Ik ben vooral benieuwd hoe de update via de store zou verlopen.
Krijg nog altijd vaak 'pending' bij het downloaden van apps. Zeker op de tab.
Krijg nog altijd vaak 'pending' bij het downloaden van apps. Zeker op de tab.
Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650
Nee, maar 1, alleen een MicroUSB aansluiting.GJA schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:42:
Hub met eigen voeding of een USB y-kabel: daar zitten 2 USB aansluitingen op. (zitten er eigenlijk wel 2 USB porten op de Smart?)
Verwijderd
Dan wordt het dus een hubje met voeding. In usb 2.0 zijn ze een stuk goedkoper dan in 3.0 en ik denk dat de max doorvoersnelheid toch niet gehaald wordt.Nee, maar 1, alleen een MicroUSB aansluiting.
Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650
[ Voor 32% gewijzigd door wuppie007 op 18-10-2013 09:59 ]
Verwijderd
Is nieuw met 8.1Yohsoog schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:55:
PS: was het ook al voor de 8.1 update dat je vanaf het login scherm naar de camera kon door naar beneden te slepen? Leek me ook nieuw.
[ Voor 59% gewijzigd door wortelsoft op 19-10-2013 19:25 ]
Verwijderd
Simpel toch: Hotmail/Outlook en Bing search gebruiken.wortelsoft schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:52:
Kom er net achter dat als het onderste vinkje uit staat Hotmail niet meer werkt. Je kunt dan geen e-mail meer openen. Het is dus kiezen tussen google search niet werken of hotmail niet werken.
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Ik wil dingen vinden niet alleen zoekenVerwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:21:
[...]
Simpel toch: Hotmail/Outlook en Bing search gebruiken.
En voor wie een voorbehoud heeft: gewoon uit proberen.
Voor mij blijkt Bing search inmiddels prima te werken en gebruik dus google search zo goed als niet meer.
Ik heb een oplossing gevonden die werkt, en deze staat hier:Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:36:
[...]
Dat uit slaapstand komen heb ik ook. Ook met de nieuwere Intel drivers.
Mijn andere tablet met 8.1, Surface RT, heeft geen last van uit slaapstand komen.
Asus/Intel moeten dus nog even aan de bak.
Kijk even naar de oplossing van Wuppie hierboven, ik denk dat het niet verschijnen van het toetsenbord meer te maken heeft met de problemen met de display driver van Asus (slecht of niet registreren van touch oa) dan met windows 8.wortelsoft schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:30:
[...]
Ik wil dingen vinden niet alleen zoeken![]()
Maar ik heb ondertussen de recovery gebruikt en ben terug op Windows 8. Er waren mij nog iets teveel bugs. O.a. het toetsenbord wat vaak na standby niet goed verscheen.
Verwijderd
Heb je automatische windows updates ook uit staan? Dit hoeft ook niet persé, maar de nieuwe, en dus foute, driver kan ook via windows update worden binnengehaald. Dus je moet deze update even verbergen.Yohsoog schreef op donderdag 14 november 2013 @ 07:19:
Ik heb dit een tijd geleden al gedaan, maar hoewel ik automatic driver install uit heb staan heb ik toch last van dat die af en toe opnieuw geinstalleerd wordt.
Erg vervelend wel, want vaak werkt de touch dan helemaal niet meer en moet ik alles via het toetsenbordje doen.
Verwijderd
Dank. Gelijk even bijwerken.GuNNiX schreef op donderdag 21 november 2013 @ 23:04:
In LiveUpdate is er een nieuwe BIOS, deze lost samen met de nieuwe driver uit windows update (1177) het probleem op. Alles loopt terug prima, zoals voor de 8.1 upgrade.
Ook hier nu geupdate en al enkele dagen geen last meer. Eindelijk een oplossing dus!GuNNiX schreef op donderdag 21 november 2013 @ 23:04:
In LiveUpdate is er een nieuwe BIOS, deze lost samen met de nieuwe driver uit windows update (1177) het probleem op. Alles loopt terug prima, zoals voor de 8.1 upgrade.
[ Voor 9% gewijzigd door justice strike op 26-11-2013 16:44 ]
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
kijk even of je automatisch kan sychroniseren met de tijd, volgens mij had ik daar ook last van.SharkyMarc schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:27:
Heeft iemand problemen dat niet de juiste tijd en datum wordt weergegeven? Mijn vivotab heeft hier last van na de 8.1 update. Diverse malen opnieuw geïnstalleerd. Maar het probleem blijft zich voordoen. De ene keer duurt het bijna een week, de andere keer moet ik drie maal per dag de tijd weer goed zetten.
[ Voor 24% gewijzigd door Yohsoog op 21-01-2014 21:32 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Ik zou m opsturen naar Asus/de winkel. Dit is duidelijk een hardwareprobleem dus ik zou m opsturen voordat je garantie verlooptrobbetje schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 17:50:
Heren/Dames
Sinds kort laad mijn vivotab smart niet goed meer op, op het moment dat ik deze aansluit op het lichtnet zie ik het stekkertje verschijnen en het batterijtje gaat open neer als teken dat de batterij word opgeladen, echter na 5 a 10 sec stopt dat, het stekkertje blijft wel staan, maar de tablet laad dan niet meer op.
Ik heb diverse kabeltjes geprobeerd, terug gezet naar de fabrieksinstellingen en de laatste drivers geïnstalleerd, maar dat help niet.
Wie herkent dit en/of heeft dit op kunnen lossen?
Bij voorbaat dank!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq