27e uit terwijl de releasedatum naar de 21e is gegaan.

Dus dat wordt nog wachten tot volgende week.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Yorin schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:44:

[...]

Zij leveren dus pas vanaf de 27e uit terwijl de releasedatum naar de 21e is gegaan.

Heb je een bron dat de officiële release gewijzigd is? Op sonymobile site staat er niks over namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
Yorin schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:44:

Achja, 't is 't zeker wel waard nog dat ene weekje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

boratnl schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:49:
[...]

Heb je een bron dat de officiële release gewijzigd is? Op sonymobile site staat er niks over namelijk.
Mijn bron is de mail die erboven staat. Maar Sony zegt zelf alleen dat hij in het eerste kwartaal van 2013 uitkomt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch niet zo moeilijk van Sony om daar een datum op te plakken...Snap niet waarom ze dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 19:19

MrManuel

The impossible is easy...

Lijkt erop dat ik telaat ben met de pre-order bij vodafone..
Dit terwijl de winkel mij vertelde dat ik tot 27e ed tijd had..

Thanks!

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrManuel schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:59:
Lijkt erop dat ik telaat ben met de pre-order bij vodafone..
Dit terwijl de winkel mij vertelde dat ik tot 27e ed tijd had..

Thanks!
In de winkel weten ze de helft ook niet. De gemiddelde tweaker weet nog meer. Als er een pre-order actie is met zeer beperkte oplage dan weet je dat voor de dag van release alles ruimschoots weg is. Valt me nog mee dat er gister en vandaag nog winkels waren met hoofdtelefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:39:
Doe mij maar een branded >:) . Bootloader eraf en gaan met die banaan. Ik zit hoogstwaarschijnlijk bij de eerste 300 van BelCompany dus als directe dochter van Vodafone hebben ze mijn zegen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:50:
[...]

Doe mij maar een branded >:) . Bootloader eraf en gaan met die banaan. Ik zit hoogstwaarschijnlijk bij de eerste 300 van BelCompany dus als directe dochter van Vodafone hebben ze mijn zegen.
Denk eraan dat je om te unbranden de bootloader niet eens moet unlocken. Andere gesignde firmware van Sony flashen kan gewoon zonder unlocks of garantieverlies, het enige wat iemand met het toestel moet doen is de firmware even zippen en uploaden (10 minuten werk). Tenzij je onmiddellijk per sé wil rooten is er in het begin niet echt reden om de bootloader te unlocken. De enige andere usecase waarin je je bootloader moet unlocken is wanneer je custom ROM's wil gaan gebruiken.

Ik ga in de loop van de week eens een nieuw topic maken voor de Z met een grote FAQ denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
Niet denken maar doen AmbroosV! ;)

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:37
Heeft er iemand al een bezorgafspraak mail / sms gehad van Tmobile? Laatste bericht wat ik heb gehad is dat mijn toestel tussen 19 en 21 februari werd verwacht.

Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:04
@JcK_85
Ik heb helaas nog geen sms/mail gehad, laat staan een mail dat de verwachte uitleverperiode naar voren is gehaald. Bij mij staat de verwachte uitleverdatum tussen 6 & 8 maart, terwijl ik 'm reeds op 5 februari besteld heb.
Ik probeerde gisteren m'n bestelstatus te checken, via de site van T-Mobile, maar toen krege ik de melding dat de order geannuleerd / afgewezen was, dus ik heb gebeld, de vriendelijke dame vond het ook vreemd, zij zag namelijk 2 bestellingen staan, nmaar ze kon me gelukkig vertellen dat m'n bestelling niet geannuleerd, noch afgewezen was en dat het toestel naar verwachting volgende week uitgeleverd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
@ Juncto
Ik heb 2 dagen terug een sms met de volgende tekst ontvangen: "De levering van uw Tmobile bestelling is vertraagd. Tmobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 19 en 21 februari"

Dit bericht komt van de bezorgdienst van Tmobile AMP-logistics.

Edit: lees zojuist op het T-mobile forum dat er verschil zit in levertijd tussen de Witte en Zwarte. De eerste zwarten worden over 2 dagen uitgeleverd, dus ik vermoed dat ik morgen een email krijg voor in het inplannen van mijn bezorgafspraak :*)

[ Voor 32% gewijzigd door JcK_85 op 20-02-2013 10:25 . Reden: nieuwe info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-08 22:38
Bij de Belcompany staat hij ook op de site, voor 539,- als los toestel.
De levertijd zou 5 tot 10 werkdagen in beslag nemen.
http://www.belcompany.nl/...oductList.aspx?brand=sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
€539? Dat is érg weinig! Vraag me af of dat geen fout is... Ze hebben laatst nog gestunt met een Xperia S aan €200 dus het zou kunnen, maar voor een gloednieuwe telefoon lijkt me dat geen goede beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En toch is het echt zo. Volgens de meneer die ik aan de telefoon had, was het dan wel € 539,99 ipv € 539,00, maar toch, dat is echt veel goedkoper een stuk minder duur dan elders. Jammere was alleen, dat vooraleer ik iemand te spreken kreeg, de hoofdtelefoonactie al weer van de site was gehaald.

[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 20-02-2013 10:39 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-08 22:38
Weet iemand hoe het zit bji Belcompany qua simlock-vrij?
Ze zijn van Vodafone en sinds kort leveren ze alleen Vodafone en Sizz abonnementen.
Dus het lijkt me dat ze alleen Simlock-Vodafone telefoons zullen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
@ Juncto:
Krijg zojuist weer een sms binnen van AMP-Logistics: "Beste klant, de levering van uw order is vertraagd. Uiterlijk vrijdag 22 februari zullen wij contact met u opnemen voor een bezorgafspraak. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, T-mobile"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Net hogerop bij Sony nagevraagd, die losse prijs bij BelCompany klopt niet, zal een fout op de site zijn. Ze gaan er wat aan proberen te doen.

[ Voor 14% gewijzigd door AmbroosV op 20-02-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Ga ik hem gauw daar nog los bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Je kan proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:04
@JcK_85
Dat gaat de goede kant op, zo te merken heb jij ook een zwarte besteld (ik ook), maar wanneer heb jij 'm besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V_DeR
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-07 23:50
@JcK_85
Ik zou eveneens graag willen weten wanneer jij hem besteld hebt.

Ik was namelijk 1 van de eerste op 4 februari en ik heb nog geen enkele e-mail ontvangen behalve degene die ik op 4 februari van AMP heb gekregen dat de levering tussen 4 en 8 maart zou plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
16 februari, was de dag dat ik pas mocht verlengen!
Juncto schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:24:
@JcK_85
Dat gaat de goede kant op, zo te merken heb jij ook een zwarte besteld (ik ook), maar wanneer heb jij 'm besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segascope
  • Laatst online: 28-02-2021
Goedkoopste prijzen in België? Amazon UK heeft em staan voor 570.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
TurkWizardGezer schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:36:
Goedkoopste prijzen in België? Amazon UK heeft em staan voor 570.
Dat is 't goedkoopst, lager ga je absoluut niet vinden (en al zeker niet in België).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
AmbroosV schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:46:
Net hogerop bij Sony nagevraagd, die losse prijs bij BelCompany klopt niet, zal een fout op de site zijn. Ze gaan er wat aan proberen te doen.
ja tuurlijk!! net of Sony daar iets aan kan doen, al geeft BC de XZ gratis weg, ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Laatst online: 21:15
Replay256 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:45:
[...]

ja tuurlijk!! net of Sony daar iets aan kan doen, al geeft BC de XZ gratis weg, ;w
Doe niet stoer G, ik heb iPod Blackberry alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Replay256 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:45:
[...]

Er worden vaak afspraken gemaakt over prijzen. Ik weet dat Samsung en Apple retailers de prijzen simpelweg oplegt.
banaliteit schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:45:
[...]

offtopic:
Heb jij geen les G

[ Voor 23% gewijzigd door 418O2 op 20-02-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Ja .inkoop prijs niet over hoeveel het product aan consumenten verkocht mag worden.. heeft Sony niets over te zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
[/quote]

Geweldig!! dat jij een IPod en BB hebt, en je punt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
banaliteit schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:45:
[...]

Gokje dat die hier op doelt.

:D

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Sony heeft afspraken met retailers en providers over de winkelprijs. Ik heb van mijn contact binnen Sony gehoord dat die prijs voor BelCompany niet klopt dus ga ik er ook vanuit dat dat het geval is.

Het zou natuurlijk fijn zijn moest hij aan €539,99 blijven staan maar ik zou er niet op hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Laatst online: 21:15
Eigenlijk bedoelde ik deze:
http://www.youtube.com/watch?v=PjaC5GP1eRY&t=80s

Maar die van jou is ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Geweldig!! volgens mij heeft ie een XZ in zijn hand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy1
  • Laatst online: 04-08 19:34
Iemand al een belletje van hi gekregen? op de hi website zie ik staan verwachte datum 21 feb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkmah7
  • Laatst online: 12-09 23:50
elroy1 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:36:
Iemand al een belletje van hi gekregen? op de hi website zie ik staan verwachte datum 21 feb
Oe, dat is snel, gister stond er nog 23 feb, maar nog geen belletje gehad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy1
kkmah7 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:38:
[...]

Oe, dat is snel, gister stond er nog 23 feb, maar nog geen belletje gehad :/
ja idd gisteren stond er 23 feb, toen ik vandaag keek zag ik 21 feb al staan. Het lullige is als je het zaterdag niet hebt krijg je het pas dinsdag als je contractVERLENGING deed en maandag als je NIEUW abbonement afsloot. Nieuwe abbo's gaan via andere koerier vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Nu online
Gisteren stond er 23 inderdaad. Nog niks gehoord. Wel cool dat je verzekerd bent van een koptelefoon als je voor de 23e hebt besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy1
chevchelios schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:39:
Gisteren stond er 23 inderdaad. Nog niks gehoord. Wel cool dat je verzekerd bent van een koptelefoon als je voor de 23e hebt besteld.
haha ik had hem op hi website op 4 feb besteld, ik ga er dan ook vanuit dat ik er een koptel bij krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Nu online
elroy1 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:39:
[...]

ja idd gisteren stond er 23 feb, toen ik vandaag keek zag ik 21 feb al staan. Het lullige is als je het zaterdag niet hebt krijg je het pas dinsdag als je contractVERLENGING deed en maandag als je NIEUW abbonement afsloot. Nieuwe abbo's gaan via andere koerier vandaar
Ik heb mijn vorige telefoon op een zaterdag gekregen hoor. En ja het was een verlenging. Er is hoop dus ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Iemand al iets van MM of Saturn gehoord, ik zelf kreeg vorige week te horen dat ie de 19e verstuurd wou worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy1
chevchelios schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:41:
[...]

Ik heb mijn vorige telefoon op een zaterdag gekregen hoor. En ja het was een verlenging. Er is hoop dus ;).
haha ja daarom zei ik ook als je het zaterdag niet hebt gekregen, want postnl bezorgt zondag en maandag blijkbaar niet (stond op hi website)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Nu online
elroy1 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:45:
[...]

haha ja daarom zei ik ook als je het zaterdag niet hebt gekregen, want postnl bezorgt zondag en maandag blijkbaar niet (stond op hi website)
Sorry, iets te snel gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:17
elroy1 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:36:
Toevallig net Hi aan de telefoon gehad en de Xperia Z besteld! Leverdatum wist hij niet zeker, maar was sowieso volgende week pas.

Ze garandeerde me trouwens ook nog dat ik de headset ook nog krijg! .. Ook al staat die sinds vandaag niet meer op de website van Hi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy1
drav91 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:47:
[...]

Toevallig net Hi aan de telefoon gehad en de Xperia Z besteld! Leverdatum wist hij niet zeker, maar was sowieso volgende week pas.

Ze garandeerde me trouwens ook nog dat ik de headset ook nog krijg! .. Ook al staat die sinds vandaag niet meer op de website van Hi..
hmm oke bedankt, op de homepage als je op de 3e "bolletje" klikt zie je wel de actie met de headset staan, en als je op meer info klikt staat er "verwachte introductie datum 21 feb"

zie: http://shop.www.hi.nl/hi/...?omn_ic=hi_home_top_sonyz
Pagina: 1 ... 14 ... 35 Laatste