[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.598 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:05

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

CRXDelSol schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:14:
Ik heb nu SwiftKey erop, werkt erg goed. Ook met voorspelling, en naadloos herkennen van de taal die je op dat moment doet.
Je kan gewoon Engelse woorden gebruiken door je Nederlandse tekst zonder te moeten switchen van toetsenbord (wat bij de HTC Sense toetsenbord wel moet).
Werkt heel fijn.
En je hebt ook diverse layouts met grotere en kleinere knoppen, stukken beter.
Nog een tip voor SwiftKey, Installeer ook de engelse taal ;)
Hoef je nooit meer te corrigeren als je zowel Nederlands als Engels door elkaar heen typt.

Ik heb ze ook beide geïnstalleerd staan en werkt heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 12:38
Alleen heeft swift key bij HTC (One) een irritante bug, dat je in HTC email applicatie 2 beginletters van een woord typt. En dat is sinds de 4.2.2 update als ik mij niet vergis. Voor de rest is swiftkey heerlijk op de One

http://support.swiftkey.n...ouble-letters-are-entered

[ Voor 20% gewijzigd door Kappade op 12-08-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Ik gebruik het ook, maar in Evernote moet ik het uitzetten, anders krijg ik ook hele rare woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:56
WishmasterNL schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:33:
[...]

Nog een tip voor SwiftKey, Installeer ook de engelse taal ;)
Hoef je nooit meer te corrigeren als je zowel Nederlands als Engels door elkaar heen typt.

Ik heb ze ook beide geïnstalleerd staan en werkt heerlijk!
Klopt. Dat bedoelde ik in mijn reactie.
Aanrader om die 2 talen tegelijk te installeren.
Ik doelde juist om dat voordeel, aangezien je bij de HTC Sense versie handmatig moet switchen, en bij SwiftKey kan je simultaneously (hehe) schakelen tussen Nederlandse of Engelse woorden die de telefoon ook corrigeert.

En ook grappig is dat voorbereiden die ik steeds meer gebruik.
Als je bijv. zegt: "Ik ben in de" heb je al vervolgwoorden in die balk staan met dingen als: "Auto | Buurt | Straat" e.d. (voorbeeldje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:57
Jammer dat de T-Mobile apps automatisch worden geinstalleerd bij een t-mob branded Htc One met de 4.2.2 update. Die irritante internet app is niet te verwijderen (kan hem gelukkig verbergen), gelukkig geen t-mob bootscreens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDutch
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:01
IseT schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:35:
Jammer dat de T-Mobile apps automatisch worden geinstalleerd bij een t-mob branded Htc One met de 4.2.2 update. Die irritante internet app is niet te verwijderen (kan hem gelukkig verbergen), gelukkig geen t-mob bootscreens
Jaa, ik was ook onaangenaam verrast na de update! Ik had eerst slechts een paar ringtones hier en daar van T-Mobile, en nu had ik in een keer allemaal bloatware en ook T-Mobile bootlogo's :'(
Gelukkig zijn de meeste apps te verwijderen, en anders wel te disablen/hiden. Voor de rest werkt het allemaal zo als het hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee handmatig lukt niet.
Echt lomp dat ze er wel heel cool mee lopen te showen in reclames ed terwijl het niet naar behoren werkt.
al was het nou extreem sports of film 1 ofzo die er niet bij stonden... nee 1-10
l3art schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:47:
[...]

Ik heb deze discussie niet helemaal gevolgd, maar handmatig instellen lukt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
JRKAP schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:35:
Alleen heeft swift key bij HTC (One) een irritante bug, dat je in HTC email applicatie 2 beginletters van een woord typt. En dat is sinds de 4.2.2 update als ik mij niet vergis. Voor de rest is swiftkey heerlijk op de One

http://support.swiftkey.n...ouble-letters-are-entered
In de beta is dat al verholpen http://www.swiftkey.net/en/blog/swiftkey-cloud-beta-updated/

- edit -

O ik ben nu een beetje spuit 11, in jou link staat hetzelfde..

[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 12-08-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:04:
Nee handmatig lukt niet.
Echt lomp dat ze er wel heel cool mee lopen te showen in reclames ed terwijl het niet naar behoren werkt.
al was het nou extreem sports of film 1 ofzo die er niet bij stonden... nee 1-10

[...]
Precies mijn punt bart; HTC maakt reclame over een feature maar het werkt niet naar behoren, en doen ook vrij weinig moeite om te informeren dat ze het (gaan) fixen. Waarom heb je dan een HTC NL tak hier zitten, met een eigen FB twitter en weet ik wat nog meer. Ik zou denken In & output leveren over de gang van zaken in NL. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:04

Boedha

Niks

Zijn die iconen/toggles die via de notificatiebalk tevoorschijn komen te veranderen. Er staan er een hoop tussen die ik nooit gebruik, en ik juist wel gebruik staan er niet tussen.

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 00:08
Hieronder wat antwoorden en zelf ook een vraag: bestaat er al een truc om bestanden heen/weer te kopieren, renamen etc etc zonder telkens HTC Sync Manager te gebruiken? Dat is het slechtste stukje software ooit bedacht door HTC. Geen handige vervanging voor Windows verkenner of zelfs Finder op de Mac. Irriteer me dood aan dat ding.
CRXDelSol schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:14:
Ik heb nu SwiftKey erop, werkt erg goed. Ook met voorspelling, en naadloos herkennen van de taal die je op dat moment doet.
Je kan gewoon Engelse woorden gebruiken door je Nederlandse tekst zonder te moeten switchen van toetsenbord (wat bij de HTC Sense toetsenbord wel moet).
Werkt heel fijn.
En je hebt ook diverse layouts met grotere en kleinere knoppen, stukken beter.
Je kan gewoon instellen: taal: NL en 2e taal: EN. Dan hoef je helemaal niet handmatig te switchen en herkent hij Engelse en NL woorden door elkaar. Kan ook omgekeerd. Is geen HTC One ding, Sense 3.6/HTC Desire S met custom rom (4.0.4) werkt precies zo.

En swypen over het keyboard werkt ook.. ben er nu mee aan het testen, nooit echt fan geweest van die truc maar het werkt best goed.
Boedha schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:12:
Zijn die iconen/toggles die via de notificatiebalk tevoorschijn komen te veranderen. Er staan er een hoop tussen die ik nooit gebruik, en ik juist wel gebruik staan er niet tussen.
Dat kan niet. Wat wel kan is de app "Notification Toggle" uit Play installen. Dan krijg je een mooi balkje bovenaan in je notif bar. Die kan je naar hartelust aanpassen. En door prio op 1 te zetten is het icoontje van deze app uitgeschakeld.
Deze notication bar gebruik ik meestal (Camera, Rotation Lock, Yatse, Wifi Networks, Brightness) en alleen als ik iets nodig heb wat er niet tussen staat (bijv Android Settings, wifi hotspot, Screenshot) klik ik op het icoontje van HTC om alle HTC notifications te tonen.

[ Voor 40% gewijzigd door Jazco2nd op 13-08-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:31
@hierboven; check DroidNAS als je OSX gebruikt. Voor windows is er vast wel een alternatief, check ook even AirDroid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
My Phone Explorer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoemtoeter
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-02 11:40
Jazco2nd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:41:
Hieronder wat antwoorden en zelf ook een vraag: bestaat er al een truc om bestanden heen/weer te kopieren, renamen etc etc zonder telkens HTC Sync Manager te gebruiken? Dat is het slechtste stukje software ooit bedacht door HTC. Geen handige vervanging voor Windows verkenner of zelfs Finder op de Mac. Irriteer me dood aan dat ding.
Als je je One via USB aan de PC hangt, wordt ie gewoon herkend als MTP Device, daar heb je geen HTC Sync voor nodig. Ik heb die software nooit geïnstalleerd (inderdaad hopeloos spul) en kan op die manier heel simpel via de verkenner bestanden op het toestel zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Helaas heb ik alleen nog een Mac :(((
edit: DroidNAS summary gelezen, lijkt wel interessant.
Een file manager op de telefoon heb al (ES File Explorer) maar dit werkt omgekeerd!

[ Voor 65% gewijzigd door Jazco2nd op 13-08-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:29
Op een Mac kan je prima Windows installeren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zozo krijg net een mail dat ik 'recent' een One heb aangeschaft en dat mn $25 Google Play code binnen 'enkele weken' in mn mailbox verschijnt :p Das vrij rap van HTC (USA) zeg, kan niet eens meer vinden wanneer de aanvraag was :)

EDIT: Half juni _O-

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 14-08-2013 01:35 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:12
Jazco2nd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:40:
Helaas heb ik alleen nog een Mac :(((
edit: DroidNAS summary gelezen, lijkt wel interessant.
Een file manager op de telefoon heb al (ES File Explorer) maar dit werkt omgekeerd!
Binnen ES File Explorer kun je naast LAN ook nog 'remote' gebruiken. Werkt op mijn One perfect. Je vindt 'm onder Gereedschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeeeh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:07
Ben wel redelijk tevreden over batterijduur nu :)

Tijdje zitten gamen, dumpert gekeken. Verder internet en Facebook enzo.
Met screentijd van 4 uur vind ik dit prima te doen.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2ro6ck3.png
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/vglzio.png

[ Voor 40% gewijzigd door jordeeeh op 14-08-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
dafmay schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:29:
[...]

Binnen ES File Explorer kun je naast LAN ook nog 'remote' gebruiken. Werkt op mijn One perfect. Je vindt 'm onder Gereedschappen.
Oh dat is handig! Het werkt niet via Bonjour dus het verschijnt niet vanzelf in Finder, maar kan wel via FTP nu alles doen en ook evt op Windows. Very nice.

Ik ben altijd wel fan geweest van ES File Explorer, maar vind de icoontjes bovenin extreem klein. Beetje onhandig. ook de filetransfer van mijn Raspberry naar mijn telefoon valt erg tegen (via SFTP) ondanks dat mn telefoon heel dicht bij de router is. Kga nog testen of dat aan ES ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Jazco2nd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:14:
[...]

Oh dat is handig! Het werkt niet via Bonjour dus het verschijnt niet vanzelf in Finder, maar kan wel via FTP nu alles doen en ook evt op Windows. Very nice.

Ik ben altijd wel fan geweest van ES File Explorer, maar vind de icoontjes bovenin extreem klein. Beetje onhandig. ook de filetransfer van mijn Raspberry naar mijn telefoon valt erg tegen (via SFTP) ondanks dat mn telefoon heel dicht bij de router is. Kga nog testen of dat aan ES ligt.
Ik gebruik tegenwoordig Google Play: File Expert , vindt deze zelf handiger en uitgebreider dan ES

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Xanion schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:52:
[...]

Ik gebruik tegenwoordig Google Play: File Expert , vindt deze zelf handiger en uitgebreider dan ES
Thx voor de tip...die ga ik eens aan de tand voelen...

Edit : jammer...voor de root explorer moet de betaalde versie worden aangeschaft. Enfin, ik blijf voorlopig bij ES File Explorer...is eigenlijk perfect tot nu toe.

[ Voor 19% gewijzigd door dafmay op 14-08-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:56
Ik gebruik op mijn mac "Android File Transfer.app" werkt perfect, lijkt op een Finder venster, en is ook net zo schaalbaar.
Simpel bestanden overkopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
dafmay schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:05:
[...]

Thx voor de tip...die ga ik eens aan de tand voelen...

Edit : jammer...voor de root explorer moet de betaalde versie worden aangeschaft. Enfin, ik blijf voorlopig bij ES File Explorer...is eigenlijk perfect tot nu toe.
sja, keb de mijne nooit geroot, moet je de bootloader voor unlocken en dat betekend een volledige reset, alle data kwijt. Geen zin om alles weer opnieuw in te stellen.
File Expert werkt best goed, de web file manager is best wel goed! De media sharing opties heb ik niet echt nodig want die heeft de HTC One al ingebouwd (via DLNA, de "Select Player" optie bij het afspelen van video of afbeeldingen). Zal nog ff kijken of ik bij ES File Explorer blijf, File Expert heeft op het eerste gezicht een stuk minder opties, dus is wat makkelijker. Daarentegen wel heel commercieel met al die plugins en subscriptions. Dan is ES wat rustiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik de oudere android versie 4.1 weer op mijn htc one krijgen? Nadat ik 4.2 gedownload heb gaat mijn batterij dubbel zo snel leeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Dat ligt niet aan 4.2 denk ik. Bij mij kwam 't door de instelling "Locatie en Google Zoeken". Deze heb ik uitgezet en dat scheelt zooooveeeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:03:
Hoe kan ik de oudere android versie 4.1 weer op mijn htc one krijgen? Nadat ik 4.2 gedownload heb gaat mijn batterij dubbel zo snel leeg!
Was bij mij ook , een hard reset heeft wonderen verricht ... :-)

Verwijderd

Ik heb een hard reset gedaan gisteravond maar nog steeds gaat hij erg snel..
Wakelokdetector: geeft als hoogste facebook 1 min 45 x198
Batterymonitor: geeft aan dat radio 4.6% heeft gebruikt.. hoort die continu aan te staan??
en apps 90% waaronder android systeem: 29.3% en kernel (android os): 17.5%

• mevaka
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 14:05
tiguan schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:12:
Dat ligt niet aan 4.2 denk ik. Bij mij kwam 't door de instelling "Locatie en Google Zoeken". Deze heb ik uitgezet en dat scheelt zooooveeeel.
Sinds de update heb ik ook een grotere battery drain, "Locatie en Google zoeken" zowel voor de update als erna uitgeschakeld.

Wat mij opvalt is dat "Android-systeem" een groter deel verbruikt dan voor de update. Uiteraard onder dezelfde omstandigheden. Lees wel vaker over een factory reset maar schijnt ook niet altijd te helpen.

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:10:
Ik heb een hard reset gedaan gisteravond maar nog steeds gaat hij erg snel..
Wakelokdetector: geeft als hoogste facebook 1 min 45 x198
Batterymonitor: geeft aan dat radio 4.6% heeft gebruikt.. hoort die continu aan te staan??
en apps 90% waaronder android systeem: 29.3% en kernel (android os): 17.5%
De radio is je telefoonfunctie/netwerk, dus als je bereikbaar wil zijn moet die de hele tijd aan staan :P
Als je een email aan je telefoon gekoppelt heb kijk dan ook even hoevaak die synchroniseerd idem dito voor facebook.

Hoeveel screen on time haal je trouwens? Als je 4 uur haalt is dat normaal.

• rocketno46
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-09 13:08
Ik heb ook nog steeds last van een grote battary drain. 2x fabrieks instellingen en hard reset willen niet helpen.

Android system vreet bij mij 78% van de accu. lacation staat uit, processor in spaarstand, handmatig synchroniseren, sleep mode aan. binnen 15 uur leeg bij licht gebruik (lees 1x per half uur kijken op de telefoon)

Na 8 uur geen data verbinding (s'nachts) 15% er af 8)7
mevaka schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:05:
[...]

Sinds de update heb ik ook een grotere battery drain, "Locatie en Google zoeken" zowel voor de update als erna uitgeschakeld.

Wat mij opvalt is dat "Android-systeem" een groter deel verbruikt dan voor de update. Uiteraard onder dezelfde omstandigheden. Lees wel vaker over een factory reset maar schijnt ook niet altijd te helpen.

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik begrijp niet hoe dat kan op unbranded devices dat er zo'n battery drain is na een hard reset van Google services. Je zou toch denken dat een HTC One geen eigen leven leidt he? Hard reset helpt absoluut na een update, bij mij wel. Dus ook bij jullie, het is een apparaat dat uit dezelfde bits en bytes bestaat zonder karakter trekken. Daarnaast denk ik dat jullie toch eens moeten kijken naar bepaaldve instellingen, netwerk ontvangst, apps of andere zaken die de batterij leegtrekken.
De battery gaat na de update zo'n 17 uur mee bij echt wel intensief gebruik (met tussenpozen).

• rocketno46
  • Laatst online: 22-09 13:08
Sheik schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:03:
Ik begrijp niet hoe dat kan op unbranded devices dat er zo'n battery drain is na een hard reset van Google services. Je zou toch denken dat een HTC One geen eigen leven leidt he? Hard reset helpt absoluut na een update, bij mij wel. Dus ook bij jullie, het is een apparaat dat uit dezelfde bits en bytes bestaat zonder karakter trekken. Daarnaast denk ik dat jullie toch eens moeten kijken naar bepaaldve instellingen, netwerk ontvangst, apps of andere zaken die de batterij leegtrekken.
De battery gaat na de update zo'n 17 uur mee bij echt wel intensief gebruik (met tussenpozen).
Er zijn legio topics te vinden waar mensen de zelfde problemen hebben. Natuurlijk ligt het aan het ontvangst, apps, screentime etc. Maar het kan niet zo zijn dat je nog geen dag door kunt komen op de batterij zonder dat je "gekke" dingen doet. Als je dan ziet wat het meeste accu draint (bij mij dan) zijn dat geen apps maar "android system" deze bevat achtergrond processen. je zou eerder verwachten dat er dan "phone idle" staat. Dit is vreemd en wordt door veel mensen met accu problemen gemeld.

• mevaka
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 14:05
Wellicht is het verbruik nagenoeg gelijk gebleven bij intensief gebruik, maar net zoals rocketno46 gebruik ik de telefoon vrij weinig, af en toe whatsappen en wat ander kortstondig gebruik. Voor de update kon ik op die manier bijna twee dagen halen. In de nacht aan de lader en dan aan het eind van de tweede dag weer. Sinds de update zal me dat niet meer lukken.

Ach, ik was misschien alweer te verwend geworden. Nu dezelfde laadmomenten als met de Desire HD.

• RouT
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-12-2014
Ik heb ook last van battery drain na de nieuwe update. Ik haalde eerst met gemak 2 dagen, nu haal ik nauwelijks de 10 uur. De accu is overigens erg warm wat doet vermoeden dat er steeds een proces draait, maar ik kan er niet achterkomen wat het is.

Ik heb Wifi/GPS/bluetooth overigens uitstaan en gebruik de telefoon nauwelijks.

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
RouT schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:26:
Ik heb ook last van battery drain na de nieuwe update. Ik haalde eerst met gemak 2 dagen, nu haal ik nauwelijks de 10 uur. De accu is overigens erg warm wat doet vermoeden dat er steeds een proces draait, maar ik kan er niet achterkomen wat het is.

Ik heb Wifi/GPS/bluetooth overigens uitstaan en gebruik de telefoon nauwelijks.
Hard rest proberen. Terugzetten naar fabrieksinstellingen...of met Wake up Dokter kijken welke apps je toestel leegzuipen :)

• Sheik
alwaysleft schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:37:
[...]

Hard rest proberen. Terugzetten naar fabrieksinstellingen...of met Wake up Dokter kijken welke apps je toestel leegzuipen :)
Ja precies, bij mij hielp de hard reset na de update. Ik ondervond ook een drain na 1 dag 4.2.2

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 20:10

Freshnezz

Why so serious?

Niet te geloven, nu weer het volgend probleem:

Na een tijdje werkt mijn proximity sensor niet meer, dit merk ik vooral omdat het scherm niet uit gaat als ik aan het bellen ben. Als dit gebeurt werkt mijn linker speaker ook niet meer bij filmpjes etc.

Na een reset werkt alles weer. Totdat een aantal uur later hetzelfde weer gebeurt :| :|

Iemand hetzelfde probleem? Ik word een beetje moe van alle mankementen met dit toestel zeg ongelooflijk...

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Kan ik bepaalde galarij mappen een password geven? Of kent iemand een goede app hiervoor?

Alvast bedankt!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

1 min. googlen : Google Play: PhotoVault (Hide Pictures)

Leuke foto's ? ;)

Last.fm | Code Talks

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Vast een collectie pikante foto's c:

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Lukzke schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 12:23:
Voor de gene die graag zijn phone willen updaten hier een intructie op eigen risico (garantie blijf bewaard en locked nadat de procedure is voltooid)Telefoon is nu unlocked en s-off, nu CID even naar Duits veranderen
  • fastboot oem writecid HTC__102
  • fastboot reboot
  • adb shell
  • cd /data/local/tmp
  • ./revone -l
Controleer voor updates, en installeer alle updates daarna
  • (optioneel) adb shell
  • (optioneel) cd /data/local/tmp
  • (optioneel) ./revone -P
  • (optioneel) ./revone -s 0 -u
  • (optioneel) adb exit
  • adb reboot-bootloader
  • fastboot oem writecid HTC__E11
  • fastboot reboot
  • adb shell
  • cd /data/local/tmp
  • ./revone -l
  • rm ./revone
  • adb exit
  • adb reboot-bootloader
  • fastboot oem writesecureflag 3
  • adb reboot
  • Done :*)
Je telefoon is nu geupdate weer s-on en locked en heeft nog steeds garantie. Tevens is het niet te tracen dat je telefoon unlocked is geweest alles is default
Ik heb de bovenstaande stappen uitgevoerd omdat ik een T-Mobile branded telefoon had. Ik ben nu tot de stap gekomen dat ik moet controleren of er updates zijn. Deze updates zijn aanwezig. Ik moest eerst een kleine update installeren en deze is goed gegaan. Daarna kwam de grote update en daar kwam ik tegen een probleem tegen. Ik krijg bij de installatie de volgende foutmelding:
Er is vastgesteld dat op de telefoon wellicht een aangepaste versie van de systeem software is geactiveerd. Vanwege veiligheidsoverwegingen kunnen we de telefoon niet updaten. Herstel de officiële systeemsoftware van HTC op de telefoon om de telefoon te updaten. Als de systeemsoftware niet hebt aangepast of als je hulp nodig hebt om het systeem te herstellen neem dan contact op met ons via het onderdeel Ondersteuning op www.htc.com.
Ik heb al geprobeerd om S-On weer te activeren en de telefoon weer te locken. Helaas blijft hij deze melding geven. Weet iemand wat ik moet doen om voorbij deze melding te komen? Of weet iemand waar dit systeem op controleerd?

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

:9~ }:O

Last.fm | Code Talks

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
hhahaha tuurlijk >:)

Jaa ik dacht misschien heeft iemand ervaring met één, want ik had er twee gedownload maar waren ruk met veel sterren..

Bedankt voor de suggestie!

Edit: jaa die vind ik dus ook al onhandig.. ik wil niet in een aparte app om mijn verborgen foto's te zien :(

[ Voor 18% gewijzigd door Ozbro89 op 15-08-2013 22:16 ]

Verwijderd

Vandaag een One gehaald, kwam met 4.1.2. Lees hier allemaal verhalen over battery drains op 4.1.2. Raden jullie mij aan om even te wachten met updaten? Of is dit inmiddels al gefixt?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

tiguan schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 19:26:
Iemand hier zei laatst dat je wifi netwerken prioriteiten kan geven maar dat dat alleen in 4.2 en hoger zou zitten. Is dat nou zo, ik kan het nergens vinden? Mijn telefoon kiest namelijk altijd het Ziggo hotspot en niet me eigen wifi :P
Volgens mij niet native, maar met een app: Google Play: WiFi Prioritizer

[ Voor 52% gewijzigd door BtM909 op 15-08-2013 23:07 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit een reactie op mijn post? En is die WiFi priority bug het enige mankement aan die update dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nee, ff refreshen ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick80
  • Laatst online: 26-08 00:13
Heb het topic doorzocht maar niet veel kunnen vinden. heb de volgende 2 problemen.
Bij lang wifi gebruik en ik ga de deur uit gaat hij niet altijd automatisch op 3g, moet de telefoon dan uitzetten of op vliegmodus zetten en weer terug. Dit lijkt een terug kerend probleem die de One X ook had.
2de probleem hij geeft soms een notificatie signaal terwijl er niks is.
Meer mensen last van ?
Heb al diverse malen een factory reset gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
HielkeJ schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:29:
[...]

Ik heb de bovenstaande stappen uitgevoerd omdat ik een T-Mobile branded telefoon had. Ik ben nu tot de stap gekomen dat ik moet controleren of er updates zijn. Deze updates zijn aanwezig. Ik moest eerst een kleine update installeren en deze is goed gegaan. Daarna kwam de grote update en daar kwam ik tegen een probleem tegen. Ik krijg bij de installatie de volgende foutmelding:

[...]

Ik heb al geprobeerd om S-On weer te activeren en de telefoon weer te locken. Helaas blijft hij deze melding geven. Weet iemand wat ik moet doen om voorbij deze melding te komen? Of weet iemand waar dit systeem op controleerd?
---> [HTC One] Rooten & Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:54:
Vandaag een One gehaald, kwam met 4.1.2. Lees hier allemaal verhalen over battery drains op 4.1.2. Raden jullie mij aan om even te wachten met updaten? Of is dit inmiddels al gefixt?
Werkt prima en als je even de laatste pagina's leest dan kom je ook tegen dat de meeste drains verdwenen zijn na een hard reset.

Dus wil je meer zekerheid dan de updates installeren en daarna je telefoon een hard reset geven. Daarna moet je wel alles weer even opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Patrick80 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:45:
Heb het topic doorzocht maar niet veel kunnen vinden. heb de volgende 2 problemen.
Bij lang wifi gebruik en ik ga de deur uit gaat hij niet altijd automatisch op 3g, moet de telefoon dan uitzetten of op vliegmodus zetten en weer terug. Dit lijkt een terug kerend probleem die de One X ook had.
2de probleem hij geeft soms een notificatie signaal terwijl er niks is.
Meer mensen last van ?
Heb al diverse malen een factory reset gedaan.
Heb er zelf geen problemen mee. Misschien je APN instellingen eens resetten. Deze worden dan opnieuw aangemaakt. Kan ook zijn dat er iets met je SIM kaart niet helemaal lekker is. Weet niet hoe oud je sim is. Sommige hebben al jaren dezelfde sim en soms zijn de simkaartje te oud. Had zelf ook nog een oude sim toen ik mijn HTC One X kreeg en bij VF konden ze deze niet aanpassen en kreeg ik een nieuwe.
Nu met de One ook geen problemen en hij switch netjes tussen de 3G en WiFi.

Waarom ik dit denk is dat je dit dus ook al had met de One X en als de sim hetzelfde is gebleven..
Kan natuurlijk ook zijn dat er een APP is geïnstalleerd die lastig doet.
Ik zou eens beginnen met een hard reset en verder niets extra installeren en dan gaan testen. Dan sluit je de extra dingen uit.

Je kan altijd informeren of je evt een nieuw sim kan krijgen bij je provider. Sommige doen daar niet moeilijk over en krijg je gratis een nieuwe.

Het lijkt mij toch wel erg sterk dat je nu 2x een toestel hebt met hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand recent iets van HTC vernomen over het TV app "probleem"?

Zelf krijg ik geen antwoord meer wanneer ik navraag doe. Het gaat me eigenlijk nog niet eens over het programmaatje zelf (hoewel het erg leuk werkt...als het werkt) maar meer om het principe.
Op de website wordt dit programma met ronkende teksten aangeprezen maar ondertussen werkt het al vanaf begin mei niet meer en komt HTC niet verder dan de standaard "copy & paste" antwoorden zoals soft- en hard reset of "we zullen het doorgeven", antwoorden die me inmiddels behoorlijk beginnen te irriteren.

Let wel, het gaat niet alleen om het bedienen van de TV met een paar zelf te programmeren knoppen maar vooral om de de ontbrekende zenders (1 t/m 10) waardoor je niets aan de programmagids hebt en favoriete programma's ook niet in Blinkfeed naar voren kunt laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Pff ik kijk zelden tv uitzendingen. De TV Remote werkt prima om de tv te bedienen en het kasje van Telfort. Heb nog nooit naar de gids gekeken. Dat is echt 1 feature die voor mij totaal overbodig is. Maar ik las wel op XDA dat iemand hem wilde porten naar andere HTC modellen?? Zal eens het topic zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Hier hetzelfde Jazco2nd, maar ik snap Celf zijn punt. De feature van de TV gids, en inderdaad je favoprogrammas te laten verschijnen in BlinkFeed is 1 van hun selling points rondom dit toestel. Het werkt gewoon NIET voor ons in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 20:10

Freshnezz

Why so serious?

JRKAP schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:59:
Hier hetzelfde Jazco2nd, maar ik snap Celf zijn punt. De feature van de TV gids, en inderdaad je favoprogrammas te laten verschijnen in BlinkFeed is 1 van hun selling points rondom dit toestel. Het werkt gewoon NIET voor ons in NL
Erg raar want de eerste week in Mei inderdaad heeft het gewoon gewerkt met de Nederlandse zenders. Ik weet niet waarom het eruit is gehaald, of het is een rechten ding of het is gewoon een fout. Dat laatste zou wel heel erg slordig zijn. Zijn er geen alternatieve apps hiervoor eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:24
Heeft iemand nog meer problemen met Wifi (icm Ziggo, Cisco modem)?

Mijn HTC One is enorm traag op ons Wifi netwerk (volgens mij sinds de 4.2 update). Ik kan amper websites openen terwijl hij wel op speedtest de volle snelheid haalt. Youtube videos zijn ook binnen een seconde gebufferd, maar websites openen en whatsapp foto's en video's versturen gaat praktisch niet vanwege geen/lage snelheden. Ook muziek streamen naar mijn Onkyo set via de Onkyo app (beide op het netwerk aangesloten) lukt me niet meer :(

Baal er echt als een stekker van want ik kocht de set voor laatstgenoemde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

monkeyfntstc schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 19:42:
Kan ik bepaalde galarij mappen een password geven? Of kent iemand een goede app hiervoor?

Alvast bedankt!
QuickPic heeft een optie om 'hidden folders' te beveiligen met een pincode. En je kan zelf aangeven welke folders er hidden moeten zijn en welke niet.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:57
Jazco2nd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:39:
Pff ik kijk zelden tv uitzendingen. De TV Remote werkt prima om de tv te bedienen en het kasje van Telfort. Heb nog nooit naar de gids gekeken. Dat is echt 1 feature die voor mij totaal overbodig is. Maar ik las wel op XDA dat iemand hem wilde porten naar andere HTC modellen?? Zal eens het topic zoeken.
Ik las dat KPN sowieso niet ondersteund werd. Maar door een andere postcode in te voeren werd KPN wel beschikbaar. Dit heb ik wel voor elkaar gekregen (koninklijke KPN) en kan mijn tv bedienen. Echter niet mijn kastje van interactieve tv. Kan dit überhaupt niet? Of moet ik net zo lang postcodes proberen voor ITV van KPN er tussen staat?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:37
JDL15 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:55:
Heeft iemand nog meer problemen met Wifi (icm Ziggo, Cisco modem)?

Mijn HTC One is enorm traag op ons Wifi netwerk (volgens mij sinds de 4.2 update). Ik kan amper websites openen terwijl hij wel op speedtest de volle snelheid haalt. Youtube videos zijn ook binnen een seconde gebufferd, maar websites openen en whatsapp foto's en video's versturen gaat praktisch niet vanwege geen/lage snelheden. Ook muziek streamen naar mijn Onkyo set via de Onkyo app (beide op het netwerk aangesloten) lukt me niet meer :(

Baal er echt als een stekker van want ik kocht de set voor laatstgenoemde..
Ik heb een Ubee EVW3200 en geen problemen, via de speedtest zelf ok hogere snelheden dan met mijn eigen router via de Wifi. Gebruik overigens zelf die Ubee zelden via de ingebouwde wifi/netwerk, gebruik normaal mijn eigen router (passtrough met greasemonkey geactiveerd naar Cisco RV220W router)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Monda schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:16:
[...]

Ik las dat KPN sowieso niet ondersteund werd. Maar door een andere postcode in te voeren werd KPN wel beschikbaar. Dit heb ik wel voor elkaar gekregen (koninklijke KPN) en kan mijn tv bedienen. Echter niet mijn kastje van interactieve tv. Kan dit überhaupt niet? Of moet ik net zo lang postcodes proberen voor ITV van KPN er tussen staat?
KPN werkt hier prima (behalve zenders 1 t/m 10 zoals bij iedereen). Kan zowel de STB als de tv (maar dat staat los van je provider) bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeOO schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:35:
[...]

Werkt prima en als je even de laatste pagina's leest dan kom je ook tegen dat de meeste drains verdwenen zijn na een hard reset.

Dus wil je meer zekerheid dan de updates installeren en daarna je telefoon een hard reset geven. Daarna moet je wel alles weer even opnieuw installeren.
"Hard reset" is de factory reset in het recovery menu neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:24
XoReP schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:29:
[...]

Ik heb een Ubee EVW3200 en geen problemen, via de speedtest zelf ok hogere snelheden dan met mijn eigen router via de Wifi. Gebruik overigens zelf die Ubee zelden via de ingebouwde wifi/netwerk, gebruik normaal mijn eigen router (passtrough met greasemonkey geactiveerd naar Cisco RV220W router)
Misschien moet ik de TCP time out waarde omhoog schroeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:57
SChief schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:32:
[...]

KPN werkt hier prima (behalve zenders 1 t/m 10 zoals bij iedereen). Kan zowel de STB als de tv (maar dat staat los van je provider) bedienen.
Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen? Het lukt mij niet de STB te bedienen... Wel de tv en versterker.
Sorry zie al staan... Eerst kijken dan vragen... :|

Heb t nu ingesteld, maar werkt voor geen meter. Elk ingetoetst cijfer wordt nog 2x herhaald. Dus als ik 1 intoets komt er 111 te staan. Ook wanneer ik een kanaal selecteer vanuit begin scherm dan gebeurt dit. (eredivisie HD: 222,222,666)

[ Voor 28% gewijzigd door Monda op 16-08-2013 15:21 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Ik heb nu sinds 3 dagen een HTC one. Ik ben er erg blij mee, maar kom helaas tot de ontdekking dat de accu niet erg lang meegaat. Overigens game ik niet veel en app ik af en toe. Ik heb wel de Easy Battery Saver gedownload. Is dit bij meerdere personen het geval?

En mijn andere vraag voor de kenners: ik wil ingelogd blijven op Facebook, maar de foto's niet terugzien in mijn gallerij. Hoe los ik dit op zonder mezelf telkens opnieuw te moeten aanmelden op Facebook. Het is mogelijk het uit te schakelen, maar zodra ik me dan opnieuw aanmeld op Facebook, staan de foto's weer in mijn gallerij.
Ik maak graag gebruik van Facebook, maar dit is storend.

Mijn dank is groot voor diegene die mij kan helpen!

Met vriendelijke groet,

Susan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:37

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:22:
Goedenavond,

En mijn andere vraag voor de kenners: ik wil ingelogd blijven op Facebook, maar de foto's niet terugzien in mijn gallerij. Hoe los ik dit op zonder mezelf telkens opnieuw te moeten aanmelden op Facebook. Het is mogelijk het uit te schakelen, maar zodra ik me dan opnieuw aanmeld op Facebook, staan de foto's weer in mijn gallerij.
Ik maak graag gebruik van Facebook, maar dit is storend.

Mijn dank is groot voor diegene die mij kan helpen!

Met vriendelijke groet,

Susan
"Show/Hide album" in de foto gallery. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notifications van bepaalde apps 'waken' het scherm, terwijl sommige apps alleen het ledje laten flashen. Kan het nergens vinden in settings. Is dit per app in te stellen? Mails etc die ik ontvang in mijn broekzak hoeven het scherm niet helemaal aan te doen..

@ 4.2.2 als dat nog relevant is

Edit: blijkbaar hebben sommige apps dit als functie IN de app zelf, en dus niet ergens in het settings menu.

"Wake screen on notifications" uitvinken dus :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Bij mij gaat het scherm voor helemaal niks aan uit zichzelf, behalve bellen dan. Ik wist niet eens dat dit mogelijk is.

[ Voor 16% gewijzigd door tiguan op 16-08-2013 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie, advies opgevolgd.. maar tevergeefs. Het werkt echt niet. Misschien helpt je mij met duidelijkere aanwijzingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:22:
Ik heb nu sinds 3 dagen een HTC one. Ik ben er erg blij mee, maar kom helaas tot de ontdekking dat de accu niet erg lang meegaat. Overigens game ik niet veel en app ik af en toe. Ik heb wel de Easy Battery Saver gedownload. Is dit bij meerdere personen het geval?
"Niet erg lang meegaat", waarover praten we dan? Uurtje of 6? 1 dag? Ik ben niet bekend met de features van Easy Battery Saver, maar je zou even kunnen kijken of er een functie inzit die aangeeft welke app er juist zoveel verbruikt. Overigens ben ik zelf geen fan van battery savers, heb er nog nooit een voordeel van gemerkt.

Mijn ervaring is dat accu's na een paar ontlaadcycli pas maximaal presteren. Het zou dus nog iets beter moeten worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:11:
[...]

"Niet erg lang meegaat", waarover praten we dan? Uurtje of 6? 1 dag? Ik ben niet bekend met de features van Easy Battery Saver, maar je zou even kunnen kijken of er een functie inzit die aangeeft welke app er juist zoveel verbruikt. Overigens ben ik zelf geen fan van battery savers, heb er nog nooit een voordeel van gemerkt.

Mijn ervaring is dat accu's na een paar ontlaadcycli pas maximaal presteren. Het zou dus nog iets beter moeten worden.
De accu gaat +/- 10 mee. Ik zal je advies opvolgen. Hopen dat het werkt. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel uur heb je je scherm aan gehad in die 10 uur? (Kijk even naar de grafiek bij Instellingen > Batterij)..

Kijk in Easy Battery Saver even naar de "Consumption Tracker" (link) om te kijken of een bepaalde app erg veel slurpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:31:
Hoeveel uur heb je je scherm aan gehad in die 10 uur? (Kijk even naar de grafiek bij Instellingen > Batterij)..

Kijk in Easy Battery Saver even naar de "Consumption Tracker" (link) om te kijken of een bepaalde app erg veel slurpt.
In totaal zou dat ongeveer op 3 uur uitkomen verspreid over de gehele dag. Is dit echter normaal voor een nieuw toestel wat ik pas 3 dagen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:01
Monda schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:48:
[...]

Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen? Het lukt mij niet de STB te bedienen... Wel de tv en versterker.
Sorry zie al staan... Eerst kijken dan vragen... :|

Heb t nu ingesteld, maar werkt voor geen meter. Elk ingetoetst cijfer wordt nog 2x herhaald. Dus als ik 1 intoets komt er 111 te staan. Ook wanneer ik een kanaal selecteer vanuit begin scherm dan gebeurt dit. (eredivisie HD: 222,222,666)
Dit probleem heb ik ook gehad (heb mijn HTC One woensdag gekregen). Als je inderdaad koninklijke KPN selecteert dan worden de cijfers/toetsen twee keer ingedrukt. Ik heb een zwart kastje van KPN voor de tv, er staat op Motorla. Mijn oplossing was als volgt: Je moet gaan naar handmatig instellen en dan kiezen voor Motorola kabelbox Dan krijg je dertig stappen die de meeste functies van de ab instelt. Zover kan ik er eigenlijk alles mee, echter worden de kleurtjes toetsen (dus dat rijtje met die gekleurde stippen) niet ingesteld. Daarvoor zul je dus nog steeds de ab zelf moeten pakken. Soms is het wel even denken wat met sommige toetsen wordt bedoeld als je ze aan het instellen bent, zo is punt/streep bijv. de toets links van de 0 op de ab, en springen is de toets terug (niet te lang indrukken, want KPN heeft die toets gecombineerd met het vraagteken. Als je hem dus te lang indrukt dan geeft de telefoon het vraagteken toets signaal door aan het kastje). Ik hoop dat je er zo uitkomt.

Weet iemand trouwens of het in de instellingen in te stellen is dat de telefoontaal Nederlands blijft maar dat Google Now wel bediend kan worden in het Engels met opdrachten. Als de taal namelijk Nederlands is en je de taal van Google Now aanpast naar English UK of US werkt dat niet, als je echter de taal van de telefoon naar Engels zet en dan Google Now aanpast naar English UK of English US werkt het helemaal inclusief spraakopdrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:46:
[...]

In totaal zou dat ongeveer op 3 uur uitkomen verspreid over de gehele dag. Is dit echter normaal voor een nieuw toestel wat ik pas 3 dagen heb?
Nee, meestal is 5-6 uur het gemiddelde. Misschien een app die voor veel wakelocks zorgt of voor battery drains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris Smoove schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:53:
[...]

Nee, meestal is 5-6 uur het gemiddelde. Misschien een app die voor veel wakelocks zorgt of voor battery drains.
Bedankt voor je vlugge reacties. Ik denk dat ik gewoon even langs de winkel moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:09
[...]

Als ik het topic door lees denk ik dat je eerder moet denken aan 4-5 uur screen on time ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik zit na 14 uur van de lader op 40%, ik heb muziek geluisterd, foto's gemaakt, gefacebookt, Maps gebruikt noem maar op. Ben hier erg tevreden over dus ik denk toch dat je een app gebruikt die je batterij leegtrekt. Kun je zien bij bij settings > battery > usage. Bij mij staan 'Android System' en 'HTC Sense' bovenaan met 25% en 13% en daarna WhatsApp met 11%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:02:
[...]

Bedankt voor je vlugge reacties. Ik denk dat ik gewoon even langs de winkel moet gaan.
Wat al was aangeven duurt het even voor de batterij op volle sterkte is als je hem net hebt zou ik het nog een paar dagen de tijd geven.

Tevens hoe heb je de weergave staan. Als deze op vol staat of automatische dan kost dat ook meer stroom. Daarbuiten is het meestal ook zo bij een nieuw toestel je er meer mee doet en later wordt dat minder.

Maar goed je kunt het natuurlijk altijd met de winkel bespreken zodat je nog rechten hebt om hem om te ruilen dat is meestal alleen binnen 7 dagen daarna wordt het standaard een reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:27
[...]

Ik echt echt niet aan die tijden hoor, gemiddeld heb ik zo'n 2 a 3 uur screen on tijd, doe bijna twee dagen met een volledig opgeladen telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 17:33
Jurgen1989 ]eef op zrdag 17 augustus 2013 @ 10:05:
[...]

Ik echt echt niet aan die tijden hoor, gemiddeld heb ik zo'n 2 a 3 uur screen on tijd, doe bijna twee dagen met een volledig opgeladen telefoon.
Dat is ook redelijk normaal, het lijkt er steeds vaker op dat men zwaar gefocust is op lange accu duur en daar soms de gekste trucs voor uit haalt(scherm helderheid laag zetten, appkillers, etc). De One is prima in staat om een dag zwaar gebruik vol te houden en gooi hem voor het slapen op de lader. Ik heb nog niet eerder gehad dat ik zonder juice zat. Je moet afvragen dat wanneer je 7 uur screen tijd op een dag hebt hoe het met je sociale leven gesteld is :o

Voorbeeld van mijn bij een gemiddeld gebruik:
.Afbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/iFYQIiO.png

[ Voor 3% gewijzigd door renzo4000 op 17-08-2013 10:46 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

HansAnders07 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:05:
[...]

Iedereen heeft een ander patroon. Maar in dit geval was zijn accu na 10 uur leeg met 3 uur screen on time. In die tijd heb ik al de 5-6 uur gehaald, betekent niet dat het bij iedereen zo is.

[ Voor 10% gewijzigd door Chris Smoove op 17-08-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik haal met custom kernel, ondervolten en schermhelderheid op 20% zo'n 4,5 uur schermtijd.
Verder laat ik alles wel synchroniseren e.d. Met stock ROM/kernel haalde ik 4 uur. Een schermhelderheid van 20% is binnenshuis prima, maar buitenshuis is dat echt niet helder genoeg, dan zet ik um op automatisch. Al met al is voor mij de batterijduur meer dan genoeg om de dag mee door te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Toch best wel mooi voor HTC deze prestigieuze EISA prijs.
Heb ik toch even de beste telefoon :)

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
wortel1 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 09:10:
Toch best wel mooi voor HTC deze prestigieuze EISA prijs.
Heb ik toch even de beste telefoon :)
Youbetcha 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Mijn accu gaat altijd minimaal anderhalve dag mee:
sochtends van de lader
de hele dag niet aan een lader
savonds ook niet aan een lader
de volgende dag in de namiddag aan de lader. (<4%)

Ik bel een paar keer, gebruik de browser en Maps veel, daarnaast blinkfeed, Feedly en af en toe Pocket en Tapatalk.

Maar vorige week installeerde ik 2 nieuwe apps: Voetbalzone en Smart Shortcuts. In de dagen daarna merkte ik dat de accu binnen 12 uur al leeg was. Bijna zeker door Smart Shortcuts dus die heb ik nu weer verwijderd. Het is nu beter, maar is sinds 4.00u (ochtend) van de lader en nu al op 85%, heb ongeveer een half uur op FB gezeten. Dat was voordat ik die 2 apps installeerde echt wel beter. Conclusie: apps kunnen een flinke invloed hebben!

[ Voor 3% gewijzigd door Jazco2nd op 19-08-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Ik had ook sinds een paar dagen een flink verhoogd stroomverbruik. Ik kan niet precies zeker zeggen wat de oorzaak was, maar met GSAM zag ik dat Google location heel veel cpu bleef verbruiken. ipv ca 2,5 dag te doen met een lading was hij nu binnen een dag leeg. Instellingen had ik niets aan gewijzigd. Uiteindelijk heb ik het verholpen door mijn One eens een keer te rebooten, en nu is alles weer normaal.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:27
Ik had net m'n eerste vastloper met de One, had net wat veranderd in de app Missed it op m'n lockscreen en toen bleef de One hangen en deed ie een reboot.

Ik weet trouwens niet of dit hier al voorbij gekomen is maar dit kwam ik net tegen:

http://www.androidplanet....c-one-android-4-3-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik krijg net een systeemupdate binnen, 2.24.401.8 (31.66 MB)

Grote verbeteringen voor:
- Accessoires: ondersteuning voor Mini+ (geen idee wat dat is)
- Google keyboard nu beschikbaar

Iemand al ervaring met deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:31
Over de Mini+; http://www.phonearena.com...e-order-in-the-UK_id46133

Ziet er dus uit als een afstandsbediening voor je smartphone. Hartstikke leuk als je hem met regelmaat via HDMI aan je tv hangt ofzo, maar persoonlijk vind ik het echt een stom ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net geinstalleerd, niks te vinden van het " Google keyboard nu beschikbaar " gedeelte
zowel bij de instellingen als in de PlayStore niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Een kleine Google search leert mij dat Google-toetsenbord nog niet beschikbaar is in Nederland en België :P

Ik krijg die update nog niet aangeboden trouwens.

[ Voor 19% gewijzigd door tiguan op 19-08-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, I did the same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:17

13art

Moderator Mobile
[...]

No Way dat dat de standaard is. Zelden haalt iemand 6 uur screen-on time. Hier moet je echt wel je best voor doen. Gewoon dagelijks gebruik, overdag in daglicht is eerder 3 uur haalbaar. Ga je binnen zitten en zet je je scherm om de laagste helderheidsstand dan kan je de 4 uur redden.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie actief die battery saving mode? Scheelt dat echt zo veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:32:
Gebruiken jullie actief die battery saving mode? Scheelt dat echt zo veel?
Nope...never. Ik heb uitvoerig getest en heb ondervonden dat het allemaal zeer weinig scheelt. Maar goed...mijn one is ge-root en ik kan dus custom roms en custom kernels flashen waarmee je ook weer een boel kunt tweaken naar behoefte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:38

Saven

Administrator

Ik heb een factory reset gedaan maar daarbij ook alle bestanden verwijderd :F niet zo'n hele erge ramp want toestel net pas 2 dagen oud, maar baal wel van de default images die weg zijn uit de foto map. gebruikte er eentje als wallpaper :P

Iemand die zo lief wil zijn die default pic's te uploaden? O+
Pagina: 1 ... 99 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)