[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.624 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:10

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Kan ik de One dmv een koptelefoonstekker op de AUX in van een autoradio aansluiten voor muziek afspelen, of is dat een te zwak signaal ?

Ik weet het : test en je weet het .. maar ik heb geen kabeltje liggen met zo'n klein plugje, en het zou fijn zijn om te weten of het uberhaupt haalbaar is voor ik zo'n kabeltje koop.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Koffie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:33:
Kan ik de One dmv een koptelefoonstekker op de AUX in van een autoradio aansluiten voor muziek afspelen, of is dat een te zwak signaal ?

Ik weet het : test en je weet het .. maar ik heb geen kabeltje liggen met zo'n klein plugje, en het zou fijn zijn om te weten of het uberhaupt haalbaar is voor ik zo'n kabeltje koop.
Jep, die aux in zijn precies daar voor gemaakt. :)

Meer een autoradio vraag dan een telefoonvraag, maar soit. Kan ik hier ook een keer wat bijdragen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Hooglander1 op 10-06-2013 09:34 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hooglander1 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:34:
[...]

Jep, die aux in zijn precies daar voor gemaakt. :)

Meer een autoradio vraag dan een telefoonvraag, maar soit. Kan ik hier ook een keer wat bijdragen :P
Ik doelde meer op het feit of One niet een veel te zacht signaal uit stuurt. Dat ik de AUX van mijn radio op die manier kan gebruiken begrijp :+
Mijn iPod bijvoorbeeld, moet eerst versterkt worden voordat ik 'm op de AUX kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 17:27
MikeOO schreef op maandag 10 juni 2013 @ 08:21:
[...]

Voor gebruikers van Ziggo die het probleem hebben.
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=40687

De router sluit na een paar minuten de poort die Whatsapp gebruikt waardoor dit gebeurt. Ligt niet aan je toestel.

Voor dit moment alleen op te lossen door je modem in bridge mode te laten zetten door de helpdesk en een eigen router te gebruiken. Dan is de vertraging direct verholpen.

Je kan het ook doen via de Router-Achter-Router mannier
Ubee: https://www.ziggo.nl/#kla...router-achter-router-ubee
Cisco: https://www.ziggo.nl/#kla...outer-achter-router-cisco

Zelf had ik problemen met mijn VPN die niet meer werkte via mijn NAS via router-achter-router dus gebruik weer de bridge manier. Alleen Ziggo Wifi Hotspot werkt dan niet meer voor je.

Als je Ziggo Wifi Hotspot niet gebruikt is bridge mode de beste optie anders alleen via router-achter-router gebruiken.
MikeOO : dank voor de info. Ik ga het later als ik thuis ben eens instellen op de router. Overigens zie ik op de handleiding van Ziggo bij stap 2/3 niet hoe je bij de pagina terechtkomt waar je op "geavanceerde instellingen" kunt klikken...jij een idee? (of wijst zich dit vanzelf als ik ben ingelogd...bijv naar onder scrollen bij stap 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Koffie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:37:
[...]
Mijn iPod bijvoorbeeld, moet eerst versterkt worden voordat ik 'm op de AUX kan aansluiten.
Dat lijkt mij erg stug, want dan zou het nut van die hele aansluiting weg zijn... Maar als je iPod niet werkt is er best een kans dat de One ook niet werkt. Het volume zal gelijk zijn als je er een koptelefoon op aansluit, dus het signaal zal wezenlijk niet verschillen.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
SAWYER schreef op maandag 10 juni 2013 @ 00:49:
[...]

Met een goede backup duurt het maximaal 5 minuten voordat alles weer vanouds is.
Dat neemt nog niet weg dat het inderdaad "schieten met een kanon op een mug" is...maw het is een totaal overbodige en nutteloze actie. Klant : "ik ontvang geen emails meer!"...Microsoft : "doet u eens een herinstallatie van windows" 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-10 15:28
Ik heb net even getest wat de optie "Best Wi-Fi performance" onder de advanced wifi settings doet.
Zie hier het resultaat bij 9:35.

Afbeeldingslocatie: http://www.a1.nl/phone.png

Toch een behoorlijke verbetering met betrekking tot ping response.
War je verder in de praktijk er van merkt is mij nog niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:46:
[...]

Ik heb het ook, vind het niet erg. Ik heb het idee dat het komt door de data verbinding uitschakelen in de energiebesparingsmodus (dat blaadje linksboven). Die checkt dan op interval en accepteert geen push geloof ik.

/edit
nog even opgezocht. Via Instellingen - Energie - Energiebesparing - Dataverbinding uitvinken
(daarvoor moet je eerst energiebespring uitschakelen, dan uitvinken, dan weer inschakelen :))

Dat moet de trick zijn om je whatsappberichten direct binnen te halen.

/edit 2
Mocht dat het niet zijn, dan is er onder het menu energie ook nog een optie 'slaapstand' die de boosdoener kan zijn.
Klopt inderdaad...voor beide geldt dat whatsapp/emails dan niet meer worden ontvangen (sms wel...heb ik getest). Overigens mocht je wifi "altijd aan" hebben (naast een dataverbinding), dan wordt deze ook uitgeschakeld door de bovengenoemde "energiestand". Is natuurlijk niet de bedoeling en momenteel een software bug. Hopelijk is dat met de update naar 4.2.2 opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Yohost! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:45:
Ik heb net even getest wat de optie "Best Wi-Fi performance" onder de advanced wifi settings doet.
Zie hier het resultaat bij 9:35.

[afbeelding]

Toch een behoorlijke verbetering met betrekking tot ping response.
War je verder in de praktijk er van merkt is mij nog niet duidelijk.
Ik merk er in de praktijk weinig van eerlijk gezegd. Snelheid is niet echt hoger met die setting, maar wat je wel merkt is dat het energieverbruik aanzienlijk hoger ligt. Een factor 2 hoger!

Edit : is natuurlijk tevens afhankelijk van de router (wifi settings) waarmee je bent verbonden.

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 10-06-2013 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Een vraagje: weet iemand of het mogelijk is (en hoe) om met scherm uit tijdens luisteren muziek (standaard htc/android muziekspeler) nummers te skippen? Het is mij nog niet gelukt....lang ingedrukt houden van volumetoetsen doet slechts het volume snel verhogen/verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:12
dafmay schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:10:
Een vraagje: weet iemand of het mogelijk is (en hoe) om met scherm uit tijdens luisteren muziek (standaard htc/android muziekspeler) nummers te skippen? Het is mij nog niet gelukt....lang ingedrukt houden van volumetoetsen doet slechts het volume snel verhogen/verlagen.
Kan helaas niet. Het kan wel met je headset, met een headset controller app. Ik heb hiervoor echter nog geen volledig goed werkende app gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
imeR schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:46:
[...]

Kan helaas niet. Het kan wel met je headset, met een headset controller app. Ik heb hiervoor echter nog geen volledig goed werkende app gevonden.
Ok dank, was er al een beetje bang voor. Dat vind ik dan toch wel beetje een slechte implementatie binnen Android. Zou toch makkelijk mogelijk moeten zijn. Kan mij herinneren dat het op mijn oude Desire wel ging, maar goed dat was dan obv een custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 16:41
Koffie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:33:

Ik had hem als test eens aan een 3.1 setje gehangen, wat ik aan mn pc heb zitten, maar kreeg veel gekraak door de speakers heen. Het setje doet het aan de pc perfect en de One doet het ook goed met de bijgeleverde oordopjes, maar de combi One met 3.1 setje werkt niet.

Ben bang dat je toch bij dx.com een kabeltje van een paar cent aan moet schaffen om het zelf te testen.

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

SAWYER schreef op maandag 10 juni 2013 @ 00:49:
[...]

Met een goede backup duurt het maximaal 5 minuten voordat alles weer vanouds is.
En hoe ga jij een goede backup maken als je telefoon gewoon standaard is en dus geen root heeft? Bij mij werkte Carbon (tegenwoordig Helium) voor geen meter. Stel dat het tegenwoordig wel goed werkt, dan nog duurt het echt wel langer dan 5 minuten om al je apps en data te backuppen, toestel te resetten en alles weer terug te zetten.

[ Voor 28% gewijzigd door wph op 10-06-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
wph schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:12:
[...]

En hoe ga jij een goede backup maken als je telefoon gewoon standaard is en dus geen root heeft? Bij mij werkte Carbon (tegenwoordig Helium) voor geen meter. Stel dat het tegenwoordig wel goed werkt, dan nog duurt het echt wel langer dan 5 minuten om al je apps en data te backuppen, toestel te resetten en alles weer terug te zetten.
Mee eens...en zoiets zou ikzelf alleen doen wanneer ik echt geen enkele andere mogelijkheid meer zag/had. Dus eerst al het andere proberen om een mogelijke oplossing te vinden.

Toch best jammer idd dat een volledige backup maken van een non-rooted toestel zo moeizaam is. Zou natuurlijk prachtig zijn wanneer dit wel kon. Overigens heb ik zelf de HTC / Google backup&restore optie nog niet aan de tand gevoeld...zou zomaar kunnen dat het super werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
De standaard Google restore werkt aardig, zolang het goed gaat. Heb echter wel meegemaakt dat de herinstallatie van 80% van de apps faalde. Dan kun je dus alles handmatig overdoen, want je krijgt maar 1 kans. :-/

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Atomsk schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:06:
De standaard Google restore werkt aardig, zolang het goed gaat. Heb echter wel meegemaakt dat de herinstallatie van 80% van de apps faalde. Dan kun je dus alles handmatig overdoen, want je krijgt maar 1 kans. :-/
Klinkt dan niet echt geweldig als ik heel eerlijk ben. Je kunt bij de restore dan wel aangeven wat je wilt terugzetten, neem ik aan? Dus apart keuze voor apps, data, instellingen, enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:01
dafmay schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:11:
[...]

Klinkt dan niet echt geweldig als ik heel eerlijk ben. Je kunt bij de restore dan wel aangeven wat je wilt terugzetten, neem ik aan? Dus apart keuze voor apps, data, instellingen, enz?
Nope, de google backup geeft je na het aanmelden met je gegevens de keus deze terug te laten zetten, maar niet precies wat. De HTC backup moet ik nog proberen, dat komt wel als 4.2.2 ooit een keer arriveert.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
netblade schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:12:
[...]

Nope, de google backup geeft je na het aanmelden met je gegevens de keus deze terug te laten zetten, maar niet precies wat. De HTC backup moet ik nog proberen, dat komt wel als 4.2.2 ooit een keer arriveert.
Ouch! Dat is niet echt handig. Goed om te weten, dank voor de heads-up :) Ga ik in ieder geval de HTC backup maar activeren ipv Google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

dafmay schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:17:
[...]

Ouch! Dat is niet echt handig. Goed om te weten, dank voor de heads-up :) Ga ik in ieder geval de HTC backup maar activeren ipv Google...
De Google backup is een soort black box, je hebt geen enkel inzicht in wat er terug komt. Het proces begint uit zichzelf en als het faalt is het jammer, geen tweede kans. In de tijd dat ik een Desire had heb ik echt honderden keren roms geflashed en het was altijd een soort roulette wat terug kwam. Soms kwamen er apps terug die ik al tijden geleden verwijderd had, soms niks en soms alle apps (maar altijd zonder app data). Ook WiFi instellingen kwamen lang niet altijd terug. Wat vaak wel goed ging, is de achtergrond :+

[ Voor 9% gewijzigd door wph op 10-06-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Vroeger heel vaak gehad inderdaad met custom roms, uiteindelijk met nandroid maar backups gemaakt omdat ik vaak toch weer terugviel op de stock rom (welke gewoonweg het beste werkte) dat is ook een van de redenen dat ik de One niet geroot heb, pas als HTC weigert nieuwe androidversies uit te brengen voor de One ga ik weer Rooten, eerder zie ik er nog geen noodzaak toe. Ben wel benieuwd hoe die HTC backup alles terug denkt te gaan plaatsen en of je dan wel selecties kunt maken. M'n dropbox krijgt er in ieder geval vaak files bij die gebackuped worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
wph schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:21:
[...]

De Google backup is een soort black box, je hebt geen enkel inzicht in wat er terug komt. Het proces begint uit zichzelf en als het faalt is het jammer, geen tweede kans. In de tijd dat ik een Desire had heb ik echt honderden keren roms geflashed en het was altijd een soort roulette wat terug kwam. Soms kwamen er apps terug die ik al tijden geleden verwijderd had, soms niks en soms alle apps (maar altijd zonder app data). Ook WiFi instellingen kwamen lang niet altijd terug. Wat vaak wel goed ging, is de achtergrond :+
Pff...what a mess! Neen dat gaat 'm dus niet worden. HTC backup reeds geactiveerd ipv Google. Overigens zal ik waarschijnlijk niet eens zo snel van een backup&restore gebruikmaken, omdat ik maar een beperkt aantal apps gebruik en het terugzetten naar de originele situatie (rom settings + apps) dan ook vrij snel is gebeurd. Ik ben altijd ook meer van het 100% goed "terugzetten" zodat ik zeker weet dat in de nieuwe situatie alles zo goed zal functioneren als voorheen. Als ik daar geen goed gevoel bij heb tijdens de restore, dan geldt voor mij...laat maar, doe het wel zelf handmatig :) Maar zodra de 4.2.2 update er is, én er zou een (gedeeltelijke) restore nodig zijn (dat verwacht ik zeker niet overigens), dan kan ik het allicht eens uitproberen. Kan daarna alsnog een hard reset uitvoeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
netblade schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:34:
Vroeger heel vaak gehad inderdaad met custom roms, uiteindelijk met nandroid maar backups gemaakt omdat ik vaak toch weer terugviel op de stock rom (welke gewoonweg het beste werkte) dat is ook een van de redenen dat ik de One niet geroot heb, pas als HTC weigert nieuwe androidversies uit te brengen voor de One ga ik weer Rooten, eerder zie ik er nog geen noodzaak toe. Ben wel benieuwd hoe die HTC backup alles terug denkt te gaan plaatsen en of je dan wel selecties kunt maken. M'n dropbox krijgt er in ieder geval vaak files bij die gebackuped worden.
Dat is mij toevallig gisteren ook opgevallen...de "apps" folder binnen Dropbox, welke door de HTC backup wordt aangemaakt en gebruikt.

On a side note...trouwens eindelijk de 23Gb extra gratis (2 jaar) Dropbox opslag erbij gekregen. Vraag me niet hoe ik het precies voor elkaar heb gekregen op m'n One...wat een geneuzel was dat allemaal. Geheel toevallig was ik gisteren aan de slag om Google Drive te installeren en ipv Dropbox te gaan gebruiken, toen ik erachter kwam dat Polaris Office niet werkt met Google Drive (pfft...). Toen dus weer terug naar Dropbox en eea ge-herinstalleerd / geactiveerd. Daarna kreeg ik opeens een email van Dropbox dat de 23Gb extra opslag voor m'n account was geactiveerd :? Maar goed...eind goed al goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
HTC Backup beschrijving van HTC zelf af
Zo te zien ook geen keus wat zelf terug te zetten, wel backuped deze meer dan Google en heb ik ook wel het vertrouwen dat dit beter werkt dan de manier van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:23

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

netblade schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:34:
Ik heb denk ik ergens wat gemist.
Automatische back-up van mijn telefoon via HTC zelf? En opgeslagen op Dropbox?

Waar vindt ik dit? Kan het niet vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
WishmasterNL schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:43:
[...]

Even de app 'Instellen' uitvoeren op je telefoon en de keuze komt vanzelf voorbij om het met HTC te laten backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
WishmasterNL schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:43:
[...]

Instellingen > Back-up maken en opnieuw instellen :P

Edit : excuses, was mij (niet meer) van bewust dat je eerste blijkbaar de app "Instellen" 1x moet uitvoeren, voordat de backup opties in het Instellingen Menu kunnen worden gebruikt.

[ Voor 21% gewijzigd door dafmay op 10-06-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
netblade schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:42:
HTC Backup beschrijving van HTC zelf af
Zo te zien ook geen keus wat zelf terug te zetten, wel backuped deze meer dan Google en heb ik ook wel het vertrouwen dat dit beter werkt dan de manier van Google.
Dank voor de link...interessant om te lezen wat de HTC backup precies inhoudt. Ziet er prima uit wat mij betreft. Ik blijf voorlopig bij de HTC backup (ff geen Google meer...).

Btw zoals ik het lees bestaat de restore uit 2 stappen...de eerste voor alle settings e.d. en een 2e (optioneel) is voor terugzetten van apps.

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 10-06-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

netblade schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:43:
[...]

Even de app 'Instellen' uitvoeren op je telefoon en de keuze komt vanzelf voorbij om het met HTC te laten backuppen.
Het is gelukt. Bedankt..!!

Ik moet echt nog veel zoeken binnen Android nadat ik net een paar dagen ben overgestapt van iOS na 3 iPhones gehad te hebben ;)

*edit
Er staat bij mijn HTC Account "Synchroniseren UIT"
Geen idee hoe ik dit werkend ga krijgen. Er is inmiddels wel een map aangemaakt in mijn dropbox zag ik.

*edit 2
Het is me inmiddels al gelukt. Moet misschien eerst eens even verder kijken dan mijn neus lang is ;)

[ Voor 26% gewijzigd door WishmasterNL op 10-06-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
WishmasterNL schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:47:
[...]

Het is gelukt. Bedankt..!!

Ik moet echt nog veel zoeken binnen Android nadat ik net een paar dagen ben overgestapt van iOS na 3 iPhones gehad te hebben ;)

*edit
Er staat bij mijn HTC Account "Synchroniseren UIT"
Geen idee hoe ik dit werkend ga krijgen. Er is inmiddels wel een map aangemaakt in mijn dropbox zag ik.

*edit 2
Het is me inmiddels al gelukt. Moet misschien eerst eens even verder kijken dan mijn neus lang is ;)
No problem, en het zal wel even wennen zijn inderdaad, opzich zit het wel logisch in elkaar, maar daaraan moet je even wennen. Ik hoop dat het toestel je verder goed bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

netblade schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:01:
[...]

No problem, en het zal wel even wennen zijn inderdaad, opzich zit het wel logisch in elkaar, maar daaraan moet je even wennen. Ik hoop dat het toestel je verder goed bevalt :)
Het toestel bevalt me tot nu toe prima.
Net wat je zegt, het is gewoon even wennen, maar zit wel redelijk logisch in elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
WishmasterNL schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:03:
[...]

Het toestel bevalt me tot nu toe prima.
Net wat je zegt, het is gewoon even wennen, maar zit wel redelijk logisch in elkaar ;)
Logischer dan een Samsung, een vriend van me heeft de Note2, en dat instellingen menu is zo belachelijk uitgebreid dat je op ten duur niet eens meer weet welk menu je nu eigenlijk aan het bekijken bent 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

netblade schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:06:
[...]

Logischer dan een Samsung, een vriend van me heeft de Note2, en dat instellingen menu is zo belachelijk uitgebreid dat je op ten duur niet eens meer weet welk menu je nu eigenlijk aan het bekijken bent 8)7
Een bekende van me heeft pas een S4 gekocht, dat menu en die instellingen... Air View, Air Gesture, Smart Stay etc etc. Allemaal opties die half werken en dan alleen nog in een select aantal apps. Verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
wph schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:09:
[...]

Een bekende van me heeft pas een S4 gekocht, dat menu en die instellingen... Air View, Air Gesture, Smart Stay etc etc. Allemaal opties die half werken en dan alleen nog in een select aantal apps. Verschrikkelijk.
Het ziet er inderdaad allemaal leuk uit maar veel werkt (nog) niet goed. De enige optie die ik handig zou vinden zou waarschijnlijk het scherm aanhouden zijn als ik er naar kijk, alhoewel de HTC ook een soort 'idee' heeft wanneer je hem gebruikt of niet, alleen gaat dat door beweging heb ik ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Hebben jullie nog tips voor me?
Heb volgens mij nog slechts een kwart van de mogelijkheden ontdenkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
WishmasterNL schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:19:
Hebben jullie nog tips voor me?
Heb volgens mij nog slechts een kwart van de mogelijkheden ontdenkt :P
Ligt er aan wat je zoekt natuurlijk, iedereen gebruikt zijn telefoon anders :)
Qua batterij zou ik je automatische schermlicht zelf handmatig instellen, scheelt toch al snel weer zo'n uurtje batterij :)

[ Voor 17% gewijzigd door netblade op 10-06-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:20
Ik word gek van mezelf. Heb na lang twijfelen toch m'n One teruggebracht wegens een verzonken aan/uit-knop. Dit pas nadat ik in de winkel het demo model had bekeken welke beduidend makkelijker bedienbaar was. Nou lag alleen de zilveren niet op voorraad en kon ik evt. wel de zwarte versie meenemen.
Aangezien ik de zilveren wel mooi vond besloten om 1.5 week te wachten en m'n oude toestel te gebruiken. Maar nu twijfel ik weer enorm 8)7 1.5 week wachten of toch terug gaan en de zwarte meenemen....fuuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Misschien een domme vraag, maar waar kan ik precies nakijken wat mijn "scherm aan" tijd is? In energiebeheer zie ik dat namelijk niet gespecificeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan niet standaard bij de HTC One, dus moet via 'n third party applicatie :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:05:
Kan niet standaard bij de HTC One, dus moet via 'n third party applicatie :)
Ach ja of course...had ik kunnen weten. Thx :)

Edit : BetterBatteryStats dus (de XDA versie).

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 10-06-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Koffie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:37:
[...]

Ik doelde meer op het feit of One niet een veel te zacht signaal uit stuurt. Dat ik de AUX van mijn radio op die manier kan gebruiken begrijp :+
Toch verkeerd geoordeeld .. de One op de AUX van mijn radio werkt uitstekend :)
Heb al met een app zo ingesteld dat hij meteen de 'auto' app start zodra hij een koptelefoon ziet. Als iemand nog een tip heeft om bij verwijderen een app af te sluiten ben ik helemaal blij :Y)

* Koffie heeft via de radio nog geen verschil tussen beats aan en uit gehoord, dus denk dat ik die ivm battery maar uit ga zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Gisteren ben ik in slaap gevallen tijdens candy crush. Na een tijdje werd ik wakker en zag dat m'n telefoon gloeiend heet was en het batterijniveau was gekelderd van 60 naar 2 procent. Volgens battery widget was de batterij 54,6 graden. Niet echt normaal dus. Ik heb de telefoon toen maar snel uitgezet. Toen ik hem had opgeladen en weer had aangezet ben ik op zoek gegaan naar de oorzaak. De enige tools die ik tot mijn beschikking heb is energiebeheer van de foon en heel beknopte info van die battery widget. Van beiden werd ik niet echt wijzer. Wel zag ik dat HTC backup veel batterij had gebruikt maar het lijkt me niet dat daar de batterij van moet gaan koken. Weet iemand een goeie app om bij een volgende keer wel te achterhalen wat er gebeurd is?

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

MetalManic schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:52:
Gisteren ben ik in slaap gevallen tijdens candy crush. Na een tijdje werd ik wakker en zag dat m'n telefoon gloeiend heet was en het batterijniveau was gekelderd van 60 naar 2 procent. Volgens battery widget was de batterij 54,6 graden. Niet echt normaal dus. Ik heb de telefoon toen maar snel uitgezet. Toen ik hem had opgeladen en weer had aangezet ben ik op zoek gegaan naar de oorzaak. De enige tools die ik tot mijn beschikking heb is energiebeheer van de foon en heel beknopte info van die battery widget. Van beiden werd ik niet echt wijzer. Wel zag ik dat HTC backup veel batterij had gebruikt maar het lijkt me niet dat daar de batterij van moet gaan koken. Weet iemand een goeie app om bij een volgende keer wel te achterhalen wat er gebeurd is?
Ik denk dat die app gewoon veel CPU heeft gebruikt (en/of scherm) en daardoor is de telefoon erg heet geworden. Was alleen de batterij zo heet, of ook andere sensors op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Volgens mij alleen de batterij... Maar eh... is 55 graden niet echt veel te hoog? Het lijkt me niet gezond voor m'n telefoon. En buiten dat. Na zoveel minuten inactiviteit hoort het beeld toch uit te gaan en de telefoon te gaan slapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Lijkt me normaal. Al die tijd was het scherm aan en waren zowel cpu als gpu bezig. Misschien dat zelfs de telefoon half onder een deken lag? of onder jou lol?

Maar goed, temperatuur valt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
BetterBatteryStats. Dit is een betaalde app in de playstore, maar de ontwikkelaar bied hem op XDA gratis aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik vond sinds het begin al jammer dat mijn notificaties van bv whatsapp niet kon lezen bovenin als er meerdere berichten waren. Dit is bij andere phones namelijk wel zo, en met custom roms ook.
Maar zag wel een paar x meerdere berichten bovenin bij de meldingen staan, maar ik wist nooit waarom die het heeel soms wel ineens deed.
Nu kwam ik er net toevallig achter, dat je gewoon met 2 vingers de meldingen zeg maar uit elkaar kan schuiven en in elkaar xD. Ik heb ze liever standaard al uit elkaar geschoven, maar die optie is er geloof ik niet in Sense. Geen idee of jullie dit al wisten, maar ik irriteerde me wel hier aan, dat ik steeds de app eerst moest openen om de berichten te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je wist het vast niet, maar dat is 'n Android 4.0 feature ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Nope, omdat ik op de Sony Xperia gewend was dat ze automatisch al uitgeschoven waren. Geen idee of ze ook in elkaar kon worden geschoven zoals ze op de One standaard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Chris.nl schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:24:
[...]

BetterBatteryStats. Dit is een betaalde app in de playstore, maar de ontwikkelaar bied hem op XDA gratis aan.
Dank voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Laatst online: 15:12
MetalManic schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:02:
Volgens mij alleen de batterij... Maar eh... is 55 graden niet echt veel te hoog? Het lijkt me niet gezond voor m'n telefoon. En buiten dat. Na zoveel minuten inactiviteit hoort het beeld toch uit te gaan en de telefoon te gaan slapen..
Candycrush zal het scherm wel (bewust) aan laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Laatst online: 04-10 14:13
xileS schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:43:
Nope, omdat ik op de Sony Xperia gewend was dat ze automatisch al uitgeschoven waren. Geen idee of ze ook in elkaar kon worden geschoven zoals ze op de One standaard zijn.
Long press op de battery saver notification, app info, daarna force stop. Hierdoor verdwijnt het van je notification bar (tot je het weer enabled via settings-->battery). Alles komt dan uitgeklapt tenzij je een andere app hebt die boven gelocked is zoals notification toggles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Chris.nl schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:24:
[...]

Hmmm... Dacht dat die alleen voor geroote toestellen was. Heb m op m'n galaxy s2 wel een tijdje gebruikt. Ga meteen die apk even opsnorren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:23
Hier gezocht maar nog geen gelijksoortig probleem gevonden. Ik kan met mijn HTC One geef video's meer afspelen, video's die ik eerder heb gemaakt met mijn One geven nu een foutmelding. Ook filmpjes via youtube zijn niet meer af te spelen. Daarnaast kan ik ook geen video's meer maken via de camera. Filmpjes via facebook zijn wel gewoon af te spelen.. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Powrot schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:49:
[...]

Long press op de battery saver notification, app info, daarna force stop. Hierdoor verdwijnt het van je notification bar (tot je het weer enabled via settings-->battery). Alles komt dan uitgeklapt tenzij je een andere app hebt die boven gelocked is zoals notification toggles
Huh, volgens mij bedoel jij iets anders ;p.
Ik bedoelde tekst meldingen van bv WhatsApp of email in de notificatiebar. Er staat standaard bv "3 nieuwe berichten." voor WhatsApp. Maar door met 2 vingers horizontaal de melding uit elkaar te schuiven zie je ook gelijk al wat er in die berichten staan, zonder de app eerst te openen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Als ik muziek luister krijg ik geen geluid meldingen als ik een bericht of iets dergelijks binnen krijg. Iemand hier een oplossing voor toevallig?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

xileS schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:29:
[...]

Ik bedoelde tekst meldingen van bv WhatsApp of email in de notificatiebar. Er staat standaard bv "3 nieuwe berichten." voor WhatsApp. Maar door met 2 vingers horizontaal de melding uit elkaar te schuiven zie je ook gelijk al wat er in die berichten staan, zonder de app eerst te openen :) .
Dat is inderdaad niet standaard aan te zetten, wat vreemd is, omdat dit wel in de standaard 4.1 Jelly Bean roms zo geïmplementeerd was (bv op mn Nexus 7). Dit is echter opgelost in 4.2.2, daar zie je de notificaties wel 'expanded'. Mocht je dat willen: S-Off en stock 4.2.2 rom installeren :P Of natuurlijk even wachten tot HTC de update uitbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Waarom doet Google Now alleen een normale google search?
Ik krijg geen antwoord as ik een app wil openen, of de temperatuur e.d. vraag....

En ja, syst taal staat op NL en hij zoekt op google.com.

[ Voor 17% gewijzigd door Barry|IA op 11-06-2013 01:54 ]

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 16:55

13art

Moderator Mobile
Barry|IA schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:59:
Waarom doet Google Now alleen een normale google search?
Ik krijg geen antwoord as ik een app wil openen, of de temperatuur e.d. vraag....

En ja, syst taal staat op NL en hij zoekt op google.com.
Zonder me echt er in verdiept te hebben, maar zou het kunnen zijn omdat het alleen nog in het engels werkt?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Het is me opgevallen dat mijn HTC One een enorme dataverslinder is.
Waar ik met mijn iPhone tussen de 400 en 500MB per maand verbruikte, Zit ik met mijn HTC al op 600MB binnen 10 dagen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 22:27
WishmasterNL schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 07:36:
Waar ik met mijn iPhone tussen de 400 en 500MB per maand verbruikte, Zit ik met mijn HTC al op 600MB binnen 10 dagen. Iemand een idee?
Ik neem aan dat je al hebt gekeken welke apps allemaal automatische synchroniseren en de onnodige verbruikers uit hebt gezet?

Kijk ook eens even in Settings > (kopje) Wireless & Networks > More... > Usage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
dafmay schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:39:
[...]

MikeOO : dank voor de info. Ik ga het later als ik thuis ben eens instellen op de router. Overigens zie ik op de handleiding van Ziggo bij stap 2/3 niet hoe je bij de pagina terechtkomt waar je op "geavanceerde instellingen" kunt klikken...jij een idee? (of wijst zich dit vanzelf als ik ben ingelogd...bijv naar onder scrollen bij stap 2)
Waarschijnlijk heb je dat inmiddels al gezien maar wijst inderdaad vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

WishmasterNL schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 07:36:
De default apps van Sense proberen aan alle kanten facebook erbij te pikken (blinkfeed, gallery) ook de weer-info op je lockscreen word vaak ververst.
Ik denk dat je het in die hoek moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

ThinkCreative schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 07:56:
[...]

Ik neem aan dat je al hebt gekeken welke apps allemaal automatische synchroniseren en de onnodige verbruikers uit hebt gezet?

Kijk ook eens even in Settings > (kopje) Wireless & Networks > More... > Usage.
Kijk, dit kende ik nog niet. Heb nog langs niet alles ontdekt van Andoid.
Maar ik zie dat een app meer dan 300MB heeft verstookt. Dit heb ik zelf bewust gedaan.
Weet ik in ieder geval dat het mijn eigen schuld was en waar al de data vandaan kwam ;)

Handig menuutje voor de volgende keer.

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
MikeOO schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 07:57:
[...]

Waarschijnlijk heb je dat inmiddels al gezien maar wijst inderdaad vanzelf.
Thx. Heb eens gekeken maar kom niet eens via dat ip adres op de router. Ik zal wel een ander Ubee modem hebben oid. Overigens ontving ik gisteravond een boel whaptsapp berichten zonder vertraging, dus ik laat alles nog even zoals het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week een HTC One (Zilver), en ervaar problemen met het af en toe 'overslaan' van de audio als ik bijv. Spotify luister of een HD filmpje kijk via YouTube. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Na de aankondiging van iOS 7 nu toch echt de overstap willen maken naar HTC One. Echter nog wat vragen, waar ik niet zo snel uit kom:

- Kan ik iCloud Mail op een of andere manier instellen?
- Kan ik muziek vanuit iTunes op het toestel krijgen?
- Zal AirPlay op één of andere manier gaan werken?

Voor de rest geloof ik het allemaal wel. Ik vind de HTC One een strak vorm gegeven toestel, zowel qua hard- als software. Iets waar Apple met iOS 7 volledig de plank mee misslaat.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 22:27
iCloud mail kan gewoon via de mail app: http://xda-developers.com/showthread.php?t=2282206

iTunes muziek kan, mits het DRM vrij is: http://ipod.about.com/od/...rks-And-What-Does-Not.htm

En dit is wat ik heb kunnen vinden betreffend AirPlay: http://www.knowyourmobile...best-airplay-apps-android
Ik hoop dat dit je vragen voldoende beantwoord. Ik heb zelf geen ervaring met Apple, dus dit zijn allemaal zoekresultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik weet dat je met de standaard muziekspeler van HTC (althans op mijn Sensation) gewoon via airplay kan uitsturen door een externe speler aan te klikken. Werkte prima op de airplay receiver van vriend tijdens een feestje, hij zich maar afvragen waarom de muziek steeds wisselde.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Kijk, daar heb ik wat aan. In principe gebruik ik AirPlay niet zo vaak meer, heb ook een iPad mini. Maar het blijft wel een handige feature.

Ik heb in iTunes veelal DRM-vrije muziek, een stuk of 30 nummers van de 1500 niet. Dus daar valt ook mee te leven.

Nu maar eens goed nadenken!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Als ik gebeld word, dan springt hij na het telefoontje netjes terug naar het homescreen. Als ik zelf bel, dan blijf hij in het belmenu zitten. Valt dit zonder extra apps op te lossen? Ik kan nl. niets vinden in de settings hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Koffie schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:49:
Als ik gebeld word, dan springt hij na het telefoontje netjes terug naar het homescreen. Als ik zelf bel, dan blijf hij in het belmenu zitten. Valt dit zonder extra apps op te lossen? Ik kan nl. niets vinden in de settings hierover.
Is het nu zoveel gevraagd om eens op de home knop te duwen?.
daarbij is het toch maar logisch dat de foon na het bellen terugkeert naar waar je voor het bellen zat. Als je zelf een gesprek start, zit je uiteraard in het belmenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

efari schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:43:
[...]

Is het nu zoveel gevraagd om eens op de home knop te duwen?.
daarbij is het toch maar logisch dat de foon na het bellen terugkeert naar waar je voor het bellen zat. Als je zelf een gesprek start, zit je uiteraard in het belmenu
Zo logisch is dat niet. Als je namelijk zelf een gesprek start en afrond, is het handiger om danwel een gesprekssamenvatting, danwel je beginscherm te tonen. Zo is het volgens mij bij mijn vorige telefoons van htc ook geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:46:
[...]

Zo logisch is dat niet. Als je namelijk zelf een gesprek start en afrond, is het handiger om danwel een gesprekssamenvatting, danwel je beginscherm te tonen. Zo is het volgens mij bij mijn vorige telefoons van htc ook geweest.
Niet bij de android telefoons die ik van HTC heb gehad volgens mij, maar ik kijk er verder nooit echt naar, ik bel zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:46:
[...]
Ik denk dat het men name de vraag is wat je prefereert. M.i. is dit afhankelijk van de situatie en kan je als HTC zijnde ook niet voorzien in alle scenario's.
Voorbeelden:
  1. Het ene moment voer je een telefoongesprek, waarna je mogelijk nog iemand moet bellen. In dit geval is het handig dat je terug gaat naar de telefoon app.
  2. Het andere moment kan het zo zijn dat je slechts een enkel telefoongesprek voert, waarna je graag verder wilt met bijv. het lezen van webpagina. In dit geval zou het handig zijn als je terug gaat naar de Browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:23
niek87 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:10:
Hier gezocht maar nog geen gelijksoortig probleem gevonden. Ik kan met mijn HTC One geef video's meer afspelen, video's die ik eerder heb gemaakt met mijn One geven nu een foutmelding. Ook filmpjes via youtube zijn niet meer af te spelen. Daarnaast kan ik ook geen video's meer maken via de camera. Filmpjes via facebook zijn wel gewoon af te spelen.. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

* Koffie vind het wel logisch om terug te komen op het homescreen, vandaar dat ik er ook om vraag :+
De kans dat je voor de 2e keer een telefoontje wilt plegen is een stuk kleiner dan dat je terug naar je homescreen wilt gaan.

Even iets anders : De houder voor in de auto zorgt er voor dat direct de 'auto' app gestart word (en afgesloten als je 'm eruit haalt). Een collega van me heeft voor zijn Samsung een originele lader/houder en daar krijgt een stuurtje in de notificatie balk als hij zijn telefoon erin steekt.
Is er soms een bepaalde pin die geconnect moet worden om de telefoon duidelijk te maken dat het om een auto accessoire gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
Nog genoeg geheugen over?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Zijn er inmiddels mensen die de Nederlandse kanalen hebben in de tv app?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 11:15
wackidth schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:39:
Nee, nog steeds geen zenders 1 t/m 10 in de TV app. Ik zit al op Android 4.2.2 (TrickDroid) en ik zie nog steeds kanalen vanaf pas nummer 11 (Canal Digitaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Laatst online: 04-10 14:13
xileS schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:29:
[...]

Nee, ik bedoelde hetzelfde hoor. Als je doet wat ik zei, komen al je notifications automatisch expanded voortaan en hoef je niet meer met 2 vingers horizontaal te schuiven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Ik heb net deze vergelijking van de camera's van de One, S4 en Xperia Z bekeken.
En dan moet ik toch toegeven dat de camera van de One niet goed presteert!
Het is vooral goed zichtbaar in de details waar details totaal verloren gaan :(
Die UltraPixels zijn dus gewoon waardeloos en kunnen echt niet op tegen de camera's van de S4 en Xperia Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 23:41

Zygivt

Evenaren en overtreffen

catt4u schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:20:
Ik heb net deze vergelijking van de camera's van de One, S4 en Xperia Z bekeken.
Die UltraPixels zijn dus gewoon waardeloos en kunnen echt niet op tegen de camera's van de S4 en Xperia Z.
Misschien dat je met deze reactie beter op het volgende draadje terecht kan:

Sony Xperia Z vs HTC One vs Samsung Galaxy SIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wackidth schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:39:
Nee, nog steeds niet. Vandaag nog contact gehad met de helpdesk van HTC, maar die kunnen me ook niets vertellen. De app inmiddels uitgeschakeld en verborgen op de launcher omdat ik er op deze manier ook helemaal niets aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:20:
Dezelfde plaatjes in de schemering werpen een ander beeld op de htc one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
De breedste kijkhoek hebben heeft ook iets met detail te maken. De one kan van dezelfde afstand daarom niet dezelfde macro, maar wel meer omgeving schieten. Details, details..

- edit -

Ok eerlijk is eerlijk, de one heeft overall mischien niet de best presterende camera, maar het gaat mij wel te ver om te zeggen dat ie niet goed presteert. Je kan er wel degelijk goede plaatjes mee schieten en er (daarna) leuke dingen mee doen.

[ Voor 67% gewijzigd door Chris.nl op 11-06-2013 19:58 . Reden: Detail ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Powrot schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:51:
[...]

Nee, ik bedoelde hetzelfde hoor. Als je doet wat ik zei, komen al je notifications automatisch expanded voortaan en hoef je niet meer met 2 vingers horizontaal te schuiven ;)
Ah had het wel gelijk geprobeerd toen, maar dat hielp niet. Waarschijnlijk omdat ik Power togles bovenaan heb staan. Hopelijk is het in een update wel gelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:58:
[...]

Nee, nog steeds niet. Vandaag nog contact gehad met de helpdesk van HTC, maar die kunnen me ook niets vertellen. De app inmiddels uitgeschakeld en verborgen op de launcher omdat ik er op deze manier ook helemaal niets aan heb.
Lijkt me een goed plan om toch de "klachten" hierover bij HTC te blijven neer leggen. Heb ik ook inmiddels weer gedaan.
Hoe meer mensen klagen des te eerder doen ze er iets aan.... Of niet

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Even iets anders.... One bezitters die een custom Rom draaien op 4.2.2.

Als men een Zoe upload naar Dropbox (vanuit de gallery) dan kun je kiezen voor "omzetten naar foto" of "omzetten naar video"
Dit houd dus in dat als je de Zoe upload als foto. Dan upload hij maar 1 foto.
Wanneer je m als video opslaat en je downt m weer dan is het geen Zoe meer, maar een mp4 filmpje van ong 3 mb. Dus je kunt geen frame meer selecteren.

Dus als je de originele Zoe van 24mb wilt backuppen dan kun dat het beste in dropbox zelf doen.

Daarentegen als je auto upload aanzet in de camera dan upload hij 1 foto en de Zoe. Deze kun je weer downloaden als een Zoe.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Is eigenlijk mogelijk om vanuit de Gallery, een foto uit Dropbox in je Camera Roll te plaatsen? Of in ieder geval direct op je toestel?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Rivanov schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:59:
Is eigenlijk mogelijk om vanuit de Gallery, een foto uit Dropbox in je Camera Roll te plaatsen? Of in ieder geval direct op je toestel?
Ja gewoon in een map plaatsen en als het goed is dan herkent de gallery dat er een foto bestand in zit.
Of direct in de DCIM/100media map plaatsen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Rivanov schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:59:
Dropbox sync gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heel goed nieuws de 4.2.2 update zou vandaag komen volgens meerdere xda forum leden en HTC France! Hoop dat het waar is http://forum.xda-develope...read.php?t=2320162&page=5

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nou...maar eens zien of die inderdaad binnenkomt ergens de komende dagen...dat zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
mafiatounes schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:49:
Heel goed nieuws de 4.2.2 update zou vandaag komen volgens meerdere xda forum leden en HTC France! Hoop dat het waar is http://forum.xda-develope...read.php?t=2320162&page=5
dat wordt hard f5'en op me check voor updates knop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
wackidth schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:29:
[...]

Lijkt me een goed plan om toch de "klachten" hierover bij HTC te blijven neer leggen. Heb ik ook inmiddels weer gedaan.
Hoe meer mensen klagen des te eerder doen ze er iets aan.... Of niet
Hmm als het een database probleem zou zijn, dan zouden xperia ZL en galaxy s4 eigenaren hier toch ook problemen mee moeten hebben? Gebruiken zij niet allemaal de software van Peel immers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
R86Bakker schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:36:
[...]

Hmm als het een database probleem zou zijn, dan zouden xperia ZL en galaxy s4 eigenaren hier toch ook problemen mee moeten hebben? Gebruiken zij niet allemaal de software van Peel immers?
Ik weet niet waar het aan ligt. Wat ik wel weet is dat Samsung ook de app van Peel heeft.
Zelfs de app van Samsung watch on geïnstalleerd op mijn One. Ook daar zijn geen Nederlandse kanalen te zien.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik heb liever een goed werkende / instelbare universele afstandsbediening app ipv de zender poespas eromheen. Maar ach, eigenlijk heb ik ook dat niet eens nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco90
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 20:49
mafiatounes schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:49:
Iemand de update al binnen? Ik nog niet... Ben benieuwd!! :)

Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze wel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 15:07
Ik vind het best vervelend dat het volume van het geluid voor beltoon en meldingen niet apart kan worden geregeld. Als ik nu mijn volume voor de beltoon prima vind, dan komen de meldingen van WhatsApp wel erg hard binnen. Is daar een oplossing voor zonder een andere rom te moeten installeren?

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Pagina: 1 ... 78 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)