[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.595 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:04
keverjeroen schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:15:
[...]

Heb pvc stickers (waterdicht) bij http://www.nfc-nederland-shop.nl/ gekocht. Werkt perfect in combinatie met de One.
Welke chip heb je gebruikt?
De kleinste? (NTAG203)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Rox92 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:22:
[...]

Welke chip heb je gebruikt?
De kleinste? (NTAG203)
NTAG203 is niet de kleinste, NXP UltraLight is nog kleiner :P
Maar voor task-launcher dingen is NTAG203 prima geschikt. Op de HTC One werken Mifare Classic 1K chips overigens ook zonder problemen.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

keverjeroen schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:15:
[...]

Heb pvc stickers (waterdicht) bij http://www.nfc-nederland-shop.nl/ gekocht. Werkt perfect in combinatie met de One.
Cool thnx :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:45
Dit moet in Vraag & Aanbod maar is niet op het forum toegestaan

[ Voor 84% gewijzigd door Bullet NL op 27-08-2013 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:57
Hebben er nog meer mensen sinds de laatste update last met hun bluetooth verbinding in de auto? Oom van mij heeft last met zijn 2013 Opel Mokka. Voor de update was hij prima te verstaan en nu krijgt hij de opmerkingen dat hij wegvalt en kraakt. Iemand nog tips voor instellingen die je misschien kan proberen. Opnieuw pairen heeft iig geen zin, dit heeft hij al meerdere keren gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:31
Groentenman schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:27:
Hebben er nog meer mensen sinds de laatste update last met hun bluetooth verbinding in de auto? Oom van mij heeft last met zijn 2013 Opel Mokka. Voor de update was hij prima te verstaan en nu krijgt hij de opmerkingen dat hij wegvalt en kraakt. Iemand nog tips voor instellingen die je misschien kan proberen. Opnieuw pairen heeft iig geen zin, dit heeft hij al meerdere keren gedaan.
Bij mij is het er juist op vooruit gegaan. Voor de update was bellen in de auto overwegend dramatisch (niet zo gek, want cabrio) en de laatste tijd ben ik juist 'redelijk' te verstaan. Alsof de noise cancellation is veranderd ofzo, maar ik klaag niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 12:38
*knip plaatje*

Wow! Apart volume voor notificaties weer terug. Eindelijk iemand wakker geworden ! Ongelofelijk dat men er van uit ging dat iedereen zijn beltoon net zo hard wilt als een sms/whatsapp geluidje. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Kappade op 27-08-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:53
Je plaatje is stuk :( :p

[ Voor 6% gewijzigd door Ryan_ op 27-08-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 12:38
vaag hij doet het niet als ik hem direct link. naja hij staat ook op die site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toch vind ik blauw zo niet lelijk:
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-Y_Yl5Mlhbkc/Uhs9eyEmh9I/AAAAAAAAEW0/5JEODNf9yzk/s640/HTCOne+Blue.jpg
Zeggen dat het een Verizon-only versie is voor Amerika dus...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Weet iemand hoe ik de mobiele gegevens toggle kan verwijderen in notificatiebalk en menu? Of een andere oplossing zodat ik geen verbinding maak met hun netwerk.
Ik word er doodziek van dat ik er de heletijd perongeluk op klik en mijn beltegoed op gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:38

Saven

Administrator

Chris Smoove schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:52:
Weet iemand hoe ik de mobiele gegevens toggle kan verwijderen in notificatiebalk en menu? Of een andere oplossing zodat ik geen verbinding maak met hun netwerk.
Ik word er doodziek van dat ik er de heletijd perongeluk op klik en mijn beltegoed op gaat..
Gewoon beter kijken waar je op klikt? Zo klein zijn die toggles niet in de notificatiebalk.. En in de settings menu moet je juist weer heel precies er op drukken wil je m activeren... Dus ik snap t probleem niet echt.

En om antwoord te geven op je vraag; nee dat kun je niet verwijderen (tenzij custom rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Saven schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:57:
[...]
En om antwoord te geven op je vraag; nee dat kun je niet verwijderen (tenzij custom rom)
Volgens mij kun je de APN-instellingen weggooien, dan connect hij ook niet meer. Er zijn zelfs appjes die dat soort dingen doen iirc.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Saven schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:57:
[...]

Gewoon beter kijken waar je op klikt? Zo klein zijn die toggles niet in de notificatiebalk.. En in de settings menu moet je juist weer heel precies er op drukken wil je m activeren... Dus ik snap t probleem niet echt.

Kijk je zegt het zelf.. ze niet klein, maar te groot.. rofl :F

@hierboven, thanks had daar overheen gekeken.

[ Voor 4% gewijzigd door Chris Smoove op 27-08-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:12
Uh...met de bouwkwaliteit van de One zit het wel goed overigens.

Ik heb 'm zojuist van 3-hoog (!) naar beneden laten kletteren in het atrium op m'n werk! Onderweg heeft het toestel nog 2x flink gestuiterd op de rand van de onderliggende vloeren, waarna ie 3 etages lager eindelijk tot stilstand kwam :)

Het toestel zat in een lederen hoesje met magnetische sluiting, welke thank-god niet is opengegaan.

Geen krasje, geen beschadiging...niets...werkelijk niet te geloven!!! _/-\o_ 8) :O :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 17:33
Dat zegt meer over het hoesje dan de telefoon... Probeer nóg eens zonder hoesje? Vergeet niet foto's te maken ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ok misschien morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Chris Smoove schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:16:
[...]

Kijk je zegt het zelf.. ze niet klein, maar te groot.. rofl :F

@hierboven, thanks had daar overheen gekeken.
nee jij snapt het niet, in de notificatiebalk zijn de toggles zo groot dat je onmogelijk perongeluk op de verkeerde kan drukken. en in de settings menu issie zo klein dat je ook daar niet perongeluk op kan drukken. Doe eens lief...

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 27-08-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:19
als je root hebt, kan je met de One Toolbox, data toggle weg halen en er bijv gps in zetten

http://forum.xda-develope...hp?p=44650768&postcount=2

is gewoon een .apk om te installeren (wel root nodig)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xu8nhge.png

[ Voor 51% gewijzigd door SuperVeloce op 27-08-2013 23:53 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:05
dafmay schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:35:
Uh...met de bouwkwaliteit van de One zit het wel goed overigens.

Ik heb 'm zojuist van 3-hoog (!) naar beneden laten kletteren in het atrium op m'n werk! Onderweg heeft het toestel nog 2x flink gestuiterd op de rand van de onderliggende vloeren, waarna ie 3 etages lager eindelijk tot stilstand kwam :)

Het toestel zat in een lederen hoesje met magnetische sluiting, welke thank-god niet is opengegaan.

Geen krasje, geen beschadiging...niets...werkelijk niet te geloven!!! _/-\o_ 8) :O :*)
Hulde aan je hoekje dus idd ;) die van mij viel uit mijn broekzak op het terras en heeft wel een buts en lakbeschadiging omdat de bovenkant blijkbaar niet 100% bescherming geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Southern Sun schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:17:
[...]

Hulde aan je hoekje dus idd ;) die van mij viel uit mijn broekzak op het terras en heeft wel een buts en lakbeschadiging omdat de bovenkant blijkbaar niet 100% bescherming geeft.
Zekers...geweldig stevig hoesje. Wel veel geluk gehad, dat is duidelijk. De magnetische sluiting had makkelijk open kunnen gaan en de telefoon uit de hoes geslipt...dan was het echt over&uit geweest met de One.

Overigens heb ik net wel een klein deukje gevonden. Op het hoesje zie en voel je ook duidelijk een inkeping...is dus een behoorlijke klap geweest :) En gelukkig was dat op de achter/zijkant en niet op de voorkant...anders was het scherm echt wel gebroken geweest.

Zoals gezegd, bij een val van 3-hoog mag ik niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:33
Hoe heeft iedereen hier zijn gallerij ingedeeld?
Kan je aparte mappen maken per gebeurtenis of iets dergelijks?
Ik heb nu de mappen foto's, whatsapp images en alle fotos ofzo.
Zie ook niet dat er van gebeurtenissen automatisch van die highlights dia's worden gemaakt

Hoe is dit bij anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
HansAnders07 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:59:
Hoe heeft iedereen hier zijn gallerij ingedeeld?
Kan je aparte mappen maken per gebeurtenis of iets dergelijks?
Ik heb nu de mappen foto's, whatsapp images en alle fotos ofzo.
Zie ook niet dat er van gebeurtenissen automatisch van die highlights dia's worden gemaakt

Hoe is dit bij anderen?
Ik heb 1 aparte map gemaakt in de root van opslag waarin ik weer aparte submappen maak per "gebeurtenis". Vervolgens zijn in de Gallery deze aparte albums weer aankiesbaar. En op dat moment plaatst de Gallery ze dan ook als aparte albums in het Gebeurtenissen overzicht. Met highlight animaties.

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 28-08-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Laatst online: 14:12
Sinds de update naar 4.2 gaat mijn batterij een stuk minder lang mee. Om te kijken waar dit aan ligt heb ik wake lock detector gedownload. Mijn batterijverbruik in % bij de instellingen is niks raars bij. Wakelock detector geeft het volgende aan:
Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/cnyfi73ab.png

Ik heb de facebook app verwijderd, of iig de FB updates aangezien de app standaard geïnstalleerd is. Maar na de deinstallatie en opnieuw installeren heb ik nog steeds zo veel wake up triggers.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Edit voor aanvullende info:
- Toestel is niet geroot
- Android 4.2.2
- Softwarenr 2.24.401.8

[ Voor 10% gewijzigd door Renzzie op 28-08-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Renzzie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:31:
Sinds de update naar 4.2 gaat mijn batterij een stuk minder lang mee. Om te kijken waar dit aan ligt heb ik wake lock detector gedownload. Mijn batterijverbruik in % bij de instellingen is niks raars bij. Wakelock detector geeft het volgende aan:
[afbeelding]

Ik heb de facebook app verwijderd, of iig de FB updates aangezien de app standaard geïnstalleerd is. Maar na de deinstallatie en opnieuw installeren heb ik nog steeds zo veel wake up triggers.

Gewoon op http://m.facebook.com bezoeken op je smartphone in je browser. Doet hetzelfde :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
alwaysleft schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:32:
[...]

Gewoon op http://m.facebook.com bezoeken op je smartphone in je browser. Doet hetzelfde :D ;)
Heb je een punt, maar is niet het antwoord waar ik naar op zoek ben ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Renzzie op 28-08-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:27
Renzzie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:35:
[...]

Heb je een punt, maar is niet het antwoord waar ik naar op zoek ben ;)
Mogelijke oplossingen hangen af van of je rooted bent of niet.

Als je rooted bent, kun je de default geinstaleerde (system app) facebook verwijderen en de laatste versie van de facebook app uit de play store downloaden. Die kun je vervolgens met greenify in sleep modus forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
dafmay schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:20:
[...]

Ik heb 1 aparte map gemaakt in de root van opslag waarin ik weer aparte submappen maak per "gebeurtenis". Vervolgens zijn in de Gallery deze aparte albums weer aankiesbaar. En op dat moment plaatst de Gallery ze dan ook als aparte albums in het Gebeurtenissen overzicht. Met highlight animaties.
Ah daar had ik helemaal nog niet aan gedacht! Ik zat te zoeken naar manieren om dit gelijk in de galerij te doen.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Renzzie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:31:

Je kunt de hele facebook app wel uitschakelen bij instellingen > apps > facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
rob-bo schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:38:
[...]

Mogelijke oplossingen hangen af van of je rooted bent of niet.

Als je rooted bent, kun je de default geinstaleerde (system app) facebook verwijderen en de laatste versie van de facebook app uit de play store downloaden. Die kun je vervolgens met greenify in sleep modus forceren.
Niet geroot. Eigenlijk ook nog geen zin om met mijn toestel te gaan pielen. Heb dit met mijn HTC Desire wel gedaan, maar tot zover geen noodzaak gezien om dit met de One ook te doen.

Ook toevallig een tip voor unrooted toestellen?
HansAnders07 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:43:
[...]

Je kunt de hele facebook app wel uitschakelen bij instellingen > apps > facebook
Wil de app eigenlijk wel blijven gebruiken. Heel de app uitschakelen is dus voor nu nog geen optie.

[ Voor 19% gewijzigd door Renzzie op 28-08-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Renzzie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:43:
[...]

Niet geroot. Eigenlijk ook nog geen zin om met mijn toestel te gaan pielen. Heb dit met mijn HTC Desire wel gedaan, maar tot zover geen noodzaak gezien om dit met de One ook te doen.

Ook toevallig een tip voor unrooted toestellen?

[...]

Wil de app eigenlijk wel blijven gebruiken. Heel de app uitschakelen is dus voor nu nog geen optie.
Ik lees ook nog dat het uitzetten van notificaties en "refresh" binnen de FB app een hoop vd wakelocks oplost...de vraag is of je die kant op wilt gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
dafmay schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:27:
[...]

Ik lees ook nog dat het uitzetten van notificaties en "refresh" binnen de FB app een hoop vd wakelocks oplost...de vraag is of je die kant op wilt gaan?
De meldingen + locatie stond al uit. Heb nu weer een fresh install gedaan + alle meldingsmogelijkheden uitgezet, incl chat. Ook heb ik in instellingen -> apps -> FB het vinkje bij meldingen uitgezet.

Bedank voor de tip, nu duimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Renzzie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:17:
[...]

De meldingen + locatie stond al uit. Heb nu weer een fresh install gedaan + alle meldingsmogelijkheden uitgezet, incl chat. Ook heb ik in instellingen -> apps -> FB het vinkje bij meldingen uitgezet.

Bedank voor de tip, nu duimen :)
Hou ons op de hoogte :p, zit met dezelfde issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Helaas niks. Zit alweer op 42 wake up triggers :'(

Iemand nog andere ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Renzzie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:45:

Pfft...wat een bout app is dat zeg....schiet natuurlijk niet op. Erg vervelend dat je 'm niet kunt de-installeren...toch misschien maar eens tijd voor een root ? ;) Ps ik had dezelfde gedachtengang als jij...heb lang volgehouden en niet ge-root, maar daarna er toch aan gegaan en tot nu toe geen seconde spijt gehad. Een hoop voordelen en ook het hobby-en zo af en toe heeft z'n charme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:04
Renzzie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:45:

als je de facebook app opent en naar app instellingen gaat kan je de vernieuwingsinterval kiezen.
Misschien dat je die wat lager kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Helaas ook niet. Staat op 'nooit' oid. Ondertussen staat de teller al op 389 -O-

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:02

13art

Moderator Mobile
Modbreak:De laatste berichten gaan nu over de facebook app en dat die veel wakelocks veroorzaakt. Aangezien dit niet specifiek over de HTC One gaat en niet een HTC One issue is, graag voor dit probleem een apart topic aanmaken (alleen betreffende de wakelocks) of als men het algemener wil houden hier bespreken: Google Play & Androidapps - Deel 18

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 29-08-2013 07:02 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Verwijderd

Twee vraagjes over 4.2.2. op mijn One:

- Contacten die ik aanmaak op mijn telefoon (en onder de juiste Gmail account zet) worden nooit gepusht naar de server. Ook niet na het manueel syncen (contacten die ik aanmaak op mijn laptop dus wel naar mijn telefoon etc, maar niet andersom)

- Default calendar reminder heb ik overal op 'none' gezet maar bij elk event dat ik aanmaak staat hij op 'remind me 15 minutes before event' ...

Iemand?

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10 22:50
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:00:
- Default calendar reminder heb ik overal op 'none' gezet maar bij elk event dat ik aanmaak staat hij op 'remind me 15 minutes before event' ...

Iemand?
Die eerste weet ik niet, maar die tweede had ik ook. Opgelost door de settings aan te passen via google.com/caledar

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Voor diegene die - net als ik- nog met smart zitten te wachten op een goed werkende tv-app het volgende.

Na bijna een maand geleden contact te hebben gehad met een van de medewerkers van HTC over de problemen met de TV App (het welbekende "ontbrekende kanalen probleem"), vandaag maar weer eens besloten om te vragen hoe de zaken ervoor staan.

Ik geloof dat de betreffende medewerker in de reactie zijn/haar mond voorbij praatte, want deze keer was het niet het gebruikelijke "heeft u al een reset geprobeerd", "welke provider heeft u?" of "we zijn aan het onderzoeken wat de fout is" antwoord. Er werd mij gevraagd welke versie ik van de tv app op mijn HTC One heb, omdat er een update uitgerold wordt. Nu moet ik wel als kanttekening hierbij opmerken dat hier heel snel op terug werd gekomen in een opvolgende mail, waarin stond dat niet bekend is wanneer de update wordt uitgerold.

Berichtgeving stemt mij in ieder geval toch voorzichtig tevreden, omdat er dus kennelijk wel al een update in de pijpleiding zit. Een mens mag hopen toch? :+

• Jazco2nd
  • Laatst online: 02-10 00:08
HTC Nederland vertrouw ik niet. Ze doen puur marketing. meer niet en hebben weinig kennis van zaken/krijgen ook weinig informatie vanuit HTC HQ. Ik kijk zelf eigenlijk alleen nog naar TV via XBMC dus mij boeit die app niet zo. Maar al die signalen over updates vanuit HTC NL neem ik met een korreltje zout.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik heb sinds een tijdje ook absurd veel awake time. Met better battery stats heb ik het kunnen herleiden naar voornamelijk msm_hsic_host door te kijken naarde kernel wake locks. Ik zie het vooal als ik met de auto ben geweest maar heb nog niet kunnen vaststellen of het aan bv bluetooth of het verplaatsen door gsm cellen ligt. Een eerste google actie lijkt het tweede aan te geven. ik zoek iig nog ff door. mocht iemand iets meer weten dan hoor ik het graag.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Witte_200
  • Laatst online: 13:03
Hoi iedereen,

Ik mijn zwarte HTC One nu ongeveer 2 weken in bezit en ben er zeer tevreden van!

Maar ik heb vandaag toch iets raars ontdekt.

Wanneer ik mijn HTC oplaad met de niet officiële lader (bv in de auto). Begint het rode ledje te pinken en zegt hij charging af en aan, het lijkt alsof de kabel niet goed in zit maar daar is het te constant voor.

Zijn er nog mensen die dit al gemerkt hebben? En is er iets aan te doen?

Alvast bedankt!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:04
Heb mn One nu een paar dagen, bevalt prima!

Vraagje over de TV App, hier heb ik een paar probleempjes mee:

- Kan de eerste 10 kanalen niet vinden in de lijst (ik weet dat het een bekend probleem is
- Is het mogelijk om zoals op bijv. een harmony een 'activiteit' aan te maken, of moet ik echt apart mn tv, digitale ontvanger en versterker aanzetten als ik tv wil kijken?

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-10 12:48
Witte_200 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:16:
Hoi iedereen,

Ik mijn zwarte HTC One nu ongeveer 2 weken in bezit en ben er zeer tevreden van!

Wanneer ik mijn HTC oplaad met de niet officiële lader (bv in de auto). Begint het rode ledje te pinken en zegt hij charging af en aan, het lijkt alsof de kabel niet goed in zit maar daar is het te constant voor.

Alvast bedankt!
Als je rood knipperen bedoelt, ja heb ik ook last van gehad. Bij mijn opgelost door andere autolader te gebruiken, de oude had te weinig laad vermogen.

• tienuien
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 20:11
nils.kuijpers schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:52:
Heb mn One nu een paar dagen, bevalt prima!

Vraagje over de TV App, hier heb ik een paar probleempjes mee:

- Kan de eerste 10 kanalen niet vinden in de lijst (ik weet dat het een bekend probleem is
- Is het mogelijk om zoals op bijv. een harmony een 'activiteit' aan te maken, of moet ik echt apart mn tv, digitale ontvanger en versterker aanzetten als ik tv wil kijken?
- Heb je al gezocht in het forum..?
- Nee, het is meer een multifunctionele afstandsbediening, geen harmony.

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Hoi iedereen,

Alvast bedankt!
Betekend dat je telefoon meer stroom verbruikt als dat de lader levert. Dus inderdaad andere lader kopen met minimaal 1A output.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Hoi iedereen,

Alvast bedankt!
Dat probleem had ik ook toen ik een eenvoudige 2A 2-poorts USB oplader gebruikte. De accu raakte maar niet opgeladen en na 8 uren laden was er nog maar iets van 20 tot 30 procent bijgekomen op een oorospronkelijk bijna lege accu.
Toen ik er op geen letten (ik laat mijn telefoon altijd 's nachts op en hij ligt onder mijn kussen om mijn slaap te analyseren met Sleep as Android) zag ook ik het oplaadlampje steeds knipperen. Ik ontdekte al snel dat dit bij de HTC en Sony telefoonopladers niet gebeurde. Ook mijn USB autolader doet het prima ivm de HTC One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-09 14:55

YoVla

Yoghurt met vla

Hallo allen,

Ik krijg steeds de volgende melding:
Probleem bij verificatie - Tik om opnieuw te proberen.

Hij gaat dan voor 1 seconde naar Facebook en vervolgens weer terug naar het hoofdvenster.
Het lijkt erop dat Blinkfeed geen toestemming heeft om mijn Facebook inhoud te lezen.

Echter heb ik al het volgende geprobeerd om dit op te lossen:
- Facebook herinstalleren
- Binnen Facebook de HTC sense app verwijderen, zodat ik opnieuw autorisatie moet geven (geen effect).
- HTC Sense app geherstart
- Facebook for Sense gerestart (gestopt en data verwijderd)

Niets lijkt te werken. Heeft iemand anders nog een idee?
Nu heb ik namelijk geen Facebook inhoud op mijn Blinkfeed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
YoVla schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:54:
Hallo allen,

Ik krijg steeds de volgende melding:
Probleem bij verificatie - Tik om opnieuw te proberen.

Hij gaat dan voor 1 seconde naar Facebook en vervolgens weer terug naar het hoofdvenster.
Het lijkt erop dat Blinkfeed geen toestemming heeft om mijn Facebook inhoud te lezen.

Echter heb ik al het volgende geprobeerd om dit op te lossen:
- Facebook herinstalleren
- Binnen Facebook de HTC sense app verwijderen, zodat ik opnieuw autorisatie moet geven (geen effect).
- HTC Sense app geherstart
- Facebook for Sense gerestart (gestopt en data verwijderd)

Niets lijkt te werken. Heeft iemand anders nog een idee?
Nu heb ik namelijk geen Facebook inhoud op mijn Blinkfeed :(
1) Inloggen op Facebook via je PC
2) Wachtwoord veranderen van je Facebook
3) Facebook vraagt of je wilt uitloggen op je mobiele apparaten > Ja
4) Facebook account verwijderen van je One en opnieuw toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-09 14:55

YoVla

Yoghurt met vla

Ryan_ schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:02:
[...]
1) Inloggen op Facebook via je PC
2) Wachtwoord veranderen van je Facebook
3) Facebook vraagt of je wilt uitloggen op je mobiele apparaten > Ja
4) Facebook account verwijderen van je One en opnieuw toevoegen :)
Uitgevoerd, maar helaas :'( geen effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
YoVla schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:12:
[...]

Uitgevoerd, maar helaas :'( geen effect
Is wel een bekend probleem. Bij veel mensen lost dit probleem zich vanzelf op. Echter komen er ook berichten naar buiten dat dit account gebonden is. Je zou kunnen proberen om in te loggen met een ander Facebook account bijv. van je broer/zus/vader/moeder/vriend etc. Waarschijnlijk werken die weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Zoals eerder gemeld door een Mod hoort discussie mbt apps zoals FB hier niet thuis...maar in bijv het volgende topic : Google Play & Androidapps - Deel 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
dafmay schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:26:
Zoals eerder gemeld door een Mod hoort discussie mbt apps zoals FB hier niet thuis...maar in bijv het volgende topic : Google Play & Androidapps - Deel 18
Het gaat om Blinkfeed, dus HTC One :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ryan_ schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:28:
[...]
Het gaat om Blinkfeed, dus HTC One :)
Oops my mistake...niet goed gelezen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte_200
Als je rood knipperen bedoelt, ja heb ik ook last van gehad. Bij mijn opgelost door andere autolader te gebruiken, de oude had te weinig laad vermogen.
Betekend dat je telefoon meer stroom verbruikt als dat de lader levert. Dus inderdaad andere lader kopen met minimaal 1A output.
Dat probleem had ik ook toen ik een eenvoudige 2A 2-poorts USB oplader gebruikte. De accu raakte maar niet opgeladen en na 8 uren laden was er nog maar iets van 20 tot 30 procent bijgekomen op een oorospronkelijk bijna lege accu.
Toen ik er op geen letten (ik laat mijn telefoon altijd 's nachts op en hij ligt onder mijn kussen om mijn slaap te analyseren met Sleep as Android) zag ook ik het oplaadlampje steeds knipperen. Ik ontdekte al snel dat dit bij de HTC en Sony telefoonopladers niet gebeurde. Ook mijn USB autolader doet het prima ivm de HTC One.
Alvast bedankt voor de reacties.

Maar na wat verder onderzoek klopt het nog niet helemaal.

Want wanneer ik deze micro usb kabel van in de auto in de originele lader steek heeft hij het ook.
Dus een nieuwe lader gaat geen oplossing bieden denk ik :s

Is er een verschil in in de kabel (tussen fake en origineel?)

PS: met de originele lader (en kabel) van mijn vriendin haar +- 2 jaar oude Ericson Arc werkt het ook perfect.

[ Voor 0% gewijzigd door Witte_200 op 30-08-2013 11:50 . Reden: Extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Ik heb een tijdje een 3 meter kabel gebruikt voor mijn One i.c.m. de originele lader, hiermee merkte ik ook dat het gigantisch lang duurde voor de accu vol zat (00.00 er aan, 8.00 net aan vol), dus vermoed dat het inderdaad ook aan de kabel kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-10 23:26
Iemand ook zojuist een update melding gekregen?

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 18:32
skai21 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:10:
Jep, ik heb hem ook net gekregen, iets van 30 MB

Versie 2.24.401.8 (31.66 MB)
  • Accessoires: Ondersteuning voor Mini+
  • Google keyboard nu beschikbaar

[ Voor 22% gewijzigd door woutertje op 30-08-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
woutertje schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:15:
[...]

Jep, ik heb hem ook net gekregen, iets van 30 MB
Jup het gaat over:
Android 4.2.2 (2.24.401.8)
Afbeeldingslocatie: http://android.sc/wp-content/uploads/2013/08/Android-4.2.2-2.24.401.8-HTC-One-320x300.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
[quote]skai21 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:10:
[/quote]

Misschien ook handig om te vermelden welke update-melding? Er is recent immers al een kleine update geweest (naar 2.24.401.8)

Zie dat je het al hebt vermeld :+ kruispost

[ Voor 9% gewijzigd door R86Bakker op 30-08-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
R86Bakker schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:17:
[...]

Misschien ook handig om te vermelden welke update-melding? Er is recent immers al een kleine update geweest (naar 2.24.401.8)
Klopt, Zojuist gedaan.
wat info trouwens:
The new firmware was meant to resolve different issues, it comes also with new features such as Instagramon BlinkFfeed, back button can be used to start of Blickfeed, also the Google Now is accessible with a swipe from the home button.

Furthermore, the stability and performance optimizations have been improved; also the battery capacity is now in percent. With this new firmware release, you can use six different ZOE Highlight Themes, themes such as Atlantis, Gotham, Boardwalk, Lilyton, Hammerville, Boulevard. Moreover, the Zoe Highlights has the manual selection (Zoes) feature.

The updated firmware release comes with a series of other device enhancements as well, features as Android Daydream, App drawer displays, Sense TV where the Channels can be changed manually, Visualisations in the music player can be selected manually, and Sequence data from Zoe app will not uploaded to Dropbox/Google anymore.

The new firmware will increase the system performance and reduce the CPU speed in idle mode, to extend the device’s battery life

[ Voor 66% gewijzigd door skai21 op 30-08-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 02-10 00:08
Heb net ff zelf Update check gedaan en had hem ook :) Geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Huh nu pas :? Deze was laatst toch al uitgerold?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Deze update had ik ook vorige week al ergens binnen. Dus lijkt me een 'oude' update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Hallo mensen

Heb net mijn HTC One op fabrieksinstellingen gezet, maar heb er geen nederlands op omdat ik het van de media markt in duitsland had gekocht, heb morelocale erop gezet maar die werkt niet met android 4.2.2 .. Kennen jullie een andere app hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:49
skai21 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:17:
[...]

Klopt, Zojuist gedaan.
wat info trouwens:
The new firmware was meant to resolve different issues, it comes also with new features such as Instagramon BlinkFfeed, back button can be used to start of Blickfeed, also the Google Now is accessible with a swipe from the home button.

Furthermore, the stability and performance optimizations have been improved; also the battery capacity is now in percent. With this new firmware release, you can use six different ZOE Highlight Themes, themes such as Atlantis, Gotham, Boardwalk, Lilyton, Hammerville, Boulevard. Moreover, the Zoe Highlights has the manual selection (Zoes) feature.

The updated firmware release comes with a series of other device enhancements as well, features as Android Daydream, App drawer displays, Sense TV where the Channels can be changed manually, Visualisations in the music player can be selected manually, and Sequence data from Zoe app will not uploaded to Dropbox/Google anymore.

The new firmware will increase the system performance and reduce the CPU speed in idle mode, to extend the device’s battery life
Grappenmaker, dat is de informatie over de update naar Android 4.2.2 dus 2.24.401.1 die al geruime tijd geleden uitgerold is.

De update 2.24.401.8 is een kleine update daar bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-10 12:48
Kan zijn dat de fake kabel m er weerstand geeft, gewoon een andere proberen. Het heeft echt met het ontbreken van genoeg laad vermogen te maken.
Witte_200 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:48:
[...]

[...]

[...]

Want wanneer ik deze micro usb kabel van in de auto in de originele lader steek heeft hij het ook.

PS: met de originele lader (en kabel) van mijn vriendin haar +- 2 jaar oude Ericson Arc werkt het ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Witte_200 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:48:
[...]

[...]

[...]

Ik heb een goedkoop B- / C-merk USB oplader die nauwlijks uit de sigarettenaansteker-aansluiting steekt en een even zo goedkope 3 meter USB kabel en dat doet het perfect.
Voor 's nachts thuis opladen een andere goedkope 3 meter kabel aan de oorspronkelijke HTC oplader en dat gaat ook goed.
Een enkele keer gebruik ik een derde goedkope 3 meter USB kabel en een Sony mobiele telefoon oplader en dat werkt ook prima.

Ik denk dat je soms ook een beetje geluk moet hebben, maar het is blijkbaar belangrijk dat je zowel een voldoende goede kabel als voldoende goede lader gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaya10 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:03:
Hallo mensen

Heb net mijn HTC One op fabrieksinstellingen gezet, maar heb er geen nederlands op omdat ik het van de media markt in duitsland had gekocht, heb morelocale erop gezet maar die werkt niet met android 4.2.2 .. Kennen jullie een andere app hiervoor?
dat lijkt me heel vreemd. Mijn toestel komt ook uit Duitsland. Na een harde reset kun je in een van de eerste schermen de taal aangeven. Daar moet NL ook tussen staan. Hiervoor heb je absoluut geen ander programma nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Meer mensen opgevallen dat er na de kleine update meer animaties plaats vinden? Alles lijkt veel soepeler nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Kaya10 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:03:
Hallo mensen

Verder doorscrollen naar beneden, de namen staan niet helemaal op alfabetische volgorde, na de Z komt er meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 21:22
Na de kleine update naar 2.24.401.8 is mijn One weer een stuk zuiniger geworden qua accuduur. Dit was een stuk minder geworden na de "grote upate" naar 4.2.2. Blijkbaar hebben ze daar ook wat dingen gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:54:
[...]

dat lijkt me heel vreemd. Mijn toestel komt ook uit Duitsland. Na een harde reset kun je in een van de eerste schermen de taal aangeven. Daar moet NL ook tussen staan. Hiervoor heb je absoluut geen ander programma nodig.
Ik heb echt geen nederlands erop, ik heb mijn one al zo'n twee maanden, heb het van de mediamarkt gekocht in duitsland, had het daar ook gevraagd , ze zeiden dat ik morelocale moest downloaden.. Heb ik ook gedaan en wat gebruikt, toen zat er Android 4.1 erop, heb terug een harde reset uitgevoerd, maar dat programma werkt niet meer omdat het nog niet aangepast is voor android 4.2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Chris.nl schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:06:
[...]

Verder doorscrollen naar beneden, de namen staan niet helemaal op alfabetische volgorde, na de Z komt er meer ;)
Heb ik al gedaan, ik zie alleen maar duits, engels, frans, italiaans, turks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Kaya10 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:26:
[...]

Gek, ik heb ook een Duits toestel van de Mediamarkt met toendertijd 4.1 erop. Nederlands staat er bij mij ook op. Als dat ene niet werkt, dan zit er niks anders op dan een andere taal te kiezen. Lijkt me niet zo heel problematisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Sheik schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:01:
[...]

Gek, ik heb ook een Duits toestel van de Mediamarkt met toendertijd 4.1 erop. Nederlands staat er bij mij ook op. Als dat ene niet werkt, dan zit er niks anders op dan een andere taal te kiezen. Lijkt me niet zo heel problematisch.
Ik heb er liever nederlands op :P
Je hebt er wel apps voor maar werken allemaal niet met 4.2, moeten nog geoptimaliseerd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Kaya10 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:05:
[...]

Ik heb er liever nederlands op :P
Je hebt er wel apps voor maar werken allemaal niet met 4.2, moeten nog geoptimaliseerd worden
Als er geen NL in zit en de app werkt ook niet meer
Dan zou je hem moet rooten zodat je een custom rom erop kan zetten waar wel NL in zit.
Of wachten op een update van de app voor 4.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Kaya10 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:26:
Apart maar helaas dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dit is a) volledig offtopic en b) iets voor V&A.
Dit soort dingen horen nooit in een toesteltopic.

[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 01-09-2013 16:21 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Volgende keer graag een TR.

[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 01-09-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:01
Ik heb sinds vandaag dat mijn One bij ieder genomen foto hij de melding geeft dat ik het wil delen op Twitter. Is dit ergens uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
MikeOO schreef op zondag 01 september 2013 @ 08:03:
[...]

Als er geen NL in zit en de app werkt ook niet meer
Dan zou je hem moet rooten zodat je een custom rom erop kan zetten waar wel NL in zit.
Of wachten op een update van de app voor 4.2.
Toestel is van duitsland.. Toen ik het had gekocht zat er 4.1 erop, had toen morelocale 2 erop gezet probleem was opgelost, nederlands ging wel, maar heb nu mijn One terug gezet naar fabrieksinstellingen, heb er nu ondertussen 4.2 erop, maar die app werkt niet meer.. moet nog geoptimaliseerd worden voor 4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeWSJuNK schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:07:
Ik heb sinds vandaag dat mijn One bij ieder genomen foto hij de melding geeft dat ik het wil delen op Twitter. Is dit ergens uit te schakelen?
Bij instelling - apps- all apps- twitter- uitschakelen/geen notificaties etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Best mooi imho:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/imagecache/w550h500/postimages/108579/bluem7-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/imagecache/w550h500/postimages/108579/bluem7-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/imagecache/w550h500/postimages/108579/bluem7-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/imagecache/w550h500/postimages/108579/bluem7-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/imagecache/w550h500/postimages/108579/bluem7-7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/imagecache/w550h500/postimages/108579/m7-colors.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte_200
Joen schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:00:
[...]

Ik heb een goedkoop B- / C-merk USB oplader die nauwlijks uit de sigarettenaansteker-aansluiting steekt en een even zo goedkope 3 meter USB kabel en dat doet het perfect.
Voor 's nachts thuis opladen een andere goedkope 3 meter kabel aan de oorspronkelijke HTC oplader en dat gaat ook goed.
Een enkele keer gebruik ik een derde goedkope 3 meter USB kabel en een Sony mobiele telefoon oplader en dat werkt ook prima.

Ik denk dat je soms ook een beetje geluk moet hebben, maar het is blijkbaar belangrijk dat je zowel een voldoende goede kabel als voldoende goede lader gebruikt.
Hen je ook Tips voor waar/welke USB kabels ik dan aanschaf? (Of is dit een vraag die ik beter stel in het accesoire topic?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Witte_200 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:15:
Hen je ook Tips voor waar/welke USB kabels ik dan aanschaf?
(Of is dit een vraag die ik beter stel in het accesoire topic?)
Kan uiteraard beter in het accessoire-topic... Ikzelf heb altijd kabels van de 'BlueCosto' winkel op eBay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Ik vind t ook wel wat hebben :) Al zou ik er zelf niet mee lopen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Witte_200 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:15:
[...]

Hen je ook Tips voor waar/welke USB kabels ik dan aanschaf? (Of is dit een vraag die ik beter stel in het accesoire topic?)
Ik heb een keer een stuk of 4 hier besteld: http://www.gratiskoop.nl/...kabel-usb-naar-micro-usb/
Die werken tot dusver goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:38
Wil ik morgen de rode gaan kopen (na eerst een zilvere te willen) komen ze opeens met die blauwe aanzetten. Iemand een idee wat de releasedatum van die blauwe is?

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardiendo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01-2023
Het kijken naar een nieuwe smartphone werkt blijkbaar aanstekelijk (bij vrienden). Omdat ik al aan het kijken was geweest, de vraag aan mij of er bepaalde problemen bekend zijn met de gewenste HTC One.

Wat zijn de "grootste" problemen waar zij op kan letten met het exemplaar in de winkel vóór de aankoop en bij aankomst thuis (eerste week)? Ik zag er een paar voorbij komen, waarvan een paar HTC One specifiek.

In de winkel (uit de doos):

1) Aanwezigheid van gaps met de "seamless" case
2) ...en verder?

Thuis (na aanzetten):

1) Een roze waas met de camera (makkelijkst te detecteren met een witte muur of hoe?)
2) Strepen met de camera (bij slechte belichting?)
3) Blauwe hoeken met de camera (hoe treedt dit op?)
4) Dode pixels
5) ...en verder?

Wi-Fi, opladen, bluetooth kan sowieso standaard wel even gecontroleerd worden. Gaat me vooral even om bovenstaande punten en of er nog andere punten zijn waar niet gelijk aan gedacht wordt maar wat aan te raden is om zo snel mogelijk te bekijken.

[UPDATE]
Vanochtend met helder hoofd en betere keywords al antwoord gevonden op de gestelde vraag.

http://www.digitaltrends.com/mobile/htc-one-problems/
http://au.ibtimes.com/art...ssues-popping-speaker.htm

[ Voor 10% gewijzigd door Ardiendo op 04-09-2013 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je hier ook wat meer info over? Zijn dit aangekondigde kleuren? Trouwens, ik heb m'n One in 't zwart :)

[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 04-09-2013 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 21:37:
Wil ik morgen de rode gaan kopen (na eerst een zilvere te willen) komen ze
opeens met die blauwe aanzetten. Iemand een idee wat de releasedatum van die blauwe is?
En waar wilde je die gaan kopen?
Rood en blauw komen beide niet officieel naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LfUZJiQl.jpg

Groen>blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:38
CLB schreef op woensdag 04 september 2013 @ 00:55:
[...]

En waar wilde je die gaan kopen?
Rood en blauw komen beide niet officieel naar Nederland.
Ik woon in Noorwegen ;) De rode lag hier al in de winkel en heb ik al in mijn handen gehad (2 tientjes en abbo van 60 p/m voor 1 jaar (1,5gb, obeperkt bellen, sms en mms). Maar de blauwe ziet er ook wel cool uit :P

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht al dat je abroad leefde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:28
Ik heb vanmiddag m'n One plat op z'n smoel laten vallen op een tegelvloer. Scherm aan diggelen. Heeft iemand ervaring met de reparatie hiervan en wat de kosten daarvan zijn?

Het scherm en de digitizer doen het nog wel, alleen het glas lijkt gebroken te zijn.
Pagina: 1 ... 101 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)