Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:38:
Is er trouwens nog iemand met plek in een social guild? Ik ben destijds naar Aszune gegaan omdat daar twee andere tweakers zaten maar die zijn beide gestopt... Het guild waar ik toen in ben gegaan is zo dood als wat tegenwoordig. (wel jammer, was een leuke guild)

Wat ik dus zoek is een gezellige guild met een goed gevulde guild chat; er gaat niets boven ouwehoeren tijdens het levelen :) Horde of Alliance maakt me niet veel uit, soort server ook niet als het maar niet te rustig is. Een guild met een voorliefde voor PvP zou helemaal geweldig zijn!
In welk guild op Aszune zat je?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:12:
Wij hebben wel een redelijk actieve chat met vaak 30+ online (niet iedereen is aan het chatten uiteraard), maar het is een RP PVE server die nou niet echt overbevolkt is...

Guild is The Wanderers op Steamwheedle Cartel.

Nog wat ranged dps mensen die willen raiden kunnen we ook wel gebruiken overigens :D
Klinkt goed allemaal, bedankt voor jullie reacties!

IntToStr, volgens wowrealmstatus is Steamwheedle een medium pop server met een goede A/H verdeling. Ik denk dat ik je binnenkort wel een keer aanspreek over een guild apply e.d. ;)
Ik denk dat ik weer aan een Disc Priest begin, maar Hunter staat me altijd ook wel aan als je nog een ranged DPS nodig hebt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:19
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:34:
[...]

IntToStr, volgens wowrealmstatus is Steamwheedle een medium pop server met een goede A/H verdeling. Ik denk dat ik je binnenkort wel een keer aanspreek over een guild apply e.d. ;)
Ik denk dat ik weer aan een Disc Priest begin, maar Hunter staat me altijd ook wel aan als je nog een ranged DPS nodig hebt d:)b
Qua raiden is het maar een zeer beperkt aantal guilds en zo, maar wij zijn één van de weinige die 25 man raiden doen. In ieder geval ben ik zeer tevreden met de guild. Overigens hebben we (zonder overdrijven) volgens mij nu zo'n 10 healers en 7 tanks onder de raiders. Veel mensen spelen dus al met hun offspecs. Vandaar ook de vraag naar ranged dps in het geval raiden een optie is :)

Via http://thewanderers.guildomatic.com/ kun je eventueel een apply doen.

Carthrax kan daar ook mooi een apply doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en nog alliance ook <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:34:
[...]

wowrealmstatus heeft vaak outdated info vanwege dat ze de info van warcraftrealms halen.
Ik gebruik meestal wow.realmpop.com of wowprogress voor de raiding ratio.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:51:
[...]

Qua raiden is het maar een zeer beperkt aantal guilds en zo, maar wij zijn één van de weinige die 25 man raiden doen. In ieder geval ben ik zeer tevreden met de guild. Overigens hebben we (zonder overdrijven) volgens mij nu zo'n 10 healers en 7 tanks onder de raiders. Veel mensen spelen dus al met hun offspecs. Vandaar ook de vraag naar ranged dps in het geval raiden een optie is :)

Via http://thewanderers.guildomatic.com/ kun je eventueel een apply doen.

Carthrax kan daar ook mooi een apply doen :p
Zojuist een alt gerolled (Dwarf Hunter :)) en social application gedaan via de site, ben benieuwd :)
Heb gezegd dat ik jou ken via GoT maar dat ik geen ingame names van je wist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:38
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:18:
[...]

Zojuist een alt gerolled (Dwarf Hunter :)) en social application gedaan via de site, ben benieuwd :)
Haelden is zijn space goat paladin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Space goats ftw!

Ik zal wel even een comment bij je app plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 16:11
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:18:
[...]

Ik heb er ook een alt gerold (Night Elf Hunter :)). Waarschijnlijk ga ik ook application doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer gaat bij Mage Mana echt belangrijk zijn?
Mn mage is momenteel level 40 en ik heb de mana balk nog geen enkele keer leeg gezien. Sterker nog, zelfs 5% eraf van mn totale mana heb ik nog geen eens gezien. Nu focus ik me wel op gear met stamina en intellect, maar heb ook redelijk wat spirit op mijn gear zitten.

M'n armory voor de geïnteresseerde:
- http://eu.battle.net/wow/en/character/alakir/Fannox/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Volgens mij is er vrijwel geen enkele class meer waarbij je op moet letten dat je zonder mana zit? Weet niet hoe het nu op lvl 90 zit, maar volgens mij is mana alleen maar een belangrijk punt voor healers geworden. Casters zitten vrijwel niet zonder, denk dan ook niet dat voor een mage dit belangrijk zal worden (mits je AoE spells gaat spammen oid?).
Mijn destro warlock (85) zit namelijk ook nooit zonder mana tenzij ik Fel Flame of Rain of Fire ga spammen.

Controle over je manapool is iets van een paar jaar geleden in WoW. :+
Trouwens doet spirit zo goed als niks voor een caster, alleen voor healers. Dus dat zou maar heel weinig bijdragen.

[ Voor 12% gewijzigd door Freaky Maus op 26-01-2013 11:57 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
joostsozee schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:19:
Zoo inmiddels al bijna een jaar geen wow meer gespeeld, althans zo voelt het.

Maar zo nu en dan begint het te kriebelen, met name pvp of levelen. Echte raids heb ik gehad en gekend en als ik daaraan mee doe wil ik voor de volle 100% gamen maar dat kost mij gewoon te veel tijd, daarnaast was er qua uitdaging in Cata niet heel veel boeiends.

Long story short.

Hoe is de game momenteel, MoP uitbreiding leuk, 5 lvl's van 85 naar 90 toch? Is er de pvp scene nog leuk, in het bijzonder voor hunters, eventueel voor warriors. Of is de game echt exit en moet ik mijn pvp heil ergens anders zoeken?

Cheers
Joost
PvP kan ik in 1 woord samenvatten: burst. Vooral voor hunters en warriors was dat leuk maar ze zijn generfed. De off-healing van hybrids is ook idioot.
PvE als je niet wilt raiden blijft er niet veel over. Dailies gaat veel tijd in zitten. De leveling experience is 1 van de meest gelikte ooit O+, en met een trial val je je hier geen buil aan! De dungeons zijn erg makkelijk, vrijwel WotLK niveau. Je zou LFR 'ns kunnen proberen voor de lore want dat kost niet veel tijd. Verder de challenge modes zijn leuk, hoef je niet voor de grinden. Je moet dan wel 4 anderen zien te vinden, maar als je vroeger hardcore hebt gespeelt ken je vast nog wel mensen van toen. Als je je class goed leert en kunt bewijzen dat je toen goed was, kom je vast wel in een PuG. En een hunter is erg goed voor challenge modes.

PvP MMORPG kan ik je Guild Wars 2 aanraden. Level 1, geen gear nodig, bwam je zit er in en je bent van betekenis. Niks levelen, niks gear grinden -- allemaal niet nodig. Maar ja is misschien niet zo handig om daar in een WoW topic over te praten...

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freaky Maus schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 11:56:
Controle over je manapool is iets van een paar jaar geleden in WoW. :+
Wel jammer, want dat bracht wel wat tactiek met zich mee.
Trouwens doet spirit zo goed als niks voor een caster, alleen voor healers. Dus dat zou maar heel weinig bijdragen.
Spirit is voor mana regen toch? Niet dat ik daar wat aan heb gezien ik mn mana nooit kwijtraak, maartoch.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
Zeror schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 09:23:
Wanneer gaat bij Mage Mana echt belangrijk zijn?
Mn mage is momenteel level 40 en ik heb de mana balk nog geen enkele keer leeg gezien. Sterker nog, zelfs 5% eraf van mn totale mana heb ik nog geen eens gezien. Nu focus ik me wel op gear met stamina en intellect, maar heb ook redelijk wat spirit op mijn gear zitten.

M'n armory voor de geïnteresseerde:
- http://eu.battle.net/wow/en/character/alakir/Fannox/
Je bent fire; arcane is de mana management spec.

Spirit heb je niets aan als mage. Letterlijk. Je krijgt er 0,0 hit voor, en ook 0,0 mana regen extra (in vorige expansies lag dit anders!). Kun je zelf testen door met 'c' je character te bekijken en vervolgens een item met spirit equipen of unequipen.

Als je low level bent, maakt mana niets uit, zelfs niet voor een healer. Daardoor zijn chain pulls mogelijk zolang de healer wakker is en een beetje reactievermogen heeft. Voor een healer wordt mana belangrijk rond WotLK, de laatste paar levels. Wanneer je mana problemen hebt kun je evocation gebruiken. Als je die glyphed, dan healed-ie je ook (voor 40% was het in Cata weet niet zeker in MoP) en dat is erg handig tijdens levelen.

Verder kan ik je aanraden om dual spec te nemen en ook 'ns met frost te spelen.

Als je mana management aanspreekt, en daar lijkt het op, probeer dan 'ns arcane.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 15:52
@ Jerie

Dank! Challenge mode ken ik nog niet, echt ff weg geweest, maar ik gok dat het zo iets is als heroics of ZA time runs. Ik heb inderdaad hardcore gespeeld, AQ40, Nax 40 <3, maar bijna iedereen is gestopt. Om eerlijk te zijn zou ik het alleen weer gaan spelen voor Arena of BG's.

Ik begrijp je comment qua leveling niet helemaal. Is dat juist heel leuk of niet, en bedoel je dat als je gaat levelen je wel voor de volle 5 levels moet gaan en niet voor die 99%?

Nuja, ga mijn hunter maar is uit de stal halen.
http://eu.battle.net/wow/...mscale/Pan%C3%ACek/simple

http://speedtest.net/result/2130203198.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerie schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:05:
[...]
Je bent fire; arcane is de mana management spec.

Spirit heb je niets aan als mage. Letterlijk. Je krijgt er 0,0 hit voor, en ook 0,0 mana regen extra (in vorige expansies lag dit anders!). Kun je zelf testen door met 'c' je character te bekijken en vervolgens een item met spirit equipen of unequipen.

Als je low level bent, maakt mana niets uit, zelfs niet voor een healer. Daardoor zijn chain pulls mogelijk zolang de healer wakker is en een beetje reactievermogen heeft. Voor een healer wordt mana belangrijk rond WotLK, de laatste paar levels. Wanneer je mana problemen hebt kun je evocation gebruiken. Als je die glyphed, dan healed-ie je ook (voor 40% was het in Cata weet niet zeker in MoP) en dat is erg handig tijdens levelen.

Verder kan ik je aanraden om dual spec te nemen en ook 'ns met frost te spelen.

Als je mana management aanspreekt, en daar lijkt het op, probeer dan 'ns arcane.
Bedankt voor de uitleg. De laatste keer dat ik echt mage gespeeld heb was ergens in Burning Crusade. Sindsdien is er behoorlijk wat veranderd. Ik miste de mana management, want dat was ik gewend van toen. Voorlopig gaat Fire goed, maar zal 2spec eens zetten op Frost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik zoek een addon om die irritante RBG boost spam in /2 uit te zetten. Ik wil dat gewoon niet meer zien. Nu zegt iedereen: gebruik badboy. Dat doe ik, en ik heb het levelfilter op level 5 staan. (de spammers zijn level 1). Toch zie ik het nog in /2 staan. Volgens mij blokkeert badboy alleen whispers of niet? Hoe kom ik van die irritante spam in /2 af? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
Fire is prima voor solo, en was in het begin DE PvP spec. De burst was heel ziek. Arcane voor levelen tja het is niet echt een movement spec. Frost is tegenwoordig niet meer DE PvP spec je kunt 'm ook voor PvE prima gebruiken. Experimenteren als low level kan ik iedereen aanraden maar als je een spec niet leuk vindt ff links laten liggen (ze testen met name de leveling 85-90 en de end-game experience).
joostsozee schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:17:
@ Jerie

Dank! Challenge mode ken ik nog niet, echt ff weg geweest, maar ik gok dat het zo iets is als heroics of ZA time runs. Ik heb inderdaad hardcore gespeeld, AQ40, Nax 40 <3, maar bijna iedereen is gestopt. Om eerlijk te zijn zou ik het alleen weer gaan spelen voor Arena of BG's.

Ik begrijp je comment qua leveling niet helemaal. Is dat juist heel leuk of niet, en bedoel je dat als je gaat levelen je wel voor de volle 5 levels moet gaan en niet voor die 99%?

Nuja, ga mijn hunter maar is uit de stal halen.
http://eu.battle.net/wow/...mscale/Pan%C3%ACek/simple
De leveling experience is, in vergelijking met vorige expansies, net iets gelikter (positief). De puntjes staan op de i. Af en toe een kort filmpje, geen phasing problemen doch wel phasing, en toch ook smooth verhaallijn (het grootste pluspunt; het is werkelijk een avontuur). Quests afwisselend (voor WoW begrippen). Level je met vrienden, dan krijgt een ieder altijd een quest item van een mob (oprapen van items in world is nog steeds ieder voor zich) het haalt het niet bij GW2 leveling experience (IMO) maar het is weer een van die vele kleine verbeteringen. AoE loot is er nog zo een. Rare respawn timers net hoog genoeg dat je ze soms tegen komt (en da's tijdens het lvlen soms een uitdaging). Grafisch gezien net allemaal ietsje mooier dan Cata (en toch blijft het WoW artstyle en een 8 jaar spel). De zones lopen in elkaar over zoals in TBC en WotLK. Afwisseling in zones is goed gedaan. Het zou kunnen dat de lore je niet ligt, dan is deze expansie niet je ding (itt een fanatiek WoW speler; die zal gewoon blijven spelen, maar de casuals haken dan toch sneller af). Minpuntje voor jou is dat, als je 90 bent, het verhaal niet af loopt en de end game zoals je weet is grindy. Dus om het verhaal verder mee te maken moet je grinden (daily quests, dungeons, raids, enz). Ook hier zitten verbeteringen, maar ik ga dan toch echt liever iets anders doen ipv grinden... :P

Als je wilt PvPen wanneer je 90 bent, dan is een crafted setje aan te raden, en men zal je outgearen. Ik vind het een baggersysteem maar het is iets dat in vorige expansies ook zo was, dus je weet wat je wat dat betreft te wachten staat. Er zijn ook 2 nieuwe BGs toegevoegt, en die zijn allebei tactisch gezien hoogstaand (dwz je kunt winnen met een team K:D rating van 1:2 mits je tactisch goed speelt). Premades gebruikt men tegenwoordig een addon voor genaamt oQueue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Nou, het is gisteren toch nog gelukt om die battle ground met de mijnwagentjes te winnen! Blij dat dat erop zit! Bedankt Blizzard, voor het moeten pvp'en voor een pve quest :(

Nu is het wachten op 5.2 voor het vervolg van mijn legendary quest line :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:23:
Nou, het is gisteren toch nog gelukt om die battle ground met de mijnwagentjes te winnen! Blij dat dat erop zit! Bedankt Blizzard, voor het moeten pvp'en voor een pve quest :(

Nu is het wachten op 5.2 voor het vervolg van mijn legendary quest line :)
Ik ben niet ongeduldig hoor, maar hoe lang duurt het meestal voordat een guild apply wordt aangenomen?
Ben ondertussen al lekker aan het levelen (lvl12 volgens mij nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't moment dat ik de Feral Druids nerf zag op mmohead (die pas live gaan in 5.2) ben ik gestopt. Vind ze veel te groot voor PvP. Damage nerfen ok, maar utility nerfen met 30sec CD op clones is echt over the top. Nu zijn ze net zo useless als Enhancement Shamans alleen dan zonder de burst en purges. Peels moeten komen van de 50 sec Bash CD, 30 Sec Clones en roots... Om te huilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:58
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 14:43:
't moment dat ik de Feral Druids nerf zag op mmohead (die pas live gaan in 5.2) ben ik gestopt. Vind ze veel te groot voor PvP. Damage nerfen ok, maar utility nerfen met 30sec CD op clones is echt over the top. Nu zijn ze net zo useless als Enhancement Shamans alleen dan zonder de burst en purges. Peels moeten komen van de 50 sec Bash CD, 30 Sec Clones en roots... Om te huilen :P
Deze zijn dan ook gister grotendeels weer terug gedraaid.

Clone heeft geen DR's met al die andere CC's welke zou komen.
Feral blijft alleen wel een 20 sec CD houden op PS Clone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:44:
[...]

Ik ben niet ongeduldig hoor, maar hoe lang duurt het meestal voordat een guild apply wordt aangenomen?
Ben ondertussen al lekker aan het levelen (lvl12 volgens mij nu)
Ik zou gewoon even een officer een /w geven. Kalev heeft bij je app gezegd dat het ok is en hij is de baas ;)

Met /who wanderers kun je zien wie er online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Vandaag met men paladin door zowel MV LFR en HOF LFR gegaan en zowaar drops gekregen !

Ik had gisteren net mijn ring gekocht met CP bij Dominance Offensive dus zat ik al met 2 CP rings (had die van Golden Lotus vorige week binnengehaald), wat krijg ik natuurlijk in HOF: een 483 ring, maw nutteloos.

Daarna het eerste deel van MV gedaan, drop gehad van Feng, de cloak die ik al meer dan 1 maand bezit ...
Direct doorgegaan met het 2de deel: bij Spirit Kings weer prijs, de chest, die ik 2 weken geleden al mocht looten, was op dat moment het nieuwe systeem echt beu, wekenlang zonder drops of 1 drop en nu 3 drops maar geen 1 die echt nuttig is.

Totdat ik bij Elegon kwam en voor de grap zei: Dit wapen dropt toch nooit, en ik had gelijk weer gold totdat ik men coin inzette en zowaar Starshatter mocht looten, uiteindelijk dus toch een geslaagde week :)

( Golden Lotus revered sinds vandaag, en morgen meteen Shado-Pan honored, het schiet toch nog goed op, al nemen al die dailies toch veel tijd in beslag :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1109
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 18:23
Even een tussendoor vraag... Ik was aan het genieten van 10 dagen gratis mist of pandaria.
Vond al dat ik niet zo snel levelde, maar er zit een level restrictie op :P
Iemand een goeie website waar ik een digital code kan kopen? Blizzard zelf is vrij duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:14
Modbreak: die site verkoopt ook gold en mag dus niet gelinkt worden.

[ Voor 89% gewijzigd door NMe op 27-01-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
Volgens de MoP trial FAQ:
What content do I have access to during the 10-day free trial?
The trial will have access to all of the expansion content, including the new Monk character class, and Mists of Pandaria-exclusive areas such as the Jade Forest and more. These new zones are recommended for characters who have reached level 85. While you can complete Mists of Pandaria quests and earn powerful new items, any characters you play during the trial will stop gaining experience at one point below level 86.
IMO is de eerste zone Jade Forest ook een prima intro om te bepalen of je MoP (in ieder geval het levelen) leuk vindt. Met de kanttekening dat iedere zone een eigen 'feel' heeft.

Ook is het zo dat de dagen die je nog over hebt van je trial, meegenomen worden in je sub. Voorbeeld: Je neemt een trial en je hebt nog 5 dagen over. Vervolgens koop je een maand gametime. Dan heb je in totaal 35 dagen gametime. Op zich slimme stimulans om een snelle keus te maken.

Gametime is goedkoper als je in bulk koopt. Maar dat kan ook minder uitpakken wanneer je stopt (no comment... :X). Op eBay gaat een maand game time voor ongeveer 11 EUR. Dat gaat via RAF. Ik weet niet of dat legaal is. Veel goedkoper kan en zal het niet worden.

Je kunt ook je Battle.net balance op je PayPal laten storten. Mocht je die hebben.

Btw in 5.1 patch zit muziek van Jason Hayes dat is een van de componisten van de originele WoW. Tot 2007 werkte hij voor Blizzard, en recent heeft-ie een aantal composities gemaakt voor Blizzard. Bijvoorbeeld "Jaina Homeland". Echt prachtig!! Deze is speciaal voor 5.1 content en ik denk niet dat-ie op m'n MoP Collector's Edition CD zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik ben de laatste tijd weer een beetje uitgekeken op WoW. Dat kan te maken hebben met een redelijk dooie server waar ik op speel (alhoewel hij nog steeds als medium populated staat vermeld). Als ik op een weekenddag/avond maar 3 kippen en een paardenkop in Org zie en dat de counter bij AH leeg is en Trade heeft al zeker 20 minuten geen bericht meer......... dan is er iets mis.
Even een char op een andere server maken en daar Org bekijken geeft best wel een groot verschil. Er is daar leven. Ik heb alleen geen zin om voor een klein legertje chars aan transfer kosten te gaan betalen, incl guild. En om op een andere server weer opnieuw te beginnen zie ik ook niet echt zitten. Stoppen met spelen trouwens ook niet ;)
Te druk hoeft van mij ook weer niet, maar de laatste maanden is het wel beduidend stiller geworden.
Nouja, ik kijk het wel even aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Heh, zelfde hier. Maakt echt een wereld van verschil of je server leeft of niet. Blizzard moet gewoon servers gaan samenvoegen, als je in SW geen kip meer ziet klopt het niet meer toch? Al zullen sommige mensen het heerlijk rustig vinden, heel je AH wordt er ook niet beter op.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:14:
Als ik op een weekenddag/avond maar 3 kippen en een paardenkop in Org zie
_O- waar zijn de koeien gebleven. Toch fijn dat er ook anderen de horde een grote dierentuin vinden ;)

Ik denk 2 maanden stoppen (a 25 EUR), en dan je main verhuizen (a 20 EUR) naar een drukke PvP of PvE server en daar verder spelen. Zo kost het je niets, en omdat je met anderen speelt op je main mis je die alts niet. Met de connecties die je daar opbouwt kun je ook gezellig samen een x-realm content doen. Een andere tip is om eerst goede research te doen waar je naar toe wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:10

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Hmmz..veel verhalen over dode servers.. Nog suggesties qua realm voor een nieuw Horde char (warlock)? Ben een poos weg geweest, en het levelen vind ik het leukst :) Begin dus lekker opnieuw! Btw, tamelijk casual speler.

Zou tof zijn als iemand een open plekje voor me heeft O-)

[ Voor 49% gewijzigd door Thrace Grumble op 27-01-2013 17:11 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Thrace Grumble schreef op zondag 27 januari 2013 @ 17:00:
Hmmz..veel verhalen over dode servers.. Nog suggesties qua realm voor een nieuw Horde char (warlock)? Ben een poos weg geweest, en het levelen vind ik het leukst :) Begin dus lekker opnieuw! Btw, tamelijk casual speler.

PvP ?
Ik zit op Twilight's Hammer met bijna al mijn chars en altijd goed veel volk in Orgrimmar, maar wel véél meer Horde dan Alliance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Van het weekend heeft mn vriendin haar eerste stappen gezet in WoW :)
Een pandarian Hunter, inmiddels lvl 6. Met een mooie turtle pet, die helpt haar goed.
Vooral springen vind ze erg grappig. En loot van mobs ook...
Ze voelt zich aardig genaaid als zo'n aap maar 2 copper dropt haha :P

Haar eerste echte game ervaring, dus nog heel onwennig. Vooral camera werk, heeft iemand daar nog tips voor om dat zo noob friendly mogelijk in te stellen?

Nou is het zo dat ze wat problemen heeft met zicht, heb alles al vrij groot ingesteld met lage resolutie op 24" scherm, maar nog blijft het voor haar lastig.
(ook het rechtsklik muis naar rechts om naar links te gaan gaat er nog niet in)

Met name de minimap is erg moeilijk te zien voor haar, weet iemand daar een goede addon voor?
Wat zou helpen is een grotere minimap (in pixels) en een pijl (van haarzelf) in een andere kleur dan het standaard grijs. Evt ook herb nodes groter op de kaart. (bloemetjes plukken leek haar een leuke prof.)

[ Voor 4% gewijzigd door JBplap op 27-01-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

IntToStr schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 17:05:
[...]

Ik zou gewoon even een officer een /w geven. Kalev heeft bij je app gezegd dat het ok is en hij is de baas ;)

Met /who wanderers kun je zien wie er online zijn.
Altijd plek voor meer mensen die social willen joinen? Klinkt goed, en op zich kan ik ook best een alliance char rollen :) (Zie quote van mezelf hieronder, heb nu een dwarf @ Steamwheedle)
Thrace Grumble schreef op zondag 27 januari 2013 @ 17:00:

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Thrace Grumble schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:43:
[...]

Altijd plek voor meer mensen die social willen joinen? Klinkt goed, en op zich kan ik ook best een alliance char rollen :) (Zie quote van mezelf hieronder, heb nu een dwarven hunter @ Steamwheedle)

[...]
Yup, ga even naar http://thewanderers.guildomatic.com en maak een application aan :)

Net hebben we eindelijk Will of the Emperor 25m neergekregen :D Tweede try was raak. Daarna door naar HoF en daar de eerste boss ook meteen neer ondanks een aantal mensen die het nog niet gedaan hadden. Tweede boss ging nog vrij redelijk gezien het aantal mensen die het voor het eerst deden. Alleen nog even wat meer mensen die het lopen overleven en het is een kill. Laatste en beste try was 3% op enrage omdat de helft al een tijdje plat lag, we maar met 24 man waren en de helft zonder flask zat :p Komt dus makkelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Done ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Net de eerste echte tries op garalon gehad, na een try of 10 beste try 5% enrage wipe. Een aantal tries waar we goed op de enrage timer zaten ging het helaas een paar keer fout met swaps. Heeft iemand een idee wat de beste volgorde is (als deze er al is) volgorde was nu tank, tank, healer, hunter en dan weer van voren af aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister zelf ook weer wat pogingen op Garalon gedaan, onze hunter kiter was er niet dus we moesten een dps puggen.

Eerst begonnen met 3 healers, waarbij de kite volgorde Warlock > Healer > Healer > Healer was.
Dit ging opzich niet slecht en kwamen tot 11 %.

Echter was de dps gewoon te laag, dus 1 van de tanks, warrior, ging van prot naar arms..
En de damage werd gewoon verdrievoudigd. Uiteindelijk besloten dat dat niet de beste manier was.

Warrior weer terug in tank spec en de 3e healer dit keer maar naar enhancement.
Dan maar eens proberen met 2 healers en 3dps+1 tank kiter.

Volgorde was: Tank > Warlock > Mage > Warlock (#2, pug)

Een paar pogingen op die manier gedaan, was voor de healers makkelijker te healen, volgens hun. Echter kwamen we door domme fouten niet heel ver en nadat de 2e tank disconnecte en na 10 minuten nog niet terug was, hebben we het er maar bij gelaten.

Gezien DPS altijd al een probleem bij ons in de guild is, en we geen goede cleave dps hebben (rogue / warrior), zal Garalon mogelijk nog wel even duren :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 28-01-2013 07:29 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Hmm, wij hadden juist wel goede resultaten door een van onze tanks (DK) Frost te laten gaan, makkelijk te healen, en zijn DPS ging toch met zo'n 15k omhoog, van 27k naar 42k oid, niet super maar alle beetjes helpen hier merk ik wel. Wel in Blood presence en tank gear, ook nog een try gedaan met onze monk tank ook in windwalker, dit was echter een stuk lastiger te healen.

Vanavond weer verder, mochten we echt in enrage problemen komen dan kan ik altijd onze ench shammy nog rogue laten gaan aangezien deze op beide chars flink goed gegeared is, wat dat bbetreft altijd handig mensen met meerdere chars.

[ Voor 23% gewijzigd door Dennism op 28-01-2013 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook wij zijn op garalon aan het proberen. Beste try was zaterdagavond zonder onze mage en hunter (en zonder timewarp/BL dus) op 11% enrage. We hadden een goede pughealer mee dan die we gerecruit hebben na de fight.

Deze week eens terug gaan met hem en onze topdps en hij zou moeten omliggen.

Gisteren de mechanohog kunnen kopen aan 10k en zag de panter voorbij gaan voor 30k. Toch wel vrij goedkoop allemaal plots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
JBplap schreef op zondag 27 januari 2013 @ 18:51:
Van het weekend heeft mn vriendin haar eerste stappen gezet in WoW :)
Een pandarian Hunter, inmiddels lvl 6. Met een mooie turtle pet, die helpt haar goed.
Vooral springen vind ze erg grappig. En loot van mobs ook...
Ze voelt zich aardig genaaid als zo'n aap maar 2 copper dropt haha :P
Toevallig mijn vriendin sinds een maandje ook aan het WoW'en gekregen. Pet classes zijn dan toch een stuk vriendelijker om kennis te maken met het spel (na mage en priest is ze bij een lock blijven hangen)
Haar eerste echte game ervaring, dus nog heel onwennig. Vooral camera werk, heeft iemand daar nog tips voor om dat zo noob friendly mogelijk in te stellen?

Nou is het zo dat ze wat problemen heeft met zicht, heb alles al vrij groot ingesteld met lage resolutie op 24" scherm, maar nog blijft het voor haar lastig.
(ook het rechtsklik muis naar rechts om naar links te gaan gaat er nog niet in)
Was hier niet anders, ik heb bij mijn GF de max camera distance zo ver mogelijk gezet zodat ze wat meer overzicht kreeg en de mouse speed helemaal naar beneden zodat de camera niet helemaal op en neer schiet bij de minste of geringste beweging.
Met name de minimap is erg moeilijk te zien voor haar, weet iemand daar een goede addon voor?
Wat zou helpen is een grotere minimap (in pixels) en een pijl (van haarzelf) in een andere kleur dan het standaard grijs. Evt ook herb nodes groter op de kaart. (bloemetjes plukken leek haar een leuke prof.)
ROTATING MINIMAP!!! mijn GF kon echt geen kaart lezen (blijkt een vrouwendingetje te zijn :D) en dat de map mee roteerde hielp enorm. ook de minimap zo ver mogelijk laten uitzooomen en de gewone map "minimizen" zodat je toch wat kan zien tijdens het spelen.

Nu een maand later is ze echt heel erg vooruit gegaan. Van sterven door een mob 2 lvl's lager naar moeiteloos AoE'en en elite's killen zonder health loss.

Even een andere vraag voor de Mac spelers. Ik heb op mijn MBPr 15" de laatste tijd opeens enorm last van FPS drops. waar ik voorheen makkelijk 90 FPS op ultra settings haalde trek ik nu veel te vaak uit het niks nog maar 10/15 fps. Heb al wat lopen zoeken en kwam uit op wat cache meuk weg te gooien en ook een reset van de SMC. Dat heeft nu 2x geholpen mar het blijft terugkomen! Tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Als je 11% haalt zonder TW/BL zit je denk ik dicht aan een kill, wij gebruiken Hero op de start en dan vliegen de procenten eraf de eerste 30-40 seconden.

@Timmor,

Cahce/SMC reset is het enige waarvan ik weet dat momenteel werkt, een van onze spelers heeft er helaas ook last van, die is echter niet zo technisch dus ik had em ff geholpen met trouble shooten en kwam toen idd ook dat SMC trucje tegen.

[ Voor 45% gewijzigd door Dennism op 28-01-2013 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Ah, gisteren was het weer hoog dag voor men achievement points. Dag begon goed toen ik eindelijk een Yaungol rare vond en zo "Could we find more like that? " gecomplete kreeg, nu nog alle rares doen xD. Daarna naar Deepholm geweest terwijl coins aan het ophalen voor pet in lunar festival (moest nog de cataclysm achievement doen) ook nog even "Rock lover" kunnen meenemen dus eindelijk die pebbles pet kunnen bemachtigen, veel te lang laten aan slepen en de quest die ook maar niet wil komen. Na alle elder coins te hebben effen terug pvp gedaan en moet zeggen dat ik het steeds leuker vind als shadow priest, heb al weken geen raids meer gedaan omdat het me niet echt meer boeit en moet zeggen dat pvp eigenlijk een stuk minder veeleisend is dan pve.

Na de middag op naar STV om nog eens mee te doen in de fishing contest, had er geen goeie hoop in aangezien ik meestal vollop geganked wordt door alliance. Eerste 10min gingen perfect lekker een stackje van de fishes kunnen bemachtigen. Daarna vond ik een stuk moeilijker pools tot een leuke alliance mage mij vollop begon te nuken en ondanks pvp gear eigenlijk veel te snel neerlag. Lap daar ging men poging weer. Gelukkig was hij weg toen ik ressed en kon begon verder vissen. Voorlaatste vis aangekomen, nog steeds geen winnaar. Pak ik op dat moment één van de rare fishes die er te vinden zijn xD, fishing pool verdwijnt snel naar een andere 2 laatste vissen gevangen en dan vliegen maar. Spanning ten top en voila eerste plaats in derby is binnen! eindelijk die achievement ook te pakken. Nog geen 30sec later was plaats 2 daar al en even later plaats 3.

Aangezien ik toch aan het vissen was meteen maar een gooi gedaan naar "old crafty" en "one that didn't get away" in orgrimmar. Na ongeveer 175 vissen old crafty op gevist, jammer genoeg bij 400 moeten stoppen want had nog afspraak dus geen rare fish. S'avonds nog "pandarian angler" volbracht door men laatste rare fish voor nat pagle te vangen en daarmee staat men teller op 13910. Hopelijk deze week 14k cheese points dan is men doel voor deze maand alweer gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dennism schreef op maandag 28 januari 2013 @ 08:49:
Hmm, wij hadden juist wel goede resultaten door een van onze tanks (DK) Frost te laten gaan, makkelijk te healen, en zijn DPS ging toch met zo'n 15k omhoog, van 27k naar 42k oid, niet super maar alle beetjes helpen hier merk ik wel. Wel in Blood presence en tank gear, ook nog een try gedaan met onze monk tank ook in windwalker, dit was echter een stuk lastiger te healen.

Vanavond weer verder, mochten we echt in enrage problemen komen dan kan ik altijd onze ench shammy nog rogue laten gaan aangezien deze op beide chars flink goed gegeared is, wat dat bbetreft altijd handig mensen met meerdere chars.
Mjah, toen we de warrior naar dps lieten gaan ging z'n dps van 32k naar 65k, alleen kreeg hij nu teveel dmg.
In ieder geval succes vanavond

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:38
Goede morgen!

Gister was een beetje een domper… Er stond een goede groep voor progress gesigned, maar het mocht niet zo zijn.

Hmr moest werken, één van de healers had een surprise etentje, de tweede had real life issues die even voorrang hadden. Zo hadden we ineens maar 9 man en een healer te weinig voor progress.

Na veel gesleutel en gesjoemel zijn we toen maar met wat altjes opweg gegaan. Viel me reuze mee. Heals en tanks zaten redelijk in de gear, maar de dps was om te huilen. Meerdere alts kunnen nog niet eens LFR in. Toch ging het vrij soepel naar 4/6 MSV. Toen we 2 knullige wipes hadden op Elegon hebben we er een vroege avond van gemaakt.

Op zich leuk om weer eens te healen, maar ik had echt VEEL liever progress gespeeld op de HC MSV bazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:52
hier ook niet bijster veel spannends gebeurd qua raiden: wegens teveel afwezigen ook geen heroic progressie, dus met een casual guildie erbij normal HoF leeggetrokken. veel hunterloot gedissed, as usual.
Zelf veel tijd gespendeerd op m'n druid altje. Beetje de OWEB guildchat bespioneren, herben, inscription levellen, me irriteren aan melee dps en toch feral specced blijven, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
JoeBravo schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:55:
Beetje de OWEB guildchat bespioneren, herben, inscription levellen, me irriteren aan melee dps en toch feral specced blijven, etc etc.
Je kunt ons beter bespioneren op ventrilo :) Das nog gezelliger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hulkie schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:59:
[...]

Je kunt ons beter bespioneren op ventrilo :) Das nog gezelliger...
dat valt zo op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

hulkie schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:48:
Goede morgen!

Gister was een beetje een domper… Er stond een goede groep voor progress gesigned, maar het mocht niet zo zijn.

Hmr moest werken, één van de healers had een surprise etentje, de tweede had real life issues die even voorrang hadden. Zo hadden we ineens maar 9 man en een healer te weinig voor progress.
Was om half 12 thuis... ;[ lekker lachen weer.. Vanavond staat MSV Hc op het programma! Hopen dat we een groep rond krijgen! :9

[ Voor 9% gewijzigd door hmr op 28-01-2013 10:17 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
hmr schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:03:
[...]

Was om half 12 thuis... ;[ lekker lachen weer.. Vanavond staat MSV Hc op het programma! Hopen dat we een groep rond krijgen! :9
Nog wel een beetje compensatie? Of moet er gewoon wat af deze week?

Enne, die groep van vanavond komt wel goed. Ik vind het alleen zo jammer dat ik er bijna nooit bij kan zijn op de maandagen… Maargoed, die zaalvoetbal goals moeten ook gemaakt worden heh? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 18:37
Goedemorgen! Afgelopen weekend niet veel kunnen doen, in verband met aankomende tentamens :( Wel samen met mijn broer (waarmee ik veel samenspeel) besloten dat we gaan overstappen naar ally! We willen ook een andere server. Ons oog hebben we laten vallen op silvermoon. Wij spelen zelf bijna alleen maar PvE en doen niet aan world PvP. Dus high populated met veel meer ally dan horde leek ons een goede keuze.

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:27:
[...]

Nog wel een beetje compensatie? Of moet er gewoon wat af deze week?

Enne, die groep van vanavond komt wel goed. Ik vind het alleen zo jammer dat ik er bijna nooit bij kan zijn op de maandagen… Maargoed, die zaalvoetbal goals moeten ook gemaakt worden heh? ;)
Compensatie krijgen we er niet echt voor... Overuren bestaan nu eenmaal niet in dit vak ;) haha! Anyways, ben begonnen met de Daily's van de Golden Lotus en heb nu al mijn blauwe items van een upgrade voorzien. Mijn blauwe tank shoulders vervangen voor de Epic PVP ret shoulders vanavond en dan ben ik good to go!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spoek schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:33:
Goedemorgen! Afgelopen weekend niet veel kunnen doen, in verband met aankomende tentamens :( Wel samen met mijn broer (waarmee ik veel samenspeel) besloten dat we gaan overstappen naar ally! We willen ook een andere server. Ons oog hebben we laten vallen op silvermoon. Wij spelen zelf bijna alleen maar PvE en doen niet aan world PvP. Dus high populated met veel meer ally dan horde leek ons een goede keuze.
Vanwaar de keuze? Ik speel zelf ook al een tijde Alli (na jaaaren Horde) maar ik moet zeggen dat Horde me toch meer aan blijft spreken. Bij Alli zijn de enige twee races die ik leuk vindt Human en Dwarf, de rest vind ik ronduit lelijk of spreekt me gewoon niet aan. Zelfde met de capital cities; Stormwind is wel echt een mooie stad maar de rest voelt gewoon niet goed aan, geef mijn Thunderbluff, Orgrimmar of UC maar :D (zelfs Silvermoon is een mooie plek, jammer dat er nooit iemand is :))

Het is wel zo dat het een leuke afwisseling is om van faction te veranderen, de keuze voor Alli komt bij meer doordat ik toen een leuke guild had gevonden. Dat ik nu op Steamwheedle Cartel weer in een Alli guild zit heeft ook geen specifieke reden. Als het een horde guild was geweest vond ik het ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Gisteren een spontane FL raid gehad met de guild. Heerlijk dat gevoel om samen iets te bereiken! Voor het eerst met frost op mijn dk gespeeld en het ging lekker. Wel even wennen omdat ik voorheen alleen maar blood heb gespeeld.

Misschien moet ik me toch aanmelden als raider in plaats van social...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:51:
[...]

Vanwaar de keuze? Ik speel zelf ook al een tijde Alli (na jaaaren Horde) maar ik moet zeggen dat Horde me toch meer aan blijft spreken. Bij Alli zijn de enige twee races die ik leuk vindt Human en Dwarf, de rest vind ik ronduit lelijk of spreekt me gewoon niet aan. Zelfde met de capital cities; Stormwind is wel echt een mooie stad maar de rest voelt gewoon niet goed aan, geef mijn Thunderbluff, Orgrimmar of UC maar :D (zelfs Silvermoon is een mooie plek, jammer dat er nooit iemand is :))

Het is wel zo dat het een leuke afwisseling is om van faction te veranderen, de keuze voor Alli komt bij meer doordat ik toen een leuke guild had gevonden. Dat ik nu op Steamwheedle Cartel weer in een Alli guild zit heeft ook geen specifieke reden. Als het een horde guild was geweest vond ik het ook prima :)
De keuze komt vooral omdat wij beide vroeger (ongeveer 4 a 5 jaar geleden) begonnen zijn bij de alliance. Het lijkt ons dus ten eerste leuk om net zoals vroeger als alliance rond te hoppen. Daarnaast vind ik de mounts 10 keer mooier dan die van de horde. Bijvoorbeeld de gryphon, elekk, nightsaber en natuurlijk de guild leeuw :O Het blijft allemaal natuurlijk een persoonlijke kwestie, maar voor mijn gevoel ben ik beter op mijn plek bij de alliance! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spoek schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:10:
[...]

De keuze komt vooral omdat wij beide vroeger (ongeveer 4 a 5 jaar geleden) begonnen zijn bij de alliance. Het lijkt ons dus ten eerste leuk om net zoals vroeger als alliance rond te hoppen. Daarnaast vind ik de mounts 10 keer mooier dan die van de horde. Bijvoorbeeld de gryphon, elekk, nightsaber en natuurlijk de guild leeuw :O Het blijft allemaal natuurlijk een persoonlijke kwestie, maar voor mijn gevoel ben ik beter op mijn plek bij de alliance! _/-\o_
Je hebt precies het omgekeerde dus ;)
Is ook wel nostalgie voor een deel hoor, diep in mijn WoW hart blijf ik toch altijd die Tauren Hunter waarmee ik 7 jaar geleden ben begonnen :) Dit is ook nog steeds het character waarmee ik het meest heb gespeeld/bereikt. Ik heb zelfs in al die jaren mijn pet behouden; mijn trusty old friend Tinus heb ik ooit als eenzame Flatland Prowler in Mulgore kunnen overtuigen om mij te vergezellen op mijn lange queeste door Azeroth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zit ik net een beetje blue posts op MMO-Champion te lezen, zie ik daar een exacte quote van mezelf 8)7 uit een wat oudere thread op de officiele forums over de Cyclone nerf en Ghostcrawler heeft erop gereageerd. Ha leuk, hij leest die forums (en mijn nutteloze posts :) ) blijkbaar. Not! Blijkt dus iemand een exact stukje text wat ik in die thread had geplaatst naar hem te hebben getwittered. Wel apart om op die manier, indirect, toch een reactie te krijgen 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:38:
[...]

Je hebt precies het omgekeerde dus ;)
Is ook wel nostalgie voor een deel hoor, diep in mijn WoW hart blijf ik toch altijd die Tauren Hunter waarmee ik 7 jaar geleden ben begonnen :) Dit is ook nog steeds het character waarmee ik het meest heb gespeeld/bereikt. Ik heb zelfs in al die jaren mijn pet behouden; mijn trusty old friend Tinus heb ik ooit als eenzame Flatland Prowler in Mulgore kunnen overtuigen om mij te vergezellen op mijn lange queeste door Azeroth :)
Haha jaa precies! Ik heb dat nu met mijn huidige mage, die gaat dus ook lekker mee! Als race word hij een draenei, ziet er tof uit en natuurlijk een olifant mount. Eigenlijk doe ik het alleen voor de olifant :X Maar met mijn mage heb ik ook de meeste reps op exalted, meeste tijd op gespeeld, proffessions maxed, dus dat blijft toch altijd mijn main :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Argh, 0.4% wipe op Empress Heroic 25 man :( :'(.
Zo dichtbij, maar toch zo ver weg...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
De tekst bij de laatste quest in de legendary quest line van Wrathion in 5.2 geeft een leuk voorzetje voor 5.3:

spoiler:
The Thunder King is dead, and his instruments of oppression are being picked over by the Alliance and Horde for their own ends.

We come now to the climax of the pandaren campaign. Hellscream's machinations have brought the Alliance down on his head - but even more importantly, he's fractured the unity of the Horde. As the Pandaren say: "The Wok is Hot." Something is about to give, and all of our work comes down to this.

I need time to plan. See me as soon as your faction is ready to make its move!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Nu weet ik weer waarom ik normaal gesproken geen spoilers lees D: Maar goed, ben benieuwd wat het allemaal gaat brengen.

Ik moet wel zeggen dat ik deze expansion eigenlijk minder aan raiden toe ben gekomen dan ik origineel had gepland, ik weet ook niet precies waarom. De lore is op zich best leuk, vooral iets nieuws terwijl we de afgelopen expansions vooral op oudere lore aan het inhaken waren. Toch heeft dit alles om de een of andere reden heeft het me niet helemaal enthousiast gemaakt mbt raiden.

Ben veel chars aan het levelen en me de laatste tijd eigenlijk ook meer op PvP aan het richten, iets wat ik in het verleden ook wel eens voor de gein deed, maar nooit echt serieus op heb gestort.

Don't get me wrong, ik vind MoP als expansion ook echt een nieuwe expansion, maar de drang om hardcore te raiden is er de afgelopen 2 expansions een beetje af gegaan ... Ik word oud :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

detheavn schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:16:
Don't get me wrong, ik vind MoP als expansion ook echt een nieuwe expansion, maar de drang om hardcore te raiden is er de afgelopen 2 expansions een beetje af gegaan ... Ik word oud :p
Ik zie hetzelfde in mijn guild. Vrijwel iedereen heeft raiden wel gezien inmiddels en ondanks dat we nog maar 5 bazen op normal gekilld hebben heeft iedereen het wel gehad met T14. We hebben alles wel gezien op LFR. Ik log zelf eigenlijk voornamelijk nog in voor het bijhouden van mijn farm op 3 verschillende characters en voor het cappen van mijn VP op mijn main. Op den duur wil ik ook mijn andere 8 chars naar 90 tillen, maar vooralsnog is er niks dat met trekt omdat een alt nu ineens zo veel meer werk is.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:43

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Goedemiddag heren en dames der WoW :)

Ik zit nu al wat maanden "vast" in mijn guild op Horde Kazzak.
Ik heb geprobeerd om een tweede raid team op te richten alleen werkt het niet.
De motivatie is er bij veel mensen niet en het was altijd een bij elkaar geraapt zooitje.

Hierdoor heb ik gisteren besloten om toch maar een guildchange te gaan doen.
Nu is mijn vraag of er nog een guild is op Kazzak die een ilvl 489 Rogue kan gebruiken met de naam Leeghooft.

nog even mijn profile , grappig dat hij will of the emperor niet laat zien :P

[ Voor 14% gewijzigd door Leeghoofd21 op 28-01-2013 13:45 ]

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zelfde met de capital cities; Stormwind is wel echt een mooie stad maar de rest voelt gewoon niet goed aan, geef mijn Thunderbluff, Orgrimmar of UC maar :D (zelfs Silvermoon is een mooie plek, jammer dat er nooit iemand is :))
Op Argent-Dawn vind je doorgaans meer spelers in Silvermoon dan elders (altijd wel 49+). Ally's komen dan ook regelmatig langs, die dan ook altijd op een vrij heftige verdediging lopen ;)
Meestal gaan wij daarna weer naar Goldshire om daar de boel te vervelen ;)
Overige steden zijn ook nog wel wat bevolkt, maar niet zo druk als in Org of Silvermoon.
Is ook wel nostalgie voor een deel hoor, diep in mijn WoW hart blijf ik toch altijd die Tauren Hunter waarmee ik 7 jaar geleden ben begonnen :)
Uuhhh, Tauren hunters kwamen toch pas in patch 4 (Cataclysm) in de game ?
*update.. my bad, ik zat ff met Forsaken in de war..

[ Voor 3% gewijzigd door Madshark op 28-01-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Tauren hunters zijn er al vanaf dag 1. Ze hebben alleen priests en paladins erbij gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madshark schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:55:
[...]

Op Argent-Dawn vind je doorgaans meer spelers in Silvermoon dan elders (altijd wel 49+). Ally's komen dan ook regelmatig langs, die dan ook altijd op een vrij heftige verdediging lopen ;)
Meestal gaan wij daarna weer naar Goldshire om daar de boel te vervelen ;)
Overige steden zijn ook nog wel wat bevolkt, maar niet zo druk als in Org of Silvermoon.

[...]

Uuhhh, Tauren hunters kwamen toch pas in patch 4 (Cataclysm) in de game ?
Op mijn oude realm (Hoamarush) was Silvermoon City altijd zo dood als een pier, ben er eigenlijk nooit op een andere realm geweest. Vond het altijd wel een leuke stad met al die bordelen enzo :P

En Tauren Hunters zijn inderdaad net zo oud als WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Argent Dawn is ook een roleplay server, ik denk dat er daarom toch nog wat volk in Silvermoon City te vinden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:52
Ik was even in een verkeerd topic beland daarstraks, maar dus:

Ik heb een SoR gekregen en ben terug begonnen. Die gratis lvl 80 char is wel handig. Ik heb geopteerd voor een demonology warlock. Bij questing moet ik gelukkig niet veel doen, ik geraak nooit aan de demon form want die mobs vallen veel te snel neer.

Helaas heb ik geen heirloom items, maar ik begrijp dat je met een high lvl guild al 20% XP bonus krijgt? Ik kan dan mss wel een back en helm van de guild kopen want met een avondje WoW rijf je tegenwoordig honderden goud binnen alsof het niets is, dat wordt dan al 35%. Tenzij het niet stackt?

Ik zal zeker niet vaak raiden, behalve dan een zeer occasionele LFR. Is demonology daarvoor goed of is affliction heer en meester?

Ik zoek ook nog een "moderne" actionbar addon, maar op curse.com lukte het niet echt om iets te identificeren. De Bartender4 is meer actionbar management want ik kreeg nog de klassieke actionbar look. Zijn er alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
bartender moet je zelf nog eea aan instellen om de oude art te verwijderen.

en het is me ook niet helemaal duidelijk wat je met "een "moderne" actionbar addon" bedoelt...
gewone bar met skin? radial actionbuttons? iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
algalid schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:07:
Helaas heb ik geen heirloom items, maar ik begrijp dat je met een high lvl guild al 20% XP bonus krijgt? Ik kan dan mss wel een back en helm van de guild kopen want met een avondje WoW rijf je tegenwoordig honderden goud binnen alsof het niets is, dat wordt dan al 35%. Tenzij het niet stackt?
Met een hoog level guild krijg je inderdaad een exp-bonus. Er zijn veel leveling guilds, je zou het daar kunnen proberen.
Als het goed is moet de bonus stacken.
Ik zal zeker niet vaak raiden, behalve dan een zeer occasionele LFR. Is demonology daarvoor goed of is affliction heer en meester?
Het komt allemaal vrij dicht in de buurt, maar single target: affliction en multi target: demonology.
Ik zoek ook nog een "moderne" actionbar addon, maar op curse.com lukte het niet echt om iets te identificeren. De Bartender4 is meer actionbar management want ik kreeg nog de klassieke actionbar look. Zijn er alternatieven?
Je zou kunnen gaan voor een totaalpakket zoals LUI, ElvUI of TukUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
JoeBravo schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:21:
bartender moet je zelf nog eea aan instellen om de oude art te verwijderen.
Standaard laat bartender idd een profile zien welke de actionbar art wel heeft, maar er is een 2de standaard profiel waarbij hij deze niet heeft. Vanuit dat profiel kun je op zich heel makkelijk de nodige aanpassingen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
Ik zit sinds mijn transfer naar andere server en alliance met een heel apart probleem. Echt sinds ik vanmiddag getransferred ben flikkert mijn beeld bijna continu. Soms zijn het zwarte vlakken en strepen, maar ook gekleurde vlakken flikkeren door mijn beeld heen. GPU temp is 65 graden en CPU rond de 40/45, niet abnormaal hoog dus. Heb ook de laatste drivers geïnstalleerd. Al verschillende fora afgespeurd en nog niet echt tot een oplossing gekomen. Misschien morgen maar is WoW opnieuw installeren, misschien dat dat helpt.. Ik kom zo niet echt aan spelen toe op mijn verse alliance characters :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

*O* 2e baas MSV Hc neer *O*

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap