Teunis schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:46:
Het hele rep grind via dailies is nog tot daar aan toe. dat valor stuff achter die rep vendors zit vindt ik persoonlijk een stap te ver gaan.
Heb het allemaal op mijn main toon gedaan, maar om nu op mijn huidige 5 alts te gaan doen, dan maar geen valor stuff kopen.
Eigenlijk is best belachlijk dat als ik geen rep grind doe, niks kan kopen voor die VP en in 5.2 gaat de gear upgrade weer weg dus dan is echt
Zelfs met dat 2x rep systeem is dat nog iets van 10 dagen of zo, no way dat ik dat 6 of meer keer ga doen.
Dit is gewoon grote nadeel van MoP, waar Cata zeer (misschien wel te veel) alt friendly was wordt hier bijna ontmoedigt.
Je gaat toch ook een alt spelen omdat er niet genoeg content is voor 1 char?
Of bv omdat je een andere rol wilt vervullen, dan is de hele 'grind' toch ook anders?
Bv met char 1 tanken, met char 2 healen.
Meerdere DPS alts zie ik sowieso het nut/lol niet van in
Zie het nut er niet van in om alle chars geared and ready te hebben,
maybe 1 alt voor als guild een dag een rol tekort komt dat je makkelijker kunt wisselen met setups, maar meer dan dat is toch niet nodig
In MoP is iig voor mij genoeg te doen dat ik geen tijd heb (lees: wil maken) voor een alt, meer tijd wil ik niet in het spel stoppen. Maar aangezien ik me zo goed vermaak op die ene char is dat toch ook niet erg
Een char raid ready krijgen is een keuze en moet dus ook echt wat voorstellen.
Overigens lijkt het me echt verschrikkelijk om meerdere chars te moeten valor cappen per week.
Het hele builden van een char en progress is wat het spel zo leuk maakt voor mij
Ik spendeer ook liever 2 avonden wipen op een HC boss, dan 2 avonden aan 2 alts door normal raggen, ik bedoel je hebt die content toch al gezien en gecleared -_-