Wel veel reflecties vind ik, echt storend voor mij. Bestaat daar iets voor om op zo'n scherm te plakken zodat het meer mat is?
Dank je gevonden. Kan ik toch wat geruster spelentriesvan schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:07:
[...]
Ja die is er wel, moet je even onder PC-Instellingen kijken volgens mij.
Ik ben toch aan het denken om de vivotab smart terug te sturen. Kheb niet echt behoefte aan volledig windows 8 en met windows rt kan je denk ik ook meer dan genoeg. Daarnaast heb je een toetsenbord wat je echt vast kan maken aan de tablet en er zit een accu in.
Dus voor school en office/internet zou jij RT aanraden?androidlover schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:42:
Ik ben toch aan het denken om de vivotab smart terug te sturen. Kheb niet echt behoefte aan volledig windows 8 en met windows rt kan je denk ik ook meer dan genoeg. Daarnaast heb je een toetsenbord wat je echt vast kan maken aan de tablet en er zit een accu in.
Het is maar net hoe graag je buiten de store wilt installeren. Beide platformen hebben hun voordelen. Ik mis zelf eigenlijk helemaal niet de vrijheid die ik met mijn laptop/htpc/desktop heb. Was deze tablet(heb de Surface rt) 13 inch geweest was het een ander verhaal geweest. Ik kan mijn files streamen vanaf mijn server, dropbox/skydrive bestanden offline opslaan, office bestanden maken en lekker browsen.triesvan schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:48:
[...]
Dus voor school en office/internet zou jij RT aanraden?
[ Voor 3% gewijzigd door vali op 11-01-2013 21:19 ]
Niet persee rt maar meer het voordeel van een vast toetsenbord. Denk niet dat zo'n bluetooth toetsenbord lekker werkt.triesvan schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:48:
[...]
Dus voor school en office/internet zou jij RT aanraden?
Ik heb de aanschaf van de Smart nog overwogen. Heb nu een Vivo RT en die voldoet heel goed. Voor het kleine beetje aan native windows applicaties dat ik werkelijk op een tablet kan gebruiken is een extra aanschaf van 500 euro niet te rechtvaardigen. Ik heb per slot van rekening ook nog een Win 8 desktop en laptop.androidlover schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:42:
Was het nou zo geweest dat ik helemaal geen Win 8 tablet had gehad, dan had ik zeker voor de Smart gegaan. Die is toch 100 euro goedkoper dan de RT..
wel jammer dat hiervan de windowstoets ontbreektandroidlover schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:46:
Ik zat te denken. Als het toetsenbord nou veel te duur zou zijn dan kan je toch ook bijvoorbeeld dit toetsenbord via bluetooth aansluiten? pricewatch: Logitech Cordless Mediaboard Pro (Qwerty)
Die is maar 50 euro en er zit ook nog een touchpad bij!

De vivotab smart is inmiddels helemaal van de website gehaald..
Is er iemand die na de mail van bol.com nog een toezegging heeft gehad op alsnog een nalevering van de sleeve of een andere (financiële) compensatie aangeboden heeft gekregen?
Is er iemand die na de mail van bol.com nog een toezegging heeft gehad op alsnog een nalevering van de sleeve of een andere (financiële) compensatie aangeboden heeft gekregen?
Kunnen jullie eens aan de achterkant drukken, in het midden onder het Asus logo, zeg maar daar waar de Windows toets aan de voorkant zit, maar dan aan de achterkant? Mijn Asus kraakt daar een beetje, alsof aan de binnenkant de lijm een beetje heeft losgelaten. Het boeit me niet heel veel, maar ben even benieuwd of jullie het ook hebben.
Nee alleen de bekende mail.NS011 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 09:56:
De vivotab smart is inmiddels helemaal van de website gehaald..
Zoals ik het lees verontschuldigen ze zich voor het feit dat de 3-in-1 sleeve er niet bij geleverd wordt omdat deze niet beschikbaar is bij Asus. Er wordt niet gezegd dat het een omschrijvingsfout is en de sleeve er überhaupt niet bijgeleverd wordt voor die prijs.
Dit laat in mijn ogen open wat er in de toekomst gebeurt als de sleeve wel door Asus leverbaar wordt, eind januari.
Nou ik moet zeggen dat mijn enthousiasme voor de vivotab smart wel een beetje gedaald is door dit topic. Vooral de 3-in-1 sleave lijkt me toch echt een stuk minder fijn dan bijvoorbeeld de docks van de transformer pads. Is er geen kans dat er toch nog een oplaad dock uitkomt dat compatible is met deze tablet (en misschien zelfs wat USB-aansluitingen heeft)?
Ik zou verder geen vergelijkbare tablets weten ( Win 8 ) die in dezelfde prijsklasse vallen helaas, dus het is een lastige keuze..
Ik zou verder geen vergelijkbare tablets weten ( Win 8 ) die in dezelfde prijsklasse vallen helaas, dus het is een lastige keuze..
Verwijderd
Sinds gisteren de vivotab binnen.
Alles valt en staat waar je gelukkiger bij voelt. Als je kiest voor een RT tablet, ben je verplicht, net zo als bij Apple, om alles via Microsoft aan te schaffen in hun Store. Als je daar geen problemen mee hebt, gewoon doen.
Voor mij is het zelf kunnen installeren van software wel een must, dus heb ik gekozen voor de volwaardige windows.
V.w.b. de vivo en de eerste stappen. Alleen het updaten van windows is vreselijk traag
en niet altijd heeft windows door dat je een invulveld wilt gaan gebruiken. In de klassieke mode doet gelukkig rotate scherm het netjes.
Het enige wat een beetje tegen viel, er zat rommel op het scherm. De eerste stap was dus schoonmaken.
Alles valt en staat waar je gelukkiger bij voelt. Als je kiest voor een RT tablet, ben je verplicht, net zo als bij Apple, om alles via Microsoft aan te schaffen in hun Store. Als je daar geen problemen mee hebt, gewoon doen.
Voor mij is het zelf kunnen installeren van software wel een must, dus heb ik gekozen voor de volwaardige windows.
V.w.b. de vivo en de eerste stappen. Alleen het updaten van windows is vreselijk traag
Het enige wat een beetje tegen viel, er zat rommel op het scherm. De eerste stap was dus schoonmaken.
Nee, dit is uitgesloten. Er zitten namelijk geen aansluitingen aan de onderkant van de tablet waarmee een toekomstige dock zou kunnen connecten.Figaflor schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:25:
Nou ik moet zeggen dat mijn enthousiasme voor de vivotab smart wel een beetje gedaald is door dit topic. Vooral de 3-in-1 sleave lijkt me toch echt een stuk minder fijn dan bijvoorbeeld de docks van de transformer pads. Is er geen kans dat er toch nog een oplaad dock uitkomt dat compatible is met deze tablet (en misschien zelfs wat USB-aansluitingen heeft)?
[ Voor 3% gewijzigd door joblamie op 12-01-2013 11:56 ]
Verwijderd
De Acer Iconia tab w510 is een win8 tablet die ook 500 euro kost. Daar zit ook een keyboarddock bij. Ik heb hem sinds gisteren en hij bevalt goed!Figaflor schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:25:
Bij de naam Acer gaan al mijn alarmbellen rinkelen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:12:
[...]
De Acer Iconia tab w510 is een win8 tablet die ook 500 euro kost. Daar zit ook een keyboarddock bij. Ik heb hem sinds gisteren en hij bevalt goed!
Ervaar jij de bouwkwaliteit wel als goed?
Misschien even review schrijven deze week?
Ik heb al diverse malen vastlopers gehad met asus vivo tab smart. Dan moest ik de power knop een poosje inhouden en werd windows opnieuw opgestart. Ik heb nog niet alle updates geinstalleerd dus daar zou het aan kunnen liggen.
Verwijderd
Ja, ik was aangenaam verrast met de bouwkwaliteit. Hij is erg stevig, ondanks het feit dat het een plastic achterkant heeft, en ligt erg lekker in de hand.triesvan schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:14:
[...]
Bij de naam Acer gaan al mijn alarmbellen rinkelen.
Ervaar jij de bouwkwaliteit wel als goed?
Misschien even review schrijven deze week?
Ik heb die inderdaad al voorbij zien komen, maar de reviews zijn heel erg wisselvallig. Klopt het dat de drivers heel erg instabiel zijn bijvoorbeeld of heb je tot nu toe geen klachten? (Zoals iemand anders al zei, een review zou ook top zijnVerwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:12:
[...]
De Acer Iconia tab w510 is een win8 tablet die ook 500 euro kost. Daar zit ook een keyboarddock bij. Ik heb hem sinds gisteren en hij bevalt goed!
Ik heb als 1e alle updates gedaan en heb nog geen vastloper gehad.androidlover schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:23:
Ik heb al diverse malen vastlopers gehad met asus vivo tab smart. Dan moest ik de power knop een poosje inhouden en werd windows opnieuw opgestart. Ik heb nog niet alle updates geinstalleerd dus daar zou het aan kunnen liggen.
Verwijderd
Ik heb de nieuwste drivers van acer geïnstalleerd direct nadat ik 'm kreeg. De tablet werkt prima! Alleen de trackpad van de dock werkt wat minder fijn. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.Figaflor schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:42:
[...]
Ik heb die inderdaad al voorbij zien komen, maar de reviews zijn heel erg wisselvallig. Klopt het dat de drivers heel erg instabiel zijn bijvoorbeeld of heb je tot nu toe geen klachten? (Zoals iemand anders al zei, een review zou ook top zijn)
Ik zal inderdaad proberen om deze week een review te schrijven.
Iemand?joblamie schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 10:13:
Kunnen jullie eens aan de achterkant drukken, in het midden onder het Asus logo, zeg maar daar waar de Windows toets aan de voorkant zit, maar dan aan de achterkant? Mijn Asus kraakt daar een beetje, alsof aan de binnenkant de lijm een beetje heeft losgelaten. Het boeit me niet heel veel, maar ben even benieuwd of jullie het ook hebben.
Hier geen gekraak, waar ik ook druk op de achterkant.joblamie schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 10:13:
Bij mij ook geen gekraak. Ervaring tot nu toe positief op de discussie met bol.com na. Randen zijn wel wat scherp. Merk je vooral als je hem lang vast hebt.Huit schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 13:23:
[...]
Hier geen gekraak, waar ik ook druk op de achterkant.
Ik heb hem gisteren besteld ... ook ik kreeg natuurlijk de email binnen dat de sleeve niet geleverd kon worden. Ik heb ook gekozen net als meerderen hier om hem gewoon te laten bezorgen.
Ik heb het product besteld inclusief sleeve. Of dat ding nu niet of wel leverbaar is maakt niet uit. Volgens de wet dienen ze deze op nalevering te bezorgen en dat heb ik hun ook in een email verteld. Deze is echter onbeantwoord gebleven. (who guessed that..)
Ik ben benieuwd naar de Tab ... Dit word namelijk mijn eerste. Ik zat lang te wachten op een goede niet Apple of Samsung product en ik wou graag Windows full in het formaat hebben.
Ik heb het product besteld inclusief sleeve. Of dat ding nu niet of wel leverbaar is maakt niet uit. Volgens de wet dienen ze deze op nalevering te bezorgen en dat heb ik hun ook in een email verteld. Deze is echter onbeantwoord gebleven. (who guessed that..)
Ik ben benieuwd naar de Tab ... Dit word namelijk mijn eerste. Ik zat lang te wachten op een goede niet Apple of Samsung product en ik wou graag Windows full in het formaat hebben.
Wat mij nog niet geheel duidelijk is waarom dit een echte hit aan het worden is, qua prestaties is hij gelijk aan de Iconia W510.
Ik zit dan ook ontzettend aan het twijfelen, mede omdat ik donderdag jarig ben, welke ik aan zal schaffen.
De Iconia bied mij als voordeel dat er een dock bij zit. de Asus om de HDD grootte. (maar een SD kaart bied uitkomst en qua snelheid maakt dit niet veel uit?!)
Ben dus even benieuwd of ik niet wat over het hoofd zie.....
Edit: Ik kan weinig vinden over de 3-1 transsleeve, vind alleen sleeves voor de transformer en prime. iemand link?
Ik zit dan ook ontzettend aan het twijfelen, mede omdat ik donderdag jarig ben, welke ik aan zal schaffen.
De Iconia bied mij als voordeel dat er een dock bij zit. de Asus om de HDD grootte. (maar een SD kaart bied uitkomst en qua snelheid maakt dit niet veel uit?!)
Edit: Ik kan weinig vinden over de 3-1 transsleeve, vind alleen sleeves voor de transformer en prime. iemand link?
[ Voor 12% gewijzigd door Jelte,89 op 12-01-2013 16:47 ]
Revive the guild!
Naam zegt genoeg toch: Acer. Zou daar voor tablet nooit voor kiezen. En als je het wil voor dock kan je beter pc met touchscreen nemen. Maar dat is mijn mening.Jelte,89 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:43:
Wat mij nog niet geheel duidelijk is waarom dit een echte hit aan het worden is, qua prestaties is hij gelijk aan de Iconia W510.
Is dat niet een beetje achterhaald? De review van hardware.info merkt alleen maar software fouten op.remmstein schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:47:
[...]
Naam zegt genoeg toch: Acer. Zou daar voor tablet nooit voor kiezen. En als je het wil voor dock kan je beter pc met touchscreen nemen. Maar dat is mijn mening.
Revive the guild!
Mijn Vivotab Smart is woensdag ook binnengekomen bij de lokale computerwinkel in mijn dorp.
Na een paar dagen spelen met dit apparaat moet ik zeggen dat hij bijzonder goed bevalt. Alles loopt zoals al eerder in dit topic genoemd een iets sneller dan bij de Vivotab RT die een collega van mij heeft.
Ik heb Office 2013, MPHC, Winrar, Adobe Reader, Chrome al draaien. Je merkt dat veel x86 applicaties nog niet voorbereid zijn op touchscreens. Verder bevalt mij de keus om de applicaties te draaien die ik wil wel erg goed, de applicaties draaien namelijk erg vlot!
Wat mij opviel bij het in gebruik nemen van dit apparaat was de BIOS update die meteen beschikbaar was, nadat ik deze had uitgevoerd wilde de tablet niet meer opstarten
! Door hem 2 maal uit te zetten door de power button ingeduwd te houden startte hij weer op
.
Na een paar dagen spelen met dit apparaat moet ik zeggen dat hij bijzonder goed bevalt. Alles loopt zoals al eerder in dit topic genoemd een iets sneller dan bij de Vivotab RT die een collega van mij heeft.
Ik heb Office 2013, MPHC, Winrar, Adobe Reader, Chrome al draaien. Je merkt dat veel x86 applicaties nog niet voorbereid zijn op touchscreens. Verder bevalt mij de keus om de applicaties te draaien die ik wil wel erg goed, de applicaties draaien namelijk erg vlot!
Wat mij opviel bij het in gebruik nemen van dit apparaat was de BIOS update die meteen beschikbaar was, nadat ik deze had uitgevoerd wilde de tablet niet meer opstarten
Hoe ervaren jullie het ontbreken van multitasken? Even newsleacher draaien om een film binnen te halen gaat dan niet op.
Revive the guild!
Bios updaten, hoe doe je dat?micheltenhove schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:17:
Mijn Vivotab Smart is woensdag ook binnengekomen bij de lokale computerwinkel in mijn dorp.
Ik heb Office 2013, MPHC, Winrar, Adobe Reader, Chrome al draaien. Je merkt dat veel x86 applicaties nog niet voorbereid zijn op touchscreens. Verder bevalt mij de keus om de applicaties te draaien die ik wil wel erg goed, de applicaties draaien namelijk erg vlot!![]()
Wat mij opviel bij het in gebruik nemen van dit apparaat was de BIOS update die meteen beschikbaar was, nadat ik deze had uitgevoerd wilde de tablet niet meer opstarten! Door hem 2 maal uit te zetten door de power button ingeduwd te houden startte hij weer op
.
De Asus Live update applicatie die op het bureaublad staat opstarten, dan krijg je een driver- en bios update. Bij mij ging ie gelukkig wel goed.
Sinds donderdag heb ik ook een Asus VivoTab Smart omdat ik eerlijk gezegd het geneuzel met Android en IOS een beetje moe was. Eigenlijk wel een verademing dat je niet helemaal om hoeft te gaan denken en niet rekening met allerlei beperkingen hoeft te houden.
Zo qua tablet op zich bevalt ie ook prima maar vind ik het wel jammer dat er qua cases nog bijna niks te krijgen is. Nu is het tablet op zich wel degelijk genoeg om zonder case te gebruiken maar ik vind het toch een veiliger idee met een case erom.
Zo qua tablet op zich bevalt ie ook prima maar vind ik het wel jammer dat er qua cases nog bijna niks te krijgen is. Nu is het tablet op zich wel degelijk genoeg om zonder case te gebruiken maar ik vind het toch een veiliger idee met een case erom.
Ik heb ook getwijfeld tussen die 2 maar op enkele Youtube reviews waren ze qua bouwkwaliteit niet zo enthousiast bij de Acer. Eentje liet ook zien hoe je de achterkant gewoon kon indrukken en dit dan samen met de review hier op Tweakers en HardwareInfo had ik zoiets van nee niet de Acer.Jelte,89 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:43:
[ Voor 46% gewijzigd door Roel1966 op 12-01-2013 23:40 ]
Ben nogsteeds aan het twijfelen, gezien het feit dat de Acer wel een tobo heeft een dus ook gelijk bescherming bied. de bouwkwaliteit is uiteraard belangrijk maar als alleen iets ruimte zit tussen back en case vind ik niet heel spannend. alleen de vraag is, blijft het daarbij of leid het grote schade?!Roel1966 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 23:36:
Sinds donderdag heb ik ook een Asus VivoTab Smart omdat ik eerlijk gezegd het geneuzel met Android en IOS een beetje moe was. Eigenlijk wel een verademing dat je niet helemaal om hoeft te gaan denken en niet rekening met allerlei beperkingen hoeft te houden.
[...]
Ik heb ook getwijfeld tussen die 2 maar op enkele Youtube reviews waren ze qua bouwkwaliteit niet zo enthousiast bij de Acer. Eentje liet ook zien hoe je de achterkant gewoon kon indrukken en dit dan samen met de review hier op Tweakers en HardwareInfo had ik zoiets van nee niet de Acer.
Ook is de transleeve wel handig, maar niet nog niet leverbaar en geen tobo..
Revive the guild!
Het kan inderdaad in die zin mis gaan dat het glas breekt bij het open en dichtklappen als dat mechanisme niet helemaal fris is. Maar een ander punt is dat ik voorheen een Acer Iconia Tab A510 heb gehad maar die viel erg tegen qua beeldscherm. De kleuren waren heel koud en onnatuurlijk dus ook dat was wel een punt dat ik zoiets had van liever geen Acer.Jelte,89 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 01:03:
Ben nogsteeds aan het twijfelen, gezien het feit dat de Acer wel een tobo heeft een dus ook gelijk bescherming bied. de bouwkwaliteit is uiteraard belangrijk maar als alleen iets ruimte zit tussen back en case vind ik niet heel spannend. alleen de vraag is, blijft het daarbij of leid het grote schade?!
Ook is de transleeve wel handig, maar niet nog niet leverbaar en geen tobo..
Ander punt bij mij is dat ik eigenlijk toch zo'n toetsenboard zelden zal gebruiken omdat ik het tablet graag in de hand houd en veel lees en dergelijke. Mij stoort dan zo'n toetsenboardje en dan weet ik dat dat toetsenboard dock toch maar zou staan te verstoffen.
Bij mij blijft hij hangen op 0,0% als hij vraagt om te updaten naar liveupdate ver 1.19. Weet iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen?joblamie schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 22:48:
De Asus Live update applicatie die op het bureaublad staat opstarten, dan krijg je een driver- en bios update. Bij mij ging ie gelukkig wel goed.
Hoe kom je hierbij ?Jelte,89 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 20:55:
Hoe ervaren jullie het ontbreken van multitasken? Even newsleacher draaien om een film binnen te halen gaat dan niet op.
Verwijderd
Na nu even een dag gespeeld te hebben met de vivotab kom ik tot een eenvoudige conclusie.
Asus, zorg er voor dat access time tot het flash opslag beter wordt.
Want verder kan ik eigenlijk niets vinden dat het werken niet lekker maakt.
Tip voor tweakers team, neem dit uitdrukkelijk op bij de vergelijkingen van Tablets die Windows 8 full version draaien.
Asus, zorg er voor dat access time tot het flash opslag beter wordt.
Want verder kan ik eigenlijk niets vinden dat het werken niet lekker maakt.
Tip voor tweakers team, neem dit uitdrukkelijk op bij de vergelijkingen van Tablets die Windows 8 full version draaien.
Te haastig geconcludeerd, is inderdaad wel mogelijk
Revive the guild!
http://www.tabletsmagazin...-me400c-windows-8-tablet/
YouTube: Review: ASUS VivoTab Smart (ME400C) Windows 8 tablet
Komt voor mij negatief over de review.
http://tablet-news.com/20...han-the-vivotab-rt-video/
http://youtu.be/KuBu3UApKIU
Deze juist positief
YouTube: Review: ASUS VivoTab Smart (ME400C) Windows 8 tablet
http://tablet-news.com/20...han-the-vivotab-rt-video/
http://youtu.be/KuBu3UApKIU
Deze juist positief
[ Voor 32% gewijzigd door NVE91 op 13-01-2013 13:37 ]
Je haalt nu wel de RT en de full win8 versie door elkaar,
Revive the guild!
Het zijn beide reviews over de smart?Jelte,89 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:04:
Je haalt nu wel de RT en de full win8 versie door elkaar,
Een prijs van 129 euro voor een sleeve en toetsenbord is niet mis...
Inderdaad voor mij de reden om deze Tablet niet te halen. Ik ga wel voor de Surface RT.giedo555 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:17:
Een prijs van 129 euro voor een sleeve en toetsenbord is niet mis...
Ik zit ook met dat dilemma.triesvan schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:17:
[...]
Inderdaad voor mij de reden om deze Tablet niet te halen. Ik ga wel voor de Surface RT.
De voordelen van de Surface RT zijn voor mij
- Toetsenbord magnetisch aan de tablet
De nadelen:
- Prijs niet veel goedkoper
- Nog niet leverbaar in Nederland
- Windows RT ipv Windows (full)
- Die toetsenbord lijkt me ook minder prettig typen. Of je moet voor het duurdere exemplaar gaan waar de knoppen wel in te drukken zijn.
Dus de Surface RT biedt mij niet veel meer
[ Voor 3% gewijzigd door giedo555 op 13-01-2013 14:22 ]
Mijn Asus Vivo Tab Smart gaat terug, ivm het gekraak dat ik heb. Sinds ik het weet erger ik me er toch aan en blijf ik ook de hele tijd obsessief drukken om te kijken of het gekraak niet weg gaat ofzo ;-) Zo wil ik een 500 euro kostend apparaat niet gebruiken, dus die gaat retour.
Gelukkig heb ik ook nog de Vivo Tab RT dus ik zit niet meteen zonder. En eerlijk is eerlijk; die werkt toch ook nog steeds voortreffelijk hoor. Ik typ dit er nu op en wat gaat dat heerlijk snel en vertrouwd met een toetsenbord dock en mijn draadloze muis.
Even over de iets minder positieve video review van tabletmagazine.nl die hierboven wordt gelinkt:
Ik weet niet wat voor desktop applicatie precies is wat die gozer opstart, maar dat is gewoon ontiegelijk zwaar of ontiegelijk instabiel. Op de Vivo Tab Smart had ik verscheidene softwarepakketten geinstalleerd staan en allen starten op binnen een zeer acceptabele tijd. Je weet gewoon dat je geen hele zwarte applicaties moet gaan draaien op een Atom processor en ook games moet je niet willen denk ik. Als je dat in je achterhoofd houdt blijven en duizenden andere nuttige applicaties over die op de Smart prima functioneren.
Gelukkig heb ik ook nog de Vivo Tab RT dus ik zit niet meteen zonder. En eerlijk is eerlijk; die werkt toch ook nog steeds voortreffelijk hoor. Ik typ dit er nu op en wat gaat dat heerlijk snel en vertrouwd met een toetsenbord dock en mijn draadloze muis.
Even over de iets minder positieve video review van tabletmagazine.nl die hierboven wordt gelinkt:
Ik weet niet wat voor desktop applicatie precies is wat die gozer opstart, maar dat is gewoon ontiegelijk zwaar of ontiegelijk instabiel. Op de Vivo Tab Smart had ik verscheidene softwarepakketten geinstalleerd staan en allen starten op binnen een zeer acceptabele tijd. Je weet gewoon dat je geen hele zwarte applicaties moet gaan draaien op een Atom processor en ook games moet je niet willen denk ik. Als je dat in je achterhoofd houdt blijven en duizenden andere nuttige applicaties over die op de Smart prima functioneren.
Niet heel negatief vind ik als je de review zelf leest: hij vindt de atom underpowered, maar dat is dan vergeleken met echte windows 8 machines zoals laptops, ultrabooks etc. Als je het ziet als een normale tablet die wat extra kan (win8 applicaties) maar dan niet altijd heel vlot, dan heb je direct een heel andere invalshoek en lijkt het me juist positief.NVE91 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 13:35:
http://www.tabletsmagazin...-me400c-windows-8-tablet/
Wat ik me wel afvraag na deze review, en misschien dat dat hier bevestigd/ontkracht kan worden, is of de lag inderdaad zo erg is in de modern interface zoals hij aangeeft (bijvoorbeeld het wachten na gebruik van de windows toets)? En is deze toets inderdaad zo gevoelig en onhandig dat je hem vaak ongewild indrukt?
De reden is dat het toetsenbord te duur is met 120 euro? De type cover van surface is eveneens 120 euro (vergelijkbaar want tactile feedback) en de touchcover is ook 100 euro (slechts 20 euro verschil) dus een vreemde reden om je keuze op te baseren. Begrijp me niet verkeerd, ik twijfel ook om voor de surface te gaan, maar dan eerder om de stevige behuizing, normale USB poort (te gebruiken naast het laden) en gewoon de exclusiviteit.triesvan schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:17:
[...]
Inderdaad voor mij de reden om deze Tablet niet te halen. Ik ga wel voor de Surface RT.
Hier ben ik het wel mee eens. Het prijsverschil is te verwaarlozen. Echter vind ik het systeem om het toetsenbord aan de tablet te klikken wel echt een groot voordeel van de surface RTYohsoog schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:28:
[...]
De reden is dat het toetsenbord te duur is met 120 euro? De type cover van surface is eveneens 120 euro (vergelijkbaar want tactile feedback) en de touchcover is ook 100 euro (slechts 20 euro verschil) dus een vreemde reden om je keuze op te baseren. Begrijp me niet verkeerd, ik twijfel ook om voor de surface te gaan, maar dan eerder om de stevige behuizing, normale USB poort (te gebruiken naast het laden) en gewoon de exclusiviteit.
@yohsoog
Ik ga binnenkort naar de VS en dan is een Typecover nog maar 100 euro.
Mijn redenen om eventueel voor de Surface te gaan:
Het Design
USB Poort
Ziet er ''premium'' uit
Die stand lijkt me erg handig
Net iets groter scherm+groter toetsenbord.
En eigenlijk ben ik een enorme Microsoft Fanboy
Het voordeel van de Asus is
Opslagcapiciteit
Windows 8
NFC(Geen idee waarom ik dat zou gebruiken op een tablet)
Ik ga binnenkort naar de VS en dan is een Typecover nog maar 100 euro.
Mijn redenen om eventueel voor de Surface te gaan:
Het Design
USB Poort
Ziet er ''premium'' uit
Die stand lijkt me erg handig
Net iets groter scherm+groter toetsenbord.
En eigenlijk ben ik een enorme Microsoft Fanboy
Het voordeel van de Asus is
Opslagcapiciteit
Windows 8
NFC(Geen idee waarom ik dat zou gebruiken op een tablet)
[ Voor 8% gewijzigd door triesvan op 13-01-2013 14:41 ]
Klopt, ik zag in een van de links RT staan, maar gaat idd wel over de smart.
Wat een luxejoblamie schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:24:
Mijn Asus Vivo Tab Smart gaat terug, ivm het gekraak dat ik heb. Sinds ik het weet erger ik me er toch aan en blijf ik ook de hele tijd obsessief drukken om te kijken of het gekraak niet weg gaat ofzo ;-) Zo wil ik een 500 euro kostend apparaat niet gebruiken, dus die gaat retour.
Revive the guild!
@Jelte
Er komt ook geen dock voor de Smart, er zijn geen connectoren om de dock vast te maken.
Er komt ook geen dock voor de Smart, er zijn geen connectoren om de dock vast te maken.
@triesvan,
Bedankt, had daar nog niet aan gedacht. Dan koop ik denk ik een bluetooth bordje en een mooie sleeve.
Bedankt, had daar nog niet aan gedacht. Dan koop ik denk ik een bluetooth bordje en een mooie sleeve.
Revive the guild!
Dacht ik in eerste instantie ook, maar eigenlijk biedt dat toch geen enkel voordeel en is het toch eerder een beperking in beweeglijkheid (toetsenbord moet altijd op dezelfde afstand van de tablet, je kan die dus niet wat verder op je bureau zetten of zelfs helemaal aan de kant leggen als je een extern scherm aansluit).giedo555 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:38:
[...]
Hier ben ik het wel mee eens. Het prijsverschil is te verwaarlozen. Echter vind ik het systeem om het toetsenbord aan de tablet te klikken wel echt een groot voordeel van de surface RT
Zijn er nog restricties op het gebied van BT toetsenborden? of is elke windows compatible tobo aan te sluiten op de smart?
Revive the guild!
Dit kan wel zo zijn maar bij een laptop en tablet met dock is dit ook het geval. En ik denk ook niet dat je heel erg van een 10 inch scherm af wil zitten m.b.t. leesbaarheid.Yohsoog schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:54:
[...]
Dacht ik in eerste instantie ook, maar eigenlijk biedt dat toch geen enkel voordeel en is het toch eerder een beperking in beweeglijkheid (toetsenbord moet altijd op dezelfde afstand van de tablet, je kan die dus niet wat verder op je bureau zetten of zelfs helemaal aan de kant leggen als je een extern scherm aansluit).
Je kan elke usb/bt muis of toestenbord aansluiten. Zover ik getest heb werken ze allemaal.Jelte,89 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 15:05:
Zijn er nog restricties op het gebied van BT toetsenborden? of is elke windows compatible tobo aan te sluiten op de smart?
Ga je vanwege de prijs van de Transleeve opzoek naar een ander toetsenbord? Anders zou ik toch echt even wachten tot de Transleeve uitkomt. Voor het eind van de maand is hij in Nederland verkrijgbaar en dit past uiteraard het beste bij je tablet (is er speciaal voor gemaakt). Ik zou je willen aanraden om dit filmpje te bekijken waarin je ziet hoe de Transleeve werkt.Jelte,89 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 15:05:
YouTube: Experience ASUS VivoTab™ Smart
@NS011,
Wat een onduidelijkheid over die transsleeve, ik gaf al eerder aan dat ik niets over de transsleeve 3-1 kon vinden. (alleen transsleeves voor andere modellen) en wist dus niet dat er een tobo bij zat,
Voor de prijs laat ik niet, een andere sleeve die mogelijk niet goed past, plus een bt keyboard en evt een hoes is net zo duur.
Bedankt voor de je filmpje! ik wacht er op!
Edit: Een Vivotab smart bestaat niet op de website van asus?! Mocht dit topic dan over de 'gewone' Vivotab gaan dan moet de ts aangepast worden, op de website van Asus staat dat deze 11.6" groot is en in de ts 10.6"
http://www.asus.nl/Search/?SearchKey=vivotab
Wat een onduidelijkheid over die transsleeve, ik gaf al eerder aan dat ik niets over de transsleeve 3-1 kon vinden. (alleen transsleeves voor andere modellen) en wist dus niet dat er een tobo bij zat,
Voor de prijs laat ik niet, een andere sleeve die mogelijk niet goed past, plus een bt keyboard en evt een hoes is net zo duur.
Bedankt voor de je filmpje! ik wacht er op!
Edit: Een Vivotab smart bestaat niet op de website van asus?! Mocht dit topic dan over de 'gewone' Vivotab gaan dan moet de ts aangepast worden, op de website van Asus staat dat deze 11.6" groot is en in de ts 10.6"
[ Voor 24% gewijzigd door Jelte,89 op 13-01-2013 20:57 ]
Revive the guild!
Op de nl (en be) site van Asus niet, op de "global" site wel.Jelte,89 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 16:13:
Oke verwarrend allemaal, Op onderstaande website hebben ze reviews van alle 3 de modellen, maar ook hier gaan ze mist weer in t.o.v. het verhaal en de specs (10.1 en 11.6")Mee_ schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:59:
[...]
Op de nl (en be) site van Asus niet, op de "global" site wel.
http://liliputing.com/201...e-asus-vivotab-smart.html
*knip* offtopic.
[ Voor 32% gewijzigd door RoD op 14-01-2013 10:24 ]
Revive the guild!
*knip* offtopic.
[ Voor 118% gewijzigd door RoD op 14-01-2013 10:24 ]
Ik ga vanavond naar de media markt voor mijn eigen 'hands-on', Schaf hoogst waarschijnlijk een zwart aan met het oog op de 3-1 transleeve, is er iets wat ik voor je moet bekijken?
Revive the guild!
Hoezo zwart met het oog op de 3-1 sleeve? Of bedoel je het niet zo?Jelte,89 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:37:
Ik ga vanavond naar de media markt voor mijn eigen 'hands-on', Schaf hoogst waarschijnlijk een zwart aan met het oog op de 3-1 transleeve, is er iets wat ik voor je moet bekijken?
Mijn vrouw heeft de witte en ik heb gisteravond zelf een zwarte besteld.joblamie schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:23:
Heeft iemand hier de witte trouwens?
En wat vind je zelf van de witte?Huit schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:43:
[...]
Mijn vrouw heeft de witte en ik heb gisteravond zelf een zwarte besteld.
Er komen een aantal kleuren hoezen beschikbaar eind van de maand, en maar 2 kleuren toetsenborden. 1 model is zilverkleurig met zwarte toetsen, het andere model is zwart met zwarte toetsen. Deze combinatie vind ik persoonlijk het mooist staan met een zwarte tablet.joblamie schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:31:
[...]
Hoezo zwart met het oog op de 3-1 sleeve? Of bedoel je het niet zo?
Revive the guild!
Mooi. Het is niet glimmend wit, de oppervlakte heeft een beetje structuur waardoor hij mat is. Maar persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar zwart.
Het gaat toch alleen om de achterkant die wit is?
Ik heb de Asus Vivotab smart tablet nu ongeveer een week.
Mijn positieve ervaring:
+ Windows 8 pro draait zonder beperkingen zeer soepel.
+ Internetten en mail gaat snel en soepel.
+ Dataoverdracht via SD en/of FTP/Netbios
+ Meerdere gebruikers profielen zijn aan te maken.
+ Legacy software draait er ook op, maar (oude) games kunnen niet altijd even goed overweg met het virtuele toetsenbord.
+ 580 gram
Ik heb ook een aantal minpunten geconstateerd:
- Het eerste pluspunt is ook meteen het grootste min punt. Omdat er een volledige versie van Windows op zit, is de kans groot dat jezelf voor een onstabiel platform gaat zorgen.
- Geen volwaardige USB poort, met een adapter is dat overigens op te lossen.
- Het is en blijft Windows, vastlopers komen voor en dan dien je de powerknop ingedrukt te houden voor een reboot.
Samengevat:
Ik vind het een fijn apparaat. Niet zwaar en de prestaties als tablet vind ik goed.
Het touchscreen, Internet, email en de installatie van de store apps werkt ook goed.
Het grote voordeel ten opzichte van de niet Windows tablets is 100% compatibiliteit met de PC/Laptop applicaties en bestanden.
Maar dit is ook meteen het grootste nadeel. Gebruikers kunnen door onkundig gebruik van software de tablet redelijk snel over de zeik krijgen.
Ik heb overigens nog geen gebruik gemaakt van de interne recovery tool. Of de recoverytool goed werkt durf ik dan ook niet te zeggen.
Dataoverdracht FTP en Netbios zit ik op ongeveer 2.5MB/sec
Als ik vd week meer tijd heb zal ik kijken wat ik grafisch kan meten.
Kan je je weg vinden binnen de Microsoft software en wil je net iets meer met een tablet doen als Internetten, emailen en het als veredelde gameconsole gebruiken. Dan is een W8 pro tablet de juiste keus.
Heb je een hekel aan "het gedoe met Windows" of wil je niet al te veel geld uit geven. Dan zijn er genoeg alternatieven.
Mijn positieve ervaring:
+ Windows 8 pro draait zonder beperkingen zeer soepel.
+ Internetten en mail gaat snel en soepel.
+ Dataoverdracht via SD en/of FTP/Netbios
+ Meerdere gebruikers profielen zijn aan te maken.
+ Legacy software draait er ook op, maar (oude) games kunnen niet altijd even goed overweg met het virtuele toetsenbord.
+ 580 gram
Ik heb ook een aantal minpunten geconstateerd:
- Het eerste pluspunt is ook meteen het grootste min punt. Omdat er een volledige versie van Windows op zit, is de kans groot dat jezelf voor een onstabiel platform gaat zorgen.
- Geen volwaardige USB poort, met een adapter is dat overigens op te lossen.
- Het is en blijft Windows, vastlopers komen voor en dan dien je de powerknop ingedrukt te houden voor een reboot.
Samengevat:
Ik vind het een fijn apparaat. Niet zwaar en de prestaties als tablet vind ik goed.
Het touchscreen, Internet, email en de installatie van de store apps werkt ook goed.
Het grote voordeel ten opzichte van de niet Windows tablets is 100% compatibiliteit met de PC/Laptop applicaties en bestanden.
Maar dit is ook meteen het grootste nadeel. Gebruikers kunnen door onkundig gebruik van software de tablet redelijk snel over de zeik krijgen.
Ik heb overigens nog geen gebruik gemaakt van de interne recovery tool. Of de recoverytool goed werkt durf ik dan ook niet te zeggen.
Dataoverdracht FTP en Netbios zit ik op ongeveer 2.5MB/sec
Als ik vd week meer tijd heb zal ik kijken wat ik grafisch kan meten.
Kan je je weg vinden binnen de Microsoft software en wil je net iets meer met een tablet doen als Internetten, emailen en het als veredelde gameconsole gebruiken. Dan is een W8 pro tablet de juiste keus.
Heb je een hekel aan "het gedoe met Windows" of wil je niet al te veel geld uit geven. Dan zijn er genoeg alternatieven.
Format C solve the most problems.
Ik wel. En die werkt prima. Ik denk dat er een verborgen recovery partitie is waar een image op staat van de tablet inhoud ( Windows 8 ) in de staat zoals hij uit de fabriek komt. Het terugzetten daarvan via PC instellingen > Algemeen en dan ergens onderaan duurde erg lang (full wipe met vrijwel niet meer terug te halen gegevens), maar was succesvol.sjaak-trekhaak schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:32:
Ja.furbydenooij schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:21:
Het gaat toch alleen om de achterkant die wit is?
@ sjaak: ivm profielen voor meerdere gebruikers: is het dan ook zo dat als persoon a aanmeldt dat hij zijn favorieten ziet, en bij mail-app dan zijn mail? En als andere persoon inlogt dat die dan weer zijn mail ziet, zijn favorieten etc?
Of is het een grote mail app, en ongeacht wie inlogt, je ziet altijd de mail van de andere?
Misschien domme vraag, maar is voor mij belangrijk en heb totaal geen idee hoe windows 8 op dat vlak op tablet werkt.
Of is het een grote mail app, en ongeacht wie inlogt, je ziet altijd de mail van de andere?
Misschien domme vraag, maar is voor mij belangrijk en heb totaal geen idee hoe windows 8 op dat vlak op tablet werkt.
