Ik wil deze discussie niet door de war schoppen, maar ik heb net gechat met Hi. En die vertelde mij dat ze pas 23 februari de Xperia Z binnenkrijgen. En dat de datum op de website niet klopt. Ze maken het wel erg verwarrend daar bij Hi.
Verwijderd
Iemand anders in dit topic had met HI gebeld en die vrouw vertelde dat ze al bij HI lagen.SanderV. schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:54:
Ik wil deze discussie niet door de war schoppen, maar ik heb net gechat met Hi. En die vertelde mij dat ze pas 23 februari de Xperia Z binnenkrijgen. En dat de datum op de website niet klopt. Ze maken het wel erg verwarrend daar bij Hi.
Dan mag Hi vanaf nu beter gaan communiceren! Maar goed ik hoop natuurlijk dat ze de telefoons morgen gaan uitleveren aan de klanten. En zo niet is een paar dagen extra wachten ook niet erg. Ik heb hem op 8 februari besteld dus ik neem aan dat ik wel redelijk bovenaan de pre-orders sta.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:56:
[...]
Iemand anders in dit topic had met HI gebeld en die vrouw vertelde dat ze al bij HI lagen.
Niet alleen Hi, ook Vodafone weet het allemaal niet. Ik denk dat je het beste er vanuit kan gaan dat je het pas volgende week krijgt. Hoe ver dat ook klinkt
V-Strom 650
Verwijderd
Haha ja, heb hem natuurlijk liever deze week al maar wacht al sinds 9feb weekje erbij is niet zo heel erg =)Xoxol schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:58:
Niet alleen Hi, ook Vodafone weet het allemaal niet. Ik denk dat je het beste er vanuit kan gaan dat je het pas volgende week krijgt. Hoe ver dat ook klinkt
Daarom, als 't nou een maand was geweest dan zijn we wel zuur.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:03:
[...]
Haha ja, heb hem natuurlijk liever deze week al maar wacht al sinds 9feb weekje erbij is niet zo heel erg =)
Ik heb net de XZ bested bij BC voor de prijs van 539, heb daar ook een bevestiging van ontvangen. Ben benieuwd of BC de prijs bijstelt en wat dat voor mij gaat betekenen.
heb deze gister gepre-ordered bij de HI winkel in enschede en deze vertelden mij dat 't binnen 1 tot 3 dagen er wel zou zijn. Ben benieuwd of het nou uiteindelijk de 21e of 23e word (rara waar hopen we op
)
R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5
Wat is een XZ?rolfw schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:05:
Ik heb net de XZ bested bij BC voor de prijs van 539, heb daar ook een bevestiging van ontvangen. Ben benieuwd of BC de prijs bijstelt en wat dat voor mij gaat betekenen.
Dit smsje heb ik vanochtend ook binnnen gekregen:)JcK_85 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:46:
@ Juncto:
Krijg zojuist weer een sms binnen van AMP-Logistics: "Beste klant, de levering van uw order is vertraagd. Uiterlijk vrijdag 22 februari zullen wij contact met u opnemen voor een bezorgafspraak. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, T-mobile"
Euw, Afkorting X = Xperia ... Right =X
Nou dat is dan toch niet zon erg smsjeexploitz schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:16:
[...]
Dit smsje heb ik vanochtend ook binnnen gekregen:)
Typisch, mijn bestelling staat nog op tussen 6 en 8 maart bij t-mobile. Al vroeg in januari besteld. Hopen maar dat ik nog een sms krijg een van dezer dagen.
High Powered Madness
Mijn status bij Hi:
Laatste update: 18-02-2013 12:07
Uw bestelling wacht op voldoende voorraad
Verder nog geen datum gehoord van Hi. Ach ja, ik ben volgende week toch een weekje op wintersport. Hopelijk is hij er als ik terug kom. Zou een leuk welkomstcadeau zijn
Laatste update: 18-02-2013 12:07
Uw bestelling wacht op voldoende voorraad
Verder nog geen datum gehoord van Hi. Ach ja, ik ben volgende week toch een weekje op wintersport. Hopelijk is hij er als ik terug kom. Zou een leuk welkomstcadeau zijn
https://www.vodafone.nl/s...Cart.jsp?_requestid=38462
Bij Vodafone kost de XZ 569,- in de losse verkoop.
Waarschijnlijk gaat de prijs in de komende weken zakken tot +/- 500,- voor een los toestel.
Net heb ik de BelCompany nog gesproken en de prijs van 539,- klopt, ze verwachten volgende week het toestel in de winkel te hebben liggen.
Bij Vodafone kost de XZ 569,- in de losse verkoop.
Waarschijnlijk gaat de prijs in de komende weken zakken tot +/- 500,- voor een los toestel.
Net heb ik de BelCompany nog gesproken en de prijs van 539,- klopt, ze verwachten volgende week het toestel in de winkel te hebben liggen.
@dalus
Ik zou even bellen met T-mobile, ik heb ook geen e-mail/sms gekregen, maar na contact bleek er "iets" te hangen in het systeem. Ze gaan dit hopelijk vandaag nog in orde maken zodat ik de telefoon nog deze week ontvang.
Ik zou even bellen met T-mobile, ik heb ook geen e-mail/sms gekregen, maar na contact bleek er "iets" te hangen in het systeem. Ze gaan dit hopelijk vandaag nog in orde maken zodat ik de telefoon nog deze week ontvang.
Heb je hier meer info over? Eerst is het afwachten of de vodafone toestellen idd branded zijn. Zo ja (hoe kan ik dat zeker weten eigenlijk?), dan wil ik 'm opzich wel flashen met de standaard officiele sony software. Hiervoor hoef ik niet te rooten/unlocken en verlies ik dus ook geen garantie, drm keys of whatever? Is die officiele sony software ook gewoon te downloaden, of moet iemand het echt uploaden?AmbroosV schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 01:04:
[...]
Denk eraan dat je om te unbranden de bootloader niet eens moet unlocken. Andere gesignde firmware van Sony flashen kan gewoon zonder unlocks of garantieverlies, het enige wat iemand met het toestel moet doen is de firmware even zippen en uploaden (10 minuten werk). Tenzij je onmiddellijk per sé wil rooten is er in het begin niet echt reden om de bootloader te unlocken. De enige andere usecase waarin je je bootloader moet unlocken is wanneer je custom ROM's wil gaan gebruiken.
Ik ga in de loop van de week eens een nieuw topic maken voor de Z met een grote FAQ denk ik
Verwijderd
Ik ben dan toch erg benieuwd wat je gevraagd hebt. Heb T-mobile ook gebeld en mij konden ze geen informatie geven over exacte data van levering (bij mij staat hij nog op 6-8 maart, ik heb begin februari besteld).V_DeR schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:39:
@dalus
Het enige wat ik kreeg te horen is dat voor de leveringen deze week (1e batch) er een wachtlijst is en dat de rest hem vanaf volgende week ontvangt.
Net gebeld, 4 weken levertijd zit er op het toestel. sms van AMP wat ik kreeg wat betreft 6 tot 8 maart is correct.V_DeR schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:39:
@dalus
High Powered Madness
Vreemd dat jij een sms over 6 tot 8 maart kreeg. Terwijl ik en anderen hier een sms van 19-21 feb en nu 22 feb hebben gekregen.dalus schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:53:
[...]
Net gebeld, 4 weken levertijd zit er op het toestel. sms van AMP wat ik kreeg wat betreft 6 tot 8 maart is correct.
Meer mensen die bij Vodafone hebben besteld en hun orderstatus niet kunnen checken?
https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp
Ik kan mijn orderstatus nog steeds bekijken, hij staat al sinds 12 feb op bestelling wordt verwerkt.ormagon schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:58:
Meer mensen die bij Vodafone hebben besteld en hun orderstatus niet kunnen checken?
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:50:
[...]
Ik ben dan toch erg benieuwd wat je gevraagd hebt. Heb T-mobile ook gebeld en mij konden ze geen informatie geven over exacte data van levering (bij mij staat hij nog op 6-8 maart, ik heb begin februari besteld).
Het enige wat ik kreeg te horen is dat voor de leveringen deze week (1e batch) er een wachtlijst is en dat de rest hem vanaf volgende week ontvangt.
Dan mogen ze bij T-Mobile ook wat aan de communicatie gaan doen.dalus schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:53:
[...]
Net gebeld, 4 weken levertijd zit er op het toestel. sms van AMP wat ik kreeg wat betreft 6 tot 8 maart is correct.
Tegen mij werd verteld dat er "iets" was blijven hangen in de verwerking van mijn order (terwijl abbo al wel is in gegaan) dat ze dit intern zouden opnemen. En dat de levertijd van het toestel +/- 3 werkdagen is. Toen ik vroeg of ik het toestel dan nog deze week kon verwachten werd er duidelijk ja geantwoord.
Blijkbaar weten ze bij geen enkele provider/winkel hoe, wat of wanneer er geleverd gaat worden, we wachten gewoon geduldig af, informatie van een service/help -desk moet je sowieso al met een korrel zout nemen tegenwoordig.
Kom net van T-Mobile in Zwijndrecht vandaan, medewerker gaf aan dat er een lading binnen was gekomen en gelijk verkocht kon worden. Demo's van de Z komen volgende week vertelde hij, had wel een dummy in een zakje met water -_-.
-fluff-
-fluff-
Ik heb per ongeluk 2 bestellingen lopen waarvan ze er 1 gaan annuleren, maar heb beide orders geprobeerd. Krijg bij beide:ormagon schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:58:
Er is iets mis gegaan:
Er is een technische fout opgetreden. Probeer het opnieuw.
Dus probeer het later wel nogmaals :-)
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Communicatie daar gaat idd niet zo soepel. Dit staat weer op hun forum https://forum.t-mobile.nl...eria-z-verschoven-195059/V_DeR schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:00:
[...]
[...]
Dan mogen ze bij T-Mobile ook wat aan de communicatie gaan doen.
Tegen mij werd verteld dat er "iets" was blijven hangen in de verwerking van mijn order (terwijl abbo al wel is in gegaan) dat ze dit intern zouden opnemen. En dat de levertijd van het toestel +/- 3 werkdagen is. Toen ik vroeg of ik het toestel dan nog deze week kon verwachten werd er duidelijk ja geantwoord.
Blijkbaar weten ze bij geen enkele provider/winkel hoe, wat of wanneer er geleverd gaat worden, we wachten gewoon geduldig af, informatie van een service/help -desk moet je sowieso al met een korrel zout nemen tegenwoordig.
High Powered Madness
Bij mij inderdaad hetzelfde.GokuSsj schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:04:
[...]
Ik heb per ongeluk 2 bestellingen lopen waarvan ze er 1 gaan annuleren, maar heb beide orders geprobeerd. Krijg bij beide:
Er is iets mis gegaan:
Er is een technische fout opgetreden. Probeer het opnieuw.
Dus probeer het later wel nogmaals :-)
Naar aanleiding daarvan en berichtgeving van mensen hier die al een sms van AMP hadden ontvangen heb ik daarom ook contact opgenomen. We zullen het wel zien, ookal begin ik redelijk ongeduldig te wordendalus schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:04:
[...]
Communicatie daar gaat idd niet zo soepel. Dit staat weer op hun forum https://forum.t-mobile.nl...eria-z-verschoven-195059/

Zijn er in dit topic nog meer mensen die de paarse XZ besteld hebben? Zoja, wat zijn jullie laatste berichten?
Ik heb hem besteld bij Belsimpel en kreeg vorige week te horen dat de paarse variant is uitgesteld uit begin Maart.
Ik heb hem besteld bij Belsimpel en kreeg vorige week te horen dat de paarse variant is uitgesteld uit begin Maart.
Begin maart mag je nog blij mee zijn, ik vond paars zelf ook mooier maar omdat CB 21 maart aangaf heb ik toch maar een zwarte bij vodafone besteld. Vind het wel een strakke kleur dat paars!oxley schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:09:
Zijn er in dit topic nog meer mensen die de paarse XZ besteld hebben? Zoja, wat zijn jullie laatste berichten?
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Ik kan ook gewoon inloggen, status sinds 2 februari nog ongewijzigd.ormagon schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:58:
Mijne ook na bevestiging betaling, ongewijzigdMyedvyed schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:46:
[...]
Ik kan ook gewoon inloggen, status sinds 2 februari nog ongewijzigd.
Tmobile Arnhem heeft ze ook binnen.
Zoals verwacht geen losse verkoop.
Zoals verwacht geen losse verkoop.
Ik moet echt opzoek naar losse verkoop,
Mijn Xperia S was niet waterdicht (ongelukje met de wasmachine).
Dus hopen dat de verzekering iets kan betekenen en een los toestel gaan halen.
BelCompany heeft niets gemeld over geen losse verkoop.
Bij BelCompany kun je hem nog steeds gewoon los bestellen, net als bij veel andere winkels (alleen dan niet zo goedkoopmayckelvz schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:59:
Ik moet echt opzoek naar losse verkoop,
Alleen als het klopt wat Ambroos zegt, zou ik niet al te lang wachten met het bestellen bij BelCompany..
[ Voor 8% gewijzigd door oxley op 20-02-2013 15:05 ]
BelCompany vraagt voor de Xperia Z 539,-.
Dus toch bijna 100,- goedkoper als de rest
Dus toch bijna 100,- goedkoper als de rest
Wordt dat dat CoolBlue mij eens even gaat bellen.
Verwijderd
Het wordt toch echt gewoon de 27ste bij Coolblueboratnl schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:10:
Wordt dat dat CoolBlue mij eens even gaat bellen.
Idd. De shipment voor de retailers komt dan binnen. T-Mobile zal wel europees hebben ingekocht en daarom nu al leveringen hebben gekregen.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:11:
[...]
Het wordt toch echt gewoon de 27ste bij Coolblue
ja maar zijn er al klanten die em hebben?
Kijk eens 5 posts boven jeVerwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:10:
Hoi tweakers,
In een aantal T-Mobile filialen is de Sony Xperia Z zojuist binnengekomen.
Verwijderd
Excuses,, ik hield een tijdje dit topic in de gaten en ben zelf werknemer van T-Mobile dus ik dacht de mededeling zou op prijs worden gesteld. Niet wetende dat het oud nieuws is wat ik zeg.oxley schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:13:
[...]
Kijk eens 5 posts boven jeOf lees het advies van Catch22
Verwijderd
En omdat T-Mobile duits is krijgt elke T-Mobile winkel de telefoon ongeacht land418O2 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:12:
[...]
Idd. De shipment voor de retailers komt dan binnen. T-Mobile zal wel europees hebben ingekocht en daarom nu al leveringen hebben gekregen.
Beter 1 keer teveel melden dan niet zeg ik dan maar!Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:18:
[...]
Excuses,, ik hield een tijdje dit topic in de gaten en ben zelf werknemer van T-Mobile dus ik dacht de mededeling zou op prijs worden gesteld. Niet wetende dat het oud nieuws is wat ik zeg.
maar het toestel is dus niet los te koop bij t mobile, enig idee waarom?
Dat maakt het natuurlijk wel interessanter!Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:18:
[...]
Excuses,, ik hield een tijdje dit topic in de gaten en ben zelf werknemer van T-Mobile dus ik dacht de mededeling zou op prijs worden gesteld. Niet wetende dat het oud nieuws is wat ik zeg.
Heb je enig idee of de demomodellen ook al in de winkels te vinden zijn? Of komen die pas volgende week?
In Arnhem hangt een demo modeloxley schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:20:
[...]
Dat maakt het natuurlijk wel interessanter!![]()
Heb je enig idee of de demomodellen ook al in de winkels te vinden zijn? Of komen die pas volgende week?
Heb hem ook in het echt gezien maar geen losse verkoop
Verwijderd
Sommige winkels hebben hem wel en anderen weer niet de demosoxley schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:20:
[...]
Dat maakt het natuurlijk wel interessanter!![]()
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2013 15:23 ]
Omdat ze allemaal branded zijn gok ikkanem0chi schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:20:
[...]
Beter 1 keer teveel melden dan niet zeg ik dan maar!
maar het toestel is dus niet los te koop bij t mobile, enig idee waarom?
Had inderdaad al gelezen dat ze in Zwijndrecht volgende week pas komen, daarom ook mijn vraag of er niet een paar winkels zijn die hem eerder zouden krijgenVerwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:22:
[...]
Sommige winkels hebben hem wel en anderen weer niet de demos
Edit: Had niet gezien dat je je post al veranderd had, nu kunnen we natuurlijk ook weer flauwe opmerkingen heen en weer maken
[ Voor 14% gewijzigd door oxley op 20-02-2013 15:29 . Reden: Reactie van Pelusa was gewijzigd ]
Voor iedereen die via vodafone een nieuw abonnement heeft afgesloten i.c.m. de XZ hieronder een officieel bericht van vodafone, wilde deze jullie niet onthouden:
op 18-02-2013 04:03 PM
Hallo allemaal,
de laatste paar dagen is wat verwarring ontstaan over de details van de pre-order actie die bij de Sony Xperia Z zit. Het gaat dan om de actie waarbij je een MDR-1R hoofdtelefoon van Sony krijgt. We zijn daar voor jullie achteraan gegaan en bij deze wil ik graag wat duidelijkheid scheppen.
Allereerst een belangrijke mededeling: zoals vanaf het begin aangegeven is, gold bij deze actie een beperkte voorraad. Het eind van die voorraad is bereikt. Vandaar geldt deze actie vanaf vandaag niet meer bij Vodafone.
Voor welke bestellingen geldt de actie:
Deze actie geldt alleen voor pre-orders die online zijn gedaan.
Hij geldt niet voor telefonische- of winkelbestellingen.
Tot wanneer gold deze actie:
Deze actie gold bij Vodafone tot 18-2-2013 (tot het middaguur)
Wie krijgt de hoofdtelefoon?
Bij alle online pre-orders die voor het einde van de actie zijn geplaatst krijg je de hoofdtelefoon.
Hopelijk schept dit wat duidelijkheid!
Groeten - Kind regards
Bas
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Hallo allemaal,
de laatste paar dagen is wat verwarring ontstaan over de details van de pre-order actie die bij de Sony Xperia Z zit. Het gaat dan om de actie waarbij je een MDR-1R hoofdtelefoon van Sony krijgt. We zijn daar voor jullie achteraan gegaan en bij deze wil ik graag wat duidelijkheid scheppen.
Allereerst een belangrijke mededeling: zoals vanaf het begin aangegeven is, gold bij deze actie een beperkte voorraad. Het eind van die voorraad is bereikt. Vandaar geldt deze actie vanaf vandaag niet meer bij Vodafone.
Bij alle online pre-orders die voor het einde van de actie zijn geplaatst krijg je de hoofdtelefoon.
Groeten - Kind regards
Bas
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Was al gemeld, evengoed bedankt voor het melden. Probeer ook de zoekfunctie te gebruiken 
deSintone schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:58:
Dit is het laatste nieuws van Vodafone omtrent de koptelefoon. Bron komt van het vodafone forum.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sony Xperia Z hoofdtelefoon pre-order actie
Hallo allemaal,
Groeten - Kind regards
Niemand leest hier, maar kwakt alles gewoon online. Vandaar dat we op 58 pagina's zitten in het Levertijden topic 
Er was een tijd dat je alle reacties op tweakers serieus kon nemen...

Er was een tijd dat je alle reacties op tweakers serieus kon nemen...
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
ja dat was in 2002 
Nogmaals sorry sorry sorry, denk dat me enthousiasme me overmande hehehehe
Verwijderd
Ik wou niet TE zijn vandaar die verandering in me postoxley schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:27:
[...]
Had inderdaad al gelezen dat ze in Zwijndrecht volgende week pas komen, daarom ook mijn vraag of er niet een paar winkels zijn die hem eerder zouden krijgenSorry, pure nieuwsgierigheid van mijn kant.
Edit: Had niet gezien dat je je post al veranderd had, nu kunnen we natuurlijk ook weer flauwe opmerkingen heen en weer maken
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:46:
[...]
Ik wou niet TE zijn vandaar die verandering in me post
We zijn gewoon allemaal een beetje te hyped voor de XZAvinash schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:44:
ja dat was in 2002
Verwijderd
Ik wil hem snel hebben!!oxley schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:49:
[...]
[...]
We zijn gewoon allemaal een beetje te hyped voor de XZ
Verwijderd
AmbroosV schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:46:
Net hogerop bij Sony nagevraagd, die losse prijs bij BelCompany klopt niet, zal een fout op de site zijn. Ze gaan er wat aan proberen te doen.
Waarom doe je dat? Wat als pre-orders van BC nu moeten bijbetalen?AmbroosV schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:53:
Sony heeft afspraken met retailers en providers over de winkelprijs. Ik heb van mijn contact binnen Sony gehoord dat die prijs voor BelCompany niet klopt dus ga ik er ook vanuit dat dat het geval is.
Het zou natuurlijk fijn zijn moest hij aan €539,99 blijven staan maar ik zou er niet op hopen.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2013 15:54 ]
Euh, ik doe dat omdat ze het bij BelCompany toch gemerkt zouden hebben. En het is ook gewoon deels mijn taak.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:51:
[...]
[...]
Waarom doe je dat? Wat als pre-orders van BC nu moeten bijbetalen?
Als ze branded zijn zal je dat snel merken, voorgeïnstalleerde apps van Vodafone, ander opstartscherm, ... Flashen met standaardfirmware van Sony met een andere customization (unbranded NL bvb) kan zonder garantieverlies, verlies van DRM keys, geen root nodig, geen unlock nodig, ... Iemand anders moet 'm wel eerst uploaden en de eerste flash moet je doen met een reverse-engineered Sony Update Service-alternatief (Flashtool). Daarna kan je gewoon updaten via Sony Update Service/PC Companion en blijf je op de unbranded versie.Benotti schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:43:
[...]
Heb je hier meer info over? Eerst is het afwachten of de vodafone toestellen idd branded zijn. Zo ja (hoe kan ik dat zeker weten eigenlijk?), dan wil ik 'm opzich wel flashen met de standaard officiele sony software. Hiervoor hoef ik niet te rooten/unlocken en verlies ik dus ook geen garantie, drm keys of whatever? Is die officiele sony software ook gewoon te downloaden, of moet iemand het echt uploaden?
Ik heb ook al dagen het idee dat dit ex btw is...Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:51:
[...]
Waarom doe je dat? Wat als pre-orders van BC nu moeten bijbetalen?
Ben notabene 1 van de tipgevers voor BC geweest hier en'm zelf bij coolblue in pre-order staan... stupido
[ Voor 50% gewijzigd door johnhere op 20-02-2013 16:04 ]
Bij Vodafone (online) kost hij ook 'maar' 569,-. Dat is ook nog ver onder de minimum prijs op Tweakersjohnhere schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:59:
[...]
Ik heb ook al dagen het idee dat dit ex btw is...
Ben notabene 1 van de tipgevers voor BC geweest hier en'm zelf bij coolblue in pre-order staan... stupido
http://www.vodafone.nl/sh...ny-xperia-z/sku53480030/#
[ Voor 10% gewijzigd door mayckelvz op 20-02-2013 16:09 ]
Miss een idee om dit in een faq te zetten voor mensen die er (nog) geen kaas van hebben gegeten? En welke vriendelijke tweaker gaat die upload doen? (a)AmbroosV schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:58:
[...]
Euh, ik doe dat omdat ze het bij BelCompany toch gemerkt zouden hebben. En het is ook gewoon deels mijn taak.
[...]
Als ze branded zijn zal je dat snel merken, voorgeïnstalleerde apps van Vodafone, ander opstartscherm, ... Flashen met standaardfirmware van Sony met een andere customization (unbranded NL bvb) kan zonder garantieverlies, verlies van DRM keys, geen root nodig, geen unlock nodig, ... Iemand anders moet 'm wel eerst uploaden en de eerste flash moet je doen met een reverse-engineered Sony Update Service-alternatief (Flashtool). Daarna kan je gewoon updaten via Sony Update Service/PC Companion en blijf je op de unbranded versie.
Hm, als de prijs bij Vodafone zo laag is zou het wel eens kunnen kloppen. Vraag me wel af waarom ze dat doen, zo ver onder de adviesprijs gaan.
Ik ben aan het werken aan een nieuw algemeen topic met faq, hoop alles dit weekend online te kunnen zetten.
Eens de bestanden beschikbaar zijn komt er van mij zeker en vast eentje online, is Generic UK. Er zullen nog wel Tweakers zijn die een bestand voor Generic NL aan gaan maken.Benotti schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 17:26:
[...]
Miss een idee om dit in een faq te zetten voor mensen die er (nog) geen kaas van hebben gegeten? En welke vriendelijke tweaker gaat die upload doen? (a)
Ik ben aan het werken aan een nieuw algemeen topic met faq, hoop alles dit weekend online te kunnen zetten.
Verwijderd
Wat jammer dat je hem niet al gelijk kan kopen , stel ze zijn morgen al in de winkel..
Een abonnement heb ik al dus dat gaat hem niet worden.
Volgens mij net in het verkeerde topic gepost..
Hoe bedoel je dat? Je kan hem toch gewoon kopen morgen? Zelfs vandaag nog.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:08:
Wat jammer dat je hem niet al gelijk kan kopen , stel ze zijn morgen al in de winkel..
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
Niet dat je hem gelijk al in huis hebt?Yorin schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:09:
[...]
Hoe bedoel je dat? Je kan hem toch gewoon kopen morgen? Zelfs vandaag nog.
Nee. Bij sommige providers zoals T-Mobile is die vandaag al binnengekomen, maar kan je hem alleen met een abonnement bestellen. Bij gewone leveranciers krijg je hem pas volgende week binnen.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:11:
[...]
Niet dat je hem gelijk al in huis hebt?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik heb bij studentmobiel een nieuw abo t-mobile aangevraagd 9 feb. Ik kom van hi en daarom ook maar migratie van het 06-nummer erbij. Iemand enig idee hoe snel deze migratie kan gaan? Gaat alles door het overstappen naar t-mobile weer langzamer (ik lees wel dat t-mobile eerder levert de Z levert dan menig ander).
Ze konden nog geen datum van leveren geven. Alles wordt namelijk pas verstuurd wanneer de het contract is overgezet.
Ze konden nog geen datum van leveren geven. Alles wordt namelijk pas verstuurd wanneer de het contract is overgezet.
[ Voor 11% gewijzigd door le dj op 20-02-2013 20:07 ]
Als ze hem werkelijk dan al uitrollen, kan dat een hoop klanten ook in maart april en mei nog over de streep trekken denk ik.
Ook al hoort dit bericht eerder thuis in discussie en ervaringen:
[Sony Xperia Z] Discussie en Ervaringen
MaxPayne schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:32:
Ben benieuwd of deze nu daadwerkelijk morgen of eerder geleverd gaat worden

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Na het zien van die foto, lijkt de 27ste opeens extreem ver weg...
ik had al een hekel aan wachten,maar nu is het wel heel erg:(
jaloers... komende week dan maar dagelijks langs de tmobile shop op hem vast te houden 
veel plezier ermee
veel plezier ermee
[ Voor 4% gewijzigd door Adarkar op 20-02-2013 19:46 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hoe krijg je hem al zo snel? ^^
[ Voor 4% gewijzigd door largovich op 20-02-2013 19:49 ]
Bij Tmobile in almere hadden ze vandaag ook vier XZ binnen, je kon gelijk eentje meenemen maar alleen met abbo..
Moet zeggen in het echt is ie veel kleiner in de hand,.
Moet zeggen in het echt is ie veel kleiner in de hand,.
Lucky hell!
Maareh zou je meerdere foto's willen maken? Ben benieuwd!
Neehoor, oordopjes, oplader, boekjes
Van? Ik ben niet de eerste op het www, dus alles staat al 100'en keren op het internetMuddy schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:57:
Maareh zou je meerdere foto's willen maken? Ben benieuwd!
Verwijderd
Ik denk dat dit de laatste keer is dat ik/wij verlengen bij telecombinatie.nl, iedere keer beloven ze als eerste te zijn met toestellen en deze te bestellen bij de leverancier welke deze het eerst heeft. Eerst de Xperia S die meteen na zijn introductie besteld was wat daarna nog ruim 5 weken na de introductie heeft geduurd tot ik 'm kreeg en nu de Xperia Z die waarschijnlijk pas in maart bij ze binnenkomt. Als ze dat deze keer weer flikken trekken we er alle abbonementen weg, dan gaat het weer rechtstreeks via de provider. Geen enkel idee waarom ik ze het geld nog gun eigenlijk.
Rustig aan alleen T-mobile is ze waarschijnlijk aan het leveren! Coolblue zegt nog altijd 27-2 en jou site zegt 25-2 dus vanaf nu tot volgende week zullen ze toch echt wel komen ;-).
Verwijderd
KPN/HI geven allebei aan de telefoon aan dat ze morgen uitgeleverd gaan worden. Telecombinatie zegt op de website 25-2-2013 maar geeft telefonisch aan dat het wel eens eerste of tweede week maart gaat worden.patrick1988 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:12:
Rustig aan alleen T-mobile is ze waarschijnlijk aan het leveren! Coolblue zegt nog altijd 27-2 en jou site zegt 25-2 dus vanaf nu tot volgende week zullen ze toch echt wel komen ;-).
Ik bestel via hen zodat ik een toestel echt als allereerste in handen heb. Morgen ga ik even KPN bellen en als die ze inderdaad uitleveren krijgt telecombinatie een zeer boos telefoontje. (aangezien de telefoon besteld is met een KPN abbonement)
Rustig, het gaat waarschijnlijk maar over een dag. Kan ook zijn dat KPN in etappes uitlevert, of dat het later naar de zakelijke relaties gaat dan naar rechtstreekse klanten. Er kan altijd ergens 1-2 dagen speling ontstaan. Alles voor de 28ste is gewoon mooi meegenomen.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:15:
[...]
KPN/HI geven allebei aan de telefoon aan dat ze morgen uitgeleverd gaan worden. Telecombinatie zegt op de website 25-2-2013 maar geeft telefonisch aan dat het wel eens eerste of tweede week maart gaat worden.
Ik bestel via hen zodat ik een toestel echt als allereerste in handen heb. Morgen ga ik even KPN bellen en als die ze inderdaad uitleveren krijgt telecombinatie een zeer boos telefoontje. (aangezien de telefoon besteld is met een KPN abbonement)
nou ik kan nog prima een week wachten hoor. Zou leuk zijn als hij er eerder is, maar zit er echt niet mee als het volgende week is. Krijg wel een hoofdtelefoon en dat vind ik toch wel iets spannender xD
Verwijderd
Alleen had ik het toestel al in de tweede week van januari in preorder staan, ruim voor de koptelefoonactie e.d. Telecombinatie heeft al aangegeven dat ze hem niet via KPN gaan leveren maar via een eigen leverancier. De Koptelefooncode is mij daar ook bij beloofd, ik ga afwachten. Maar ben tot nu toe not amused.ormagon schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:16:
[...]
Rustig, het gaat waarschijnlijk maar over een dag. Kan ook zijn dat KPN in etappes uitlevert, of dat het later naar de zakelijke relaties gaat dan naar rechtstreekse klanten. Er kan altijd ergens 1-2 dagen speling ontstaan. Alles voor de 28ste is gewoon mooi meegenomen.
Had ik 'm bij t-mobile of bij KPN/HI zelf besteld had ik hem dus morgen al gehad, ik vertrek overmorgen op vakantie dus een dag later heeft niet veel nut meer.
Eventueel kan ik het ietwat tragere leveren wel door de vingers zien. Maar ik verwacht een koptelefoon en met dit soort uitspraken van ze heb ik geen idee of die nog komt.
Telecombinatie is toch gewoon een retailer? Die krijgt geen toestellen van kpn hoor.
En je doet wel erg panisch
Verwijderd
Klopt, ze hadden me dan ook verteld dat ze de toestellen maandag-donderdag al konden leveren, dinsdag gebeld en toen werd het "de leverancier weet niet wanneer ze komen"418O2 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:22:
Telecombinatie is toch gewoon een retailer? Die krijgt geen toestellen van kpn hoor.
Sommige bedrijven doen dit soort uitspraken om gewoon pre orders binnen te harken. Blijkbaar werkt dit goed.. ze zijn gewoon afhankelijk van de leverancier. Over het algemeen hebben ze niets zelf in hand
In principe had je sowieso uit moeten gaan van de release date??, ik zie 't als uitzonderingen dat er een paar winkels / providers zijn die al een paar exemplaren hebben liggen.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:21:
[...]
Alleen had ik het toestel al in de tweede week van januari in preorder staan, ruim voor de koptelefoonactie e.d. Telecombinatie heeft al aangegeven dat ze hem niet via KPN gaan leveren maar via een eigen leverancier. De Koptelefooncode is mij daar ook bij beloofd, ik ga afwachten. Maar ben tot nu toe not amused.
Had ik 'm bij t-mobile of bij KPN/HI zelf besteld had ik hem dus morgen al gehad, ik vertrek overmorgen op vakantie dus een dag later heeft niet veel nut meer.
Eventueel kan ik het ietwat tragere leveren wel door de vingers zien. Maar ik verwacht een koptelefoon en met dit soort uitspraken van ze heb ik geen idee of die nog komt.
Met de koptelefoon dat snap ik! Die spanning hangt er bij mij ook, is wel een erg mooi cadeau om mis te lopen! Via een eigen leverancier dan weet je ook niet wanneer die hem binnen krijgen van Sony. Dat kan prima een paar dagen later zijn dan bij KPN. Vodafone heeft de uitleverdatum nog steeds op week 9 staan zelfs...Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:21:
[...]
Alleen had ik het toestel al in de tweede week van januari in preorder staan, ruim voor de koptelefoonactie e.d. Telecombinatie heeft al aangegeven dat ze hem niet via KPN gaan leveren maar via een eigen leverancier. De Koptelefooncode is mij daar ook bij beloofd, ik ga afwachten. Maar ben tot nu toe not amused.