Zo ik heb sinds vanochtend 10u mijn One en ben er heel blij mee natuurlijk... maarrrr
1. er zit toch een infrarood sensor in? Waar is dan een app om daarmee aan de slag te gaan?
Ik vermoed de "TV" app maar die wil land>postcode>tv provider. En dan kan je alleen uit kabelboeren en Digitenne kiezen. Lekker nutteloos, er zijn wel 30 providers in NL, ik heb Telfort interactief. In februari met een demo model gespeeld en die kon gewoon een tv bedienen, als remote.
2. Sense is leuk en mooi, maar ik mis enorm:
- toggles, die zijn juist met android 2.3.7 en later in notifications gekomen. Met Sense zijn ze weg. Je moet naar Settings voor wat toggles!

- Gallery widget, vriendins HTC Desire S heeft een supermooie gallery widget, HTC One heeft helemaal niks voor fotos in een widget

- folders met apps plaatsen op het dock. Superonhandig dat dit niet kan.
- meer apps die Blinkfeed ondersteunen. Nu is het gewoon (door elkaar) Facebook updates + nieuwsheadlines en mn kalender (die laatste lijkt wel verdwaald daartussen). Andere apps kan ik niet kiezen (en ik doe niet aan andere social stuff zoals Twitter)
Iemand tips voor deze zaken?
Inmiddels heb ik de Action Launcher aangeschaft. Ideaal want dan heb je op je dock bijv de Bel app, maar als je erover veegt of op dubbelklikt verschijnt een popup waarin direct calls staan naar je favo contacten

en zo ook voor de browser: erover swypen/dubbelklikken en je ziet direct je bookmarks in een bubble. Dat kan je zo met alles doen, ook bijv Google Maps (direct OV tijden of verkeers info voor bepaalde routes).
Maarrr.. als je een 3rd party launcher gebruikt, is er geen enkele klok widget beschikbaar! Want de mooie HTC One Clock widget is alleen voor de HTC launcher (Sense) te kiezen.. en een andere is er niet
Ik hoef die hele Action Launcher eigenlijk niet, alleen de mogelijkheid om folders op dock te plaatsen of uberhaupt een widget (bijv bookmarks of direct calls etc) achter een icoon te plaatsen is wel iets waar ze na 4 versies van Sense zelf over na konden denken en toevoegen... dingen in mapjes op je home screen zetten kon 3 jr geleden ook al. Niks doorontwikkeld dus. Jammer dat dat via een andere launcher alleen kan maar dat je dan gelijk de klok mist.
Dus Sense valt me best wel tegen.. vooral omdat er 0 verbeteringen zijn toegevoegd voor de handelingen die je het meeste doet en oggles zijn verdwenen. terwijl er zat voorbeelden zijn zoals Action Launcher (maar die lost het toggles probleem niet op).
[
Voor 4% gewijzigd door
Jazco2nd op 12-06-2013 21:51
]