Ja zo werkt het. Daarmee zijn Windows 8 en Windows RT tablets de allereerste tablets die geschikt zijn voor gebruik in een gezin. Ieder zijn eigen mail, iedereen kan overal ingelogd blijven, ieder zijn eigen foto's, etc.Leffunk schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:03:
@ sjaak: ivm profielen voor meerdere gebruikers: is het dan ook zo dat als persoon a aanmeldt dat hij zijn favorieten ziet, en bij mail-app dan zijn mail? En als andere persoon inlogt dat die dan weer zijn mail ziet, zijn favorieten etc?
Zojuist weer gekomen van de media markt en BCC (Hengelo) in beide vestiging niet te verkrijgen helaas. Dan maar via internet!
Revive the guild!
als je nog 2 weken wacht is er een Mediamarkt BTW actie.Jelte,89 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:04:
Zojuist weer gekomen van de media markt en BCC (Hengelo) in beide vestiging niet te verkrijgen helaas. Dan maar via internet!
Ik heb er nog 1. gekocht bij bol.com is nog helemaal nieuw en anders gaat hij retour.Jelte,89 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:04:
Welke Tablet ga jij nu voor?androidlover schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:59:
[...]
Ik heb er nog 1. gekocht bij bol.com is nog helemaal nieuw en anders gaat hij retour.
vivo tab rt voor mijn studie ideaal.
Is dat ook niet een van de redenen waarom er zo weinig over blijft van de 32GB in de Surface en de 64GB in de Smart?joblamie schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:46:
[...]
Ik wel. En die werkt prima. Ik denk dat er een verborgen recovery partitie is waar een image op staat van de tablet inhoud ( Windows 8 ) in de staat zoals hij uit de fabriek komt. Het terugzetten daarvan via PC instellingen > Algemeen en dan ergens onderaan duurde erg lang (full wipe met vrijwel niet meer terug te halen gegevens), maar was succesvol.
Ik had het eerder moeten weten, zojuist besteld via CD rom land. Bedankt voor je aanbod...androidlover schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:59:
[...]
Ik heb er nog 1. gekocht bij bol.com is nog helemaal nieuw en anders gaat hij retour.
(overigens had de MM en BCC ook geen demo liggen
Revive the guild!
Kwam deze review tegen,
Is toch niet zo lovend over de desktop interface. toch wel een minpuntje waar ik dan weer van hou. Overigens verteld ie ook een bult onzinnige informatie. Zo zegt ie dat de 3-1 transleeve niet handig is en je beter uit kunt wijken naar een ander BT toetsenbord, dit omdat het niet handig is als je je tablet open klapt en eerst je toetsenbord moet verwijderen.
Hier heb ik dan wel gelijk weer een vraag over, is het niet krasgevoelig als je het vervoert met het toetsenbord tussen sleeve en tablet?
(Ik denk dat ik em vervoer/versleep met het toetsenbord los, dus tobo/sleeve/tablet.)
Is toch niet zo lovend over de desktop interface. toch wel een minpuntje waar ik dan weer van hou. Overigens verteld ie ook een bult onzinnige informatie. Zo zegt ie dat de 3-1 transleeve niet handig is en je beter uit kunt wijken naar een ander BT toetsenbord, dit omdat het niet handig is als je je tablet open klapt en eerst je toetsenbord moet verwijderen.
Hier heb ik dan wel gelijk weer een vraag over, is het niet krasgevoelig als je het vervoert met het toetsenbord tussen sleeve en tablet?
(Ik denk dat ik em vervoer/versleep met het toetsenbord los, dus tobo/sleeve/tablet.)
Revive the guild!
Precies. Je hoeft het toetsenbord niet in de sleeve te doen. Ik zie het meer dat ik het toetsenbord hier thuis gewoon in een kast heb liggen en de sleeve om de tablet voor bescherming. Als ik het toestenbord nodig heb, ga ik even aan tafel zitten en pak het erbij.Jelte,89 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:50:
Zo zegt ie dat de 3-1 transleeve niet handig is en je beter uit kunt wijken naar een ander BT toetsenbord, dit omdat het niet handig is als je je tablet open klapt en eerst je toetsenbord moet verwijderen.
Ik overigens bericht terug van bol.com. Ik had hun gemaild dat ik de tablet niet terug kon sturen omdat ik hem al in gebruik had genomen. Ik had eerder aan de telefoon expliciet gevraagd of ik, in afwachting van de sleeve, de tablet kon gebruiken en dat was volgens de medewerker geen probleem.
Dit is de reactie daarop:
==================================================================
U geeft aan dat u het artikel 'Asus VivoTab Smart (ME400C) 64GB - Wit' niet meer kunt retourneren omdat u het artikel al in gebruik heeft genomen. U wilt graag de 3 in 1 sleeve alsnog ontvangen.
Wij hebben een antwoord ontvangen van de betreffende afdeling. Helaas zijn wij niet in de mogelijkheid om de 3 in 1 sleeve na te zenden.
U kunt uw bestelling binnen dertig dagen na ontvangst retourneren.........
Bol.com accepteert uw retourzending normaal wanneer die in de originele verpakking geretourneerd wordt. Bij wijze van een uitzondering kunt u het artikel zonder de originele verpakking retourneren, mits u het artikel in een deugdelijke verpakking inpakt. Het artikel zelf mag geen gebruikerssporen vertonen en het moet compleet zijn met eventueel meegeleverde accessoires. Het serienummer moet leesbaar zijn op het artikel en, indien van toepassing, ook op de verpakking.
Tsja..... ik (nou ja, mijn vrouw) hou hem maar gewoon.
edit: oh ja, in mijn mail had ik ook aangegeven dat ik het geen probleem vind om tot begin februari te wachten tot de sleeve leverbaar zou zijn.
Dit is de reactie daarop:
U geeft aan dat u het artikel 'Asus VivoTab Smart (ME400C) 64GB - Wit' niet meer kunt retourneren omdat u het artikel al in gebruik heeft genomen. U wilt graag de 3 in 1 sleeve alsnog ontvangen.
Wij hebben een antwoord ontvangen van de betreffende afdeling. Helaas zijn wij niet in de mogelijkheid om de 3 in 1 sleeve na te zenden.
U kunt uw bestelling binnen dertig dagen na ontvangst retourneren.........
Bol.com accepteert uw retourzending normaal wanneer die in de originele verpakking geretourneerd wordt. Bij wijze van een uitzondering kunt u het artikel zonder de originele verpakking retourneren, mits u het artikel in een deugdelijke verpakking inpakt. Het artikel zelf mag geen gebruikerssporen vertonen en het moet compleet zijn met eventueel meegeleverde accessoires. Het serienummer moet leesbaar zijn op het artikel en, indien van toepassing, ook op de verpakking.
Tsja..... ik (nou ja, mijn vrouw) hou hem maar gewoon.
edit: oh ja, in mijn mail had ik ook aangegeven dat ik het geen probleem vind om tot begin februari te wachten tot de sleeve leverbaar zou zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Huit op 14-01-2013 23:27 ]
Zoals meerdere krijg je dezelfde reactie, uiteraard word er winst gemaakt door deze organisaties maar dat zal max. 15% zijn, dat is pakweg € 75,- Van die 75 willen ze best wel een kadobon geven van een tientje maar geen 3-1 sleeve van 125 euro,
Misschien dat je dit hogerop kunt aankaarten aangezien je (denk ik) wel een mailtje hebt van wat je hebt aangeschaft.. (hoewel Bol.com het vermoedelijk wel zo heeft dichtgetimmerd dat ze altijd het recht behouden wanneer ontevreden je het product retour kunt zenden)
Misschien dat je dit hogerop kunt aankaarten aangezien je (denk ik) wel een mailtje hebt van wat je hebt aangeschaft.. (hoewel Bol.com het vermoedelijk wel zo heeft dichtgetimmerd dat ze altijd het recht behouden wanneer ontevreden je het product retour kunt zenden)
Revive the guild!
Verwijderd
Ik heb bol.com laten weten dat ze wettelijk verplicht zijn zich te houden aan hun aanbieding en zich niet kunnen verschuilen door te schrijven dat er helaas onjuiste informatie op hun website stond, en dat ik ze verzoek hun leveringsverplichting na te komen.
Antwoord van bol.com; wij komen hier nog op terug.
Met de 3-in-1 sleeve mag ik hopen.
Bol.com is nu mensen aan het ontmoedigen, als je retour stuurt zijn ze van de koopovereenkomst af.
Bol.com is nu mensen aan het ontmoedigen, als je retour stuurt zijn ze van de koopovereenkomst af.
Goede actie, je staat (dacht ik) in je recht. Ze moeten inderdaad hun leveringsverplichting nakomen, zolang het aanbod reëel was. En dat was het, want veel mensen hier dachten écht dat ze de sleeve geleverd zouden krijgen. Als ze een foutje hadden gemaakt in de prijs, bijvoorbeeld 99 euro, dan geldt de verplichting niet, omdat iedereen kan weten dat de prijs dan een fout zou zijn. Waarschijnlijk laten ze er nu een interne jurist naar kijken ofzo. Geloof me, bol.com heeft dagelijks te maken met dit soort dingen en liggen echt niet wakker van een paar honderd euro verlies op die paar klantjes die hierover door blijven zeuren. Ik denk dat je een goede kans maakt.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:34:
Ik heb bol.com laten weten dat ze wettelijk verplicht zijn zich te houden aan hun aanbieding en zich niet kunnen verschuilen door te schrijven dat er helaas onjuiste informatie op hun website stond, en dat ik ze verzoek hun leveringsverplichting na te komen.
Ja, dat denk ik wel, als ze hier dagelijks mee te maken hebben. Anders gaan ze hier ook geen jurist op zetten. Dan hadden ze die paar honderd euro wel 'gegeven'. dat is immer goedkoper dan een jurist.joblamie schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:00:
[...]
Geloof me, bol.com heeft dagelijks te maken met dit soort dingen en liggen echt niet wakker van een paar honderd euro verlies op die paar klantjes die hierover door blijven zeuren. Ik denk dat je een goede kans maakt.
Ik snap je mail wel, en dat product is ook gekocht icm de sleeve, maar ik ben bang dat je aan het kortste eind trekt. uiteraard... het is het proberen waard! Succes!
Revive the guild!
Ik kan eigenlijk niet begrijpen dat je voor de Vivotab RT kiest. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is de vaste dock. de Vivotab RT is trager dan de Vivotab smart.
Voor mij persoonlijk is het ontbreken van een goede dock ook de reden dat ik niet voor de Vivo Smart ga. Voor de rest vind ik hem nagenoeg perfect, maar het ontbreken van minstens 1 normale USB aansluiting en het ontbreken van een extra accu in de dock vind ik echt heel jammer. Ik hoop stiekem dat er binnenkort meer soortgelijke tablets uitkomen die wel aan al mijn eisen voldoen.giedo555 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:09:
[...]
Ik kan eigenlijk niet begrijpen dat je voor de Vivotab RT kiest. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is de vaste dock. de Vivotab RT is trager dan de Vivotab smart.
Verwijderd
Vraagje aan de Smart bezitters........In het filmpje hierboven wordt beweerd dat desktop applicatie nogal traag zijn. Wat zijn jullie ervaringen? Dat zou voor mij de enige reden zijn de Smart niet te kopen.
Het ligt er aan welke applicaties het betreft. Ik gebruik Spotify, WinRAR, VLC en wat software voor mijn werk. Geen van allen zware software. Deze starten allemaal snel op, gewoon zoals ik het verwacht. Kan me voorstellen dat zware applicaties lang duren.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:03:
Vraagje aan de Smart bezitters........In het filmpje hierboven wordt beweerd dat desktop applicatie nogal traag zijn. Wat zijn jullie ervaringen? Dat zou voor mij de enige reden zijn de Smart niet te kopen.
Office (zowel 2010 als 2013) programmas (Word, Excel, Powerpoint) starten ook gewoon vlot op.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:03:
Ik heb trouwens gisteren een MicroUSB-2-USB kabel besteld hier: http://www.usb-otg-kabel.nl/
Vandaag ontvangen voor in totaal slechts 3,95 en werkt perfect in combinatie met de Vivo Tab Smart.
Nu lekker makkelijk gewoon USB sticks, externe harde schijven of bijvoorbeeld een muis eraan hangen.
Vandaag ontvangen voor in totaal slechts 3,95 en werkt perfect in combinatie met de Vivo Tab Smart.
Nu lekker makkelijk gewoon USB sticks, externe harde schijven of bijvoorbeeld een muis eraan hangen.
Ik heb inmiddels alweer een nieuwe ontvangen ;-)Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:06:
@joblamie
Hij ging toch retour vanwege het kraken ? Of hou je hem toch ?
Ben wel beniewd of het werkt als je een miniusb naar female usb besteld en daar een hubje op aansluit, zodat je een usb stick kunt gebruiken en evt. een ander product.joblamie schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:59:
Ik heb trouwens gisteren een MicroUSB-2-USB kabel besteld hier: http://www.usb-otg-kabel.nl/
Een verloop naar gewoon usb en mini zal er wel niet zijn, zodat je een apparaat kan gebruiken en tevens kan opladen?!
Revive the guild!
vanwege de ssd starten de applicaties allemaal snel op. Vanwege de processor zouden sommige zware applicaties wat trager aan kunnen voelen in gebruik. De applicaties die ik heb zijn allemaal wel redelijk snel.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:03:
Nog een tip. Als je de tablet in het Nederlands installeert, zijn er vrij weinig apps beschikbaar in de store. Je kunt de VS apps erbij krijgen door Engels-VS als extra taal te installeren. Ook als je de taal daarna NL houdt, zijn de VS apps wel beschikbaar.