Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
Yodocus schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:42:
Even met BOL gebeld. Krijg per e-mail nog bericht of de sleeve daadwerkelijk in de doos zit voor die prijs.
Oke ik ben zeer benieuwd naar het antwoord! ;) wel raar dat ze het niet meteen wisten?

[ Voor 9% gewijzigd door androidlover op 10-01-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Ik vind het vreemd dat je hem hier wel al kan kopen, maar als via google Engelstalige verkooppunten zoek, geven die meestal aan dat hij er nog niet is. Soms zijn de specs of prijs zelfs nog helemaal verkeerd. Maakt niet zoveel uit, maar ik vind het toch ongewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
tzou wel hard genaait zijn als bol.com eerst klanten trekt door te zeggen dat er een toetsenbord bij zit en daarna verteld dat het een foutje was :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:42
Zo wat een ontwikkeling in dit topic toen ik op school zat :P

Als er bij Bol.com toetsenbord+sleeve bij zit bestel ik morgen meteen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
Yodocus schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:42:
Even met BOL gebeld. Krijg per e-mail nog bericht of de sleeve daadwerkelijk in de doos zit voor die prijs.
Een reden dat ze niet via de telefoon reageren is denk ik dat je dan keihard bewijs hebt dat hij erbij had moet zitten wanneer hij er niet bij zit. Dan moeten ze wel leveren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
Is er iemand die hem besteld heeft bij bol.com die het gewicht weet van het pakket? Aan de hand van het gewicht zouden we kunnen weten of er een toetsenbord wordt bijgeleverd. je gewicht zou je kunnen checken op de website van postnl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVE91
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 12:32
Er is volgens mij ook helemaal geen versie waar het toetsenbord met sleeve in de doos zit, dus zullen er 2 doosies moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
NVE91 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 18:20:
Er is volgens mij ook helemaal geen versie waar het toetsenbord met sleeve in de doos zit, dus zullen er 2 doosies moeten komen.
Bol verstuurd 2 pakketjes meestal wel in 1 doos.

ik wacht op morgen 15.00 :P

[ Voor 6% gewijzigd door triesvan op 10-01-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik heb net even wat snelheidstests gedaan tussen de Vivo Tab RT en de Vivo Tab Smart. De Vivo Tab Smart was in alle gevallen sneller. Telkens steeds 1 a 2 seconden sneller in het starten van diverse metro apps. In Desktop mode liggen de verschillen nog iets dichter bij elkaar, applicaties zoals configuratiescherm of Deze Computer openen bijna even snel, maar toch altijd in het voordeel van de Vivo Tab Smart. Tijdens deze tests was de Vivo Tab RT geen enkele keer sneller dan de Vivo Tab Smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:08
Ik heb hem besteld bij bol.com, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Uit het aanbiedingen forum:
Geachte heer/mevrouw,

U wilt graag weten of er een toetsenbord wordt meegeleverd met het artikel 'Asus VivoTab Smart (ME400C) 64GB - Zwart'. Wij hebben dit voor u nagekeken en het artikel wordt geleverd inclusief 3-in-1 sleeve (Toetsenbord, standaard en bescherming).

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
xxxxxxx

bol.com Klantenservice
www.bol.com

Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht.
@androidlover
Ik verwacht morgen wel om 15.01 een post in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Prijs bij bol.com is nu wel verhoogd naar 534,95 zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
joblamie schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:00:
Komt omdat hij bij Bol zelf uitverkocht is, wordt nu afgehandeld door Twizzo ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 03:09
joblamie schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 18:33:
Ik heb net even wat snelheidstests gedaan tussen de Vivo Tab RT en de Vivo Tab Smart. De Vivo Tab Smart was in alle gevallen sneller. Telkens steeds 1 a 2 seconden sneller in het starten van diverse metro apps. In Desktop mode liggen de verschillen nog iets dichter bij elkaar, applicaties zoals configuratiescherm of Deze Computer openen bijna even snel, maar toch altijd in het voordeel van de Vivo Tab Smart. Tijdens deze tests was de Vivo Tab RT geen enkele keer sneller dan de Vivo Tab Smart.
Niet zo gek dat ie sneller is. Hij heeft immers een snellere proc aan boord.
En hoe gaat het draaien en bedienen van x86 apps? Geen problemen met drivers of performance en dergelijken? Kan hij met Daemon Tools omgaan? Dan kan je in ieder geval nog van iso'tjes installeren. Ben toch benieuwd naar de beperkingen die je tegenkomt. De voordelen kan ik me wel een beetje inbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:10:
[...]

En hoe gaat het draaien en bedienen van x86 apps? Geen problemen met drivers of performance en dergelijken? Kan hij met Daemon Tools omgaan? Dan kan je in ieder geval nog van iso'tjes installeren. Ben toch benieuwd naar de beperkingen die je tegenkomt. De voordelen kan ik me wel een beetje inbeelden.
Geen problemen met Daemon Tools. Ik gebruik geen zware software, maar wat ik tot nu toe geinstalleerd heb trekt ie prima. Absoluut geen performance problemen, tot nu toe vind ik het een heerlijke tablet. Ik gebruik geen randapparatuur dus met drivers nog niet te maken gehad.

Voor sommige x86 apps merk je dat het soms niet even makkelijk te bedienen is met touch. Morgen ontvang ik echter de Microsoft Sculpt bluetooth muis, ik verwacht ook daarmee eigenlijk geen problemen. Je kunt wel e.e.a. groter zetten onder de beeldscherm instellingen. Standaard staat dit op kleiner (100%) maar je kunt dit ook op normaal zetten (125%). Dit scheelt enorm in de bedienbaarheid van x86 applicaties, maar omdat alles groter is paster wel minder op het scherm natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Poops_McGhee schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:10:
[...]

In Windows 8 is het toch niet nodig om deamon tools te installeren? Ik openen met mijn rt versie gewoon iso bestanden en kan dan mijn films afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huit
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:31
joblamie schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:27:
Wat ik wel mis is een certificaat van echtheid op de tablet, wat mij meteen de vraag doet oproepen: Welke product key moet ik gebruiken bij een eventuele herinstallatie van Windows 8 mocht dat ooit nodig zijn.
Is het mogelijk om een image van de disc te maken? Of is het een ESP/MSR disc; daar een image van terugzetten kan toch niet zo 1-2-3?

Heb trouwens net een witte besteld bij bol. Is voor mijn echtgenote maar als ie bevalt komt er ook een zwarte voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
@Certificaat

Volgens mij zit dat tegenwoordig in de Bios en is er geen code of zoiets dergelijks meer nodig bij een nieuwe installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
joblamie schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:28:
[...]

Geen problemen met Daemon Tools. Ik gebruik geen zware software, maar wat ik tot nu toe geinstalleerd heb trekt ie prima. Absoluut geen performance problemen, tot nu toe vind ik het een heerlijke tablet. Ik gebruik geen randapparatuur dus met drivers nog niet te maken gehad.

Voor sommige x86 apps merk je dat het soms niet even makkelijk te bedienen is met touch. Morgen ontvang ik echter de Microsoft Sculpt bluetooth muis, ik verwacht ook daarmee eigenlijk geen problemen. Je kunt wel e.e.a. groter zetten onder de beeldscherm instellingen. Standaard staat dit op kleiner (100%) maar je kunt dit ook op normaal zetten (125%). Dit scheelt enorm in de bedienbaarheid van x86 applicaties, maar omdat alles groter is paster wel minder op het scherm natuurlijk.
Goed om te lezen dat je zo positief bent. Mijn tablet komt als het goed is inclusief een toetsenbord en touchpad en dat zou echt ideaal zijn voor het besturen van sommige apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
joblamie schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:00:
Alleen de zwarte is uitverkocht. De witte is nog voor 499 te koop. niet gek dat hij uitverkocht is trouwens. het is echt een goede deal inclusief toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 03:09
[...]

Goed om te zien dat het prima loopt. Ik weet nog niet of ik hem erbij ga halen. Toevallig heb ik de Sculpt BT muis in gebruik. Die doet het prima met Win 8 (RT). Heb er ook de Wedge keyboard naast. Prima combo.
Het verschil is me denk ik net te klein om nog eens 500 extra uit te gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
[...]

Mooi om lezen dat je blij mee bent! :D Snap persoonlijk niet dat er op fp zoveel mensen tegen Windows 8 zijn. Nu ik mijn Surface sync tussen mijn laptop, desktop en htpc komt echt de kracht van het Windows 8 platform naar boven. Daarnaast vind ik Windows 8 (rt) tot nu toe wat heb ik gezien qua osen (verkoop op mijn werk echt bijna alle mainstream modellen) het beste op de markt. Vooral ie10 is echt een verademing in tegenstelling tot al die mobiele browsers van de concurrenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NS011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-08 13:54
Ik heb hem ook via bol.com besteld en het pakketje wordt eind van de middag bezorgd. Al vrees ik toch echt dat het alleen om de tablet gaat.

Joblamie heeft eerder gepost dat zijn pakket met ook alleen de tablet 1280gram was... Die van mij, dus zogenaamd met de 3-1 sleeve (toetsenbord etc) komt uit op 1405gram. Dit geeft mij weinig hoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
NS011 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:50:
Ik heb hem ook via bol.com besteld en het pakketje wordt eind van de middag bezorgd. Al vrees ik toch echt dat het alleen om de tablet gaat.

Joblamie heeft eerder gepost dat zijn pakket met ook alleen de tablet 1280gram was... Die van mij, dus zogenaamd met de 3-1 sleeve (toetsenbord etc) komt uit op 1405gram. Dit geeft mij weinig hoop..
Het weegt wel meer, weet alleen niet hoeveel zo'n sleeve en toetsenbord zouden wegen.

Edit: Het zou wel erg dom zijn van bol.com, de tablet is uitverkocht en dan zou men nog niet door hebben dat hij niet inclusief toetsenbord/keyboard wordt geleverd.

[ Voor 13% gewijzigd door androidlover op 11-01-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NS011
Ja dat klopt, maar dat verschil van 125gram kan bijvoorbeeld al makkelijk worden gemaakt door het foldertje wat bol.com standaard bij al zijn bestellingen in de doos doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
NS011 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:58:
Ja dat klopt, maar dat verschil van 125gram kan bijvoorbeeld al makkelijk worden gemaakt door het foldertje wat bol.com standaard bij al zijn bestellingen in de doos doet.
Tjah als hij er niet bij zit dan ga ik maar 30 dagen mee spelen en stuur ik hem terug als het toetsenbord ergens goedkoper is icm met de tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Check hier trouwens het verschil in display tussen de Vivo Tab RT (links) en de Vivo Tab Smart (rechts). Als ie uit staat, dan is de voorkant van de RT versie pikzwart en verschil tussen rand en scherm niet zichtbaar. Op de Smart versie helaas wel.

https://www.dropbox.com/s...-01-13%2018%2035%2014.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NS011
androidlover schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:04:
[...]

Tjah als hij er niet bij zit dan ga ik maar 30 dagen mee spelen en stuur ik hem terug als het toetsenbord ergens goedkoper is icm met de tab.
Dat lijkt mij ook wel wat.. Maar gaan ze een product dat bijna een maand gebruikt is nog wel accepteren dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
NS011 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:15:
[...]

Dat lijkt mij ook wel wat.. Maar gaan ze een product dat bijna een halve maand gebruikt is nog wel accepteren dan??
Dat staat wel in de voorwaarden. heb wel eens een televisie gekocht en daarna retour gestuurd en toen deed men ook niet moeilijk. Heb goede ervaringen met de retour mogelijkheid van bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
joblamie schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:14:
Check hier trouwens het verschil in display tussen de Vivo Tab RT (links) en de Vivo Tab Smart (rechts). Als ie uit staat, dan is de voorkant van de RT versie pikzwart en verschil tussen rand en scherm niet zichtbaar. Op de Smart versie helaas wel.

[afbeelding]
Hoe zou dat komen? maakt voor mij opzich niet zoveel uit hoor daar niet van. Merk je ook iets van het verschil in beeld kwaliteit als ze aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
Hier vermelden ze LTE en HSPA mogelijkheden, ik dacht dat deze tab dit niet had? Waar moet de sim dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
androidlover schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:17:
[...]
Hoe zou dat komen? maakt voor mij opzich niet zoveel uit hoor daar niet van. Merk je ook iets van het verschil in beeld kwaliteit als ze aan staan?
Geen idee, ik vind het ook geen ramp. Hoewel de RT er daardoor wel meer 'sexy' uit ziet dan de Smart. Als ze aanstaan zie ik weinig tot geen verschil.

[ Voor 8% gewijzigd door joblamie op 11-01-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
Yohsoog schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:18:
[...]

Hier vermelden ze LTE en HSPA mogelijkheden, ik dacht dat deze tab dit niet had? Waar moet de sim dan in?
Volgens de asus website klopt dit niet. De asus vivo tab rt is wel optioneel met lte en hspa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 21-09 15:29

Sick Nick

Drop the top!

De smart is gewoon IPS terwijl de RT een Super IPS+ scherm heeft, veel feller en zo te zien ook een andere coating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
Sick Nick schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:25:
De smart is gewoon IPS terwijl de RT een Super IPS+ scherm heeft, veel feller en zo te zien ook een andere coating.
in deze videoreview wordt verteld dat het met de brightness wel goed zit maar dat de coating en vooral de kijkhoek tegen vallen.

YouTube: ASUS Vivotab Smart Review (Windows 8) - Tablet-News.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:58
In deze review geeft een user aan in het commentaar (of beter gezegd, de gebruiker stelt de vraag) of het opladen via de USB-poort gaat. Als dat namelijk zo is, dan kan je geen USB-apparaten aansluiten als de tab aan de stroom hangt. Dat zou wel jammer zijn. Kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Luuk1983 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:34:
[...]

In deze review geeft een user aan in het commentaar (of beter gezegd, de gebruiker stelt de vraag) of het opladen via de USB-poort gaat. Als dat namelijk zo is, dan kan je geen USB-apparaten aansluiten als de tab aan de stroom hangt. Dat zou wel jammer zijn. Kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?
Volgens mij is dat vrij makkelijk te bevestigen: er zijn geen andere ingangen dan Micro HDMI, MicroUSB en kaartlezer.
Enige optie om op te laden is dus via usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
Luuk1983 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:34:
[...]

Ik vrees dat hij gelijk heeft. Mijn samsung s3 moet ik ook opladen met de micro usb poort.

edit: maar met 10 uur playback is de accu wel erg goed te noemen :)

[ Voor 6% gewijzigd door androidlover op 11-01-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:58
androidlover schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:37:
[...]

Ik vrees dat hij gelijk heeft. Mijn samsung s3 moet ik ook opladen met de micro usb poort.

edit: maar met 10 uur playback is de accu wel erg goed te noemen :)
Dat is wel serieus minder. Ik ben de tab aan het overwegen om als 'computer' in de woonkamer te gebruiken. Dus als tab op de bank, maar met muis + toetsenbordje aan tafel/bureau als 'vaste computer', dus aan de stroom, met toetsenbord, muis en eventueel externe monitor. Maar als je 'm dan niet aan de opladen kan hangen... das toch wel heel erg minder!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
Luuk1983 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:41:
[...]

Dat is wel serieus minder. Ik ben de tab aan het overwegen om als 'computer' in de woonkamer te gebruiken. Dus als tab op de bank, maar met muis + toetsenbordje aan tafel/bureau als 'vaste computer', dus aan de stroom, met toetsenbord, muis en eventueel externe monitor. Maar als je 'm dan niet aan de opladen kan hangen... das toch wel heel erg minder!
Als je de tab wilt gebruiken als computer zou ik eerder voor de acer w700 kiezen. die heeft een i3 processor, full hd maar is veel dikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroPower
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-01-2024
De mensen die van Bol (hopelijk) de 3-in-1 Transleeve krijgen, welke kleur is deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 09:34
de eerste review staat op bol.com, hij is zonder 3 in 1 sleeve geleverd!
http://www.bol.com/nl/p/a...b-zwart/9200000009714963/

Ik weiger 'm straks bij de postbode, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
woutwout schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:47:
de eerste review staat op bol.com, hij is zonder 3 in 1 sleeve geleverd!
http://www.bol.com/nl/p/a...b-zwart/9200000009714963/

Ik weiger 'm straks bij de postbode, denk ik.
Ze willen hem nog proberen te sturen binnen 4 dagen. Ik zou nog ff wachten met weigeren.

En nog steeds niet de advertentie wijzigen: dit is gewoon op een oneerlijke manier veel verkopen :(

[ Voor 11% gewijzigd door androidlover op 11-01-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
ZeroPower schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:45:
De mensen die van Bol (hopelijk) de 3-in-1 Transleeve krijgen, welke kleur is deze?
De transleeve is dezelfde kleur als je tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NS011
Aangezien de Transleeve nog nergens te krijgen is, zullen ze bij bol.com deze dus zeer waarschijnlijk ook niet binnen een aantal dagen alsnog opsturen. Daarom zullen ze (voor hun de beste optie) vragen om het product terug te sturen. Ik zou eerder willen dat ze toezeggen om de Transleeve op te sturen wanneer deze beschikbaar is (eind deze maand volgens vele berichten)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
NS011 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:04:
Aangezien de Transleeve nog nergens te krijgen is, zullen ze bij bol.com deze dus zeer waarschijnlijk ook niet binnen een aantal dagen alsnog opsturen. Daarom zullen ze (voor hun de beste optie) vragen om het product terug te sturen. Ik zou eerder willen dat ze toezeggen om de Transleeve op te sturen wanneer deze beschikbaar is (eind deze maand volgens vele berichten)..
Ik heb een email gedaan en gevraagd naar een alternatief. Daarnaast heb ik ze dringend gevraagd de advertentie te wijzigen. Ik ben benieuwd naar het het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
Bol.com heeft de website al een beetje aangepast. http://www.bol.com/nl/m/e...ablets/N/10656/index.html

hier is de titel inclusief toetsenbord, toetsenbord en standaard verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 15:43
mmm, welke tablet is dit nu die bij asus online staat op hun pagina?

http://be.asus.com/nl/Tablet/VivoTab/ASUS_VivoTab/

Ik vermoed de Asus Vivotab RT, gezien de docking die ze erbij laten zien?

Kan je ergens de verschillen tussen beide toestellen zien mbt hardware, of is er geen verschil tussen hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
Leffunk schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:10:
mmm, welke tablet is dit nu die bij asus online staat op hun pagina?

http://be.asus.com/nl/Tablet/VivoTab/ASUS_VivoTab/

Ik vermoed de Asus Vivotab RT, gezien de docking die ze erbij laten zien?

Kan je ergens de verschillen tussen beide toestellen zien mbt hardware, of is er geen verschil tussen hardware?
Dit is niet de vivotab rt het is deze:

pricewatch: Asus VivoTab TF810C Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
Ik kwam nog op een site die jullie misschien nog niet hebben gezien.

http://eee.asus.com/en/vivotab-smart/features

Als je op spec drukt zie je een plaatje van de tab. En daar zie je staan sim tray sim ejection. zou er dan toch een sim kaart in passen?

edit: krijg net een mailtje van bol.com:
U geeft aan dat het toetsenboord en bescherming niet worden meegeleverd bij uw Asus vivo smart tablet met bestelnummer 0651546536

Onze welgemeende excuses voor deze verwarring.

Het is zo dat wij er namelijk vanuit gaan dat u de bijhorende accessoires wel mee geleverd krijgt zoals vermeld in de advertentie.

Mocht dit niet het het geval zijn, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

[ Voor 48% gewijzigd door androidlover op 11-01-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
androidlover schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:35:
Als je op spec drukt zie je een plaatje van de tab. En daar zie je staan sim tray sim ejection. zou er dan toch een sim kaart in passen?[...]
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
jammer haha. wat zou het dan kunnen zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door androidlover op 11-01-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
androidlover schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:05:
[...]

jammer haha. wat zou het dan kunnen zijn?
Die sim tray zit er simpelweg niet op. Dus op die plek zit er niks. Misschien wel op een toekomstig 3G model, maar niet op deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de asus vivo tab smart binnen van bol.com.
Zonder de trans sleeve ! Meteen gebeld; ze zeggen dat het nagezonden wordt en dat ik gewoon mijn tablet kan gebruiken.
Maar wat als ze hem niet na kunnen leveren ?
Wie heeft daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:25:
Ik heb de asus vivo tab smart binnen van bol.com.
Zonder de trans sleeve ! Meteen gebeld; ze zeggen dat het nagezonden wordt en dat ik gewoon mijn tablet kan gebruiken.
Maar wat als ze hem niet na kunnen leveren ?
Wie heeft daar ervaring mee?
Als ze hem niet na leveren kun je hem altijd terugsturen en dan krijg je je geld terug. Maar je zou ook een alternatieve oplossing kunnen eisen. heb daar echter geen ervaring mee.

edit: wat ik wel vreemd vind is dat bol.com net doen of ze het nog niet door hebben dat hij bij niemand is meegeleverd. Ik kreeg namelijk een mailtje van dat ze er van uit gingen dat hij er wel bij zit. Ze zullen toch wel door hebben dat hij er bij niemand bij zit?

[ Voor 20% gewijzigd door androidlover op 11-01-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yodocus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 15:14
Inmiddels ook de tablet binnen, zonder sleeve! Eerst maar eens bellen, op mijn telefoontje gisteren heb ik geen reactie gehad.

Ik weet een grap over UDP maar het kan dat hij niet overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
ook ik heb 'm zonder sleeve ontvangen, klantenservice geeft aan dat ik 'm retour kan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
woutwout schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:45:
ook ik heb 'm zonder sleeve ontvangen, klantenservice geeft aan dat ik 'm retour kan sturen.
Heb je niet gevraagd of ze het nog konden naleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yodocus
De persoon die ik sprak wist niet zoveel, ik krijg nog bericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yodocus
De prijs is inmiddels gewijzigd naar € 534,49 op de website van bol.com Laat maar, de Twizzo prijs werd getoond.

[ Voor 25% gewijzigd door Yodocus op 11-01-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
androidlover schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:48:
[...]

Heb je niet gevraagd of ze het nog konden naleveren?
Ja, heb ik gevraagd. Maar policy was om bij incomplete artikelen te retourneren en een nieuwe bestelling te doen. Daar bleef hij bij.
Heb eerlijk gezegd geen zin in verdere discussie, hij gaat retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
  • Laatst online: 20-09 16:04
ik heb net gebeld met bol.com en ze gaan de sleeve opsturen wanneer hij binnen is en ik kan me tablet gewoon gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
dedoi schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:59:
ik heb net gebeld met bol.com en ze gaan de sleeve opsturen wanneer hij binnen is en ik kan me tablet gewoon gebruiken
Dat is mooi geregeld dan! dat ga ik dan ook maar vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
woutwout schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:58:
[...]

Ja, heb ik gevraagd. Maar policy was om bij incomplete artikelen te retourneren en een nieuwe bestelling te doen. Daar bleef hij bij.
Heb eerlijk gezegd geen zin in verdere discussie, hij gaat retour.
de quote hierboven was mijn conclusie, 20 minuten geleden.

Maar ben net spontaan gebeld door een andere medewerker van bol.com. Er waren meerdere meldingen binnengekomen (joh, van wie ;) ) en ze gaan nakijken hoe en wanneer ze de sleeve kunnen nabezorgen. Ik krijg daar nog bericht over. En het verzoek om nog niet retour te sturen. Ik wacht af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dedoi schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:59:
Dat werd dus ook tegen mij gezegd, maar als ze die sleeve nu niet kunnen leveren weet ik niet of ik deze tablet wel wil.
Gaan ze dan niet moeilijk doen als je hem gebruikt heb ?
Het moet volgens de regels van bol. ongebruikt zijn en degene die ik sprak klonk niet erg ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVE91
Tot bol.com erachter komt dat de sleeve 120 euro kost.
Stelletje hersendooien hebben hun in dienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
Hier ook geen sleeve, straks ook eens bellen.
NVE91 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:16:
Inderdaad! Heb er weinig hoop in dat die nadien nog wordt opgestuurd.

[ Voor 72% gewijzigd door Mee_ op 11-01-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
Mee_ schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:17:
Hier ook geen sleeve, straks ook eens bellen.

[...]

Inderdaad! Heb er weinig hoop in dat die nadien nog wordt opgestuurd.
Maar als al die tablets terug gestuurd worden, zullen ze ook niet fijn vinden. Dus wie weet :P

[ Voor 3% gewijzigd door androidlover op 11-01-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

NVE91 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:16:
Stelletje hersendooien hebben hun in dienst
Zal wel meevallen toch? het is toch een variant van deze producten?

http://www.beslist.nl/pro...former_Prime_Black_TF201/

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
Jelte,89 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:33:
[...]

In amerika zijn ze 129 dollar, en in engeland 80 pond ;) reken maar na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
[...]

Daar zit geen toetsenbord bij, bij de 3-1 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Ik denk dat je vrij sterk in je schoenen staat om die sleeve alsnog te krijgen als hij er eenmaal is, mits jullie screenshots hebben gemaakt van de bol.com website gisteren. Desalniettemin blijkt hier uit maar weer dat een organisatie als bol.com grotendeels bestaat uit callcenter personeel dat echt nergens inhoudelijk echt iets van af weet en allemaal maar wat roepen. Dit was mijn verwachting al, vandaar dat ik de kans ook echt heel klein achtte dat de sleeve er wél bij zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
[...]

Zit ook nog een bluetooth toetsenbord met trackpad bij.
Of zou moeten :).
joblamie schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:34:
Ik denk dat je vrij sterk in je schoenen staat om die sleeve alsnog te krijgen als hij er eenmaal is, mits jullie screenshots hebben gemaakt van de bol.com website gisteren.
Heb een screenshot genomen gisteren...

[ Voor 30% gewijzigd door Mee_ op 11-01-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joblamie schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:34:
Ik denk dat je vrij sterk in je schoenen staat om die sleeve alsnog te krijgen als hij er eenmaal is, mits jullie screenshots hebben gemaakt van de bol.com website gisteren. Desalniettemin blijkt hier uit maar weer dat een organisatie als bol.com grotendeels bestaat uit callcenter personeel dat echt nergens inhoudelijk echt iets van af weet en allemaal maar wat roepen. Dit was mijn verwachting al, vandaar dat ik de kans ook echt heel klein achtte dat de sleeve er wél bij zou zitten.
Geen screenshot, wel uitgeprint, kan altijd nog scannen.
Het lijkt mij dat we toch wel sterk staan, tenslotte wordt het 2x genoemd in de tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:13
Aangezien het er nog steeds bij staat EN het ondertussen bevestigt is door personeel van Bol.com denk ik dat ze wel moeten naleveren in dit geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yodocus
Ik heb gisteren de webpagina opgeslagen en een screenshot gemaakt voor de zekerheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
Hij zat er niet bij... wat een verassing. maar het wordt zo spoedig mogelijk nagezonden :P laten we het hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-01 23:35
Ik haal hem dan toch aan het eind van de maand zoals ik in eerste instantie al wilde doen.
Ik hoop voor diegene die hem van Bol.com hebben, dat ze de sleeve en tobo nog binnenkrijgen. Al ben ik bang dat ze het op een retour gaan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
mailtje gehad :(
Op donderdag 10 januari 2013 heeft u de ‘Asus VivoTab Smart’ besteld onder bestelnummer 8089678920.

Er heeft helaas onjuiste informatie op onze website gestaan. De Asus Vivo Tab Smart wordt niet geleverd met de 3-in-1-sleeve omdat deze of een alternatieve accessoire, niet beschikbaar is bij Asus. Wij begrijpen dat dit heel vervelend voor u is.

Als u de bestelling nog niet heeft ontvangen, dan kunt u deze annuleren in uw bestelstatus. Een eventuele gebruikte cadeaubon wordt dan binnen 48 uur opgewaardeerd. Heeft u met iDeal betaald, dan wordt het door u betaalde bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. Bij een betaling via Maestro is dit drie weken. Heeft u de betaalmethode creditcard gekozen, dan is nog niets op in rekening gebracht.

Heeft u de Tab al ontvangen en wilt u deze om bovenstaande reden niet behouden, dan kunt u uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Hiervoor dient u het artikel eerst retour te melden in uw account. Onder ‘Bestellingen’ vindt u bij de betreffende bestelling een retourbutton. Als u op deze button klikt, ontvangt u het retouradres en de instructies voor verzending. In uw account ziet u terug welke artikelen u retour heeft gemeld. Hier kunt u eventueel nogmaals het retouradres en de retourinstructies opvragen door te klikken op de button 'Bekijk retourinstructies'. Zonder de retouraanvraag wordt uw retourzending niet verwerkt en blijft de betalingsverplichting bestaan. Als de retourtermijn is verstreken, krijgt u hiervan melding zodra u op de button klikt. Het is dan niet meer mogelijk om het artikel te retourneren.

Bol.com accepteert uw retourzending wanneer die in de originele verpakking geretourneerd wordt. Als u een pakket op het postkantoor afgeeft, ontvangt u een verzendbevestiging voorzien van een Track & Trace code. Wij verzoeken u vriendelijk om dit bewijs zorgvuldig te bewaren. Het is mogelijk dat wij hier in een later stadium om vragen.

Zodra wij uw retourzending hebben verwerkt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Heeft u de betaling al voldaan, dan wordt het bedrag op uw rekening teruggestort of een gebruikte cadeaubon opgewaardeerd. Als u betaald heeft met iDEAL, dan staat het door u betaalde bedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening. Als u heeft betaald met creditcard of Maestro, houdt u dan rekening met een verwerkingstijd van drie weken. In uw digitale overzicht is de terugstorting al wel zichtbaar binnen 5 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Er staat nog steeds dat er een 3 in 1 sleeve bij zit. Echt heel matige actie dit van Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb dit mailtje ontvangen en geantwoord dat ik hier niet mee accoord ga.
Ze hebben wel een verplichting naar de consument toe, bovendien is de website nog steeds niet aangepast.
Ik ga dit weekend hard nadenken en een review op tablet magazine lezen dat dit weekend verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:17:
Ook ik heb dit mailtje ontvangen en geantwoord dat ik hier niet mee accoord ga.
Ze hebben wel een verplichting naar de consument toe, bovendien is de website nog steeds niet aangepast.
Ik ga dit weekend hard nadenken en een review op tablet magazine lezen dat dit weekend verschijnt.
Ik heb gereageerd dat ik wel wil wachten totdat de 3-1 sleeve beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Die mensen die hem nu binnen hebben, het zij zonder dock wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
triesvan schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:30:
Die mensen die hem nu binnen hebben, het zij zonder dock wat zijn jullie ervaringen?
Ik vind hem heel mooi, hij is lekker snel. apps installeren is handig maar vind de internet explorer browser lekkerder werken dan chrome. moet de camera enzo nog gaan testen dus daar kan ik nog niet veel over zeggen. Wel valt het tegen dat vlc 1080p mkvs niet afspeelt. Alleen 720p.

maar je hebt wel een muis nodig voor het desktop gedeelte. dus heb echt dat dock nodig

[ Voor 8% gewijzigd door androidlover op 11-01-2013 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
androidlover schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:35:
[...]

Ik vind hem heel mooi, hij is lekker snel. apps installeren is handig maar vind de internet explorer browser lekkerder werken dan chrome. moet de camera enzo nog gaan testen dus daar kan ik nog niet veel over zeggen. Wel valt het tegen dat vlc 1080p mkvs niet afspeelt. Alleen 720p.
Ga je hem houden of terug sturen?

ik twijfel nog zo erg tussen deze en Surface :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
triesvan schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:38:
[...]

Ga je hem houden of terug sturen?

ik twijfel nog zo erg tussen deze en Surface :X
Ik ga hem terugsturen als ik ergens deze tablet kan kopen inclusief toetsenbord voor een lagere prijs. Anders wacht ik tot het dock uitkomt. kan tot 30 dagen wachten voordat ik hem retour doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-01 23:35
Weet iemand of Tweakers nog met een review komt van deze tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
Waarom speelt vlc geen 1080 mkv? Is dat een beperking in de app(als die er is) of kan het apparaat dit niet aan?
En kan je ook het afspelen op een extern 1080p scherm testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 12:58
Yohsoog schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:54:
Waarom speelt vlc geen 1080 mkv? Is dat een beperking in de app(als die er is) of kan het apparaat dit niet aan?
En kan je ook het afspelen op een extern 1080p scherm testen?
De hardware kan dit echter heb je de juiste Codecs nodig.
Er staan wat handleidingen icm MP classic op internet waarna je gewoon netjes 1080p via de GPU kan afspelen.

Voorbeeldje: YouTube: Guida - Vedere Full HD 1080P su Eee PC X101CH (e Cedar Trail)

[ Voor 15% gewijzigd door Monkeyk2010 op 11-01-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Deze week mijn aandacht op deze tablet gevestigd. Dit is de meest interessante tablet voor mij, het enige jammere is geen 1920 x 1080 pixels en geen USB 3.0. Maar dan zou de prijs ook wat hoger liggen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
Monkeyk2010 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:38:
[...]

De hardware kan dit echter heb je de juiste Codecs nodig.
Er staan wat handleidingen icm MP classic op internet waarna je gewoon netjes 1080p via de GPU kan afspelen.

Voorbeeldje: YouTube: Guida - Vedere Full HD 1080P su Eee PC X101CH (e Cedar Trail)
Goede tip, na het downloaden van klite codec pack is 1080p nu bijna helemaal vloeiend. alleen toen het beeld heel snel bewoog ff niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVE91
androidlover schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 19:00:
[...]

Goede tip, na het downloaden van klite codec pack is 1080p nu bijna helemaal vloeiend. alleen toen het beeld heel snel bewoog ff niet meer
Waarom 1080p afspelen op een scherm dat geen 1080p is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
NVE91 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 19:07:
[...]

Waarom 1080p afspelen op een scherm dat geen 1080p is ?
omdat ik alleen maar 1080p mkv's heb.

krijg net een emailtje van bol.com
U heeft contact opgenomen met de bol.com Klantenservice omdat u ondanks de vermelding op onze website wenst dat de 3-in-1-sleeve voor bij uw 'Asus VivoTab Smart' later wordt nageleverd. Wij begrijpen dat het bijzonder vervelend is dat dit accessoire niet leverbaar blijkt.
Het is voor bol.com niet mogelijk om dit artikel na te zenden.
Om u toch van dienst te kunnen zijn, hebben we uw vraag naar de betreffende afdeling doorgestuurd. Zodra we een antwoord ontvangen, wordt u op de hoogte gebracht. Normaal gesproken kunnen we, uiteraard afhankelijk van de vraag, binnen een week antwoorden.

[ Voor 60% gewijzigd door androidlover op 11-01-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVE91
120 euro terug eisen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmstein
  • Laatst online: 17:02
Ja ik heb ook al financiële compensatie gevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
EDIT: Nevermind, die sleeve was voor de Android variant

[ Voor 74% gewijzigd door triesvan op 11-01-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
triesvan schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 19:59:
EDIT: Nevermind, die sleeve was voor de Android variant
tf201, dat is een android tablet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huit
  • Laatst online: 21:31
Heb hem binnen (zonder sleeve) en tot nu toe bevalt hij goed. Ben er lekker mee aan het spelen, maar door die spielrij vraag ik me wel steeds af hoe ik eventueel Windows 8 opnieuw zou kunnen installeren?? Heeft iemand een idee? Er is niet zoiets als een F2 of F8 waar je tijdens de boot op kunt drukken. Of is er in Window zelf een of andere optie als "restore factory default"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Huit schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:06:
Heb hem binnen (zonder sleeve) en tot nu toe bevalt hij goed. Ben er lekker mee aan het spelen, maar door die spielrij vraag ik me wel steeds af hoe ik eventueel Windows 8 opnieuw zou kunnen installeren?? Heeft iemand een idee? Er is niet zoiets als een F2 of F8 waar je tijdens de boot op kunt drukken. Of is er in Window zelf een of andere optie als "restore factory default"?
Ja die is er wel, moet je even onder PC-Instellingen kijken volgens mij.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste