Blijf bij je telefoon, want je wordt hoogstwaarschijnlijk vandaag (net als mij) nog gebeld en heb je je toestel morgen tussen 17:15 en 21:30ZiXXiV schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:16:
Net mijn bestelling bij PhoneHouse geannuleerd.
Nu bij Hi, voor precies hetzelfde abonnement. Via de telefoon besteld zodat ik zeker weet dat ik goede informatie krijg. De headset word er gewoon nog steeds bijgeleverd. :-)
Nu net een smsje gehad.naman schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:19:
[...]
Blijf bij je telefoon, want je wordt hoogstwaarschijnlijk vandaag (net als mij) nog gebeld en heb je je toestel morgen tussen 17:15 en 21:30
Hi, je wordt z.s.m. met tel.nr. +xxxxxxxx gebeld voor een bezorgafspraak. Wij vragen je, voor de controle, je legitimatiebewijs bij de hand te houden.
Weet niet of ik het nr van de koerier mag geven. Heb dit bericht daarom toch maar verwijderd 
Ze zullen het druk zat hebben denk ik.
Ze zullen het druk zat hebben denk ik.
[ Voor 178% gewijzigd door naman op 21-02-2013 16:23 ]
Hier hetzelfde. Nog geen sms gehad vandaag. Wel is vanochtend de bestelstatus veranderd:Thijs001 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:17:
Ben bang dat die van mij vandaag niet meer verzonden gaat worden bij Hi... Heb nog steeds geen sms gehad en het is inmiddels al 16:15 uur. Wel vreemd dat de mensen die hem vandaag besteld hebben wel bericht hebben gekregen dat ze hem morgen ontvangen.
Laatste update: 21-02-2013 10:11
De levering van uw bestelling wordt voorbereid
Ik denk (en hoop) dat ze het gewoon zo druk hebben met het verwerken alle bestellingen, en dat die van ons ook nog wel verzonden wordt vandaag
Dan heb je hem morgen binnen !ZiXXiV schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:21:
[...]
Nu net een smsje gehad.
Hi, je wordt z.s.m. met tel.nr. +xxxxxxxx gebeld voor een bezorgafspraak. Wij vragen je, voor de controle, je legitimatiebewijs bij de hand te houden.
Mijn pakket komt als het goed is gewoon met PostNL.. En ze hebben nog tot 17:00 uur om hem te verzenden dus ik heb er een hard hoofd in.
Kun je 'm bij Hi niet los bestellen? Ik kan dat niet vinden op hun site.
Het wordt niet verzonden door PostNL. Het is een andere koerier. Kijk hier maar even http://www.0900alternatieven.nl/OPD%20(Online%20Pakket%20Dienst)%20van%20Reviva en bel dat 050 nrThijs001 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:24:
Mijn pakket komt als het goed is gewoon met PostNL.. En ze hebben nog tot 17:00 uur om hem te verzenden dus ik heb er een hard hoofd in.
Dat is het nr dat mij gebeld had om een afspraak te maken
Info Reviva Groep
[ Voor 7% gewijzigd door naman op 21-02-2013 16:28 ]
Ik heb deze mail van Hi:
Hi,
Bedankt voor je bestelling bij Hi. Je hebt gekozen voor één van de allernieuwste toestellen. Zodra we het toestel op voorraad hebben, gaan we ervoor zorgen dat jij één van de eerste bent die deze krijgt.
Je bestelling wordt zo snel mogelijk door PostNL bezorgd op het door je opgegeven adres. De dag voordat je bestelling wordt bezorgd, ontvang je van ons per sms of e-mail een afleverbevestiging. Als je bij de eerste aflevering niet thuis bent, kun je via mijnpakket.postnl.nl opgeven wanneer en waar je deze bestelling wilt ontvangen. Doe je niets, dan wordt het pakket de volgende dag nog een keer bij je aangeboden. Na twee keer aanbieden, kun je de bestelling afhalen op het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt.
Ben er dus redelijk zeker van dat die gewoon met PostNL komt.
Hi,
Bedankt voor je bestelling bij Hi. Je hebt gekozen voor één van de allernieuwste toestellen. Zodra we het toestel op voorraad hebben, gaan we ervoor zorgen dat jij één van de eerste bent die deze krijgt.
Je bestelling wordt zo snel mogelijk door PostNL bezorgd op het door je opgegeven adres. De dag voordat je bestelling wordt bezorgd, ontvang je van ons per sms of e-mail een afleverbevestiging. Als je bij de eerste aflevering niet thuis bent, kun je via mijnpakket.postnl.nl opgeven wanneer en waar je deze bestelling wilt ontvangen. Doe je niets, dan wordt het pakket de volgende dag nog een keer bij je aangeboden. Na twee keer aanbieden, kun je de bestelling afhalen op het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt.
nee, verlengingen gaat via postnl, nieuwe contracten via OPD (online pakket dienst). Ik krijg de mijne via OPD morgen, een vriendin van mij krijgt die van haar ook morgen, maar via post nlnaman schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:26:
[...]
Het wordt niet verzonden door PostNL. Het is een andere koerier. Kijk hier maar even http://www.0900alternatieven.nl/OPD%20(Online%20Pakket%20Dienst)%20van%20Reviva en bel dat 050 nr
Dat is het nr dat mij gebeld had om een afspraak te maken
We hebben de keuze in goede orde ontvangen. We zullen de bestelling afleveren op vrijdag 22 februari 2013. Een dag voor levering wordt nogmaals per sms een herinnering gestuurd waarbij een tijdsblok van 2 uur wordt vermeld.
We sturen een bevestigingsmail met daarin belangrijke informatie. Lees dit goed door voor een snelle afhandeling.
-- Kreeg een link in email waarbij ik online kon regelen
We sturen een bevestigingsmail met daarin belangrijke informatie. Lees dit goed door voor een snelle afhandeling.
-- Kreeg een link in email waarbij ik online kon regelen
Net even op Hi site gekeken naar ongeveer dezelfde abbo als vodafone met 1gb internet. En ik betaal voor Hi gewoon voor die 2 jaar totaal 1021,50. En dan lease ik het toestel en kan ik het toestel dus overkopen voor bijvoorbeeld nog een extra 150,-.
En vodafone voor die 2 jaar € 949,99 en dan is het toestel van mij. Toch knap dat hi nog steeds klanten trekt, want ik zal vast niet de enige zijn waarbij hi gewoon duurder is voor een lease service.
En vodafone voor die 2 jaar € 949,99 en dan is het toestel van mij. Toch knap dat hi nog steeds klanten trekt, want ik zal vast niet de enige zijn waarbij hi gewoon duurder is voor een lease service.
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Vanochtend heb ik een sms en email van hi gekregen dat ik een afspraak kon maken. Heb toen gekozen voor morgenavond, en kreeg daar een bevestiging van per sms. Maar statushi.nl zegt nog steeds dat de order niet gevonden kan worden. Werkt dit bij jullie wel of gebruiken jullie iets anders voor de status?
Gaat om een nieuw abonnement.
[ Voor 5% gewijzigd door Moortn op 21-02-2013 16:31 ]
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Tijdsblokken, ik ben jaloers.
Hier in België is het "morgen tussen 7u en 18u, mogelijk overmorgen".
Als ze morgen beginnen aankomen ga ik mijn FAQ eens afmaken
Ik kijk op hi.reviva.nl om de status te checken.Moortn schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:30:
Vanochtend heb ik een sms en email van hi gekregen dat ik een afspraak kon maken. Heb toen gekozen voor morgenavond, en kreeg daar een bevestiging van per sms. Maar statushi.nl zegt nog steeds dat de order niet gevonden kan worden. Werkt dit bij jullie wel of gebruiken jullie iets anders voor de status?
Jij heb er even er mee mogen spellen.. dus first things firstAmbroosV schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:30:
Tijdsblokken, ik ben jaloers.
Heeft iemand een Witte XZ besteld? en wat is hiervan de status?
Zit te denken om toch een Witte XZ te bestellen bij T-mobile icm. abonnement.
Volgens een hun eigen forum is de levertijd voor een zwarte Xperia 3 dagen en een witte 9 dagenmayckelvz schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:40:
Heeft iemand een Witte XZ besteld? en wat is hiervan de status?
same here, zaterdag!copywizard schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:13:
net bericht gehad van AMP dat ik zaterdag me telefoon krijg via t-mobile.
maar nu hebben ze de fout gemaakt dat ik had hem al via ideal betaalt.
en toen hebben zei door een systeem fout de order geannuleerd zonder dat ik dat wist en mijn betaling teniet gedaan.
en daarna de order handmatig opnieuw gemaakt zonder mijn medeweten en nu moet ik het geld aan de deur betalen !!
terwijl ik al had betaalt ze kunnen dus niet de eerdere betaling kopelen aan de nieuwe order
erg slordig van t-mobile maar krijg wel zaterdag me nieuwe xperia Z!
ik hou jullie op de hoogte
Nu kijken of ik de baas thuis (mijn vriendin
Gewoon wat later gaan, kun je daar lopen pronken met je nieuwe telefoonJitsert schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:52:
[...]
same here, zaterdag!
Nu kijken of ik de baas thuis (mijn vriendin) krijg overgehaald dat ik zaterdag niet naar een stom verjaardags feestje moet van een collega. Ik wil natuurlijk niet de levering mislopen
idd kan je gelijk je toestel in een glas bier dumpen en testen of hij echt waterdicht isexploitz schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:55:
[...]
Gewoon wat later gaan, kun je daar lopen pronken met je nieuwe telefoon
Dan maar pre-ordered bij vandeborre.be:
Smartphone
SONY XPERIA Z BLACK +SMARTDOCK
649,99 €
(In behandeling voor afhaling)
+
Speakerphone
SONY SRS-BTV5 SPEAKER BT NFC
79,05 €
Totaal van de bestelling
649,99 €
Verwacht: 04.03 ...
--> met docking....
Smartphone
SONY XPERIA Z BLACK +SMARTDOCK
649,99 €
+
Speakerphone
SONY SRS-BTV5 SPEAKER BT NFC
79,05 €
Totaal van de bestelling
649,99 €
Verwacht: 04.03 ...
--> met docking....
Verwijderd
https://mijnpakket.postnl.nl/App?bnr=mobile-ad
Handig voor als je niet thuis ben maar op je werk
Handig voor als je niet thuis ben maar op je werk
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2013 17:13 ]
Verwijderd
Zo. Bezorgafspraak gemaakt met T-Mobile, over een week ben ik de trotse eigenaar van een Xperia Z

amp logistics, de bezorger: http://www.amp-logistics.nl/Muddy schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 18:48:
Waar staat AMP voor btw?
Juncto schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:40:
@CLB, meer foto's :-)
Ben je nog verrast door zaken?
CLB in "[Sony Xperia Z] Discussie en Ervaringen"drav91 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:43:
@CLB
What about your blog CLBlogs: Sony Xperia ZL of HTC One? ?? Dit is de Z he, niet de ZL.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb net een sms gekregen van hi! Morgen wordt die bezorgt door PostNL!!Thijs001 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:28:
Ik heb deze mail van Hi:
Hi,
Zoals al eerder vermeld: gister telefonisch bij hi verlengd.
Coolblue zegt om 23:59 besteld morgen geleverd. Maar dat geldt niet voor de XZ zeker.
Nee, want hij komt pas op 27 februari bij de retailers te liggen. Alleen de provider-versies zijn er.johnhere schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:22:
Coolblue zegt om 23:59 besteld morgen geleverd. Maar dat geldt niet voor de XZ zeker.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
net een track&trace code ontvangen van kpn pakket weegt 1600 gram dus denk toch met headset 
Had wel mijn twijfels maar afwacten. tussen 16:00 en 18:00 komen ze.
Hoop wel dat Coolblue de koptelefoon meteen meeleverd. Al die verhalen over vouchers ed. Heb ik echt geen zin in. Bol levert hem ook gewoon erbij. (Veel mensen die bij bol besteld hebben, hebben de koptelefoon immers al ontvangen!)
Als het goed is wordt ik morgen naar 18:00 uur gebeld dat ik de mijne kan ophalen in de t-mobile store incl headset. we shall see.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Verwijderd
Vandaag mijn preorder afgezegd bij telecombinatie, daarna meteen gebeld naar KPN. Er zit een koptelefoon bij en hij wordt morgen geleverd. Helaas wanneer ik al in het vliegtuig naar New York zit..
Dan maar wachten tot woensdag
.
Dan maar wachten tot woensdag
Dat van die vouchers klopt niet, Hi lijkt dat te zeggen maar ik denk dat daar intern iets mis gaat. Sony geeft aan alle deelnemende operators/(r)etailers gewoon een berg hoofdtelefoons, hoe ze die bezorgen beslissen ze zelf.cordonbleu schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:49:
Hoop wel dat Coolblue de koptelefoon meteen meeleverd. Al die verhalen over vouchers ed. Heb ik echt geen zin in. Bol levert hem ook gewoon erbij. (Veel mensen die bij bol besteld hebben, hebben de koptelefoon immers al ontvangen!)
Vreemd, ook via KPN (Hi) bestelt en wordt ook morgen bezorgd,richardwassink schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:38:
net een track&trace code ontvangen van kpn pakket weegt 1600 gram dus denk toch met headset
pakketje weegt 690 gram
Nvm
[ Voor 99% gewijzigd door drav91 op 22-02-2013 01:04 ]
vodafone vertelde mij ook dat ik een voucher zou krijgen hoor.AmbroosV schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:31:
[...]
Dat van die vouchers klopt niet, Hi lijkt dat te zeggen maar ik denk dat daar intern iets mis gaat. Sony geeft aan alle deelnemende operators/(r)etailers gewoon een berg hoofdtelefoons, hoe ze die bezorgen beslissen ze zelf.
Gisteren Witte XZ besteld bij T-mobile.
Hun hadden het ook over een Voucher die bij de telefoon wordt bijgeleverd.
Levertijd 9 werkdagen, dus 8 maart zou ik hem moeten hebben.
Hun hadden het ook over een Voucher die bij de telefoon wordt bijgeleverd.
Levertijd 9 werkdagen, dus 8 maart zou ik hem moeten hebben.
Hi vertelde mij ook dat er n voucher bij zit. Maar het pakketje wat ik vandaag krijg is 1600g. Dus is wel met de headset!
Hoe makkelijk kan je een per order annuleren? Als je de review leest van tweakers leest, is de accuduur zeer matig. Een grote bottleneck. Ik op 9 feb iets besteld via student mobiel. Status "Contract aanvraag is ontvangen"
Ik bedoel een volledig annulering (de mogelijkheid tot bij een andere partij een telefoon+abo te nemen)
Ik bedoel een volledig annulering (de mogelijkheid tot bij een andere partij een telefoon+abo te nemen)
[ Voor 19% gewijzigd door le dj op 22-02-2013 09:07 . Reden: verheldering ]
Ik begin toch wel een beetje te twijfelen om mijn pre-order te annuleren na de review van Tweakers...
reviews: Sony Xperia Z: de eerste full-hd smartphone voor Nederland
Wat jullie?
Wat jullie?
Voor deze vraag kun je beter hier terecht:elroy1 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:55:
iemand de toestel al binnen en geroot?
[Sony Xperia Z] Discussie en Ervaringen
Ik laat mijn order gewoon staan.smitterz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:56:
Ik begin toch wel een beetje te twijfelen om mijn pre-order te annuleren na de review van Tweakers...
Wat jullie?
Als je reviews googled over de Xperia Z krijg je vele reviews gevonden die erg positief zijn.
Het is inderdaad dat de accu niet erg lang meegaat bij intensief gebruik.
Tja, ik heb al 4 generaties iphones gehad, en moet eigenlijk elke nacht mijn mobiel in de oplader doen, dat is gewoon routine geworden, en met de XZ verwacht ik niet anders. Dus batterijduur is geen probleem voor mij. Ik weet zeker dat ik ga genieten van deze telefoon. Hij ziet er gelikt uit en er zitten echt leuke functies in. Ik kan niet wachten niet wachten op de 28ste.
Maar mensen die bij vodafone besteld hebben, jullie mogen wel annuleren hoor!!. Is echt een slechte telefoon!. (misschien krijg ik dan nog een voucher voor een headset
)
Maar mensen die bij vodafone besteld hebben, jullie mogen wel annuleren hoor!!. Is echt een slechte telefoon!. (misschien krijg ik dan nog een voucher voor een headset
ik heb er gisteren in de tmobile store mee mogen spelen, de scherm ziet er geweldig uit, batt duur zal wel meevallen, dit was ook met de s3 toen die net uitkwam. Na een paar software updates ging de batt een stuk langer mee. Vergeet niet dat de toestellen die eerder uitkwamen nog op een test rom draaiden. Er zal vast wel een update uitkomen en zowieso komt de update van 4.2.2 er ergens in maart.smitterz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:56:
Wat jullie?
*Knip*
Zo zit ik dus ook. Al ruim 3 weken vanuit de pre-order aan het wachten, hoge verwachten en de reviews die ik lees vind ik gewoon toch wat tegenvallen...
Wellicht ga ik hem ook nog maar even in de winkel bekijken, als ze hem hier in de buurt al in de winkel hebben tenminste..
Zo zit ik dus ook. Al ruim 3 weken vanuit de pre-order aan het wachten, hoge verwachten en de reviews die ik lees vind ik gewoon toch wat tegenvallen...
Wellicht ga ik hem ook nog maar even in de winkel bekijken, als ze hem hier in de buurt al in de winkel hebben tenminste..
[ Voor 64% gewijzigd door janvanduschoten op 22-02-2013 10:29 ]
Ik zal het zeker hier posten! Ik hoop dat de lokale t-mobile shop al een XZ heeft hangen. Als dat niet zo is pak ik morgen de trein naar Arnhem, waar ze er al 1 hebben hangen volgens posts hier.dvanpol schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:20:
[...]
Ik verneem graag je ervaringen met het toestel
Waaaaaaaahahahaha!!! mooooooooooooooooooi niet! ik neem het niet zo nauw met al dat geklaag, of me toestel nou 2 MS trager is en of iets korter meegaat, zou me een worst wezen. Ik moet gewoon het gevoel hebben dat IK een blikvanger heb en dat IK er mee kan doen wat ik nodig heb. Komt helemaal goedGokuSsj schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:04:
Tja, ik heb al 4 generaties iphones gehad, en moet eigenlijk elke nacht mijn mobiel in de oplader doen, dat is gewoon routine geworden, en met de XZ verwacht ik niet anders. Dus batterijduur is geen probleem voor mij. Ik weet zeker dat ik ga genieten van deze telefoon. Hij ziet er gelikt uit en er zitten echt leuke functies in. Ik kan niet wachten niet wachten op de 28ste.
Maar mensen die bij vodafone besteld hebben, jullie mogen wel annuleren hoor!!. Is echt een slechte telefoon!. (misschien krijg ik dan nog een voucher voor een headset)
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
De negatieve punten aan halen is ook echt wel goed... maar heb sterk het idee dat tweakers uit al het positiefs iets negatiefs moet vermelden op een soort van plagerige manier... zo van waterdicht maar goed ook.., want het toestel is zoo snel vies.... en ook nog even aanhalen hoe slecht de vorige toestellen van sony wel niet waren.... allemaal nutteloze uithalen richting sony...oxley schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:18:
[...]
Nou nou, iets minder kan ook wel. Heb je het toestel zelf al in bezit? Zoja, vertel ons waar de review van tweakers de plank misslaat volgend jou.
Tot nu toe zijn alle grote websites gewoon niet lovend over het toestel. Ik baal er net als jij ook van, heb 3 februari gepreorderd en zit al de hele maand met smart te wachten op deze telefoon. Het ziet er naar uit dat Sony de hoge verwachtingen niet waar kan maken, het scherm en de camera vallen gewoon tegen. Hier kan tweakers niets mee doen en ik ben juist blij dat ze zo eerlijk zijn, dit voorkomt dat mensen teleurgesteld raken.
Ik begrijp je frustratie, ik vind het zelf ook ontzettend jammer dat dit toestel gewoon niet zo goed is als wij allemaal verwacht hadden. We zijn ontzettend gehyped en dan is de kans om teleurgesteld te worden altijd groter. Ik ga de XZ bekijken vanmiddag en dan mijn eigen conclusies trekken en beslissen of ik ga cancellen of niet.
Verwijderd
LOL.... wat was daar nou weer off topic aan??janvanduschoten schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:31:
[modbreak]Net wat offtopic posts een schopje gegeven. Graag weer ontopic, over levertijden en prijzen :)[/]
Wel kritiek uitdelen dus... maar een beetje kritiek innen kunnen ze niet hebben... té zielig voor woorden dit van tweakers!
Dit is een Sony Xperia Z - Levertijden en prijzen topic, je snapt zelf toch wel dat het hier dan over moet gaan, als mensen het gaan hebben over hoe slecht een review is, dat heeft niks te maken met dit topic. Dan kan je beter in het [Sony Xperia Z] Discussie en Ervaringen topic gaan postenVerwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:36:
[...]
LOL.... wat was daar nou weer off topic aan??![]()
Wel kritiek uitdelen dus... maar een beetje kritiek innen kunnen ze niet hebben... té zielig voor woorden dit van tweakers!
Verwijderd
Ah pardon.... was helemaal in de veronderstelling dat ik dáár aan het posten was....GokuSsj schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:39:
[...]
Dit is een Sony Xperia Z - Levertijden en prijzen topic, je snapt zelf toch wel dat het hier dan over moet gaan, als mensen het gaan hebben over hoe slecht een review is, dat heeft niks te maken met dit topic. Dan kan je beter in het [Sony Xperia Z] Discussie en Ervaringen topic gaan posten
Weet iemand hoe het zit met de abbo van vodafone. In de bevestigingsmail staat dat ik de De eerste 12 maanden 50% korting krijg en de +3 gb. Krijg ik dit nu ook echt ?.
Want het schijnt dat vodafone het 1e weekend van maart het abbo systeem gaat wijzigen naar het nieuwe Red-abbo. Stel je voor ik krijg mijn mob op 4 maart. Heb ik dan nog steeds getekend voor de 12 maanden 50% korting, of vervalt dat en is de nieuwe abbo van toepassing ?. Ik neem aan de de oude van toepassing is, omdat er in de nieuwe de 47.50 ook niet meer bestaat/
Want het schijnt dat vodafone het 1e weekend van maart het abbo systeem gaat wijzigen naar het nieuwe Red-abbo. Stel je voor ik krijg mijn mob op 4 maart. Heb ik dan nog steeds getekend voor de 12 maanden 50% korting, of vervalt dat en is de nieuwe abbo van toepassing ?. Ik neem aan de de oude van toepassing is, omdat er in de nieuwe de 47.50 ook niet meer bestaat/
je krijgt wat er op je contract staat. ik had geluk dat ik de mijne voor 6 januari had verlengd, na 6 januari kreeg je +3gb bij voda en voor 6 januari kreeg je +10gb (mijn nieuwe contract gaat pas in ergens in april)GokuSsj schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:55:
Weet iemand hoe het zit met de abbo van vodafone. In de bevestigingsmail staat dat ik de De eerste 12 maanden 50% korting krijg en de +3 gb. Krijg ik dit nu ook echt ?.
ik heb op 18 februari besteld en krijg +3GB. Is dit tijdelijk? Of zolang je dit abonnement behoud? Ook na het contract van 2jr?elroy1 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:58:
[...]
je krijgt wat er op je contract staat. ik had geluk dat ik de mijne voor 6 januari had verlengd, na 6 januari kreeg je +3gb bij voda en voor 6 januari kreeg je +10gb (mijn nieuwe contract gaat pas in ergens in april)
Zojuist mijn XperiaZ ontvangen, alleen geen headset en ook geen voucher voor een headset.
Er is kennelijk intern iets verkeerd gegaan, en meerdere mensen hebben er last van.
Gelukkig dus niet de enigste, maar ze konden mij niet vertellen wanneer het opgelost zou worden, kortom ik wordt teruggebeld.....
Denk dat ze toch een verschil qua leveren aanhouden tussen KPN en HI.
Er is kennelijk intern iets verkeerd gegaan, en meerdere mensen hebben er last van.
Gelukkig dus niet de enigste, maar ze konden mij niet vertellen wanneer het opgelost zou worden, kortom ik wordt teruggebeld.....
waar had je besteld? bij hi of bij kpn? ik krijg hem vandaag tussen 14 en 16u, besteld via hi website... ben dus benieuwdF-as schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:00:
Zojuist mijn XperiaZ ontvangen, alleen geen headset en ook geen voucher voor een headset.
@Avinash zolang je je contract niet wijzigt of afzegt heb jij dus 4gb internet per mnd (1gb uit je bundel en +3 gb uit je internet maximaal pakket
[ Voor 5% gewijzigd door elroy1 op 22-02-2013 11:03 ]
Verwijderd
Wat! mijn pakketje van HI is maar 680gram. Heb 9feb verlengd..drav91 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:57:
Hi vertelde mij ook dat er n voucher bij zit. Maar het pakketje wat ik vandaag krijg is 1600g. Dus is wel met de headset!
Bij Hi, al 4 februari besteld.elroy1 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:02:
[...]
waar had je besteld? bij hi of bij kpn? ik krijg hem vandaag tussen 14 en 16u, besteld via hi website... ben dus benieuwd
@Avinash zolang je je contract niet wijzigt of afzegt heb jij dus 4gb internet per mnd (1gb uit je bundel en +3 gb uit je internet maximaal pakket
Mijn pakket woog ook 680 gram, dus vrees ook voor jullie het ergste dan.
[ Voor 10% gewijzigd door F-as op 22-02-2013 11:05 ]
oke dan ben ik bang dat ik dan ook geen headset bij krijg, we zullen zien.
[ Voor 15% gewijzigd door elroy1 op 22-02-2013 11:05 ]
Verwijderd
oh nvm. Gister stond er 680gram nu staat er bij track &t trace 1625gram. Zou er wel bij zitten dan denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:03:
[...]
Wat! mijn pakketje van HI is maar 680gram. Heb 9feb verlengd..
Vodafone..Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:05:
[...]
oh nvm. Gister stond er 680gram nu staat er bij track &t trace 1625gram. Zou er wel bij zitten dan denk ik.
Orderstatus:
Bestelling wordt verwerkt.
Laatst gewijzigd: 18-02-2013 09:20:27
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Zojuist pakket ontvangen. Inclusief headset (dus geen voucher oid). Heb bij Hi verlengd.
Prima service!
Prima service!
[ Voor 8% gewijzigd door chevchelios op 22-02-2013 11:19 ]
netjes, welke kleur is de headset? ik wacht nog op mn pakket, komt tussen 14 en 16 uur vandaag, ook besteld via hi (nieuw contract op 4 feb)chevchelios schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:18:
Zojuist pakket ontvangen. Inclusief headset (dus geen voucher oid). Heb bij Hi verlengd.
Ik laat hem nog even dicht voor het geval dat ik hem ga verkopen, maar de doos heeft een bruine gloed dus ik neem aan dat het de bruine versie is.elroy1 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:19:
[...]
netjes, welke kleur is de headset? ik wacht nog op mn pakket, komt tussen 14 en 16 uur vandaag, ook besteld via hi (nieuw contract op 4 feb)
Tja, vodafone geeft 28/2 als leverdatum, dus je kan erop rekeningen dat je status niet gaat wijzigen tot volgende week. Is hetzelfde geval voor de mensen die bij CB hebben besteld. Gelukkig heb ik wel geduld. 28ste bezorgen en 1e ontvangen zou super mooi zijn!. al heb ik laat gepre-ordent dus denk niet dat ik dan al aan de beurt ben. We gaan het zien,Avinash schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:17:
[...]
Vodafone..
Orderstatus:
Bestelling wordt verwerkt.
Laatst gewijzigd: 18-02-2013 09:20:27
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Je hebt een zilveren en een zwart/rode variant. Dus bruin kan niet. Staat er geen foto van de koptelefoon op de doos?chevchelios schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:22:
[...]
Ik laat hem nog even dicht voor het geval dat ik hem ga verkopen, maar de doos heeft een bruine gloed dus ik neem aan dat het de bruine versie is.
Op de achterkant moet de kleur van de headset te zien zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 22-02-2013 11:24 ]
De 29ste duurt nog heel lang hoorGokuSsj schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:22:
[...]
Tja, vodafone geeft 28/2 als leverdatum, dus je kan erop rekeningen dat je status niet gaat wijzigen tot volgende week. Is hetzelfde geval voor de mensen die bij CB hebben besteld. Gelukkig heb ik wel geduld. 28ste bezorgen en 29ste ontvangen zou super mooi zijn!. al heb ik laat gepre-ordent dus denk niet dat ik dan al aan de beurt ben. We gaan het zien,
Dan is het de zilveren versie: http://www.sony.nl/product/hps-prestige-headband/mdr1rs.ce7. Zit toch wel iets van bruin in overigensYorin schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:23:
[...]
Je hebt een zilveren en een zwart/rode variant. Dus bruin kan niet. Staat er geen foto van de koptelefoon op de doos?
Op de achterkant moet de kleur van de headset te zien zijn.
Ik zie al verschillende advertenties op marktplaats staan voor de Headset, maar heb zo'n gevoel dat eigenlijk niemand zo'n ding wel zou willen over kopen voor * 140 - 150 euro op MP *..
Goh thomdas.. Die headset ga je echt moeilijk kwijt raken voor een bedrag boven de 100. Mensen die er uberhaupt interesse in hebben zijn ook niet dom eh. 
Ben benieuwd trouwens, neem aan dat belcompany en vodafone op t zelfde moment zullen uitleveren
Ben benieuwd trouwens, neem aan dat belcompany en vodafone op t zelfde moment zullen uitleveren
ik was gisteren bij t-mobile enschede, en daar kon je het trouwens al gelijk met abbo meekrijgen (alleen de zwarte, de witte is niet op voorraad), ik was ook ff langs de hi en voda winkel geweest maar daar hebben ze hem volgende week ergens pas
De Xperia Z kost bij de Belcompany trouwens "slechts" €539.
Al bekend, maar dank voor je bijdragelowizi schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:41:
Was al bekend. Dit komt doordat het een branded simlockvrije versie is. Je hebt dus de software van Vodafone erop staan.lowizi schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:41:
Klopt niet, bij BelCompany zijn ze gewoon simlock vrij en software is niet Vodafone gebaseerd.Yorin schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:41:
[...]
Was al bekend. Dit komt doordat het een branded simlockvrije versie is. Je hebt dus de software van Vodafone erop staan.
Gisteren nog gesproken met BC.
Nee, volgende week komt de Zwarte als het goed is in de winkel te liggen.
Maar de medewerkster kon geen uitspraken doen over eventuele andere kleuren.
Ik heb overigens naar het hoofdkantoor gebeld.
Maar de medewerkster kon geen uitspraken doen over eventuele andere kleuren.
Ik heb overigens naar het hoofdkantoor gebeld.
29 Februari 2013? Kan je lang wachtenGokuSsj schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:22:
[...]
Tja, vodafone geeft 28/2 als leverdatum, dus je kan erop rekeningen dat je status niet gaat wijzigen tot volgende week. Is hetzelfde geval voor de mensen die bij CB hebben besteld. Gelukkig heb ik wel geduld. 28ste bezorgen en 29ste ontvangen zou super mooi zijn!. al heb ik laat gepre-ordent dus denk niet dat ik dan al aan de beurt ben. We gaan het zien,
Hmm iedereen kan z'n pakket gewicht zien. Helaas bij mij niet het geval. Komt dit doordat ik simpelweg een nieuw abonnement heb afgesloten?
Heb gister via de telefoon bij Hi besteld. De koptelefoon zou direct meegeleverd worden. Heb dit nog nagevraagd. Gister SMSje gekregen dat ik via internet een tijd kon kiezen voor een afspraak. Uiteindelijk gekozen voor 22 Februari (vandaag dus) tussen 16:15 en 20:30.
Vanmorgen kreeg ik een smsje dat ze mijn toestel tussen 16:59 en 18:59 (beetje rare timing, doe dan 17:00 en 19:00 maargoed) komen afleveren.
Ik zie ook bij mijn Hi orderstatus geen gewicht ofzo staan.
Heb gister via de telefoon bij Hi besteld. De koptelefoon zou direct meegeleverd worden. Heb dit nog nagevraagd. Gister SMSje gekregen dat ik via internet een tijd kon kiezen voor een afspraak. Uiteindelijk gekozen voor 22 Februari (vandaag dus) tussen 16:15 en 20:30.
Vanmorgen kreeg ik een smsje dat ze mijn toestel tussen 16:59 en 18:59 (beetje rare timing, doe dan 17:00 en 19:00 maargoed) komen afleveren.
Ik zie ook bij mijn Hi orderstatus geen gewicht ofzo staan.
[ Voor 6% gewijzigd door ZiXXiV op 22-02-2013 13:00 ]
Heb net bevestiging gekregen van CB dat de headset gewoon wordt meegeleverd en niet via een voucher. Mooi!
Vééél te lang!
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Is ook nog niet zeker dat het maar 1 week is, vodafone doet altijd lekker vaag wanneer je je toestel krijgt. Ben benieuwd..
+1 !SpX schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:08:
Er is geen 29 februari in 2013....
Waar besteld?Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:09:
Heb net mijn telefoon binnengekregen + zilverkleurige headset
[ Voor 39% gewijzigd door ZiXXiV op 22-02-2013 13:09 ]
Wat zijn jullie voornemens mbt de koptelefoon, denk niet dat er zó veel animo is om hem kwijt te kunnen
Iedereen die hem nu binnen krijgt heeft of bij hi/kpn of bij t-mobile besteld, is niet zo moeilijk te raden
[ Voor 5% gewijzigd door MarcHealthy op 22-02-2013 13:13 ]
Ik bij kpn komt tussen 16:00 en 18:00. Njah kpn is hi eigenlijk
Vraag het niet voor nietsGokuSsj schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:11:
[...]
Iedereen die hem nu binnen krijgt heeft of bij hi of bij t-mobile besteld, is niet zo moeilijk te raden
Maargoed. Zou ook wel jullie meningen willen horen omtrent de MDR-1R die sommige al binnen hebben
Ik wil juist heeeel graag een goede hoofdtelefoon.Rish schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:10:
Wat zijn jullie voornemens mbt de koptelefoon, denk niet dat er zó veel animo is om hem kwijt te kunnen
Die meningen kan je beter even vragen in het [Sony Xperia Z] Discussie en Ervaringen topic ;-)ZiXXiV schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:13:
[...]
Maargoed. Zou ook wel jullie meningen willen horen omtrent de MDR-1R die sommige al binnen hebben