Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Vedrano
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 29-01 09:12
Beste *poef* dat grote opvallende rode blok staat er niet voor niets. Open even je eigen topic in Componenten Aankoopadvies.

br00ky wijzigde deze reactie 09-08-2016 16:13 (82%)

• Emmetje9
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 15-10-2019
Fijn dit topic! ook overzichtelijk!!

Ikzelf ben aan het uitzoeken om men eerste pc zelf te bouwen na een "gaming pc" uit de winkel (die nu na nog geen 2 jaar de geest aan het geven is ;( )
Wel nog moeilijk en veel leren en twijfel of ik hem zelf ga in elkaar zetten maar hier op dit forum kom ik al een heel eind!!

Ga zo door alvast :) _/-\o_

Nu nog opzoek in het forum naar een topic hoe ik kan zien/merken welke onderdelen ik misschien kan hergebruiken van mijn wannabe gaming pc die ik nu heb.. (of is dat not done?)
en het studeren kan beginnen :*)
quote:
Emmetje9 schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:44:

Nu nog opzoek in het forum naar een topic hoe ik kan zien/merken welke onderdelen ik misschien kan hergebruiken van mijn wannabe gaming pc die ik nu heb.. (of is dat not done?)
en het studeren kan beginnen :*)
Daarvoor moet je opzoeken welk merk en type het huidige product is dan is wel uit te vogelen als je het mee kan nemen of niet en als je daar niet uitkomt kun je dat altijd vragen in een topic. Sowieso niet verkeerd denk ik als het de eerste keer wordt, al was het alleen maar ter controle.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Emmetje9
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 15-10-2019
Dank u :)

• pieterbaelde
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 19-01 17:55
can choose between two motherboards: gigabyte GA-B150M-D3H or asrock H170M Pro4S.

if anyone has any other suggestions for a ddr4 intel 1151 motherboard, please tell me!!

• ThaStealth
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17-02 16:44
Dit is de PC die ik wil aanschaffen*knip* Wat is er niet duidelijk aan dat grote rode blok ;)

br00ky wijzigde deze reactie 13-11-2016 14:17 (96%)

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • +1Henk 'm!

• darkangel456
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 15-01 13:46
Fout geplaatst kan weg.

darkangel456 wijzigde deze reactie 17-04-2017 19:41 (96%)

• dumptiedom
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 19-01 13:15
zijn er programma's die helpen om te kijken wat bottlenecks in mijn systeem kunnen zijn? Ik hoorde iets van Speccy of een Device checker die kijkt wat op het moment het zwaarst belast wordt.. maar kan het niet meer goed terugvinden

• Anoniem: 683497
  • Registratie: juli 2015
  • Niet online
@dumptiedom Het makkelijkste programma is MSI Afterburner i.c.m. RivaTuner Statistics Server. Hiermee heb je tijdens het spelen een overlay zichtbaar van de onderdelen die je hebt geselecteerd.

Tutorial video:
YouTube: MSI Afterburner - How to setup On-Screen Display

• mmxmmx
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 04-02 07:47
*knip*
Heb ik vouten gemaakt of *knip* ja, want wat is er onduidelijk aan dat grote rode blok?

br00ky wijzigde deze reactie 11-08-2017 06:46 (82%)

Global Verwarming zal op den duur de Centrale Verwarming vervangen en dat is goed voor het mileu !!!

• mmxmmx
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 04-02 07:47
quote:
mmxmmx schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 23:31:
[mbr]*knip* [/]
Heb ik vouten gemaakt of [mbr]*knip* ja, want wat is er onduidelijk aan dat grote rode blok? [/]
Oke waar kan ik dan wel de vraag stellen of de bij elkaar geraapte onderdelen ook echt goed bij elkaar passen ?

En of dat dan een verbetering op levert met mijn huidige spullen ?

Global Verwarming zal op den duur de Centrale Verwarming vervangen en dat is goed voor het mileu !!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dodners
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 00:25
Ik wil een basis pc bouwen *knip* persoonlijk advies hoort hier niet thuis.

br00ky wijzigde deze reactie 02-07-2018 14:26 (83%)

• Andyk125
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 17-02 15:41
Ik heb een vraag over interne harde schijven, met alle verschillende types vraag ik mij toch het een en ander af.

Is de WD Blue nu het beste geschikt als harde schijf voor in een desktop PC? Is dit ook het geval als er geen OS op komt te staan, maar puur als opslag van foto's, video's en ander spul, de bestanden worden wel gebruikt voor foto en video editing.
Of is een WD Red net zo geschikt voor een desktop PC, welke in principe vooral bedoelt zijn voor NAS systemen. De Red versies gaan namelijk ook tot 8TB en hoger, de Blue tot maximaal tot 6TB.

• MartinBora
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08-08-2019
Hallo
Ik heb net dit besteld :
Arctic Cooling MX-4 High Performance Koelpasta
Asus PRIME Z390-A moederbord socket 1151
Intel Core i9 9900K processor
Noctua NH-D15

En die Noctua NH-D15 daar gaat het om.
Ik heb snel wat onderzoek gedaan of deze koeler goed genoeg is voor de I9 9900K
Het lijkt allemaal goed te zijn maar wil het nog ff checken bij de tweakers.

Morgen komt het spul
De koeler hoeft niet stil te zijn
Hij past op het moederbord

Maar kan hij deze CPU wel aan ? Het is een zeer oud model koeler namelijk.

• SteffanS
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 16-02 20:53
Beste! Weet er iemand een site waar ik een voor geconfigureerd NZXT systeem kan kopen ?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True