Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Ik heb nu een aantal filmpjes/reviews gezien, Je kunt er idd op multiscreenen, maar ik wil mijn tablet straks (lees morgen :D) gaan gebruiken voor het downloaden van een filmpje via newsleecher, maar dat hoef ik er niet naast te zien, kun je deze niet minimaliseren, en dan naar de win8 omgeving gaan?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Jelte,89 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 23:15:
Ik heb nu een aantal filmpjes/reviews gezien, Je kunt er idd op multiscreenen, maar ik wil mijn tablet straks (lees morgen :D) gaan gebruiken voor het downloaden van een filmpje via newsleecher, maar dat hoef ik er niet naast te zien, kun je deze niet minimaliseren, en dan naar de win8 omgeving gaan?
Uiteraard kun je desktop applicaties gewoon minimaliseren en verder gaan met wat anders. De desktop blijft altijd op de achtergrond doordraaien, of deze nu open staat of niet.

[ Voor 12% gewijzigd door joblamie op 16-01-2013 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
joblamie schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:01:
[...]

Uiteraard kun je desktop applicaties gewoon minimaliseren en verder gaan met wat anders. De desktop blijft altijd op de achtergrond doordraaien, of deze nu open staat of niet.
Niet alleen desktop applicaties, ik merk sinds een update dat Skype ook gewoon blijft werken als je een andere app opent, het bellen gaat gewoon door namelijk. Kon mijn herinneren dat dit vroeger niet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
vali schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:52:
[...]
Niet alleen desktop applicaties, ik merk sinds een update dat Skype ook gewoon blijft werken als je een andere app opent, het bellen gaat gewoon door namelijk. Kon mijn herinneren dat dit vroeger niet was.
Dit zal per metro app verschillen denk ik. De ene app zal bij het 'minimaliseren' doorlopen, zoals radiostations. De andere app zal 'bevriezen' zodat het games bijvoorbeeld. Echter binnen de desktop blijft alles gewoon draaien en dat is ook precies wat ik verwacht van desktopmode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:03
Dit is mooi!
Op donderdag 10 januari 2013 heeft u de ‘Asus VivoTab Smart’ besteld onder bestelnummer xxx. Op 11 januari 2012 hebben wij u geïnformeerd dat de 3-in-1-sleeve bij ‘Asus VivoTab Smart’ niet geleverd kan worden.

Begin maart krijgen wij alsnog de 3-in-1-sleeve van Asus. Zodra wij deze hebben ontvangen, sturen wij u een e-mail met een specifieke code. Met deze code kunt u kosteloos de sleeve bestellen op onze website. Tot de maand maart hoeft u geen actie te ondernemen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
@Mee_
kreeg zojuist dezelfde e-mail, erg netjes.

Ik wilde de tablet retour sturen, maar nu ben ik weer gaan twijfelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
geenstijl schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:44:
@Mee_
kreeg zojuist dezelfde e-mail, erg netjes.

Ik wilde de tablet retour sturen, maar nu ben ik weer gaan twijfelen :?
Inderdaad erg netjes ! Ik kijk er dan ook naar uit om de coupon te gebruiken. Begin Maart zit ik in Amerika voor nog de laatste week. Dus kon het evt kopen daar of hier. Ik wacht dus wel tot ik in NL ben.

Ben blij dat bol.com tot deze beslissing is gekomen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb dat mailtje ook binnen gekregen.
Heel netjes van Bol.com, verwachtte ook wel zoiets,
een goede reputatie is kostbaar zeker tegenwoordig met internetfora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huit
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:29
Same here. Toch blij dat ik bij bol.com heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Dit is natuurlijk topnieuws van bol.com voor jullie, maar Maart is wel veel verder weg dan ik dacht. Heb daarom de Microsoft Wedge keyboard en mouse gekocht, totaal 110 euro. Werkt natuurlijk perfect samen Windows 8 tablets. Muisje werkt ondanks futuristische design erg prettig. Toetsenbord ook, maar daarvan weet ik nog niet of ik heb mooi genoeg vindt. Functioneel is ie zeker, en de case van het toetsenbord gebruik je als stand voor je tablet, maar omdat het geen mousepad bevat (niet nodig ook, daarnietvan) oogt het allemaal wat klein en daardoor minder mooi.

De muis houd ik sowieso, toetsenbord nog ff over nadenken.

[ Voor 5% gewijzigd door joblamie op 17-01-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:59
joblamie schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:29:
Dit is natuurlijk topnieuws van bol.com voor jullie, maar Maart is wel veel verder weg dan ik dacht. Heb daarom de Microsoft Wedge keyboard en mouse gekocht, totaal 110 euro. Werkt natuurlijk perfect samen Windows 8 tablets. Muisje werkt ondanks futuristische design erg prettig. Toetsenbord ook, maar daarvan weet ik nog niet of ik heb mooi genoeg vindt. Functioneel is ie zeker, en de case van het toetsenbord gebruik je als stand voor je tablet, maar omdat het geen mousepad bevat (niet nodig ook, daarnietvan) oogt het allemaal wat klein en daardoor minder mooi.

De muis houd ik sowieso, toetsenbord nog ff over nadenken.
Ik heb de Wedge keyboard ook, maar die muis zag ik niet zitten. Het keyboard heeft, wat mij betreft, het perfecte formaat. Ook als je hem dagelijks meeneemt zit ie niet in de weg in je tas. Als je hem gebruikt, dan wijkt hij maar weinig af van het formaat van je tablet(in de breedte), wat dan weer een mooier geheel maakt an sich. Hij is ook lekker stevig en goed gefabriceerd. Dat is nog wel eens een gemis met mobiele tobo's.
De Wedge muis werd het niet, maar de Sculpt is wel een fijn muisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:35:
[...]

Ik heb de Wedge keyboard ook, maar die muis zag ik niet zitten. Het keyboard heeft, wat mij betreft, het perfecte formaat. Ook als je hem dagelijks meeneemt zit ie niet in de weg in je tas. Als je hem gebruikt, dan wijlt hij maar weinig af van het formaat van me tablet(in de breedte), wat dan weer een mooier geheel maakt an sich. Hij is ook lekker stevig en goed gefabriceerd. Dat is nog wel eens een gemis met mobiele tobo's.
De Wedge muis werd het niet, maar de Sculpt is wel een fijn muisje.
Grappig dat je dat zegt over de Wedge Mouse en de Sculpt Mouse. Ik heb juist de Sculpt muis weer retour gestuurd en de Wedge Mouse ervoor terug gekocht ;-) Vond die vibratie in het scroll oppervlak enorm irritant, hoewel je dat misschien ergens kunt uitzetten. En net niet portable genoeg. De Wedge Mouse ziet er natuurlijk achterlijk uit, maar juist dat maakt hem wel grappig, zeker als blijkt dat ie in gebruik toch wel aardig werkt (vind ik dan).

Alles bij elkaar toch een redelijk goed alternatief voor de Transsleeve en keyboard, in ieder geval zolang deze nog niet verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ik was ook even afwezig omdat ik em gisteren binnen heb gekregen, ben helemaal verkocht! Alles gaat mooi, draait soepel, snel en vloeiend. Heb alleen de tijd nog niet genomen om alles door te nemen, zo bij het ene programma wel draaien op de achtergrond en de andere sluit ie wel af. Verder gekoppeld aan het netwerk (wat zeer snel werkt) teamviewer is snel evenals newsleecher!

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:38
betekent dit dat je de 3-1 sleeve er gratis bij krijgt of hoe zit dit?

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
  • Laatst online: 10:03
justice strike schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:41:
[...]

betekent dit dat je de 3-1 sleeve er gratis bij krijgt of hoe zit dit?
"Met deze code kunt u kosteloos de sleeve bestellen op onze website."
Veel duidelijker wordt het toch niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee_ schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:12:
"Met deze code kunt u kosteloos de sleeve bestellen op onze website."
Veel duidelijker wordt het toch niet? :)
Dit gaat wel alleen op voor diegene de hem besteld hebben toen de 3-1 sleeve er bij werd aangeboden. Maar dat lijkt me logisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:18:
[...]

Dit gaat wel alleen op voor diegene de hem besteld hebben toen de 3-1 sleeve er bij werd aangeboden. Maar dat lijkt me logisch..
de vraag is dus of hij nu gratis erbij geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar vraagjes aan de bezitters van de Smart........Hoe werkt de GPS? Hebben jullie een snelle fix? En wat voor software gebruiken jullie? Levert Asus software mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 09:42:
Paar vraagjes aan de bezitters van de Smart........Hoe werkt de GPS? Hebben jullie een snelle fix? En wat voor software gebruiken jullie? Levert Asus software mee?
Zit er GPS in dan? Zou niet weten waar ik dat voor nodig zou moeten hebben op een tablet (of PC).

Ik heb even de "Kaarten" app voor je geopend (voor de allereerste keer) en die gaf DIRECT binnen 1 seconde mijn EXACTE locatie aan. Zal ook wel dankzij WiFi zijn, anders kan het nooit zo snel.

[ Voor 20% gewijzigd door joblamie op 19-01-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een goede cover aangeschaft? Ik zoek een cover waarbij zowel de voorkant als de achterkant voor mijn bijna aangeschafte Vivotab Smart :P . Ik hoef er geen keyboard bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justice strike schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:27:
[...]

de vraag is dus of hij nu gratis erbij geleverd wordt.
Wanneer je hem nu zal bestellen niet.

diegene die hem hadden besteld toen er nog bij vermeld stond dat de 3-1 sleeve er bij zat en hierover geklaagd (gecommuniceerd) hebben die zullen van bol.com een oplossing aangeboden hebben gekregen. Waarbij mogelijk een voucher voor het gratis bestellen van de 3-1 sleeve wanneer deze beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furbydenooij
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 11:17
Hoe kan het dat er geen review meer van de tablet te vinden is op Tweakers? Nog niet zo lang geleden meen ik dat er wel een review was? Hopelijk wil een van de huidige bezitters van de tablet er een review aan wagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
furbydenooij schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:26:
Hoe kan het dat er geen review meer van de tablet te vinden is op Tweakers? Nog niet zo lang geleden meen ik dat er wel een review was? Hopelijk wil een van de huidige bezitters van de tablet er een review aan wagen!
Er zit veel tijd en energie in een review, misschien dat ik me er over een tijdje aan waag. Zijn er specifieke vragen die ik kan beantwoorden eventueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 20:36
joblamie schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:47:
[...]

Er zit veel tijd en energie in een review, misschien dat ik me er over een tijdje aan waag. Zijn er specifieke vragen die ik kan beantwoorden eventueel?
Ik vraag me af hoe productief deze tablet is in combinatie met een bluetooth toetsenbord. Werkt het net zo lekker als met een toetsenbord dat aan de tablet vast zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-01 23:35
Op Hardware.info hebben ze nu een review van de Vivotab smart geplaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trabbie_
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 21:53
giedo555 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:43:
Op Hardware.info hebben ze nu een review van de Vivotab smart geplaatst :)
Hierbij: http://nl.hardware.info/r...een-pure-windows-8-tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
triesvan schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:49:
[...]

Ik vraag me af hoe productief deze tablet is in combinatie met een bluetooth toetsenbord. Werkt het net zo lekker als met een toetsenbord dat aan de tablet vast zit?
Bij lange na niet. Ik heb zoals wellicht bekend ook de Asus Vivo Tab RT en die is een stuk beter geschikt voor productiviteit. Je tikt er zowel op tafel als op schoot heerlijk mee. Dat is met de Smart heel anders. Sowieso is er geen oplossing om ermee op schoot te typen, maar ook op tafel is het een stuk meer gedoe om de boel 'op te stellen'. Daar waar je de Vivo Tab RT gewoon uitklapt en direct aan het werk kan, daar moet je met de Smart een toetsenbord ergens vandaan toveren, een muis, en na het werken alles weer zien op te bergen.

De officiële transsleeve + keyboard zal dat wel iets makkelijker maken. Maar het wordt nooit zo makkelijk als bij de Vivo Tab RT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

joblamie schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:49:
[...]

Bij lange na niet. Ik heb zoals wellicht bekend ook de Asus Vivo Tab RT en die is een stuk beter geschikt voor productiviteit. Je tikt er zowel op tafel als op schoot heerlijk mee. Dat is met de Smart heel anders. Sowieso is er geen oplossing om ermee op schoot te typen, maar ook op tafel is het een stuk meer gedoe om de boel 'op te stellen'. Daar waar je de Vivo Tab RT gewoon uitklapt en direct aan het werk kan, daar moet je met de Smart een toetsenbord ergens vandaan toveren, een muis, en na het werken alles weer zien op te bergen.

De officiële transsleeve + keyboard zal dat wel iets makkelijker maken. Maar het wordt nooit zo makkelijk als bij de Vivo Tab RT.
De 3-1 Sleeve is vrij eenvoudig uit te vouwen tot een fijne stand, (wat ik gezien heb op reviews) het toetsenbord kun je op dus op schoot zetten en de tab op tafel of elders, Ik zie het persoonlijk als voordeel dat het toetsenbord niet aan de tab vastzit.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Jelte,89 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:10:
[...]

De 3-1 Sleeve is vrij eenvoudig uit te vouwen tot een fijne stand, (wat ik gezien heb op reviews) het toetsenbord kun je op dus op schoot zetten en de tab op tafel of elders, Ik zie het persoonlijk als voordeel dat het toetsenbord niet aan de tab vastzit.
De sleeve is niet stabiel genoeg om de tablet op schoot te houden, die zal continu omvallen of je zult in ieder geval relatief krampachtig moeten gaan zitten om te voorkomen dat dit gebeurt. E.e.a. is natuurlijk persoonlijk, maar ik kan me geen situatie indenken waarbij ik het toetsenbord op schoot zou willen en de tablet zelf niet. Enkel situaties waarin ik het geheel op schoot wil hebben of het geheel op tafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

joblamie schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:43:
[...]

De sleeve is niet stabiel genoeg om de tablet op schoot te houden, die zal continu omvallen of je zult in ieder geval relatief krampachtig moeten gaan zitten om te voorkomen dat dit gebeurt. E.e.a. is natuurlijk persoonlijk, maar ik kan me geen situatie indenken waarbij ik het toetsenbord op schoot zou willen en de tablet zelf niet. Enkel situaties waarin ik het geheel op schoot wil hebben of het geheel op tafel.
Door de manier van vouwen is dat idd niet mogelijk nee, in dat geval gaat de combinatie van op schoot houden niet op.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huit
joblamie schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:49:
[...]

Ik weet het niet. Als ik echt aan het werk wil en documenten wil bewerken, reviseren, etc., dan ga ik toch aan tafel zitten. In dat geval zie ik geen meerwaarde in de RT. Wat betreft het wisselen tussen tablet (op de bank) en producitviteit (voor mij aan tafel), zie ik ook geen meerwaarde in de RT. Van een vroegere Asus Transformer die ik korte tijd heb gehad, kan ik mij herinneren dat ik het in - en uitklikken van het toetsenbord nogal omslachtig vond. Dat hoeft bij de Smart uiteraard niet. Ik ga aan tafel zitten, klap de sleeve om, pak het toetsenbord erbij en klaar. En als ik klaar ben plof ik zo weer met mijn tablet op de bank ;) . Wat verder een erg belangrijk punt voor mij is: productiviteit kan bij niet niet zonder Total Commander en die kun je niet installeren op de RT.

Dit zijn uiteraard allemaal persoonlijke overwegingen, een ander kan het heel goed anders zien. Het zal per persoon verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huit
furbydenooij schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:26:
joblamie heeft een mooie review geschreven over de RT:
productreview: Asus VivoTab RT Grijs (incl. Docking station) review door joblamie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Pff wat ik nu toch weer mee maak: de coating op de achterzijde van mijn Vivo Tab Smart begint uit zichzelf af te bladderen http://dl.dropbox.com/u/7103852/smart.jpg

Het is een heel dun velletje dat de plastic achterkant de wat stroeve anti-slip feel geeft, daaronder zit gewoon glad 'goedkoop' onbehandeld plastic. Nu dit stukje los is kan ik het er zo af trekken.

Ik heb ook echt altijd wat met dit soort apparaten. Ik ga ermee om alsof het goud is en dan krijg je toch dit weer... Hoe dan ook, dit exemplaar gaat natuurlijk direct retour. Precies 7 dagen in bezit gehad. Daarvoor ook al een exemplaar retour gezonden, vanwege een krakende achterzijde.

Ben erachter dat dit een top apparaatje is, maar de bouwkwaliteit valt vies tegen.

Hoewel ik dit niemand gun, ben ik benieuwd hoe snel dit bij andere eigenaren gaat gebeuren. Nu ik weet hoe dun die coating is en hoe snel het ook op andere hoeken los laat, verwacht ik dat dat niet lang kan duren.

[ Voor 42% gewijzigd door joblamie op 22-01-2013 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Dat is inderdaad jammer, ik hou het in de gaten bij mijn Smart,

Ik ben alleen bang voor je dat als je em retour doet, je het probleem zo weer hebt.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Ik zit even te dubben of ik een windows tablet zou moeten halen.

Ik ben erg gecharmeerd van deze tablet... maar bijna zonder uitzondering wordt er aangegeven dat deze tablets een overbrugging zijn en dat ze binnen 1 jaar niet meer voldoen. Haswell zal veel performance problemen wegnemen aangezien dat toch een groot issue zal zijn. Er zit teveel discrepantie tussen windows op een core i3 en atom. Hoewel de tablet side on par is met windows RT zal de desktop part teveel achterlopen waardoor je toch een heel dubbel gevoel zult krijgen.

Verder zal er meer geheugen aan boord zitten.

enfin, Windows RT zie ik weinig heil aan dus blijft er over om een overbuggings periode te hebben met een 'goedkope' android tablet of nu voor een deze tablet te gaan a 499 euro.

Ansich vind ik windows 8 wel handig (heb een windows 8 pc en windows phone 8)... maar iets zegt mij dat op dit moment de tablets nog een tikje aan de hoge kant zitten en dat ik wellicht beter het kan uitzingen totdat er wat meer keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06-2024
Denk ook dat wachten w8 tablets met betere specs een goede optie is. De Asus Vivotab smart is wel het interesantste budget W8 tablet die momenteel verkrijgbaas is maar ik vind 64Gb wel erg krap.

[ Voor 6% gewijzigd door clemento op 23-01-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
nou... ik vind dat het best veel geld is als je kijkt wat je ervoor krijgt. Ik trekt deze tablet even gelijk emt winRT (want kwa prestatie is dat wel fair). Als je kijkt naar android dan zie je gewoon dat die voor een veel lagere prijs toch kunnen leveren.

Ik denk dat we op termijn windows rt op een lager prijs segment zullen zien (tussen 200 en 300) en dat de atoms daar ook naartoe zullen moeten gaan. De price range waar ze nu in zitten zal voor haswell zijn en dan heb je de high end tablets die op core draaien.

maw. De tablets die nu voor 500-600 euro over de toonbank gaan zouden eigenlijk ronde de 200-300 euro moeten kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
@clemento:
Die 64GB is toch helemaal geen issue, aangezien je er een microSD bij kunt stoppen?

@justice strike:
Met alle respect en niks ten nadele van de obvious veel betere i5 varianten, maar deze x86 Asus Vivo Tab Smart kan niet vergeleken worden met ARM Android tablets. De Vivo Tab Smart biedt veel meer mogelijkheden doordat het x86 legacy applicaties kan draaien. En ze draaien ook nog eens prima, ik kwam vandaag nog iemand op Twitter tegen die er Photoshop CS5 op had draaien en het eigenlijk wel prima vond draaien ook. Daarnaast is de performance van deze Atom toch wel meetbaar beter dan ARM Windows RT devices. Dat het allemaal goedkoper moet kunnen, tja daar ben ik het natuurlijk mee eens.

[ Voor 5% gewijzigd door joblamie op 23-01-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
joblamie schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:12:
@clemento:
Die 64GB is toch helemaal geen issue, aangezien je er een microSD bij kunt stoppen?

@justice strike:
Met alle respect en niks ten nadele van de obvious veel betere i5 varianten, maar deze x86 Asus Vivo Tab Smart kan niet vergeleken worden met ARM Android tablets. De Vivo Tab Smart biedt veel meer mogelijkheden doordat het x86 legacy applicaties kan draaien. En ze draaien ook nog eens prima, ik kwam vandaag nog iemand op Twitter tegen die er Photoshop CS5 op had draaien en het eigenlijk wel prima vond draaien ook. Daarnaast is de performance van deze Atom toch wel meetbaar beter dan ARM Windows RT devices. Dat het allemaal goedkoper moet kunnen, tja daar ben ik het natuurlijk mee eens.
nu heb je het specifiek over de atom. Maar windows RT ansich moet vele malen goedkoper op de plank gebracht kunnen worden.

er zijn op het moment van schrijven tablets te krijgen welke voor 200 euro een tegra 3 bevatten. Ik zie niet in waarom een vergelijkbaar windows tablet pc dan zoveel meer zou moeten kosten.

Dat de atom daarin een andere positie inneemt kan ik me wel inbeelden, maar kwa performance en prijs is hij beter te vergelijken met ARM dan met de core varianten, daarbij is deze nu al goedkoper dan de arm versie van windows RT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
justice strike schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:17:
[...]

nu heb je het specifiek over de atom. Maar windows RT ansich moet vele malen goedkoper op de plank gebracht kunnen worden.

er zijn op het moment van schrijven tablets te krijgen welke voor 200 euro een tegra 3 bevatten. Ik zie niet in waarom een vergelijkbaar windows tablet pc dan zoveel meer zou moeten kosten.

Dat de atom daarin een andere positie inneemt kan ik me wel inbeelden, maar kwa performance en prijs is hij beter te vergelijken met ARM dan met de core varianten, daarbij is deze nu al goedkoper dan de arm versie van windows RT.
Vergeet niet de licentiekosten van Windows (RT). Daar waar Android opensource en dus gratis is, daar zal een fabrikant van een Windows tablet gewoon licentiekosten moeten aftikken. Dit heeft in ieder geval al relatief grote invloed op de prijs denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
justice strike schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:54:
Ansich vind ik windows 8 wel handig (heb een windows 8 pc en windows phone 8)... maar iets zegt mij dat op dit moment de tablets nog een tikje aan de hoge kant zitten en dat ik wellicht beter het kan uitzingen totdat er wat meer keuze is.
Ik heb het tablet 1 week in bezit gehad maar uiteindelijk weer verkocht om een paar redes waaronder het belangrijkste dat ik minder goed zie. Om die rede ben ik uiteindelijk uitgeweken naar een Ipad vanwege het Retina scherm vanwege toch wel de hoge beeldkwaliteit.

Nu was het bovenstaande niet het enigste wat mij eigenlijk tegen viel maar een ander belangrijk punt hetgeen niet direct aan de kwaliteit van het tablet zelf ligt. Ik zelf lees veel maar er is dus geen enkele fatsoenlijk afgewerkte reader app te krijgen die vergelijkbaar is met bijvoorbeeld iBooks of Moon Reader Pro.

Er zijn wel een paar apps maar wat mij al meteen op viel was dat b.v. de woordafbreking bij een groter lettertype totaal de mist in ging. En net dat soort apps waren voor mij belangrijk omdat ik mijn tablet daarvoor hoofdzakelijk wil gebruiken.

Nadeel van de Atom cpu en ook deels de z.n. ssd die in de Smart gebruikt worden zijn eigenlijk een beetje onderbemeten voor een volledige Windows 8. Een voorbeeld hierbij zijn de updates hetgeen bijna een hele nacht in beslag genomen heeft bij de Smart die ik had.

Maar bovenstaande zaken wil niet zeggen dat de Smart een slecht tablet zou zijn en het meer de combinatie is met Windows 8. Wanneer het tablet misschien op Android of Linux zou draaien kwam het denk ik veel meer tot zijn recht qua snelheid.

Overigens wil ik geen discussie wat betreft IOS of Windows want ik ben en blijf een fervente Windows gebruiker en ook zeer tevreden met Windows 8 op de desktop pc. De Ipad heb ik puur gepakt omdat die voldoet aan de eisen die ik stel aan een tablet en verder niks heb met Android widgets en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVE91
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 20:09
21% BTW actie begonnen bij Mediamarkt

En waar is de tablet.... precies nergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-10 23:08
NVE91 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:48:

Ik zag er gisteren ca. 5 liggen in Zoetermeer. Ik twijfel alleen nog of ik deze tablet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan

Is ook bij de BCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Op de webshop van BCC tonen alle ASUS tablet's ook de melding "Product niet beschikbaar" (zodra je een productdetailpagina opent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Is er nog iemand die de startpost wil gaan onderhouden?

Nu ik er vrij zeker van ben dat het voor mij de Surface RT wordt, ben ik niet echt meer bij wat er allemaal met deze tablet gebeurt.

@razr

Ik doelde meer op de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
@triesvan dus je denk niet dat de Windows desktop zal missen? Met deze ViVo heb je beide voor een redelijk bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVE91
tr201 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:34:
[...]

Ik zag er gisteren ca. 5 liggen in Zoetermeer. Ik twijfel alleen nog of ik deze tablet wil.
Oke bedankt, ga ik morgen ff rondbellen en anders rij ik ff naar zoetermeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
clemento schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:27:
@triesvan dus je denk niet dat de Windows desktop zal missen? Met deze ViVo heb je beide voor een redelijk bedrag.
Deze heeft geen manier om een toetsenbord te koppelen aan de Tablet, dit is voor mij echt een enorm minpunt. Verder ga ik de Tablet ook echt als netbook gebruiken, voor het zwaardere werk heb ik een goede desktopPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Laatst online: 22-06 18:24
tr201 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:34:
[...]

Je weet ook zeker dat het de Smart en niet RT was? Die laatste zie ik op de website wel, maar de smart kan ik er niet vinden. Misschien morgen toch ook maar eens bellen. Doen ze ook aan reserveren van goederen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NS011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-08 13:54

Kom net bij de Mediamarkt Amsterdam Arena vandaan. Daar hebben ze er zeker 30 liggen in een grote bak! Voor €412...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Laatst online: 22-06 18:24
Klinkt als een goede deal, ik hoop dat ze die zaterdag in Eindhoven ook nog hebben. Dan ga ik me er toch eentje halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-10 23:08
Yohsoog schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:14:
[...]

Je weet ook zeker dat het de Smart en niet RT was? Die laatste zie ik op de website wel, maar de smart kan ik er niet vinden. Misschien morgen toch ook maar eens bellen. Doen ze ook aan reserveren van goederen?
Smarter dan ik gezien heb kan niet. Geen idee of ze reserveren, proberen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVE91
Raar dat ze het niet op de site zelf zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
tr201 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:06:
[...]

Smarter dan ik gezien heb kan niet. Geen idee of ze reserveren, proberen maar.
ik heb er net een gekocht dus ik weet zeker dat het een smart is en geen rt. geen cover erbij... maargoed je kunt niet alles hebben.

ik heb overigens ook een windows phone 8... weet iemand hoe je deze via bluetooth can connecten om gegevens uit te wisselen?

[ Voor 16% gewijzigd door justice strike op 23-01-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zirkonium
  • Laatst online: 10-02-2020
Ik heb hem vanmiddag bij de mediamarkt in Rotterdam gehaald. Er lagen er nog zat, vooral witte.

Wat ik na een uur van de tablet vind: Ik ontdekte bij het opstarten gelijk een klein haartje of stukje metaal (het lijkt op een haartje maar licht heel fel op door de backlight, heb het zelf nog nooit eerder gezien op andere schermen), niet heel erg omdat het in een hoekje zit maar als je net 400 euro hebt uitgegeven heb je toch liever een gaaf exemplaar. Verder viel de snelheid me erg tegen, vooral bij gebruik van internet, zou aan van alles kunnen liggen dus ga hier nog niet over oordelen. Als laatste de powerknop, als ik deze indruk gaat het scherm uit en daarna (niet altijd) het scherm heel kort weer aan op het lockscreen voordat het scherm uitblijft.

En tijdens het typen van dit bericht merk ik dat dit soms ook niet al te soepel gaat, af en toe wordt een wel aangeslagen letter uit een woord weg gelaten. Ik hoop in een eventuele review positiever te zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
weet iemand hoe ik de tablet op een pc aansluit via usb? ik krijg het maar niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Mensen!!

Jullie weten de specs van de tablet, het is geen i7 of-wat-dan-ook, maar wees reëel! het is een tablet!
De 64gb is voor mij voldoende, (films stream ik vanaf ik mijn pc) vlc, newsleecher, winrar nemen zoveel niet in.

De RT heeft een dock, de Smart niet... Voor de smart komt straks een 3-1 sleeve uit incl. tobo. en wat betreft snelheid van internet, de tablet is snel genoeg, mijn 'desktop' pc laat een pagina niet veel sneller zien hoor. de desktop heeft een quadcore, 12gb ram, en een SSD,

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Zirkonium schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:23:
Verder viel de snelheid me erg tegen, vooral bij gebruik van internet, zou aan van alles kunnen liggen dus ga hier nog niet over oordelen. Als laatste de powerknop, als ik deze indruk gaat het scherm uit en daarna (niet altijd) het scherm heel kort weer aan op het lockscreen voordat het scherm uitblijft.

En tijdens het typen van dit bericht merk ik dat dit soms ook niet al te soepel gaat, af en toe wordt een wel aangeslagen letter uit een woord weg gelaten. Ik hoop in een eventuele review positiever te zijn. ;)
Je vergeet denk ik dat bij een nieuw tablet Windows 8 automatisch gaat updaten en daar is je tablet wel even mee bezig. Mijn ervaring was om eerst Asus update te starten en dan krijg je een bios update en driverpakket waarna je vervolgens b.v. voor dat je gaat slapen Windows laat updaten.

Die van mij heeft bijna een halve nacht staan pruttelen om alle updates verwerkt te krijgen maar daarna had ik geen last meer ervan dat ie traag was. Plus moet je niet teveel apps tegelijk openen want dat is 1 nadeel van een Atom cpu dat ie niet echt opgewassen is voor Windows multitasken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVE91
Zirkonium schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:23:
Ik heb hem vanmiddag bij de mediamarkt in Rotterdam gehaald. Er lagen er nog zat, vooral witte.

Wat ik na een uur van de tablet vind: Ik ontdekte bij het opstarten gelijk een klein haartje of stukje metaal (het lijkt op een haartje maar licht heel fel op door de backlight, heb het zelf nog nooit eerder gezien op andere schermen), niet heel erg omdat het in een hoekje zit maar als je net 400 euro hebt uitgegeven heb je toch liever een gaaf exemplaar. Verder viel de snelheid me erg tegen, vooral bij gebruik van internet, zou aan van alles kunnen liggen dus ga hier nog niet over oordelen. Als laatste de powerknop, als ik deze indruk gaat het scherm uit en daarna (niet altijd) het scherm heel kort weer aan op het lockscreen voordat het scherm uitblijft.

Rotterdam Centrum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
er is niet echt animo voor deze tablet. althans, mensen waren er niet echt naar aan het kijken. maar ben ik de enige die een probleem heeft met het connected van de tablet aan een pc? (overigens wifi prestaties zijn ook niet om naar huis te schrijven)

[ Voor 24% gewijzigd door justice strike op 24-01-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:00

ResuCigam

BOFH

justice strike schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:02:
[...]
er is niet echt animo voor deze tablet. althans, mensen waren er niet echt naar aan het kijken. maar ben ik de enige die een probleem heeft met het connected van de tablet aan een pc? (overigens wifi prestaties zijn ook niet om naar huis te schrijven)
Ik had eerst ook wat problemen met wifi maar na alle updates gedraaid te hebben heb ik nergens last meer van.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
en via usb je tablet connecten aan je pc? iemand dat werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:00
justice strike schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:51:
Normaal gesproken doe je dit (twee PC's aan elkaar verbinden) met een USB data transfer kabel. Complicerende factor is dat je ook nog een verloopstuk van USB naar Micro-USB moeten hebben, en misschien ook nog USB-to-go kabel (omdat de host-functie ontbreekt op de micro-USB poort).

Zo'n USB-to-go kabel is sowieso handig om te hebben om USB randapparatuur (muis, toetsenbord, printer) aan te sluiten. bijvoorbeeld hier of hier te krijgen.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
als het USB-to-go is dan zou hij in slave mode al herkent moeten worden (dus als mass storage). USB-To-go heb je dan alleen nodig om randapparatuur aan te sluiten.

Maar ik begrijp niet waarom ik hem niet via usb als mass storage in mijn pc kan hangen. Het niet hebben van usb is nog te overzien, maar je moet wel een makkelijke manier van data transfer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Sorry, ik heb niet veel ervaring met het via USB verbinden van twee PC's. Als het puur om data transfer gaat, is het dan niet gemakkelijker via een USB-stick of externe harddisk (waarvoor je dan wel een USB-to-go adapter nodig hebt) bestanden over te zetten? Of via de cloud (Dropbox, Skydrive)?

Ik heb nu trouwens ervaren dat met behulp van een USB-to-Go adapterkabeltje en USB-hub zowel toetsenbord en muis zonder problemen zijn te verbinden aan de Vivotab. Nu nog goedkoop een microHDMI naar VGA adapter weten te vinden, en dan kan ik van de Vivotab desgewenst een mobiele Windows-werkplek maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
makkelijker is gewoon dat de tablet als een pheriperal aangesloten wordt op een pc. zodat hij als mass storage voorkomt (zoals windows phone). Lijkt mij ook dat dat moet werken als je usb2go gebruikt voor muizen en toetsenborden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Ik kwam nog een review tegen: http://nl.hardware.info/r...e-windows-8-tablet-opslag
En bij BCC ook 413 euro:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

justice strike schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:51:
Nee het is me met het standaard kabeltje niet gelukt. Ik kan ook nergens een manual online vinden, bij Asus support (website) bestaat dit model niet eens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
ResuCigam schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:50:
[...]
Nee het is me met het standaard kabeltje niet gelukt. Ik kan ook nergens een manual online vinden, bij Asus support (website) bestaat dit model niet eens :X
Het lijkt me dat dit niet gaat werken. Deze tablet is gewoon een PC. Als je twee pc's aan elkaar hangt met USB dan zie je toch ook niet opeens de ene PC als mass storage device op de andere PC of mis ik wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Daar heb je wel een punt maar waarom kan ik dan wel een android tablet aan windows hangen voor direct toegang tot de storage via usb?

[ Voor 3% gewijzigd door ResuCigam op 24-01-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
ResuCigam schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:58:
Daar heb je wel een punt maar waarom kan ik dan wel een android tablet aan windows hangen voor direct toegang tot de storage via usb?
Omdat Android tablets geen PC's zijn en dit een Android specifieke feature is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
joblamie schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:00:
[...]

Omdat Android tablets geen PC's zijn en dit een Android specifieke feature is.
Dat is geen android specifieke feature, Het ligt gewoon aan de usb controller. Als je een usb2go kabel nodig hebt echter dan betekent het dat de usb controller in beide de master alswel slave moet kunnen staan... dus ik begrijp niet waarom de tablet niet herkend wordt in windows (op mijn desktop)

[ Voor 4% gewijzigd door justice strike op 24-01-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
ResuCigam schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:58:
Een Samsung tablet kan je ook niet zomaar aan je pc hangen via usb en moet je eerst de usb-driver installeren voor dat de pc hem ziet. Maar soms kan het ook wel eens helpen wanneer je een andere usb-poort probeerd voor zover je dat misschien niet al geprobeerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
welke samsung tablet en welke usb driver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Laatst online: 17:41
Bij android tablet kun je de usb poort meestal in verschillende modi zetten. Mass storage, adb etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
wortelsoft schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:44:
Bij android tablet kun je de usb poort meestal in verschillende modi zetten. Mass storage, adb etc.
Dat staat los van of de usb poort in host mode of peripheral mode staat.

Je kunt de modi alleen veranderen als hij in peripheral mode staat...

Om een USB in peripheral mode te zetten heb je een otg kabel nodig. In host mode is hij altijd host (Doh)

[ Voor 13% gewijzigd door justice strike op 24-01-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justice strike schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 17:10:
[...]

Dat staat los van of de usb poort in host mode of peripheral mode staat.

Je kunt de modi alleen veranderen als hij in peripheral mode staat...

Om een USB in peripheral mode te zetten heb je een otg kabel nodig. In host mode is hij altijd host (Doh)
Volgens mij zal je daar een USB - USB Bridge kabel voor nodig moeten hebben.. zoiets

Ik heb hier nog een Asus R2H Tablet liggen, daar zat zo'n kabel bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 17:35:
[...]

Volgens mij zal je daar een USB - USB Bridge kabel voor nodig moeten hebben.. zoiets

Ik heb hier nog een Asus R2H Tablet liggen, daar zat zo'n kabel bij..
dat is erg vreemd. usb otg betekent per definitie dat de usb poort een peripheral mode poort is die je kunt omzetten in een host port. Daar zou je in de eerste instantie dus geen USB-USB bride kabel nodig voor hebben

Overigens vraag ik mij af of de acer iconia w700 voor 160 euro meer een betere koop was, daar krijg je immers een keyboard en betere specs bij.... maar hij is wel groter en zwaarder

[ Voor 13% gewijzigd door justice strike op 24-01-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar is het niet zo dat je een Windows tablet in dit geval niet kan vergelijken met een android tablet, maar dat je het moet zien als een reguliere laptop of desktop. Of werkt de situatie die je schetst wel wanneer je 2 desktops of laptops met elkaar verbind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:33:
Maar is het niet zo dat je een Windows tablet in dit geval niet kan vergelijken met een android tablet, maar dat je het moet zien als een reguliere laptop of desktop. Of werkt de situatie die je schetst wel wanneer je 2 desktops of laptops met elkaar verbind.
ik ken geen laptops die een USB otg poort hebben dus die situatie gaat zowieso niet op.

wat zijn overigens de snelheden die een ieder haalt? ik haal hier 2 mb per seconde over 54mbit wifi netwerk. Lijkt me wat aan de lage kant eerlijk gezegd. Ik begin het knap irritant te vinden dat er geen goede oplossing is om bestanden snel over te zetten.

[ Voor 22% gewijzigd door justice strike op 24-01-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Je kunt toch gewoon een externe HDD of USB stick gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justice strike schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:59:
[...]

ik ken geen laptops die een USB otg poort hebben dus die situatie gaat zowieso niet op.

wat zijn overigens de snelheden die een ieder haalt? ik haal hier 2 mb per seconde over 54mbit wifi netwerk. Lijkt me wat aan de lage kant eerlijk gezegd. Ik begin het knap irritant te vinden dat er geen goede oplossing is om bestanden snel over te zetten.
Volgens mij heeft de vivotab smart ook geen USB otg poort maar een gewone micro USB poort. De USB otg kabel kun je dan enkel gebruiken om hardware aan te sluiten op de tablet. En niet om de tablet aan een PC te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:27:
[...]

Volgens mij heeft de vivotab smart ook geen USB otg poort maar een gewone micro USB poort. De USB otg kabel kun je dan enkel gebruiken om hardware aan te sluiten op de tablet. En niet om de tablet aan een PC te hangen.
als het geen USB OTG poort is heb je ook geen USB otg kabel nodig. Dus dat strookt niet met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
joblamie schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:14:
Je kunt toch gewoon een externe HDD of USB stick gebruiken?
ik kan het ook via skydrive of email doen maar dat zijn allemaal indirecte manieren van gegevens overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justice strike schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:41:
[...]

als het geen USB OTG poort is heb je ook geen USB otg kabel nodig. Dus dat strookt niet met elkaar.
Dat je hem niet nodig hebt hoeft niet te betekenen dat je hem niet kan gebruiken.. Ik zag in dit artikel staan dat je hem kan gebruiken om een muis of toetsenbord kan aansluiten.

http://www.pinoytechblog....ivotab-smart-me400-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Niemand die de wifi snelheden kan bevestigen?
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:47:
[...]

Dat je hem niet nodig hebt hoeft niet te betekenen dat je hem niet kan gebruiken.. Ik zag in dit artikel staan dat je hem kan gebruiken om een muis of toetsenbord kan aansluiten.

http://www.pinoytechblog....ivotab-smart-me400-review
USB OTG cable is a must-have accessory for this tablet since it doesn’t have a full-sized USB port
ziet er naar uit dat het een usb OTG poort is want anders zou dit zo niet werken. (usbotg heeft overigens een microAB connector ipv een micro-a connector die er normaal op zou zitten)

[ Voor 88% gewijzigd door justice strike op 24-01-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Ik gebruik zelf ook een OTG tussenstukje voor mijn toetsenbord en voor het aansluiten van USB sticks en externe hdd op de vivo tab smart. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 14:59
justice strike schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:42:
[...]

ik kan het ook via skydrive of email doen maar dat zijn allemaal indirecte manieren van gegevens overzetten.
Tsja, ik kan maar 1 ding bedenken en dat is: NAS. Dan ben je in 1 keer van het gedonder af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
De Vivotab Smart heeft geen gewone USB aansluiting. Ik heb eerst geprobeerd met een simpel micro-USB naar female USB verloopstukje verschillende randapparatuur (muis, toetsenbord, printer) aan te sluiten, en dat lukt niet.
Je moet een USB OTG verloopkabeltje gebruiken om randapparaten aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
  • Laatst online: 13:09
ik gebruikt een USB OTG kabel met een hubje voor me toetsenbord en muis en werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 09:53
Ik heb hem sinds gisteren avond.

En ik moet zeggen dat hij me toch wel tegen valt, ik wist dat hij niet tot de snelste behoort, maar ik had verwacht dat hij toch snel genoeg was om bijvoorbeeld een online java game een beetje redelijk te doen.

De updates duurden ook al bijna een hele nacht. Iets wat ook tegenviel.

Ik ga vanavond nog wat testen, en anders gaat hij retour MM.

Weet iemand hoe ik hem weer terug krijg in de fabrieks/verkoop stand, of hoe ik mijn gegevens er uit krijg?

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
yzf1kr schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:15:
Weet iemand hoe ik hem weer terug krijg in de fabrieks/verkoop stand, of hoe ik mijn gegevens er uit krijg?
Charms bar > PC Instellingen > Algemeen > Onderaan. Daar staan verschillende, overigens prima werkende restore opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ah, bedankt, die had ik nog niet zo snel ontdekt.

Maar vanavond eerst eens grondig testen, voordat ik overhaaste beslissingen neem.
Misschien valt het toch nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
  • Laatst online: 13:09
bij mij was hij ook een beetje langzaam in het begin maar na alle updates doet hij het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
mja het is kiezen of delen. Iconia w700 is erg goed gespeced maar dan moet je met een kortere batterijduur groter scherm en zwaardere tablet doen...

daarvoor krijg je wel dat alles zo ongeveer beter is... resolutie, geheugen, ssd, processor, alu behuizing, toetsenbord etc...

lastig maar ik denk dat ik deze hou... ik koop nog wel de trans sleeve maar dan kom je wel akelig dicht bij de prijs van een w700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Ik zit ook gigantisch te twijfelen tussen de Asus Vivo Tab Smart en de Acer W700.
Ik heb al ervaring met de Vivo Tab Smart en vind dat een prima tablet, maar ik heb geen vertrouwen meer in de bouwkwaliteit (2 exemplaren inmiddels teruggestuurd). De Acer W700 (i3) heeft fantastische specificaties, maar wat is ie groot, dik en zwaar. Hoewel, aan de YouTube filmpjes te zien. Moet hem even in handen krijgen om het werkelijk te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ik heb de zelfde twijfels.

Maarja, het is toch weer 150 euro extra, en voor weer 150 extra heb je een W700 met i5, en zo kan je het natuurlijk duurder blijven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
yzf1kr schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:55:

Maarja, het is toch weer 150 euro extra, en voor weer 150 extra heb je een W700 met i5, en zo kan je het natuurlijk duurder blijven maken.
Inderdaad, zo blijf je bezig. Maar ik probeer zo te denken: Ik had eerst een RT tablet, toen wilde ik toch liever een x86 versie (de Smart) en tja nu wil ik, omdat het zo 'voordelig' kan op dit moment toch iets dat nog weer wat sneller is (i3). Dan ook weer i5 willen is wat overdreven voor nu, dan begint het uit de hand te lopen qua kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
yzf1kr schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:55:

nou als je het toetsenbord even meerekent heb je die acer w700 toch voor dezelfde prijs als de asus vivotab.

ik hou de vivotab, maar weet niet zeker of ik dezelfde keuze zou maken als ik hem weer moest maken.

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste