Nou gister was me daar een drama.
Sinds vrijdag, nadat de off-tank disconnecte, is deze (nog) niet weer gezien.
Daarna was 1 dps op vakantie en een healer had andere RL commitments, naja, so be it.
Ik log in, guild leader stuurt me al een bericht 'heb al vervanging geregeld' naja goed.. scheelt weer wat tijd.
Een warlock dps die al een paar keer met ons mee heeft gedaan, goede dps dus geen probleem
Een monk dps, zit in een guild met soortgelijke progress als on, had zelf 4/6.. naja, zo erg zal het niet zijn dus.
Een DK tank... van de #1 guid op de server, is ook nog een van de main tanks. Hij had alleen de dps trinket van de Will of the Emperors nodig.
Stone guards, merkte al snel dat de DK een andere manier van taunten gewend was (waardoor 1 tank altijd 2 heeft en 1 tank altijd 1), terwijl wij, in het geval de "een" gaat overloaden, alleen de juiste ge-explodeerde taunten (waardoor elke tank dus soms 2 en soms 1 heeft).
Mgoed, geen deaths oid.. dus we gaan door.
Standaard bij feng plaatsen we de wildfire sparks op 1 plek, makkelijker te ontwijken etc...
Monk krijgt wildfire maar beweegt niet, dus ik herinner hem eraan dat we alles bij de ingang stacken..
2e keer, beweegt weer niet.. dus ik herinner hem er nogmaals aan.
3e keer, beweegt weer niet.. naja, ik kan het begrijpen als je 1 of 2 keer iets fout doet.. maar 3? dus vanaf dat moment had ik m'n beeld al helemaal klaar bij de monk..
Desondanks, feng gaat neer, gara'jal wordt ge-oneshot.. en toen echt de meeste bizarre spirit kings die we gehad hebben.
De DK tank was dps gegaan, geen probleem,
1e annihilate... druid healer valt om.. stond niet eens (op mijn scherm en de zijne) in de buurt van Annihilate.. dus battle res..
Flanking Order... en de shaman healer valt om (lees.. wij 2 healen alles in MSV, dus de druid was nu alleen, zelf ook laag op mana vanwege zijn eigen dood, naja.. innervate en doorgaan).
Volley.. en ik zag het aankomen.. druid te druk bezig met healen.. staat in 1 volley... staat in 2 volleys... staat in 3 volleys... dood.
Zelf had ik moeite met praten (hele week al) vanwege gezondheids issues, dus ik probeerde die avond zo min mogelijk te praten.. naja, merkte al wel dat het niet goed ging als ik dat bleef aanhouden.
Dus als vanouds, maar weer elke "gevaarlijke" ability opgedreund.. en we hadden een kill..
Elegon, klein foutje tijdens de 4e spark wave, naja, kan gebeuren.. hoor ik ineens van de DK tank op mumble 'crap, misclicked... i uh... fell'.
Tjah, solo tanken gaat niet gebeuren.. dus snel wipen en nogmaals doen.
Elegon neer, weer geen trinket (

) volgende week beter.
WotE, warrior tank heeft nog steeds lag issues dus wederom gaan tanken, healers hadden echter moeite met mensen in leven te houden, later bleek dat de monk in kwestie door bijna elke devasting arc geraakt werd..
Toevallig de avond dat de hunter niet kon, dropte haar boog natuurlijk... geen luck.
Op zich waren we op tijd klaar, maar de DK tank had dus alleen interesse in WotE en ik merkte zelf ook dat de energie erg laag was die avond, dus zijn er vroegtijdig mee opgehouden.
Nu hopen dat zondag een stuk minder rommelig is.