Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 12) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 122 Laatste
Acties:
  • 1.856.441 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.I.N.G
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 11:19
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

HBO, 2,5 jaar JDE en BI ETL ervaring. Dan vind ik 2700 euro + auto een heel net salaris. Zou hem zelf insteken op 2800, en daarbij aangeven dat jij een hoop voordelen hebt tov externe inhuur. Kom je met wat mazzel op 2700 uit :)

Overigens staat de tarieven in de ERP wel onder druk. Als jullie nog steeds meer dan 100 euro voor een senior betalen worden jullie genaaid waar je bij staat ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCite1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09 09:17
Members only:

Mijn Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 19:04
Je nettovergoeding zorgt ervoor dat je in de buurt van marktconform zit. Ben je zeker geen groepsverzekering vergeten te vermelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:56
h8bal schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:16:
Je nettovergoeding zorgt ervoor dat je in de buurt van marktconform zit. Ben je zeker geen groepsverzekering vergeten te vermelden?
Die heeft hij er toch staan? :)

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.I.N.G
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 11:19
The Eagle schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:17:
HBO, 2,5 jaar JDE en BI ETL ervaring. Dan vind ik 2700 euro + auto een heel net salaris. Zou hem zelf insteken op 2800, en daarbij aangeven dat jij een hoop voordelen hebt tov externe inhuur. Kom je met wat mazzel op 2700 uit :)

Overigens staat de tarieven in de ERP wel onder druk. Als jullie nog steeds meer dan 100 euro voor een senior betalen worden jullie genaaid waar je bij staat ;)
Dankjewel, dat is wel een goede tip waar ik nog niet aan gedacht had.

Het bedrijf waar ik werk heeft twee JDE partners en bij beide ligt het uurloon boven de 100 euro dus dan worden we inderdaad goed genaaid :) Kunnen ze het beter in mij investeren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:33
@BlackRageNL: Weet je wat je wil gaan doen dan?
Huidig salaris is gemiddeld / netjes te noemen.

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
D_Jeff schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:59:
@BlackRageNL: Weet je wat je wil gaan doen dan?
Huidig salaris is gemiddeld / netjes te noemen.
Dit.
- Jonge leeftijd.
- Enorm veel vakantiedagen.
- Genoeg systeembeheerders. Tis geen rocket science, gezien wat je doet.
- Vast contract, met winstuitkering wat minder gebruikelijk is voor overheid.

Dus zeker netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeftijd: 30
Opleiding(en): MAVO
Certificaten: MCSA 2k12, MCITP: Database developer,administrator, MCPD: Enterprise Developer
Werkervaring: 14 jaar
Werkgever: Consultancy bedrijf
Huidige functie: Senior Consultant

Laptop: Ja
Vakantiegeld: 8.0%
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: Ja
GSM: Ja
Leaseauto*: Ja, BMW
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: nog niet
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Veel ongeschreven voordelen
Reistijd**: Gemid 1,5 uur enkele reis

Maand salaris(bruto): 4500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:32

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ben al een tijdje aan het 'meekijken' in dit topic, benieuwd wat jullie hiervan vinden:

Leeftijd: 24
Opleiding(en): HBO ITSM (IT Service Management)
Werkervaring: 0,5 jaar bij huidige (eerste) werkgever
Werkgever: Leverancier software voor mobile devices
Huidige functie: System Engineer

Vakantiegeld: 8%
GSM: Nee
Leaseauto: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: sportschool abonnement
Land: Nederland
Regio: Twente
Reistijd: +- 20 min

Members only:

Mijn eerste baan! Nu iets langer dan een half jaar bezig en het bevalt zeer goed. Bedrijf met veel jonge werknemers/collega's. Wil graag certificaten gaan halen en ben nu net begonnen met een cursus SQL.
Deze bevat:
Exam 70-461: Queriying Microsoft SQL Server 2012
Exam 70-462: Administering Microsoft SQL Server 2012

Ik twijfel nog of ik officieel examen ga doen voor de eerste , de tweede is een no-brainer die wil ik gewoon halen.

Ik stel jullie meningen/opmerkingen op prijs

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Prima salaris voor een starter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-09 15:05
Leeftijd: 25
Opleiding(en): MBO Netwerkbeheer niveau 4(bezig)
Certificaten: MOS, Aries hard en software
Werkervaring: Junior

Werkgever: IT ondersteuning in onderwijs
Huidige functie: Servicemedewerker
Vakantiegeld: 8,5%
Vakantiedagen: 34
13e maand of winstuitkering: Sowieso 13e maand , winstuitkering als targets gehaald worden.
Laptop: Ja, HP
GSM: Nokia Lumia 925
Leaseauto: Nee
Werkweek: 40
Pensioenregeling: Ja
Regio: Zuid
Reistijd: 5 a 10 minuten
Maand salaris (bruto): 1850€
Reiskosten vergoeding: 0

Goed naar mijn zin, genoeg opleidingsmogelijkheden en hele leuke sfeer in het bedrijf. Daarbij komt ook dat het voor mij praktisch om de hoek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:02
BlackRageNL schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:17:
Members only:
Als ik jou was zou ik de mogelijkheid nu pakken om wat bij te leren. Bijvoorbeeld certificaten of deeltijd-hbo. Gebruik de vrije dagen die je heb om je te ontwikkelen en te zorgen dat je aantrekkelijker wordt voor een volgende werkgever :)

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeftijd: 23
Opleiding(en): WO communicatie (master)
Certificaten: (nog geen)
Werkervaring: net afgestudeerd.
Werkgever: detacheerder
Huidige functie: -

Vakantiegeld: 8.33%
Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: eindejaarsuitkering 4.88%
Laptop: ja
GSM: nee
Leaseauto: ja, 600 euro o.b.v. 40.000 km, 15.000 privékilometers
Pensioenregeling: 3% van grondslag
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: uitgebreide studiemogelijkheden, bedrijf betaalt in principe voor alles mits in eigen tijd wordt gestudeerd en relevant. TZ dagen. Prestatie toeslag van 200 euro per maand (mij verteld dat je dit standaard krijgt, alleen niet als je het echt heel erg slecht doet). 20 euro per dag inzetbonus indien je een project vervuld.
Land: NL
Regio: Randstad
Reistijd: Hangt af van project (max. anderhalf uur)

Maand salaris (bruto): 1800

----
Heb een contract aangeboden gekregen gelijk na mijn allereerste sollicitatie! Ik zou dan eerst een maand allemaal trainingen en cursussen krijgen op het gebied van ICT (behalven van certificaten) en daarna aan de slag gaan op een project. Het bruto-loon is best wel laag voor een WO afgestudeerde? Maar de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn volgens mij wel goed. Wat vinden jullie? Mijn vriend zegt dat ik moet onderhandelen, maar ik weet het nog net zo niet ... Misschien ook handig om te weten dat ik zal starten met nog een paar anderen in dezelfde functie.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Wat zou je functie worden? €1800 bruto voor WO-afgestudeerd is laag, maar zonder functie valt er weinig over te zeggen. Dan zou je namelijk ook vakkenvuller kunnen zijn en dan is €1800 niet zo gek ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:29:
Wat zou je functie worden? €1800 bruto voor WO-afgestudeerd is laag, maar zonder functie valt er weinig over te zeggen. Dan zou je namelijk ook vakkenvuller kunnen zijn en dan is €1800 niet zo gek ;)
Haha sorry, Junior Quality Analist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:27:
Heb een contract aangeboden gekregen gelijk na mijn allereerste sollicitatie! Ik zou dan eerst een maand allemaal trainingen en cursussen krijgen op het gebied van ICT (behalven van certificaten) en daarna aan de slag gaan op een project. Het bruto-loon is best wel laag voor een WO afgestudeerde? Maar de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn volgens mij wel goed. Wat vinden jullie? Mijn vriend zegt dat ik moet onderhandelen, maar ik weet het nog net zo niet ... Misschien ook handig om te weten dat ik zal starten met nog een paar anderen in dezelfde functie.

Alvast bedankt!
Het is een beetje lastig inschatten: wat houdt die 20 euro per dag inzetbonus bijvoorbeeld precies in? Als je een maand op een project zit krijg je dan +- 400 euro meer salaris? Samen met de prestatie toeslag zou je dan op een salaris van 2400 euro per maand uitkomen, wat prima is voor een WO-starter.

Het onderhandelen over je salaris zou nog wel eens lastig kunnen zijn. Je begint namelijk met een aantal anderen in dezelfde functie. Om scheve gezichten te voorkomen zullen ze iedereen wel hetzelfde aanbod hebben gedaan. Je kan het altijd proberen: niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Maar sowieso als ik het goed heb, heb je dus 0 ervaring en 0 relevante opleidingen/certificaten. Dan is het natuurlijk niet vreemd dat je initieel met minder begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
[b][message=42997774,noline]dreameater schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @
....Wil graag certificaten gaan halen en ben nu net begonnen met een cursus SQL.
Deze bevat:
Exam 70-461: Queriying Microsoft SQL Server 2012
Exam 70-462: Administering Microsoft SQL Server 2012

Ik twijfel nog of ik officieel examen ga doen voor de eerste , de tweede is een no-brainer die wil ik gewoon halen.
Hoi dreameater, ik heb in het afgelopen halfjaar de 70-461/462/463 behaald maar ik vond ze wel erg zwaar, temeer omdat ik er eigenlijk niet veel ervaring mee had. Maar met veel oefen, de ms press boeken en filmpjes als nugets/ifinitiskils/trainsignal is het wel te doen. Als ik jou was zal ik voor MCSA SQL 2012 gaan, voor 1 enkel examen krijg je ook geen certificering. Tegenwoordig kan je als laatste examen een elective kiezen zie: Link Je zou dan bijv. een de Exam 411: Administering Windows Server 2012 kunnen kiezen zodat je van MCSA 2012 Server ook alvast 1/3 binnen hebt, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shicomm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 20:47

shicomm

<***>

Members only:

I live in darkness , i exist in the shadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
shicomm schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 23:07:
Members only:
Tja, verkoper in de detailhandel verdient echt belabberd, als student bij Paradigit gewerkt, was toen (8 jaar geleden) al zo, en dat zal niet snel veranderen. Blijkt hier dus ook wel weer uit. Je zit zo'n 200 euro boven minimumloon, in deze sector normaal lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massapeal
  • Laatst online: 22:12
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:27:
Leeftijd: 23
Opleiding(en): WO communicatie (master)
Certificaten: (nog geen)
Werkervaring: net afgestudeerd.
Werkgever: detacheerder
Huidige functie: -

13/14e maand of winstuitkering: eindejaarsuitkering 4.88%
Leaseauto: ja, 600 euro o.b.v. 40.000 km, 15.000 privékilometers
Pensioenregeling: 3% van grondslag
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: uitgebreide studiemogelijkheden, bedrijf betaalt in principe voor alles mits in eigen tijd wordt gestudeerd en relevant. TZ dagen. Prestatie toeslag van 200 euro per maand (mij verteld dat je dit standaard krijgt, alleen niet als je het echt heel erg slecht doet). 20 euro per dag inzetbonus indien je een project vervuld.
Reistijd: Hangt af van project (max. anderhalf uur)

Maand salaris (bruto): 1800

----

Alvast bedankt!
Persoonlijk zou ik nog ever verder kijken of beter onderhandelen. Ik ben zelf ook net afgestudeerd WO en verdien toch 900 per maand meer en heb ook meer vrije dagen.

Nu heb je natuurlijk je 20 euro per dag mits project, maar 500 euro per maand variabel zou ik persoonlijk niet zo zien zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Dan verdien jij veel voor een net afgestudeerde. Maar ik neem ook aan dat jij wel een relevante opleiding hebt gedaan? Verder nog wat kijken kan natuurlijk altijd, maar als je in de ICT wilt gaan werken met alleen een communicatie master denk ik toch echt dat je niet teveel kan eisen aan het begin. Sowieso in die situatie zijn opleidingsmogelijkheden veel belangrijker dan je initiële salaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:27

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Sissors schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 09:27:
Dan verdien jij veel voor een net afgestudeerde. Maar ik neem ook aan dat jij wel een relevante opleiding hebt gedaan? Verder nog wat kijken kan natuurlijk altijd, maar als je in de ICT wilt gaan werken met alleen een communicatie master denk ik toch echt dat je niet teveel kan eisen aan het begin. Sowieso in die situatie zijn opleidingsmogelijkheden veel belangrijker dan je initiële salaris.
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Als je laag begint, hard werkt, certificeert en jezelf bewijst verdien je binnen no -time een stuk meer. Startsalaris vind ik persoonlijk echt niet belangrijk.

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eury
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-03 10:02
Opleiding(en): HBO Informatica
Certificaten: TMap Test Engineer
Werkervaring: 1 jaar
Werkgever: Open Source software ontwikkelaar
Huidige functie: Tester

13/14e maand of winstuitkering: nee
Leaseauto: nee
Pensioenregeling: Nog niet
Reistijd: 10 min

Maand salaris (bruto): 2700

Verder geen extra's o.i.d.

[ Voor 3% gewijzigd door Eury op 06-10-2014 13:44 ]

Cies custodiet ipsos custodes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _vision
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 18:50
frankwopereis schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:36:
[...]

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Als je laag begint, hard werkt, certificeert en jezelf bewijst verdien je binnen no -time een stuk meer. Startsalaris vind ik persoonlijk echt niet belangrijk.
In dit geval ben ik het met je eens, omdat diegene geen relevante studie-achtergrond heeft. Daarnaast is de arbeidsmarkt betreden met een WO-diploma communicatue sowieso lastig.

Maar in vele gevallen ben ik het oneens met deze houding. Werkgevers geven allerlei (vaak kul) redenen om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. Je kan inderdaad snel groeien als je wat laat zien, maar als je al een gat van pakweg 400 euro hebt, dan is dat lastig te dichten met iemand die een stuk hoger start en ook hard groeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 19:04
Kwakkel schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:32:
[...]

Die heeft hij er toch staan? :)

Members only:
Ik moet mijn ogen eens gaan wassen. 2 Keer de tekst gelezen en dan had ik het nog niet zien staan.

I stand corrected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massapeal
  • Laatst online: 22:12
_vision schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:14:
[...]

In dit geval ben ik het met je eens, omdat diegene geen relevante studie-achtergrond heeft. Daarnaast is de arbeidsmarkt betreden met een WO-diploma communicatue sowieso lastig.

Maar in vele gevallen ben ik het oneens met deze houding. Werkgevers geven allerlei (vaak kul) redenen om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. Je kan inderdaad snel groeien als je wat laat zien, maar als je al een gat van pakweg 400 euro hebt, dan is dat lastig te dichten met iemand die een stuk hoger start en ook hard groeit.
Dat is natuurlijk ook wel een terecht punt; een niet aansluitende vooropleiding. Desalniettemin ben ik het meer eens met je tweede punt. Het is gewoon erg lastig om die begin achterstand in te halen qua salaris, zonder veel van baan te wisselen.

Maar goed, nog belangrijker is inderdaad een plek waar je je prettig voelt en de kans hebt jezelf te ontplooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:07

marapuru

db.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:36
marapuru schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 21:22:
Members only:
Je werkervaring is beperkt, je hebt meer vakantiedagen als dat standaard is en je werkt/woont in het oosten van het land. Ook je bonus regeling is meer dan royaal, ik denk daarom dat het een prima salaris is?
Wellicht na nog 2 jaar werkervaring erbij en goed functioneren dat er wel wat bij kan om richting die 3k te klimmen. Ook is plezier echt heel belangrijk en voor mij meer waard als 300 euro salaris hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door GeeMoney op 07-10-2014 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

Wat maakt de regio eigenlijk uit op je salaris?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:37
Fordox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:33:
Kosten voor een woning zijn (behoorlijk) minder in noorden/oosten/zuiden van NL, vergeleken met het westen. Dus dat maakt verschil :)

[ Voor 9% gewijzigd door Tankiej op 07-10-2014 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Laatst online: 12:59

Shunt

Boe

.

[ Voor 99% gewijzigd door Shunt op 07-10-2014 08:44 . Reden: Oeps dubbelpost ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Fordox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:33:
Je kunt ook aanzienlijk minder verdienen als je in een regio zit waar gewoonweg minder werk is. Bvb zuid Limburg / Groningen.
Shunt schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:24:
[...]

Weer een half jaartje er bij en weer een verhoginkje er bij.

Leeftijd: 29
Opleiding(en): MBO 4 ICT / HBO Network Infrastructure Design
Certificaten: Itil v3, Microsoft Enterprise admin 2008R2, MCSE 2012. Cisco UCS,
Werkervaring: 2.5 jaar +-
Werkgever: Atos Detachering
Huidige functie: Active Directory / Infra specialist.

Vakantiedagen: 29
13/14e maand of winstuitkering:13e maand met een keer per jaar een klein bedrag (150 euro ongeveer) als er posetieve resultaten behaald zijn binnen je afdeling.
Laptop: ja HP Probook 6550b
GSM: abonnement eigen keuze telefoon met korting werkgever + 150 bij start en 5 euro iedere maand om mobiel te bestellen.
Leaseauto:€680 per maand incl brandstof. Privé gebruik 12k km. (Renault megane 2012 Bose hatchback)
Werkweek:40 uur
Pensioenregeling: ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:secundaire arbeidsvoorwaarden:[/b] 75 euro onkosten vergoeding her en der nog wat extra'jes. Korting ziektekosten verzekering.
Land:Nederland
Regio:Brabant
Reistijd: 25 min als ik mijn collega niet op zou halen.

Maand salaris (bruto): 2560,- euro
Leeftijd: 30
Opleiding(en): MBO 4 ICT / HBO Network Infrastructure Design
Certificaten: Itil v3, Microsoft Enterprise admin 2008R2, MCSE 2012. Cisco UCS, Core solutions Lync
Werkervaring: 3 jaar +-
Werkgever: Atos Detachering
Huidige functie: Active Directory / Lync / Infra specialist.

Vakantiedagen: 29
13/14e maand of winstuitkering:13e maand met een keer per jaar een klein bedrag (150 euro ongeveer) als er posetieve resultaten behaald zijn binnen je afdeling.
Laptop: ja Dell Precision M6800
GSM: abonnement eigen keuze telefoon met korting werkgever + 150 bij start en 5 euro iedere maand om mobiel te bestellen. (nu een nokia lumia 930)
Leaseauto:€680 per maand incl brandstof. Privé gebruik 12k km. (Renault megane 2012 Bose hatchback)
Werkweek:40 uur
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:secundaire arbeidsvoorwaarden:[/b] 75 euro onkosten vergoeding her en der nog wat extra'jes. Korting ziektekosten verzekering.
Bij het aanbrengen van een collega krijg ik 1k bruto bij ingaan van vast / jaar contract en bij tekenen een (op dat moment nieuwste) iphone 16gb. (dit jaar tot nu 2 collega's naar binnen gebracht)
Land:Nederland
Regio:Brabant
Reistijd: 25 min als ik mijn collega niet op zou halen.

Maand salaris (bruto): 2720,- euro

Nog steeds geen schaal omhoog maar ik hoop hier toch echt aan het einde van het jaar eens goed over te gaan praten. Maar al met al begint het ergens op te lijken.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:27
Naar mijn idee verdien jij echt (ver) bovengemiddeld hoor...zeker gezien alle andere voorwaarden die je hebt. Ik denk niet dat je dit ergens anders zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Mythio schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:24:
Naar mijn idee verdien jij echt (ver) bovengemiddeld hoor...zeker gezien alle andere voorwaarden die je hebt. Ik denk niet dat je dit ergens anders zou krijgen.
De aanbiedingen die ik tot nu gekregen heb (wel bij klussen waar ik gewoon geen vertrouwen / zin in had) zat ik vorig al rond de 3000/3200. En ja inderdaad moest ik dan wat op voorwaarden inleveren met name de vakantie dagen en vrijheid. Maar in mijn vrienden kring en mede NID afgestudeerde merk ik dat ik gewoon netjes met de rest mee groei ben in ieders geval absoluut geen uitschieter.

Mijn doel is om voor het einde van volgend jaar minimaal op de 40k op jaar basis te zitten zodat wij een leuk huisje kunnen kopen.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Division
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 18:20
:)

[ Voor 100% gewijzigd door Division op 07-10-2014 18:30 . Reden: toch bedacht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakertje
  • Laatst online: 12:19

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:31:
[...]

Haha sorry, Junior Quality Analist
Is het de bedoeling dat je voor langere tijd (horizon verder dan 5 jaar) bij het bedrijf blijft of is het de bedoeling dat je na een iets kortere periode overgenomen wordt door de klant?

Ik herken veel elementen uit je omschrijving van het bedrijf waar ik gewerkt heb, maar ook een deel niet. Het lijkt er dus op dat andere bedrijven dat beginnen over te nemen, om nog voldoende mensen te vinden.
Als je nog een proefperiode hebt van twee maanden en daarna gelijk al een verhoging krijgt bij gebleken geschiktheid, dan vind ik het een marktconform startbedrag. Zoniet, dan is het wat weinig.

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Leeftijd: 32
Opleiding(en): Mavo
Certificaten:
Werkervaring: 14 jaar
Werkgever: App Development
Huidige functie: Mobile developer(iOs, Windows phone, Android)

13/14e maand of winstuitkering: nee
Laptop: nee
Werkweek: 36 uur
Pensioenregeling: Geen
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Regio: Amsterdam
Reistijd: 10 minuten op de fiets

Maand salaris (bruto): 3650

Valt me op de elke mobile development bedrijf geen pensioen voorzieningen heeft. Ook mijn primaire reden om over een jaar hier uit te stappen. Zelf regelen is langs niet zo aantrekkelijk en bedrijven weigeren dit bedrag te compenseren. Je pensioen is ongeveer 10 % van je salaris. Zie dat er maar eens bij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

muffstuff schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:03:

Maand salaris (bruto): 3650

Valt me op de elke mobile development bedrijf geen pensioen voorzieningen heeft. Ook mijn primaire reden om over een jaar hier uit te stappen. Zelf regelen is langs niet zo aantrekkelijk en bedrijven weigeren dit bedrag te compenseren. Je pensioen is ongeveer 10 % van je salaris. Zie dat er maar eens bij te krijgen.
Mooi basissalaris, maar wat er 'mist' is niet alleen de pensioenregeling, maar gewoon een volledig gebrek aan secundaire voorwaarden. Het is trouwens toch niet zo dat je inmiddels een pensioengat opgelopen hebt van 10 jaar (=25% uitgaande van een lineaire opbouw!!) Want dat inhalen gaat je een flinke duit kosten...

Zelf regelen (banksparen) kost je ongeveer 200/maand om een pensioen op te bouwen waarmee je later levenslang ongeveer 23k per jaar hebt (op basis van de huidige vooruitzichten). Dat is dus 2k/maand en de belasting is daarover al betaald (toch, het is box3 waarmee je het inkoopt...). Valt toch wel mee met duur?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

AllSeeyinEye schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:14:
[...]

Mooi basissalaris, maar wat er 'mist' is niet alleen de pensioenregeling, maar gewoon een volledig gebrek aan secundaire voorwaarden. Het is trouwens toch niet zo dat je inmiddels een pensioengat opgelopen hebt van 10 jaar (=25% uitgaande van een lineaire opbouw!!) Want dat inhalen gaat je een flinke duit kosten...

Zelf regelen (banksparen) kost je ongeveer 200/maand om een pensioen op te bouwen waarmee je later levenslang ongeveer 23k per jaar hebt (op basis van de huidige vooruitzichten). Dat is dus 2k/maand en de belasting is daarover al betaald (toch, het is box3 waarmee je het inkoopt...). Valt toch wel mee met duur?
Je kan natuurlijk ook prima in box1 opbouwen als je dat wil. Als je baas het niet voor je doet, mag je zelf ook gewoon in box1 opbouwen. Of je dat wil is een keuze, er zijn ook voordelen aan opbouwen in box3. Opbouwen in box1 is interessant omdat het idee is dat je belastingtarief nu hoger is dan het straks zal zijn als het tot uitkeren komt. Of dat in de toekomst zo blijft is nog maar de vraag, maar door het nu in box1 vast te zetten ga je daar natuurlijk wel van uit. Bovendien zit je dan vast aan bepaalde vormen van uitkeringen die je in een bepaalde termijn met dat opgebouwde vermogen moet kopen. Dat kan afhankelijk van de rentestand op dat moment ongunstig zijn. Bij opbouwen in box3 betaal je nu je belasting, maar met het opgebouwde vermogen mag je doen wat je wil wanneer je dat wil. Dat is tegelijk ook het risico: je moet je wel kunnen beheersen om het niet toch anders in te zetten... Bovendien staat het vermogen bloot aan VRH, en ook daarover is natuurlijk discussie of vermogens niet zwaarder belast zouden moeten worden...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
AllSeeyinEye schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:14:
[...]

Ik bouw sinds april 2013 geen pensioen mee rop, dus het valt nog mee
Dat bruto salaris is niet verkeerd, maar haal er 10 % van af en je hebt mijn werkelijk salaris.

Die 2k per maand is dan niet inflatie gecorrigeerd, en dat scheelt een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:20
Ik heb een vraagje na aanleiding van het HBO onderzoek dat Informatica mensen niet heel snel een baan vinden.

Normaal stond je heel sterk in je schoenen bij de salarisonderhandelingen omdat er genoeg onderzoeken waren waar de vraag naar informatica studenten heel hoog was. Maar nu blijkt dat dat toch wel beetje meevalt. Dit heeft natuurlijk wel nadelig gevolgen voor de onderhandelingen maar hoeveel zal dit schelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 14:01

Rannasha

Does not compute.

Joostje123 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:41:
Ik heb een vraagje na aanleiding van het HBO onderzoek dat Informatica mensen niet heel snel een baan vinden.

Normaal stond je heel sterk in je schoenen bij de salarisonderhandelingen omdat er genoeg onderzoeken waren waar de vraag naar informatica studenten heel hoog was. Maar nu blijkt dat dat toch wel beetje meevalt. Dit heeft natuurlijk wel nadelig gevolgen voor de onderhandelingen maar hoeveel zal dit schelen?
Ik denk dat dit een relevant topic is hiervoor: Hbo'ers vinden moeilijk werk

De ene informaticus is de andere niet en in hoeverre je veel onderhandelingsruimte hebt, hangt heel erg af van de richting waarin je jezelf hebt gespecializeerd en in hoeverre dit een tak van sport is die erg in trek is.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn

Zolang je niet in de communicatieve kant zit maar daadwerkelijk technisch georienteerd bent, heb je geen zorgen te maken.

Bv wat ik zie, project managers, product owners, consultants. die hebben het moeilijk
Programmeurs hebben de volgende dag nog een ieuwe baan en je kan switchen zo vaak je wilt. Bij mijn werkegver ben ik een van de twee nederlandse programmeurs, de rest (ongeveer 10) zijn spaanse programmeurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Vanmorgen een invite gekregen op LinkedIn van een collega en klikte per ongeluk op een recruiter zijn profiel. Nog geen minuut later belde hij. Ik zag dat je mijn profiel had bekeken, wat kan ik voor je doen.

Zo snel kan het gaan...

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 19:49

3DDude

I void warranty's

Zoals ik in dat topic zei:
- Journalisten
- statistiek
- Andere onderzoeken zijn tegenstrijdig met deze conclusies.
- andere ervaringen tweakers is dat bijna niemand werkloos is in de IT.

TLDR: ik zou er me niet teveel druk om maken zolang je maar je best doet, initiatief toont, goed in je vak bent en technische kennis opbouwt komt het vast goed :D

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03

Hoe komt de recruiter in kwestie dan aan jou telefoonnummer? Lijkt me niet dat je die publiekelijk op je profiel hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
DeluxZ schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:34:
Vanmorgen een invite gekregen op LinkedIn van een collega en klikte per ongeluk op een recruiter zijn profiel. Nog geen minuut later belde hij. Ik zag dat je mijn profiel had bekeken, wat kan ik voor je doen.

Zo snel kan het gaan...
ik verafschuw die gasten. Ik haat ze, als je echt helemaal niets kan in het leven, word je recruiter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 23:31
muffstuff schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:07:
[...]

ik verafschuw die gasten. Ik haat ze, als je echt helemaal niets kan in het leven, word je recruiter.
haha dan scheer je wel even alle recruiters over een kam.. je hebt verschil in recruiters (nee ben er zelf geen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
ls789 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:14:
[...]

haha dan scheer je wel even alle recruiters over een kam.. je hebt verschil in recruiters (nee ben er zelf geen).
nee, die zijn er niet. Het zijn de echte parasieten, hebben geen flauw benul wat je wilt en laten we eerlijk zijn. wat is hun toegevoegde waarde? Het enige wat ze kunnen is een hoop praten. Ze hebben altijd de meest fantastische uitdagingen, proberen je zelfs over te halen om ergens op gesprek te gaan terwijl je zelf aangeeft dat dat geen zin heeft omdat het niet is wat je zoekt. Het zijn patjepeers van de hoogste plank. Amsterdamse taxi chauffeurs, bankiers, recruiters, managers in de zorg, het valt bij mij in een categorie.

ik open linkedin heb zo een vacature gevonden, bedrijven kunnen dit ook zelf plaatsen. Dat die gasten van 25 % van het bruto jaarinkomen wat de werkzoekende betaald krijgen als fee slaat echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _vision
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 18:50
muffstuff schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:45:
[...]

nee, die zijn er niet. Het zijn de echte parasieten, hebben geen flauw benul wat je wilt en laten we eerlijk zijn. wat is hun toegevoegde waarde? Het enige wat ze kunnen is een hoop praten. Ze hebben altijd de meest fantastische uitdagingen, proberen je zelfs over te halen om ergens op gesprek te gaan terwijl je zelf aangeeft dat dat geen zin heeft omdat het niet is wat je zoekt. Het zijn patjepeers van de hoogste plank. Amsterdamse taxi chauffeurs, bankiers, recruiters, managers in de zorg, het valt bij mij in een categorie.

ik open linkedin heb zo een vacature gevonden, bedrijven kunnen dit ook zelf plaatsen. Dat die gasten van 25 % van het bruto jaarinkomen wat de werkzoekende betaald krijgen als fee slaat echt nergens op.
Het doet me altijd deugd om eindelijk weer iemand te horen die zo'n genuanceerde visie op de werkelijkheid heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Nou, nou... Er zijn veel slechte recruiters ja, maar er zijn ook zeker goede recruiters! Alleen dat merk je vaak pas als je een functie voorgelegd krijgt die perfect op je profiel en verwachtingen aansluit.

[ Voor 40% gewijzigd door Deveon op 08-10-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik begrijp ook niet de bedrijven die functies enkel via recruiters naarbuiten brengen. Je hebt toch een vacature knopje op je website voor een reden? Zet hem daar dan ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:34

Seraphin

Meep?

Goede recruiters herken je door de haast die ze wel/niet hebben.
Iemand die in een cold call de meest ultieme fantastische ongeëvenaarde droombaan voor je heeft, is (vrijwel) zeker een hot body trader. Een goede recruiter onderhoudt over meerdere jaren contact en weet zo als hij een positie mag vullen meteen welke 3-4 personen aan die klus toe zijn en er voor open staan.

Met 2 (van hetzelfde bureau) heb ik inmiddels meer dan 6 jaar geregeld / af en toe contact (1x door hen ook daadwerkelijk van baan gewisseld, en op het moment dat zij me bellen om te polsen of ik ergens voor open sta luister ik aandachtig, itt de hordes die ik binnen 20sec afwimpel).

[edit]
@ hierboven:
Als bedrijf wil je lang niet altijd dat je beschikbare vacature wordt gepubliceerd. Bijvoorbeeld bij een (aanstaande) reorganisatie (of zoiets op het oog onschuldigs als het opzetten van een nieuwe afdeling). Kan allemaal gevoelig zijn voor zittende medewerkers en/of concurrenten die meelezen.

[ Voor 19% gewijzigd door Seraphin op 08-10-2014 15:02 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 23:31
[...]

ja in my little pony land wellicht 8)7 , in de wereld waar ik leef zijn ook recruiters te vinden die wel degelijk meerwaarde hebben voor een bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdree
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-10-2024
De recruiter aan wie ik mijn huidige baan te danken heb, heeft me eerst technisch flink aan de tand laten voelen voordat ie me hier durfde aan te bieden. Sommige van die gasten verzorgen echt wel een eerste filterslag waardoor bedrijven zelf niet door tientallen / honderden CV's hoeven te graven. Dat is een vertrouwensband die je zo kwijt bent als je een bos willekeurige kandidaten naar binnen probeert te duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

pryth schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:49:
[...]

Hoe komt de recruiter in kwestie dan aan jou telefoonnummer? Lijkt me niet dat je die publiekelijk op je profiel hebt staan?
Volgens mij hebben de betalende LinkedIn profielen wat extra rechten. Overigens ook gelijk een goede reden om geen telefoonnummer aan LinkedIn te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
[...]
Een bedrijf kan geen vacatures plaatsen, dit doen over het algemeen de werknemers in naam van het bedrijf. Wanneer er geen recruiter wordt gebruikt dan is het vaak de HR afdeling die deze werkzaamheden uitvoert. In mijn ervaring zijn HR afdelingen vaak niet geschikt in het vinden van technische personeel terwijl sommige recruiters hierin gespecialiseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
[...]

nee, die zijn er niet. Het zijn de echte parasieten, hebben geen flauw benul wat je wilt en laten we eerlijk zijn. wat is hun toegevoegde waarde?
Nou, de goede recruiters kennen veel mensen die voldoen aan de soms moeilijke eisen en wensen van een bedrijf. Ze weten of iemand bij een bedrijf past, en andersom. Ze weten waar iemand goed in is, en ze weten of het bedrijf de juiste belangrijke zaken kan behartigen die belangrijk zijn voor de persoon die ze daar willen plaatsen.

Hun meerwaarde is dat ze een filter toepassen op een groter schare van mensen die staan te springen om een baan. Als een bedrijf een vacature openstelt voor een functie, dan kunnen daar honderden reacties op binnenkomen. Een groot gedeelte zijn van mensen die nul kwalificaties hebben voor die baan, en de paar mensen die daadwerkelijk reageren op die vacatures moeten dat toevallig langs zien komen ergens.

En niet iedereen van de op papier geschikte kandidaten voldoen aan de criteria van het bedrijf. Ze passen er sociaal misschien niet, ze hebben niet de juiste ervaring, of duizenden andere redenen waarom het geen goede klik zal worden.

Een goede recruiter komt gewoon aanzetten met een handjevol kandidaten die allemaal geschikt zijn. Het is aan het bedrijf om de beste persoon te kiezen.

En een goede recruiter kan voor een kandidaat ook het nodige betekenen. Ze zoeken het juiste bedrijf voor jou op, een bedrijf waar aan jouw wensen kan worden voldaan, een bedrijf waar jij als persoon goed bij past.
Het enige wat ze kunnen is een hoop praten. Ze hebben altijd de meest fantastische uitdagingen, proberen je zelfs over te halen om ergens op gesprek te gaan terwijl je zelf aangeeft dat dat geen zin heeft omdat het niet is wat je zoekt. Het zijn patjepeers van de hoogste plank. Amsterdamse taxi chauffeurs, bankiers, recruiters, managers in de zorg, het valt bij mij in een categorie.

Ach. Als bedrijf kan je ook honderden vacatures door laten spitten door je HR mensen (±6 uur). Wel op een slim geplaatste vacature, natuurlijk (ook ±8 uur werk) Vervolgens stuur je de enkele tientallen CV's die enigszins in de buurt komen van de functie door naar de seniors van diezelfde functie die daar een selectie uit maken (±4 uur). En laten we zeggen dat je 5 mensen overhoudt: dat zijn 5 sollicitatiegesprekken (± 5 uur mee bezig) die je moet afnemen, waarvan misschien 3 mensen een huiswerkopdracht meekrijgen of getoetst gaan worden (±3 uur extra), die worden vervolgens goed besproken (±3 uur erbij) en ze komen op een 2e gesprek met een hoger geplaatste collega (±1 uur tijd).

Je bent inmiddels zo'n 40 manuren verder. Met het risico dat er niemand tussenzit die aan de eisen voldoet. Dan begin je weer helemaal opnieuw. Sommige functies nemen vele weken in beslag, en dat kost ook veel geld en moeite.

Óf je zet een recruiter in. Hij komt binnen een paar dagen met een handjevol erg goed gekwalificeerde mensen op de proppen. En het moeilijkste besluit wat je dan moet maken is: "Welke van deze 3 uiterst geschikte mensen gaan we een contract aanbieden?"

Scheelt erg veel geld, en je kan erg snel je nieuwe werknemer aan het werk zetten. En dat laatste levert dus sneller geld op.

Maar jouw ervaringen zijn erg negatief vermoed ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyr91
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-08 12:05
Leeftijd:23
Opleiding(en):MBO 4 ICT
Certificaten: 70-680 & 70-685
Werkervaring:3,5 jaar
Werkgever:
Huidige functie:service desk medewerker

Vakantiegeld:8%
Vakantiedagen:27
13/14e maand of winstuitkering:nee
Laptop:nee
GSM:nee
Leaseauto*:nee
Werkweek:40
Pensioenregeling:ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:nee
Land:NL
Regio:Utrecht
Reistijd**:15 min

Maandsalaris (bruto):1800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Blue-eagle schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:33:
Óf je zet een recruiter in. Hij komt binnen een paar dagen met een handjevol erg goed gekwalificeerde mensen op de proppen. En het moeilijkste besluit wat je dan moet maken is: "Welke van deze 3 uiterst geschikte mensen gaan we een contract aanbieden?"

Scheelt erg veel geld, en je kan erg snel je nieuwe werknemer aan het werk zetten. En dat laatste levert dus sneller geld op.

Maar jouw ervaringen zijn erg negatief vermoed ik :+
In theorie heb je gelijk. In de praktijk die ik tot nu toe gezien heb moet je alsnog een aardig deel van die molen die je beschrijft door... Of denk je dat je de solicitatiegesprekken e.d. achterwege kan laten als je via een recruiter werkt?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:04
Over de rol van recruiters zijn al genoeg andere topics gevuld. Dit topic is alleen bedoeld voor salarissen & andere arbeidsvoorwaarden.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

FreakNL

Well do ya punk?

Sissors schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:55:
Ik begrijp ook niet de bedrijven die functies enkel via recruiters naarbuiten brengen. Je hebt toch een vacature knopje op je website voor een reden? Zet hem daar dan ook bij.
Dat heeft natuurlijk een goede reden. Omdat je dan een veel breder publiek aanspreekt en (in het geval van een goede recruiter!) ook nog eens meer kans maakt op een goede match.

Ga jij elke site van elk bedrijf langs als je op zoek bent naar een nieuwe baan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Modbreak:
Railgunner schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:03:
Over de rol van recruiters zijn al genoeg andere topics gevuld. Dit topic is alleen bedoeld voor salarissen & andere arbeidsvoorwaarden.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
crazyr91 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:47:
Werkgever:

Eerste gedachte: Royaal met vakantiedagen, zeer mager aan betalingen en extra's. Zeker gezien met je werkervaring.

Maar reistijd is wel lekker zo. Prima naar je zin of zit je te overwegen om verder te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Werkgever:

Qua kaal salaris klinkt dit inderdaad behoorlijk karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Opleiding(en): MBO Niveau 3
Certificaten: 70-680 & 70-685 , ITIL V3, CCNA 1+2
Werkervaring: 8 jaar
Werkgever:
Huidige functie: ICT Helpdesk

13/14e maand of winstuitkering: 13e maand
Pensioenregeling: Ja,
Reistijd: 15 min

Maandsalaris (bruto): 2700

[ Voor 4% gewijzigd door Trank00l op 09-10-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Werkgever:

Voor een MBO functie service desk beheerder vind ik dit best in orde. Vooral gezien het karige aantal certificaten en daar ga ik dan eigenlijk vanuit dat je een end user support rol vervult.
Tenzij je natuurlijk meer aan de beheerders rol hangt dan simpel end user support.

Af en toe heb ik het idee dat mensen hier bij iedereen / iedere rol een salaris van minimaal 2k en een lease auto verwachten.

[ Voor 7% gewijzigd door Shunt op 09-10-2014 13:17 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Laatst online: 21:36
Thunder00x schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:08:
Opleiding(en): MBO Niveau 3
Certificaten: 70-680 & 70-685 , ITIL V3, CCNA 1+2
Werkervaring: 8 jaar
Werkgever:
Huidige functie: ICT Helpdesk

Pensioenregeling: Ja,
Reistijd: 15 min

Maandsalaris (bruto): 2700
Zeer netjes gezien je functie en certificeringen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Klaag ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:28

_Apache_

For life.

Zeker niet slecht, alhoewel ik niet had verwacht dat iemand met een dergelijke ervaring en salaris op een helpdesk zou zitten. Maar wellicht is er wel diepgang (die ik met zo een oppervlakkige titel niet zie)

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

Leeftijd: 25 jaar
Certificaten: Geen
Werkervaring: 3,5 jaar bij hetzelfde bedrijf
Werkgever: -
Huidige functie: All-round developer

13/14e maand of winstuitkering: Bonus aan einde van het jaar
Pensioenregeling: Nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Gratis verzorgde lunch op kantoor
Regio: Groningen
Reistijd: 30min (op de fiets)

Maand salaris (bruto): 2500

Erg flexibel qua start en eindtijden en ook qua vakantie opnemen. Ben er begonnen tijdens mijn derde studiejaar, 5 jaar over de studie gedaan en sinds 1,5 jaar afgestudeerd.
Werkzaamheden bestaan voornamelijk uit PHP (vooral backend). Verder wat ondersteuning bieden bij alles waar een stekker aan zit (printer, toetsenbord dat niet werkt, interne netwerk even fixen).

[ Voor 10% gewijzigd door Rye op 09-10-2014 16:19 ]

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-09 13:33
Rye schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:16:
Leeftijd: 25 jaar
Werkervaring: 3,5 jaar bij hetzelfde bedrijf
Huidige functie: All-round developer

13/14e maand of winstuitkering: Bonus aan einde van het jaar
Pensioenregeling: Nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Gratis verzorgde lunch op kantoor
Regio: Groningen
Reistijd: 30min (op de fiets)

Maand salaris (bruto): 2500

Erg flexibel qua start en eindtijden en ook qua vakantie opnemen. Ben er begonnen tijdens mijn derde studiejaar, 5 jaar over de studie gedaan en sinds 1,5 jaar afgestudeerd.
Werkzaamheden bestaan voornamelijk uit PHP (vooral backend). Verder wat ondersteuning bieden bij alles waar een stekker aan zit (printer, toetsenbord dat niet werkt, interne netwerk even fixen).
5 jaar werkervaring, 1.5 jaar met diploma en backend werkzaamheden op het gebied van PHP. Voor zover ik weet liggen de PHP vacatures voor het oprapen, wat duit op een tekort aan PHP developers (zie ik ook bij mijn huidige werkgever, bijna geen PHP developer te vinden). Volgens mij zit je dan ook wat laag qua salaris. Maar misschien heeft dat ook iets te maken met je regio (Groningen), meeste vacatures vind je volgens mij in de randstad. Maar op zich wel een mooi salaris denk ik voor je leeftijd :)

edit: oh en geen pensioen regeling. heb ik zelf ook niet, en dat is toch wel vervelend (hoe langer het duurt hoe vervelender het wordt). eigenlijk moet je dan zo'n 150 a 200 euro per maand opzij zetten voor je oude dag (dat is mij verteld in ieder geval)

[ Voor 8% gewijzigd door Soepstengel op 09-10-2014 16:50 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

Soepstengel schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:40:
[...]

5 jaar werkervaring, 1.5 jaar met diploma en backend werkzaamheden op het gebied van PHP.
Ik tel mijn 5 jaar studie niet mee als werkervaring.
Tijdens de laatste twee jaar van mij studie bij dit bedrijf gewerkt en kon dit combineren met een verdiepingsstage die ik daar ook mooi kon doen.
Dus 2 jaar tijdens studie + 1,5 jaar nu ik afgestudeerd ben. Pas na mn studie contract getekend dus nu ook pas 1,5 jaar op contractbasis. Daarvoor was het als zzp'er (ideaal zo naast de studie).

Ik denk dat je in de Randstad idd wat meer verdient dan in Groningen. De vraag zal daar ook groter zijn, hoewel Groningen ook best wel een IT-stad is.

Afgestudeerde HBO'ers komen blijkbaar moeilijk aan een baan (was laatst in t nieuws). Hieronder vielen blijkbaar ook Informatica studenten. Vond dit erg vreemd gezien de hoeveelheid vacatures.

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
_Apache_ schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:29:
Zeker niet slecht, alhoewel ik niet had verwacht dat iemand met een dergelijke ervaring en salaris op een helpdesk zou zitten. Maar wellicht is er wel diepgang (die ik met zo een oppervlakkige titel niet zie)
Klopt ook wel, doe ook niet echt standaard helpdesk werk :) maar het is wel mn functie dusja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Rye schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:25:
[...]

Ik tel mijn 5 jaar studie niet mee als werkervaring.
Tijdens de laatste twee jaar van mij studie bij dit bedrijf gewerkt en kon dit combineren met een verdiepingsstage die ik daar ook mooi kon doen.
Dus 2 jaar tijdens studie + 1,5 jaar nu ik afgestudeerd ben. Pas na mn studie contract getekend dus nu ook pas 1,5 jaar op contractbasis. Daarvoor was het als zzp'er (ideaal zo naast de studie).

Ik denk dat je in de Randstad idd wat meer verdient dan in Groningen. De vraag zal daar ook groter zijn, hoewel Groningen ook best wel een IT-stad is.

Afgestudeerde HBO'ers komen blijkbaar moeilijk aan een baan (was laatst in t nieuws). Hieronder vielen blijkbaar ook Informatica studenten. Vond dit erg vreemd gezien de hoeveelheid vacatures.
Plus het feit dat wonen in Groningen een stuk goedkoper is dan in de Randstad. Scheelt je zo een paar honderd euro in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 18-09 23:29

Mystikal

It never hurts to help!

spuit 11

[ Voor 98% gewijzigd door Mystikal op 11-11-2014 11:30 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-09 22:55

DDC

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Momenteel "eigen baas", binnenkort hopelijk aan de onderhandelingstafel bij het bedrijf waar ik mogelijk mag komen werken :)

Wat vinden jullie een realistisch startsalaris voor:
Leeftijd: 22
Opleiding(en): MBO niv.3 Medewerker beheer ict + MBO niv.4 Webontwikkelaar
Certificaten: Geen relevante certificaten.
Relevante Werkervaring: 2 jaar.
Werkgever: MKB (min of meer een webshop)
Functie: In-house front-end webontwikkelaar

Vakantiegeld: ? ntb
Vakantiedagen: ? ntb
13/14e maand of winstuitkering: ? ntb
GSM: ? ntb
Werkweek: 40 uur .
Pensioenregeling: ? ntb
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Reiskostenvergoeding 19ct / km.
Regio: Noord-Nederland
Reistijd: 30 minuten ( auto )

Maand salaris : Wat is redelijk ?

[ Voor 3% gewijzigd door ongewoongewoon op 10-10-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:04
Gezien je opleiding, werkervaring en regio zou ik een salaris rond de 1800-2000 verwachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Railgunner op 10-10-2014 15:24 ]

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [x]
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:53

[x]

Leeftijd: 30 jaar
Certificaten: MCPD, CCNA, MCTS
Werkervaring: 7 jaar
Huidige functie: Engineering Manager

Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Verzorgde lunch
Regio: Zuid-Holland
Reistijd: 5 minuten
Maand salaris : 4400

Dien mijn salaris nog te onderhandelen voor dit jaar; zat zelf te denken iets tussen de 5100-5600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:12

vhal

ಠ_ಠ

Mystikal schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:53:

Uiteindelijk mijn 3e promotie in 18 maanden... Het gaat opeens erg snel.... 8)7
Met een ton aan € in het jaar voor een 38-urige werkweek zou ik ook niet klagen :+

De waarheid wat betreft de uren zal wel ergens in het midden liggen denk ik. Overuren horen ws bij de functie?

[ Voor 21% gewijzigd door vhal op 10-10-2014 15:42 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timag
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:14
[x] schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:40:
Dien mijn salaris nog te onderhandelen voor dit jaar; zat zelf te denken iets tussen de 5100-5600
Ik neem mezelf ook altijd een verhoging van 15 - 30% voor. Dat lukt me helaas niet elk jaar...

Heb je een goede reden om zo'n verhoging te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [x]
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:53

[x]

In de oude situatie had ik één team (en één discipline) onder mijn leiding, inmiddels zijn dat er 4.
Besides mijn gemiddelde verhogign van de afgelopen 4 jaar was om en nabij de 600 euro extra p/m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Binnenkort krijg ik een voorstel voor contract, heb 2x een half jaar bij dit bedrijf stage gelopen en heb er meerdere jaren vakantie werk gedaan.
Ik krijg 32 uren omdat ik een hbo deeltijd opleiding wil gaan volgen en dan 1 dag vooral aan schoolwerk kunnen besteden

Leeftijd: 21
Opleiding(en): mbo applicatie ontwikkelaar n4
Certificaten:
Werkervaring: geen flauw idee hoeveel dit bij elkaar is
Werkgever: mkb
Huidige functie: applicatie ontwikkelaar

Vakantiegeld: ja
Vakantiedagen: volgens mij 28 bij 40 urige werkweek
13/14e maand of winstuitkering:?
Werkweek: 32
Pensioenregeling: ?
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: km vergoeding
Regio: regio brabant/limburg
Reistijd: 15 minuten met de auto

Maand salaris (bruto): ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Huidige functie:
Opleiding(en): MBO Multimedia Productie
Certificaten: nvt
Werkervaring: 5 jaar
Werkgever: Communicatiebureau
Huidige functie: Front end developer
13/14e maand of winstuitkering: -
Bonus: -
Werkweek: 40
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: -
Regio: Overijssel
Reistijd: 15 minuten, geen vergoeding
Maand salaris (bruto): 1900,-

Tevreden over salaris? Nee, alles behalve.
Tevreden over werkgever? Ja, zeker, en dat is me (op moment van schrijven ;)) best wat waard.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:04
Members only:

Had het erg naar m'n zin bij m'n opdrachtgever maar het zat qua werkzaamheden toch te wringen. De laatste diensten werden naar cloudproviders gemigreerd en het werd steeds minder (technisch) uitdagend. Wil nog wel in de techniek blijven en daarnaast wilde ik altijd al meer richting networking gaan. Met m'n salaris geen grote stap gemaakt maar dat hoop ik goed te maken door nu te specialiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oogapp0ltje
  • Niet online
Leeftijd: 28
Opleiding(en): HBO Informatica + WO master
Werkervaring: 4 jaar
Werkgever: Consulting
Huidige functie: Manager
Vakantiegeld: Ja, 8%
13/14e maand of winstuitkering: Nee, wel winstuitkering ~4%
Leaseauto: Ja, BMW (budget 800, brandstofpas betaald de zaak)
Werkweek: meestal tussen de 50-60 uur (overwerk is niet betaald)
Pensioenregeling: Ja, 50% door werkgever betaald.
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: N.v.t.
Regio: Den Haag
Reistijd: 60-75 min. enkel

Maand salaris (bruto): 5150

Kort geleden promotie gemaakt en blij met een grote stap qua salaris. Nadeel aan mijn job is het vele reizen en de offers die je voor je werk maakt qua extra uren. Reizen nu ook veel naar buitenland, zo'n 2 weken per maand naar de andere kant van de wereld. Titel geeft aan manager - echter werkzaamheden zijn vrij operationeel, BI gerelateerd.

[ Voor 17% gewijzigd door oogapp0ltje op 12-10-2014 01:34 ]

| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 18-09 23:29

Mystikal

It never hurts to help!

vhal schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:40:
[...]

Met een ton aan € in het jaar voor een 38-urige werkweek zou ik ook niet klagen :+

De waarheid wat betreft de uren zal wel ergens in het midden liggen denk ik. Overuren horen ws bij de functie?
Overuren horen inderdaad bij de functie. Voorheen viel het mee, maar zit nu in een wereldwijd project waar ik de afgelopen maanden wel wat extra uren in heb zitten. Maar over het algemeen stuift om 17:05 de hele toko leeg. Meestal doe ik een half uurtje per dag extra ofzo en vind het niet erg om af en toe mijn email op mijn telefoon te beantwoorden. Maar zeker geen nachtwerk. Al zou ik het sowieso doen als dat moest.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Kanter schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:47:
Members only:

Had het erg naar m'n zin bij m'n opdrachtgever maar het zat qua werkzaamheden toch te wringen. De laatste diensten werden naar cloudproviders gemigreerd en het werd steeds minder (technisch) uitdagend. Wil nog wel in de techniek blijven en daarnaast wilde ik altijd al meer richting networking gaan. Met m'n salaris geen grote stap gemaakt maar dat hoop ik goed te maken door nu te specialiseren.
Eerlijk gezegd vind ik dat salaris wel erg laag voor een 29 jarige HBO'er. Al maakt de standby vergoeding van 350 veel goed en veel hoger als ik tot nog toe ben tegen gekomen. Komt hier veel werk uit? En is dit nog los van de uren die je er daadwerkelijk voor moet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H8M3CuzUaintM3
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-03-2024
Opleiding(en): MBO niv.3 Medewerker beheer ict
Certificaten: 70-271, 70-272, 70-680, 70-685, 70-640, 70-642, 70-646, PRINCE2® Foundation Certificate in Project Management, ITIL V3
Huidige functie: Junior Systeembeheerder

13/14e maand of winstuitkering: Bonusuitkering 1,5 maandsalaris
GSM: ja
Leaseauto: ja
Regio: Utrecht
Reistijd: 45 minuten enkel

Maand salaris (bruto): 2650

Actueel bezig met een nieuwe werkgever waarbij voortijdig aangegeven alleen over te stappen bij verbetering op grond van de voorwaarden. Dus de bovenstaande info is huidig.

Het lease budget wat beschikbaar wordt gesteld door de nieuwe werkgever is €800 en over de overige voorwaarden moet nog gesproken worden, zoals aangegeven ter verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Deveon schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:37:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik dat salaris wel erg laag voor een 29 jarige HBO'er. Al maakt de standby vergoeding van 350 veel goed en veel hoger als ik tot nog toe ben tegen gekomen. Komt hier veel werk uit? En is dit nog los van de uren die je er daadwerkelijk voor moet werken?
Met die standby wordt het aantal uren natuurlijk ook wel wat hoger. Als je daar meer dan 625 uur per periode aan kwijt bent schiet het ook niet heel erg veel op.

Edit: iets met een ontzettend slechte berekening.

[ Voor 5% gewijzigd door Napo op 13-10-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Napo schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:22:
[...]

Met die standby wordt het aantal uren natuurlijk ook wel wat hoger. Als je daar meer dan 625 uur per periode aan kwijt bent schiet het ook niet heel erg veel op.

Edit: iets met een ontzettend slechte berekening.
Persoonlijk is mijn ervaring bij 3 organisaties (mkb, middel en multinational) dat een standby vergoeding enkel is voor het beschikbaar zijn (vaak 10-12x een week per jaar). Als je daadwerkelijk aan het werk moet is het uren schrijven (als zullen de meeste werkgevers het niet waarderen als je een kwartiertje gaat schrijven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:27

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

supra_indo schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:01:
Opleiding(en): MBO niv.3 Medewerker beheer ict
Certificaten: 70-271, 70-272, 70-680, 70-685, 70-640, 70-642, 70-646, PRINCE2® Foundation Certificate in Project Management, ITIL V3
Huidige functie: Junior Systeembeheerder

13/14e maand of winstuitkering: Bonusuitkering 1,5 maandsalaris
GSM: ja
Leaseauto: ja
Regio: Utrecht
Reistijd: 45 minuten enkel

Maand salaris (bruto): 2650

Actueel bezig met een nieuwe werkgever waarbij voortijdig aangegeven alleen over te stappen bij verbetering op grond van de voorwaarden. Dus de bovenstaande info is huidig.

Het lease budget wat beschikbaar wordt gesteld door de nieuwe werkgever is €800 en over de overige voorwaarden moet nog gesproken worden, zoals aangegeven ter verbetering.
Zeer netjes hoor, zo kan het dus ook!

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Mystikal schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 17:06:
[...]

Overuren horen inderdaad bij de functie. Voorheen viel het mee, maar zit nu in een wereldwijd project waar ik de afgelopen maanden wel wat extra uren in heb zitten. Maar over het algemeen stuift om 17:05 de hele toko leeg. Meestal doe ik een half uurtje per dag extra ofzo en vind het niet erg om af en toe mijn email op mijn telefoon te beantwoorden. Maar zeker geen nachtwerk. Al zou ik het sowieso doen als dat moest.
Dat is echt een mooie stap, feli! Zeker gezien de erg beperkte overuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H8M3CuzUaintM3
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-03-2024
frankwopereis schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:36:
[...]

Zeer netjes hoor, zo kan het dus ook!
Detachering is simpel, trek je mond open en eis op wat je voor ogen hebt. Doe je dit niet wordt je laag geklasseerd en ingeschaald. Ik ben benieuwd wat het maximale haalbare is, ik had zelf €2800,- bruto in gedachten. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
supra_indo schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:53:
[...]
Detachering is simpel, trek je mond open en eis op wat je voor ogen hebt. Doe je dit niet wordt je laag geklasseerd en ingeschaald. Ik ben benieuwd wat het maximale haalbare is, ik had zelf €2800,- bruto in gedachten. Wat denken jullie?
Detachering zit heel erg gekoppeld aan je uurtarief ( en het realistische percentage dat je declarabel bent ). Haal daar de ovehead van het bedrijf en de marge vanaf en je hebt je loonruimte ( daar moet ook je pensioen en lease-auto van betaald worden e.d. van betaald worden, dus niet direct je daadwerkelijk bruto salaris ).

Voor een junior systeembeheerder vindt ik 2650 eigenlijk al vrij veel, maar de functietitel zegt niet altijd even veel over je daadwerkelijke werkzaamheden. Sowieso IMHO al vreemd dat je met 5 jaar werkervaring nog Junior bent. Heb je eerst in een andere richting gewerkt?

[ Voor 16% gewijzigd door Woy op 13-10-2014 10:58 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Pagina: 1 ... 79 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook voor dit topic geldt de regel dat clone-accounts niet zijn toegestaan. Wil je toch privacy, zet dan e.e.a. in de ~~~~~~~[mo]-tag.