[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 101 Laatste
Acties:
  • 632.541 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
jokapo schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:12:
Ik heb het eindelijk voor elkaar zoals dat het hoort :-)

Nog 1 vraagje

Hoe kan ik in sickbeard instellen dat hij in bijvoorbeeld: /volume1/video/series/arrow

ook nog een map seizoen 01, seizoen 02 etc aanmaakt met het downloaden?

ik heb flatten folders niet aangevinkt
Ik heb bij Sickbeard in de postprocessing niets ingesteld bij Post-Processing sectie (dit handeld sabtosickbeard.py af namelijk)
Bij Naming heb ik het volgende ingesteld:

Name Pattern: Custom
code:
1
 Season %0S\%SN - S%0SE%0E - %EN

SB maakt dan netjes mappen aan per seizoen.

Ik heb in de post-processing het renamen van episodes uitgevinkt omdat AutoSub anders moeite had de juiste ondertitels te vinden.
Dus volgens mij zou dit bij Name Pattern voldoende moeten zijn:
code:
1
 Season %0S\

maar ik heb het gewoon laten staan. Werkt iig prima

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:19
Komt er in kort op neer dat het eigenlijk niet uit maakt waar je de scripts plaatst als ze maar de juiste rechten hebben en toegankelijk zijn voor betreffende app.

Draai je op Windows dan is het wat lastiger heb ik begrepen (draai niks onder windows dus moet dat even uitzoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
schumi2004 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 23:45:
[...]

Komt er in kort op neer dat het eigenlijk niet uit maakt waar je de scripts plaatst als ze maar de juiste rechten hebben en toegankelijk zijn voor betreffende app.

Draai je op Windows dan is het wat lastiger heb ik begrepen (draai niks onder windows dus moet dat even uitzoeken)
Idd, stelt allemaal niet zoveel voor, rechten zouden goed moeten staan als het is geinstalleerd via de package manager.
Hij draait alles op een synology nas. Dus het enige wat lastig kan zijn (denk ik) is het hernoemen en editten van de autprocess.cfg file.

Ik heb toevallig vorige week op de htpc van mijn zusje alles op windows geinstalleerd. Het lastigste vond ik om de python programma's als service te laten draaien bij het opstarten, qua instellen van sabtosickbeard.exe e.d. stelt het allemaal niets voor, zelfs makkelijker dan op een NAS, alleen zit sabtosickbeard.exe niet in het source package. Deze moet je los downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickxZen
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-06 10:23
De applicatie NZB 360 is een android app die naar mijn mening beter dan Mediadog is. Je kan vanaf de app afleveringen downloaden die je gemist hebt. Je kan nog niet series toevoegen dat is wel jammer. De UI ziet er veel gelikter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ziet er leuk uit, maar is het ook €3,14 waard?
Ik vind dat best veel geld voor een app namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-06 21:24
Gisteren heb ik CouchPotato weer is geinstalleerd op een machine met Ubuntu.
Hier heeft niet eerder Couch Potato op gedraaid

Ik ga hem alleen gebruiken voor Torrents met 1 provider die in CP staat.
Echter krijg ik de volgende foutmelding in de log:

http://pastebin.com/1EM22t5C

Iemand een Idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Het lijkt erop dat je ergens een API key bent vergeten in te vullen, want hij zoekt API key nummer 'nr' maar zoveel zijn er niet en levert dus een IndexError.

Fijn trouwens dat je de log even op pastebin zet, scheelt weer scrollen voor anderen :)

[ Voor 35% gewijzigd door Anthirian op 03-04-2013 12:03 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:00
BeastRick schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:04:
De applicatie NZB 360 is een android app die naar mijn mening beter dan Mediadog is. Je kan vanaf de app afleveringen downloaden die je gemist hebt. Je kan nog niet series toevoegen dat is wel jammer. De UI ziet er veel gelikter uit.
Kijk dan ook even naar NzbUnity. Is gratissss 8) en biedt ook alle functionaliteiten(SB, CP, Sabnzbd, HP). Ik gebruik hem al een tijdje naar tevredenheid en wordt regelmatig geupdate.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
nzb unity kan niet de dingen die nzb 360 kan, is veel beperkter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:50
cypher21 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:22:
nzb unity kan niet de dingen die nzb 360 kan, is veel beperkter.
Ik zie in het lijstje met features op play geen zaken staan die unity niet kan, ik heb unity 5.4 beta(te vinden via livingtype news in normale versie) en daar zit toch een aantal zaken in die het leven makkelijk maken.
Dus wat kan NZB360 wat unity niet kan, ik vind het namelijk niet?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ah misschien dat 5.4 dan idd meer kan, ik gebruik gewoon de playstore versie (5.3.4) en daarmee kun je niet op nzb index sites zoeken en die nzb's naar sab sturen e.d.
kan alleen de gegevens zien van couch, sickbeard, sab en zo

[ Voor 15% gewijzigd door cypher21 op 03-04-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiXke
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik vroeg mij af op Sickbeard post processing de originele scene name in een txt file ofzo kan bewaren? Ik heb graag de naam nog beschikbaar voor eventuele subtitles enz te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
SiXke schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:23:
Ik vroeg mij af op Sickbeard post processing de originele scene name in een txt file ofzo kan bewaren? Ik heb graag de naam nog beschikbaar voor eventuele subtitles enz te zoeken.
Je kan de history checken, daar staat het bij. En je kan de post processor ook zo instellen dat de releasegroup bij de naam word gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
cypher21 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:16:
Ah misschien dat 5.4 dan idd meer kan, ik gebruik gewoon de playstore versie (5.3.4) en daarmee kun je niet op nzb index sites zoeken en die nzb's naar sab sturen e.d.
kan alleen de gegevens zien van couch, sickbeard, sab en zo
Niet direct op indexsites, maar die heb ik in SB en CP ingesteld staan en kan dus direct op film zoeken, of serie en dan direct downloaden...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Loekie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:32:
[...]

Niet direct op indexsites, maar die heb ik in SB en CP ingesteld staan en kan dus direct op film zoeken, of serie en dan direct downloaden...
ach so, dat kan met dat andere programma dan wel, maar is mij iig geen 3 euro waard.
Ik vind nzb unity erg fijn, maar merk toch dat ik meestal in de browser inlog om dingen te doen.

Aangezien dit op een mobiel niet fijn werkt met couchpotato voeg ik films toe aan mijn IMDB watchlist die dan weer vanuit CP gesynct wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiXke
TheRealRMike schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:26:
[...]

Je kan de history checken, daar staat het bij. En je kan de post processor ook zo instellen dat de releasegroup bij de naam word gezet.
De history is niet echt wat ik zoek, das 1 file met alles in.

Nu heb ik files alla SerieNaam.S01.DVDRIP.complete of SerieNaam.S03.missing waar dit instaat; maar dit is manueel werk en wordt me teveel soms.

En ik zou de releasenaam dan ook weer niet in de filename willen :s

Ik weet niet of dit kan, maar zou SickBeard kunnen een file maken per seizoen zoals ik nu doe en daar de originele naam inzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
SiXke schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:35:
[...]

De history is niet echt wat ik zoek, das 1 file met alles in.

Nu heb ik files alla SerieNaam.S01.DVDRIP.complete of SerieNaam.S03.missing waar dit instaat; maar dit is manueel werk en wordt me teveel soms.

En ik zou de releasenaam dan ook weer niet in de filename willen :s

Ik weet niet of dit kan, maar zou SickBeard kunnen een file maken per seizoen zoals ik nu doe en daar de originele naam inzetten?
Denk dat er een kleine miscommunicatie is, ik bedoel met History het 3e tabblad als je sickbeard opent in je browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
cypher21 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:34:
[...]

ach so, dat kan met dat andere programma dan wel, maar is mij iig geen 3 euro waard.
Ik vind nzb unity erg fijn, maar merk toch dat ik meestal in de browser inlog om dingen te doen.

Aangezien dit op een mobiel niet fijn werkt met couchpotato voeg ik films toe aan mijn IMDB watchlist die dan weer vanuit CP gesynct wordt
Dat laatste doe ik ook wel eens voor films die nog moeten komen, of direct met couchforwarder. Die IMDB-sync werkt niet helemaal super, de laatst toegevoegde wordt(werd?) niet meegenomen

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiXke
TheRealRMike schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:37:
[...]

Denk dat er een kleine miscommunicatie is, ik bedoel met History het 3e tabblad als je sickbeard opent in je browser.
Het blijft hetzelfde, ik zou het in dezelfde map willen waar de files instaan. Die history verdwijnt als SickBeard verdwijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Anthirian schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:02:
Het lijkt erop dat je ergens een API key bent vergeten in te vullen, want hij zoekt API key nummer 'nr' maar zoveel zijn er niet en levert dus een IndexError.

Fijn trouwens dat je de log even op pastebin zet, scheelt weer scrollen voor anderen :)
En om welke API key hebben we het dan?
de torrent site gebruikt geen API voor zover ik weet.
Hij zou eigenlijk de torrent moeten downloaden en deze in een map moeten zetten die ik heb aangegeven.
Deluge zou hem dan moeten oppakken automatisch en zou hij moeten gaan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Loekie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:39:
[...]

Dat laatste doe ik ook wel eens voor films die nog moeten komen, of direct met couchforwarder. Die IMDB-sync werkt niet helemaal super, de laatst toegevoegde wordt(werd?) niet meegenomen
Volgens mij is dat inmiddels opgelost.
Hoewel ik inderdaad soms geen sync heb, en CP kan herstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickxZen
blijkbaar kan je wel series vanaf de applicatie toevoegen (nzb 360) ik had op dat moment het plusje niet gezien je kan directory bepalen en in welke kwaliteit je hem download, echt een top app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
BeastRick schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:34:
blijkbaar kan je wel series vanaf de applicatie toevoegen (nzb 360) ik had op dat moment het plusje niet gezien je kan directory bepalen en in welke kwaliteit je hem download, echt een top app.
Dat kan met NZB Unity ook. Ik zie nog steeds geen grote voordelen die mij 3 euro waard zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickxZen
ik heb ook nergens gezegd dat nzb 360 beter was maar ik dacht ik vermeld hem ff omdat hij wel een mooie UI heeft vergeleken met de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 14:25
Hallo ben sinds kort overgestapt van openelec naar windows 7. Toch omdat ik ook wil gamen op mijn pc.
Maar dit terzijde, heb een clean installatie gedaan.

Ik wil graag couchpotato server V2 draaien onder windows.
Via deze link heb ik de stappen gevolgd https://couchpota.to/foru...otatoServer-v2-on-Windows

Echter als ik naar de localhost:5050 ga, krijg ik een scherm van dat de pagina niet kan worden weer gegeven.
Zie wel een CP logo in de adres balk maar verder dus niks.

Wie kent dit euvel en hoe is het te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:28

mvds

Totally awesome!

Beetje summier met je info... Eerst begin je over openelec, dan windows 7, en dan weer over couchpotato. Hoezo van de hak op de tak...

Ik kan me overigens niet herinneren dat ik Python zelf heb moeten installeren. Ik heb de installer gebruikt en volgens mij zat daar gewoon een versie van python in die mee geïnstalleerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
die hak op tak opmerking slaat nergens op. Kennelijk weet je niet helemaal waar het over gaat, dus reageer dan niet ;)

Hij wilt Couchpotato V2 draaien op Windows, hiervoor moet je dus WEL python draaien, de installer is CP v1 (met veel minder functionaliteit!)

Daarnaast geeft hij alleen aan dat zijn htpc voorheen op openelec draaide, niets mis met die opmerking.

@G. Scholtens.
Draait CP wel? Kijk eens in de taskmanager of Pythonw draait.

Als je die via de commandline start (makkelijkst is eerst een CMD window openen) dan zou dit scherm open moeten blijven staan anders draait CPv2 niet

[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 03-04-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
BeastRick schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:45:
ik heb ook nergens gezegd dat nzb 360 beter was maar ik dacht ik vermeld hem ff omdat hij wel een mooie UI heeft vergeleken met de rest
nzb toevoegen vanaf indexsites is toch ook niet nodig? In principe heb je je series al klaar staan in SB en films in CP en anders voeg je hem toe alsnog toe. Als ik echt iets anders zoek gebruik ik gewoon mijn eigen spotweb(draait op mijn synology) en wordt het met een klik doorgestuurd naar SABNZBD. Hoppa! 8)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
cypher21 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:27:
die hak op tak opmerking slaat nergens op. Kennelijk weet je niet helemaal waar het over gaat, dus reageer dan niet ;)

Hij wilt Couchpotato V2 draaien op Windows, hiervoor moet je dus WEL python draaien, de installer is CP v1 (met veel minder functionaliteit!)

Daarnaast geeft hij alleen aan dat zijn htpc voorheen op openelec draaide, niets mis met die opmerking.

@G. Scholtens.

Als je die via de commandline start (makkelijkst is eerst een CMD window openen) dan zou dit scherm open moeten blijven staan anders draait CPv2 niet
Ik draai gewoon CP v2 op Windows hoor...zonder Python.

De downloadsite geeft ook gewoon versie 2.0.7.1 aan (installer voor Windows). Geen Python installatie voor nodig. Natuurlijk wél als je vanaf source wil draaien :)

[ Voor 5% gewijzigd door rodie83 op 03-04-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

cypher21 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:27:

@G. Scholtens.

Ik zeg helemaal niet dat hij geen python nodig heeft, ik zeg dat ik me niet kan herinneren dat los te hebben moeten installeren.... En ik draaide ook v2 op mijn WHS2011 box... Inderdaad de installer via de link die rodie83 ook postte... Wat de officiele downloadlink is van de couchpotato.to site.

En hoezo is de info dat hij eerst openelec draaide op zijn htpc relevant voor zijn vraag waarom cp niet werkt dan? :? openelec is linux based XBMC... Prachtpakket, daar niet van, maar zijn vraag gaat over couchpotato werkend krijgen op Windows...

Hoe dan ook, mik alles eraf, incl python, git en weet ik veel wat die guide je allemaal heeft laten installeren, en pak de installer van die link. Als je die installeerd ben je klaar :) Dat installeren vanaf source is voor gevordenen, of mensen die het graag moeilijk doen als het makkelijk kan :) In elk geval veel teveel dingen die mis kunnen gaan :)

[ Voor 24% gewijzigd door mvds op 03-04-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ah, dan hebben ze inmiddels v2 via ook via de installer beschikbaar gemaakt.
Dit was tot voor kort niet het geval.
Dus de handleiding met python was tot een maand terug de juiste.

Als je via Python draait, dan draai je CPv2 ook vanuit source, deze kan zichzelf dan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

cypher21 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:45:
Ah, dan hebben ze inmiddels v2 via ook via de installer beschikbaar gemaakt.
Dit was tot voor kort niet het geval.
Dus de handleiding met python was tot een maand terug de juiste.

Als je via Python draait, dan draai je CPv2 ook vanuit source, deze kan zichzelf dan updaten.
Ik draai anders al maanden v2 (zolang als ik me kan herinneren) en altijd al gewoon via de installer hoor :)

En wat bedoel je met je laatste opmerking? Want die installer bevat een uitgeklede python versie, maar die update zichzelf ook gewoon automatisch naar de laatste versie hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
mvds schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:48:
[...]

Ik draai anders al maanden v2 (zolang als ik me kan herinneren) en altijd al gewoon via de installer hoor :)

En wat bedoel je met je laatste opmerking? Want die installer bevat een uitgeklede python versie, maar die update zichzelf ook gewoon automatisch naar de laatste versie hoor :?
Je kunt CP (v2 kennelijk nu ook) via de installer draaien, of via source (dit heeft als voordeel dat je meteen bugfixes en nieuwe functionaliteit hebt, nadeel dat het een soort nightly build is, die niet altijd stabiel is)

Om CP via source te draaien heb je python nodig.
Tot voor kort was voor V2 geen installer beschikbaar, en kon je die alleen via python draaien. Laatste keer dat ik hiernaar keek was februari oid.
Tot voor kort update de installer versie zichzelf ook niet, dus iedere keer moest je een nieuwe installer downloaden en installeren.

Het zelfde verhaal geldt trouwens ook voor Sickbeard en SABNZBD voor windows.

in CPv2 staat bij mij het volgende bij About:
Versionf 0af1842628084cc1647e99be18cddf1a42a454f (2-4-2013 10:32:20)
Updater source, master

Zoals je ziet heeft die vanmorgen nog een update gehad

[ Voor 8% gewijzigd door cypher21 op 03-04-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-06 11:36

jdwrist

En het antwoord is koekje

ik heb de mappen volume1/video/series en volume1/video/films als NFS share succesvol toegevoegd aan XBMC.

De tv series (in dit geval alleen nog arrow) ziet hij zonder problemen en speelt ze perfect af.

Alleen bij de ondertiteling gaat het mis. Bij de ene aflevering is de ondertiteling Engels bij de ander Nederlands.

Ik maak gebruik van subliminal.

Bij de parameters heb ik de volgende instellingen:

General
Taal: nederlands en als tweede engels
Services: Bierdopje, TheSubDB, Subswiki, Subtitulos en OpenSubtitles in deze volgorde
Multiple Subtitles aangevinkt
Maximum Depth 3
DSM notifications uitgevinkt

Task
Enable uitgevinkt

Bij directories heb ik mijn series map geselecteerd.

Ow en als ik de serie in xbmc kijk en ik ga vervolgens naar ondertitels dan geeft ie alle NL subs die bierdopje kan vinden. Als ik er 1 uitkies wordt de subtitle gedownload maar gaar de serie verder zonder ondertiteling.

[ Voor 13% gewijzigd door jdwrist op 03-04-2013 18:52 ]

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 14:25
cypher21 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:07:
[...]

Je kunt CP (v2 kennelijk nu ook) via de installer draaien, of via source (dit heeft als voordeel dat je meteen bugfixes en nieuwe functionaliteit hebt, nadeel dat het een soort nightly build is, die niet altijd stabiel is)

Tot voor kort was voor V2 geen installer beschikbaar, en kon je die alleen via python draaien. Laatste keer dat ik hiernaar keek was februari oid.
Tot voor kort update de installer versie zichzelf ook niet, dus iedere keer moest je een nieuwe installer downloaden en installeren.

Het zelfde verhaal geldt trouwens ook voor Sickbeard en SABNZBD voor windows.

in CPv2 staat bij mij het volgende bij About:
Versionf 0af1842628084cc1647e99be18cddf1a42a454f (2-4-2013 10:32:20)
Updater source, master

Zoals je ziet heeft die vanmorgen nog een update gehad
Inmiddels terug naar OpenElec, zitten als het goed is wat gaming addons naar OpenElec te komen. Althans emulators voor snes / n64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
SiXke schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:23:
Ik heb de episode naming zo staan in SB (verder niks)

Season 02/Show.Name.S02E03.HD.TV-RLSGROUP.ext

Alles blijft zo origineel als ie maar is, erg handig voor juiste subs zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
jokapo schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:46:
ik heb de mappen volume1/video/series en volume1/video/films als NFS share succesvol toegevoegd aan XBMC.

De tv series (in dit geval alleen nog arrow) ziet hij zonder problemen en speelt ze perfect af.

Alleen bij de ondertiteling gaat het mis. Bij de ene aflevering is de ondertiteling Engels bij de ander Nederlands.

Ik maak gebruik van subliminal.

Bij de parameters heb ik de volgende instellingen:

General
Taal: nederlands en als tweede engels
Services: Bierdopje, TheSubDB, Subswiki, Subtitulos en OpenSubtitles in deze volgorde
Multiple Subtitles aangevinkt
Maximum Depth 3
DSM notifications uitgevinkt

Task
Enable uitgevinkt

Bij directories heb ik mijn series map geselecteerd.

Ow en als ik de serie in xbmc kijk en ik ga vervolgens naar ondertitels dan geeft ie alle NL subs die bierdopje kan vinden. Als ik er 1 uitkies wordt de subtitle gedownload maar gaar de serie verder zonder ondertiteling.
Volgens mij moet task enabled zijn bij Subliminal anders doet ie niks.

Verder voor de wisseling tussen subs (wat een XBMC issue is). Heb je de settings voor je Subs voorkeur ingevuld in XBMC? (Appearance - Settings, International, Preferred subtitle language)

Weet je overigens zeker dat NL lokaal beschikbaar is als hij EN subs toont tijdens playback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

schumi2004 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 23:02:
[...]

Volgens mij moet task enabled zijn bij Subliminal anders doet ie niks.

Verder voor de wisseling tussen subs (wat een XBMC issue is). Heb je de settings voor je Subs voorkeur ingevuld in XBMC? (Appearance - Settings, International, Preferred subtitle language)

Weet je overigens zeker dat NL lokaal beschikbaar is als hij EN subs toont tijdens playback?
dat zal ik vanmiddag even checken.

al ga ik daar wel vanuit op het moment dat ik de melding krijg dat hij hem download.

moet ik de serie dan ook opnieuw opstarten voordat een andere sub geselecteerd kan worden?

ik heb even op de nas gekeken en in de series map staan .srt bestanden. Per aflevering 1

[ Voor 5% gewijzigd door jdwrist op 04-04-2013 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Ik ben m'n subs ook wel 'ns kwijt als ik een nieuwe versie heb gedownload.
Bij mij helpt het vaak wel als ik even heen en weer spring (30 seconden vooruit en achteruit bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

cypher21 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:07:
[...]
CP heeft ALTIJD python nodig :) Alleen bij de installer zit ie ingebakken, en als je het via de source wilt doen moet je hem los installeren. Maar zonder python draait CP alzo niet.

Voor de gemiddelde gebruiker (en ook voor de bovengemiddelde gebruiker trouwens) heeft het alleen geen voordeel om hem via de source te draaien. Je haalt je alleen extra problemen op je hals doordat je alles los moet installeren, en je zowat ongeteste software gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

RudolfR schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:19:
Ik ben m'n subs ook wel 'ns kwijt als ik een nieuwe versie heb gedownload.
Bij mij helpt het vaak wel als ik even heen en weer spring (30 seconden vooruit en achteruit bijv.)
dat heb ik ook al geprobeerd, maar dat werkte niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
mvds schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:58:
[...]

CP heeft ALTIJD python nodig :) Alleen bij de installer zit ie ingebakken, en als je het via de source wilt doen moet je hem los installeren. Maar zonder python draait CP alzo niet.

Voor de gemiddelde gebruiker (en ook voor de bovengemiddelde gebruiker trouwens) heeft het alleen geen voordeel om hem via de source te draaien. Je haalt je alleen extra problemen op je hals doordat je alles los moet installeren, en je zowat ongeteste software gaat gebruiken.
Tsja, ieder zijn keus. Ik draai persoonlijk liever alles vanaf source. Inmiddels is dat voor CPv2 niet meer nodig omdat er een installer is die zich ook update, maar tot voor kort moest je het op die manier doen om überhaupt cpv2 op windows te kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-06 14:21
ik heb een vraag, aan welke voorwaarden moet de benaming van sickbeard voldoen zodat hij een serie herkend. Ik volg via sickbear heel veel series en altijd gaat het goed. Als ik bijvoorbeeld iets buiten sickbeard om download vul ik later alsnog de serie in op sickbeard, hij herkend ze en zet ze in de juiste map in mijn series map. Echter nu heb ik een oude serie gedownload maar sickbeard herkend ze niet bij manual post processing en ik snap eigenlijk niet goed waarom niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:50

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

@joppe113
Probeer eerst of je de serie in TVDB kunt vinden. Naar mijn idee haalt SB daar de info van serie vandaan.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
Sepp14 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:29:
@joppe113
Probeer eerst of je de serie in TVDB kunt vinden. Naar mijn idee haalt SB daar de info van serie vandaan.
Yep, staat daar wel in.
http://thetvdb.com/?tab=series&id=82997&lid=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Ik zie het. Heb hem toegevoegd en hij vind alle seizoenen.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
Ik heb ze al, maar wil graag dat sickbeard ze herkend. Mag ik een benaming hier neer zetten zodat anderen mischien kunnen zien waar het mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

joppe113 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:51:
Ik heb ze al, maar wil graag dat sickbeard ze herkend. Mag ik een benaming hier neer zetten zodat anderen mischien kunnen zien waar het mis gaat?
Beetje hulp en info is altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
charley.boorman.ireland.to.sydney.by.any.means.s01e01.ws.pdtv.xvid-remax

zo staan ze op mijn server, maar sickbeard herkend ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
En als je deze in structuur plaatst als:
Charley Boorman By Any means >> Season 1?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
joppe113 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:59:
charley.boorman.ireland.to.sydney.by.any.means.s01e01.ws.pdtv.xvid-remax

zo staan ze op mijn server, maar sickbeard herkend ze niet.
noem ze eens By.Any.Means.S01E01.avi oid.

je hebt sowieso geen extentie van een bekend filmformaat staan (avi/mkv/etc) (tenzij je die bent vergeten te plakken) Zonder bekende extentie herkend SB de afleveringen zeker niet

[ Voor 17% gewijzigd door cypher21 op 04-04-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
top, dat was hem. thanxs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
meer mensen die CP v2 gebruiken icm met *knip* als provider waarbij het niet werkt?

de aanpassing die ik gevonden hebt wil niet echt werken voor mij :(

[ Voor 6% gewijzigd door Rupie op 04-04-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVulture
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 31-05-2024
Eerst en vooral hallo Tweakers! (Eerste post hier).
Ik heb SickBeard hier zo goed mogelijk draaien, maar het stoort mij echt dat ik geen Nederlandstalige series kan vinden. Volg namelijk een aantal Vlaamse series en het systeem geeft wel weer hoeveel afleveringen en welke zender, maar kan ze niet 'snatchen'. Nu heb ik Config.ini aangepast zodat Dutch niet meer ignored staat + wat categorieën toegevoeg zoals TV>Foreign enzovoort maar niets helpt. Wat kan ik nu doen? Heb hier al enkele keren gelezen over Dutch TPB SB, maar is dit dan voor indexering via torrents of ook usenet? Moet ik dan de andere SB volledig verwijderen en alles opnieuw instellen? Iemand die dit even kan ophelderen bij mij?

Dank bij voorbaat,
The Vulture

EDIT: Heb Dutch TPB versie van schumi getest zonder resultaat.
Ik moet wel zeggen dat de lay-out van deze versie aangenamer is naar mijn wensen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door TheVulture op 04-04-2013 17:52 . Reden: Getest ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-03 16:01
renzo4000 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:09:
[...]

Kijk dan ook even naar NzbUnity. Is gratissss 8) en biedt ook alle functionaliteiten(SB, CP, Sabnzbd, HP). Ik gebruik hem al een tijdje naar tevredenheid en wordt regelmatig geupdate.
iemand ervaring met soortgelijk stukje software voor de iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

@TheVulture
Probeer de quality met Unknown ipv van bijvoorbeeld HDTV.

Sommige posters gebruiken hun eigen benamingen en volgen niet de benamingen van bijvorbeeld de TVDB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVulture
Sepp14 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:42:
@TheVulture
Probeer de quality met Unknown ipv van bijvoorbeeld HDTV.

Sommige posters gebruiken hun eigen benamingen en volgen niet de benamingen van bijvorbeeld de TVDB
Woohoow bedankt! _/-\o_
Het werkt perfect, deze keer was ik het echt te ver gaan zoeken. Nu is SickBeard nog geweldiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
TheVulture schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:30:
[...]

Woohoow bedankt! _/-\o_
Het werkt perfect, deze keer was ik het echt te ver gaan zoeken. Nu is SickBeard nog geweldiger.
Nice.

Voor de rest, ik heb de scene exceptions ook meegenomen van midgetspy dus als er hier aanpassingen op gedaan moeten worden m.b.t. NL series (of wat anders) dan kan ik deze ook door voeren ;)

Edit:
Overigens is mijn versie van tpb iets of wat "illegaal" mss doordat ik de donate buttons verwijderd heb, is dat een issue voor de gebruikers hier?

[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 04-04-2013 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-03 13:23
schumi2004 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:06:
[...]

Nice.

Voor de rest, ik heb de scene exceptions ook meegenomen van midgetspy dus als er hier aanpassingen op gedaan moeten worden m.b.t. NL series (of wat anders) dan kan ik deze ook door voeren ;)

Edit:
Overigens is mijn versie van tpb iets of wat "illegaal" mss doordat ik de donate buttons verwijderd heb, is dat een issue voor de gebruikers hier?
Misschien heb ik het gemist dat het teveel werk is, maar ga je de veranderingen van de Mr Orange branch doorvoeren in je eigen branch? Hier kun je namelijk zelf scene exceptions toevoegen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Notoriousss schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:28:
[...]

Misschien heb ik het gemist dat het teveel werk is, maar ga je de veranderingen van de Mr Orange branch doorvoeren in je eigen branch? Hier kun je namelijk zelf scene exceptions toevoegen :).
Klopt maar ook kun je de default scene exceptions aanpassen.
Dus als er herhaaldelijk aanpassingen gedaan moeten worden .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262745

Ik maak al een tijd na tevredenheid gebruik van sickbeard op mijn Synology NAS.
Echter sinds een maand krijg ik niet alle series meer door.

Gisteren zijn er voor mij 3 series online gekomen (anger management, the big bang theorie en two and a half men), alleen anger management heb ik binnen.

Herkent iemand dit probleem?
Ik heb de standaard search providers + o.a. *knip*

[ Voor 2% gewijzigd door Rupie op 05-04-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:57
Anoniem: 262745 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:10:

Gisteren zijn er voor mij 3 series online gekomen (anger management, the big bang theorie en two and a half men), alleen anger management heb ik binnen.

Ik heb de standaard search providers + o.a. *knip*
Wat staat er in je logfile vermeld. Kun je handmatig wel al vinden. Kan zijn dat SB wel aangeeft dat de uitzending is geweest maar dat de afleveringen nog niet beschikbaar zijn. Zit soms een dag vertraging in voor ze beschikbaar worden.

Logfile daar haal je de meeste info uit waar het evt fout gaat.

[ Voor 1% gewijzigd door Rupie op 05-04-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262745

MikeOO schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:32:
[...]

Wat staat er in je logfile vermeld. Kun je handmatig wel al vinden. Kan zijn dat SB wel aangeeft dat de uitzending is geweest maar dat de afleveringen nog niet beschikbaar zijn. Zit soms een dag vertraging in voor ze beschikbaar worden.

Logfile daar haal je de meeste info uit waar het evt fout gaat.
Bedankt voor je reactie.
Ik zal straks de logfile eens bekijken. Wat bedoel je met handmatig vinden? Op de site van een search provider bedoel je? Daar staat de aflevering wel en in SB blijft de status "wanted".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:07
Ik gebruik de fork van schumi maar kan hem niet via webinterface updaten.
ik heb de custom sickbeard geinstalleerd en daarin de fork en branche van schumi gekozen.

het werkt als de brandweer maar updaten via git gaat alleen niet via de browser:
Unable to find your git executable - either delete your .git folder and run from source OR set git_path in your config.ini to enable updates.
in de config heb ik: git_path=/opt/bin/git
ik gebruik git van syno en als ik which git typ krijg ik ook hetzelfde git_path.

iemand iedereen?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomF
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-06 16:53
Anoniem: 262745 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:10:

Ik heb de standaard search providers + o.a. nzb-matrix.eu
Ik heb hetzelfde alle series zijn gedownload en correct verwerkt met uitzondering van deze twee. Zelfs als ik de kwaliteit zet op alles vind die niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

verkeerde info van mijn kant

[ Voor 93% gewijzigd door Sepp14 op 05-04-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVulture
TomF schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:24:
[...]

Ik heb hetzelfde alle series zijn gedownload en correct verwerkt met uitzondering van deze twee. Zelfs als ik de kwaliteit zet op alles vind die niets....
Bij mij net hetzelfde. Ik heb gezocht en Big Bang Theory lijkt gewoon nog niet beschikbaar te zijn (waar ik manueel gezocht heb), ik heb SB en nieuwsgroepen nog maar een paar dagen dus weet niet of dit al dan niet normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Hier kwamen zowel anger management als TBBT netjes binnenrollen vanacht, beiden via *knip*.
Heb geen *knip*, maar sommige providers lopen wel eens wat achter...

[ Voor 10% gewijzigd door Rupie op 05-04-2013 20:48 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:29

Koppensneller

winterrrrrr

Ik draai een eigen Newznab, maar ook daar is TBBT nog niet binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomF
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-06 16:53
Loekie schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:56:
Hier kwamen zowel anger management als TBBT netjes binnenrollen vanacht, beiden via *knip*.
Heb geen *knip*, maar sommige providers lopen wel eens wat achter...
*knip* is toch al een aantal maanden down?

[ Voor 8% gewijzigd door Rupie op 05-04-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Bij mij is TBBT/TAHM ook nog niet binnen, m.i. komt dat omdat de geijkte releasegroepen hem nog niet hebben geupload. Ik zie wel een andere release maar die wil ik niet :)

AM en GO wel
Afbeeldingslocatie: http://grab.by/lmEU

edit

Ik heb *knip* als searchprovider ingeschakeld (naast de standaard provides en mijn spotweb) en die vind ze wel:

Afbeeldingslocatie: http://grab.by/lmFW

[ Voor 29% gewijzigd door Rupie op 05-04-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
TomF schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:59:
[...]

*knip* is toch al een aantal maanden down?
Dit zegt iets anders ;)
*knip*
renzo4000 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:00:
Bij mij is TBBT/TAHM ook nog niet binnen, m.i. komt dat omdat de geijkte releasegroepen hem nog niet hebben geupload. Ik zie wel een andere release maar die wil ik niet :)

AM en GO wel
[afbeelding]

edit

Ik heb *knip* als searchprovider ingeschakeld (naast de standaard provides en mijn spotweb) en die vind ze wel:

[afbeelding]
Enige reden hiervoor? Ben wel benieuwd of ik wel de 'beste' binnenhaal :)

[ Voor 57% gewijzigd door Rupie op 05-04-2013 20:50 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Loekie schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:20:
[...]

Dit zegt iets anders ;)
*knip*

[...]

Enige reden hiervoor? Ben wel benieuwd of ik wel de 'beste' binnenhaal :)
Nee mijn aanname was onterecht, mijn geselecteerde searchproviders vonden nog geen nzb's die aan mijn criteria voldeden (HD) todat ik oznzb(tip) had toegevoegd :)

Dimension, LOL, etc zijn goede releasegroepen.

[ Voor 8% gewijzigd door Rupie op 05-04-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-06 19:02

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

TBBT is vanochtend via m'n eigen Newznab in de normale kwaliteit binnengekomen.
Niks aan de hand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:29

Koppensneller

winterrrrrr

Coenen schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:18:
TBBT is vanochtend via m'n eigen Newznab in de normale kwaliteit binnengekomen.
Niks aan de hand. :)
Uit welke groep? Mijn NN heeft hem nog niet, dus misschien moet ik een extra groep gaan indexen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Koppensneller schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:23:
[...]

Uit welke groep? Mijn NN heeft hem nog niet, dus misschien moet ik een extra groep gaan indexen.
Hij staat sinds 1,5 uur ook op mijn eigen spotweb. Echter de betreffende spotter heeft er een weblink van gemaakt waardoor hij niet automagisch door SABNZBD wordt opgepakt. Ik laat hem dus eerst via *knip* lopen pas daarna via mijn eigen spotweb.

[ Voor 1% gewijzigd door Rupie op 05-04-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-06 20:03
remcoXP schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:21:
Ik gebruik de fork van schumi maar kan hem niet via webinterface updaten.
ik heb de custom sickbeard geinstalleerd en daarin de fork en branche van schumi gekozen.

het werkt als de brandweer maar updaten via git gaat alleen niet via de browser:
Unable to find your git executable - either delete your .git folder and run from source OR set git_path in your config.ini to enable updates.
in de config heb ik: git_path=/opt/bin/git
ik gebruik git van syno en als ik which git typ krijg ik ook hetzelfde git_path.

iemand iedereen?
Had ditzelfde probleem op mijn linux bak. Bij mij was de fix om de .git folder te verwijderen. Folders met een . ervoor zijn in Linux standard verborgen. Mij mij stond de .git op de volgende locatie:

/home/GEBRUIKERSNAAM/Sick-beard-dir/.git

Na het verwijderen van de .git folder, werkte de update weer als een zonnetje.
schumi2004 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:06:
[...]

Het is mij nog steeds niet duidelijk wat scene exceptions precies doen en waarom deze belangrijk zijn. Kan je hier een korte toelichting op geven?

[ Voor 19% gewijzigd door Muncher op 05-04-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Fork, Branch ik voel me nu echt zo ongelooflijk N00B of zal het de leeftijd zijn hahahaha

Lezen doe ik toch zat maar al die termen telkens weer :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

SB (gewoon de standaard versie van synocommunity) kan ook via torrents werken, daarvoor worden de torrents in een blackhole gegooid geloof ik.
Heeft de ingebouwde downloadmanager van Synology ook een blackhole of een map die gemonitord kan worden? Ik wil liever niet Transmission hiervoor installeren namelijk.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Moby schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:39:
SB (gewoon de standaard versie van synocommunity) kan ook via torrents werken, daarvoor worden de torrents in een blackhole gegooid geloof ik.
Heeft de ingebouwde downloadmanager van Synology ook een blackhole of een map die gemonitord kan worden? Ik wil liever niet Transmission hiervoor installeren namelijk.
Yep, dat heeft ie :) En Transmission wil je niet inderdaad. :) Die krijgt het voor elkaar, om maar met 300KB aan het downloaden te zijn, en toch mijn hele internet te vertragen (60MB down, 6MB up)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-06 19:02

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Koppensneller schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:23:
a.b.etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:16

StarWing

Huh ?!?

Heb ik weer wat :/

Sinds enige tijd zorgt sickbeard ervoor dat de synology niet meer in hibernate wil gaan. Maar.....
Als ik SB afsluit, en start via SSH, gaat de nas wel gewoon in hibernate.
Ik heb dit getest met de master als zowel schumi zijn branch.
Logs staan op een SD card, en het heeft vroeger altijd perfect gewerkt :X

Het lijkt erop dat het S99sickbeardscript iets doet waardoor de nas niet meer hibernate.
Zijn er andere manieren op SB te laten opstarten bij het starten van de nas, buiten het S99 script ?

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
mvds schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:48:
[...]

Yep, dat heeft ie :) En Transmission wil je niet inderdaad. :) Die krijgt het voor elkaar, om maar met 300KB aan het downloaden te zijn, en toch mijn hele internet te vertragen (60MB down, 6MB up)
Zijn er nog andere alternatieven dan voor Transmission op een Synology?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Naast de officiële downloadstation is rTorrent misschien nog een optie?
http://forum.synology.com...p/RTorrent_wTorrent_HowTo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:48
Ik heb net eindelijk eens de moeite genomen om de TPB-branch van schumi te installeren op mijn ds212j. Ik vroeg me eigenlijk af of het mogelijk is om PublicHd toe te voegen als provider. Kan je ook ergens iets instellen dat als Sickbeard een subtitle gevonden heeft en hiervoor een notification stuurt via NMA, hij niet zegt:"download finished" maar "subtitle downloaded"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
perejoseph schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:19:
Ik heb net eindelijk eens de moeite genomen om de TPB-branch van schumi te installeren op mijn ds212j. Ik vroeg me eigenlijk af of het mogelijk is om PublicHd toe te voegen als provider. Kan je ook ergens iets instellen dat als Sickbeard een subtitle gevonden heeft en hiervoor een notification stuurt via NMA, hij niet zegt:"download finished" maar "subtitle downloaded"?
Dat kan, moeten we de code aanpassen.
Je hebt zelfs een foutje gevonden, staart verkeerde notify melding in code voor subs in NMA notify
Edit: Fixed nu.

Voor PublicHD zouden we een bestaande provider moeten ombouwen of een request doen op mr-orange zijn branch ;)

Edit:
Iets anders.
Heb je hem vandaag gedownload en heb je subs binnen gekregen met Bierdopje als provider?
Bij mij en nog wat doet deze het na 2 April namelijk niet meer.

Wil wel een poging doen Subliminal te updaten naar meest recente versie of iig Bierdopje provider maar wil ik zeker weten dat ie stuk is.

[ Voor 25% gewijzigd door schumi2004 op 06-04-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:48
schumi2004 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:21:
[...]

Dat kan, moeten we de code aanpassen.
Je hebt zelfs een foutje gevonden, staart verkeerde notify melding in code voor subs in NMA notify
Edit: Fixed nu.

Voor PublicHD zouden we een bestaande provider moeten ombouwen of een request doen op mr-orange zijn branch ;)

Edit:
Iets anders.
Heb je hem vandaag gedownload en heb je subs binnen gekregen met Bierdopje als provider?
Bij mij en nog wat doet deze het na 2 April namelijk niet meer.

Wil wel een poging doen Subliminal te updaten naar meest recente versie of iig Bierdopje provider maar wil ik zeker weten dat ie stuk is.
Ik heb jouw branch vanmiddag geïnstalleerd. Ook al heb ik eerst OpenSubtitles en dan pas Bierdopje als provider, toch heb ik enkele subs binnengekregen met bierdopje. Sickbeard geeft soms wel de foutmelding 429 in de logs, maar ik ga er van uit dat dit te maken heeft met het maximale aantal API calls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
perejoseph schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 16:30:
[...]

Ik heb jouw branch vanmiddag geïnstalleerd. Ook al heb ik eerst OpenSubtitles en dan pas Bierdopje als provider, toch heb ik enkele subs binnengekregen met bierdopje. Sickbeard geeft soms wel de foutmelding 429 in de logs, maar ik ga er van uit dat dit te maken heeft met het maximale aantal API calls.
Mmmm nog eens proberen dan hier.
Edit:
Lijkt toch te werken allemaal, mss een hikje geweest op bierdopje?

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 06-04-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

schumi2004 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 12:42:
[...]

Zijn er nog andere alternatieven dan voor Transmission op een Synology?
Geen idee :) Ik wil me eens gaan verdiepen in de functionaliteit van het downloadstation... Mensen die de ins en outs van die app kennen? Kan je daar ook werken met postprocessing en categorieen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Na wat prutsen met allemaal instellingen heb ik het nu allemaal op mn nieuwe NAS draaien :D Super dit

Ik draai sickbeard en couchpotato en als downloader gebruik ik sabnzbd. Gaat tot nu toe allemaal goed.
Op het probleem na dat oude bestanden niet binnen komen. Maargoed dat was natuurlijk te verwachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:25

Mystikal

It never hurts to help!

Ik ben de logica kwijt. Als ik in Sabnzb onderstaande series sorting zet, dan maakt hij het als volgt aan:
Series/Suits/Suits - S01E01 - blabla/Suits - S01E01 - blabla.mkv

%sn/%sn - S%0sE%0e - %en.%ex

Als echter de %sn/ ervoor verwijder, dan komt hij niet in de suits map, maar in de series map :?
%sn - S%0sE%0e - %en.%ex geeft Series/Suits - S01E01 - blabla/Suits - S01E01 - blabla.mkv

Geen post processing in Sickbeard.

Iemand?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mystikal schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 20:33:
Ik ben de logica kwijt. Als ik in Sabnzb onderstaande series sorting zet, dan maakt hij het als volgt aan:
Series/Suits/Suits - S01E01 - blabla/Suits - S01E01 - blabla.mkv

%sn/%sn - S%0sE%0e - %en.%ex

Als echter de %sn/ ervoor verwijder, dan komt hij niet in de suits map, maar in de series map :?
%sn - S%0sE%0e - %en.%ex geeft Series/Suits - S01E01 - blabla/Suits - S01E01 - blabla.mkv

Geen post processing in Sickbeard.

Iemand?
Waarom laat je uberhaubt SAB series sorting doen, een reden voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Omdat het me bij SB ook niet lukte, ondanks eerdere aanwijzingen in dit topic. ik blijf dan error messages ontvangen dan post processing al gedaan is. Terwijl hij dan in Sabnzb niet aanstaat.

Aarg het zit in de details.

Dit is de oplossing:
%sn/%sn - S%0sE%0e - %en.%ext

Ik was de laatste 't' vergeten |:( |:(

[ Voor 25% gewijzigd door Mystikal op 06-04-2013 21:30 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mystikal schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 20:50:
Omdat het me bij SB ook niet lukte, ondanks eerdere aanwijzingen in dit topic. ik blijf dan error messages ontvangen dan post processing al gedaan is. Terwijl hij dan in Sabnzb niet aanstaat.

Aarg het zit in de details.

Dit is de oplossing:
%sn/%sn - S%0sE%0e - %en.%ext

Ik was de laatste 't' vergeten |:( |:(
Toch zou ik de SB processing een kans geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Want? Nu werkt het, wat is het voordeel?

Ik lees hier ook veel over jou fork, ivm Nederlandse series. Hoe moeilijk is dat voor een niet IT-er...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Als ik wil gaan stoeien met SB custom moet ik dan eerst SB deïnstalleren of kan die er overheen gezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

mvds schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 18:38:
[...]

Geen idee :) Ik wil me eens gaan verdiepen in de functionaliteit van het downloadstation... Mensen die de ins en outs van die app kennen? Kan je daar ook werken met postprocessing en categorieen enzo?
Niemand die met downloadstation werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36409

Zou deze commit kunnen worden verwerkt in de TPB-NL branch van Sickbeard? Nu blijft hij met de optie keep files (om te seeden) in een infinite loop hangen.

https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/pull/629

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 36409 op 07-04-2013 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323326

Anoniem: 36409 schreef op zondag 07 april 2013 @ 19:41:
Zou deze commit kunnen worden verwerkt in de TPB-NL branch van Sickbeard? Nu blijft hij met de optie keep files (om te seeden) in een infinite loop hangen.

https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/pull/629
Goede link, hem hem aangevraagd bij schumi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-06 20:03
Weet iemand of er ook een manier is om 702p HDTV toe te voegen aan de SB custom quality settings? 1080p HDTV staat er wel tussen, 720p HDTV niet.
Pagina: 1 ... 15 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]