Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• triesvan
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16:42
Asus Vivotab Smart

Een paar dagen geleden is de Asus Vivotab Smart aangekondigd.
Dit wordt de tablet van Asus met volledige Windows 8 voor een zeer aantrekkelijke prijs (499 Euro)
Deze tablet zal geen dock hebben maar een smart sleeve en een bluetooth toetsenbordje.
De tablet wordt aangedraven door een Cloverfield Atom processor van Intel, daardoor is het mogelijk om ook x86 applicaties te draaien op deze tablet.
Specificaties:
Operating System Windows 8
Display 10.1" with Multi-Touch Screen WXGA (1366x768) Screen
IPS Panel
CPU Intel® Atom™ Z2760 Dual-Core
Memory 2G
Storage 64GB
32GB 36 Months ASUS Webstorage Space *
Wireless Data Network WLAN 802.11 b/g/n@2.4GHz
Bluetooth V4.0
Camera 2 MP Front Camera
8 MP Rear Camera
Audio Stereo Speakers
Interface 1 x 2-in-1 Audio Jack (Headphone / Mic-in)
1 x micro HDMI
1 x Micro USB
1 x Micro SD Card Reader(SDHC)
http://www.asus.com/Table...S_VivoTab_Smart/#overview
Reviews& Hands-On

Prijzen
Asus Vivotab Smart (Zonder Sleeve/Toetsenbord) 499 Euro http://tweakers.net/price...tab-smart-64gb-zwart.html
Sleeve/Toetsenbord- Onbekend

Wat denken jullie van deze tablet?

(Eerste topic voor een product dus geen idee of het goed is :? )

Als iemand wil helpen om deze post mooi/informatief te maken graag :)

PaT wijzigde deze reactie 01-03-2013 16:07 (83%)

• giedo555
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 12-10 16:35
Mijn ogen zijn erg gericht op deze tablet vanwege het feit dat er de volledige versie van windows 8 op draait. Het tweede feit is de prijs die erg aantrekkelijk oogt. Al weten we niet wat de prijs voor het toetsenbord wordt wat voor mij wel een must is.

Ik wacht dan ook met smart op de eerste reviews (en met name die van tweakers). Ik ben benieuwd hoe deze het doet in vergelijking met de Microsoft Surfuce RT qua performance.

off-topic: de afbeelding onder 'specificaties' werkt niet.

• triesvan
quote:
giedo555 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:56:
Mijn ogen zijn erg gericht op deze tablet vanwege het feit dat er de volledige versie van windows 8 op draait. Het tweede feit is de prijs die erg aantrekkelijk oogt. Al weten we niet wat de prijs voor het toetsenbord wordt wat voor mij wel een must is.

Ik wacht dan ook met smart op de eerste reviews (en met name die van tweakers). Ik ben benieuwd hoe deze het doet in vergelijking met de Microsoft Surfuce RT qua performance.

off-topic: de afbeelding onder 'specificaties' werkt niet.
Nu zou het plaatje moeten werken.
Ik ben het met je eens, als ze het toetsenbord 200 euro maken dan is het meteen weer veel te duur. Als ze het toetsenbord een goede prijs meegeven dan wordt dit een groot succes denk ik.

• StrongArmLance
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 01:19

StrongArmLance

Endless flow

quote:
triesvan schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:09:
[...]

Nu zou het plaatje moeten werken.
Ik ben het met je eens, als ze het toetsenbord 200 euro maken dan is het meteen weer veel te duur. Als ze het toetsenbord een goede prijs meegeven dan wordt dit een groot succes denk ik.
Ik denk dat het toetsenbord de 50 euro niet eens mag toucheren, hoe ga je die prijs rechtvaardigen?
Anders koop je er een ander bluetooth toetsenbordje bij klaar

#vote

• NVE91
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 07-09-2017
quote:
kristan schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:06:
[...]

Ik denk dat het toetsenbord de 50 euro niet eens mag toucheren, hoe ga je die prijs rechtvaardigen?
Anders koop je er een ander bluetooth toetsenbordje bij klaar
Zal wel rond de 100 gaan liggen, je kan wel een los bluetooth toetsenbordje erbij kopen, maar wanneer je de TransSleeve koop past het mooier erbij en wordt het beter opgeborgen.

200 euro kost de RT versie waar een accu ingebouwd zit

• androidlover
  • Laatst online: 26-09 06:36
Op de amerikaanse website: http://www.excaliberpc.com kost het toetsenbord/sleeve 129 dollar. Ik hoop dat hij hier niet duurder wordt dan 100 euro. Bij pixmania.nl is deze tablet trouwens al op voorraad maar dan zonder toetsenbord. http://www.pixmania.nl/nl...c-b016w-tablet-64-gb.html

Als deze tablet inclusief toetsenbord voor 600 euro of minder te koop is in nederland dan ga ik er direct om. Volledig windows 8 op een tablet lijkt mij super gaaf!

androidlover wijzigde deze reactie 06-01-2013 20:36 (8%)

• triesvan
quote:
androidlover schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:34:
Op de amerikaanse website: http://www.excaliberpc.com kost het toetsenbord/sleeve 129 dollar. Ik hoop dat hij hier niet duurder wordt dan 100 euro. Bij pixmania.nl is deze tablet trouwens al op voorraad maar dan zonder toetsenbord. http://www.pixmania.nl/nl...c-b016w-tablet-64-gb.html

Als deze tablet inclusief toetsenbord voor 600 euro of minder te koop is in nederland dan ga ik er direct om. Volledig windows 8 op een tablet lijkt mij super gaaf!
Beetje jammer dat Pixmania zo om te huilen is.
Wel mooi dat iemand met zo'n username een Windows tablet koopt :P
100 euro zou nog net te doen zijn, maar vind ik eigenlijk wel veel voor een sleeve en een simpel bluetooth toetsenbordje.

PS werken bij jullie de video's in de openingspost wel?

• androidlover
quote:
triesvan schreef op zondag 06 januari 2013 @ 22:36:
[...]

Beetje jammer dat Pixmania zo om te huilen is.
Wel mooi dat iemand met zo'n username een Windows tablet koopt :P
100 euro zou nog net te doen zijn, maar vind ik eigenlijk wel veel voor een sleeve en een simpel bluetooth toetsenbordje.

PS werken bij jullie de video's in de openingspost wel?
nee videolinks werken idd niet. haha ja toen ik mijn username bedacht was ik nog een grote fan van android. Nu windows 8 is gelanceerd neig ik toch steeds meer naar windows. Voor school is windows toch wel handiger icm office programma's.

• autje
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 15:26
Wat me uit de filmpjes en foto's nog niet duidelijk is, is of het toetsenbordje ook (net als bij bijv. de Surface) aan het tablet vastgeklikt kan worden. Iemand een idee?

• androidlover
Hij zit volgens mij niet vastgelikt aan het toetsenbord maar aan de cover. ik kan het mis hebben natuurlijk.

• androidlover
videoreview van hardware.info waarin ze best positief zijn over de vivo tab smart.

androidlover wijzigde deze reactie 07-01-2013 14:53 (44%)

• triesvan
quote:
androidlover schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:52:
videoreview van hardware.info waarin ze best positief zijn over de vivo tab smart.

[video]
Ze zeggen dat er geen USB op zit? maar er zit toch wel een microUSB op?

• androidlover
quote:
triesvan schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:18:
[...]

Ze zeggen dat er geen USB op zit? maar er zit toch wel een microUSB op?
Volgens de website van asus wel. misschien bedoelt hardware.info dat er geen gewone usb aansluiting op zit.
quote:
androidlover schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:52:

[video]
Wat kunnen deze mannen slap ouwehoeren zeg. Echt een totaal niks zeggend filmpje.

• androidlover
quote:
joblamie schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:00:
[...]

Wat kunnen deze mannen slap ouwehoeren zeg. Echt een totaal niks zeggend filmpje.
Vooral jammer dat ze niks van de tablet laten zien, de perfomance zeg maar.

• triesvan
quote:
androidlover schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:15:
[...]

Vooral jammer dat ze niks van de tablet laten zien, de perfomance zeg maar.
Bij de W510 lieten ze tenminste zien hoe het allemaal loopt etc, dit is gewoon eigenlijk helemaal niets.

• giedo555
Het is jammer dat de review filmpjes van hardware.info zo incompleet zijn. Hopelijk komt de volledige review snel. Nog belangrijker wil ik graag info over het toetsenbord en sleeve. Voor mij beiden een must have.
We wachten nog geduldig...

• androidlover
De tablet is voor 529 euro te koop en op voorraad bij 4allshop en databyte. maar helaas nog geen toetsenbord/sleeve.

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
quote:
triesvan schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 21:13:
Asus Vivotab Smart
[video]
[video]
[video]
Prijzen
[...]
Als iemand weet hoe ik de filmpjes werkend krijg hou ik me aanbevolen!

[video]http://www.youtube.com/watch?v=T9sPIweeSZc[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=uGmezYdNoI4[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=W4gQgL9-ROc[/video]

Als je dit volledig kopieert en plakt dan werkt 't.
EDIT: Zit trouwens ook nog een foutje in je titel. :P

PaT wijzigde deze reactie 01-03-2013 16:02 (4%)

You save everyone, but who saves you?

• triesvan
quote:
SChief schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:39:
[...]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=T9sPIweeSZc[/]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=uGmezYdNoI4[/]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=W4gQgL9-ROc[/]

Als je dit volledig kopieert en plakt dan werkt 't.
Bedankt!

Ik vind 529+100 euro toch wel best veel worden voor een Tablet+Simpel bluetooth toetsenbordje, ik hoop dat de prijs van de sleeve&toetsenbord laag blijft.
EDIT: @ Chief Dat kan ik niet zelf aanpassen 8)7
Als iemand zich geroepen voelt om mee te helpen aan de Startpost graag :)

triesvan wijzigde deze reactie 07-01-2013 17:42 (3%)

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
quote:
triesvan schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:42:
[...]
Klopt. :P Bovenaan dit topic zie je "Rapporteer" staan. Dat even aanklikken en lief vragen of een mod de titel wilt aanpassen.

You save everyone, but who saves you?

• androidlover
quote:
triesvan schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:42:
[...]

Bedankt!

Ik vind 529+100 euro toch wel best veel worden voor een Tablet+Simpel bluetooth toetsenbordje, ik hoop dat de prijs van de sleeve&toetsenbord laag blijft.
Bij pixmania is deze tablet 484 euro en op alternate 499 dus 529 is niet overal de prijs voor deze tablet.

• triesvan
nu ook beschikbaar bij Saturn voor 499. Helaas ook geen Toetsenbord en Sleeve bij saturn

EDIT: Vinden jullie het netter om alleen tabel met specs te hebben? of alleen afbeelding of beiden?

triesvan wijzigde deze reactie 07-01-2013 21:12 (78%)

• androidlover
quote:
triesvan schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:05:
nu ook beschikbaar bij Saturn voor 499. Helaas ook geen Toetsenbord en Sleeve bij saturn

EDIT: Vinden jullie het netter om alleen tabel met specs te hebben? of alleen afbeelding of beiden?
of 1 tabel of 1 plaatje. dat lijkt mij het netst. iemand een idee wanneer het toetsenbord/sleeve te koop zal zijn?

• Pino Blauw
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 14-10 21:40
Heeft iemand al contact gehad met een winkel die hem op voorraad zegt te hebben? Hij is inmiddels bij best wel veel winkels op voorraad volgens google en in de pricewatch.

• triesvan
quote:
Pino Blauw schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:36:
Heeft iemand al contact gehad met een winkel die hem op voorraad zegt te hebben? Hij is inmiddels bij best wel veel winkels op voorraad volgens google en in de pricewatch.
Nee ik heb nog geen contact opgenomen (Omdat ik het geld nog niet heb :'( )
Maar ik denk dat bij een winkel als saturn je bijna niet fout kan zitten.
Let wel op dat er nog nergens toetsenborden/sleeves te koop zijn!

@androidlover

In het nieuwsbericht stond eind van de maand.

triesvan wijzigde deze reactie 07-01-2013 22:42 (6%)

• micheltenhove
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 04-10 22:59
Ik ga hem hopelijk deze week ophalen bij de lokale computerwinkel bij mij in het dorp. De winkel krijgt hem deze week binnen volgens de distributeur :) .
Wat wel enigzins jammer is aan deze tablet, dat je er nooit op een normale manier een muis op aan zal kunnen sluiten. Er ontbreekt namelijk een normale USB poort waar je een NAND ontvanger in kunt stoppen voor een draadloze muis of gewoon een bedrade muis. Ik neem aan dat er ook in het bluetooth keyboard geen USB aansluiting zit. Als je écht productief met het ding wilt werken zul je het dus altijd met de mousepad op het bluetooth keyboard moeten doen.

Of zie ik iets over het hoofd?

• androidlover
quote:
joblamie schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:27:
Wat wel enigzins jammer is aan deze tablet, dat je er nooit op een normale manier een muis op aan zal kunnen sluiten. Er ontbreekt namelijk een normale USB poort waar je een NAND ontvanger in kunt stoppen voor een draadloze muis of gewoon een bedrade muis. Ik neem aan dat er ook in het bluetooth keyboard geen USB aansluiting zit. Als je écht productief met het ding wilt werken zul je het dus altijd met de mousepad op het bluetooth keyboard moeten doen.

Of zie ik iets over het hoofd?
Er zit een micro usb aansluiting op. met een usb on the go adapter kun je dus gewoon een muis aansluiten.

• androidlover
Ik zat te denken. Als het toetsenbord nou veel te duur zou zijn dan kan je toch ook bijvoorbeeld dit toetsenbord via bluetooth aansluiten? pricewatch: Logitech Cordless Mediaboard Pro (Qwerty)

Die is maar 50 euro en er zit ook nog een touchpad bij!
quote:
androidlover schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:46:
Ik zat te denken. Als het toetsenbord nou veel te duur zou zijn dan kan je toch ook bijvoorbeeld dit toetsenbord via bluetooth aansluiten? pricewatch: Logitech Cordless Mediaboard Pro (Qwerty)

Die is maar 50 euro en er zit ook nog een touchpad bij!
Ja dat kan gewoon. Op de officiele van Asus zit overigens ook gewoon een touchpad.

• triesvan
Filmpje toegevoegd wat het toetsenbord wat beter laat zien.

• Beanie
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 12-10 17:04
Dit is toch wel de eerste OEM tablet die potentieel heeft. Een goed design, aardige specificaties en een prijs die meer dan concurrerend is met wat er momenteel te koop is.

Het is de vraag of de Z2760 een beetje meekomt en de beloofde batterijduur van 9,5 uur gehaald wordt. Maar tot nog toe kan dit hem voor mij wel eens worden. De Surface Pro is te duur en de RT is het net niet met de erg verouderde Tegra 3.

• Yohsoog
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 14:33
Dit filmpje van 'the verge' laat de smartcover/keyboard combo nog wat duidelijker zien (ik werd gek van de inconsistente benamingen en beschrijvingen hierover):

http://player.ooyala.com/...DrNDqichnW1wyoUMZNYFYcEsR

Ook fijn dat er nu ook een prijsindicatie is (als ik het 2e filmpje uit de startpost mag geloven) van 129 dollar voor de smartcover (ik neem aan incl keyboard, maar niet zeker).

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 11-09 01:10
quote:
androidlover schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:33:
[...]

Er zit een micro usb aansluiting op. met een usb on the go adapter kun je dus gewoon een muis aansluiten.
Of je neemt gewoon een BT muis. Die heb ik ook icm de Vivo RT + een BT keyboard en het werkt prima met elkaar. Niks geen USB poorten nodig.

• Mee_
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15-10 15:08
quote:
Beanie schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:53:
Het is de vraag of de Z2760 een beetje meekomt en de beloofde batterijduur van 9,5 uur gehaald wordt.
Volgens Hardware.info moet dat wel lukken!

Ik dacht altijd voor een RT te gaan, maar als de x86 sneller blijkt, dezelfde batterijduur heeft, veel meer toepassingen heeft (want x86) én goedkoper is (wel zonder toetsenbord, maar daar heb ik een laptop voor), dan weet ik het wel :).

• vali
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17-10 10:55
quote:
Mee_ schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:05:
[...]

Volgens Hardware.info moet dat wel lukken!

Ik dacht altijd voor een RT te gaan, maar als de x86 sneller blijkt, dezelfde batterijduur heeft, veel meer toepassingen heeft (want x86) én goedkoper is (wel zonder toetsenbord, maar daar heb ik een laptop voor), dan weet ik het wel :).
Het ligt er natuurlijk aan wat je ermee wilt gaan doen. Ik had vorige week mijn surface teruggestuurd wegens led bleeding en had voor een x86 tablet kunnen gaan, maar ik heb het uiteindelijk niet gedaan. Als je een tablet zoekt voor hoorcolleges, beetje internetten en gamens is het rt platform ideaal om te gebruiken . Het office pakker vind ik 1 van de pluspunten van het concept.

Daarnaast is Microsoft pas net begonnen met ARM en brengen steeds nieuwe firmware updates uit om het platform steeds sneller en stabieler te krijgen (vandaag net 1 ontvangen btw) Ik zie op meerdere benchmarks terug dat de tegra 3 het vele malen sneller werkt dan het Android platform.

Zou mooi zijn als de fabrikanten bij de nieuwe generaties iets meer gaan doen aan de prijs. Op dit moment is de surface de enige die dezelfde prijs categorie zit als Asus vivo smart tablet.

vali wijzigde deze reactie 08-01-2013 23:33 (6%)

• autje
quote:
vali schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:30:
[...]

Het ligt er natuurlijk aan wat je ermee wilt gaan doen. Ik had vorige week mijn surface teruggestuurd wegens led bleeding en had voor een x86 tablet kunnen gaan, maar ik heb het uiteindelijk niet gedaan. Als je een tablet zoekt voor hoorcolleges, beetje internetten en gamens is het rt platform ideaal om te gebruiken . Het office pakker vind ik 1 van de pluspunten van het concept.
Office wordt niet meegeleverd met de x86 varianten?
quote:
autje schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 06:25:
[...]

Office wordt niet meegeleverd met de x86 varianten?
Dat klopt.

• autje
Hmm, dat is een beetje een tegenvaller, maar geen dealbreaker voor dit tablet voor mij, denk ik. Maar gezien de tablet/standaard/toetsenbord combo en hoe dat allemaal aan/in elkaar zit, wil ik dit ding toch eerst even in het echt zien. Van de Surface weet ik (uit ervaring van anderen) dat er met een Type Cover prima op schoot te werken valt, maar dat kan ik van deze nog niet inschatten.

• triesvan
quote:
autje schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:25:
Hmm, dat is een beetje een tegenvaller, maar geen dealbreaker voor dit tablet voor mij, denk ik. Maar gezien de tablet/standaard/toetsenbord combo en hoe dat allemaal aan/in elkaar zit, wil ik dit ding toch eerst even in het echt zien. Van de Surface weet ik (uit ervaring van anderen) dat er met een Type Cover prima op schoot te werken valt, maar dat kan ik van deze nog niet inschatten.
Dit is voor mij ook de reden om voor de Smart of de surface te gaan, het moet wel op de schoot kunnen werken.
quote:
triesvan schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:32:
[...]

Dit is voor mij ook de reden om voor de Smart of de surface te gaan, het moet wel op de schoot kunnen werken.
Met alle respect, maar ik denk dan dat je beter kunt wachten op andere tablets. Mijn ervaring met de Surface is in ieder geval dat het op schoot totaal niet lekker werkt. Het kan wel, maar het zit niet lekker en je moet wel stil blijven zitten. Ik denk dat de Asus Vivo Tab Smart nog minder prettig werkt op schoot, omdat die magnetische cover continu loslaat, zo zie ik in vrijwel alle YouTube filmpjes.

Ik heb zelf nu nog de Asus Vivo Tab RT en die is inclusief echt keyboard dock. Dát werkt wél perfect op schoot. Hoewel ik alsnog de tafel prefereer.

• autje
Tja, anderen hier werken wel met de Surface op schoot, en hebben daar geen moeite mee. Daarom moet ik het ding ook eerst even zien.

• Poops_McGhee
Eerlijk gezegd is werken op schoot eigenlijk al geen optie, met geen enkele tablet. Hoe je het went of keert, het is niet fijn. Dat het af en toe nodig is, dat is nog maar net de vraag. Ik doe wel eens wat werk in het openbaar vervoer, maar eerlijk gezegd kán dat ook wachten. Thuis werk ik niet met een tablet op schoot. Daar zijn gelukkig betere middelen voor.
Tablets blijven beperkt in productief gebruik. Het is en blijft een toevoeging en is geen optie om andere apparaten te vervangen.

• giedo555
Ik vraag me heel erg af of je deze tablet kan booten via een usb-stick om er (na bijvoorbeeld een bepaalde tijd) een schone windows 8 installatie er weer op te zetten. Omdat het een x86 is, zou dit toch moeten kunnen? Ik dacht uit de review van de surface te herinneren dat dit bij de surface geen succes was. Maar de surface draait ook win8RT.

giedo555 wijzigde deze reactie 09-01-2013 11:43 (5%)

Nou ik heb hem besteld en wordt morgen afgeleverd. Ben erg benieuwd en zal mijn bevindingen hier posten.

• Beanie
Had jij ook niet de RT versie (gehad)? Ben benieuwd hoe je de verschillen ervaart, niet alleen tussen ARM en X86 maar ook tussen de bouwkwaliteit van beiden. De Smart is net iets anders qua ontwerp dan de RT voor zover ik kan zien.
quote:
Beanie schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:16:
Had jij ook niet de RT versie (gehad)? Ben benieuwd hoe je de verschillen ervaart, niet alleen tussen ARM en X86 maar ook tussen de bouwkwaliteit van beiden. De Smart is net iets anders qua ontwerp dan de RT voor zover ik kan zien.
Klopt, ik heb ook de RT versie, deze staat te koop nu ;-)
Ik zeker de verschillen uitlichten hier!

• triesvan
http://www.theinquirer.ne...otab-smart-handson-review

Toetsenbord voor rond de 80 pond, dat is toch wel stevig aan de prijs.

• androidlover
word dus 100 euro.

• triesvan
quote:
Ik zie overal dat er gesproken wordt over een Transsleeve net zoats als de surface? alleen dit is toch gewoon een bluetooth toetsenbrordje?

Vind 100 euro wat aan de hoge kant voor toetsenbord zonder accu trouwens.

triesvan wijzigde deze reactie 09-01-2013 19:20 (12%)

• Beanie
quote:
triesvan schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 19:16:
[...]

Ik zie overal dat er gesproken wordt over een Transsleeve net zoats als de surface? alleen dit is toch gewoon een bluetooth toetsenbrordje?

Voor zover bekend en wat ik terug kan vinden is het gewoon een BT toetsenbord. Er is geen fysieke verbinding zoals de Surface dat wel heeft en de magneten zitten aan de sleeve niet het toetsenbord.

Als het een beetje meezit heb je dus een universeel BT toetsenbord dat dan wel gemaakt is voor de Smart, maar ook prima met een andere tablet te gebruiken is. Zou de prijs een stuk beter te behappen maken in ieder geval.

• Poops_McGhee
quote:
joblamie schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:00:
Nou ik heb hem besteld en wordt morgen afgeleverd. Ben erg benieuwd en zal mijn bevindingen hier posten.
Ik ga lekker even afwachten wat jouw bevindingen zijn :P
Ben onder andere benieuwd naar hoe goed x86 applicaties draaien en of je geen gedoe met drivers krijgt waar wellicht een aantal applicaties niet mee om weten te gaan.
Ik zit nog even op de wachtbank om de switch te maken. Enerzijds is het wel een heel leuk idee, anderzijds weet ik nog niet of ik werkelijk wel met x86 applicaties aan de gang wil gaan op 10.1" en hopen dat ze goed met multitouchscreens om kunnen gaan. Anders ben je weer gedoemd om een muis te gebruiken.

Het afspelen van mkv's en vts bestanden zal wel een verademing zijn op een volledige Windows 8 tablet. Dát is wel weer een aantrekkelijk puntje. Voor zover ik begrepen heb zijn de developers van VLC al niet te happerig op het ontwikkelen van een RT app.

Mocht je goede punten aan kunnen geven, dan is de kans wel aanwezig dat ik hetzelfde pad kies als jij. De Smart bestellen en de RT in de verkoop doen ^^

• Poops_McGhee
quote:
triesvan schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 19:16:
[...]

Inderdaad. Ik heb een Microsoft Wedge BT keyboardje voor net 60 euries. Heel fijn en stevig keyboardje dat je makkelijk mee kan nemen en ook thuis kan laten als je hem niet nodig hebt.
Het keyboardje is net zo breed als m'n Vivo RT. De cover van het keyboardje kan je gebruiken als tablet stand en dat werkt verrekte fijn. En ik gebruik hem ook voor de iPad en kán hem ook voor mijn smartphones gebruiken (maar dat is wel wat overdone).
Als mijn Vivo de verkoop in gaat en er een nieuwe tablet komt, dan hoef ik niet weer een nieuwe keyboard daarbij te kopen. Die heb ik dan al.

• Jelte,89
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 15:41

Jelte,89

Woodworking

Zag dat Too5 er al 1 te koop heeft aangeboden, Waarschijnlijk vertrekt ie richting Androidlover,

Jammer dat hij hier zijn bevindingen niet deelt met ons waarom hij hem al (zo snel) al wegdoet,

Revive the guild!

• vali
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17-10 10:55
quote:
Jelte,89 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:54:
Zag dat Too5 er al 1 te koop heeft aangeboden, Waarschijnlijk vertrekt ie richting Androidlover,

Jammer dat hij hier zijn bevindingen niet deelt met ons waarom hij hem al (zo snel) al wegdoet,
Snap persoonlijk niet dat je eerst het os beetje uitprobeert voordat je het koopt, het is nog steeds 500 euro. Natuurlijk zijn er mensen die geld als water uitgeven 8)7

• Jelte,89
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 15:41

Jelte,89

Woodworking

quote:
vali schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 00:08:
[...]

Snap persoonlijk niet dat je eerst het os beetje uitprobeert voordat je het koopt, het is nog steeds 500 euro. Natuurlijk zijn er mensen die geld als water uitgeven 8)7
En die er dan een beetje 'drek' voor weer krijgen... Je schrijft gauw 20% af voor het enkele gebruik.

Revive the guild!

• androidlover
quote:
Jelte,89 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:54:

Haha ik hoop het! Maar ik zie ook iemand die zijn ipad 4 ervoor wil ruilen dus ik heb concurrentie:P

• androidlover
Ik vrees dat bol.com een fout heeft gemaakt maar ik hoop het niet.

http://www.bol.com/nl/p/a...errer=ADVNLTWE00201500099

Volgens de titel is dit de vivotab smart inclusief 3-1 sleeve: toetsenbord, standaard en bescherming! Voor maar 500 euro. dit kan bijna niet waar zijn.

Ik denk dat ik hem maar ga bestellen, mocht het een fout zijn dan kan ik hem altijd nog terugsturen.

androidlover wijzigde deze reactie 10-01-2013 09:43 (45%)

quote:
androidlover schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:32:
Ik vrees dat bol.com een fout heeft gemaakt maar ik hoop het niet.

http://www.bol.com/nl/p/a...errer=ADVNLTWE00201500099

Volgens de titel is dit de vivotab smart inclusief 3-1 sleeve: toetsenbord, standaard en bescherming! Voor maar 500 euro. dit kan bijna niet waar zijn.

Ik denk dat ik hem maar ga bestellen, mocht het een fout zijn dan kan ik hem altijd nog terugsturen.
Het pakketje dat ik vandaag ontvang is wel 1280 gram volgens PostNL, dus ik weet niet wat er naast een oplader nog meer allemaal bij zit dat het pakket zo zwaar maakt (tablet zelf is 580 gram), maar misschien zit de sleeve en het toetsenbord er tegen ieders verwachting in wel gewoon bij ;-)

• androidlover
quote:
joblamie schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:06:
[...]

Het pakketje dat ik vandaag ontvang is wel 1280 gram volgens PostNL, dus ik weet niet wat er naast een oplader nog meer allemaal bij zit dat het pakket zo zwaar maakt (tablet zelf is 580 gram), maar misschien zit de sleeve en het toetsenbord er tegen ieders verwachting in wel gewoon bij ;-)
Dat zou toch helemaal geweldig zijn :D

Maar waarom zetten die andere webshops het er dan niet bij?

edit: ik heb er trouwens net 1 besteld. ik laat jullie morgen weten wat mijn 1e indrukken erover zijn :)

androidlover wijzigde deze reactie 10-01-2013 10:21 (15%)

• NVE91
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 07-09-2017
Toetsenbord is volgens mij nog nergens te koop.
Maar misschien heb je geluk, en zullen ze het uiteindelijk alsnog geven.
Omdat het hun fout is

• Yohsoog
Zou hij in de mediamarkt ook met de btw dagen meedoen of worden nieuwe tablets daar gewoonlijk van uitgesloten?

• androidlover
quote:
Yohsoog schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:20:
Zou hij in de mediamarkt ook met de btw dagen meedoen of worden nieuwe tablets daar gewoonlijk van uitgesloten?
alles van apple is meestal uitgesloten maar ik weet niet hoe dit zit met nieuwe tablets. Zou wel een boel geld schelen.
Ik heb hem inmiddels binnen! Het is toch echt alleen de tablet ;-)

• androidlover
quote:
joblamie schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:36:
Ik heb hem inmiddels binnen! Het is toch echt alleen de tablet ;-)
Das jammer, ik kan niet zien hoeveel die van mij weegt want ik haal hem op bij een ah-afhaal punt maar bol.com heeft dit er met grote letters bij gezet: Inclusief 3-in-1 sleeve (Toetsenbord, standaard en bescherming)

edit: kun je trouwens al beetje vertellen wat je eerste indrukken zijn :)?

androidlover wijzigde deze reactie 10-01-2013 12:39 (8%)

• Beanie
quote:
Yohsoog schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:20:
Vorig jaar in januari een UX31 gekocht die ook gewoon meedeed. Was misschien niet helemaal nieuw maar wel net een maand of 2 in Nederland te koop en met een vele malen hogere prijs en deed gewoon mee.

Maar MM heeft vooralsnog geen Smart te koop toch? Zie nog niks staan op de site, of hebben ze al een paar exemplaren in de fysieke winkels liggen?

Beanie wijzigde deze reactie 10-01-2013 13:10 (14%)

• furbydenooij
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 27-09 15:00
De klantenservice van Bol.com meldt via email dat er inderdaad een 3-1 sleeve bijgeleverd wordt:
quote:
U wil weten of de 'Asus Vivotab Smart' geleverd wordt met 3-in-1 sleeve. Dit is inderdaad het geval. Deze sleeve wordt bijgeleverd bij de tablet.

• androidlover
quote:
furbydenooij schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:55:
De klantenservice van Bol.com meldt via email dat er inderdaad een 3-1 sleeve bijgeleverd wordt:

[...]
Geweldig nieuws, en dat terwijl je er in andere landen zo'n 100 euro extra voor moet betalen!

• giedo555
quote:
androidlover schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:03:
[...]

Geweldig nieuws, en dat terwijl je er in andere landen zo'n 100 euro extra voor moet betalen!
Dit is inderdaad goed nieuws. Heeft iemand hem al binnen van Bol.com? Raar dat dit alleen bij Bol.com is en niet bij andere (web)shops....

• Yodocus
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15:55
Ik vind het een groot gemis dat een USB host ontbreekt op deze tablet. Voor het configureren van modems/ switches/ routers/ etc. had ik gehoopt er een USB to ethernetadapter op aan te kunnen sluiten maar dat zie ik nu niet gebeuren.

Ik weet een grap over UDP maar het kan dat hij niet overkomt.

• androidlover
quote:
giedo555 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:06:
[...]

Dit is inderdaad goed nieuws. Heeft iemand hem al binnen van Bol.com? Raar dat dit alleen bij Bol.com is en niet bij andere (web)shops....
De tablet is bij bol.com pas sinds vandaag te koop dacht ik. Dus dat is nog niet mogelijk

• androidlover
quote:
Yodocus schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:07:
Ik vind het een groot gemis dat een USB host ontbreekt op deze tablet. Voor het configureren van modems/ switches/ routers/ etc. had ik gehoopt er een USB to ethernetadapter op aan te kunnen sluiten maar dat zie ik nu niet gebeuren.
Dit is volgens mij wel mogelijk. icm een otg kabel die van je micro usb een gewone usb aansluiting maakt.

• giedo555
quote:
Yodocus schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:07:
Er zit toch een mico-usb aansluiting op dus met een verloop stekkertje is dit toch te fixxe?
quote:
androidlover schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:08:
[...]

De tablet is bij bol.com pas sinds vandaag te koop dacht ik. Dus dat is nog niet mogelijk
Ah oke dat wist ik niet. Heb jij hem al besteld nu?

• androidlover
quote:
giedo555 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:10:
[...]

Er zit toch een mico-usb aansluiting op dus met een verloop stekkertje is dit toch te fixxe?

[...]

Ah oke dat wist ik niet. Heb jij hem al besteld nu?
ja zeker :)

• Yodocus
Ja maar dan hang je een adapter aan een adapter, das vragen om problemen. En wanneer je allerlei randapparatuur meesleurt gaat het handzame van deze tablet een beetje verloren.

• Yohsoog
quote:
Beanie schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:07:
[...]

Vorig jaar in januari een UX31 gekocht die ook gewoon meedeed. Was misschien niet helemaal nieuw maar wel net een maand of 2 in Nederland te koop en met een vele malen hogere prijs en deed gewoon mee.

Maar MM heeft vooralsnog geen Smart te koop toch? Zie nog niks staan op de site, of hebben ze al een paar exemplaren in de fysieke winkels liggen?
Hij staat toch in de pricewatch voor mediamarkt en op hun website, bijvoorbeeld: http://m.mediamarkt.nl/sh...-64GB-Wit-490723/?l=nl_NL

• androidlover
quote:
Yodocus schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:11:
Ja maar dan hang je een adapter aan een adapter, das vragen om problemen. En wanneer je allerlei randapparatuur meesleurt gaat het handzame van deze tablet een beetje verloren.
Zo'n adapter is niet echt groot maar het is inderdaad wel een extra accessoire.

• androidlover
quote:
Yohsoog schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:12:
[...]

Hij staat toch in de pricewatch voor mediamarkt en op hun website, bijvoorbeeld: http://m.mediamarkt.nl/sh...-64GB-Wit-490723/?l=nl_NL
Haha toevallig op je mobiel bezig?

• giedo555
quote:
Zou je het hier even willen melden of er daadwerkelijk een sleeve en toetsenbord bij zitten? :)

Bij de mediamarkt is alleen de witte op voorraad. Ik kan niks vinden of daar ook een sleeve en toetsenbord bij zitten dus ga daar niet vanuit.

• androidlover
quote:
giedo555 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:20:
[...]

Zou je het hier even willen melden of er daadwerkelijk een sleeve en toetsenbord bij zitten? :)

Bij de mediamarkt is alleen de witte op voorraad. Ik kan niks vinden of daar ook een sleeve en toetsenbord bij zitten dus ga daar niet vanuit.
Ja ik zal morgen rond 15:00 jullie mededelen of er een sleeve en toetsenbord bij zitten. Dan komt mijn pakje aan bij het albert hein afhaalpunt.

• giedo555
quote:
androidlover schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:24:
[...]

Ja ik zal morgen rond 15:00 jullie mededelen of er een sleeve en toetsenbord bij zitten. Dan komt mijn pakje aan bij het albert hein afhaalpunt.
Bedankt man.

Ben toch benieuwd waarom Bol.com hem wel inclusief aanbied en de andere (web)shops niet. Zou het een foutje van Bol.com zijn?
Ik wilde de tablet eigenlijk pas einde van de maand gaan halen, maar als dit 100 euro scheelt...
Ik gun androidlover het toetsenbord en de sleeve absoluut van harte, maar ik zou er ernstig rekening mee houden dat Bol.com het toch niet goed heeft nagekeken en wederom een fout maakt door te melden dat de sleeve er bij zit. Mocht het toch zo zijn, dan is dat natuurlijk fantastisch.

Inmiddels ben ik wat Windows updates aan het binnenhalen en wat apps aan het installeren. Ik heb ook de Vivo Tab RT dus het voelt allemaal erg vertrouwd aan. Behalve dan dat ik nu natuurlijk bijvoorbeeld ook Winrar, Google Chrome en wat software die ik voor werk gebruik heb kunnen installeren. Helemaal top.

De achterkant van de tablet is zoals wellicht bekend van plastic, maar wel een heel fijn soort. Namelijk een krasbestendige van een soort antislip materiaal. Erg fijn ook voor het vasthouden van de tablet, hij glijdt onmogelijk weg uit je handen. Wat ik wel mis is een certificaat van echtheid op de tablet, wat mij meteen de vraag doet oproepen: Welke product key moet ik gebruiken bij een eventuele herinstallatie van Windows 8 mocht dat ooit nodig zijn.

Qua snelheid merk ik niet echt verschil tussen de RT versie en deze Smart versie. De Smart versie zou volgens diverse reviews iets sneller zijn. Dat zou goed kunnen, maar het valt niet enorm op dan. Ik zal ze vanavond eens echt naast elkaar leggen.

• androidlover
quote:
joblamie schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:27:
Ik gun androidlover het toetsenbord en de sleeve absoluut van harte, maar ik zou er ernstig rekening mee houden dat Bol.com het toch niet goed heeft nagekeken en wederom een fout maakt door te melden dat de sleeve er bij zit. Mocht het toch zo zijn, dan is dat natuurlijk fantastisch.

Inmiddels ben ik wat Windows updates aan het binnenhalen en wat apps aan het installeren. Ik heb ook de Vivo Tab RT dus het voelt allemaal erg vertrouwd aan. Behalve dan dat ik nu natuurlijk bijvoorbeeld ook Winrar, Google Chrome en wat software die ik voor werk gebruik heb kunnen installeren. Helemaal top.

De achterkant van de tablet is zoals wellicht bekend van plastic, maar wel een heel fijn soort. Namelijk een krasbestendige van een soort antislip materiaal. Erg fijn ook voor het vasthouden van de tablet, hij glijdt onmogelijk weg uit je handen. Wat ik wel mis is een certificaat van echtheid op de tablet, wat mij meteen de vraag doet oproepen: Welke product key moet ik gebruiken bij een eventuele herinstallatie van Windows 8 mocht dat ooit nodig zijn.

Qua snelheid merk ik niet echt verschil tussen de RT versie en deze Smart versie. De Smart versie zou volgens diverse reviews iets sneller zijn. Dat zou goed kunnen, maar het valt niet enorm op dan. Ik zal ze vanavond eens echt naast elkaar leggen.
Mis je bij de vivotab rt niet de volledige windows versie. Windows rt lijkt me zo gesloten. je bent zo afhankelijk van de appstore terwijl in de volledige windows zoveel meer is.

• androidlover
quote:
giedo555 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:27:
[...]

Bedankt man.

Ben toch benieuwd waarom Bol.com hem wel inclusief aanbied en de andere (web)shops niet. Zou het een foutje van Bol.com zijn?
Ik wilde de tablet eigenlijk pas einde van de maand gaan halen, maar als dit 100 euro scheelt...
Als het een fout is dan hadden ze dat toch onderhand wel kunnen herstellen?

• giedo555
quote:
androidlover schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:33:
[...]

Als het een fout is dan hadden ze dat toch onderhand wel kunnen herstellen?
Geen idee hoe snel zij een fout herstellen.
Daarom ben ik heel benieuwd wat jij binnenkrijgt. Ik hou het forum vol verwachting in de gate, maar dat deed ik al. :)

• Beanie
quote:
androidlover schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:24:
[...]

Verwacht niet dat ie erbij zit, maar als het wel zo bestel ik morgen meteen eentje bij bol. Dan is 499 een nette prijs.
quote:
androidlover schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:31:
[...]

Mis je bij de vivotab rt niet de volledige windows versie. Windows rt lijkt me zo gesloten. je bent zo afhankelijk van de appstore terwijl in de volledige windows zoveel meer is.
Heb je zelf met Windows RT gewerkt? Het biedt juist ontzettend veel, omdat er feitelijk geen enkel verschil is tussen Windows 8 en Windows RT, behalve uiteraard het kunnen installeren van legacy applicaties. Dus álle functies en ingebouwde applicaties in Windows werken ook in Windows RT prima. Daarmee kom je een heel eind. Daarnaast werk ik veel remote, dus ik verbind voor veel van mijn werkzaamheden gewoon met een bestaande Windows machine en merk niet eens dat het remote is.

Maar uiteraard, soms wil een man nóg meer, en dan koop je de Vivo Tab Smart. Bijvoorbeeld voor de installatie van Chrome en winrar en eventueel VLC mocht ie dat trekken, maar heel veel meer kan ik me eigenlijk niet eens indenken. Maar dat komt nog wel.

• androidlover
quote:
Beanie schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:43:
[...]

Verwacht niet dat ie erbij zit, maar als het wel zo bestel ik morgen meteen eentje bij bol. Dan is 499 een nette prijs.
Als hij er niet bij zit zou ik dan iets van korting krijgen ofzo. Omdat ze mij dan eigenlijk voor de gek hebben gehouden.

• androidlover
quote:
joblamie schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:47:
[...]

Heb je zelf met Windows RT gewerkt? Het biedt juist ontzettend veel, omdat er feitelijk geen enkel verschil is tussen Windows 8 en Windows RT, behalve uiteraard het kunnen installeren van legacy applicaties. Dus álle functies en ingebouwde applicaties in Windows werken ook in Windows RT prima. Daarmee kom je een heel eind. Daarnaast werk ik veel remote, dus ik verbind voor veel van mijn werkzaamheden gewoon met een bestaande Windows machine en merk niet eens dat het remote is.

Maar uiteraard, soms wil een man nóg meer, en dan koop je de Vivo Tab Smart. Bijvoorbeeld voor de installatie van Chrome en winrar en eventueel VLC mocht ie dat trekken, maar heel veel meer kan ik me eigenlijk niet eens indenken. Maar dat komt nog wel.
Goed verhaal al lijkt mij remote wel wat lastig werken omdat je altijd een internet verbinding nodig hebt.

• Huit
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 17:28
Wat ik mij nog afvroeg, kunnen alle Apps die te krijgen zijn voor Windows RT ook worden geïstalleerd in Windows 8?

• giedo555
quote:
androidlover schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:48:
[...]

Als hij er niet bij zit zou ik dan iets van korting krijgen ofzo. Omdat ze mij dan eigenlijk voor de gek hebben gehouden.
iedereen wacht gespannen op jou bericht morgen rond 3 uur :P

• Yodocus
quote:
Huit schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:50:
Wat ik mij nog afvroeg, kunnen alle Apps die te krijgen zijn voor Windows RT ook worden geïstalleerd in Windows 8?
Ja. Sterker nog, dat is de enige overeenkomst tussen Windows 8 en RT.

• androidlover
quote:
Huit schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:50:
Je bedoelt de windows 8 metro apps? Natuurlijk, want volledig windows 8 betekend windows rt+ desktop apps

• Huit
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 17:28
@ Yodocus & androidlover
Dank. Ik ben om, het wordt de smart.

• androidlover
Deze pagina heeft mij overtuigd om er 1 te gaan halen. http://www.bol.com/nl/m/e...ablets/N/10656/index.html

Hier word toch echt met grote letters geschreven dat er 3-1 sleeve bij zit.

• Beanie
quote:
androidlover schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:54:
Deze pagina heeft mij overtuigd om er 1 te gaan halen. http://www.bol.com/nl/m/e...ablets/N/10656/index.html

Hier word toch echt met grote letters geschreven dat er 3-1 sleeve bij zit.
Die had ik nog geen eens gezien, maar als dat er staat dan lijkt het mij toch onmogelijk dat ze hem zonder leveren. Het is niet een laf zinnetje in de lijst van specificaties, maar het wordt gewoon dik aangeprezen. Wacht het even af hoe het bij jou uit pakt, maar als het echt zo is bestel ik hem ook.

En ben natuurlijk benieuwd naar de bevindingen van joblamie ten aanzien van de HW.

Beanie wijzigde deze reactie 10-01-2013 14:58 (6%)

• androidlover
De beschrijving van bol.com is echt lachwekkend.

een paar highlites:

een ongelooflijke opslagcapaciteit van maar liefst 64 GB

Quad-luidsprekers met SonicMaster-audiotechnologie leveren daarnaast ongelooflijke geluidskwaliteit

Windows 8 heeft apps voor alles waar je mee bezig bent: koken, winkelen, werken, dingen maken, schattige kattenvideo's kijken

Met Near Field Communication ben jij klaar voor de toekomst. Betalen, in- en uitchecken of de autodeur met je smartphone vergrendelen. Communiceren met je TV, of misschien wel de koelkast..

Wie dit heeft geschreven was wel erg onder de indruk van dit apparaat 8)7

• Yodocus
Even met BOL gebeld. Krijg per e-mail nog bericht of de sleeve daadwerkelijk in de doos zit voor die prijs.

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True