[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.028 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:37
Bas Post schreef op maandag 09 december 2013 @ 07:37:

SickBeard loopt vast op het jaartal (2013) Hij matched geen serie op SUPERNATURAL (2013)
Lees effe 1 a 2 bladzijdes terug, daar komen 3 verschillende varianten aan bod die doen wat je wilt.

P.s. het noemen van releases is niet toegestaan.
Bas Post schreef op maandag 09 december 2013 @ 07:37:
Ook Failed Download werkt niet naar behoren, ik heb de instellingen in Sabnzbd uitgevoerd en
Failed_Fork - TPB
In SickBeard by Post Processing Failed Download aangevinkt.

Als ik andere settings probeer:
Failed_Fork = 0 (geen werking)
Failed_Fork = 1 (error 500 ofzoiets)
Failed_Fork = TPB (lijkt uitgevoerd te worden, maar in SickBeard blijft de desbtreffende aflevering op "Snatched" staan)

Ik heb de master branch van Nivong en is up-to-date, nzbToMedia is ook up-to-date
Als je van bovenstaande verwacht dat dit een failed download geeft, dan klopt je gedachtegang niet.

De download is succesvol, dus niet failed. De post-processing failed ivm niet kunnen matchen van de serie.

Failed download werkt alleen als de download niet lukt, en de post-processing wel lukt. Want sickbeard moet uiteraard herkennen welke download mislukt.

[ Voor 57% gewijzigd door Mirx_NL op 09-12-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:05
Deze had ik al gevonden en getest, maar ik dacht op advies van verder in het topic als vervolg hiervan, werd pySabRename genoemd, dat deze hetzelfde deed maar dan beter, dus vandaar mijn vraag

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
Mirx_NL schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:53:
[...]

Lees effe 1 a 2 bladzijdes terug, daar komen 3 verschillende varianten aan bod die doen wat je wilt.

P.s. het noemen van releases is niet toegestaan.

[...]

Als je van bovenstaande verwacht dat dit een failed download geeft, dan klopt je gedachtegang niet.

De download is succesvol, dus niet failed. De post-processing failed ivm niet kunnen matchen van de serie.

Failed download werkt alleen als de download niet lukt, en de post-processing wel lukt. Want sickbeard moet uiteraard herkennen welke download mislukt.
Hier heb ik een voorbeeld van een episode die Failed als Download in Sabnzbd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
           pySabRename

_____       _    ______
            /  ___|     | |   | ___ \
 _ __  _   _\ `--.  __ _| |__ | |_/ /___ _ __   __ _ _ __ ___   ___
| '_ \| | | |`--. \/ _` | '_ \|    /| _ \ '_ \ / _` | '_ ` _ \ / _ \
| |_) | |_| /\__/ / (_| | |_) | |\ \| __/ | | | (_| | | | | | |  __/
| .__/ \__, \____/ \__,_|_.__/\_| \_\___|_| |_|\__,_|_| |_| |_|\___|
| |     __/ |
|_|    |___/

+------------------------------------------+
| /Bitcoin Donations/:                     |
| To address:                              |
| 14QFusmzBTAo9FhH7x7puHNkdCps8vamVV       |
Searching dir:  /Volumes/Macintosh HDD/Sabnzbd/Incomplete/dexter.s08e02.720p.bluray.x264-demand
Searching dir:  /Volumes/Macintosh HDD/Sabnzbd/Incomplete/dexter.s08e02.720p.bluray.x264-demand/__ADMIN__
Found:  2-160483.r00
Old name:  /Volumes/Macintosh HDD/Sabnzbd/Incomplete/dexter.s08e02.720p.bluray.x264-demand/2-160483.r00
Found extension! (.r00)
New name:  /Volumes/Macintosh HDD/Sabnzbd/Incomplete/dexter.s08e02.720p.bluray.x264-demand/dexter.s08e02.720p.bluray.x264-demand.r00
11:31:09|INFO    ====================
11:31:09|INFO    nzbToSickBeard V8.5
11:31:09|INFO    Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessTV...
11:31:09|INFO    Loading config from /Users/MacMiniPost/documents/Scripts/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg
11:31:09|WARNING No media files found in directory /Volumes/Macintosh HDD/Sabnzbd/Incomplete/dexter.s08e02.720p.bluray.x264-demand. Processing this as a failed download
11:31:09|INFO    The download failed. Nothing to process
11:31:09|INFO    MAIN: The autoProcessTV script completed successfully.

Sab gaf aan dat de download was gefaald. In SickBeard zie ik onder "Manage" > "Failed Downloads" wel een lege regel verschijnen:
Afbeeldingslocatie: http://s14.postimg.org/5h75tty1d/Schermafbeelding_2013_12_09_om_14_24_37.png

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Steefmeister schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:27:
Ik hoop nog altijd op een alternatief voor Autosub, dat gewoon met nzb's werkt en waarbij ik niet allerlei scripts op mijn windows 8 servertje hoef te installeren. Had eigenlijk gehoopt dat het er allang zou zijn.
Als het niet gratis hoeft, sublight, kan gratis, maar dan moet je handmatig films/aflevering in het progje droppem, kan automatisch per folder, maar dan moet je credits kopen, 1000 voor 5 euro (kan ook meer of minder credit kopen). Een sub kost je dan 1 credit, vond het acceptabel genoeg en heb nu een jaar de tijd om een vervanger te vinden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:58
Een vervanger van Autosub gaat het probleem niet volledig oplossen ben ik bang.

Sinds het verdwijnen van de ondertitels bij Bierdopje:
  • Zijn NL subs voor WEB-DL versies veel moeilijker te vinden.
  • Worden er sowieso volgens mij minder series vertaald, omdat de "kleine" hobbyist vertaler ermee is gestopt en/of niet de moeite neemt om zijn sub te uploaden bij allerlei vage sites. Een "grote" groep als QoQ doet dit gelukkig nog wel.
Kortom, een vervanger voor Autosub valt of staat met de kwaliteit van de databases/sites die erachter hangen.

Ik hoop eigenlijk op een Bierdopje V2 site gehost op een buitenlandse server met een anonieme eigenaar, maar dat zal wel een utopie zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:38
Sublight? Da's een Windows tool als ik me niet vergis? Voor de Mac is SubsMarine een leuk alternatief. Maar voor op de NAS vind ik toch de mr-orange van Sickbeard lekker werken tot nog toe.

Krijg alleen dat NZBmegasearch nog niet aan de praat. Weet iemand dat: ik heb alles geïnstalleerd icm Python2.6, als ik nu Python2.7 installeer, krijg ik dan alles gewoon weer opgestart als ik python2.6 vervang door 2.7? Of is dit niet helemaal downwards compatible? Want ik geloof dat je voor NZBmegasearch echt 2.7 nodig hebt....

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
M.v.Veelen schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:45:
Sublight? Da's een Windows tool als ik me niet vergis? Voor de Mac is SubsMarine een leuk alternatief. Maar voor op de NAS vind ik toch de mr-orange van Sickbeard lekker werken tot nog toe.

Krijg alleen dat NZBmegasearch nog niet aan de praat. Weet iemand dat: ik heb alles geïnstalleerd icm Python2.6, als ik nu Python2.7 installeer, krijg ik dan alles gewoon weer opgestart als ik python2.6 vervang door 2.7? Of is dit niet helemaal downwards compatible? Want ik geloof dat je voor NZBmegasearch echt 2.7 nodig hebt....
Volgens mij moet dat geen enkel probleem zijn op een upgrade naar python 2.7 uit te voeren

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag, maar ik heb me op google rot lopen zoeken en kan hier niks over vinden.

Ik heb dit weekend de volgende config geinstalleerd:

Synology NAS met NZBGet + Sickbeard Custom + Subliminal(Mr Orange The PirateBay) want kreeg de schummi versie niet geinstalleerd. Gaf elke keer de melding incorrect fork. (ik zal zelf wel iets verkeerd doen want ik snap niet hoe ik kan achterhalen welke fork ik moet invullen heb al 10 verschillende dingen geprobeerd.)

Nu loopt alles redelijk lekker. Alleen de NL subs werken nog niet. Ik heb instellingen gedaan in Sickbeard Custom en Addic7ed aangevinkt. Nu worden er wel engelse subs gedownload van Addic7ed maar niet de NL subs (Op de website stonden de NL subs al 8 uur en heb ik ze maar met de hand gedownload). Ook de optie Missed Subtitle Management download de nl subs niet. Ik krijg ook geen foutmelding o.i.d.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Dit probleem al eerder gezien? Want ik heb u al wat uurtjes gezocht op google (wellicht verkeerd) maar ka nik niet echt iets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:47
Ik ga eens naar sublight kijken. Thanks voor de tip. Engelse subs is voor mij al prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
Bas Post schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:27:
[...]

Hier heb ik een voorbeeld van een episode die Failed als Download in Sabnzbd:
Welke versie gebruik je, alleen de dev versie ondersteund sickbeard-tpb
Maar in de dev versie zit een fout, welke Blauwbek nog niet hersteld heeft.
Nu breekt hij het script af, en roept daardoor autoprocessTV niet aan.

PHP:
1
2
3
4
5
if int(job_res) != 0:
        print 'To prevent bad stuff from happening we do not run this script on jobs that are not succesfully completed (par/rar fail)'
        print 'If you want to run this anyway try this in commandline:'
        print sys.argv[0], sys.argv[1], sys.argv[2], sys.argv[3], sys.argv[4], sys.argv[5], sys.argv[6], sys.argv[7]
        sys.exit(0)

Ik heb daar zelf een escape voor gemaakt, welke volgens mij wel

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
if int(job_res) != 0:
        if config.getboolean('tv', 'sickbeard'):
                try:
                        import autoProcessTV
                        if autoProcessTV.processEpisode.func_code.co_argcount == 3:
                                autoProcessTV.processEpisode(final_dir, sys.argv[2], job_res)

except:
                        print 'Could not run sickbeard, is autoProcessTV in the same folder as this script?'

else:
                print 'To prevent bad stuff from happening we do not run this script on jobs that are not succesfully completed (par/rar fail)'
                print sys.argv[0], sys.argv[1], sys.argv[2], sys.argv[3], sys.argv[4], sys.argv[5], sys.argv[6], sys.argv[7]

Hieronder mijn eigen mutatie van pySabRename:
http://pastebin.com/ZbZwn7YC

en bijbehorende config file:
http://pastebin.com/7hM3ypsg

[ Voor 3% gewijzigd door Mirx_NL op 09-12-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
Mirx_NL schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:19:
[...]

Welke versie gebruik je, alleen de dev versie ondersteund sickbeard-tpb
Maar in de dev versie zit een fout, welke Blauwbek nog niet hersteld heeft.
Nu breekt hij het script af, en roept daardoor autoprocessTV niet aan.

PHP:
1
2
3
4
5
if int(job_res) != 0:
        sys.exit(0)

Ik heb daar zelf een escape voor gemaakt, welke volgens mij wel

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
if int(job_res) != 0:
        if config.getboolean('tv', 'sickbeard'):
                try:
                        import autoProcessTV
                        if autoProcessTV.processEpisode.func_code.co_argcount == 3:
                                autoProcessTV.processEpisode(final_dir, sys.argv[2], job_res)

except:
                        print 'Could not run sickbeard, is autoProcessTV in the same folder as this script?'

else:

Hieronder mijn eigen mutatie van pySabRename:
http://pastebin.com/ZbZwn7YC

en bijbehorende config file:
http://pastebin.com/7hM3ypsg
Ik heb de Master branch van Blauwbek, maar volgens mij is er alleen de master branch op github.

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
@Steefmeister
Sublight vond ik niks, veel te veel gedoe en beperkingen.

Het eerder in dit topic getipte Subtitles (subtitlesapp.com) bevalt wel prima, al is er nauwelijks documentatie voor te vinden. Je kunt gewoon een folder of zelfs een complete netwerkshare naar het venstertje slepen en de rest gaat vanzelf. Ook krijg ik meteen de juiste titels voor mijn mediaplayer (mede8er), terwijl het met subliminal heel vaak fout gaat qua versie en formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:05
roderickvd schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:10:
[...]

<knip>

Tijd voor een nieuwe sectie "Scripts" in de startpost? O-)
Waarom dat dan?
Is toch alleen maar om QoQ release normaal te kunnen krijgen/lezen van Spotweb?
Vraag me af in hoeverre het nog zinvol is aangezien QoQ gestopt is toch (met subs iig)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
Bas Post schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:05:
[...]

Ik heb de Master branch van Blauwbek, maar volgens mij is er alleen de master branch op github.
In de master branch zit een dev script.

https://github.com/Blauwb...er/pySabRename_win_dev.py

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
schumi2004 schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:55:
[...]

Waarom dat dan?
Is toch alleen maar om QoQ release normaal te kunnen krijgen/lezen van Spotweb?
Vraag me af in hoeverre het nog zinvol is aangezien QoQ gestopt is toch (met subs iig)?
Hoe kom je daar bij? QoQ released nog steeds op torrents/usenet. Alleen nog geen nieuwe site voor alleen de ondertitels.

Daarnaast worden fake file names door meerdere posters toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:47
Is er in Sickbeard ergens aan te geven dat je liever losse afleveringen hebt, ipv 1 seizoen compleet? Heb nu 3 seizoenen van een bepaalde serie. Allemaal failed omdat ze niet helemaal compleet zijn. Heb dan liever dat ie alles los download, en wat dan niet goed is, ergens anders zoekt d.m.v. de failed branch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Bongoarnhem schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:23:
3 nzbToSickBeard: nzbget.conf(56): Invalid value for option "NzbDir" (/volume1/usenet/nzb/): could not create directory /volume1/usenet:

In je webservices instellingen de mappen toevoegen aan de lijst met directory's die alle toegang zouden moeten krijgen? Weet ff niet hoe het heet maar heb dit enkele maanden geleden ook gehad, lostte het voor mij destijds op. configuratiescherm>webservices dacht ik.

Hoop dat dat het is voor je, het is soms om gek van te worden(en achteraf ook wel weer leuk en leerzaam)
Ik kom hier later deze week op terug. Mijn Synology is ingepakt en klaar om verstuurd te worden naar het Datacenter :)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mirx_NL schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:59:
[...]

Hoe kom je daar bij? QoQ released nog steeds op torrents/usenet. Alleen nog geen nieuwe site voor alleen de ondertitels.

Daarnaast worden fake file names door meerdere posters toegepast.
Omdat ik vaak alleen die voorbij zie komen over dit onderwerp en ik er zelf nagenoeg nooit last van.
1x gehad met een film daarna nooit meer. (en volgens mij download ik niks afwijkends van wat andere hier downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
schumi2004 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 06:27:
[...]

Omdat ik vaak alleen die voorbij zie komen over dit onderwerp en ik er zelf nagenoeg nooit last van.
1x gehad met een film daarna nooit meer. (en volgens mij download ik niks afwijkends van wat andere hier downloaden)
Da's toch ook niet zo gek. QoQ en SRT (welke overigens wel gestopt is omdat ze een van de uploaders ook een boete hebben gegeven) zijn de 2 grootste NL Custom release groepen. QoQ daarnaast ook nog op series actief. En je zit hier op een Nederlands forum. SRT zat al tijdje niet meer in spotweb (naar NZBee gegaan), dus de focus zal liggen op QoQ in de topics.

Omdat jij Coach gebruikt, focus je je qua films verder eigenlijk verder helemaal niet op de NL retail releases of de individuele custom subber. Maar die hebben het "ik denk dat we zo niet gepakt worden gedrag" gezien, en gekopieerd. Dus het wordt wel breder gebruikt, al ligt het zwaartegewicht daar bij de alternate url en niet zozeer in het veranderen van de filenames.

Toepasbaarheid is daarom vooral voor QoQ (welke nog releasen) en als neveneffect fixed het ook de verdwaalde "veilige" post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
Om toch door te borduren over QoQ releases, ik heb weer een probleem.
Ik heb om te testen in SickBeard Dutch (Nivong) als Newznab "Spots4All" toegevoegd, deze als enige provider ingesteld. Als ik nu manueel zoek naar een aflevering, vindt SickBeard een release van een serie maar ignores het.

Hier uit de SickBeard log:
code:
1
2
3
4
2013-12-09 20:08:13 INFO     SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result SERIE.(2013).S06e12.x264.(WEB-DL).1080p.-QUSTOM.NLSubs- but that doesn't seem like a valid result for Serie so I'm ignoring it
2013-12-09 20:08:12 INFO     SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Clearing Spots4All cache and updating with new information
2013-12-09 20:08:11 INFO     SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Spots4All for Serie - 6x12 - You Are My Sunshine
2013-12-09 20:08:11 INFO     SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for Serie - 6x12 - You Are My Sunshine

Ik heb de naam van de serie veranderd in "Serie"

Hoe kan ik SickBeard deze releases laten downloaden? Hij loopt fout op het jaartal volgens mij, hij checkt of deze wel klopt met de gegevens van thetvdb volgens mij

Edit:
Heeft dat te maken met de thetvdb scène exceptions? Ik zit even te kijken naar de exceptions.txt op de github pagina van Nivong
Kan je zelf (heb een github account) toevoegingen doen aan deze txt bestand?

[ Voor 8% gewijzigd door Bas Post op 10-12-2013 08:34 ]

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mirx_NL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 07:52:
[...]

Da's toch ook niet zo gek. QoQ en SRT (welke overigens wel gestopt is omdat ze een van de uploaders ook een boete hebben gegeven) zijn de 2 grootste NL Custom release groepen. QoQ daarnaast ook nog op series actief. En je zit hier op een Nederlands forum. SRT zat al tijdje niet meer in spotweb (naar NZBee gegaan), dus de focus zal liggen op QoQ in de topics.

Omdat jij Coach gebruikt, focus je je qua films verder eigenlijk verder helemaal niet op de NL retail releases of de individuele custom subber. Maar die hebben het "ik denk dat we zo niet gepakt worden gedrag" gezien, en gekopieerd. Dus het wordt wel breder gebruikt, al ligt het zwaartegewicht daar bij de alternate url en niet zozeer in het veranderen van de filenames.

Toepasbaarheid is daarom vooral voor QoQ (welke nog releasen) en als neveneffect fixed het ook de verdwaalde "veilige" post.
Weer wat opgestoken, thanks. Kende het hash gebeuren wel maar nooit verder op ingedoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:06
Dus, wat moet ik nu hebben om in combinatie met nzbtomedia en sabnzbd dus te kunnen gebruiken voor de QoQ releases? Want kom door deze posts niet meer echt eruit wat ik nu beste kan toevoegen :P

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xaero schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:03:
Is er in Sickbeard ergens aan te geven dat je liever losse afleveringen hebt, ipv 1 seizoen compleet? Heb nu 3 seizoenen van een bepaalde serie. Allemaal failed omdat ze niet helemaal compleet zijn. Heb dan liever dat ie alles los download, en wat dan niet goed is, ergens anders zoekt d.m.v. de failed branch..
Wat ik dan altijd doe is eenmalig voor die seizoenen een handmatige zoekopdracht te doen. Simpelweg op het vergrootglas klikken achter de naam van de aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
tcviper schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:18:
Dus, wat moet ik nu hebben om in combinatie met nzbtomedia en sabnzbd dus te kunnen gebruiken voor de QoQ releases? Want kom door deze posts niet meer echt eruit wat ik nu beste kan toevoegen :P
Dat probleem heb ik nu dus ook sinds AutoSub/Bierdopje niet meer werkt haha :P
Ik ben noodgedwongen een alternatief gaan zoeken in de SickBeard Dutch Fork van Nivong i.c.m. Sabnzbd + scripts zoals nzbToMedia en pySabRename, maar ook ik kom er niet helemaal uit.

Ik denk dat het een tijdelijke pleister is om QoQ te gaan downloaden zodat je in ieder geval een aflevering met ondertitel hebt.
Het liefst heb ik de originele releases (alleen 720p of 1080p WEB-DL) en aparte Nederlandse ondertitels.

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Oh nee daar is het niet perse voor, want ik laat gewoon auto de releases van andere binnenhalen maar als er al eens een QoQtje doorheen komt kan het wel handig zijn anders eindigt ie met niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
[quote]Bas Post schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 07:58:

Hier uit de SickBeard log:
code:
1
2013-12-09 20:08:13 INFO     SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result SERIE.(2013).S06e12.x264.(WEB-DL).1080p.-QUSTOM.NLSubs- but that doesn't seem like a valid result for Serie so I'm ignoring it

Zet de log even op debug, daar staat meer informatie in. Zoals welke criteria gemapped zijn, kan bijvoorbeeld dat je web-dl 1080p niet bij de toegestane formaten hebt staan.

Ik gebruik zelf nog de schumi2004 versie, dus eventuele hickups in Nivong versie kan ik je niet mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het Post Processen gebruik ik sinds kort NzbToSickbeard van clinton-hall. de postprocessing werkt wel maar alleen naar de juiste Serie folder maar niet naar de seizoens folder.

Klopt dit of heb ik iets niet goed ingesteld in de config file.

Movies met Script nzbtocouchpotato.py
Tv-Shows met Script nzbtosickbead.py

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-06 19:48
Heeft iemand toevallig dat NZBMegasearch automatisch aan de gang gekregen?

Ik lees het volgende op de site:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Linux installation:

apt-get install python2.7 git python-openssl
git clone https://github.com/pillone/usntssearch.git
To run: python yourdir/usntssearch/NZBmegasearch mega2.py
To run detached from terminal: python mega2.py daemon
To autorun at reboot: add mega2.py in your crontab line with @reboot
Open the browser at localhost:5000

Ik heb in mijn cronjobs het volgende gezet:

code:
1
@reboot python /pad/naar/mega2.py daemon

Maar dat werkt blijkbaar niet. Wanneer ik in de terminal "python mega2.py -daemon" in tik werkt het prima, totdat ik het terminal scherm sluit. Dacht dat het zou moeten werken als ik het start met de daemon parameter.

Linkje naar dit tooltje: http://pillone.github.io/usntssearch/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:05

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:59:
[...]

Dank, ik pas het even aan, top!
Alleen addi7ed werkt dan kennelijk weer niet met de subtitle addon voor xbmc
schumi2004 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:47:
[...]

Weet niet wat jij met je XBMC setup gedaan heb maar dit is wat @SidewalkSuper ook al zegt de groots mogelijke onzin.
Ik rename ook niks, houd alleen de originele release names aan en nog nooit maar dan ook echt nooit issues gehad dat XBMC het niet zou snappen.
Je download zeker van crappy release groups misschien?
Welke release groups zou jij dan mijden/kiezen, Schumi?

[ Voor 51% gewijzigd door Jorgen op 10-12-2013 19:23 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vledderos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-08 19:01
Ik maak sinds pas gebruik van subliminal (via een nzbToMedia script) en dit werkt in principe prima. De ondertitels worden echter gedownload met een extra landcode in de srt. ofwel
s01e01blaat.nl.srt

Mijn popcornhour kan hier echter niet mee overweg. Is er een mogelijkheid de srt te op te slaan zonder de extra landcode? Kan ik dit eventueel in het .py script aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 22:22
Jorgen schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:15:
[...]

[...]

Welke release groups zou jij dan mijden/kiezen, Schumi?
Ik zelf download alleen van "officiële" groepen.
Voor tv is dat bijv: DIMENSION, 2HD, KILLERS, EVOLVE, IMMERSE
Films (dit is mn CP required keywords setting): SPARKS, AMIABLE, REFINED, BLOW, HDEX, HAIDEAF, ALLiANCE, VEDETT, DAA, SINNERS, TRIPS, IGUANA, FELONY, METIS, CINEFILE, AAF, CBGB, JAPHSON, MOOVEE, AN0NYM0US, NODLABS, GECKOS, SECTOR7, SONIDO

Ik snap bijv ook niet dat groepen als QoQ subs inbakken ipv gewoon in files muxen en dat mensen dit fijn vinden. Als ik een QoQ rip download kan ik die al niet op mn iPhone bekijken, omdat de subs zo klein zijn.
De kwaliteit van de video wordt er echter ook nog eens mee aangetast.

Als het erin gemuxt wordt, kunnen alle devices zelf de subtitles afhandelen, en kan je ze ook nog uitzetten of switchen naar een andere taal als dat fijner is. Belangrijker misschien wel is dat de videokwaliteit niet aangetast wordt.

[ Voor 29% gewijzigd door SidewalkSuper op 10-12-2013 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Toll ! Dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Je hoeft bovenstaande niet te gebruiken als required, maar bijv als preferred kan ook. Wat je zelf wil.
Ik moet soms ook gewoon een nieuwe groep toevoegen als iets niet binnenkomt. Ik heb liever dat, dan dat ik p2p meuk binnenkrijg waarvan gezegd wordt dat het bluray is en waarvan het dan uiteindelijk in de verste verte niet op bluray lijkt.

Zo is er nu een Riddick "bluray rip" te downloaden, verschrikkelijke kwaliteit. Geen zin om iedere keer te moeten checken of iets echt is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:52
SidewalkSuper schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:33:
[...]

Ik zelf download alleen van "officiële" groepen.
Voor tv is dat bijv: DIMENSION, 2HD, KILLERS, EVOLVE, IMMERSE
Films (dit is mn CP required keywords setting): SPARKS, AMIABLE, REFINED, BLOW, HDEX, HAIDEAF, ALLiANCE, VEDETT, DAA, SINNERS, TRIPS, IGUANA, FELONY, METIS, CINEFILE, AAF, CBGB, JAPHSON, MOOVEE, AN0NYM0US, NODLABS, GECKOS, SECTOR7, SONIDO

Ik snap bijv ook niet dat groepen als QoQ subs inbakken ipv gewoon in files muxen en dat mensen dit fijn vinden. Als ik een QoQ rip download kan ik die al niet op mn iPhone bekijken, omdat de subs zo klein zijn.
De kwaliteit van de video wordt er echter ook nog eens mee aangetast.

Als het erin gemuxt wordt, kunnen alle devices zelf de subtitles afhandelen, en kan je ze ook nog uitzetten of switchen naar een andere taal als dat fijner is. Belangrijker misschien wel is dat de videokwaliteit niet aangetast wordt.
Ze muxen de subs hoor. Heb nognooit een hard coded sub gezien van QOQ.t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Deze preferred keywords settings, waar staan die precies?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Dacuuu schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:09:
[...]

Ze muxen de subs hoor. Heb nognooit een hard coded sub gezien van QOQ.t
Oh lol, dat is natuurlijk wel goed.
Hoe kom ik er dan bij, deed SRT mss het inbakken?

Op Spotnet enzo staat wel altijd (ingebakken) erbij. Maar goed ik ben heel tevreden met hoe het nu werkt bij me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:32

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Jorgen schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:15:
[...]

Misschien heb je hier wat aan https://www.google.nl/sea...ei=1HCnUs3_M6ee0wWIwYGYDA

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SidewalkSuper schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:43:
Oh lol, dat is natuurlijk wel goed.
Hoe kom ik er dan bij, deed SRT mss het inbakken?
Inge2222 poste wel vaak ingebakken subs, die zat meen ik bij SRT. Maar Hannes3 post ook met ingebakken sub in de titel van de spot, maar dan zijn ze meen ik weer muxed. Althans bij de x264 formaten wel, bij de 720x356 etc. formaten wil het soms weleens wisselen.

Ik kom ze weleens tegen omdat ik mijn buurman ooit een oude mediaspeler van mij heb gegeven en die kan maximaal 720 pixels breed afspelen, dus dan moet ik altijd de kleinere bestandjes hebben en als ik die bekijk op mijn tv zijn die subs zo lelijk en korrelig, dat trek ik niet. Als ze muxed zijn pakt mijn mediaspeler ze op en heb ik gewoon hd subs (bij wijze van spreken)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
drfruit schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:24:
@Steefmeister
Sublight vond ik niks, veel te veel gedoe en beperkingen.

Het eerder in dit topic getipte Subtitles (subtitlesapp.com) bevalt wel prima, al is er nauwelijks documentatie voor te vinden. Je kunt gewoon een folder of zelfs een complete netwerkshare naar het venstertje slepen en de rest gaat vanzelf. Ook krijg ik meteen de juiste titels voor mijn mediaplayer (mede8er), terwijl het met subliminal heel vaak fout gaat qua versie en formaat.
Beide zijn helaas niet zo goed als dat autosub was. Veel series kan hij helaas niet vinden. Bijvoorbeeld is bij mij de hele serie Breaking Bad zo genoemd: Breaking Bad.S05E10.Buried.720p BluRay.DEMAND voor de gehele serie vind hij helaas geen ondertiteling. Terwijl hij bij married with children op dezelfde manier wel voor de meeste afleveringen ondertiteling kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:32

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

@Steefmeister
Voor handmatig zoeken http://www.subtitleseeker.com/

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Handmatig zoeken is natuurlijk geen optie meer na al dat gemak van autosub.

Voor mijn mediaspeler in de woonkamer is het niet zo 'n ramp die kan ondertiteling zelf zoeken. Mijn mediaspeler in de slaapkamer helaas niet. Vandaar dat ik snel hoop op een zelfde soort alternatief als autosub voor windows. Engelse subs zijn prima. Enfin.. luxe problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

M.v.Veelen schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:09:
Deze preferred keywords settings, waar staan die precies?
Bij CP, onder het tandwiel -> settings, -> searcher - > categories -> preferred/required/ingnored
Bij SB kan je dit geloof ik niet instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 07:20
Vledderos schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:24:
Ik maak sinds pas gebruik van subliminal (via een nzbToMedia script) en dit werkt in principe prima. De ondertitels worden echter gedownload met een extra landcode in de srt. ofwel
s01e01blaat.nl.srt

Mijn popcornhour kan hier echter niet mee overweg. Is er een mogelijkheid de srt te op te slaan zonder de extra landcode? Kan ik dit eventueel in het .py script aanpassen?
Daarom zit er in elke forum een zoekfunctie.
roderickvd in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 07:20
roderickvd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:24:
Na al jullie tips heb ik mijn Synology ook lekker aan de praat. Inmiddels heb ik twee scripts geschreven die ik met jullie wil delen:

renamesubs.sh: renamed .en.srt en .nl.srt naar .srt
Dit script is een oplossing voor media players die een SRT file zoeken met dezelfde naam als de media, zonder .en of .nl landcode. Ten slotte zet hij de permissies goed. Bedoeld als scheduled task of cronjob.

Het script geeft de voorkeur aan Nederlandse ondertitels: als er zowel .nl.srt als .en.srt files zijn, dan pakt hij de .nl.srt en gooit hij de .en.srt weg. Zijn er alleen Engelse ondertitels, dan pakt hij die. Ik laat SickBeard, CouchPotato Server en Subliminal dus zoeken naar "nl, en" ondertitels.

Script met instructies: http://pastebin.com/hh2DR5rZ

RenameMKV.sh: renamed hashed filenames naar seizoen en aflevering
Adaptatie van CRXDelSol's fixParRename.sh, nu voor NZBGet en compatibel met Synology DSM. Bedoeld om releases met hashed filenames van o.a. QoQ goed te laten post-processen door SickBeard.

Deze versie bevat een veiligheid: je dient in te stellen in welke directory hij aan de slag mag gaan. Deze parameter is te configureren via de NZBGet GUI.

Script met instructies: http://pastebin.com/i0WpEQiZ

Veel succes ermee!
Ziet er goed uit. Ga je deze toevallig ook maken voor Sabnzb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb een issue met TorrentToMedia script, hij herkend mijn media niet.

09:50:25|INFO TorrentToMedia V8.6
09:50:25|INFO MAIN: Loading config from /home/user/.sabnzbd/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg
09:50:25|DEBUG arg 0 is: /home/user/.sabnzbd/nzbToMedia/TorrentToMedia.py
09:50:25|DEBUG arg 1 is: f59f845f8906eb5e0dd088d968cd1e3dd489f702
09:50:25|DEBUG arg 2 is: *releasename*
09:50:25|DEBUG arg 3 is: /FreeNAS/Download/tv
09:50:25|DEBUG MAIN: Received Directory: /FreeNAS/Download/tv | Name: *releasename* | Category:
09:50:25|DEBUG SEARCH: Found Category: tv in directory structure
09:50:25|INFO SEARCH: Determined Category to be: tv
09:50:25|INFO SEARCH: Could not find a unique torrent folder in the directory structure
09:50:25|INFO SEARCH: The directory passed is the root directory for category tv
09:50:25|WARNING SEARCH: You should change settings to download torrents to their own directory if possible
09:50:25|INFO SEARCH: We will try and determine which files to process, individually
09:50:25|INFO MAIN: Download is not a directory
09:50:25|INFO MAIN: Output directory set to: /FreeNAS/Download/tv/*releasename*
09:50:25|DEBUG MAIN: Scanning files in directory: /FreeNAS/Download/tv
09:50:25|INFO FLATTEN: Flattening directory: /FreeNAS/Download/tv/*releasename*
09:50:25|INFO REMOVER: Removing empty folders in: /FreeNAS/Download/tv/*releasename*
09:50:25|DEBUG MAIN: Found 0 media files in output. 0 were found in input
09:50:25|ERROR MAIN: Something failed! Please check logs. Exiting

Ik heb even de release name weggefilterd. Ik weet niet wat er mis gaat. De download wordt wel naar zijn eigen directory gestuurd, dat is namelijk *releasename* in /FreeNAS/Download/tv en die folder bestaat ook gewoon op de hardeschijf. De download zelf is een *releasename*.mkv bestand in /FreeNAS/Download/tv/*releasename* folder en het script zou gewoon de .mkv moete herkennen. Het script gaat dus in de map /FreeNAS/Download/tv zoeken en niet in de submap. Hoe los ik dit nu op?

Met SABnzbd werkt alles wel prima.

Torrentclient: Deluge
nzbToMedia: clinton-hall dev branche

Fixed, zie: https://couchpota.to/foru...f=17&t=343&p=13731#p13729

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die Autosub willen blijven gebruiken, een gebruiker van Bierdopje heeft hem aangepast zodat het werkt met andere site's.

http://www.bierdopje.com/...14445-AutoSub-deel-3/last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
Notoriousss schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:49:
Heeft iemand toevallig dat NZBMegasearch automatisch aan de gang gekregen?

Ik lees het volgende op de site:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Linux installation:

apt-get install python2.7 git python-openssl
git clone https://github.com/pillone/usntssearch.git
To run: python yourdir/usntssearch/NZBmegasearch mega2.py
To run detached from terminal: python mega2.py daemon
To autorun at reboot: add mega2.py in your crontab line with @reboot
Open the browser at localhost:5000

Ik heb in mijn cronjobs het volgende gezet:

code:
1
@reboot python /pad/naar/mega2.py daemon

Maar dat werkt blijkbaar niet. Wanneer ik in de terminal "python mega2.py -daemon" in tik werkt het prima, totdat ik het terminal scherm sluit. Dacht dat het zou moeten werken als ik het start met de daemon parameter.

Linkje naar dit tooltje: http://pillone.github.io/usntssearch/.
Never mind, ik had het pad niet goed ingevuld 8)7. Werkt prima zoals beschreven stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:20
roderickvd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:24:
Na al jullie tips heb ik mijn Synology ook lekker aan de praat. Inmiddels heb ik twee scripts geschreven die ik met jullie wil delen:

renamesubs.sh: renamed .en.srt en .nl.srt naar .srt
Dit script is een oplossing voor media players die een SRT file zoeken met dezelfde naam als de media, zonder .en of .nl landcode. Ten slotte zet hij de permissies goed. Bedoeld als scheduled task of cronjob.

Het script geeft de voorkeur aan Nederlandse ondertitels: als er zowel .nl.srt als .en.srt files zijn, dan pakt hij de .nl.srt en gooit hij de .en.srt weg. Zijn er alleen Engelse ondertitels, dan pakt hij die. Ik laat SickBeard, CouchPotato Server en Subliminal dus zoeken naar "nl, en" ondertitels.

Script met instructies: http://pastebin.com/hh2DR5rZ

RenameMKV.sh: renamed hashed filenames naar seizoen en aflevering
Adaptatie van CRXDelSol's fixParRename.sh, nu voor NZBGet en compatibel met Synology DSM. Bedoeld om releases met hashed filenames van o.a. QoQ goed te laten post-processen door SickBeard.

Deze versie bevat een veiligheid: je dient in te stellen in welke directory hij aan de slag mag gaan. Deze parameter is te configureren via de NZBGet GUI.

Script met instructies: http://pastebin.com/i0WpEQiZ

Veel succes ermee!
Ik heb dit script geprobeerd maar het lukt niet
code:
1
2
# ./renamesubs.sh
/bin/ash: ./renamesubs.sh: not found

iemand een idee?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bas Post

Ik zag dat jij spotweb geïnstalleerd hebt op je Mac Mini, heb jij osx server draaien?
Kan ik daar ergens een tutorial voor vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:45:
Voor degene die Autosub willen blijven gebruiken, een gebruiker van Bierdopje heeft hem aangepast zodat het werkt met andere site's.

http://www.bierdopje.com/...14445-AutoSub-deel-3/last
En werkt als een tiet :) Super blij mee, eindelijk komen subs nu weer goed binnen dankzij auto sub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
tcviper schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:44:
[...]

En werkt als een tiet :) Super blij mee, eindelijk komen subs nu weer goed binnen dankzij auto sub :)
Hoi, ik heb ook de 'test-versie', maar hoe installeer ik deze op de NAS? Heb wel alle bestandjes, maar hoe kan ik deze clonen naar m'n NAS? Of is het slechts een kwestie van 1 of 2 bestandjes overschrijven en Autosub herstarten?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:08:
@Bas Post

Ik zag dat jij spotweb geïnstalleerd hebt op je Mac Mini, heb jij osx server draaien?
Kan ik daar ergens een tutorial voor vinden?
Nee, ik heb geen OSX server draaien. Ik heb een MacMini 2011 i5 met OSX 10.9 Mavericks.
Ik heb XAMPP 1.8.3 geïnstalleerd. Ik heb eigenlijk gewoon de windows (niet de "Easy") tutorial op de spotweb github gevolgd.
Enigste wat ik zelf extra moest doen was een "cache" folder in de root directory plaatsen van spotweb, anders werkt de api met SickBeard en CoachPotato niet (na aanpassen van de httpd.conf file)
Ik heb een git clone gedraaid in de de map /applications/XAMPP/htdocs, daarna MySQL en Apache in de Manager-OSX gestart en daarna de windows tutorarial gevolgd. Je hoeft ook geen .htaccess file aan te maken, deze wordt al meegeleverd met de git clone.

Enigste wat ik nog moet doen is een cronjob aanmaken voor de retrieve en automatisch opstarten van de MySQL en Apache server, maar dat staat ergens op internet en moet dat nog even proberen.

Misschien als ik alles voor elkaar heb maak ik een tutorial met mijn bevindingen en knelpunten waar ik tegen aan gelopen ben

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
tcviper schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:44:
[...]

Met welke site(s) werkt de nieuwe AutoSub?

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

hmm ook even kijke naar de nieuwe auto sub versie dan :D beviel me wel heel erg namelijk waar is die te vinden ?

[ Voor 12% gewijzigd door ShadowBumble op 11-12-2013 14:50 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ik loop vast:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
root@NAS:/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/auto-sub# /opt/bin/python2.6 AutoSub.py -d -l -c config.properties
AutoSub: Initializing variables and loading config
AutoSub: Starting as a daemon
Traceback (most recent call last):
  File "AutoSub.py", line 119, in <module>
    sys.exit(main())
  File "AutoSub.py", line 91, in main
    autosub.AutoSub.daemon()
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/auto-sub/autosub/AutoSub.py", line 30, in daemon
    os.chdir(autosub.PATH)
OSError: [Errno 2] No such file or directory: ''

Iemand die me even kan helpen om deze test-versie geïnstalleerd te krijgen op m'n NAS?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Mensen aub dat soort dingen posten in de autosub forums en niet hier, lijkt me stuk makkelijker ;)
Verder maakt deze nieuwe auto-sub gebruik van subtitleseeker, subscene, opensubs, podnapisi en nog 2 anderen. Forum: http://www.bierdopje.com/...14445-AutoSub-deel-3/last

Het is een eerste versie dus NAS support is er nog niet, dat komt zodra het goed werkt.

[ Voor 13% gewijzigd door tcviper op 11-12-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ja heb die poster al gedm-ed ik vraag me af of het de kwaliteit van subs ook verbeterd, want nu trek je vaker subs binnen die echt nergens op slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Jazeker :) Want je kunt weer mooi matchen op rls group en Source :) en ik krijg nu al meteen betere binnen, heb er zo'n 14 binnen gekregen in 10 minuutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

tcviper schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:05:
Jazeker :) Want je kunt weer mooi matchen op rls group en Source :) en ik krijg nu al meteen betere binnen, heb er zo'n 14 binnen gekregen in 10 minuutjes.
Perfect dan word het even afwachten tot de poster daar reageerd met de details ;) De laatste NCIS LA sub die ik binnen kreeg sloeg echt nergens op namelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ja dat probleem had ik met The originals s01e09 :P Dat was puur google translate. In fact schijnt dat die aflevering helemaal nergens goeie subs heeft...... effe tegen die dev van autosub zeggen dat ie moet checken of het een bot translated sub is.

[ Voor 50% gewijzigd door tcviper op 11-12-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Addic7ed is nu toch wel met mijlen afstand de beste site voor tv subs in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zo eindelijk de combo Sickbeard-TPB/SABnzbd/Deluge volledig werkend :D Postprocessing werkt prima en ik heb een script die automatisch Deluge op kan schonen en de oude downloads kan verwijderen dus ik hoef eigenlijk niks meer zelf te doen. Torrents werken nu eigenlijk beter dan usenet aangezien ik een private tracker heb die altijd goede kwaliteit levert en elke serie heeft. Hoef ook niet te klooien met rars aangezien ze enkel in uitgepakte mkv's handelen.

Subtitles gaat nu via Sickbeard maar geen idee of dat betrouwbaar is. Als Autosub goed blijkt te werken kan ik daar naar toe overschakelen en dan ben ik weer klaar met alles :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Of je kunt sickbeard de engelse laten doen en autosub de nederlandse :P Zo deed ik het altijd en dat werkte lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
(thanks ShadowBumble)

Wow, werkt goed. Kwamen al meteen 2 subs binnen die ik nog niet had.

Source, Quality en Releasegroup heb ik aangevinkt. Is dit verstandig, of kan ik beter iets minder kritisch instellen?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tcviper schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:59:
Mensen aub dat soort dingen posten in de autosub forums en niet hier, lijkt me stuk makkelijker ;)
Verder maakt deze nieuwe auto-sub gebruik van subtitleseeker, subscene, opensubs, podnapisi en nog 2 anderen. Forum: http://www.bierdopje.com/...14445-AutoSub-deel-3/last

Het is een eerste versie dus NAS support is er nog niet, dat komt zodra het goed werkt.
Maken we die NAS versie toch zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Werkt prima hoor op m'n NAS. Ik had wel een klein zetje nodig, maar draait prima.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

tcviper schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:26:
Of je kunt sickbeard de engelse laten doen en autosub de nederlandse :P Zo deed ik het altijd en dat werkte lekker.
Ik heb weinig vertrouwen in Nederlandse subtitles dus pak sowieso enkel de Engelse :)

Iemand de URL naar AutoSub? Hoef ik me daar niet te registeren :)

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 11-12-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
De developer is ermee bezig en wilt het op de googlecode van auto sub dalijk weer gooien.

Heb em al gezegd asap een git repo te maken das makkelijker met updaten, en dat wilt ie dus doen op oude auto sub git. Hij gebruikt dus volgens mij nu 5 sites om subs te checken en ik raad iedereen aan om op Release group en Source te checken in auto sub, dat werkt bij mij het best. Quality boeit meestal niet veel omdat 720p en 1080p 9 van de 10 keer hetzelfde zijn qua timing.

[ Voor 40% gewijzigd door tcviper op 11-12-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb zelf Nivong's SickBeard en die haalt dus ook subs op.
Ik heb bovendien nog AutoSub op de Qnap staan (staat alleen uit); maar wat is dan het voordeel van AutoSub boven bijvoorbeeld Nivong's SickBeard? Puur het (straks) grotere aanbod van subtitle-aanbieders?

[ Voor 3% gewijzigd door Piet91 op 11-12-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hij heeft er toch geen last van als we t testen? Naja dan wacht ik maar af. Waar zoekt Sickbeard de subtitles op? Nog geen idee wat de betrouwbaarheid daar van is.

[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 11-12-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
Goed nieuws :)!

Hoop dat het snel te downloaden is voor iedereen via Github danwel Google Code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Piet91 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:43:
Ik heb zelf Nivong's SickBeard en die haalt dus ook subs op.
Ik heb bovendien nog AutoSub op de Qnap staan; maar wat is dan het voordeel van AutoSub boven bijvoorbeeld Nivong's SickBeard? Puur het (straks) grotere aanbod van subtitle-aanbieders?
Autosub gebruikt nu totaal andere sub sites EN controleert op vele beter manier waaronder op release group en source (HDTV/WEBDL etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tcviper schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:45:
[...]

Autosub gebruikt nu totaal andere sub sites EN controleert op vele beter manier waaronder op release group en source (HDTV/WEBDL etc).
Dus autosub is beter dan subliminal ? Waar haal je deze info vandaan ? Zou fijn zijn als je wat meer onderbouwing hierover kan leveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Really mr nivong :) hahahaha ook hoi!
Subliminal heeft bij mij deze week al zeker 10 subs verkeerd binnengehaald en dat probleem had ik met autosub nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
tcviper schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:55:
Really mr nivong :) hahahaha ook hoi!
Subliminal heeft bij mij deze week al zeker 10 subs verkeerd binnengehaald en dat probleem had ik met autosub nooit ;)
Ik heb hetzelfde probleem, met Auto Sub nooit problemen maar met Subliminal al meerdere malen subs gedownload die letterlijk met Google Translate vertaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
M.v.Veelen schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:36:

Source, Quality en Releasegroup heb ik aangevinkt. Is dit verstandig, of kan ik beter iets minder kritisch instellen?
Het lijkt af en toe wel een chatroom :P Wat hebben jullie ingesteld?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ja, word tijd voor IRC weer denk ik :P
Ik heb dit nu staan:

Fallback to English Disabled
Download English Disabled
Subtitle English en
Subtitle Dutch nl
Notify English Disabled
Notify Dutch Enabled
MinMatchScore Source en Releasegroup aangevinkt
Skip hidden dirs: Enabled

De rest default gelaten.

[ Voor 82% gewijzigd door tcviper op 11-12-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Helaas, auto-sub bij mij gecrashed:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
AutoSub: Starting output to log. Bye!
root@NAS:/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/auto-sub# Traceback (most recent call last):
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/auto-sub/autosub/Scheduler.py", line 21, in __init__
    self.command.run()
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/auto-sub/autosub/checkSub.py", line 56, in run
    showid = Helpers.getShowid(title)
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/auto-sub/autosub/Helpers.py", line 284, in getShowid
    show_id = autosub.Subtitleseeker.getShowidApi(show_name)
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/auto-sub/autosub/Subtitleseeker.py", line 92, in getShowidApi
    showid = sub.getElementsByTagName('IMDB_ID')[0].firstChild.data
IndexError: list index out of range

Het kan misschien iets met een rare bestandsnaam te maken hebben. Heb het pad aangepast waar hij moet scannen. Kijken of dat helpt.

[ Voor 8% gewijzigd door M.v.Veelen op 11-12-2013 16:23 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:23
Ik had met autosub vaak het probleem dat deze vaak de verkeerde source oppakte en altijd de 720p versie ophaalde.

Ben nu zelf netflix aan het evalueren en download zo nu en dan nog wat handmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben heren hier ervaring met nzbmegasearch en couchpotato? het lijkt erop dat couchpotato niet lekker werkt met een port nummer erachter?

Kan aan mij liggen zit te denken om even met een reverse proxy te gaan werken om dit te omzeilen of iets te bedenken. Suggesties zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

Puck

W32.Deadcode.A

NZBMegasearch lijkt hier prima te werken met Couchpotato (2 dagen geleden geïnstalleerd). Gewoon http://localhost:8086 gebruikt als host.

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Bongoarnhem schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:23:
3 nzbToSickBeard: nzbget.conf(56): Invalid value for option "NzbDir" (/volume1/usenet/nzb/): could not create directory /volume1/usenet:

In je webservices instellingen de mappen toevoegen aan de lijst met directory's die alle toegang zouden moeten krijgen? Weet ff niet hoe het heet maar heb dit enkele maanden geleden ook gehad, lostte het voor mij destijds op. configuratiescherm>webservices dacht ik.

Hoop dat dat het is voor je, het is soms om gek van te worden(en achteraf ook wel weer leuk en leerzaam)
Bedankt voor de tip. De meldingen over de folders zijn weg, maar SickBeard pakt hem nog steeds niet op.
Ik zie deze rare melding in de log van NZBGet
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 Cleaning up download queue for serie.S07E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 Post-process-script nzbToMedia/nzbToSickBeard.py for serie.S07E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264 successful
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO MAIN: The autoProcessTV script completed successfully.
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO </html>
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO </body>
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO <br/>
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO <body>
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO </head>
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO </script>
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO //-->
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO location.href = "/"
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO <!--
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO <script type="text/javascript" charset="utf-8">
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO <title>404</title>
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO <head>
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO <html>
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO <!DOCTYPE html>
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO Waiting for 0.0 seconds to allow SB to process newly extracted files
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO The download succeeded. Sending process request to SickBeard's failed branch
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO REMOVER: Removing empty folders in: /volume1/usenet/tv/serie.S07E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO FLATTEN: Flattening directory: /volume1/usenet/tv/serie.S07E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO Loading config from /usr/local/nzbget/share/nzbget/ppscripts/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO Script triggered from NZBGet, starting autoProcessTV...
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO MAIN: Script triggered from NZBGet (11.0 or later).
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO nzbToSickBeard V8.5
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 nzbToSickBeard: 17:00:46|INFO ====================
info Wed Dec 11 2013 17:00:46 Executing post-process-script nzbToMedia/nzbToSickBeard.py for serie.S07E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264
Wat gaat hier mis? Waarom zie ik een 404 voorbij komen?
Versie: Mr.Orange

Thanks!

PS. Ik ben sowieso even de weg kwijt wat nou de way to go is qua Sickbeard met automatische subs. Ik zag hier iets voorbij komen van een revamped autosub... als Brein ons nou eens met rust zou laten :+

[ Voor 3% gewijzigd door Freekers op 11-12-2013 17:19 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinky
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 17:32
Freekers schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:10:
[...]

Bedankt voor de tip. De meldingen over de folders zijn weg, maar SickBeard pakt hem nog steeds niet op.

[...]

Thanks!
Zelfde probleem hier met de sickbeard branche van Nivong en nzbget 12.0~r794-4 (apk van Schumi :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Freekers schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:10:
[...]

[...]

Versie: Mr.Orange

Thanks!

PS. Ik ben sowieso even de weg kwijt wat nou de way to go is qua Sickbeard met automatische subs. Ik zag hier iets voorbij komen van een revamped autosub... als Brein ons nou eens met rust zou laten :+
404 mss omdat je failed fork setting vergeten bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

schumi2004 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:37:
404 mss omdat je failed fork setting vergeten bent?
Bedankt voor het meedenken :)
Nee, helaas... Screenshot van mijn settings:
http://i.imgur.com/1jU7ZiC.png
http://i.imgur.com/TgjqOTg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:00

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Damn, te gek dat autosub verder gaat, alleen moet ik nu toch echt Python op m'n server gaan installeren.
Das wel weer jammer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Laatst online: 17-09 08:17
Freekers schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:41:
[...]

Bedankt voor het meedenken :)
Nee, helaas... Screenshot van mijn settings:
http://i.imgur.com/1jU7ZiC.png
http://i.imgur.com/TgjqOTg.png
Je hebt een te oude versie van nzbToMedia, die werkt niet met de mr. Orange fork. Je moet even de dev branch van nzbtomedia pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Kalua schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:16:
Je hebt een te oude versie van nzbToMedia, die werkt niet met de mr. Orange fork. Je moet even de dev branch van nzbtomedia pakken
Bedankt voor de tip! Hmm, even kijken hoe ik dat voor elkaar krijg... Moet ik dan bootstrap installeren op m'n Synology?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat martijn de vries de nieuwe autosub ook in zijn repo toevoegen? Vast wel toch?

Andrs ga ik zelf wel even bouwen straks in de vakantie, heel fijn nieuws weer, zeker na een dag van 12 uur werken, zou er zelf nooit aan toekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
Auto-Sub 0.5.9 draait als een trein! Whoehoe ik ben weer blij!
Ook ik krijg betere matches met Auto-Sub dan Subliminal.
Maar ondanks alles, ben ik veel meer te weten gekomen, heb een andere SickBeard geïnstalleerd, SpotWeb aan de gang gekregen, nzbToMedia ontdekt en veel meer!
"Uit iets slechts, komt altijd iets goeds!" >:)

Edit:
In 20 minuten 14 subs in de juiste sync! Ik snap niet waarom Subliminal niet met de subtitleseeker api werkt?

[ Voor 61% gewijzigd door Bas Post op 11-12-2013 22:43 ]

BP on the move!!!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb een vraagje Tweakers, ik heb gisteren CouchPotato geinstalleerd op mijn OpenMediaVault server, draait als een trein alleen ik kan geen qualities zien/selecteren. Als ik een Quality Profile wil maken kan ik in de dropdown ook geen kwaliteit kiezen. Iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

Bierdopje autosub 0.5.9.1 trof ik vanochtend tot mijn vreugde aan voor de synology:

Deze repo even toevoegen aan de synology packages:
http://synology.mdevries.org/spkrepo/packages

hoppa, fijn weer!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 19:42 ]

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 15:39

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:56:
Bierdopje 0.5.9.1 trof ik vanochtend tot mijn vreugde aan voor de synology:

Deze repo even toevoegen aan de synology packages:
http://synology.mdevries.org/spkrepo/packages

hoppa, fijn weer!
Autosub bedoel je? Werkt deze nu zonder bierdopje.com?

edit:
Werkt zoals meerdere mensen hierboven al zeggen weer prima.

[ Voor 8% gewijzigd door niq op 12-12-2013 09:33 ]

• renzo4000
  • Laatst online: 16-09 14:22
Na het lezen van de goede berichten dat autosub weer werkt, heb ik de laatste versie weer geinstalleerd op mijn Synology nas 213+. Installatie gaat goed, vervolgens kan ik de config weer aanpassen en klik ik op save. Vervolgens crasht autosub en is het niet meer te bereiken via de browser, enige oplossing is verwijderen en weer installeren maar krijg dus geen wijzigingen doorgevoerd zonder te laten crashen. Dit heeft eerder goed werkt. Meer mensen die hier last van hebben?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Kalua
Freekers schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:41:
[...]

Bedankt voor de tip! Hmm, even kijken hoe ik dat voor elkaar krijg... Moet ik dan bootstrap installeren op m'n Synology?
je kan gewoon een git clone doen, is denk ik het makkelijkste. Anders kun je bijvoorbeeld winSCP proberen.

• Blinky
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 17:32
Kalua schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:59:
[...]

je kan gewoon een git clone doen, is denk ik het makkelijkste. Anders kun je bijvoorbeeld winSCP proberen.
Mij is het gelukt met dit command:
git clone -b dev git://github.com/clinton-hall/nzbToMedia.git nzbToMedia

Ben geen expert, dus misschien heel omslachtig. Maar ik had dezelfde foutmelding als Freekers en nu werkt het weer als een tiet.

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 14:34
renzo4000 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:15:
Na het lezen van de goede berichten dat autosub weer werkt, heb ik de laatste versie weer geinstalleerd op mijn Synology nas 213+. Installatie gaat goed, vervolgens kan ik de config weer aanpassen en klik ik op save. Vervolgens crasht autosub en is het niet meer te bereiken via de browser, enige oplossing is verwijderen en weer installeren maar krijg dus geen wijzigingen doorgevoerd zonder te laten crashen. Dit heeft eerder goed werkt. Meer mensen die hier last van hebben?
Hier ook het zelfde probleem, DS214.
Bij het herstarten van autosub (via NAS) kan ik autosub weer via de browser bereiken. Vervolgens als ik autosub wil uitvoeren krijg ik de volgende error.

Error 500 Internal Server Error - Please refresh! If this error doesn't go away (after a few minutes), seek help!

[ Voor 17% gewijzigd door Nivali op 12-12-2013 10:07 ]

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-09 15:54
net even autosub die ik uitgezet heb een update gegeven maar jammer genoeg heb ik die poort niet open staan dus kan ik er vanavond pas mee aan de slag...

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Kalua schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:59:
Blinky schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:03:
Mij is het gelukt met dit command:
git clone -b dev git://github.com/clinton-hall/nzbToMedia.git nzbToMedia

Ben geen expert, dus misschien heel omslachtig. Maar ik had dezelfde foutmelding als Freekers en nu werkt het weer als een tiet.
Bedankt voor de tips! Een git clone is inderdaad de snelste manier, maar hoe doen jullie die dan precies?
Inloggen via SSH en dan gewoon "git clone -b dev git://github.com/clinton-hall/nzbToMedia.git nzbToMedia"?
Dat werkt bij mij niet, dan krijg ik "-sh: git: not found"

Alvast bedankt!

• Kalua
Freekers schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:32:
[...]

[...]

Bedankt voor de tips! Een git clone is inderdaad de snelste manier, maar hoe doen jullie die dan precies?
Inloggen via SSH en dan gewoon "git clone -b dev git://github.com/clinton-hall/nzbToMedia.git nzbToMedia"?
Dat werkt bij mij niet, dan krijg ik "-sh: git: not found"

Alvast bedankt!
Heb je git wel geinstalleerd van synocommunity?

dan zou je /usr/local/git/bin/git clone -b dev git://github.com/clinton-hall/nzbToMedia.git kunnen proberen, want git zit waarschijnlijk niet in je PATH
Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]