[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.056 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
Thanks done. But don't know it's the pps, nzbget or couchpotato. but we will see.
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 23:43:
[...]

I suggest you to report the problem in nzbToMedia thread on NZBGet forum. The author of nzbToMedia may help you there.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tcviper schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:12:
Schumi:

Sep-09 11:12:24 ERROR CP Server Thread-5 :: Error while trying to update: ascii
Sep-09 11:12:24 INFO CP Server Thread-5 :: Extracting file /home/michiel/.sickbeard/sb-update/sb-update.tar
Sep-09 11:12:21 INFO CP Server Thread-5 :: Downloading update from 'https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch/tarball/dutch-tpb'
Sep-09 11:12:21 INFO CP Server Thread-5 :: Creating update folder /home/michiel/.sickbeard/sb-update before extracting
Sep-09 11:12:21 INFO CP Server Thread-5 :: Clearing out update folder /home/michiel/.sickbeard/sb-update before extracting

Folder meerdere malen leeggegooid maar blijf dit krijgen. Heb ik nog nooit eerder gehad, heel raar dit :(
Heb het zelfde probleem en verwijderen update folder etc hadden bij mij ook geen resultaat. Tcviper: inmiddels opgelost aan jouw kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 17:03
Ik heb headphones op een windows systeem geinstalleerd.

In de tussentijd heb ik een aantal zaken opgeschoond.
Bij de eerste keer toevoegen van mijn libary was er een optie "mark all albums as wanted"
Door aanpassingen wil ik deze opnieuw aanvinken.

Echter ik kan deze optie in de meest recente versie van headphones niet meer terug vinden.
Via google word ik ook niks wijzer.

Kan iemand mij vertellen of deze optie er nog is, en zo ja waar ik deze kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 13:54
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 09:45:
[...]

Heb het zelfde probleem en verwijderen update folder etc hadden bij mij ook geen resultaat. Tcviper: inmiddels opgelost aan jouw kant?
Ja allang opgelost, gewoon ff de sickbeard dir weggegooid (had data in andere dir staan) en met git opnieuw binnentrekken, en voila werkt meteen :)

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 12:13
Ik denk dat mijn probleem bij NZGGet ligt. Geen enkele release wil 'heel' binnenkomen. Ik keek net in de log en het volgende staat na het downloaden van elke film:

Repair failed for blabla.2013.1080p.Bluray.X264-BARC0DE.cp(tt0882977)/blabla 720p Bluray DD5.1 x264-EbP: not enough par-blocks, 21 block(s) needed, but 0 block(s) available

En dat dus elke keer als ie probeert te repareren. Blijkbaar download die dus geen par2 set. Terwijl dit wel in de settings staat. Enig idee iemand? Ik ben al 10x door de settings gelopen maar zie nergens wat geks staan wat met repareren / downloaden van parsets te maken heeft.

Als ik dezelfde nzb inlaadt in bijvoorbeeld Alt.binz dan zitten er wel parsets bij. (nzbget staat op de nas)

Iemand enig idee? Wellicht zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 11% gewijzigd door spokje op 15-09-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Ik hoop dat ik in deze topic wat advies kan vinden. Nu ik sabnzbd, sickbeard en Couchpatato werkend heb gekregen op mijn laptop om te testen wil ik naar een volgende stap.

Ik wil een nas aanschaffen om mijn media bibliotheek te vergroten. Aan een nas wil ik maximaal 300 euro besteden. Ik heb er een aantal gevonden. Maar ik ben bang bang als ik sabnzbd, sickbeard en Couchpatat erop installeer, dat de nas veel op 100% cpu zal draaien? dat hij tijdens het downloaden traag streamt naar mijn media speler?

ik heb nagedacht over een apple mini pc om sabnzbd, sickbeard en Couchpatato te draaien, maar dat wordt toch te duur. om alles op via me laptop te draaien lijkt me ook niet wat, aangezien ik mijn laptop veel op reis neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterLBP
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25
manii schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:04:
Ik hoop dat ik in deze topic wat advies kan vinden. Nu ik sabnzbd, sickbeard en Couchpatato werkend heb gekregen op mijn laptop om te testen wil ik naar een volgende stap.

Ik wil een nas aanschaffen om mijn media bibliotheek te vergroten. Aan een nas wil ik maximaal 300 euro besteden. Ik heb er een aantal gevonden. Maar ik ben bang bang als ik sabnzbd, sickbeard en Couchpatat erop installeer, dat de nas veel op 100% cpu zal draaien? dat hij tijdens het downloaden traag streamt naar mijn media speler?

ik heb nagedacht over een apple mini pc om sabnzbd, sickbeard en Couchpatato te draaien, maar dat wordt toch te duur. om alles op via me laptop te draaien lijkt me ook niet wat, aangezien ik mijn laptop veel op reis neem.
Ik heb zelf een server gebouwd door allerlei oude computers die naasten weg zouden gooien tot één bruikbare computer te verbouwen. Zelfs deze bak draait met Sick Beard, Sabnzbd, CouchPotato, HTPC Manager en wat andere filesharing services op 0.01 load in idle. Je NAS zal geen performance issues hebben lijkt me.

Wat streamen betreft is mijn eigen ervaring ook goed. Ik kan met 12MB/s downloaden terwijl ik tegelijkertijd een 1080p film stream naar m'n RPi.

Als mijn kreupele bij elkaar geschraapte zooitje het kan, moet een nas van 300€ het wel kunnen lijkt me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Hallo,

Ik wil binnenkort mijn PC weer is herinstalleren, maar ik zou graag willen weten of ik dan al mijn settings en watchlists van CP en SB kan backuppen? Heb het nu allemaal goed draaiend en zou makkelijk zijn als ik het zo weer terug kon zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
MisterLBP schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:27:
[...]

Ik heb zelf een server gebouwd door allerlei oude computers die naasten weg zouden gooien tot één bruikbare computer te verbouwen. Zelfs deze bak draait met Sick Beard, Sabnzbd, CouchPotato, HTPC Manager en wat andere filesharing services op 0.01 load in idle. Je NAS zal geen performance issues hebben lijkt me.

Wat streamen betreft is mijn eigen ervaring ook goed. Ik kan met 12MB/s downloaden terwijl ik tegelijkertijd een 1080p film stream naar m'n RPi.

Als mijn kreupele bij elkaar geschraapte zooitje het kan, moet een nas van 300€ het wel kunnen lijkt me :+
Ook niet met bestanden repareren/uitpakken etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:50
manii schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:04:

Mijn ouders en zusje hebben beide een QNAP-TS112 Turbo staan. Deze heb ik geconfigged met sab, sick en couch en trekt het prima om te streamen naar een mediaspeler. Deze nas heeft slechts 256 MB geheugen en draait het prima.

Meeste series komen toch snachts uit en worden dan door Sickbeard gedownload. Als jou budget 300 euro is kan je een heel wat meer krachtige nas halen.
Oulewappeur schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:44:
Hallo,

Ik wil binnenkort mijn PC weer is herinstalleren, maar ik zou graag willen weten of ik dan al mijn settings en watchlists van CP en SB kan backuppen? Heb het nu allemaal goed draaiend en zou makkelijk zijn als ik het zo weer terug kon zetten.
Elke applicatie heeft een profile, config of een db bestand die je backuppped. Dat opslaan en terugzetten na herinstallatie is voldoende.

