[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.623 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 18:15

Rubman

Retarded or just overjoyed!

woutwout schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:28:
[...]

Ik ken het probleem met de 'altijd openen' voorkeuren van ES file explorer, die niet te wissen zijn. Heb toen ES file explorer verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Volgens mij was dat de oplossing (is al een tijdje geleden)
Yep ook al geprobeerd, maar heb dus de keuze niet bij ES File Explorer gelegd, maar bij de standaard source (naam weet ik dus niet meer)

Wat ik ook probeer ik kan niet mijn eigen meldingsgeluiden instellen bij whatsapp/hangouts/sms en ook niet bij instellingen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubman schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:57:
Waarschijnlijk en superstomme vraag, maar hoe kan ik mijn eigen meldingsgeluiden selecteren bij bv whatsapp.

Kan nu enkel uit de HTC geluiden kiezen en bij mijn vorige telefoon had ik een mapje met notifications staan in Media-->Notifications of Media-->Audio-->Notifications (welke weet ik ff niet meer) maar waar ik ze nu ook neerzet herkennen doet hij ze niet.

Wat ik geprobeerd heb:
Geluiden plaatsen in verschillende mappen op zowel root als in de media map (ook al overal tegelijkertijd)
opnieuw opstarten om het te initialiseren.

Heb de eerste keer bij het keuzemenu tussen geluiden kiezen via ES-File explorer en iets van android zelf gekozen voor die van android zelf en dat altijd laten doen (kan niet vinden hoe dat terug te zetten)
Vreemd. Ik heb een map "Notifications" gewoon in de root staan. Zojuist even voor proef een bestandje er in gezet. Dit wordt door Whatsapp probleemloos herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 17:27
Rubman schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:32:
[...]

Yep ook al geprobeerd, maar heb dus de keuze niet bij ES File Explorer gelegd, maar bij de standaard source (naam weet ik dus niet meer)

Wat ik ook probeer ik kan niet mijn eigen meldingsgeluiden instellen bij whatsapp/hangouts/sms en ook niet bij instellingen.
Whatsapp cache legen al geprobeerd? Apps > whatsapp > gegevens wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij mij klagen veel mensen dat ik slecht te verstaan ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witlox4098
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 08:55
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:11:
Ook bij mij klagen veel mensen dat ik slecht te verstaan ben
Ja bij mij ook, en mijn toestel ruist heel erg, ik heb verschillende bedrijven gesproken, solid vision,dynafix enz, maar voor de htc one is er nog geen nieuwe speaker op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Jeej solved. wat blijkt je moet de bestanden via USB overzetten anders worden ze niet herkend door de HTC/Android sound manager.
Had ze met ES File Explorer vanaf een share getrokken.

Tip dus als je eigen ringtones en notificaties wilt gebruiken je moet ze overzetten via USB anders worden ze niet herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubman schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:22:
Jeej solved. wat blijkt je moet de bestanden via USB overzetten anders worden ze niet herkend door de HTC/Android sound manager.
Had ze met ES File Explorer vanaf een share getrokken.

Tip dus als je eigen ringtones en notificaties wilt gebruiken je moet ze overzetten via USB anders worden ze niet herkend.
Probleem gelukkig opgelost. In mijn geval heb ik echter het bestand via Dropbox in de map "Notifications" gezet. Geen USB aan te pas gekomen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Heeft er hier iemand ervaring met OSX, HTC One en de HTC Sync manager? Op het moment wordt mijn playlist (die HTC Syncmanger van iTunes heeft) gesynct met mijn HTC One. Het probleem is echter, dat als ik nummers verwijder in de playlist, deze niet verwijderd worden op de telefoon. Dit kan wel op de telefoon zelf, maar dat is ook zo omslachtig.
Het liefst zou ik willen dat alleen 1 playlist wordt gesynchroniseerd en de rest van de nummers eraf worden gehaald, eigenlijk zoals ik op mijn iPhone 4 had. Iemand enige ideeen? Of dat het uberhaupt mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Is het bij iedereen zo dat als je de koptelefoon erin hebt zitten en het belvolume aanpast dmv de rocker aan de zijkant dat hij het geluidje zowel over de koptelefoon als de speakers stuurt?
Zelfde gebeurt als ik een notificatiegeluid selecteer Heel vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Laatst online: 00:58

koelebobes

Wen BTC €100K

Vanmiddag zat ik op de S3 van een vriendin van mij en toen stonden er complete berichten van Whatsapp in verschillende gesprekken in de notificatiebalk. Terwijl erop de HTC one alleen " 3 berichten in 2 gesprekken " staat. Is dit een optie of kan de HTC One dit gewoon "nog?" niet ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-03-2024
Bij mij wil de htc sync manager op de mac (OSX) mijn htc one niet herkennen. Op de pc lukt het wel. Is hier een oplossing voor? Wil graag na overstap van de iPhone mijn muziek bibliotheek overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-10 22:10
ik had nog ergens gelezen dat je de usb car mode van android kon inschakelen via een speciale usb kabel, en dat dit ook te doen was door een USB on the go kabeltje te pakken, hier een usb A male-male kabeltje aan te hangen (krijg je nog wel eens bij crappy externe hdd behuizingen), en die in je pc / lader te drukken.
tot nu toe weinig succes mee gehad (behalve een telefoon die me vertelde dat hierop niet geladen kon worden...

Als ik een oplossing vind, laat ik het even weten :) wil het zelf ook voor elkaar hebben voor in de auto (waar een Carcomm mount in komt, geen origineel htc exemplaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
koelebobes schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 19:31:
Vanmiddag zat ik op de S3 van een vriendin van mij en toen stonden er complete berichten van Whatsapp in verschillende gesprekken in de notificatiebalk. Terwijl erop de HTC one alleen " 3 berichten in 2 gesprekken " staat. Is dit een optie of kan de HTC One dit gewoon "nog?" niet ?
Die melding "3 berichten in 2 bla" horizontaal met twee vingers uitzoomen dan klap je um uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Chris.nl schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 20:22:
[...]

Die melding "3 berichten in 2 bla" horizontaal met twee vingers uitzoomen dan klap je um uit.
Thank u :D

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
woutwout schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:28:
[...]
Ik ken het probleem met de 'altijd openen' voorkeuren van ES file explorer, die niet te wissen zijn. Heb toen ES file explorer verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Volgens mij was dat de oplossing (is al een tijdje geleden)
is dit niet te resetten met 'appvoorkeuren herstellen'?
instellingen=>apps, rechtsboven op 3puntjes klikken: appvoorkeuren herstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 000l00lll0l0
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-02 10:17
Mijn laatste 3 "op batterij" sessies zonder energiebesparing:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2rqdbox.png
Afbeeldingslocatie: http://oi43.tinypic.com/2meti84.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2uzcfpw.png

Is dit een beetje vergelijkbaar met die van jullie? En is het normaal dat het opladen maar ongeveer 3.5 uur duurt na 2 dagen gebruik zonder het aan de lader te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-10 15:26
Ik denk dat dit wel normaal is. Gebruik GSam Battery Monitor om je screen on-time te bepalen, daar heb je denk ik meer aan dan een het stock energiebeheer ;)

Edit: Wat betreft het opladen, dat is normaal, althans bij mij wel :P Ik las ergens in dit topic dat het langzamer opladen van de batterij diens levensduur zou moeten verlengen.

[ Voor 36% gewijzigd door ElArmaSecreta op 15-06-2013 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Zojuist eens Nova Launcher Prime geinstalleerd en deze als standaard launcher ingesteld. Dat is toch ook wel weer een verademing tov de Sense/Blinkfeed launcher.

Ziet er zeer strak uit...nice& clean. Is ook behoorlijk uitgebreid in te stellen en wat ik o.a. erg fijn vind :

Transparante app drawer (% is in te stellen)
Tabbladen in app drawer
Apps verbergen in app drawer
Finger-swipes op Home screen en Dock

Blinkfeed vind ik op zich best aardig, echter begon ie mij na een paar weken wel iets te vervelen (nieuws wordt herhaald, beperkt in te stellen, enz). Zolang ik mijn One (nog) niet heb ge-root, zal ik mijn gram op deze manier dus een beetje moeten halen ;)

Binnen Blinkfeed heb ik ondertussen alle feeds gedeactiveerd, zodat bij updaten slechts het minimale wordt binnengehaald (Blinkfeed updates is namelijk niet uit te zetten).

Verder alle onnodige (Sense) apps/widgets gedeactiveerd (Menu > Apps...). Na herstart telefoon heb ik nu meer dan 1Gb aan RAM vrij.

Een mooie combi m.i. voor The One : alle Sense functionaliteiten en Sense apps maar dan icm een clean&fast 3rd party launcher _/-\o_

[ Voor 59% gewijzigd door dafmay op 15-06-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
ja die blinkfeed heeft soms z'n kuren.
er werd vaak gezegd (oa in tweakers review) dat niet alle posts maar enkel hoofdpunten getoond worden.
maar als er iemand jarig is op facebook, zie ik 30 '>xxxx gelukkige verjaardag' posts voorbij komen.
en nu en dan komt er nog eens een 'tips en hints' voorbij,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik moet mijn HTC elke dag opladen en heb aan het einde van de dag nog maar 11% over.. Hmmm

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
koelebobes schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 13:52:
Ik moet mijn HTC elke dag opladen en heb aan het einde van de dag nog maar 11% over.. Hmmm
Ik moet m al veel eerder aan de lader leggen dus dat doe je goed ;-). Als je m langer wilt gebruiken op1 accu dan moet je m maar gewoon niet gebruiken.

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus? Dat zegt nog steeds niks over jouw gebruik? Als jij zes uur per dag op volle helderheid film kijkt bv...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
koelebobes schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 13:52:
Hmm inderdaad...en ik wil je bij deze graag voordragen voor nutteloze post van de maand 8)7 Geef eerst eens aan wat zo'n beetje je gebruik is op zo'n dag en wat de instellingen op je telefoon zijn.

En verder is het wellicht aan te raden dit topic eens rustig door te lezen en is de zoekfunctie er niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:37
Mijn HTC One heeft de vervelende eigenschap dat de speaker gaat kraken vanaf 75% volume. Iemand anders ook last van? Sommige sites beweren dat het uitschakelen van Beats Audio het probleem verhelpt, en dat het een software issue is. Maar als ik Beats Audio uitschakel dan kraakt hij nog steeds.

Denk dat ik 'm maar retour stuur..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Rivanov schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 14:37:
Mijn HTC One heeft de vervelende eigenschap dat de speaker gaat kraken vanaf 75% volume. Iemand anders ook last van? Sommige sites beweren dat het uitschakelen van Beats Audio het probleem verhelpt, en dat het een software issue is. Maar als ik Beats Audio uitschakel dan kraakt hij nog steeds.

Nee dat is niet normaal, ik heb ook op 100% goed geLUID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 09:34
Rivanov schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 14:37:

Dit was bij mij opgelost na update 1.29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

dafmay schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 14:02:
[...]

Hmm inderdaad...en ik wil je bij deze graag voordragen voor nutteloze post van de maand 8)7 Geef eerst eens aan wat zo'n beetje je gebruik is op zo'n dag en wat de instellingen op je telefoon zijn.

En verder is het wellicht aan te raden dit topic eens rustig door te lezen en is de zoekfunctie er niet voor niets.
ach je draagt hem maar voor :P Het boeit mij niet wat je van mij bericht vind. Ik vind het knap van anderen dat ze 2 dagen op 1 accu kunnen doen.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:04

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

koelebobes schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:30:
[...]

ach je draagt hem maar voor :P Het boeit mij niet wat je van mij bericht vind. Ik vind het knap van anderen dat ze 2 dagen op 1 accu kunnen doen.
Zonder verdere info is je opmerking simpelweg zinloos.
Als je er serieus over wilt discussiëren stel ik voor dat je dagelijkse gebruik uitlegt.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:37
woutwout schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 17:35:
[...]

Dit was bij mij opgelost na update 1.29
Mijn One heeft standaard software versie: 1.29.401.16
Ach, ik stuur 'm gewoon terug. Het is toch niet m'n primaire device, dat is m'n iPhone 5. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 15-06-2013 20:40 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R86Bakker schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 00:25:
Is het hier iemand al gelukt om de kanalen via de TV app in orde te krijgen. Ook ik heb de kanalen 1 t/m 10 niet erin staan en hoe ik t de instellingen ook wijzig, ze komen maar niet te voorschijn. (Ziggo Alles-in-1 plus).
Dacht dat het aan mij lag 8)7 Blijft toch vreemd dat dit niet goed werkt...
Overigens werkt die afstandsbediening perfect en is (in tegenstelling tot wat ik in een ander post las) een volledige en volwaardige vervanger van je normale afstandsbediening. Je kan dus ook gewoon de kanalen 1 t/m 10 selecteren d.m.v. het intoetsen van het kanaalnummer.
Voor mijn TV (Sony Bravia) en Decoder (Humax) kan ik alle functies gebruiken. Bovendien kan je ook knoppen naar eigen wens een functie van je afstandsbediening geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
koelebobes schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:30:
[...]

Waar heb je een abonnement? Ik had eerst KPN en toen haalde ik met sporadisch gebruik 60% acculading na 24u. Nu heb ik Vodafone en het lijkt er sterk op dat ik bijna 2x zo snel door m'n accu heen ben. Dat kwam ook al naar voren bij een test van Tweakers een tijdje terug. Ligt waarschijnlijk aan hun netwerkinstellingen, jammer genoeg.

[ Voor 4% gewijzigd door Atomsk op 16-06-2013 01:40 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
  • Laatst online: 13-08 15:20
Ik heb de HTC One nu al een aantal dagen en ik merk dat ik problemen heb met het gene waar een telefoon oorspronkelijk voor bedoelt was: het bellen!

Van verschillende mensen hoor ik dat ze me slecht verstaan en vaak moet ik naar een andere ruimte lopen voordat ze me verstaan. Ik zit bijvoorbeeld in mijn studentenkamer en dan horen ze me aan de andere kant niet en als ik dan naar de gang loop dan horen ze me in de verte heel zacht en dan halverwege de gang is het plotseling normaal en horen ze me duidelijk.

Ook heb ik problemen als ik op de fiets zit of in de auto. Vaak gebeurt er dan hetzelfde, ze horen me niet of nauwelijks en dan ineens horen ze me wel.

Hebben meer mensen hier last van? Ik zit zelf bij de provider BEN, maar ik denk dat het vooral met de telefoon te maken heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:04

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Geen last van, maar wat handig kan zijn is om even je eigen nummer te bellen en dan je voicemail volpraten terwijl je in die verschillende vertrekken loopt.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, klopt het dat in de Galerij de Movie en Pictures map er 2x in staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 10:16:
Vraagje, klopt het dat in de Galerij de Movie en Pictures map er 2x in staat?
Niet zeker van. Ik weet wel dat je kunt instellen welke mappen je wilt laten tonen en welke je wilt verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingston|IA
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-02-2020
bij details van contact personen zet de htc one een 'zwarte cirkel' effect over de fotos heen. Hoe zet ik dit uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
R86Bakker schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 00:25:
Is het hier iemand al gelukt om de kanalen via de TV app in orde te krijgen. Ook ik heb de kanalen 1 t/m 10 niet erin staan en hoe ik t de instellingen ook wijzig, ze komen maar niet te voorschijn. (Ziggo Alles-in-1 plus).
1 t/m 10 is vrij lastig ja, is mij helaas ook nog steeds niet gelukt (ik heb KPN interactief). Ik weet het niet zeker, maar ik meende ergens te lezen dat de tv app een update krijgt waardoor het geheel wat beter gaat werken. Hoop ook dat 1 t/m 10 dan gaat werken.
DCG909 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 00:29:
Weer een puntje van kritiek op HTC.... Ik wordt knetter gek van die Redial functie.... als ik dubbelklik op de headset button, dan wil ik niet dat er een nummer wordt gebeld :(
Ik heb niet echt zin om hier speciaal een app voor te kopen (headset button nogiets ).... Maar zo gaat het wel snel met belminuten...
Snap ook geen bal van dat irritante knopje, ben blij dat ik het niet gebruik want het ding ging vaker z'n eigen weg dan dat het deed wat ik wou. :+

EDIT: Wow, hoe kom ik opeens op een pagina met zulke oude berichten. 8)7 Foutje. :+

[ Voor 3% gewijzigd door S_Chief op 16-06-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Kingston|IA schreef op zondag 16 juni 2013 @ 11:09:
bij details van contact personen zet de htc one een 'zwarte cirkel' effect over de fotos heen. Hoe zet ik dit uit?
Opnieuw hogere resolutie foto instellen, of contact koppelen met facebook en hem die afbeelding laten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTBoy schreef op zondag 16 juni 2013 @ 09:04:
Ik heb de HTC One nu al een aantal dagen en ik merk dat ik problemen heb met het gene waar een telefoon oorspronkelijk voor bedoelt was: het bellen!

Van verschillende mensen hoor ik dat ze me slecht verstaan en vaak moet ik naar een andere ruimte lopen voordat ze me verstaan. Ik zit bijvoorbeeld in mijn studentenkamer en dan horen ze me aan de andere kant niet en als ik dan naar de gang loop dan horen ze me in de verte heel zacht en dan halverwege de gang is het plotseling normaal en horen ze me duidelijk.

Ook heb ik problemen als ik op de fiets zit of in de auto. Vaak gebeurt er dan hetzelfde, ze horen me niet of nauwelijks en dan ineens horen ze me wel.

Hebben meer mensen hier last van? Ik zit zelf bij de provider BEN, maar ik denk dat het vooral met de telefoon te maken heeft..
Zelfde probleem ook gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingston|IA
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-02-2020
Chris.nl schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:06:
[...]

Opnieuw hogere resolutie foto instellen, of contact koppelen met facebook en hem die afbeelding laten gebruiken.
Facebook gebruik ik niet, hogere resolutie werkt idd, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
Wat heb je eraan gedaan?
Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:39:
[...]

Zelfde probleem ook gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Kingston|IA schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:50:
[...]

Facebook gebruik ik niet, hogere resolutie werkt idd, thanks
Graag gedaan, punt daarbij is dat je na een hard reset weer opgescheept zit met lage resolutie pics. Google lijkt ze niet in hogere resolutie op te willen slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op zondag 16 juni 2013 @ 10:48:
[...]

Niet zeker van. Ik weet wel dat je kunt instellen welke mappen je wilt laten tonen en welke je wilt verbergen.
ja dat klopt, daar staan ze ook 2x in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
Chris.nl schreef op zondag 16 juni 2013 @ 13:15:
[...]

Graag gedaan, punt daarbij is dat je na een hard reset weer opgescheept zit met lage resolutie pics. Google lijkt ze niet in hogere resolutie op te willen slaan.
Dacht dat het wel kan wanneer je Google+ geactiveerd hebt. Laatst via m'n Google adresboek een paar contacten voorzien van hoge resolutie foto's en die zie ik ook op m'n HTC1

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 00:08

Ik heb dus exact hetzelfde! En ook Ben als provider! De telefoon is via een T-Mobile zakelijk abo geleverd.
Als ik niet onderweg ben, en naar andere ruimte loop en we gewoon 'volhouden' dus niet ophangen, lijkt het vanzelf beter te worden maar niet altijd..
Misschien ligt het probleem aan Ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10 16:05
Is het slecht verstaanbaar zijn misschien gerelateerd aan de simkaart, dat deze niet altijd goed contact maakt met de telefoon?
Want ik heb het de laatste paar dagen een paar keer gezien dat de simkaart dus gewoon niet gedetecteerd wordt :/ en ik kan me voorstellen dat er toch een vorm van communicatie ook over de sim loopt en dat dit niet helemaal mooi zal gaan als die beweegt.

(Hi, niet vaak gebeld en zelf nog niet iets echt gemerkt over slecht verstaanbaar zijn, wel dat er wat ruis is als de ander gaat praten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 22:29

p0st

Dutch Reefer

Jazco2nd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:41:
[...]

Ik heb dus exact hetzelfde! En ook Ben als provider! De telefoon is via een T-Mobile zakelijk abo geleverd.
Als ik niet onderweg ben, en naar andere ruimte loop en we gewoon 'volhouden' dus niet ophangen, lijkt het vanzelf beter te worden maar niet altijd..
Misschien ligt het probleem aan Ben?
Hey dat is bijzonder, ik had eerst KPN (simyo) en dat ging allemaal perfect. Sinds een week ben ik overgestapt op T-Mobile, zakelijke SIM, en sindsdien heb ik vaak dezelfde problemen! Soms ineens heel zacht, soms onverstaanbaar, dan weer normaal. Heen en weer lopen werkt soms wel maar dat kan ook een placebo effect zijn.. Zal dus niet aan Ben liggen maar aan het T-Mobile netwerk algemeen.. Iets met de radio van de telefoon wellicht dat niet helemaal in orde is? Ik draai software versie 2.17.401.1 (Android 4.2.2)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
atticus182 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 15:11:
[...]

Hey dat is bijzonder, ik had eerst KPN (simyo) en dat ging allemaal perfect. Sinds een week ben ik overgestapt op T-Mobile, zakelijke SIM, en sindsdien heb ik vaak dezelfde problemen! Soms ineens heel zacht, soms onverstaanbaar, dan weer normaal. Heen en weer lopen werkt soms wel maar dat kan ook een placebo effect zijn.. Zal dus niet aan Ben liggen maar aan het T-Mobile netwerk algemeen.. Iets met de radio van de telefoon wellicht dat niet helemaal in orde is? Ik draai software versie 2.17.401.1 (Android 4.2.2)
Dat is jammer, had gehoopt dat het niet aan Ben lag maar dat het aan de radio lag van de telefoon.. Ik heb software versie 1.29.401.16 en hoopte dat het met de OTA wel verholpen was, maar blijkbaar dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTBoy schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:58:
Wat heb je eraan gedaan?

[...]
Verkocht. Het was mijn 4de en had nog meer problemen, o.a. Mijn powerbutton was in eens weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:55
Atomsk schreef op zondag 16 juni 2013 @ 01:39:
[...]

Waar heb je een abonnement? Ik had eerst KPN en toen haalde ik met sporadisch gebruik 60% acculading na 24u. Nu heb ik Vodafone en het lijkt er sterk op dat ik bijna 2x zo snel door m'n accu heen ben. Dat kwam ook al naar voren bij een test van Tweakers een tijdje terug. Ligt waarschijnlijk aan hun netwerkinstellingen, jammer genoeg.
Ik heb ook (nog) Vodafone. Ik haal met een volle accu iets minder dan drie dagen (9:00 's ochtends van de lader en twee dagen later ergens in de avond weer aan de lader) met circa drie/vier uur schermtijd. E-mail gaat allemaal automatisch/push, whatsapp, etc. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-10 13:34
Hoe voeg ik een afbeelding toe?
Mijn accu op dit moment:
11% over 5 uur en 9 minuten schermtijd 47 uur standbynaar mijn idee best redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Sinds mijn vraag nog steeds niet beantwoord is ga ik hem nog maar een keer stellen:

Mijn HTC One heeft de rare eigenschap om zonder enige aanraking of notificatie zichzelf aan te zetten, dit is erg vervelend want het kan ook in mijn broekzak gebeuren waardoor de batterij leegloopt omdat ik niet weet dat het scherm aanstaat, ik heb automatische synchronisatie uitstaan en alle apps waar je automatisch refreshen aan kan zetten staan uit, tevens gebruik ik geen e-mail of iets dergelijks en ook geen locatiegegevens. Ik vind dit een redelijk storend probleem. Ik draai gewoon Android 4.1.2, verder geen roms of roots of weet ik veel wat, gewoon out-of-the-box Android met Sense 5.0. Ik hoor graag alsnog een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Tycho500 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:34:
Sinds mijn vraag nog steeds niet beantwoord is ga ik hem nog maar een keer stellen:

Mijn HTC One heeft de rare eigenschap om zonder enige aanraking of notificatie zichzelf aan te zetten, dit is erg vervelend want het kan ook in mijn broekzak gebeuren waardoor de batterij leegloopt omdat ik niet weet dat het scherm aanstaat, ik heb automatische synchronisatie uitstaan en alle apps waar je automatisch refreshen aan kan zetten staan uit, tevens gebruik ik geen e-mail of iets dergelijks en ook geen locatiegegevens. Ik vind dit een redelijk storend probleem. Ik draai gewoon Android 4.1.2, verder geen roms of roots of weet ik veel wat, gewoon out-of-the-box Android met Sense 5.0. Ik hoor graag alsnog een antwoord.
Taal technisch gezien stel je volgens mij geen vraag maar doe je een mededeling. Maar ik neem aan dat je benieuwd bent of anderen dit euvel ook ondervinden of hiervoor een oplossing hebben. Nee, ik heb daar geen last van. Misschien kan je met BetterBatteryStats (gratis op XDA) uitvogen of een bepaalde app wakelocks veroorzaakt maar ik als je verhaal zo lees denk ik dat het hardwarematig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Chris.nl schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:45:
[...]

Taal technisch gezien stel je volgens mij geen vraag maar doe je een mededeling. Maar ik neem aan dat je benieuwd bent of anderen dit euvel ook ondervinden of hiervoor een oplossing hebben. Nee, ik heb daar geen last van. Misschien kan je met BetterBatteryStats (gratis op XDA) uitvogen of een bepaalde app wakelocks veroorzaakt maar ik als je verhaal zo lees denk ik dat het hardwarematig is.
Lekker dan... Kan ik hem voor de 2e keer omruilen... Bedankt in ieder geval, heb nu sinds 4 juni een nieuwe HTC dus ik hoop dat T-Mobile hem om wilt laten ruilen voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 21:22
Timmie60 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 21:56:
Hoe voeg ik een afbeelding toe?
Mijn accu op dit moment:
11% over 5 uur en 9 minuten schermtijd 47 uur standbynaar mijn idee best redelijk
Waar halen jullie die schermtijd vandaan? Die kan ik nergens vinden? Of is het een app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Mijn HTC One geeft geen 'nieuwe sms'-melding als ik een Voicemail-bericht ontvang. Op mijn SGS2 kreeg ik bij iedere voicemail een nieuwe sms-melding. Nu ontvang ik de sms wel (staat in de Inbox), maar geeft hij geen melding (geen geluid en geen icoon). Andere sms'jes gaan wel goed.

Ik denk dat het eraan ligt dat een voicemail-sms telkens hetzelfde is ('u hebt 1 ongelezen voicemailbericht'), met alleen een andere verzendtijd/-datum.

Iemand ook dit probleem? Of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
kgb545 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:54:
[...]

Waar halen jullie die schermtijd vandaan? Die kan ik nergens vinden? Of is het een app?
Met het programma BetterBatteryStats (gratis op XDA) kan die en meer statistieken uitlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of uit Google Play: Google Play: GSam Battery Monitor

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bel zegt de persoon altijd dat ik wegval maar na een aantal seconden is dit weer in orde, ik heb telenet mobile (België).
Zijn er mensen die hier al een oplossing voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Schermtijd kan je ook zelf berekenen door de tijd bij gebruik onder telefoon inactief van de geschiedenis af te halen ( bij instellingen -> energie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
rodi1802 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 08:00:
Schermtijd kan je ook zelf berekenen door de tijd bij gebruik onder telefoon inactief van de geschiedenis af te halen ( bij instellingen -> energie)
Onbetrouwbaar, tijdens bijvoorbeeld het beluisteren van een mp3 is de telefoon actief terwijl het scherm uit staat. Op die manier kom ik met stock ROM ook wel aan 7 uur "berekende" schermtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 10-10 11:40
Terwijl het item scherm waarschijnlijk als eerste in de lijst vermeld staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
jip_86 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 08:28:
Terwijl het item scherm waarschijnlijk als eerste in de lijst vermeld staat ;)
Jij hebt dus geen One ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024

Weet je zeker dat je je microfoon niet blokkeert tijdens het bellen? Rechtsonder zit een puntje. Heb me zelf er op betrapt dat ik deze blokkeer tijdens het bellen. Had dezelfde "klacht" maar bleek dus dat de microfoon blokkeerde in de handpalm.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Hebben andere mensen het ook wel eens dat het laden van een nieuwe pagina in een nieuw tabblad soms niet gaat en dat je de pagina 4 á 5 keer oid moet herladen om eindelijk de volledige pagina te krijgen?

Heb gisteren een paar keer gebeld, maar ik heb geen "static" meer gehoord als de ander gaat spreken.
(al kan dat ook komen doordat er meer achtergrond geluid was waardoor het "afspelen" van geluid niet onderbroken werd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat pinnetje wordt bij mij niet afgedekt tijdens het bellen dus kan het dat niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
DCG909 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 09:56:
Hebben andere mensen het ook wel eens dat het laden van een nieuwe pagina in een nieuw tabblad soms niet gaat en dat je de pagina 4 á 5 keer oid moet herladen om eindelijk de volledige pagina te krijgen?

Heb gisteren een paar keer gebeld, maar ik heb geen "static" meer gehoord als de ander gaat spreken.
(al kan dat ook komen doordat er meer achtergrond geluid was waardoor het "afspelen" van geluid niet onderbroken werd)
Heb geen last van het door jou geformuleerde probleem. Als eens geprobeerd het cache van de app op te schonen, wellicht dat dat jouw probleem verhelpt?

Ik heb nu ik meer bel ook geen problemen meer met geruis of "static" tijdens de telefoon gesprekken. Wel merk ik dat de telefoon tijdens een gesprek omschakeld en dat het geluid warmer en meer helder wordt. Zal wel iets te maken hebben met dat HD Voice (precieze benaming kom ik even niet op) dat door het KPN netwerk wordt ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witlox4098
Weet iemand, ik heb van alles gezocht, google enz, en de handleidingen, hoe ik het scherm tijdens het bellen uit kan zetten, dus als ik bel en ik kijk even naar het toestel dat et scherm dan weer aan gaat, ik weet ook niet of dit mogelijk is op mijn toestel.

en de volgende vraag zijn er mensen die ook problemen hebben als zij bellen dat er een ruis is in het gesprek wat heel erg aanwezig is, ik heb contact gehad met verschillende bedrijven als Solidvision rijswijk en Dynafix die mij vertellen dat er nog geen nieuwe speakers op de markt zijn, dus dat kan niet gerepareerd worden.

Ik weet namelijk dat er op de galaxy s4 een ruisonderdrukker zit, ik weet dit is niet de galaxy dus die antwoorden hoeft ik dan ook niet te lezen, maar mocht je dit probleem hebben en het is verholpen bij je lees ik dat graag van je.

En ja ik heb al het bovenstaande al gezocht via google en tweakers en andere kanalen, dus nee het is geen gemakzucht, ik weet het even niet meer.

Ohja mijn provider is Youfone netwerk KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Oh, stom van mij... Het gaat dus om de standaard internet browser :s
Maar ik zal het zo meteen wel eens proberen ;)

Hmm, maar HD voice (is volgens mij de correcte benaming) heeft toch geen "in-bel" tijd?
Ach, het zal wel. If it works, it works :)

@witlox.
Ehhh, het scherm gaat toch uit als je hem tegen je oor houd (proximity sensor)?
Als je luidspreker stand gebruikt zou ik het niet weten :s

Hoe lang heb je hem eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witlox4098
DCG909 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:47:
Oh, stom van mij... Het gaat dus om de standaard internet browser :s
Maar ik zal het zo meteen wel eens proberen ;)

Hmm, maar HD voice (is volgens mij de correcte benaming) heeft toch geen "in-bel" tijd?
Ach, het zal wel. If it works, it works :)

@witlox.
Ehhh, het scherm gaat toch uit als je hem tegen je oor houd (proximity sensor)?
Als je luidspreker stand gebruikt zou ik het niet weten :s

Hoe lang heb je hem eigenlijk?
Hoi als ik bel en heb het toestel tegen mijn oor, dan zie ik het scherm steeds aan en uit gaan, ik voer nogal lange gesprekken ivm mijn werk, dus dat wil ik uitgeschakeld hebben.

Nee ik gebruik niet de luidspreker, ik gebruik af en toe maar de headset is wat makkelijker dan is de ruis minder, maar toch irritant aanwezig, ik ben met mijn toestel bij een belwinkel teleworld amsterdam geweest, en die vonden inderdaad dat er bovenmatig veel ruis in zat, die vertelde mij ook dat er een andere speaker in moest dus vandaar, maar ik denk misschien is dat op te lossen met een app of iets.

Mijn toestel is een maand oud ongeveer, ik had al contact gehad met de winkel maar mijn toestel was op dat moment 2 weken oud dus kon niet geruild worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
SChief schreef op zondag 16 juni 2013 @ 11:17:
[...]

1 t/m 10 is vrij lastig ja, is mij helaas ook nog steeds niet gelukt (ik heb KPN interactief). Ik weet het niet zeker, maar ik meende ergens te lezen dat de tv app een update krijgt waardoor het geheel wat beter gaat werken. Hoop ook dat 1 t/m 10 dan gaat werken.
*knip*

EDIT: Wow, hoe kom ik opeens op een pagina met zulke oude berichten. 8)7 Foutje. :+
Hehe, no problemo. Hmm even gegoogled maar niks gevonden over een nog te komen update. Nu is het niet echt een groot punt omdat de app verder uitstekend werkt, alleen het gemis van de Nederlandse kanalen in de TV gids is jammer. Zou het net dat stukje completer maken. Nu ben ik toch weer aangewezen op de oude vertrouwde tv gids app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
witlox4098 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:51:
Hoi als ik bel en heb het toestel tegen mijn oor, dan zie ik het scherm steeds aan en uit gaan,
ik voer nogal lange gesprekken ivm mijn werk, dus dat wil ik uitgeschakeld hebben.
Dan lijkt mij je proximity-sensor niet goed te werken, die moet het scherm namelijk uitschakelen als je de telefoon bij je oor / hoofd houdt, zodat je niet perongeluk de speaker activeert of in het menu zit te drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witlox4098
CLB schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:15:
[...]

Dan lijkt mij je proximity-sensor niet goed te werken, die moet het scherm namelijk uitschakelen als je de telefoon bij je oor / hoofd houdt, zodat je niet perongeluk de speaker activeert of in het menu zit te drukken...
Hoi dank je wel, ik heb net contact met htc gehad die vertelde mij dat inderdaad, ik heb het ook uitgetest en het werkte inderdaad goed.

En het geruis bood htc aan om het toestel te repareren, en de speaker te vervangen maar dat duurt twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje dat zich af en toe voordoet met het contrast in het scherm van mijn HTC One Silver.

Wanneer ik het scherm in dit geval aanzet, is de schermafbeelding heel flets en lijkt overbelicht. Het is ook goed te zien in het hoofdmenu van whatsapp waar de lijntjes tussen de verschillende gesprekken verdwijnen (of heel licht worden). Als ik het toestel reset is het weg. Het heeft ook niet te maken met de helderheid van het scherm. Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-10 16:20
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:54:
Ik heb een probleempje dat zich af en toe voordoet met het contrast in het scherm van mijn HTC One Silver.

Wanneer ik het scherm in dit geval aanzet, is de schermafbeelding heel flets en lijkt overbelicht. Het is ook goed te zien in het hoofdmenu van whatsapp waar de lijntjes tussen de verschillende gesprekken verdwijnen (of heel licht worden). Als ik het toestel reset is het weg. Het heeft ook niet te maken met de helderheid van het scherm. Iemand bekend met dit probleem?
Precies hetzelfde probleem hier, maar heb nog geen oplossing of oorzaak gevonden helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-10 11:34
Even een vraagje:

Ik heb regelmatig het volgende probleem (maar nog geen verband gevonden): wanneer ik muziek luister wordt automatisch Beats ingeschakeld. Daarmee wordt ook de popup voor het standaard volume vervangen door een slider die alleen met muziek werkt.

Bij de standaard volume popup heb je de optie om het volume van de ringtone aan te passen, maar heb je aan de rechterkant nog de optie/instelling om óók het volume van muziek en alarmen te bepalen. Met Beats ingeschakeld, werkt dit dus niet.

Nu is dit standaard geen probleem want zodra je de muziek stopt, stopt ook Beats en wordt de standaard volume slider weer zichtbaar.

Maar soms gebeurt het dat Beats niet uitschakelt en dan kan ik dus ook niet meer het volume voor het alarm aanpassen. Ik heb nog niet gevonden hoe ik dan Beats wel kan uitschakelen (behalve via instellingen) of wat dit veroorzaakt. Jullie enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
Als beats aan blijft betekend dat er een app nog steeds de functie van beats aanvraagt. Dit probleem ken ik zelf ook. Wat je kan doen als dit weer gebeurt even op home tappen op home en apps even afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:54:

Bij mij ook iets raars, wanneer ik mijn scherm op niet automatisch zet en ik doe het scherm direct in het licht van een lamp dan is bijv rood bovenaan tweakers site heel fel en als ik dan me telefoon in schaduw doe, wordt het licht wat flets

Heel gek maar valt niet echt op. Ik zag t ineens toen ik een FIFA filmpje keek waar het veld ineens veel lichter van kleur werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Omruiling aangevraagd, krijg voor de 3e keer een nieuw toestel van T-Mobile, topservice bij die gasten wel jammer dat het nodig is... 3rd time charm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg guys, misschien een domme vraag, maar ik heb een film op mijn mobiel gezet, in de map movies.. maar op mijn mobiel kan ik de film niet meer vinden. weten jullie waar ik die kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:04:
zeg guys, misschien een domme vraag, maar ik heb een film op mijn mobiel gezet, in de map movies.. maar op mijn mobiel kan ik de film niet meer vinden. weten jullie waar ik die kan vinden?
Wat voor format is de film?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
standaard gallerij heeft dat probleem, download iets als bs of mx player, die zullen het wel zien, quick pic zou ook nog kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:14:
[...]

Wat voor format is de film?
het is .Mp4 file

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Gewoon een file Explorer gebruiken en zoeken op naam. Of grootte. Of extensie

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-10 11:34
Bocai schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:18:
Als beats aan blijft betekend dat er een app nog steeds de functie van beats aanvraagt. Dit probleem ken ik zelf ook. Wat je kan doen als dit weer gebeurt even op home tappen op home en apps even afsluiten.
Thanks, ik heb het geprobeerd maar dit verhielp het probleem bij mij niet. Even de telefoon opnieuw opstarten hielp wel, maar dat is eigenlijk niet wat ik wil...

Zal de volgende keer eens kijken of ik nog meer dingen kan sluiten/leeg maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank voor de help, ik heb een player gedownload en het werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
DCG909 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 09:56:
Uhhh ja, ik heb dat regelmatig via Wifi en ben er nog niet achter wat hiervan de oorzaak is. Ik hoop dat het een bekend probleem is dat eruit is na de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
De player die mij het beste resultaat gaf (stabiliteit & compatibiliteit) was MX player icm. de Neon patch/adon/upgrade. Ding speelt gewoon DTS audio nu :)

Dus bijv. een film als Neo Genesis Evangelion 1.11 of 2.22 (1080P) ziet er schitterend uit en klinkt ook perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:38
Hoe bevalt het toestel nu voor de tweakers die hem al enige tijd gebruiken?

Ik mag namelijk weer een nieuwe uitzoeken maar het toestel wat ik nu heb (HTC Sensation) heeft mij gezworen om nooit meer een HTC aan te schaffen.

Toch is het HTC weer gelukt om me te verleiden met The one, maar vraag ik me toch af hoe de batterij nu over het algemeen presteert ? Ik lees hier en daar toch wat meldingen die voor mij heel herkenbaar waren voor de problemen met de HTC Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

xeple schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:45:

Ik mag namelijk weer een nieuwe uitzoeken maar het toestel wat ik nu heb (HTC Sensation) heeft mij gezworen om nooit meer een HTC aan te schaffen.

Toch is het HTC weer gelukt om me te verleiden met The one, maar vraag ik me toch af hoe de batterij nu over het algemeen presteert ? Ik lees hier en daar toch wat meldingen die voor mij heel herkenbaar waren voor de problemen met de HTC Sensation.
Ik kom van de Sensation af en had min of meer hetzelfde (toestel dreef me soms echt tot het uiterste) maar kan nu zeggen na een paar dagen dat de One een wereld van verschil en een echte verademing is in vergelijking met de Sensation. Dat is in mijn ogen altijd een beetje het maandagmorgen model van HTC geweest, waarna ze pas begonnen zijn met echt weer goede telefoons maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Beetje oftopic.
Wat voor problemen heeft/had de sensation dan?
Mijn vader heeft er al 2 jaar een en dat ding doet het volgens hem nog steeds perfect :/

Ik ben iig blij dat ik van de samsung ( S I en S III mini) af ben...
Die dingen vraten de batterij op als het scherm aan ging met wat lichtere achtergronden -.-"
Nu doe ik met gemak een volle dag met de batterij (18 uur + meestal).
Enige nadelen zijn dus dat pagina's niet altijd gelijk laden en hmmmmm, verder eigenlijk niks :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
DCG909 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:37:
De player die mij het beste resultaat gaf (stabiliteit & compatibiliteit) was MX player icm. de Neon patch/adon/upgrade. Ding speelt gewoon DTS audio nu :)

Dus bijv. een film als Neo Genesis Evangelion 1.11 of 2.22 (1080P) ziet er schitterend uit en klinkt ook perfect :)
Kan ik bevestigen...MX Player vreet echt alles en speelt ook af in topkwaliteit. Ik heb overigens de Pro versie, maar de gratis editie doet het net zo goed.

Gallery op mijn One laat overigens wel mp4 bestanden zien, echter geen .mov files. Ik heb dit opgelost door 2 aparte videomappen te maken en die met .mov bestanden te verbergen in de Gallery.

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 17-06-2013 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

xeple schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:45:
Goed, maar over Sense kan ik niet veel zeggen, ik gebruik altijd Apex en sinds kort AutomateIt Pro

Dat is meer voor simpele rules als scherm naar beneden is > geluid uit en als telefoongesprek afgelopen is > show homescreen.
Ik heb deze threat gelezen: One Battery saving tips en de volgende apps geinstaleerd: Lux Auto Brightness & Wi-Fi Matic

Ik zit nu met redelijk gebruik zoals 15 minuten bellen, Exchange mail (smart sync), alle G services aan, facebook sync elke uur en 2 uur satelliet gebruik qua batterij op 56% over en heb de telefoon 8:32 uur aanstaan.

