[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.624 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 18:41
Bij de stock had ik het ook gezien. Nu op TD 5.6 nergens last van (geen idee welke animaties ik bij tweaks gekozen heb, maar ik denk sotck android)

[ Voor 38% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-06-2013 19:29 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
viper. schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:46:
Bedankt voor jullie feedback Donstil en Joen. Nog een vervolgvraag omdat het me nog niet helemaal duidelijk is: gebeurt het bij jullie ook in duidelijke zichtbare stapjes of is het redelijk vloeiend? Zoals ik al zei heb ik al een andere One in mijn handen gehad waar dit een stuk vloeiender ging als de mijne. Ik heb in de tussentijd een filmpje gemaakt wat het duidelijker te laten zien (graag wel even op YouTube kijken voor betere resolutie):

[video]
Bij mij gaat het wel wat vloeiender hoor.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
netblade schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:39:
"HD Voice" zoals dat officeel heet wat KPN op haar netwerk geactiveerd heeft zal enkel werken als beide partijen een telefoon hebben die HD Voice ondersteunt en op een netwerk zitten welke dat aanbied. Nu zijn er een hele hoop toestellen die het inmiddels ondersteunen dus ik ben benieuwd of jullie verschil merken als jullie bv naar een Vodafone of T-Mobile klant bellen :)
Geld dit dan ook voor Hi klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-10 14:01
spNk schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:47:
[...]

Geld dit dan ook voor Hi klanten?
Yessir! 8)
HD Voice werkt ook bij klanten van dochterbedrijven Hi en Telfort.

[ Voor 12% gewijzigd door netblade op 03-06-2013 22:49 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-03-2024
Wat is jullie ervaring met de 32 Gb? Kun je ermee uit de voeten? Ook als je een redelijke muziekvoorraad hebt? (mijn iPhone 32 GB zit nu vrijwel tot de nog toe vol). Ik had gehoopt dat er snel nieuws zou komen over de 64 GB-versie omdat ik die 32 GB-versie zonder uitbreidingsmogelijkheden wat mager vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 17:15
zit ik eens wat te spelen met de TV App, mis ik de eerste 10 zenders in de Gids en Favorieten. Herrinerde mij iets in dit topic over de TV app wat veel mensen hadden, en jahoor; dit probleem :(

Telfort TV, maar ik heb KPN Interactieve TV gekozen in de app wat buiten dit probleem goed werkt.

Lijkt mij zo sterk dat (van wat ik lees) dit probleem een provider specifiek probleem is. Ook zag ik iemand zeggen dat het eerst wel werkte, maar nadat hij hem moest inruilen het bij de 2e niet meer werkt.

Smells fishy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
icefire1971 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:06:
Wat is jullie ervaring met de 32 Gb? Kun je ermee uit de voeten? Ook als je een redelijke muziekvoorraad hebt? (mijn iPhone 32 GB zit nu vrijwel tot de nog toe vol). Ik had gehoopt dat er snel nieuws zou komen over de 64 GB-versie omdat ik die 32 GB-versie zonder uitbreidingsmogelijkheden wat mager vind.
Ikzelf denk dat grote opslag op een device steeds minder nodig hoeft te zijn, aangezien je alles kan streamen. Daarom zal ik niet verbaast zijn als ik helemaal geen muziek op mijn tel heb buiten het offline beschikbaar gemaakte gedeelte binnen Spotify.

Ik maak mij eerder druk om gemaakt fotos en videos, dat gaat best rap. Zou niet gek opkijken als het in de toekomst kort op je tel staat, en kort daarna in de cloud wordt geupload. Ook is voor foto/video dan geen huge opslag meer nodig. (Ja in de servers van de cloud :P )

[ Voor 11% gewijzigd door Kappade op 03-06-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
JRKAP schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:07:
zit ik eens wat te spelen met de TV App, mis ik de eerste 10 zenders in de Gids en Favorieten. Herrinerde mij iets in dit topic over de TV app wat veel mensen hadden, en jahoor; dit probleem :(

Telfort TV, maar ik heb KPN Interactieve TV gekozen in de app wat buiten dit probleem goed werkt.

Lijkt mij zo sterk dat (van wat ik lees) dit probleem een provider specifiek probleem is. Ook zag ik iemand zeggen dat het eerst wel werkte, maar nadat hij hem moest inruilen het bij de 2e niet meer werkt.

Smells fishy..
Ik kan het niet hard maken, maar moeten dagbladen en lokale krantjes ook geen rechten betalen voor de belangrijkste zenders in NL, iets zegt me dat de makers van de TV app dit (nog) niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:56
icefire1971 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:06:
Ik had een One X met 16GB (of 32GB) en een One X plus met 64 GB, maar door het overzetten van de oude gegevens en het toevoegen van 10 Gig muziek zat hij na een week al vol. Nu moet ik weer voorzichtig van alles verwijderen. Voor dit geld was 64GB niet verkeerd geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik had in mijn Sensation een 32 GB SDHC-kaartje, dat was na 2 jaar half vol. Grotendeels muziek, af en toe wat andere albums erop zetten, filmpjes en foto's bewaar ik wel op m'n NAS, dus die ruim ik weer op van mijn tel. Voor mij voldoet de 32 GB in de One prima.
M.a.w., hoeveel opslag je nodig hebt is heel persoonlijk, en niet iets wat wij voor jou kunnen bepalen ben ik bang..

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien het toch over geheugen gaat en ik nog met één vraag in mijn maag zit voordat ik helemaal over de streep ben om de One te kopen;

Hoeveel geheugen is er beschikbaar voor het installeren van apps?

Heb met HTC nogal een slechte ervaring op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:59:
Aangezien het toch over geheugen gaat en ik nog met één vraag in mijn maag zit voordat ik helemaal over de streep ben om de One te kopen;

Hoeveel geheugen is er beschikbaar voor het installeren van apps?

Heb met HTC nogal een slechte ervaring op dit gebied.
Er is zo'n 7GB in gebruik voor Android OS, dus er is 25 GB beschikbaar voor apps of opslag.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
Echter krijg je geen 32 gig maar 25,4 gig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 17:27
...en nog even verder over opslag. Is het iemand al gelukt op de gratis (voor 2 jaar) extra 25Gb Dropbox te verkrijgen? Ik heb alle stappen doorlopen zoals aangegeven door HTC en Dropbox, maar tot nu toe nog niet extra opslag erbij gekregen. Ik heb Dropbox ook al een email gestuurd, maar tot nu toe nog geen reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 19:09
Hier gewoon gelukt. Ingelogd met mijn Dropbox acount via de Dropbox app. Werd meteen geupgraded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Damn! Vreemd dat het hier niet is gelukt. Dit terwijl ik Dropbox vanaf de One zelfs bijna dagelijks gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Heb je toevallig ooit eens geprobeerd om via een "minder legale weg" meer dropbox ruimte te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

u_nix_we_all schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 00:11:
[...]

Er is zo'n 7GB in gebruik voor Android OS, dus er is 25 GB beschikbaar voor apps of opslag.
Is dit dus echt het apparaat geheugen wat volledig beschikbaar is voor apps? Ik heb nu een Samsung Galaxy s2 en die heeft namelijk maar 2gb beschikbaar voor het installeren van apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
Ja, al het geheugen kan toegewezen worden aan apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:07:
Damn! Vreemd dat het hier niet is gelukt. Dit terwijl ik Dropbox vanaf de One zelfs bijna dagelijks gebruik...
Weleens eerder 'n HTC gehad met dit Dropbox-aanbod?
Alhoewel ik 3x 23GB heb gekregen, lukte het niet meer bij m'n laatste One ('is maar 1x in de 2 jaar dat het mag'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:15:
[...]

Weleens eerder 'n HTC gehad met dit Dropbox-aanbod?
Alhoewel ik 3x 23GB heb gekregen, lukte het niet meer bij m'n laatste One ('is maar 1x in de 2 jaar dat het mag'
Nee dit is mijn 1e keer wat dit aangaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 08:23
dafmay schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:04:
...en nog even verder over opslag. Is het iemand al gelukt op de gratis (voor 2 jaar) extra 25Gb Dropbox te verkrijgen? Ik heb alle stappen doorlopen zoals aangegeven door HTC en Dropbox, maar tot nu toe nog niet extra opslag erbij gekregen. Ik heb Dropbox ook al een email gestuurd, maar tot nu toe nog geen reactie...
Yes, doet ie automatisch wanneer je inlogt. Op de een of andere manier heb ik +50 gig beschikbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
ElArmaSecreta schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:45:
[...]

Yes, doet ie automatisch wanneer je inlogt. Op de een of andere manier heb ik +50 gig beschikbaar :P
Da's oneerlijk...doe mij 25Gb ;)

Blijft vreemd...heb van alles geprobeerd, maar nog steeds geen extra 25Gb. Jammer ook dat Dropbox geen reactie geeft op contact aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
dafmay schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:04:
Hier ook gewoon gelukt. Zit nu op een totaal van 104gb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:48:
Jammer ook dat Dropbox geen reactie geeft op contact aanvragen.
Kan even duren, maar imho hebben ze een (zeer) goede support hoor :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 16:29

Rubman

Retarded or just overjoyed!

R86Bakker schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:04:
[...]

Hier ook gewoon gelukt. Zit nu op een totaal van 104gb :+
Hoe krijg je het voor elkaar om op 104 GB te zitten? Ik kom niet verder dan 35.
Hoeveel acties heb je dan wel niet gebruikt of betaal je gewoon stiekem voor Dropbox

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:05

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Nieuwe gebruiker meld zich :)

Ik kom van een Alcatel OT 995, dus deze One is al een hele verbetering.
Fijn toestel lekker snel. Ben nu aan het kijken wat er allemaal te personaliseren valt. Ik heb iig een andere launcher erop gezet, want 2 homescreens is wmb echt te weinig, en blinkfeed vind ik onzinnig.

Wel jammer dat er zo te zien geen default optie is om gewoon naar je homescreen te springen na het beëindigen van een gesprek.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:07:
[...]

Kan even duren, maar imho hebben ze een (zeer) goede support hoor :)
Had ik niet anders verwacht eigenlijk, maar na een aantal dagen kreeg ik onderstaand bericht terug...en dat is inmiddels 3 dagen geleden. Lijkt mij een nogal standaard "voor meer info zie onze website" bericht.

Hi,

Thanks for writing in. While we'd love to answer every question we receive, we can't get back to you at this time.

If you need to restore a lot of files, please take these steps: https://www.dropbox.com/help/400
Also, check out our help center for solutions to the most frequent questions: https://www.dropbox.com/help

We're sorry for the inconvenience,
The Dropbox Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:08

wontcachme

You catch me? No you wont

Koffie schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:13:

, want 2 homescreens is wmb echt te weinig, en blinkfeed vind ik onzinnig.
4 homescreens

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Rubman schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:12:
[...]

Hoeveel acties heb je dan wel niet gebruikt of betaal je gewoon stiekem voor Dropbox
Veel acties inderdaad :). Paar van die acties:
- Als student meedoen, met een actie in een "opslag race" voor je universiteit. Kreeg je permanent 25 gb (geloof ik) gratis
- Had hiervoor een SGII, waarbij je bij de Jelly Bean update 2 jaar gratis 50 gb kreeg
- De 25 gb van de Htc One natuurlijk
- Dropbox heeft destijds met de doorvoering van veranderingen aan de photo-upload, een actie gehad dat je opslag permanent toenam, met het aantal mb's in foto's dat je naar je account hebt geupload.
- Veel vrienden die via mij zijn uitgenodigd

Box heeft bij de introductie ook een mooie actie gehad. Met de introductie voor android kreeg je permanent een 80gb account. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

R86Bakker schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:21:
[...]

Veel acties inderdaad :). Paar van die acties:
- Als student meedoen, met een actie in een "opslag race" voor je universiteit. Kreeg je permanent 25 gb (geloof ik) gratis
- Had hiervoor een SGII, waarbij je bij de Jelly Bean update 2 jaar gratis 50 gb kreeg
- De 25 gb van de Htc One natuurlijk
- Dropbox heeft destijds met de doorvoering van veranderingen aan de photo-upload, een actie gehad dat je opslag permanent toenam, met het aantal mb's in foto's dat je naar je account hebt geupload.
- Veel vrienden die via mij zijn uitgenodigd

Box heeft bij de introductie ook een mooie actie gehad. Met de introductie voor android kreeg je permanent een 80gb account. :+
Hmm dan moet ik maar eens gaan schrijven naar Dropbox, want heb zowel met de opslag race als redelijk wat MB aan Photo uploads staan sinds een jaar of 2.
Heb nu blijkbaar enkel nog de HTC One X 25 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Inmiddels via Dropbox forum de vraag uitgezet mbt extra 25GB opslag...hopelijk werkt het op die manier sneller :

https://forums.dropbox.co...2&replies=939#post-549445

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 04-06-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele fijne telefoon dit. Alleen mis ik wel de old school sense widgets zoals: taken, notities, berichten en e-mail. Er zijn wel apps voor, maar op mijn oude HTC had ik daar makkelijke en simpele widgets voor. Er zijn eel alternatieven in Google play, maar die zijn lang niet zo handig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:47:
Alleen mis ik wel de old school sense widgets zoals: taken, notities, berichten en e-mail.
Ik zat ook al enorm naar de e-mail widget te zoeken, maar dan klopt het dus dat ik die niet kan vinden.
Nu heb ik de standaard mail-widget erop staan, maar die geeft maar 1 afspraak weer. Kan ik er niet meer onder elkaar laten zien van wat er de komende maanden volgt, of geeft ie alleen maar per week de afspraken?
Toch maar weer eens zoeken naar een externe app.

Moet nog even wachten tot m'n microsim binnen is dus waarschijnlijk kan ik 'm morgen pas in echt in gebruik gaan nemen. Ben ook wel benieuwd naar de belkwaliteit, dus ik kan niet wachten :)

[ Voor 14% gewijzigd door Southern Sun op 04-06-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony71079
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-06-2022
Heeft iemand de Ota al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Rubman schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:12:
[...]

Ik zit nu op 75gb! Galaxy s3 50gb en nu de 25gb via de one!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Maar dat is niet blijfend toch? 2 jaar dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Southern Sun schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:17:
[...]

Ik zat ook al enorm naar de e-mail widget te zoeken, maar dan klopt het dus dat ik die niet kan vinden.
Nu heb ik de standaard mail-widget erop staan, maar die geeft maar 1 afspraak weer. Kan ik er niet meer onder elkaar laten zien van wat er de komende maanden volgt, of geeft ie alleen maar per week de afspraken?

Moet nog even wachten tot m'n microsim binnen is dus waarschijnlijk kan ik 'm morgen pas in echt in gebruik gaan nemen. Ben ook wel benieuwd naar de belkwaliteit, dus ik kan niet wachten :)
Gevolg van dat iedereen op Sense zat af te geven. Ze hebben het nu (heel erg) gestript op allerlei fronten; ook de widgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik heb (nog) geen One, maar mocht je last hebben van battery drain kijk dan even naar het energieverbruik van Google Maps. Die verbruikt bij mij bij normaal gebruik meer energie dan mijn scherm, terwijl ik Maps niet gebruik(een Maps service dus). Dit is sinds de laatste update, ik heb hem tijdelijk verwijderd. Aan de reviews van Maps te zien ben ik niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Vandaag een nieuwe HTC one gehaald silver

Versie SH35HW, geen idee welke datum (schijnt een nieuwe batch te zijn want media markt had stuk of 20 van deze batch versie)

Toestel is gaples :D
Power butten steekt een een beetje uit vergeleken met een HT batch versie maar totaal niet storend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Southern Sun schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:17:
[...]

Google agenda erop zetten, heeft ook een mooie widget voor je afspraken.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
reemprive schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:43:
Ik heb (nog) geen One, maar mocht je last hebben van battery drain kijk dan even naar het energieverbruik van Google Maps. Die verbruikt bij mij bij normaal gebruik meer energie dan mijn scherm, terwijl ik Maps niet gebruik(een Maps service dus). Dit is sinds de laatste update, ik heb hem tijdelijk verwijderd. Aan de reviews van Maps te zien ben ik niet de enige.
Yep same here :) Ik had eerste Maps actief (wel incl locatiebepaling, zag ik achteraf) en een verbruik 's nachts in standby (wifi, 2G, sync uit, geen gebruik) gedurende 9 uur van 31% (!). Daarna Maps gedeactiveerd en verbruik was daarna......*tromgeroffel*...4% in dezelfde tijd!!!

Nu ga ik alleen nog testen met Maps actief, maar wel met locatiebepaling uit...

Overigens over batterijbesparende zaken...ik merk zeker bij daadwerkelijk gebruik van de telefoon dat mét power safe mode geactiveerd, waarbij cpu wordt beperkt tot 1.1 Ghz, het batterijverbruik echt aanmerkelijk lager is dan op volle cpu kracht. Logisch natuurlijk, maar wel opzienbarend hoezeer veel minder het verbruik is. CPU is overigens de enige setting welke ik heb geactiveerd in de power safe mode.

Ik heb Antutu er ook eens op losgelatem en daaruit blijkt dat de score obv 1.7 Ghz zelfs 1,5x hoger is dan op 1.1 Ghz. Dat is nogal een verschil, maar het grappige is dat je daarvan bij normaal gebruik vd telefoon niets van merkt _/-\o_ Ik speel zelfs zo nu en dan een game op 1 Ghz en dat verloopt volledig vloeiend. Dat hebben ze prima voor elkaar bij HTC moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

dafmay schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:19:
[...]

Yep same here :) Ik had eerste Maps actief (wel incl locatiebepaling, zag ik achteraf) en een verbruik 's nachts in standby (wifi, 2G, sync uit, geen gebruik) gedurende 9 uur van 31% (!). Daarna Maps gedeactiveerd en verbruik was daarna......*tromgeroffel*...4% in dezelfde tijd!!!

Overigens over batterijbesparende zaken...ik merk zeker bij daadwerkelijk gebruik van de telefoon dat mét power safe mode geactiveerd, waarbij cpu wordt beperkt tot 1.1 Mhz, het batterijverbruik echt aanmerkelijk lager is dan op volle cpu kracht. Logisch natuurlijk, maar wel opzienbarend hoezeer veel minder het verbruik is. CPU is overigens de enige setting welke ik heb geactiveerd in de power safe mode.

Ik heb Antutu er ook eens op losgelatem en daaruit blijkt dat de score obv 1.7Mhz zelfs 1,5x hoger is dan op 1.1 Mhz. Dat is nogal een verschil, maar het grappige is dat je daarvan bij normaal gebruik vd telefoon niets van merkt _/-\o_ Ik speel zelfs zo nu en dan een game op 1Mhz en dat verloopt volledig vloeiend. Dat hebben ze prima voor elkaar bij HTC moet ik zeggen.
Toch bizar dat Maps zo'n grootverbruiker is geworden (in vorige telefoons nooit last van gehad en met de sensation nog steeds niet)
* Rubman wacht nog op de One

En hoe krijg je het voor elkaar om de telefoon op 1 danwel 1.7 Mhz te draaien (dan moet hij wel überzuinig worden) Denk dat je 1Ghz en 1.7Ghz bedoeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alara78
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat met de Powersave mode aan, de kloksnelheid terug wordt geschroefd naar 1,2 Ghz, niet 1Ghz.
Maar goed, kan het ook mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Alara78 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:26:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat met de Powersave mode aan, de kloksnelheid terug wordt geschroefd naar 1,2 Ghz, niet 1Ghz.
Maar goed, kan het ook mis hebben.
1.134Ghz om precies te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Rubman schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:24:
[...]

Toch bizar dat Maps zo'n grootverbruiker is geworden (in vorige telefoons nooit last van gehad en met de sensation nog steeds niet)
* Rubman wacht nog op de One

En hoe krijg je het voor elkaar om de telefoon op 1 danwel 1.7 Mhz te draaien (dan moet hij wel überzuinig worden) Denk dat je 1Ghz en 1.7Ghz bedoeld :+
Oeps ja uiteraard 1.7 en 1.1 Ghz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nope...ik gok dat het ergens binnen een aantal dagen tot een week wel zal gaan gebeuren.

Overigens ik lees veelbelovende berichten op XDA over de update...schijnbaar beter batterijverbruik. Is door diverse gebruikers gemeld. Kan (deels) te maken hebben met opgeloste wakelock issues. Mbt de laatste versie van Google Play en Maps wellicht ook. Dat zou natuurlijk zeer mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
dafmay schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:19:
[...]

*knip*
Zo dat is wel erg fors. Bij mij heb ik gedurende de nachtrust maar een verbruik van 7% gehad, gedurende 8 uur. Locatiebepaling heb ik constant aan, aangezien ik veelvuldig gebruik maak van Google Now (in het Engels).
Volgende instellingen:
- Standy, geen gebruik (lig te slapen, dus logisch :P)
- wifi aan (beste wifi prestaties aan)
- Datasync gedurende
- Sleep mode aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
R86Bakker schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:47:
[...]

Zo dat is wel erg fors. Bij mij heb ik gedurende de nachtrust maar een verbruik van 7% gehad, gedurende 8 uur. Locatiebepaling heb ik constant aan, aangezien ik veelvuldig gebruik maak van Google Now (in het Engels).
Volgende instellingen:
- Standy, geen gebruik (lig te slapen, dus logisch :P)
- wifi aan (beste wifi prestaties aan)
- Datasync gedurende
- Sleep mode aan
Enige grote verschil tov mijn instellingen is dat ik de sleep mode niet heb geactiveerd. Ik heb namelijk uitvoerig getest en gemerkt dat wanneer de dataverbinding inactief is, dat emails niet meer binnenkomen (zowel niet obv push als fetch, en zowel Mail app als Gmail app). Dit is omdat de wifi verbinding tegelijkertijd wordt uitgezet...vreemd, maar waar. Ik heb dit van meer gebruikers gelezen. Hopelijk met de update naar 4.2.2 verholpen.

Mijn settings :

- Wifi continue aan (beste wifi prestaties UIT)
- Wifi geconfigureerd middels vast IP adres
- Bluetooth : uit
- NFC : uit
- 2G dataverbinding
- Sleep mode : uit
- Power safe mode : slechts CPU schaling ingesteld
- Mail sync : iedere 15 minuten (tussen 9-23u)
- Weer sync : ieder uur
- Google sync : aan
- Locatieservice van Google : aan

Dat is het wel zo'n beetje :)

Edit : zojuist Maps weer geactiveerd (wel met locatiebepaling UIT). Eens zien wat het resultaat qua batterijverbruik is morgenochtend.

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 04-06-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony71079
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-06-2022
dafmay schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:36:
[...]

Nope...ik gok dat het ergens binnen een aantal dagen tot een week wel zal gaan gebeuren.

Overigens ik lees veelbelovende berichten op XDA over de update...schijnbaar beter batterijverbruik. Is door diverse gebruikers gemeld. Kan (deels) te maken hebben met opgeloste wakelock issues. Mbt de laatste versie van Google Play en Maps wellicht ook. Dat zou natuurlijk zeer mooi zijn.
Dat zou zeker mooi zijn. Ik las gister over de Ota maar kreeg zelf niets binnen dus was ff benieuwd of anderen het wel heeft gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Anthony71079 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:53:
[...]

Dat zou zeker mooi zijn. Ik las gister over de Ota maar kreeg zelf niets binnen dus was ff benieuwd of anderen het wel heeft gehad
Zelfs op XDA is het verdacht stil, ik heb welgeteld 1 member daar zien posten dat hij een OTA heeft gehad, zou kunnen natuurlijk maar geheel vertrouwen doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
netblade schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:34:
[...]

Zelfs op XDA is het verdacht stil, ik heb welgeteld 1 member daar zien posten dat hij een OTA heeft gehad, zou kunnen natuurlijk maar geheel vertrouwen doe ik het niet.
Er zijn (eer)gisteren diverse nieuwsberichten op de bekende NL tech websites naar buiten gebracht waaruit blijkt dat HTC daadwerkelijk met de uitrol is begonnen in Europa. Ik denk dat het wel te vertrouwen is...hopelijk komt de OTA snel, ik ben erg benieuwd. Ik ken versie 4.2.2 al van custom rom op mijn oude vertrouwde beestje de HTC Desire. Die nieuwe versie heeft een aantal fijne verbeteringen tov 4.1.2. Mooie update dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 04-06-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
dafmay schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:40:
[...]

Er zijn (eer)gisteren diverse nieuwsberichten op de bekende NL tech websites naar buiten gebracht waaruit blijkt dat HTC daadwerkelijk met de uitrol is begonnen in Europa. Ik denk dat het wel te vertrouwen is...hopelijk komt de OTA snel, ik ben erg benieuwd. Ik ken versie 4.2.2 al van custom rom op mijn oude vertrouwde beestje de HTC Desire. Die nieuwe versie heeft een aantal fijne verbeteringen tov 4.1.2. Mooie update dus :)
Ja ik blijf alleen verdenken dat ze de leaked versie bedoelen, en die is alleen nog voor rooted devices te gebruiken en niet OTA, ik zie namelijk op al die nieuwssites dezelfde screenshots voorbij komen. Maargoed laten we het hopen. Persoonlijk hoop ik echt dat ze die menu button onder de homeknop hebben gezet, ik vind die zwarte balk met puntjes echt niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffenp
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Hier heb ik helaas ook erg veel last van. De belkwaliteit is echt zeer slecht naar mijn ervaring. Heb jij hier al een oplossing oid voor gevonden? Ik hoor het graag van je!
Thijssie909 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:44:
[...]

Op zich is het geluid wel ok, en ook aan de andere kant kom ik heel helder door. Ik hoor zelf echter de speaker aan en uit gaan, gepaard met een ruis. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
netblade schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:53:
[...]

Ja ik blijf alleen verdenken dat ze de leaked versie bedoelen, en die is alleen nog voor rooted devices te gebruiken en niet OTA, ik zie namelijk op al die nieuwssites dezelfde screenshots voorbij komen. Maargoed laten we het hopen. Persoonlijk hoop ik echt dat ze die menu button onder de homeknop hebben gezet, ik vind die zwarte balk met puntjes echt niet om aan te zien.
Misschien heb je daar wel een punt. Inderdaad nog even afwachten. Ik lees nu ook in berichten (Gsm Arena) dat de update pas vanaf midden Juni zou worden uitgerold. Echter sommige NL websites gaven aan dat HTC inmiddels al zou zijn begonnen met de uitrol. Enfin...koffiedik kijken ;)

Het schijnt dat de Home button inderdaad is te configureren zodat je het Menu onder die knop hebt na een long-press. Ik hoop alleen dat het uitgebreider te configureren valt...bijvoorbeeld een app of andere functie na long-press.

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 04-06-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
dafmay schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:03:
[...]

Misschien heb je daar wel een punt. Inderdaad nog even afwachten. Ik lees nu ook in berichten (Gsm Arena) dat de update pas vanaf midden Juni zou worden uitgerold. Echter sommige NL websites gaven aan dat HTC inmiddels al zou zijn begonnen met de uitrol. Enfin...koffiedik kijken ;)

Het schijnt dat de Home button inderdaad is te configureren zodat je het Menu onder die knop hebt na een long-press. Ik hoop alleen dat het uitgebreider te configureren valt...bijvoorbeeld een app of andere functie na long-press.
Ik denk dat dat laatste iets is wat ze niet zullen doen helaas, met rooten zal er vast wat dat betreft wel het een en ander mogelijk zijn, maar ik ben een beetje huiverig om te rooten omdat dit ten alle tijden te zien is door HTC en haar ingehuurde reparatiebedrijven, vooral dat laatste bevalt me niet, die gooien alles op rooten of waterschade zolang het maar geen geld kost voor hun. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
Mijn ervaring met HTC is een gerooten desire die gewoon met schade is gerepareerd O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
netblade schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:16:
[...]

Ik denk dat dat laatste iets is wat ze niet zullen doen helaas, met rooten zal er vast wat dat betreft wel het een en ander mogelijk zijn, maar ik ben een beetje huiverig om te rooten omdat dit ten alle tijden te zien is door HTC en haar ingehuurde reparatiebedrijven, vooral dat laatste bevalt me niet, die gooien alles op rooten of waterschade zolang het maar geen geld kost voor hun. :/
Indeed...voor mij persoonlijk, tot zover bevalt de One un-rooted prima. Het enige dat ik echt mis is de mogelijkheid om het volume beter in te kunnen stellen...dit gebeurd nu met veel te grote stappen, en het laagste volume is nog steeds te hard (over de speakers). Dat moet wat mij betreft beter kunnen...wellicht iets dat met de aankomende update wordt meegenomen of dmv een latere update. Afhankelijk hoe lang dit op zich laat wachten, zal ik besluiten om te rooten of de phone (hopelijk) origineel te laten. Uit ervaring weet ik dat het hobby-en met custom roms allemaal wel leuk&aardig is, maar uiteindelijk een beetje een verslaving wordt (in mijn geval)... :P Kortom, een telefoon waar alles out-of-the-box al prima functioneert, dat zou voor mij persoonlijk perfect zijn. En zover lijkt het er wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
Iemand enig idee of bij 4.2.2 er een mogelijkheid komt om met de volume knop te kunnen fotograferen, vind het drukken op het scherm een beetje onhandig imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik heb last van een irritant "probleempje" met mijn One.. Heb al gezocht op het internet, maar tot nu toe zonder succes.. Wanneer ik muziek luister via m'n in-ears heb ik bij sommige nummers het probleem dat hij na een paar seconden automatisch zachter gaat (niveau op het balkje blijft hetzelfde, maar het volume zakt weldegelijk). Lijkt alsof het een soort van gehoorbescherming is (wat imho nergens op slaat). Iemand een idee wat dit nou echt is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Dat is wel vreemd imo. Ik heb er zelf geen last van en gebruik de telefoon regelmatig via de in-ears met TuneIn Radio en de standaard Music player. Wel met Beats UIT overigens...teveel bas anders. Misschien kun je eens testen met Beats off...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik heb Beats altijd uit staan als ik via in-ears luister.. :P Ik ervaar dit probleem trouwens met de standaard HTC music player.

[ Voor 3% gewijzigd door S_Chief op 04-06-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:56
Bocai schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:42:
Iemand enig idee of bij 4.2.2 er een mogelijkheid komt om met de volume knop te kunnen fotograferen, vind het drukken op het scherm een beetje onhandig imo
Ik hoop het, maar vrees van niet. Dit heeft op mijn eerdere HTC's ook niet gezeten.
Dit zou je toestel zo veel bruikbaarder maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
jopie schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:20:
[...]

Ik hoop het, maar vrees van niet. Dit heeft op mijn eerdere HTC's ook niet gezeten.
Dit zou je toestel zo veel bruikbaarder maken.
Ik mis het inderdaad ook, op mijn oude HTC Evo 3D had ik een dedicated camera button maar die is op de One niet aanwezig, vind het al lang fijn dat je je optie-toets in kan stellen door de homeknop ingedrukt te houden, die lelijke on-screen knop die bij elke app ergens anders zit vind ik maar niks, en al helemaal niet bij Facebook, gewoon zo ongeveeer je halve scherm kwijt aan een optie-toets, stelletje idioten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Jullie ook last dat youtube niet meer afspeelt?
Melding: ''video was mislukt. Tik om opnieuw te proberen.''

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Barry|IA schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:27:
Hier werkt het gewoon, ook na de laatste update van youtube. Misschien even je app cache wissen van de youtube app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Barry|IA schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:27:
Nee, wat ik wel had is dat een youtube filmpje opeens in slow motion afspeelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Heeft 1 van jullie tips qua batterij vermogen? Ik heb NFC uit staan, alles wat met locatie te maken heeft uit, automatische synchronisatie uit, in alle apps zoals Twitter en dergelijke automatisch refreshen uit, het enige wat ik wel gebruik is de trilstand tijdens typen en het scherm staat op volledige helderheid... Ik weet niet of mijn batterij dan heel lang mee gaat want ik ga hem pas vanaf morgen écht in gebruik nemen (ik was aan het wachten op een hoesje die binnen zou komen). Heeft 1 van jullie hier nog tips voor betere batterijprestaties? Ik weet niet of Mobiele data uitmoet als ik op wifi zit of dat gewoon aan kan blijven, dat soort kleine dingen... Leave your comments down below!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Scroll eens iets omlaag dan zie je mijn settings mbt batterijverbruik, en nog meer conversaties van vandaag mbt batterijverbruik.

[ Voor 29% gewijzigd door dafmay op 04-06-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Tycho500 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:37:
....en het scherm staat op volledige helderheid...
Dat kost je veel stroom, beter de automatische stand gebruiken. Tenzij je hem de hele dag in de volle zon gebruikt, kun je best met een stuk minder helderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Na een uitstapje van 2 jaar vanaf morgen weer terug bij HTC. Bye Samsung, hello HTC One :-). Vanavond fijn dit forum lezen!!!

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Moet nog iets raars aankaarten, mijn scherm gaat soms opeens aan, zonder whatsapp of e-mail of wat dan ook... Dit kan dus erg vervelend zijn als hij in mijn broekzak zit en ik weet het niet... Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
u_nix_we_all schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:55:
[...]
Dat kost je veel stroom, beter de automatische stand gebruiken. Tenzij je hem de hele dag in de volle zon gebruikt, kun je best met een stuk minder helderheid.
Zelfs in de volle zon kan de lichtsensor ervoor zorgen dat de helderheid hoog genoeg is (vandaag nog meegemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffenp
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Ook ik heb dit zeer irritante probleem! Inderdaad alleen als de ander aan het praten is gaat dit gepaard met flink wat ruis. Dit is inmiddels mijn derde toestel omdat de andere vol met kieren zaten en één ook met ruis. Nog een minpuntje is de frontcamera. Deze zit qua beeld scheef als je de telefoon recht voor je hebt. Al met al ben ik dus tot noch toe niet echt tevreden over de zogenaamde hoogwaardige kwaliteit van het toestel. Oja, olm het nog even af te maken heb ik ook licht last van de backlight van het scherm. Deze is op 2 punten onderbroken en zie je alleen als je de telefoon schuin houdt. Hier zit ik nou niet zo mee maar is wel weer iets waardoor de telefoon niet perfect is. Toptoestel dus!
HansAnders07 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:05:
[...]

Same here. Maar alleen als de ander aan het woord is, bij een moment van stilte is de ruis weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Voor wat het waard is : mijn One heeft afgelopen nacht 6% gebruikt, ik heb nog geen apps voor batterymanagement draaien (de stock app is disabled).
Ik heb Exchange en IMAP boxen geconfigureerd, de Exchange is overdag piek en daarna manual. De IMAP box is altijd manual. Facebook staat ook op manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders ook last van een zichtbare digitizer op zijn/haar scherm. Bij mijn exemplaar zijn de horizontale lijnen goed zichtbaar op donkere vlakken en als het scherm uitstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 08:23
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 08:18:
Heeft iemand anders ook last van een zichtbare digitizer op zijn/haar scherm. Bij mijn exemplaar zijn de horizontale lijnen goed zichtbaar op donkere vlakken en als het scherm uitstaat.
Jups, dat heb ik ook. Tijdens gebruik valt het niet al te veel op. Is dit een technisch probleem of hoort dit ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-10 15:57
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 08:18:
Inderdaad, maar alleen als er direct zonlicht op valt en ik een zwart scherm heb. In andere situaties zijn ze niet te zien. Ik heb wel het idee dat ik ze beter zie dan die van mijn Desire Z (die er bovendien veel minder per cm heeft).
In de praktijk stoort het mij niet echt...

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witlox4098
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 08:55
Steffenp schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:55:
Hier heb ik helaas ook erg veel last van. De belkwaliteit is echt zeer slecht naar mijn ervaring. Heb jij hier al een oplossing oid voor gevonden? Ik hoor het graag van je!
[...]
Ook ik heb het probleem met de ruis, is schrikbarend aanwezig, ik hoop echt dat het opgelost gaat worden, ik krijg de neiging om het toestel om te ruilen maar dat vind ik zonde, want het toestel is perfect zonder alle gaps enz, je kan proberen om het weg te krijgen, beatsaudio uitschakelen zachter zetten enz maar niks helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Vannacht weer een test gedaan mbt batterijverbruik. Deze keer met Maps enabled maar locatiebepalingen uitgezet. Dit is inderdaad de grootste boosdoener. Deze keer was het verbruik slechts 6% in zo'n 9 uur standby. Dit tov vorige nacht 30% in dezelfde tijd!

Gisteravond ook nog een paar uur getest met wifi settings...de setting "beste wifi prestaties" verbruikt inderdaad zoals men claimt aanzienlijk meer sap...ongeveer 2x zoveel!

Enfin...misschien dat iemand er nog iets aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Misschien een domme vraag, maar hoe krijg ik deze power controls weer terug onder mijn notification bar?

Het enige wat ik kan vinden zijn 3rd party apps, terwijl het voor zover ik weet gewoon in stock-android zou moeten zitten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar is Sense, Stock Android ;) Oftewel dat zit er standaard niet in (komt wel met 4.2.2 if I'm right)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 11:43
Koffie schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:37:
Misschien een domme vraag, maar hoe krijg ik deze power controls weer terug onder mijn notification bar?

Het enige wat ik kan vinden zijn 3rd party apps, terwijl het voor zover ik weet gewoon in stock-android zou moeten zitten :?
Ik kon dit ook niet vinden. Heb uiteindelijk een 3rd party app gedownload hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
De eerste gebruikerservaringen op v4.2.2 druppelen sinds gisteren binnen op xda. Waaronder :

- kwaliteit foto's lijkt bij sommigen te zijn verslechterd, anderen claimen weer dat het ietsje beter is geworden. Geen pijl op te trekken dus.
- Het kraken/poppen van de luidsprekers na afspelen geluid lijkt te zijn verholpen...dat zou mooi zijn :

http://forum.xda-develope...?p=42225128&postcount=324

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay

In 4.1.2 zijn ze inderdaad niet aanwezig. In 4.2.2 krijgen we ze weer terug. Deze 3r party app schijnt overigens prima te werken :

Google Play: AntTek Quick Settings

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 05-06-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Power Toggles werk hiervoor ook erg goed, het enige minpuntje is dat je continu een ding in je notificatiebalk hebt staan of een lege plek hebt.

HTC heeft het uit de nieuwe Sense gelaten en in de vorige versies zat het ook al niet, erg jammer imho.
Hoor wel geruchten dat het er in Sense 5.1 en de nieuwe update met 4.2.2 wel in zou zitten maar dat is slechts hearsay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Laatst online: 05-10 23:41

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Ik heb ze idd in mijn 4.2.2 (revolution) zitten, dus kwestie van geduld.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/jja1y1.png

[ Voor 6% gewijzigd door Zygivt op 05-06-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

OK, even wachten dus :+
Bedankt voor alle antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Laatst online: 05-10 23:41

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Koffie schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:59:
OK, even wachten dus :+
Bedankt voor alle antwoorden.
zie hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Kid_Stevie schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:28:
Heb problemen met het instellen van m'n pop mail in de standaard mail app, meer mensen waarbij het niet lukt?

Ik krijg tijdens het instellen: Warning: "Cannot connect to the mail server to verify your account information. Your server is not responding." En als ik doorga krijg ik in de app zelf: Alert: "Connection timout"
Zowel op 3g als wifi en de instellingen zouden goed moeten zijn (nagevraagd bij de provider).

Heb het acount al verwijderd en opnieuw geprobeerd, incl reboot. En heb het geprobeerd in te stellen via zowel 3g als wifi. Wil nu nog proberen om het via een 3th party app te doen, kijken of dat wel werkt, maar gebruik het liefst gewoon de standaard mail app.
Had dit gepost in het andere topic, maar het is hier iets actiever :)
Heb nu ook een 3th party app geprobeerd (Aqua mail) en dat werkt direct, ligt dus echt aan de mail-client of de installatie van de mail client of iets dergelijks, maar vind het maar vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Wat ik erg jammer vind is dat Gmail sinds een aantal maanden de toegang via het exchange protocol (m.google.com) niet meer ondersteund (gratis versie. betaalde versie werkt uiteraard nog wel gewoon). Voorheen werkte dat altijd prima en kon ik in de standaard Mail app met push mail de emails laten "ophalen". Nu werkt push mail slechts nog mbv de Gmail app. En die app heeft niet mijn voorkeur. Jammer.

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 05-06-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
dafmay schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:41:
De eerste gebruikerservaringen op v4.2.2 druppelen sinds gisteren binnen op xda. Waaronder :

- kwaliteit foto's lijkt bij sommigen te zijn verslechterd, anderen claimen weer dat het ietsje beter is geworden. Geen pijl op te trekken dus.
- Het kraken/poppen van de luidsprekers na afspelen geluid lijkt te zijn verholpen...dat zou mooi zijn :

http://forum.xda-develope...?p=42225128&postcount=324
Kortom, de kwaliteit is gelijk gebleven ;)
Wat ik wel al meerdere mensen heb horen zeggen is dat de camera met het focussen minder 'zenuwachtig' is geworden. Dat is dan wel weer positief.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
l3art schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:35:
[...]

Kortom, de kwaliteit is gelijk gebleven ;)
Wat ik wel al meerdere mensen heb horen zeggen is dat de camera met het focussen minder 'zenuwachtig' is geworden. Dat is dan wel weer positief.
Inderdaad...'t is allemaal een beetje om het even zo lijkt het...zul je altijd zien :) Ik zal zelf zeker de OTA naar 4.2.2 doen wanneer deze beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 15:12
MetalManic schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:59:
Na een uitstapje van 2 jaar vanaf morgen weer terug bij HTC. Bye Samsung, hello HTC One :-). Vanavond fijn dit forum lezen!!!
Same here! Vanaf zaterdag. Nu alvast even goed inlezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
alvast een voorbode voor alle nieuwkomers :P na het binnen halen van 4.2.2 OTA even back-upen en fabrieks instellingen terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 10:12
Bocai schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:05:
alvast een voorbode voor alle nieuwkomers :P na het binnen halen van 4.2.2 OTA even back-upen en fabrieks instellingen terug zetten.
En ik las ook dat je het beste dan even je T-Mobile kaartje eruit kan halen. als alles klaar is kaartje er weer in en als de keuze zich voordoet niet kiezen voor de tmobile software. correct me if I'm wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
Mag toch hopen dat dat niet nodig is! Heb geen t-mobile branded one gekocht dus als er ineens t-mobile bloatware op zit dan laat ik van me horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Je bedoeld eigenlijk even backuppen *voordat* je de OTA binnenhaalt? Ik vermoed dat je na het binnenhalen misschien niet meer de mogelijkheid krijgt op een backup te maken....

Edit : wat raden jullie aan...de backup optie Google of HTC? Vermoed dat het weinig zal uitmaken, maar toch...

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 05-06-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 15:12
Oh, waarom dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
Kun je doen, ik ga er van uit dat de update goed gaat. Dus back-up ik puur voor het terug zetten. Hoe dan ook de rede voor de fabrieks reset is al uitgebreid behandeld, daar ga ik dus niet verder op in ;).
Pagina: 1 ... 75 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)