Dacht dat ik ooit home button behavior heb gezien in settings, kan het nu niet meer terugvinden in 4.2.2? Kan je dat Google Now niet uitzetten?
Welke zoek je? Allemaal: http://imgur.com/a/1RSfk#0Saven schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:49:
Ik heb een factory reset gedaan maar daarbij ook alle bestanden verwijderdniet zo'n hele erge ramp want toestel net pas 2 dagen oud, maar baal wel van de default images die weg zijn uit de foto map. gebruikte er eentje als wallpaper
Iemand die zo lief wil zijn die default pic's te uploaden?
[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 19-08-2013 21:47 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Instellingen > Telefoon > Weergave, gebaren en knoppen > Begin-knopVerwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:15:
Dacht dat ik ooit home button behavior heb gezien in settings, kan het nu niet meer terugvinden in 4.2.2? Kan je dat Google Now niet uitzetten?
Mogelijke instellingen:
- Veeg omhoog of houd ingedrukt voor Google Now
- Veeg omhoog voor Google Now, houd ingedrukt voor menu
Verwijderd
Ah thanks. Ik had al zitten kijken of het mogelijk was die services gewoon te killenJoen schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:03:
[...]
Instellingen > Telefoon > Weergave, gebaren en knoppen > Begin-knop
Mogelijke instellingen:Je kan Google Now dus niet uit zetten. Zal wel zijn aangezien dat dat het paradepaardje van Google m,oet worden vanaf nu tot ver in de toekomst...
Google Now is uit te zetten door Google Search uit te zetten in Instellingen > AppsJoen schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:03:
[...]
Instellingen > Telefoon > Weergave, gebaren en knoppen > Begin-knop
Mogelijke instellingen:Je kan Google Now dus niet uit zetten. Zal wel zijn aangezien dat dat het paradepaardje van Google m,oet worden vanaf nu tot ver in de toekomst...
Rupsen, Rapsen.
Thanks manBtM909 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:31:
[...]
Welke zoek je? Allemaal: http://imgur.com/a/1RSfk#0
Thnx! Had vaak dat ik Google Now per ongeluk activeerde. Terwijl ik de app boven de homeknop wilde selecteren. Gebruik dat Now toch niet.Metian schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:46:
[...]
Google Now is uit te zetten door Google Search uit te zetten in Instellingen > Apps
PSN: Mondaatje
TIL: dubbelklikken op de home-knop en je krijgt de taskswitcher! Die was ik al een tijdje kwijt (op mijn vorige telefoon was het de home-knop inhouden).
(Wel een Google Play Edition hier trouwens).
(Wel een Google Play Edition hier trouwens).
Bij mij in elk geval wel. Standaard HTC software 4.2.2.Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:32:
Gebruiken jullie actief die battery saving mode? Scheelt dat echt zo veel?
Verwijderd
Bron: All About PhonesHTC One krijgt eind september Android 4.3 mee
De Coutry Manager van HTC Amerika heeft via Twitter laten weten dat de fabrikant Android 4.3 voor de One eind september zal gaan vrijgeven. Onduidelijk is of Europa dan ook aan de beurt zal zijn.
Lijkt erop dat HTC zich bewust wordt van hun reputatie aangaande update beleid en relatie met aantallen verkopen. Als dit het nieuwe HTC betekent gaan ze het nog redden ook....
heldMetian schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:46:
[...]
Google Now is uit te zetten door Google Search uit te zetten in Instellingen > Apps
Metian schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:46:
[...]
Bij mij heeft diezelfde update het nummer 2.24.206.7 (even groot ongeveer). Ik vond het al vreemd dat ik met mijn update-nummer in Google geen resultaten kreeg.Sheik schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:28:
Ik krijg net een systeemupdate binnen, 2.24.401.8 (31.66 MB)
Grote verbeteringen voor:
- Accessoires: ondersteuning voor Mini+ (geen idee wat dat is)
- Google keyboard nu beschikbaar
Iemand al ervaring met deze update?
Ik ben hem nu aan het installeren, I'll keep you posted.
Meer info:
- http://www.androidnext.de...mware-version-2-24-401-8/
- http://androidfannetwork....te-rolling-out-in-europe/
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
geen update hier, draai nog op 2.24.401.1
Die mini+ lijkt me een leuke toevoeging. Niet voor de prijs die ze nu in de UK aanbieden maar het is geinig.
Ik ben onder de indruk als het update beleid zo hard gaat, HTC is echt de goede kant op aan het gaan
Ik ben onder de indruk als het update beleid zo hard gaat, HTC is echt de goede kant op aan het gaan
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Wat is dit nu weer voor iets raars?
Dit is een maanreflectie in de zee. Lijkt wel of er palmbladeren voor hangen. Maar dat is niet zo. Ik heb een paar foto's genomen, allemaal hetzelfde effect. Ik heb dit nog nooit eerder gezien, jullie wel?
Tot zover het reclamepraatje dat de UltraPixel sensor goed is bij weinig licht, of zou ik een defect exemplaar hebben?
Noem de dingen gewoon bij de naam. Naamsverhaspelingen zijn bijzonder kinderachtig.
Dit is een maanreflectie in de zee. Lijkt wel of er palmbladeren voor hangen. Maar dat is niet zo. Ik heb een paar foto's genomen, allemaal hetzelfde effect. Ik heb dit nog nooit eerder gezien, jullie wel?
Tot zover het reclamepraatje dat de UltraPixel sensor goed is bij weinig licht, of zou ik een defect exemplaar hebben?
Noem de dingen gewoon bij de naam. Naamsverhaspelingen zijn bijzonder kinderachtig.
[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 22-08-2013 00:07 ]
Je pic doet het niet... probeer even opnieuw?
Ik vind tot nog toe de Ultrapixel sensor echt netjes uit de bus komen, juist bij weinig licht. OK, die paarse witbalans is af en toe best... creatief
De link die je geeft is trouwens de review van de mini, niet de gewone One.
Ik vind tot nog toe de Ultrapixel sensor echt netjes uit de bus komen, juist bij weinig licht. OK, die paarse witbalans is af en toe best... creatief
De link die je geeft is trouwens de review van de mini, niet de gewone One.
Even juist linken naar het plaatje: https://public.bay.livefi...4x6bQ/IMAG0120.jpg?psid=1
[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 21-08-2013 23:31 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Even op de pic klikken en afbeelding openen kiezen. Heb hem op skydrive staan, krijg hem vanaf mijn one hier niet beter zichtbaar.
P. S. De One mini heeft dezelfde sensor.
P. S. De One mini heeft dezelfde sensor.
Ik zou me niet druk maken om die "palmbladeren", er is toch helemaal niets zichtbaar op die hele foto..
Paarse waas is vast waar felle sterren staan, en het zwarte niet.
Paarse waas is vast waar felle sterren staan, en het zwarte niet.
[mbr]Noem de dingen gewoon bij de naam. Naamsverhaspelingen zijn bijzonder kinderachtig.[/mbr]
Ter info: ultra disappointing is niet mijn eigen spitsvondigheid, maar de term die The Verge (een van de meest vooraanstaande tech sites ter wereld) gebruikt om de camera te beschrijven.
@spNk: ik heb een aantal foto's in het donker gemaakt waar je dit soort verschijnselen op ziet. Met andere camera's lukt(te) het wel, dus niet druk om maken is wel een erg relaxte houding. Tenzij mijn sensor een defect heeft lijkt het erop dat dit weer een situatie is waarin de camera in de One kuren vertoond. Ik vind hem echt niet top-toestel waardig en een enorme stap achteruit t.o.v. mijn vorige telefoon.
Mmmh, bekijk hem nog eens via SkyDrive op de iPad, is het één donker vlak waar je helemaal niets op ziet?
Ter info: ultra disappointing is niet mijn eigen spitsvondigheid, maar de term die The Verge (een van de meest vooraanstaande tech sites ter wereld) gebruikt om de camera te beschrijven.
@spNk: ik heb een aantal foto's in het donker gemaakt waar je dit soort verschijnselen op ziet. Met andere camera's lukt(te) het wel, dus niet druk om maken is wel een erg relaxte houding. Tenzij mijn sensor een defect heeft lijkt het erop dat dit weer een situatie is waarin de camera in de One kuren vertoond. Ik vind hem echt niet top-toestel waardig en een enorme stap achteruit t.o.v. mijn vorige telefoon.
Mmmh, bekijk hem nog eens via SkyDrive op de iPad, is het één donker vlak waar je helemaal niets op ziet?
[ Voor 7% gewijzigd door Stiggy op 22-08-2013 10:17 ]
Heb deze update ook net binnengekregen. Mijn One is van eind april.Sheik schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:28:
Ik krijg net een systeemupdate binnen, 2.24.401.8 (31.66 MB)
Grote verbeteringen voor:
- Accessoires: ondersteuning voor Mini+ (geen idee wat dat is)
- Google keyboard nu beschikbaar
Iemand al ervaring met deze update?
Wordt hier ook gedownload. Lijkt me weinig te doen behalve deze app: Google Play: Google Keyboard installeerbaar maken o.i.d.?
Nouja, als je de camera als enige belangrijk punt voor een smartphone ziet, had je inderdaad misschien beter een ander toestel kunnen halen, alleen de vraag is of het daarop beter geworden was.[b]Stiggy schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:11:
Lijkt er overigens dus op alsof je ipad een (te) laag contrast heeft om de verschillen te kunnen weergeven..
Is er een app die écht laat zien welke processen er draaien en hoeveel cpu die gebruiken (vergelijkbaar met Windows task manager)? Dus niet alleen een lijst met openstaande apps.
Mijn telefoon is na de update naar 4.2.2 binnen 10 uur al leeg. Ik gebruik hem dan hoogstens een half uur voor Whatsapp en dat soort lichte zaken. Voor de update haalde ik makkelijk 2 dagen. De achterkant van de telefoon (waar de batterij zit) is meestal, maar niet altijd, warm. Dus ook als mijn telefoon gewoon idle is. Volgens mij hoort hij gewoon koud te zijn, tenzij er een zware app draait (zoals videochat op Google Hangouts)?
Ik heb al een reset gedaan naar fabrieksinstellingen. Als ik naar het batterij gebruik kijk zie ik geen vreemde dingen. De percentages die ik daar zie zijn naar verhouding van de apps die ik heb gebruik, maar dat verklaart niet waar de battery drain vandaan komt.
Is er niet een task manager zoals in Windows, zodat ik kan zien welke processen er draaien en hoeveel cpu die gebruiken? Misschien word ik daar wijzer van...
Mijn telefoon is na de update naar 4.2.2 binnen 10 uur al leeg. Ik gebruik hem dan hoogstens een half uur voor Whatsapp en dat soort lichte zaken. Voor de update haalde ik makkelijk 2 dagen. De achterkant van de telefoon (waar de batterij zit) is meestal, maar niet altijd, warm. Dus ook als mijn telefoon gewoon idle is. Volgens mij hoort hij gewoon koud te zijn, tenzij er een zware app draait (zoals videochat op Google Hangouts)?
Ik heb al een reset gedaan naar fabrieksinstellingen. Als ik naar het batterij gebruik kijk zie ik geen vreemde dingen. De percentages die ik daar zie zijn naar verhouding van de apps die ik heb gebruik, maar dat verklaart niet waar de battery drain vandaan komt.
Is er niet een task manager zoals in Windows, zodat ik kan zien welke processen er draaien en hoeveel cpu die gebruiken? Misschien word ik daar wijzer van...
[ Voor 4% gewijzigd door RouT op 22-08-2013 14:04 ]
Dat kan bijv. met Elixir 2 (Google Play: Elixir 2). Start het programma en tik op Running, en sorteer op Cpu Usage. Deze info wordt dan elke paar seconden ververst.RouT schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:04:
Is er een app die écht laat zien welke processen er draaien en hoeveel cpu die gebruiken (vergelijkbaar met Windows task manager)? Dus niet alleen een lijst met openstaande apps.
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Ik gebruik Quick System Info Pro, maar er zijn diverse apps welke je kunt gebruiken.RouT schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:04:
...
Google Play: Quick System Info PRO
[ Voor 14% gewijzigd door dafmay op 22-08-2013 14:22 ]
Mwah, bij The Verge hebben ze wel bepaalde voorkeuren hoor... En om heel eerlijk te zijn vind ik de camera nog steeds lekker werken - voor een telefoon cam. Maak er genoeg leuke foto's mee, maar mensen zitten op dit moment, juist vanwege de ultrapixel hype, met hun neus erop, en dat is voor dit soort spelden-kopjes sensoren niet te doenStiggy schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:11:
[mbr]Noem de dingen gewoon bij de naam. Naamsverhaspelingen zijn bijzonder kinderachtig.[/mbr]
Ik had hiervoor een Note II, maar vind de One echt lekkerder fotograferen om eerlijk te zijn@spNk: ik heb een aantal foto's in het donker gemaakt waar je dit soort verschijnselen op ziet. Met andere camera's lukt(te) het wel, dus niet druk om maken is wel een erg relaxte houding. Tenzij mijn sensor een defect heeft lijkt het erop dat dit weer een situatie is waarin de camera in de One kuren vertoond. Ik vind hem echt niet top-toestel waardig en een enorme stap achteruit t.o.v. mijn vorige telefoon.
Heeft te maken met gamma/contrast-instellingen of dynamisch bereik van je iPad. Geloof me, de bladeren zijn er, maar bij een gitzwarte foto als deze vind ik ruis en andere artifacts niet vreemd.Mmmh, bekijk hem nog eens via SkyDrive op de iPad, is het één donker vlak waar je helemaal niets op ziet?
Ik zie de bladeren ook. En heb er geen verklaring voor.
Ik vind de foto's die genomen zijn in het donker ook wat tegenvallen (zeker omdat dit juist wat beter zou moeten zijn door de Ultrapixel sensor)
Maar gewoon overdag maakt hij best aardige foto's en maak ik leuke zoe's.
Vaak wil ik niet een perfecte foto voor in het foto album. Maar gewoon een leuke herinnering.
En dat doet de One prima.
Ik vind de foto's die genomen zijn in het donker ook wat tegenvallen (zeker omdat dit juist wat beter zou moeten zijn door de Ultrapixel sensor)
Maar gewoon overdag maakt hij best aardige foto's en maak ik leuke zoe's.
Vaak wil ik niet een perfecte foto voor in het foto album. Maar gewoon een leuke herinnering.
En dat doet de One prima.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik heb het idee dat er na de update naar 4.2.2 daar iets in is verandert.RouT schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:04:
Ik ervaar dit probleem namelijk ook, kom nog wel een dag door maar zie wel dat hij het moeilijker volhoudt dan voorheen. Wanneer ik wakelock nakijk zie ik geen rare dingen. 10% awake en zit nu op 60 % batterij (internet 14 min, faceboek 5 watsapp 1 min display 1 uur).
Ik heb hem ook, telefoon van eind april begin meiBB72 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:25:
[...]
Heb deze update ook net binnengekregen. Mijn One is van eind april.
Na de update kan ik nog steeds geen Google Keyboard installeren.
In de loop van een paar keer goed opladen is mijn batterij leeg na anderhalf a twee dagen. ( Ik gebruik mijn telefoon best veel. )donvalentino schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:19:
[...]
Ik heb het idee dat er na de update naar 4.2.2 daar iets in is verandert.
Ik ervaar dit probleem namelijk ook, kom nog wel een dag door maar zie wel dat hij het moeilijker volhoudt dan voorheen. Wanneer ik wakelock nakijk zie ik geen rare dingen. 10% awake en zit nu op 60 % batterij (internet 14 min, faceboek 5 watsapp 1 min display 1 uur).
Wat misschien ook kan helpen is door je telefoon eerst tot 100% op te laden daarna uit te zetten gelijk weer aan de lader tot groen lampje knippert kabel eruit en opstarten en weer in de lader doen tot hij weer 100% is.
Ik heb google keyboard via de .APK file zelf geinstalleerd. Ik heb hem op mijn dropbox staan en van daaruit dus handmatig geinstalleerd, ik heb hier de link om hem handmatig te downloaden & installeren indien je dit wil!tiguan schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:34:
Na de update kan ik nog steeds geen Google Keyboard installeren.
https://www.dropbox.com/s...0qh/Google%20Keyboard.apk
Volkswagen Tiguan R-line / OBD11 / www.dvbyte.nl
Ik heb net dashclock geïnstalleerd. Nu als widget ingesteld op mijn lockscherm. Alleen heb ik nu 2 klokken staan. Ook kan ik hem wel naar fullscreen slepen maar onthoudt hij dat niet. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Een vraagje aan mensen met een 5Ghz ac router: hoe snel kunnen jullie bestanden via wifi van je One doorsturen naar je computer? Ik kom niet verder dan 10 MB per seconde en heb verschillende file managers geprobeerd, waaronder ES File Explorer. Ik gebruik een SFTP verbinding. Ik sta 1 meter naast mijn router (Asus RT-AC66U) en heb een 433 Mbit verbinding volgens de wifi eigenschappen van mijn One.
Valt mij op dat mijn "Awake" vrijwel leeg is is. Hoogstens 3 streepjes van 1pixel breed ofzo
Naar mijn idee niet echt mogelijk toch? Halve dag wel op wifi gezeten, maar lijkt me niet zo van belang. Accu op 51% vanochtend (12pm) van lader gehaald. Mail sync met 2 accounts ofzo en whatsapp
[ Voor 7% gewijzigd door Saven op 22-08-2013 23:46 ]
Weet iemand of het mogelijk is om afbeeldingen standaard te laten openen in de HTC Email app? Bij elke mail moet ik de afbeeldingen weer laden door bovenin op 'Afbeeldingen weergeven' te drukken. Op mijn Xperia P veranderde deze button na indrukken in 'Afbeeldingen voor X altijd weergeven'. Ik heb zon optie ieder geval nog niet kunnen vinden..
Goede vraag! Ik stoor me daar ook behoorlijk aan, maar heb ook nog geen instelling kunnen vinden.JRKAP schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:44:
Weet iemand of het mogelijk is om afbeeldingen standaard te laten openen in de HTC Email app? Bij elke mail moet ik de afbeeldingen weer laden door bovenin op 'Afbeeldingen weergeven' te drukken. Op mijn Xperia P veranderde deze button na indrukken in 'Afbeeldingen voor X altijd weergeven'. Ik heb zon optie ieder geval nog niet kunnen vinden..
Inderdaad,Stiggy schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:06:
[...]
Goede vraag! Ik stoor me daar ook behoorlijk aan, maar heb ook nog geen instelling kunnen vinden.
Deze had ik ook al eens gesteld hier en ik had ook zelf actief gegoogled, maar ben tot op heden niks tegen gekomen. Op Androidcentral alleen dat het waarschijnlijk te maken heeft met "security reasons."
Enige waar ik ook nog aan denk is het helpen bij het slurpen van data voor de niet-wifi gebruiker met een beperkte internetbundel.
Helaas, want ik zou de optie graag aan willen vinken, direct de email zoals ik hem wil zien
*edit:
Even doorgeneusd en dit heeft te maken met Spam berichten en het automatisch openen van Spam pictures:
If you open a spam message accidentally..and you view their images, what you're basically doing is telling the spammer that they hit a real email, and they should keep spamming you.
[ Voor 18% gewijzigd door JDL15 op 23-08-2013 10:43 ]
Ik sta op het punt om een HTC One of een Xperia ZL aan te schaffen. Voor de One ben ik me vooral met reviews nog aan het verdiepen in de 4MP camera. Al zo'n 15 review sites gelezen ...toen crashte m'n browser
Ik weet niet wie weleens foto's afdrukt of een fotoboek maakt, maar welke grootte geeft nog uitmuntende afdrukken met de 4MP van de One? ~13cm x 20cm? Meer?
Wat ik namelijk vernam van de 4MP is dat de One in eerste instantie nog wat problemen had met details en ruis, maar dat dit met een firmware upgrade verbeterd is.
Ik ben niet van plan om foto's op te blazen of om een foto te croppen op 40% van de originele foto, want dan is een 10x15cm foto allicht niet meer te doen. Het gaat me dus puur om het detailniveau en kwaliteit (daglicht foto's) wanneer ik een foto met de laatste firmware op iets van 13x20cm doe afdrukken.
Ik weet niet wie weleens foto's afdrukt of een fotoboek maakt, maar welke grootte geeft nog uitmuntende afdrukken met de 4MP van de One? ~13cm x 20cm? Meer?
Wat ik namelijk vernam van de 4MP is dat de One in eerste instantie nog wat problemen had met details en ruis, maar dat dit met een firmware upgrade verbeterd is.
Ik ben niet van plan om foto's op te blazen of om een foto te croppen op 40% van de originele foto, want dan is een 10x15cm foto allicht niet meer te doen. Het gaat me dus puur om het detailniveau en kwaliteit (daglicht foto's) wanneer ik een foto met de laatste firmware op iets van 13x20cm doe afdrukken.
Hmm zit wel een logische gedachte achter. Het spamsysteem ziet dan een response/verzoek naar het plaatje.JDL15 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:38:
[...]
Inderdaad,
Deze had ik ook al eens gesteld hier en ik had ook zelf actief gegoogled, maar ben tot op heden niks tegen gekomen. Op Androidcentral alleen dat het waarschijnlijk te maken heeft met "security reasons."
Enige waar ik ook nog aan denk is het helpen bij het slurpen van data voor de niet-wifi gebruiker met een beperkte internetbundel.
Helaas, want ik zou de optie graag aan willen vinken, direct de email zoals ik hem wil zien
*edit:
Even doorgeneusd en dit heeft te maken met Spam berichten en het automatisch openen van Spam pictures:
If you open a spam message accidentally..and you view their images, what you're basically doing is telling the spammer that they hit a real email, and they should keep spamming you.
Maar dan nog; dit zou een keuze moeten zijn. Je weet zelf dat een nieuwsbrief van Tweakers veilig is/moet zijn. Een 'veilige afzenderslijst' zou dan wel handig zijn. Nu is het een (alles of) niets kwestie ..
De One maakt prima tot zeer goede fotos als je een paar seconden de tijd neemt voor de focus. Direct een foto maken wil nog wel eens wazige fotos geven. Met name als er een object dichtbij is, ligt de focus snel op dat object. Even met je vinger tikken op het scherm op iets in de verte en de focus verplaatst zich.Gim schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:02:
Ik sta op het punt om een HTC One of een Xperia ZL aan te schaffen. Voor de One ben ik me vooral met reviews nog aan het verdiepen in de 4MP camera. Al zo'n 15 review sites gelezen ...toen crashte m'n browser![]()
Dus scherpte/detailniveau voor een 15x20cm afdruk zonder crop/zoom is zonder meer uitstekend? Het is alleen het maken van de foto zelf dat je op 't juiste object scherpstelt. Zover ik daarnaast begrijp is de One wel ontzettend snel met het maken van een foto.JRKAP schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:36:
De One maakt prima tot zeer goede fotos als je een paar seconden de tijd neemt voor de focus. Direct een foto maken wil nog wel eens wazige fotos geven. Met name als er een object dichtbij is, ligt de focus snel op dat object. Even met je vinger tikken op het scherm op iets in de verte en de focus verplaatst zich.
Voorbeeldje: https://www.dropbox.com/s/q51lme7wl86we7g/IMAG0366.jpg
Als je uiteindelijk scherp hebt gesteld is de foto idd met een druk op de knop genomen
Als je uiteindelijk scherp hebt gesteld is de foto idd met een druk op de knop genomen
[ Voor 41% gewijzigd door Kappade op 23-08-2013 13:43 ]
Lekker biertjeJRKAP schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:42:
Voorbeeldje: https://www.dropbox.com/s/q51lme7wl86we7g/IMAG0366.jpg
Toevallig heb ik in het begin het verschil nog vastgelegd met die scherpte patch voor de camera.
Voor de update : https://www.dropbox.com/s/ornyhy35x124xpa/IMAG0008.jpg
Na de update : https://www.dropbox.com/s/8ihdg83fxjwvhh5/IMAG0009.jpg
Tuurlijk stond ik misschien net iets anders, en lichtinval daarom anders, maar detail/kleur verschil is wel te zien
Tuurlijk stond ik misschien net iets anders, en lichtinval daarom anders, maar detail/kleur verschil is wel te zien
Ey bedankt man!JRKAP schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:49:
Toevallig heb ik in het begin het verschil nog vastgelegd met die scherpte patch voor de camera.
Tuurlijk stond ik misschien net iets anders, en lichtinval daarom anders. Maar detail/kleur verschil is wel te zien
Maar terugkomend op het eerste; natuurlijk heeft de camera even tijd nodig om de focus te op een object te zetten. Vooral ervoor zorgen dus dan niet elders op 't scherm tikken. Maar qua focus tijd neem ik aan dat de One niet onderdoet voor menig ander toestel.
Bedankt!
Focussnelheid is zeker prima. Objecten die dichtbij zijn kan je met zeer veel detail (zeker met de Macro stand) vastleggen.
Maar zoals ik zei is het de focus krijgen in de verte soms wel een opgave. Hier 2 voorbeelden waar ik toch wel zat te stoeien (ik kon tikken op het scherm wat ik wilde, maar kreeg hem lastig in de verte gefocussed). Als iemand tips heeft hoe je beter op afstand een foto scherp kan krijgen hoor ik dat graag
https://www.dropbox.com/s/k4eshhwkkf22vqs/IMAG0155.jpg
https://www.dropbox.com/s/yotqrdlb0cgymbd/IMAG0452.jpg
Soms lijkt het alsof hij niet verder dan een aantal meter (goed) wil focussen. Ik heb ook hier wel eens fotos voorbij zien komen van een foto van een parkeerplaats vanuit een raam op de 1e/2e verdieping; het detail van de autos was erg slecht.
Maar al met al, als je zulke (relatief) kleine afdrukken wilt maken dan is de camera goed. Ook voor social media voldoet de One meer dan prima.
Maar zoals ik zei is het de focus krijgen in de verte soms wel een opgave. Hier 2 voorbeelden waar ik toch wel zat te stoeien (ik kon tikken op het scherm wat ik wilde, maar kreeg hem lastig in de verte gefocussed). Als iemand tips heeft hoe je beter op afstand een foto scherp kan krijgen hoor ik dat graag
https://www.dropbox.com/s/k4eshhwkkf22vqs/IMAG0155.jpg
https://www.dropbox.com/s/yotqrdlb0cgymbd/IMAG0452.jpg
Soms lijkt het alsof hij niet verder dan een aantal meter (goed) wil focussen. Ik heb ook hier wel eens fotos voorbij zien komen van een foto van een parkeerplaats vanuit een raam op de 1e/2e verdieping; het detail van de autos was erg slecht.
Maar al met al, als je zulke (relatief) kleine afdrukken wilt maken dan is de camera goed. Ook voor social media voldoet de One meer dan prima.
[ Voor 26% gewijzigd door Kappade op 23-08-2013 14:07 ]
Net toevallig mijn HTC One aan de lader gehangen terwijl hij uit stond, volgens mij krijg je normaal alleen een brandend ledje. Echter nu zag ik het volgende:
https://www.dropbox.com/s/34gkgnn73b7jynl/HTCOneCharging.JPG
Heb toevallig de 2.24.401.8 update binnen, is dit er misschien bijgekomen?
PS> Foto is gemaakt door een crappy iPhone die hier nog lag dus excuses voor de slechte kwaliteit foto
https://www.dropbox.com/s/34gkgnn73b7jynl/HTCOneCharging.JPG
Heb toevallig de 2.24.401.8 update binnen, is dit er misschien bijgekomen?
PS> Foto is gemaakt door een crappy iPhone die hier nog lag dus excuses voor de slechte kwaliteit foto
[ Voor 16% gewijzigd door XoReP op 23-08-2013 14:18 ]
Was er altijd al (volgens mij hebben bijna alle Android devices dat): krijg je door 1 keer kort op de powerknop te drukken.
Is t dan een gebrek aan focus of een gebrek aan pixels dat ie detail v iets in de verte niet kan vastleggen? Maar als je dus de focus op de mensen in de voorgrond van de pier had gehad dan had je misschien dus een betere foto gehad qua mensen en eenzelfde detail van de pier zelf als dat je met jouw foto nu hebt...JRKAP schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:00:
Ik heb dat nog nooit gezien op mijn telefoons: One, Sensation en Hero.BtM909 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:17:
Was er altijd al (volgens mij hebben bijna alle Android devices dat): krijg je door 1 keer kort op de powerknop te drukken.
Nee hoor, net zoals XoReP hierboven zegt gaat bij mij alleen het ledje aan (niet zo handig). Een druk op de powerknop laat het homescherm zien.BtM909 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:17:
Als ze dat nu veranderd hebben dan is dat wat mij betreft een prima verbetering!
Hebben jullie eigenlijk een hoesje er omheen? Heb nu een hoesje maar dat maakt hem toch minder mooi. Ben benieuwd of er mensen ervaring hebben zonder hoesjes en de eventuele beschadigingen ook aan de achterkant.
Bij mij zit hij nu in een soort rubber hoesje. Maakt de hele buitenkant zwart
We hebben het hier wel over een HTC One die volledig uitgeschakeld is, aan de lader hangt en dan waarop de powerknop heel kort wordt ingedrukt.Stiggy schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:02:
[...]
Nee hoor, net zoals XoReP hierboven zegt gaat bij mij alleen het ledje aan (niet zo handig). Een druk op de powerknop laat het homescherm zien.
Als ze dat nu veranderd hebben dan is dat wat mij betreft een prima verbetering!
Ik heb geen idee of mijn HTC One het ook heeft aangezien ik hem zelden helemaal uit zet.
Ik heb een fleurige case voor dagelijks gebruik. 1 keer flink laten vallen op tegels. De case ziet er nog goed uit.jaydenjarno schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:24:
Hebben jullie eigenlijk een hoesje er omheen? Heb nu een hoesje maar dat maakt hem toch minder mooi. Ben benieuwd of er mensen ervaring hebben zonder hoesjes en de eventuele beschadigingen ook aan de achterkant.
De case wel..

Ah, oké. Ook even geprobeerd dan, helemaal uit, aan de lader. Niets, scherm zwart en ledje aan. Korte druk op de home knop doet niets.Joen schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:54:
[...]
We hebben het hier wel over een HTC One die volledig uitgeschakeld is, aan de lader hangt en dan waarop de powerknop heel kort wordt ingedrukt.
Ik heb geen idee of mijn HTC One het ook heeft aangezien ik hem zelden helemaal uit zet.
Ja, dan mag het een prachtige telefoon zijn, maar dat weegt niet af dat ik graag me telefoon netje wil houden. Kortom een case er omheen. Overigens bevalt hij me goed. Een wat stroef gevoel, maar geen rubber. Blijft overigens ook geen vlekken op zitten. Enige nadeel is dat bij de volume een stuk afgebroken is omdat dit simpel weg te 'dun' is om dagelijks te gebruiken.jaydenjarno schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:24:
Rupsen, Rapsen.
Had ik gisteravond ook, denk ook door de update.Stiggy schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 08:35:
[...]
Ah, oké. Ook even geprobeerd dan, helemaal uit, aan de lader. Niets, scherm zwart en ledje aan. Korte druk op de home knop doet niets.
ik heb (volgens mij) deze: http://www.mobielbereikba...p-sheer-case-smokey-blackjaydenjarno schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:24:
bevalt prima, niet te dik niet te dun, en soort harder rubber/silicone.. Doet weinig afbreuk aan het mooie ontwerp.
Als je een zilveren htc one hebt kan het iets bruiner uitvallen had ik begrepen. Maar ik heb een zwarte

(klikbaar)
[ Voor 3% gewijzigd door Saven op 24-08-2013 14:18 ]
Vandaag een HTC one gehaald bij Vodafone. Icm verlenging. Geen gasp dode pixels of andere ongein. Vooralsnog erg tevreden.
Was bijna voor een Samsung gegaan omdat ik de laatste 2 jaar een note heb gehad en de ui daar wel aardig van vond. Reden om toch voor de one te gaan is dat ik die plastic meuk van Samsung een beetje zat wordt bij de high end toestellen.
Was bijna voor een Samsung gegaan omdat ik de laatste 2 jaar een note heb gehad en de ui daar wel aardig van vond. Reden om toch voor de one te gaan is dat ik die plastic meuk van Samsung een beetje zat wordt bij de high end toestellen.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Verwijderd
Hallo,
Ik heb aflopen dagen probleem met mijn wifi op HTC one, hij krijgt volledige signaal sterkte alle balkjes zijn vol maar internetten lukt niet. Zo af en toe werkt dan wel maar in de meeste gevallen vind er geen gegevens overdracht plaats op een of ander manier. HTCone is ook helemaal geupdate naar 4.2.2 en ik heb hem zelfs een keer terug naar fabrieksinstelling gereset maar daarna blijft de probleem voorkomen. Als ik de wifi uitzet dan heb ik wel gewoon verbinding met mijn provider en gegevens overdracht werkt ook prima.
Terwijl met mijn andere mobiel werkt de wifi prima.
Iemand anders met dezelfde problemen?
Weet iemand een oplossing?
Ik heb aflopen dagen probleem met mijn wifi op HTC one, hij krijgt volledige signaal sterkte alle balkjes zijn vol maar internetten lukt niet. Zo af en toe werkt dan wel maar in de meeste gevallen vind er geen gegevens overdracht plaats op een of ander manier. HTCone is ook helemaal geupdate naar 4.2.2 en ik heb hem zelfs een keer terug naar fabrieksinstelling gereset maar daarna blijft de probleem voorkomen. Als ik de wifi uitzet dan heb ik wel gewoon verbinding met mijn provider en gegevens overdracht werkt ook prima.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2013 19:20 ]
---> Accessoires voor de HTC OneSaven schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:15:
[...]
ik heb (volgens mij) deze: http://www.mobielbereikba...p-sheer-case-smokey-black
bevalt prima, niet te dik niet te dun, en soort harder rubber/silicone.. Doet weinig afbreuk aan het mooie ontwerp.
Als je een zilveren htc one hebt kan het iets bruiner uitvallen had ik begrepen. Maar ik heb een zwarte
[afbeelding] [afbeelding]
(klikbaar)
Gisteren ook de update gehad naar 2.24.401.8 De Kpn iTV Online app die vastliep na de upgrade naar 4.2.2 doet het weer.
Ziet er netjes uit! En je hoeft er niet voor te vrezen dat die mooie zwarte coating eraf gaat. Die coating was voor mij reden om eerder een zilverwitte te pakken; ook mooi. Maar t valt bruin uit dan? Dun materiaal dat t zilver erdoor komt? Benieuwd of er een zilverwitte variant is :-pSaven schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:15:
[...]
ik heb (volgens mij) deze: http://www.mobielbereikba...p-sheer-case-smokey-black
[afbeelding] [afbeelding]
(klikbaar)
---> Accessoires voor de HTC OneGim schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:20:
[...]
Ziet er netjes uit! En je hoeft er niet voor te vrezen dat die mooie zwarte coating eraf gaat. Die coating was voor mij reden om eerder een zilverwitte te pakken; ook mooi. Maar t valt bruin uit dan? Dun materiaal dat t zilver erdoor komt? Benieuwd of er een zilverwitte variant is :-p
Ja daar heb ik ook last van gehad, ook op de One X...Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:58:
Hallo,
In Play store staan WiFi fix programma's
Ik gebruik nu Google Play: Wifi Fixer
Ik had bijv ook last van, dat m'n WhatsApp op geven moment niks meer ontving.. zwaar irri dus
Komt niet alleen bij HTC voor, ook Motorola bijv.
[ Voor 7% gewijzigd door SuperVeloce op 24-08-2013 19:25 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Niet home, maar power...Stiggy schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 08:35:
[...]
Ah, oké. Ook even geprobeerd dan, helemaal uit, aan de lader. Niets, scherm zwart en ledje aan. Korte druk op de home knop doet niets.
Meerdere Galaxy Tabs doen het al vanaf het begin. Mijn Google Nexus deed het, een nieuwe Nexus 4, Nexus 10 tablet en dus m'n HTC one doet het
Dus als je device uit is en dan kort op de power button drukken
Inderdaad, daar graag verder over accessoires
Excuses, power was ook wat ik geprobeerd had. Gebeurd dus niets, softwareversie 2.24.111.3, geen update beschikbaar.BtM909 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:00:
[...]
Niet home, maar power...
Meerdere Galaxy Tabs doen het al vanaf het begin. Mijn Google Nexus deed het, een nieuwe Nexus 4, Nexus 10 tablet en dus m'n HTC one doet het
Dus als je device uit is en dan kort op de power button drukken
Weird
Powerbutton en volume naar beneden.
Maar beetje inzet hier op GoT ook wel gewaardeerd. Dit zijn dingen die je ook heel makkelijk zelf via google kan vinden
Maar beetje inzet hier op GoT ook wel gewaardeerd. Dit zijn dingen die je ook heel makkelijk zelf via google kan vinden
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Zoeken op google met htc one screenshot geeft genoeg hits, oa deze:
http://www.digitaltrends....-one-helpful-tips-tricks/
There are two ways to take a screenshot on the HTC One and they’re both easy:
Hold down the Power button (top left) and the capacitive Home key (bottom right) until you hear the camera shutter sound and see an animation onscreen.
Hold down the Power button and the Volume down button (right spine) until you hear the camera shutter sound and see the screenshot capture animation.
http://www.digitaltrends....-one-helpful-tips-tricks/
There are two ways to take a screenshot on the HTC One and they’re both easy:
Hold down the Power button (top left) and the capacitive Home key (bottom right) until you hear the camera shutter sound and see an animation onscreen.
Hold down the Power button and the Volume down button (right spine) until you hear the camera shutter sound and see the screenshot capture animation.
Verwijderd
Als mijn One uitstaat en ik ga hem opladen, dan verschijnt er direct die oplaadbalk in het midden van mijn scherm...Stiggy schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:06:
[...]
Excuses, power was ook wat ik geprobeerd had. Gebeurd dus niets, softwareversie 2.24.111.3, geen update beschikbaar.
Software 2.24.401.8
Verwijderd
Statusbalk naar beneden schuiven, dan rechtsboven op het vierkantje drukken. Rechtsonder zie je nu een icoon voor het maken van een schermafbeelding.l3art schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 10:26:
Je kan trouwens ook met twee vingers de notificatiebalk naar beneden slepen, dan zie je gelijk je quick settings (Android 4.2 natuurlijk).
Thanks. Handige tip.SChief schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 11:43:
Je kan trouwens ook met twee vingers de notificatiebalk naar beneden slepen, dan zie je gelijk je quick settings (Android 4.2 natuurlijk).
Verwijderd
Die wist ik nog niet, thnx!SChief schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 11:43:
SChief schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 11:43:
Scrolde zojuist door mijn whatsapp lijst en tot mijn verbazing zag ik ook contacten van (naar mijn mening) linkedin en facebook tussen mijn whatsapp contactpersonen staan. Dit terwijl de contacten synchronisatie uit staat.
Weet iemand hoe dit kan? Of komt dit door de update die ik gisteren heb geinstalleerd?
Wil deze contacten er namelijk niet tussen hebben staan.
Weet iemand hoe dit kan? Of komt dit door de update die ik gisteren heb geinstalleerd?
Wil deze contacten er namelijk niet tussen hebben staan.
[ Voor 9% gewijzigd door Exterminator op 25-08-2013 16:05 ]
Verwijderd
Je bedoelt power button ingedrukt houden en tegelijkertijd op de home button drukken.l3art schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 10:26:
Klein vraagje,
Ik kom van een blackberry 9780 af nu naar de htc one.
Alleen op de blackberry had je een hele handige functie bij de wekker/klok. Daar had je een nachtkastmodus waarop je kon kiezen op wat voor stand je het toestel wou zetten. Bijvoorbeeld alleen telefoon dan ging je telefoon alleen af als je gebeld of gesmst werd en niet tijdens facebook berichten of whatsapp.
Alleen op de blackberry had je een hele handige functie bij de wekker/klok. Daar had je een nachtkastmodus waarop je kon kiezen op wat voor stand je het toestel wou zetten. Bijvoorbeeld alleen telefoon dan ging je telefoon alleen af als je gebeld of gesmst werd en niet tijdens facebook berichten of whatsapp.
Nee hij bedoelt de power button ingedrukt houden en tegelijkertijd volume naar beneden indrukken. Alle rivieren stromen naar de zee.Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:06:
[...]
Je bedoelt power button ingedrukt houden en tegelijkertijd op de home button drukken.
Daar heb je apps als Google Play: Nights Keeper (Niet storen) voor. 's nachts staan bij mij de One op silent en komen alleen telefonische oproepen van een paar "white listed" nummers door.Rox92 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:11:
Klein vraagje,
_██_
(ಠ_ృ)
Android 4.3 met HTC sense 5.0 is uitgelekt: http://www.hubfr.com/en/s...-mise-a-jour-android-4-3/
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Verrek! Nooit geweten. Moet 's nachts af en toe bereikbaar kunnen zijn, maar dan word ik elke nacht weer wakker van whatsappjesAtomsk schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:51:
[...]
Daar heb je apps als Google Play: Nights Keeper (Niet storen) voor. 's nachts staan bij mij de One op silent en komen alleen telefonische oproepen van een paar "white listed" nummers door.
Heb een NFC sticker op mn nachtkastje en met NFC task launcher ingesteld. 's Avonds telefoon er boven en dan gaat:Rox92 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:11:
Klein vraagje,
- Geluid uit (trillen aan)
- Data uit
- Wifi uit
- Wekker wordt opgestart
En 's ochtend houd ik hem er weer boven en dan gaat:
- Geluid vol
- Data aan
- Wifi aan
Geweldig dat NFC!
[ Voor 5% gewijzigd door keverjeroen op 26-08-2013 10:34 ]
Met gratis apps als Google Play: AutomateIt-Automate Your Droid kun je dit toch heel makkelijk instellen zonder NFC stickers?keverjeroen schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:33:
[...]
Heb een NFC sticker op mn nachtkastje en met NFC task launcher ingesteld. 's Avonds telefoon er boven en dan gaat:
- Data uit
- Wifi uit
- Wekker wordt opgestart
- Geluid vol
- Data aan
- Wifi aan
Geweldig dat NFC!
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Kan ook, maar alleen als je elke avond even laat naar bed gaat..Xanion schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:42:
[...]
Met gratis apps als Google Play: AutomateIt-Automate Your Droid kun je dit toch heel makkelijk instellen zonder NFC stickers?
Stomme offtopic vraag, maar hoe kom je aan die stickers? (of eigenlijk waar kom je eraan
Google?BtM909 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:33:
[...]
Stomme offtopic vraag, maar hoe kom je aan die stickers? (of eigenlijk waar kom je eraan)

http://nfc-store.nl/winkel/
http://www.tagage.net/?gclid=CKyo57HomrkCFUhP3godMm0AIQ
Ja googlen kan ik ook

Het gaat mij erom waar hij ze vandaag heeft ivm ervaringen omdat ik nogal eens lees dat ze niet altijd even goed werken met elk device.
Ik heb ze bij nfc-nederland.nl gehaald. Daar op de site vind je ook veel info over compatibiliteit en verschillen tussen de tags. Maar zie ook dit topicBtM909 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:33:
[...]
Stomme offtopic vraag, maar hoe kom je aan die stickers? (of eigenlijk waar kom je eraan)
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
En ik maar denken dat ik nooit NFC ging gebruiken.keverjeroen schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:33:
[...]
Heb een NFC sticker op mn nachtkastje en met NFC task launcher ingesteld. 's Avonds telefoon er boven en dan gaat:
- Data uit
- Wifi uit
- Wekker wordt opgestart
- Geluid vol
- Data aan
- Wifi aan
Geweldig dat NFC!
Thnx!
Heb pvc stickers (waterdicht) bij http://www.nfc-nederland-shop.nl/ gekocht. Werkt perfect in combinatie met de One.BtM909 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:53:
[...]
Ja googlen kan ik ook
Het gaat mij erom waar hij ze vandaag heeft ivm ervaringen omdat ik nogal eens lees dat ze niet altijd even goed werken met elk device.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)