Laat ik het anders formuleren: de overtijd die ik doe werkt aan 2 kanten; het bedrijf krijgt meer gedaan en ik verdien er leuk extra geld aan. Wat ik bedoel met 'het is niet houdbaar op deze manier' is dat er steeds meer mensen aangenomen worden en dus ook de noodzaak voor overwerk kleiner wordt.
En over dat overtollig verklaren; nu er zijn in 3 maanden tijd (waar ik eerst voor ruim 2 jaar alleen was) 25 man aangenomen. Ik ben de enige in NL die voor deze GBU werkt op dit gebied dus je kan je voorstellen dat ik 'voorzichtig' ben
Want ondanks dat ik (bewezen) goed werk lever, moet er bespaard worden en voor mijn onkosten kunnen ze 5 man in India bijv. aannemen. Bij een andere GBU (Global Business Unit) is hetzelfde namelijk al gebeurd: men koos voor kwantiet vs kwaliteit (het verliezen van werknemers met gemiddels 12 jaar werkervaring)
Maargoed; zo ver is het nog niet en tot die tijd doe ik wat ik kan
Ik gok alleen dat het OT het eerste is wat de deur uit gaat. Dat is goed (meer tijd voor het thuis front) maar ook slecht (minder inkomsten) tegelijkertijd
En over dat overtollig verklaren; nu er zijn in 3 maanden tijd (waar ik eerst voor ruim 2 jaar alleen was) 25 man aangenomen. Ik ben de enige in NL die voor deze GBU werkt op dit gebied dus je kan je voorstellen dat ik 'voorzichtig' ben
Maargoed; zo ver is het nog niet en tot die tijd doe ik wat ik kan
[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 31-10-2014 12:38 ]