De Samsung Galaxy Note 10.1 die ik had werkte niet direct out of the box en pas na installatie van Kies waarbij de usbdrivers mee geinstalleerd worden werd ie herkent.justice strike schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:10:
welke samsung tablet en welke usb driver?
De VivoTab Smart is een leuk tablet maar Windows is en blijft ook ondanks de verbeteringen in Windows 8 toch een zwaar besturingssysteem. Als je alleen die apps gebruikt werkt de Smart op zich wel vrij goed maar vooral multitasken en gewone Windows programma's is toch net wat te veel van het goede.yzf1kr schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:44:
Maar vanavond eerst eens grondig testen, voordat ik overhaaste beslissingen neem.
Misschien valt het toch nog wel mee.
Eerlijk gezegd denk ik ook dat het eigenlijk nog ietwat te vroeg is voor de tabletmarkt om Windows 8 te gaan gebruiken. Mijn struikelblok was voornamelijk de apps die gewoon echt nog niet afgewerkt zijn en een beetje tezeer kaal zijn qua instellingen.
Ik vermoed dat Microsoft nu ook nog teveel onafgewerkte apps in de store zet om aan de aantallen te komen. Readerapps werken b.v. voor geen meter en dat was in mijn geval best wel een flink struikelblok omdat ik hoofdzakelijk het tablet voor lezen gebruik.
[ Voor 61% gewijzigd door Roel1966 op 25-01-2013 16:54 ]