Zie ik een vendor die rep nodig heeft van de nieuwe instance?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zie ik een vendor die rep nodig heeft van de nieuwe instance?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Dan kun je beter per battlegroep zoeken op een goede horde/ ally balance... Battlegrounds, arena enzo worden voor zover ik weet nog steeds per battlegroep geregeld.Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:49:
Hallo iedereen,
Ik heb altijd Horde op Ragnaros gespeeld maar wil nu een reroll doen naar Ally doen en helemaal kaal opnieuw beginnen. Wat denken jullie dat de beste pvp server voor Ally is? wil het liefst wel een beetje een 50/50 ratio hebben
Iets zegt me dat je die rep sneller bij elkaar hebt dan je VP kan verzamelen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
[ Voor 8% gewijzigd door Demoric op 23-01-2013 15:23 ]
Die mount drops zijn echt het meest random in heel wow, er zijn mensen die na 500 runs Anzu nog steeds niet hebben terwijl er mensen zijn die hem verdorie bij de eerste run te pakken hebbenjunglebeast schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:10:
[afbeelding]
Sommige mensen hebben ook echt alle geluk...
Je staat uitlogd in PvP gear, maar ik ga ervan uit dat je ook al wat PvE gear verzamelt hebt ?williammorren schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:20:
Iemand die nog een tg fury warrior kan gebruiken in zen (normal)raids?
Onze guild komt er gewoon niet toe, en wil nu wel is een raid meegemaakt hebben. (lfr gedaan maar is niet hetzelfde denk ik)
http://eu.battle.net/wow/.../balnazzar/Fogof/advanced
Solo je dat nou ?junglebeast schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:10:
[afbeelding]
Sommige mensen hebben ook echt alle geluk...
Zoals je zelf al zegt: met het pvp gear ga je nooit aan de hit en expertise cap geraken, zelfs niet met Malevolent gear. En indien je gaat regemmen en enchanten zal je dat iedere keer weer moeten doen als je switchtBlistimo schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:42:
De huidige generatie PvP gear is anders zo slecht nog niet hoor. De epic pieces zijn van hetzelfde gearniveau als de HoF en ToES LFR items. Als je serieus genomen wilt worden door een PvE guild zul je uiteindelijk wel aan hitcaps en dergelijke moeten komen, en zal enchanting en gemming dus anders zijn dan de gear waarin william is uitgelogd. Maar verder zou ik zeggen dat Fogof zonder problemen normal MSV en HoF in moet kunnen. Regem naar PvE gems en 2 PvE trinkets, done!
Dat moet normaal gezien wel voldoende zijn, vind je geen mensen in trade chat of voor Orgrimmar die je willen meenemen ?williammorren schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:41:
heb heroicdungeon gear, enkele lfr stukken en golden lotus ring en shoulders.
weet niet of dat voldoende is
Verwijderd
Malygos is solobaar, eigenlijk heel makkelijk alleen wat oefenen met de drake.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:41:
[...]
Eerste keer dat ik hem solode kreeg ik ook meteen de mount
Maar dus ook voor een Mage ?, want als hij met 20K hit elke keer is het feestje gauw afgelopenVerwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:41:
[...]
Eerste keer dat ik hem solode kreeg ik ook meteen de mount
Het moeilijkste deel van de solo is dat met de draak, het deel ervoor is easyMektheb schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:55:
[...]
Maar dus ook voor een Mage ?, want als hij met 20K hit elke keer is het feestje gauw afgelopen
OkJimDB schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:57:
[...]
Het moeilijkste deel van de solo is dat met de draak, het deel ervoor is easy
[ Voor 32% gewijzigd door Blistimo op 23-01-2013 17:09 ]
Dat zou indd ook kunnen, net weer even gespeeld, maar in elke stad lopen wel 10 horde rond.Blistimo schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:01:
Pardon? Was Stormscale niet één van de grootste PvP servers? Lijkt me sterk dat die nu ineens dood is...
--edit--
Ah, voor alliance misschien. Schijnt een nogal Horde-overlopen server te zijn, vandaar.
Hmmm toch wel 502 LFR dus.. en een nieuwe 'inbetween' level tussen normal en heroic.. thunderforgedYou’ll now see a 5.2 raid item of LFR quality at item level 502, the same item in Normal quality at item level 522, the item in Normal Thunderforged quality at item level 528, the Heroic version of the item at level 535, and the Heroic Thunderforged version of the item at level 541.
Blij dat ze eindelijk wat proberen voor de mensen die van 25-man raiding houden. Voelt tenminste echt aan alsof ik met een raid ben, een grotere community, i.p.v. een klein groepje bekenden.Coming to the PTR in the near future will be a new designation of item type in Normal and Heroic raids for non-tier pieces. Each 5.2 raid boss will have a chance of dropping this new designation of a particular item that’s 6 item levels higher than their counterparts. These higher quality versions will be called “Thunderforged”. This means that there will be five variations of some items. You’ll now see a 5.2 raid item of LFR quality at item level 502, the same item in Normal quality at item level 522, the item in Normal Thunderforged quality at item level 528, the Heroic version of the item at level 535, and the Heroic Thunderforged version of the item at level 541.
This new item designation is being added for a couple reasons, but first and foremost to make loot drops more interesting overall, especially after you have earlier bosses in Throne of Thunder on farm. As you’re working on progression, those first few bosses can now continue to provide a chance at upgrades, making repeated kills potentially more exciting and rewarding. Those additional upgrades can then help to slowly raise power, and boost you over whatever progression roadblock you may hit.
We’ve also received a lot of feedback regarding 25-player raids, and have been looking for ways to address some concerns. Ever since we changed 10-player raids to drop the same item level as 25s, we’ve seen a steady decline in 25-player raiding. This isn’t surprising. A 25-player raid takes an extra level of logistical commitment for the officers of those groups. It’s unfortunately easy for a 25-player guild to collapse down into a 10-player guild, but very unlikely for the opposite to happen. However, we like 25-player raiding and don’t want to see it go away. Like many players, we love the epic feeling that comes with banding together more massive groups to battle powerful foes, we love that there’s opportunity for those groups to try out new players or unusual comps without causing a huge burden, and we want to support the larger raiding guilds. That said, we’re also concerned that over-rewarding the 25-player guilds—if, for example, we went back to a higher item level across the board for 25s, as was the case for Icecrown Citadel—would feel like a slap in the face to the many 10-player raiders out there, who are the majority of our Normal and Heroic raiders.
To attempt to navigate this minefield, we’re going to try having Thunderforged items drop more frequently in 25-player raids. They’ll be somewhat rare in both cases compared to the standard versions that’ll drop, but they’ll be even rarer in 10s. Overall, a 25-player group will be more likely to end up with a slightly higher item level after several weeks of raiding.
It’s important to keep in mind that this only affects 10- and 25-player Normal and Heroic raids, and tier-15 armor pieces won’t be available in Thunderforged quality at all. We’re curious to hear your thoughts about these changes, and what you think once you begin seeing them on the PTR.
In die tijd die we nog hebben dus nog aantal drops scoren en dan hoef ik met 5.2 iig niet LFR in!Sabrac schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:17:
[...]
Hmmm toch wel 502 LFR dus.. en een nieuwe 'inbetween' level tussen normal en heroic.. thunderforged
[ Voor 46% gewijzigd door JBplap op 23-01-2013 18:41 ]
je hoeft LFR misschien niet te doen voor de gear, maar voor de nieuwe sigils die je nodig hebt in de legendary quest chain... misschien welJBplap schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:36:
[...]
In die tijd die we nog hebben dus nog aantal drops scoren en dan hoef ik met 5.2 iig niet LFR in!
Eerste keer dat ik een nieuwe tier ga meemaken, ben heel benieuwd
Heb ICC geraid (vlak daarvoor gestart met WoW) en vervolgens cata geskipped.
^^
25 man vind ik dus echt niks aan
Teveel random shit, meer kans op mensen met real life shit etc.
Meer frame drops, meer kans op fuckups en nog moeilijker om echt kwalitatief gelijke mensen te vinden.
Zelfs in 10 man zit er soms al wel 20% verschil in -_-
Ik blijf het liefst gewoon 10man met een roster van 10/11 runnen
Ook in ICC (mijn enige andere raid ervaring) vond ik 10 man leuker dan 25man.
NahSabrac schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:00:
[...]
je hoeft LFR misschien niet te doen voor de gear, maar voor de nieuwe sigils die je nodig hebt in de legendary quest chain... misschien wel
Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
Verwachting is eerder Maart / April geloof ik..Freaky Maus schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:35:
Zo, lvl 85 met m'n warlock. Nu nog het laatste MoP gedeelte voor patch 5.2. Verwachting is half februari?
@Spoek, geen idee eigenlijk. Wel weet ik dat Anachronos vrij dood is, dus die niet.
Freaky Maus schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:35:
Zo, lvl 85 met m'n warlock. Nu nog het laatste MoP gedeelte voor patch 5.2. Verwachting is half februari?
@Spoek, geen idee eigenlijk. Wel weet ik dat Anachronos vrij dood is, dus die niet.
Hahaha thanks voor de no-goFreaky Maus schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:35:
Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2013 00:48 ]
Draenor, duidelijk....Spoek schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:07:
Even een korte vraag tussendoor. Ik zit (zoals sommige van jullie wel weten) op Stormscale horde side. Nou is dat een die hard PvP server en ik ben eigenlijk meer PvE gericht, geen idee waarom ik toen der tijd niet voor een normal server koos. Welke server zouden jullie adviseren voor mij? Horde, PvE actief, leuke raid guilds etc etc.
Ik speel zelf op Doomhammer, redelijk veel Nederlandstalige guilds, maar echt druk? Niet echt..Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:46:
Avond,
Ik ben op zoek naar een wat drukke realm pvp/pve maakt mij niet uit. Liefst engels/nederlands. Zit momenteel op een realm met alleen maar polen en turken, en gebeurt voor de rest weinig.
Ik raid zo af en toe, pvp af en toe. Ben dus beetje een casual speler, ben 37 dus ben ook wel een beetje op zoek naar een volwassen sfeer ingame.
hebben jullie misschien wat suggesties?
[ Voor 5% gewijzigd door IntToStr op 24-01-2013 08:36 ]
Vraag mij af of blizzard dit gaat doen. Je zou dan namelijk eerst me de guild 25man kunnen omleggen en daarna makkelijker dan de 10man guilds de 10man hc bosses omleggen met je halve 25man gear. Zo haal je dubbele gear op in 1 week als 25man guild terwijl 10man guilds dit maar 1x kunnen. Niet dat het zo gek veel zou uitmaken op lange termijn voor 95% van de spelers maar voor top guilds zou dit wel een erg onfair systeem zijn.Kaap schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:36:
[...]
Nu nog de seperate lockouts terugbrengen zoals ze in Azie gedaan hebben
Bladelord is toch echt de enige boss waar het echt problemen oplevert... en sommige mensen zijn niet helemaal bekend met "wacht even 5 sec voordat hmr agro heeft" want all bij de pull zag ik sommige casts afgaan m.u.v. missdirect van Canardo!hulkie schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:48:
Daarna Hmr als tank (minder laggevoelig met windbombs) en onze MT als offspec fury… Dat ging een stuk minder. Aggro problemen bij de pull zorgde voor veel wipes (Rightious Fury!!). Nou is onze warrior MT hit en expertise capped en heeft een lekker itemlevel, aggro is zelden een probleem. Hmr heeft daar de gear nog niet voor, dus dat was ff wennen. Vooral onze DK ging vaak naar de grond.
Veel mensen hebben upgrades gepakt (ik de tier-chest), dus dat is gunstig! Buiten Bladelord om was het een ontzettend soepele raid, zo lust ik er meer!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
MSV puggen zou ik niet doen… Of kun je zondag en maandag niet raiden?hmr schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:03:
[...]
Bladelord is toch echt de enige boss waar het echt problemen oplevert... en sommige mensen zijn niet helemaal bekend met "wacht even 5 sec voordat hmr agro heeft" want all bij de pull zag ik sommige casts afgaan m.u.v. missdirect van Canardo!
Al met al ging hij wel neer en nam ik een stuk minder damage op Windlord p2 dan vorige keren! Wel weer leuk om al deze bosses snel te clearen al vallen de plate drops zeer tegen! Maar eens kijken of er een PUG inzit voor MSV want kan nog wel wat upgrades gebruiken... ( bijvoorbeeld een epic tank weapon.. )
Moet daarbij inderdaad vermelden dat ik niet altijd braaf mijn daily's doe (i.v.m tijdgebrek , lfr lopen met main en alts en andere bezigheden). Al vind ik het natuurlijk jammer dat die eerste 3 bosses niet even meegepakt kunnen worden, scheelt namelijk niet meer dan een uurtjeJoeBravo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:06:
voor mensen die achterlopen met gear is het extenden van een lockout natuurlijk niet bepaald een voordeel.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Dat valt wel mee dan, want als je echt zo erg miste had je wel een 25m guild gestart of gejoinedMektheb schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:25:
25 man wat mis ik dat :<
Geloof er op mijn server bijna geen zitten. ( maar 1 volgens WoW-progress )Blistimo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:30:
[...]
Dat valt wel mee dan, want als je echt zo erg miste had je wel een 25m guild gestart of gejoined
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 24-01-2013 11:46 ]
Maak daar maar 0 van MekMektheb schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:45:
Geloof er op mijn server bijna geen zitten. ( maar 1 volgens WoW-progress )
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Dat zeg ik, dan mis je het dus niet zo heel ergMektheb schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:45:
[...]
Geloof er op mijn server bijna geen zitten. ( maar 1 volgens WoW-progress )
En zomaar ergens heen Migrate doe ik ook niet zomaar.
Mijn laatste 25man guild was in Wotlk.
Verder een guild starte neeeeh dat is niets voor mij
Heb je die wand getransmogged? En dat per ongeluk verkeerdom gedaan? Dus dat je ipv de looks van een lvl 60 wand op de stats van een 476 wand het andersom hebt gedaan?Donnas-A schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:18:
Gisteren iets vreemds met mijn mage.....heb standaard een epic wand en een epic offhand als wapens (weet de exacte namen niet hoor). Kijk ik gisteren naar mijn stats staat er bij dmg 4-5....wth??
Reload gedaan werkte niet....spel opnieuw starten werkte niet...computer rebooten hielp ook niks.
Ga ik naar traineedummie om te kijken wat mn dmg was....30k...WTF? Normaal zit ik rond de 55....nog laag met 474 ilvl maar goed....rotation problemen....denk ik koop maar ff een blue staff en wat denk je 45/50k dmg....zijn wands en offhands niks meer waard voor mages ofzo??? Of heb ik een mayor bugg in mn wapens ofzo....
Nou nee? Ik heb de wand geloof ik gehaald in LFR en heb er verder nooit iets aan gedaanBlistimo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:20:
[...]
Heb je die wand getransmogged? En dat per ongeluk verkeerdom gedaan? Dus dat je ipv de looks van een lvl 60 wand op de stats van een 476 wand het andersom hebt gedaan?
Ja dat is het ookBlistimo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:19:
[...]
Dat zeg ik, dan mis je het dus niet zo heel erg
Ik vind het grappig om te zien hoeveel mensen zogenaamd enorm balen van 10m raiding, dat 25m raiding zo ontzettend veel leuker is, om er dan vervolgens zelf totaal geen enkele effort in te stoppen om daadwerkelijk een 25m raid te starten. Iets met verantwoordelijk zijn voor je eigen game plezier. En vooral het gebrek daarvan.
k durf te wedden dat als iedereen die zegt 25m raiding veel leuker te vinden dan 10m, samen een raidgroup/ guild opstarten voor een 25m raid, dat er dan net zoveel 25m als 10m guilds zouden zijn. Maar uiteindelijk kiezen veel mensen voor de weg van de minste weerstand, of -terecht- voor hun sociale contacten.
Zo'n flauw vermoeden had ik al, dat is jammer echt jammer.Zertaxka schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:10:
[...]
Maak daar maar 0 van Mek![]()
Guild is begin December gestopt met raiden. Recruiting was een ramp, hadden 11 healers met de start van MoP en eindigden met 3 (veel mensen gestopt of gewoon niet meer komen opdagen). En tot overmaat van ramp wilden een aantal "rebellen" een eigen 10 man gaan beginnen omdat men aan de skill van sommige mensen twijfelden. 10 mans guild die ze hebben gemaakt is ook alweer over de kop zonder een nieuwe progress kill.
Zelf ook maar gestopt met raiden en zoeken naar een andere 25 mans progress guild. Nog wel geapplied bij een 3 daags raiding guild. Maar die vroegen 100% attendance, hadden net een andere Holydin gerecruit en zatten al met 8-9 healers. Als je dan gewend bent om 5 dagen te raiden, en je gaat terug naar 1-2 zag ik niet zo zitten dus maar bedankt.
Voorlopig maar lekker social, wat gold verdienen en hopen op Mimi's Head of Invincible op de BMAH
[ Voor 35% gewijzigd door Mektheb op 24-01-2013 12:38 ]
Ja, zover was ik al gekomen; guild roster van je Death Knight doorspit naar mages die met Baco beginnen, et voila! Het zou wel een heel rare bug zijn als je een wand met hogere stats equipt en vervolgens een DPSloss ziet ontstaan. Is die wand ook 100% repaired?Donnas-A schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:31:
Nee want ik heb voor de raid staan switchen en checken tussen mijn wapens bij de trainees in Oggrimar.
Na de raid heb ik verder niet meer gekeken en heb mijn staff maar equipped gelaten!
Baal er echt van en zal vanavond nog maar even bekijken waar dit aan ligt
Zie trouwens dat mijn charname hier verkeerd staat....
Is namelijk: Bacoo op Emerald Dream
Dan zie je de staff die ik bedoel
Verwijderd
Ik heb mijn main op Hoamarush (pvp, horde) zitten maar die server is bijna uitgestorven. Daarom heb ik een tijd terug wat alts aangemaakt op Aszune (normal, alliance). Toentertijd zaten hier ook nog twee andere tweakers maar die zijn inmiddels al een tijdje niet meer online geweest (ik ben er zelf ook tussenuit geweest. Aszune is verder een leuke server, goede Alliance/Horde balans (40/60) lekker druk in de major cities en altijd genoeg te beleven. Mocht je nog niets gevonden hebben dan kun je het hier altijd proberen (PM me maar als je interesse hebt om samen te lvlen o.i.d.)Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:46:
Avond,
Ik ben op zoek naar een wat drukke realm pvp/pve maakt mij niet uit. Liefst engels/nederlands. Zit momenteel op een realm met alleen maar polen en turken, en gebeurt voor de rest weinig.
Ik raid zo af en toe, pvp af en toe. Ben dus beetje een casual speler, ben 37 dus ben ook wel een beetje op zoek naar een volwassen sfeer ingame.
hebben jullie misschien wat suggesties?
Ja nou dat lijkt mij dus ook een rare bug ja! De wand is zeker 100% repaired.Blistimo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:34:
[...]
Ja, zover was ik al gekomen; guild roster van je Death Knight doorspit naar mages die met Baco beginnen, et voila! Het zou wel een heel rare bug zijn als je een wand met hogere stats equipt en vervolgens een DPSloss ziet ontstaan. Is die wand ook 100% repaired?
Maygos op 90 is een erg makkelijk solo, zelfs het draak gedeeltje is niet meer lastig.JimDB schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:57:
[...]
Het moeilijkste deel van de solo is dat met de draak, het deel ervoor is easy
Ik weet dat er voor Demon Locks een wand bug is/was (weet niet of die in 5.1 of 5.2 gefixt wordt) waar door ie autoshoot aanzet in demon form, en dit is nogal een flinke DPS loss, check dus ff of je op je mage niet per ongeluk auto shoot gebruikt.Donnas-A schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:44:
[...]
Ja nou dat lijkt mij dus ook een rare bug ja! De wand is zeker 100% repaired.
Mocht ik het vanavond nog hebben maar ik wel een ticket en w8 wel op een GM want dit kan gewoon niet
Nee autoshoot heb ik altijd uitstaan....bij elke char die ik heb....ik vind dat zo bloedirritant!Dennism schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:25:
[...]
Ik weet dat er voor Demon Locks een wand bug is/was (weet niet of die in 5.1 of 5.2 gefixt wordt) waar door ie autoshoot aanzet in demon form, en dit is nogal een flinke DPS loss, check dus ff of je op je mage niet per ongeluk auto shoot gebruikt.
Ahhh dat was mijn eerste server waar ik ooit op gespeeld heb, All the way back from lvl1-lvl60 en knallen maar in vanilla tijd. Ooit gehoord van de guild Gallium?Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:44:
[...]
Ik heb mijn main op Hoamarush (pvp, horde) zitten maar die server is bijna uitgestorven.
Verwijderd
Was dat geen alliance guild?Mistymo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:09:
[...]
Ahhh dat was mijn eerste server waar ik ooit op gespeeld heb, All the way back from lvl1-lvl60 en knallen maar in vanilla tijd. Ooit gehoord van de guild Gallium?
Zelfs als je er effort in stopt dan is het gewoon vele malen moeilijker geworden sinds cata om een 25 raiding team op te zetten en genoeg recruitment te hebben: het doodgaan van 25 man raiding guilds is heel simpel vooral te wijten aan de enkele lockout en het boosten van 10 man loot, vooral dat laatste (helaas zijn er ook veel goede spelers die toch voor de paarse pixeltjes spelen).Ik vind het grappig om te zien hoeveel mensen zogenaamd enorm balen van 10m raiding, dat 25m raiding zo ontzettend veel leuker is, om er dan vervolgens zelf totaal geen enkele effort in te stoppen om daadwerkelijk een 25m raid te starten. Iets met verantwoordelijk zijn voor je eigen game plezier. En vooral het gebrek daarvan.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Op Anachronos heb ik 9 alliance chars en eentje horde (85 rogue), die laatste puur om m'n alliance buddies te pesten wanneer mogelijk.GoTCoast schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:40:
[...]
Hallo nog iemand van Anachronos.
Horde of Alliance? Zwerf er zelf ook rond ja.
Dood is die wel ja, maar gewoon leuke guild. Wel van plan om andere server te zoeken (dus ook maar een andere leuke guild)
Nee was een top 3 Horde guild tot en met Sunwell
Probeer het wanneer je kan eens later in de nacht, dan zijn er er aan beide kanten vaak veel bots waardoor overwinnningen vrij makkelijk gepakt worden.IntToStr schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:16:
Hele avond bezig geweest met battle grounds spammen voor de legendary quest line![]()
Wat een gedoe zeg en wat zuigt de alliance blijkbaar. De eerste ging nog wel, maar de tweede die je moet (iets met mijnkarretjes) blijkt echt een drama. Keer of 8 geprobeerd, maar telkens verloren![]()
Ik geef op voor vandaag...
Of je doet niet als cheat(=storm)scale, gebruik AV-enabler om gewoon met 9-10 in dezelfde BG te komenDennism schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:22:
[...]
Of maak een guild 5 mans premade. Als je met een aantal gegearde mensen gaat + TS/Vent kan je met 5 man snel de overhand krijgen tov 10 randoms omdat jouw kant dan maar 5 randoms heeft.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Is standaard hoor, ik dacht ooit eens slim te zijn en dan maar met mijn horde chars (zelfde server) de battlegrounds in te gaan want alliance verloor altijd. Wat krijg je dan, geen potje gewonnen met de hordeIntToStr schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:16:
Hele avond bezig geweest met battle grounds spammen voor de legendary quest line![]()
Wat een gedoe zeg en wat zuigt de alliance blijkbaar. De eerste ging nog wel, maar de tweede die je moet (iets met mijnkarretjes) blijkt echt een drama. Keer of 8 geprobeerd, maar telkens verloren![]()
Ik geef op voor vandaag...
En dan zoek je de fout niet bij jezelf?Carthrax schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:06:
[...]
Is standaard hoor, ik dacht ooit eens slim te zijn en dan maar met mijn horde chars (zelfde server) de battlegrounds in te gaan want alliance verloor altijd. Wat krijg je dan, geen potje gewonnen met de horde...
hehe absoluut maar als ik pvp dan is het voornamelijk AV dus kan ik nog 39 anderen de schuld geven
Gewoon doen! Altijd drukke boel bij ons. Bijna altijd 30 man online 's avonds.Carthrax schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:33:
Zit er nog wel aan te denken om maar eens een social application te maken bij The Wanderers. Aan de andere kant zit ik toch altijd met die verrekte loyaliteit ook al komt de GM niet vaak meer online.
Maar ja in de huidige guild is guild chat niet bestaand, mensen praten niet meer met elkaar en ik vind een guild toch altijd een plek voor gezelligheid en niet doodse stilte.
Heh, die boss is inderdaad beter aan te pakken met wat meer DPS. Hij hit echt behoorlijk hard, dus even CD-poppend neerzergen gaat niet gebeuren. Wij deden 'm verleden week met 2 DPS+tank+healer, en dat duurde ongeveer 10 minuten. En dat waren niet de minste DPSIntToStr schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:27:
Misschien kan ik nog een keer wat guildies zo gek krijgen om mee te doen in die battle ground
Gelukkig heb ik gisteren wel nog die horde boss platgekregen met behulp van 4 guildies en CarthraxEr stond bij je hebt een groep nodig in de quest, maar ik dacht toch even snel kijken hoe erg het is. 120M health was me toch te veel om solo te doen...
Het was alleen een kwestie van tijd. Was zelf maar gaan tanken en we hadden een hele goede healer bij ons. De rest was dps. Heb echter totaal geen moeite met overleven gehad. Gewoon wat op de knoppen rammen... Duurde wel even ja... We waren nog net op tijd klaar voordat de raiders die meehielpen de raid in moestenBlistimo schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:44:
[...]
Heh, die boss is inderdaad beter aan te pakken met wat meer DPS. Hij hit echt behoorlijk hard, dus even CD-poppend neerzergen gaat niet gebeuren. Wij deden 'm verleden week met 2 DPS+tank+healer, en dat duurde ongeveer 10 minuten. En dat waren niet de minste DPS
Verwijderd
Ow haha, zegt me niet zo veel. In die tijd was ik nog zo'n n00b die dacht dat een hunter ook best als melee mee kon en altijd vergat ammo te kopen voor een instance...... Enige Horde guild die ik zo bij naam ken van Hoamarush is Hybrid Species. Ik heb later tijdens Cata alleen mijn main Hunter nog gemaxed op Hoamarush, daarna ben ik vertrokken omdat de server te dood werd. Die Hunter beschouw ik alleen nog maar om nostalgische redenen als mijn mainMistymo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:36:
[...]
Nee was een top 3 Horde guild tot en met Sunwell
http://speedtest.net/result/2130203198.png
Verwijderd
Als collega ex-quitter kan ik stellen dat MoP me er veel harder terug heeft ingezogen dan ik had durven denken. Cata was voor mij ook een ontgoocheling en had vrij snel opgegeven na release.joostsozee schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:19:
Zoo inmiddels al bijna een jaar geen wow meer gespeeld, althans zo voelt het.
Maar zo nu en dan begint het te kriebelen, met name pvp of levelen. Echte raids heb ik gehad en gekend en als ik daaraan mee doe wil ik voor de volle 100% gamen maar dat kost mij gewoon te veel tijd, daarnaast was er qua uitdaging in Cata niet heel veel boeiends.
Long story short.
Hoe is de game momenteel, MoP uitbreiding leuk, 5 lvl's van 85 naar 90 toch? Is er de pvp scene nog leuk, in het bijzonder voor hunters, eventueel voor warriors. Of is de game echt exit en moet ik mijn pvp heil ergens anders zoeken?
Cheers
Joost
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 11:38 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
AV enabler is nu toch bannable? Ik dacht dat blizz op dit moment 5 mans premades als max had voor normal BG's en dat je voor meer dan dat RBG's moet doen.sabriel schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:39:
[...]
Of je doet niet als cheat(=storm)scale, gebruik AV-enabler om gewoon met 9-10 in dezelfde BG te komen
Maar ik begrijp je frustratie over die BG. Verveelde me zo gigantisch dat ik samen met een maatje BG's in dook. Na 5 potjes maar de BG geleaved en wat dungeons gedaan om af te koelen.
De tempel gaat inderdaad nog wel (50/50), maar mines is inderdaad een ramp.
http://speedtest.net/result/2130203198.png
Verwijderd
Verwijderd
Je bent van harte welkom in de guild. Ik vind het gezellig (vooral op ventrilo), al is het niet heel erg druk.Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:38:
Is er trouwens nog iemand met plek in een social guild? Ik ben destijds naar Aszune gegaan omdat daar twee andere tweakers zaten maar die zijn beide gestopt... Het guild waar ik toen in ben gegaan is zo dood als wat tegenwoordig. (wel jammer, was een leuke guild)
Wat ik dus zoek is een gezellige guild met een goed gevulde guild chat; er gaat niets boven ouwehoeren tijdens het levelenHorde of Alliance maakt me niet veel uit, soort server ook niet als het maar niet te rustig is. Een guild met een voorliefde voor PvP zou helemaal geweldig zijn!
Verwijderd
Ik zal het even bekijken, gebruik zelf geen Ventrilo aangezien mijn wederhelft niet de hele avond op mijn gewauwel zit te wachten (pc staat in de woonkamerhulkie schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:48:
[...]
Je bent van harte welkom in de guild. Ik vind het gezellig (vooral op ventrilo), al is het niet heel erg druk.
Hmr zit ook in de guild, JoeBravo heeft een altje, net als wat andere tweakers die vrij weinig online komen...
Het zou in de toekomst best goed kunnen dat een 2de/alt/social team elke dinsdagavond een raidje gaat doen. Als je echt iets heel erg druks zoekt, dan kun je misschien beter ergens anders kijken. Ik hoor het wel! Socials zijn altijd welkom - ben zelf GM, dus invites regelen is geen probleem!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq