Oh, was weer even vergeten dat ik op tweakers zat.
Hallo mensen wie heeft er nog meer kast van geen soepele bewegingen?
Zeg maar by het unlocken van begin scherm bij alleen aanraken dat trek omhoog om te unlocken gelijk weg gaat, of op een app aan de onderkant klikt waar die dan eerst zo een beweging omhoog maakte maar dat ook niet meer doet, en by het verplaatsen van een app is het niet in een vloeiende lijn dat de apps doorschuiven maar ineens springen naar een plekje verder
Zeg maar by het unlocken van begin scherm bij alleen aanraken dat trek omhoog om te unlocken gelijk weg gaat, of op een app aan de onderkant klikt waar die dan eerst zo een beweging omhoog maakte maar dat ook niet meer doet, en by het verplaatsen van een app is het niet in een vloeiende lijn dat de apps doorschuiven maar ineens springen naar een plekje verder
Wat is de beste manier om een back-up te maken? Wil me namelijk voorbereiden op de aankomende update.
Mijn contacten zitten in mijn Google account, en apps kan je zo weer installeren. Wil enkel zeker mijn game saves behouden, is de beste manier gewoon om de game saves op pc te zetten en na de reset weer op de One?
Mijn contacten zitten in mijn Google account, en apps kan je zo weer installeren. Wil enkel zeker mijn game saves behouden, is de beste manier gewoon om de game saves op pc te zetten en na de reset weer op de One?
Multiple pc builds in progress
helium (carrbon) van clockwork, maakt dmv pc gebruik een volledige back-up zonder root. Dit is naar mijn mening je beste optie (gebruik ik zelf ook)
Is een apart topicje over ook hier op GoT.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Is er nog een mogelijkheid om die afschuwelijk smileys in SMS te vervangen voor de standaard groende android monstertjes, of moet ik dan naar een andere app zoeken?
Tijd voor een nieuwe sig..
Bedankt, via pc dan, ik heb momenteel nog geen root ben het van plan na de update.Bocai schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:26:
helium (carrbon) van clockwork, maakt dmv pc gebruik een volledige back-up zonder root. Dit is naar mijn mening je beste optie (gebruik ik zelf ook)
Multiple pc builds in progress
Een hele simpele vraag misschien, maar ik kom er maar niet achter:
Hoe kan ik de Galerij instellen dat de nieuwste foto's bovenaan staan ipv onderaan? Ik zit nu telkens een eeuwigheid te scrollen om de laatste foto's te zien, knap irritant.
Hoe kan ik de Galerij instellen dat de nieuwste foto's bovenaan staan ipv onderaan? Ik zit nu telkens een eeuwigheid te scrollen om de laatste foto's te zien, knap irritant.
Je kontakten kan gewoon via Google evenals je apps die automatisch terug gezet worden uit de playstore.dafmay schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:27:
[...]
Je bedoeld eigenlijk even backuppen *voordat* je de OTA binnenhaalt? Ik vermoed dat je na het binnenhalen misschien niet meer de mogelijkheid krijgt op een backup te maken....
Edit : wat raden jullie aan...de backup optie Google of HTC? Vermoed dat het weinig zal uitmaken, maar toch...
De mogelijkheden van HTC zijn wel beperkt.
Als je geroot bent kan je TB gebruiken voor alles wat je wil terug zetten, ook instellingen enz.
Als je niet geroot bent is dit de beste oplossing om alles te backuppen.
Voordeel is dat bv. ook je scores in games bewaard blijven en alle andere instellingen
Wat ik zei: Helium - App Sync and Backup
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ach voor mij persoonlijk is het allemaal niet zo spannend, dus ik gebruik gewoon zoals altijd Google (apps, contacten, calender). Whatsapp maakt standaard een backup iedere nacht, en ik maak ook soms nog een backup naar sd kaart. Colornote backups heb ik ook op de sd kaart. Sms doe ik weinig mee dus valt niets te backup-pen. Verder is er weinig dat moet worden gebackuppedcatt4u schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:41:
[...]
Je kontakten kan gewoon via Google evenals je apps die automatisch terug gezet worden uit de playstore.
De mogelijkheden van HTC zijn wel beperkt.
Als je geroot bent kan je TB gebruiken voor alles wat je wil terug zetten, ook instellingen enz.
Als je niet geroot bent is dit de beste oplossing om alles te backuppen.
Voordeel is dat bv. ook je scores in games bewaard blijven en alle andere instellingen
Ik heb de Smooth Calendar app waarbij ik in de widget 5 items van aankomende gebeurtenissen op m'n homescreen kan laten weergeven. Kan de standaard Widget van HTC dit toevallig ook? Zie maar 1 gebeurtenis en kan de optie nergens vinden dus heb het idee van niet. De standaard widget vind ik alleen wat beter passen omdat deze er wat strakker uit ziet dus hoop dat ik iets over het hoofd zie.
[ Voor 5% gewijzigd door Southern Sun op 05-06-2013 21:27 ]
Ik weet niet of het met de default gallery kan, maar anders vast met een 3rd party versie: sorteren op datum?Het Leoh-Paard schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:55:
Een hele simpele vraag misschien, maar ik kom er maar niet achter:
heb de telefoon ff niet bij de hand om te testen
Ook is het als ik een app wissel van plek met een andere app op de homepagina dat die dan springt(niet vloeiend verwisselt net als eerst) maar en de app waarmee ik wil verwisselen gaat dan helemaal trillenrodi1802 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:05:
Hallo mensen wie heeft er nog meer kast van geen soepele bewegingen? by het unlocken van begin scherm bij alleen aanraken dat trek omhoog om te unlocken gelijk weg gaat, of op een app aan de onderkant klikt waar die dan eerst zo een beweging omhoog maakte maar dat ook niet meer doet, en by het verplaatsen van een app is het niet in een vloeiende lijn dat de apps doorschuiven maar ineens springen naar een plekje verder
Hoop dat ik het een beetje duidelijk uit leg anders filmpje misschien?
Volgens mij zijn er apps waarmee je kunt testen/visualiseren wat er aan aanraken gedetecteerd word, wellicht kun je daar wat mee?rodi1802 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:03:
[...]
Ook is het als ik een app wissel van plek met een andere app op de homepagina dat die dan springt(niet vloeiend verwisselt net als eerst) maar en de app waarmee ik wil verwisselen gaat dan helemaal trillen
Staat ook onder 'developer options'
veel plezier :-) ik kijk er naar uit. morgen is ie binnen :-)imeR schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:33:
[...]
Same here! Vanaf zaterdag. Nu alvast even goed inlezen.
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Dat heb ik ook idd. Gelukkig verplaats ik niet veel, en vind ik het dus niet storend.rodi1802 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:03:
[...]
Ook is het als ik een app wissel van plek met een andere app op de homepagina dat die dan springt(niet vloeiend verwisselt net als eerst) maar en de app waarmee ik wil verwisselen gaat dan helemaal trillen
Met m'n One X had ik dat ook, maar ik dacht dat het aan de custom rom/launcher lag. Dus niet
Volgens de pakjesbezorger krijg ik vandaag de HTC One binnen. Kan mijn HTC Sensation na 2 jaar met pensioen
.
Heb sinds maandag m'n Sensation vervangen voor de One. Je zal aangenaam verrast zijn met de snelheidMuskalade schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:07:
Volgens de pakjesbezorger krijg ik vandaag de HTC One binnen. Kan mijn HTC Sensation na 2 jaar met pensioen.
Dat is mooi om te horenSouthern Sun schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:57:
[...]
Heb sinds maandag m'n Sensation vervangen voor de One. Je zal aangenaam verrast zijn met de snelheidHopelijk komt vandaag m'n nieuwe Simkaart, kan ik 'm eindelijk volwaardig gaan gebruiken.
Iedereen schijnt ook positief te zijn over de accu, ben benieuwd hoeveel verschil ik ga merken.
Krijg zojuist deze mail, erg jammer weer HTCBeste,
Hartelijk dank voor het aanschaffen van de HTC One.
Helaas kom je niet in aanmerking voor deze special deal omdat het pre-order
of aankoopmoment van het toestel niet binnen de (actie)periode (20 feb t/m 16 mei 2013) valt
waardoor je niet aan de actievoorwaarden voldoet. Je kunt de
actievoorwaarden hier inzien, http://www.htcmedialinkhd.nl/actievoorwaarden/
..
Ik heb via Studentmobiel.nl op 19 April een pre order geplaatst voor een HTC One maar heb deze pas 28 mei ontvangen, daarom staat de factuur ook op 28 Mei en is m'n oude abo ook nog es een maand verlengt door de late levering. Voel me een beetje opgelicht nu door beide partijen. Had net zo goed bij de concurrent terrecht. Had ik nu een goedkoper abo, mijn bestelling ruim op tijd binnen en nog steeds geen Media Link
Iemand suggesties wat ik kan doen eraan? Consumentenbond?
Yep...ik precies hetzelfde, ook via Studentmobiel. Jammer, maar helaas. Niet dat ik echt zit te springen om de MediaLink, maar ik had verwacht dat een tijdige pre-order voldoende zou zijn om in aanmerking te komen voor de actie. Ben bang dat je er waarschijnlijk weinig aan zult kunnen doen.000l00lll0l0 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:48:
[...]
Krijg zojuist deze mail, erg jammer weer HTC
Ik heb via Studentmobiel.nl op 19 April een pre order geplaatst voor een HTC One maar heb deze pas 28 mei ontvangen, daarom staat de factuur ook op 28 Mei en is m'n oude abo ook nog es een maand verlengt door de late levering. Voel me een beetje opgelicht nu door beide partijen. Had net zo goed bij de concurrent terrecht. Had ik nu een goedkoper abo, mijn bestelling ruim op tijd binnen en nog steeds geen Media Link.
Iemand suggesties wat ik kan doen eraan? Consumentenbond?
Enige kleine troost voor mij is dat de aanbieding via SM de beste was en ik daarmee mijn voordeeltje heb gedaan. Verder zal ik er niet wakker om liggen
Edit : is eigenlijk beetje off-topic. Er is een specifieke topic voor abo's en levertijden enz. (en ook een topic voor problemen, garantie, enz...)
[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 06-06-2013 11:58 ]
Hij is binnen. Ff wachten tot batterij volledig is opgeladen en dan genieten :-)
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Goed zo...en als je echt iets te melden hebt dan horen we het welMetalManic schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:56:
Hij is binnen. Ff wachten tot batterij volledig is opgeladen en dan genieten :-)
Geloof me dat verschil in snelheid ga je wel merken.Muskalade schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:17:
[...]
Dat is mooi om te horen. Al moet ik wel zeggen dat mijn HTC Sensation zeker niet sloom aanvoelt, maar dat heeft misschien ook wel te maken met CM10.1.
Iedereen schijnt ook positief te zijn over de accu, ben benieuwd hoeveel verschil ik ga merken.
Heb ook Sensation met CM10.1 en alsnog voelde de One toen ik hem mocht testen wel soepeler en snappyer aan.
Zeker als je het dan nog eens vergelijkt met Sense op de Sensation, want 3.6 was/is gewoon baggertraag.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik persoonlijk ben er zeker over te spreken. Als je de grootte, kwaliteit en helderheid van het scherm vd One meeneemt, dan is het een klein wonder dat de telefoon goed 1 volle dag mee gaat op een volle accu, ook al gebruik je de telefoon extensief gedurende de dag. Geldt ook voor video's kijken en foto's schieten, al verbruikt de Zoe stand wel aardig wat aan sap, dus daar moet je rekening mee houden. Overigens hoor ik van gebruikers dat ook de facebook app behoorlijk wat aan sap zou verbruiken (veel wakelocks enz), maar dat weet ik zelf niet omdat ik facebook niet gebruik.Muskalade schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:17:
[...]
...
Mijn ervaringen zover, na uitvoerig testen is dat de locatiebepaling van Google Maps de grootste boosdoener is voor hoog batterijverbruik. Uitzetten dus! Wifi : het is aan te raden niet de setting "beste wifi prestaties" te gebruiken, of in ieder geval gedeactiveerd te laten, totdat je het wellicht echt nodig zou hebben (veel/lang browsen oid). Maar dan nog merk ik zelf nauwelijks tot geen verschil in snelheid, dus ik laat deze setting altijd uitstaan.
Verder scherm op automatische helderheid. Een 2G dataverbinding ipv 3G, maar wel met wifi altijd aan. Verder kun je de Powersafe mode gebruiken. Ik heb getest met de settings cpu en "dataverbinding deactiveren na lange inactiviteit". Dat laatste is irritant omdat dan ook de wifi verbinding wordt uitgeschakeld, en je hebt dan helemaal geen dataverbinding meer...schiet dus niet op en gebruik ik zelf niet. Cpu schaling (1.1Ghz ipv 1.7Ghz) setting daarentegen gebruik ik regelmatig. De snelheid/soepelheid van de telefoon is nagenoeg hetzelfde, zelfs tijdens het spelen van een game merk ik geen lag oid met cpu powersafe geactiveerd. Gewoon aanzetten dus die setting.
NFC heb ik uitstaan, als ook bluetooth, en ook GPS staat uit (ook al zou het pas batterij verbruiken wanneer daadwerkelijk gebruik wordt gemaakt door een app van gps). De energie slaapstand (ja die is er ook nog
Als voorbeeld : vanacht in standby heeft mijn One slechts 3% verbruikt in 9 uur tijd. Obv dus van bovenstaande settings, en email sync uit.
Bij normaal gebruik van de telefoon inmiddels vandaag gedurende zo'n 5 uur af en aan heb ik zo'n 12% batterijverbruik gehad. Dat vind ik zelf meer dan netjes. Ik zou dan zeker 2 dagen kunnen halen obv 1 volle accu.
Bij intensief gebruik (veel video's kijken, foto's schieten) zal de telefoon wel 1 dag meegaan.
Al met al zoals gezegd ben ik zeer tevreden over de accuduur van de One.
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 06-06-2013 14:18 ]
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen of uitleggen waarom mijn video opname van me HTC one automatisch stopt bij 7 of 12 seconden? Ik kan niks vinden waarom hij dat doet...
Voor derest is het een top fijn toestel hoor!
Voor derest is het een top fijn toestel hoor!
Even een kleine tip waar ik gisteren per ongeluk achter kwam. Als je 2x op het huisje klikt dan zie je de laatst geladen apps. Wel handig als je iets wilt kopieren/plakken vanuit je browser in whatsapp of je mail.
Ik kom vanaf een HTC Desire en hier moest ik de home knop lang ingedrukt voor houden. Baalde er eerst van dat ik dit niet kon vinden, maar ben blij dat het er in zit ^^
Ik kom vanaf een HTC Desire en hier moest ik de home knop lang ingedrukt voor houden. Baalde er eerst van dat ik dit niet kon vinden, maar ben blij dat het er in zit ^^
Ooh, dat is mooi! Dacht inderdaad ook al dat ze het eruit gesloopt hadden, wat ik overigens best jammer vond aangezien ik het best vaakt gebruikte. Thanks voor de tip!Renzzie schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:42:
Even een kleine tip waar ik gisteren per ongeluk achter kwam. Als je 2x op het huisje klikt dan zie je de laatst geladen apps. Wel handig als je iets wilt kopieren/plakken vanuit je browser in whatsapp of je mail.
Yep dat klopt...ik had er toevallig van gehoord voordat ik mijn One kreeg. Ik maak er regelmatig gebruik van...een handige tip.Renzzie schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:42:
Dit was toch al bekend sinds de introductie? zeker aangezien ze de 3e knop eraf gesloopt hadden.
Is volgens mij ook uitgebreid hier besproken hoe je verschillende commando's geeft met die knoppen, buiten het feit dat er in principe 1 kan fungeren als menuknop.
Is volgens mij ook uitgebreid hier besproken hoe je verschillende commando's geeft met die knoppen, buiten het feit dat er in principe 1 kan fungeren als menuknop.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik heb deze mail ook gehad en het probleem opgelost:dafmay schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:54:
[...]
Yep...ik precies hetzelfde, ook via Studentmobiel. Jammer, maar helaas. Niet dat ik echt zit te springen om de MediaLink, maar ik had verwacht dat een tijdige pre-order voldoende zou zijn om in aanmerking te komen voor de actie. Ben bang dat je er waarschijnlijk weinig aan zult kunnen doen.
Enige kleine troost voor mij is dat de aanbieding via SM de beste was en ik daarmee mijn voordeeltje heb gedaan. Verder zal ik er niet wakker om liggen
Edit : is eigenlijk beetje off-topic. Er is een specifieke topic voor abo's en levertijden enz. (en ook een topic voor problemen, garantie, enz...)
Ik heb HTC een mail gestuurd dat ik echt wel tijdig de One had gepreorderd en heb later nog een keer mijn oorspronkelijke contract toegestuurd (ik heb destijds het contract direct als pdf gedownload). Daarin staat wél de juiste datum. Dus als je dit opstuurt, zal HTC alsnog de medialink opsturen. Tenminste, ik heb die van mij maandag binnen gekregen.
Mocht je dit contract niet meer hebben, dan denk ik dat SM je wel verder kan helpen. Je hebt het contract als het goed is getekend teruggestuurd, dus zij moeten er wel een kopietje van kunnen draaien.
Succes.
Nog even verder off-topic dan maar...r_acker schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:30:
[...]
Ik heb deze mail ook gehad en het probleem opgelost:
Ik heb HTC een mail gestuurd dat ik echt wel tijdig de One had gepreorderd en heb later nog een keer mijn oorspronkelijke contract toegestuurd (ik heb destijds het contract direct als pdf gedownload). Daarin staat wél de juiste datum. Dus als je dit opstuurt, zal HTC alsnog de medialink opsturen. Tenminste, ik heb die van mij maandag binnen gekregen.
Mocht je dit contract niet meer hebben, dan denk ik dat SM je wel verder kan helpen. Je hebt het contract als het goed is getekend teruggestuurd, dus zij moeten er wel een kopietje van kunnen draaien.
Succes.
Ik heb al het contract opgevraagd mij SM, dat heb ik ontvangen. Jammer genoeg heb ik niet meer de originele aanvraag of pdf oid (obv originele pre-order datum). En SM heeft slechts kopie van contract waar een latere datum wordt vermeld.
Helaas...pindakaas
Ik gebruik m vaker dan ik had gedacht. Het is verdomde makkelijk om ff YT filmpjes te kijken. Of een website. Makkelijker en sneller dan mijn smart tv.dafmay schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:38:
[...]
Nog even verder off-topic dan maar...
Ik heb al het contract opgevraagd mij SM, dat heb ik ontvangen. Jammer genoeg heb ik niet meer de originele aanvraag of pdf oid (obv originele pre-order datum). En SM heeft slechts kopie van contract waar een latere datum wordt vermeld.
Helaas...pindakaasJoh, ik ga dat hele apparaat echt nooit gebruiken. Had 'm wellicht meteen op marktplaats gemieterd
Dacht dat je alles naar her scherm moest snipen. Nee het is gewoon een 1 op 1 stream van je telefoon op je tv.
.
Klinkt zeker goed...blijft voor mij minder interessant omdat ik niet van youtube filmpjes kijkn en dat soort dingen ben. Op de mobiel zo heel af en toe ja, maar niet op mijn TV.wackidth schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:15:
[...]
Ik gebruik m vaker dan ik had gedacht. Het is verdomde makkelijk om ff YT filmpjes te kijken. Of een website. Makkelijker en sneller dan mijn smart tv.
Dacht dat je alles naar her scherm moest snipen. Nee het is gewoon een 1 op 1 stream van je telefoon op je tv.
Ik gebruik dat ding enorm vaak eigenlijk, deezer and such lekker over mn home theater system klinkt toch even wat beter dan over je telefoon
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Overigens net een bug in Sense ontdekt. Wanneer ik in Blinkfeed op een agendapunt klik dan krijg je een FC van Sense (rapport inmiddels naar HTC verzonden). Hopelijk met de nieuwe update verholpen...
heb de mijne ook aangevraagd, hele verhaal uitgelegd met datum van 13 mei + ik had het orginele contract met bevestiging in mn mail staan. Die Medialink lijkt me ook handig om RTL programma's terug te kijken en om via de horizon app van UPC bv sport 1 op een tv zonder BOX te kijkendafmay schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:39:
[...]
Klinkt zeker goed...blijft voor mij minder interessant omdat ik niet van youtube filmpjes kijkn en dat soort dingen ben. Op de mobiel zo heel af en toe ja, maar niet op mijn TV.
Volkswagen Tiguan R-line / OBD11 / www.dvbyte.nl
Mochten er nog meer overduidelijke tips en truuks zijn die blijkbaar algemeen bekend zijn, hoor ik ze graag.Rubman schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:26:
Dit was toch al bekend sinds de introductie? zeker aangezien ze de 3e knop eraf gesloopt hadden.
Dubbel tikken op een stukje leeg homescreenRenzzie schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:32:
[...]
Mochten er nog meer overduidelijke tips en truuks zijn die blijkbaar algemeen bekend zijn, hoor ik ze graag.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=39881659Renzzie schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:32:
[...]
Mochten er nog meer overduidelijke tips en truuks zijn die blijkbaar algemeen bekend zijn, hoor ik ze graag.
http://au.ibtimes.com/art...cks-hiding-apps-quick.htm
http://www.thefullsignal....3/htc-one-tips-and-tricks
http://www.androidcentral...ps-how-shoot-stuff-better
Verwijderd
Boys, even een vraagje, wat zijn de beste videoinstellingen? Heb bij concert een paar filmpjes gemaakt maar het gebeurt steeds dat de camera zich scherpstelt. Welke modus is het best om aan te zetten normaal, fast HD (60fps) of Video HDR(Full HD)??
leuk om te zien YouTube: Always On - The HTC One gets an extreme summer torture test - Ep 40
YouTube: Always On - Will the HTC One turn on after a tough torture test?
Ben het zelf nog aan het bekijken
YouTube: Always On - Will the HTC One turn on after a tough torture test?
Ben het zelf nog aan het bekijken
Hoe krijg ik in godsnaam die startbalk aangepast? Als ik er iets nieuws op wil slepen dan verdwijnt hij (wil graag de standaard i-net app vervangen door die van Chrome op die plaats.
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Overzicht van de belangrijkste verbeteringen en toevoegingen in de 4.2.2 update :
http://htcsource.com/2013...the-android-4-2-2-update/
Dat gaat niet vanaf het homescreen, maar vanuit de app-drawer lukt het wel.Fiddle schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 21:09:
Hoe krijg ik in godsnaam die startbalk aangepast? Als ik er iets nieuws op wil slepen dan verdwijnt hij (wil graag de standaard i-net app vervangen door die van Chrome op die plaats.
Tip: Haal eerst die standaard internet app weg, als je chrome eroverheen zet wordt het een mapje met beide erin
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Thx, ben er uit !u_nix_we_all schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 21:15:
[...]
Dat gaat niet vanaf het homescreen, maar vanuit de app-drawer lukt het wel.
Tip: Haal eerst die standaard internet app weg, als je chrome eroverheen zet wordt het een mapje met beide erin
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Wie heeft er nou een xperia Z nodig?
http://htcsource.com/2013...he-ultimate-torture-test/
Don't try this at home...
[ Voor 10% gewijzigd door wackidth op 06-06-2013 21:36 ]
.
Uitermate stompzinning typisch Amerikaanse WWF bullshit als je het mij vraagt. Heb dit soort filmpjes nooit begrepen of kunnen waarderen...completely pointless!wackidth schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 21:36:
Wie heeft er nou een xperia Z nodig?

Paar uur geleden binnen gekregen. Nu aan de lader . Beetje jammer dat mijn HTC One T-Mobile branded is
. Ik wist niet dat providers dit nog deden.
De enige verbinding die ik altijd aan heb staan is eigenlijk mijn 3G. De rest gaat alleen aan wanneer ik het nodig heb. Ik zal morgen wel even het verschil testen tussen "Beste Wi-Fi prestaties" aan en uit. Ben benieuwd
.
Tot zo ver een lekker snel toestel, ligt lekker in de hand. Ik moet nog wel even wennen aan die foto functie. Als ik een foto wil maken dan heb ik al snel 3 foto's gemaakt.:')
Alleen jammer dat er gelijk weer zoveel bloatware op zit. Straks maar even rootten.
Ik heb inderdaad al gemerkt dat de telefoon sneller aanvoelt qua reactie. Ik had ook niet verwacht dat die 0,4 inch toch nog zoveel groter zou aanvoelen. Nog een best groot toestel IMO.Rubman schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 12:51:
Geloof me dat verschil in snelheid ga je wel merken.
Heb ook Sensation met CM10.1 en alsnog voelde de One toen ik hem mocht testen wel soepeler en snappyer aan.
Google Maps gebruik ik toch niet op mijn telefoon, dus daar hoef ik me in ieder geval geen zorgen om te maken.dafmay schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:21:
Mijn ervaringen zover, na uitvoerig testen is dat de locatiebepaling van Google Maps de grootste boosdoener is voor hoog batterijverbruik. Uitzetten dus! Wifi : het is aan te raden niet de setting "beste wifi prestaties" te gebruiken.
De enige verbinding die ik altijd aan heb staan is eigenlijk mijn 3G. De rest gaat alleen aan wanneer ik het nodig heb. Ik zal morgen wel even het verschil testen tussen "Beste Wi-Fi prestaties" aan en uit. Ben benieuwd
Bedankt voor de tips, ik heb het gelijk uitgezet en "Conserve CPU usage" aan.dafmay schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:21:
Verder kun je de Powersafe mode gebruiken. Ik heb getest met de settings cpu en "dataverbinding deactiveren na lange inactiviteit".
Tot zo ver een lekker snel toestel, ligt lekker in de hand. Ik moet nog wel even wennen aan die foto functie. Als ik een foto wil maken dan heb ik al snel 3 foto's gemaakt.:')
Alleen jammer dat er gelijk weer zoveel bloatware op zit. Straks maar even rootten.
Klnikt goed...veel fun met de nieuwe foon...de eerste dagen zijn altijd het leukst...alles ontdekken, lekker mee klooien enz
Ja is inderdaad erg leuk:). Net even de remote app geprobeerd, werkt best goed. Kreeg alleen mijn horizon kastje niet aan de praat. Morgen maar even kijken hoe ik dat moet doendafmay schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 22:42:
Klnikt goed...veel fun met de nieuwe foon...de eerste dagen zijn altijd het leukst...alles ontdekken, lekker mee klooien enz
Ik heb van SM een kopie van m'n aankoopbewijs gekregen waarin de pre-order datum in is vermeld. Die heb ik net doorgestuurd naar HTC, dus even afwachten of ze hem nu wel goedkeuren.dafmay schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:38:
[...]
Nog even verder off-topic dan maar...
Helaas...pindakaasJoh, ik ga dat hele apparaat echt nooit gebruiken. Had 'm wellicht meteen op marktplaats gemieterd
Daarom heb jij er ook minder voor betaald dan ikMuskalade schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 22:07:
Paar uur geleden binnen gekregen. Nu aan de lader . Beetje jammer dat mijn HTC One T-Mobile branded is.
Sodeju, had eerder al gelezen dat het volume standaard vrij hard stond. Schrok me de pleuris toen de wekker af ging vanochtend
zelfs op de laagste stand nog te hard. Hopelijk wordt dit gauw aangepast.
Toptoestel verder, ook erg onder de indruk van het geluid wat de speakers produceren.

Toptoestel verder, ook erg onder de indruk van het geluid wat de speakers produceren.
Volume regeling is aangepast in 4.2.2.Southern Sun schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:15:
Sodeju, had eerder al gelezen dat het volume standaard vrij hard stond. Schrok me de pleuris toen de wekker af ging vanochtendzelfs op de laagste stand nog te hard. Hopelijk wordt dit gauw aangepast.
Ok mooi, had daar dan overheen gelezen.
Over de aan/uit-knop trouwens...is het de bedoeling dat deze iets uit steekt of niet? Bij mij doet ie dat niet namelijk, maar loopt volledig gelijk met de bovenkant. Hier en daar zie ik juist wel weer dat de knop iets uit lijkt te steken. Ga er vanuit dat het normaals is, maar een enkele keer kost het een 2e poging om het scherm aan te krijgen.
Over de aan/uit-knop trouwens...is het de bedoeling dat deze iets uit steekt of niet? Bij mij doet ie dat niet namelijk, maar loopt volledig gelijk met de bovenkant. Hier en daar zie ik juist wel weer dat de knop iets uit lijkt te steken. Ga er vanuit dat het normaals is, maar een enkele keer kost het een 2e poging om het scherm aan te krijgen.
Verwijderd
Ik vind het geluid van mijn One helemaal niet zo overweldigend... ik had hier gelezen dat het misschien komt door de update, maar voor de update vond ik het ook al niet zo hard. Een klein voorbeeld het geluid komt amper/niet over het geluid van de douche heen, terwijl mijn armoedige blackberry 8520 het wel deed!
Van het weekend maar even terug zetten naar fabrieksinstellingen
Ik denk niet dat je moet gaan proberen om je geluid op een 'normaal' niveau te krijgen door een factory reset. Het geluid is misschien niet veel harder dan de meeste andere telefoons, maar zeker veel voller. Ik luister nogal eens muziek met een zware bas, en die komt toch zeker een stuk beter tot zijn recht bij de One dan bij welke andere telefoon die ik ooit gehoord heb.Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:44:
Ik vind het geluid van mijn One helemaal niet zo overweldigend... ik had hier gelezen dat het misschien komt door de update, maar voor de update vond ik het ook al niet zo hard. Een klein voorbeeld het geluid komt amper/niet over het geluid van de douche heen, terwijl mijn armoedige blackberry 8520 het wel deed!
Ik ben een behoorlijke fan van JuiceDefender
Is er een reden om deze *niet* op de HTC One te zetten? Ik vind de energy options wat karig namelijk.
Is er een reden om deze *niet* op de HTC One te zetten? Ik vind de energy options wat karig namelijk.
Verwijderd
Dat is waar, geluid kwaliteit is natuurlijk niet te vergelijken!iDutch schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:56:
[...]
Ik denk niet dat je moet gaan proberen om je geluid op een 'normaal' niveau te krijgen door een factory reset. Het geluid is misschien niet veel harder dan de meeste andere telefoons, maar zeker veel voller. Ik luister nogal eens muziek met een zware bas, en die komt toch zeker een stuk beter tot zijn recht bij de One dan bij welke andere telefoon die ik ooit gehoord heb.
Geef je groot gelijk, ben zelf helemaal verkocht aan tasker om mijn energie gebruik te minderenKoffie schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:56:
Ik ben een behoorlijke fan van JuiceDefender
Bron? Ik heb dit namelijk (nog) nergens gelezen of gehoord. Zou geweldig zijn natuurlijk. Het geluid is mij te hard zelfs op de laagste stand, en de stappen zijn veel te groot...dat kan veel beter worden geregeld.
Hier nog een overzichtje van aanpassingen/verbeteringen enz op 4.2.2 :
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 07-06-2013 09:46 ]
Meen mij te herinneren dat het inderdaad de bedoeling zou zijn dat deze een ietsje uitsteekt, omdat het anders nogal lastig zou zijn om 'm in te drukken (ook obv ervaringen van gebruikers). Op mijn toestel steekt ie inderdaad ietsje uit. Ze hadden de aan/uit knop overigens in het midden moeten plaatsen...dat was fijner geweest, omdat ik als linkshandiger de knop maar moeizaam weet te lokaliserenSouthern Sun schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:28:
Ok mooi, had daar dan overheen gelezen.
Gisteravond toch de knoop doorgehakt.
Na 3 iPhones gehad te hebben is het tijd voor wat anders.
Heb de HTC One besteld.
Als het goed is komt hij binnen nu en 2 uurtjes binnen.
Nog tips? Heb nog nooit een Android toestel gehad namelijk
Heb de HTC One besteld.
Allereerst gefeliciteerd. Je zult er (vermoed ik) geen spijt van krijgen. Tips? Ja...lees dit topic eens rustig door. Er komen dagelijks een hoop interessante zaken voorbij.WishmasterNL schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:29:
Gisteravond toch de knoop doorgehakt.
Heb de HTC One besteld.
Een vraagje...wie heeft hier toevallig al het onlangs vrijgegeven Nexus toetsenbord geprobeerd? Deze is vanaf (eer)gisteren in de Google Playstore te downloaden (gratis) en heeft standaard blijkbaar een erg fijne "swipe" functie. Aangezien het standaard Sense toetsenbord op de One ook al de swipe functie heeft, en ik deze eigenlijk niet echt erg fijn vindt, en ik ook meer van "normaal" typen ben, was ik wel benieuwd naar ervaringen mbt de Nexus variant (voordat ik 'm zelf installeer).
Pff lastig. Merk dat ik wel vaker 2 pogingen nodig heb om 'm in te drukken. Aan de andere kant vind ik het ook weer een kleinigheidje om 'm op om te ruilen. Ben dan sowieso bang een slechter exemplaar terug te krijgen.dafmay schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:45:
[...]
Meen mij te herinneren dat het inderdaad de bedoeling zou zijn dat deze een ietsje uitsteekt, omdat het anders nogal lastig zou zijn om 'm in te drukken (ook obv ervaringen van gebruikers). Op mijn toestel steekt ie inderdaad ietsje uit. Ze hadden de aan/uit knop overigens in het midden moeten plaatsen...dat was fijner geweest, omdat ik als linkshandiger de knop maar moeizaam weet te lokaliserenMensen die met rechts de telefoon gebruiken hebben hier veel minder last van....
Kun je de tijd/temperatuur/weer info die je op je lockscreen (en blinkfeed) ziet ook op je homescreen krijgen?
Ik had verwacht dat daarvoor een widget aanwezig zou zijn, maar blijkbaar mis ik 'm
Ik had verwacht dat daarvoor een widget aanwezig zou zijn, maar blijkbaar mis ik 'm
Ja de beslissing om te ruilen blijft soms een lastige, afhankelijk uiteraard van wat er precies mis is met de phone, en hoe lang je het toestel kwijt bent. Zelf zou ik waarschijnlijk in dit geval wel omruilen. Als die button echt irritant lastig is in te drukken, dan zou ik er wel voor gaan, aangezien je 'm nogal eens gebruikt op een dag. Indien je het toestel in de winkel hebt aangeschaft, dan kun je aldaar vragen om het omruil exemplaar eerst uit de doos te laten halen en te bekijken op gaps en dergelijke zaken...Southern Sun schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:59:
[...]
Pff lastig. Merk dat ik wel vaker 2 pogingen nodig heb om 'm in te drukken. Aan de andere kant vind ik het ook weer een kleinigheidje om 'm op om te ruilen. Ben dan sowieso bang een slechter exemplaar terug te krijgen.
Er zitten meerdere klok-weerwidgets op het toestel hoor.Koffie schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:00:
Kun je de tijd/temperatuur/weer info die je op je lockscreen (en blinkfeed) ziet ook op je homescreen krijgen?
Er staat bijna helemaal onderaan een widget "weerklok" met dezelfde layout als de widget op het lockscreen.Koffie schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:00:
Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers
Kan iemand eens testen wat er gebeurd bij klikken op een agendapunt in Blinkfeed. Bij mij geeft ie namelijk steeds een FC op Sense. Ik vraag mij af of het een algemeen probleem is van Sense 5.0 of iets op mijn telefoon/instellingen. Dank alvast.
Verwijderd
Dit scherm komt mij niet bekend voor.. Als je het via de app drawer bekijkt staat hij er wel bij..Koffie schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:33:
Ik voel me heel dom .. maar die heb ik niet
[afbeelding]
Vreemd...Koffie schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:33:
Ik voel me heel dom .. maar die heb ik niet
[afbeelding]

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 07-06-2013 11:44 ]
Als ik er op klik wordt de agenda-app geopend.dafmay schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:32:
Kan iemand eens testen wat er gebeurd bij klikken op een agendapunt in Blinkfeed. Bij mij geeft ie namelijk steeds een FC op Sense. Ik vraag mij af of het een algemeen probleem is van Sense 5.0 of iets op mijn telefoon/instellingen. Dank alvast.
@Koffie, gebruik je een andere launcher? Daar lijkt het namelijk op, daar werken de sense widgets niet op
Ik gebruik idd een andere launcher. Vreemd dat die widgets dan iet werkenPowrot schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:52:
@Koffie, gebruik je een andere launcher? Daar lijkt het namelijk op, daar werken de sense widgets niet op
Heeft nog nooit gewerkt, ligt aan de api's ofzo
Chips! Dan ga ik verder op onderzoek uit. Bedankt voor de hulp!Bergdwerg schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:50:
[...]
Als ik er op klik wordt de agenda-app geopend.
Edit : van alles geprobeerd (agenda en blinkfeed instellingen), maar blijf steeds een FC van Sense krijgen. Jammer, beetje irritant wel...hopelijk met de update naar 4.2.2. opgelost (op mijn toestel).
[ Voor 30% gewijzigd door dafmay op 07-06-2013 12:17 ]
Je kan Beautiful Widgets proberen, daarbij zit ook een widget met datum/tijd/weer.Koffie schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:55:
[...]
Ik gebruik idd een andere launcher. Vreemd dat die widgets dan iet werken
[ Voor 20% gewijzigd door Bergdwerg op 07-06-2013 12:08 ]
Ik heb mijn One sinds maandag, echt een mooi en snel toestel met veel handige functies. Hij wordt wel behoorlijk warm, zelfs als je alleen b.v. blinkfeed gebruikt. Het plastic randje aan de bovenkant steekt bij mij ietsje uit boven het metaal van de speaker, voor de rest ziet hij er perfect uit.
De automatische helderheid vind ik 's avonds nog veel te fel, ik heb Lux geinstalleerd, dat werkt iets beter maar nog niet helemaal goed. De automatische helderheid werkte op m'n Desire HD wel altijd perfekt. De verlichting van de knoppen gaat ook pas aan als het stikdonker is.
Ik heb tot nu toe twee keer gehad dat de One dacht dat de SIM kaart weg was, iemand anders dit probleem ook gehad? Mogelijk moet ik m'n (nieuwe) micro SIM even oppoetsen of een paar keer opnieuw plaatsen.
Ik heb ook een paar keer gehad dat het volume van muziek opeens omlaag ging, lijkt op een ingebouwde bescherming tegen overmodulatie.
De automatische helderheid vind ik 's avonds nog veel te fel, ik heb Lux geinstalleerd, dat werkt iets beter maar nog niet helemaal goed. De automatische helderheid werkte op m'n Desire HD wel altijd perfekt. De verlichting van de knoppen gaat ook pas aan als het stikdonker is.
Ik heb tot nu toe twee keer gehad dat de One dacht dat de SIM kaart weg was, iemand anders dit probleem ook gehad? Mogelijk moet ik m'n (nieuwe) micro SIM even oppoetsen of een paar keer opnieuw plaatsen.
Ik heb ook een paar keer gehad dat het volume van muziek opeens omlaag ging, lijkt op een ingebouwde bescherming tegen overmodulatie.
[ Voor 3% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 07-06-2013 12:19 ]
[druk op een toets om verder te gaan]
Alleen jammer dat dit widget een vaste achtergrondkleur heeft, was veel mooier geweest als het transparant was...
Dat klopt die clock en overige htc apps met widgets werken niet op een andere launcher dan sense.CLB schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:05:
Heeft nog nooit gewerkt, ligt aan de api's ofzo
Gelukkig staat de marketplace vol met klokken en andere handige widgets
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Heeft iemand nog een tip voor een autolader voor de One, die wel werkt en goedkoper is dan een echte HTC (van dik 20,-)?
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
En toch vind ik die van het lockscreen 1 van de mooistenetblade schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:56:
[...]
Dat klopt die clock en overige htc apps met widgets werken niet op een andere launcher dan sense.
Gelukkig staat de marketplace vol met klokken en andere handige widgets
Gebruik zelf deze al een jaar of 4 voor mijn smartphone's, waaronder nu ook de One, Bevalt prima. Net iets zwaarder (1.2A i.p.v. 1.0A) dan de meeste (auto-)laders.keverjeroen schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:01:
Heeft iemand nog een tip voor een autolader voor de One, die wel werkt en goedkoper is dan een echte HTC (van dik 20,-)?
Sony AN401
HTC widgets werken alleen in de HTC launcher inderdaad. Altijd zo geweestKoffie schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:55:
[...]
Ik gebruik idd een andere launcher. Vreemd dat die widgets dan iet werken
[ Voor 4% gewijzigd door imeR op 07-06-2013 13:24 ]
Brrr.... krul snoertjes. Ondingen.BB72 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:04:
[...]
Gebruik zelf deze al een jaar of 4 voor mijn smartphone's, waaronder nu ook de One, Bevalt prima. Net iets zwaarder (1.2A i.p.v. 1.0A) dan de meeste (auto-)laders.
Sony AN401
Ik gebruik gewoon een vaste lader van Ebay voor een euro of 2, trek je ook nooit per ongeluk het usb kabeltje eruit.
Ik heb altijd ladertjes van DX.com gebruikt (5V 1000mA) voor mn HTC G1 en Incredible S, maar mn One slikt ze niet. Of een melding dat de oplader niet geschikt is of een melding dat de oplader schade kan veroorzaken. In beide gevallen laadt hij ook niet bij.spNk schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:33:
[...]
Brrr.... krul snoertjes. Ondingen.
Ik gebruik gewoon een vaste lader van Ebay voor een euro of 2, trek je ook nooit per ongeluk het usb kabeltje eruit.
Maar kan zomaar dat er ook DX opladertjes zijn die wel werken. Voor die 20,- van HTC kan ik denk ik 15 DX laders bestellen, maar ik bestel liever in 1 keer de goede..
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Heb mn toestel ontvangen. Wat is dit wennen zeg 
Maar het lukt al aardig.
Heb ook gelijk mijn duurste app van mn iPhone maar gekocht op Android.
TomTom. Echter gelijk al een probleem:
Als ik TomTom afsluit, en ook echt heb afgesloten, blijft mijn telefoon gewoon GPS gegevens ophalen, en staat er in mijn bovenste balk een autotje van TomTom. blijkbaar is hij dus nog ergens actief.
Heb al 2x op Home gedrukt en daar afgesloten. maar toch blijft hij actief.
Iemand een oplossing?

Maar het lukt al aardig.
Als ik TomTom afsluit, en ook echt heb afgesloten, blijft mijn telefoon gewoon GPS gegevens ophalen, en staat er in mijn bovenste balk een autotje van TomTom. blijkbaar is hij dus nog ergens actief.
Iemand een oplossing?
Vanuit TomTom zelf sluiten? Het heeft waarschijnlijk ergens een 'exit' knop oid.WishmasterNL schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:00:
Heb mn toestel ontvangen. Wat is dit wennen zeg
Maar het lukt al aardig.
Iemand een oplossing?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Hmmmm, heb nu op "<" en dan vraagt de app of ik daadwerkelijk wil afsluiten.Chester schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:03:
[...]
Vanuit TomTom zelf sluiten? Het heeft waarschijnlijk ergens een 'exit' knop oid.
Dit werkt dus blijkbaar.
Ik moet toch eens wat verder gaan kijken dan mijn neus lang is.
Blijft toch even wennen na een lange tijd iOS gebruikt te hebben.
Toch bedankt..!!
Apart, ik ben linkshandig en de power button zit wat mij betreft prima gepositioneerd. Bij mijn vorige toestel de HOX zat deze aan de andere kant en kon ik deze veel lastiger met mijn rechter wijsvinger indrukken als ik het toestel in de hand had. Het lijkt mij juist dat bij de One de powerbutton voor een rechtshandige niet fijn zit gepositioneerd.dafmay schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:45:
[...]
Ze hadden de aan/uit knop overigens in het midden moeten plaatsen...dat was fijner geweest, omdat ik als linkshandiger de knop maar moeizaam weet te lokaliserenMensen die met rechts de telefoon gebruiken hebben hier veel minder last van....
Ik moet inderdaad zeggen, als rechtshandige, dat de powerbutton (IMO) beter rechts had kunnen zitten.kwiebus schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:11:
[...]
Apart, ik ben linkshandig en de power button zit wat mij betreft prima gepositioneerd. Bij mijn vorige toestel de HOX zat deze aan de andere kant en kon ik deze veel lastiger met mijn rechter wijsvinger indrukken als ik het toestel in de hand had. Het lijkt mij juist dat bij de One de powerbutton voor een rechtshandige niet fijn zit gepositioneerd.
Mijn Sensation heeft namelijk de powerbutton aan de rechterkant zitten.
Muskalade schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:26:
[...]
Ik moet inderdaad zeggen, als rechtshandige, dat de powerbutton (IMO) beter rechts had kunnen zitten.
Mijn Sensation heeft namelijk de powerbutton aan de rechterkant zitten.
Voor de duidelijkheid (was al bang dat het verkeerd zou kunnen worden geinterpreteerd), ik heb de telefoon dus in mijn *linkerhand*.kwiebus schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:11:
[...]
Apart, ik ben linkshandig en de power button zit wat mij betreft prima gepositioneerd. Bij mijn vorige toestel de HOX zat deze aan de andere kant en kon ik deze veel lastiger met mijn rechter wijsvinger indrukken als ik het toestel in de hand had. Het lijkt mij juist dat bij de One de powerbutton voor een rechtshandige niet fijn zit gepositioneerd.
Klopt, als linkshandige vind ik het prima
De sensation was klein genoeg dat ik ook met m'n linker wijsvinger net bij de knop kon, maar dat is hier toch niet meer mogelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Southern Sun op 07-06-2013 15:58 ]
Android kan multitasken.... Als je home drukt blijft TT dus gewoon doorlopen. Wil je TT afsluiten moet je op back drukken in TT. Wen er maar aan, op Android kan alles op de achtergrond doorlopen.WishmasterNL schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:07:
[...]
Hmmmm, heb nu op "<" en dan vraagt de app of ik daadwerkelijk wil afsluiten.
Dit werkt dus blijkbaar.
Ik moet toch eens wat verder gaan kijken dan mijn neus lang is.
Blijft toch even wennen na een lange tijd iOS gebruikt te hebben.
Toch bedankt..!!
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)