Ik ga er morgen zeker voor bellen, want "als KPN ze krijgt dan krijgen wij ze ook" is me verteld. Had ik rechtstreeks besteld had ik al die onzekerheid niet gehad op dit moment. Ik begin er gewoon wat moe van te worden.ormagon schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:24:
[...]
Met de koptelefoon dat snap ik! Die spanning hangt er bij mij ook, is wel een erg mooi cadeau om mis te lopen! Via een eigen leverancier dan weet je ook niet wanneer die hem binnen krijgen van Sony. Dat kan prima een paar dagen later zijn dan bij KPN. Vodafone heeft de uitleverdatum nog steeds op week 9 staan zelfs...
Het is maar een telefoon heVerwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:27:
[...]
Ik ga er morgen zeker voor bellen, want "als KPN ze krijgt dan krijgen wij ze ook" is me verteld. Had ik rechtstreeks besteld had ik al die onzekerheid niet gehad op dit moment. Ik begin er gewoon wat moe van te worden.
Dus? Je dramt als een kind van 11 die niet kan wachten tot hij zijn legoset krijgt.
En waarom bestel je opnieuw bij een toko als je niet tevreden over ze was? Zeg alsjeblieft niet dat ze de goedkoopste waren
Welke winkels zijn al begonnen met leveren??
De winkels die eerder genoemd zijn in dit topic.Aytekin61 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:53:
Welke winkels zijn al begonnen met leveren??
Er is een search-functie op dit forum, maak er gebruik van.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
Ze hebben er een jaar of 4-5 geleden voor ons een hoop goeie dingen gedaan met enkele zakelijke en enkele prive abbonementen. Netjes uitgezocht wat het goedkoopst was, welk netwerk voor ons qua bereik het beste was etc.. etc..418O2 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:47:
[...]
Dus? Je dramt als een kind van 11 die niet kan wachten tot hij zijn legoset krijgt.
En waarom bestel je opnieuw bij een toko als je niet tevreden over ze was? Zeg alsjeblieft niet dat ze de goedkoopste waren
Tegenwoordig is het makkelijker en verstandiger om rechtstreeks naar een provider toe te gaan merk ik. Ik wacht gewoon rustig af als ze me schriftelijk de koptelefoon kunnen beloven, daarna eerst even een weekje New York City tussendoor voor ik er langs kan gaan om de telefoon op te halen.
Gelukkig is New York niet bepaald de plek waar je wil zijn met een gloednieuwe telefoon die net op de markt isVerwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:23:
[...]
Ze hebben er een jaar of 4-5 geleden voor ons een hoop goeie dingen gedaan met enkele zakelijke en enkele prive abbonementen. Netjes uitgezocht wat het goedkoopst was, welk netwerk voor ons qua bereik het beste was etc.. etc..
Tegenwoordig is het makkelijker en verstandiger om rechtstreeks naar een provider toe te gaan merk ik. Ik wacht gewoon rustig af als ze me schriftelijk de koptelefoon kunnen beloven, daarna eerst even een weekje New York City tussendoor voor ik er langs kan gaan om de telefoon op te halen.
Verwijderd
In tegendeel! Ik zou er maar al te graag het 4g netwerk willen testen. En ach, het is taxi in, taxi uit en mijn telefoon e.d. zitten altijd in mijn binnenzak. Zou het gestolen worden, nouja, daar is de reisverzekering voorsmitterz schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:23:
[...]
Gelukkig is New York niet bepaald de plek waar je wil zijn met een gloednieuwe telefoon die net op de markt is
Ja oke voor het 4G netwerk wel... maar van de andere kant zou ik het niet willen testen.. heb je hier straks weer zo'n (voor jouw gevoel dan..) klote traag 3G netwerk waar je mee moet leven.. en de 4G waar KPN mee komt met in eerste instantie 25mbps is nu ook weer niet echt om over naar huis te schrijven ten opzichte van de 14,4mbps die 3G al biedt..Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:25:
[...]
In tegendeel! Ik zou er maar al te graag het 4g netwerk willen testen. En ach, het is taxi in, taxi uit en mijn telefoon e.d. zitten altijd in mijn binnenzak. Zou het gestolen worden, nouja, daar is de reisverzekering voor.
En wat betreft de reisverzekering.. dat klopt zeker ja, getuige de nieuwe camera die ik destijds heb gekregen omdat de oude van mijn schouder af werd getrokken
Verwijderd
Ik haal hier met KPN helaas van de 14.4mb die ik nu zou moeten krijgen maar 4mb, max. In manhattan haal je met 4g blijkbaar ook ECHT 20-25mb. En er zitten maar weinig toestellen op 4g... dat scheelt ook nog.smitterz schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:27:
[...]
Ja oke voor het 4G netwerk wel... maar van de andere kant zou ik het niet willen testen.. heb je hier straks weer zo'n (voor jouw gevoel dan..) klote traag 3G netwerk waar je mee moet leven.. en de 4G waar KPN mee komt met in eerste instantie 25mbps is nu ook weer niet echt om over naar huis te schrijven ten opzichte van de 14,4mbps die 3G al biedt..
En wat betreft de reisverzekering.. dat klopt zeker ja, getuige de nieuwe camera die ik destijds heb gekregen omdat de oude van mijn schouder af werd getrokken
Achja, dan moet ik over een tijdje nog maar eens terug naar een 4g-land
Ik kan niet wachten tot ze geleverd worden, voordelig zo'n koptelefoon aanschaffen op marktplaats
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
in bepaalde steden biedt vodafone al 28.8 Mbps aan via 3g (zoals rdam den haag, amsterdam) De xperia z heeft dual hsdpa+ modem die tot 42 Mbps aan kan.... kom je aan met kpn 4g die maar 25 Mbps heeft.... Grappig dat 3g sneller is dan de 4g van kpn. Ze moeten die dingen niet zo afknijpensmitterz schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:27:
[...]
Ja oke voor het 4G netwerk wel... maar van de andere kant zou ik het niet willen testen.. heb je hier straks weer zo'n (voor jouw gevoel dan..) klote traag 3G netwerk waar je mee moet leven.. en de 4G waar KPN mee komt met in eerste instantie 25mbps is nu ook weer niet echt om over naar huis te schrijven ten opzichte van de 14,4mbps die 3G al biedt..
op mijn s3 haalde ik met vol bereik hsdpa+ makkelijk de 10-12Mbps in Enschede (schommelt wel af en toe)
[ Voor 5% gewijzigd door elroy1 op 20-02-2013 22:43 ]
Ik ben wel erg geïnteresseerd in Z. Zeker omdat ie stof dicht is en ik mijn telefoon vaak naast me heb liggen tijdens klus dingetjes. Maar een nadeel is dan weer dat het geluid niet heel goed is tijdens het telefooneren.
Maar die deal van T-mobile met die koptelefoon, volgens mij best een goed ding, en die 12 maanden 50% korting is wel een goede deal toch?
Ik heb al 6 jaar een sim-only met een nokia 100 dus het wordt voor mij zoiezo duurder... maar ik moet er toch maar een x aan.
Maar die deal van T-mobile met die koptelefoon, volgens mij best een goed ding, en die 12 maanden 50% korting is wel een goede deal toch?
Ik heb al 6 jaar een sim-only met een nokia 100 dus het wordt voor mij zoiezo duurder... maar ik moet er toch maar een x aan.
Ik ben zelf meer van de 20 - 30 % kortingen voor 24 maand, Tele2 is daarvoor een aanraderdreamwalker schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:49:
Ik ben wel erg geïnteresseerd in Z. Zeker omdat ie stof dicht is en ik mijn telefoon vaak naast me heb liggen tijdens klus dingetjes. Maar een nadeel is dan weer dat het geluid niet heel goed is tijdens het telefooneren.
eenmaal gewend aan een smartphone wil je niet snel meer terug hahaha, gespreksprobleem is meestal wel te verhelpen met een headset of bluetooth headset (draadloos). Wat helemaal ideaal is is een headset met noise canceling functie, mijn beats studio (de iets grotere versie van de beats solo) heeft dit en toen ik met de scooter naar werk ging kon ik gewoon op vol snelheid prima bellen, ik hoorde hun goed en hun hoorde mij perfect, hun hadden niet eens door dat ik 50 km/u ging op mn snorscooter. dus voor omgevingsgeluids problemen zijn er genoeg alternatieven... Join the clubdreamwalker schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:49:
Volgens mij hebben ze hem bij Tele2 niet?! Heb je de Z daar besteld? Staat ook niet onder het kopje coming soon...Muddy schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:03:
[...]
Ik ben zelf meer van de 20 - 30 % kortingen voor 24 maand, Tele2 is daarvoor een aanrader
En het gaat natuurlijk wel specifiek om de Z
Ik heb hem bij Belsimpel.nl besteld, met een Tele 2 abbo.dreamwalker schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:12:
[...]
Volgens mij hebben ze hem bij Tele2 niet?! Heb je de Z daar besteld? Staat ook niet onder het kopje coming soon...
En het gaat natuurlijk wel specifiek om de Z
Volgens mij scheelt het niks zeker niet als je die koptelefoon mee rekent.
Als je deze vergelijkt:
http://www.belsimpel.nl/s...vodafone#aanb_12019_12097
wat neer komt op: 44 euro per maand
met deze:
http://gsm.t-mobile.nl/tm...msezblbl.html?ab_agid=102
en dan de iSmart 300
wat neer komt op: 45,38 euro per maand
Plus die koptelefoon!
Heb deze 2 even genomen omdat de bel mb's en sms redelijk overeen komen.
Als je deze vergelijkt:
met deze:
en dan de iSmart 300
Plus die koptelefoon!
[ Voor 8% gewijzigd door dreamwalker op 20-02-2013 23:27 ]
Ik heb hem ook enkele weken geleden bij belsimpel besteld icm met een Tele2 abbo. Ik zie nu dat ze de prijzen van hun actiebundel omhoog hebben gegooid. Ben benieuwd of ik de hoofdtelefoon krijg...dreamwalker schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:24:
Als je deze vergelijkt:
met deze:
en dan de iSmart 300
Plus die koptelefoon!
@ Rishi_Jayant
Mag ik vragen wat jij per maand kwijt bent dan?
Dan weet ik of ik genaaid wordt door T-mobile
@Dreamwalker, vergeet niet dat Tele2 per minuut afrond en T-mobile per seconde. Scheelt nogal als je belt vind ik ookal en juist als je maar heel kort belt
ik heb de mijne met een goedkoop abbo kunnen vinden bij hi, de 1e 9 mnd betaal ik 20,50 en de overige maanden betaal ik 31 euro (2jr abbo en incl de toestel lease prijs)dreamwalker schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:36:
@ Rishi_Jayant
Ik ben 38 euro pm kwijt met een 1,5 GB internet bundel variant ( genoeg voor iedere gebruiker.. )dreamwalker schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:36:
@ Rishi_Jayant
Ik hoop 't wel voor je maar ik vrees van niet =(Rishi_Jayant schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:28:
[...]
Ik heb hem ook enkele weken geleden bij belsimpel besteld icm met een Tele2 abbo. Ik zie nu dat ze de prijzen van hun actiebundel omhoog hebben gegooid. Ben benieuwd of ik de hoofdtelefoon krijg...
en wat krijg je dan aan abbo? bel sms mb?elroy1 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:39:
[...]
ik heb de mijne met een goedkoop abbo kunnen vinden bij hi, de 1e 9 mnd betaal ik 20,50 en de overige maanden betaal ik 31 euro (2jr abbo en incl de toestel lease prijs)
0 belminuten, 0 sms, onbeperkt internet (32kbps)
de sim gaat naar mijn dochtertje van 9, om te whatsappen met haar vriendinnen en dat ze voor ons bereikbaar is. Zoveel belt zij niet, en ze doet viberen en skypen etc met haar vriendinnen via wifi thuis. Als ze buiten is is deze snelheid snel genoeg voor haar om berichtjes te sturen. Mocht ze in nood ons moeten bellen dan betaal ik die 30 cent per minuut wel hahaha
Zelf gaat de xperia z icm mn simonly abbo van voda. 75 belminuten, onbeperkt sms, onbeperkt bellen naar voda en sizz nrs (meeste die ik ken hebben voda dus dat scheelt mij in de belminuten) en supersnel internet (14,4 Mbps, 11gb datalimiet... jawel 11 GB) (kosten 1e 6 mnd 15 euro, overige 6 mnd 30 euro)
Mocht ik boven de 75 belminuten komen dan gebruik ik scydo om te bellen via 3g (werkt geweldig) en kost mij maar 4ct per min naar mobiel en 0,5 cent per min naar vast....
Verwijderd
Alles bij elkaar ben je bij T-mobile en dochters het goedkoopste uit. Een paar euro meer en je kunt bij VodaFone tekenen (beter bereik vaak). VodaFone zelf en BelCompany zijn dan het goedkoopste, maar staan vaak niet in prijsvergelijkers zag ik. KPN is te doen als je toestel lease als een optie ziet... uiteindelijk zal je echter wel meer betalen maar heb je wel het beste bereik.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2013 23:46 ]
Verwijderd
Ik ben ook wel benieuwd naar wat je daarvoor krijgt dan?elroy1 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:39:
[...]
ik heb de mijne met een goedkoop abbo kunnen vinden bij hi, de 1e 9 mnd betaal ik 20,50 en de overige maanden betaal ik 31 euro (2jr abbo en incl de toestel lease prijs)
Ik heb bij HI 1 GB / 75min, eerste 9 maanden 20.50 daarna 46e per maand
ik ben gedurende 24 maanden per maand 30 euro precies kwijt (80 euro bijbetalen), wat dus neer komt op 800 totaal. Daar krijg ik voor: 500 min of 500 SMS + 500 MB (7.2 Mb/s). Internet wordt erg krap, maar in de randstad is op veel plekken Wi-Fi.
Ik heb mijn bestelling 7 Feb. geplaatst, toen waren de prijzen lager dan nu zie ik. Zou belsimpel al zo snel door die koptelefoons zijn?
Ik heb mijn bestelling 7 Feb. geplaatst, toen waren de prijzen lager dan nu zie ik. Zou belsimpel al zo snel door die koptelefoons zijn?
Zo dat is inderdaad een heel stuk goedkoper... en je hebt zelfs 200 min meer! Maar bij T-mobile zit dan wel weer onbeperkt sms en 1750 mb.Rishi_Jayant schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:46:
ik ben gedurende 24 maanden per maand 30 euro precies kwijt (80 euro bijbetalen), wat dus neer komt op 800 totaal. Daar krijg ik voor: 500 min of 500 SMS + 500 MB (7.2 Mb/s). Internet wordt erg krap, maar in de randstad is op veel plekken Wi-Fi.
Ik heb mijn bestelling 7 Feb. geplaatst, toen waren de prijzen lagen dan nu zie ik. Zou belsimpel al zo snel door die koptelefoons zijn?
En die 250 van die koptelefoon gedeeld door 24 is een 10tje per maand
Internet word erg krap? De gemmidelde persoon gebruikt 250 mb, daarvoor moet je wel een beetje wifi locatie's kennen en hebben enz.Rishi_Jayant schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:46:
Maar zoals ik al hoor ken je die wel
Tja maar ben je er wel zeker van dat je die koptelefoon krijgt? en onbeperkt sms... " Whatsapp " is wat wij tegenwoordig gebruikendreamwalker schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:51:
[...]
Zo dat is inderdaad een heel stuk goedkoper... en je hebt zelfs 200 min meer! Maar bij T-mobile zit dan wel weer onbeperkt sms en 1750 mb.
En die 250 van die koptelefoon gedeeld door 24 is een 10tje per maand
Nu ik erover nadenk ben ik ook maar 3 maanden (van de afgelopen 21) over de 500MB uitgekomen en dat waren echt unieke omstandigheden.
Over die koptelefoon, als je hem op Marktplaats voor 100 euro kan kopen is het maar 4 euro per maand
Over die koptelefoon, als je hem op Marktplaats voor 100 euro kan kopen is het maar 4 euro per maand
Je weet dat Tele2 over het T-Mobile netwerk gaat he?Muddy schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:55:
[...]
Tja maar ben je er wel zeker van dat je die koptelefoon krijgt? en onbeperkt sms... " Whatsapp " is wat wij tegenwoordig gebruiken1750 mb is wel netjes maar waarschijnlijk de helft zo snel als bij Tele 2. ^^ Just Sayin'
En T-mobile is 14.4Mbps en na het verbruik van je gehele bundel 64kbps.... Onbeperkt internet

Haha dat bedoel ik. en dan kom ik aan met me'n alsnog eigenwijze 1,5 GBRishi_Jayant schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:55:
Nu ik erover nadenk ben ik ook maar 3 maanden (van de afgelopen 21) over de 500MB uitgekomen en dat waren echt unieke omstandigheden.
off-topic
Ga eerst wel ff kijken wat sony gaat onthullen... dan ga ik me wel weer verder verdiepen in dat hele provider verhaal... isnie makkelijk
Ga eerst wel ff kijken wat sony gaat onthullen... dan ga ik me wel weer verder verdiepen in dat hele provider verhaal... isnie makkelijk
Ik had " Waarschijnlijk " in mijn bericht staan aangezien ik niet helemaal zeker was, heb het net gechekt en 't is inderdaad 14 mbps, daarbij weet ik dat ze over 't zelfde netwerk gaan maar dat wil niet zeggen dat de een 7 mb en de ander 14mbps kan zijn.V_DeR schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:57:
[...]
Je weet dat Tele2 over het T-Mobile netwerk gaat he?
En T-mobile is 14.4Mbps en na het verbruik van je gehele bundel 64kbps.... Onbeperkt internet
True, verdiep je er nog maar is goed in!dreamwalker schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:57:
off-topic
Het is natuurlijk wel veel geld wat je besteed.
Hoor dat ie gisteravond ook is binnengekomen bij de PhoneHouse (waar ik de XZ op 9 feb heb besteld).
Ben ook al 99% verzekerd van een Headset aangezien hun nog een twitter bericht geplaatst hebben (http://twimmer.com/tweep/ThePhoneHouseNL.html) op 19-02-2013 met het bericht dat de eerste 200 klanten een gratis Headset krijgen.
Ben benieuwd wanneer ik een SMSje o.i.d krijg voor een afspraak ^^
Ben ook al 99% verzekerd van een Headset aangezien hun nog een twitter bericht geplaatst hebben (http://twimmer.com/tweep/ThePhoneHouseNL.html) op 19-02-2013 met het bericht dat de eerste 200 klanten een gratis Headset krijgen.
Ben benieuwd wanneer ik een SMSje o.i.d krijg voor een afspraak ^^
[ Voor 3% gewijzigd door ZiXXiV op 21-02-2013 02:31 ]
Wat een dure abo's hebben jullie allemaal.. Ik heb m besteld icm een Tele2 abo van €30 per maand, daarvoor krijg ik 150 belminuten of sms en 1,5GB internet à 14 Mb/s. Met dank aan 24 maanden 50% korting!Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:45:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd naar wat je daarvoor krijgt dan?
Ik heb bij HI 1 GB / 75min, eerste 9 maanden 20.50 daarna 46e per maand
Ohja, via studentmobiel en met koptelefoon
Ik hoop vandaag op een AMP logistics smsje met positief nieuws........
Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)
Je spreidt je aanschaf echter wel uit over een periode van 24 maanden. Ik betaal liever 24 maanden hetzelfde bedrag dan dat ik na 9/12 maanden opeens een kostenpost heb die verdubbeld.dreamwalker schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:24:
Als je deze vergelijkt:
met deze:
en dan de iSmart 300
Plus die koptelefoon!
Ik heb via Belsimpel.nl besteld op 29 Januari.Danner001 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 08:16:
[...]
Wat een dure abo's hebben jullie allemaal.. Ik heb m besteld icm een Tele2 abo van €30 per maand, daarvoor krijg ik 150 belminuten of sms en 1,5GB internet à 14 Mb/s. Met dank aan 24 maanden 50% korting!
Ohja, via studentmobiel en met koptelefoon
- Smartmix 300 (300 Minuten/smsjes voor €24,-)
- Internet X-Large (1500MB, 14,4mbps voor €14,-).
[ Voor 29% gewijzigd door Luco op 21-02-2013 09:01 ]
Dus jij betaalt liever 24 x €50,- = €1.200,-
dan
(12 x €25,-) + (12 x €50,-) = €900,- ?????
dan

Luco schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 08:52:
[...]
Je spreidt je aanschaf echter wel uit over een periode van 24 maanden. Ik betaal liever 24 maanden hetzelfde bedrag dan dat ik na 9/12 maanden opeens een kostenpost heb die verdubbeld.
[...]
[ Voor 0% gewijzigd door JcK_85 op 21-02-2013 09:12 . Reden: typo ]
Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)
Ik betaal liever 24 x €37,5,- = 900,- € dan (12 x €25,-) + (12 x €50,-) = €900,-JcK_85 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:11:
Dus jij betaalt liever 24 x €50,- = €1.200,-
dan
[...]
Ik ging uit van een vergelijking waarbij 12 maanden 50% korting vergeleken wordt met 24 maanden 20-30%.
[ Voor 10% gewijzigd door Luco op 21-02-2013 09:24 ]
Ik zit op 880 (20 euro bijbetalen + 24*35 euro voor 500min/sms + 1Gb). Vind het prima. Volgens mij kan het niet veel goedkoper.
Daarom kijk ik ook nadrukkelijk naar sim-only met F&F (heb eindelijk een code). Dan blijft je maandlast laag, ook al wil je na twee jaar abo nog even wachten tot een bepaald toestel op de markt komt. Dan loopt het verschil pas echt hard op.
Ik heb inmiddels liever eenmalig een hoger bedrag en dan lage maandlasten, dan lage intro en hoge maandlasten. Daarom zijn die 25/50% gedurende xx deel van looptijd ook zo verneukeratief. Maak dan het abo goedkoper, maar dan kunnen ze niet met KORTING!!one11!!! schermen.
Maar ze proberen je als slaper te houden met hoge abo kosten.
Ik heb inmiddels liever eenmalig een hoger bedrag en dan lage maandlasten, dan lage intro en hoge maandlasten. Daarom zijn die 25/50% gedurende xx deel van looptijd ook zo verneukeratief. Maak dan het abo goedkoper, maar dan kunnen ze niet met KORTING!!one11!!! schermen.
Maar ze proberen je als slaper te houden met hoge abo kosten.
[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 21-02-2013 09:29 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Bij welke provider zit je dan? en waar heb je deze besteld?418O2 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:26:
Ik zit op 880 (20 euro bijbetalen + 24*35 euro voor 500min/sms + 1Gb). Vind het prima. Volgens mij kan het niet veel goedkoper.
Hij zit bij Tele2, besteld via Belsimpel. Hebben nu die aanbieding (500/500/1000) voor 32,75 per maand met 129 bijbetalen voor het toestel.mayckelvz schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:29:
[...]
Bij welke provider zit je dan? en waar heb je deze besteld?
Er is een goedkopere optie, maar vraagt wel wat investering.
https://www.studentmobiel...rsion_id=1198&sms=&voice=
HN 275/500 voor 16,75/maand 2 jarig (bedrag blijft gelijk, tegoed 3 maanden houdbaar, first in, first out)
Toestel 436
Samen 24x16,75+436=838=34,92/mnd
https://www.studentmobiel...rsion_id=1198&sms=&voice=
HN 275/500 voor 16,75/maand 2 jarig (bedrag blijft gelijk, tegoed 3 maanden houdbaar, first in, first out)
Toestel 436
Samen 24x16,75+436=838=34,92/mnd
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik kreeg gister een bericht van t-mobile.nl dat er een vertraagde levering was en dat ik uiterlijk vrijdag gebeld zou worden door AMP logistics.JcK_85 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 08:25:
Ik hoop vandaag op een AMP logistics smsje met positief nieuws........
Ik ben benieuwd, je - voor mensen die nog steeds geintereseerd zijn in de hoofdtelefoon- kan bij T-mobile nog steeds je abonnement bestellen met hoofdtelefoon.
Ik bel niet zo veel en heb een Simyo abonnementje voor 8e per maand afgesloten. Dat is voor 100/100/200. Voor mij prima voldoende. Toestel los bij BC gekocht. Misschien interessant voor anderen.
De Xperia Z is zojuist uit de Hi shop verdwenen

Lekker dan, mijn orderstatus is ineens ook niet meer op te vragen. Achja.. Ik hoor het vanzelf wel van hi toch?DawgerDoc schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:54:
Verwijderd
Huh, inderdaad. Apart.DawgerDoc schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:54:
Verwijderd
Laatste update: 21-02-2013 09:58Thijs001 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:59:
[...]
Lekker dan, mijn orderstatus is ineens ook niet meer op te vragen. Achja.. Ik hoor het vanzelf wel van hi toch?
De levering van uw bestelling wordt voorbereid
Dit staat er nu bij mij, eerst stond er wacht op voorraad.
Voor de mensen die hun orderstatus online niet kunnen checken bij Vodafone, het gaat prima met je order. Er is wat verandert rondom de Xperia Z waardoor je een technische fout krijgt maar je bestelling is gewoon verwerkt, alive and kicking. Verwachte leverdatum is nog steeds de 28ste van februari.
Yup! Het is eindelijk zover morgen is D-Day. Of zaterdag. xDVerwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:01:
[...]
Laatste update: 21-02-2013 09:58
De levering van uw bestelling wordt voorbereid
Dit staat er nu bij mij, eerst stond er wacht op voorraad.
zojuist belletje gekregen van OPD (via hi) dat ik morgen tussen 12 en 16:15 mijn xperia z geleverd krijg. ik had hem online bij hi besteld op 4 feb (20:00)
Verwijderd
Inderdaad, kan niet wachten. nu maar hopen dat de koptelefoon er ook gewoon alvast bij zit =)DawgerDoc schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:02:
[...]
Yup! Het is eindelijk zover morgen is D-Day. Of zaterdag. xD
Echt zuur, bij mij staat er nog dit:DawgerDoc schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:02:
[...]
Yup! Het is eindelijk zover morgen is D-Day. Of zaterdag. xD
Stap 3:Je hebt gekozen voor een nieuw toestel die nog niet direct leverbaar is.
Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden.
Mijne is 3 minuten geleden aangepast, geef het een beetje tijdSanderV. schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:04:
[...]
Echt zuur, bij mij staat er nog dit:
Stap 3:Je hebt gekozen voor een nieuw toestel die nog niet direct leverbaar is.
Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden.
Dank voor dit bericht :-), we wachten het rustig af ;-)ormagon schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:02:
Voor de mensen die hun orderstatus online niet kunnen checken bij Vodafone, het gaat prima met je order. Er is wat verandert rondom de Xperia Z waardoor je een technische fout krijgt maar je bestelling is gewoon verwerkt, alive and kicking. Verwachte leverdatum is nog steeds de 28ste van februari.
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Jammer dat CoolBlue gewoon braaf op tijd gaat leveren (zo lijkt het). Naja dan nog maar een weekje wachten hè. Heb wel last van het 'ik heb het gekocht nu moet ik het direct hebben'-syndroom...
Verwijderd
wanneer had jij hem besteld ?kkmah7 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:10:
Net een bericht gehad van HI en OPD om mijn aflevering te plannen!!Morgen heb ik hem dus binnen
Heeft er al iemand een mail/sms/belletje van AMP logistics (T-Mobile) gehad?
Toen heb ik hem ook gepreordered
[ Voor 88% gewijzigd door SanderV. op 21-02-2013 10:19 . Reden: Verkeerd gekeken ]
Hier nu ook levering van uw bestelling wordt voorbereid (bij Hi en gepre-ordered begin van deze week). Alleen jammer dat ik vanaf morgen een week weg ben en ik de levering dan precies ga missen.
Als je naar www.hi.nl gaat zie je hem nog gewoon op de voorpagina staan:SanderV. schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:17:
[...]
Toen heb ik hem ook gepreorderedIk heb nu goede hoop!
http://shop.www.hi.nl/hi/...?omn_ic=hi_home_top_sonyz
Ja sorry kwam op een pagina, en daar stond hij niet tussen toen ik op een andere tabblad drukte stond hij er wel. Daarom heb ik mijn bericht ook gewijzigdGokuSsj schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:22:
[...]
Als je naar www.hi.nl gaat zie je hem nog gewoon op de voorpagina staan:
Ja en ze hebben er nu 142 op voorraadGokuSsj schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:22:
[...]
Als je naar www.hi.nl gaat zie je hem nog gewoon op de voorpagina staan:
Met dat syndroom loop ik al vanaf 4 februariVlemert schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:10:
Jammer dat CoolBlue gewoon braaf op tijd gaat leveren (zo lijkt het). Naja dan nog maar een weekje wachten hè. Heb wel last van het 'ik heb het gekocht nu moet ik het direct hebben'-syndroom...

Jup, maar nu je de telefoon op voorraad ziet bij andere zaken begin ik een beetje kinderlijk ongeduld te vertonen.Danner001 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:24:
[...]
Met dat syndroom loop ik al vanaf 4 februari
Is inderdaad wel grappig, ik had eerst de L920 in pre-order en daar had ik eigenlijk veel meer geduld bij, misschien omdat ik ook twijfelde door zijn gewicht en veel las over vastlopers.
Nu zit ik 1 week met deze XZ in pre-order en kan nu al niet meer wachten!!. Ik zit elke dag te googlen naar nieuws en nieuwe revieuws, en wat een mooi toestel is dit!
Heeft er misschien ook mee te maken dat hij erg lijkt op mijn 4s maar dan veel beter. Kan niet snel genoeg de 28e zijn!!!. Ben echt benieuwd naar het toestel en naar android :-) (zegt iemand die 4 iphones heeft gebruikt, een ipod heeft en een apple tv)
Nu zit ik 1 week met deze XZ in pre-order en kan nu al niet meer wachten!!. Ik zit elke dag te googlen naar nieuws en nieuwe revieuws, en wat een mooi toestel is dit!
Heeft er misschien ook mee te maken dat hij erg lijkt op mijn 4s maar dan veel beter. Kan niet snel genoeg de 28e zijn!!!. Ben echt benieuwd naar het toestel en naar android :-) (zegt iemand die 4 iphones heeft gebruikt, een ipod heeft en een apple tv)
[ Voor 8% gewijzigd door MarcHealthy op 21-02-2013 10:33 ]
Ik zit al vanaf 29 Januari te wachtenGokuSsj schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:32:
Is inderdaad wel grappig, ik had eerst de L920 in pre-order en daar had ik eigenlijk veel meer geduld bij, misschien omdat ik ook twijfelde door zijn gewicht en veel las over vastlopers.

Zou het zo kunnen zijn dat coolblue leverd op de 27ste met Headset erbij? Want als ik naar me bestelling ga en de headset aanklik dan staat er verwacht: Deze week.
Nou weekje wachten kan nog wel, kan de rest alles uitvogelen haha

Geen idee. Heb je ze al gebeld en het ze zelf gevraagd?patrick1988 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:34:
Zou het zo kunnen zijn dat coolblue leverd op de 27ste met Headset erbij? Want als ik naar me bestelling ga en de headset aanklik dan staat er verwacht: Deze week.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Net maar even met Belcompany gebeld om te vragen wat de status is. Toestellen waren nog niet binnen en mevrouw kon me niet vertellen wanneer ze precies kwamen. Nog even wachten dus.
Verder nog even over de koptelefoon gezeurd en deze wordt gelijk met de telefoon geleverd. Als je bij de eerste 300 zat tenminste, maar dat had de mail van Belcompany al duidelijk gemaakt.
Verder nog even over de koptelefoon gezeurd en deze wordt gelijk met de telefoon geleverd. Als je bij de eerste 300 zat tenminste, maar dat had de mail van Belcompany al duidelijk gemaakt.
Heeft iemand van jullie trouwens ook verlengt bij hi via de website? Want ik heb afgelopen week mijn abonnement verlengt maar telkens als ik op mijn hi kijk zie ik nog steeds staan dat ik kan verlengen. Weet iemand of dit normaal is en wordt dit straks automatisch omgezet als de telefoon verstuurd wordt?
Ik heb op 8 februari bij Hi verlengt, en ik krijg ook als ik inlog dat ik mag 'Verlengen'. Maar dat gaat vanzelf wel weg volgens mij als jij je telefoon binnen hebt.Thijs001 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:06:
Heeft iemand van jullie trouwens ook verlengt bij hi via de website? Want ik heb afgelopen week mijn abonnement verlengt maar telkens als ik op mijn hi kijk zie ik nog steeds staan dat ik kan verlengen. Weet iemand of dit normaal is en wordt dit straks automatisch omgezet als de telefoon verstuurd wordt?
Wat ben je kwijt per maand bij Hi? Als ik een vergelijkbaar iets wil als wat ik bij Tele2 heb nu, ga ik bij Hi per maand gemiddeld 53€ kwijt, terwijl dit me bij Tele2 38€ per maand kost. Rekent KPN nou echt zo veel meer voor hun iets betere bereik in afgelegen gebieden?Thijs001 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:06:
Overigens ook bizar dat ik na 9 jaar klant zijn bij Hi geen superspecialehippe aanbieding krijg. Ik weet dat ze je telefonisch als je dreigt weg te gaan max 20% korting mogen bieden waardoor m'n eindprijs vergelijkbaar is, maar ik vind dat toestellease vertieft en wil dus niet na x maanden opeens een verdubbeling in een kostenpost krijgen.
[ Voor 39% gewijzigd door Luco op 21-02-2013 11:17 ]
Best heel veel volgens mij maar ik heb een 1 Jarig abonnement met 500mb en 75 belminuten met toestellease en dat kost me €58,00 per maand (eerste 2 maanden 50% korting).. Maar 1 voordeel, ik mag om de 8 maanden een nieuwe telefoon.
is het niet elk jaar? dat je 4 maanden vantevoren kan verlengen en dat je dan weer een jaarcontract hebt dat ingaat aan het einde van je huidige contract?
Ik kan in elk geval 4 maanden van tevoren verlengen en krijg een toestel. Ik weet niet of mijn abonnement dan pas 4 manden later ingaat eerlijk gezegd.
Weet iemand trouwens of hi belt van tevoren als ze de bestelling gaan verzenden want ik wil mijn afleveradres eigenlijk wijzigen zodat ik hem morgen alsnog kan krijgen voordat ik op vakantie ga.
Weet iemand trouwens of hi belt van tevoren als ze de bestelling gaan verzenden want ik wil mijn afleveradres eigenlijk wijzigen zodat ik hem morgen alsnog kan krijgen voordat ik op vakantie ga.
[ Voor 39% gewijzigd door Thijs001 op 21-02-2013 11:28 ]
Via T-Mobile Webcare ben ik geïnformeerd dat er vandaag of morgen weer een flinke partij binnenkomt en dat hopelijk mijn bestelling ertussen zit.
Dan hoop ik dat T-Mobile IT opschiet want mijn order staat sinds 4februari vast, abbo is wel ingegaan maar toestel uitleveren schijnbaar niet.... En er gaat geeneens een belletje rinkelen in hun systeem, je moet zelf bellen met een statusnavraag zodat zij in het systeem gaan kijken en dan pas opmerken dat er iets niet klopt....Juncto schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:27:
Via T-Mobile Webcare ben ik geïnformeerd dat er vandaag of morgen weer een flinke partij binnenkomt en dat hopelijk mijn bestelling ertussen zit.

Heb zojuist bericht ontvangen dat ik morgen de Xperia Z binnenkrijg! Hier wordt ik dus gelukkig van!
Verwijderd
Bericht in wat voor vorm ?;P ik zag dat jij hem 8feb had besteld, ikzelf op 9feb dus ben wel benieuwd.SanderV. schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:36:
Heb zojuist bericht ontvangen dat ik morgen de Xperia Z binnenkrijg! Hier wordt ik dus gelukkig van!
Ik kreeg een SMS van Hi. Maar mijn status is verder nog niet bijgewerkt.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:37:
[...]
Bericht in wat voor vorm ?;P ik zag dat jij hem 8feb had besteld, ikzelf op 9feb dus ben wel benieuwd.
Verwijderd
Oke, hopen dat ik vandaag ook een sms ontvang ;PSanderV. schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:38:
[...]
Ik kreeg een SMS van Hi. Maar mijn status is verder nog niet bijgewerkt.
De PhoneHouse mag ook wel opschieten, gisteravond gelezen dat in 1 van hun filialen het toestel al te bewonderen was, en nu krijg ik via de Chat te horen op PhoneHouse.nl dat het toestel nog niet binnen is gekomen?
Op 9 Februari besteld, enigsinds hoop ik echt dat ik vandaag een SMS krijg dat ie morgen ofzo word geleverd.
Op 9 Februari besteld, enigsinds hoop ik echt dat ik vandaag een SMS krijg dat ie morgen ofzo word geleverd.
Die demotoestellen zijn een andere batch en mogen niet verkocht worden. Zijn ook nog niet te repairen via PC Companion. Heb er zelf eentje uit die reeks.
iemand nog een antwoord op de tijd die nodig is voor een migratie en of dat van invloed is op de actie headsetle dj schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:33:
Ik heb bij studentmobiel een nieuw abo t-mobile aangevraagd 9 feb. Ik kom van hi en daarom ook maar migratie van het 06-nummer erbij. Iemand enig idee hoe snel deze migratie kan gaan? Gaat alles door het overstappen naar t-mobile weer langzamer (ik lees wel dat t-mobile eerder levert de Z levert dan menig ander).
Ze konden nog geen datum van leveren geven. Alles wordt namelijk pas verstuurd wanneer de het contract is overgezet.
Je hebt gewoon je pre-order staan, met daarin (afhankelijk van de voorwaarden) een eventuele headset. Die worden neem ik aan uitgeleverd op besteldatum en niet op uitleverdatum.le dj schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:43:
[...]
iemand nog een antwoord op de tijd die nodig is voor een migratie en of dat van invloed is op de actie headset
Bol.com gaat hem gewoon volgede week leveren helaas. Dan maar geduldig wachten.
Verwijderd
Net ook een sms ontvangen van HI dat mijn bestelling is verzonden en dat ik hem morgen kan verwachten