• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:58:
Net ook een sms ontvangen van HI dat mijn bestelling is verzonden en dat ik hem morgen kan verwachten :)
Pure jaloezie hier.

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30
Hier ook.. want nog geen update van Vodafone.

Maar goed, hopelijk morgen weer veel positieve eerste indrukken te lezen :P

• DawgerDoc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-04 17:09
Zojuist een sms & e-mail ontvangen met een bevestiging van verzenden.
Ik zit bij Hi en ik heb hem besteld op 12 Februari. (Al was dit fout gegaan en is de bestelling pas door gekomen op 17!)

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:47
Zojuist ook een sms van Hi gehad dat ik hem morgen in huis heb :).

• Thijs001
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:28
Nu ik nog.. Ik kan echt niet meer wachten nu ik weet dat ze gewoon op voorraad liggen bij Hi

• le dj
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-06 19:05
Luco schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:49:
[...]

Je hebt gewoon je pre-order staan, met daarin (afhankelijk van de voorwaarden) een eventuele headset. Die worden neem ik aan uitgeleverd op besteldatum en niet op uitleverdatum.
dat was ook mijn gedachte, maar niet te controleren. Z
Sorry, quick en dirty foto: :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9bkXw6YImHgilOIizkpKKhm5/full.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• dreamwalker
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-07 11:39
@ CLB

En, en wat is je eerste indruk? :)

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:04
@CLB, meer foto's :-)
Ben je nog verrast door zaken?

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 13:17
@CLB

What about your blog CLBlogs: Sony Xperia ZL of HTC One? ?? Dit is de Z he, niet de ZL.

• diko57
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-12-2021
SMS ontvangen van KPN: de bestelling (Sony Xperia Z) is verzonden en wordt morgen aangeboden.

• dalus
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-07 07:21

dalus

Firing Sparks

Lijkt erop dat t-mobile een van de laatste is met leveren dan. Nog steeds hier 6 tot 8 maart als enige info.

High Powered Madness

• ZiXXiV
  • Laatst online: 16-12-2024
dalus schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:45:
Lijkt erop dat t-mobile een van de laatste is met leveren dan. Nog steeds hier 6 tot 8 maart als enige info.
Denk dat PhoneHouse toch wel 1 van de laatste is. Nog geen enkel bericht gehoord. Eergister nog gebeld en te horen gekregen dat hij nog steeds stond gepland voor begin Maart.

Al denk ik dat dit wel eerder is, maar was/is mooi geweest als de toestellen daar ook echt binnen waren en vandaag verstuurd werden.

• exploitz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-01 21:54
Ik hoop vandaag een smsje van amp logistics te krijgen:)

• Juncto
@Exploitz
Ik hoop het ook, ze zijn cq komen vandaag / morgen binnen.
Wat is jou orderdatum?
Mijn orderdatum is uiteindelijk 7 februari.

• V_DeR
  • Laatst online: 05-07 23:50
exploitz schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:49:
Ik hoop vandaag een smsje van amp logistics te krijgen:)
Ik hoop het ook maar aangezien mijn order gister nog hing sinds 4Feb en ze aangaven dat het wel tot 48uur kon duren voordat het is opgelost vrees ik het ergste ><

Verwijderd

Coolblue gaat mij gewoon volgende week pas leveren, Elke winkel heeft 'm behalve hun

• ZiXXiV
Bah,

Iemand vroeg op Twitter @ PhoneHouse of de Xperia Z's al binnen waren.

Reactie:

Nog niet! We hopen de eerste week van maart, maar houden een slag om de arm wat betreft de levering in Nederland. ^PM

:(

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 22:37
Net Vodafone gebeld....

"Wij mogen geen uitspraak over doen wanneer we ze van Sony geleverd krijgen."

V-Strom 650

Verwijderd

Xoxol schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:54:
Net Vodafone gebeld....

Wat een onzin net of ze in een rechtzaak zitten

• ZiXXiV
Net Vodafone gebeld....

Jaa hoor. De rest mag het wel en Vodafone niet? Bullshit. 8)7

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:55:
[...]

Wat een onzin net of ze in een rechtzaak zitten
áls ze iets zeggen en dat niet waar kunnen maken, krijgen ze al die ongeduldige mannetjes uit dit topic over je heen, dus ik snap het wel

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:56:
[...]

áls ze iets zeggen en dat niet waar kunnen maken, krijgen ze al die ongeduldige mannetjes uit dit topic over je heen, dus ik snap het wel
Dan moten ze gewoon eerlijk zijn en zeggen dat vodafone hun klanten geen verkeerde informatie wil geven

• exploitz
Juncto schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:50:
@Exploitz
Ik hoop het ook, ze zijn cq komen vandaag / morgen binnen.
Wat is jou orderdatum?
Mijn orderdatum is uiteindelijk 7 februari.
Mijn orderdatum is 11 februari.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:56:
[...]

Dan moten ze gewoon eerlijk zijn en zeggen dat vodafone hun klanten geen verkeerde informatie wil geven
dat zijn ze ook. We kunnen er niets over zeggen.

• Xoxol
Dat is de reden ook waarom sommige (waaronder ik ) blanco pagina te zien krijgen bij orderstatus.

V-Strom 650

• DawgerDoc
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:56:
[...]

Dat zeggen ze toch ook?

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Net Vodafone gebeld....

En ik kreeg vanochtend te horen dat het de 28ste zou zijn. Vodafone klantenservice praat zoals altijd voornamelijk poep.

• Xoxol
ormagon schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 13:02:
[...]

En ik kreeg vanochtend te horen dat het de 28ste zou zijn. Vodafone klantenservice praat zoals altijd voornamelijk poep.
Blijkbaar. :(

Trouwens is er al wat opheldering bij iemand of er op de Nederlandse markt alleen c6603 modellen komen of ook c 6602?

V-Strom 650

• r.steenis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-08 20:02
Mijn Z komt morgen (Hi) tussen 10.30 en 12.30 volgens PostNL. Het pakket is 680 gram, zou hier de koptelefoon dan bij zitten? Ik ben benieuwd!

You’re a nut! you’re crazy in the coconut!

Verwijderd

r.steenis schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 13:07:
Mijn Z komt morgen (Hi) tussen 10.30 en 12.30 volgens PostNL. Het pakket is 680 gram, zou hier de koptelefoon dan bij zitten? Ik ben benieuwd!
Denk het wel dat de koptelefoon erbij zit de telefoon zelf is 146gram en de koptelefoon 240gram

• JcK_85
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:37
Ik doelde erop dat ik niet nog een sms krijg met een vertragingsnieuws.....
Jitsert schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:32:
[...]

Ik kreeg gister een bericht van t-mobile.nl dat er een vertraagde levering was en dat ik uiterlijk vrijdag gebeld zou worden door AMP logistics.

Ik ben benieuwd, je - voor mensen die nog steeds geintereseerd zijn in de hoofdtelefoon- kan bij T-mobile nog steeds je abonnement bestellen met hoofdtelefoon.

Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)

• DawgerDoc
De telefoon weegt 150 gram. en de headset 250 .. Dus de kans is groot.

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Zou zeker kunnen, 240gr + 150gr = 390gr voor de apparaten zelf. Dan heb je nog 300gr voor boekjes, lader en verpakking.

• ZiXXiV
Even naar distributiecentrum rijden, legitimeren, pakket aannemen >:) Of dagje wachten :+

Verwijderd

boxed product op amazon: 454 g + 240 komt aardig in de buurt van de 680 ;)

• Thijs001
Wat een klantenservice weer bij Hi... Kan het afleveradres niet wijzigen, dus mijn Xperia Z blijft mooi 10 dagen op het postkantoor liggen terwijl ik op vakantie ben.. Heb trouwens ook nog geen sms gekregen van Hi

• Groent
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-06-2024
Boxed product weight van de MDR-1R is volgens amazon.de 998 gram. Dus ik denk niet dat de hoofdtelefoon erbij wordt geleverd.

Verwijderd

Groent schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 13:25:
Boxed product weight van de MDR-1R is volgens amazon.de 998 gram. Dus ik denk niet dat de hoofdtelefoon erbij wordt geleverd.
hmm dat is ook weer zo, misschien krijgen we idd wel zon voucher erbij. Zal het morgen wel zien.

• drav91
Toen ik gister telefonisch de XZ bij Hi bestelde, zeiden ze dat er een voucher bij zit voor de MDR-1R. Maar ze zeiden ook dat die pas volgende week geleverd zou gaan worden en dat is dus morgen al. Dus wie weet, hadden ze dit ook verkeerd en zit de headset er wel bij.

Ik hoop van wel, want weet nog wel dat het vorig jaar bij de Xperia S heel lang duurde voordat de gratis bt headset werd geleverd.

Verwijderd

drav91 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 13:31:
Toen ik gister telefonisch de XZ bij Hi bestelde, zeiden ze dat er een voucher bij zit voor de MDR-1R. Maar ze zeiden ook dat die pas volgende week geleverd zou gaan worden en dat is dus morgen al. Dus wie weet, hadden ze dit ook verkeerd en zit de headset er wel bij.

Ik hoop van wel, want weet nog wel dat het vorig jaar bij de Xperia S heel lang duurde voordat de gratis bt headset werd geleverd.
Zo irritant altijd dat je van dezelfde provider verschillende antwoorden krijgt.

Deze vraag is beantwoord door Christy in deze post.
Hi Rick,

Welkom op het Hi Forum.

Het klopt dat je de headset niet terug kunt vinden op de order. Deze worden hier inderdaad niet weergeven. De headsets worden echter wel bij het toestel geleverd. We hopen vanaf vandaag te kunnen beginnen met het leveren van de eerste bestellingen.

Ik verplaats je topic naar Bestellingen & levertijden.

Groetjes,
Christy

Dit staat op het HI forum dat de koptelefoon er gewoon bij word geleverd.

• exploitz
"Op dit moment heeft nog niemand een bezorgafspraak kunnen maken aangezien de headset pas vandaag binnenkomt. Als dit is gebeurt zullen we de orders vrijgeven en dan zal je zien dat de bestelstatus word aangepast."

Dit werd vandaag geplaatst op het tmobile forum, ik ben benieuwd!
https://forum.t-mobile.nl...z-3-dagen-3-weken-195094/

• dalus

dalus

Firing Sparks

Via t-mobile webcare nogmaal te horen gekregen dat 6 tot 8 maart correct is ondanks dat bericht op het forum want meer info hadden ze niet. Wordt nog even ongeduldig afwachten wat het nu wel is. Lekker conflicterende berichten.

High Powered Madness

• Loenerd
  • Laatst online: 10-04-2024
dalus schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 13:45:
Via t-mobile webcare nogmaal te horen gekregen dat 6 tot 8 maart correct is ondanks dat bericht op het forum want meer info hadden ze niet. Wordt nog even ongeduldig afwachten wat het nu wel is. Lekker conflicterende berichten.
Ik heb zojuist van T-mobile webcare te horen gekregen dat ze de 25e beginnen met het uitleveren aan klanten. Ze lijken het zelf ook niet goed te weten.

• exploitz
dalus schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 13:45:
6 tot 8 maart lijkt me sowieso niet waarschijnlijk voor de early pre-orders.
Aangezien veel al een sms hebben gehad met bezorg data tussen 19-21 feb, en nu uiterlijk bezorgafspraak 22feb.

• naman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-08-2020
(jarig!)
Ik heb al 4 jaar Telfort en aangezien hun abbonementen (vergeleken met Hi en KPN) velen malen slechter zijn en de Sony Xperia ook niet te bestellen is, heb ik om 13:00 vanmiddag bij Hi de Sony Xperia Z besteld met een nieuwe nummer. Ik ga dus 2 maanden dubbel betalen (met dubbel zoveel minuten :D ), maar heb wel een koptelefoon ter waarde van 249,- euro erbij. Dat vind ik het wel waard die 60 euro (+30 euro aansluitkosten).

Werd trouwens 30 min na plaatsen van mijn bestelling gebeld om een afspraak te maken en deze is morgen tussen 15:30 en 21:00.

• drav91
naman schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 13:59:
Ik heb al 4 jaar Telfort en aangezien hun abbonementen (vergeleken met Hi en KPN) velen malen slechter zijn en de Sony Xperia ook niet te bestellen is, heb ik om 13:00 vanmiddag bij Hi de Sony Xperia Z besteld met een nieuwe nummer. Ik ga dus 2 maanden dubbel betalen (met dubbel zoveel minuten :D ), maar heb wel een koptelefoon ter waarde van 249,- euro erbij. Dat vind ik het wel waard die 60 euro (+30 euro aansluitkosten).

Werd trouwens 30 min na plaatsen van mijn bestelling gebeld om een afspraak te maken en deze is morgen tussen 15:30 en 21:00.
Kon je niet beter gewoon overstappen naar een andere provider? Dan gaat je abbonement pas in over 2 maanden, behoud je je nummer en krijg je ook gewoon nu al je telefoon + headset!

• naman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-08-2020
(jarig!)
drav91 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:06:
[...]

Kon je niet beter gewoon overstappen naar een andere provider? Dan gaat je abbonement pas in over 2 maanden, behoud je je nummer en krijg je ook gewoon nu al je telefoon + headset!
Ik heb Hi Gebeld om te vragen of ze mijn nummer alsnog kunnen porteren, maar aangezien de order al ingevoerd was en de lever afspraak ook gemaakt was, kon dit niet. Ik kan morgen de telefoon weigeren, maar ze kunnen dan pas na 4 weken een nieuwe order invoeren (omdat deze dan mislukt is) en dus moet ik dan 4-5 weken wachten om alsnog de telefoon te ontvangen.
Wat ik ook kan doen is het pakket aannemen morgen en gelijk terugsturen. Dan is de order 'afgehandeld' en kunnen ze wel gelijk een nieuwe order invoeren. Dan zou ik de telefoon woensdag ontvangen , maar krijg ik geen koptelefoon (aangezien dit dan te laat is)
Als ik morgen de telefoon ontvang en in mijn handen vast heb kan je begrijpen dat ik hem niet wil terugsturen. En aangezien ik nu een koptelefoon van 249,- euro krijg, maakt mij die extra 90 euro niet echt veel uit. (Kan ik ook lekker veel bellen deze maand :P )

• dalus

dalus

Firing Sparks

Net mail gekregen van amp voor morgen een bezorg afspraak gepland :)

High Powered Madness

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
Is 't niet raar dat er nu al gewoon abbonementen worden verkocht in de winkels maar wij moeten wachten op on ze pre orders?

• Rishi_Jayant
  • Laatst online: 25-07 07:28
Wat jammer dat ik nog niks van Belsimpel heb gehoord, daar staat er nog steeds twee weken levertijd :(

• exploitz
dalus schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:19:
Net mail gekregen van amp voor morgen een bezorg afspraak gepland :)
Ohh, ik ga mijn mail nu ook in de gaten houden, kreeg je ook een sms?

• dalus

dalus

Firing Sparks

exploitz schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:22:
[...]

Ohh, ik ga mijn mail nu ook in de gaten houden, kreeg je ook een sms?
Gelijktijdig ook een sms gekregen ja.

High Powered Madness

• exploitz
dalus schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:23:
[...]

Gelijktijdig ook een sms gekregen ja.
Mijn status is op tmobile net geupdate
Bestelling is aangemaakt, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.
Bestelling in magazijn
Bestelling wordt klaargemaakt in magazijn om verstuurd te worden.

• drav91
naman schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:18:
[...]

Ik heb Hi Gebeld om te vragen of ze mijn nummer alsnog kunnen porteren, maar aangezien de order al ingevoerd was en de lever afspraak ook gemaakt was, kon dit niet. Ik kan morgen de telefoon weigeren, maar ze kunnen dan pas na 4 weken een nieuwe order invoeren (omdat deze dan mislukt is) en dus moet ik dan 4-5 weken wachten om alsnog de telefoon te ontvangen.
Wat ik ook kan doen is het pakket aannemen morgen en gelijk terugsturen. Dan is de order 'afgehandeld' en kunnen ze wel gelijk een nieuwe order invoeren. Dan zou ik de telefoon woensdag ontvangen , maar krijg ik geen koptelefoon (aangezien dit dan te laat is)
Als ik morgen de telefoon ontvang en in mijn handen vast heb kan je begrijpen dat ik hem niet wil terugsturen. En aangezien ik nu een koptelefoon van 249,- euro krijg, maakt mij die extra 90 euro niet echt veel uit. (Kan ik ook lekker veel bellen deze maand :P )
Nee, dan begrijp ik het wel. Ik zou hem dan ook niet terug sturen.

Met al die extra minuten kan je al je contactpersonen even bellen terwijl je onder de douche staat! :P

• Muddy
Rishi_Jayant schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:20:
Wat jammer dat ik nog niks van Belsimpel heb gehoord, daar staat er nog steeds twee weken levertijd :(
Me2, vind dat ze wel " iets " van zich mogen laten horen..

Verwijderd

Ik heb inmiddels ook via AMP een bezorgafspraak gemaakt voor morgen! Top t-mobile :)

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Muddy schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:25:
[...]

Me2, vind dat ze wel " iets " van zich mogen laten horen..
Alleen de providers verzenden de telefoons deze week. Als je via een retailer, zoals Belsimpel, besteld (heb) versturen ze hem pas rond 27 februari.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• mayckelvz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-08 22:38
Weet iemand waar de Witte Xperia Z los te koop is voor een 'leuke prijs'.
De Zwarte is bij de BelCompany te krijgen voor 539,-

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Ben benieuwd heb mijn bestelling bij vodafone staan, met de helpdesk gebeld die konden alleen zien dat ze op de 28ste een batch binnenkregen. Maar hoeveel toestellen en hoeveel preorders er waren konden ze niet zien (briljant die gescheiden systemen :S)...

Afwachten dus.

User Error -- Please Replace User

• Muddy
Yorin schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:31:
[...]

Alleen de providers verzenden de telefoons deze week. Als je via een retailer, zoals Belsimpel, besteld (heb) versturen ze hem pas rond 27 februari.
Hokeuj :P, had hem dus beter bij Tele2 zelf kunnen bestellen?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

mayckelvz schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:33:
Weet iemand waar de Witte Xperia Z los te koop is voor een 'leuke prijs'.
De Zwarte is bij de BelCompany te krijgen voor 539,-
Kan je beter tot volgende week wachten totdat die ook bij de retailers ligt. Voor de rest natuurlijk de PW in de gaten houden.

• Hockeyking
  • Laatst online: 11-09 23:11
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:30:
Ik heb inmiddels ook via AMP een bezorgafspraak gemaakt voor morgen! Top t-mobile :)
Wanneer heb jij de bestelling geplaatst? Ik 5 februari, en nog niks binnengekregen qua sms of mail.

• MarcHealthy
  • Laatst online: 27-07 11:07
Ikke_Niels schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:34:
Ben benieuwd heb mijn bestelling bij vodafone staan, met de helpdesk gebeld die konden alleen zien dat ze op de 28ste een batch binnenkregen. Maar hoeveel toestellen en hoeveel preorders er waren konden ze niet zien (briljant die gescheiden systemen :S)...

Afwachten dus.
Had het forum van de L920 goed gevolgt toen ik nog met de L920 in pre-order zat. En er waren veel mensen die al lang moesten wachten met weinig duidelijkheid vanuit vodafone. Maar dat lag ook aan nokia dat het nooit duidelijk was hoeveel toestellingen ze gingen leveren.

Ik hoop echt dat sony dit beter in orde heeft en dat vodafone snel duidelijkheid kan geven hoe lang mensen moeten wachten, we gaan het zien volgende week..

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Verwijderd

Hockeyking schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:43:
[...]

Wanneer heb jij de bestelling geplaatst? Ik 5 februari, en nog niks binnengekregen qua sms of mail.
6 of 7 februari uit m'n hoofd...

• exploitz
Mijn bezorg afspraak is ook gemaakt, krijg hem morgen binnen(tmobile)! Ik had mijn bestelling rond 10 februari geplaatst.

• Hockeyking
Heb mijn afspraak nu ook gemaakt! Het gaat nu opeens wel snel ;)

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
waarom levert hi en tmobile wel al en vodafone niet:(

• MarcHealthy
roflexx schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:52:
waarom levert hi en tmobile wel al en vodafone niet:(
Heb dit al vaker zien gebeuren met vodafone en mobiele telefoons, was het zelfde met de Lumia920. Lijkt erop dat hi en tmobile voorrang krijgen ofzo. Vind het wel gek in elk geval. Hopelijk zit er maar 1 week tussen.

• Hockeyking
Hockeyking schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:52:
Heb mijn afspraak nu ook gemaakt! Het gaat nu opeens wel snel ;)
Komt alleen wel zaterdag binnen. Vrijdag was op een of andere manier niet meer mogelijk..

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
koerier zal het druk hebben:P

Verwijderd

Op zijn bankrekening? Inderdaad

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:18
Hoe goed het bij vodafone gaat.. ondertussen al bijna 2 weken iets in onderzoek :X

https://twitter.com/vodafoneNL/status/299954779587764225

• Xoxol
Vodafone = goed bereik, slechte levering
T-mobile = minder goed bereik, snelle levering

Dat is de conclusie die ik trek. :)

We hebben geen Vodafone medewerkers die inside information kunnen geven? 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Xoxol op 21-02-2013 15:22 ]

V-Strom 650

• Juncto
ik heb vanmiddag ook een mail + sms gehad van AMP, morgenmiddag krijg ik 'm.
@Xoxol ik heb geen problemen met verbinding bij T-Mobile en reeds 10 jaar klant bij Dutchtone/T-Mobile.

• Vlemert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-05-2021
Ik baal echt extrahard puur omdat anderen hem wel al hebben, hoe triest ik dat zelf ook vindt XD. Gelukkig is mijn Pebble binnen, vanaf volgende week dus lekker badderen met telefoon én horloge ;)

• Rish
  • Laatst online: 12-09 09:34
Idem hier, ook net een afspraak gemaakt voor morgen. Wat zou de reden zijn voor deze vervroegde levering?

• Montigny
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09-2024
Mooi, weekje eerder binnen dan verwacht. _/-\o_
Week geleden besteld (verlenging Hi) morgen tussen 9.00 en 15.00 geleverd

gewicht 690 gr. geen hoofdtelefoon neem ik aan,
zal dan wel via coupon/streepjescode actie gaan

[ Voor 32% gewijzigd door Montigny op 21-02-2013 15:29 ]

Verwijderd

Is het toestel nog ergens te krijgen met koptelefoon? Ik wilde verlengen op de Vodafone-site maar sinds 2 dagen is de actie met de gratis koptelefoon daar afgelopen.

• exploitz
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:34:
Is het toestel nog ergens te krijgen met koptelefoon? Ik wilde verlengen op de Vodafone-site maar sinds 2 dagen is de actie met de gratis koptelefoon daar afgelopen.
Volgens mij krijg je bij Tmobile nog steeds een headset.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

exploitz schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:34:
[...]

Bij Hi krijg je hem ook nog.

• MarcHealthy
Offtopic:
Is wel grappig hoe ver mensen gaan voor een headset. Ik zou nooit naar een andere provider overstappen voor een headset. Ook heb ik zelf 2 goedkopere draadloze headsets thuis en vind dat prima. Maar het is toch wel grappig om te zien wat deze gratis headset heeft los gemaakt bij mensen :-). In elk geval goede marketing van Sony. Ik houd er wel van! :-)

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 22:14
GokuSsj schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:41:
Offtopic:
Is wel grappig hoe ver mensen gaan voor een headset. Ik zou nooit naar een andere provider overstappen voor een headset. Ook heb ik zelf 2 goedkopere draadloze headsets thuis en vind dat prima. Maar het is toch wel grappig om te zien wat deze gratis headset heeft los gemaakt bij mensen :-). In elk geval goede marketing van Sony. Ik houd er wel van! :-)
Zeker goede actie, mensen halen de gekste grapjes uit om maar die headset te bemachtigen. :P

• elroy1
  • Laatst online: 04-08 19:34
nubcaek schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:42:
[...]

Zeker goede actie, mensen halen de gekste grapjes uit om maar die headset te bemachtigen. :P
haha idd, de headset was eigelijk de doorslag dat ik de xperia z haalde, wilde eigenlijk nog ff wachten tot na MWC 2013 en de s4 nog ff afwachten. Was wel tevreden over de s3. Design en waterdichtheid van de xperia z maakte het steeds lastiger voor me

• Muddy
Toch frapant dat ze 't niet eens weten of ik wel een koptelefoon erbij krijg:

Geachte heer Das,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.
Helaas is de levering van de koptelefoon niet gegarandeerd bij uw bestelling. Op dit moment is het nog niet duidelijk of wij genoeg binnen krijgen om ook uw bestelling uit te leveren.

* Vraag gedaan bij Belsimpel.nl * Ik denk maar dat ik er vanuit kan gaan dat ik hem niet krijg ofwel?

Verwijderd

exploitz schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:34:
[...]

Yorin schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:38:
[...]

Bij Hi krijg je hem ook nog.
Bedankt!
Ga ik eens even op zoek naar de beste combi met een 1-jarig abonnement.

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 22:14
elroy1 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:45:
[...]

haha idd, de headset was eigelijk de doorslag dat ik de xperia z haalde, wilde eigenlijk nog ff wachten tot na MWC 2013 en de s4 nog ff afwachten. Was wel tevreden over de s3. Design en waterdichtheid van de xperia z maakte het steeds lastiger voor me
Achja, zo heeft iedereen z'n beweegredenen. Ik vind het eenmooie bijkomstigheid, echter heb ik mijn keuze er niet door laten beinvloeden. De htc was bijvoorbeeld serieuze competitie wat mij betreft, na het zien van die hardwarematige knoppen echter niet meer :)

• V_DeR
  • Laatst online: 05-07 23:50
Zojuist sms van AMP (t-mobile) gekregen en afspraak gemaakt voor Zaterdag tussen 8:30 en 18:00 :)

Verwijderd

nubcaek schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:48:
[...]

Achja, zo heeft iedereen z'n beweegredenen. Ik vind het eenmooie bijkomstigheid, echter heb ik mijn keuze er niet door laten beinvloeden. De htc was bijvoorbeeld serieuze competitie wat mij betreft, na het zien van die hardwarematige knoppen echter niet meer :)
Voor mij is de hoofdtelefoon een reden omdat ik op die manier een deel van het bij te betalen bedrag kan terugverdienen. Samen met de verkoop van mijn Xperia S zou ik er zelfs geld aan over houden.

• exploitz
Kreeg ook net pas via de post de papieren factuur. Snap niet precies waarom ze die los gestuurd hebben en niet bij de bestelling gedaan hebben, maargoed.

• JcK_85
  • Laatst online: 08-09 19:37
me 2!!! :*)
V_DeR schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:49:
Zojuist sms van AMP (t-mobile) gekregen en afspraak gemaakt voor Zaterdag tussen 8:30 en 18:00 :)

Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
Tsja.

Hi - Levert 14mb download alleen bij een vrij duur 2GB abonnement.
Vodafone - Levert 14mb bij een midrange (over 2 jaar gemiddeld 39 euro p/m) voor 1GB, maar krijg je ook nog eens 3GB maan extra bij.
T-Mobile - Wil ik nooit, nooit, nooit, nooit meer met hun capaciteitstekort op voor mij cruciale plekken.

• richardwassink
  • Laatst online: 22-06 21:00
Net kpn gebeld. De order had ik geplaatst op de 18de was benieuwd hoe het er voor stond.
De Z word morgen geleverd met de headset. De headset staat niet op de order maar word bij TNT ingepakt bij elke levering.

Dus nog even geduld voor de kpn klanten morgen is het D-Day!!

Verwijderd

Stpan schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:56:
Tsja.

Hi - Levert 14mb download alleen bij een vrij duur 2GB abonnement.
Vodafone - Levert 14mb bij een midrange (over 2 jaar gemiddeld 39 euro p/m) voor 1GB, maar krijg je ook nog eens 3GB maan extra bij.
T-Mobile - Wil ik nooit, nooit, nooit, nooit meer met hun capaciteitstekort op voor mij cruciale plekken.
Heb het net ook even zitten bekijken en eigenlijk biedt Vodafone gewoon het meeste voor zijn geld. Denk dat het dus toch verlengen zonder hoofdtelefoon wordt dan. Nu nog hopen op een paar extra boden op MP op mijn SXS en ik stap kosteloos over op de Z met een 1-jarig abo.

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Argh Vodafone!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
net bericht gehad van AMP dat ik zaterdag me telefoon krijg via t-mobile.

maar nu hebben ze de fout gemaakt dat ik had hem al via ideal betaalt.
en toen hebben zei door een systeem fout de order geannuleerd zonder dat ik dat wist en mijn betaling teniet gedaan.

en daarna de order handmatig opnieuw gemaakt zonder mijn medeweten en nu moet ik het geld aan de deur betalen !!

terwijl ik al had betaalt ze kunnen dus niet de eerdere betaling kopelen aan de nieuwe order

erg slordig van t-mobile maar krijg wel zaterdag me nieuwe xperia Z!

ik hou jullie op de hoogte

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

• smitterz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 12:22
Krijg ik zojuist een smsje binnen van AMP Logistics, blijkt het een bezorgafspraak te zijn v oor mijn reeds geannuleerde bestelling bij T-Mobile :( Fuckers, en ik maar wachten! :P

Had hem toch maar bij Studentmobiel besteld aangezien ik daar 100 belminuten meer kreeg voor (over de gehele looptijd) 140 euro minder.

Nu toch nog een (hopelijk klein) weekje wachten...

• ZiXXiV
Net mijn bestelling bij PhoneHouse geannuleerd.

Nu bij Hi, voor precies hetzelfde abonnement. Via de telefoon besteld zodat ik zeker weet dat ik goede informatie krijg. De headset word er gewoon nog steeds bijgeleverd. :-)

• damnengineer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
1 uur geleden besteld bij T-Mobile en maandag wordt ie bezorgd met headphones. Heb de Belsimpel order maar geannuleerd.

• Thijs001
Ben bang dat die van mij vandaag niet meer verzonden gaat worden bij Hi... Heb nog steeds geen sms gehad en het is inmiddels al 16:15 uur. Wel vreemd dat de mensen die hem vandaag besteld hebben wel bericht hebben gekregen dat ze hem morgen ontvangen.
Pagina: 1 ... 17 ... 35 Laatste