Your Friendly Neighborhood Moderator
Misschien, maar het kwaad is voor mij al wel geschiedrenzo4000 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 07:33:
Ik draai nu sinds een kleine twee weken SickRage en ik heb eigenlijk nog geen problemen gehad. Alles wordt netjes binnen gehaald en loopt een stuk beter dan de standaard SB. Misschien dat hij zijn zaakjes nu beter op orde heeft?
[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 20-08-2014 09:27 ]
Ja, CHD etc ignoreJorgen schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:48:
Ik zal de lijst aanpassen.
Schumi, was jouw bijdrage wel als ignore bedoeld?
IK zal CHD even apart vermelden dan.
De lijst met Preferred en Ignored is aangepast en up to date.
Ik vind het trouwens prima als mijn lijst gebruikt wordt in jouw startpost. Geef maar even aan of er behoefte aan is en of je hem zo nodig in een ander formaat aangeleverd wilt krijgen.
[ Voor 33% gewijzigd door Jorgen op 20-08-2014 10:07 ]
Hetzelfde geldt eigenlijk voor WiKi, die leveren naar mijn ervaring goede releases af.Jorgen schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:48:
Goede vraag.
@ Schumi: kan jij hier op antwoorden?
Of hebben jullie andere ervaringen?
bij SickRage onder settings > search optionsJorgen schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:16:
Waar zie jij die optie staan renzo?
Ik zie enkel "scene exceptions" maar die zijn ervoor om aan te geven dat een TV-show soms ook een andere naam heeft.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Had ze zelf erbij staan omdat ik altijd geneuzel heb met subs als ik een release heb van 1 van beide.Heisenbug schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:55:
[...]
Hetzelfde geldt eigenlijk voor WiKi, die leveren naar mijn ervaring goede releases af.
Of hebben jullie andere ervaringen?
Maar meeste stemmen gelden, zet ze maar bij preffered
Klopt, heb het een tijd terug al op het forum van Sickrage aangekaart, en met de vraag of het geïmplementeerd kon worden, aangezien Couchpotato wel required en ignored heeft, maar Sickbeard alleen dat laatste. Maar dat was zonder succes zo blijktrenzo4000 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:01:
Je hebt in SB wel "Ignore Words" optie, maar geen preferrer volgens mij.
Vind dit wel een mooi voorbeeld op je verhaal:Caelorum schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:37:
IMO het probleem vind ik dat hij wel mooi verschillende branches gebruikt, maar gewoon geen echte werkvisie er achter heeft staan laat staan een stable branch heeft.
IMO moet de master branch gewoon altijd correct werken. Bestaande features in die branch moeten niet kapot worden gemaakt en de software als geheel moet niet instabieler worden dan het voorheen was. Dat is vrij eenvoudig te bewerkstelligen door alleen in de dev-branches zaken toe te voegen en het geheel in de master branch te mergen zodra het weer stabiel is. Hij krijgt het echter voor elkaar telkens weer bestaande features te breken en software tijdelijk instabiel te maken, waardoor weer gehaast een noodpatch moet worden doorgevoerd.
Dat komt op mij over als het werken aan software zonder een duidelijke structuur in het werken aan te brengen. Ad hoc dingen toevoegen en nieuwe features ver boven stabiliteit stellen. Sickbeard is te terughoudend in het toevoegen van nieuwe features, maar bij Sickrage zijn ze compleet de andere kant op doorgeschoten als je het mij vraagt. Wat ook de reden is waarom ik bij NZBDrone ben aangekomen. Dat doet bijna alles wat ik wil, heeft een redelijke ontwikkeltempo er in zitten, luisteren goed naar de gebruikers en hebben een duidelijke structuur in het ontwikkelen. De dev-branch kan bij tijden instabiel zijn, maar de master branch is dat nooit. IMO zoals het hoort.
Commits Master branch
Possible fix for failed to send torrent errors
echel0n authored 2 days ago
6c15943
echel0n
8415b32
echel0n
Filter out possible torrent links that would return a 404 http error
11150ef
echel0n
f307317
echel0n
88d68cf
echel0n
54afca0
echel0n
Ik was een van de rapporteurs van de torrent-foutmeldingen. Misschien wel handig om te weten dat bij de meeste mensen die foutmeldingen het enige probleem zijn. Alles komt wel keurig binnen, er wordt alleen ten onrechte een fout gegenereerd.schumi2004 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:09:
[...]
Vind dit wel een mooi voorbeeld op je verhaal:
Commits Master branch
[...]
Maakt me niet uit of het wel werkt of niet het staat gewoon niet netjes om 7x achter elkaar een commit voorbij te zien komen voor het zelfde! Dat is wat @Caelorum bedoelde (en ik ook)drfruit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:28:
[...]
Ik was een van de rapporteurs van de torrent-foutmeldingen. Misschien wel handig om te weten dat bij de meeste mensen die foutmeldingen het enige probleem zijn. Alles komt wel keurig binnen, er wordt alleen ten onrechte een fout gegenereerd.
Als je dan ook nog eens zijn comits voorbij ziet komen dan zie je de ene na de andere possible fix, second attempt fix etc staan.
Prima dat ie er zoveel tijd in steekt gratis (voorlopig, meen gezien te hebben dat ie een betaalde dienst wil implementeren maar in welk stadium dat is weet ik niet) maar iets of wat organisatie en testing zou geen kwaad kunnen.
Vind het ook bijzonder dat hij elke keer maar verdedigd wordt terwijl als je dit topic erop naslaat de posts dat het weer niet werkt er niet om liegen.
Maar we gaan nu wel erg ver offtopic, next....
Dit is bijv. iets waar ze bij Sickrage wel naar zouden kunnen kijken: Gitflow. Een dergelijk iets gebruiken ze dus bij NZBDrone ook.
En inderdaad dit gaat heel erg offtopic nu denk ik, dus dit is ook het laatste dat ik er over zeg
[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 20-08-2014 14:43 ]
En tegenover de kleine ongemakken staan ook veel voordelen.
Ik ben al enkele malen tijdelijk overgestapt omdat de SR master te instabiel was, en heb dat gemeld als ik dacht dat het voor anderen belangrijke informatie kon zijn. Maar om nu anderen te proberen te overtuigen dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt terwijl het bij hen blijkbaar prima werkt, vind ik wel wat ver gaan.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik probeer niemand te overtuigen. Ik geef alleen mijn ervaring qua stabiliteit van de pakketten en de manier waarop ontwikkeld wordt. Wat iemand er verder mee doen moet die zelf weten. Zoals ik al aangaf is de software op zich best ok en zou ik het ook zo kunnen gebruiken. Er zijn uiteraard verschillen, maar niet genoeg IMO om de een boven de andere te kiezen en om die reden kijk ik dus naar de zaken er omheen.drfruit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:54:
[...] Maar om nu anderen te proberen te overtuigen dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt terwijl het bij hen blijkbaar prima werkt, vind ik wel wat ver gaan.

Dat was ook niet aan jou gericht.Caelorum schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:10:
[...]
Ik probeer niemand te overtuigen. [...]
Done.schumi2004 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:59:
[...]
Had ze zelf erbij staan omdat ik altijd geneuzel heb met subs als ik een release heb van 1 van beide.
Maar meeste stemmen gelden, zet ze maar bij preffered
De lijst is wederom geüpdatet.
Gevonden, ook in Sick Beard TPB.renzo4000 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:54:
[...]
bij SickRage onder settings > search options
[ Voor 20% gewijzigd door Jorgen op 20-08-2014 19:25 ]
Dan kan mijn synology misschien ook eens slapen
(I double dare you..)
558 series met een 46500+ episodes.
sickbeard was... interessant met deze series.. backlogs en wanted searches werkten redelijk.. eenmaal in de paar maanden crashte sickbeard met de database en kon ik opnieuw beginnen.
werkte verder echt wel prima, maar toch nog regelmatig handmatig dingen downloaden en de crashes waren echt ziekelijk irritant..
nu een maand of 3 over op nzbdrone en ik moet eerlijke zeggen.. verademing.
betere error handling, vind ineens episodes die sickbeard nooit kon vinden, american dad bijvoorbeeld werkt weer ineens goed...
just my 2 cents..
60 TB can not be enough
Hoe gaat Drone om met hele oude series, zoals Knight Rider; Disney's The Adventures of the Gummi Bears; Toen was geluk heel gewoon; etc? (Of andere klassiekers, mocht je deze niet in je lijst hebben staan.)
[ Voor 6% gewijzigd door Jorgen op 21-08-2014 09:29 ]
Idd... Zou willen dat ik de tijd had 558 series te kunnen kijken....Jorgen schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:29:
De grote vraag is: "Kijk je ook alles?"
Hoe gaat Drone om met hele oude series, zoals Knight Rider; Disney's The Adventures of the Gummi Bears; Toen was geluk heel gewoon; etc? (Of andere klassiekers, mocht je deze niet in je lijst hebben staan.)
Hier staan er +/- 40 in en heb al moeite alles te kijken.
En verzamelen om het verzamelen doe ik niet aan
[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 21-08-2014 09:31 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Hoeveel van die 558 series zijn ook echt de moeite om te kijken?Jorgen schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:41:
Als het downloadverbod ooit echt gehandhaafd gaat worden, heb je wel genoeg om je tijd mee door te komen...
Ik ken het van m'n verzameldrift met films. 80% heb ik nog nooit aangeraakt en zal ik waarschijnlijk ook nooit gaan bekijken.
geen enkel probleem met oude series.. hij gaf laatst zelfs aan knight rider te vervangen met dvd rips..Jorgen schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:29:
De grote vraag is: "Kijk je ook alles?"
60 TB can not be enough
Ik heb NBGget al herstart, tmp & queue mappen geleegd, niks lijkt te helpen. Als ik de desbetreffende nzb aan Sabnzbd toevoeg download hij wel meteen. In de log files van NZBget is ook niks te vinden:
1
2
| INFO Thu Aug 21 2014 12:45:03 Collection xxxxxxxxxxxx added to queue INFO Thu Aug 21 2014 12:45:03 Adding collection xxxxxxxxxxxx to queue |
Desbetreffende nzb is 8 uur oud. Lijkt vooral met series mis te gaan, net nog een film handmatig toegevoegd en die pakt hij wel direct. Iemand een idee?
Arrived anxious, left bored
Verwijderd
How exactly it looks like:Puck schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:51:
Ook als ik een nzb bestand handmatig download en deze zelf toevoeg via add, blijft de desbetreffende nzb in queue en kan ik deze ook niet forceren om te downloanden.
Does it try to download but can't or it even doesn't try this nzb?
What is the status displayed for that nzb? Can you post a screenshot or send it to me at nzbget@gmail.com.
If it doesn't even try and this happens only with very new nzbs it could be the option PropagationDelay (if it's not 0).
It was the PropagationDelay which wasn't set to 0... I feel stupid nowVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:59:
[...]
If it doesn't even try and this happens only with very new nzbs it could be the option PropagationDelay (if it's not 0).
Verwijderd
To what value it was set? Was it really 8 hours or more?Puck schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:02:
It was the PropagationDelay which wasn't set to 0... I feel stupid now
Yes, I accidentally mixed it up with another setting... All working now!Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:07:
[...]
To what value it was set? Was it really 8 hours or more?
Verwijderd
BTW there was a suggestion to display an info-badge for downloads temporary paused due to PropagationDelay. Added to TODO.
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Als je zoekt op nzbdrone in dit topic zijn er zat mensen die nzbdrone i.c.m. nzbtomedia gebruiken
Niet aan beginnen. Qoriq werkt (nog) niet. Wordt geregeld benoemt hier https://github.com/SynoCommunity/spksrc/issues/671Caelorum schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:00:
cypher21, heb je al eens geprobeert om mono zelf te builden vanuit de source? is dat niet mogelijk op jouw apparaat? (een htpc?)
Idd, die hou ik al een tijdje in de gaten. vooralsnog geen succes helaas en de laatste tijd lijkt het erop dat niemand zich bezig houdt met extra ondersteuningschumi2004 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:07:
[...]
Niet aan beginnen. Qoriq werkt (nog) niet. Wordt geregeld benoemt hier https://github.com/SynoCommunity/spksrc/issues/671
[ Voor 11% gewijzigd door cypher21 op 21-08-2014 15:17 ]
Klopt, dat was voor mij de reden om naar een DS414 over te stappencypher21 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:34:
Ik wil nog steeds nzbdrone proberen, maar er is nog steeds geen qoriq package voor Mono beschikbaar.
Mwa, één package/programma is voor mij geen reden om een paar honderd euro uit te geven voor een nieuwe.mvds schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:41:
[...]
Klopt, dat was voor mij de reden om naar een DS414 over te stappenGeen moment spijt van!
Verschil tussen de 413 en 414 is vrij klein.
Wacht nog wel een a twee jaar en koop dan wel een + versie van een of ander model dat dan uit is
[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 21-08-2014 15:43 ]
¯\_(ツ)_/¯
Ik kreeg een goede prijs voor de DS413, dus het was eerder tientjeswerkcypher21 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:43:
[...]
Mwa, één package/programma is voor mij geen reden om een paar honderd euro uit te geven voor een nieuwe.
Verschil tussen de 413 en 414 is vrij klein.
Wacht nog wel een a twee jaar en koop dan wel een + versie van een of ander model dat dan uit is
werkte prima.tcviper schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:12:
Gebruiken hier inmiddels mensen nzbtomedia samen met nzbdrone? en zo ja, werkt dat prima icm completed download handling?
heb zelf nzbtomedia weer verwijderd omdat het geen toegevoegde waarde meer had voor mij omdat nzbdrone zelf al constant checkt hoever een download is en enkele secondes na een download voor de afhandeling zorgt.
Ik gebruik dit en het werkt prima. Alleen op een gefaalde download gaf nzbtomedia altijd een verkeerde returncode waardoor de postprocessing als error werd gemarkeerd. Dit had ik aangekaart en is nu op de nightly branch opgelost.tcviper schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:12:
Gebruiken hier inmiddels mensen nzbtomedia samen met nzbdrone? en zo ja, werkt dat prima icm completed download handling?
ik wil graag dat sb of sabnzbd met renamen mijn series zo op mijn nas zetten.
Map met Serienaam
Daarin een map met season 1 2 enz
En daarin weer de afleveringen van dat bepaalde seizoen maar het wil maar niet lukken.
Nu wordt het zo neergezet:Serienaam met daarin season1-s01-05 en alle daarop volgende afleveringen en seizoenen.
Dit is nu mijn name patern:
1
| %sn/Season %s/%sn - S%0sE%0e - %en.%ext |
Wie kan mij helpen met het renamen zoals ik wil?
Sickbeard maakt sowieso al een serie name folder aan, je hoeft niet op te geven dat je daarin nog een serie name wilt.
Waarschijnlijk lost het weghalen van dat stukje jouw probleem al op. Mocht dat niet zo zijn doe dan het volgende:
In Sickbeard er voor zorgen dat je flatten folder uit hebt staan (in te stellen bij elke serie), en bij episode kiezen voor: Season %0S/%S.N.S%0SE%0E.%en
(ik heb ongeveer dit, en dat lijkt op wat jij wilt).
Al lijkt het me handiger om de release group op te nemen als je kloppende subtitles wilt. Bijvoorbeeld:
Season %0S/%S.N.S%0SE%0E.%Q.N-%RG (of de voorgedefinieerde optie die hetzelfde doet).
[ Voor 99% gewijzigd door job op 21-08-2014 23:11 ]
Nzbdrone regelt het zelf perfect bij mij.
[ Voor 4% gewijzigd door Anthirian op 21-08-2014 23:16 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Hoe zet je dat aan in CP/SB/SAB?
[ Voor 49% gewijzigd door Jorgen op 22-08-2014 08:53 ]
Wat voor mij DE reden is om nzbmedia te gebruiken is dat een app als sickbeard/CP/Nzbdrone e.d. niet constant een directory raadplegen maar pas aan de gang gaan zodra ze een seintje krijgen van nzbget wanneer iets is gedownload.kipfel schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:16:
Wat zou het voordeel van nzbtomedia nog moeten zijn in combinatie met nzbdrone?
Nzbdrone regelt het zelf perfect bij mij.
[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 22-08-2014 09:30 ]
Nzbdrone scant bij mij ook niet de hele tijd, maar houdt de download bij via de api van sab. Voor cp gebruik ik hem nog wel.cypher21 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:26:
[...]
Wat voor mij DE reden is om nzbmedia te gebruiken is dat een app als sickbeard/CP/Nzbdrone e.d. niet constant een directory raadplegen maar pas aan de gang gaan zodra ze een seintje krijgen van nzbget wanneer iets is gedownload.
Voor mij: transcoding en renaming. Maar dan wel met completed download handling uit. Begrijp ik goed dat jullie dit aan hebben staan i.s.m. nzbToMedia? Dat kan juist problemen opleveren, volgens beide ontwikkelaars. Bij NzbDrone staat een ticket uit om dat te verbeteren.cypher21 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:26:
[...]
Wat voor mij DE reden is om nzbmedia te gebruiken is dat een app als sickbeard/CP/Nzbdrone e.d. niet constant een directory raadplegen maar pas aan de gang gaan zodra ze een seintje krijgen van nzbget wanneer iets is gedownload.
Ook,al andere newsserver geprobeerd, zoals eweka.
je vraag is naar aanleiding van incomplete op een news server.
en ik heb vandaag zonder problemen iets gedownload van -ECI
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Verwijderd
Log maar verwijdert, iemand de gouden tip of link waar ik uitleg krijg over de beste settings? Ben al uren aan het lezen en de OP helpt me ook niet verder. Kun je NZBdrone op Openelec installeren? Daar zie ik ook nergens een how to voor.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2014 18:25 ]
Dan heb je 'complete download handling' aanstaan, daarmee is de drone factory ook niet nodig.Caelorum schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:29:
Mja, ik gebruik geen post processing script en Drone Factory staat uit (geen path en interval op 0) bij mij en toch werkt het zoals jij zegt.
https://github.com/NzbDro...mpleted-Download-Handling
Ik heb een scriptje dat je eventueel als je een synology hebt je versie automatisch upgrade naar de laatste versie.
Download dropbox
- zet het bestand in: /usr/local/nzbdrone
- chmod het voor execute rechten
- ssh naar de map /usr/local/nzbdrone
- voer uit: ./update.sh -b torrents
En de update functie in NZBDrone werkt niet als je eenmaal op de torrent branch zit?Senaxx schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 00:24:
Ik heb de versie op mijn synology ook geupdate naar de torrent branch en ik moet zeggen dat hij goed werkt i.c.m. transmission. Helaas wel bij mijn 2 private providers geen backlog searching, maar kickass ondersteund wel backlog zoeken merkte ik.
Ik heb een scriptje dat je eventueel als je een synology hebt je versie automatisch upgrade naar de laatste versie.
Download dropboxHiermee zal je huidige versie worden afgesloten, nieuwe versie gedownload, en weer gestart worden. Als er weer een nieuwe testversie uit is kan je die weer downloaden door het command weer uit te voeren. Let wel op deze download dus niet van Github, maar van de update servers van nzbdrone.
- zet het bestand in: /usr/local/nzbdrone
- chmod het voor execute rechten
- ssh naar de map /usr/local/nzbdrone
- voer uit: ./update.sh -b torrents
Ik had hem geswitched naar torrent(s) en drukte op update en de interne kreeg ik niet aan de praat.schumi2004 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:22:
[...]
En de update functie in NZBDrone werkt niet als je eenmaal op de torrent branch zit?
ik heb van het weekend de sickbeard piratebay dutch edition geinstalleerd en na alles geconfigureerd te hebben krijg ik de volgende errors:
1
2
3
| 2014-08-25 12:49:24 SEARCHQUEUE-BACKLOG-75692 :: No data returned from http://localhost:8085/spotweb/api?apikey=****************************&limit=100&t=tvsearch&season=13&rid=4204&maxage=1100&cat=5030%2C5040%2C5020%2C5050%2C5080 2014-08-25 12:41:18 SEARCHQUEUE-BACKLOG-75692 :: Unknown error given from spotweb: No such item 2014-08-25 08:37:04 CHECKVERSION :: Check scene exceptions update failed. Unable to get URL: http://nivong.github.io/sb_tvdb_scene_exceptions/exceptions.txt |
graag jullie hulp, want ik krijg het niet opgelost.
Hoe switch ik naar torrents?? Welke versie moet ik hiervoor gebruiken. Vind het niet zo onmiddellijk.Senaxx schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:54:
[...]
Ik had hem geswitched naar torrent(s) en drukte op update en de interne kreeg ik niet aan de praat.
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Onder Tracker staat de status van alle trackers op: "Connection Failed" hij heeft geen gekke FW rules of wat dan ook ingesteld, het lijkt een bug van DS te zijn, maar misschien heeft iemand nog een idee?
-Synology DS211j
-DSM 5.0-4493-3
-DS 3.4-2558

[ Voor 12% gewijzigd door Danielson op 25-08-2014 14:08 ]
Je kunt hetvolgende checken.
1) Welke TCP port is er ingesteld in downloadstation (Settings, BT) en staat deze port open in de router voor die NAS. Ook moet die NAS een fixed IPadres hebben anders kun je er geen port voor openzetten in de router.
2) Heeft hij misschien de firewall in de NAS aangezet en zo ja is die opengezet voor BT?
3) Soms heeft een torrent gewoon geen trackers meer, dus is het getest met meerdere torrents.
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
op het nzbdrone forum in de torrent topic staat het beschreven in de getting started.A1AD schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:31:
[...]
Hoe switch ik naar torrents?? Welke versie moet ik hiervoor gebruiken. Vind het niet zo onmiddellijk.
kwestie van 1 woordje te vervangen in de settings naar "torrents"
en dan evt de update forceren.

Daarover ook een vraag: ik kreeg vandaag een eindeloze lijst met oude episodes via SickBeard binnen (van net toegevoegde oude series) met veel French en German. Bij CouchPotato werkt de filtering prima. Waarom bij SickBeard niet? Ik las net op het forum Sickbeard.com een opmerking dat SB niet perse op releasegroepen scant. Dit is echter een taal. Weet iemand hoe het precies zit met de ignore optie van SB? Die kennis kan ik dan ook weer gebruiken om de preferred en ignored lijst nog beter te maken.
De laatste paar weken/maanden doet CP bij mij ook vreemde dingen, zoals films die ik al had opnieuw downloaden enzo.Heisenbug schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 21:22:
Op de een of andere manier heeft CouchPotato ineens al m'n films in 'snatched & available' gezet. Iemand een idee hoe dat kan?
Ik ben daarom ook zeer benieuwd naar hoelang hij nu goed werkt.
Hier ook af en toe met renamen, wordt alles sample. Nu 5 'sample' films op plex en een aantal 'film festivals'mvds schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:23:
[...]
De laatste paar weken/maanden doet CP bij mij ook vreemde dingen, zoals films die ik al had opnieuw downloaden enzo.
maar voorlopig werkt alles na wat google werk toch andere versie kunnen installeren en dan van daaruit kunnen updaten naar develop.
ben benieuwd hoe goed de anime support werkt.
wat hebben jullie ingevuld als RSS Sync Interval? weet nietmeer op wat het default was en welke setting het beste is.
Volgens mij het enige wat je kan doen is alles resetten en je wanted list opnieuw samenstellen of je moet direct in de database gaan zitten grutten. Ik hoop dat NzbDrone snel met filmondersteuning gaat komen want CP is veel te buggy.mvds schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:23:
[...]
De laatste paar weken/maanden doet CP bij mij ook vreemde dingen, zoals films die ik al had opnieuw downloaden enzo.
Standaard 15 minuten geloof ik.redboyke schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:47:
wat hebben jullie ingevuld als RSS Sync Interval? weet nietmeer op wat het default was en welke setting het beste is.
Kan ook omhoog maar dat is afhankelijk hoe snel je provider DCMA materiaal eraf gooit.
bij sickbeard had ik het op 60 staanHeisenbug schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:51:
[...]
Standaard 15 minuten geloof ik.
Kan ook omhoog maar dat is afhankelijk hoe snel je provider DCMA materiaal eraf gooit.
maar had gelezen dat nzbdrone geen api hits doet ofzo dat die enkel de rss feed leest en daar dan dingen uithaalt?
Krijg telkens de melding "Unable to delete the existing files".
Heb intussen alle users alle permissies gegeven, maar dat helpt niet.
edit: trouwens nu ook een paar episodes die wel degelijk gedownload zijn, maar nog op snatched staan. Heb al een full update gedaan, maar dat lost het niet op.
[ Voor 26% gewijzigd door MikeyMan op 26-08-2014 20:57 ]
Reboot en zelfs een tussentijdse firmware update ook al langs gehad.
Zo ja dan moet je de groep "users" de juiste rechten geven.
Individuele users rechten geven helpt niet.
De gebruiker die is aangemaakt door het packge kun je in DSM niet zien, maar deze is wel lid van de groep "users".
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Heb echt alle luiken opengezet, maar no luck so far.
Wel jammer dat KickAss de enige publieke site is die erin zit. Hopelijk voegen ze TPB nog toe
Zit jij op versie 1856 ? Ik zie bij mij 1861 staanCaelorum schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 21:52:
In het teken van fairness: NZBDrone heeft vandaag ook een mooie fuckup gemaakt en moesten snel nog een noodpatch de deur uit doen(in de vorm van 2.0.0.1855 -> 2.0.0.1856)
Voor de rest moet ik zeggen dat ik na een drietal weken gebruik van NzbDrone besloten om het bij NzbDrone te houden en af te stappen van Sickbeard (hoewel die eigenlijk ook wel zijn werk deed).
Maar ik dacht dat Failed Download automatisch ging gebeuren maar er gebeurt eigenlijk niet veel als er een download mislukt. Mislukt in Sabnzbd en blijft gewoon bij NzbDrone in de Wanted lijst staan. Nzb's worden doorgestuurd naar de API van sabnzbd dus in die richting werkt het. Maar ik zie geen enkele mislukte download staan in het lijstje bij NzbDrone
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
1861 kwam pas de dag na mijn post uitKenhas schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:33:
[...]
Zit jij op versie 1856 ? Ik zie bij mij 1861 staan[...]
Failed Download Handling ging hier wel automagisch, maar ik zou even de settings doorpluizen. Onder Download Clients en dan Adv. Settings zou je een extra kopje "Failed Download Handling" moeten krijgen met alle instellingen daarvan, zoals aan/uit, wel/niet redownloaden, na hoeveel uur de post moet worden geblacklist in plaats van opnieuw geprobeerd, etc.. Wellicht dat die nog niet goed staan bij jou?
Extant S01E09E10 720p HDTV X264-DIMENSION
ik heb 2 newznab configuraties
momenteel ligtusenet crawler plat (al 17 uur geen tv updates)) ik zie dat ie aan het updaten is daar, dus mijn nzbdrone heeft nu 2 mooie newznab indexers ;-)
dus ik heb mijn eigen newznab+ van het weekend opnieuw ingericht met de tmux updater (erg kewl moet ik zeggen) en de eerste tv series komen via mijn eigen inrichting binnen echter .. bovenstaande niet ..
de automatic of manual search laat hierin niets zien .. keb geen idee waar ik het moet zoeken ..
[ Voor 9% gewijzigd door zeroday op 28-08-2014 20:40 ]
There are no secrets, only information you do not yet have
Hmz, ik heb de torrent versie (|Info|UpdateApp|Updating NzbDrone to version 2.0.0.1873) maar ik zie nergens waar ik de indexer en torrent download client moet invoegen.TRaSH schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:54:
[...]
op het nzbdrone forum in de torrent topic staat het beschreven in de getting started.
kwestie van 1 woordje te vervangen in de settings naar "torrents"
en dan evt de update forceren.
Please enlighten me!
Puck schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:43:
Anders even de hele pagina herladen?

Die kwam hier gewoon perfect binnen, goed genoemd, maar met een torrent.zeroday schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:37:
iemand ervaring met nzbdrone en multi-episodes?
Extant S01E09E10 720p HDTV X264-DIMENSION
ik heb 2 newznab configuraties
momenteel ligtusenet crawler plat (al 17 uur geen tv updates)) ik zie dat ie aan het updaten is daar, dus mijn nzbdrone heeft nu 2 mooie newznab indexers ;-)
dus ik heb mijn eigen newznab+ van het weekend opnieuw ingericht met de tmux updater (erg kewl moet ik zeggen) en de eerste tv series komen via mijn eigen inrichting binnen echter .. bovenstaande niet ..
de automatic of manual search laat hierin niets zien .. keb geen idee waar ik het moet zoeken ..
Heb zelf W7 en wil hem van source draaien eventueel als dat kan natuurlijk
[ Voor 10% gewijzigd door Sepp14 op 29-08-2014 12:47 ]
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Als je de "normale" op windows draaiend heb dan moet de torrent versie ook wel lukken.Sepp14 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:45:
Torrent versie draait die alleen voor op de Synology?
Heb zelf W7 en wil hem van source draaien eventueel als dat kan natuurlijk
Weet niet of de build in updater werkt maar als je daar als branche "torrents" van maakt dan moet dit werken lijkt me.
Je kunt overigens alleen terug naar de develop branch als het niet bevalt.Windows
Switch your branch to "torrents" (no quotes): https://github.com/NzbDrone/NzbDrone/wiki/Release-Branches77
Ook update hij niet automagisch als de huidige branch versie hoger is als de torrents versie.Once you go to the torrents-branch you should stay on it. If you delete the torrent Indexers & Download Clients from the NzbDrone configuration it is currently possible to revert back to develop-branch
Wachten op een torrents update of zelf handmatig "downgraden" (dat is het dan in feite) naar de torrents versie.
Controlleer wel of de database matched!It doesn't update? What should I do now? If the version of torrents is LOWER than your current version then NzbDrone will refuse to automatically update. You should wait until a new version for torrents is published, otherwise you might run into database migration conflicts. (You can try download the installer manually, but that will only work if the database is compatible)
/edit:(You can try download the installer manually, but that will only work if the database is compatible)
Heeft Transmission nog aanpassingen nodig wanneer je van completed download handling gebruik maakt in NBDrone wanneer Transmission voorheen ingericht was om met PP scripts te werken?
[ Voor 40% gewijzigd door schumi2004 op 29-08-2014 13:20 ]
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
tsja.. je snapt wel dat dit echt iemand helpt ... en een antwoord is op de vraag.SidewalkSuper schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 00:36:
[...]
Die kwam hier gewoon perfect binnen, goed genoemd, maar met een torrent.
Gelukkig doe ik ook aan quality verbetering, dus via web-dl kwam ie wel apart binnen
(handmatig had ik um ook) ..
There are no secrets, only information you do not yet have
Verwijderd
1. Ik gebruik de watchlist van IMDB om te downloaden films te selecteren. Vreemd genoeg blijkt zo nu en dan dat in de lijst van CP een film staat die zelfs in niets lijkt op wat er in IMDB was geselecteerd.
2. Regelmatig worden er op eens (en dan altijd gelijk meerdere) films gedl'ed die al eerder en goed waren gedownload.
Zijn bovenstaande problemen bekend en kan ik er iets aan doen.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]