Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:17

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Dennism schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:03:
[...]

Wij deden deze altijd als volgt. Eerste wegrennen uit de groep en dispellen, 2de naar de tank met de mobs, alle andere wegrennen uit de groep en dispellen. Dit is voor zover ik weet de enige manier om er altijd zeker van te zijn dat je 30 stacks krijgt, bij meerdere plagues op de mobs kan het volgens mij inderdaad voorkomen dat je op de een of andere manier van 29 naar 31 stacks gaat.

Bovenstaande tactic heeft bij ons iig nooit gefailed (heb de achi 3-4x gedaan in totaal).
yup,precies wat we deden :( het had goed moeten gaan nadat we iedereen hadden leren tellen :P
nou ja,proberen het gewoon nog een keer :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Sabrac schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:26:
[...]

RNG is Random Number Generator (of Generation). in principe, de KANS dat je crit, de KANS dat je loot krijgt... de.. naja je snapt het wel :)

Zal later vandaag wel even kijken naar je gear en tips geven, zie dat je op het moment in guardian spec / gems bent uitgelogd dus als je in Feral spec /gems etc kunt uitloggen kan ik een analyze doen :).
Naja, de gear is hetzelfde als in guardian hoor. Verander m'n gear namelijk nooit, enkel m'n spec :p
Heb wel wat tank gear, maar vergeet het steeds te equipen :+

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Renquin schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:39:
[...]

Naja, de gear is hetzelfde als in guardian hoor. Verander m'n gear namelijk nooit, enkel m'n spec :p
Heb wel wat tank gear, maar vergeet het steeds te equipen :+
In dat geval is het simpel

Spec: Ik zie dat je DoC hebt, tenzij je dit goed uitvoert, zal HotW en NV zowel makkelijker zijn als meer dmg doen. Als je DoC wel onder controle hebt, dan is deze uiteindelijk de beste DPS spec. Zelf vindt ik de rotatie met DoC te lastig en heb deze dus niet.

Hit / Expertise is veel te hoog, je hebt slechts 7.5 op deze 2 nodig in feral (expertise mag hoger zijn als guardian).

Je mist enkele belangrijke enchants :)

Windsong / Dancing Steel op je wapen
Hit op je cloak
Mastery op je gloves
Agi + run speed op je boots.

Daarna zou ik de volgende reforges doen

Legs : Expertise Rating -> Mastery Rating
Waist : Expertise Rating -> Mastery Rating
Shoulders : Mastery Rating -> Hit Rating
Wrists : Haste Rating -> Mastery Rating
Neck : Hit Rating -> Mastery Rating
Ring1 : Hit Rating -> Mastery Rating
Chest : Crit Rating -> Mastery Rating
Ring2 : Hit Rating -> Mastery Rating
Feet : Hit Rating -> Mastery Rating

Belt reforge zo laten als ie is.
Wapen reforge weghalen.

Hiermee kom je op bijna 1000 meer mastery rating en 7.48 % hit / expertise, waardoor je net onder de cap zit :)

Qua gems, houd het volgende aan

Rood: Puur agility
Blauw: Agility + Hit (paarse gem)
Geel: Agility + Mastery (oranje gem).

[EDIT #2]

Qua trinkets, ik vind de 2 trinkets die je op het moment hebt geweldig voor een beer... maar voor een feral, zijn ze zo goed als waardeloos.

De darkmoon faire trinket (Relix of Xuen) is tot de heroic raiding trinket je BiS trinket.
De raidfinder Elegon trinket is beter dan de Terror in the mists trinket, ook al is het een lagere iLvl.
De normal Elegon trinket is beter dan je Arrowflight trinket

[/EDIT #2]

[ Voor 17% gewijzigd door Sabrac op 29-01-2013 12:51 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:41
mrsar schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:39:
gloeiende gloeiende, gisteravond met 5 guildies en een aantal vrienden van guildies geprobeerd de archie van ICC 25 te halen (This is where we have been waiting for (oid)) met die 30 stacks,

nadat uiteindelijk iedereen het door had :+ hoe het moest de LK afgemaakt...en geen archie :( terwijl alles goed was,Ik heb de 30 stacks gezien,heeft fucking anderhalf uur geduurt en dan...niets.. ticket aangemaakt,ben benieuwd wat er mis is gegaan,want ook de addon gaf aan dat de 30 stacks voltooid was :(

De teleurstelling van iedereen op Vent was behoorlijk,ineens stilte..en wtf...where is the archievment,all was right...
Balen.
Ex guildie van mij is ook altijd into achies en als we samen een heroicje lopen dan wil hij altijd wel eventuele achies halen, mochten die er zijn en als de rest van de groep geen bezwaar heeft.
Alleen, hij heeft een één of andere addon die niet alleen vertelt dat iets fout gaat, want die ken ik inmiddels wel maar deze zegt ook dat het goed is, en zegt je wat te doen. Weet helaas niet hoe de addon heet maar lijkt me verdomde handig in sommige gevallen.

Ondertussen weer volop met de monk (tank, brewmaster) bezig, 89 nu dus bijna, maar de dingen die ik meemaak, ik blijf er in.
Heb ook, lekker generaliserend, wat conlusies getrokken.

8 van de 10 hunters hebben standaard growl aan.
6 van de 10 spelers met een pet vergeten te dismissen als je ergens wilt springen (shortcut), zodoende heb je ineens meer mobs op je dak dan de bedoeling was, vaak wipe.
In de weekenden is het gehalte 'kinders' stukken hoger, zo ook het gehalte taalgebruik, klaarblijkelijk kunnen ze geen zinnen formuleren zonder 'wtf' 'ffs' 'fuck' 'l2p' etc..
Veel van die kinders komen van Ravencrest, dit concludeer ik ook na een kijkje op mijn ignore tabje.
3 van de 10 warriors menen ook tank te zijn en moeten zodoende voor jou pullen.
Niks erg want ik stop en ga zitten, ook na 'Tank WTF U DOIN!?', mijn principe is en blijft, you pull it, you tank it.
Mooiste wat mij dit weekend overkwam, pally, dps, ja ja, van Ravencrest, in caps nadat hij doodging... 'TANK L2P, U CAN'T KEEP FUKKIN AGGRO!!!'
Even check toen hij geress'd was en weer verder ging... uh huh, righteous fury. _/-\o_

Anyways, wat doet de goegemeente hier in heroics als 1 van de dps zegt brb en brb is helemaal geen brb?
Ik zie sommige dps ook wel eens op follow staan.
Mijn vinger zoekt dan de vote to kick maar... dan staat er 11 minutes oid.... what do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Als ik in heroics tank, doe ik dit vaak met een healer die ik ken..
Als dps gaat pullen, laat ze lekker, ik ga naar de volgende mob en vertel de healer om de dps te laten, ook niet ressen niets.

Mensen die afk gaan.. ze gaan maar :) als tank hit ik toch hard genoeg.

Solo queue doe ik niet als tank, paar keer gedaan, soms een leuke ervaring maar te vaak een healer die denkt dat ie dps is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Ik kom ook regelmatig tanks tegen die helemaal geen bezwaar hebben tegen Growl. Daarnaast is daar best wel tegenop te tanken, vooral als je van die pussy tanks hebt die kleine groepjes pullen of alles 1 voor 1 af gaan. In zo'n geval ben ik best bereid om mijn bear te laten off-tanken op trash (en hier klaagt de rest van de groep dan ook niet over)
Ik moet je wel gelijk geven over die ninja-pullers, dat is gewoon irritant, daar heb ik zelf ook een bloedhekel aan als ik tank :)
AFK/BRB DPSers heb ik schijt aan, gewoon doorwalsen. Het kan hooguit een minuutje langer duren voordat je klaar bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483123

Yep, wat Sabrac zegt. Van je voorgaande comments lijkt het erop dat je nog niet heel bekend bent met WoW en haar mechanics/theorycrafting.

NV is het eigenlijk NOOIT waard om te nemen, ik vind het een pure DPS loss tenzij je raid op bepaalde bosses die burn nodig hebben, maar tegenwoordig (speel al sinds 3 maanden geen WoW meer) is het volgens mij generfed naar 10% op 1.5min CD? NV iig niet nemen, HotW is een beter alternatief, en dat is niet lastig te spelen. Enkel een macro met HotW waarbij je trinket popped /cancelaura Cat Form /cast Wrath en dat blijven spammen tot dat het afgelopen is kanniet misgaan. Ik zou zelf gewoon leren om met DoC om te gaan, vind het een hele goede talent. NS binden op een makkelijke key met HT voor elke Rip. Soul of the Forest + DoC is de sterkte combinatie op het moment, maar ook het lastigste (zoals Sabrac eerder heeft verteld). Als je voor SotF+DoC gaat kun je vrijwel alle secondary stats negeren en volop mastery gaan. Als je toch besluit om NV zul je hit/expertise wel moeten cappen (zoals Sabrac zei). HotW liggen de waardes mastery/hit/expertise etc vrij dicht op elkaar, maar als je liever niet voor onvoorspelbare situaties wilt komen is het beter om hit/expertise te cappen.

Als je tips wilt over DoC/SotF play moet je het maar vragen!

3 maanden geleden was het overigens zo dat je overal agility moet gemmen TENZIJ je socket bonus agility gaf(en het is niet rood). Weliswaar krijg je dubbel de hoeveelheid secondary stat, maar agility tot secondary stat was in der tijd = 4.9:1.6 - oftewel, 3 maal zoveel waard (punt per punt). Zou kunnen dat de tables zijn geshift met nieuwe tier gear als dit beschikbaar is, maar lijkt me niet zo. Dus makkelijk gezegd: Socket bonus onder de 60 agility -> Gem puur Agility. Socket bonus met +60 agility -> Gem hybrid gem (met agility).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ach gisteravond ook een mooie toen we bezig waren..opeens een healer en dps offline,net toen er gepulled was :P, komen ze 5m later weer terug online.....well that was a bad timing for the subs to end,but quickly renewed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Ik heb er niet zo'n moeite mee als mensen denken voor mij te moeten pullen, meestal heb ik na een klap of 2 toch weer aggro. Moet wel zeggen dat ik me dan niet geroepen voel er extra moeite voor te doen :p

Toch moet ik zeggen dat ik dat soort situaties maar amper voor komen. Ik pull op m'n tanks ook gewoon graag door en mocht het zo zijn dat ik niet meteen pull dan ligt dat meestal aan een healer met < 20% mana, want die gun ik nog de mogelijkheid om te beginnen met drinken voor ik verder ga :)

Hunters met growl? Tja, dat blijft natuurlijk een apart slag volk. In de meeste situaties maakt dat natuurlijk ook geen drol uit, maar er zit zo nu en dan eens een baas tussen waarvan het niet fijn is als hij net fout getimed zich omdraait en richting de rest van je party cleaved ... Dan vraag ik het gewoon vriendelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Wrath spam met HotW is eigenlijk sinds de nerf de moeite niet meer waard tenzij je veel haste hebt (wat weer waardeloos is buiten wrath spam om) en resulteert in een dps loss.
Enige boss waar het nog heel handig is, is de wind lord, waar je alle adds neerhaalt. Berserk + Tigers fury tot dit op is, dan HotW + hurricane spam en daarna weer terug naar kitty en spammen maar.

Hit / Exp is voor DoC niet per sé nodig, maar maakt de 'random' factor wel minder, waardoor je een stabielere dps hebt, vandaar dat ik deze altijd probeer te cappen.

NV is ten opzichte van passive HotW een lichte dps boost als je het tijdens Berserk + Tigers Fury gebruikt, anders is het inderdaad een dps loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zjanzjak schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:19:
[...]

Ik zie sommige dps ook wel eens op follow staan.
Mijn vinger zoekt dan de vote to kick maar... dan staat er 11 minutes oid.... what do?
Volgens mij is dat de nieuwste exploit ofzo. Iemand die vaak gekickt wordt kan steeds langzamer gekickt worden ofzo. Had er laatst ook zo een op follow staan. Daar hebben we er een punt van gemaakt om met de hele groep te wachten tot we hem mochten kicken. Was ondanks de pug nog gezellig ook. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:32

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Freaky Maus schreef op maandag 28 januari 2013 @ 23:01:
[...]
dat ik ook problemen heb in WoW met mijn GTX570, dan blijft het spel even hangen; gaat op zwart; videokaart 'reset' soort van; en dan kom ik weer terug in WoW (geluid blijft werken).
Dit had ik ook toen ik nog WoW speelde, ook met een GTX570. Ik had het echter alleen wanneer ik in DirectX 11 mode speelde. Ik heb het kunnen fixen door in DirectX 9 mode te spelen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sabrac schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:40:
[...]

Wrath spam met HotW is eigenlijk sinds de nerf de moeite niet meer waard tenzij je veel haste hebt (wat weer waardeloos is buiten wrath spam om) en resulteert in een dps loss.
Enige boss waar het nog heel handig is, is de wind lord, waar je alle adds neerhaalt. Berserk + Tigers fury tot dit op is, dan HotW + hurricane spam en daarna weer terug naar kitty en spammen maar.

Hit / Exp is voor DoC niet per sé nodig, maar maakt de 'random' factor wel minder, waardoor je een stabielere dps hebt, vandaar dat ik deze altijd probeer te cappen.

NV is ten opzichte van passive HotW een lichte dps boost als je het tijdens Berserk + Tigers Fury gebruikt, anders is het inderdaad een dps loss.
Hier hadden we al eerder over gediscussierd toen ik je tips gaf over de gameplay een tijd terug. Het klopt dat haste inderdaad het sterkste reforge is indien je HotW specced (zelfs na de nerf blijft het beter dan NV), maar om te zeggen dat dit waardeloos is buiten wrath spam is incorrect (slechter is het wel ja), sowieso is de dps boost tijdens HotW al gigantisch groot dus het balanceert zich. Haste ligt niet ver van exp/hit/crit/mastery met vrijwel alle specs dat geen DoC heeft. Dit is vooral waar bij lagere tier levels (waar Renquin zich denk ik in bevindt). Hogere tier levels zal DoC >> eigenlijk alles met een grote margin en als je daar bent mag je eigenlijk niet eens meer naar HotW en NV kijken .. :P

Klopt wat je zegt, ik zei het ook niet als kritiek op jou, was puur theorycrafting-based advies, zoals ik eerder had genoemd "als je niet voor plotselinge situaties wilt komen (of iets dergelijks)" dus het is geheel begrijpbaar. Ik zou het ook persoonlijk liever cappen, anders kun je soms hard je rotatie vern***** en uit ritme raken. Dus ik geef je helemaal gelijk!

Snap je laatste zin eigenlijk niet, je maakt dus eigenlijk een vergelijking dat je HotW neemt en je slechts beperkt tot de passive van HotW? Dat is toch geen vergelijking? NV verliest het eigenlijk altijd tenzij je 2x korte burn phases hebt die rond de 3 minuten zitten (kan me niet zo 1, 2, 3 wat bedenken). Misschien verliest NV dit alsnog, durf het niet zeker te zeggen.

P.S. ik had wel gequote op jou maar bedoelde er helemaal geen kritiek mee hoor (sorry als je dit zo opvatte), was meer een perspectief van een ander dat voor Renquin bedoelt was zodat hij niet maar 1 optie heeft. Dit zeg ik omdat ik het gevoel krijg dat je je keuzes verdedigt (waar overigens niks mis mee is hoor), maar dat we gewoon beiden op hetzelfde lijn zitten!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 483123 op 29-01-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Anoniem: 483123 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:09:
[...]

Hier hadden we al eerder over gediscussierd toen ik je tips gaf over de gameplay een tijd terug. Het klopt dat haste inderdaad het sterkste reforge is indien je HotW specced (zelfs na de nerf blijft het beter dan NV), maar om te zeggen dat dit waardeloos is buiten wrath spam is incorrect (slechter is het wel ja), sowieso is de dps boost tijdens HotW al gigantisch groot dus it balanceert zich. Haste ligt nier ver van exp/hit/crit/mastery met vrijwel alle specs dat geen DoC heeft. Dit is vooral waar bij lagere tier levels (waar Renquin zich denk ik in bevindt). Hogere tier levels zal DoC >> eigenlijk alles met een grote margin en als je daar bent mag je eigenlijk niet eens meer naar HotW en NV kijken .. :P

Klopt wat je zegt, ik zei het ook niet als kritiek op jou, was puur theorycrafting-based advies, zoals ik eerder had genoemd "als je niet voor plotselinge situaties wilt komen (of iets dergelijks)" dus het is geheel begrijpbaar. Ik zou het ook persoonlijk liever cappen, anders kun je soms hard je rotatie vern***** en uit ritme raken. Dus ik geef je helemaal gelijk!

Snap je laatste zin eigenlijk niet, je maakt dus eigenlijk een vergelijking dat je HotW neemt en je slechts beperkt tot de passive van HotW? Dat is toch geen vergelijking? NV verliest het eigenlijk altijd tenzij je 2x korte burn phases hebt die rond de 3 minuten zitten (kan me niet zo 1, 2, 3 wat bedenken).

P.S. ik had wel gequote op jou maar bedoelde er helemaal geen kritiek mee hoor (sorry als je dit zo opvatte), was meer een perspectief van een ander dat voor Renquin bedoelt was zodat hij niet maar 1 optie heeft. Dit zeg ik omdat ik het gevoel krijg dat je je keuzes verdedigt (waar overigens niks mis mee is hoor), maar dat we gewoon beiden op hetzelfde lijn zitten!
toon volledige bericht
Maak je geen zorgen, ik vat het niet als kritiek op :) dit soort discussies vind ik juist leuk.

In ieder geval, in mijn geval, is wrath spam een dps loss.. dit heb ik uitgetest op de target dummy, 10 minuten lang, wanneer ik kon wrath spammen en 10 minuten lang, met puur de passive HotW.
De passive HotW had in mijn geval meer dps (z'on 5 % meer).
Natuurlijk kan dit aan RNG factoren liggen. NV zat hier nog weer lichtjes boven ^^ vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sabrac schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:12:
[...]

Maak je geen zorgen, ik vat het niet als kritiek op :) dit soort discussies vind ik juist leuk.

In ieder geval, in mijn geval, is wrath spam een dps loss.. dit heb ik uitgetest op de target dummy, 10 minuten lang, wanneer ik kon wrath spammen en 10 minuten lang, met puur de passive HotW.
De passive HotW had in mijn geval meer dps (z'on 5 % meer).
Natuurlijk kan dit aan RNG factoren liggen. NV zat hier nog weer lichtjes boven ^^ vandaar.
Ah, ok, dan is het goed!

Apart zeg, dit heb ik nog nooit gehoord haha, zou idd aan RNG kunnen liggen. 10 minuten lang zou dus in feite betekenen dat je start met zerk(.15), (aangezien je 10 minuten hebt) wacht je met HotW wrath spam tot dat je trinket(2.00) hebt, switch weapon naar spellcaster weapon, wrath spam en dit maal 2? Vorige keer herinner ik me dat je zei dat je geen spellcaster weapon had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Anoniem: 483123 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:18:
[...]

Ah, ok, dan is het goed!

Apart zeg, dit heb ik nog nooit gehoord haha, zou idd aan RNG kunnen liggen. 10 minuten lang zou dus in feite betekenen dat je start met zerk(.15), (aangezien je 10 minuten hebt) wacht je met HotW wrath spam tot dat je trinket(2.00) hebt, switch weapon naar spellcaster weapon, wrath spam en dit maal 2? Vorige keer herinner ik me dat je zei dat je geen spellcaster weapon had :P
Klopt, heb ik nog steeds niet :) Misschien dat dit ook wel de reden is dat m'n wrath zwakker is ^^.
Nog geen geluk gehad in raids voor een caster weapon ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sabrac schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:19:
[...]

Klopt, heb ik nog steeds niet :) Misschien dat dit ook wel de reden is dat m'n wrath zwakker is ^^.
Nog geen geluk gehad in raids voor een caster weapon ^^
Ik herinner me dat het al sowieso een boost was zonder caster weapon, maar RNG kan soms een bitch zijn, maar met spellcaster weapon maakt het een vrij grote verschil dus denk dat het daaraan lag ja.. Wil wel weer beginnen met WoW maar ik voel WoW niet meer zo :( ze willen ferals voor pvp nerfen, 30sec cyclone CD gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Anoniem: 483123 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:23:
[...]

Ik herinner me dat het al sowieso een boost was zonder caster weapon, maar RNG kan soms een bitch zijn, maar met spellcaster weapon maakt het een vrij grote verschil dus denk dat het daaraan lag ja.. Wil wel weer beginnen met WoW maar ik voel WoW niet meer zo :( ze willen ferals voor pvp nerfen, 30sec cyclone CD gg
Mjah, feral pvp krijgt meer dan 1 klap, de 30 sec cyclone is een grote, maar bijna alle pvp ferals hebben incarnation (voor ravage spam) en nature's vigil (voor de extra burst).

Met de NV verandering, krijgt de burst op die manier ook een klap.
Sowieso nooit een fan geweest van Feral pvp.. vind het niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sabrac schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:24:
[...]

Mjah, feral pvp krijgt meer dan 1 klap, de 30 sec cyclone is een grote, maar bijna alle pvp ferals hebben incarnation (voor ravage spam) en nature's vigil (voor de extra burst).

Met de NV verandering, krijgt de burst op die manier ook een klap.
Sowieso nooit een fan geweest van Feral pvp.. vind het niet leuk.
Yup, Incarnation, NV is de norm voor PvP :P maar ik vind die NV nerf niet zo erg, was eerst te OP, is vergelijkbaar met warrior reck, als je lucky bent en 2-3 crits krijgt is je target dood en dat kan binne 3 secondes gebeuren.. Enige nadeel is dat nu je NVs nu niet altijd aligned met berserk in pvp, weet niet goed de impact hiervan in pve, maar denk dat dit ook het geval is.

Stel je wilt het alignen dan zul je je berserk moeten delayen en dat is weer een dps loss =[

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 483123 op 29-01-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
@Sabrac en JimmyAm: thanks voor de tips, zal vanavond eens gaan kijken voor reforge en enchanting.
Heb me idd sinds TBC niet meer in theorycrafting verdiept, gewoon puur omdat ik het nu voor de lol speel en casual speel. Met TBC en ervoor zat ik altijd in de beste guild van de server, maar dat was net werk...

Speel alleen LfR's en heroics atm :)

Ik gebruik idd DoC, wat ik heerlijk vind om mee te spelen, dus dat is het probleem niet. M'n hele rotatie is eromeen gebouwd en het is fijn om ermee in leven te blijven in LfR's

Als tank vind ik Incarnation weer fijn, gezien ik dan onbeperkt m'n aoe's kan spammen. Moet daar eigenlijk alleen wel even Heart of the Wild omzetten naar Nature's Vigil.

Nogmaals dank, ga er "werk" van maken vanavond!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:47
Meh, gearing begint nu wel erg "vervelend" te worden. Had mijn alt druid al een Sha touched wapen voor mijn main (zelfs toen ik op de alt nog geen gem had). Nu heb ik op de alt sinds woensdag ook de gem, en sinds vandaag ook 4P T14, waar de main nog slechts 2P T14 heeft al 2 maand een gem denk ik, en nog steeds geen sha touched wapen.......

[ Voor 11% gewijzigd door Dennism op 29-01-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Dennism schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:13:
Meh, gearing begint nu wel erg "vervelend" te worden. Had mijn alt druid al een Sha touched wapen voor mijn mijn (zelfs toen ik op de alt nog geen gem had). Nu heb ik op de alt sinds woensdag ook de gem, en sinds vandaag ook 4P T14, waar de main nog slechts 2P T14 heeft al 2 maand een gem denk ik, en nog steeds geen sha touched wapen.......
RNG my old Aga friend, cant change that. ;-)
Alhoewel ze er iets mee willen doen bij Blizz afgaande op wat blue posts.
Sabrac schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:26:
Mensen die afk gaan.. ze gaan maar :) als tank hit ik toch hard genoeg.
Ja maar dan doen 4 anderen het 'werk' voor die ene.
En als dat nou inderdaad mensen zijn die even naar het toilet moeten en 2 minuutjes weg zijn, ok, maar echt gewoon een halve instance lang.
Dan heb ik zoiets van, ja hallo zeg.
Anoniem: 93248 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:28:
Ik kom ook regelmatig tanks tegen die helemaal geen bezwaar hebben tegen Growl. Daarnaast is daar best wel tegenop te tanken, vooral als je van die pussy tanks hebt die kleine groepjes pullen of alles 1 voor 1 af gaan. In zo'n geval ben ik best bereid om mijn bear te laten off-tanken op trash (en hier klaagt de rest van de groep dan ook niet over)
Met trash interesseert het mij ook weinig, wel geef ik vaak aan dat growl aan staat, een 'oops sorry I forgot' is dan vaak het geval maar is het bij een boss dan kan het soms minder prettig zijn zoals je je wel voor kunt stellen.
Anoniem: 93248 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:28:
AFK/BRB DPSers heb ik schijt aan, gewoon doorwalsen. Het kan hooguit een minuutje langer duren voordat je klaar bent :P
Mag ik je real-id? Als ik dan op een dps class bezig ben dan queue ik samen met je, kan ik mooi op follow en met vrouwlief koffie leuten.
Ik chargeer.
Maar... snap je?
NMe schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:42:
[...]

Volgens mij is dat de nieuwste exploit ofzo. Iemand die vaak gekickt wordt kan steeds langzamer gekickt worden ofzo. Had er laatst ook zo een op follow staan. Daar hebben we er een punt van gemaakt om met de hele groep te wachten tot we hem mochten kicken. Was ondanks de pug nog gezellig ook. :+
Dat heb ik dus een paar keer geprobeerd. Stop ik met alles, zeg waarom en dan maar 11 minuten wachten, maar ook daar merk ik verschil, 's avonds doordeweeks is het niet vaak een probleem, in het weekend heb ik het dan vaak gedaan, FFS TANK!!! MOVE ON!!
Niet dat het mij boeit, of ik word gekickt, of ik stap eruit, tank, toch insta queue maar er schijnt weinig tegen te doen te zijn. Ok, soms lukt het mij/ons om de afk'er dood te laten gaan, maar dat is meer genoegdoening, het 'probleem' blijft.
In LFR heb ik nog niet meegemaakt dat iemand niet kickbaar is, maar met heroics is het dan een ander mechanisme naar het schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:45

thechib12

aka ChiB

Waar kopen jullie de game time? Gewoon op de wow site of zijn er nog andere (goedkopere) alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Ik heb een automatisch incasso lopen sinds de dag dat ze die optie kregen, ergens in 2006 geloof ik, gaat probleemloos en nooit gezeur dat je ineens zonder kan zitten als je ff niet oplet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
thechib12 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:33:
Waar kopen jullie de game time? Gewoon op de wow site of zijn er nog andere (goedkopere) alternatieven?
Online, via mijn battlenet account. Wel altijd een gamecard naast de pc, heb wel eens meegemaakt dat de Blizz-pagina's eruit lagen precies toen mijn sub verliep en we gingen raiden, pijnlijk vooral als je de rl bent. ;)
Volgens mij is het wel zo, hoe langer je tijd koopt hoe goedkoper het wordt maar je 'winst' is dan niet echt noemenswaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

@Zjanzjak Klopt, hij lift mee en als het makkelijk te doen is, zal iemand anders wel een kick request indienen... maar had ik laatst ook, ik pull, ik ken m'n healer.. pas halverwege de dungeon kwam ik er achter dat de warlock nog in het begin van de dungeon stond..

Ik let er niet zo op, anders irriteer ik me onnodig dood :) heb bijna nooit last van afk'ers :) (als in, ze zijn er niet ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kocht eerst altijd op Blizzard zelf, maar realiseerde al (te laat eigenlijk) dat er veel (als in verschillende) goedkopere alternatieven zijn. Ik koop ze afhankelijk aan waar ze het goedkoopst verkopen.

Prijzen van blizz zijn:
1m - 13e - 13e/m
3m - 36e - 12e/m
6m - 66e - 11e/m

Zelf zou ik natuurlijk voor 6m gaan aangezien dat het goedkoopst is maar je weet maar nooit wanneer je stopt.. Dus toen keek ik naar alternatieven (60 days prepaid) en kocht ik een paar maanden van www.g2play.net (deze is 22.60), daarna vond ik nog een goedkopere website via een stream (bijna alle pros kochten van daar/kregen gesponsord) www.offgamers.com (21,60). Helaas werd mijn paypal geblokkeerd en customer support daar was echt shit, dus zocht ik naar een ideal alternatief en zag ik www.directgamecards.com waar je met iDEAL kon betalen, was rond de 22 in de tijd, maar ik zie nu dat het naar 21e is gegaan, goedkoopst op het moment denk ik. Dus keuze zat dat goedkoper is dan blizzard en meer ruimte biedt voor flexibiliteit!

[off-topic] Het goede nieuws is dat mijn paypal eindelijk na 3 maanden is gefixed, ik had ze denk ik teveel gespammed met e-mails dat ze me gewoon hadden geblokkeerd.. Bellen kon ik niet omdat ik mijn klantennummer niet wist omdat ik niet kon inloggen.. Fijn is dat.. Als een dom blondje (sorry voor de blonde mensen hier, zo bedoel ik het niet), dacht ik dan kan ik alleen nog maar e-mailen.. Maargoed, 2 weken geleden even gebeld en optie 2 (geen klant van paypal) en het toen geregeld.. Aardige mensen achter de helpdesk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

gewoon via mijn credit card :+ lekker makkelijk :P moe thet alleen niet vergeten als ik er ooit mee stop,die stopt niet vanzelf namelijk (ja in 2017 ergens xD )

hmmz mischien toch maar eens naar die prijzen hierboven gaan kijken :P scheelt toch wel wat :)

[ Voor 11% gewijzigd door mrsar op 29-01-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
JoeBravo schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:30:
monk overleefde de massive crush, dat weet ik, hoeveel damage hij op dat moment nog moest doen/gedaan heeft heb ik niet gezien.
ik rekende op enrage=wipe, niet op de boss ook plat te zien gaan :P
Hij moest nog 2,6 miljoen hp geloof ik, maar toen deed de Enhancement Shammy Rebirth geloof ik, terwijl 1 van de poten nog maar een paar procent hp over had, en toen was 't bijna een instakill nadat 'ie z'n Massive Crush had gedaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:24
Morgen eens kijken of we 6/6 2/6 kunnen halen op 1 avond, ook al gaat het niet altijd even vlug tussen de pulls in. Minimaal 6/6 moet kunnen en ook 1/6 moet zeker kunnen. En als we Blade Lord doen met 25 man ipv 23 en met flasks, dan moeten die laatste 3% toch ook makkelijk te doen zijn :p En dan mogen wij ook aan Garalon beginnen met onze 25m groep op zondag. Best veel rogues en warriors en nog wat dk's en ik als paladin, dus veel bonus damage mogelijk via de legs, al hebben we in totaal zo'n 7 rogues + warriors, dus de rest gaat waarschijnlijk gewoon normaal boss meppen. Moet goed komen. Als iedereen weer een beetje bij is met gear moeten we toch vrij snel heel normal T14 gaan clearen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Vooral het Kiten moet je imho op garalon goed doorhebben, dat maakte bij ons iig gister de kill mogelijk op 10 man, met 1 cleaver. dps leek bij ons niet echt een issue, al was de kill wel maar 2-3 sec voor enrage., wij hadden echt veel meer problemen met het kiten, waardoor de dps niet optimaal kon dpssen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ja, ik verwacht ook de grootste leercurve bij het kiten. Zal wel 6 healers + 2 hunters worden, of misschien een warlock.

Dps is soms een issue bij ons omdat niet iedereen even goed gegeared is. We zijn met een aantal mensen die al voor de 25m groep alles in 10m al gedaan hadden en die zijn vrij goed. Anderen doen echter maar de helft van de dps van ons. Dat kunnen we tot nu toe prima compenseren, maar ik hoop dat het hier ook voldoende gaat zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Sabrac schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:44:

In dat geval is het simpel

*knip*
Nou, het meeste doorgevoerd, enkel nog wat gems vervangen. Morgen met de nieuwe LfR week maaris kijken hoeveel effect het heeft op m'n kitty.

Thanks voor zover!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Renquin schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:16:
[...]

Nou, het meeste doorgevoerd, enkel nog wat gems vervangen. Morgen met de nieuwe LfR week maaris kijken hoeveel effect het heeft op m'n kitty.

Thanks voor zover!
Wat vragen voor jou:
Heeft SR 99% uptime?
Heeft Rake meer dan 95% uptime?
Gebruik je HT op CD voor 5CP rip?
Gebruik je TF op CD? Refresh je Rake wanneer TF up is vanaf lager dan 6 sec al?
Pool je energy wanneer het moet?*

*Heel vaak zul je merken dat je SR en Rip op ongeveer hetzelfde moment zullen verdwijnen. Hoewel er staat dat je SR 99% uptime moet hebben, betekent het niet dat je altijd met 5 CPs moet refreshen. Soms is het beter wanneer beiden bijna "opraken" je energy te poolen (maar niet overpoolen) om dan met 0-3 SR te gebruiken zodat je genoeg energy hebt om Rip zsm te refreshen (wanneer je TF bijna up is compenseert dit voor poolen).

Het is trouwens niet erg om je SR soms te laten droppen als die een paar secondes na je rip valt (in de vooronderstelling dat je rake niet direct erna hoeft te refreshen, dus alleen de white hits en een enkele shred, mocht je geen glyph hebben), gewoon rip 5CPs en dan zsm weer SR erop.

Zelfde geldt met energy poolen voor DoC buffs, soms wanneer je rake nog lang niet refreshed moet worden en je bent low op energy laat je dit langzaam opkomen om dan pas aan het einde je finisher te gebruiken (als dit niet tegenstrijdig is met uptime van deze finishers), dan heb je nog 5 seconde speling na de finisher om wat shreds te gooien, HT bij 5sec/of eerder wanneer je rake moet refreshen of wanneer je weet dat je eerste/tweede ability rake zal zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 483123 op 29-01-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
na 1,5 uur frustrerend stompzinnig wipen op spirit kings hc, kwamen we opeens met 10 man in leven bij de 3e overgang. Toen nog steeds iedereen in leven na het omleggen van de 3e king en nog 3 minuten te gaan tot enrage dus heel beheerst ook de laatste king omgelegd. Kill = 5/6 MV hc *O*
Ook nog even naar twin emperors hc gekeken, maar daar moeten we ons eerst nog even in de taktiek verdiepen, want dit aanklungelen was niks :P
1e pull gingen er al 2 mensen dood op de 1e addgroep _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:23
JoeBravo schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 08:49:
na 1,5 uur frustrerend stompzinnig wipen op spirit kings hc, kwamen we opeens met 10 man in leven bij de 3e overgang. Toen nog steeds iedereen in leven na het omleggen van de 3e king en nog 3 minuten te gaan tot enrage dus heel beheerst ook de laatste king omgelegd. Kill = 5/6 MV hc *O*
Ook nog even naar twin emperors hc gekeken, maar daar moeten we ons eerst nog even in de taktiek verdiepen, want dit aanklungelen was niks :P
1e pull gingen er al 2 mensen dood op de 1e addgroep _O-
Damn, gefeliciteerd man, gaat hard!

Ik heb de officers nu zo ver dat we na ToeS normal clearen meteen voor progress gaan in MSV HC. Vorige reset hebben we slechts 2 raids gehad, heel weinig tijd voor progress dus…

Een paar maanden geleden liepen we nog ongeveer gelijk, nu liggen jullie 3(!) HC bazen voor!

Gister met wat GoTers een hcje gedaan op de priest. Daarna Galleon geprobeerd te taggen en te killen, maar de tag wilde niet lukken. De andere Alliance raidgroep wilde de tag wel sharen toen ik erom vroeg maar de invites die ik kreeg kwamen allemaal van de raidgroep zonder tag (waar ik juist uit probeerde te komen om een tag te regelen… DOH!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Zjanzjak schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:20:
Mag ik je real-id? Als ik dan op een dps class bezig ben dan queue ik samen met je, kan ik mooi op follow en met vrouwlief koffie leuten.
Ik chargeer.
Maar... snap je?
Ik snap je, maar het maakt mij echt geen **** uit hoe andere mensen dit spel spelen (zolang ik er maar geen hinder van heb!)
Iemand die zichzelf wilt boosten door lekker /afk te gaan of /follow te doen is bij mij van harte welkom zolang ik of de groep er maar geen last van heeft.
Als ik aan het healen of tanken ben dan kan die ene DPSer meer of minder me echt niets schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Anoniem: 93248 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:02:
[...]

Ik snap je, maar het maakt mij echt geen **** uit hoe andere mensen dit spel spelen (zolang ik er maar geen hinder van heb!)
Iemand die zichzelf wilt boosten door lekker /afk te gaan of /follow te doen is bij mij van harte welkom zolang ik of de groep er maar geen last van heeft.
Als ik aan het healen of tanken ben dan kan die ene DPSer meer of minder me echt niets schelen :)
dat. je er aan ergeren heb je alleen jezelf mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

hulkie schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 08:57:
[...]

Een paar maanden geleden liepen we nog ongeveer gelijk, nu liggen jullie 3(!) HC bazen voor!
Een paar maand daarvoor liep iedereen gelijk :) 0/16 MSV ^^

Gefeliciteerd met de Spirit kings HC kill.

Vanavond maar even zien of we wel aan raiden toekomen, één van onze healers kan niet, één van onze dps kan niet en de offtank heeft ook nog geen teken van leven getoond..

Nu hebben we een dps met healing offspec waarmee we vorige week ook MSV gecleared hebben.
We hebben ook een social overgehaald mee te gaan als DPS om zo een dps spot te vullen.
Echter, als de tank ontbreekt, zal ik naar tank moeten, waardoor de healing een stuk omhoog gaat en we nog een dps moeten puggen... gaat nog leuk worden vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Na een break van ongeveer 1 maand zijn we met onze raid groep gestart in januari.. Afgelopen week eindelijk iedereen redelijk gegeared die waren gererolled of nieuw mee gingen in de raidgroup (lees: ilvl 463 minimaal).. De week ervoor zaten we nog vast op Elegon.. afgelopen week Elegon neer daarna door naar HoF waarbij de eerste boss ook neer ging na 4 tries.. 2de raid avond hadden we geen melee op Will of the Emperor.. Dus we lieten de ranged uit de raid stappen met aggro en zijn skill dodgen.. Helaas hadden we ook 4 healers mee met nog geen goede OS dus gaan 2 healen en de andere 2 healers in crappy gear laten dpsen.. Op de laatste try van de avond wat eigenlijk een progress avond zou zijn om de fight te leren kennen hadden we hem down.. :)

Nu rest mij alleen nog de vraag.. Zitten er 'makkelijke' HC fights tussen in MSV die we mogelijk mee zouden kunnen pakken deze week? anders wordt het clearen en progressen in HoF hopelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

@Bechown

Zelf maak ik gebruik van de volgende 'survey resultaat' op MMO-C.

http://tinyurl.com/axlbe3z

Welke, kort gezegt aangeeft, dat Heroic Stone Guards / Heroic Feng op het niveau van Garalon / Wind lord zitten (Wat 3/6 en 4/6 HoF is)..

Als jullie op 1/6 HoF zitten, zou ik nog even doorgaan met HoF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Het gaat lekker met de guild. Na de move naar Ragnaros drie weken geraid.

Eerste week de progress van afgelopen November (toen we door te weinig mensen moesten stoppen) geëvenaard.

De tweede week Ambershaper normal voor het eerst plat.

De derde week Empress en heel Terrace of Endless Spring.

Nu door met meer mensen de kans geven alles te doen, heroic modes en recruiten voor 25 mans raids in 5.2. Op dit moment zitten we op 21 actieve mensen, helaas verkeerde classes om 2x 10 mans te doen. (tank te weinig en healers teveel) Terwijl we voor 25 mans het liefst nog 2 healers en wat ranged dps erbij hebben. Maar we hebben nog tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
bechown schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:18:
Na een break van ongeveer 1 maand zijn we met onze raid groep gestart in januari.. Afgelopen week eindelijk iedereen redelijk gegeared die waren gererolled of nieuw mee gingen in de raidgroup (lees: ilvl 463 minimaal).. De week ervoor zaten we nog vast op Elegon.. afgelopen week Elegon neer daarna door naar HoF waarbij de eerste boss ook neer ging na 4 tries.. 2de raid avond hadden we geen melee op Will of the Emperor.. Dus we lieten de ranged uit de raid stappen met aggro en zijn skill dodgen.. Helaas hadden we ook 4 healers mee met nog geen goede OS dus gaan 2 healen en de andere 2 healers in crappy gear laten dpsen.. Op de laatste try van de avond wat eigenlijk een progress avond zou zijn om de fight te leren kennen hadden we hem down.. :)

Nu rest mij alleen nog de vraag.. Zitten er 'makkelijke' HC fights tussen in MSV die we mogelijk mee zouden kunnen pakken deze week? anders wordt het clearen en progressen in HoF hopelijk..
Op zich is Stone Guards HC qua dps en healing requirements niet ontzettend zwaar. Het vereist wel wat coordinatie en beweging maar als je dat onder de knie hebt dan moet dat wel lukken. Toch raad ik aan om in ieder geval wat verder in HoF te komen. Vooral de eerste twee bazen daar zijn erg goed te doen en de meeste guilds lopen pas bij Garalon tegen een muur(tje) aan.

De guild waar ik in zit is eerst voor de volledige normal clear gegaan voordat we uberhaupt zijn gaan kijken voor HC's. Dat was fijn omdat we eerst al onze effort hebben kunnen steken in het vergaren van tier tokens en sha-touched wapens (als ze droppen -___-; ). Maandag hebben we nog Elegon HC gehaald, wat grappig genoeg in sommige opzichten makkelijker was te healen dan z'n normal variant. Het was enkel een beetje leren omgaan met de line of sight issues. Op het moment zitten we nog met een dps probleem op Gara'jal waardoor we de enrage niet halen maar dat lost zich vanzelf wel op over de raids heen wanneer men upgrades krijgt (aantal core dps zijn er niet meer wegens RL, etc. the usual).

Ik ben benieuwd als (wanneer!) we Gara'jal neer krijgen, hoe moeilijk dat Spirit Kings HC gaat worden voor ons. Het concept "stop dps" is soms het moeilijkste wat er is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
niet helemaal eens met bovenstaande: qua healing is stone guards hc juist best wel intensief. de 3 gevechten erna zijn qua healing stukken relaxter is mijn ervaring.
stoneguards komen we niet in de buurt van 2 healen, feng is goed te doen met 2, gara'jal doen we met 3 om het omgaan met totems makkelijker te maken, voor de healing hoeft het niet. Spirit kings is goed te doen met 2.

"Stop dps" is nou net het belangrijkste onderdeel daar. heeft ons gisteren 1,5 uur gekost om er voor te zorgen geen shields te triggeren. Geen fout daarmee maken was voor ons de kill.
onze spriest die er een wedstrijd van maakte zo snel mogelijk te dispellen hielp ook (0.013 sec shield uptime is record). tot hij te snel was: BOOM, wipe _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:09
Ben nu net 90 op m'n monk en het is mijn eerste. Nu wil ik gaan beginnen met heroics en heb ik al een aantal gedaan maar dailys zijn ook belangrijk in de expansion. Maar met welke dailys moet ik beginnen want volgensmij kan ik Golden Lotus nog niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

destroye schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:54:
Ben nu net 90 op m'n monk en het is mijn eerste. Nu wil ik gaan beginnen met heroics en heb ik al een aantal gedaan maar dailys zijn ook belangrijk in de expansion. Maar met welke dailys moet ik beginnen want volgensmij kan ik Golden Lotus nog niet doen
Golden lotus, Operation shieldwall (of de horde variant) en de Klaxxi zijn de eerste dailies die je kunt doen, voor de GL moet je geloof ik slechts een korte intro doen die al vanaf 88 oid beschikbaar is.

Nadat GL op revered is krijg je de Shado-pan + Cloud serpents & August Celestials erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:59:
[...]

Golden lotus, Operation shieldwall (of de horde variant) en de Klaxxi zijn de eerste dailies die je kunt doen, voor de GL moet je geloof ik slechts een korte intro doen die al vanaf 88 oid beschikbaar is.

Nadat GL op revered is krijg je de Shado-pan + Cloud serpents & August Celestials erbij
En moet je weken een grindfest houden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Cloud Serpents is toch ook vanaf dag 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:01:
Ja indeed, alleen noemt niemand die omdat ze "niet boeiend zijn kwa stuff"

Heb tot nu toe 2 factions op Exalted en die Cloud Serpents was mijn 1e in de EXP ( redelijk snel )
Rest komt steeds dichterbij, maar heb er weinig zin in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Ah kan wel, ik heb ze pas later opgepakt dus was er even vanuit gegaan dat ik die dailies nog niet kon doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Sabrac had het over Cloud Serpents vanaf revered GL, dus vandaar :)

Zelf gisteren exalted met Golden Lotus behaald. Werd ook eens tijd :p Nu nog de Shado Pan en August Celestials van revered naar exalted krijgen... En dan heb je ook nog ergens de Anglers die ik op friendly heb staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:09
Bedankt, krijg morgen waarschijnlijk mijn pc terug waar een HD7850 inzit. Had eerst een HD5450 maar daar valt bijna niet mee te gamen. Kan ik morgen beginnen met grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-04 20:52
Als je eieren gaat farmen heb je het zo, ik deed er 3 dagen over.

Rest duurt allemaal wat langer inderdaad, helaas is mijn guild op het moment niet actief met raiden.

Zit er toevallig iemand op Draenor Alliance kant die nog een healer kan gebruiken voor raids ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-04 10:03
Zojuist ook mijn game-time besteld via www.directgamecards.com (eerder genoemd in dit topic) Ben benieuwd hoe snel het binnen is en of het überhaupt binnenkomt :P

EDIT: Het is zojuist binnen gekomen, keurig netjes en op tijd :) aanrader dus! Scheelt toch 7 euro geloof ik!

[ Voor 25% gewijzigd door Spoek op 30-01-2013 18:00 ]

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spoek schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:57:
Zojuist ook mijn game-time besteld via www.directgamecards.com (eerder genoemd in dit topic) Ben benieuwd hoe snel het binnen is en of het überhaupt binnenkomt :P

EDIT: Het is zojuist binnen gekomen, keurig netjes en op tijd :) aanrader dus! Scheelt toch 7 euro geloof ik!
Idd, was ook netjes verlopen bij mij. Ik zie dat je van SS horde komt, PvP je? Zit eraan te denken om vers ergens anders te beginnen =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-04 10:03
Anoniem: 483123 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 18:31:
[...]

Idd, was ook netjes verlopen bij mij. Ik zie dat je van SS horde komt, PvP je? Zit eraan te denken om vers ergens anders te beginnen =[
Ooh ja dat moet ik nog even bijwerken :P Ik zit namelijk sinds 2 dagen op Silvermoon Alliance side! ^^ Ben meer een pve'er en ben ooit begonnen als Alliance, vandaar de transfer :)

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:13

UntamedNL

Drumming

Zijn er tegenwoordig mogelijkheden om je eigen gold ergens aan te verkopen? Ik heb 220k gold en ben van plan om te stoppen. Zou ik dit nog ergens kwijt komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Nou gister was me daar een drama.

Sinds vrijdag, nadat de off-tank disconnecte, is deze (nog) niet weer gezien.
Daarna was 1 dps op vakantie en een healer had andere RL commitments, naja, so be it.

Ik log in, guild leader stuurt me al een bericht 'heb al vervanging geregeld' naja goed.. scheelt weer wat tijd.

Een warlock dps die al een paar keer met ons mee heeft gedaan, goede dps dus geen probleem
Een monk dps, zit in een guild met soortgelijke progress als on, had zelf 4/6.. naja, zo erg zal het niet zijn dus.
Een DK tank... van de #1 guid op de server, is ook nog een van de main tanks. Hij had alleen de dps trinket van de Will of the Emperors nodig.

Stone guards, merkte al snel dat de DK een andere manier van taunten gewend was (waardoor 1 tank altijd 2 heeft en 1 tank altijd 1), terwijl wij, in het geval de "een" gaat overloaden, alleen de juiste ge-explodeerde taunten (waardoor elke tank dus soms 2 en soms 1 heeft).
Mgoed, geen deaths oid.. dus we gaan door.

Standaard bij feng plaatsen we de wildfire sparks op 1 plek, makkelijker te ontwijken etc...
Monk krijgt wildfire maar beweegt niet, dus ik herinner hem eraan dat we alles bij de ingang stacken..
2e keer, beweegt weer niet.. dus ik herinner hem er nogmaals aan.
3e keer, beweegt weer niet.. naja, ik kan het begrijpen als je 1 of 2 keer iets fout doet.. maar 3? dus vanaf dat moment had ik m'n beeld al helemaal klaar bij de monk..

Desondanks, feng gaat neer, gara'jal wordt ge-oneshot.. en toen echt de meeste bizarre spirit kings die we gehad hebben.
De DK tank was dps gegaan, geen probleem,

1e annihilate... druid healer valt om.. stond niet eens (op mijn scherm en de zijne) in de buurt van Annihilate.. dus battle res..

Flanking Order... en de shaman healer valt om (lees.. wij 2 healen alles in MSV, dus de druid was nu alleen, zelf ook laag op mana vanwege zijn eigen dood, naja.. innervate en doorgaan).

Volley.. en ik zag het aankomen.. druid te druk bezig met healen.. staat in 1 volley... staat in 2 volleys... staat in 3 volleys... dood.

Zelf had ik moeite met praten (hele week al) vanwege gezondheids issues, dus ik probeerde die avond zo min mogelijk te praten.. naja, merkte al wel dat het niet goed ging als ik dat bleef aanhouden.
Dus als vanouds, maar weer elke "gevaarlijke" ability opgedreund.. en we hadden een kill..

Elegon, klein foutje tijdens de 4e spark wave, naja, kan gebeuren.. hoor ik ineens van de DK tank op mumble 'crap, misclicked... i uh... fell'.

Tjah, solo tanken gaat niet gebeuren.. dus snel wipen en nogmaals doen.
Elegon neer, weer geen trinket ( :( ) volgende week beter.

WotE, warrior tank heeft nog steeds lag issues dus wederom gaan tanken, healers hadden echter moeite met mensen in leven te houden, later bleek dat de monk in kwestie door bijna elke devasting arc geraakt werd..

Toevallig de avond dat de hunter niet kon, dropte haar boog natuurlijk... geen luck.

Op zich waren we op tijd klaar, maar de DK tank had dus alleen interesse in WotE en ik merkte zelf ook dat de energie erg laag was die avond, dus zijn er vroegtijdig mee opgehouden.

Nu hopen dat zondag een stuk minder rommelig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477565

Ook wij hadden een merkwaardige raid. Gisteren maar begonnen met MGV hc clear. Normaal one shotten we 4 bosses en hebben we wat wipes op spirit kings, maar gaat wel erg vlot. Zo niet gisteren. Op elke boss minimaal 1 wipe, zelfs op faceroll bosses als gara'jal O+ , maar vervolgens wel 2 shot op WotE HC (die we pas 1 keer eerder hadden gekilled).

Vanavond progressen op zor'lok hc met een nieuwe tactic voor p2, dus hopelijk krijgen we die neer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Zo na een succesvolle afgelopen week waarbij we voor het eerst MSV clearde (progress) was vanavond de vraag of we dat zelfde kunstje nog een keer konden flikken.. En ja hoor de enige whipe die we hadden was op Elegon omdat we te hard gingen op de eerste add waardoor we verkeerd uitkwamen met de 2de add op fase transition.. Daarna alleen tank op de add maar toen kwamen we door ongelukkige procs/dps we er net niet aan met 1 add.. 3de keer maar normaal met 2 adds weer gedaan en iets rustiger met de dps en natuurlijk weer een kill maar dit keer veel gemakkelijker.. Eerste kill stonden alleen de 2 tanks 1 healer en 1 dps nog maar op de laatste 4% :) En nu was het maar 1 dooie.. Will en Emperial op volgend geoneshot..

Dus restte ons de rest van de avond wat progress te maken op Blade waarbij we nu al gemakkelijk in de laatste fase komen.. Aankomende vrijdag zie ik hem wel neer gaan als we speed increase gaan gebruiken.. Dus tegelijk Garajal maar bestuderen want daar hoop ik de meeste tijd op te spenderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Bij ons ging het redelijk vlug gisterenavond. Heel MSV een one-shot (op 1 wipe op Elegon na door een tank dc, maar goed dat was maar 5 minuten tijdverlies uiteindelijk). Zelfs WotE op 25m dus. Het gaat nu ineens zo veel makkelijker :D Boss was al zo goed als dood na 3e titan gas. In totaal precies 100 opportunistic strikes door de raid bij deze kill :) De eerste boss van HoF was ook een simpele one-shot. Het wordt nog wel eens wat... Alleen weer niet de dps trinket van WotE :(

Ondanks dat alles op de automatische piloot ging had ik het toch ver gehad, net als veel anderen, dus zondag maar eens verder progressen in HoF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 07:53

hmr

UntamedNL schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 00:17:
Zijn er tegenwoordig mogelijkheden om je eigen gold ergens aan te verkopen? Ik heb 220k gold en ben van plan om te stoppen. Zou ik dit nog ergens kwijt komen?
Geef maar aan mij ! Welke realm zit je? ;)

*gister ToES Clear en daarna MSV Hc.. Persoonlijk vind ik het jammer dat we HoF overslaan want ik kan nog wel wat gear gebruiken.. maar begrijp goed dat naast mij en een enkele andere char niemand meer gear nodig heeft uit HoF. Gister weinig succes op de Hondjes hc dus zijn we verder gegaan met Gar'jaral.. met weer een 0,1% wipe.. DPS lag wat lager dan de vorige raid dus zal wel goed komen de aanstaande raid! Hoop dat we nog een keer HoF clearen want ik mis de eerste 3 bazen nog voor mijn achievement ;) (als die er al is en anders mijn persoonlijke achie gevoel :D )

[ Voor 47% gewijzigd door hmr op 31-01-2013 10:46 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-04 16:49
UntamedNL schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 00:17:
Als ik jou was zou ik het proberen te investeren in een TCG mount. Die zullen altijd met de inflatie in prijs stijgen, dus kun je er een bak geld mee verdienen of lekker showen als je een keer terug komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
De film stond al heel lang op de planning, maar sinds de originele regisseur (Sam Raimi) zich er uiteindelijk toch voor bedankt had, heeft dit een eeuwigheid stil gelegen. Mooi te zien dat er eindelijk weet schot in de zaak zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Dinsdag onze eerste stapjes gezet in MSV heroic met de nieuwe raidgroup. En ik moet zeggen, het ging verrassend goed. Doggies lagen op de 8e pull, Feng op de 7e. Doggies hadden we al heel snel een try rondom de 30%, maar de tries erna liepen we te klooien. Uiteindelijk een relatief cleane kill te pakken. Bij Feng kwamen we de arcane phase zonder kleerscheuren door, maar ging het op de adds in de shield phase mis. Na wat aanpassingen was de eerste keer dat we de shield phase doorkwamen meteen een kill. Ook twee pulls gehad op Garajal, maar vanwege de tijd besloten om uiteindelijk de boel op normal te doen voor potentiele upgrades. Al met al een goed gevoel overgehouden aan onze eerste avond MSV Heroic. Nu hopen dat we dit vol kunnen houden ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Zal ik dan ook maar een dagboekje doen?

Wij gingen gister voor een ToeS clear op normal, gelukkig hebben we slechts 1 item moeten sharden, de rest was allemaal nuttige loot (soms een offspec).

Daarna door naar MSV HC voor wat progress. Helaas wilde Stoneguards voor geen meter. Na een try of 5-6 zijn we dus maar naar buiten gegaan en hebben we de instance gereset. Garajal HC ging behoorlijk goed. 2de try meteen al 7%. Helaas af en toe wat miscommunicatie met mensen die de realm in moesten en hier een daar een tank die niet op tijd terug kon.

Onze beste try was een wipe van 200k health. Dat is ongeveer 0,01% !@!@$##@. Zondag gaat ie zeker neer, dan hebben we 2 stevige dpsers extra erbij, en heeft iedereen zijn loot van ToeS ook volledig gereed!

Hier de logs ( van onze close wipe), hebben mensen nog tips/ opmerkingen: http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=7892&e=8254

Ik had zelf mazzel met de roll op tier shoulders en mijn muntje gaf de tier head! Heb nu 5 piece en dat is lekker! De headpiece gebruik ik nu voor fire (mainspec) met crit offspec shoulders. De shoulders gebruik ik voor arcane in combinatie met een mastery headpiece.

Ook gister de 6k valor points gehaald, die mini boss gekilled en de 2 battlegrounds gewonnen. Vooral temple was leuk. Ben 1 keer dood gegaan, verder heb ik alleen maar in het midden gestaan en mijn instant pyro’s en combustions op iedereen afgevuurd! Een mage in raidgear met wat plate en healers om zich heen als backup is stiekem toch best leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477565

hulkie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:23:

Hier de logs ( van onze close wipe), hebben mensen nog tips/ opmerkingen: http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=7892&e=8254
Ga arcane >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hulkie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:23:
Zal ik dan ook maar een dagboekje doen?

Wij gingen gister voor een ToeS clear op normal, gelukkig hebben we slechts 1 item moeten sharden, de rest was allemaal nuttige loot (soms een offspec).

Daarna door naar MSV HC voor wat progress. Helaas wilde Stoneguards voor geen meter. Na een try of 5-6 zijn we dus maar naar buiten gegaan en hebben we de instance gereset. Garajal HC ging behoorlijk goed. 2de try meteen al 7%. Helaas af en toe wat miscommunicatie met mensen die de realm in moesten en hier een daar een tank die niet op tijd terug kon.

Onze beste try was een wipe van 200k health. Dat is ongeveer 0,01% !@!@$##@. Zondag gaat ie zeker neer, dan hebben we 2 stevige dpsers extra erbij, en heeft iedereen zijn loot van ToeS ook volledig gereed!

Ik had zelf mazzel met de roll op tier shoulders en mijn muntje gaf de tier head! Heb nu 5 piece en dat is lekker! De headpiece gebruik ik nu voor fire (mainspec) met crit offspec shoulders. De shoulders gebruik ik voor arcane in combinatie met een mastery headpiece.

Ook gister de 6k valor points gehaald, die mini boss gekilled en de 2 battlegrounds gewonnen. Vooral temple was leuk. Ben 1 keer dood gegaan, verder heb ik alleen maar in het midden gestaan en mijn instant pyro’s en combustions op iedereen afgevuurd! Een mage in raidgear met wat plate en healers om zich heen als backup is stiekem toch best leuk :D
toon volledige bericht
gaat jullie neiging lockouts te extenden jullie misschien wreken qua gear nu? wij doen gara'jal hc inmiddels met 3 healers (toegegeven: 1x discpriest) en halen de enrage makkelijk. Terwijl wij in het begin juist op jullie achter lagen qua raiddps. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
JoeBravo schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:14:
[...]

gaat jullie neiging lockouts te extenden jullie misschien wreken qua gear nu? wij doen gara'jal hc inmiddels met 3 healers (toegegeven: 1x discpriest) en halen de enrage makkelijk. Terwijl wij in het begin juist op jullie achter lagen qua raiddps. :/
Ik denk eerlijk gezegd van niet. Als je onze raiders qua itemlevel vergelijkt met jullie raiders dan verschilt dat echt amper. (Gaat wel meer verschil in komen natuurlijk omdat jullie meer HC kills pakken.) Komt bij dat we ontzettend veel leather gear krijgen de hele tijd. Onze resto/oomkin druid is inmiddels bezig met zijn Guardian setje omdat zijn feral spec ook al vrijwel volledig decked out is.

@ Hera: Arcane setje is gister inderdaad de eerste hand aan gelegd. LFR’s deze week ga ik allemaal als arcane doen om een beetje meer oefening te hebben. Maar het is wel relatief saai!

@dps verschil tussen onze raids: Vooral qua tankdamage is echt een groot verschil te zien. Lrr (monk) doet gewoon 30k meer dps dan Katie (pally). De warriors zitten ongeveer gelijk zo te zien. Valt me sowieso op dat monk tanks echt ENG veel dps doen, wow!

[ Voor 11% gewijzigd door hulkie op 31-01-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:32:
[...]

@dps verschil tussen onze raids: Vooral qua tankdamage is echt een groot verschil te zien. Lrr (monk) doet gewoon 30k meer dps dan Katie (pally). De warriors zitten ongeveer gelijk zo te zien. Valt me sowieso op dat monk tanks echt ENG veel dps doen, wow!
Gaf ik ook al aan toen ik naar de logs keek... probleem op Garajal is dat ik in het begin van de fight en aan het eind nauwelijk vengeance stacks heb... en ik heb het idee dat damage van protpally's sowieso best laag is ... iemand die hier tips voor heeft?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 00:11
NMe schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:42:
[...]

Ach, als je een hunter in de groep hebt, redirecten op de afk knakker, en pullen maar })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hulkie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:32:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd van niet. Als je onze raiders qua itemlevel vergelijkt met jullie raiders dan verschilt dat echt amper. (Gaat wel meer verschil in komen natuurlijk omdat jullie meer HC kills pakken.) Komt bij dat we ontzettend veel leather gear krijgen de hele tijd. Onze resto/oomkin druid is inmiddels bezig met zijn Guardian setje omdat zijn feral spec ook al vrijwel volledig decked out is.

@ Hera: Arcane setje is gister inderdaad de eerste hand aan gelegd. LFR’s deze week ga ik allemaal als arcane doen om een beetje meer oefening te hebben. Maar het is wel relatief saai!

verschillen in gear heb ik niet zo bekeken, dus dat neem ik dan maar van je aan :)
Lrr is niet altijd tank he. En Ik weet ook niet of het meenemen van de eigen stagger in dps van WoL al gefixed is, dus getallen kunnen voor monks nogal vertekenen.

Qua tankdps kan ik alleen maar zeggen: houd je vengeance in de gaten. taunten, hand of protection, hand of sacrifice etc zijn misschien tools die je daarvoor kunt gebruiken.

zo ga ik als dk tank bij garalon vaak met een bubble in de puddles staan om m'n vengeance een boost te geven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493204

hmr schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:57:
[...]

Gaf ik ook al aan toen ik naar de logs keek... probleem op Garajal is dat ik in het begin van de fight en aan het eind nauwelijk vengeance stacks heb... en ik heb het idee dat damage van protpally's sowieso best laag is ... iemand die hier tips voor heeft?
Onze prot pala(OS off-tank), die een haste build heeft doet meestal evenveel of meer dps als alle andere dpsers(die zitten boven de 90k op meeste fights)
Onze prot pala heeft dan ook 27% haste 8)7
Suggesties is om een haste build te nemen(dus gear nemen met haste+mastery erop is ideal, hit+exp kan ook geen kwaad)
Haste protadins zijn OP nu, snelle HP, meer damage, meer surviveability, veel utility.
Had wel ergens gelezen dat ze haste ietsjes nerfen voor protadins.

Zal de volgende paar raids loggen en links toevoegen aangezien niemand van onze guild meer logt behalve de rank whore spriest van ons op bepaalde fights ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
hmr schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:57:
[...]

Er is bij Garajal een heel groot verschil tussen de tank die begint en de tank die als tweede gaat. Een maand of 2 terug heb ik als paladin tank dit gevecht een aantal keer op normal gedaan. Ik startte vaak en met heroism erbij had ik gewoon 100k dps gedurende de hele heroism. Geen idee wat m'n ilvl was btw, maar vast niet meer dan 480. Wel hit en exp capped. Na een tankwissel is het wel heel lastig om vengeance te houden inderdaad. De boss mept uiteraard alleen de andere tank. Maar door de start zag je bij ons hele grote verschillen tussen tank dps.

Edit: ik had ook een haste build btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Anoniem: 493204 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:53:
[...]

Onze prot pala(OS off-tank), die een haste build heeft doet meestal evenveel of meer dps als alle andere dpsers(die zitten boven de 90k op meeste fights)
Onze prot pala heeft dan ook 27% haste 8)7
Suggesties is om een haste build te nemen(dus gear nemen met haste+mastery erop is ideal, hit+exp kan ook geen kwaad)
Haste protadins zijn OP nu, snelle HP, meer damage, meer surviveability, veel utility.
Had wel ergens gelezen dat ze haste ietsjes nerfen voor protadins.

Zal de volgende paar raids loggen en links toevoegen aangezien niemand van onze guild meer logt behalve de rank whore spriest van ons op bepaalde fights ;)
beste stats voor tankadin zijn momenteel hit+exp cap (7,5 en 15%) en dan idd haste>mastery. hit+exp+haste = meer holy power = meer shield uptime = minder kans op damagespikes. Meer dps is een gelukkige bijkomstigheid.

En idd, omdat het tegennatuurlijk is voor nieuwe/minder ingelezen tanks om haste als goede gearoptie te zien, wil blizz deze stat minder goed maken voor pala's, maar zonder de survivability minder te maken. Wordt nog een leuke puzzel voor ze, zeker als iemand als Theck ze op de vingers kijkt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

JoeBravo schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:14:
[...]

En idd, omdat het tegennatuurlijk is voor nieuwe/minder ingelezen tanks om haste als goede gearoptie te zien, wil blizz deze stat minder goed maken voor pala's, maar zonder de survivability minder te maken. Wordt nog een leuke puzzel voor ze, zeker als iemand als Theck ze op de vingers kijkt. :P
Hoohohohoho ik weet wel degelijk dat dit de goede strategie is.. echter de meeste upgrades qua gear zijn puur tankpieces geweest tot nu toe.. ik leg in LFR de focus op dps pieces nu ik weet dat meer haste beter is maar wil niet lukken.. in Raids tot nu toe vooral Tank gear gekregen en heb mijn tier piece ook op tankstats gekozen.

Katieparry @ dragonblight indien iemand naar even naar mijn gear wilt kijken!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hmr schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:37:
[...]

Hoohohohoho ik weet wel degelijk dat dit de goede strategie is.. echter de meeste upgrades qua gear zijn puur tankpieces geweest tot nu toe.. ik leg in LFR de focus op dps pieces nu ik weet dat meer haste beter is maar wil niet lukken.. in Raids tot nu toe vooral Tank gear gekregen en heb mijn tier piece ook op tankstats gekozen.

Katieparry @ bladefist indien iemand naar even naar mijn gear wilt kijken!
zeg niet dat jij het niet weet, maar dat het een reden voor blizzard is om het te veranderen ;)

Enne, kijk jij eens wat beter op welke realm jij doorgaans inlogt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Als tank wordt het pas leuk als je de dps 4-set pakt voor paladins :p En dan samen met Sanctified Wrath als T5 talent. Dat betekent elke 2 minuten voor 30 seconden wings up :) Zeker met tank swaps betekent dat dus de helft(!) van je tijd wings up en de talent geeft je ook 20% extra healing received. En de meeste dps items hebben nog leuke stats ook. Head, Shoulders en Legs zijn prima voor tank. Helaas wel wat crit op je 4e item dan.

Zie eventueel http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced voor de stats. Heb alleen m'n head tier item niet equipped hier, maar die is hit + mastery.

De tier bonussen voor paladin tanks zijn ruk helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door IntToStr op 31-01-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493204

Onze tank gebruik zijn DPS gear met wat aantal reforges, geen idee of hij voor exp 15% cap gaat.
http://eu.battle.net/wow/.../alonsus/Seniorold/simple
Wapen dan omwisselen naar normal elegon 1H en een shield van een heroic dungeon volgens mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

IntToStr schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:49:
Als tank wordt het pas leuk als je de dps 4-set pakt voor paladins :p En dan samen met Sanctified Wrath als T5 talent. Dat betekent elke 2 minuten voor 30 seconden wings up :) Zeker met tank swaps betekent dat dus de helft(!) van je tijd wings up en de talent geeft je ook 20% extra healing received. En de meeste dps items hebben nog leuke stats ook. Head, Shoulders en Legs zijn prima voor tank. Helaas wel wat crit op je 4e item dan.

Zie eventueel http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced voor de stats. Heb alleen m'n head tier item niet equipped hier, maar die is hit + mastery.

De tier bonussen voor paladin tanks zijn ruk helaas.
Kortom heb dus een compleet verkeerde gear keuze gedaan.. HOERA :F

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
hmr schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:29:
[...]

Je gear is niet slecht btw, maar er zijn voordelen voor de hit + exp + haste > mastery build. Avoidance build geeft overall minder damage taken, maar is spiky. Met hit/exp caps + haste maak je de damage veel geleidelijker. Bovendien doe je een shitload meer aan dps. En daarmee (met de juiste glyphs) ook je healing.

De stats op dps gear zijn vaak beter en de 4-set is helemaal mooi voor tanks, zeker als je het vergelijkt met de zeer zwakke set bonussen van tanks zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
[...]

Kek!

Komt wel goed man! Sowieso ben je voor een relatief 'undergeared' tank behoorlijk goed in leven te houden als ik het zo zie tijdens onze fights... De gear komt vanzelf wel goed. DPS is leuk meegenomen, maar daar moeten wij (ik ook) gewoon beter ons best doen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Ben een beetje aan het handelen met de +30 SP enchant voor op heirlooms. Koopt er net een 55 warlock die enchant voor op zijn Glowing Brightwood Staff.

http://eu.battle.net/wow/...lyon/S%C3%A4mzor/advanced

Over 5 lvls kan die een beter wapen krijgen uit outland. Maar ach ja, ik heb weer 700g in de pocket.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Schrok gister even,
Zat een film te kijken, kreeg ik ineens een berichtje van een kameraad met wie ik al 5 jaar wow speel

'Kom online, 2 members hebben iets belangrijks met je te bespreken, ow en de guild leader denkt eraan die monk van woensdag te inviten'.

Naja, leuk dat dat in overleg gebeurd natuurlijk, zelf wil ik die monk, tenzij hij een sterke verbetering in dps en tactics toont, er niet in hebben.
Het 'belangrijke' viel later ook reuze mee, waren enkele leden die als guild zijnde challenge modes willen doen... dus we gaan zondag eens kijken hoe dat gaat.

DK tank (normaal een dps), Druid healer, Elemental shaman (normaal resto / enhancement), Affliction lock en een feral druid.

Op die manier hebben we een deel van de buffs.
Stamina wordt via de inscription scrolls geregeld.

Stats: Druid
Stamina: Inscription scroll
Attack Power: DK
Spell power: Warlock / Shaman
Melee Haste: :( missing :(
Spell Haste: Shaman
Crit: Druid
Mastery: Shaman

Wel jammer van de melee haste, maar met 2 casters (3 als je de healer mee telt) is dat zo erg nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:50
Dagboekje:

Vanochtend nog maar even snel de Klaxxi dailies gedaan met de paladin en de ilvl489 pants aangeschaft.
Heb nu alleen nog maar bracers, trinket en gloves nodig en dan toch maar eens de LFR in. Ik zit al op ilvl461 maar toch eerst even wat heroics doen om er een beetje dps uit te pompen.

Gisteren zat ik nog in een scenario met wat epic kipjes (no offense ;)) dus heb maar wat super Ret healing gedaan want die gasten hadden alles in no time dood. Nadeel was wel dat ze geen rekening hielden met hun eigen health (Frost DK en Fury Warrior) dus uiteindelijk ging de warrior dood bij het beschermen van Jaina.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-05 11:55

MetalPool

Boe!

Als men praat over een stat cap....is dat dan altijd rond de 20%?
Ik lees namelijk dat het een minimale percentage moet zijn van een bepaalde stat....maar wat is dan het maximale?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Donnas-A schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:23:
Als men praat over een stat cap....is dat dan altijd rond de 20%?
Ik lees namelijk dat het een minimale percentage moet zijn van een bepaalde stat....maar wat is dan het maximale?
Caps, zowel soft en hard caps, zijn vaak afhankelijk van je class.

Zo hebben bijvoorbeeld resto druids, haste breakpoints.. bij deze breakpoints krijgen de HoTs een extra tick, dit wordt soms als een soft cap gehanteerd... je kunt natuurlijk hoger gaan, maar tenzij je de volgende breakpoints haalt, heb je er niets aan.

Enkele hard caps zijn de hit en expertise caps (7.5% en 7.5% voor melee en 15 % hit voor casters (of hit + expertise samen 15 %).

De resterende 'caps' zijn afhankelijk van je class..
Zo heeft m'n feral in principe een Crit cap van 67 %, omdat hierna, je geen voordeel meer haalt uit de crit (vanwege glancing blows).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:12:
Dagboekje:

Vanochtend nog maar even snel de Klaxxi dailies gedaan met de paladin en de ilvl489 pants aangeschaft.
Heb nu alleen nog maar bracers, trinket en gloves nodig en dan toch maar eens de LFR in. Ik zit al op ilvl461 maar toch eerst even wat heroics doen om er een beetje dps uit te pompen.

Gisteren zat ik nog in een scenario met wat epic kipjes (no offense ;)) dus heb maar wat super Ret healing gedaan want die gasten hadden alles in no time dood. Nadeel was wel dat ze geen rekening hielden met hun eigen health (Frost DK en Fury Warrior) dus uiteindelijk ging de warrior dood bij het beschermen van Jaina.
Zeker MSV LFR kun je gewoon in gaan hoor. Dat gaat tegenwoordig zo snel en makkelijk dat het echt geen ramp is als je niet optimaal dps doet. Zeker met ilvl 461 ga je toch niet hoog op de meters eindigen, hoe goed je ook bent :)

Als je een poging wilt doen en ik ben niet aan het raiden, laat maar weten, dan loop ik wel een rondje mee met je.

Laatste keer dat ik voor de grap deel 2 LFR deed stond ik 20 a 30k boven alle andere dps in recount :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:31:
[...]

Laatste keer dat ik voor de grap deel 2 LFR deed stond ik 20 a 30k boven alle andere dps in recount :p
Doe de laatste tijd standaard LFR deel 2 (alleen Elegon het liefst, maar spirit kings dan ook).
Soms zitten er inderdaad runs bij waar je in je eentje met 20 á 30k boven aan staan.
Laatste tijd zijn het vooral 3 of 4 mensen die boven de groep uitsteken.

Vanavond maar weer even heen voor een poging op de trinket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Duuuuussss,

Poeh wat zag ik tegen deze quest op zeg The Lion Roars
Win battles at the Temple of Kotmogu and the Silvershard Mines.
Ik heb echt totaaaaaaal niks met PVP, en om dan vervolgens daarin min of meer geforced te worden viel erg tegen.

Ik spring dus met mijn pve gear in die BG's... big fat mistake. Dit heb ik een aantal keer gedaan maar helaas ging dat niet echt succesvol.

Vervolgens besloten om wat gold er tegen aan te gooien om contenders silk te halen. (Bijna 2000 Gold). vanochtend vroeg die 2 BG's in gestapt en plop 2 overwinningen na elkaar. Ik zag dan ook wel in een groep met 3 pvp geared healers.

PVP gear works :) Everything went better then expected

Alleen fuuuuuuuuu nog steeds geen sha wep.

Tsulong 10 kills + 10 coins
Lei Shi 10 kills + 10 coins

Oftwel the luck is not with me, anderszijds krijg ik op sha wel fucking 6x die trinket |:(

Die loot system mag wat mij betreft wel wat tweaks hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door whyz op 01-02-2013 11:53 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Ik kijk ook ontzettend op tegen die BG's die je moet winnen voor de quest. Een tijdje terug "moest" ik ook al pvp doen om holy pvp 4set te halen voor m'n paladin. Die gebruik ik ondertussen niet meer (heb nu 4pc pve). Maar dat was ook een drama om te doen.

Ondertussen moet ik m'n stelling dat Stone Guards 10H makkelijk te healen is ook even bijwerken naar: makkelijk te healen als de rest niet onnodig veel schade pakt. Gisteren hebben we een aantal keer lopen wipen en was het echt 2x zo moeilijk om men in leven te houden dan als de weken daarvoor. Het is deze week dan ook jasper, amethyst, cobalt week welke moeilijk is voor mensen die niet kunnen dodgen :P. Daarbij kwam ik later pas achter dat onze protadin ipv seal of insight dus seal of truth gebruikte en een hele 9 seconden uptime had op sacred shield. Hij doet een hele 5% meer damage en 80% minder healing. Het healen koste mij wat meer moeite dan normaal.

Wel hebben we eindelijk op gara'jal een kill kunnen maken. Maar dat is niet zo zeer een moeilijk uit te voeren gevecht, je hebt enkel behoorlijke dps nodig zodat je niet te veel adds in de shadow realm over houdt en nog genoeg dps op de boss doet om niet de enrage te halen. Iets waar wij schijnbaar nogal moeite mee hadden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Blizzard heeft al gezegd dat ze het onwenselijk vinden dat tanks voor de ret-set gaan en dat ze dat gaan fixen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05 12:39
Ik heb een druid en ik heb een macro nodig die het volgende doet. Ik wil graag op 1 knop zowel rake (cat), lacerate (bear) als lifebloom (normale form) kunnen casten. Ik gebruik niet de standaard action bars van wow, dus mijn bar veranderd niet mee per form.

Zelf heb ik dit geprobeerd: /cast [cat form] rake; [bear form] lacerate; lifebloom.

Dit werkt dus niet, ik snap niet zoveel van macro's. Iemand die mij verder kan helpen? Het is dus niet de bedoeling dat hij dit in deze volgorde doet en zelf van cat naar bear naar normal form switch. Hij moet gewoon als ik in cat zit met die knop rake doen, als ik in bear zit met die knop lacerate doen en als ik in normale form ben lifebloom.

[ Voor 22% gewijzigd door GrazendeKoe op 01-02-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

GrazendeKoe schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:54:
Ik heb een druid en ik heb een macro nodig die het volgende doet. Ik wil graag op 1 knop zowel rake (cat), lacerate (bear) als lifebloom (normale form) kunnen casten. Ik gebruik niet de standaard action bars van wow, dus mijn bar veranderd niet mee per form.

Zelf heb ik dit geprobeerd: /cast [cat form] rake; [bear form] lacerate; lifebloom.

Dit werkt dus niet, ik snap niet zoveel van macro's. Iemand die mij verder kan helpen?
/cast [stance:1] Lacerate;
/cast [stance:3] Rake;
/cast [nostance:1/3] Lifebloom;

edit:

/cast [stance:1] Lacerate; [stance:3] Rake; [nostance:1/3] Lifebloom;

Of iets dergelijks, enige macro / stance kennis die ik heb komt van 2 minuten google :)

■Stance 0 is default - never changes
■Stance 1 is bear - never changes
■Stance 2 is aquatic - never changes
■Stance 3 is cat - never changes
■Stance 4 is travel - never changes
■Stance 5 is for moonkin or tree of life - never changes - or could be for flight form.
■Stance 6 is for flight form. - changes if moonkin or tree are not available

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 01-02-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Sabrac schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 07:40:
Het 'belangrijke' viel later ook reuze mee, waren enkele leden die als guild zijnde challenge modes willen doen... dus we gaan zondag eens kijken hoe dat gaat.

DK tank (normaal een dps), Druid healer, Elemental shaman (normaal resto / enhancement), Affliction lock en een feral druid.

Op die manier hebben we een deel van de buffs.
Stamina wordt via de inscription scrolls geregeld.

Stats: Druid
Stamina: Inscription scroll
Attack Power: DK
Spell power: Warlock / Shaman
Melee Haste: :( missing :(
Spell Haste: Shaman
Crit: Druid
Mastery: Shaman

Wel jammer van de melee haste, maar met 2 casters (3 als je de healer mee telt) is dat zo erg nog niet :)
toon volledige bericht
Wij zijn hier ook laatst mee begonnen,echt voor de fun, dus niet voor serieuze gold tijden. Ook wel ze zien aan onze setup/specs, die geen super synergy hadden ;) Monk tank, hunter, warrior, lock dps, en een holy priest.

Jullie groep ziet er daarintegen in dat opzicht een stuk beter uitgedacht uit :P Toch haalden we vrij makkelijk bronze (misten Silver geloof ik op een paar minuten) in gates of the setting sun, overall is denk ik een goede challenge om mee te beginnen omdat ie op een paar trash pulls en de 2de boss na niet heel lastig is. De 2de boss is wel redelijk dodelijk met die grip attack, geen heals is gewoon dood :)

mogelijke tip voor je warlock, als ie Demonology goed kan spelen, laat em dan demo gaan met OS affli. Challenge modes is veel burst (al dan niet AOE) en vooral in Burst aoe op trash is demonology koning met daarbij ook een redelijk goede single target dps wanneer nodig. Ik vond zelf affli teveel rampup hebben op sommige packs waardoor we naar mijn mening iets wat teveel tijd verloren wanneer we het serieus zouden nemen, op de meeste bosses lijkt affli dan wel weer de beste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
GrazendeKoe schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:54:

Dit werkt dus niet, ik snap niet zoveel van macro's. Iemand die mij verder kan helpen? Het is dus niet de bedoeling dat hij dit in deze volgorde doet en zelf van cat naar bear naar normal form switch. Hij moet gewoon als ik in cat zit met die knop rake doen, als ik in bear zit met die knop lacerate doen en als ik in normale form ben lifebloom.
Welke addon gebruik je? Ik gebruik ook niet de standaard bars van WoW maar bartender en deze heeft gewoon profiles om per form de bars netjes aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Heel uitgedacht is het niet, kwam online, ze vroeg, ik accepteerde, klaar :)

Laatste keer dat ik challenge modes deed was met 2x DK, 2x Druid en 1x Warrior, waarin we niet eens brons haalden in Scarlet Monestary :).

In ieder geval zal ons doel Silver zijn, voornamelijk vanwege de mounts xD
Mocht het dan wel zo goed gaan, of in de buurt komen, dan kunnen we altijd nog proberen om goud te halen :) maar daar reken ik niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05 12:39
Dennism schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:08:
[...]

Welke addon gebruik je? Ik gebruik ook niet de standaard bars van WoW maar bartender en deze heeft gewoon profiles om per form de bars netjes aan te passen.
Ik gebruik Dominos. Het is overigens gelukt met de macro's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Domino's kan trouwens ook bar paging doen als je dat liever hebt dan allemaal macro's. In de settings even de paging opties doorlopen.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.