Heb hier al eerder gemeld dat ik voor de slaapkamer een leuk compact radiootje zoek die ook cd's aan moet kunnen (missus is daar nog steeds van). Bij de zoektochten werd ik eerder wat moedeloos: wel DAB+ maar verder niks qua moderne features terug te vinden, Sony duwt vTuner door je strot, of je krijgt anno 2015 geen ingebouwde wifi, zelfs bij prijzige minisets
Maar gelukkig kwam ik iets grappigs tegen, de Panasonic SC-ALL5CD:

Naast DAB+ ook ingebouwde wifi, bedraad netwerk, Bluetooth en NFC, DLNA en erg leuk: AllPlay. Design is wel grappig/compact. Panasonic heeft ook nog wel een leuk optie in de vorm van een Panasonic SC-PMX100B. Die is uiteraard een stukje duurder maar geeft natuurlijk wel een sloot beter geluid. Dus wie weet komt er over niet al te lange tijd eindelijk een leuk setje met DAB+ in huis

Naast DAB+ ook ingebouwde wifi, bedraad netwerk, Bluetooth en NFC, DLNA en erg leuk: AllPlay. Design is wel grappig/compact. Panasonic heeft ook nog wel een leuk optie in de vorm van een Panasonic SC-PMX100B. Die is uiteraard een stukje duurder maar geeft natuurlijk wel een sloot beter geluid. Dus wie weet komt er over niet al te lange tijd eindelijk een leuk setje met DAB+ in huis
[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 01-11-2015 17:38 . Reden: zzzzondag ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |