[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.623 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hansvk schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:51:
Ik vind het best vervelend dat het volume van het geluid voor beltoon en meldingen niet apart kan worden geregeld. Als ik nu mijn volume voor de beltoon prima vind, dan komen de meldingen van WhatsApp wel erg hard binnen. Is daar een oplossing voor zonder een andere rom te moeten installeren?
Toevallig dacht ik daar ook aan vandaag... De 'geluidsprofielen' mis ik..
Ik wil gewoon alleen een geluid horen als ik gebeld word en voor de rest niets simpel toch...

Dus zoals hierboven vermeld.. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Edit: Ik heb net een 2de media link thuis gekregen dit na een aantal weken na ontvangst van de eerste.. andere mensen hier ook 'last' van? (ik gebruik het amper dus heb er niets aan)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Ja, erg vervelend een gratis media link B-). Ik wou dat ik zo'n ongeluk had. LOL

Edit: misschien biedt de aankomende update mogelijkheden om meer te kunnen instellen qua geluidsprofielen... _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door MetalManic op 12-06-2013 15:24 ]

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Zijn er mensen die tv remote gebruiken met upc? ik mis de eerste 11 zenders.
Ik denk zelf niet dat het aan de telefoon zelf ligt, heb al verschillende custom roms er op gehad en het probleem is er nog steeds. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Laatst online: 09-10 22:20
marc9393 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:26:
Zijn er mensen die tv remote gebruiken met upc? ik mis de eerste 11 zenders.
Ik denk zelf niet dat het aan de telefoon zelf ligt, heb al verschillende custom roms er op gehad en het probleem is er nog steeds. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik kan aan je post merken dat je al veel moeite hebt gedaan door even door dit topic te lezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Iemand een idee hoe ik in kan stellen dat ik langer dan 6-7 seconden opneem met de videocamera functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 11:43
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:54:
[...]

Edit: Ik heb net een 2de media link thuis gekregen dit na een aantal weken na ontvangst van de eerste.. andere mensen hier ook 'last' van? (ik gebruik het amper dus heb er niets aan)
Ik heb er geen dus ik houd mezelf aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
WishmasterNL schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:41:
Iemand een idee hoe ik in kan stellen dat ik langer dan 6-7 seconden opneem met de videocamera functie?
Standaard moet hij dat toch wel langer kunnen..... Gisteren ook langer dan dat een video opgenomen....

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
ik heb het gemist van een audio profiel opgelost door eerst llama en toen later vervangen door tasker. Misschien ook voor jullie een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10 16:05
WishmasterNL schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:41:
filmpjes die je vanuit bijv. Whatsapp maakt lijken een tijdslimiet te hebben.
Of gebruik je de "camera app"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 23:44

AndereKoekoek

Ping! Pong?

@WishmasterNL
Volgens mij is het zo dat er een beperking op zit qua groote, dus als je de kwaliteit terug schroeft kun je langer filmen? Ik kan met mijn Sensation namelijk 12 seconde film maken en doorsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

DCG909 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:51:
[...]

filmpjes die je vanuit bijv. Whatsapp maakt lijken een tijdslimiet te hebben.
Of gebruik je de "camera app"?
Je hebt gelijk. blijkbaar opende ik hem via Whatsapp. en dan zit er een limiet aan.
Als ik de Camera App open, blijft hij wel gewoon opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 18:15

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dat ligt aan de limiet van Whatsapp deze kunnen maar tot een beperkte grootte video's doorsturen en voeren dat door als je via Whatsapp een opname maakt. Maak je een eigen langere opname en probeer je die te versturen zal het ook niet gaan ivm grootte.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-10 16:38
WishmasterNL schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:44:
[...]

Je hebt gelijk. blijkbaar opende ik hem via Whatsapp. en dan zit er een limiet aan.
Als ik de Camera App open, blijft hij wel gewoon opnemen.
12Mb is de max file size voor video via WhatsApp.
Vorige week een filmpje geschoten op hoogste kwaliteit van 2m32sec. Dat werd een bestand van 367MB.
367MB/152sec=2.41MB/S..

12MB/2.41MB=4.98sec video opnemen. Ze hebben je dus gematst met je 7 sec :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of z'n filmpje was wat fletser ;) WhatsApp+ ftw dus, gewoon fullsized shit doorsturen, wordt iedereen blij :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

CLB schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:52:
Of z'n filmpje was wat fletser ;) WhatsApp+ ftw dus, gewoon fullsized shit doorsturen, wordt iedereen blij :p
Heeft die ook al de nieuwe interface? (vind ik persoonlijk prettiger) en kan je dan ook filmpjes naar mensen zonde WA+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
Lexo schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:28:
[...]

Ik kan aan je post merken dat je al veel moeite hebt gedaan door even door dit topic te lezen :+
Heb het hele forum doorzocht, niemand heeft een oplossing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 17:27
CLB schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:52:
Wat is jouw ervaring met Whatsapp+ ? Is voor het eerst dat ik gewezen wordt op deze gemodde versie, dus ben eigenlijk wel benieuwd of het de moeite waard is. Maw werkt deze versie gewoon net zo goed (lees : stabiel) als de standaard versie? Wat ik ook belangrijk vind is od backups maken/terugzetten goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je gewoon vragen in: WhatsApp voor Android ;) Werkt allemaal prima :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-10 16:38
dafmay schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:01:
[...]

Wat is jouw ervaring met Whatsapp+ ? Is voor het eerst dat ik gewezen wordt op deze gemodde versie, dus ben eigenlijk wel benieuwd of het de moeite waard is. Maw werkt deze versie gewoon net zo goed (lees : stabiel) als de standaard versie? Wat ik ook belangrijk vind is od backups maken/terugzetten goed werkt?
Ik kende 'm ook nog niet. Zojuist de nieuwste versie gedownload via http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1624514.

In de normale WhatsApp via Instellingen>Gespreksinstellingen een backup gemaakt.
WhatsApp gedeinstalleerd, WhatsApp+ geinstalleerd.
Na installatie vroeg de Plus versie de backup terug te zetten.. Toen ging ie een tijdje initialiseren (bijna 30000 berichten)
Nu doet ie 't zoals de normale WhatsApp.
Moet trouwens wel even terug naar het homescreen om de Contactafbeeldingen te laten verschijnen in WhatsApp+ .

Thnx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik had 'm inderdaad ook al gevonden op xda en geinstalleerd. Terugzetten backup ging ook prima. Nu de settings voor foto kwaliteit e.d. ingesteld en een herstart gedaan...eens even verder testen deze versie :)

[ Voor 64% gewijzigd door dafmay op 12-06-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
Ik gebruik whatsapp+ al erg lang en ik ga nooit meer terug naar stock.
Dit is de Donatie versie: https://www.dropbox.com/s...tsApp%2Bv3.58D-297280.apk
Als je dan deze app koopt : Google Play: Plus Donation.
kun je de Online status stop zetten / Laatst gezien

[ Voor 7% gewijzigd door marc9393 op 12-06-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:18
En nog gemaakt door een nederlander ook :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
Ryan_ schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:19:
En nog gemaakt door een nederlander ook :)F
spanjaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Volgens mij is de donate versie ook gewoon via de reguliere WA+ app te downloaden. Dan heb je ook zeker weten de laatste versie. Die versie op zich is gratis, maar pas als je de functie om de online status te verbergen wil gebruiken moet je gaan betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Het grootste gemis op de HTC one was voor mij het ontbreken van de mogelijkheid om de lijst met laatste applicaties op te roepen. Bij vorige toestellen kon dat altijd door de home knop lang in te drukken. Nu belandde ik steeds bij Google Now. Mijn hoop was dan ook gevestigd op de update naar 4.2.2. Ik kwam er net per ongeluk achter dat de mogelijkheid wel op het toestel zit. Gewoon de home knop dubbelklikken... Ik ben vast niet de enige 'sukkel' die hier tegenaan liep dus het leek me wel iets om te melden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 17:39
MetalManic schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:49:
Het grootste gemis op de HTC one was voor mij het ontbreken van de mogelijkheid om de lijst met laatste applicaties op te roepen. Bij vorige toestellen kon dat altijd door de home knop lang in te drukken. Nu belandde ik steeds bij Google Now. Mijn hoop was dan ook gevestigd op de update naar 4.2.2. Ik kwam er net per ongeluk achter dat de mogelijkheid wel op het toestel zit. Gewoon de home knop dubbelklikken... Ik ben vast niet de enige 'sukkel' die hier tegenaan liep dus het leek me wel iets om te melden ;-)
Lol! Rtfm? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt gelijk in de TS, wereldtip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heeft bij mij ook even geduurd voor ik daar achter kwam. Is inmiddels hier wel al een paar keer langsgekomen, maar zeker handig voor in de TS idd !

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Inderdaad ongelofelijk dat dit niet allang algemeen bekend was bij ons 'One-Percenters' (ja...we zijn een hard-core club) ;) Maar goed...een tip is een tip is een tip is een......

[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 12-06-2013 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Nu we het daar toch over hebben: Ook handig is de mogelijkheid om daar bij de actieve apps een app te kunnen sluiten door hem daarvandaan gewoon weg te "flingen". Errug handug ! ;)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:37
MetalManic schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:49:
No shit Sherlock?

LOL, de button layout en functie's is echt in iedere HTC One / Sense 5 review aan de orde geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 02-10 00:08
Zo ik heb sinds vanochtend 10u mijn One en ben er heel blij mee natuurlijk... maarrrr

1. er zit toch een infrarood sensor in? Waar is dan een app om daarmee aan de slag te gaan?
Ik vermoed de "TV" app maar die wil land>postcode>tv provider. En dan kan je alleen uit kabelboeren en Digitenne kiezen. Lekker nutteloos, er zijn wel 30 providers in NL, ik heb Telfort interactief. In februari met een demo model gespeeld en die kon gewoon een tv bedienen, als remote.

2. Sense is leuk en mooi, maar ik mis enorm:
- toggles, die zijn juist met android 2.3.7 en later in notifications gekomen. Met Sense zijn ze weg. Je moet naar Settings voor wat toggles! :(
- Gallery widget, vriendins HTC Desire S heeft een supermooie gallery widget, HTC One heeft helemaal niks voor fotos in een widget :(
- folders met apps plaatsen op het dock. Superonhandig dat dit niet kan.
- meer apps die Blinkfeed ondersteunen. Nu is het gewoon (door elkaar) Facebook updates + nieuwsheadlines en mn kalender (die laatste lijkt wel verdwaald daartussen). Andere apps kan ik niet kiezen (en ik doe niet aan andere social stuff zoals Twitter)

Iemand tips voor deze zaken?

Inmiddels heb ik de Action Launcher aangeschaft. Ideaal want dan heb je op je dock bijv de Bel app, maar als je erover veegt of op dubbelklikt verschijnt een popup waarin direct calls staan naar je favo contacten :) en zo ook voor de browser: erover swypen/dubbelklikken en je ziet direct je bookmarks in een bubble. Dat kan je zo met alles doen, ook bijv Google Maps (direct OV tijden of verkeers info voor bepaalde routes).

Maarrr.. als je een 3rd party launcher gebruikt, is er geen enkele klok widget beschikbaar! Want de mooie HTC One Clock widget is alleen voor de HTC launcher (Sense) te kiezen.. en een andere is er niet :(

Ik hoef die hele Action Launcher eigenlijk niet, alleen de mogelijkheid om folders op dock te plaatsen of uberhaupt een widget (bijv bookmarks of direct calls etc) achter een icoon te plaatsen is wel iets waar ze na 4 versies van Sense zelf over na konden denken en toevoegen... dingen in mapjes op je home screen zetten kon 3 jr geleden ook al. Niks doorontwikkeld dus. Jammer dat dat via een andere launcher alleen kan maar dat je dan gelijk de klok mist.
Dus Sense valt me best wel tegen.. vooral omdat er 0 verbeteringen zijn toegevoegd voor de handelingen die je het meeste doet en oggles zijn verdwenen. terwijl er zat voorbeelden zijn zoals Action Launcher (maar die lost het toggles probleem niet op).

[ Voor 4% gewijzigd door Jazco2nd op 12-06-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Jazco2nd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:48:
Zo ik heb sinds vanochtend 10u mijn One en ben er heel blij mee natuurlijk... maarrrr

1. er zit toch een infrarood sensor in? Waar is dan een app om daarmee aan de slag te gaan?
Ik vermoed de "TV" app maar die wil land>postcode>tv provider. En dan kan je alleen uit kabelboeren en Digitenne kiezen. Lekker nutteloos, er zijn wel 30 providers in NL, ik heb Telfort interactief. In februari met een demo model gespeeld en die kon gewoon een tv bedienen, als remote.
Je vermoeden is correct.

Telfort=KPN=Digitenne, dus je kan die kiezen.
2. Sense is leuk en mooi, maar ik mis enorm:
- toggles, die zijn juist met android 2.3.7 en later in notifications gekomen. Met Sense zijn ze weg. Je moet naar Settings voor wat toggles! :(
Toggles komen in de volgende update (4.2.2) terug.
- folders met apps plaatsen op het dock. Superonhandig dat dit niet kan.
Dat kan gewoon. Twee apps op elkaar houden in je dock en hij maakt automatisch een folder aan.
- meer apps die Blinkfeed ondersteunen. Nu is het gewoon (door elkaar) Facebook updates + nieuwsheadlines en mn kalender (die laatste lijkt wel verdwaald daartussen). Andere apps kan ik niet kiezen (en ik doe niet aan andere social stuff zoals Twitter)
Kan je weinig aan doen. Volgende update brengt wel Instagram naar Blinkfeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
SChief schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:53:
[...]

Je vermoeden is correct.

Telfort=KPN=Digitenne, dus je kan die kiezen.
Ooh :) TV remote werkt. Wel vaag, HTC wil dus graag een TV Guide voor je bouwen, vandaar die provider info. Maar nu heb ik dus een guide voor ongeveer 30 kanalen (dat zijn de beschikbare Digitenne kanalen) en niet alle kanalen die ik werkelijk heb. Boeit verder niet want gewone tv kijk ik toch zelden.

Maar wel fijn, dat het net zo werkt als de Telfort remote en je dus TV en settop box tegelijk bedient (of misschien alleen tv en die communiceert het via HDMI door) in elk geval goed over nagedacht, very nice :) Kan zelfs XBMC@Raspberry Pi gewoon bedienen. Net zoals de tv afstandsbediening dat ook kan. zelfs meer knoppen werken dan als ik de tv remote gebruik :)
[...]

Toggles komen in de volgende update (4.2.2) terug.
Ohh... hopelijk komt die gauw uit.
[...]

Dat kan gewoon. Twee apps op elkaar houden in je dock en hij maakt automatisch een folder aan.
Verdorie je hebt gelijk!!
Alleen ben ik nu zo onder de indruk van het "mapje" van action launcher, 1 click is de hoofdapp, dubbel of swype opent of een mapje of een overview van widgets zoals bookmarks.
Misschien maar eens op XDA een port van de HTC clock vinden..
[...]

Kan je weinig aan doen. Volgende update brengt wel Instagram naar Blinkfeed.
Sja Instagram.. heb je toch eigenlijk helemaal niet nodig met de HTC camera app 8)

Ik ga nog ff proberen te wennen aan Sense en anders toch de action launcher kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik zit met de gedachte om na zo'n 5 jaar en alles van Apple te hebben over te stappen naar HTC One. Ik ben in de gelukkige positie dat een hele goede vriend van mij een eigen telefoonwinkel heeft en die heeft mij de HTC One te leen beschikbaar gesteld.

Ik heb er vandaag en vanavond mee kunnen spelen. En wat blijkt: zelfs iCloud Mail werkt na de juiste instellingen. Muziek overzetten zou via HTC Sync kunnen en zelfs AirPlay zou moeten werken (nog niet uitgevonden hoe).

Het is een onwijs mooi afgewerkt toestel. Qua uiterlijk als qua software. Zeker HTC Sense vind ik fijner dan Samsung's TouchWiz. En toch heb ik nog wat minpunten:

- Het toestel voelt enorm zwaar aan, na een tijdje krijg ik serieus last van mijn hand
- Groot scherm is fijn, maar Steve Jobs had gelijk: met één hand bedienen is prettiger
- Blinkfeed. Mag van mij uit. Is niet uit te schakelen?
- Ik werd gebeld en merkte dat het geluid vrij slecht is ten opzichte van iPhone. Klopt dit?
- De camera vind ik persoonlijk minder dan iPhone

En in tegen stelling tot even snel iets tweeten met iOS zit dat niet standaard in Android. Het is allemaal net wat omslachteriger als je iOS 6 gewend bent. Of is het gewoon gewenning?

Ik hoop hier meerdere mensen te vinden die over zijn gestapt van jaren iPhone naar HTC. Ik heb altijd gezworen bij Apple maar nu iOS 7 is aangekondigd ben ik geneigd over te stappen.

[ Voor 4% gewijzigd door THE_BASE op 12-06-2013 22:19 ]

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:17:
Ik zit met de gedachte om na zo'n 5 jaar en alles van Apple te hebben over te stappen naar HTC One. Ik ben in de gelukkige positie dat een hele goede vriend van mij een eigen telefoonwinkel heeft en die heeft mij de HTC One te leen beschikbaar gesteld.

Ik heb er vandaag en vanavond mee kunnen spelen. En wat blijkt: zelfs iCloud Mail werkt na de juiste instellingen. Muziek overzetten zou via HTC Sync kunnen en zelfs AirPlay zou moeten werken (nog niet uitgevonden hoe).

Het is een onwijs mooi afgewerkt toestel. Qua uiterlijk als qua software. Zeker HTC Sense vind ik fijner dan Samsung's TouchWiz. En toch heb ik nog wat minpunten:

- Het toestel voelt enorm zwaar aan, na een tijdje krijg ik serieus last van mijn hand
- Groot scherm is fijn, maar Steve Jobs had gelijk: met één hand bedienen is prettiger
- Ik werd gebeld en merkte dat het geluid vrij slecht is ten opzichte van iPhone. Klopt dit?

En in tegen stelling tot even snel iets tweeten met iOS zit dat niet standaard in Android. Het is allemaal net wat omslachteriger als je iOS 6 gewend bent. Of is het gewoon gewenning?

Ik hoop hier meerdere mensen te vinden die over zijn gestapt van jaren iPhone naar HTC. Ik heb altijd gezworen bij Apple maar nu iOS 7 is aangekondigd ben ik geneigd over te stappen.
Tsja, wat betreft grote van het scherm is persoonlijk. Ik kan met mijn hand (bijna) het hele scherm bedienen, met een beetje moeite ook links bovenin. Verder houd ik hem vaak horizontaal vast. Zwaarte hetzelfde, al hoewel ik van een HTC Sensation kom en moet zeggen dat het een licht ding is.

Blinkfeed IS uit te schakelen, of dat ook zonder root kan weet ik niet. Je kan in ieder geval je 2de scherm je begin scherm maken zodat je moet swipen om naar BlinkFeed te gaan.

Vind persoonlijk BlinkFeed wel leuk, mits er wat meer ondersteuningen komen. Vooral Instagram of Vine lijkt me leuk. (bewegende beelden in gallerij kan, waarom niet in BlinkFeed?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
THE_BASE schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:17:
[...]
- De camera vind ik persoonlijk minder dan iPhone

[...]
Zwaar tsja, ik vind het juist heel fijn. Geeft voor mij een gevoel van degelijkheid. Blinkfeed kan je negeren door even een andere homescreen in te stellen, dan zie je hem nooit meer. Van slecht geluid heb ik eigenlijk helemaal geen last, ik kan men aan de andere kant van de lijn goed horen. De camera, tsja, ik vind hem zeker niet slecht, maar ik denk toch dat m'n Xperia Arc net een stukje beter was in daglicht. In donkere omstandigheden wint de One het met gemak.

Snel Twitteren kan via Blinkfeed. Als je hem nog een stukje naar beneden trekt (dus niet zo ver dat hij gaat verversen), dan zie je een potloodje staan. Onder dat knopje zitten dingen als FB en Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:31:
[...]

Zwaar tsja, ik vind het juist heel fijn. Geeft voor mij een gevoel van degelijkheid. Blinkfeed kan je negeren door even een andere homescreen in te stellen, dan zie je hem nooit meer. Van slecht geluid heb ik eigenlijk helemaal geen last, ik kan men aan de andere kant van de lijn goed horen. De camera, tsja, ik vind hem zeker niet slecht, maar ik denk toch dat m'n Xperia Arc net een stukje beter was in daglicht. In donkere omstandigheden wint de One het met gemak.

Snel Twitteren kan via Blinkfeed. Als je hem nog een stukje naar beneden trekt (dus niet zo ver dat hij gaat verversen), dan zie je een potloodje staan. Onder dat knopje zitten dingen als FB en Twitter.
Je zou ook Widgets van Twitter en je andere Sociale Media op je HomePage kunnen zetten, dan kun je met 1 druk iets plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik begrijp dat ik echt nog even moet doorzetten, haha. Ik ben niet zo van de custom roms. Alles moet out of the box werken. Ik zou het fijn vinden als Blinkfeed gewoon uit gezet kan worden. Het stoort me.

Bij Apple had je natuurlijk diverse homescreens. Dit zou bij Android ook kunnen, maar het fijne is daarentegen dat ik niet alle apps wil zien. Ik gebruik niet alles dagelijks.

Wat me trouwens op viel. Ik ontving berichten, mail en WhatsApp. Maar het scherm ging niet aan. Ik kreeg slechts een melding en een ledje. Is dit in te schakelen?

Van het geluid begrijp ik niet zo veel. Het was heel blikkerig. Kan ook aan de andere kant liggen. In elk geval bedankt voor het meedenken!

[ Voor 13% gewijzigd door THE_BASE op 12-06-2013 22:46 ]

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun out of the box maar iets van 3 homescreens, je Apps komen gewoon in de App-Drawer te staan.

Verder zie ik ook nog meer vrijheid maar ik begrijp van HTC ook wel dat ze voor bepaalde dingen hebben gekozen, daarbij doet BlinkFeed wat het zegt.

Sinds mijn eerste Android telefoon ( Galaxy S I-9000 ) zweer ik bij Custom Roms, beste manier om snel te krijgen wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 15:41
THE_BASE schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:44:Wat me trouwens op viel. Ik ontving berichten, mail en WhatsApp. Maar het scherm ging niet aan. Ik kreeg slechts een melding en een ledje. Is dit in te schakelen?
Typische vraag van een persoon die van ios af komt. Nee, is niet in te stellen. Kost alleen maar extra batterij als iedere keer dat je een bericht krijgt je scherm aan gaat, moet er niet aan denken dat bij ieder whatsappje m'n scherm aan zou gaan. Totaal onhandig als hij in je broekzak zit en het scherm dan toch niet kan zien. En je kan net zo goed zelf je scherm aanzetten als je ziet dat je een bericht hebt, daar is de notificatie-led voor uitgevonden.

[ Voor 4% gewijzigd door cordonbleu op 12-06-2013 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Er zijn zat launchers in de play store, dan heb je ook geen blinkfeed meer. Zie ook 2 posts terug van mij over Action Launcher.

Hoop dat met de update een gallery widget weer wordt geïntroduceerd.. vind de play store opties weer iets te ver gaan. Moet simpel blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 22:27
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:49:
Volgens mij kun out of the box maar iets van 3 homescreens, je Apps komen gewoon in de App-Drawer te staan.
Je kan nog 2 extra screens toevoegen mocht dat nodig zijn. Long-press op je homescreen en dan helemaal bovenaan "add panel". Dan heb je maximaal 5 schermen incl BlinkFeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
THE_BASE schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:44:
Ik begrijp dat ik echt nog even moet doorzetten, haha. Ik ben niet zo van de custom roms. Alles moet out of the box werken. Ik zou het fijn vinden als Blinkfeed gewoon uit gezet kan worden. Het stoort me.
gooi er eens atom launcher op is echt ideaal voor je eerste android ervaring en verder:

Google Play: Atom Launcher

twitter client gebruik ik carbon doet wat die moet doen, en als je van ios komt en daar kon je wel gemakkelijk 1 post voor twitter en facebook doen moet je bij android quick social installeren,

Google Play: Quick Social

succes met je htc one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

cordonbleu schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:53:
[...]

Typische vraag van een persoon die van ios af komt. Nee, is niet in te stellen. Kost alleen maar extra batterij als iedere keer dat je een bericht krijgt je scherm aan gaat, moet er niet aan denken dat bij ieder whatsappje m'n scherm aan zou gaan. Totaal onhandig als hij in je broekzak zit en het scherm dan toch niet kan zien. En je kan net zo goed zelf je scherm aanzetten als je ziet dat je een bericht hebt, daar is de notificatie-led voor uitgevonden.
Het kan wel toch? Instellingen > Meldingen > Meldingen > Popups aanzetten. Op mijn S3 stond het een tijd aan maar al snel uitgezet, vond het niet zo fijn. Op de One niet meer geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 23:44

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Apex Launcher is trouwens ook erg handig en flink aan te passen :)

https://play.google.com/s...hbmRkb2VzLmxhdW5jaGVyIl0.

[ Voor 4% gewijzigd door AndereKoekoek op 13-06-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is geen software-topic heh mannen broeders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:31

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Koffie schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:33:
* Koffie vind het wel logisch om terug te komen op het homescreen, vandaar dat ik er ook om vraag :+
Even iets anders : De houder voor in de auto zorgt er voor dat direct de 'auto' app gestart word (en afgesloten als je 'm eruit haalt). Een collega van me heeft voor zijn Samsung een originele lader/houder en daar krijgt een stuurtje in de notificatie balk als hij zijn telefoon erin steekt.
Is er soms een bepaalde pin die geconnect moet worden om de telefoon duidelijk te maken dat het om een auto accessoire gaat?
Anyone? Het lijkt een soort standaard feature van android maar ik ben er nog niet achter hoe en wat

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Mr.Nash schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:23:
[...]

Het kan wel toch? Instellingen > Meldingen > Meldingen > Popups aanzetten. Op mijn S3 stond het een tijd aan maar al snel uitgezet, vond het niet zo fijn. Op de One niet meer geprobeerd.
Wellicht offtopic maar ik zie die meldingen niet waar jij het over hebt (Instellingen > Meldingen > Meldingen > Popups)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-10 09:54
Koffie schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:25:
[...]

Anyone? Het lijkt een soort standaard feature van android maar ik ben er nog niet achter hoe en wat
Vanwaar je vraag? Wil je een lader aanpassen zodat hij dit ook gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vix-ducis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-03 15:17
rob-bo schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:38:
[...]

Eenvoudig te doen met een nfc tag en nfc tasker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:19
Instellingen van je wa moet je wel vanaf je beginscherm benaderen(overzicht van je gesprekken)dan zie je ditAfbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/joroUKP.png

[ Voor 9% gewijzigd door renzo4000 op 13-06-2013 11:53 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:31

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

rob-bo schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:38:
[...]
Jup :)
vix-ducis schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:44:
[...]
Eenvoudig te doen met een nfc tag en nfc tasker.
Gaat niet werken.
Je zult vast de boel zo kunnen instellen dat de 'auto' app gestart word, maar het afsluiten gaat niet lukken (niet zonder root) omdat android het niet toestaat dat de ene app de andere sluit,

Als je naar de car-dock van HTC kijkt, word de app keurig gestart als je 'm aansluit en weer afgesloten als de One eruit haalt.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
renzo4000 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:51:
Instellingen van je wa moet je wel vanaf je beginscherm benaderen(overzicht van je gesprekken)dan zie je dit[afbeelding]
Welke app is dat die aanduid wat het energie verbruik is ? Werkt die ook accuraat of moet je het met een flinke korrel zout nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Bocai schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:29:
[...]

Welke app is dat die aanduid wat het energie verbruik is ? Werkt die ook accuraat of moet je het met een flinke korrel zout nemen ?
Bedoel je mijn accu meter in de statusbalk? Dat is een theme van Trickdroid, die overigens net zo accuraat is als je standaard accu icoon.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
renzo4000 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:30:
[...]

Bedoel je mijn accu meter in de statusbalk? Dat is een theme van Trickdroid, die overigens net zo accuraat is als je standaard accu icoon.
nee die 0,0kb bij meldingen, dat staat er bij mij niet, of is dit een whatsapp + functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Bocai schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:34:
[...]

nee die 0,0kb bij meldingen, dat staat er bij mij niet, of is dit een whatsapp + functie?
Nee dit is een feature van One Power Guard. Je kan een floating "widget" selecteren, in dit geval laat ie realtime het netwerkverkeer zien, dus geen battery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zarar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-10 10:12
Deze vraag heb ik al eerder gesteld maar helaas geen oplossing gekregen. Ik stel m voor de zekerheid nog een keer. Lukt het mensen om 2 Twitter accounts in Blinkfeed te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
renzo4000 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:40:
[...]

Nee dit is een feature van One Power Guard. Je kan een floating "widget" selecteren, in dit geval laat ie realtime het netwerkverkeer zien, dus geen battery.
aah ok ik zal er is naar kijken, ziet er wel nice uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Choasmarkk schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:37:
Vind 32Gb wat mager eigenlijk. Had liever een vaste 64Gb zonder sd slot.
De Internationale versie heeft gewoon een microSD slot.. kan je zelf wat inprikken.

Ik zie dat er hier meer mensen zijn die een andere launcher gebruiken. Klopt het dat bij jullie dan ook geen enkele klok widget beschikbaar is?

[ Voor 21% gewijzigd door Jazco2nd op 13-06-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jazco2nd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:37:
De Internationale versie heeft gewoon een microSD slot.. kan je zelf wat inprikken.
Uhm...
Ik zie dat er hier meer mensen zijn die een andere launcher gebruiken.
Klopt het dat bij jullie dan ook geen enkele klok widget beschikbaar is?
Dat klopt, gaat ook niet werken ook ;) Heeft met de .api's te maken, is al besproken.

[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 13-06-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Ik heb een vraagje... Het scherm van mijn One gaat soms zonder enige aanleiding aan, synchronisatie van alle apps staat uit en hij ligt gewoon open en bloot op tafel maar dan springt het scherm aan, weet iemand hier wat het is? Ik denk dat het ook in me broekzak gebeurd wat dus ten koste van mijn batterij gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Heeft iemand al duidelijk wat het effect is op een langere batterijduur wanneer je Save mode batterij aanzet?
Wanneer je die uitzet, verlies je dan echt veel minuten batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 18:41
Tycho500 schree op donderdag 13 juni 2013 @ 16:48:
Ik heb een vraagje... Het scherm van mijn One gaat soms zonder enige aanleiding aan, synchronisatie van alle apps staat uit en hij ligt gewoon open en bloot op tafel maar dan springt het scherm aan, weet iemand hier wat het is? Ik denk dat het ook in me broekzak gebeurd wat dus ten koste van mijn batterij gaat...
Draai je 4.2.2 dan kan je hier de oplossing vinden

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2318901

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Ik doe niet aan rooten ik heb Android 4.1 nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
donvalentino schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:14:
Heeft iemand al duidelijk wat het effect is op een langere batterijduur wanneer je Save mode batterij aanzet?
Wanneer je die uitzet, verlies je dan echt veel minuten batterij?
Ligt er een beetje aan welke settings je gebruikt in de power safe mode (vooral de cpu en data settings). Ik gebruik alleen de cpu setting (1.1Ghz ipv 1.7Ghz). In snelheid merk je er nauwelijks of zelfs niets van en het scheelt toch wel in batterijverbruik.

Maaruh...er is hierover al een boel voorbij gekomen in dit topic dus gebruik gerust de zoekfunctie :) En daarnaast kun je gewoon zelf eea testen...

[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 13-06-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Koffie schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:25:
[...]

Geen idee hoe het precies gaat. De telefoon herkend ook of de officiële lader is aangesloten of niet. Gisteren kreeg ik opeens een melding dat niet de originele lader is aangesloten. Hoe dat precies werkt weet ik niet, het is meer dan alleen wat pinnen doorlussen. Ik vraag me ook af of het een standaard functie van Android is. Denk eerder dat het door Samsung en HTC erin gezet wordt. Want mij een AOKP rom oid zit die functie volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
l3art schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:37:
[...]

Geen idee hoe het precies gaat. De telefoon herkend ook of de officiële lader is aangesloten of niet. Gisteren kreeg ik opeens een melding dat niet de originele lader is aangesloten. Hoe dat precies werkt weet ik niet, het is meer dan alleen wat pinnen doorlussen. Ik vraag me ook af of het een standaard functie van Android is. Denk eerder dat het door Samsung en HTC erin gezet wordt. Want mij een AOKP rom oid zit die functie volgens mij niet.
het werkt doordat de datapinnen (usb poort dus) verbonden worden aan een klein weerstandje.
vraag me niet hoeveel Ohm dat moet zijn want dat weet ik dus niet want dat is veronderstel ik voor iedere gsm anders...
wel is het zo dat er 2 verschillende waardes kunnen zijn: bvb 3kOhm is desktop mode en 10kOhm is car mode.
(fictieve cijfers dus, aangezien ik het niet weet, en nergens vlug kan vinden)

[ Voor 6% gewijzigd door efari op 13-06-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-10 22:10
Over dat auto vraagstuk ben ik ff aan het zoeken geweest, en het lijkt erop dat de ID pin (in de 5 polige micro usb connector) met een 10k weerstand aan de 3v3 5v lijn gehangen wordt (ik kijk even of ik de bron kan terugvinden).

Ik heb nu een vervelend probleempje met mijn One (heb hem sinds het weekend, erg blij mee).
Sinds de update vandaag, is de optie "standby", of "stay awake" in het ontwikkelaars menu weg, toestel flikkert doodleuk in slaap aan de lader, terwijl ik voorheen had ingesteld dat ik het scherm aan wilde houden.

Waarom slopen ze dat er nou weer uit :(
Anyone?

edit -- usb is uiteraard 5v... hoe ik nou weer bij 3v3 kwam?

[ Voor 5% gewijzigd door nick_haak op 14-06-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Vind het best jammer van Blinkfeed dat ik eerst een locatie moet kiezen en aan de hand daarvan de bronnen voorgeschoteld krijg. Ik zou best wel ANP en Tweakers willen hebben, maar ook The Verge en Engadget. Die laatste twee zijn alleen te kiezen als de locatie op United States staat (met als gevolg dat ANP en Tweakers dus niet meer te kiezen zijn). Hoop dat ze dit oplossen in een update.

[ Voor 3% gewijzigd door S_Chief op 13-06-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nick_haak schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 21:24:
Over dat auto vraagstuk ben ik ff aan het zoeken geweest, en het lijkt erop dat de ID pin (in de 5 polige micro usb connector) met een 10k weerstand aan de 3v3 lijn gehangen wordt (ik kijk even of ik de bron kan terugvinden).

Ik heb nu een vervelend probleempje met mijn One (heb hem sinds het weekend, erg blij mee).
Sinds de update vandaag, is de optie "standby", of "stay awake" in het ontwikkelaars menu weg, toestel flikkert doodleuk in slaap aan de lader, terwijl ik voorheen had ingesteld dat ik het scherm aan wilde houden.

Waarom slopen ze dat er nou weer uit :(
Anyone?
Ik had dezelfde ervaring, en gebruik nu het appje "Keep Screen On" uit de play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezahir
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 14:38
nick_haak schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 21:24:
Huh, hebben we het hier over de 4.2.2. update??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
nope, ik kreeg een OTA update, en hij geeft 4.1.2 / sense 5.0 aan in het menu.
voorheen werkte het prima, nu hebben ze schijnbaar iets veranderd waar ik niet zo blij mee ben.

even kijken of een appje het probleem oplost / omzeilt.
mezelf kennende zal er wel een custom rom op komen binnenkort xD dan is het ook opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 18:41
Bij 4.2.2 zit er wel in btw

Wel eerst even ontwikkelaarsopties aanzetten.

Instellingen > opties > softwareinformatie > meer en dan ongeveer 8 keer op buildnummer tikken om te activeren.

[ Voor 75% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-06-2013 22:03 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Weten jullie eigenlijk of het mogelijk is om een OTA update weer ongedaan te maken, om zodoende weer terug te gaan naar de voorgaande situatie? Ik neem aan dat dit niet kan. Uiteraard is een hard reset altijd wel nog een (last resort) mogelijkheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
zover ik weet doet een hard reset niets met de rom die erop staat, na een OTA update, is je rom bijgewerkt, en blijft die dus staan bij een reset...

Ik geloof inderdaad niet dat er een (officiële) manier is om dit ongedaan te maken, dan zal je al snel met een downloaded rom file aan de gang moeten gaan, die je op je telefoon installeert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:10
dafmay schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:25: Uiteraard is een hard reset altijd wel nog een (last resort) mogelijkheid...
O ja? Nooit geweten dat dit zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Volgens mij doet een OTA vrijwel altijd ook echt je rom (en eventueel de kernel) aanpassen. Met een hard reset krijg je dat niet ongedaan. - edit - Beetje overbodige post dit, nick zei het ook al.

[ Voor 17% gewijzigd door Chris.nl op 13-06-2013 22:41 . Reden: Eerst beter lezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nick&Chris dank voor de info, dan weet ik dat in ieder geval.

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 13-06-2013 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Hier nu ook een trotse bezitter van het op het eerste oog (goed gekeken) perfecte HTC One Zilver.
Wel bij T-Mobile (MTV) genomen met de actie in Haarlem gisteren dus ben bang dat het toestel branden is/word. In ieder geval nu nog niks gemerkt met mijn Vodafone kaartje erin.

Geen software-updates mogen ontvangen direct uit de doos.
Softwarenummer 1.29.111.16 versie 4.1.2
Serienummer FA35VW*** Waar komt het scherm dan vandaan of moet ik dan juist weer iets op de doos bekijken? Nevermind ben weer te gretig en niet goed gezocht :X

Wat een verademing ten opzichte van de Sensation zeg, had er al mee mogen spelen maar nu toch eindelijk echt van mij.

[ Voor 4% gewijzigd door Rubman op 14-06-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Rubman schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:22:
...
Waar komt het scherm dan vandaan of moet ik dan juist weer iets op de doos bekijken?
http://forum.xda-develope...hp?p=39466772&postcount=5

en

http://forum.xda-develope...hp?p=39461598&postcount=1

[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 14-06-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
In bepaalde gevallen als de zon op m'n toestel schijnt en ik kijk onder een bepaalde hoek zie ik een laag onder m'n scherm met allemaal vierkantjes. Ik neem aan dat dat de touch laag is. Is het normaal dat je dat kan zien. In ander licht en andere kijkhoek is het scherm wel perfect. Ik denk dat het geen fout van mijn toestel is maar dat iedereen dit heeft. Is het iemand anders al opgevallen?

[ Voor 4% gewijzigd door MetalManic op 14-06-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 22:53
Rubman schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:22:Softwarenummer 1.29.111.16 versie 4.1.2
Geen Sw update gevonden? Die versie is lager dan sommigen in dit topic hebben gemeld (1.29.401.x). Zelf zit ik op 1.29.401.16

Btw, het lijkt me niet zinvol om je volledige serienummer te vermelden ;-)

[ Voor 12% gewijzigd door pvtonger op 14-06-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
pvtonger schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:54:
[...]

Geen Sw update gevonden? Die versie is lager dan sommigen in dit topic hebben gemeld (1.29.401.x). Zelf zit ik op 1.29.401.16

Btw, het lijkt me niet zinvol om je volledige serienummer te vermelden ;-)
Zijn versie is een branded versie van de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
MetalManic schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:53:
In bepaalde gevallen als de zon op m'n toestel schijnt en ik kijk onder een bepaalde hoek zie ik een laag onder m'n scherm met allemaal vierkantjes. Ik neem aan dat dat de touch laag is. Is het normaal dat je dat kan zien. In ander licht en andere kijkhoek is het scherm wel perfect. Ik denk dat het geen fout van mijn toestel is maar dat iedereen dit heeft. Is het iemand anders al opgevallen?
Dat hoort idd, zie je bij elke telefoon met touchscreen als je goed kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
SChief schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:05:
[...]

Dat hoort idd, zie je bij elke telefoon met touchscreen als je goed kijkt.
Dat is me bij m'n galaxy s2, HTC desire en HTC Matig nooit opgevallen.. maar thanks, blij dat Mn toestel niet afwijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Upbeat schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:02:
[...]

Zijn versie is een branded versie van de software.
Stomgenoeg is er verder helemaal niks van branding te vinden, maar dat zal waarschijnlijk pas komen als ik het T-Mobile kaartje erin steek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hmm, hier besluit de telefoon af en toe tijdens het bellen uit zichzelf in vliegtuigmodus te gaan. Knap irritant. Is dat een bekende bug? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
Zijn er hier mensen die op hun scherm verticale strepen zien. Ik zie het wanneer er genoeg licht is, het scherm uit staat en ik hem onder een bepaalde hoek bekijk. Of als er felle zon op het scherm schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Zoals eerder beschreven is dat normaal, dat is de digitizer. Schermen van tegenwoordig, en met name bij de one, worden steeds dichter tegen het oppervlak geplaatst waardoor je het eerder ziet in volle zon onder een schuine hoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

bartos88 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:19:
Zijn er hier mensen die op hun scherm verticale strepen zien. Ik zie het wanneer er genoeg licht is, het scherm uit staat en ik hem onder een bepaalde hoek bekijk. Of als er felle zon op het scherm schijnt.
Is letterlijk een paar posts boven je ook al gevraagd alleen met blokjes ipv horizontale lijnen (en verder al een aantal keren eerder in het topic) Dit is heel normaal en is gewoon het touch registrerende gedeelte van het scherm.

Toch jammer dat de HTC One niet te unbranden is zonder hem te rooten of de OTA's kwijt te raken, ben bang dat ik met T-Mobile straks laaanngggg moet wachten tot er een update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
Ok thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Wat voor branding heb jij dan?
Ik heb via werk een T-Mobile HTC One met de verlenging van 1 van de abo's. Maar zit gewoon mijn eigen sim in. Heb geen enkele branding van T-Mobile in de software of op de telefoon. Ook geen T-Mobile software of van hun partners.
Enige software die erop zit is standaard voor de Europese versie Dropbox, 7 Digital, Kids mode, PDF viewer, Polaris Office, TuneIn Radio. Niks T-Mobile achtigs. Ook geen logos oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Jazco2nd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:33:
Wat voor branding heb jij dan?
Ik heb via werk een T-Mobile HTC One met de verlenging van 1 van de abo's. Maar zit gewoon mijn eigen sim in. Heb geen enkele branding van T-Mobile in de software of op de telefoon. Ook geen T-Mobile software of van hun partners.
Enige software die erop zit is standaard voor de Europese versie Dropbox, 7 Digital, Kids mode, PDF viewer, Polaris Office, TuneIn Radio. Niks T-Mobile achtigs. Ook geen logos oid.
Ik heb ook geen logo's of apps, maar wel wat voorgeïnstalleerde muziek en een notificatie genaamd T-Mobile nogwat.
Verder zag ik met CID getter uit de store dat er TMobile01 bovenin staat.
Heb nu nog een Vodafone sim erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
vreemd, dan heb ik geluk :)
goed er zitten bij mij ook een paar muziekjes op, maar is dat ook niet gewoon HTC standaard?
Verder niks aan notificatie apps ofzo. Valt me zelfs tegen dat ze niet standaard de My T-Mobile app op al hun telefoons zetten.

Ik heb de telefoon nu 2 dagen en merk wel een klein probleem wat steeds vervelender wordt. heb alleen nog korte gesprekken gehad van max 10min maar bij elk gesprek, na 30sec ofzo hoort de persoon aan de andere kant mij niet meer. Ik ga dan beetje heen en weer lopen en het komt weer goed. Maar even later weer. Meestal 2 of 3x dat iemand me gewoon helemaal niet hoort.
En dat terwijl ik gewoon op 1 plek zit waar prima bereik is (zelfde sim als me oude toestel, zelfde locatie).

Ik wil hem zeker niet terugsturen dus ik wacht nog ff tot na rooten en de logo hack (heb geen windows laptop dus dat duurt ff wat langer). Misschien is het probleem dan ook wel weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik heb dit ook. Zodra ik in gesprek ben met een persoon hoort de andere persoon mij na een tijd niet meer. Ik doe niks speciaals om het op te lossen maar na een seconde of 15 ben ik weer te horen. Ik heb dit met heel veel gesprekken.

Meer mensen met deze issue? Heb zelf een KPN abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Waarschijnlijk en superstomme vraag, maar hoe kan ik mijn eigen meldingsgeluiden selecteren bij bv whatsapp.

Kan nu enkel uit de HTC geluiden kiezen en bij mijn vorige telefoon had ik een mapje met notifications staan in Media-->Notifications of Media-->Audio-->Notifications (welke weet ik ff niet meer) maar waar ik ze nu ook neerzet herkennen doet hij ze niet.

Wat ik geprobeerd heb:
Geluiden plaatsen in verschillende mappen op zowel root als in de media map (ook al overal tegelijkertijd)
opnieuw opstarten om het te initialiseren.

Heb de eerste keer bij het keuzemenu tussen geluiden kiezen via ES-File explorer en iets van android zelf gekozen voor die van android zelf en dat altijd laten doen (kan niet vinden hoe dat terug te zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cache clearen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Cache van wat, want clearen van ES file explorer doet niks namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 09:34
Rubman schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:57:
Waarschijnlijk en superstomme vraag, maar hoe kan ik mijn eigen meldingsgeluiden selecteren bij bv whatsapp.

Kan nu enkel uit de HTC geluiden kiezen en bij mijn vorige telefoon had ik een mapje met notifications staan in Media-->Notifications of Media-->Audio-->Notifications (welke weet ik ff niet meer) maar waar ik ze nu ook neerzet herkennen doet hij ze niet.

Wat ik geprobeerd heb:
Geluiden plaatsen in verschillende mappen op zowel root als in de media map (ook al overal tegelijkertijd)
opnieuw opstarten om het te initialiseren.

Heb de eerste keer bij het keuzemenu tussen geluiden kiezen via ES-File explorer en iets van android zelf gekozen voor die van android zelf en dat altijd laten doen (kan niet vinden hoe dat terug te zetten)
Ik ken het probleem met de 'altijd openen' voorkeuren van ES file explorer, die niet te wissen zijn. Heb toen ES file explorer verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Volgens mij was dat de oplossing (is al een tijdje geleden)
Pagina: 1 ... 79 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)