Poops_McGhee schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:10:
[...]
Niet zo gek dat ie sneller is. Hij heeft immers een snellere proc aan boord.
En hoe gaat het draaien en bedienen van x86 apps? Geen problemen met drivers of performance en dergelijken? Kan hij met Daemon Tools omgaan? Dan kan je in ieder geval nog van iso'tjes installeren. Ben toch benieuwd naar de beperkingen die je tegenkomt. De voordelen kan ik me wel een beetje inbeelden.
Geen problemen met Daemon Tools. Ik gebruik geen zware software, maar wat ik tot nu toe geinstalleerd heb trekt ie prima. Absoluut geen performance problemen, tot nu toe vind ik het een heerlijke tablet. Ik gebruik geen randapparatuur dus met drivers nog niet te maken gehad.
Voor sommige x86 apps merk je dat het soms niet even makkelijk te bedienen is met touch. Morgen ontvang ik echter de Microsoft Sculpt bluetooth muis, ik verwacht ook daarmee eigenlijk geen problemen. Je kunt wel e.e.a. groter zetten onder de beeldscherm instellingen. Standaard staat dit op kleiner (100%) maar je kunt dit ook op normaal zetten (125%). Dit scheelt enorm in de bedienbaarheid van x86 applicaties, maar omdat alles groter is paster wel minder op het scherm natuurlijk.