Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

IntToStr schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:27:
[...]

Twitter van Ghostcrawler:

[...]
Zie ik een vendor die rep nodig heeft van de nieuwe instance? _/-\o_ dat wordt weer gezellig rep farmen in instances! Awesome! Dat betekent dat je tijdens raiden rep farmed!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik heb altijd Horde op Ragnaros gespeeld maar wil nu een reroll doen naar Ally doen en helemaal kaal opnieuw beginnen. Wat denken jullie dat de beste pvp server voor Ally is? wil het liefst wel een beetje een 50/50 ratio hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:38
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:49:
Hallo iedereen,

Ik heb altijd Horde op Ragnaros gespeeld maar wil nu een reroll doen naar Ally doen en helemaal kaal opnieuw beginnen. Wat denken jullie dat de beste pvp server voor Ally is? wil het liefst wel een beetje een 50/50 ratio hebben
Dan kun je beter per battlegroep zoeken op een goede horde/ ally balance... Battlegrounds, arena enzo worden voor zover ik weet nog steeds per battlegroep geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CC9hG3Rl.jpg

Sommige mensen hebben ook echt alle geluk...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

IntToStr schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:27:
[...]

Twitter van Ghostcrawler:

[...]
Iets zegt me dat je die rep sneller bij elkaar hebt dan je VP kan verzamelen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoric
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09-2024
Wij zitten nu met onze guild op 5/6 HC MSV en 2/6 HC HOF, 4/4 N ToeS. Hebben de laatste tijd alleen wat problemen met activity van bepaalde members. Hopelijk kunnen we MSV nog geheel clearen voor de patch.

Hier nog 2 filmpjes van onze recente kills vanuit Retribution Paladin PoV:

YouTube: Netheranda

P.S: Four Kings filmpje was een beetje mislukt met de encoding :)

[ Voor 8% gewijzigd door Demoric op 23-01-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williammorren
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:46
Iemand die nog een tg fury warrior kan gebruiken in zen (normal)raids? :)
Onze guild komt er gewoon niet toe, en wil nu wel is een raid meegemaakt hebben. (lfr gedaan maar is niet hetzelfde denk ik)
http://eu.battle.net/wow/.../balnazzar/Fogof/advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
junglebeast schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:10:
[afbeelding]

Die mount drops zijn echt het meest random in heel wow, er zijn mensen die na 500 runs Anzu nog steeds niet hebben terwijl er mensen zijn die hem verdorie bij de eerste run te pakken hebben :S
williammorren schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:20:
Iemand die nog een tg fury warrior kan gebruiken in zen (normal)raids? :)
Onze guild komt er gewoon niet toe, en wil nu wel is een raid meegemaakt hebben. (lfr gedaan maar is niet hetzelfde denk ik)
http://eu.battle.net/wow/.../balnazzar/Fogof/advanced
Je staat uitlogd in PvP gear, maar ik ga ervan uit dat je ook al wat PvE gear verzamelt hebt ?
Dat was namelijk in mijne nieuwe guild ook de voorwaarde: Je kan meedoen indien je brains en PvE gear hebt ... Dat werd dus rep farmen voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williammorren
heb heroicdungeon gear, enkele lfr stukken en golden lotus ring en shoulders.
weet niet of dat voldoende is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

De huidige generatie PvP gear is anders zo slecht nog niet hoor. De epic pieces zijn van hetzelfde gearniveau als de HoF en ToES LFR items. Als je serieus genomen wilt worden door een PvE guild zul je uiteindelijk wel aan hitcaps en dergelijke moeten komen, en zal enchanting en gemming dus anders zijn dan de gear waarin william is uitgelogd. Maar verder zou ik zeggen dat Fogof zonder problemen normal MSV en HoF in moet kunnen. Regem naar PvE gems en 2 PvE trinkets, done!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:10:
[afbeelding]

Solo je dat nou ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Blistimo schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:42:
De huidige generatie PvP gear is anders zo slecht nog niet hoor. De epic pieces zijn van hetzelfde gearniveau als de HoF en ToES LFR items. Als je serieus genomen wilt worden door een PvE guild zul je uiteindelijk wel aan hitcaps en dergelijke moeten komen, en zal enchanting en gemming dus anders zijn dan de gear waarin william is uitgelogd. Maar verder zou ik zeggen dat Fogof zonder problemen normal MSV en HoF in moet kunnen. Regem naar PvE gems en 2 PvE trinkets, done!
Zoals je zelf al zegt: met het pvp gear ga je nooit aan de hit en expertise cap geraken, zelfs niet met Malevolent gear. En indien je gaat regemmen en enchanten zal je dat iedere keer weer moeten doen als je switcht :S
williammorren schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:41:
heb heroicdungeon gear, enkele lfr stukken en golden lotus ring en shoulders.
weet niet of dat voldoende is
Dat moet normaal gezien wel voldoende zijn, vind je geen mensen in trade chat of voor Orgrimmar die je willen meenemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williammorren
wou eerst even hier proberen, voor ik een lfr toestand meemaak in een random normal (ik wil vooral men eerste ervaring met een "on level" raid niet verneuken ^^ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malygos is solobaar, eigenlijk heel makkelijk alleen wat oefenen met de drake.

Eerste keer dat ik hem solode kreeg ik ook meteen de mount :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mazzellaar!!
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:41:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:41:
[...]

Maar dus ook voor een Mage ?, want als hij met 20K hit elke keer is het feestje gauw afgelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:55:
[...]

Maar dus ook voor een Mage ?, want als hij met 20K hit elke keer is het feestje gauw afgelopen :P
Het moeilijkste deel van de solo is dat met de draak, het deel ervoor is easy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JimDB schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:57:
[...]

Het moeilijkste deel van de solo is dat met de draak, het deel ervoor is easy :)
Ok :), im flying in right now ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sexy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-06-2021
Spelen er hier nog mensen op Stormscale, volgens mij is die server harstikke deaud...
Heb net weer 60 dagen gekocht en ga weer lvlen met mn lvl 68 Hunter Night elf, alleen word ik er steeds uitgegooid als ik connect en zie ik geen mensen, niet dat het aan de server ligt maar waarschijnlijk aan wat currupt bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Pardon? Was Stormscale niet één van de grootste PvP servers? Lijkt me sterk dat die nu ineens dood is...

--edit--
Ah, voor alliance misschien. Schijnt een nogal Horde-overlopen server te zijn, vandaar.

[ Voor 32% gewijzigd door Blistimo op 23-01-2013 17:09 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah ok dat is grappig indeed begin vet simpel draak is even wennen 15% enrage toen dood moet echt ff de 11112 shit weer onder controle hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sexy
Blistimo schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:01:
Pardon? Was Stormscale niet één van de grootste PvP servers? Lijkt me sterk dat die nu ineens dood is...

--edit--
Ah, voor alliance misschien. Schijnt een nogal Horde-overlopen server te zijn, vandaar.
Dat zou indd ook kunnen, net weer even gespeeld, maar in elke stad lopen wel 10 horde rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hij is dood :D erg easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sexy
Jahoor, weer een probleem...

Als ik inlog op WoW en mijn char laad,dan zie ik iedereen in een freeze en disconnect hij 10 sec later, erg vreemd.
En als ik de game dan via het inlog scherm wil afsluiten loopt hij vast en moet ik hem via taakbeheer sluiten, gevolg: ''World of warcraft:Retail reageert niet''.
En daarna is mijn internet slow as fuck, en kan ik geen fatsoenlijke pagina openen.

Iemand die weet wat dit kan zijn of hoe het te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

You’ll now see a 5.2 raid item of LFR quality at item level 502, the same item in Normal quality at item level 522, the item in Normal Thunderforged quality at item level 528, the Heroic version of the item at level 535, and the Heroic Thunderforged version of the item at level 541.
Hmmm toch wel 502 LFR dus.. en een nieuwe 'inbetween' level tussen normal en heroic.. thunderforged

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Coming to the PTR in the near future will be a new designation of item type in Normal and Heroic raids for non-tier pieces. Each 5.2 raid boss will have a chance of dropping this new designation of a particular item that’s 6 item levels higher than their counterparts. These higher quality versions will be called “Thunderforged”. This means that there will be five variations of some items. You’ll now see a 5.2 raid item of LFR quality at item level 502, the same item in Normal quality at item level 522, the item in Normal Thunderforged quality at item level 528, the Heroic version of the item at level 535, and the Heroic Thunderforged version of the item at level 541.

This new item designation is being added for a couple reasons, but first and foremost to make loot drops more interesting overall, especially after you have earlier bosses in Throne of Thunder on farm. As you’re working on progression, those first few bosses can now continue to provide a chance at upgrades, making repeated kills potentially more exciting and rewarding. Those additional upgrades can then help to slowly raise power, and boost you over whatever progression roadblock you may hit.

We’ve also received a lot of feedback regarding 25-player raids, and have been looking for ways to address some concerns. Ever since we changed 10-player raids to drop the same item level as 25s, we’ve seen a steady decline in 25-player raiding. This isn’t surprising. A 25-player raid takes an extra level of logistical commitment for the officers of those groups. It’s unfortunately easy for a 25-player guild to collapse down into a 10-player guild, but very unlikely for the opposite to happen. However, we like 25-player raiding and don’t want to see it go away. Like many players, we love the epic feeling that comes with banding together more massive groups to battle powerful foes, we love that there’s opportunity for those groups to try out new players or unusual comps without causing a huge burden, and we want to support the larger raiding guilds. That said, we’re also concerned that over-rewarding the 25-player guilds—if, for example, we went back to a higher item level across the board for 25s, as was the case for Icecrown Citadel—would feel like a slap in the face to the many 10-player raiders out there, who are the majority of our Normal and Heroic raiders.

To attempt to navigate this minefield, we’re going to try having Thunderforged items drop more frequently in 25-player raids. They’ll be somewhat rare in both cases compared to the standard versions that’ll drop, but they’ll be even rarer in 10s. Overall, a 25-player group will be more likely to end up with a slightly higher item level after several weeks of raiding.

It’s important to keep in mind that this only affects 10- and 25-player Normal and Heroic raids, and tier-15 armor pieces won’t be available in Thunderforged quality at all. We’re curious to hear your thoughts about these changes, and what you think once you begin seeing them on the PTR.
Blij dat ze eindelijk wat proberen voor de mensen die van 25-man raiding houden. Voelt tenminste echt aan alsof ik met een raid ben, een grotere community, i.p.v. een klein groepje bekenden.

Nu nog de seperate lockouts terugbrengen zoals ze in Azie gedaan hebben *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Sabrac schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:17:
[...]

Hmmm toch wel 502 LFR dus.. en een nieuwe 'inbetween' level tussen normal en heroic.. thunderforged
In die tijd die we nog hebben dus nog aantal drops scoren en dan hoef ik met 5.2 iig niet LFR in! _/-\o_
Eerste keer dat ik een nieuwe tier ga meemaken, ben heel benieuwd :)
Heb ICC geraid (vlak daarvoor gestart met WoW) en vervolgens cata geskipped.

^^
25 man vind ik dus echt niks aan :P
Teveel random shit, meer kans op mensen met real life shit etc.
Meer frame drops, meer kans op fuckups en nog moeilijker om echt kwalitatief gelijke mensen te vinden.
Zelfs in 10 man zit er soms al wel 20% verschil in -_-

Ik blijf het liefst gewoon 10man met een roster van 10/11 runnen
Ook in ICC (mijn enige andere raid ervaring) vond ik 10 man leuker dan 25man.

[ Voor 46% gewijzigd door JBplap op 23-01-2013 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JBplap schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:36:
[...]

In die tijd die we nog hebben dus nog aantal drops scoren en dan hoef ik met 5.2 iig niet LFR in! _/-\o_
Eerste keer dat ik een nieuwe tier ga meemaken, ben heel benieuwd :)
Heb ICC geraid (vlak daarvoor gestart met WoW) en vervolgens cata geskipped.

^^
25 man vind ik dus echt niks aan :P
Teveel random shit, meer kans op mensen met real life shit etc.
Meer frame drops, meer kans op fuckups en nog moeilijker om echt kwalitatief gelijke mensen te vinden.
Zelfs in 10 man zit er soms al wel 20% verschil in -_-

Ik blijf het liefst gewoon 10man met een roster van 10/11 runnen
Ook in ICC (mijn enige andere raid ervaring) vond ik 10 man leuker dan 25man.
je hoeft LFR misschien niet te doen voor de gear, maar voor de nieuwe sigils die je nodig hebt in de legendary quest chain... misschien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Sabrac schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:00:
[...]

je hoeft LFR misschien niet te doen voor de gear, maar voor de nieuwe sigils die je nodig hebt in de legendary quest chain... misschien wel :)
Nah :P
Die komen ook wel vanzelf met normals, heb mn huidige ook pas 2 weken geleden ofzo afgerond.
En nu dus bezig met die 6k valor.

Gear boeit mij niet zoveel, enkel als het progressie tegenhoud, maar dat is met zo'n gem niet het geval :)

Vanavond staat ToES, MSV 5/6 HC en windlord HC op het programma, zodat zondag voor progressie overblijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 18:37
Even een korte vraag tussendoor. Ik zit (zoals sommige van jullie wel weten) op Stormscale horde side. Nou is dat een die hard PvP server en ik ben eigenlijk meer PvE gericht, geen idee waarom ik toen der tijd niet voor een normal server koos. Welke server zouden jullie adviseren voor mij? Horde, PvE actief, leuke raid guilds etc etc.

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Horde Kazzak (PvP server)
of
Horde Draenor (Pve server)

maar goed, nu ben ik niet zo thuis op horde servers... heel lang wel gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Zo, lvl 85 met m'n warlock. Nu nog het laatste MoP gedeelte voor patch 5.2. Verwachting is half februari?

@Spoek, geen idee eigenlijk. Wel weet ik dat Anachronos vrij dood is, dus die niet. ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Freaky Maus schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:35:
Zo, lvl 85 met m'n warlock. Nu nog het laatste MoP gedeelte voor patch 5.2. Verwachting is half februari?

@Spoek, geen idee eigenlijk. Wel weet ik dat Anachronos vrij dood is, dus die niet. ;)
Verwachting is eerder Maart / April geloof ik..

PTR duurt gemiddeld z'on 2 maand.. en is halverwege.. of naja begin Januari gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 16:11

:w Hallo nog iemand van Anachronos.
Horde of Alliance? Zwerf er zelf ook rond ja.
Dood is die wel ja, maar gewoon leuke guild. Wel van plan om andere server te zoeken (dus ook maar een andere leuke guild :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 18:37

Hahaha thanks voor de no-go :P

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avond,

Ik ben op zoek naar een wat drukke realm pvp/pve maakt mij niet uit. Liefst engels/nederlands. Zit momenteel op een realm met alleen maar polen en turken, en gebeurt voor de rest weinig.

Ik raid zo af en toe, pvp af en toe. Ben dus beetje een casual speler, ben 37 dus ben ook wel een beetje op zoek naar een volwassen sfeer ingame.

hebben jullie misschien wat suggesties?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2013 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Spoek schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:07:
Even een korte vraag tussendoor. Ik zit (zoals sommige van jullie wel weten) op Stormscale horde side. Nou is dat een die hard PvP server en ik ben eigenlijk meer PvE gericht, geen idee waarom ik toen der tijd niet voor een normal server koos. Welke server zouden jullie adviseren voor mij? Horde, PvE actief, leuke raid guilds etc etc.
Draenor, duidelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:46:
Avond,

Ik ben op zoek naar een wat drukke realm pvp/pve maakt mij niet uit. Liefst engels/nederlands. Zit momenteel op een realm met alleen maar polen en turken, en gebeurt voor de rest weinig.

Ik raid zo af en toe, pvp af en toe. Ben dus beetje een casual speler, ben 37 dus ben ook wel een beetje op zoek naar een volwassen sfeer ingame.

Ik speel zelf op Doomhammer, redelijk veel Nederlandstalige guilds, maar echt druk? Niet echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Nou.. de raid week begon goed.

Allereest de Sha.. gewoonlijk gedoe, raid groep verzamelen en loot pinata aanvallen... of naja, zo zou het zijn geweest in een normale groep.

Groep verzameld, de standaard 'ik ben te goed om alvast naar de sha te gaan, dus je moet me summonen, ookal zit ik al 15 minuten in de groep' groep mensen gesummoned en beginnen maar.

Standaard in dit soort groepen wacht ik altijd ff een korte periode voordat ik m'n burst etc doe om daarna de adds te kunnen killen.. 15 sec voorbij... ff bursten, bleeds applyen en dan kan ik naar de adds.... dacht ik.. heb net goed en wel m'n bleeds op de baas "You have aggro!". Main tank was blijkbaar al omgevallen.. ff wat cooldowns gebruikt om in leven te blijven.. want een andere tank pakt hem wel op.. we hadden er uberhaubt 5 in de groep... Barkskin expired... nog geen tank die het overnam... snel Survival Instincts... ook dat liep af.. nog steeds geen tank die het over heeft genomen.. in dit tijd bijna geen ability gebruikt.. en ja hoor.. daar viel ik om.

Totaal dat gevecht iets van 3 of 4 keer dood gegaan omdat er geen tanks op de adds zat. En de boss aggro van de tanks ook rampzalig was, dat die hebben lopen doen.. joost mag het weten..

Goed, later die avond

MSV raid op de planning voor 20:00, op dat moment, 8 mensen online, iedereen alvast geinvite, guild leader (en main tank) zelf was 2 minuten laat, was daarna nog wachten op de 2e healer..
Ondertussen de trash maar gecleared... 20:05 nog geen healer, dus onze 'offspec healer' ging resto, Stone guards, 9 man.. 1e poging ging wat.. matig, ondertussen de friendslist af om een vervanger te zoeken.. wederom de stoneguards 9 man en een kill..

Uiteindelijk een warlock gevonden met 4/6 ervaring, maar hij heeft ons wel vaker geholpen.
Feng - 1 shot
Spirit king - 1 shot
Elegon - 1 shot
WotE - 1 shot.

Main tank heeft om een of andere reden gigantische lag zodra hij de WotE kamer inkomt.. dus ik heb het tanken maar weer gedaan. Moet zeggen dat ik nu wel enorm wen aan het Guardian tanken.
Normaliter deden we het gevecht ook met 3 healers, maar nu dus noodgedwongen met 2...
een main healer en een offspec healer... en een offspec tank in dps gear... vooruitzich zag er niet rooskleurig uit.

Naja, uiteindelijk bleek dit dus enorm mee te vallen, heb alle dps die de combo niet kon ontwijken ook gevraagd het niet te proberen, zodat de healers het makkelijker hadden. Zelf als een gek op Savage Defense gefocussed.. helpt enorm.

Vorige poging: 12 minuten gevecht, 22 mil dmg taken, 18 % dmg dodged
Deze poging: 9,5 minuten gevecht, 13 mil dmg taken., 44 % dmg dodged

Dus, ook voor de andere keren dat ik een raid boss moet tanken, wat meer op m'n cooldowns focussen.

DPS aan de andere kant viel voor mij weer tegen, ziet er naar uit dat ik elke week slechter wordt... of in ieder geval niet beter.

Nog 2 pogingen op de 1e baas in HoF gedaan, maar men was moe.. onnodige wipes.. dus de raid maar gecalled.

Log: http://worldoflogs.com/reports/rt-k77rxzb08ebqoxjm/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een epic fail van een mage die lekker met arcane resonance in de groep bleef staan bij Feng (en niet even, maar gewoon de hele tijd...) ging MSV allemaal snel neer. Totdat we bij WotE kwamen uiteraard :p Moet zeggen dat het nu wel beter ging. We kwamen onder de 10%. Belangrijker nog was dat we regelmatig nu wel alles op tijd bij titan gas neer hadden. Als dat nu gewoon altijd is in plaats van 2 van de 4 of zo is het een ruime kill. Had zelf als dps ook al m'n dances goed gedaan op de laatste try. Als alle melee nou even leert dansen in plaats van falen wordt het helemaal mooi :)

Goed om te zien dat 25m nog wat extra lootvoordeel krijgt :)

[ Voor 5% gewijzigd door IntToStr op 24-01-2013 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Kaap schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:36:
[...]

Nu nog de seperate lockouts terugbrengen zoals ze in Azie gedaan hebben *O*
Vraag mij af of blizzard dit gaat doen. Je zou dan namelijk eerst me de guild 25man kunnen omleggen en daarna makkelijker dan de 10man guilds de 10man hc bosses omleggen met je halve 25man gear. Zo haal je dubbele gear op in 1 week als 25man guild terwijl 10man guilds dit maar 1x kunnen. Niet dat het zo gek veel zou uitmaken op lange termijn voor 95% van de spelers maar voor top guilds zou dit wel een erg onfair systeem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb m'n eerste ranking behaald gisteren blijkt uit de logs *O*

Hebben we dat ook weer eens meegemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schaamteloze recruitmentpost :

Continuum op Bladefist is een 10man Guild die al jaren samen spelen op Bladefist.
We zijn begonnen met de Guild in het begin van TBC en hebben wel wat "guild name changes " gehad.
Verder zijn we een redelijke Casual Guild.

Op het moment zijn we bezig in HF om Garalon neer te krijgen.

WoW-Progress
27 Continuum (10) 6/6 2/6 19307 247.78

Eigenlijk zijn we op zoek naar alle classes ( Alliance ) we komen op het moment mensen tekort om alle 3 de dagen die we raiden te vullen, en vaak komt het dan op 2/3 dagen neer we raiden.
We beginnen altijd om 19:50 ( klaar staan bij de instance ) en we zorgen we om 20:00 binnen zijn en we stoppen ermee om 23:00.
Zoek je een gezellige casual guild die wel het 1 en ander wil voor elkaar krijgen dan ben je bij ons aan het juiste adres.
Je kan mij altijd poken voor info of naar onze guildsite gaan !
http://continuum.heavencore.co.uk/news.php

( nogmaals eenmalig weer een post ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ Mektheb: Foei! Maar toch succes met recruiten…!

@ Raidboekje: gister konden we zowaar om 20.38 beginnen met het pullen van de eerste boss. Als de baby van één van onze healers niet moeilijk ging doen was dat zelfs 20.30 geweest.

ToeS ging als een zonnetje, allemaal records verbroken en geen wipes. Vervolgens konden we HoF de eerste 3 bazen skippen met een lockout van onze lock (whatsinaname?). Bladelord ging zeer voorspoedig tot op 30% Hmr (offspec healing) z’n internet eruit knalde. Windbomb, BAM, weg raid!

Daarna Hmr als tank (minder laggevoelig met windbombs) en onze MT als offspec fury… Dat ging een stuk minder. Aggro problemen bij de pull zorgde voor veel wipes (Rightious Fury!! ;)). Nou is onze warrior MT hit en expertise capped en heeft een lekker itemlevel, aggro is zelden een probleem. Hmr heeft daar de gear nog niet voor, dus dat was ff wennen. Vooral onze DK ging vaak naar de grond.

Veel mensen hebben upgrades gepakt (ik de tier-chest), dus dat is gunstig! Buiten Bladelord om was het een ontzettend soepele raid, zo lust ik er meer!

Uiteindelijk wel vlak voor 23.00 HoF weten te clearen, zondag en maandag kunnen we dus volop progress raiden in MSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:48:

Daarna Hmr als tank (minder laggevoelig met windbombs) en onze MT als offspec fury… Dat ging een stuk minder. Aggro problemen bij de pull zorgde voor veel wipes (Rightious Fury!! ;)). Nou is onze warrior MT hit en expertise capped en heeft een lekker itemlevel, aggro is zelden een probleem. Hmr heeft daar de gear nog niet voor, dus dat was ff wennen. Vooral onze DK ging vaak naar de grond.

Veel mensen hebben upgrades gepakt (ik de tier-chest), dus dat is gunstig! Buiten Bladelord om was het een ontzettend soepele raid, zo lust ik er meer!
Bladelord is toch echt de enige boss waar het echt problemen oplevert... en sommige mensen zijn niet helemaal bekend met "wacht even 5 sec voordat hmr agro heeft" want all bij de pull zag ik sommige casts afgaan m.u.v. missdirect van Canardo!

Al met al ging hij wel neer en nam ik een stuk minder damage op Windlord p2 dan vorige keren! Wel weer leuk om al deze bosses snel te clearen al vallen de plate drops zeer tegen! Maar eens kijken of er een PUG inzit voor MSV want kan nog wel wat upgrades gebruiken... ( bijvoorbeeld een epic tank weapon.. )

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:52
voor mensen die achterlopen met gear is het extenden van een lockout natuurlijk niet bepaald een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
hmr schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:03:
[...]

Bladelord is toch echt de enige boss waar het echt problemen oplevert... en sommige mensen zijn niet helemaal bekend met "wacht even 5 sec voordat hmr agro heeft" want all bij de pull zag ik sommige casts afgaan m.u.v. missdirect van Canardo!

Al met al ging hij wel neer en nam ik een stuk minder damage op Windlord p2 dan vorige keren! Wel weer leuk om al deze bosses snel te clearen al vallen de plate drops zeer tegen! Maar eens kijken of er een PUG inzit voor MSV want kan nog wel wat upgrades gebruiken... ( bijvoorbeeld een epic tank weapon.. )
MSV puggen zou ik niet doen… Of kun je zondag en maandag niet raiden? :)
Buiten Bladelord ging het inderdaad prima. Was wat mij betreft een goede raid!

@ Joe: Klopt, maar op hmr na heeft niemand nog gear nodig van de eerste 3 bazen HoF. Omdat we maar maximaal 7,5 uur raidtijd per week hebben moet je ergens sjoemelen met je tijd…

Naar mijn mening is oefening op nieuwe bazen vaak belangrijker dan het beetje gear dat hier en daar gemist wordt. Gear komt vanzelf, helemaal als je gewoon netjes elke week valors capped en hier en daar een faction op revered brengt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

JoeBravo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:06:
voor mensen die achterlopen met gear is het extenden van een lockout natuurlijk niet bepaald een voordeel.
Moet daarbij inderdaad vermelden dat ik niet altijd braaf mijn daily's doe (i.v.m tijdgebrek , lfr lopen met main en alts en andere bezigheden). Al vind ik het natuurlijk jammer dat die eerste 3 bosses niet even meegepakt kunnen worden, scheelt namelijk niet meer dan een uurtje :D. Al mag ik natuurlijk niet klagen want ik heb wel heel ToES gecleared terwijl me gear misschien niet op niveau is. Hoop dat mijn speelstijl het af en toe goed maakt :>

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, was de guild in de eerste week raiden op de nieuwe server. Met een half nieuw team meteen weer terug op hetzelfde niveau als waar we november gestopt waren. De tweede week meteen een nieuwe boss dood (amber shaper) en gezien de tries op grand empress waarschijnlijk deze week weer een nieuwe boss.

Heroic modes zit er niet meer in deze tier vrees ik. We hebben nog een hele raid niet unlocked. Maar twee maanden terug zag het er naar uit dat er helemaal niet meer geraid zou worden.

Ik heb The Venture Co nog niet gemist. Ik doe gewoon nog dailies etc... met mensen van deze server via RealId. Ragnaros rocks!

En nog een healer en 2 ranged dps erbij en we kunnen 25 mans doen. Met als extra bonus vandaag het bericht dat je dan een hogere kans op betere gear krijgt. More Thunderforged please :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
25 man wat mis ik dat :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dat valt wel mee dan, want als je echt zo erg miste had je wel een 25m guild gestart of gejoined :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blistimo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:30:
[...]

Dat valt wel mee dan, want als je echt zo erg miste had je wel een 25m guild gestart of gejoined :P
Geloof er op mijn server bijna geen zitten. ( maar 1 volgens WoW-progress )
En zomaar ergens heen Migrate doe ik ook niet zomaar ;).

Mijn laatste 25man guild was in Wotlk.

Verder een guild starte neeeeh dat is niets voor mij ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 24-01-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Gister lopen falen op Vizier zorlok heroic terwijl we toch al op 11/16 hc zitten. Attenuation blijkt ons toch wat te machtig. Teveel random deaths. Wat mij erg stoort is dat het net lijkt alsof de discs geen accurate representatie geven van de hitbox en ik speel toch echt maar met20ms latency. Uiteindelijk kwamen we er achter dat het veiliger is om aan de 'voorkant' of wel dichter bij de discs die op je af komen te blijven. Ook lijk je ze daar bijna te raken pak je geen dmg terwijl als je te dichtbij de discs achter je komt opeens dood gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mektheb schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:45:
Maak daar maar 0 van Mek :'(
Guild is begin December gestopt met raiden. Recruiting was een ramp, hadden 11 healers met de start van MoP en eindigden met 3 (veel mensen gestopt of gewoon niet meer komen opdagen). En tot overmaat van ramp wilden een aantal "rebellen" een eigen 10 man gaan beginnen omdat men aan de skill van sommige mensen twijfelden. 10 mans guild die ze hebben gemaakt is ook alweer over de kop zonder een nieuwe progress kill. 8)7

Zelf ook maar gestopt met raiden en zoeken naar een andere 25 mans progress guild. Nog wel geapplied bij een 3 daags raiding guild. Maar die vroegen 100% attendance, hadden net een andere Holydin gerecruit en zatten al met 8-9 healers :X . Als je dan gewend bent om 5 dagen te raiden, en je gaat terug naar 1-2 zag ik niet zo zitten dus maar bedankt.

Voorlopig maar lekker social, wat gold verdienen en hopen op Mimi's Head of Invincible op de BMAH ;)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

Gisteren iets vreemds met mijn mage.....heb standaard een epic wand en een epic offhand als wapens (weet de exacte namen niet hoor). Kijk ik gisteren naar mijn stats staat er bij dmg 4-5....wth??
Reload gedaan werkte niet....spel opnieuw starten werkte niet...computer rebooten hielp ook niks.
Ga ik naar traineedummie om te kijken wat mn dmg was....30k...WTF? Normaal zit ik rond de 55....nog laag met 474 ilvl maar goed....rotation problemen....denk ik koop maar ff een blue staff en wat denk je 45/50k dmg....zijn wands en offhands niks meer waard voor mages ofzo??? Of heb ik een mayor bugg in mn wapens ofzo....

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Mektheb schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:45:
[...]

En zomaar ergens heen Migrate doe ik ook niet zomaar ;).

Mijn laatste 25man guild was in Wotlk.

Verder een guild starte neeeeh dat is niets voor mij ;)
Dat zeg ik, dan mis je het dus niet zo heel erg :>

Ik vind het grappig om te zien hoeveel mensen zogenaamd enorm balen van 10m raiding, dat 25m raiding zo ontzettend veel leuker is, om er dan vervolgens zelf totaal geen enkele effort in te stoppen om daadwerkelijk een 25m raid te starten. Iets met verantwoordelijk zijn voor je eigen game plezier. En vooral het gebrek daarvan.

k durf te wedden dat als iedereen die zegt 25m raiding veel leuker te vinden dan 10m, samen een raidgroup/ guild opstarten voor een 25m raid, dat er dan net zoveel 25m als 10m guilds zouden zijn. Maar uiteindelijk kiezen veel mensen voor de weg van de minste weerstand, of -terecht- voor hun sociale contacten.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Donnas-A schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:18:
Gisteren iets vreemds met mijn mage.....heb standaard een epic wand en een epic offhand als wapens (weet de exacte namen niet hoor). Kijk ik gisteren naar mijn stats staat er bij dmg 4-5....wth??
Reload gedaan werkte niet....spel opnieuw starten werkte niet...computer rebooten hielp ook niks.
Ga ik naar traineedummie om te kijken wat mn dmg was....30k...WTF? Normaal zit ik rond de 55....nog laag met 474 ilvl maar goed....rotation problemen....denk ik koop maar ff een blue staff en wat denk je 45/50k dmg....zijn wands en offhands niks meer waard voor mages ofzo??? Of heb ik een mayor bugg in mn wapens ofzo....
Heb je die wand getransmogged? En dat per ongeluk verkeerdom gedaan? Dus dat je ipv de looks van een lvl 60 wand op de stats van een 476 wand het andersom hebt gedaan?

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Blistimo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:20:
[...]

Heb je die wand getransmogged? En dat per ongeluk verkeerdom gedaan? Dus dat je ipv de looks van een lvl 60 wand op de stats van een 476 wand het andersom hebt gedaan?
Nou nee? Ik heb de wand geloof ik gehaald in LFR en heb er verder nooit iets aan gedaan :(
Dit is ook echt de 1ste keer dat het mij opvalt hoor....ik snap er niets van...
Want doe ik mn blauwe staff equipen zit ik rond de 1500/3500 dmg dus daar is niks mis...
Het ligt echt aan mijn wand en offhand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Helaas ben je met je staff equipped uitgelogd, je profile laat verder niks raars zien.

Was je ook niet vlak daarvoor ge-Spirit ressed? Dus dat je de -75% stats debuff had?

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Nee want ik heb voor de raid staan switchen en checken tussen mijn wapens bij de trainees in Oggrimar.
Na de raid heb ik verder niet meer gekeken en heb mijn staff maar equipped gelaten!
Baal er echt van en zal vanavond nog maar even bekijken waar dit aan ligt :(

Zie trouwens dat mijn charname hier verkeerd staat....

Is namelijk: Bacoo op Emerald Dream :)
Dan zie je de staff die ik bedoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blistimo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:19:
[...]

Dat zeg ik, dan mis je het dus niet zo heel erg :>

Ik vind het grappig om te zien hoeveel mensen zogenaamd enorm balen van 10m raiding, dat 25m raiding zo ontzettend veel leuker is, om er dan vervolgens zelf totaal geen enkele effort in te stoppen om daadwerkelijk een 25m raid te starten. Iets met verantwoordelijk zijn voor je eigen game plezier. En vooral het gebrek daarvan.

k durf te wedden dat als iedereen die zegt 25m raiding veel leuker te vinden dan 10m, samen een raidgroup/ guild opstarten voor een 25m raid, dat er dan net zoveel 25m als 10m guilds zouden zijn. Maar uiteindelijk kiezen veel mensen voor de weg van de minste weerstand, of -terecht- voor hun sociale contacten.
Ja dat is het ook :), 3 dagen raiden lukt me net ( meestal 2 ) ik heb niet eens de tijd meer om daily's te doen ja 1/2 dagen per week.
Maar ach dat hoort er bij ;).

Ben het wel met je eens, als je het echt wil kan je het ECHT laten gebeuren.
Laat ik het herstellen : 25man lijkt me nog steeds veel leuker dan 10 !
Zertaxka schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:10:
[...]

Maak daar maar 0 van Mek :'(
Guild is begin December gestopt met raiden. Recruiting was een ramp, hadden 11 healers met de start van MoP en eindigden met 3 (veel mensen gestopt of gewoon niet meer komen opdagen). En tot overmaat van ramp wilden een aantal "rebellen" een eigen 10 man gaan beginnen omdat men aan de skill van sommige mensen twijfelden. 10 mans guild die ze hebben gemaakt is ook alweer over de kop zonder een nieuwe progress kill. 8)7

Zelf ook maar gestopt met raiden en zoeken naar een andere 25 mans progress guild. Nog wel geapplied bij een 3 daags raiding guild. Maar die vroegen 100% attendance, hadden net een andere Holydin gerecruit en zatten al met 8-9 healers :X . Als je dan gewend bent om 5 dagen te raiden, en je gaat terug naar 1-2 zag ik niet zo zitten dus maar bedankt.

Voorlopig maar lekker social, wat gold verdienen en hopen op Mimi's Head of Invincible op de BMAH ;)
Zo'n flauw vermoeden had ik al, dat is jammer echt jammer.
Met name dat jullie het toch wel goeie spelers hadden, maar als ze niet op komen dagen nieuwe recruits dan werkt het ook niet.

[ Voor 35% gewijzigd door Mektheb op 24-01-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@brainscrewer, dank je. Mocht er iemand nog andere realms weten, laat het even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Donnas-A schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:31:
Nee want ik heb voor de raid staan switchen en checken tussen mijn wapens bij de trainees in Oggrimar.
Na de raid heb ik verder niet meer gekeken en heb mijn staff maar equipped gelaten!
Baal er echt van en zal vanavond nog maar even bekijken waar dit aan ligt :(

Zie trouwens dat mijn charname hier verkeerd staat....

Is namelijk: Bacoo op Emerald Dream :)
Dan zie je de staff die ik bedoel
Ja, zover was ik al gekomen; guild roster van je Death Knight doorspit naar mages die met Baco beginnen, et voila! Het zou wel een heel rare bug zijn als je een wand met hogere stats equipt en vervolgens een DPSloss ziet ontstaan. Is die wand ook 100% repaired?

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:46:
Avond,

Ik heb mijn main op Hoamarush (pvp, horde) zitten maar die server is bijna uitgestorven. Daarom heb ik een tijd terug wat alts aangemaakt op Aszune (normal, alliance). Toentertijd zaten hier ook nog twee andere tweakers maar die zijn inmiddels al een tijdje niet meer online geweest (ik ben er zelf ook tussenuit geweest. Aszune is verder een leuke server, goede Alliance/Horde balans (40/60) lekker druk in de major cities en altijd genoeg te beleven. Mocht je nog niets gevonden hebben dan kun je het hier altijd proberen (PM me maar als je interesse hebt om samen te lvlen o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Blistimo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:34:
[...]

Ja, zover was ik al gekomen; guild roster van je Death Knight doorspit naar mages die met Baco beginnen, et voila! Het zou wel een heel rare bug zijn als je een wand met hogere stats equipt en vervolgens een DPSloss ziet ontstaan. Is die wand ook 100% repaired?
Ja nou dat lijkt mij dus ook een rare bug ja! De wand is zeker 100% repaired.
Mocht ik het vanavond nog hebben maar ik wel een ticket en w8 wel op een GM want dit kan gewoon niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:58
JimDB schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:57:
[...]

Maygos op 90 is een erg makkelijk solo, zelfs het draak gedeeltje is niet meer lastig.

Laatste paar keer op destro gedaan, telkens tussen de 5 en 10% left op de boss naar P3.
Draak gedeelte is gewoon de heal spammen zodat je deze max stacked, dan outheal je de boss zijn damage zolang je niet in de electriciteit blijft staan. verder met 1112 stacks bouwen en klaar.

Gister als Affli was helemaal leuk, kwam P3 in, en de boss stond op 1HP, deed zijn toespraakje aan de start van P3 en viel dood neer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Donnas-A schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:44:
[...]

Ja nou dat lijkt mij dus ook een rare bug ja! De wand is zeker 100% repaired.
Mocht ik het vanavond nog hebben maar ik wel een ticket en w8 wel op een GM want dit kan gewoon niet |:(
Ik weet dat er voor Demon Locks een wand bug is/was (weet niet of die in 5.1 of 5.2 gefixt wordt) waar door ie autoshoot aanzet in demon form, en dit is nogal een flinke DPS loss, check dus ff of je op je mage niet per ongeluk auto shoot gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Dennism schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:25:
[...]

Ik weet dat er voor Demon Locks een wand bug is/was (weet niet of die in 5.1 of 5.2 gefixt wordt) waar door ie autoshoot aanzet in demon form, en dit is nogal een flinke DPS loss, check dus ff of je op je mage niet per ongeluk auto shoot gebruikt.
Nee autoshoot heb ik altijd uitstaan....bij elke char die ik heb....ik vind dat zo bloedirritant!
Ik zal het vanavond als ik thuis ben even checken!
Als het verholpen is laat ik het weten....als ik een gm heb moeten inschakelen post ik dat hier ook wel ff :-) Ben echt benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:44:
[...]

Ik heb mijn main op Hoamarush (pvp, horde) zitten maar die server is bijna uitgestorven.
Ahhh dat was mijn eerste server waar ik ooit op gespeeld heb, All the way back from lvl1-lvl60 en knallen maar in vanilla tijd. Ooit gehoord van de guild Gallium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistymo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:09:
[...]

Ahhh dat was mijn eerste server waar ik ooit op gespeeld heb, All the way back from lvl1-lvl60 en knallen maar in vanilla tijd. Ooit gehoord van de guild Gallium?
Was dat geen alliance guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:29
Zelfs als je er effort in stopt dan is het gewoon vele malen moeilijker geworden sinds cata om een 25 raiding team op te zetten en genoeg recruitment te hebben: het doodgaan van 25 man raiding guilds is heel simpel vooral te wijten aan de enkele lockout en het boosten van 10 man loot, vooral dat laatste (helaas zijn er ook veel goede spelers die toch voor de paarse pixeltjes spelen).
Persoonlijk hoop ik op een revival van 25 man (net als in korea) door terug te gaan naar aparte lockouts en/of gear verschillen tussen 10 en 25 man (blizzard gaat iig weer die richting op met 5.2).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
GoTCoast schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:40:
[...]

:w Hallo nog iemand van Anachronos.
Horde of Alliance? Zwerf er zelf ook rond ja.
Dood is die wel ja, maar gewoon leuke guild. Wel van plan om andere server te zoeken (dus ook maar een andere leuke guild :( )
Op Anachronos heb ik 9 alliance chars en eentje horde (85 rogue), die laatste puur om m'n alliance buddies te pesten wanneer mogelijk. })

Maar tegenwoordig zit ik 99% van de tijd op Sylvanas (alliance), dit keer dus een PvP server en opnieuw begonnen daar met een bekende waar ik op Anachronos PvP mee speelde. Sylvans is lekker druk, dat geeft weer dat actieve gevoel zoals je had in het begin op Anachronos. De levendigheid is veel leuker om te spelen, niet dat je in SWC zo goed als alleen aanwezig bent in de AH. :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hele avond bezig geweest met battle grounds spammen voor de legendary quest line -O-

Wat een gedoe zeg en wat zuigt de alliance blijkbaar. De eerste ging nog wel, maar de tweede die je moet (iets met mijnkarretjes) blijkt echt een drama. Keer of 8 geprobeerd, maar telkens verloren :(

Ik geef op voor vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Nee was een top 3 Horde guild tot en met Sunwell :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
IntToStr schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:16:
Hele avond bezig geweest met battle grounds spammen voor de legendary quest line -O-

Wat een gedoe zeg en wat zuigt de alliance blijkbaar. De eerste ging nog wel, maar de tweede die je moet (iets met mijnkarretjes) blijkt echt een drama. Keer of 8 geprobeerd, maar telkens verloren :(

Probeer het wanneer je kan eens later in de nacht, dan zijn er er aan beide kanten vaak veel bots waardoor overwinnningen vrij makkelijk gepakt worden.

Of maak een guild 5 mans premade. Als je met een aantal gegearde mensen gaat + TS/Vent kan je met 5 man snel de overhand krijgen tov 10 randoms omdat jouw kant dan maar 5 randoms heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Dennism schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:22:
[...]
Of maak een guild 5 mans premade. Als je met een aantal gegearde mensen gaat + TS/Vent kan je met 5 man snel de overhand krijgen tov 10 randoms omdat jouw kant dan maar 5 randoms heeft.
Of je doet niet als cheat(=storm)scale, gebruik AV-enabler om gewoon met 9-10 in dezelfde BG te komen
Maar ik begrijp je frustratie over die BG. Verveelde me zo gigantisch dat ik samen met een maatje BG's in dook. Na 5 potjes maar de BG geleaved en wat dungeons gedaan om af te koelen.
De tempel gaat inderdaad nog wel (50/50), maar mines is inderdaad een ramp.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af, zitten er eigenlijk mensen van de alliance op Alonsus hiero?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:02
IntToStr schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:16:

Is standaard hoor, ik dacht ooit eens slim te zijn en dan maar met mijn horde chars (zelfde server) de battlegrounds in te gaan want alliance verloor altijd. Wat krijg je dan, geen potje gewonnen met de horde :P ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap