Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen woensdag ook een Smart gekocht. Hardstikke leuk apparaat. Samen met een OTG kabeltje. De muis werkte maar de harde schijven die ik thuis had niet. Ben teruggegaan naar Saturn en daar mijn harde schijf getest bij het showmodel. Daar werkte de harde schijf wel! Heb mijn Smart gisteren omgeruild voor een nieuwe maar helaas, de micro USB werkt bij dit apparaat ook niet. Vanmiddag maar terug.

Ik vind deze tablet echt fantastisch maar de poort moet wel werken. Misschien dat er een hele partij niet goed is of dat er standaard problemen zijn want Coolblue verkoopt de Smart niet meer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:02
Ik denk dat je er een powered usb hub tussen moet zetten om genoeg vermogen aan de harddisk te leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Saturn werkte de harde schijf zonder problemen. En ook op internet lees je posts waar men de harde schijf wel kan aansluiten. Een powered hub is dus niet nodig. Volgens mij zijn de poorten dan niet goed. Die van mij gaat in ieder geval terug hoewel ik het een ontzettend leuk ding vind, maar ik wil er wel een harde schijf aan kunnen hangen. Misschien dat ik ga voor de Acer Iconia W510.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
Dit is ook afhankelijk van de harde schijf die je eraan hangt. Sommige hebben meer stroom nodig dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was dezelfde harde schijf. Ik had alles meegenomen naar Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Smart teruggebracht naar Saturn en ik heb mijn geld teruggekregen. Met pijn in mijn hart. Het was echt een heel leuk apparaat maar voor 449 euro moet het apparaat wel goed werken.

Nu op zoek naar een andere tablet maar misschien wacht ik nog even op de volgende ontwikkelingen. Op dit moment is er geen tablet die ik erg graag wil hebben helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 19:10:
Ik heb mijn Smart teruggebracht naar Saturn en ik heb mijn geld teruggekregen. Met pijn in mijn hart. Het was echt een heel leuk apparaat maar voor 449 euro moet het apparaat wel goed werken.

Nu op zoek naar een andere tablet maar misschien wacht ik nog even op de volgende ontwikkelingen. Op dit moment is er geen tablet die ik erg graag wil hebben helaas.
Ik heb hem ook terug gebracht. Vond het echt belachelijk hoe slecht het wifi functioneerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vali schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:32:
[...]

Ik heb hem ook terug gebracht. Vond het echt belachelijk hoe slecht het wifi functioneerde.
:? Merk helemaal niets van slechte wifi. En ik gebruik meerdere wifi verbindingen zowel thuis als bij vele klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
nils_vdg schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:42:
Thnx voor de tip. Ik heb hem gelijk besteld, hoop dat deze wel werkt...

Kan je daarmee ook gewoon bijvoorbeeld je Phone koppelen om te synchroniseren (via Samsung Kies).
Mogelijk heb je hem al binnen en zelf kunnen testen, maar je kan inderdaad je telefoon koppelen. Of je dan met Samsung Kies kan synchroniseren weet ik niet, heb geen Samsung, maar kan mijn HTC wel als disk drive er aan hangen. Trouwens is het volledig windows 8, dus zal je net als op een pc Kies kunnen installeren en synchroniseren neem ik aan.

Ivm de wifi: hier ook helemaal geen problemen. Ook niet met de USB poort, maar dat wel enkel met een usb stick geprobeerd en niet met een externe harde schijf (die heb ik enkel of met 2 usb poorten of met externe stroom aanvoer).

Ik ben er verder heel tevreden mee, heb de transleeve+keyboard uit Hong Kong meegebracht voor 80euro en het is een mooi pakketje nu. Wel met een dikke elastic band er rond om het geheel samen te houden, toch jammer dat daar niets op voorzien is. En omdat mijn laptop al 4 jaar oud is, doet hij daar eigenlijk ook helemaal niet voor onder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou we kunnen in ieder geval van Asus nog wel nieuwe windows tablets verwachten, in tegenstelling tot *kuch Samsung kuch*.

knip

Wel waarschijnlijk met alleen RT. ach ja ga toch geen bureaublad applicaties installeren op zo'n klein ding. Wel leuk voor onderweg :D

[ Voor 14% gewijzigd door iisschots op 30-06-2013 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:08
Zo'n kleine Windows 8 tablets moet toch niet goed werken volgens mij. Op de 10" Vivotab Smart is het nu al moeilijk om in desktop mode op kleine knopjes te drukken; op een 8 inch is dat onmogelijk volgens mij. Idem met W8 tablets met een full hd resolutie trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee_ schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:10:
Zo'n kleine Windows 8 tablets moet toch niet goed werken volgens mij.
Wat dacht van de Metro interface ;)

On topic: het is vandaag weer update-dag. Er staan aardig wat klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:42:
[...]

Wat dacht van de Metro interface ;)
Ik werk toch bijlange niet altijd in de Metro interface hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 00:17:
[...]

:? Merk helemaal niets van slechte wifi. En ik gebruik meerdere wifi verbindingen zowel thuis als bij vele klanten.
Als ik zie dat de tablet meer dan een kwartier erover doet om 3 apps te updaten (getest bij meerdere acces points) en mijn surface rt er paar seconde over doet, functioneert de tablet slecht...

Baal er wel beetje van.. Had hem via mijn werk voor 350 euro gekocht, nu heb ik er gezamenlijk met mijn familie er geld bij gelegd en de surface rt gekocht.

[ Voor 15% gewijzigd door vali op 15-05-2013 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
Updaten van apps gaat hier erg snel anders. Iets van een 20-30 seconden voor 10 apps up te daten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Mee_ schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:50:
Updaten van apps gaat hier erg snel anders. Iets van een 20-30 seconden voor 10 apps up te daten.
Dan lag het aan de tablet zelf. We hadden hem niet meer op voorraad en zag het niet zitten om meerdere weken te wachten op een ander model.. Vond het erg jammer dat het zo gelopen was, vond het namelijk wel een mooie tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Weet iemand hoe ik windows media player pack kan kopen ? hij blijft hangen bij mij nadat ik PayPal heb geselecteerd en volgende heb ik geclickt er gebeurd niks.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Zijn er al oudere games geprobeerd? Bijvoorbeeld deus ex, half life of zelfs fallout new vegas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:33

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Zijn er meer mensen waarbij de vivotab geen apps wilt installeren vanuit de store?

Bij mij blijft hij op of "Installeren" of "In behandeling" staan zonder dat deze doorgaat. Geprobeerd met 3 verschillende apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PL3X4N schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:09:
Zijn er meer mensen waarbij de vivotab geen apps wilt installeren vanuit de store?

Bij mij blijft hij op of "Installeren" of "In behandeling" staan zonder dat deze doorgaat. Geprobeerd met 3 verschillende apps.
Niet op mijn Asus maar wel op de PC. Kan toeval zijn, maar na "Licenties synchroniseren" kwamen de apps op de PC weer binnen. Ga naar "Store", "App-updates" en klik op "Licenties synchroniseren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Laatst online: 19-09 16:33

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Hmm apart nadat ik ben aangemeld op mijn andere AP (repeater/bridge) knalt het in 1 keer door. Zag dat al meer mensen problemen met WIFI hadden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
Ik heb nog geen problemen meet wifi of appstore gehad (maar gebruik die laatste ook niet zoveel, misschien nog eens testen).

Ook een vraag van mij: al iemand ervaringen met microHDMI kabels? De mijne moet ik er heel precies insteken (vooral hard aanduwen) zodat deze werkt en is dus ook best wel gevoelig voor bewegingen. Bij het minste verliest deze contact en schakelt hij terug naar enkel tablet.
Zijn er meer mensen met dit probleem of zal dit toch vooral aan de kabel liggen ipv de tablet? (ik heb niet direct een andere kabel ergens om mee te testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Laatst online: 20-09 16:42
Ik heb sinds dit weekend ook een Smart gekocht, en hij bevalt erg goed :). Nu heb ik verschillende "horror" verhalen gehoord na het updaten van de bios. weet iemand of dit nog steeds zo is of was dit bij enkele machines zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Ik heb twee keer mijn bios geupdate zonder problemen. ik zou wel eerst alle andere (windows) updates draaien. Zodat je geen dingen door elkaar doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
Ik zou graag de batterijstatus als percentage te zien krijgen ipv van het gevulde blokje nu. Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 10:07
Ik heb de tablet nu ook sinds een week en ben eindelijk te spreken over Windows 8. Op de PC is het en blijft het een gemis maar deze tablet is toch echt wat ik al die jaren heb gemist. Een mini pc. De akku valt ook heel erg mee vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:14
Ik heb m ook aangeschaft. Deze week voor 370 euro bij de Saturn, btw actie...

Bevalt op zich goed, alleen de standaard metro apps starten niet. Ik krijg een flash scherm maar vervolgens keert ie weer terug naar de metro ui...
Zijn er meer mensen met dit probleem? Het betreft apps als agenda, foto's, contacten, email...

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
bramv82 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:58:
Ik heb m ook aangeschaft. Deze week voor 370 euro bij de Saturn, btw actie...

Bevalt op zich goed, alleen de standaard metro apps starten niet. Ik krijg een flash scherm maar vervolgens keert ie weer terug naar de metro ui...
Zijn er meer mensen met dit probleem? Het betreft apps als agenda, foto's, contacten, email...
Heb je alle apps helemaal geupdate? Want de eerste versie van deze apps hadden soms problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
Alles is up to date ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
Systeem terug gezet naar fabrieksinstellingen en alleen een lokaal account gemaakt.
Ik las ergens dat het te maken zou kunnen hebben met een niet-microsoft account (in mijn geval gmail) waarmee je een live account maakt. Wellicht dat mijn hotmail account wel werkt.

Nu heb ik echter weer een ander probleem: Telkens bij afsluiten krijg ik een BSOD met de melding "driver power state failure". Gevolg hiervan is dat ik ook de windows updates niet goed krijg geinstalleerd en terug zetten naar fabrieksinstellingen werkt daardoor ook niet.
Ik zag dat er op de website van Asus nieuwe drivers worden aangeboden (versie 2.00) die niet via de live update worden aangeboden.

Hopelijk gaat het updaten van de drivers verbetering brengen anders ga ik het apparaat terug brengen.

Update: Toch op een of andere manier voor elkaar gekregen dat ie terug wordt gezet naar fabriek.
Straks maar weer eens opnieuw gaan updaten.

[ Voor 8% gewijzigd door Blackouts op 30-05-2013 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
Weet iemand een goed hoesje voor deze tablet? Het mag van alles zijn, het liefst zo'n neopreen sleeve oid. Weet iemand welke goed past? Graag merk, waar gekocht en prijs eventueel.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Ik denk dat ik deze heb, maar die heb ik lang geleden voor een andere tablet gekocht en bij dx ben je nooit helemaal zeker dat het dezelfde is.

http://dx.com/p/dual-face...-bag-for-10-laptops-26260

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
Yohsoog schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:06:

Ook een vraag van mij: al iemand ervaringen met microHDMI kabels? De mijne moet ik er heel precies insteken (vooral hard aanduwen) zodat deze werkt en is dus ook best wel gevoelig voor bewegingen. Bij het minste verliest deze contact en schakelt hij terug naar enkel tablet.
Zijn er meer mensen met dit probleem of zal dit toch vooral aan de kabel liggen ipv de tablet? (ik heb niet direct een andere kabel ergens om mee te testen)
Heeft niemand hier ervaring mee?

En zou het mogelijk zijn om via een usb splitter tegelijk op te laden en externe speakers via usb te gebruiken? Ik heb geen splitter om het te testen en een aanschaffen als het niet werkt wil ik ook voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
Yohsoog schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:12:
[...]

Ik zal het een dezer dagen eens testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
Yohsoog schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:12:
[...]

Net ook eens getest (HDMI-kabel van op eBay) en daar heb ik dit ook. Verliest heel snel signaal. Gelukkig dat ik de draadoos toetsenbord/trackpad combo heb zodat ik hem gewoon kan neerleggen.

Wat ik wel mis is (en dus niet vind) is een overscan functie: alle randen zijn serieus afgesneden op de tv hier...

[ Voor 14% gewijzigd door Mee_ op 05-06-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee_ schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:14:
[...]

Ik werk toch bijlange niet altijd in de Metro interface hoor...
Verreweg de meesten zullen dat wel doen. En anders neem je er toch een pen bij.
Pas gekregen en dat werkt best leuk voor priegelwerk.(en notities met OneNote).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnaap
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-08 09:58
Ik wil ook graag deze tablet kopen als vervanging van mijn ipad 2. Zijn er mensen die ervaring hebben met beide tablets? En is het de overstap waard van ipad 2 naar deze vivotab smart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
Zojuist eens getest met een hdmi kabel...

De micro hdmi aansluiting zit er erg losjes in... ik kan de stekker best wat bewegen. Toch blijf de verbinding wel goed in stand en heb ik er verder geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ddevries
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 12:57
wuppie007 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:53:
Weet iemand een goed hoesje voor deze tablet? Het mag van alles zijn, het liefst zo'n neopreen sleeve oid. Weet iemand welke goed past? Graag merk, waar gekocht en prijs eventueel.. :D
Ik heb deze hoes van Gecko in gebruik. Bevalt prima en is mooi stevig. Ik vind de tablet ineens een stuk minder 'eng' om vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:41:
[...]

Verreweg de meesten zullen dat wel doen. En anders neem je er toch een pen bij.
Pas gekregen en dat werkt best leuk voor priegelwerk.(en notities met OneNote).
Met pen bedoel je zo eentje van 5 euro die je op elk tablet/telefoon kan gebruiken en toch niet die van de samsung one note

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
Hebben jullie ook dat Chrome veel trager werkt op de tablet dan IE? Als ik bv op Chrome deze pagina open en naar beneden scroll gaat dit allesbehalve vlot, doe ik hetzelfde met IE dan is er geen enkele hapering te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
Mee_ schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:22:
Hebben jullie ook dat Chrome veel trager werkt op de tablet dan IE? Als ik bv op Chrome deze pagina open en naar beneden scroll gaat dit allesbehalve vlot, doe ik hetzelfde met IE dan is er geen enkele hapering te merken.
Klopt. Dit heb ik ook. Heeft denk ik iets met hardware acceleration te maken. Ondanks dat ik die in de Chrome settings op aan heb staan.

Verder is ook mijn WIFI langzaam, niet meer dan 1-2MB/s op een g netwerk.

Is iemand al eruit hoe je de stroom kan aansluiten + een ext hd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 23:13:
[...]
Met pen bedoel je zo eentje van 5 euro die je op elk tablet/telefoon kan gebruiken en toch niet die van de samsung one note
Een capacitieve inderdaad. Werkt best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
wie weet of de vivotab ook uhs-1 ondersteund (i.e. 30+ mb per seconde?) en/of sdxc. Ik wil nog wel een sdxc kaartje kopen omdat ik binnenkort weer veel ga reizen. Maar hoef ansich niet extra te betalen als het toch niet ondersteund wordt

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag aan u . kan de batterij vervangen worden als hij zijn levensduur heb bereikt? zo ja hoe dan? 😊
Danken en groeten hoeft niet op GoT. Tweakers zijn van zichzelf aardige schepsels.

[ Voor 33% gewijzigd door PaT op 16-06-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb iemand antwoord op mijn vraag ???
Ik vraag me het toch af.

En wat een geweldig tablet is de vivotab smart
Ben er blij mee !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:08:
Heb iemand antwoord op mijn vraag ???
Ik vraag me het toch af.

En wat een geweldig tablet is de vivotab smart
Ben er blij mee !!!!
nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justine jij niet maar vast wel iemand anders mmmm een aandacht puntje
Betreft het batterij, of drie jaar of een jaar dan weer een nieuwe aanschaffen nee ik heb liever dat de vivo tab smart lang mee mag blijven gaan of vervangen mag worden , verder een waanzinnig apparaat . Je heb echt een klein draagbaar pc op schoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:49:
Justine jij niet maar vast wel iemand anders mmmm een aandacht puntje
Betreft het batterij, of drie jaar of een jaar dan weer een nieuwe aanschaffen nee ik heb liever dat de vivo tab smart lang mee mag blijven gaan of vervangen mag worden , verder een waanzinnig apparaat . Je heb echt een klein draagbaar pc op schoot
nee is niet user replaceable. Er zijn verder ook geen mauals over het verwijderen van de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet het ff kwijt: Na een paar maanden gebruik ben ik eigenlijk verbaasd hoe goed de Vivotab Smart is als pure tablet. Licht, mooi handzaam formaat, fijne achterkant inclusief goede grip. Goede accuduur en zelfs oplaadbaar via een USB poort van mijn werk laptop. En voor het werk icm MS Wedge Keyboard/cover waardoor portrait als landscape perfect werkt met de flexibele cover. Veel beter als tablets waarvan je het zou verwachten met een telefoon OS en de zogenaamd perfecte covers (not). Ik heb bijna medelijden bij klanten als ik ze zie met een android/ipad tablet. Ik wil het dan wel zeggen, maar wil ook niet l*llig overkomen. Ze zien het dan gegeven moment wel hoe fijn het werkt en een aantal hebben dan ook een Vivotab Smart gekocht. Zeker na het horen van de 64GB en de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
Ik vind mijn smart ook nog altijd geweldig, hoewel ik nu wel plus 2 krassen op mijn scherm heb. 1tje is een verticaal 'streepje' van een halve centimeter rechts onder en het ander is een kras alle kanten uit bovenaan in het midden van het scherm.
Ik baal er enorm van, zeker omdat ik hem altijd met enorm veel zorg behandel, met cover bij het vervoeren. En het ergste, de kras merkte ik pas op toen ik terug kwam van mijn werk. Ik had hem toen al bijna een week niet meer vervoerd. Geen enkel idee waar deze vandaan komen :(
Zijn er nog mensen waar er gemakkelijk krassen op kwamen? Of gebruiken jullie een screen protector? Ik dacht dat dat tegenwoordig niet meer nodig was, mijn htc desire heeft na 3+ jaar nog geen enkel krasje.

@eerder: geen uitgebreide ervaring met Chrome, ik gebruik altijd metro IE (mis wel mijn adblock). Ook geen ervaring met laden + hdd helaas, heb geen usb splitter. Maar ben ook wel benieuwd! Ik vrees er echter wel voor, als ik de tablet oplaad en tegelijk gebruik, dan laadt die niet bijster snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohsoog schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 01:22:
Ik vind mijn smart ook nog altijd geweldig, hoewel ik nu wel plus 2 krassen op mijn scherm heb. 1tje is een verticaal 'streepje' van een halve centimeter rechts onder en het ander is een kras alle kanten uit bovenaan in het midden van het scherm.
Tsja, krassen kun je krijgen met iedere tablet. Een moment onvoorzichtig en je hebt het. Mijn Vivotab Smart is nog steeds krasvrij. Menig tablet op de zaak heeft krassen, sommige zelfs hele diepe en dan praat ik nog niet hoe de achterkant van sommige tablets er uit zien. Da's ook het mooie van de achterkant van Vivotab Smart; mooi grippy waar krassen of niet komen of niet opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnaap
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-08 09:58
Vorige week heb ik deze vivotab toch maar gekocht voor 399 euro. Ik heb er ook meteen maar otg kabeltjes bijgekocht via internet. Ook ben ik in het bezit van een iPad 2, maar ik moet zeggen dat deze vivotab mij veel beter bevalt dan de iPad. Er zijn dan wel minder games en apps voor deze tablet, maar je bent er gewoon veel productiever mee en je kan er alles op doen wat je maar wilt doen vanwege de volledige Windows 8 interface.

Al met al ben ik een erg tevreden gebruiker! Ik vraag me wel af wat ik met nfc kan doen, want hij communiceert niet met mijn telefoon als ik iets wil versturen via nfc, iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
Ik heb sinds kort een cover gekocht, en als ik de vivo erin doe en hem opklap dan begint ie te flippen. Gaat dan telkens in standby/wakeup. Kun je dat uitschakelen of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schnaap schreef op maandag 24 juni 2013 @ 12:19:
Al met al ben ik een erg tevreden gebruiker! Ik vraag me wel af wat ik met nfc kan doen, want hij communiceert niet met mijn telefoon als ik iets wil versturen via nfc, iemand hier ervaring mee?
Ik heb een Lumia 820 en daarmee heb ik inmiddels een keer een foto verstuurd via NFC tussen mijn Lumia 820 en mijn Vivotab Smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-08 22:23
Nu een half jaar verder ben ik dik tevreden over de vivo tab. Hier geen problemen met de hdmi-aansluiting. Ik krijg zelfs een mooier beeld op tv met de Asus dan met de iPad die hier ook in huis is.

Enige minpunt voor nu; ik krijg bluestacks niet draaiende. Lijkt me erg handig om zo meer apps te krijgen. Op m'n laptop werkt het wel prima. Is het iemand gelukt het aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 14:56
Yohsoog schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 01:22:
Zijn er nog mensen waar er gemakkelijk krassen op kwamen? Of gebruiken jullie een screen protector? Ik dacht dat dat tegenwoordig niet meer nodig was, mijn htc desire heeft na 3+ jaar nog geen enkel krasje.
Ook ik ben na 5 maanden nog steeds zeer tevreden over de prestaties en mogelijkheden van deze tablet. Echter heb ik sinds deze week voor het eerst een kras op mijn scherm. Tablet zit vrijwel altijd in de bijbehorende hoes met toetsenbord en heb het vage vermoeden dat laatstgenoemde de boosdoener is.

[ Voor 12% gewijzigd door Jorco op 28-06-2013 18:48 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-08 22:23
Hoes met toetsenbord van asus of een ander merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
Als je nog op zoek bent naar een neopreen sleeve voor de Vivotab: Bij de action hebben ze er een die perfect past!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 11:55

Alaksandus

Vae puto deus fio

Heeft er iemand succes met het aanschaffen van een officiele zwarte Asus sleeve (zonder toetsenbord) in Nederland?

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Too5 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:23:
Hoes met toetsenbord van asus of een ander merk?
Ik heb een Rapoo keyboard E6100. Werkt el goed heeft alleen 1 nadeel als je langere tijd niets tiept gaat het toetsenbord in slaap stand. Na de slaapstand reageert het toetsenbord niet op de eerste paar aanslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:19

EraZor

Don't mention the war

Weet iemand of er al drivers beschikbaar zijn via Asus om de windows 8.1 preview te kunnen installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal eerder de NL taal zijn die parten speelt. Mijn desktop is al naar 8.1 preview, maar met mijn Vivotab wacht ik tot 8.1 final uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 14:56
EraZor schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:52:
Weet iemand of er al drivers beschikbaar zijn via Asus om de windows 8.1 preview te kunnen installeren?
Ik heb de preview wel op de Vivotab geïnstalleerd. Per ongeluk een clean install gedaan.
Moet zeggen dat windows 8.1 zelf niet zo soepel loopt als de vorige versie. Daarnaast mis ik ook nog het batterij-icoontje. Verder functioneert alles naar behoren.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik lees hier alles over een losse cover en dito toestenbord. Maar ik heb een Asus TF810c van mijn werk gekregen en dit heeft toch echt een dock met een extra batterij erin...

Of is dat een andere?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:00

Major_ton

Shoot!

Volgens mij is dat de Dock voor de WIN RT variant van de Vivotab. Geen idee of die met de Vivotab Smart werkt?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Nee hoor er staat een volledige versie van windows 8 op.. Geen RT-variant.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:00

Major_ton

Shoot!

Ah ok, dat is de 11,6" versie. Dat dock gaat dus niet passen op de Vivotab Smart welke 10,1" is.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Cyberpope schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:57:
Ik lees hier alles over een losse cover en dito toestenbord. Maar ik heb een Asus TF810c van mijn werk gekregen en dit heeft toch echt een dock met een extra batterij erin...

Of is dat een andere?
dat is de 11 inch variant de normale vivotab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

En daar is een ander topic voor? Hij bevalt me overigens goed moet ik zeggen. Ben milder geworden over een windows 8 tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 08:37
Heeft er iemand problemen met de slaapstand? Ik heb een sleeve met magneetje er in waardoor de tablet zelf in sleep gaat en er weer uit komt, maar hij heeft soms de neiging om dus niet meer uit sleep te kunnen komen - heb dan een reset nodig. Erg jammer als je snel wat aantekeningen wilt maken tijdens een vergadering en iedereen op je moet wachten.

Heb al eens een reset gedaan en menig forums bezocht, maar ik zie niet echt een goede oplossing, enkel een paar mensen die een volledige windows installatie erop hebben gezet via dvd. Maar dat zou toch te gek voor woorden zijn om dit te verhelpen?

Zal de cover ook tijdelijk er af halen, kijken of het iets te maken heeft met het magneetje, maar lijkt mij sterk. Als iemand een oplossing weet (naast windows resetten/refreshen/asus drivers/bios update...) dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
Ik heb hetzelfde voor, regelmatig krijg ik hem niet meer wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Wellicht dat hier iemand het weet... hoe schakel je de touchpad uit op het dock? RTFM 8)7 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Cyberpope op 10-07-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Ik heb een OTG kabeltje besteld en ik ga met een usb toetsenbordje en bootable Windows 8 Professional stick kijken of ik dit kan installeren. Iemand ervaring met OTG? Weet niet of ik voldoende stroom kan leveren voor een toetsenbord én usb stick, maar ik lees overal dat het mogelijk is... Of kan het via een hub ook? Die heeft een eigen stroomvoorziening namelijk, dat zou ook wel interessant zijn.

Zodra ik resultaat boek laat ik het hier weten.

Bron: http://forum.tabletpcrevi...liveupdate-sleep-etc.html

EDIT: Ik heb sinds dat ik Windows 8 Pro er op gezet heb geen sleep of death problemen meer gehad! Wi-fi lijkt ook wat sterker en de accu duur is fors toegenomen, ook al kan ik niet verklaren waardoor. Windows updates installeerde heel snel, iets wat letterlijk uren duurde met de bijgeleverde Windows 8.

Ik ga nu upgraden naar 8.1 om te kijken hoe deze het doet. Had voorheen ook 8.1 geupdate op de meegeleverde Windows 8, maar daar had ik dus ook diezelfde deep sleep problemen.

[ Voor 28% gewijzigd door Narathan op 12-07-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
En jullie installeerden dit via een extern DVD-rom station of via USB-stick? Klinkt alleszins goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 8.1 preview op onze Surface RT draaien en die lijkt nu overall sneller als onze VivoTab Smart.
Terwijl met allebei W8, de VivoTab Smart iets sneller is. Kan dus eigenlijk geen maand meer wachten om 8.1 ook op de VivoTab Smart te zetten ;)

Wie heeft nu al W8.1 preview draaien op zijn VivoTab Smart en wat zijn je ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Ik draai 8.1 op m'n vivotab smart en heb die geïnstalleerd via een USB-stick die aan een usb hub zit. Je moet immers wel een usb toetsenbord hebben aangezien de touch input niet werkt (tenzij je via 8.0 een ISO file mount en zo de installatie start.

Het enigste gemis wat ik heb is een batterij icoontje dat elke reboot verdwijnt. Maar dat is makkelijk op te lossen door de AC batterij te verwijderen in device manager en dan weer detect new hardware te doen.

Verder werkt het echt heel prettig! Accu gaat lekker lang mee, geen sleep of death (dit wel NA een windows update uit Juli) en alles werkt nog sneller... Ben heel erg tevreden met deze tablet!

Ik heb wel een kleine light bleed links bovenin gekregen waar ik een beetje van baal, maar je ziet er niets van tijdens normaal gebruik dus ik mag eigenlijk niet zeuren. Schijnt normaal te zijn voor IPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:17

Hupske

AFCA

Ik heb er ook 1 aangeschaft. Ervaring tot nu toe is goed met de tablet.

Alleen vind ik de accessoires van Asus veel te duur. Toetsenbord en sleeve etc.
Nu heb ik zelf al wat rond gezocht naar alternatieve, maar kan ze lastig vinden.

Voor de rest heb ik ook dit topic wat doorgelezen, maar kan niet veel vinden.

Weet iemand dus goede alternatieve voor een toetsenbord en sleeve?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een Microsoft Wedge keyboard met mijn VivoTab Smart. De cover is gelijk een stand.
Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ja, de Wedge is alleen ook erg prijzig. Kan je eigenlijk netzo goed de sleeve halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Narathan schreef op zondag 21 juli 2013 @ 17:28:
Ik draai 8.1 op m'n vivotab smart en heb die geïnstalleerd via een USB-stick die aan een usb hub zit. Je moet immers wel een usb toetsenbord hebben aangezien de touch input niet werkt (tenzij je via 8.0 een ISO file mount en zo de installatie start.

Het enigste gemis wat ik heb is een batterij icoontje dat elke reboot verdwijnt. Maar dat is makkelijk op te lossen door de AC batterij te verwijderen in device manager en dan weer detect new hardware te doen.

Verder werkt het echt heel prettig! Accu gaat lekker lang mee, geen sleep of death (dit wel NA een windows update uit Juli) en alles werkt nog sneller... Ben heel erg tevreden met deze tablet!

Ik heb wel een kleine light bleed links bovenin gekregen waar ik een beetje van baal, maar je ziet er niets van tijdens normaal gebruik dus ik mag eigenlijk niet zeuren. Schijnt normaal te zijn voor IPS
Die SoD heb ik met mijn Dell tablet ook veel last van :| dus met 8.1 lijkt het dus opgelost.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hupske schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:26:
Ja, de Wedge is alleen ook erg prijzig. Kan je eigenlijk netzo goed de sleeve halen.
Valt wel mee. Via de webshop van de mediamarkt had ik 'm rond de 50 euro.
Het mooie van de MS Wedge Keyboard is, dat de cover=stand de mogelijkheid van portrait en landscape mode geeft. De cover zorgt voor aan en uit schakelen BT. En het typen gaat heel goed door de grotere travel van de toetsen. Onlangs als beste getest in een test met de allerbeste en populairste BT keyboards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
hupske schreef op maandag 22 juli 2013 @ 19:51:
Ik heb er ook 1 aangeschaft. Ervaring tot nu toe is goed met de tablet.

Alleen vind ik de accessoires van Asus veel te duur. Toetsenbord en sleeve etc.
Nu heb ik zelf al wat rond gezocht naar alternatieve, maar kan ze lastig vinden.

Voor de rest heb ik ook dit topic wat doorgelezen, maar kan niet veel vinden.

Weet iemand dus goede alternatieve voor een toetsenbord en sleeve?
Helaas zijn goede sleeves/covers voor de vivotab smart erg schaars. Via Amazon uk/de is de keus voor zover ik weet het grootst. Ik heb overigens een 360 graden cover besteld, en wordt binnen twee weken geleverd: http://www.skindigitalsto...ting-black-pu-case-cover/

Verder gebruik ik mijn logitech k810 keyboard. Was behoorlijk prijzig, maar is het wat mij betreft meer dan waard. Zeker aangezien ik hem ook veel gebruik voor mijn laptop als die in de standaard zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Cyrus The Virus schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:51:
[...]

Die SoD heb ik met mijn Dell tablet ook veel last van :| dus met 8.1 lijkt het dus opgelost.
Beetje late reactie van mijn kant, maar 8.1 loste het probleem ook niet op. Ik heb dmv de Event Viewer (iemand raadde mij dat aan op WPCentral.com) ontdekt dat na iedere SoD er een groot scala aan kernel errors waren.

Heb in de BIOS gekeken en heb bij de "C states" optie C4, C4E en "Enhanced C states" uitgezet.

Al een maand lang géén SoD of vertraagde notificaties. Skype notificaties kwamen soms heel laat door, of hij gaf opeens de melding dat iemand mij belde terwijl ik de oproep allang op mijn pc/telefoon via Skype had geaccepteerd.

De enigste keerzijde is dat de tablet gemiddeld 5-10% meer stroom verliest in sleep modus. Nou is dat voor mij geen ramp... :D (dit is gemiddeld over een werkdag verspreid genomen)

Informatie over C states: http://www.hardwaresecrets.com/article/611

Ik ga nog verder experimenteren met de opties. Het viel mij vooral op dat tijdens de SoD de tablet links-bovenin bij de powerknop merkbaar warm was. Ik dacht dat de CPU 100% belast werdt en de kernel error klonk logisch. Ik vermoed zelf dat er iets niet goed is met de "enhanced c states", dus ik ga straks eerst de C4 en C4E states weer activeren en kijken hoe het loopt. :Y

UPDATE: Enhanced C state werkt prima - ik heb nu een lagere drain. C4 en C4E states blijven op disabled staan... Ik had binnen enkele minuten tot uren weer een SoD en een waslijst aan kernel errors.

[ Voor 7% gewijzigd door Narathan op 12-08-2013 10:30 . Reden: zinsopbouw aangepast. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 08:23
Als 8.1 Final er is, wat mogen wij dan van Asus verwachten? Een gratis update? Of is de update sowieso gratis voor 8.0 gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
pvtonger schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:08:
Als 8.1 Final er is, wat mogen wij dan van Asus verwachten? Een gratis update? Of is de update sowieso gratis voor 8.0 gebruikers?
8.1 update is gratis voor iedereen en zal in de store verschijnen als update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 14:47
Is er voor de VivoTab Smart nog een dock met toetsenboard & accu? Kan er weinig over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Iemand die mij kan vertellen wat het verschil is met de tablet die 399 en 550 euro kost?
Enige wat ik zou kunnen bedenken is Windows 8 professional. Maar mits je het in een zakelijke (netwerk) omgeving wilt gebruiken lijkt me dat verder de prijs niet te rechtvaardigen. De specs lijken hetzelfde....

Litebit.eu voorraad check :).

Verwijderd

Ik heb mijn Vivotab Smart nu van mei. Altijd normaal gebruikt, in een cover en geen krasje te zien tot ...

Gister leg ik hem even weg nadat ik hem gebruikt hebt. Even later pak ik hem op en zit er een flinke barst in het scherm. LCD doet het wel, maar touch werkt niet meer. Ik weet zeker dat er niets op gevallen is oid. Bij vallen zou je ook verwachten dat het plastic schade heeft, maar alles is goed behalve die barst in het scherm.

Zijn er meer mensen hier die dit hebben mee gemaakt?????

Ik zag op http://forums.wpcentral.c...creen-cracked-itself.html dat er meerdere mensen van zo'n spontane barst in het scherm te maken hebben gehad.

Asus zal wel doen alsof ze er nooit van gehoord hebben ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Zuaro schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:22:
Is er voor de VivoTab Smart nog een dock met toetsenboard & accu? Kan er weinig over vinden.
Op Ebay is er toch nog een redelijk aanbod te vinden. Maar het is niet zo geweldig als bij elke andere tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Hmz.. ik heb een Samsung 64gb micro SDXC gehaald, maar deze wordt niet herkent...

Moet ik nog speciale handelingen uitvoeren alvorens de cardreader werkt?

Edit: Nevermind.. na een reboot (al zat die er al in voordat ik um aanzette) werd deze wel herkent :).

[ Voor 25% gewijzigd door BLACKfm op 27-08-2013 21:51 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isaatje93
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-07 01:29
De berichten over een knappende scherm verontrusten mij behoorlijk. Als ik mijn Vivotab Smart aanzet hoor ik 1 of 2 zachte tikje(s), is dit normaal? Ik heb mijn Vivotab Smart nu pas 2 dagen, maar overweeg hem terug te brengen naar de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
isaatje93 schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:15:
De berichten over een knappende scherm verontrusten mij behoorlijk. Als ik mijn Vivotab Smart aanzet hoor ik 1 of 2 zachte tikje(s), is dit normaal? Ik heb mijn Vivotab Smart nu pas 2 dagen, maar overweeg hem terug te brengen naar de winkel...
Dat is volgens mij de achterste camera die zich ontspant/scherp stelt. Hier doet die dat ook al van ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pornoster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 13:54
Na een lange tijd veel plezier te hebben gehad van mijn Vivotab, heb ik de tablet gisteren uit mijn handen laten vallen op de tegels :( . Het scherm is flink gebarsten en het touchscreen werkt alleen nog in de onderste 2 cm van het scherm..

Heeft iemand anders al eens een scherm laten vervagen of zelf vervangen? Na flink wat speurwerk is het aanbod van schermen op ebay nihil en de reperateurs die ik heb gevonden hebben allemaal niets in huis voor de vivotab smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:46

Ryceck

Constants and Variables

Geen ervaring mee maar mocht je een tent hebben gevonden die hem repareert hoor ik het graag. De mijne is nog hele maar ik ben nogal eens onhandig met dit soort apparatuur (iPad scherm al 2x moeten laten vervangen.....) :D

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
vali schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:27:
[...]

8.1 update is gratis voor iedereen en zal in de store verschijnen als update.
Wanneer eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
W 8.1 wordt officieel gelanceerd op 22 oktober dus ik denk dat vanaf dan er de mogelijkheid zal bestaan om deze te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:28:
Ik heb mijn Vivotab Smart nu van mei. Altijd normaal gebruikt, in een cover en geen krasje te zien tot ...

Gister leg ik hem even weg nadat ik hem gebruikt hebt. Even later pak ik hem op en zit er een flinke barst in het scherm. LCD doet het wel, maar touch werkt niet meer. Ik weet zeker dat er niets op gevallen is oid. Bij vallen zou je ook verwachten dat het plastic schade heeft, maar alles is goed behalve die barst in het scherm.

Zijn er meer mensen hier die dit hebben mee gemaakt?????
Yep, dit heb ik dus meegemaakt... Plotseling zat eer een miniscuul krasje onder bij de windows toets. (Op het zelfde punt waar de tab aan de achterkant kraakte.). Toen ik het krasje ondervond bleek een deel van het touchscreen ook gelijk niet meer te werken.

Ik had hem in Januari besteld via BOL. Daar ook RMA aangevraagd. Het apparaat had ik zeer goed ingepakt en opgestuurd. BOL stuurt foto's van ontvangst. Zag ik daar op dat het miniscuul barstje tot zeker 10 a 15 centimeter was gekropen. Niet mooi dus.

Hoewel ik hier geen actie op ondernomen heb, want het scherm was toch al kapot. Heb ik het gewoon afgewacht. BOL stuurt het apparaat door naar de reparatie service van ASUS. Dit 3rd party bedrijf heeft onder garantie voorwaarden een nieuw scherm er in gezet en deze werkt weer voortreffelijk.

Nu maar hopen dat het probleem niet terug komt.

n.b. De tab is bijna altijd on the road. Waar ik ga, gaat hij mee. Maar ik heb een stevige hoes en heb hem nooit laten stuiteren. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
misterdoom schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:24:
W 8.1 wordt officieel gelanceerd op 22 oktober dus ik denk dat vanaf dan er de mogelijkheid zal bestaan om deze te installeren.
Vrijdag 18 oktober zou deze in the store te vinden zijn. Heb ik ergens gelezen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
NinjaTrek2891 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:25:
[...]

Vrijdag 18 oktober zou deze in the store te vinden zijn. Heb ik ergens gelezen :-)
Dat klopt. Ik heb het verward met de launch van de Surface 2 die op 22 oktober plaats heeft maar de W 8.1 update kan inderdaad al geïnstalleerd worden op 18 oktober.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste