Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
justice strike schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:10:
welke samsung tablet en welke usb driver?
De Samsung Galaxy Note 10.1 die ik had werkte niet direct out of the box en pas na installatie van Kies waarbij de usbdrivers mee geinstalleerd worden werd ie herkent.
yzf1kr schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:44:
Maar vanavond eerst eens grondig testen, voordat ik overhaaste beslissingen neem.
Misschien valt het toch nog wel mee.
De VivoTab Smart is een leuk tablet maar Windows is en blijft ook ondanks de verbeteringen in Windows 8 toch een zwaar besturingssysteem. Als je alleen die apps gebruikt werkt de Smart op zich wel vrij goed maar vooral multitasken en gewone Windows programma's is toch net wat te veel van het goede.

Eerlijk gezegd denk ik ook dat het eigenlijk nog ietwat te vroeg is voor de tabletmarkt om Windows 8 te gaan gebruiken. Mijn struikelblok was voornamelijk de apps die gewoon echt nog niet afgewerkt zijn en een beetje tezeer kaal zijn qua instellingen.

Ik vermoed dat Microsoft nu ook nog teveel onafgewerkte apps in de store zet om aan de aantallen te komen. Readerapps werken b.v. voor geen meter en dat was in mijn geval best wel een flink struikelblok omdat ik hoofdzakelijk het tablet voor lezen gebruik.

[ Voor 61% gewijzigd door Roel1966 op 25-01-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 11:43
Net bij de mediamarkt een vivotab smart gehaald, voor 412 euro krijg je wat mij betreft gewoon veel waar voor je geld: een mooie tablet die niet al te zwaar is, mooi helder scherm en natuurlijk windows 8.

Ik twijfelde of ik de w700 of de vivotab zou nemen, maar de doorslag was voor mij toch het gewicht, de w700 is bijna 2x zo zwaar. De btw actie bij de mediamarkt hielp natuurlijk ook wel mee.

Het wachten is nu op de transsleeve met keyboard en touchpad, dat is toch een aanvulling die onmisbaar is bij het gebruik van de normale windows omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSerg
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08 17:34
Hallo,

Heeft iemand hier al een upgrade naar W8 pro gedaan? En zo ja heeft dat nadelige gevolgen voor de performance van de Smart? En wat zijn de verschillen?
Zit hier over te denken namelijk, het kan nog maar tot en met 31-01 voor €29,- namelijk en daarna zou het €279,- of zoiets gaan kosten...

Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
michel2506 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:15:
Net bij de mediamarkt een vivotab smart gehaald, voor 412 euro krijg je wat mij betreft gewoon veel waar voor je geld: een mooie tablet die niet al te zwaar is, mooi helder scherm en natuurlijk windows 8.

Ik twijfelde of ik de w700 of de vivotab zou nemen, maar de doorslag was voor mij toch het gewicht, de w700 is bijna 2x zo zwaar. De btw actie bij de mediamarkt hielp natuurlijk ook wel mee.

Het wachten is nu op de transsleeve met keyboard en touchpad, dat is toch een aanvulling die onmisbaar is bij het gebruik van de normale windows omgeving.
Ik vraag mij af. Zuijn er tijdelijke oplossingen om mijn tablet mee te vervoeren? ik heb een laptoptas maar die is niet helemaal goed genoeg voor zon lichte tablet. en ik wil dan uiteindelijk wel een transsleeve kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door justice strike op 25-01-2013 20:40 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harriess
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-08 13:14
Hmmm heeft iemand ook al toevallig problemen gehad naar het updaten van de bios. Me tab blijft steeds opnieuw opstarten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 09:53
Vanmiddag de W700 besteld, dan leg ik ze naast elkaar en kijk ik wel welke beter bevalt.

Eind van de week gaat er 1 terug.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSerg
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08 17:34
harriess schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 22:55:
Hmmm heeft iemand ook al toevallig problemen gehad naar het updaten van de bios. Me tab blijft steeds opnieuw opstarten :'(
Nee geen last van, bij mij ging dat in een keer goed. Had de update wel gedaan vóór alle Windows updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huit
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 21:31
harriess schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 22:55:
Ik meen dit eerder gelezen te hebben hier bij iemand. Hij heeft het toen opgelost door hem helemaal uit te zetten (meerdere keren geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
Toevallig de laatste! :D Tot nu toe ben ik aardig verrast. Ik heb ook nog een ipad, die ik fijner vond ik tikken dan een android device... maar dit typt op zijn beurt weer veel fijner dan een ipad. Een keyboard erbij is voor mij niet nodig. Maar waar koop je die sleeves? Kan geen webshop vinden die die dingen verkoopt.

En misschien stom, maar hoe krijg je dit toetsenbord?

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.pcadvisor.co.uk/cmsdata/features/3360300/fuller_keyboard.png

ipv

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.pcadvisor.co.uk/cmsdata/features/3360300/keyboard_switcher.png

Op ENG zetten maakt verder niets uit. Het icoon blijft greyed out.

-- opgelost: http://minsang.wordpress....oard-layout-availalbe-do/

[ Voor 8% gewijzigd door Don3k op 26-01-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harriess
Ja dat had ik ook gelezen maar inmiddels denk ik al wel 10 keer helemaal uitgezet en nog steeds blijft hij error geven tijdens opstarten :'(
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/dcmbbetv9izjl5u/WP_20130126_002.jpg
Huit schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:03:
[...]

Ik meen dit eerder gelezen te hebben hier bij iemand. Hij heeft het toen opgelost door hem helemaal uit te zetten (meerdere keren geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Laatst online: 08:04
Ik zou een usb toetsenbord aan sluiten en dan via f8 proberen om save mode op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Toevallig iemand in mediamarkt Eindhoven geweest? In Maastricht hadden ze er geen en konden ze hem in het systeem niet vinden voor andere vestigingen (wat dan weer vreemd is als mensen hier melden dat ze hem wel hebben gekocht). En aan de telefoon voor Eindhoven kreeg ik hetzelfde te horen dat ze hem niet in het systeem konden vinden. Wil niet graag voor niets naar daar rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Yohsoog schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:08:
Toevallig iemand in mediamarkt Eindhoven geweest? In Maastricht hadden ze er geen en konden ze hem in het systeem niet vinden voor andere vestigingen (wat dan weer vreemd is als mensen hier melden dat ze hem wel hebben gekocht). En aan de telefoon voor Eindhoven kreeg ik hetzelfde te horen dat ze hem niet in het systeem konden vinden. Wil niet graag voor niets naar daar rijden...
Je kunt gewoon de Mediamarkt van je keuze bellen, je laten doorverbinden met de tablet afdeling en vragen of er voorraad is.

[ Voor 3% gewijzigd door joblamie op 26-01-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harriess
dat werkt niet toetsenbord aangesloten en F8 ingedrukt slaat gewoon boot menu over
Yohsoog schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:08:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 03:09
yzf1kr schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 23:09:
Vanmiddag de W700 besteld, dan leg ik ze naast elkaar en kijk ik wel welke beter bevalt.

Dit is dus de reden waarom ik nooit bij een webshop koop. Wil niet zeggen dat jij niet voorzichtig met de spullen omgaat, maar het idee dat de helft van wat er verkocht wordt al eens verkocht is en opnieuw ingepakt voor misschien wel de 3e eigenaar... no way.
En helemaal met dit soort apparaten. Het gevoel dat de halve wereld er al mee gespeeld heeft en dat ik daar dan de volle pond voor mag betalen.... neh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
harriess schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 17:59:
dat werkt niet toetsenbord aangesloten en F8 ingedrukt slaat gewoon boot menu over

[...]
Je moet in ieder geval niet continu maar achter elkaar indrukken los laten op die f8, maar ik weet niet of dat werkt op deze tablet. Mijn usb otg kabel is nog onder weg dus ik kan het niet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:44:
[...]

Dit is dus de reden waarom ik nooit bij een webshop koop. Wil niet zeggen dat jij niet voorzichtig met de spullen omgaat, maar het idee dat de helft van wat er verkocht wordt al eens verkocht is en opnieuw ingepakt voor misschien wel de 3e eigenaar... no way.
En helemaal met dit soort apparaten. Het gevoel dat de halve wereld er al mee gespeeld heeft en dat ik daar dan de volle pond voor mag betalen.... neh.
Dit is nog net zo goed het geval bij een fysieke winkel? Mediamarkt, BCC, allemaal een heel soepel retourbeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
joblamie schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:10:
[...]

Dit is nog net zo goed het geval bij een fysieke winkel? Mediamarkt, BCC, allemaal een heel soepel retourbeleid.
Ik vraag altijd om gesealde verpakkingen. En die krijg ik meestal ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVE91
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 12:32
Erg blij met mijn tablet, alleen gaat nog niet alles goed.
De app sport blijft een update houden die maar niet willen lukken.

Kabeltje gehaald, usb sticks pakt ie allemaal, hardeschijf van medion pakt ie, hardeschijf wd die ik gebruik voor mijn wd mediaplayer, die wilt hij niet pakken, komt een tikkend geluid uit de hd, heel vaag.

En dan nog een windows update
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/3qys7.jpg
die ook maar niet wil lukken

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2rqnmso.jpg

Erg vervelend, iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
NVE91 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 23:35:
Erg blij met mijn tablet, alleen gaat nog niet alles goed.
De app sport blijft een update houden die maar niet willen lukken.

Kabeltje gehaald, usb sticks pakt ie allemaal, hardeschijf van medion pakt ie, hardeschijf wd die ik gebruik voor mijn wd mediaplayer, die wilt hij niet pakken, komt een tikkend geluid uit de hd, heel vaag.

En dan nog een windows update
[afbeelding]
die ook maar niet wil lukken

[afbeelding]

Erg vervelend, iemand een idee ?
Tikkende geluid heb ik geen idee over, misschien een externe harddisk die niet lekker werkt? Over het update verhaal, probeer hem eens aan het stroom te hangen. Had bij sommige updates dat hij niet op de accu wilde updaten. Waarschijnlijk een zekerheid dat de tablet niet uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
NVE91 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 23:35:
hardeschijf wd die ik gebruik voor mijn wd mediaplayer, die wilt hij niet pakken, komt een tikkend geluid uit de hd, heel vaag.
Grote kans dat hij te weinig stroom krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06-2024
Als ik het zo lees zou ik toch liever een tablet hebben waar standaard een keynoard bij zit. Je wil toch eenvoudig bij de bios instellingen etc kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Asus Liveupdate blijft maar zeggen "cannot connect to server." Alle Windows updates gingen zonder probleem.

Kent iemand dit? Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
michel2506 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:15:

Mijn eerste keus voor een W8 tablet was de w700, totdat ik het gewicht zag. 950 gram is behoorlijk voor een 'handheld' device. de New iPad (not so new now) weegt 685 gram en die vind ik na een paar minuten al klaaglijk zwaar worden. Daarbij kwam dat het ding maar niet beschikbaar was en dat duurde en duurde..
Uiteindelijk heeft mijn ongeduld het gewonnen en heb ik de Vivo RT aangeschaft. De enige x86 app die ik echt mis is VLC, maar daar wordt aan gewerkt. Voor de rest wil ik mijn x86 niet op een tablet draaien. De tablets zijn nog niet krachtig genoeg om het allemaal soepel te verwerken en de apps zijn ook niet bepaald op multitouch gestures ingericht. Maarja, voor 412 euro zeur je inderdaad niet. Dan heb je zowel alle RT functionaliteit + native Windows ondersteuning. Dikke win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVE91
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 12:32
vali schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 23:39:
[...]

Tikkende geluid heb ik geen idee over, misschien een externe harddisk die niet lekker werkt? Over het update verhaal, probeer hem eens aan het stroom te hangen. Had bij sommige updates dat hij niet op de accu wilde updaten. Waarschijnlijk een zekerheid dat de tablet niet uitgaat.
Tablet aan de voeding, nog steeds update hij de camera codec pack niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
clemento schreef op zondag 27 januari 2013 @ 08:24:
Als ik het zo lees zou ik toch liever een tablet hebben waar standaard een keynoard bij zit. Je wil toch eenvoudig bij de bios instellingen etc kunnen.
Dan moet je wel een wired keyboard hebben, want je BT drivers zullen bij de opstart nog niet werken, denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op zondag 27 januari 2013 @ 12:26:
Uiteindelijk heeft mijn ongeduld het gewonnen en heb ik de Vivo RT aangeschaft. De enige x86 app die ik echt mis is VLC, maar daar wordt aan gewerkt. Voor de rest wil ik mijn x86 niet op een tablet draaien. De tablets zijn nog niet krachtig genoeg om het allemaal soepel te verwerken en de apps zijn ook niet bepaald op multitouch gestures ingericht. Maarja, voor 412 euro zeur je inderdaad niet. Dan heb je zowel alle RT functionaliteit + native Windows ondersteuning. Dikke win.
Het grootste minpunt aan zowel de VivoTab Smart als de RT ( en alle andere Win 8 tablets ) vond ik de apps van Windows 8 zelf die nog totaal niet uitgewerkt zijn en wel erg kaal. Ik lees bijvoorbeeld graag maar de reader-apps zijn of alleen in het Engels of de Nederlandse uitvoeringen werken qua woord-afbreking voor geen meter.

De rest van alle apps vond ik wel aardig maar kon ik niet echt veel functionaliteit aan ontdekken en leek het meer op een reclame app dan dat je er echt iets mee kon. Net ook zoiets dat ik de manier van sluiten van apps omslachtig vind en er dus best nog veel moet gebeuren qua tablets en Windows 8.

Dat heeft mij uiteindelijk doen besluiten om toch maar uit te wijken naar een Ipad mede ook vanwege het helaas erg trage van een x86 tablet zoals de VivoTab Smart. Zo qua tablet op zich niks mis mee maar de combinatie met Windows 8 viel mij toch uiteindelijk erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:08
[b][message=39662267,noline]Net ook zoiets dat ik de manier van sluiten van apps omslachtig vind
Het vegen van boven naar beneden is omslachtig? Veel sneller kan het imo niet om een applicatie te sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Poops_McGhee schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:44:
[...]
Tja, als het kan. Waarom zou je er dan geen gebruik van maken.
De Asus gekocht bij de MM, de W700 bij de BCC.

Bij de Asus is niets van de extra’s open gemaakt, bij de W700 moest ik de voedding wel uit de verpakking halen.

Met een kwartiertje klooien in de winkel leer je een apparaat niet echt kennen, dingen als gewicht, geluid en accuduur kan je dan niet testen.

k twijfel nog steeds.

Vivotab Smart:

+ Klein
+ Plat
+ Licht
+ Stil
+ Lange accuduur
+ Micro USB voeding, dus opladen via PC of GSM adapter

- Slechts 2GB intern
- USB niet genoeg spanning voor externe HD
- Geen toetsenbord of hoes meegeleverd.

W700:

+ 5Ghz Wireless N
+ Volwaardige USB 3.0 poort
+ 1080P scherm
+ Krachtige CPU (Ik kan gewoon Lightroom en FoCal draaien)
+ Meegeleverd toetsenbord

- Eigen voeding, niet oplaadbaar via USB
- Onhandige sleeve constructie, waarbij knoppen van toetsenbord ingedrukt worden.
- Ventilator geluid in bed, voor de partner amper hoorbaar, maar zelf ga ik me na een half uur storen aan de ruis.

Het verschil in gewicht en formaat vallen me mee, het zijn allebei geen tablets waarmee je uren mee in een stoel kan zitten lezen, daarvoor is mijn KoboGlo beter gechikt.
De Vivotab is klein en licht, en leuk om in bed of op de bank wat te surfen, of een filmpje te kijken.

Voor €150 euro extra bied de W700 een wereld van extra mogelijkheden, snellere wireless (iets wat nooit genoemd wordt), een volwaardige USB poort en volwaardige CPU.
Alleen erg jammer van de nieuwe sleeve constructie, het oude systeem met het docking station was misschien niet ideaal, maar de nieuwe sleeve is van de regen in de drup.

Het mooiste zou zijn als ik ze beide kon houden, maar dat kan bruintje niet trekken helaas. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Ik zit met vrijwel exact dezelfde twijfels. Ook besteld via BCC om er even in alle rust mee te kunnen spelen. Financieel is het slechts haalbaar er 1 te houden. Ik moet zeggen dat ik het grootste argument van de W700 het scherm vindt, die is vanwege de 1080P resulutie zo ontzettend scherp en natuurlijk ook de grootte van het scherm (11.6 inch) is erg prettig.

Daarentegen is de Vivo Tab Smart veel meer een tablet om langduriger vast te houden en de x86 applicaties die ik graag wil draaien doen het eigenlijk prima op de Vivo Tab Smart. Natuurlijk is het leuk om te zien dat ze onder de W700 veel sneller werken, maar dat is eigenlijk niet noodzakelijk.

Al met al een moeilijk te nemen besluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Het grote verschil zit voor mij in die volwaardige USB poort.

Ik zou de tablet voornamelijk gebruiken icm met mijn camera in de studio of op locatie.
Gister een OTG kabeltje gekocht voor de Vivotab, de 2,5" USB3 HD wilde niet werken, en bij het insteken van de USB kabel van de camera sneuvelde het kabeltje al.

Dus vandaag kabeltje omruilen en opnieuw proberen, of tethering wel werkt, zo niet dan heb ik meer aan de W700 en gaat de VivoTab retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harriess
Ben net bij mediamarkt geweest kregen de tab ook niet aan de gang heb dus een nieuwe gekregen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Heeft er nog niemand last van een 'afbladderende' coating aan de achterzijde van de tablet, voornamelijk rondom de hoeken?

Edit: Ah! Ik zie dat Tweakers hem gereviewed heeft: reviews: Asus VivoTab Smart: betaalbare Windows 8-tablet

Spreken inderdaad ook van niet al te beste bouwkwaliteit, grappig dat hun exemplaar ook kraakte net als mijn eerst terug gebrachte exemplaar.

[ Voor 59% gewijzigd door joblamie op 29-01-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

Nee, Heb em nu een dag of 13, bewaar em in de omdoos/originele verpakking heb hem nu een uurtje of 20 gebruikt... Geen schade, kraak, bluts wat-dan-ook.

Overigens gaat mijn tablet vanuit de doos in mn hand en retour. misschien dat het voor mij nog komt als de 3-1 sleeve uitkomt.

Het doekje is wel heerlijk trouwens! alle vegen en vingers zijn zo verdwenen!

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Ja dat doekje levert Asus standaard mee met al hun tablets, inderdaad zo'n beetje het beste doekje dat er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ik ben ansich wel tevreden met deze tablet. Enkel puntje van kritiek is toch wel de lage performance van de wifi. wellicht dat ik een extra router boven neer ga zetten, maar zo langzaam als de tablet is zijn geen van mijn laptops ooit geweest (tussen 1 en 2 mb max, dat is leuk voor internet maar voor bestanden overzetten wel tergend traag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
justice strike schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:55:
ik ben ansich wel tevreden met deze tablet. Enkel puntje van kritiek is toch wel de lage performance van de wifi. wellicht dat ik een extra router boven neer ga zetten, maar zo langzaam als de tablet is zijn geen van mijn laptops ooit geweest (tussen 1 en 2 mb max, dat is leuk voor internet maar voor bestanden overzetten wel tergend traag).
1 a 2 Mb max lijkt mij toch meer een probleem van instellingen van de router en je misschien op een Wifi-kanaal zit waarop veel storingen zijn. Ik zou toch eens daarmee experimenteren welke resultaten je krijgt wanneer je het Wifi-kanaal veranderd.

Uit mijn ervaringen haalde ik namelijk toch wel zo tussen de 14 en 20 Mbit gemiddeld en dan in combinatie met een Netgear WNDR-3800. Overigens zorg er ook voor dat je via Asus update alle drivers installeerd want daar zit ook een driver bij voor je netwerkkaart, plus natuurlijk alle Windows updates installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Roel1966 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 18:09:
[...]

1 a 2 Mb max lijkt mij toch meer een probleem van instellingen van de router en je misschien op een Wifi-kanaal zit waarop veel storingen zijn. Ik zou toch eens daarmee experimenteren welke resultaten je krijgt wanneer je het Wifi-kanaal veranderd.

Uit mijn ervaringen haalde ik namelijk toch wel zo tussen de 14 en 20 Mbit gemiddeld en dan in combinatie met een Netgear WNDR-3800. Overigens zorg er ook voor dat je via Asus update alle drivers installeerd want daar zit ook een driver bij voor je netwerkkaart, plus natuurlijk alle Windows updates installeren.
ik haalde pal naast de router 4 mb (dus ongeveer 32 mbit). Dat is niet bijster snel voor een connectie die 100+ mbit zou moeten zijn (router zou 801.11n moeten ondersteunen)

overigens. Ik ben opzoek naar een mooie sleeve voor mijn tablet. weet iemand wanneer de transsleeve beschikbaar is en welke cover daarmee zou werken (transsleeve is alleen bescherming voor het scherm toch?)

overigens, wordt het keyboard nou standaard met de transsleeve geleverd of niet ik kan namelijk bijzonder weinig info vinden hierover.

[ Voor 16% gewijzigd door justice strike op 31-01-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Ik haal 68Mbit op een meter of vier van de router, waarbij er naast de router een dect basis station staat wat ook niet gunstig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Is het trouwens normaal dat er zo weinig apps in de market te vinden zijn? Veel berichten spreken over tienduizenden apps. Ik zie er maar 93 in de free games section... of heeft de RT versie een andere collectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Don3k schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:07:
Is het trouwens normaal dat er zo weinig apps in de market te vinden zijn? Veel berichten spreken over tienduizenden apps. Ik zie er maar 93 in de free games section... of heeft de RT versie een andere collectie?
Als je de store open hebt moet je eventjes vanuit de rechterkant van je scherm een veeg geven en dan naar instellingen en voorkeuren van de Store gaan. Vervolgens zie je daar een instelling Makkelijk maken om mijn apps in mijn voorkeurstaal te vinden en die zet je op uit. Daarna zal je zien dat er opeens veel meer apps verschijnen met wel als nadeel dat die vaak in het Engels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Thanks! Ik zie trouwens mijn "probleem" al. Ik drukte steeds op free games ipv.games :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 17:42
sleeve nu te koop voor 129 euro bij de Paradigit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Ik vraag me af of die ook van dit materiaal is...

Afbeeldingslocatie: http://www.pinoytechblog.com/wp-content/uploads/2012/11/asusvivotabsmartme4002.jpg

Toch moet ik zeggen dat ik liever zo'n sleeve heb:

Afbeeldingslocatie: http://hz00.i.aliimg.com/img/pb/309/078/481/481078309_110.jpg

of alleen de bovenkant

Afbeeldingslocatie: http://www.mailamac.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/p/ipad-smart-cover-voor-ipad-met-retina-display-ipad-3e-generatie-en-ipad-2-zwart-liggend.jpeg

[ Voor 63% gewijzigd door Don3k op 31-01-2013 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 17:42
Ja, het is gewoon de sleeve van Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ik zie bij paradigit alleen de sleeve voor de transformer prime... die 18 euro is... dus ik weet niet waarom de sleeve voor deze tablet 124 euro moet zijn

http://www.paradigit.nl/p...b2uoksl00080/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 19-09 19:55
Er zit schijnbaar nog een toestenbordje bij. Maar om het dan 129 euro te maken, belachelijk, zoveel kost een dok waar een accu inzit amper!

Edit: http://www.paradigit.nl/p...b00hp_bsl000/default.aspx

Jup, 129 euro, belachelijk duur natuurlijk.

[ Voor 44% gewijzigd door Zingo op 01-02-2013 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ik zie hem niet hoor die ene van 124 euro. En voor mij is de cover genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
justice strike schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:55:
ik zie bij paradigit alleen de sleeve voor de transformer prime... die 18 euro is... dus ik weet niet waarom de sleeve voor deze tablet 124 euro moet zijn

http://www.paradigit.nl/p...b2uoksl00080/default.aspx
Als het toch met magneten vast zit... zou het niet passen op de Smart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Don3k schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:14:
[...]

Als het toch met magneten vast zit... zou het niet passen op de Smart?
lijkt me niet. afmetingen komen niet overeen

Gewicht586g 580g
Hoogte 180mm 171mm
Breedte 263mm 262mm
Diepte 8,3mm 9,7mm

[ Voor 32% gewijzigd door justice strike op 02-02-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
De HTC 8X heeft EXACT hetzelfde coating probleem: http://tweakers.net/ext/f/3DZMz2hrdRveMl8Zf1DQFrzi/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheltenhove
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-08 20:21
Ik heb onlangs de Asus Transleeve X gekocht bij mijn Vivotab Smart en moet zeggen dat deze sleeve erg goed bevalt. Kan m'n stylus er prima in kwijt en er is wat ruimte voor wat papieren documenten. De klep sluit netjes met een magneet.

Ik schrok alleen toen ik mijn tablet neerlegde op mijn sleeve en plots het scherm uitging. Wanneer ik mijn tablet vervolgens weer oppakte ging het scherm uit zichzelf weer aan. Dit probleem (of feature die ik nog niet ontdekt heb) kan ik niet herproduceren op een ander oppervlak. Misschien heeft 't iets te maken met de magneet?

Ik lees ervaringen en zie reviews dat veel mensen deze tablet traag vinden worden in de desktop omgeving bij het openen van meerdere apps. Op dit moment maak ik veel gebruik van MS Office 2013 en wat andere applicaties en moet zeggen dat ik van de traagheid niet heel erg veel merk. Ik ben ook van mening dat je verwachtingspatroon van een Atom processor ook niet té hoog moet liggen.

Waar ik nog nieuwsgierig naar ben en binnenkort wat mee ga stoeien is om te kijken of het mogelijk is om zelf een herinstallatie uit te voeren via de Micro USB aansluiting o.i.d. Ik ben alleen bang dat Asus nooit de drivers beschikbaar zal maken op hun website.

Hierbij nog een link naar de betreffende sleeve: http://shop.asus.nl/shop/...US-Pad-VersaSleeve-X.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
micheltenhove schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 23:29:
Waar ik nog nieuwsgierig naar ben en binnenkort wat mee ga stoeien is om te kijken of het mogelijk is om zelf een herinstallatie uit te voeren via de Micro USB aansluiting o.i.d. Ik ben alleen bang dat Asus nooit de drivers beschikbaar zal maken op hun website.
Waarom zou je dit willen op deze manier? Voldoet de standaard recovery niet voor jou? Of probeer je dan de recovery partitie te verwijderen om op die manier ruimte te creëren?

[ Voor 8% gewijzigd door joblamie op 06-02-2013 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
joblamie schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 08:45:
[...]

Waarom zou je dit willen op deze manier? Voldoet de standaard recovery niet voor jou? Of probeer je dan de recovery partitie te verwijderen om op die manier ruimte te creëren?
het is niet vreemd om een verse install te willen doen lijkt mij. Of het handig is is een andere vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheltenhove
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-08 20:21
De standaard recovery levert veel van die Asus 'meuk' mee die ik er liever niet op zie, ook is het handig om de extra ruimte tot je beschikking te hebben natuurlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
iemand nog een sleeve suggesties voor een sleeve? Ik vind de bovenstaande sleeve nog wat uit de kluiten gewassen, en ik denk dat de afmetingen wellicht te groot zijn (aangezien android tablets een andere beeldscherm verhouding hebben en ook hierin passen).

de transleeve heb ik overigens ook niet los kunnen spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
justice strike schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:01:
iemand nog een sleeve suggesties voor een sleeve? Ik vind de bovenstaande sleeve nog wat uit de kluiten gewassen, en ik denk dat de afmetingen wellicht te groot zijn (aangezien android tablets een andere beeldscherm verhouding hebben en ook hierin passen).

de transleeve heb ik overigens ook niet los kunnen spotten.
Ik gebruik zelf deze 10.2 sleeve van targus, deze past echt perfect om mijn surface rt met touchcover heen. Het is misschien geen vivotab smart, maar zoveel verscheelt de verhoudingen ook weer niet (qua grote).

De bescherming is perfect en ook nog eens in paar leuke kleuren te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
vali schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:59:
[...]

Ik gebruik zelf deze 10.2 sleeve van targus, deze past echt perfect om mijn surface rt met touchcover heen. Het is misschien geen vivotab smart, maar zoveel verscheelt de verhoudingen ook weer niet (qua grote).

De bescherming is perfect en ook nog eens in paar leuke kleuren te koop
is die sleeve niet wat groter dan de vivotab smart.

als ik kijk naar de afmetingen van de sleeve

303 x 16 x 225 mm

en die van de tab

265.5 (W) x 171 (D) x 9.7 (H) mm / 580g

dan zit daar nogal wat verschil in. Namelijk een goede 3 bij 5 cm verschil. Dat is nogal wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLseb
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-09 10:20
Ik ben van plan deze tablet te gaan kopen, maar ik wil graag weten welk merk/type netwerkkaart er in zit. Ondersteuning voor WiDi zou natuurlijk ideaal wezen.

Ik hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
NLseb schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:35:
Ik ben van plan deze tablet te gaan kopen, maar ik wil graag weten welk merk/type netwerkkaart er in zit. Ondersteuning voor WiDi zou natuurlijk ideaal wezen.

Ik hoor het graag
Als ik mij niet vergis zit er een Atheros netwerkkaartje in en helaas geen Intel netwerkkaartje dus geen WiDi mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLseb
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-09 10:20
Uhmm.. das wel bale. Wat zijn er voor alternatieven met het zelfde effect? Want zou eigenlijk zo iets als appel TV waarmee dus je je beeld van je mobiel (windows phone) en tablet (windows) kan spiegelen op je tv.

Ik weet dat je van samsung iets dergelijkes heb, maar dat is alleen voor samsung en aangezien ik geen samsung fan ben, gaat hem dat sowieso niet worden.

Iemand een idee/suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Ik ben opzoek naar een micro hdmi naar dvi kabel zoals deze

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41MyhbDmZ%2BL._SL500_AA300_.jpg

iemand enig idee waar ik dat in nl kan bestellen? ik zit namelijk niet echt te wachten op een lange levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
kabeltje.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ik zie hem er daar niet tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is het sneller om voor de combi micro-HDMI -> HDMI & HDMI->DVI te gaan.. dat is volgens mij overal wel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:33:
misschien is het sneller om voor de combi micro-HDMI -> HDMI & HDMI->DVI te gaan.. dat is volgens mij overal wel te krijgen.
dat is wel te krijgen... maar ansich ook wel een redelijk omslachtige manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Ik heb deze usb OTG adapter besteld maar er word niks herkend op mijn tablet, iemand enig idee of ik wel de juiste adapter heb?

http://www.allekabels.nl/...sb-b-usb-otg-adapter.html

Ik vraag me af of ik wel de juiste adapter heb of een defecte. Heb helaas geen andere adapters om te testen of een ander apparaat om mee te testen.

bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:42

ResuCigam

BOFH

Het lijkt me de juiste, wat heb je er allemaal op aangesloten gehad? Hier werken USB sticks en zelfs een xbox controller prima :)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
iemand de smartcover van de tf201 geprobeerd heeft op de vivotab? ik ben benieuwd of hij gaat passen. de afmetingen van de tf201 is namelijk wel anders.

Wordt een beetje moe van het wachten op die cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Asus Vivotab Smarters :)

Kunnen jullie mij even helpen aub voor wat betreft de Asus Vivotab Smart:
- is er een restore CD/DVD of iets dergelijks bijgeleverd om het systeem (windows 8) te herinstalleren (naar fabrieksinstellingen) (of zit de mogelijkheid in de Windows 8 bij om via een programma een restore DVD/USB te creeren?)
- kan het virtuele toetsenbord ook in AZERTY gezet worden ipv QUERTY? Misschien onnozel vraagje maar ik wil toch zeker zijn.

Ik zou anders volgende week een exemplaar willen aanschaffen.
Bedankt voor jullie antwoordjes!
Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Azerty zou moeten kunnen, ik kan het in ieder geval toevoegen (niet verder geprobeerd) Op de flash disk staat een recovery partitie om de tablet weer in originele staat te herstellen. Hierbij heb je in Windows 8 twee keuzes, compleet leeg maken (alles weg inclusief je data) of alleen Windows resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
- kan het virtuele toetsenbord ook in AZERTY gezet worden ipv QUERTY? Misschien onnozel vraagje maar ik wil toch zeker zijn.
Uiteraard. Draait een gewone Windows op, dus je kan je toetsenbord instellen in welke taal je maar wilt. Ik gebruik ook azerty.

[ Voor 5% gewijzigd door Mee_ op 17-02-2013 01:23 ]

• Don3k
Lijkt of de glasplaat begint los te raken. Zichtbare vlekken onder de rand.

Afbeeldingslocatie: http://upload.projectd.nl/upload/_DSC7240.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:12

EraZor

Don't mention the war

Hmmm...minder. Ik overweeg deze tablet sterk als vervanger voor mijn eerste generatie ipad. Enige wat me nog weerhoudt is de wisselende ervaringen met de bouwkwaliteit. Wat zijn de andere ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

Ik gebruik em niet heel erg intensief, uurtje per dag op een vaste plaats (ik sjouw er niet mee, word niet vervoerd) en geen van alle genoemde problemen.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
EraZor schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:50:
Hmmm...minder. Ik overweeg deze tablet sterk als vervanger voor mijn eerste generatie ipad. Enige wat me nog weerhoudt is de wisselende ervaringen met de bouwkwaliteit. Wat zijn de andere ervaringen?
ik heb geen problemen met de bouwkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

OK da's goed te horen. Ik zal binnenkort eens even wat gaan spelen in de winkel. Dank!

• dedoi
  • Laatst online: 20-09 16:04
wanneer kunnen we die 3-1 sleeve ongeveer ontvangen van bol.com?

• justice strike
dedoi schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:51:
wanneer kunnen we die 3-1 sleeve ongeveer ontvangen van bol.com?
ja ik vraag het me af. Ik wacht ook al een tijd om hem aan te kunnen schaffen.

• Roel1966
  • Niet online
EraZor schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:50:
Je kan dit tablet niet vergelijken met een Ipad qua bouwkwaliteit maar er zijn nog vele andere tablets die je niet met de robuustheid van de Ipad kan vergelijken. Beter kan je kijken naar de prijs/kwaliteit verhouding en dan specifiek bij Windows 8 tablets en dan springt dit tablet wel naar voren.

Kijk de achterkant van het tablet is plastic met helaas hier en daar een kraakje wat verder helemaal niks te betekenen heeft. Het scherm daarentegen is prima en ik meen zelfs met Gorillaglass maar wil je b.v. een Windows 8 tablet met metalen achterkant moet je ook direct rekenen op 2 a 300 euro meer.

Technisch gezien zijn die duurdere tablets eigenlijk hetzelfde en betaal je in principe dan puur voor een betere buitenkant. Evenzogoed wanneer je een Ipad laat vallen breekt ook het glas en heb je niks aan een stevige aluminium achterkant dus tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Roel1966 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:40:
[...]

Je kan dit tablet niet vergelijken met een Ipad qua bouwkwaliteit maar er zijn nog vele andere tablets die je niet met de robuustheid van de Ipad kan vergelijken. Beter kan je kijken naar de prijs/kwaliteit verhouding en dan specifiek bij Windows 8 tablets en dan springt dit tablet wel naar voren.

Kijk de achterkant van het tablet is plastic met helaas hier en daar een kraakje wat verder helemaal niks te betekenen heeft. Het scherm daarentegen is prima en ik meen zelfs met Gorillaglass maar wil je b.v. een Windows 8 tablet met metalen achterkant moet je ook direct rekenen op 2 a 300 euro meer.

Technisch gezien zijn die duurdere tablets eigenlijk hetzelfde en betaal je in principe dan puur voor een betere buitenkant. Evenzogoed wanneer je een Ipad laat vallen breekt ook het glas en heb je niks aan een stevige aluminium achterkant dus tja.
Dat begrijp ik uiteraard. Ik heb ook geen moeite met plastic oid. Ik heb een surface in m'n handen gehad: mooi ding, maar de pro versie is me veel te duur. Een kraakje vind ik ook geen punt: ding zal puur privé op de bank thuis gebruikt gaan worden. De ipad zal mn vrouw gaan gebruiken die veel meer onderweg is.

Ik ga zo maar 's een bestellinkje plaatsen (even met de Acer variant gespeeld om de snelheid/resolutie te checken, maar dat is dik in orde verder). Nu bij de Saturn (met die 15€ actie) is 'ie nog maar €431,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

yzf1kr schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 23:09:

En, wat zijn je ervaringen? Welke Tab mag blijven?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ben van plan deze tablet met paar familieleden cadeau te doen aan mijn pa. Lees dat de meeste gebruikers tevreden over zijn en de prijs (424 euro), vind ik hem echt interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
net effe gebeld naar bol.com ze weten van geen 3-1 sleeve af.... ik heb de mail even door gestuurd waarin staat dat we die nog krijgen en dan nemen ze contact zsm met me op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Nou de mijne komt vandaag binnen. ben benieuwd! ik zal m'n ervaringen posten hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
via bol.com ?
EraZor schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:19:
Nou de mijne komt vandaag binnen. ben benieuwd! ik zal m'n ervaringen posten hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Nope via de Saturn. Was afgelopen weekend actie (431 betaald). Was geen reactie op het sleeve verhaal verder. (ik heb op ebay voor 7€ een 'lederen' (jaja) sleeve gekocht)

[ Voor 21% gewijzigd door EraZor op 05-03-2013 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
U heeft contact opgenomen met onze klantenservice omdat u nog geen code heeft gehad om de 3-in-1 sleeve te bestellen. Wij begrijpen dat dit vervelend is.

Wij hebben contact gehad met de desbetreffende afdeling. Zij geven aan dat de sleeves volgende week bij bol.com worden verwacht. Nadat wij deze sleeves hebben ontvangen, worden de codes verstuurd. Wij vragen u vriendelijk om uw geduld.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Manon

bol.com Klantenservice
www.bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Mijn eerste ervaringen zijn zeker goed te noemen! Bouwkwaliteit is prima, snelheid van non-rt apps is prima (voor een atom). Wel een vraag; is uitzetten dmv de fysieke knop voldoende? Of beter helemaal uitschakelen (met de navenante lange boottijd). Ik heb de indruk (na een avond intensief gebruik) dat de accu vrij snel leeggaat...Is er nog een bepaalde setting bij energiebeheer die ik moet pakken?
nog een vraag: mail wordt niet getoond in het lockscreen. Ik moet de mailapp openen en syncen voordat ze binnen komen. Uiteraard staat de instelling van m'n (outlook) mail wel gewoon op 'direct'.

edit:

Te vroeg geroepen: accuduur is prima. Gisteravond nogal intensief beziggeweest (veel updates en apps installeren) Vandaag normaal gebruik; prima accuduur. Ook de mail wordt intussen gewoon op t lockscreen getoond.
Blijkbaar is uitzetten met de fysieke knop voldoende; de accu is nauwelijks afgenomen tijdens het niet gebruiken.

Nogmaals: ik ben een tevreden mens!

[ Voor 24% gewijzigd door EraZor op 06-03-2013 19:12 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Laatst online: 08:27

Reley

Zoom Zoom

Ook ik zit te denken om de Smart aan te schaffen als vervanging van mijn TF101.
Wat ik wil weten, is het mogelijk om via een OTG adapter die ik nu voor mijn Galaxy Note2 heb een usb>serial adapter aan te sluiten? Ik werk veel met apparatuur welke nog een serial verbinding hebben.
Mij lijkt het ideaal om bij een klant aan te komen met alleen een tab en een kabeltje om snel te troubleshooten. Als dan de 3-1 sleeve er nog bij komt typt het ook nog makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ik zie dat de ASUS 90XB00HP-BSL000 op verschillende plekken al wordt verkocht

(goedkoopste is 80 euro). Dit zou de transleeve moeten zijn met het keyboard. Maar de foto's spreken elkaar nogal tegen. Op de ene foto zie je idd de smartcover achtige transleeve:
Afbeeldingslocatie: http://s.maxict.nl/pnew/i/10777434/square/160/p.jpg

Bij de andere foto zie je een andere soort cover:
Afbeeldingslocatie: http://s.maxict.nl/pnew/i/10777436/square/160/p.jpg

Iemand enig idee of dit idd de smartcover achtige cover is?

[ Voor 16% gewijzigd door justice strike op 07-03-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojusit geprobeerd om de tablet op mijn tv aan te sluiten via een micro-HDMI -> HDMI kabel.
Het is een erg fragiele poort die je denk ik niet dagelijks moet gebruiken.
De TV werd wel herkend als een PnP-device, maar ik kreeg het niet voor elkaar om beeld te krijgen op mijn tv.
In eerste instantie dacht ik dat het zou kunnen liggen aan het gevraagde vermogen, dus de netstroom aan gesloten...
Helaas zelfs toen geen beeld.
Iemand wel gelukt om beeld te krijgen uit de Micro-HDMI uitgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:08:
Ik heb zojusit geprobeerd om de tablet op mijn tv aan te sluiten via een micro-HDMI -> HDMI kabel.
Het is een erg fragiele poort die je denk ik niet dagelijks moet gebruiken.
De TV werd wel herkend als een PnP-device, maar ik kreeg het niet voor elkaar om beeld te krijgen op mijn tv.
In eerste instantie dacht ik dat het zou kunnen liggen aan het gevraagde vermogen, dus de netstroom aan gesloten...
Helaas zelfs toen geen beeld.
Iemand wel gelukt om beeld te krijgen uit de Micro-HDMI uitgang?
bij mij werkt het gewoon. Vind de poort ook niet fragiel. Wellicht dat je poort niet meer vast zit?

Iemand al getracht de ssd te upgraden? ben wel benieuwd of het een msata is of dat het gewoon onboard memory is.

[ Voor 7% gewijzigd door justice strike op 08-03-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Zojuist de couponcode van Bol ontvangen en de TransSleeve direct besteld:
http://www.bol.com/nl/p/a...t-me400/9200000010484421/

Alleen in zwart overigens, couponcode is ter waarde van € 99, morgen wordt ie bezorgd, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
Coupon van bol.com ontvangen!
Morgen zou het hier geleverd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huit
Ik heb de TansSleeve binnen en typ er nu dit bericht op. Gemengde gevoelens heb ik erbij. Het volgende is mijn persoonlijke mening, het is zeker niet bedoeld als (geheel) objectieve review.

Het toetsenbord werkt fijn, is erg licht en ziet er mooi uit. Mousepad werkt redelijk, maar er zijn zeker betere en ik werk toch nog steeds liever met een echte muis.

De sleeve bevalt mij niet. Ik heb de tablet er nu in staan en dat zal waarschijnlijk ook de enige toepassing zijn waarvoor ik hem ga gebruiken. Als je de tablet als tablet gebruikt en je de sleeve plat naar achteren geklapt hebt, voelt hij niet fijn in je hand. Aan de bovenkant steekt hij dan wat uit en het ziet er allemaal niet fraai uit. Dichtgeklapt blijft de sleeve niet aan de tablet plakken en als hij net omgevouwen heeft gestaan als standaard, bobbelt hij dan wat op. Ziet er allemaal niet zo mooi uit vind ik. Met het toetsenbord er bij in is het een mooi handzaam pakketje om mee te nemen, maar ook dan blijft hij niet uit zichzelf dicht zitten. Toetsenbord zit wel goed vast aan de sleeve met magneetjes. Het is dan ook even beetje prutsen om het toestenbord los te krijgen van de sleeve, maar dat zal wel even een handigheidje zijn wat nog moet wennen.

Al met al vind ik het allemaal wat tegenvallen. Als ik zelf iets zou moeten kopen (ik had hem ook "gratis" via bol.com), zou ik een 3rd party bluetooth keyboard en tablet standaard kopen. Misschien doe ik dat zelfs alsnog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ik denk erover deze sleeve te kopen maar ik had verwacht dat het een soort smartcover zou zijn. nu maakt het keyboard my niet veel uit (hoewel een mooi klein pakketje met keyboard leuk is) maar ik had wel meer verwacht van de cover. wat zou je zelf aanraden?

een sleeve of een tas oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huit
Tsja, dat is nogal persoonlijk. Ik zou hem zelf niet kopen, zeker niet als het je alleen om de sleeve gaat. Als je iets zoekt om de tablet te beschermen tijdens vervoer ofzo, is deze sleeve niet geschikt. De achterkant en dus ook de lens van het fototoestel zijn niet beschermd en de sleeve zelf plakt niet tegen het scherm waardoor hij kan openklappen en er vuil etc. tussen kan vallen. Misschien kun je de sleeve het beste ergens bekijken. Kan goed zijn dat hij jou prima voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
en als je het gehele pakket bekijkt met keyboard en al. is het dam meer aan te raden. of zou je voor het keyboard ook een thirs party solution kiezen? (ie. rapoo of microsoft wedge)

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste