Hi Tweakers,
Ik heb na mijn HBO bachelor Bedrijfskundige Informatica 2 jaar bij een kleine consultancy partij gewerkt als BI consultant. Ben na 2 jaar gestopt en doe nu mijn MSc in Information Systems aan een buitenlandse (goed gerankte) universiteit, waarvan ik in Juni verwacht af te studeren. Ben nu op zoek naar een baan voor als ik terug ga naar NL maar vind het lastig om een salaris indicatie af te geven als daarom wordt gevraagd. Ik geef nu meestal 45k-50k aan, waarmee de HR recruiters vrij gauw instemmen. Betekent dit dat ik te laag inzet? Daarnaast ga ik ook liever niet meer terug naar BI, toch niet zo veel affiniteit mee. Ben nu meer op zoek naar iets in Audit/Compliance/Risk/Implementatie/Processen/Service management, meer de bedrijfskundige kant etc. Heb nauwelijks programmeer ervaring/skills. Omdat ik niet zo thuis ben in de harde techniek heb het idee dat mijn marktwaarde daardoor een stuk minder is, klopt dat? Wat is een realistische salarisindicatie?
Leeftijd: 26
Opleiding(en): HBO Bedrijfskundige Informatica (Minor in buitenland), MSc Information Systems (MIS) (Volledig in buitenland)
Certificaten: SAP Data Integration Associate, TOEFL 95%
Werkervaring: 2 jaar als BI consultant
Vorige functie: BI Consultant (Junior)
Salaris was: 2850 bruto (na 2 jaar)
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 24
Extra: Bonus afhankelijk van prestatie van het gehele bedrijf, rond 5% jaarlijks
Laptop: Ja
GSM: Iphone
Leaseauto: 750 incl. brandstof
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: Ja, geen specifieke info maar begreep dat het karig was voor jongere mensen. beter voor de senioren
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 125 euro netto onkostenvergoeding maandelijks
Doorgroeimogelijkheden: Nauwelijks
Reistijd: 30min met auto
Dank
[
Voor 4% gewijzigd door
Xanthium op 10-03-2015 13:56
. Reden: Kromme zin ]