Thnx! Ik heb inderdaad nog wat timers actief. Hetzij op andere switches.tozzke schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 20:32:
[...]
Heb je niet ergens bij een switch nog een timer actief toevallig?
Rename anders de blocky eens en sla hem op en verwijder de oude. Ik heb in het verleden meerdere malen gehad dat met het aanpassen van een blockly, Domoticz meerdere van die blocklies opgeslagen had terwijl deze niet zichtbaar waren. Als ik hem dan rename, de oude verwijderde, stond die oude toch nog in de lijst, soms stonden er wel 5 van die "ghost"blocklies op de achtergrond mee te draaien die roet in het eten gooiden
Ik kwam tot de ontdekking dat wanneer je een blockly selecteerde, wijzigde en opsloeg het goed ging. Maar als je na die eerste keer wijzigen de blockly niet opnieuw selecteerde maar wel ging wijzigen (je houdt namelijk de laatste blockly in beeld) en weer opsloeg, hij heel vaak van die "ghost"blocklies aanmaakte.
Succes!
De Blocky lijst laat alleen de blocklies zien waarvan ik het verwacht... Hoe zit het met de 'write to log' functie van de blockly? Deze moet me toch kunnen helpen? Ik zou verwachten dat deze wordt weggeschreven in 'tmp\domoticz.txt'. Deze wordt bij mij niet aangemaakt. Ook niet na aanpassen van het domoticz.sh bestand (uncomment van de regel). Misschien moet ik deze eerst aan de praat zien te krijgen..