Of dit goed is? :+ Ik ben tevreden......

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:38
Rubman schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:49:
[...]
Ik kom van de Sensation af en had min of meer hetzelfde (toestel dreef me soms echt tot het uiterste) maar kan nu zeggen na een paar dagen dat de One een wereld van verschil en een echte verademing is in vergelijking met de Sensation. Dat is in mijn ogen altijd een beetje het maandagmorgen model van HTC geweest, waarna ze pas begonnen zijn met echt weer goede telefoons maken.
Maandagmorgen model werd anders wel mooi als het vlaggenschip gepresenteerd, maar idd ondervond de sensation soortgelijke problemen.
DCG909 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:31:
Beetje oftopic.
Wat voor problemen heeft/had de sensation dan?
Mijn vader heeft er al 2 jaar een en dat ding doet het volgens hem nog steeds perfect :/
  • krakende cover;
  • stof onder het scherm;
  • random reboots;
  • battery drains;
  • spontaan uitvallen;
  • unresponsive touchscreen;
  • death grip.
Volgens mij mis ik nog het e.e.a.
GetaGrip schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:14:
[...]

Ik heb deze threat gelezen: One Battery saving tips en de volgende apps geinstaleerd: Lux Auto Brightness & Wi-Fi Matic

Ik zit nu met redelijk gebruik zoals 15 minuten bellen, Exchange mail (smart sync), alle G services aan, facebook sync elke uur en 2 uur satelliet gebruik qua batterij op 56% over en heb de telefoon 8:32 uur aanstaan.

Of dit goed is? :+ Ik ben tevreden......
Bedankt voor de link, deze staat inmiddels tussen mijn favorieten mocht ik besluiten toch voor de One te gaan. Het verbruik lijkt naar mijn idee in lijn met die van de overige tweakers, uitzonderingen daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09 17:06
Iemand anders die toevallig de HTC keyboard heeft geïnstalleerd. (stock android toetsenbord)
Sinds ik deze aan heb gezet, zijn alle effecten van bijvoorbeeld scherm in landschapmodus, het sluiten van open applicaties (nadat ik 2keer op home heb gedrukt) en het openen van de appdrawer een stuk minder mooi en minder vloeiender geworden. Is dat normaal? Dat de keyboard applicatie daar ook toegang tot krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
@GetaGrip.
Hmm, die wifi matic sla ik even op, kan best interesant zijn.
Maar voor mijn gevoel gebruikt Wi Fi meer stroom dan 3G :?

@xeple.
Oh, dan heeft mijn pa mazzel, die heeft geen van die punten blijkbaar.
Alleen de case is gewoon ronduit smerig aan het worden... iedere kier heeft stof en andere troep.

@iedereen.
Als je bij google ingelogd bent en je komt op de playstore site.
Hoe zien jullie je mobiel dan? bij mij staat er:
KPN HTC HTC One
Is er dan toch branding toegepast?
Mijn eerste Galaxy S staat ook in de lijst als: KPN Samsung GT-I9000
Maar de Galaxy S III mini die ik via de verzekering van Hi zelf kreeg meld zich gewoon als:
Samsung GT-I8190

Ik heb hier niets over kunnen vinden, maar het roept wel iedere keer vraagtekens op als ik het zo zie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53
Bij mij staat er Vodafone voor, maar dat is bij elke mobiel zo. Je provider staat er volgens mij altijd bij, of ie wel of niet gebrand is, maakt niet uit.

Bij m'n Sensation staat er nu niks voor, misschien omdat ie een tijdje niet meer in de lucht is geweest en dus providerloos is :P M'n Hero staat er zelfs niet meer bij.

[ Voor 36% gewijzigd door tiguan op 17-06-2013 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Maar waarom staat er dan niks bij de S III mini?
Heeft het dan te maken met winkel vs. online/telefoon?
De S I is online besteld met het abonnement, de S III mini is in de winkel verkregen en de HTC One is telefonisch besteld.

Oja, misschien grappig.
Maar de HTC One is dus officieel de populairste telefoon in mijn groepen XD
2 zilveren en 2 zwarten, de enige andere telefoon waarvan meer dan 2 mensen er een hadden was de SGS II (ook 4 in totaal).

Edit.
Oh?
De S I is niet meer actief geweest buiten mijn account en is nooit geformateerd, terwijl de S III mini geformateerd is en naar mijn moeder is gegaan en is geregistreerd.
Kan het dan een verkapte manier zijn om te zien of een gestolen telefoon oid. gewist is en weer opnieuw in gebruik is gekomen? want via google kun je wel nog het IMEI nummer vinden.

[ Voor 28% gewijzigd door DCG909 op 18-06-2013 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 00:08
Ik heb nog altijd last van van het wegvallen van een gesprek (ik hoor alles maar de ander hoort me niet of heel slecht, alsof ik heel ver ben of krakend etc). Dus morgen ga ik maar eens T-Mobile bellen (van de telefoon) en Ben (van me simkaart).
De simkaart zit er zeker goed in hoor. Daar kan het gewoon niet aan liggen want ik houd de telefoon helemaal stil en plotseling begint iemand te roepen "Halloo? halloooo ben je daar nog??" terwijl ik er gewoon ben.

@ mensen die accu willen besparen, rooten en daarna One Power Guard app installeren. Niks anders.
Ik moet t zelf ook nog doen. Wat mij betreft neemt Google die ontwikkelaar direct in dienst en maken ze zijn techniek standaard in de volgende Android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

DCG909 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:48:
@GetaGrip.
Hmm, die wifi matic sla ik even op, kan best interesant zijn.
Maar voor mijn gevoel gebruikt Wi Fi meer stroom dan 3G :?
Dacht ik ook, maar schijnbaar gebruikt de One de 802.11ac standaard en is de chip heel erg zuinig (en misschien wel zuiniger dan 3G/H+)

http://www.anandtech.com/show/6747/htc-one-review/15

Verder wordt in de One Battery saving tips van XDA het zelfde beweerd.

GetaGrip is net een mens.......

Pagina: 1 ... 80 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)