Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483123

In mijn eigen ervaring vind ik paging voor Ferals niet zo handig (tenminste als je over PvP gaat waar elke miniseconde telt). Weet niet wat jij van plan bent Arjenkooi89, maar als je PvPd raad ik je aan om letterlijk in alle stances gewoon dezelfde macros te gebruiken die overal het zelfde zijn no matter what stance. Er is altijd een kleine delay terwijl je dan al bepaalde skills kon gebruiken. Zelfde geld het voor rogues eigenlijk, als je te snel bent voor your own good zul je bijvoorbeeld net naar een stance swap (met vanish) te snel klikken en zul je backstaben in plaats van ambush. Moraal van het verhaal, als je zulke omstandigheden niet wilt hebben zou ik gewoon alles macro'en zoals Sabrac daarboven een goede voorbeeld van heeft gegeven. Mijn 1-12 bars zijn iig macros op me rogue en feral :P

(Indien je het je afvraagt, ja 7-12 zijn gebind naar knoppen zoals `;q;e;mouse3;mouse5

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 483123 op 01-02-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:31
Ik PVP niet superveel, maar bovenstaande komt bij mij iig met bartender niet voor, bij stance/forms swaps heb je nl sowieso een GCD wachttijd, en bij prowl/uit prowl gaan is de swap bij mij instant, kan zijn dat dit met andere bar addons niet zo is, ik gebruik al bartender sinds vanilla geloof ik en heb nooit andere getest omdat bbartender bij mij doet wat het moet doen.

Moet er wel bij zeggen dat ik lang niet alle bars page, alleen de bar met de per spec verschillende main abilities/macro's. alle spec onafhankelijke zaken staan gewoon op non paged bars.

[ Voor 7% gewijzigd door Dennism op 01-02-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-06 23:01
Ja Jimmy, dat had ik ook al bedacht ;) Ik ga namelijk veel pvpen. Dus heb alle spells een "eigen" keybind gegeven, het is allemaal gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het nieuwe deel:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 275

Graag daar verder! :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483123

Ik gebruik altijd gewoon blizzard standard frames, voorheen ook bartender, maar je hebt gewoon bepaalde spells die off GCD zijn en heel sterk zijn. Zoals Frenzy Regen (nu niet meer), Bash (ook nu niet meer, zucht alles is veranderd in MoP :P), en meer. Dat ene split miliseconde dat hij switched kan een verschil zijn tussen death/kill. Je moet je ook indenken dat soms er een bepaalde lag is client side, (je hebt vast wel een keer gehad dat je een stance switched maar het een beetje later werd geregistreerd). Als je direct dan een ability doet gaat het meestal ook gelijk door ook al shift je pas 0.5 sec later omdat server side dat al wel is geregistreerd in die volgorde.

Als je tips nodig hebt voor PvP Arjen hoor ik het wel :) had een S3 glad shaman en laatste 2 seasons voor MoP (dus catac) 2.4k feral, maar ben onderhand gekapt, heb wel gametime gehaald maar ... ik zie het niet meer zo zitten haha wat voor spec ben je?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 483123 op 01-02-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:21
Eindelijk, level 90 gehaald op mijn eerste char (lekker traag he ;) ).

Mijn druid
Ik ga ervan uit dat voor dailies het het beste is om eerst GL te doen en daarna Operation Shieldwall? (Of is het andersom?)

Ik moet in elk geval de nodige gear gaan verzamelen :)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Gisteren ook weer wat meegemaakt.
even een quick heroic doen op mijn priest met mijn shaman maat.
Mijn maat is een beetje dislectisch en had niet door dat de tank the achievement wou doen met de 20 barrels in brewery. Boss gaat dus neer zonder 20 barrels en tank volledig uit zijn dak, noob dit, stomme suk.... etc. Was voor mij geen verrassing dat hij van silvermoon was, eigenlijk de enigste mensen waar ik vaak een attitude probleem zie in heroic pugs.

Ik verdedig mijn maat, dus ik was ook een noob priest. Ik ben maar teleport uit gedaan en ging verder met petbattles. Ik ga geen 30min debuff pakken voor zo'n tank, mijn maat deed hetzelfde. Zei in chat, als je nieuwe spelers wilt kick je me maar, maar ik speel niet meer mee. we werden niet gekicked en ze whiped op 2de boss (bunny). Healer (ook van silvermoon met zelfde attitude verliet instance, 2 min later vote-kick tank. Daarna in 7min de instance afgemaakt.
Wat zou ik toch graag in de kamer willen kijken van zulk soort mensen, iedereen uitkafferen en dan zelf gekicked worden :p

Pet-battles --> (te) verslavend maar leuk om te doen als je een 10min que heb als dps-er.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elro.
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-06 11:23
_Peter2_ schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:41:

Mijn druid
Ik ga ervan uit dat voor dailies het het beste is om eerst GL te doen en daarna Operation Shieldwall? (Of is het andersom?)

Grats gewoon rustig aan is ook leuk toch.

[ Voor 6% gewijzigd door elro. op 01-02-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Ik heb het vanmiddag voor elkaar gekregen met één knop in bear Maul te doen, in cat Maim te doen en in normale form Regrowth te casten. Nu vergat ik echter het macro deel voor mijn treeform als resto.

Dit is mijn macro van vanmiddag:
/cast [stance:1] Maul; cast [stance:3] Maim; cast [nostance] Regrowth; cast [stance:4] Regrowth

Ik dacht er voor te kunnen zorgen dat ook in treeform regrowth castbar zou zijn door er dit van te maken:
/cast [stance:1] Maul; cast [stance:3] Maim; cast [nostance] Regrowth; cast [stance:4] Regrowth; cast [stance:5] Regrowth

Dit maakt regrowth alleen niet castbar in treeform, wat doe ik fout?

EDIT: Opgelost, blizzard heeft stance 6 aan treeform gegeven :)

[ Voor 4% gewijzigd door GrazendeKoe op 01-02-2013 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Nog een macro vraagje van mij...

#showtooltip
/cast [nostance] [modifier:shift, target=focus] Kick
/cast [stance:1] Cheap Shot

Ik wil op mijn rogue graag in stealth dat hij cheap shot doet en dat hij in niet stealth kick doet. Maar tevens, als ik shift gebruik dat hij mijn focus kickt ipv mijn current target. Het gene wat ik nu heb zorgt er voor dat mijn focus target ook mijn current target wordt. Waar zit het foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
_Peter2_ schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:41:

Mijn druid

Gz !

GL is het begin van alle dailies, daarmee moet je later zowel Shado-Pan als Celestial dailies mee unlocken, dus die zijn gewoon required.
De Dominance Offensive dailies daarentegen geven je gear met een hoger iLevel, wat dus een zeer handige upgrade is, m.a.w. gewoon iedere dag alle dailies spammen, ze hebben allemaal hun voordeel ! ( jammer genoeg :( )
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.