[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.029 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:32

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Die heb ik ook, wacht even een uurtje misschien bij de volgende frequency ronde dat hij hem vindt

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:05
Sepp14 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:07:
Die heb ik ook, wacht even een uurtje misschien bij de volgende frequency ronde dat hij hem vindt
Mogelijk dat een app restart ook helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

;) Ja dat kan ook voor de ongeduldigen :P Bij mij kwam hij meteen mee dus het zal wel goed zijn gegaan. Blijft behelpen op het moment

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:32
Ik heb op dit moment sinds gister problemen met het automatisch ophalen van afleveringen.
Krijg sinds gister op elke automatische find het volgende in sab:

code:
1
 Foutief NZB bestand Arrow_S02E08_720p_HDTV_X264-DIMENSION.nzb, overslaan (reden=junk after document element, regel=2)

En dat bij 5 afleveringen van verschillende series, geen enkele succesvol.
Dacht eerst, hmm foute spot, maar nu is het is het een issue.

// EDIT //

Problem found.
Dit staat boven in de NZB, zal ff verder debuggen.
code:
1
2
3
4
5
6
<br />
<b>Warning</b>:  fileperms(): stat failed for ./cache//nzb/1 in <b>/storage/Projects/spotweb/lib/dao/Base/Dao_Base_Cache.php</b> on line <b>293</b><br />
<br />
<b>Warning</b>:  fileowner(): stat failed for ./cache//nzb/1 in <b>/storage/Projects/spotweb/lib/dao/Base/Dao_Base_Cache.php</b> on line <b>294</b><br />
<br />
<b>Warning</b>:  filegroup(): stat failed for ./cache//nzb/1 in <b>/storage/Projects/spotweb/lib/dao/Base/Dao_Base_Cache.php</b> on line <b>295</b><br />

[ Voor 40% gewijzigd door xoniq op 06-12-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebruiken jullie nu voor sub downloadprogramma? Als dat subliminal is, hoe krijg je dan log bestanden te zien? Of kan je dat niet?

En heeft iemand een windows tooltje daarvoor gevonden (in java ofzo) dat ik kan draaien ipv de synology het te laten doen? Heel lekker werkt het namelijk niet, ik vermoed dat ik de subs maar handmatig ga doen anders (brrrr, liever niet).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:38
schumi2004 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:15:
[...]

Mogelijk dat een app restart ook helpt.
Uurtje is voorbij en SB heb ik ook al een herstart gegeven. Kan 1 van jullie zien of er iets mis is met de settings die ik gebruik? Want hij zou de .srt toch in dezelfde map moeten neerzetten als waar de .mkv is gedownload? Heb ook in andere mappen gekeken, maar....niets.....

Edit:

SB is het ook niet met me eens, log:

2013-12-06 08:40:15 INFO FINDSUBTITLES :: No subtitles to download
2013-12-06 08:40:15 INFO FINDSUBTITLES :: Checking for subtitles

[ Voor 17% gewijzigd door M.v.Veelen op 06-12-2013 11:06 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Er is wel deze in java https://www.dropbox.com/sh/m2lyk9yyjlowzlx/tfJvog9t8o
Krijg hem alleen niet werkend in Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, ik heb alleen een windows setup nu draaien. Kwam wel deze tegen:
http://www.sublight.me

Geen idee of dat wat is, ga er vanmiddag eens mee stoeien omdat ik toch wat meer controle wil en auto-sub van Martijn de Vries beviel me zeer goed op de synology, maar nu heb ik weinig tot geen controle wat hij doet en alles loopt niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Nee moet je je registreren en doet geen batch(alleen premium) maar alles 1 voor 1
En die ander als ik het lees op forum iedereen heeft hem werkend maar de meesten op een mac. Er is ook geen tut bij hoe je die moet draaien op een windows pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Chips, en dit alles omdat BD er mee genokt is. Balen. Alles liep heerlijk vlotjes, had er geen omkijken meer naar en kon gewoon lekker bankhangen en een serie starten wanneer ik daar zin in had. Autosub kan er dus wel uit als ik het hier zo lees. Ik ga voorlopig maar weer handmatig downloaden. Op zich wel een mooie kans om nu eens de series die al op de HDD staan te bekijken, volgens Episoder moet ik nog ruim 400 afl. kijken dus dat schiet niet op.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzly
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 12:43
Hallo Allemaal,

ik heb op mijn DS214play Sickbeard, Couchpotato, NZBget en Transmission draaien. Dit gaat over het algemeen heel goed alleen nu kwam ik net een probleem tegen.
Ik laat NZBget alles unrarren waarna sickbeard en couchpotato alles post-processen.
Alleen nu heeft transmission een aflevering (bestaande uit rar bestanden) voor sickbeard gedownload, maar deze wordt natuurlijk nu niet uitgepakt.

Nu kan ik in sickbeard wel instellen dat deze moet unrarren... maar gaat dit wel goed als NZBget iets download en ook gaat unrarren?

Dus mijn vraag... als ik zowel torrents (transmission) als usenet (NZBget) gebruik. Is het dan beter om alles te laten uitpakken door zowel Sickbeard als Couchpotato? Of is hier een betere oplossing voor? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sepp14 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:17:
Nee moet je je registreren en doet geen batch(alleen premium) maar alles 1 voor 1
En die ander als ik het lees op forum iedereen heeft hem werkend maar de meesten op een mac. Er is ook geen tut bij hoe je die moet draaien op een windows pc
Ik zie wel made for windows staan, ik koop hem wel, volgens mij maar een paar euro voor een jaar, ik laat hier wel weten of ik het aan de praat krijg en of het wat is, wellicht een oplossing die fijner werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Had het over deze https://www.dropbox.com/sh/m2lyk9yyjlowzlx/tfJvog9t8o van BD. Die krijg ik niet werkend onder windows.

Sublight scene vindt volgens mij evenveel als http://subtitlesapp.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sepp14 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:46:
Had het over deze https://www.dropbox.com/sh/m2lyk9yyjlowzlx/tfJvog9t8o van BD. Die krijg ik niet werkend onder windows.

Sublight scene vindt volgens mij evenveel als http://subtitlesapp.com/
ah, ok. Ik ga ook even naar die subtitlesapp kijken, dan maak ik wel een keuze die mij het beste bevalt, ben bang dat het iets wordt zonder synology, met subliminal levert het me teveel controlewerk op momenteel.

Ik had trouwens de jbier subdownloader wel werkende gehad onder windows 7, dus het moet wel mogelijk zijn (even afgaande op de bestandsnamen voor die javalink). Ik meen dat ik de info van het forum van bierdopje had toendertijd (hoe hem werkende te krijgen onder windows).

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ik heb erg goede ervaringen met Sublight. Je hebt zelf de controle en de interface is duidelijk en overzichtelijk.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
job schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:10:
[...]

Mijn paden:

nzbget:
interdir /volume1/downloads (deze kan je ook weglaten)
destdir /volume2/destination

Omdat ik sickbeard als categorie tv laat meegeven komen series automatisch te staan in:
destdir /volume2/destination/tv

sickbeard:
tv download dir: /volume2/destination/tv
Process Episode Method: move
rename episodes aangevinkt
scan and process aangevinkt

Subtitle Directory is leeg.

tv episode path: /volume2/videos/tv shows

Zoals je ziet heb ik twee volumes. Met één volume werkt het ook prima. De interdir is dan wel overbodig en kan leeg gelaten worden.
De namen van de paden zijn niet belangrijk, als je maar houdt aan de regel dat de download folder (waar nzbget de series neer zet) gescheiden zijn van de episode path. Zo moet je bijvoorbeeld in sickbeard niet de episode path in de tv download dir zetten.
Mijn paden zijn wel gebaseerd op de keuze dat de sickbeard de post-processing doet.
Heb je nog extra scripts draaien? Je laat de postprocessing doen door SB begrijp ik, maar wat gebeurt er dan precies nog nadat NZBget de afleveringen heeft gedownload?

Ik wil wel de settings van jou overnemen, maar wil eerst weten wat er gebeurt (ook omdat ik bang ben dat ik straks weer opnieuw kan beginnen ;) )

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:57

The Legend

*Plop*

Sickbeard lijkt bij mij geen episode data meer binnen te hengelen (komt toch van tvdb.com?). De laatste ep van TBBT staat bijvoorbeeld nog op 9, maar ook The Blacklist, terwijl de laatste ep daarvan al twee dagen geleden is uitgezonden. Hierdoor komen de eps uiteraard ook niet binnen. Iemand enig idee hoe dit te fixen?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:15
The Legend schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:13:
Sickbeard lijkt bij mij geen episode data meer binnen te hengelen (komt toch van tvdb.com?). De laatste ep van TBBT staat bijvoorbeeld nog op 9, maar ook The Blacklist, terwijl de laatste ep daarvan al twee dagen geleden is uitgezonden. Hierdoor komen de eps uiteraard ook niet binnen. Iemand enig idee hoe dit te fixen?
Volgensmij heb ik ergens gelezen dat de api van tvdb.com problemen had. (maar weet ik niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 16:26

Wurtul

simon says.....

In Sickbeard kiezen voor Mass update onder tab Manage.
Daarna zijn alle afleveringen weer zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:15
CRXDelSol schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:45:
[...]

Ik wil wel even kijken of ik dit ook voor films kan fixen.
Bovenstaand heb ik al een oplossing gemaakt voor Sickbeard, omdat dat voor mij simpelweg de meeste prioriteit heeft.

Ik zal kijken of ik voor de films ook wellicht vanavond een fix kan maken, en anders in de loop van morgen.
Als dat zou kunnen zou enorm gewaardeerd worden O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:22
Ik heb sinds kort dat CouchPotato alles in lowercase opslaat, waar dat voorheen niet gebeurde. Bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ram0n schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:05:
Ik heb erg goede ervaringen met Sublight. Je hebt zelf de controle en de interface is duidelijk en overzichtelijk.
Dank je, ik ga die nu ook proberen. Ziet er beter uit dan de gratis variant die hier genoemd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Fingers crossed. Heb net

En nu moved ie inderdaad de gedownloade afleveringen naar een andere map, en ik zie daar nu ook een paar nederlandstalige subs verschijnen.

Het renamen van de episodes.....Hoe hebben jullie dit ingesteld, want hij maakt er nu iets van dat lijkt op : Elementary - 2x10 - Tremors.mkv Maakt dat nog wat uit, of download hij eerst op basis van de OORSPRONKELIJKE bestandsnaam de subs en renamed ie beide bestanden pas als alles is gedownload ?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
M.v.Veelen schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:08:
Fingers crossed. Heb net

En nu moved ie inderdaad de gedownloade afleveringen naar een andere map, en ik zie daar nu ook een paar nederlandstalige subs verschijnen.

Het renamen van de episodes.....Hoe hebben jullie dit ingesteld, want hij maakt er nu iets van dat lijkt op : Elementary - 2x10 - Tremors.mkv Maakt dat nog wat uit, of download hij eerst op basis van de OORSPRONKELIJKE bestandsnaam de subs en renamed ie beide bestanden pas als alles is gedownload ?
Ik heb renamen zo ingesteld:

code:
1
Season %S/S%0SE%0E - %EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ik rename niks, is ook al heel vaak langsgekomen hier.
Als je subs wil downloaden is renamen het domste wat je kan doen, tenzij je bijna alles uit de originele releasenaam overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

SidewalkSuper schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:12:
Als je subs wil downloaden is renamen het domste wat je kan doen, tenzij je bijna alles uit de originele releasenaam overneemt.
Ik rename ALLES maar wel nadat ik de subs heb opgehaald. Want niet renamen is het domste wat je kan doen omdat anders XBMC helemaal in de war kan raken door onduidelijke dingen in de filenaam. Dan krijg je echt problemen als je series hebt waarvan dezelfde naam vaker is gebruikt. Of waarvan je een US en een UK versie hebt.
Subtitel zoeken gaat nooit fout, maar XBMC moet je echt in de gaten houden en met regelmaat van *.nfo voorzien omdat hij er echt niets van bakt als je de originele filenamen gebruikt. Zo'n 10-20% kan hij dan echt niet vinden of benoemt hij fout

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Totale onzin, ik heb letterlijk nog nooit een fout gehad in XBMC en gebruik geen nfo's bij series. Gebruik het al jaren, met talloze series.

Je zegt, nadat je subs hebt opgehaald. Op het moment dat de release komt zijn er nog geen subs te vinden, dat laat minstens een aantal uur op zich wachten voor de populairste series. Dan moet je dus eerst wachten tot er subs zijn voor je het kan renamen? Dat werkt toch ook niet fijn.

[ Voor 5% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-12-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
SidewalkSuper schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:12:
Hoe stel je dat dan in bij SB? Want ik heb een heel lijstje mogelijkheden waaruit ik kan kiezen, maar er staat niet dat je kunt kiezen voor 'niet renamen'.....alleen 'Custom...'
Of is dit bij "Rename Episodes", moet je die UITvinken?

[ Voor 5% gewijzigd door M.v.Veelen op 06-12-2013 14:38 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Custom - %RN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Wurtul schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:24:
In Sickbeard kiezen voor Mass update onder tab Manage.
Daarna zijn alle afleveringen weer zichtbaar.
Senaxx schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:24:
[...]

Volgensmij heb ik ergens gelezen dat de api van tvdb.com problemen had. (maar weet ik niet zeker)
Er lijkt idd iets mis te gaan bij tvdb.com.
Unable to contact TVDB, aborting: We recently timed out, so giving up early this time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ortep schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:27:
[...]

Ik rename ALLES maar wel nadat ik de subs heb opgehaald. Want niet renamen is het domste wat je kan doen omdat anders XBMC helemaal in de war kan raken door onduidelijke dingen in de filenaam. Dan krijg je echt problemen als je series hebt waarvan dezelfde naam vaker is gebruikt. Of waarvan je een US en een UK versie hebt.
Subtitel zoeken gaat nooit fout, maar XBMC moet je echt in de gaten houden en met regelmaat van *.nfo voorzien omdat hij er echt niets van bakt als je de originele filenamen gebruikt. Zo'n 10-20% kan hij dan echt niet vinden of benoemt hij fout
Weet niet wat jij met je XBMC setup gedaan heb maar dit is wat @SidewalkSuper ook al zegt de groots mogelijke onzin.
Ik rename ook niks, houd alleen de originele release names aan en nog nooit maar dan ook echt nooit issues gehad dat XBMC het niet zou snappen.
Je download zeker van crappy release groups misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ik heb standaard in SickBeard renaming aan staan, maar de subs staan er bij mij ook altijd goed in, nooit problemen met renamen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
CRXDelSol schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:45:
Ik heb standaard in SickBeard renaming aan staan, maar de subs staan er bij mij ook altijd goed in, nooit problemen met renamen hier.
Hoe heb jij de instellingen dan staan?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Voor het handmatig zoeken van subs is er nog een subtitleseeker http://www.subtitleseeker.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
CRXDelSol schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:45:
Daarom zeg ik ook dat je dan alsnog dingen van de originele releasenaam over moet nemen om geen fouten te krijgen. Source (bluray, web-dl / hdtv), kwaliteit (1080p, 720p, sd), releasegroep. Niet allemaal nodig, maar wel één of meerdere hiervan.

[ Voor 3% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-12-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzly
wzzly schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:38:
Hallo Allemaal,

ik heb op mijn DS214play Sickbeard, Couchpotato, NZBget en Transmission draaien. Dit gaat over het algemeen heel goed alleen nu kwam ik net een probleem tegen.
Ik laat NZBget alles unrarren waarna sickbeard en couchpotato alles post-processen.
Alleen nu heeft transmission een aflevering (bestaande uit rar bestanden) voor sickbeard gedownload, maar deze wordt natuurlijk nu niet uitgepakt.

Nu kan ik in sickbeard wel instellen dat deze moet unrarren... maar gaat dit wel goed als NZBget iets download en ook gaat unrarren?

Dus mijn vraag... als ik zowel torrents (transmission) als usenet (NZBget) gebruik. Is het dan beter om alles te laten uitpakken door zowel Sickbeard als Couchpotato? Of is hier een betere oplossing voor? _/-\o_
Toevoeging: Als ik namelijk alles door sickbeard en couchpotato laat uitpakken...maken deze dan ook gebruik van de par2 bestanden (deze worden volgens mij pas door NZBget gedownload als deze nodig zijn) ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Laatst online: 21:06
Iemand toevallig al es gekeken naar 9 van de 10 opensubtitle NL ondertitelingen? Zoals bij de tomorrow people, de vertaling is gewoon triest en letterlijk van EN > NL :( zucht.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

We zijn verwend geweest met BD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
En als je opensubtitle uit de lijst haalt? Ik hoor dat zij daar sowieso niet zulke beste vertalingen verspreiden....

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ik had laatst The Iceman gedownload, dat was pure schade aan mn ogen. Rechtstreeks vanuit Google Translate gehaald, verschrikkelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 06-12-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
M.v.Veelen schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:51:
En als je opensubtitle uit de lijst haalt? Ik hoor dat zij daar sowieso niet zulke beste vertalingen verspreiden....
Heb je het ook zelf gecheked?

Gewoon onzin dus, zullen ze wel een vertaling van één of andere vage release gedownload hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Je zou eigenlijk dalijk moeten kunnen instellen welke taal via welke provider :) maar ja dan moeten er eerst nog een paar bij zoals podnapisi en subscene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ram0n schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:05:
dat werkt voor mij niet goed, het programma is heel fijn, maar ik kan echt geen enkele web-dl versie vinden, alleen hdtv subs?

En die zijn dus voor mijn web-dl versies altijd out of sync.

Of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
schumi2004 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:12:
[...]

Heb je het ook zelf gecheked?

Gewoon onzin dus, zullen ze wel een vertaling van één of andere vage release gedownload hebben.
Nee, eerlijk gezegd niet. Wat zou volgens jou de beste volgorde zijn vwb de subtitle providers?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X

Kom er ook net achter dat ik al 2 jaar een fout in sickbeard's post processing heb, in plaats van %RG had ik alleen RG en alle releasegroupen heten nu RG bij mij.

Zucht, gelukkig kom ik er nog redelijk op tijd achter, maar dat maakt het zoeken van subs ook niet handiger voor automatische tooltjes. Ik ga wel handmatig knutselen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

schumi2004 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:47:
[...]

Weet niet wat jij met je XBMC setup gedaan heb maar dit is wat @SidewalkSuper ook al zegt de groots mogelijke onzin.
Ik rename ook niks, houd alleen de originele release names aan en nog nooit maar dan ook echt nooit issues gehad dat XBMC het niet zou snappen.
Je download zeker van crappy release groups misschien?
Nop...dat heb ik al jaren met XBMC. Gewoon een standaard recht op en neer instal...En ik heb het al op heel wat machines gedraaid.
Films zijn echt rampzalig. Daar zijn er soms 5 of 6 met dezelfde naam. Of films die in de praktijk twee titels hebben. (Het komt voor) en daarvan is er een dan weer gelijk aan een andere film. Dan mag XBMC zeker gaan raden welke de juiste is. Dat kan hij helemaal niet. Meestal kiest hij de meest recente. Voor de meeste mensen zal dat de juiste keuze zijn. Maar dat hoeft helemaal niet de film te zijn die ik heb.
Ik heb ook gezien dat hij van een correct benoemde film perse met de Duitse gegevens op kwam. Dus de Duitse titel enz...de beschrijving was wel in het Engels. 8)7
Dus moet ik eerst gaan renamen tot de naam zo is dat het echt klopt, of de bijbehorende NFO creëren Daar gebruik ik 'TheRenamer' voor en dan gaat het plotseling wel goed. Of ik moet vanuit XBMC via allerlei onduidelijke menus de zaak zo oplossen

Voor series gebruik ik een vrij standaard setup met SickBeard om de zaken op te halen. Dus ik krijg min of meer dezelfde dingen binnen als iedereen. Het meeste zijn WebDLs. De gewone release groepen dus
Het zal van de soort series afhangen die je bekijkt. Dat ik standaard dingen ophaal blijkt wel uit het feit dat ik er altijd goed kloppende ondertitels bij kon vinden met bv AutoSub. Als de namen niet zouden kloppen zou die het ook niet gevonden hebben. Maar daarna ging het dus wel mis in XBMC.
Voorbeelden?
De serie Scandal. Daar is een serie van die over een aantal Japanse vrouwen uit 2008 gaat. Of het is een politieke serie over het witte huis in de VS...soms heet hij dan Scandal (2012) Maar soms Scandal (US) Of gewoon Scandal. Maar ik heb ook al Scandal (2013) gezien.
Nog een leuke is House Of Cards. Daar is een Britse en een US versie van. De Britse was de eerste. De US versie heet soms House Of Cards (US) Maar soms House Of Cards (2013) Maar soms ook gewoon House Of Cards waarna XBMC hem dus vrolijk als de Britse indeelt. Dat merk je niet eens direct. Je merkt het pas als je afleveringen mist.
Ik had een tijd geleden ook nog eens serie (Ik weet de naam even niet) waarvan er ook een Anime serie was met dezelfde naam, gestart in hezelfde jaar. XBMC stond er op de Anime versie te kiezen. Ik heb er een NFO bij moeten zetten om hem goed te krijgen.
Daarna ben ik begonnen met het gebruik van TheRenamer. Die laat zien wat hij er van denkt te maken. Kiest hij een keer fout dan corrigeer ik dat en daarna doet hij het voortaan wel goed. Hij maakt een NFO en zet die op de juiste plek. En ik heb nooit meer last van foute gegevens in XBMC.

Wat me ook al overkomen is, is dat ik een serie had en die voegde ik toe aan de XBMC share. Ik zag hem nergens in de lijst verschijnen. Ten einde raad zelfs de hele library gedelete en opnieuw laten opbouwen. Geen succes. Tot ik er achter kwam dat er een film was met dezelfde naam en hij volhield dat het geen serie was, maar een film in 13 delen.

En als je denkt dat ik de enige ben: Tik in Google eens in XBMC wrong TV show. Je vind direct 150000 hits

[ Voor 3% gewijzigd door Ortep op 06-12-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

SidewalkSuper schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:32:
Totale onzin, ik heb letterlijk nog nooit een fout gehad in XBMC en gebruik geen nfo's bij series. Gebruik het al jaren, met talloze series.
Totale onzin om je eigen woorden te gebruiken. Ik heb die problemen dus wel, al jaren lang tientallen fouten. Zie de beschrijving hier boven. En gebruik Google eens om XBMC wrong TV series in te tikken
Je zegt, nadat je subs hebt opgehaald. Op het moment dat de release komt zijn er nog geen subs te vinden, dat laat minstens een aantal uur op zich wachten voor de populairste series. Dan moet je dus eerst wachten tot er subs zijn voor je het kan renamen? Dat werkt toch ook niet fijn.
Een paar uur wachten? Soms is het weken wachten. Ik heb hier nog dingen uit oktober staan zonder ondertitels. Ze komen binnen, maar met tussenpozen.
Maar wat maakt dat uit? Daar heb (had) ik Autosub voor. Die kijkt of er al ondertitels zijn en regelt dat. Dat gaat helemaal automatisch goed.
Die zet ze op de juiste plek neer waar de TheRenamer ze kan vinden daar hoef ik weinig aan te doen.

Dat het jouw manier van werken niet is is natuurlijk jouw eigen keuze. Maar er zijn meer mensen die zo werken als ik. Als je dit topic doorleest zal je ze tegen komen.
Ik heb het op verzoek al een keer eerder uitgelegd
Ortep in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"
Daarin staat ook de reden waarom ik dit handig vind

[ Voor 18% gewijzigd door Ortep op 06-12-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ortep schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:38:
[...]

Nop...dat heb ik al jaren met XBMC. Gewoon een standaard recht op en neer instal...En ik heb het al op heel wat machines gedraaid.
Films zijn echt rampzalig. Daar zijn er soms 5 of 6 met dezelfde naam. Of films die in de praktijk twee titels hebben. (Het komt voor) en daarvan is er een dan weer gelijk aan een andere film. Dan mag XBMC zeker gaan raden welke de juiste is. Dat kan hij helemaal niet. Meestal kiest hij de meest recente. Voor de meeste mensen zal dat de juiste keuze zijn. Maar dat hoeft helemaal niet de film te zijn die ik heb.
Ik heb ook gezien dat hij van een correct benoemde film perse met de Duitse gegevens op kwam. Dus de Duitse titel enz...de beschrijving was wel in het Engels. 8)7
Dus moet ik eerst gaan renamen tot de naam zo is dat het echt klopt, of de bijbehorende NFO creëren Daar gebruik ik 'TheRenamer' voor en dan gaat het plotseling wel goed. Of ik moet vanuit XBMC via allerlei onduidelijke menus de zaak zo oplossen

Voor series gebruik ik een vrij standaard setup met SickBeard om de zaken op te halen. Dus ik krijg min of meer dezelfde dingen binnen als iedereen. Het meeste zijn WebDLs. De gewone release groepen dus
Het zal van de soort series afhangen die je bekijkt. Dat ik standaard dingen ophaal blijkt wel uit het feit dat ik er altijd goed kloppende ondertitels bij kon vinden met bv AutoSub. Als de namen niet zouden kloppen zou die het ook niet gevonden hebben. Maar daarna ging het dus wel mis in XBMC.
Voorbeelden?
De serie Scandal. Daar is een serie van die over een aantal Japanse vrouwen uit 2008 gaat. Of het is een politieke serie over het witte huis in de VS...soms heet hij dan Scandal (2012) Maar soms Scandal (US) Of gewoon Scandal. Maar ik heb ook al Scandal (2013) gezien.
Nog een leuke is House Of Cards. Daar is een Britse en een US versie van. De Britse was de eerste. De US versie heet soms House Of Cards (US) Maar soms House Of Cards (2013) Maar soms ook gewoon House Of Cards waarna XBMC hem dus vrolijk als de Britse indeelt. Dat merk je niet eens direct. Je merkt het pas als je afleveringen mist.
Ik had een tijd geleden ook nog eens serie (Ik weet de naam even niet) waarvan er ook een Anime serie was met dezelfde naam, gestart in hezelfde jaar. XBMC stond er op de Anime versie te kiezen. Ik heb er een NFO bij moeten zetten om hem goed te krijgen.
Daarna ben ik begonnen met het gebruik van TheRenamer. Die laat zien wat hij er van denkt te maken. Kiest hij een keer fout dan corrigeer ik dat en daarna doet hij het voortaan wel goed. Hij maakt een NFO en zet die op de juiste plek. En ik heb nooit meer last van foute gegevens in XBMC.

Wat me ook al overkomen is, is dat ik een serie had en die voegde ik toe aan de XBMC share. Ik zag hem nergens in de lijst verschijnen. Ten einde raad zelfs de hele library gedelete en opnieuw laten opbouwen. Geen succes. Tot ik er achter kwam dat er een film was met dezelfde naam en hij volhield dat het geen serie was, maar een film in 13 delen.

En als je denkt dat ik de enige ben: Tik in Google eens in XBMC wrong TV show. Je vind direct 150000 hits
Weet niet wat je allemaal kijkt maar heb die ervaringen helemaal niet en ik download ook wel eens oude meuk.
Wat series betreft, daar hebben ze bij SB een file voor die heet scene.exceptions dus voor SB moet het allemaal goed gaan. Normaliter is het zelfs zo dat mocht een serie dubbel uitgebracht zijn dan maakt SB er vaak wel Scandal (2013) van als folder name en dat snapt XBMC ook wel. In het ergste geval laat je SB bv een nfo naar de folder schrijven wat XBMC ook snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

schumi2004 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:56:
Weet niet wat je allemaal kijkt maar heb die ervaringen helemaal niet en ik download ook wel eens oude
meuk.
Ik heb je een aantal voorbeelden gegeven. Zoals ik al een aantal keren heb gezegd: Ik heb die ervaring wel en met mij zijn er op Google nog vele duizenden te vinden die de problemen hebben.
Wat series betreft, daar hebben ze bij SB een file voor die heet scene.exceptions dus voor SB moet het allemaal goed gaan. Normaliter is het zelfs zo dat mocht een serie dubbel uitgebracht zijn dan maakt SB er vaak wel Scandal (2013) van als folder name en dat snapt XBMC ook wel. In het ergste geval laat je SB bv een nfo naar de folder schrijven wat XBMC ook snapt.
SB vind alles prima...dat is het probleem niet. NZBGet kan ze keurig ophalen. Dat gaat ook goed. Toen Autosub nog werkte kon die ook alles ophalen. Dat gaat ook goed. De problemen komen zodra XBMC het te zien krijgt. Meestal gaat het goed, maar met regelmaat helemaal fout. Ik heb de voorbeelden hierboven al genoemd. En zoals je zelf al zegt: Om dat op te lossen gebruik ik TheRenamer die me automatisch de juiste NFO geeft.

edit:

Ik realiseer me plotseling waarom sommige nooit problemen met XBMC hebben. Als je SB een NFO laat genereren dan doet de scraper van XBMC eigenlijk niets voor je, dat is dan al geregeld door SB.
Maar als je XBMC naar de download directory laat kijken dan ziet hij ook de afleveringen waar nog geen ondertitels bij zijn en dat wil ik niet. Ik verplaats de aflevering pas naar de XBMC directory als er een ondertitel bij is (Die discussie is een week of zo geleden hiet uitgebreid aan de orde geweest). Als ik dat niet doe krijg ik eindeloos gezeur hier in huis waarom de laatste aflevering van xxx nog geen ondertitel heeft. Nu zien ze hem gewoon niet.
Maar als je het zo doet, moet XBMC dus wel zelf op zoek gaan en dat gaat dan dus mis

[ Voor 24% gewijzigd door Ortep op 06-12-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

The Legend schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:13:
Het probleem opgelost door m'n host file aan te passen zoals beschreven in deze post: eddie4nl in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Vannacht weer keurig netjes een aflevering van Grimm binnengehaald. De basis werkt dus prima. Vwb de ondertitelingen hoop ik dat de kwaliteit gauw AutoSub / Bierdopje gaat benaderen, want had gisteren een sub die volledig uit sync liep. Ik los dat dan wel weer op met zo'n online subshifter, maar liever niet natuurlijk.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 16:22
Sinds bierdopje en dus auto sub er niet meer is, gebruik ik subliminal. Dit werkt redelijk(veel out of sync) vanaf de command line en cron. Maar nu heb ik het volgende sickbeard.sh script ook toegevoegd aan de extra script parameter van sickbeard zodat ondertitelingen gelijk binnen gehaald worden na het downloaden.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
#! /bin/sh
echo Filename to process. $1
echo Original filename... $2
echo Show TVDB id........ $3
echo Season number....... $4
echo Episode number...... $5
echo Episode air date.... $6
echo ... pass the episode info to Subliminal and fetch the subtitle
/share/MD0_DATA/.qpkg/Optware/local/bin/subliminal -l nld eng  -c /share/MD0_DATA/.qpkg/Subliminal/subliminal.cache.dbm --addic7ed-username username --addic7ed-password password "$1"

Probleem is dat de gedownloade ondertitelingen chmod 600 krijgen en dus niet te openen zijn op mijn media speler.

Hoe hebben jullie dit opgelost of wat doe ik fout? De serie mappen zijn chmod 777 en het script(sickbeard.sh) 755: -rwxr-xr-x 1 admin administ 435 Dec 7 13:08 sickbeard.sh*

Ik draai subliminal op mijn qnap en het sickbeard.sh bestandje voor het extra script staat niet in de sickbeard directory maar naast de git checkout van subliminal(zou niet uit moeten maken lijkt me). In sabnzbd heb ik Toegangsrechten voor verwerkte downloads op 777 staan.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:37
Hellboy! schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:00:
Verwijder nu alles tussen de haakjes.

JOBNAME=$(echo "$3" | sed 's/([^()]*)//g')

Net even getest met The Walking Dead (2013), QoQ release.

Gaat nu goed.
Kan iemand me helpen met te pyhton variant van bovenstaande commando. Sommige release bevatten een "ongeldig" jaartal, waardoor sickbeard de files niet correct post-processed.
Wil spelen met het verwijderen van het jaartal om te kijken of het dan beter loopt, maar geen kaas gegeten van regular expressions, sed, en re.sub...

Wordt het dan: JOBNAME = re.sub(r'([^()]*)', "", $3)

Of moet ik iets doen met begin ( en einde ) van de string \A(\Z)

Edit: Inmiddels gevonden...

JOBNAME = re.sub(r'\([^)]*\)', '', $3)

[ Voor 4% gewijzigd door Mirx_NL op 07-12-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 10:15
De XBMC plugin add-on geeft soms aan of een subtitle in sync is met het bestand dat je probeert af te spelen. Mijn vraag is: hoe weet de plugin dat de subtitle inderdaad in sync is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er moet hier dringend een handige tweaker een variant op autosub voor ons maken, dit kost ons allemaal veel te veel tijd... zeker als je net zoals ik geen xmbc hebt.

dus wie voelt zich geroepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Muncher schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:03:
De XBMC plugin add-on geeft soms aan of een subtitle in sync is met het bestand dat je probeert af te spelen. Mijn vraag is: hoe weet de plugin dat de subtitle inderdaad in sync is?
De bestandsnaam of de meegeleverde media info heb ik het idee ervan.

[ Voor 3% gewijzigd door Sepp14 op 07-12-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:12:
Er moet hier dringend een handige tweaker een variant op autosub voor ons maken, dit kost ons allemaal veel te veel tijd... zeker als je net zoals ik geen xmbc hebt.

dus wie voelt zich geroepen :P
Verkeerde manier van het probleem te bekijken. Totdat er een goede database is, met goed gesyncte ondertitels en een fatsoenlijke API, hebben nieuwe clients geen nut.

De kracht van autosub was niet de applicatie zelf, de kracht was de acterliggende kwalitatieve ondertiteldatabase van bierdopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeDeWee
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:41
Ik gebruikte eerst altijd auto-sub op mijn Mac. Daarmee werden de subs automatisch gedownload en kreeg ik ook de goede versie. Dat werkt nu helaas niet meer.

Maar ik heb wat nieuws gevonden: subliminal. Het is een python command line tool die hetzelfde doet als auto-sub. De syntax is nogal cryptisch maar ik geloof dat ik het nu heb uitgedokterd.

Om het allemaal automatisch te laten gaan heb ik een plist file gemaakt en deze in ~/Library/Launchagents geplaatst. Daarmee wordt het script automatisch eenmaal per uur uitgevoerd.

Het plist bestand ziet er als volgt uit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd">
<plist version="1.0">
<dict>
  <key>Label</key>
  <string>com.subliminal</string>
  <key>ProgramArguments</key>
  <array>
       <string>/usr/local/bin/subliminal</string>
       <string>-l</string>
       <string>nl</string>
       <string>-p</string>
       <string>opensubtitles</string>
       <string>podnapisi</string>
       <string>tvsubtitles</string>
       <string>addic7ed</string>
       <string>-m</string>
       <string>41</string>
       <string>--addic7ed-username</string>
       <string>{uname}</string>
       <string>--addic7ed-password</string>
       <string>{pw}</string>
       <string>--</string>
       <string>/Volumes/Films en TV Series/TV Series</string>
  </array>
  <key>StartInterval</key>
  <integer>3600</integer>
  </dict>
</plist>

Wat een belangrijke instelling is in de swicth -m. Hiermee kun je aangeven wat de minimale match is. Ik ben door proberen uitgekomen op 41. Van de documentatie op de website over dit onderdeel snap ik geen biet.

Iemand anders die dit heeft uitgedokterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 12:53
ja hoor :) nzbmegasearch staat nu ook in de synocommunity beta repo :)

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirx_NL schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:34:
Verkeerde manier van het probleem te bekijken.
Ik doelde meer op de engelse subs, maar gelukkig hebben de meeste web-dl's die er nu standaard erin. Maar inderdaad, zonder api wordt het een stuk lastiger en het is dan wel deels te automatiseren, maar daar gaan de subtitle sites niet blij van worden aangezien die vast geen api hebben om reclame inkomsten te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ben sinds enkele dagen in het bezit van de (langverwachte) Synology RS814. Prachtig dingetje, 4x3TB WD Red erin, leuk speelgoed :) De bedoeling is dat hij in een datacenter komt te hangen, zodat ik overal snel toegang heb tot m'n bestanden.
Anyway, ik ben me aan het inlezen op het gebied qua NZBGet. Ik ben zelf een die-hard SABNZBD user, maar waar extra performance te halen is, ben ik altijd van de partij. Echter, tot nu toe krijg ik NZBGet en SickBeard nog niet goed aan de praat. SickBeard zendt wel netjes het nzbtje naar NZBGet, die het dan ook mooi download, maar hij stuurt SickBeard geen berichtje dat de download klaar is... In NZBGet staat bij postprocessing scripts --> defscript: nzbToMedia/DeleteSamples.py, nzbToMedia/nzbToSickBeard.py
En by NZBTOSICKBEARD --> category: tv en port:8083 (Ik gebruik de fork van nivong).
Ik neem aan dat de fout bij NZBGet zit, aangezien ik in de logs niets kan terugvinden dat hij uberhaupt moeite doet om SickBeard op de hoogte te brengen. Maar waar moet ik dit zoeken?

Thanks!

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
remcoXP schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:39:
ja hoor :) nzbmegasearch staat nu ook in de synocommunity beta repo :)
Hoe kom je aan die betas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:23
Mirx_NL schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:20:
[...]

Kan iemand me helpen met te pyhton variant van bovenstaande commando. Sommige release bevatten een "ongeldig" jaartal, waardoor sickbeard de files niet correct post-processed.
Wil spelen met het verwijderen van het jaartal om te kijken of het dan beter loopt, maar geen kaas gegeten van regular expressions, sed, en re.sub...

Wordt het dan: JOBNAME = re.sub(r'([^()]*)', "", $3)

Of moet ik iets doen met begin ( en einde ) van de string \A(\Z)

Edit: Inmiddels gevonden...

JOBNAME = re.sub(r'\([^)]*\)', '', $3)
de syntax is niet helemaal goed.
Je moet de re module nog laden => import re

job_name = re.sub(r'\([^)]*\)', '', sys.argv[3])

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
Hellboy! schreef op zondag 08 december 2013 @ 07:31:
[...]

de syntax is niet helemaal goed.
Je moet de re module nog laden => import re

job_name = re.sub(r'\([^)]*\)', '', sys.argv\[3])
Ik had het effe zo gelaten in vergelijk met jou functie. Bovenstaande had ik inderdaad in het script zelf gedaan.

Ik heb hem echter nog iets aangepast, omdat hij anders ook de "(web-dl)" etc. weggooid. Ging in de post-processing overigens wel goed, omdat hij daarvoor toch eerst naar sys.argv[2] kijkt, welke de kwaliteit nog wel bevat. Maar vind de kwaliteit behouden in de filename toch wel fijn om de een of andere reden.

job_name = re.sub(r'\(\d+\d+\d+\d+\) ', '', sys.argv\[3])

Vandaag even verder spelen dat hij hem alleen toepast als de categorie tv is en sys.agrv[3] de string "Qustom" bevat.
Want op films wil ik het jaartal wel graag bewaren ivm de automtische mapping van Plex, en op de rest van de series ivm de mapping van de ondertitels.

Dus zal iets worden in de richting van:

Python:
1
2
3
4
5
if config.get('sabnzbd', 'tvcat')==job_cat:
        if config.getboolean('tv', 'sickbeard'):
                if "QUSTOM" in job_name:
                        job_name = re.sub(r'\(\d+\d+\d+\d+\) ', '', job_name)
                        print "blablabla serie met jaartal gevonden, nieuwe job_name is: ", job_name

[ Voor 8% gewijzigd door Mirx_NL op 08-12-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
dat nzbmegasearch is dus echt wel geweldig, je voert gewoon 20 index sites in en een aantal die het pakket ingebouwd heeft zoals nzbclub die je normaal niet kan gebruiken en je stelt dan je nzbmegasearch in als provider (index) bij CP en SB etc. Soort tunnel tussen alle index sites en je programmas en hij filters resultaten op kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:03
Als package source instellen:
http://packages.synocommunity.com/?beta=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Thank you :) Werkt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
tcviper schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:15:
dat nzbmegasearch is dus echt wel geweldig, je voert gewoon 20 index sites in en een aantal die het pakket ingebouwd heeft zoals nzbclub die je normaal niet kan gebruiken en je stelt dan je nzbmegasearch in als provider (index) bij CP en SB etc. Soort tunnel tussen alle index sites en je programmas en hij filters resultaten op kwaliteit.
Ben ook even aan het kijken en ziet er zeker leuk uit.
Hoe heb jij andere index sites toegevoegd? kan het even zo snel niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
in de settings?? heb gewoon alle nzb sites erin gegooid en een paar defaults aangezet die er al in stonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:26
Hoe krijg je nzbmegasearch aan de praat in python als ik deze opstart krijg ik geen website zoals sickbeard, couchpotato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

python mega2.py
en dan local:5000 om op de website te komen

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Manual, tadaaa: http://pillone.github.io/usntssearch/install_home.html

:P

[ Voor 28% gewijzigd door tcviper op 08-12-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ik zie trouwens nu ook wat het probleem is met opensubtitles en anderen soms, heel vaak hebben ze ook Bot translated dutch ondertitels erin staan opeens. Eigenlijk zouden we die moeten kunnen skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:26
TRaSH schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:45:
python mega2.py
en dan local:5000 om op de website te komen
Dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzly
Hallo Allemaal,

Toevoeging: Als ik namelijk alles door sickbeard en couchpotato laat uitpakken...maken deze dan ook gebruik van de par2 bestanden (deze worden volgens mij pas door NZBget gedownload als deze nodig zijn) ? :?
[/quote]

Niemand die me kan helpen? _/-\o_

[ Voor 58% gewijzigd door wzzly op 08-12-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wzzly schreef op zondag 08 december 2013 @ 16:58:
Er is ook een sickbeard voor torrents, nu gebruik ik die niet, maar dat lijkt me handiger in jouw situatie? Althans als het over tv series gaat van the pirate bay

Sickbeard thepiratebay (mr-orange spk created bij Matr1x versie 20130224-1)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzly
@Dikkiedikdik: Die heb ik al :) Maar ik gebruik niet alleen torrents maar ook usenet (oa spotweb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 12:53

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

. Zou het gewoon door nzbget en/of sabnzbd laten doen.
Heb trouwens geen ervaring mee met dat SB of CP het voor mij download. Wel dat ze het snatchen en doorsturen naar mijn Sabnzbd. Die geeft dan dmv een script door aan SB dat hij is downloaded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
wzzly schreef op zondag 08 december 2013 @ 16:58:
Mooiste oplossing is nzbToMedia. TorrentToMedia pakt dan ook uit, zodat SickBeard en CouchPotato dat niet hoeven te doen. Zie: https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia

De NZBGet 11 uit SynoCommunity bevat V8.5 van deze scripts. Die werken prima, maar wil je support voor de recente TPB versies van Sickbeard, dan moet je de dev branch gebruiken. Let er wel even op dat je commit d427d9df095d40dcbace35734f31cf92b0c2c68b revert, want dat werkt niet op de huidige CouchPotato release:

code:
1
2
3
4
5
git clone https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia.git
cd nzbToMedia
git checkout dev
git checkout -b dev-custom
git revert d427d9df095d40dcbace35734f31cf92b0c2c68b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Begrijp ik het goed dat als je dit installeert, dat je dan in SB alleen deze nzbmegasearch hoeft te selecteren en dat je in nzbmegasearch in kunt stellen welke kwaliteit neb je wilt hebben? Ik zie niet zo heel goed het nut ervan in, maar laat me graag bijpraten :-)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

http://www.linuxplained.com/install-sick-beard-on-ubuntu/

Die tutorial gevolgd maar hoe krijg ik Sickbeard nu automatisch aan het starten?

Fixed.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 09-12-2013 08:29 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
M.v.Veelen schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:37:
[...]
Begrijp ik het goed dat als je dit installeert, dat je dan in SB alleen deze nzbmegasearch hoeft te selecteren en dat je in nzbmegasearch in kunt stellen welke kwaliteit neb je wilt hebben? Ik zie niet zo heel goed het nut ervan in, maar laat me graag bijpraten :-)
Ik heb het ook net ontdekt en aangezet, dus ben nog geen ervaringsdeskundige.
De voordelen zouden moeten zijn:
  • Don't Repeat Yourself: één centrale plek voor configuratie, i.p.v. drie keer
  • meer gratis index providers
  • betere kwaliteit releases (PreDB support)
  • betere analyse & selectie van NZB's
  • search & trending suggesties
So far doet het hier wat het belooft met nauwelijks verbruik van CPU of RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Wat roderick zegt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
roderickvd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:24:
RenameMKV.sh: renamed hashed filenames naar seizoen en aflevering
Adaptatie van CRXDelSol's fixParRename.sh, nu voor NZBGet en compatibel met Synology DSM. Bedoeld om releases met hashed filenames van o.a. QoQ goed te laten post-processen door SickBeard.
Kleine update:
  • [FIX] Typo prevented AllowedDir to work with non-default settings
  • [ADD] Strip year from NZB name
  • [ADD] AllowedDir error message now includes directories for debugging
Script met instructies: http://pastebin.com/i0WpEQiZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Freekers schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:33:
Ik ben sinds enkele dagen in het bezit van de (langverwachte) Synology RS814. Prachtig dingetje, 4x3TB WD Red erin, leuk speelgoed :) De bedoeling is dat hij in een datacenter komt te hangen, zodat ik overal snel toegang heb tot m'n bestanden.
Anyway, ik ben me aan het inlezen op het gebied qua NZBGet. Ik ben zelf een die-hard SABNZBD user, maar waar extra performance te halen is, ben ik altijd van de partij. Echter, tot nu toe krijg ik NZBGet en SickBeard nog niet goed aan de praat. SickBeard zendt wel netjes het nzbtje naar NZBGet, die het dan ook mooi download, maar hij stuurt SickBeard geen berichtje dat de download klaar is... In NZBGet staat bij postprocessing scripts --> defscript: nzbToMedia/DeleteSamples.py, nzbToMedia/nzbToSickBeard.py
En by NZBTOSICKBEARD --> category: tv en port:8083 (Ik gebruik de fork van nivong).
Ik neem aan dat de fout bij NZBGet zit, aangezien ik in de logs niets kan terugvinden dat hij uberhaupt moeite doet om SickBeard op de hoogte te brengen. Maar waar moet ik dit zoeken?

Thanks!
Na 3 uur stoeien en vanalles te hebben geprobeerd, werkt het nog steeds niet naar behoren. Ik gebruik dus het nzbToSickbeard postprocessing script in NZBGet en dit is wat in de log staat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
fo  Sun Dec 08 2013 23:29:34    Cleaning up download queue for XXXX.S07E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    Post-process-script nzbToMedia/nzbToSickBeard.py for XXXX.S07E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264 successful
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO MAIN: The autoProcessTV script completed successfully.
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO </html>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO </body>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO <br/>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO <body>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO </head>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO </script>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO //-->
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO location.href = "/"
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO <!--
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO <script type="text/javascript" charset="utf-8">
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO <title>404</title>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO <head>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO <html>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO <!DOCTYPE html>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO Waiting for 0.0 seconds to allow SB to process newly extracted files
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO The download succeeded. Sending process request to SickBeard's failed branch
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO REMOVER: Removing empty folders in: /volume1/usenet/tv/XXXX.S07E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO FLATTEN: Flattening directory: /volume1/usenet/tv/XXXX.S07E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO Loading config from /usr/local/nzbget/share/nzbget/ppscripts/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO Script triggered from NZBGet, starting autoProcessTV...
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO MAIN: Script triggered from NZBGet (11.0 or later).
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO nzbToSickBeard V8.5
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO ====================
info    Sun Dec 08 2013 23:29:33    nzbToSickBeard: nzbget.conf(56): Invalid value for option "NzbDir" (/volume1/usenet/nzb/): could not create directory /volume1/usenet:
info    Sun Dec 08 2013 23:29:33    nzbToSickBeard: nzbget.conf(59): Invalid value for option "QueueDir" (/volume1/usenet/queue/): could not create directory /volume1/usenet:
info    Sun Dec 08 2013 23:29:33    nzbToSickBeard: nzbget.conf(62): Invalid value for option "TempDir" (/volume1/usenet/tmp/): could not create directory /volume1/usenet:
info    Sun Dec 08 2013 23:29:33    nzbToSickBeard: nzbget.conf(32): Invalid value for option "DestDir" (/volume1/usenet/dst/): could not create directory /volume1/usenet:
info    Sun Dec 08 2013 23:29:33    nzbToSickBeard: nzbget.conf(56): Invalid value for option "NzbDir" (/volume1/usenet/nzb/): could not create directory /volume1/usenet:
info    Sun Dec 08 2013 23:29:33    nzbToSickBeard: nzbget.conf(59): Invalid value for option "QueueDir" (/volume1/usenet/queue/): could not create directory /volume1/usenet:
info    Sun Dec 08 2013 23:29:33    nzbToSickBeard: nzbget.conf(62): Invalid value for option "TempDir" (/volume1/usenet/tmp/): could not create directory /volume1/usenet:
info    Sun Dec 08 2013 23:29:33    nzbToSickBeard: nzbget.conf(32): Invalid value for option "DestDir" (/volume1/usenet/dst/): could not create directory /volume1/usenet:
info    Sun Dec 08 2013 23:29:33    Executing post-process-script nzbToMedia/nzbToSickBeard.py for XXXXX.S07E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264

Ik zie dat hij zit te klagen over invalid value option for zowat alle directories, maar dat snap ik niet aangezien al die dirs bestaat en werkelijk alles en iedereen toegang heeft...

Sickbeard pakt hem gewoon niet op. In de log van Sickbeard staat helemaal niks...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
roderickvd schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:50:
[...]

Ik heb het ook net ontdekt en aangezet, dus ben nog geen ervaringsdeskundige.
De voordelen zouden moeten zijn:
  • Don't Repeat Yourself: één centrale plek voor configuratie, i.p.v. drie keer
  • meer gratis index providers
  • betere kwaliteit releases (PreDB support)
  • betere analyse & selectie van NZB's
  • search & trending suggesties
So far doet het hier wat het belooft met nauwelijks verbruik van CPU of RAM.
De verleiding is groot. Zeker nu het allemaal goed draait op m'n NAS. Misschien zo eens mee stoeien.

Vraagje: ik heb bij subs ingesteld dat hij alleen de nl (dutch) subs moet downloaden. Nu lukt dat wel, maar is het in de vorm bladiebladiebla.nl.srt Hoe krijg ik die (extra) .nl eruit?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 16:05
Goedemorgen allen!
Ben lekker een paar dagen aan het stoeien geweest met mijn Mac mini systeem.
Hoop informatie gelezen en geprobeerd. Ik heb Spotweb nu draaien op mijn Mac mini en zojuist NZBmegaSearch aan de praat gekregen wat ik als tip in dit forum heb gelezen. Wat een top programma is dat zeg!
Maar ik heb toch een probleempje met mijn installatie, Ik maak gebruik van een .sh script die eerst PySabRename start en daarna, nzbToSickBeard en nzbToCouchPotato (nzbToMedia) aanslingert, toch ondervindt ik problemen met de Post Processing van SickBeard bijvoorbeeld:
SUPERNATURAL (2013) S09E08 x264 1080p (Web-DL) NLSubs van QoQ
SickeBeard loopt vast op het jaartal (2013) Hij matched geen serie op SUPERNATURAL (2013)
Ook Failed Download werkt niet naar behoren, ik heb de instellingen in Sabnzbd uitgevoerd en
Failed_Fork - TPB
In SickBeard by Post Processing Failed Download aangevinkt.

Als ik andere settings probeer:
Failed_Fork = 0 (geen werking)
Failed_Fork = 1 (error 500 ofzoiets)
Failed_Fork = TPB (lijkt uitgevoerd te worden, maar in SickBeard blijft de desbtreffende aflevering op "Snatched" staan)

Ik heb de master branch van Nivong en is up-to-date, nzbToMedia is ook up-to-date

[ Voor 5% gewijzigd door Bas Post op 09-12-2013 07:54 ]

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 16:05
Moet je me toch is uitleggen hoe je meerdere index sites kan toevoegen in nzbmegasearch, bijvoorbeeld nzbindex of binsearch
Ik kan deze optie niet vinden.

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:43
Freekers schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:33:
[...]

Na 3 uur stoeien en vanalles te hebben geprobeerd, werkt het nog steeds niet naar behoren. Ik gebruik dus het nzbToSickbeard postprocessing script in NZBGet en dit is wat in de log staat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
fo  Sun Dec 08 2013 23:29:34    Cleaning up download queue for XXXX.S07E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    Post-process-script nzbToMedia/nzbToSickBeard.py for XXXX.S07E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264 successful
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO MAIN: The autoProcessTV script completed successfully.
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO </html>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO </body>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO <br/>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO <body>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO </head>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO </script>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO //-->
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO location.href = "/"
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO <!--
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO <script type="text/javascript" charset="utf-8">
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO <title>404</title>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO <head>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO <html>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO <!DOCTYPE html>
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO Waiting for 0.0 seconds to allow SB to process newly extracted files
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO The download succeeded. Sending process request to SickBeard's failed branch
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO REMOVER: Removing empty folders in: /volume1/usenet/tv/XXXX.S07E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO FLATTEN: Flattening directory: /volume1/usenet/tv/XXXX.S07E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO Loading config from /usr/local/nzbget/share/nzbget/ppscripts/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO Script triggered from NZBGet, starting autoProcessTV...
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO MAIN: Script triggered from NZBGet (11.0 or later).
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO nzbToSickBeard V8.5
info    Sun Dec 08 2013 23:29:34    nzbToSickBeard: 23:29:34|INFO ====================
info    Sun Dec 08 2013 23:29:33    Executing post-process-script nzbToMedia/nzbToSickBeard.py for XXXXX.S07E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264

Ik zie dat hij zit te klagen over invalid value option for zowat alle directories, maar dat snap ik niet aangezien al die dirs bestaat en werkelijk alles en iedereen toegang heeft...

Sickbeard pakt hem gewoon niet op. In de log van Sickbeard staat helemaal niks...
3 nzbToSickBeard: nzbget.conf(56): Invalid value for option "NzbDir" (/volume1/usenet/nzb/): could not create directory /volume1/usenet:

In je webservices instellingen de mappen toevoegen aan de lijst met directory's die alle toegang zouden moeten krijgen? Weet ff niet hoe het heet maar heb dit enkele maanden geleden ook gehad, lostte het voor mij destijds op. configuratiescherm>webservices dacht ik.

Hoop dat dat het is voor je, het is soms om gek van te worden(en achteraf ook wel weer leuk en leerzaam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Bas Post schreef op maandag 09 december 2013 @ 07:37:
Goedemorgen allen!
Ben lekker een paar dagen aan het stoeien geweest met mijn Mac mini systeem.
Hoop informatie gelezen en geprobeerd. Ik heb Spotweb nu draaien op mijn Mac mini en zojuist NZBmegaSearch aan de praat gekregen wat ik als tip in dit forum heb gelezen. Wat een top programma is dat zeg!
Maar ik heb toch een probleempje met mijn installatie, Ik maak gebruik van een .sh script die eerst PySabRename start en daarna, nzbToSickBeard en nzbToCouchPotato (nzbToMedia) aanslingert, toch ondervindt ik problemen met de Post Processing van SickBeard bijvoorbeeld:
SickeBeard loopt vast op het jaartal (2013) Hij matched geen serie op SUPERNATURAL (2013)
Ook Failed Download werkt niet naar behoren, ik heb de instellingen in Sabnzbd uitgevoerd en
Failed_Fork - TPB
In SickBeard by Post Processing Failed Download aangevinkt.

Als ik andere settings probeer:
Failed_Fork = 0 (geen werking)
Failed_Fork = 1 (error 500 ofzoiets)
Failed_Fork = TPB (lijkt uitgevoerd te worden, maar in SickBeard blijft de desbtreffende aflevering op "Snatched" staan)

Ik heb de master branch van Nivong en is up-to-date, nzbToMedia is ook up-to-date
Probeer eens Failed_fork = Pistachitos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
Bas Post schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:06:
[...]
Moet je me toch is uitleggen hoe je meerdere index sites kan toevoegen in nzbmegasearch, bijvoorbeeld nzbindex of binsearch
Ik kan deze optie niet vinden.
Onderaan de configuratiepagina kun je Newznab-compatible search providers toevoegen. NZBIndex en BinSearch zijn dat niet en kunnen dus ook niet worden toegevoegd. Ik heb ze er in CouchPotato bij laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
M.v.Veelen schreef op maandag 09 december 2013 @ 07:37:
[...]
Vraagje: ik heb bij subs ingesteld dat hij alleen de nl (dutch) subs moet downloaden. Nu lukt dat wel, maar is het in de vorm bladiebladiebla.nl.srt Hoe krijg ik die (extra) .nl eruit?
roderickvd in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
Bas Post schreef op maandag 09 december 2013 @ 07:37:
[...]
[...]
CRXDelSol in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"
Hellboy! in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"

Tijd voor een nieuwe sectie "Scripts" in de startpost? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb nu Sickbeard TPB tezamen met SABnzbd en Transmission draaiend op een Ubuntu server. Nu vraag ik me af hoe het precies werkt. Gaat Sickbeard automatisch zowel torrents als usenet afzoeken of gaat hij enkel torrents zoeken als usenet een failed download aangeeft? Ik wil eigenlijk enkel torrents gebruiken als last resort wanneer usenet geen goede resultaten geeft.

En is het mogelijk torrents automatisch te verwijderen of moet je dat zelf in de gaten houden? Want nzbToMedia kan wel de postprocessing van je files voor z'n rekening nemen maar schoont niet Transmission op.

Of is hier ergens meer informatie over? Ik vind het erg lastig om hier wat gedetailleerde info over te vinden. Ik ben bekend met sickbeard en sabnzbd maar de combinatie met torrents heb ik nog niet eerder op deze manier gemaakt. Voorheen gebruikte ik een private tracker met IRC updates en werden voltooide torrents gewoon in de postproces folder van sickbeard gedumpt.

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 09-12-2013 12:22 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
Bongoarnhem schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:23:
[...]
nzbToSickBeard: nzbget.conf(56): Invalid value for option "NzbDir" (/volume1/usenet/nzb/): could not create directory /volume1/usenet:
[...]
Zeker weten geen typo of hoofd/kleine letter? Wat is de output van ls -l /volume1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ik had dit wel eerder gezien, maar ik begrijp dus dat dit geen standaard optie is / zou moeten zijn. Ok, dan denk ik dat ik dit eens ga proberen.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-09 15:54
Zijn er hier ook mensen die Moviegrabber gebruiken? Lijkt me ook een interessant hulpmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:47
Ik hoop nog altijd op een alternatief voor Autosub, dat gewoon met nzb's werkt en waarbij ik niet allerlei scripts op mijn windows 8 servertje hoef te installeren. Had eigenlijk gehoopt dat het er allang zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supergroover76
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:47
Steefmeister schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:27:
Ik hoop nog altijd op een alternatief voor Autosub, dat gewoon met nzb's werkt en waarbij ik niet allerlei scripts op mijn windows 8 servertje hoef te installeren. Had eigenlijk gehoopt dat het er allang zou zijn.
Daar zouden ze ook mijn dag helemaal goed mee maken :9~
Pagina: 1 ... 48 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]