Hieronder wat antwoorden en zelf ook een vraag: bestaat er al een truc om bestanden heen/weer te kopieren, renamen etc etc zonder telkens HTC Sync Manager te gebruiken? Dat is het slechtste stukje software ooit bedacht door HTC. Geen handige vervanging voor Windows verkenner of zelfs Finder op de Mac. Irriteer me dood aan dat ding.
CRXDelSol schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:14:
Ik heb nu SwiftKey erop, werkt erg goed. Ook met voorspelling, en naadloos herkennen van de taal die je op dat moment doet.
Je kan gewoon Engelse woorden gebruiken door je Nederlandse tekst zonder te moeten switchen van toetsenbord (wat bij de HTC Sense toetsenbord wel moet).
Werkt heel fijn.
En je hebt ook diverse layouts met grotere en kleinere knoppen, stukken beter.
Je kan gewoon instellen: taal: NL en 2e taal: EN. Dan hoef je helemaal niet handmatig te switchen en herkent hij Engelse en NL woorden door elkaar. Kan ook omgekeerd. Is geen HTC One ding, Sense 3.6/HTC Desire S met custom rom (4.0.4) werkt precies zo.
En swypen over het keyboard werkt ook.. ben er nu mee aan het testen, nooit echt fan geweest van die truc maar het werkt best goed.
Dat kan niet. Wat wel kan is de app "Notification Toggle" uit Play installen. Dan krijg je een mooi balkje bovenaan in je notif bar. Die kan je naar hartelust aanpassen. En door prio op 1 te zetten is het icoontje van deze app uitgeschakeld.
Deze notication bar gebruik ik meestal (Camera, Rotation Lock, Yatse, Wifi Networks, Brightness) en alleen als ik iets nodig heb wat er niet tussen staat (bijv Android Settings, wifi hotspot, Screenshot) klik ik op het icoontje van HTC om alle HTC notifications te tonen.
[
Voor 40% gewijzigd door
Jazco2nd op 13-08-2013 15:48
]