Ik ben aan het kijken voor een 2e master, namelijk Computer Science, echter zijn die prijzen idd absurt duur.
Wat vinden jullie van mijn arbeidsvoorwaarden?
Wat vinden jullie van mijn arbeidsvoorwaarden?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Als je eventjes over de grens kijkt naar bijv. Duitsland, daar is de universitaire opleiding gewoon gratis. Dan is het opeens niet meer zo een schijntje.justice strike schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:26:
[...]
15k is natuurlijk een schijntje vergeleken met de toekomstige inkomsten.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Als je naar de US kijkt is het wat duurder, enfin, daarom refereer ik naar de toekomstige inkomsten om het wat meer in perspectief te zetten.fsfikke schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:02:
[...]
Als je eventjes over de grens kijkt naar bijv. Duitsland, daar is de universitaire opleiding gewoon gratis. Dan is het opeens niet meer zo een schijntje.
According to FinAid.org, the average cost of master’s degree for students is between $30,000 and $120,000.
[ Voor 9% gewijzigd door justice strike op 10-06-2015 17:04 ]
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 20:34:
Leeftijd: 30
Opleiding(en): MBO ICT Medewerker Niveau 2
Certificaten: Geen
Werkervaring: Ja
Werkgever: HP Nog even geheim
Huidige functie: Technical Support Analyst Customer Service Representive
Vakantiegeld: Nee
Vakantiedagen: 22 dacht ik 20
13/14e maand of winstuitkering: Hebben wij niet
Laptop: Ligt thuis
GSM: Altijd bij me
Leaseauto: Nee
Werkweek: 40 uur, 7.00 - 3.30 8.00 - 17.00
Pensioenregeling: Geen flauw idee Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Betaalde opleidingen, enzo Kom ik op terug
Land: Ierland
Regio: Dublin
Reistijd: 5 min lopen Uur met de trein(en)
Maand salaris (bruto): 1708,33 2250
Maand salaris (netto): 1522,53 1898 (exc bonus, 7,5% per kwartaal)
Met het verschil dat dit naar mijn weten alleen geldt voor de wat inferieure uni's. De goede uni's hebben namelijk een zeer streng selectiebeleid. Zie hier waarom nogal wat Duitsers in Nederland studeren, zoals in Maastricht en Groningen.fsfikke schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:02:
[...]
Als je eventjes over de grens kijkt naar bijv. Duitsland, daar is de universitaire opleiding gewoon gratis. Dan is het opeens niet meer zo een schijntje.
[ Voor 4% gewijzigd door _vision op 10-06-2015 19:32 ]
Hoe kun je van bruto naar netto zoveel overhouden? Zitten daar reiskosten bij inbegrepen?
[ Voor 6% gewijzigd door Falastine op 10-06-2015 19:38 ]
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Verwijderd
Ierland inderdaad, reiskosten niet maar die zijn 100 per maand zolang ik nog in DART regio woonFalastine schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:36:
[...]
Hoe kun je van bruto naar netto zoveel overhouden? Zitten daar reiskosten bij inbegrepen?
Ik zie het al... Ierland
En dat begint daar een enorm probleem te worden: ladingen mensen met een universitaire graad en bijbehorende torenhoge studieschuld, maar niet de verwachtte hoogbetalende baan waarvan ze die schuld weer wilden gaan aflossen...justice strike schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:04:
[...]
Als je naar de US kijkt is het wat duurder, enfin, daarom refereer ik naar de toekomstige inkomsten om het wat meer in perspectief te zetten.
[...]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
.... omdat velen een studie hebben gedaan in een richting waarin het banenperspectief niet van tevoren voldoende is onderzocht. Ook in de US is een groot tekort aan technisch (niet IT) personeel, zoals ook in Europa, het Midden Oosten en Azie/Australie. Maar dat kiezen de meesten niet in hun opleiding, nee, ze willen allemaal (zo ook in Nederland / Europa) rechten of een economische studie doen.ATS schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:53:
[...]
En dat begint daar een enorm probleem te worden: ladingen mensen met een universitaire graad en bijbehorende torenhoge studieschuld, maar niet de verwachtte hoogbetalende baan waarvan ze die schuld weer wilden gaan aflossen...
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Of zou het hier mee te maken hebben?AllSeeyinEye schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:41:
[...]
.... omdat velen een studie hebben gedaan in een richting waarin het banenperspectief niet van tevoren voldoende is onderzocht. Ook in de US is een groot tekort aan technisch (niet IT) personeel, zoals ook in Europa, het Midden Oosten en Azie/Australie. Maar dat kiezen de meesten niet in hun opleiding, nee, ze willen allemaal (zo ook in Nederland / Europa) rechten of een economische studie doen.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
... en op de juiste plek. Een IT'er met een master kan in California een veelvoud verdienen dan zijn collega ergens in the Midwest. Natuurlijk zijn de kosten voor levensonerhoud er dan ook naarAllSeeyinEye schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:07:
Zal wellicht ook een rol spelen, maar ik denk dat de belangrijkste factor toch het inkomen is dat na de studie gegenereerd wordt. Met de juiste opleiding in de juiste sector kan je als starter, ook in de US, gemakkelijk 50-75k (bruto!) per jaar binnenhalen.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Klopt. Maar de hogere netto inkomsten in de US heb je dan ook nodig om de reserve op te bouwen die je in NL minder snel nodig hebt. Of om een potje te bouwen voor studies voor kinderen. Dus in die zin zijn de bruto inkomsten toch stiekem best aardig te vergelijken (als in: je hebt bruto minimaal hetzelfde nodig als in NL).The Eagle schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:29:
Dat, en US en NL zijn bruto-netto wise niet te vergelijken natuurlijk.
[ Voor 34% gewijzigd door justice strike op 11-06-2015 10:54 ]
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
[ Voor 111% gewijzigd door Krisp op 12-06-2015 09:32 ]
Update:arkalicharan schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:39:
Hello all, hierbij ook een post van mij.
Leeftijd: 29
[b]Opleiding(en): HBO BA Communicatiesystemen, WO BA Informatiekunde, WO MA Informatiekunde
Certificaten: TestFrame, TMap, BiSL
Werkervaring: 2,5 jaar
Werkgever: Detacheerder
Huidige functie: Tester
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 20
13/14e maand of winstuitkering: Winstuitkering
Laptop: Ja
GSM: Ja, Samsung Galaxy Ace
Leaseauto: Ja, budget 700 eu, Volvo V40 Momentum 78 eu netto eigen bijdrage
Werkweek: 40u
Pensioenregeling: 50/50
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 25 eu onkostenvergoeding per maand, onbeperkt aantal privé km's in NL
Land: NL
Regio: Noord
Reistijd: Hangt van de opdracht af (15 min enkele reis tot 1,5 uur enkele reis) nu 1,5 uur enkele reis
Maand salaris (bruto): 2250 eu per maand
Ik vind het persoonlijk nog wat laag, wat vinden jullie?
User Error -- Please Replace User
Thanks ! vroeg begonnen met werken en zodoende al aardig wat ervaring op gedaan.
Wow, deftige set arbeidsvoorwaarden. Jaloers!Aconitum schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:03:
Mijn Huidige arbeidssituatie
Leeftijd: 26 jaar
Opleiding(en): MBO ICT Netwerk Beheer
Certificaten: ITILv3, PRINCE2, CCNA Security, CCNA Data Center, CCNP Routing & Switching
Werkervaring: 6.5 Jaar
Werkgever: Detachering
Huidige functie: Network Consultant
Vakantiegeld: 8.33 %
Vakantiedagen: 25 dagen
13/14e maand of winstuitkering: Variabele bonus regeling
Laptop: €850 Bruto budget
GSM: €50 p/m Netto vergoeding
Leaseauto: €780 p/m
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: 4.5% en wordt aangevuld tot 6% door werkgever
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: onkosten/reiskosten vergoeding, studiekosten vergoeding
Land: Nederland.
Regio: Noord-Holland
Reistijd: Afhankelijk van de opdracht
Maand salaris (bruto): €3600
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Dat krijg ik ook. Nouja; ik krijg een budget voor de leaseauto. Als ik geen leuaseauto heb, krijg ik dat bedrag als bruo osalaris, waar dan de reiskosten vergoeding (netto) weer vanaf gehaald word. Ik denk dat dit hier ook het geval isChief-XL schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:18:
? Lease auto EN reiskosten vergoeding?!
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Zeer mooi salaris voor je leeftijd en opleiding! Ik ben benieuwd wat de komende 5-7 jaar je gaat brengen! Daarnaast lijkt overstappen naar een andere werkgever lastig met dit salaris. Maar dat is niet jouw (huidige) zorg!KillaZ schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:48:
Jaartje verder, dus een update![]()
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Basement Bios ---- Exo-S
Mystikal schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:19:
[...]
Zeer mooi salaris voor je leeftijd en opleiding! Ik ben benieuwd wat de komende 5-7 jaar je gaat brengen! Daarnaast lijkt overstappen naar een andere werkgever lastig met dit salaris. Maar dat is niet jouw (huidige) zorg!
[ Voor 13% gewijzigd door KillaZ op 17-06-2015 12:55 ]
K to the KillaZ
[ Voor 1% gewijzigd door Tehh op 17-06-2015 15:06 . Reden: Kleine correctie ]
K to the KillaZ
Zit je dan wel aan het minimum van €8,70 per uur?six-shooter schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:34:
Werkweek: 24 tot 32 uur
Totaal bruto is rond de 800.
Op de vakantiedagen na zou ik denken dat je mijn werk gaat doenTehh schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:02:
Members only:
Jij kunt dus elke maand een weekje weg?Tehh schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:02:
Members only:
In theorie wel, in de praktijk waarschijnlijk niet:wouterwouter2 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:47:
[...]
Jij kunt dus elke maand een weekje weg?Goed voor elkaar!
Tehh schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:02:
Members only:
[ Voor 9% gewijzigd door wheel op 18-06-2015 09:58 ]
Het zou in theorie bijna kunnen ja maar i.v.m. werkzaamheden niet. Alleen de 2 weken kerstvakantie en 3 weken in de zomer staan echt vast. In de voorjaarsvakantie werken we altijd door, meivakantie deels. Maar wel veel vakantie inderdaad.wouterwouter2 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:47:
[...]
Jij kunt dus elke maand een weekje weg?Goed voor elkaar!
[ Voor 97% gewijzigd door Tehh op 18-06-2015 10:32 ]
Dan heb je dus ergens nog 5 (!) weken op te maken (2+3 vast, 1 gesnipperd). Wanneer doe je dat dan?Tehh schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:31:
[...]
Het zou in theorie bijna kunnen ja maar i.v.m. werkzaamheden niet. Alleen de 2 weken kerstvakantie en 3 weken in de zomer staan echt vast. In de voorjaarsvakantie werken we altijd door, meivakantie deels. Maar wel veel vakantie inderdaad.
Inderdaad, de scholen die ik ken zijn toch keihard 4-5 weken dicht in de zomer, net als voorjaar en kerst vakanties. Er zijn afdelingen die 2 of 3 dagen eens langer doorwerken of iets eerder beginnen maar meer ook echt niet. (kan ook niet gezien het wettelijk verlof/cao)AllSeeyinEye schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:36:
[...]
Dan heb je dus ergens nog 5 (!) weken op te maken (2+3 vast, 1 gesnipperd). Wanneer doe je dat dan?
Onze school is volgens mij alleen op officiële feestdagen echt dicht. In de vakanties wordt onderhoud uitgevoerd (gebouw / ICT). Officieel moeten we onze uren opmaken maar als we tegelijkertijd opdracht krijgen om extra te werken dan houd het gewoon ergens op. Een deel van de overuren worden dus (tegen alle officiële vastleggingen in) uitbetaald en de rest in rustige periodes opgenomen. Zo werk ik regelmatig weken van 4 dagen om uren op te maken zonder al te veel achterstand op te lopen. En verder regelmatig een vrijdagmiddag vrij.GeeMoney schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:05:
[...]
Inderdaad, de scholen die ik ken zijn toch keihard 4-5 weken dicht in de zomer, net als voorjaar en kerst vakanties. Er zijn afdelingen die 2 of 3 dagen eens langer doorwerken of iets eerder beginnen maar meer ook echt niet. (kan ook niet gezien het wettelijk verlof/cao)
Jij hebt zo te horen niemand in je directe omgeving die verbonden is met het onderwijs. Scholen zijn niet keihard dicht in de zomer, winter, voorjaar of najaar.GeeMoney schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:05:
[...]
Inderdaad, de scholen die ik ken zijn toch keihard 4-5 weken dicht in de zomer, net als voorjaar en kerst vakanties. Er zijn afdelingen die 2 of 3 dagen eens langer doorwerken of iets eerder beginnen maar meer ook echt niet. (kan ook niet gezien het wettelijk verlof/cao)
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Dan zal het wellicht per instelling toch verschillen, ik heb wel degelijk iemand in mijn directe omgeving in het onderwijsDarkKnight schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:30:
[...]
Jij hebt zo te horen niemand in je directe omgeving die verbonden is met het onderwijs. Scholen zijn niet keihard dicht in de zomer, winter, voorjaar of najaar.
Dus wat Tehhh boven mij aangeeft, komt mij ook heel bekend voor, inderdaad.
| Security Management |
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
[ Voor 79% gewijzigd door Michaelg op 18-06-2015 19:21 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
royduin schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 22:15:
Members only:
Mocht ik nu een afgeronde MBO4 of afgeronde HBO op zak hebben, dan nog steeds? Binnenkort om tafel voor een vast contract, ben dus benieuwd wat concullegas met dezelfde functie verdienen.wheel schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:46:
[...]
Geen enkele opleiding, pas 2 jaar relevante ervaring en een boven-modaalminimumloon salaris. Lijkt me prima.
[...]
Met MBO4 zal het zo'n €200,- pm meer zijn in deze situatie en met HBO was het wss zo'n €700,- pm meer. Verder stijgt het salaris met diploma over het algemeen wat sneller.royduin schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 19:18:
Mocht ik nu een afgeronde MBO4 of afgeronde HBO op zak hebben, dan nog steeds?
700 euro pm erbij als hij HBO heeft? Denk het niet hoor. Hij heeft echt een prima salaris als ik het zo bekijk.TheBrut3 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:02:
[...]
Met MBO4 zal het zo'n €200,- pm meer zijn in deze situatie en met HBO was het wss zo'n €700,- pm meer. Verder stijgt het salaris met diploma over het algemeen wat sneller.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Gezien het feit dat je geen opleiding hebt afgerond of een certificaat hebt, denk ik dat je weinig tot niks te klagen hebt. Wat je jezelf wellicht moet afvragen, hoe zie jij jouw toekomst binnen dit bedrijf? En denk dan verder dan 1, 3, 5 en 10 jaar... Je bent pas 23 en moet dus nog meer dan 40 jaar werken...royduin schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 19:18:
Een klein schopje, hij was al wat weg gezakt:![]()
[...]
[...]
Mocht ik nu een afgeronde MBO4 of afgeronde HBO op zak hebben, dan nog steeds? Binnenkort om tafel voor een vast contract, ben dus benieuwd wat concullegas met dezelfde functie verdienen.
Ik denk het niet hoor... Hij is pas 23.TheBrut3 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:02:
[...]
Met MBO4 zal het zo'n €200,- pm meer zijn in deze situatie en met HBO was het wss zo'n €700,- pm meer. Verder stijgt het salaris met diploma over het algemeen wat sneller.
Ecocheques?Bv202 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:08:
Eentje vanuit Belgie
Members only:
Ik was niet aan het rekenen in leeftijd maar in ervaring. MBO4/HBO + 5 jaar werkervaring elders + 2 jaar in de functie.DeluxZ schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:24:
700 euro pm erbij als hij HBO heeft? Denk het niet hoor. Hij heeft echt een prima salaris als ik het zo bekijk.
Dat wordt veel gegeven in BelgiëPistolebob schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:10:
[...]
Ecocheques?
http://www.vlaanderen.be/nl/werk/loopbaan/ecocheques
Klinkt leuk
Stack Sats
Precies, ik ben 2 maanden geleden 23 geworden en heb begin deze maand mijn Master gehaald. HAVO op 17de afgerond, 4 jaar HBO gedaan en op mijn 21ste begonnen met mijn 2 jarige Master.DarkKnight schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:08:
[...]
Zo uniek is dat niet...
Elke persoon met een master van de uni die binnen redelijke tijd de verschillende trajecten doorloopt zal ongeveer zo gaan:
~18e VWO
~21/22e Bachelor
~23/24/25e Master.
3 diploma's in 7 jaar tijd.
Verder wel netjes gedaan, hoor. Want velen zouden stoppen met HBO diploma.
Ik denk dat dit aan aardige aanbieding is als eerste baan.Mutybay schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:04:
Leeftijd: 24
Opleiding(en): HTS Autotechniek
Certificaten: Green belt
Werkervaring: 4 stages van 5 maanden.
Werkgever: Detacheerder
Huidige functie: Engineer
Laptop: Nee
Vakantiegeld: ja 8%
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: nee
GSM: nee
Leaseauto: nee
KM-vergoeding privé-auto: 0.19 cent
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: 4.1% en wordt aangevuld tot 6.4% door werkgever
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Extra opleiding en cursussen volledig vergoed mits deze bruikbaar zijn.
Land: Nederland
Maand salaris(bruto): 2500
Mijn eerste contract aanbieding. Meningen hierover?
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 08:40 ]
Dat verschil is pakweg €140 bruto per maand (11*8*3300/(40*4.33*12)). Wordt ruimschoots gecompenseerd dus. Ik zou het gewoon doen, met de aanname dat er wel voldoende ontwikkelmogelijkheden zijn in de mogelijke nieuwe functie.The Eagle schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:29:
40 vs 29 dagen vrij is nogal een verschil, zeker als je veel onderweg bent. Je maakt mij niet wijs dat je als accountmanager slechts 40 uur per week maakt. Reken eens uit hoe zich die 11 extra dagen zich verhouden naar loon (11x8xuurloon). Das ook een aardig bedrag.
Weet niet hoeveel je nu netto overhoudt, maar van die 3300 in de maand eindig je op ongeveer 1700 netto na aftrek van je auto. Kans op 4k meer bonus (effectief 2k netto), met de nadruk op kans. Pensioen zou ik zelf helder willen hebben trouwens, dat kan best in de papieren lopen namelijk.
Het verschil zit hem denk ik met name in de vrije tijd.
Oh ja, en check even of je een concurrentiebeding hebt. Kan zomaar in de weg zitten namelijk
[ Voor 112% gewijzigd door Workaholic op 22-06-2015 23:13 ]
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Pater schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 06:29:
Geen techneut:
Members only:
[ Voor 6% gewijzigd door Pater op 23-06-2015 08:25 ]
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
verder in PMPater schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:23:
Members only:
To be determined...
Tag: MadxCat#1754-----D3 Armory-----Diablo Progress
[ Voor 3% gewijzigd door maartentmm op 23-06-2015 14:27 ]
2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l
voor je leeftijd en ervaring zou ik zeggen nee: als ik naar mezelf kijk zit ik in een ongeveer vergelijkbare situatie ben 22 heb alleen niet zoveel certificeringen. reël denk ik dat je rond de €1900 tot €2000 bruto zit.Maand salaris (bruto): 1520
Ik wil gaan solliciteren voor een vast contract. Waar is een reëel bruto salaris? Zelf wil ik rond de 2400 bruto gaan verdien is dat normaal?
Wat voor contract heb je nu?maartentmm schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:26:
Leeftijd: 21
Opleiding(en): ICT beheerder niveau 4 (bijna gehaald)
Certificaten: itilv3, ECDL, 70-640,70-642,70-646,70-680, Cisco 1,2,3,4 Linux/security essentials, aries hardware.
Werkervaring: 3 jaar
Werkgever: Techniek&metaal
Huidige functie: Flex medewereker ICT
Vakantiegeld: nvt
Vakantiedagen: 12 bij 40urige werkweek
13/14e maand of winstuitkering: nee
Laptop:nee
GSM:nee
Leaseauto:nee
Werkweek:40
Pensioenregeling:nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: nee
Land: NL
Regio: Utrecht
Reistijd: 10 minuten op de fiets
Maand salaris (bruto): 1520
Ik wil gaan solliciteren voor een vast contract. Waar is een reëel bruto salaris? Zelf wil ik rond de 2400 bruto gaan verdien is dat normaal?
Er zijn ontwikkelingen gaande waarover je niets kan delen, maar vervolgens doe je het toch om je huidige werkgever onder druk zetten op dit forum?MaNdM schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:54:
Hier zijn wat ontwikkelingen gaande waar ik op dit moment nog niets over kan delen. Een van de gevolgen is echter wel dat ik opeens twee partijen heb die mij willen hebben.
Members only:
Even googlen op de CAO Metaal & Techniek.maartentmm schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:26:
Werkervaring: 3 jaar
Werkgever: Techniek&metaal
Huidige functie: Flex medewereker ICT
Hij wil de naam niet noemen, ik lees nergens dat hij niet weet wie de werkgever isjongetje schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:06:
Ik begrijp niet dat je een bod kunt krijgen en niet weet welke werkgever dit is... Als dat bij mij gebeurd zijn het meestal van die recruiters en als puntje bij paaltje komt willen ze gewoon CV's sparen.
Ik ga er vanuit dat die niet hier rondhangen. Bovendien weten ze dat ik gesprekken voer.Black Sparrow schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:01:
Er zijn ontwikkelingen gaande waarover je niets kan delen, maar vervolgens doe je het toch om je huidige werkgever onder druk zetten op dit forum?
Jij snapt hem.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:20:
Hij wil de naam niet noemen, ik lees nergens dat hij niet weet wie de werkgever is
To be determined...
Het advies ben ik het 100% mee eens, en denk ook dat een bonus in de Sales prestatie gericht moet zijn en dus variabel. Een verbetering uiteraard altijd goed, is puur even een mening3300 euro is niet al te best voor een accountmanager, een capped bonus is al helemaal vreemde zaak (variabel is het meest belangrijk voor een sales en dit zou niet capped mogen zijn als je succesvol bent en meer geld binnenhaalt voor je firma).. dit zou ik persoonlijk niet doen (ik ben zelf ook AM).
Denk dat je beter kunt krijgen in de ICT, daarentegen kan ik me best voorstellen dat je dit als stap omhoog ziet. Vergeet vooral niet te onderhandelen.. dat verwachten ze immers ook van je in je functie.. zie het dus ook als test!
Members only:
Ik weet niet hoe zwaar je moet tillen aan het woord "manager" in "accountmanager". Heet zo iemand een P&L verantwoordelijkheid? Dit soort salaris verdien je gewoon als developer.Tweakietweak schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:00:
[...]
Echter is jou vergelijking niet een beetje uit contrast? (Bedoel ik niet slecht overigens)
Bij ons verdient een accountmanager ongeveer 3k + bonus (met een plafon van +- 2k geloof ik), en dat zijn vaak mensen met een aantal jaar ervaring en goede trackrecord binnen het bedrijf.
De vergelijking voor vast is imho wel relevant en niet uit contrast.Tweakietweak schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:00:
[...]
Het advies ben ik het 100% mee eens, en denk ook dat een bonus in de Sales prestatie gericht moet zijn en dus variabel. Een verbetering uiteraard altijd goed, is puur even een mening
Echter is jou vergelijking niet een beetje uit contrast? (Bedoel ik niet slecht overigens)
Bij ons verdient een accountmanager ongeveer 3k + bonus (met een plafon van +- 2k geloof ik), en dat zijn vaak mensen met een aantal jaar ervaring en goede trackrecord binnen het bedrijf.
IT accountmanagent heeft in het algemeen wel hogere salarissen ja. Maar geen makkelijke branch met de opkomst van alle cloud gerelateerde topics (gesprekken worden zwaarder, DMU's complexer en je hebt meer financiele/bedrijfskunde achtergrond nodig etc)Verdient accountmanagement binnen de IT in vergelijking met andere branches daadwerkelijk veel beter of ben jij gewoon topscorer?
[ Voor 39% gewijzigd door Workaholic op 23-06-2015 18:43 ]
Ik vind 2400 eerlijk gezegd wel aan de hoge kant als 21jarige op MBO niveau. Maar ik ben niet heel bekend met de lonen bij die functies.maartentmm schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:26:
Leeftijd: 21
Opleiding(en): ICT beheerder niveau 4 (bijna gehaald)
Maand salaris (bruto): 1520
TommyGun schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:23:
Members only:
Members only:
€2400 is wel erg hoog inderdaad. Een hoop studiegenoten van mij (TU Delft) hadden dat ongeveer als startsalaris.Cue_ schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 21:01:
[...]
Ik vind 2400 eerlijk gezegd wel aan de hoge kant als 21jarige op MBO niveau. Maar ik ben niet heel bekend met de lonen bij die functies.
Maar wat zal het verschil tussen de baan die je nu hebt en een volgende baan dat je daarmee 1000 euro in bruta kan groeien?
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
BastaRhymez schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:54:
[...]
[...]
Members only:
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dat ik nu een diploma heb. Mij lijkt dat je daardoor wel zal groeien in salaris ik probeer nu ongeveer te schatten hoeveel dat wordt.Cue_ schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 21:01:
[...]
Ik vind 2400 eerlijk gezegd wel aan de hoge kant als 21jarige op MBO niveau. Maar ik ben niet heel bekend met de lonen bij die functies.
Maar wat zal het verschil tussen de baan die je nu hebt en een volgende baan dat je daarmee 1000 euro in bruta kan groeien?
2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l
LuNaTiC schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:11:
[...]
Members only:
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Je zal zeker groeien, maar als HBOér haal je niet eens altijd/zelden de 2400 als startsalaris. Dus denk dat je eerder op de 2000 komt te zitten.maartentmm schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:24:
Dat ik nu een diploma heb. Mij lijkt dat je daardoor wel zal groeien in salaris ik probeer nu ongeveer te schatten hoeveel dat wordt.
Als je geluk hebt haal je misschien de 2800, maar dat zal dan wel op basis zijn van 40uur.TommyGun schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:23:
Members only:
Members only:
Widow schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:34:
[...]
Members only:
[ Voor 24% gewijzigd door TommyGun op 24-06-2015 12:54 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Erg goed salaris voor leeftijd, opleiding, werkervaring + secundaire voorwaarden zijn ook primaredbulleke schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:02:
Leeftijd: 25
Opleiding(en): MBO Netwerkbeheerder 4
Certificaten: 70-640, 70-642, 70-646, 70-686, 70-685, 70-680, CCNA
Werkervaring: 3,5 jaar
Werkgever: -
Huidige functie: IT Support Specialist
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 27
13/14e maand of winstuitkering:5% bonus jaarsalaris
Laptop:Lenovo X240
GSM: iPhone 5S
Leaseauto*: Geen, prive auto per KM 0,19 cent vergoeding
Werkweek: 40
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Werkgever betaald mijn zorgpremie voor 50%, internet thuis wordt vergoed tot aan 40 euro.
Land:NL
Regio:Utrecht
Reistijd**: 35 min (60 min met file)
Maandsalaris (bruto): 3300
Wat vinden jullie hiervan?
TommyGun schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:30:
[...]
Members only:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq