[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.084 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Groot nadeel aan Sickbeard in het algemeen is dat afleveringen die snatched zijn altijd snatched blijven en nooit opnieuw gezocht worden. In principe zou een aflevering die snatched is na twee uur opnieuw bekeken moeten worden en wanneer er geen bestand gedownload is zou een nieuwe zoektocht naar een nieuw bestand gestart mogen worden.
Ook een van de redenen dat ik een torrent backup heb :+

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 14-05-2013 12:03 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:38
OnlyRinaldo schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:01:
[...]

Is het dan ook mogelijk dat sickbeard een seintje krijg? Zat gister klaar om GoT te kijken, alleen om er achter te komen dat die versleuteld was ;( . Moet je weer zo'n 5-6 minuut wachten op een aflevering :P .
http://qkme.me/3ue3kt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 15:05
Tsurany schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:03:
Groot nadeel aan Sickbeard in het algemeen is dat afleveringen die snatched zijn altijd snatched blijven en nooit opnieuw gezocht worden. In principe zou een aflevering die snatched is na twee uur opnieuw bekeken moeten worden en wanneer er geen bestand gedownload is zou een nieuwe zoektocht naar een nieuw bestand gestart mogen worden.
Ook een van de redenen dat ik een torrent backup heb :+
En als je de ´alpha dutch-tpb`versie met failed optie gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat zou een optie kunnen zijn, die variant nog niet geprobeerd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:32

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Daarnet leermomentje gehad. Ik heb subliminal en auto-sub draaien. Alleen vinden beide nauwelijks subs. Ik heb nu in Sickbeard het hernoemen van series uitgezet en ineens worden de subs wel gevonden

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03:16
Ik heb sinds kort Sickbeard en al z'n vriendjes op m'n NAS staan, nu heb ik een korte vraag. Soms staat in Sickbeard een nieuwe aflevering op 'snatched'. Als ik dan in SABNZBD kijk is de aflevering in kwestie helemaal niet gedownload, zoals vannacht bijvoorbeeld de nieuwste Defiance en Revolution. Ook niet 'failed', maar er staat gewoon helemaal niets van die aflevering in SAB.

Wat wil dat 'snatched' dan precies zeggen? Ik dacht dat het heeft geprobeerd om een NZB te pushen naar SAB, maar als daar in SAB helemaal geen geschiedenis van te vinden is..hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:44
mkleinman schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:37:
Daarnet leermomentje gehad. Ik heb subliminal en auto-sub draaien. Alleen vinden beide nauwelijks subs. Ik heb nu in Sickbeard het hernoemen van series uitgezet en ineens worden de subs wel gevonden
Toch grappig om te zien dat men er zelf achterkomt dat het NIET renamen van de files een VEEL betere optie is om bijbehorende subs te zoeken dan MET renamen aan.
Heb het al zo vaak geroepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
schumi2004 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:49:
[...]

Toch grappig om te zien dat men er zelf achterkomt dat het NIET renamen van de files een VEEL betere optie is om bijbehorende subs te zoeken dan MET renamen aan.
Heb het al zo vaak geroepen :P
Werkt hier anders prima. Slechts 1x een aflevering van gekke mannen gehad die niet de juist ondertitel (ondertitel begon gelijk, terwijl je een voorstukje had) had gekregen. De Engelse ondertitel was wel prima, dus ik gok een fout van bierdopje. Verwijdert en de nieuwe was wel correct. Ondertussen al zo'n 200 afleveringen gedownload.

Gebruik zelf: "serie naam - S0xE0X - aflevering naam - kwaliteit"
Code staat in een eerder post van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 15:05
Freakster86 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:55:
[...]
Gebruik zelf: "serie naam - S0xE0X - aflevering naam - kwaliteit"
Code staat in een eerder post van mij.
ik gebruik hier:
Season 02/S02E03 - Ep Name - Show.Name.HD.TV-RLSGROUP.ext
Season %0S/S%0SE%0E - %EN - %S.N.%Q.N-%RG

Werkt ook perfect met het vinden van subtitles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:35
Net voor het eerst maar eens met de schumi2004 sickbeard versie aan de gang gegaan. Ik wist niet dat die zo'n hele nieuwe interface had. Vindt hem iets te beperkt in de max breedte van 960px (al mijn schermen zijn 1920 breed) en dus dat in de css aangepast met nog wat meer kleine aanpassingen als spacings en boldness. Maar ik moet zeggen dat het er leuk uitziet.

Ik wil het eens gaan testen i.c.m. de torrents optie die er in gebouwd zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Ik gebruik in SAB , serie sorteren, deze renaming:
S01E05 Seizoensmap
%sn/Season %s/%sn.S%0sE%0e.%en.%ext
Serie Naam\Season 1\Serie Naam.S01E05.Episode Naam [DTS].avi
Met het sabtoSickBeard.py

Ik laat SAB postprocessen en niet SickBeard

Heb daarvoor eerst uitgepuzzeld hoe Bierdopje de meeste subs renamed en daar dan mijn renaming op aangepast. Ik gebruik Autosub en tot nu toe geen enkele gemist.
Mocht hij geen subs vinden dan is er misschien iets met de ID(namemapping) in Autosub, Vul je die goed in dan vindt hij de betreffende sub voor ide serie is mijn ervaring.

Als je al series hebt met subs kun je ze in skip show invullen dat hij voor die geen sub hoeft te zoeken . Scheelt ook weer API calls

[ Voor 3% gewijzigd door Sepp14 op 14-05-2013 14:36 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Sepp14 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:35:

Als je al series hebt met subs kun je ze in skip show invullen dat hij voor die geen sub hoeft te zoeken . Scheelt ook weer API calls
Thanks. Ik heb het intussen anders opgelost door de gerenamede bestanden opnieuw te renamen. Autosub kwam net weer langs en ziet nu veel meer info. Ook subliminal vind nu alle subs, alleen die laatste download ze vrolijk maar renamed ze niet waardoor het nog een zoekpuzzel is.

Auto-sub it is! :)

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 21:38
mkleinman schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:37:
Ha, daar had ik ook laatst last van :P Je kunt ook gebruik maken van de optie:
%RN

Rename is dan als volgt (juiste release naam);
Show.Name.S02E03.HDTV.XviD-RLSGROUP.ext

Bijvoorbeeld;
- Revolution.2012.S01E10.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv
- Revolution.2012.S01E01.HDTV.x264-LOL.mp4

Ondertitels worden dan altijd gevonden. Ik heb het nooit getest met rename uitgeschakeld, if it ain't broke, don't fix it. :9

[ Voor 23% gewijzigd door EN-IS op 14-05-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
EN-IS schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:23:
[...]

Ha, daar had ik ook laatst last van :P Je kunt ook gebruik maken van de optie:
%RN

Rename is dan als volgt (juiste release naam);
Show.Name.S02E03.HDTV.XviD-RLSGROUP.ext

Bijvoorbeeld;
- Revolution.2012.S01E10.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv
- Revolution.2012.S01E01.HDTV.x264-LOL.mp4

Ondertitels worden dan altijd gevonden. Ik heb het nooit getest met rename uitgeschakeld, if it ain't broke, don't fix it. :9
is dat niet gewoon de standaard scene-release naam? :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Magic schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:44:
is dat niet gewoon de standaard scene-release naam? :P
Yups, dat zeg ik toch :P

Als ik het goed heb gezien/begrepen uit mijn eigen installatie, als SickBeard een release pakt, en de bestandsnaam is bijvoorbeeld "rel443242.Revo.0110" hij deze verandert naar de juiste scene-release naam. Daarom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
EN-IS schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:19:
[...]

Als ik het goed heb gezien/begrepen uit mijn eigen installatie, als SickBeard een release pakt, en de bestandsnaam is bijvoorbeeld "rel443242.Revo.0110" hij deze verandert naar de juiste scene-release naam. Daarom :)
Dat voorbeeld wordt dus niet opgenomen door het postprocess script :)
Sickbeard moet minimaal een herkenbare serienaam, seizoennummer, aflevering nummer en video extentie hebben voordat deze opgepakt wordt door het postprocess script.

Het is voor het overzicht misschien mooier dat alle afleveringen het zelfde heten, maar op zich voegt het hernoemen weinig toe

[ Voor 9% gewijzigd door cypher21 op 14-05-2013 16:26 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:38
EN-IS schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:19:
[...]

De .rar en .nzb bestanden hebben regelmatig een aparte naam om aan notice and takedowns te ontkomen.
Vooral als je SB/CP laat zoeken op sites waar de content door users wordt gepost (bijvoorbeeld TPB of spotnet/web)
Maar als je ze uitpakt zit daar gewoon de releasenaam.mkv ofzo in.

Aangezien het renamen pas gebeurt na het uitpakken, ziet het renamescript die rare namen helemaal niet.

[ Voor 7% gewijzigd door RocketKoen op 14-05-2013 17:20 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
RocketKoen schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:19:
[...]

De .rar en .nzb bestanden hebben regelmatig een aparte naam om aan notice and takedowns te ontkomen.
Vooral als je SB/CP laat zoeken op sites waar de content door users wordt gepost (bijvoorbeeld TPB of spotnet/web)
Maar als je ze uitpakt zit daar gewoon de releasenaam.mkv ofzo in.

Aangezien het renamen pas gebeurt na het uitpakken, ziet het renamescript die rare namen helemaal niet.
Ah kijk, dat verklaart een hoop :) Dank voor de uitleg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 00:41
ShadowBumble schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:37:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoon midgetspy versie draai ( de Originele dus ) en ben ook wel benieuwt wat de Schumi2004 versie "anders" doet. Misschien is het handig om in de TS de forks en een korte beschrijving met wat er verschillend is te noemen. ( Of iemand het hieronder eens zou willen toelichten. )
Cloud schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:30:

[...]

Ik zie Schumi2004 regelmatig voorbijkomen op Github, wist niet dat hij een geheel eigen fork onderhield. Maar dutch branch, is dat echt Nederlandstalig of is dat gewoon een branch gemaakt door een Nederlander? :P Zal eens kijken of ik de pr ook makkelijk aan hem aan kan bieden.

[...]
Schumi2004 ontwikkeld de dutch branch van Sick Beard. Dutch branch houd in dat deze versie van Sick Beard ook Nederlandstalige series ondersteund, welke de midgetspy branche niet doet. Verder zitten er nog een aantal extratjes in tov andere branches (bijv. subtitle search). Daarnaast update Schumi2004 regelmatig zijn code, sneller dan andere branches. Toegegeven: daardoor gaat er wel eens wat stuk, maar de meeste zaken worden ook weer snel gerepareerd. Ik zou zeggen: clone deze branch eens en test hem zelf :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik zal schumi eens vragen hoe en wat :) Er zijn anderen met ook goed onderhouden forks namelijk (mr-orange, Tolstyak) en Nederlandstalige series hebben niet echt mijn interesse :p Maar goed misschien valt er inderdaad wel aan bij te dragen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Cloud schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:17:
Ik zal schumi eens vragen hoe en wat :) Er zijn anderen met ook goed onderhouden forks namelijk (mr-orange, Tolstyak) en Nederlandstalige series hebben niet echt mijn interesse :p Maar goed misschien valt er inderdaad wel aan bij te dragen.
Ja ik ben blij verast door de Schumi sickbeard fork. Ben alleen niet helemaal content met de layout. (veel wit, en rare bold en grote lettertypes. Maar dat is natuurlijk aan te passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muncher schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:00:
[...]

[...]

Schumi2004 ontwikkeld de dutch branch van Sick Beard. Dutch branch houd in dat deze versie van Sick Beard ook Nederlandstalige series ondersteund, welke de midgetspy branche niet doet. Verder zitten er nog een aantal extratjes in tov andere branches (bijv. subtitle search). Daarnaast update Schumi2004 regelmatig zijn code, sneller dan andere branches. Toegegeven: daardoor gaat er wel eens wat stuk, maar de meeste zaken worden ook weer snel gerepareerd. Ik zou zeggen: clone deze branch eens en test hem zelf :*)
Groote voordeel van schumi zijn fork van mr-orange zijn sickbeard is dat failed download handeling erin zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Schumi zijn fork is gebaseerd op mr-orange zijn fork? Oke dat is wel handig om te weten. Op één of andere manier geeft Github dat niet aan bij Schumi zijn fork. Misschien omdat het een fork van een fork is? :P

edit:
Ah ik zie nu dat het er tekstueel bij staat, inderdaad mr-orange :)

Wat is verder het verschil t.o.v. mr-orange? Alleen de ondersteuning voor Nederlandstalige series? Want dan is het misschien praktischer voor me om te gaan bijdragen aan mr-orange (als hij ook vlot zaken oppakt). Dan komt het daarna wel terecht bij schumi zijn fork.

[ Voor 31% gewijzigd door Cloud op 14-05-2013 19:55 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Haha ben ik gek of kan ik nergens meer de seizoensfolders renamen?
Ik moest vanwege een Syno dingetje even alles opnieuw installeren.
Toen heb ik SB even laten rescannen en renamen, heeft die alle episodes uit de seizoensfolders gehaald en in 1 map geknald...

Het was dus
Breaking Bad/Seizoen 4/S04E01.mkv, maar nu is het gewoon Breaking Bad/S04E01.mkv geworden.
Nogal irritant.

Maar ik kan het dus nergens meer vinden? Waar pas ik dit aan? Bij Post-Processing vind ik enkel het renamen van episodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

SemperFidelis schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 20:09:
[...]
Maar ik kan het dus nergens meer vinden? Waar pas ik dit aan? Bij Post-Processing vind ik enkel het renamen van episodes.
Je kunt de seizoens folder toch opnemen in het rename-pattern dat je gebruikt? :) Dat is voor zover ik weet de enige manier waarop je dat automatisch kunt doen.

edit:
Ik heb ook het vage idee dat het ooit anders was trouwens; dus misschien is dat inderdaad wel zo :)

[ Voor 12% gewijzigd door Cloud op 14-05-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
O wow dat hebben ze samengevoegd. Ik zat al te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 18:24
Zonder wat te hebben veranderd start CP op mijn Synology niet meer op.
Ik krijg de melding "Kon de pakket service niet uitvoeren". Hoe kan ik dit oplossen, of tenminste eerst een backup maken van mijn CP database voordat ik ga herinstalleren?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Cloud schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:53:
Schumi zijn fork is gebaseerd op mr-orange zijn fork? Oke dat is wel handig om te weten. Op één of andere manier geeft Github dat niet aan bij Schumi zijn fork. Misschien omdat het een fork van een fork is? :P

edit:
Ah ik zie nu dat het er tekstueel bij staat, inderdaad mr-orange :)

Wat is verder het verschil t.o.v. mr-orange? Alleen de ondersteuning voor Nederlandstalige series? Want dan is het misschien praktischer voor me om te gaan bijdragen aan mr-orange (als hij ook vlot zaken oppakt). Dan komt het daarna wel terecht bij schumi zijn fork.
Komt omdat ik destijds een eigen repo opgezet heb en op die manier geforked heb, github kan het niet fixen.
Kan wel een nieuwe fork maken welke ik al gedaan heb maar dan zouden we moeten gaan switchen en wil dat risico niet nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Notoriousss schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:18:
[...]
Oh hoe heb je dat geconfigureerd dan met je Harmony? Daar ben ik wel benieuwd naar?
Als het goed is heb je op je harmony een media center-achtig apparaat toegevoegd. Als je dus dat apparaat in een 'activiteit' hebt zitten, heb je bij de extra toetsen (display) waarschijnlijk ook een optie 'Subtitle'. Althans dat is zo bij de mijne :)

In XBMC heb ik een keymap toegevoegd, waarmee ik die binnenkomende toets aan een eigen actie koppel:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
<keymap>
  <FullscreenVideo>
    <remote>
      <subtitle>RunScript(script.xbmc.subtitles)</subtitle>
    </remote>
  </FullscreenVideo>  
</keymap>

Dit sla je op in remote.xml in de map keymaps (in elk geval, daar staat het bij mijn OpenELEC distributie). Even rebooten en klaar is kees :)

schumi2004 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 21:18:
[...]
Komt omdat ik destijds een eigen repo opgezet heb en op die manier geforked heb, github kan het niet fixen.
Had al zoiets verwacht :)

[ Voor 12% gewijzigd door Cloud op 14-05-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:54
SemperFidelis schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 20:09:
Haha ben ik gek of kan ik nergens meer de seizoensfolders renamen?
Ik moest vanwege een Syno dingetje even alles opnieuw installeren.
Toen heb ik SB even laten rescannen en renamen, heeft die alle episodes uit de seizoensfolders gehaald en in 1 map geknald...

Het was dus
Breaking Bad/Seizoen 4/S04E01.mkv, maar nu is het gewoon Breaking Bad/S04E01.mkv geworden.
Nogal irritant.

Optie "flatten folders" uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Laatst online: 28-06 19:48
Cloud schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:23:
[...]

Als het goed is heb je op je harmony een media center-achtig apparaat toegevoegd. Als je dus dat apparaat in een 'activiteit' hebt zitten, heb je bij de extra toetsen (display) waarschijnlijk ook een optie 'Subtitle'. Althans dat is zo bij de mijne :)

In XBMC heb ik een keymap toegevoegd, waarmee ik die binnenkomende toets aan een eigen actie koppel:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
<keymap>
  <FullscreenVideo>
    <remote>
      <subtitle>RunScript(script.xbmc.subtitles)</subtitle>
    </remote>
  </FullscreenVideo>  
</keymap>

Dit sla je op in remote.xml in de map keymaps (in elk geval, daar staat het bij mijn OpenELEC distributie). Even rebooten en klaar is kees :)

[...]

Had al zoiets verwacht :)
Ah thanks! Ik gebruik mijn Harmony inderdaad al met mijn XBMC, meteen even dat knopje toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 21:29
Ik heb sinds een paar dagen een probleem als ik manueel postprocessing doe en aanvink dat de download gefailed is. Ik krijg dan volgende foutmelding. De map zou zogezegd niet aanwezig zijn, maar dat was ze wel :s. Voor de rest werkt Sickbeard perfect en snatched hij gewoon een andere release.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

Traceback (most recent call last):
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
    response.body = self.handler()
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
    self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
    return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 2119, in processEpisode
    result = processTV.processDir(dirName, nzbName, failed=failed)
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/processTV.py", line 107, in processDir
    files = ek.ek(os.listdir, dirName)
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/encodingKludge.py", line 62, in ek
    result = func(*[callPeopleStupid(x) if type(x) in (str, unicode) else x for x in args], **kwargs)
OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/volume1/downloads/incomplete/episodeX'

Is het ook niet de bedoeling dat sabtosickbeard doorgeeft aan Sickbeard wanneer een download failed is. Volgens mij is het niet de bedoeling dat ik telkens elke failed download manueel moet laten verwerken door sickbeard. Als een download gelukt is, werkt alles perfect.
Verder vroeg ik het mij ook af of het niet mogelijk is om in één keer meerdere downloads als failed aan te duiden (ivm met het sabtosickbeard "probleem").

[ Voor 13% gewijzigd door perejoseph op 15-05-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb momenteel Sickbeard en Couchpatato geinstalleerd... maar ik kom er nog niet helemaal uit.

1. Sickbeard
Ik heb de instellingen ingevoerd, lijkt goed te zijn. Ik heb al mijn series ingevoerd. Hij heeft gekeken wat ik wel en niet heb... maar nu: hoe kan ik aangeven dat ik een aantal episodes nog wil hebben? Ik heb nu aangegeven dat ik (bijvoorbeeld) seizoen 2 op "wanted" zet... maar er gebeurd niets.
Hoe kan ik Sickbeard triggeren om alle wanted gemarkeerde episodes te laten downloaden?

2. Couchpatato
Is er een mogelijkheid een searchprovider toe te voegen, zoals dat in Sickbeard mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
iAmRenzo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:57:
Ik heb momenteel Sickbeard en Couchpatato geinstalleerd... maar ik kom er nog niet helemaal uit.

1. Sickbeard
Ik heb de instellingen ingevoerd, lijkt goed te zijn. Ik heb al mijn series ingevoerd. Hij heeft gekeken wat ik wel en niet heb... maar nu: hoe kan ik aangeven dat ik een aantal episodes nog wil hebben? Ik heb nu aangegeven dat ik (bijvoorbeeld) seizoen 2 op "wanted" zet... maar er gebeurd niets.
Hoe kan ik Sickbeard triggeren om alle wanted gemarkeerde episodes te laten downloaden?

2. Couchpatato
Is er een mogelijkheid een searchprovider toe te voegen, zoals dat in Sickbeard mogelijk is?
1: Als je de zoekproviders goed hebt ingesteld, gebeurd dit automatisch na het toevoegen van een serie of items die op wanted gezet worden

2: ja, kijk maar goed in de instellingen :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher

1. Sickbeard

2. Couchpatato
1. Wat staat er in je logfile?
2. Dat kan, optie heet Newznab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 18:51

mvds

Totally awesome!

1. Sickbeard

2. Couchpatato
Staat de status "Wanted" ook achter de afleveringen?

Je moet dus aanvinken welke je wilt hebben, dan op de knop drukken naast de status drop down list met als selectie "Wanted" en dan zou je de status van de aflevering van "Snatched", "Skipped", "Ignored" of wat dan ook weer terug naar "Wanted" moeten zien gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
van D schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 20:49:
Zonder wat te hebben veranderd start CP op mijn Synology niet meer op.
Ik krijg de melding "Kon de pakket service niet uitvoeren". Hoe kan ik dit oplossen, of tenminste eerst een backup maken van mijn CP database voordat ik ga herinstalleren?

Alvast bedankt.
Package downloaden en opnieuw eroverheen installeren.
Note: Had je eigenlijk hier moeten stellen, willen de mods graag ;) )
Het ging een hele poos goed wat updaten betreft maar tegenwoordig is het weer huilen met de pet op, heb auto update daarom ook uit gezet en wil alleen de meldingen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Laatst online: 11:10
Is het ook mogelijk dat sickbeard meerdere directory's verspreid over meerdere schijven kan inzien zodat hij ook daar afleveringen met betere kwaliteit kan overschrijven? (initial/archive quality)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 18:24
schumi2004 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:42:
[...]

Package downloaden en opnieuw eroverheen installeren.
Note: Had je eigenlijk hier moeten stellen, willen de mods graag ;) )
Het ging een hele poos goed wat updaten betreft maar tegenwoordig is het weer huilen met de pet op, heb auto update daarom ook uit gezet en wil alleen de meldingen ontvangen.
Klopt my bad. Heb hem inmiddels weer draaiend, dank voor je reactie :) .
Hij draait nu ook (ineens) als een zonnetje. Het was inderdaad de laatste tijd maar afwachten of de updates positieve verandering brachten, heb auto update ook maar disabled :/

[ Voor 32% gewijzigd door van D op 15-05-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Laatst online: 16-06-2024
Een paar dagen sickbeard getest op mijn eigen laptop (Dell XPS17) en draait perfect. Nu heb ik een klein systeempje gebouwd op basis van een oude thinkpad laptop (512mb geheugen, zegt genoeg neem ik aan :P) met Windows XP 32 bit, maar op één of andere manier krijg ik sickbeard niet gestart. Krijg een melding dat de configuratie niet goed is en dat ik het programma opnieuw moet installeren.
SabNZBd werkt wel als een zonnetje, hier heb ik al verschillende dingen mee gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 14:44
Bartjezz schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:16:
Een paar dagen sickbeard getest op mijn eigen laptop (Dell XPS17) en draait perfect. Nu heb ik een klein systeempje gebouwd op basis van een oude thinkpad laptop (512mb geheugen, zegt genoeg neem ik aan :P) met Windows XP 32 bit, maar op één of andere manier krijg ik sickbeard niet gestart. Krijg een melding dat de configuratie niet goed is en dat ik het programma opnieuw moet installeren.
SabNZBd werkt wel als een zonnetje, hier heb ik al verschillende dingen mee gedownload.
Lijkt me niet dat het geheugen een issue is, aangezien ik sickbeard ook op een NAS heb gedraaid die maar 256 MB geheugen en 266MHz sparc CPU had, was wel traag, maar het werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Newznab... tja, dat had ik zelf niet kunnen vinden. Nu is't ingesteld.

Ik heb een serie opnieuw als wanted gemarkeerd. Langzaam druppelden ze in SABNZBd. Er is ondertussen ook al 1 episode klaar... in SickBeard staan ze overigens nu allemaal weer op wanted, want:
code:
1
2013-05-15 14:13:58.186319 SEARCHQUEUE-BACKLOG-259063 :: Unable to connect to SAB: socket error

Laten we hopen dat die connectie weer goed komt... neem aan dat CP de gedownloade episodes ziet, herkend en moved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Reinder83 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:19:
[...]

Lijkt me niet dat het geheugen een issue is, aangezien ik sickbeard ook op een NAS heb gedraaid die maar 256 MB geheugen en 266MHz sparc CPU had, was wel traag, maar het werkte.
Je kan een Windows XP machine met 512 MB geheugen niet vergelijken met een Linux systeem met 512MB hoor ;) Linux is wat dat betreft altijd vele malen zuiniger met resources dan Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

iAmRenzo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:56:
Newznab... tja, dat had ik zelf niet kunnen vinden. Nu is't ingesteld.

Ik heb een serie opnieuw als wanted gemarkeerd. Langzaam druppelden ze in SABNZBd. Er is ondertussen ook al 1 episode klaar... in SickBeard staan ze overigens nu allemaal weer op wanted, want:
code:
1
2013-05-15 14:13:58.186319 SEARCHQUEUE-BACKLOG-259063 :: Unable to connect to SAB: socket error

Laten we hopen dat die connectie weer goed komt... neem aan dat CP de gedownloade episodes ziet, herkend en moved.
Socket error is volgens mij niet iets wat automatisch opgelost word. Heb je gecheckt dat het ip en poort waarmee geprobeerd word te connecten klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
mvds schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:02:
[...]

Je kan een Windows XP machine met 512 MB geheugen niet vergelijken met een Linux systeem met 512MB hoor ;) Linux is wat dat betreft altijd vele malen zuiniger met resources dan Windows.
Ik hoor een ondertoon dat ik beter Linux kan draaien? Helaas heb ik daar totaal geen kaas van gegeten, dus dat gaat het niet worden. Ik kan dan beter vanaf mijn laptop de nzbtjes uit Sickbeard naar de "downloadlaptop" sturen.
Als iemand wel een oplossing heeft: graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Bartjezz schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:07:
[...]

Ik hoor een ondertoon dat ik beter Linux kan draaien? Helaas heb ik daar totaal geen kaas van gegeten, dus dat gaat het niet worden. Ik kan dan beter vanaf mijn laptop de nzbtjes uit Sickbeard naar de "downloadlaptop" sturen.
Je hebt netjes overal de laatste Windows builds van gepakt?
En je hebt dus twee verschillende PC's? Een met SAB en de andere met SickBeard? Dan denk ik dat je je firewall niet hebt geconfigureerd om verkeer naar SAB door te laten. En je moet SAB laten luisteren op ip 0.0.0.0 dat wil zeggen dat alle ip's mogen connecten. Standaard staat ie op 127.0.01 volgens mij (alleen de lokale PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
Ik wil graag Sickbeard op dat traag geval laten draaien, die nzbtjes overgooien naar dat ding werkt al, daar heb ik geen hulp meer bij nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

mvds schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:04:
[...]

Socket error is volgens mij niet iets wat automatisch opgelost word. Heb je gecheckt dat het ip en poort waarmee geprobeerd word te connecten klopt?
In de settings is de connectiontest goed...

De downloads komen alleen maar in de download map van sabnzbd... zelfs die van CouchPatato... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Ik heb toch de schumi2004/mr-orange versie weer verwijderd helaas. Vindt het goed dat ze nieuwe functionaliteit inbouwen en een nieuwe "user-interface" proberen te bouwen maar ik kan niet echt overweg met de nieuwe interface. Vindt hem niet echt fijn werken en er uit zien. Zeker helaas niet voor schermen met grote resoluties. Dus helaas maar weer terug naar de standaard versie :(

Misschien maar eens kijken of ik die standaard user interface kan voorzien de nieuwe functionaliteit.

[ Voor 12% gewijzigd door Senaxx op 15-05-2013 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik krijg nu de volgende meldingen in SB (schumi2004) via Womble's en Usenet Crawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Freakster86 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:46:
Ik krijg nu de volgende meldingen in SB (schumi2004) via Womble's en Usenet Crawler

[...]
Die heb ik ook in de TPB editie.... En als ik die versie wil updaten zie ik dit verschijnen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
  File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
  File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
  File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
  File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/sickbeard/webserve.py", line 2834, in update
    updated = sickbeard.versionCheckScheduler.action.update() #@UndefinedVariable
  File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/sickbeard/versionChecker.py", line 105, in update
    return self.updater.update()
  File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/sickbeard/versionChecker.py", line 473, in update
    f.write(data.read())
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/socket.py", line 351, in read
    data = self._sock.recv(rbufsize)
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 561, in read
    s = self.fp.read(amt)
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/socket.py", line 380, in read
    data = self._sock.recv(left)
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/ssl.py", line 241, in recv
    return self.read(buflen)
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/ssl.py", line 160, in read
    return self._sslobj.read(len)
SSLError: The read operation timed out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon
  • Laatst online: 14-08 07:51

Mon

Ik heb ook de SB schumi variant maar eens geprobeerd. Config & db van 'plain' SB gekopieerd maar nu krijg ik de melding dat config.ini niet gelezen kam worden. Deze bestaan en de SB user heeft rw rechten.
What gives?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Senaxx schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:35:
Ik heb toch de schumi2004/mr-orange versie weer verwijderd helaas. Vindt het goed dat ze nieuwe functionaliteit inbouwen en een nieuwe "user-interface" proberen te bouwen maar ik kan niet echt overweg met de nieuwe interface. Vindt hem niet echt fijn werken en er uit zien. Zeker helaas niet voor schermen met grote resoluties. Dus helaas maar weer terug naar de standaard versie :(

Misschien maar eens kijken of ik die standaard user interface kan voorzien de nieuwe functionaliteit.
Ik heb de originele er ook nog naast maar als het je voornamelijk om failed downoad handling te doen is dan die van Tolstyak proberen, wil je uitgebreide torrent support dan die van mr-orange met de voor jouw niet werkbare interface.
Freakster86 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:46:

[...]
Welke provider is dit?

@mvds
Das niet mijn fork zo te zien ?

[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 15-05-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Sunny Usenet

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
2013-05-14 00:50:32.729477 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Womble's Index URL: http://nzb.isasecret.com/rss/?sec=TV-x264&fr=false
2013-05-15 14:50:13.842500 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Womble's Index URL: http://nzb.isasecret.com/rss/?sec=TV-x264&fr=false
2013-05-15 15:50:11.004222 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Womble's Index URL: http://nzb.isasecret.com/rss/?sec=TV-x264&fr=false
2013-05-15 16:50:14.599846 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Womble's Index URL: http://nzb.isasecret.com/rss/?sec=TV-x264&fr=false
2013-05-15 16:50:48.569639 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Usenet-Crawler URL: http://www.usenet-crawler.com/api?apikey=XXXXXXXXX003c41da45b459b06fb117c&t=tvsearch&cat=5040%2C5030%2C5020%2C5050
2013-05-15 17:50:13.472708 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Womble's Index URL: http://nzb.isasecret.com/rss/?sec=TV-x264&fr=false
2013-05-15 18:50:09.795446 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Womble's Index URL: http://nzb.isasecret.com/rss/?sec=TV-x264&fr=false
2013-05-15 19:50:14.590512 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Womble's Index URL: http://nzb.isasecret.com/rss/?sec=TV-x264&fr=false
2013-05-15 20:50:59.138261 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading nzbmatrix.eu URL: http://nzb-matrix.eu/api?apikey=XXXXXXXXb9bf943f30bf897e41e023f5a&t=tvsearch&cat=5040%2C5030%2C5020%2C5050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
schumi2004 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:03:
[...]

Ik heb de originele er ook nog naast maar als het je voornamelijk om failed downoad handling te doen is dan die van Tolstyak proberen, wil je uitgebreide torrent support dan die van mr-orange met de voor jouw niet werkbare interface.
Mhoaw niet werkbaar... is misschien beetje sterk uitgedrukt. Maar Ik houd van minimalistische simpele interfaces. En voor mij gevoel lijkt het net of er nu een "comic sans" sausje er overheen is gegooid ;) Desalniettemin functionaliteit is top! En vindt dan ook top dat je hier de tijd en moeite hebt in gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
Bartjezz schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:07:
[...]

Wat is de exacte foutmelding?

M.b.t. Linux: je zou dit even kunnen uittesten door een VM met Ubuntu te maken op je hoofdmachine om te kijken of je e.e.a. kan configueren. Ik zou het zeker proberen, gezien de enigzins verouderde hardewaren :P .

[ Voor 20% gewijzigd door Muncher op 16-05-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

schumi2004 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:03:
[...]
@mvds
Das niet mijn fork zo te zien ?
Nope, dat is de mr-orange versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxit
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Sinds kort probeer ik HTPC-Manager een beetje onder de aandacht te brengen. Software om het beheer van programma's als Sickbeard, Sabnzbd, Couchpotato en Xbmc te combineren in één webinterface. Volgens mij is een oude versie wel eens op Got tersprake gekomen.

Iemand het al eens geprobeerd, of tips/verbeteringen?

http://htpc.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

t2c schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:36:
Sinds kort probeer ik HTPC-Manager een beetje onder de aandacht te brengen. Software om het beheer van programma's als Sickbeard, Sabnzbd, Couchpotato en Xbmc te combineren in één webinterface. Volgens mij is een oude versie wel eens op Got tersprake gekomen.

Grote verbetering, toevoegen van NZBGet :) Verder leuk initiatief, ga het eens proberen, maar ja, ik gebruik wel NZBGet (en met mij nog veel meer mensen) dus dat stukje (sabnzbd) is voor mij niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Laatst online: 28-06 19:48

Ligt het aan mij of werkt de site niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:33
Dat ligt aan jou.

Interessant project. Ik heb nu Maraschino en dat heeft vergelijkbare functionaliteit.
Maar ik gebruik Maraschino eigenlijk nauwelijks.

Maar het ziet er goed uit, wil ik wel 'ns proberen.

Is lekker snel op te zetten, ziet er leuk uit.
Heb sickbeard achter een reverse proxy en dat is lastig in te stellen, geloof ik.
Ik krijg voor CP nogal veel films in m'n wanted overzicht; ook films die ik al heb...
Heb ook het idee dat de datadir= optie niet zoveel doet.
Kan nergens logging vinden, dus dat maakt het debuggen wat lastig.

Blijf het zeker in de gaten houden, het heeft potentie.

[ Voor 49% gewijzigd door RudolfR op 16-05-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxit
  • Niet online
RudolfR schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:19:
Heb sickbeard achter een reverse proxy en dat is lastig in te stellen, geloof ik.
Daar is al een pull request voor, komt waarschijnlijk binnenkort.
Voor nu kan je bij sickbeard port je rev proxy invullen dus poort: 80/sickbeard. Zo doe ik het zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:27
Build 500 heeft mijn Big Bang Theory probleem opgelost, finally :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004

Heb in het verleden een poging willen doen hier een Syno package van te maken maar is er niet van gekomen.
Ook viel de interface toen iets of wat tegen maar zal het nog eens proberen en zien hoe het er nu uit ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:12

Heb zeker interesse, echter krijg ik het nog niet aan de praat binnen Windows 7 x64... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:35
Alles werkt nu top bij mij, trekt al mijn series automagisch binnen.
Echter ben ik nu een probleem tegen gekomen.
De serie Awkward. staat nu bij mij automatische downloads.
Hij zegt nu dat deze serie geen new episodes heeft de komende tijd, maar vandaag is episode 6 nog uitgekomen. Zijn er anderen die dit bij de series Awkward. hebben of andere series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Zinloos1 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:03:
Alles werkt nu top bij mij, trekt al mijn series automagisch binnen.
Echter ben ik nu een probleem tegen gekomen.
De serie Awkward. staat nu bij mij automatische downloads.
Hij zegt nu dat deze serie geen new episodes heeft de komende tijd, maar vandaag is episode 6 nog uitgekomen. Zijn er anderen die dit bij de series Awkward. hebben of andere series?
Wat zegt TheTVDB ?
Staat er goed op zie ik niet.

Misschien de serie een forced update geven.

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 16-05-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:35
schumi2004 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:28:
[...]

Wat zegt TheTVDB ?
Staat er goed op zie ik niet.

Misschien de serie een forced update geven.
Ohja, dat werkt!
Bedankt!
Kan je ook alle series in één keer force updaten?

[ Voor 9% gewijzigd door Zinloos1 op 16-05-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 13:38

Kijk, dit zocht ik nou al een tijdje. Had het eventjes draaien op m'n Synology, maar nu doetie t niet meer. Dit heeft zeker potentie, van het weekend maar is verder mee stoeien.
NZBget support zou wel fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxit
  • Niet online
Voor een aantal van de eerder genoemde aandachtspunten heb ik meteen issues aangemaakt op github: https://github.com/styxit/HTPC-Manager/issues?state=open
Ik gebruik zelf (nog) geen NzbGet dus ik zal eerst even in de api moeten duiken daarvoor.

Daarnaast zijn er ook nog dingen als installatie instructies en faq die op de website er bij moeten.
http://htpc.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx

Net geprobeerd, maar geen soelaas helaas.

Een git clone gedaan, en daarna proberen te draaien met python Htcp.py maar lijkt wel of hij niet start? Ik krijg in ieder geval geen enkele output of iets dergelijks. Wat is de default port waar hij op start? want ik zie ook geen config o.i.d

Nog een keer opnieuw gecloned en met --debug gedraait, en zag dat hij startte op 8085. En draait goed. Wel 1 bug met couchpotato. Hij laat bij wanted ook de films zien die je in je "manage" lijst hebt staan. Dus niet alleen de films die wanted zijn.

met --debug loopt hij perfect, maar met --daemon krijg ik een error 500 :(

[ Voor 28% gewijzigd door Senaxx op 17-05-2013 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
@t2c
Het ziet er aardig uit maar met wat onderscheid HTPC-manager zich van Maraschino?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Die heeft ook al geen NZBGet ondersteuning. Toch jammer aangezien die aardig in populariteit begint te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:19
schumi2004 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:19:
@t2c
Het ziet er aardig uit maar met wat onderscheid HTPC-manager zich van Maraschino?
Vroeg ik me ook al af, maar vind persoonlijk de interface wel een stuk beter dan die van Maraschino. Die raakt nog al snel chaotisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
mvds schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:26:
Die heeft ook al geen NZBGet ondersteuning. Toch jammer aangezien die aardig in populariteit begint te winnen.
Heeft wel degelijk NZBget ondersteuning!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgbox.com/adzMNXHu.jpg
Slurpie schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:34:
[...]

Vroeg ik me ook al af, maar vind persoonlijk de interface wel een stuk beter dan die van Maraschino. Die raakt nog al snel chaotisch.
Ja dat idee had ik ook daarom er maar voor gekozen wat minder widgets/modules op blad te hebben :P

[ Voor 36% gewijzigd door schumi2004 op 17-05-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:19
schumi2004 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:11:
Ja dat idee had ik ook daarom er maar voor gekozen wat minder widgets/modules op blad te hebben :P
Ja maar die modules gaan nog al hard, je hebt er toch 4 nodig: Xbmc, Couchpotato, Sickbeard, SabNZB en het ziet er niet echt uit als een beheer tool. Meer een als een portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Ik heb met subliminal en auto-sub een probleem. Voor diverse series worden er wel subs gedownload maar die kloppen vaak van geen kant. Voor 1 serie zelfs haalde hij voor elke episode dezelfde srt op.

Ik rename de series verder niet. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:41
in Autosub aanvinken bij config:
Minmatchscore: - Source en - Releasegroup
MinmatchscoreRSS: - Source en - Releasegroup

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:29
Ik heb laatst op mijn ubuntu server sabnzbd geinstalleerd. Nu krijg ik tegenwoordig erg vaak CRC errors op downloads. Als ik dezelfde download download op mijn PC bijvoorbeeld heb ik deze CRC error niet bij het uitpakken. Enig idee waardoor dit kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Brak geheugen.. handmatig de multithreaded versie van par gecompileerd/geinstalleerd (had ik toen gedaan).. etc..

Kan door vrij veel dingen komen. Handigste is.. downloaden op de server.. bestanden overzetten op je desktop en dan laten checken.. Als het dan op je desktop goed gaat, maar op ubuntu niet, weet je dat het hoogstwaarschijnlijk aan par2 en/of je geheugen ligt (en dus geen netwerkprobleem of sab probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:29
Ik gebruik inderdaad wel de multithreaded versie van par2. Zal deze is gaan verwijderen en dan nog maals proberen.

edit: hoe verwijder ik die multicore versie en krijg ik de originele par2 terug? 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Omisys op 17-05-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:07
Is er ook een manier om net als AutoSub, ondertitels automatisch te downloaden voor films? Zag in dit topic wel even sublimal voorbij komen, maar nog niet geprobeerd. Ik gebruik CouchPotato om films te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

CouchPotato Server kan ook subtitles downloaden voor films :) Even bij de renamer instellingen (dacht ik) kijken. Zou kunnen dat het een geavanceerde instelling is. AutoSub kan het in elk geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
Muncher schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:14:
[...]

Wat is de exacte foutmelding?

M.b.t. Linux: je zou dit even kunnen uittesten door een VM met Ubuntu te maken op je hoofdmachine om te kijken of je e.e.a. kan configueren. Ik zou het zeker proberen, gezien de enigzins verouderde hardewaren :P .
Allereerst, excuses voor de al eeuwenoude quote :P
De exacte foutmelding: De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem oplossen.

Er valt toch helemaal niets te installeren?? Ik heb ook al met adminrechten geprobeerd, en de compatibiliteitsmodus al eens verzet, maar niets werkt...

Edit: het moet onder Windows XP Professional 32 bit met SP3 komen te draaien...
Virusscanner is Eset 6.xx.

[ Voor 6% gewijzigd door Bartjezz op 17-05-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Cloud schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:01:
CouchPotato Server kan ook subtitles downloaden voor films :) Even bij de renamer instellingen (dacht ik) kijken. Zou kunnen dat het een geavanceerde instelling is. AutoSub kan het in elk geval niet.
Klopt, valt onder de metadata die CP kan downloaden. Voordeel is ook dat wanneer je dat laat doen door CP dat ie dan ook op de oude bestandsnaam zoekt, dus incl juiste groep enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:07
Bedankt, dat had ik al aanstaan. Maar het viel me op dat hij bijv. bij 21 Jump Street geen NL ondertitels erbij plaatste. Maar als dit de beste optie is, dan is het handmatig downloaden van die paar films geen probleem :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
iMick schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:24:
Is er ook een manier om net als AutoSub, ondertitels automatisch te downloaden voor films? Zag in dit topic wel even sublimal voorbij komen, maar nog niet geprobeerd. Ik gebruik CouchPotato om films te downloaden.
Autosub heeft alleen ondersteuning voor series :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Of gewoon een eigen spotweb installatie als newznab gebruiken, en dan Q.o.Q of SRT als hogere score geven O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Laatst online: 11:10
perejoseph schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:11:
Ik heb sinds een paar dagen een probleem als ik manueel postprocessing doe en aanvink dat de download gefailed is. Ik krijg dan volgende foutmelding. De map zou zogezegd niet aanwezig zijn, maar dat was ze wel :s. Voor de rest werkt Sickbeard perfect en snatched hij gewoon een andere release.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 2119, in processEpisode
    result = processTV.processDir(dirName, nzbName, failed=failed)
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/processTV.py", line 107, in processDir
    files = ek.ek(os.listdir, dirName)
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/encodingKludge.py", line 62, in ek
    result = func(*[callPeopleStupid(x) if type(x) in (str, unicode) else x for x in args], **kwargs)
OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/volume1/downloads/incomplete/episodeX'

Is het ook niet de bedoeling dat sabtosickbeard doorgeeft aan Sickbeard wanneer een download failed is. Volgens mij is het niet de bedoeling dat ik telkens elke failed download manueel moet laten verwerken door sickbeard. Als een download gelukt is, werkt alles perfect.
Verder vroeg ik het mij ook af of het niet mogelijk is om in één keer meerdere downloads als failed aan te duiden (ivm met het sabtosickbeard "probleem").
Ik heb ook dit zelfde probleem, heb een groot aantal series die niet postprocessen (ook niet handmatig) en dan deze melding geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Lennart_1337 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:48:
[...]

Ik heb ook dit zelfde probleem, heb een groot aantal series die niet postprocessen (ook niet handmatig) en dan deze melding geeft.
Welke branch draaien jullie?
En hoe process je manual ?

Iets anders.
Kom er net achter dat torrents als backup leuk is maar je show names gaan helemaal naar zijn grootje.
Ben ik toch genoodzaakt renaming te gaan gebruiken.
Heb even naar de formats van subs etc gezien om toch de hoogst mogelijk hit rate te hebben voor subs en deze leek mij het beste
code:
1
Season %0S/%s.n.s%0se%0E.%q.n-%rg

Wordt:
code:
1
2
3
4
5
Sample:
Season 02/show.name.s02e03.hd.tv-rlsgroup.ext

Multi-EP sample:
Season 02/show.name.s02e03e04e05.hd.tv-rlsgroup.ext

Maar nu vraag ik me af wat er gebeurt zodra er een proper gedownload wordt?
Met behoud van originele filenaam was dit niet zo moeilijk maar hoe gaat dat als je custom renaming gebruikt.
Iemand ervaring hier mee?

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 17-05-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Seizoen %S/%SN - S%0SE%0E - %EN - %QN-%RG

Werkt hier super. Pas bij 1 aflevering een verkeerde sub, maar dat was een fout van bierdopje. Ondertussen al bijna 700 GB binnen gehengeld, dus reken maar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Freakster86 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:57:
Seizoen %S/%SN - S%0SE%0E - %EN - %QN-%RG

Werkt hier super. Pas bij 1 aflevering een verkeerde sub, maar dat was een fout van bierdopje. Ondertussen al bijna 700 GB binnen gehengeld, dus reken maar uit :)
Ben niet zo van episode naming en probeer zo dicht mogelijk bij het origineel te blijven om de kans op fouten te verkleinen.

Soms heb je wel eens groepen die dat wel doen , episode naming, maar dat is dan maar het risico die ik neem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Geen fouten hier, dus probeer het zou ik zeggen ;) Staat toch een stuk beter hoor in je map :P En ik denk dat je jezelf met -%RG genoeg indekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Ik gebruik in SAB , serie sorteren, deze renaming:
S01E05 Seizoensmap
%sn/Season %s/%sn.S%0sE%0e.%en.%ext
Serie Naam\Season 1\Serie Naam.S01E05.Episode Naam [DTS].avi
Met het sabtoSickBeard.py

Ik laat SAB postprocessen en niet SickBeard

Heb daarvoor eerst uitgepuzzeld hoe Bierdopje de meeste subs renamed en daar dan mijn renaming op aangepast. Ik gebruik Autosub en tot nu toe geen enkele gemist.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Is er iemand die niet mijn fork gebruikt maar echt op die van mr-orange draait en het volgende kan reproduceren?

https://github.com/mr-orange/Sick-Beard/issues/192

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 17-05-2013 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 21-09 11:10
Ik zit nog altijd met het vervelend probleem dat na mijn downloads, nzbget plots niets meer kan unrarren. Ik heb een synology ds412+

info Tue May 14 2013 23:59:26 Cleaning up download queue for *NAME*
info Tue May 14 2013 23:59:26 Post-process-script for *NAME* skipped
info Tue May 14 2013 23:59:26 Completed post-process-script for *NAME*
warning Tue May 14 2013 23:59:26 Post-Process: Unpack failed, exiting
info Tue May 14 2013 23:59:25 Post-Process: Post-processing script successfully started
info Tue May 14 2013 23:59:25 Executing post-process-script for *NAME*
error Tue May 14 2013 23:59:25 Unpack for *NAME* failed
error Tue May 14 2013 23:59:25 Unrar error code: 10
info Tue May 14 2013 23:59:25 Completed unpack for *NAME*
info Tue May 14 2013 23:59:24 Unpacking *NAME*

Niemand die hetzelfde probleem heeft gehad en kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:27
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: formatting pattern: %SN - %Sx%0E - %EN -> The Big Bang Theory - 6x24 - The Bon Voyage Reaction
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode has no release name, replacing it with a generic one: %SN - %Sx%0E - %EN
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: formatting pattern: %SN - %Sx%0E - %EN -> The Big Bang Theory - 6x24 - The Bon Voyage Reaction
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode has no release name, replacing it with a generic one: %SN - %Sx%0E - %EN
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: No result picked.
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Picking the best result out of []
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Ignoring result The.Big.Bang.Theory.S06E24.HDTV.x264-LOL because we don't want an episode that is SD TV
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: I know for sure I don't want this episode, saying no
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: any,best = [4, 16, 32, 64, 128, 256] [] and we are 1
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Checking if we want episode 6x24 at quality SD TV
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Using cached parse result for: The.Big.Bang.Theory.S06E24.HDTV.x264-LOL
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Ignoring result The Big Bang Theory S06E24 HDTV x264-elit3ge because we don't want an episode that is SD TV
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: I know for sure I don't want this episode, saying no
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: any,best = [4, 16, 32, 64, 128, 256] [] and we are 1
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Checking if we want episode 6x24 at quality SD TV
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Using cached parse result for: The Big Bang Theory S06E24 HDTV x264-elit3ge
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Ignoring result The.Big.Bang.Theory.S06E24.HDTV.x264-LOL because we don't want an episode that is SD TV
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Using cached parse result for: The.Big.Bang.Theory.S06E24.HDTV.x264-LOL
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Ignoring result The Big Bang Theory S06E24 HDTV x264-elit3ge because we don't want an episode that is SD TV
mei-18 12:00:34 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Using cached parse result for: The Big Bang Theory S06E24 HDTV x264-elit3ge
mei-18 12:00:33 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: nzbX search url: https://nzbx.co/api/sickbeard?completion=100&q=The.Big.Bang.Theory.6x24&age=500&limit=250&cat=tv-hd%7Ctv-sd
mei-18 12:00:33 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: nzbX search url: https://nzbx.co/api/sickbeard?completion=100&q=The.Big.Bang.Theory.S06E24&age=500&limit=250&cat=tv-hd%7Ctv-sd
mei-18 12:00:32 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: nzbX search url: https://nzbx.co/api/sickbeard?completion=100&q=TBBT.6x24&age=500&limit=250&cat=tv-hd%7Ctv-sd
mei-18 12:00:32 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: nzbX search url: https://nzbx.co/api/sickbeard?completion=100&q=TBBT.S06E24&age=500&limit=250&cat=tv-hd%7Ctv-sd

Op de een of andere manier wil hij geen TBBT in HD downloaden (Dimension). Als je handmatig zoekt op nzbX staat hij keurig in het lijstje, weliswaar niet in de categorie tv-hd of tv-sd (en sicbeard zoekt alleen in die categorie).

Hoe kan ik sickbeard zeggen dat hij in alle categorieen moet zoeken? kan ik ergens die search-url aanpassen?

edit: finally, usenet-crwalwer is de enige search provider die werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:50
Ik zit met een probleem in Sickbeard (de originele).

De laatste tijd is er schijnbaar iemand die releases online zet die password protected zijn. Ik wilde die invullen bij mijn ignore list, maar die kon ik nergens vinden in Sickbeard. in de config.ini stond echter wel een ignore list, dus heb ik het daar aan toegevoegd.

Echter, als ik dan mijn Sickbeard herstart, wordt mijn ignore list gereset, en haalt hij de password protected file opnieuw binnen. Hoe krijg ik die releaser blijvend in mijn Sickbeard ignore list?

Opgelost:
Sickbeard shutdown
Config file aanpassen
Sickbeard starten

[ Voor 7% gewijzigd door Tommiiee op 18-05-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 21-09 11:10
pina schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:08:
Ik zit nog altijd met het vervelend probleem dat na mijn downloads, nzbget plots niets meer kan unrarren. Ik heb een synology ds412+

info Tue May 14 2013 23:59:26 Cleaning up download queue for *NAME*
info Tue May 14 2013 23:59:26 Post-process-script for *NAME* skipped
info Tue May 14 2013 23:59:26 Completed post-process-script for *NAME*
warning Tue May 14 2013 23:59:26 Post-Process: Unpack failed, exiting
info Tue May 14 2013 23:59:25 Post-Process: Post-processing script successfully started
info Tue May 14 2013 23:59:25 Executing post-process-script for *NAME*
error Tue May 14 2013 23:59:25 Unpack for *NAME* failed
error Tue May 14 2013 23:59:25 Unrar error code: 10
info Tue May 14 2013 23:59:25 Completed unpack for *NAME*
info Tue May 14 2013 23:59:24 Unpacking *NAME*

Niemand die hetzelfde probleem heeft gehad en kunnen oplossen?
Ik heb de oplossing zelf nog verder gevonden: Category1.Name en Category1.DestDir mogen niet dezelfde naam hebben. Hoe stom het ook mag zijn, dat heeft het probleem opgelost

Dus niet:
Category1.Name: movies
Category1.DestDir: movies

Maar wel:
Category1.Name: filmkes
Category1.DestDir: movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een plugin/applicatie voor FreeNAS/FreeBSD die gewoon simpele MP3`s kan downloaden? dus een soort van Spotify/Limewire maar dan natuurlijk webbased.. lijkt me erg fijn om overal weer ik ook maar ben en een goed nummer hoor deze direct ff te downloaden
Pagina: 1 ... 23 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]