[ Voor 54% gewijzigd door Senaxx op 16-09-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Eerste post sinds tijden (zegt wat over hoe het spul hier werkt) maar ik zie net in de Couchpotato lijst weer een film verschijnen die ik zowel niet gedownload heb als wil hebben (Taken).
Zoiets heb ik ook al eerder gehad, iemand enig idee hoe dat komt?

Oh, en iemand anders met een Qnap waarbij de services waaronder CP, SB en Sab bijzonder traag zijn geworden sinds de nieuwste firmware-update?

EDIT: firmware-update van de Qnap NAS dus...

[ Voor 6% gewijzigd door Piet91 op 16-09-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:29
Piet91 schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:51:
Eerste post sinds tijden (zegt wat over hoe het spul hier werkt) maar ik zie net in de Couchpotato lijst weer een film verschijnen die ik zowel niet gedownload heb als wil hebben (Taken).

Oh, en iemand anders met een Qnap waarbij de services waaronder CP, SB en Sab bijzonder traag zijn geworden sinds de nieuwste firmware-update?
Kan het zijn dat je bij setting--> automation hebt ingesteld dat CP automatisch films in je wantedlist plaatst? PRobeer eens te spelen met de requirements. Mss dat dit helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

Piet91 schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:51:

Couchpotato is sinds de laatste update juist 100x sneller geworden! Hij heeft wat queries herschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
perejoseph schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:45:
[...]

Kan het zijn dat je bij setting--> automation hebt ingesteld dat CP automatisch films in je wantedlist plaatst? PRobeer eens te spelen met de requirements. Mss dat dit helpt?
Nope, niets aangevinkt daar wat automatisch films zou moeten vragen.
Bovendien is mij dit nog maar een enkele keer eerder overkomen; en met die settings zou ik heel wat meer moeten binnenhalen.

Is ook niet dat de film gedownload wordt ofzo; hij staat gewoon tussen 'Manage'.

Maar ach, boeit verder ook niet; ik kijk nooit naar die lijst.
xost schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:54:
Couchpotato is sinds de laatste update juist 100x sneller geworden! Hij heeft wat queries herschreven :)
Nee, ligt aan de NAS. Sinds de nieuwe firmware (waarbij nu alles met menu's/pop-ups en weet ik veel wat nog meer werkt) is de NAS gewoon tergens langzaam in gebruik.
Al die menu's (file station, app center e.d.) starten als een pop-up op wat traag werkt en de laatste tijd zijn SB, CP en Sab ook erg langzaam in het openen van de webpagina.

Gelukkig hoef ik het niet veel te gebruiken; 't gaat allemaal automatisch op de films/series die ik handmatig wil/moet toevoegen na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:56
ik ben al heel lang aan het rommelen, maar toch nog maar een keer kijken of iemand hier weet waar het mis gaat.

Serries worden via sickbeard naar nzbget gestuurd om te downloaden, gaat prima en worden daarna ook netjes verplaatst naar de juiste map. Geen probleem. Alles wat via couchpatato binnen komt word ook netjes uitgepakt maar blijft in een extracted map staan en word dus niet verplaatst. Als ik ze uit de extracted map haal gaat hij ze alsnog wel post processen.

Weet iemand waar dit door komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 11:11
Zo vakantie zit er weer op, even bij lezen :P

Iemand die de TV branch van CP Server al geprobeerd heeft? Begint mijn inziens al ergens op te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Heya schumi, welcome back!

Nee nog niet geprobeerd, jij wel al? Zit nog steeds op sickbeard voor die dingen. Of is dat veel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Hoe kun je het makkelijkst van master naar tv switchen met git en je settings houden? welk commando?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tcviper schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:31:
Hoe kun je het makkelijkst van master naar tv switchen met git en je settings houden? welk commando?
Zou hem ernaast draaien, doe ik ook.
Als je Syno heb dan zwerft er paar pagina's terug een spk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Nee, op ubuntu hoe trek ik in 1x via git die specifieke branch binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
git clone -b tv https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer.git

Edit:
Heb zelf wel de neiging om SB even links te laten liggen en te zien wat CP TV Branch in "productie" doet.

[ Voor 46% gewijzigd door schumi2004 op 16-09-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ja ik hoop dat dat kan :P ga em ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tcviper schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:52:
Ja ik hoop dat dat kan :P ga em ff proberen.
Beter is dan zo

git clone -b tv https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer.git couchpotato-tv

of iets dergelijks, dan krijg je een andere folder genaamd couchpotato-tv anders plaatst ie het wellicht alsnog in main folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ik heb de normale ff deleted :P Dus begin ff schoon met tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Dat hele TV gedoe is toch nog niet echt geweldig geintegreerd of wel? zie nauwelijks opties daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tcviper schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:43:
Dat hele TV gedoe is toch nog niet echt geweldig geintegreerd of wel? zie nauwelijks opties daarvoor.
Je zou ook kunnen zeggen geen :P
Renaming bv (niet dat ik het gebruik) maar verder doet ie basic dingen wel (althans dat lijkt het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Zie geeneens hoe je je series dir kan toevoegen enzo, en een hoop is bugged, denk dat ik terug switch naar master (via manage gaat ie scannen maar stopt er mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tcviper schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:37:
Zie geeneens hoe je je series dir kan toevoegen enzo, en een hoop is bugged, denk dat ik terug switch naar master (via manage gaat ie scannen maar stopt er mee).
Daarom zei ik ernaast draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterLBP
Lol net ook gehad dat CouchPotato een random film download :p gelukkig geen pr0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Random? Heb je niet gewoon een of andere vunk aan staan voor films met minimale score op imdb oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
EJPostema schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:16:
Ik probeer XDM op dit moment te installeren, maar lijkt niet te lukken.
Git pull gedaan en daarna ``python XDM.py``

Doet dan wel zn ding, maar blijft hangen op±

XDM is in a state of '['booting']' please wait...
Stopping all tasks
###########
Migration: Running migrate function migrate_0_4_19
Migration: Updating all (wanted) elements, not recaching images. This will take a while...(it took 10 minutes on my machine)
Heb het afgelopen weekend een paar keer geprobeerd om voorelkaar te krijgen, maar om een een of andere reden blijft hij hierop hangen. Nu geen tijd meer voor, misschien later weer eens testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterLBP
Jpjedi schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:37:
Random? Heb je niet gewoon een of andere vunk aan staan voor films met minimale score op imdb oid?
Nope, nooit van gehoord en nooit aangevinkt.

Gelukkig wel een interessante documentaire nu ik de omschrijven heb gelezen. It's a keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
MisterLBP schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:33:
[...]

Nope, nooit van gehoord en nooit aangevinkt.

Gelukkig wel een interessante documentaire nu ik de omschrijven heb gelezen. It's a keeper.
Settings-> automation

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k210/Jedi05071977/null_zps0346124c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterLBP
Nope, staat allemaal uit. Stond ook niet tussen Wanted. Dus echt random.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hB05WPv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
schumi2004 schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:45:
git clone -b tv https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer.git

Edit:
Heb zelf wel de neiging om SB even links te laten liggen en te zien wat CP TV Branch in "productie" doet.
Zou je nog wel naar ons bovenstaande post-processing issue eens willen kijken als je tijd hebt en kan maken? :) Het gaat over de error melding van post-processing van SickBeard.

Ik heb gisteren ook even de CP TV branche geinstalleerd via custom sickbeard git op Synology en startte perfect, en ik kon ook een serie toevoegen maar zag deze nog niet terug op de wanted page, ondanks dat ik wel mooi een notice kreeg van elke episode die was toegevoegd. Dus ik denk dat hij nog verre van af is.

[ Voor 24% gewijzigd door Senaxx op 17-09-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 11:06

AzzKickah

06-CENSORED

Weet iemand misschien de oplossing voor het volgende.

Ik heb SickBeard geinstalleerd op dezelfde schijf als waarop hij download (een 500GB HD).
Heeft ruim een jaar vlekkeloos gewerkt.
Nu had ik afgelopen week een beetje gezeik met die HD (is een externe, kabeltje deed moeilijk dus hij disconnecte telkens. Is nu gefixt.).
Als ik nu SickBeard probeer op te starten, krijg ik een foutmelding en moet ik in het log kijken. Het log zegt:
Traceback (most recent call last):
File "SickBeard.py", line 354, in <module>
File "SickBeard.py", line 274, in main
File "sickbeard\__init__.pyo", line 713, in initialize
File "sickbeard\db.pyo", line 204, in upgradeDatabase
File "sickbeard\db.pyo", line 212, in _processUpgrade
File "sickbeard\databases\cache_db.pyo", line 24, in test
File "sickbeard\db.pyo", line 232, in hasTable
File "sickbeard\db.pyo", line 130, in action
sqlite3.OperationalError: disk I/O error
Disk I/O error. Dat lijkt mij gek, want de schijf doet het gewoon, ik kan in alle mappen bladeren, video streamen op een andere laptop, etc. Werkt gewoon perfect.

Kan ik iets in SickBeard resetten oid zodat hij het wel weer doet?
Of kan ik een nieuwere versie van SickBeard er gewoon overheen installeren zonder dat ie al mijn settings en ingestelde series kwijtraakt?

Dan nog even de verplichte vragen beantwoorden:
- Het draait op Windows Server 2008 R2 Enterprise
- Repository versie... geen idee wat hier bedoelt wordt. Gewoon standaard SickBeard draai ik.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-09 22:35

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Ik heb sinds een week een probleem met post-processing.
Heb de laatste updates van ThePirateBay Dutch Edition (dutch-tpb)

In SB log zie ik dit:
code:
1
2013-09-11 06:48:38.106336 POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: local variable 'cur_video_file_path' referenced before assignment

En als ik een manual postprocess doe op de download locatie van mijn DS DownloadStation krijg ik dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
400 Bad Request

Unexpected body parameters: dir

File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
    response.body = self.handler()
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
    self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 30, in __call__
    raise error
HTTPError: (400, 'Unexpected body parameters: dir')

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
niq schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:01:
Ik heb sinds een week een probleem met post-processing.
Heb de laatste updates van ThePirateBay Dutch Edition (dutch-tpb)

In SB log zie ik dit:
code:
1
2013-09-11 06:48:38.106336 POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: local variable 'cur_video_file_path' referenced before assignment

En als ik een manual postprocess doe op de download locatie van mijn DS DownloadStation krijg ik dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
400 Bad Request

Unexpected body parameters: dir

File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 30, in __call__
    raise error
HTTPError: (400, 'Unexpected body parameters: dir')

Iemand een idee?
Die HTTPError 400, is dezelfde die ik en nog een paar andere ook hebben zoals hier bovenstaand in topic. Ik denk dat we daarvoor op schumi2004 zijn aangewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Iemand enig idee wat dit inhoud? krijg dat sinds vandaag als CP iets download (overigens werkt het wel gewoon):

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
22:12:52|INFO    Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessMovie...
22:12:52|INFO    Loading config from /home/michiel/scripts/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg
22:12:52|INFO    Found movie id tt0443272 in name
22:12:52|ERROR   Could not parse database results to determine movie id for imdbid: tt0443272
  File "/home/michiel/scripts/nzbToMedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 60, in get_movie_info
    result = json.load(urlObj)
  File "/usr/lib/python2.7/json/__init__.py", line 278, in load
    **kw)
  File "/usr/lib/python2.7/json/__init__.py", line 326, in loads
    return _default_decoder.decode(s)
  File "/usr/lib/python2.7/json/decoder.py", line 366, in decode
    obj, end = self.raw_decode(s, idx=_w(s, 0).end())
  File "/usr/lib/python2.7/json/decoder.py", line 384, in raw_decode
    raise ValueError("No JSON object could be decoded")
ValueError: No JSON object could be decoded
22:12:52|INFO    Waiting for 120.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files
  File "/home/michiel/scripts/nzbToMedia/nzbToCouchPotato.py", line 220, in <module>
    result = autoProcessMovie.process(sys.argv[1], sys.argv[2], sys.argv[7], clientAgent)
  File "/home/michiel/scripts/nzbToMedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 262, in process
    result = json.load(urlObj)
  File "/usr/lib/python2.7/json/__init__.py", line 278, in load
    **kw)
  File "/usr/lib/python2.7/json/__init__.py", line 326, in loads
    return _default_decoder.decode(s)
  File "/usr/lib/python2.7/json/decoder.py", line 366, in decode
    obj, end = self.raw_decode(s, idx=_w(s, 0).end())
  File "/usr/lib/python2.7/json/decoder.py", line 384, in raw_decode
    raise ValueError("No JSON object could be decoded")
ValueError: No JSON object could be decoded

Update: hmm was een update git pull op nzbtomedia, kijken of dat het was.

• remcoXP
XDM Staat nu overigens ook in de synocommunity repo (beta)

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Ik zit al een paar dagen te spelen met xpenology in een vm.

Een ding is mij niet helemaal duidelijk, en kon er niets over vinden.

Als je alleen torrents download, heb je dan SABnzbd of nzbget nodig, als je Couchpotato en Sickbeard wil gebruiken voor het zoeken ?

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• G.Scholtens
  • Laatst online: 18-09 16:12
Vraagje, heb nu een htpc met een 2tb hdd erin waar alle films opstaan.
Nu gaat mijn htpc waarschijnlijk verkocht worden en maakt plaatst voor een nas met 2x 3TB.
Kan ik in CP een backup maken van mijn films en hier een wanted list van maken zodat ik deze later op mijn nas kan importeren?

De nas zal een Ds213j worden met ook CP.

De nas zal namelijk later aanschaft worden en de films zal ik dus later opnieuw moeten downloaden.
Series / Muziek vind ik nog niet zo erg, die heb ik nog wel op een andere pc staan.

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ome Ernst schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:36:
Ik zit al een paar dagen te spelen met xpenology in een vm.

Een ding is mij niet helemaal duidelijk, en kon er niets over vinden.

Als je alleen torrents download, heb je dan SABnzbd of nzbget nodig, als je Couchpotato en Sickbeard wil gebruiken voor het zoeken ?
Nee dit heb je dan niet nodig.

Sickbeard en CouchPotato zijn de torrent/nzb downloaders. Deze moeten naar een client die er wat mee kan, in geval van torrent vaak transmission (denk ik?) en voor nzb's sabnzbd/nzbget. Zolang je dus geen nzb's gebruikt heb je sabnzbd/nzbget ook niet nodig.

• AzzKickah
  • Laatst online: 19-09 11:06

AzzKickah

06-CENSORED

AzzKickah schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:37:
Weet iemand misschien de oplossing voor het volgende.

Ik heb SickBeard geinstalleerd op dezelfde schijf als waarop hij download (een 500GB HD).
Heeft ruim een jaar vlekkeloos gewerkt.
Nu had ik afgelopen week een beetje gezeik met die HD (is een externe, kabeltje deed moeilijk dus hij disconnecte telkens. Is nu gefixt.).
Als ik nu SickBeard probeer op te starten, krijg ik een foutmelding en moet ik in het log kijken. Het log zegt:

[...]

Disk I/O error. Dat lijkt mij gek, want de schijf doet het gewoon, ik kan in alle mappen bladeren, video streamen op een andere laptop, etc. Werkt gewoon perfect.

Kan ik iets in SickBeard resetten oid zodat hij het wel weer doet?
Of kan ik een nieuwere versie van SickBeard er gewoon overheen installeren zonder dat ie al mijn settings en ingestelde series kwijtraakt?

Dan nog even de verplichte vragen beantwoorden:
- Het draait op Windows Server 2008 R2 Enterprise
- Repository versie... geen idee wat hier bedoelt wordt. Gewoon standaard SickBeard draai ik.

Thanks!
Neubuddy? ;(

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

serhat schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:20:
[...]

Nee dit heb je dan niet nodig.

Sickbeard en CouchPotato zijn de torrent/nzb downloaders. Deze moeten naar een client die er wat mee kan, in geval van torrent vaak transmission (denk ik?) en voor nzb's sabnzbd/nzbget. Zolang je dus geen nzb's gebruikt heb je sabnzbd/nzbget ook niet nodig.
Duidelijk. Bedankt voor je snelle antwoord.
Downloadprogramma zal trouwens ¨Download Station¨ worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Ome Ernst op 19-09-2013 14:06 ]

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 15:47
Misschien helpt het om de database te herstellen. Mogelijk heeft sickbeard een backup staan en kun je die terugzetten. En anders kun je vrij eenvoudig een nieuwe database genereren door Sickbeard je bestaande series toe te laten voegen vanuit je series-map.

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
Wie kan mij helpen. Sinds vorige week opeens problemen met de versie van Schumi. Ik heb een aantal series die er al geruime tijd in staan en bij Breaking Bad heb ik alle afleveringen tot tweede helft van het 5e seizoen gedownload.

Nu is er het merkwaardige voorval: Sickbeard herkent mijn gedownloade series niet meer. Slechts een enkele aflevering vindt hij wel zoals 1 aflevering van GOT of de hele serie Africa van de BBC. Ik heb verder niets veranderd en heb geprobeerd om de series te verwijderen en opnieuw toe te voegen en zelfs heel sickbeard te verwijderen en opnieuw te installeren, maar hij blijft de series niet herkennen.

Hieronder enkele links voor screenshots en logs:

http://cl.ly/image/3V0A41142s1B

http://cl.ly/251N3B3Q051c

http://cl.ly/image/2j0R3V0M3v2Y

Wie kan mij uitleggen wat er verkeerd gaat en hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Mijn klomp is gebroken, ik ben zo zuur op het moment dat ik er aan zit te denken om de hele zooi van m'n nas te gooien. Heb werkelijk alle instellingen in NZBGet geprobeerd, maar blijf deze foutmelding houden voor elke serie / film die ik download die niet 100% compleet is:

"not enough par-blocks, x block(s) needed, but 0 block(s) available"

Wat onzin is, want de parsets staan netjes in de download dir en als ik handmatig quickpar er overheen gooi kan ik ze ook prima repareren. NZBget scant ook alle par2 files (ik zie ze voorbij komen bij het scannen) en toch doet ie er niets mee. Ik snap er niets meer van. Een google search levert ook zeer weinig op. Twee resultaten, waar ik verder ook niets mee kan.

Heeft iemand enig idee? Ik ben echt radeloos inmiddels :| iedereen is lekker aan het downloaden en bij mij wil hij nooit uitpakken omdat ie niet door de par2 check komt (behalve bij releases dus die 100% zijn, maar dat zijn er nooit zoveel, meeste is rond de 98/99% complete wat met een paar parretjes geen probleem zou moeten zijn)

:/

Edit: Het lijkt opgelost! Updaten naar een nieuwere versie lijkt de problemen op te lossen :F

[ Voor 4% gewijzigd door spokje op 21-09-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
spokje schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:03:
Mijn klomp is gebroken, ik ben zo zuur op het moment dat ik er aan zit te denken om de hele zooi van m'n nas te gooien. Heb werkelijk alle instellingen in NZBGet geprobeerd, maar blijf deze foutmelding houden voor elke serie / film die ik download die niet 100% compleet is:

Wat onzin is, want de parsets staan netjes in de download dir en als ik handmatig quickpar er overheen gooi kan ik ze ook prima repareren. NZBget scant ook alle par2 files (ik zie ze voorbij komen bij het scannen) en toch doet ie er niets mee. Ik snap er niets meer van. Een google search levert ook zeer weinig op. Twee resultaten, waar ik verder ook niets mee kan.

Heeft iemand enig idee? Ik ben echt radeloos inmiddels :| iedereen is lekker aan het downloaden en bij mij wil hij nooit uitpakken omdat ie niet door de par2 check komt (behalve bij releases dus die 100% zijn, maar dat zijn er nooit zoveel, meeste is rond de 98/99% complete wat met een paar parretjes geen probleem zou moeten zijn)

Geef nzbget hier op tweakers even een PM zou ik zeggen of misschien leest hij dit zelf al aangezien hij geregeld tweakers in de gaten houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
spokje schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:03:

Ik ben zelf weer al dan niet tijdelijk terug gegaan naar sabnzbd omdat ik ook regelmatig series niet compleet binnen kreeg. Zelfs een tijdelijk block account genomen om te testen. Met sabnzbd kwam de serie wel compleet binnen. Alleen zo jammer dat sabnzbd zo traag id met downloaden. 8 Mbit vs 25 Mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ik snap niet waarom mensen zo blijven proberen met dat nzbget terwijl sabnzbd gewoon perfekt werkt. Gebruik sab al jaren en heb nog nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tcviper schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 19:41:
Ik snap niet waarom mensen zo blijven proberen met dat nzbget terwijl sabnzbd gewoon perfekt werkt. Gebruik sab al jaren en heb nog nooit problemen gehad.
Omdat NZBget wat vriendelijker is voor bv een NAS qua resources ;)

Plus heb ik na wat stoeien in het begin 0,0 problemen meer ermee en zou ik bijna kunnen zeggen dat ik sneller ben met het configureren ervan als met SAB ;)

• spokje
Edit: Niet meer nodig, opgelost.

Updaten naar een nieuwe versie did the trick. Daar had ik iets eerder aan moeten denken...

[ Voor 146% gewijzigd door spokje op 21-09-2013 12:57 ]

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
hier ook maar eens navragen...
Ik gebruik al enkele jaren xbmc, couchpotato & sickbeard in combinatie met utorrents. Sinds kort ben ik meer en meer aan het overwegen om toch maar eens nieuwsgroepen te proberen.

Na hier en daar te lezen kom ik eigenlijk uit op 2 keuzes spotnet of sabnzbd, welke hiervan is het best aan te raden?

• tboheeren
  • Laatst online: 04-08 12:01
Even ter info: in het Computer Totaal magazine staat weer een volledige downloadgids. Alles wordt aangehaald (spotnet, sabnzbd, headphones, sickbeard, cp). Heb het hele artikel niet gelezen want heb em mooi laten liggen in de krantenwinkel. Damn idiots. Misschien moeten we eens een brief schrijven met ons allen om dit soort guides te stoppen :-)

[ Voor 13% gewijzigd door tboheeren op 21-09-2013 13:47 ]

Inventaris

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:58

Nicap

Tsssk....

tboheeren schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:47:
Even ter info: in het Computer Totaal magazine staat weer een volledige downloadgids. Alles wordt aangehaald (spotnet, sabnzbd, headphones, sickbeard, cp). Heb het hele artikel niet gelezen want heb em mooi laten liggen in de krantenwinkel. Damn idiots. Misschien moeten we eens een brief schrijven met ons allen om dit soort guides te stoppen :-)
Egoïst :o

Ik las hem ook gisteravond in de bieb. Mooie guide voor de beginner.

• tboheeren
  • Laatst online: 04-08 12:01
Nicap schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 15:29:
[...]

Egoïst :o

Ik las hem ook gisteravond in de bieb. Mooie guide voor de beginner.
Egoïst? Heeft er niets mee te maken. Het zijn deze guides voor het grote publiek die voor de takedowns hebben gezorgd. First rule of usenet, do not talk about usenet.

Inventaris

• EJPostema
Stampertjen schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:17:
hier ook maar eens navragen...
Ik gebruik al enkele jaren xbmc, couchpotato & sickbeard in combinatie met utorrents. Sinds kort ben ik meer en meer aan het overwegen om toch maar eens nieuwsgroepen te proberen.

Na hier en daar te lezen kom ik eigenlijk uit op 2 keuzes spotnet of sabnzbd, welke hiervan is het best aan te raden?
Spotnet en Sabnzbd zijn twee verschillende programma's. downloaden in combinatie van usenet in combinatie met sickbeard en couchpotato moet je doen met sabnzbd (of NZBget om een alternatief te geven)
Misschien nog ietsjes beter inlezen (begin @ topicstart) succes! ;)
tboheeren schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 16:17:
[...]

Egoïst? Heeft er niets mee te maken. Het zijn deze guides voor het grote publiek die voor de takedowns hebben gezorgd. First rule of usenet, do not talk about usenet.
Hier in Nederland is er helemaal niks gebeurd qua takedowns, dat gebeurd allemaal in Amerika. Die kijken echt niet naar zo'n blaadje ;) En zolang downloaden niet illegaal is mogen ze schrijven wat ze willen toch? Juist om dit soort guides worden deze bladen verkocht. Niks wat daaraan te doen is.

Overigens heb ik hier niks op tegen. Als ze er zo niet achter komen dan komen mensen er wel via andere wegen achter

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

EJPostema schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 18:33:
Spotnet en Sabnzbd zijn twee verschillende programma's.
Is niet geheel waar, omdat SABnzbd al heel lang integrated zit in Spotnet. Ja, het zijn aparte apps, maar toch ook weer niet dus. ;)

EDIT:
Ik zie dat ik HTTP 403 foutmeldingen krijg bij OpenNZB.net, anderen krijgen die niet, is er een manier waarop ik unbanned kan worden bij OpenNZB.net? :+

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 21-09-2013 20:08 ]

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 15:16
CptChaos schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 19:27:
[...]
Is niet geheel waar, omdat SABnzbd al heel lang integrated zit in Spotnet. Ja, het zijn aparte apps, maar toch ook weer niet dus. ;)
Dat bedoelt hij niet. Hij bedoelt dat Spotnet een allesomvattend programma is terwijl Sabnzbd alleen maar een downloader is.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:58

Nicap

Tsssk....

tboheeren schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 16:17:
[...]

Die guides doen helemaal niets. Wellicht iets meer uploaders, maar das een voordeel.
En ik weet niet waar je die rule vandaan haalt, maar dat heeft weinig te maken met usenet. Usenet bestaat al een tijdje en is een van de langstgediende als het gaat om downloads. En ik denk ook niet dat die op korte termijn gaat verdwijnen.

• Samplex
  • Laatst online: 23:33
\

[ Voor 100% gewijzigd door Samplex op 21-09-2013 22:29 ]

• serhat
schumi2004 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 19:45:
[...]

Omdat NZBget wat vriendelijker is voor bv een NAS qua resources ;)

Plus heb ik na wat stoeien in het begin 0,0 problemen meer ermee en zou ik bijna kunnen zeggen dat ik sneller ben met het configureren ervan als met SAB ;)
Nou, dat niet alleen.. ik draai het op een Quadcore server, dus te weinig resources mag geen probleem zijn.

nzbget is hoe een usenet client zou moeten werken. Ontwikkelaar in kwestie heeft erg goed nagedacht over hoe het allemaal onder de motorkap werkt. De interface is ook lekker clean en van deze tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door serhat op 21-09-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb al maanden dezelfde setup op mijn Synology 712+ met Sickbeard en SABnzbd, en dit werkt altijd prima. Afgelopen maandag liep alles zonder foutmeldingen, vanaf dinsdag gaat het mis. Ik heb handmatig niets geupdated, en ik kan niet vinden wat er nu mis gaat.

Bij het postprocessen geeft het script errors, met het eindresultaat dat de .mkv wel netjes op de goede plek staat, maar er blijft allemaal rotzooi achter in mijn temp downloadmap. Normaal schoont hij deze netjes op (vinkje staat ook aan in SB).

Wat is hier aan de hand?

Update: vannacht (23-09) 3 series gedownload, waarvan er 2 netjes processed zijn, en een uitviel met onderstaande errors
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
<h2>500 Internal Server Error</h2>

<p>The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.</p>

<pre id="traceback">Traceback (most recent call last):

File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond

File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__

File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__

return self.callable(*self.args, **self.kwargs)

File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 1511, in processEpisode

result = processTV.processDir(dir, nzbName)

File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/sickbeard/processTV.py", line 108, in processDir

process_result = processor.process()

File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/sickbeard/postProcessor.py", line 858, in process

notifiers.xbmc_notifier.update_library(ep_obj.show.name)

File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/sickbeard/notifiers/xbmc.py", line 496, in update_library

if not self._update_library_json(curHost, showName) and sickbeard.XBMC_UPDATE_FULL:

File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/sickbeard/notifiers/xbmc.py", line 390, in _update_library_json

shows = showsResponse["result"]["tvshows"]

KeyError: 'result'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
willem1509 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:25:
Wie kan mij helpen. Sinds vorige week opeens problemen met de versie van Schumi. Ik heb een aantal series die er al geruime tijd in staan en bij Breaking Bad heb ik alle afleveringen tot tweede helft van het 5e seizoen gedownload.

Nu is er het merkwaardige voorval: Sickbeard herkent mijn gedownloade series niet meer. Slechts een enkele aflevering vindt hij wel zoals 1 aflevering van GOT of de hele serie Africa van de BBC. Ik heb verder niets veranderd en heb geprobeerd om de series te verwijderen en opnieuw toe te voegen en zelfs heel sickbeard te verwijderen en opnieuw te installeren, maar hij blijft de series niet herkennen.

Hieronder enkele links voor screenshots en logs:

http://cl.ly/image/3V0A41142s1B

http://cl.ly/251N3B3Q051c

http://cl.ly/image/2j0R3V0M3v2Y

Wie kan mij uitleggen wat er verkeerd gaat en hoe ik dit kan oplossen?
Niemand heeft raad of uitleg? M'n hersenpannetje kraakt al heel de tijd, maar ik krijg het maar niet goed op de rit:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
willem1509 schreef op maandag 23 september 2013 @ 08:11:
[...]

Niemand heeft raad of uitleg? M'n hersenpannetje kraakt al heel de tijd, maar ik krijg het maar niet goed op de rit:S
als je de sickbeard.db eens verwijderd. en je de series eens opnieuw toevoegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Senaxx schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:06:
[...]

als je de sickbeard.db eens verwijderd. en je de series eens opnieuw toevoegt?
Geprobeerd, helaas geen resultaat. De map van sickbeard ook al eens verwijderd en het opnieuw geïnstalleerd en de series toegevoegd, maar helaas geen resultaat.. ik denk dat ik OSX gewoon maar opnieuw installeer. Wellicht dat dit helpt.

Schumi, welke fork is volgens jou het meest geschikt als ik met nieuwsgroepen download en Nederlandse en Engelse series volg. Ik heb nu TPB versie (https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch)

Wat is het verschil met de pistachitos?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 15:16
TPB is degene die je moet hebben ;)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Hij is wel beetje stuk maar door tijdgebrek en wat andere persoonlijke omstandigheden nog niet aan toegekomen het te verhelpen.

Ik hoop van de week er weer tijd aan te kunnen besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Stuk? Het enige wat ik nu op dit moment aan de hand heb is dat torrents mooi gedownload worden maar dat ze niet verplaatst/opgepakt worden opeens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tcviper schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:35:
Stuk? Het enige wat ik nu op dit moment aan de hand heb is dat torrents mooi gedownload worden maar dat ze niet verplaatst/opgepakt worden opeens.
Je kleine dingen lijken niet goed te functioneren plus moet ik nog eens een blik werpen op failed download stukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Misschien anders mergen met de TPB edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:35
Het antwoord zal ongetwijfeld simpel zijn, maar ik kan het niet vinden (zal wel niet goed zoeken). Ik heb SABnzbd en SickBeard draaien op mijn live book. Voorheen werkte alles prima maar na een power interuptie en nieuwe firmware heb ik alles opnieuw moeten installeren.
Dat is gelukt en SABnzbd dowload alles keurig wat SickBeard vindt, echter in SickBeard blijft het gevonden item op 'snatched' staan. Dit moet natuurlijk veranderen in iets als 'downloaded'. (zo was het voorheen ook)
Ik zie dat SABnzbd het geen hij download keurig in de map series zet maar hij maakt dan geen map voor de betreffende serie aan en zet de losse aflevering gewoon in de map series.
Hij moet dus een map aanmaken met de naam van de serie en daarin de afleveringen plaatsen. Ik doe dus iets fout maar wat en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Klinkt alsof je postprocessing niet aan hebt staan (SabToSickbeard). Ook zou ik je aanraden om sab de series weg te laten schrijven naar een tijdelijke map, waar de postprocessing het kan oppakken en doorsturen naar Sickbeard. Sickbeard zou dan uiteindelijk deze netjes in de goede serie map moeten zetten. (Ervan uitgaande dat je postprocessing wilt gebruiken)

[EDIT]
Haha, oeps. :P

[ Voor 3% gewijzigd door serhat op 24-09-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
serhat schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:49:
Ook zou ik je aanranden om sab de series weg te laten schrijven naar een tijdelijke map
Hou 't ff netjes, wil je? :9~ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:35
serhat schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:49:
Klinkt alsof je postprocessing niet aan hebt staan (SabToSickbeard). Ook zou ik je aanraden om sab de series weg te laten schrijven naar een tijdelijke map, waar de postprocessing het kan oppakken en doorsturen naar Sickbeard. Sickbeard zou dan uiteindelijk deze netjes in de goede serie map moeten zetten. (Ervan uitgaande dat je postprocessing wilt gebruiken)

[EDIT]
Haha, oeps. :P
sabtosickbeard staat aan, waarschijnlijk heb ik ergens een verkeerd pad ingevuld of juist een pad in gevuld daar waar het niet moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
chippie777 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:36:
[...]

sabtosickbeard staat aan, waarschijnlijk heb ik ergens een verkeerd pad ingevuld of juist een pad in gevuld daar waar het niet moet.
Ik heb al een tijdje SabNZBd niet meer gebruikt (misschien dat het recentelijk is veranderd), maar als de postprocessing wordt aangeroepen zou je hiervan de logging van moeten kunnen inzien als hij bij je historie komt te staan. Heb je daar de inhoud van? Misschien dat we daar wat uit kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Nou ik heb XDM dan eindelijk draaien en bij deze mijn (voorlopige bevindingen)

Op dit moment is er nog geen TV support (al wel in een branch, dus zal snel worden toegevoegd, maar heb die niet getest). Het is dus NOG geen volwaardig alternatief voor een SB + CP combinatie.
Voor mensen die ook films/boeken/muziek/games automatisch downloaden kunnen hiermee wel aan de slag.

Door het plugin systeem, kan dit een heel uitgebreid programma worden en er zijn al redelijk wat functies en het doet minimaal evenveel als een CP of een SB.

Een nadeel vind ik op dit moment de settings. Die zijn lang niet zo uitgebreid alsin CP voor het zoeken van films, bijvoorbeeld de kwaliteit etc etc. Volgens mij kan je dit wel uiteindelijk zo krijgen als je zelf wil, door de MovieQuality plugin meerdere keren in te zetten, maar echt overzichtelijk is het niet. Je kan dus de meeste plugins onder verschillende profielen meerdere malen opslaan en zo kom je er uiteindelijk wel.

De interface (al valt over smaak niet echt te twisten) vind ik erg strak, overzichtelijk en van deze tijd.
Het werkt alleen niet altijd even vlot, maargoed CP heeft hetzelfde zo af en toe.

Al met al doet XDM wat het moet doen. Er support voor usenet en torrents, er is postprocessing aanwezig (al is het erg minimaal).

Op dit moment gooi ik CP nog niet de deur uit. Maar XDM heeft zeker potentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
EJPostema schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 18:43:
Nou ik heb XDM dan eindelijk draaien en bij deze mijn (voorlopige bevindingen)

Op dit moment is er nog geen TV support (al wel in een branch, dus zal snel worden toegevoegd, maar heb die niet getest). Het is dus NOG geen volwaardig alternatief voor een SB + CP combinatie.
Voor mensen die ook films/boeken/muziek/games automatisch downloaden kunnen hiermee wel aan de slag.

Door het plugin systeem, kan dit een heel uitgebreid programma worden en er zijn al redelijk wat functies en het doet minimaal evenveel als een CP of een SB.

Een nadeel vind ik op dit moment de settings. Die zijn lang niet zo uitgebreid alsin CP voor het zoeken van films, bijvoorbeeld de kwaliteit etc etc. Volgens mij kan je dit wel uiteindelijk zo krijgen als je zelf wil, door de MovieQuality plugin meerdere keren in te zetten, maar echt overzichtelijk is het niet. Je kan dus de meeste plugins onder verschillende profielen meerdere malen opslaan en zo kom je er uiteindelijk wel.

De interface (al valt over smaak niet echt te twisten) vind ik erg strak, overzichtelijk en van deze tijd.
Het werkt alleen niet altijd even vlot, maargoed CP heeft hetzelfde zo af en toe.

Al met al doet XDM wat het moet doen. Er support voor usenet en torrents, er is postprocessing aanwezig (al is het erg minimaal).

Op dit moment gooi ik CP nog niet de deur uit. Maar XDM heeft zeker potentie
Deze ?

Edit:
Net even hier gekeken en ziet er idd niet verkeerd uit http://xdm.lad1337.de/
Lijkt een beetje op Maraschino qua plugin idee.
Waar ik benieuwd naar ben of het er al in zit of op de plannig staat voor het volgende: subs, failed download, renaming, notifications. Zeg maar gewoon alle features die CP en SB hebben :P
Kon niet goed vinden welke features het al wel en niet heeft :P

Nu even proberen er een package van te maken ;)

Edit:
Hoe zit het overigens met post-processing?
En dat (py)babel gebeuren vermeld in de readme?

[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 24-09-2013 20:25 ]

• EJPostema
Ja die idd.

Failed download handelingen zit erin, heb het niet getest dus weet niet of en hoe werkt. Notifications zit er net zo compleet in als in sb of cd. Renamer niet, voor de rest wel alles, maar een Renamer kan dus ingevoegd worden in het plugin systeem (misschien dat die al ergens bestaat).

Post processing is op dit moment gewoon het verplaatsen van het bestand, niks meer niks minder. Dus geen meta data, renamed ofzo.

Wat er in de planning zit weet ik niet... Maar volgens mij wel veel, daarnaast kan je die dus zelf maken als je iets mist.

• schumi2004
EJPostema schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:03:
Ja die idd.

Failed download handelingen zit erin, heb het niet getest dus weet niet of en hoe werkt. Notifications zit er net zo compleet in als in sb of cd. Renamer niet, voor de rest wel alles, maar een Renamer kan dus ingevoegd worden in het plugin systeem (misschien dat die al ergens bestaat).

Post processing is op dit moment gewoon het verplaatsen van het bestand, niks meer niks minder. Dus geen meta data, renamed ofzo.

Wat er in de planning zit weet ik niet... Maar volgens mij wel veel, daarnaast kan je die dus zelf maken als je iets mist.
Zit er niet helemaal bij met mijn hoofd denk ik, XDM zal uiteindelijk SB en CP in z'n geheel vervangen.
Moet even uitvogelen hoe de terug koppeling van NZBget naar XDM zal verlopen. Even een test opstellingen maken maar, ziet er idd veel belovend uit en ook rap in elkaar gezet als je kijkt naar de tijd die er in gestoken is in SB en CP vandaag de dag.

• remcoXP
True, voordeel is dat het ontzettend modulair is en dar er al heel veel bestaande coding is natuurlijk die geleend kan worden.

alleen is er nog een lange weg te gaan wil het zo mooi, snel en makkelijk zijn als couchpotato.
instellingen zijn nog niet zo transparant en duidelijk.
schumi2004 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:06:
[...]

Zit er niet helemaal bij met mijn hoofd denk ik, XDM zal uiteindelijk SB en CP in z'n geheel vervangen.
Moet even uitvogelen hoe de terug koppeling van NZBget naar XDM zal verlopen. Even een test opstellingen maken maar, ziet er idd veel belovend uit en ook rap in elkaar gezet als je kijkt naar de tijd die er in gestoken is in SB en CP vandaag de dag.

• ShadowBumble
  • Laatst online: 19:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Toch zal je snel tegen het feit aanlopen dat xdm een hoop "bloat"ware meeneemt tijdens installatie van de pakketen, hoe simpeler het is hoe meer je zal installeren, wij zullen hier misschien op letten maar uiteindelijk jan met de pet niet.

Voorlopig hou ik het lekker alleen bij SabNZB+ en Sickbeard van Schumi. Couchpotato gebruik ik al niet omdat het hier niet mogelijk is om specifiek te selecteren op andere audio tracks, bijvoorbeeld ik wil alleen disney films die NL gesproken zijn over dit ondersteunen voor de kids, maar mijn gewone films wil ik wel de mogelijkheid hebben om een nl subbed versie te hebben met english audio.

Althans niet mogelijk laat ik het anders zeggen ik heb het nooit voor elkaar gekregen dus nu gebruik ik gewoon spotweb daarvoor om dat relatief snel inzichtelijk te maken, dus niet automatisch zoals ik mijn series heb ingericht.

btw :

Schumi Anime ondersteuning zou lief zijn ;) dat ik specifiek voor een serie kan opgeven of het per torrent moet of per usenet :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• schumi2004
ShadowBumble schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:28:
[...]

Toch zal je snel tegen het feit aanlopen dat xdm een hoop "bloat"ware meeneemt tijdens installatie van de pakketen, hoe simpeler het is hoe meer je zal installeren, wij zullen hier misschien op letten maar uiteindelijk jan met de pet niet.

Voorlopig hou ik het lekker alleen bij SabNZB+ en Sickbeard van Schumi. Couchpotato gebruik ik al niet omdat het hier niet mogelijk is om specifiek te selecteren op andere audio tracks, bijvoorbeeld ik wil alleen disney films die NL gesproken zijn over dit ondersteunen voor de kids, maar mijn gewone films wil ik wel de mogelijkheid hebben om een nl subbed versie te hebben met english audio.

Althans niet mogelijk laat ik het anders zeggen ik heb het nooit voor elkaar gekregen dus nu gebruik ik gewoon spotweb daarvoor om dat relatief snel inzichtelijk te maken, dus niet automatisch zoals ik mijn series heb ingericht.

btw :

Schumi Anime ondersteuning zou lief zijn ;) dat ik specifiek voor een serie kan opgeven of het per torrent moet of per usenet :D
Hoe bedoel je dat bloatware? Wat ik gisteren gezien heb namelijk installed hij default namelijk helemaal niks en moet je zelf tijdens setup de modules kiezen.

Anime heb ik al eens naar gekeken in verleden en dat gaat hem (voorlopig iig) niet worden

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

schumi2004 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:32:
Hoe bedoel je dat bloatware? Wat ik gisteren gezien heb namelijk installed hij default namelijk helemaal niks en moet je zelf tijdens setup de modules kiezen.
Nee daarom stond "bloat"ware ook tussen "" ik doelde erop dat zo'n modulair systeem zeker voor onervaren gebruikers binnen notime een gedrocht van een systeem is, immer dit klinkt wel leuk, deze ook, ach laten we dat ook maar installen. Dat is wat je met zo'n systeem in de hand werkt.

Nu verplicht je mensen doordat het verschillende systemen zijn die wel een goede synergy hebben om nog enigzins na te denken over het hoe en wat.
Anime heb ik al eens naar gekeken in verleden en dat gaat hem (voorlopig iig) niet worden
Volledig begrijpelijk aangezien de nummering en dergelijke echt totaal anders is.

• serhat
ShadowBumble schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:36:
[...]
Volledig begrijpelijk aangezien de nummering en dergelijke echt totaal anders is.
Optimaal is anders, maar hiervoor draai ik specifiek de anime versie los ( https://github.com/lad1337/Sick-Beard ). Als in 2 verschillende Sickbeard's.. Laatste wordt ook niet meer geupdate, dus om dat in de huidige versies toe te voegen zou inderdaad best veel werk met zich mee brengen. Het werkt overigens nog wel gewoon.

• Samplex
  • Laatst online: 23:33
Hoe kan ik instellen dat Sickbeard Schumi versie de originele bestandsnaam behoud?

Auto rename met Season %0S/%RN past de SB de bestandsnaam nog steeds aan.

Update: Een keer SB herstart en nu werkt het 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Samplex op 25-09-2013 12:55 ]

• EJPostema
ShadowBumble schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:28:
[...]

btw :

Ben het hier niet helemaal mee eens. Jan met de Pet zal waarschijnlijk de helft van de plugins niet snappen en daarom niet installeren (of misschien installeren, maar niet activeren omdat hij de config niet snapt van die plugin).
Maar anyway, dat maakt voor ons niet uit toch. Wat iedereen met dat systeem doet moet hij of zij toch lekker zelf weten. Als het maar voor jezelf werkt.

En ik denk juist dat jij wel XDM zo kan instellen als je zelf wilt. Je kan namelijk verschillende profielen maken door een movie plugin twee keer in te zetten:
- één normale
- één voor disney.

tijdens het zoeken naar films selecteer je welke je wil
[...]

Volgens mij is er al een NZBget plugin. En idd er is in korte tijd veel progressie gemaakt met de ontwikkeling. Al heeft de ontwikkelaar het op dit moment erg druk

• schumi2004
remcoXP schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:17:
True, voordeel is dat het ontzettend modulair is en dar er al heel veel bestaande coding is natuurlijk die geleend kan worden.

alleen is er nog een lange weg te gaan wil het zo mooi, snel en makkelijk zijn als couchpotato.
instellingen zijn nog niet zo transparant en duidelijk.

[...]
Hoe meer ik met XDM speel hoe enthousiaster ik er van wordt.
Als nu die TV module snel gereleased wordt is ie voor basic gebruik wat mij betreft af :P

Edit:
Zie ook nu pas dat er al een package van bestond 8)7
Gisteren een verzoekje gedaan om er achter te komen dat deze al bestaat dus |:(

http://www.synocommunity.com/packages#xdm

[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 25-09-2013 13:07 ]

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

EJPostema schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:00:
Ben het hier niet helemaal mee eens. Jan met de Pet zal waarschijnlijk de helft van de plugins niet snappen en daarom niet installeren (of misschien installeren, maar niet activeren omdat hij de config niet snapt van die plugin).
Maar anyway, dat maakt voor ons niet uit toch. Wat iedereen met dat systeem doet moet hij of zij toch lekker zelf weten. Als het maar voor jezelf werkt.

En ik denk juist dat jij wel XDM zo kan instellen als je zelf wilt. Je kan namelijk verschillende profielen maken door een movie plugin twee keer in te zetten:
- één normale
- één voor disney.

tijdens het zoeken naar films selecteer je welke je wil
Goed punt.

Ik zal hem ook eens in een test omgeving optuigen en eens kijken wat het wel en niet kan

Verwijderd

Hallo,

ik Gebruik al een lange tijd XBMCbuntu met sabnzbd en sickbeard tpb edition van schumi.
iemand heeft alles voor mij geinstalleerd, maar ik kan er best een beetje de weg in vinden.
nou sinds een paar updates geleden haalde sickbeard dus nauwelijks tot geen serie afleveringen meer binnen. nou heb ik begrepen dat dit niet aan SB ligt.

Het grootste probleem is nou SAB. Daar lijkt iets niet goed te gaan met autoprocess. nou krijg ik deze melding bij elke episode die er gedownload word maar niet verwerkt:
Loading config from /home/xbmc/.sickbeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg
Opening URL: http://localhost:8081/home/postprocess/processEpisode?nzbName=Brickleberry.S02E04.HDTV.x264-EVOLVE.nzb&failed=0&quiet=1&dir=%2Fhome%2Fxbmc%2FDownloads%2Fcomplete%2FTV%2FBrickleberry.S02E04.HDTV.x264-EVOLVE

<html>

<head>

<title>404</title>

<script type="text/javascript" charset="utf-8">

<!--

location.href = "/"

//-->

</script>

</head>

<body>

<br/>

</body>

</html>

kan iemand mij hier alstjeblieft mee helpen? :(

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 15:13
Gisteren is het nieuwe seizoen van Person Of Interest begonnen. Sick Beard geeft echter aan dat de status van deze serie op "Ended" staat.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

nielsgaastra schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:34:
Gisteren is het nieuwe seizoen van Person Of Interest begonnen. Sick Beard geeft echter aan dat de status van deze serie op "Ended" staat.
Vreemd bij mij staat hij ( SB van Schumi ) gewoon op continuing en kreeg vanmorgen vroeg ook gewoon netjes in NMA de melding download started en download complete.

• RudolfR
Een 'Full Update' van de show forceren misschien?

Hier niet nodig gehad, en ik heb E01 wel binnen.

Verwijderd

Bij mij staat de serie op 'Continuing'. misschien met een rescan of force full update?

Verwijderd

Welke Plugin moet je installeren om XDM series te laten "downloaden"

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:44:
Welke Plugin moet je installeren om XDM series te laten "downloaden"
schumi2004 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:00:
Als nu die TV module snel gereleased wordt is ie voor basic gebruik wat mij betreft af :P
Die is er dus nog niet

• schumi2004
Ben ik het niet helemaal mee eens eerlijke gezegd

Merge branch 'feature/tv' into develop

Plus deze opmerking van Dennis zelf
First snatch on a TV show :)

XDM snatched a single episode and you can see the available stuff for each episode. For the quality setting i simply used the Movie Quality plugin (which i might rename). Technically you can assign each single episode / season a different setting. and of course the retry on failed is also working for episodes.
Misschien dat het ergens enabled kan worden?

Verwijderd

Heeft niemand een idee waarom mijn Sab die rare melding geeft met autoprocess? of word ik compleet genegeerd?

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

schumi2004 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:04:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens eerlijke gezegd

Merge branch 'feature/tv' into develop

Plus deze opmerking van Dennis zelf

[...]

Misschien dat het ergens enabled kan worden?
Uhm het zijn je eigen woorden ? Vermoedelijk heeft hij die commit gewoon nog niet gepushed dunno ik ging af van jouw post :d

Pagina: 1 ... 36 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]