[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.024 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:47
Wellicht wel lachen voor mensen die ook een HTPC hebben en dit hebben aangesloten op het internet:
https://www.startssl.com/

Gratis SSL voor een jaar

Heb nu alles via reverse proxy op een subdomeintje met SSL :+

Hebben mensen eigenlijk een mooie beginpagina voor hun HTPC?

* Xaero heeft het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lYFTfLCl.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Xaero op 28-12-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:29
mvds schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:22:
Is het mogelijk om voor bepaalde films in Coutchpotato aangepaste zoekcriteria op te geven? Ik wil namelijk alle "gewone" films in 1080p en Engels DTS maar de kinderfilms Nederlands gesproken, is dat iets wat in te stellen valt? Dat zou een hele fijne feature zijn!
JoeBlack2k schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 17:48:
[...]

Dat kan:

https://www.dropbox.com/s...3%20at%205.47.17%20PM.png

EDIT:

getest en werkt:

[core.media._base.searcher] Snatched "Ice Age Dawn of the Dinosaurs (2009) DVDRip DivXNL-Team(NL gespr": Ice Age: Dawn of the Dinosaurs (2009) in DVD-Rip
Heeft iemand deze nog? Ik ben mijn instellingen kwijt en linkje werkt niet meer.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:36
Xaero schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:29:
Wellicht wel lachen voor mensen die ook een HTPC hebben en dit hebben aangesloten op het internet:

Gratis SSL voor een jaar

[afbeelding]
Dit heb ik ook ooit geprobeerd, maar ik werd in no-time overspoeld met proxy requests. Dit was wel gewoon op poort 80. Heb het nu maar weer dichtgezet en doe gewoon alles via remote desktop.

Heb jij dit nog op een andere manier dichtgetimmerd?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Ik heb in alle software (sickbeard, sab, couch) de password protection uitgezet. Vervolgens heb ik gewoon .htaccess protection aangezet op alle proxy's zodat als je éénmaal ingelogd bent, je alle software gewoon kan benaderen en je maar 1 user/pass nodig hebt.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
        <Proxy *>
                Order deny,allow
                Deny from all
                AuthType Digest
                AuthName "HTPC"
                AuthUserFile /etc/apache2/.htpass
                 Require valid-user
                Allow from 192.168
                Satisfy Any
        </Proxy>

Daarnaast zit het ook gewoon op een subdomein en heeft het een robots.txt die alles blocked. Heb eigenlijk voor zover ik weet geen rare requests o.i.d. Verder heb ik al een tijd HTTPS. Dus geen idee hoe het gaat met gewoon HTTP. Ik forceer in ieder geval HTTPS, en redirect alle requests dus ook naar HTTPS. Er is niks mogelijk op de HTTP variant.

[ Voor 11% gewijzigd door Xaero op 28-12-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis SSL voor een jaar

[afbeelding]
Hoe heb je die pagina gemaakt. Ziet er wel mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
FicoF schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:55:

Heeft iemand deze nog? Ik ben mijn instellingen kwijt en linkje werkt niet meer.. O-)
Arrgg dat kan? HOE?!
Ideaal zou kinderfilms dubbel downloaden, eenmaal origineel, 2e maal nederlands gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:59:
[...]

Hoe heb je die pagina gemaakt. Ziet er wel mooi uit.
https://github.com/XaeroNL/HTPC/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-06 19:48
FicoF schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:55:
[...]

[...]

Zal de instellingen eens aan hem vragen. Joeblack is een vriend van me. Zodra ik die heb post hij of ik ze wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:02

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iemand enig idee hoe ik SickBeard een volledige renewal kan laten doen van de plaatjes?

Van nieuw toegevoegde series heb ik een thumbs.jpg en de folders 'extrafanart' en 'extrathumbs'. Maar die haalt ie van bestaande series niet op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xaero schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:56:
Ik heb in alle software (sickbeard, sab, couch) de password protection uitgezet. Vervolgens heb ik gewoon .htaccess protection aangezet op alle proxy's zodat als je éénmaal ingelogd bent, je alle software gewoon kan benaderen en je maar 1 user/pass nodig hebt.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
        <Proxy *>
                Order deny,allow
                Deny from all
                AuthType Digest
                AuthName "HTPC"
                AuthUserFile /etc/apache2/.htpass
                 Require valid-user
                Allow from 192.168
                Satisfy Any
        </Proxy>

Daarnaast zit het ook gewoon op een subdomein en heeft het een robots.txt die alles blocked. Heb eigenlijk voor zover ik weet geen rare requests o.i.d. Verder heb ik al een tijd HTTPS. Dus geen idee hoe het gaat met gewoon HTTP. Ik forceer in ieder geval HTTPS, en redirect alle requests dus ook naar HTTPS. Er is niks mogelijk op de HTTP variant.
Hoe heb je er voor gezorgd dat sickbeard en dergelijken werken via de IP/sickbeard.
En via https.
Met apache ben ik echt nog een leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
MikeyMan schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:35:
Iemand enig idee hoe ik SickBeard een volledige renewal kan laten doen van de plaatjes?

Van nieuw toegevoegde series heb ik een thumbs.jpg en de folders 'extrafanart' en 'extrathumbs'. Maar die haalt ie van bestaande series niet op :?
Als ik het goed heb, kun je die extrafanart ophalen met de artwork downloader addon in xbmc. Keer scannen en dan haalt ie die info op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Notoriousss schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:51:
[...]

Als ik het goed heb, kun je die extrafanart ophalen met de artwork downloader addon in xbmc. Keer scannen en dan haalt ie die info op.
Volgens mij halt Sickbeard die al op, want ik heb geen XBMC :)
Heb MediaBrowser draaien op mijn HTPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:05
MikeyMan schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:35:

Uit mijn hoofd vanuit main menu een full refresh doen.
Main Menu - Manage - Mass Update en aanvinken wat je hebben wilt.

[ Voor 42% gewijzigd door schumi2004 op 30-12-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestroo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-03-2022
Voor de mensen die gebruik maken van Couchpotato/Sickbeard. Hoe regelen jullie de subtitles? Ok je kan gebruik maken van een autosubdownloader. Maar 9/10 is er geen of werkt deze niet synchroon met je bestand.

Of weten jullie de filters van je nzb/torrent searcher zo in te stellen waarvoor zeker een nederlandse sub is? Is er dan een community die altijd bepaalde releases vertaald?

Ideaal voor mij zou zijn dat er een downloadprog bestaat dat volgens de gevonden subtitles een release gaat downloaden. Zo ben je altijd zeker en hoef je een film geen 3 keer te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:22
Ik heb nooit last met subs vinden van films, duurt soms alleen wel even :)
Syncen doe ik heeeeel soms zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ben zojuist maar weer eens overgestapt van Sabnzbd naar NZBGet op mijn Synology :+

Krijg nu alleen de melding "Could not move file". Vreemd, want nzbget heeft zelf de folders aangemaakt. Permissies zouden dus goed moeten staan. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

edit: Vreemd is wel; ik heb hem geinstalleerd terwijl ik als admin ingelogd was op de synology, maar vervolgens staat "nzbget" als owner van de mappen. Echter; daar is geen user voor aangemaakt. Zou dit het kunnen zijn?

edit2: Could not move file /volume1/downloads/dst/Series/Nikita.S04E05.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb/_unpack/Nikita.S04E05.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv to /volume1/downloads/dst/Series/Nikita.S04E05.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb/Nikita.S04E05.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv

is de melding

[ Voor 57% gewijzigd door MikeyMan op 30-12-2013 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:26:
[...]

Hoe heb je er voor gezorgd dat sickbeard en dergelijken werken via de IP/sickbeard.
En via https.
Met apache ben ik echt nog een leek.
http://pastebin.com/JrKYFECG

Hier m'n apache default-ssl file ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die CP gebruiken met de TV functie? (je hebt SB niet meer nodig dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:05
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:17:
Zijn er al mensen die CP gebruiken met de TV functie? (je hebt SB niet meer nodig dan)
??? Gaat CP TV ondersteunen? Ik zie op github inderdaad de TV branch staan?
Ik heb nu de desktop versie van CP voor Mac OSX, deze is zeker niet te upgraden naar de TV branch om te testen?

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas Post schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:30:
[...]

??? Gaat CP TV ondersteunen? Ik zie op github inderdaad de TV branch staan?
Ik heb nu de desktop versie van CP voor Mac OSX, deze is zeker niet te upgraden naar de TV branch om te testen?
Zo te zien wel ja, en nee dat gaat niet lukken kan (voor zover ik weet) alleen op linux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:36:
[...]

Zo te zien wel ja, en nee dat gaat niet lukken kan (voor zover ik weet) alleen op linux.
Das niet helemaal waar aangezien het nu ook mogelijk git source op windows te draaien.

Maar ik heb een poos de TV branch gedraaid en het werkte ansich wel maar SB is en was toch echt beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Ik liep zelf tegen het probleem aan dat ik meerdere gebruikers wil hebben bij mijn verschillende services.
Echter, uTorrent verplicht je om dit in te stellen in hun client met maar 1 user/pass.

Heb nu de volgende oplossing:
code:
1
2
3
4
5
        <Location /gui/>
                RequestHeader set Authorization "Basic YWRtaW46YWRtaW4="
                ProxyPass http://ip:8899/gui/ retry=0
                ProxyPassReverse http://ip:8899/gui/
        </Location>

Door de RequestHeader regel, logt de proxy automatisch in met de credentials user: admin, ww: admin. (base64 encoded). Zo kan je alsnog aparte users gebruiken via apache, zonder dat je bij utorrent alsnog moet inloggen met een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zegt dat je maar een keer hoeft in te loggen op die "centrale" pagina. wat gebeurd er als ik rechtstreeks naar http://WANIP/sickbeard ga.

Krijg ik dan als nog zonder username en password Sickbeard te zien.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 22:52 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:02
Ik heb redelijk recentelijk een nieuwe harde schijf gekocht (F:), waarna ik al mijn downloads verplaatst heb naar deze nieuwe schijf. Alles werkt nu goed, behalve dat in SickBeard bij het toevoegen van een nieuwe serie altijd mijn D: schijf wordt gebruikt in plaats van mijn nieuwe F: schijf. Ik heb deze al een keer verwijderd, new aangemaakt en Set as default gedaan, maar hij verandert elke keer weer terug. Iemand anders die dit probleem ook heeft gehad of weet hoe ik dit ergens aan kan passen zodat het wel blijft werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
MikeyMan schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:53:
Ben zojuist maar weer eens overgestapt van Sabnzbd naar NZBGet op mijn Synology :+

Krijg nu alleen de melding "Could not move file". Vreemd, want nzbget heeft zelf de folders aangemaakt. Permissies zouden dus goed moeten staan. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

edit: Vreemd is wel; ik heb hem geinstalleerd terwijl ik als admin ingelogd was op de synology, maar vervolgens staat "nzbget" als owner van de mappen. Echter; daar is geen user voor aangemaakt. Zou dit het kunnen zijn?

edit2: Could not move file /volume1/downloads/dst/Series/Nikita.S04E05.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb/_unpack/Nikita.S04E05.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv to /volume1/downloads/dst/Series/Nikita.S04E05.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb/Nikita.S04E05.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv

is de melding
Je hebt waarschijnlijk genoeg rechten op de bronmap, gezien die door nzbget zelf is gemaakt, niet op de doelmap (series map) denk ik? Die was al aangemaakt gok ik? Heel veel systemen maken automatisch een user aan voor bepaalde services. Dat zou voor nzbget net zo kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .bart
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-04 08:02
Hoi,

Ik wil graag SickBeard en CouchPotato installeren op mijn Synology NAS, maar ik weet eigenlijk niet goed wat de beste optie is om dit te doen. Ik zie packages van de SynoCommunity, maar die lijken al redelijk gedateerd, en ik zie ook een aantal Git forks van deze projecten (met name van SickBeard). Wat is de beste manier op dit te installeren en bij te houden?

Wat is daarnaast de beste manier om ook de ondertitels te downloaden (of evt. alleen zoeken naar downloads van bepaalde release groepen)

Ter aanvulling: ik heb inmiddels sabnzbd geinstalleerd, en ook IPKG. Ik ben ook bekend met Git en Linux.

[ Voor 9% gewijzigd door .bart op 31-12-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:24

job

Dat de packages oud zijn maakt niet uit. Ze zijn gewoon up to date omdat ze dmv git bijgewerkt worden naar de laatste versie. Je moet alleen zelf even bedenken welke sickbeard versie je wilt, er zijn verschillende forks welke beter geschikt zijn. Lees het topic door om te zien welke je in welke situatie moet kiezen.

Subtitles kan je op verschillende manieren downloaden, via sb/cp zelf maar ook met externe packages. Daarvoor ook de tip om het topic door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:00

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Voor subs zie bijvoorbeeld: [Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .bart
Wat is dan het verschil tussen de originele SickBeard, mr-orange's fork en nivong's fork?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.bart schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:08:
Wat is dan het verschil tussen de originele SickBeard, mr-orange's fork en nivong's fork?
mr orange en die van mij is afgezien van nl serie ondersteuning en kleine gui change niets. met de originele heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Zit in een van beide forks heel toevallig ook support voor anime? De fork van lad1337 is namelijk al maanden dood en verder is het aanbod nogal karig.

[ Voor 13% gewijzigd door Anthirian op 01-01-2014 20:28 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik gebruik nog steeds de versie van lad1337, al dan niet alleen voor een serie. Zolang ik de episodes maar binnen krijg, vind ik het prima, en dat lijkt tot nu nog goed te gaan. Moet de bestanden wel handmatig post-processen. Nog geen zin gehad om de post-process script opnieuw te herschrijven voor 2 sickbeards.

Denk dat ik het ook niet meer ga doen. De scripts worden te vaak aangepast. Net zo makkelijk nog voor mij om handmatig te postprocessen nadat ik een mailtje heb gekregen dat het gedownload is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Is geen product zoals Headphones dat niet albums, maar singles downloadt? Ik snap dat veel Tweakers het liefst zoveel mogelijk muziek hebben, maar ik download liever specifiek muziek dat ik leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom doe je dat niet gewoon met je favo muziek-download-progje? Dat is toch net zoveel werk als het instellen bij Headphones??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai Openelec (3.2.4) met XBMC (Frodo 12.2) op een Raspberry Pi ( versie -B) nu ben ik bezig met het instellen van Transmission / Couchpotato.

Van Transmission heb ik na veel googlen de server variant gevonden en draaiend.
Alleen van Couchpotato kan ik alleen de addon vinden, de server variant is blijkbaar alleen via een git / clone adres te vinden?

Als ik dat via ssh probeer krijg ik een melding dat die opties uit staan in Openelec om te zorgen dat ik de boel niet verkloot...

Is er een zip bestand dat ik over het hoofd zie?
Kan iemand me tip geven?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2014 15:04 . Reden: frodo versie nummer erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:22
OpenELEC geeft wel de optie om SSH aan te zetten via de XBMC GUI.

Maar er is ook een OpenELEC SABnzbd-suite. In deze addon zit naast SABnzbd, ook CouchPotato en Sickbeard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

RudolfR schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:17:

Maar er is ook een OpenELEC SABnzbd-suite. In deze addon zit naast SABnzbd, ook CouchPotato en Sickbeard.
Op OpenELEC krijg je die melding dat apt-get is uitgeschakeld om de boel niet te verkloten als je het commando via SSH invult, ik denk dat hij hier op doelt. Toevallig deze week ook geprobeerd op m'n Raspberry OpenELEC.

Ik ben bang dat je Raspberry niet echt genoeg capaciteit heeft trouwens om een fatsoenlijke film te verifieen, repairen en uit te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:16

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

xost schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:27:
[...]

Op OpenELEC krijg je die melding dat apt-get is uitgeschakeld om de boel niet te verkloten als je het commando via SSH invult, ik denk dat hij hier op doelt. Toevallig deze week ook geprobeerd op m'n Raspberry OpenELEC.

Ik ben bang dat je Raspberry niet echt genoeg capaciteit heeft trouwens om een fatsoenlijke film te verifieen, repairen en uit te pakken :P
Waarom zou dat niet gaan? Denk eerder dat het niet en / en is. Maar wel of downloaden of film kijken. Niet allebei tegelijk. En natuurlijk of je het met torrent doet of nzbget of sabnzb.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xost schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:27:
[...]

Ja die melding bedoel ik!
Heb nu een zip gevonden met het SABnzbd-Suite pakket, maar eens kijken wat dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
RudolfR schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:17:

Is het dan mogelijk om naast XBMC ook SABnzbd/Couchpotato en Sickbeard ernaast te draaien?
Ik ben sinds een aantal weken de eigenaar van een i5 NUC, en die heeft genoeg power, dan zou ik deze functies van mijn NAS af kunnen halen (die een stuk trager is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
dx5314 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:10:
[...]

Is het dan mogelijk om naast XBMC ook SABnzbd/Couchpotato en Sickbeard ernaast te draaien?
Ik ben sinds een aantal weken de eigenaar van een i5 NUC, en die heeft genoeg power, dan zou ik deze functies van mijn NAS af kunnen halen (die een stuk trager is).
Zonder probleem, dit doe ik al jaren. Je kunt voor de gemakkelijke weg kiezen en OpenELEC installeren met de SABnzbd-Suite addon uit de repo of alles naar je eigen hand zetten met een custom installatie van XBMC in combinatie met Ubuntu en handmatig Sickbeard, Couchpotato etc installeren. Dit laatste vergt vanzelfsprekend wel wat Linux kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 14-09 12:59
Notoriousss schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:22:
[...]

Zonder probleem, dit doe ik al jaren. Je kunt voor de gemakkelijke weg kiezen en OpenELEC installeren met de SABnzbd-Suite addon uit de repo of alles naar je eigen hand zetten met een custom installatie van XBMC in combinatie met Ubuntu en handmatig Sickbeard, Couchpotato etc installeren. Dit laatste vergt vanzelfsprekend wel wat Linux kennis.
Klinkt wel heel mooi!
Echter heb ik een custom ROM met hier in de juiste drivers/settings voor mijn NUC.
Zal dan best lastig zijn om hier "extra's" bij te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
dx5314 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:24:
[...]

Klinkt wel heel mooi!
Echter heb ik een custom ROM met hier in de juiste drivers/settings voor mijn NUC.
Zal dan best lastig zijn om hier "extra's" bij te installeren.
Wat zijn die extra's dan? Zover ik weet heb je met een Ubuntu mini installatie + XBMC alles wat je nodig hebt. Ubuntu checkt tijdens de installatie wat je zoal nodig hebt en download het dan. Het kan zijn dat je handmatig nog wat drivers moet installeren, maar zo moeilijk is dat niet.

Wat mij betreft moet je nooit Windows gebruiken (mocht je daar misschien voor willen kiezen ;)) als mediaplayer OS omdat je dan zoveel onnodige software installeert wat het systeem onnodig traag maakt. Ieder kan hier zijn eigen mening natuurlijk over hebben ;). Zelf draai in Ubuntu 13.04 mini met XBMC en de download tools zoals Sickbeard, Couch etc en mijn systeem (Asrock ION 3D, dus niet een supersnel systeem) start in een half minuutje op.

Check hier: http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Intel_NUC voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07-2023
Indien je sickbeard (pirate edition) icm met transmission gebruikt, is het dan ook mogelijk om deze files dan te renamen?
Momenteel gebuik ik sickbeard icm sabnzbd... sabnzbd doet de renaming na het downloaden, vandaar dus mijn vraag;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

mrgoolie schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:27:
Indien je sickbeard (pirate edition) icm met transmission gebruikt, is het dan ook mogelijk om deze files dan te renamen?
Momenteel gebuik ik sickbeard icm sabnzbd... sabnzbd doet de renaming na het downloaden, vandaar dus mijn vraag;)
Ja, dit kan gewoon via Sickbeard settings -> Post Processing -> Episode naming. Ik zou het wel alleen maar doen als je geen subtitles gebruikt, want daardoor kan 'ie soms de verkeerde downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die het interssant vinden, sinds kort werkt er iemand aan een openelec versie met Plex in plaats van XBMC.

Build topic:
https://forums.plex.tv/in...ow-to-build-pht-openelec/

Info topic:
https://forums.plex.tv/in...The-all-in-one-PHT-distro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had net SABnzbd draaien, maar Transmission geeft aan dat de drive read only is...

Error: Read-only file system...

CouchpotatoServer lijkt hij niet te installeren.
Heb alle addons er weer even af gehaald.
Het is toch wat moeilijker dan verwacht, maar we gaan door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
@svenvang93
Verkeerde topic wellicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chronoz schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:52:
Is geen product zoals Headphones dat niet albums, maar singles downloadt? Ik snap dat veel Tweakers het liefst zoveel mogelijk muziek hebben, maar ik download liever specifiek muziek dat ik leuk vind.
Je kan singles en veel meer via headphones downloaden (zelfs audiobooken!)
Anthirian schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:28:
Zit in een van beide forks heel toevallig ook support voor anime? De fork van lad1337 is namelijk al maanden dood en verder is het aanbod nogal karig.
Als je mij even een linkje pm't met de github link naar de fork dan zal ik eens kijken of ik er wat van kan maken (beloof niks!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:10:
Voor degene die het interssant vinden, sinds kort werkt er iemand aan een openelec versie met Plex in plaats van XBMC.

Build topic:
https://forums.plex.tv/in...ow-to-build-pht-openelec/

Info topic:
https://forums.plex.tv/in...The-all-in-one-PHT-distro
Join dan maar meteen even onze NL groep ;) https://www.facebook.com/groups/plexnetherlands/

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels een paar stappen verder! :) (Mag ook wel na een dag...)
Sickbeard, SABnzbd, CouchPotatoServer draaien, ben ze nu aan het tweaken. (Het leuke gedeelte!)
Heb de repository van Isellens gebruikt: http://dl.dropbox.com/u/4...s/repository.lsellens.zip

Alleen geeft Transmission nu nog errors, ik heb het idee dat Transmission naar de SMB shares zoekt voordat ze er zijn...

Vraag: Weet iemand waar ik kan zien / aanpassen wat er in welke volgorde opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:47

mvds

Totally awesome!

Misschien een domme vraag, maar kunnen CP en SB ermee overweg als ik in één dir zowel series als films heb staan, en deze dir door beide laat scannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:32
mvds schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:56:
Misschien een domme vraag, maar kunnen CP en SB ermee overweg als ik in één dir zowel series als films heb staan, en deze dir door beide laat scannen?
Dit kan conflicten opleveren. Waarom wil je die twee niet scheiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ik heb net de hele avond erover gedaan om Sickbeard, Couchpotato, Transmission en nzbToMedia allemaal werkend te krijgen op een Synology nasje.
Kameraadje van me wil alleen via torrents downloaden.

Wat een hels karwei was dat zeg. Met Sab of Nzbget en nieuwsgroepen heb ik het altijd zo voor elkaar, maar dit was echt moeilijk doen. Op het eind heb ik post processing met Sickbeard nog steeds niet lekker voor elkaar.

NzbToMedia zorgt ervoor dat de film uit CouchPotato wel wordt hernoemd, verplaatst en uit Transmission wordt gehaald, maar laat de ignore bestanden nog achter. Torrents van series blijven na downloaden echter gewoon in Transmission achter en de bestanden worden niet automatisch verplaatst. Heel vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

CRXDelSol schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 00:20:
[...]

Omdat downloadstation geen categorieën kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Hehe, mvds jij hebt precies hetzelfde probleem als mijn maatje.
Lees je even in over de tools die ik hierboven noem om het (grotendeels) op te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .bart
Ik heb nu SABnzbd, Transmission, CouchPotato en SickBeard geinstalleerd op mijn Synology NAS. Daarbij zijn de gebruikers 'sabnzbd', 'transmission' ... etc aangemaakt in /etc/passwd, maar ze staan niet in mijn overzicht met gebruikers in DSM. Ik kan ze dus ook geen rechten geven via de DSM. Is het verstandig om deze gebruikers ook in DSM aan te maken, of moet ik rechten gaan toekennen via de terminal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 13:07
Hallo tweakers,

Ik heb sinds kort een probleem met sickbeard.

De laatste keer dat ik het media center aan heb gezet werkte sickbeard prima.
Nu krijg ik een melding dat de webpagina niet gevonden kan worden.

Als de log er op na kijk, heb ik deze melding "Unable to start web server, is something else running on port: 8081"

Ik heb andere poort in mijn config geprobeerd. mag helaas niet baten.

Vervolgens heb ik met tcpview gekeken of de poort 8081 en 8080 wel werkelijk in gebruik zijn.
Dit is niet het geval.

Ook heb ik al de meest recenente versie opnieuw geïnstalleerd.(502 build)

Ik krijg nog steeds de webinterface niet gestart.
Heeft ienmand een idee ?

Ik draai het hier gewoon om windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

SidewalkSuper schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 02:16:
Hehe, mvds jij hebt precies hetzelfde probleem als mijn maatje.
Lees je even in over de tools die ik hierboven noem om het (grotendeels) op te lossen :)
Ik heb ze allemaal draaiend gehad hoor :) En ik gebruik nu Download Station alleen maar voor de torrents. Maar het komt dus voor dat SickBeard ook een torrent heeft voor een serie, en die wil ik ook gewoon kunnen downloaden. Transmission ben ik nooit een fan van geweest. Dat stukje software vind ik echt een gedrocht. Zo traag als wat met downloaden, script support is ook om te janken.

Ik heb Download Station geprobeer en die werkt best lekker, alleen mist die dus support voor categorieën, waardoor zowel series als films in dezelfde output dir terecht komen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

CRXDelSol schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 00:20:
[...]

Je zegt kan, hoe groot is die kans, en waar zit dat conflict dan in? Gaat het 99% van de gevallen goed? Behalve als er een aflevering van een serie toevallig en filmtitel heeft ofzo? (of vice versa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wellicht Deluge proberen? Vind ik zelf een fijn systeem en werkt prima icm Sickbeard en Synology.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Tsurany schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:47:
Wellicht Deluge proberen? Vind ik zelf een fijn systeem en werkt prima icm Sickbeard en Synology.
Is er een repo die Deluge aanbied voor een Synology?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
mvds schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:39:
[...]

Ik heb ze allemaal draaiend gehad hoor :) En ik gebruik nu Download Station alleen maar voor de torrents. Maar het komt dus voor dat SickBeard ook een torrent heeft voor een serie, en die wil ik ook gewoon kunnen downloaden. Transmission ben ik nooit een fan van geweest. Dat stukje software vind ik echt een gedrocht. Zo traag als wat met downloaden, script support is ook om te janken.

Ik heb Download Station geprobeer en die werkt best lekker, alleen mist die dus support voor categorieën, waardoor zowel series als films in dezelfde output dir terecht komen,
Dat is dus precies waarom het nooit lekker kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
mvds schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:39:
[...]
Dat stukje software vind ik echt een gedrocht. Zo traag als wat met downloaden, script support is ook om te janken.
Dat verbaast me dat Download station dan wel goed werkt voor jou, onder de de motorkap gebruikt download station gewoon Transmission en download station heeft helemaal geen script mogelijkheid in tegenstelling tot Transmission welke wel (zeer beperkt) scripts ondersteund.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

mvds schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:28:
[...]

Is er een repo die Deluge aanbied voor een Synology?
Dat kan ik je niet vertellen, heb zelf geen Synology. Weet enkel dat Deluge wel een versie voor Synology heeft, maar hoe je daar aan komt weet ik niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Magic schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:41:
[...]

Dat verbaast me dat Download station dan wel goed werkt voor jou, onder de de motorkap gebruikt download station gewoon Transmission en download station heeft helemaal geen script mogelijkheid in tegenstelling tot Transmission welke wel (zeer beperkt) scripts ondersteund.
Download Station trekt mijn verbinding gewoon vol, ook niet altijd, ligt aan het aanbod natuurlijk. Ook lijkt het dat het een veel lagere belasting geeft op mijn DS413 als Transmission.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Tsurany schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:59:
[...]

Dat kan ik je niet vertellen, heb zelf geen Synology. Weet enkel dat Deluge wel een versie voor Synology heeft, maar hoe je daar aan komt weet ik niet.
En hoe weet je dat dan want op Deluge heb ik niks kunnen vinden.
Enige wat ik weet is dat je hem zelf kunt compilen via spksrc echter is er iets niet goed in makefile waardoor package niet start. Weet ongeveer wel wat er mis is maar geen aandacht aan besteed aangezien Diaoul vermelde dat Deluge nogal resource hungry is en ik vermoed dat mijn DS211 dat toch niet hebben kan naast wat er al draait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eureka18
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-08 13:55
Hi all,

Heb een synology D213+ en ik vroeg mij af of hier mensen iets vanaf weten. Als sickbeard iets download wat een nieuw seizoen/serie is dan maakt hij wel een nieuwe map aan maar indexeert hij deze map niet (en is dus niet zichtbaar middels DLNA).

Nu heb ik gezien op github dat dit punt bekend is maar ook dat het opgelost is en toegevoegd is aan de master. Ik heb echter nog steeds het probleem dus vraag me af of anderen dit probleem ook nog steeds hebben?

Heb Sickbeard al geupdate tot (voor zover ik kan zien) de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:33
Kan iemand mij helpen,

Heb dus sabnzbd geïnstalleerd en ingesteld op men ds214play en film gedownload, was volledig binnen, dan verifiëren, dan repareren, uiteindelijk was hij op 100% en kreeg ik volgende melding: Nabewerking is afgebroken (Kan bestemmingsmap /volume1/homes/video/Films/White House Down (2013)/White House Down (2013) MKV 1080P DTS niet maken)

Ben ik nu heel die download (15gb) kwijt of valt dit nog op te lossen??

Alvast bedankt

Alvast bedankt

Thiago

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:11
Ik heb NZBGet draaien met script Videosort.
Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om te zorgen dat het script ook daadwerkelijk uitgevoerd wordt. Krijg steeds een unkown error.

Ik wil graag dat zodra de bestanden zijn gedownload en uitgepakt dat hij de .nfo files en dergelijke verwijderd. Het bestand hernoemt naar formaat: Filmtitel (jaar) en deze in de hoofdmap plaatst bij alle andere bestanden.

Kan iemand mij op weg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Robbie T schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:36:
Ik heb NZBGet draaien met script Videosort.
Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om te zorgen dat het script ook daadwerkelijk uitgevoerd wordt. Krijg steeds een unkown error.

Ik wil graag dat zodra de bestanden zijn gedownload en uitgepakt dat hij de .nfo files en dergelijke verwijderd. Het bestand hernoemt naar formaat: Filmtitel (jaar) en deze in de hoofdmap plaatst bij alle andere bestanden.

Kan iemand mij op weg helpen?
Wat gebeurt er als je script los uitvoert, via commandline dus?

Waar vind ik dat script overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik probeer het RenameMKV.sh / RenameMedia.sh script aan de gang te krijgen, maar ik krijg steeds de volgende error vanuit NZBGet als het script wordt aangeroepen

[code]
error Thu Dec 19 2013 12:58:32 Post-process-script RenameMKV.sh for SERIE.S07E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264 failed
error Thu Dec 19 2013 12:58:32 RenameMKV: Could not start /volume1/usenet/nzbToMedia/RenameMKV.sh: No such file or directory
[/code]

Ik snap niet waarom hij zegt dat hij het bestand niet kan vinden. Ik kan hem namelijk netjes selecteren/activeren in de webgui van NZBGet.
De map zou ook moeten kloppen; /volume1/usenet/tv is waar NZBGet de download van de catagory 'tv' in neerkwakt.

Ik heb het script geïnstalleerd volgens het bijbehorende stappenplan; .sh bestand geupload, executable gemaakt en mappen ingesteld. Bij AllowedDir staat overigens: /volume1/usenet/tv, de map waar NZBGet m'n sickbeard downloads ingooit.
Dit is op een Synology RS814

Ziet iemand zo wat er mis zou kunnen zijn?
Dank!

Probleem opgelost door via SSH in te loggen en in 'vi' alle code van het script te plempen, ipv het .sh bestandje te uploaden via de webomgeving (die zet er allemaal rare linebreaks tussen).

Heb nu echter het volgende probleem:
code:
1
error   Sat Jan 04 2014 07:44:45    RenameMKV: Directory /volume1/usenet/tv/SERIE.S07E11.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264 not in allowed /volume1/video/tv, skipping.

Euh, wablief?

[ Voor 17% gewijzigd door Freekers op 04-01-2014 07:47 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Als ik een film download via een site die niet als bron in CP staat of handmatig een film download (beiden via sabnzbd) valt het me op dat CP de films niet hernoemd en verplaatst. Er komt dan zo'n ignore bestandje in de film map. Als CP een film zelf vindt, doet hij dit wel.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat CP alles herkend, renamed en verplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wellicht kan je hem direct in de juist watchfolder zetten? (Ik heb binnen mijn watchfolder, 2 extra folders staan, genaamd films en series. Als ik een nzb-bestand van een film/serie daarin zet, krijgt dit bestand in SAB direct het juiste script mee.) Je kunt ook handmatig in SAB achter een bestand voor het juiste script kiezen. Als je dat doet; werkt het dan wel?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Jorgen schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 09:24:
Wellicht kan je hem direct in de juist watchfolder zetten? (Ik heb binnen mijn watchfolder, 2 extra folders staan, genaamd films en series. Als ik een nzb-bestand van een film/serie daarin zet, krijgt dit bestand in SAB direct het juiste script mee.) Je kunt ook handmatig in SAB achter een bestand voor het juiste script kiezen. Als je dat doet; werkt het dan wel?
Ik laat sabnzbd de films in z:\downloads zetten. Deze folder leest couchpotato ook als folder waar hij dient te renamen en moven. Maar hij plaatst nu dus een ignore bestand in bijv. Z:\downloads\film1. Daarin staat het volgende:

This file is from couchpotato. It has marked this release as unknown. This file hides the release from the renamer. Remove it if you want this release to be renamed.

Weghalen van het bestand helpt niks. Bij het renamen herkent hij hem dan weer niet en plaatst weer het ignore bestand.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:43
Nzbfinder.ws was niet te bereiken, op Twitter stond het volgende:

NZB Finder ‏@NZBFinder 50m
Our server went down unexpectedly a few minutes ago. We're working to get it back to working order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 22:46

HaTe

haat niet

Gratis SSL voor een jaar

[afbeelding]
Bedankt, dankzij jou heb ik het nu ook met SSL beveiligd. Ben ook maar weer eens gaan kijken naar reverse proxy, wat nu ook is gelukt! Behalve voor uTorrent, daar moet een wachtwoord op zitten en dat werkt blijkbaar niet goed, want er wordt niks geladen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21558454/MP%20etc/htpcwebportal1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21558454/MP%20etc/htpcwebportal2.jpg

Bovenste is beginscherm en die eronder is met een menuutje bovenaan zodat er snel naar de andere "apps" geklikt kan worden. De app zelf draait hierbij in een iframe.

[ Voor 10% gewijzigd door HaTe op 04-01-2014 19:16 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
HaTe schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 14:15:
[...]

Bedankt, dankzij jou heb ik het nu ook met SSL beveiligd. Ben ook maar weer eens gaan kijken naar reverse proxy, wat nu ook is gelukt! Behalve voor uTorrent, daar moet een wachtwoord op zitten en dat werkt blijkbaar niet goed, want er wordt niks geladen.

[afbeelding]
[afbeelding]

Bovenste is beginscherm en die eronder is met een menuutje bovenaan zodat er snel naar de andere "apps" geklikt kan worden. De app zelf draait hierbij in een iframe.
Mooie screenies maar wat is het en waar vind ik deze app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:03
Freekers schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 07:24:
Probleem opgelost door via SSH in te loggen en in 'vi' alle code van het script te plempen, ipv het .sh bestandje te uploaden via de webomgeving (die zet er allemaal rare linebreaks tussen).
Raar... meer die dit probleem hebben? Ik zou ook een Git repository aan kunnen maken.
Heb nu echter het volgende probleem:
code:
1
error   Sat Jan 04 2014 07:44:45    RenameMKV: Directory /volume1/usenet/tv/SERIE.S07E11.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264 not in allowed /volume1/video/tv, skipping.
Wat heb je bij de NZBGet settings ingesteld als AllowedDir? In jouw geval zou dit "/volume1/usenet/tv" moeten zijn.

Trouwens, heb je de nieuwste versie te pakken? In eerdere versies zat er een bug in AllowedDir. De nieuwe versie doet bovendien ook movie renaming. RenameMedia "zonder .sh": http://pastebin.com/KZ8Q0d0D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

schumi2004 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 14:16:
[...]

Mooie screenies maar wat is het en waar vind ik deze app?
Zelf gemaakt :) Je kan zo de broncode kopiëren (inclusief css (1) en js (2) bestanden) als je het ook wilt hebben. Oh nee die zien jullie niet natuurlijk. Is er interesse in? Dan kan ik de html wel online gooien.

[ Voor 14% gewijzigd door HaTe op 04-01-2014 14:19 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:03
eureka18 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:23:
Heb een synology D213+ en ik vroeg mij af of hier mensen iets vanaf weten. Als sickbeard iets download wat een nieuw seizoen/serie is dan maakt hij wel een nieuwe map aan maar indexeert hij deze map niet (en is dus niet zichtbaar middels DLNA).

Nu heb ik gezien op github dat dit punt bekend is maar ook dat het opgelost is en toegevoegd is aan de master. Ik heb echter nog steeds het probleem dus vraag me af of anderen dit probleem ook nog steeds hebben?
Synology Indexer aangevinkt in Sick Beard notification settings? Werkt hier prima op een DS214play met DSM 4.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
HaTe schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 14:19:
[...]

Zelf gemaakt :) Je kan zo de broncode kopiëren (inclusief css (1) en js (2) bestanden) als je het ook wilt hebben. Oh nee die zien jullie niet natuurlijk. Is er interesse in? Dan kan ik de html wel online gooien.
Hier wel interesse! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
HaTe schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 14:19:
[...]

Mogelijk heb ik het gemist maar waar staat die source code dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Ik krijg de volgende mleding:

Private storage is enkel toegankelijk voor gebruikers met voldoende karma. Zie de Karmastore voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:54

TheVMaster

Moderator WOS
Ik krijg een melding Unknown file (voor de rest een blank scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Oh, blijkbaar kan je de Tweakers private storage dat niet delen. Hier dan een werkende link: https://dl.dropboxusercon...P%20etc/HTPCWebPortal.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
HaTe schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:16:
Oh, blijkbaar kan je de Tweakers private storage dat niet delen. Hier dan een werkende link: https://dl.dropboxusercon...1558454/HTPCWebPortal.zip
Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
[...]

Xaero in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"

;-). Wachtwoord kan je meesturen bij de proxy-instellingen als je hem even base64 encode. En je moet de proxy instellen op /gui/.

code:
1
2
3
4
5
        <Location /gui/>
        </Location>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Xaero schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:31:
[...]

Xaero in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"

;-). Wachtwoord kan je meesturen bij de proxy-instellingen als je hem even base64 encode. En je moet de proxy instellen op /gui/.

code:
1
2
3
4
5
        <Location /gui/>
        </Location>
Dit is niet voor IIS of wel? Ik gebruik IIS 7.5. Dit ziet er uit als een .htaccess regel :) Eens kijken hoe het kan met IIS dan.

[ Voor 5% gewijzigd door HaTe op 04-01-2014 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Er is een nieuwe versie van NZBGet uit, V12 is eindelijk stabiel! http://nzbget.sourceforge.net/Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Laatst online: 03-09 13:40
MarcelP102 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:59:
Er is een nieuwe versie van NZBGet uit, V12 is eindelijk stabiel! http://nzbget.sourceforge.net/Download
Nice !!

Weet iemand hoe ik gemakkelijk mijn versie testing v907 kan updaten naar deze stable zonder dat ik al mijn settings kwijtraak??

het update mechanisme in nzbget werkt niet omdat ik via ipkg heb geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 19:35

Caveman

whahoehaha

Buzzie schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:25:
[...]

Nice !!

Weet iemand hoe ik gemakkelijk mijn versie testing v907 kan updaten naar deze stable zonder dat ik al mijn settings kwijtraak??

het update mechanisme in nzbget werkt niet omdat ik via ipkg heb geinstalleerd
Eigenlijk heel eenvoudig:

code:
1
2
ipkg update
ipkg upgrade nzbget

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Laatst online: 03-09 13:40
Caveman schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:54:
[...]

Eigenlijk heel eenvoudig:

code:
1
2
ipkg update
ipkg upgrade nzbget
Uhm.....dat werkte helaas niet helemaal.....heb nu mijn testing versie geupdate naar testing- r927.....niet de stable versie
Maar dat vindt ik eigenlijk wel prima.....aangezien de r927 nagenoeg hetzelfde is als de stable versie.....en deze kan ik nu blijven updaten :)

[ Voor 18% gewijzigd door Buzzie op 04-01-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:11
schumi2004 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:39:
[...]

Wat gebeurt er als je script los uitvoert, via commandline dus?

Waar vind ik dat script overigens?
Het script is hier te vinden: http://nzbget.sourceforge.net/VideoSort#4.0 (download link staat iets naar onderen).
Wanneer ik het via de commandline uitvoer? Ik heb geen idee.
Maar ik heb dan ook geen idee hoe ik dat uitvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Laatst online: 21:06
Is nzbget al zoveel beter nu dan sabnzbd? of maakt het niet zoveel uit?

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:53
Met sabnzbd op mijn synology ds211+ trek ik max 2700KB/s, met nzbget max 7100KB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Heb je ook met 192.168.0.23\sickbeard gedaan of op een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassd
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
HaTe schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:16:
Oh, blijkbaar kan je de Tweakers private storage dat niet delen. Hier dan een werkende link: https://dl.dropboxusercon...1558454/HTPCWebPortal.zip
Thanks, ziet er netjes uit.
Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]