[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.624 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:54
Nee HTC doet updates voor de telefoon alleen over de air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witlox4098
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 08:55
tiguan schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 14:55:
Nee HTC doet updates voor de telefoon alleen over de air.
oke dank dat wist ik dus niet, weet jij wel misschien hoe het komt dat er een ruis in de gesprekken zit, ik vind dat een beetje irritant ik heb al van alles geprobeerd, ik heb ook een test uitgevoerd met *#*#3424#*#* maar daar kan ik ook niks bij vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 18:41
Aloysxda schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 23:25:
[...]

Net als jij ben ik van S2 naar S3 gegaan. Wat mij eigenlijk nog tegenhoudt is de Camera van de One. Jij hebt hier ervaring mee. Hoe is bij jouw de foto en film kwaliteit van de One ?
Voor wat ik ermee doe goed genoeg. Persoonlijk vind ik de camera en de software heel fijn. Ik gebruik het eigenlijk wel alleen voor social gedoe en snelle kiekjes. ZOE is echt fantastisch om mee te klooien. De filmpjes die hij auto creëert gebruik ik best vaak. Voor het echte werk een betere camera. (maar dat deed ik bij de s2 en s3 ook al zo).

Houd er rekening mee dat wat voor mij goed is, voor jou ondermaats kan zijn natuurlijk!

[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 01-06-2013 15:37 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
dafmay schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 13:50:
[...]

Mooi man...ik ben er net achter dat ES File Explorer ook een Remote functie heeft. Werkt prima, met een snelle verbinding over wifi. En je kunt aangeven in ES dat de remote verbinding moet worden afgesloten wanneer je de app sluit.
Hey, bedankt voor de info!
Ik heb ESFE al lang in gebruik maar na de update was het me niet opgevallen dat die optie er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:01
Ik heb vandaag de zilveren en de zwarte One naast elkaar gezien. En die zwarte is mooi hoor! Echter heb ik de pech dat ik met telefoons werkt. Dus net wanneer ik dan weer voor de One heb gekozen zie ik een aantal S4's langskomen, dat weerhoudt me dan weer van het kiezen. Aangezien ik de S4 ook zo mooi vind.

Maar mocht de One worden dan weet ik dat ik de zwarte ga nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Ik heb diverse camera apps op m'n telefoon staan, zal vanavond eens testen of die andere het werk goed doen met uitgaan

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 15:20
Gister heb ik mijn HTC One ontvangen en nu ben ik bezig om mijn gegevens van men iPhone 4 over te zetten.

In Itunes heb ik een backup gemaakt van mijn iPhone 4, zoals op de site staat.
Daarna heb ik de laatste versie van HTC Sync geinstalleerd, als ik daarna de kabel erin doe, detecteert hij hem helemaal niet. Ook een aantal keer proberen te restarten, lukt ook niet..

Iemand er ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:59

13art

Moderator Mobile
FireFoz schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:16:
Ik heb diverse camera apps op m'n telefoon staan, zal vanavond eens testen of die andere het werk goed doen met uitgaan
Toevallig iets wat ik me gisteren inderdaad ook nog afvroeg, of de verschillende camera apps verschillende resultaten geven. Ben geneigd om te zeggen van niet, omdat het me lijkt dat alle apps dezelfde hardware aansturing voor de camera gebruiken. Maar kan het mis hebben natuurlijk.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:09:
Ik heb vandaag de zilveren en de zwarte One naast elkaar gezien. En die zwarte is mooi hoor! Echter heb ik de pech dat ik met telefoons werkt. Dus net wanneer ik dan weer voor de One heb gekozen zie ik een aantal S4's langskomen, dat weerhoudt me dan weer van het kiezen. Aangezien ik de S4 ook zo mooi vind.

Maar mocht de One worden dan weet ik dat ik de zwarte ga nemen :)
Je hebt gekeken, maar heb je ook gevoeld? Dan is de keuze namelijk ineens heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 17:27
Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 10:35:
[...]

Je hebt gekeken, maar heb je ook gevoeld? Dan is de keuze namelijk ineens heel makkelijk.
Plus het feit dat bij de zwarte versie de speciale laag (anodized) kan krassen en dan de aluminium onderlaag zichtbaar wordt...dat wil je niet! Ook schijnt de zwarte versie nogal een fingerprint-magnet te zijn.

Voor mij was de keuze heel snel en makkelijk gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 01-10 12:02
dafmay schreef op zondag 02 juni 2013 @ 10:43:
[...]

Plus het feit dat bij de zwarte versie de speciale laag (anodized) kan krassen en dan de aluminium onderlaag zichtbaar wordt...dat wil je niet! Ook schijnt de zwarte versie nogal een fingerprint-magnet te zijn.

De zilveren is net zo goed geanodiseerd, aluminium heeft niet van zichzelf zó een lichte kleur. Bovendien zorgt anodisering er juist voor dat de toplaag harder en veel minder roestgevoelig wordt.

Natuurlijk blijft er wel het probleem dat er bij de zwarte variant een groter contrast zit tussen de geanodiseerde laag en het aluminium dan bij de zilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zarar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-10 10:12
Het is mij nog niet gelukt om een 2e Twitter account in de Blinkfeed te krijgen. Op Google en hier heb ik geen oplossing gevonden. Jullie een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
M-en-M schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:03:
[...]

De zilveren is net zo goed geanodiseerd, aluminium heeft niet van zichzelf zó een lichte kleur. Bovendien zorgt anodisering er juist voor dat de toplaag harder en veel minder roestgevoelig wordt.

Natuurlijk blijft er wel het probleem dat er bij de zwarte variant een groter contrast zit tussen de geanodiseerde laag en het aluminium dan bij de zilveren.
Dat is eigenlijk precies wat ik bedoelde te zeggen, maar ik zie nu dat mijn bericht ook anders kan worden geinterpreteerd :) Enfin...het gaat er inderdaad om dat bij de zwarte versie beschadigingen duidelijker zichtbaar kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTBoy schreef op zondag 02 juni 2013 @ 09:22:
Gister heb ik mijn HTC One ontvangen en nu ben ik bezig om mijn gegevens van men iPhone 4 over te zetten.

In Itunes heb ik een backup gemaakt van mijn iPhone 4, zoals op de site staat.
Daarna heb ik de laatste versie van HTC Sync geinstalleerd, als ik daarna de kabel erin doe, detecteert hij hem helemaal niet. Ook een aantal keer proberen te restarten, lukt ook niet..

Iemand er ervaring mee?
Ik kan je niet verder helpen, maar heb inderdaad hetzelfde probleem (en toevalligerwijs ook overgestapt van iPhone 4). De laptop (XPS15) maakt wel een verbindingsgeluidje als je 'm via USB aansluit en de HTC manager start zelfs op volgens mij, maar je kunt daarna niks doen. Ik heb het gewoon opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Is het scherm wel unlocked? Sommige toestellen moet je eerst van lock (code/gezichtherkenning etc.) afhalen voordat ze ook echt verbinden.

[ Voor 67% gewijzigd door S_Chief op 02-06-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het scherm unlocked. Als ik USB foutopsporing uitvink op de One, krijg ik van de Sync Manager trouwens wel de melding dat mijn device "locked"is (terwijl dat dus niet zo is).

Ik heb Emit zojuist geïnstalleerd en krijg dat ook niet zo aan de praat. Hoewel ik tot nu toe zeer tevreden ben over deze foon en de overstap van iOS, was ik deze dingetjes toch niet gewend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 09:07
Ik heb sinds een weekje ook een HTC One black. FA35FW, met een Sharp scherm.

Overall ben ik hardstikke tevreden met de telefoon!

Er waren wel een paar niggles, zoals de software menu knop, de kid modus die zich in je poweroff scherm en notificaties steeds laat zien, plus nog wat andere kleine dingetjes. Maar na het installeren van een custom rom (revolution hd) en een beetje tweaken (dubbelklik op back voor menu, weghalen power save notificatie, etc) zijn die issues verleden tijd.

De vibratiemotor klinkt cheap en zacht. Maar dat is niet zo heel erg, vind ik.

Verder had ik niet echt last van gaps. Ja, je voelt de overgangen van het bovenstuk naar de rest, maar het is bijna niet met het blote oog te zien, tenzij je macrofoto's gaat maken. :P Dus dat valt allemaal reuze mee, in ieder geval met de zwarte versies die nu in de winkel liggen.

De achterkant houdt nogal wat vingervet vast. Dat spul is best apart; het verzamelt zich erop, en op warme dagen (zwetende handen) zie je daadwerkelijk vloeistof liggen! Het gaat er ook makkelijk weer af, behalve een soort spoor ervan dat tussen de geoxideerde flakes lijkt te blijven liggen. In het begin zag het er nogal vies uit (omdat het duidelijk vingersporen waren), maar na een paar dagen is het meer een texture geworden. :+

Ik zit natuurlijk niet te wachten op het eerste stukje zwart dat van een randje af gaat komen, maar als het eenmaal zover is is dat ook niet erg. Paar krasjes hier een daar, samen met die textuur achterkant geeft het denk ik wel een gave patina. Net zoiets als een spijkerbroek, zeg maar. 8)

Nu alleen nog even uitzoeken hoe ik die HTC Sync partitie het beste kan weghalen.
zarar schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:08:
Het is mij nog niet gelukt om een 2e Twitter account in de Blinkfeed te krijgen. Op Google en hier heb ik geen oplossing gevonden. Jullie een idee?
Via "Settings >> Accounts & Sync >> (Plusje in de toolbar) >> Twitter (niet het vinkje)" kan ik gewoon een extra twitter account opgeven. Of overschrijft hij dan het oude account daarmee? Bij de eigenschappen van Twitter zie je ook staan "Accounts" (meervoud), dus het lijkt erop dat het in ieder geval zóu moeten werken.. Of pakt Blinkfeed gewoon maar één account?

[ Voor 14% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 02-06-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CiTeX
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-09-2016
DiSiLLUSiON schreef op zondag 02 juni 2013 @ 12:33:

De vibratiemotor klinkt cheap en zacht. Maar dat is niet zo heel erg, vind ik.

[...]

Ik zit natuurlijk niet te wachten op het eerste stukje zwart dat van een randje af gaat komen, maar als het eenmaal zover is is dat ook niet erg. Paar krasjes hier een daar, samen met die textuur achterkant geeft het denk ik wel een gave patina. Net zoiets als een spijkerbroek, zeg maar. 8)
Ik vind eigenlijk dat die vibratiemotor juist heel hard is. De eerste paar keer schrok ik wel, maar goed ik kom van een LG 2x. Ik heb het gevoel dat alle HTCs zo hard vibreren.

Ik heb ook al besloten, dat als bij mij hetzelfde gebeurt als bij de Desire Z van een vriend, dus dat de kleur op de achterkant er af valt, ik htc wel ga lastig vallen zodat ik een nieuwe krijg. Dit is mag gewoon niet gebeuren bij een telefoon van 600 Euro.

In deze thread van Android-Hilfe.de zijn een paar fotos te vinden:

http://www.android-hilfe....eckel-loest-sich-auf.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
dafmay schreef op zondag 02 juni 2013 @ 10:43:
[...]

Ik vond de zwarte gewoon wat strakker eruitzien vanaf de voorkant. Bij de zilveren is er zo'n grote breuk tussen het glas aan de voorkant en de speakers. Dat vind ik niet zo mooi (meeste mensen wel juist :P).

Maar ik heb tot nu toe altijd plastic telefoons gehad (S2, S3), dus heb niet echt ervaring met aluminium. Van wat ik op internet lees is het inderdaad wel lelijk als de zwarte krast. Maar hoe snel krast aluminium? Ik ga geen case oid gebruiken, maar doe mijn telefoons wel altijd zonder iets anders in mn broekzak. Wel schuif ik soms een beetje met mijn telefoon over de tafel heen. Bij plastic merk je daar niet zo heel veel van.

Er zullen vast mensen hier eerdere aluminium HTC's hebben gehad, wat zijn jullie ervaringen? Krast het snel? Zodat het zwart binnen no time vol zit met zilveren krassen erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
De batterijklep van mijn HTC Desire Z was volgens mij van aluminium met een soort toplaagje er over heen. Het schilferde er als een soort plakband vrij snel vanaf, maar eenmaal er volledig vanaf zag het er juist wel weer mooi uit.

Op mijn zwarte HTC One zie ik nog geen krassen of schilfers. Wel zie ik veel sneller vuiligheid er op dan op mijn grijze HTC Desire Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Laatst online: 05-09 10:21
ik zou niet weten waarom jullie zo bezorgd zijn om krasjes:
(uiteraard kijken tot het einde!)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=W9xjjTX2iOk]
ik heb mij ook verdiept in het productieproces, en het is echt geen zwarte verf die er op aangebracht wordt, het is een bepaald soort oxideringsproces (in feite dus roest) maar dan in het zwart. dus het zwart kan in feite echt niet afgeven. slechts wanneer er diepe krassen zitten die dieper gaan dan die toplaag, zal je idd de binnenzijde van het aluminium zien. (zilver dus)

[ Voor 3% gewijzigd door efari op 02-06-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
efari schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:34:
[video]
ik heb mij ook verdiept in het proces, en het is echt geen zwarte verf die er op aangebracht wordt, het is een bepaald soort oxideringsproces (in feite dus roest) maar dan in het zwart. dus het zwart kan in feite echt niet afgeven. slechts wanneer er diepe krassen zitten die dieper gaan dan die toplaag, zal je idd de binnenzijde van het aluminium zien. (zilver dus)
Ik was eigenlijk juist niet bezorgd, maar ik las nu hier dus het één en ander. In tegenstelling tot de afgelopen 2 jaar, waarbij ik een 1-jarig abonnement heb genomen steeds, wil ik nu 2 jaar ermee gaan doen. Het zou mooi zijn als het er dan toch een beetje goed uit blijft zien. Maar goed, ik zal het wel meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

efari schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:34:
[video]
ik heb mij ook verdiept in het productieproces, en het is echt geen zwarte verf die er op aangebracht wordt, het is een bepaald soort oxideringsproces (in feite dus roest) maar dan in het zwart. dus het zwart kan in feite echt niet afgeven. slechts wanneer er diepe krassen zitten die dieper gaan dan die toplaag, zal je idd de binnenzijde van het aluminium zien. (zilver dus)
Nou, bij mij was vooral op de randen al na een paar dagen duidelijk zichtbaar dat een aluminium kleurtje onder zit. Ondanks constant een flipcover. Wel een beetje kunnen wegwerken met een watervaste stift.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-10 14:01
http://www.androidpolice....-quick-settings-and-more/
Ik denk dat we zeer binnenkort een update kunnen verwachten.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:37:
[...]

Nou, bij mij was vooral op de randen al na een paar dagen duidelijk zichtbaar dat een aluminium kleurtje onder zit. Ondanks constant een flipcover. Wel een beetje kunnen wegwerken met een watervaste stift.
auwtch, ja da's idd wel minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:08
Hierbij een vraag over de accu van de one, heb het idee dat mijn accu kapot is.
Vannacht 7 uur geslapen 20 % batterij verloren. Wifi en 3 G uit staan en verder alleen whatsapp, ziggo tv , vlc mediaplayer en gsam battery geinstaleerd ook wakelock dectector er op gezet maar kom er niet veel verder mee. is er iets dat ik verkeerd doe of is dit een geval rma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 09:07
CiTeX schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:01:
Ik vind eigenlijk dat die vibratiemotor juist heel hard is. De eerste paar keer schrok ik wel, maar goed ik kom van een LG 2x. Ik heb het gevoel dat alle HTCs zo hard vibreren.
Het kon aan CyanogenMod liggen, maar mijn Galaxy S2 vibreerde nog veel harder. Wanneer je dat gewend bent, dan is de vibratie van de HTC een stuk zachter.
Ik heb ook al besloten, dat als bij mij hetzelfde gebeurt als bij de Desire Z van een vriend, dus dat de kleur op de achterkant er af valt, ik htc wel ga lastig vallen zodat ik een nieuwe krijg. Dit is mag gewoon niet gebeuren bij een telefoon van 600 Euro.

In deze thread van Android-Hilfe.de zijn een paar fotos te vinden:

http://www.android-hilfe....eckel-loest-sich-auf.html
Euh.. :o Dat lijkt me ook niet normaal, nee!
-Edwin- schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:15:
Er zullen vast mensen hier eerdere aluminium HTC's hebben gehad, wat zijn jullie ervaringen? Krast het snel? Zodat het zwart binnen no time vol zit met zilveren krassen erin.
Een maat van me heeft de zwarte HTC One S. Krassen doet het nagenoeg niet, en zulke vlekken krijg je ook niet... Maar hij heeft wel dat er hier en daar, op de randen, wat van het zwarte afgesprongen lijkt te zijn. Soort krasjes die precies op de rand zitten van enkele millimeters, en dan op een paar plekken. In het begin heeft 'ie ze nog verborgen met zwarte markerstift.

Voorbeeld foto van 't internet. Zoiets is het ongeveer, alleen zijn het dan meer wat langgestrekte lijntjes die de rand volgen. Daar doelde ik meer op; in mijn ogen valt dat reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:37:
[...]

Zou je met zoiets niet je toestel kunnen omruilen? Het lijkt me toch niet dat het de bedoeling is dat die randjes er zo makkelijk afgaan. Ervaren anderen dit met een zwarte One ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Kan iemand hier even naar kijken...? HTC One: Locatie uitzetten?

Dit is dus duidelijk niet de bedoeling, je vraag had je hier prima kunnen plaatsen, een nieuw topic aanmaken was dan ook helemaal niet nodig. Gezien je vraag beantwoord is heb ik je topic daar gesloten, alle verdere discussie hoort dus vanaf nu hier.

[ Voor 60% gewijzigd door Bullet NL op 02-06-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 15:20
Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 12:12:
Bij mij is het scherm unlocked. Als ik USB foutopsporing uitvink op de One, krijg ik van de Sync Manager trouwens wel de melding dat mijn device "locked"is (terwijl dat dus niet zo is).

Ik heb Emit zojuist geïnstalleerd en krijg dat ook niet zo aan de praat. Hoewel ik tot nu toe zeer tevreden ben over deze foon en de overstap van iOS, was ik deze dingetjes toch niet gewend. ;)
Mijn telefoon laadde niet meer op en ik ben direct naar the phonehouse gegaan om te ruilen (koopzondag).. heb direct een nieuwe meegekregen!
Eergister gekocht van een vriend van me, vandaag een splinternieuwe opgehaald.. heb ik even mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmm, we gaan hier verder :P

Ik merk net dat je de weerklok widget met die flipklok wel op een vaste lokatie kunt instellen, maar die weer/klok widget bij de blinkfeed niet. Ik denk dat dat een bugje is eigenlijk. En je kunt dat ding bij blinkfeed ook niet wijzigen/verwijderen etc ...
Ik heb zelf weinig aan die blinkfeed, ik gebruik hem niet.

Edit: Ook op het lockscreen werkt het niet. Apart.

[ Voor 4% gewijzigd door u_nix_we_all op 02-06-2013 16:01 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
u_nix_we_all schreef op zondag 02 juni 2013 @ 15:57:
[...]

Hmm, we gaan hier verder :P

Ik merk net dat je de weerklok widget met die flipklok wel op een vaste lokatie kunt instellen, maar die weer/klok widget bij de blinkfeed niet. Ik denk dat dat een bugje is eigenlijk. En je kunt dat ding bij blinkfeed ook niet wijzigen/verwijderen etc ...
Ik heb zelf weinig aan die blinkfeed, ik gebruik hem niet.

Edit: Ook op het lockscreen werkt het niet. Apart.
Dat is geen bugje. Heel blinkfeed is 1 widget die je hele scherm in beslag neemt.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Atomsk schreef op zondag 02 juni 2013 @ 16:10:
[...]

Dat is geen bugje. Heel blinkfeed is 1 widget die je hele scherm in beslag neemt.
Ik denk dat hij het als bug ziet dat je daar geen locatie kan instellen, wat inderdaad wel logisch zou zijn... Ik ga gewoon niet mijn locatie aanzetten... Maargoed ik ga er maar vanuit dat het in Android 4.2 gefixt wordt, hoorde eerst al dat in Android 4.2 je de homeknop in gedrukt kan houden voor de menu toets, zijn we van die lelijke balk in elke app ook weer af, zonde van het 4,7 inch scherm als er 0,2 inch gebruikt wordt voor een knop die je ook in de home toets kan integreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Atomsk schreef op zondag 02 juni 2013 @ 16:10:
[...]

Mja, bugje misschien niet, maar toch apart dat dat bij de andere widget wel gewoon werkt, dat is toch een gebrek aan functionaliteit.

Edit: plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/208h4hZTuBtFrcnVDVpytc58/full.png

Ik zit dus niet in leiden, en lokatie-service staat uit.

[ Voor 18% gewijzigd door u_nix_we_all op 02-06-2013 16:23 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
u_nix_we_all schreef op zondag 02 juni 2013 @ 16:13:
[...]

Mja, bugje misschien niet, maar toch apart dat dat bij de andere widget wel gewoon werkt, dat is toch een gebrek aan functionaliteit.

[afbeelding]

Hoe kan jij Leiden instellen op die zwarte widget in het midden? Dat lukt mij ook niet... Kan alleen maar huidige locatie, tokyo, taipei, barcelona, londen, seattle en parijs instellen... als ik op het plusje druk gebeurd er niks.

EDIT: opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 23:44
Ik probeer er achter te komen wat voor scherm type ik heb.
Als ik m'n toestel 2x opnieuw opstart kan ik die hele /proc folder niet vinden in de root file met m'n file manager.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Goed, volgend probleem... Dan maar het weer bekijken via de normale weer app van 1x1 tegel, geen widget dus en dan opent hij ook het weer, maar elke keer als ik die app aanzet gebeurd er dit http://img199.imageshack....reenshot2013060216175.png
natuurlijk druk ik niet op akkoord want ik ben tegen locatie verzenden omdat niemand hoeft te weten waar ik uithang, dus druk ik op niet akkoord, hetgeen wat er gebeurd is dus dat ik elke keer als ik die app open wéér dat venster krijg, en dat gaat dus gewoon niet weg, ook is het zo dat ik die plaats (hazerzwoude-rijndijk) gewoon weg wil hebben, ik was daar toevallig net op visite maar ik kom daar verder nooit dus wil ik gewoon Leiden hebben, maarja HTC is locatie-geil en ik zál en móét mijn locatie geven, ain't gonna happen. Weet iemand hoe ik dit fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Die ene widget werkt net als die andere met +, maar dus niet in de blinkfeed.
Als ik met de app naar weer ga, en 1x de lokatie op Leiden zet, blijft dat wel staan, dus verder niet zo'n probleem lijkt mij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Tycho500 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 16:41:
Goed, volgend probleem... Dan maar het weer bekijken via de normale weer app van 1x1 tegel, geen widget dus en dan opent hij ook het weer, maar elke keer als ik die app aanzet gebeurd er dit http://img199.imageshack....reenshot2013060216175.png
natuurlijk druk ik niet op akkoord want ik ben tegen locatie verzenden omdat niemand hoeft te weten waar ik uithang, dus druk ik op niet akkoord, hetgeen wat er gebeurd is dus dat ik elke keer als ik die app open wéér dat venster krijg, en dat gaat dus gewoon niet weg, ook is het zo dat ik die plaats (hazerzwoude-rijndijk) gewoon weg wil hebben, ik was daar toevallig net op visite maar ik kom daar verder nooit dus wil ik gewoon Leiden hebben, maarja HTC is locatie-geil en ik zál en móét mijn locatie geven, ain't gonna happen. Weet iemand hoe ik dit fix?
Je kan in die app instellen of hij je locatie moet volgen of niet. Zet je dat uit, dan krijg je dus ook niet het weer bericht van de locaties waar je op bezoek bent geweest maar alleen van de locatie die jij hebt ingesteld.
Waarom die popup elke keer komt en hoe je dat kan voorkomen weet ik niet. Heb het zelf wel geaccepteerd zodat ik het weer op mn vergendelscherm zie. Zet ik dat uit dan zie ik het weer ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
l3art schreef op zondag 02 juni 2013 @ 16:48:
[...]

Je kan in die app instellen of hij je locatie moet volgen of niet. Zet je dat uit, dan krijg je dus ook niet het weer bericht van de locaties waar je op bezoek bent geweest maar alleen van de locatie die jij hebt ingesteld.
Waarom die popup elke keer komt en hoe je dat kan voorkomen weet ik niet. Heb het zelf wel geaccepteerd zodat ik het weer op mn vergendelscherm zie. Zet ik dat uit dan zie ik het weer ook niet meer.
Waar kan ik dat dan uitzetten? Dit zijn de enige instellingen in de app die ik kan vinden. http://img832.imageshack....reenshot2013060217051.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op zondag 02 juni 2013 @ 14:55:
[...]

Zou je met zoiets niet je toestel kunnen omruilen? Het lijkt me toch niet dat het de bedoeling is dat die randjes er zo makkelijk afgaan. Ervaren anderen dit met een zwarte One ook?
Misschien wel, maar dan weer minimaal een week zonder en dit is al mijn derde, eerst 2 zilveren. Zonder gaps gekocht maar binnen een week behoorlijke gaps, en toen maar overstapt op een zwarte. Die heb ik nu bijna 2 weken en heb(net zoals hierboven blijkt ook andere tweaker) gehobbyd met een zwarte stift.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2013 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Mijn One had een softwareupdate nodig om mijn audio-jack probleem op te lossen (werd geen signaal meer verstuurd naar de headphones). Update 1.29.401.13 zou dat moeten verhelpen, staat in ieder geval in de service afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-09 17:37
tiguan schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:15:
[...]

Stoort het je, of wil je puur voor de vergelijking met een iPhone beter zijn? Ik heb echt geen problemen met het scherm.
Ik wil graag puur ivm de vergelijking beter zijn. .... Je zit wat te diep in de interwebs flamewars maat. Hoe dan ook, hogere helderheid helpt bij leesbaarheid buitn (mn bij zonlicht) die m.i. beter kan. Vandaar ben ik benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Laatst online: 11-10 16:05

GforceNL

Out of memory....

Mijn ervaring met het scherm buiten. Was prima te lezen vandaag. op het terras, in de zon... :)

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Tycho500 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 17:31:
[...]

Waar kan ik dat dan uitzetten? Dit zijn de enige instellingen in de app die ik kan vinden. http://img832.imageshack....reenshot2013060217051.png
Staat al uit zo te zien (werk lokatie in real time bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

u_nix_we_all schreef op zondag 02 juni 2013 @ 16:13:
[...]

[afbeelding]

Zo overklok je niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Om nog even terug te komen op alternatieve camera apps. Camera Zoom FX is een stuk minder zenuwachtig dan de originele camera app. Je kan ook pre focussen en die focus houdt de app dan ook vast. Helaas heeft de app geen eigen film modus waarin dit ook kan. Wil je gaan filmen dan switch de app naar de originele HTC camera app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 10-10 12:56
Wat mij opvalt als je in gezelschap bent met een One in je handen, dat iedereen (veel mensen in ieder geval) hem meteen herkent als HTC One.
Met bijbehorende uitspraken als: "Echt een mooie telefoon.", of "Veel beter dan de iPhone!'.

Goed nieuws voor HTC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 15:50
Heb sinds een paar dagen mijn nieuwe HTC One in bezit en al met al bevalt hij me super goed. Echter zit ik helaas wel met iets waar ik me eigenlijk best irritant vind, namelijk de dynamische contrast verhoging. Het effect van deze feature is namelijk duidelijk te zien op mijn scherm, je kan heel duidelijk zien dat het scherm in zichtbare incrementen helderder en donkerder wordt.

Zijn hier nog meer mensen die hier toevallig last van hebben? Heb namelijk al wel een andere HTC One in mijn handen gehad die dit niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Die TV-app werkt ook fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 11-10 23:40
Zaterdag even bekeken in de winkel. Voelt echt retesoepel aan :D
Alleen jammer dat ik de telefoon daar niet goed in de hand kon houden. Zat een gigantisch blok achterop met zo'n krultouw die hem maar net uit de houder liet komen. Erg jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jourit
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-03 22:38
Timmie60 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 14:37:
Hierbij een vraag over de accu van de one, heb het idee dat mijn accu kapot is.
Vannacht 7 uur geslapen 20 % batterij verloren. Wifi en 3 G uit staan en verder alleen whatsapp, ziggo tv , vlc mediaplayer en gsam battery geinstaleerd ook wakelock dectector er op gezet maar kom er niet veel verder mee. is er iets dat ik verkeerd doe of is dit een geval rma?
Ik heb hetzelfde probleem gehad, Teruggestuurd en ik kreeg de dag erna een nieuwe! Heb ook al eerder gelezen dat dit een bekent probleem was. Mijn nieuwe one gaat nu vele malen langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
En ja hoor! Vandaag gleed de one uit mijn broekzak zo op de straat toen ik opstond van de lounche set!! Hier en daar toch de verf van de zwarte behuizing!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:05:
En ja hoor! Vandaag gleed de one uit mijn broekzak zo op de straat toen ik opstond van de lounche set!! Hier en daar toch de verf van de zwarte behuizing!
Dan heb je nu een telefoon met karakter ;)

Ik vind het zelf nooit zo erg, zolang het scherm er nog maar netjes uitziet. Verder geen deukjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
viper. schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:31:
Heb sinds een paar dagen mijn nieuwe HTC One in bezit en al met al bevalt hij me super goed. Echter zit ik helaas wel met iets waar ik me eigenlijk best irritant vind, namelijk de dynamische contrast verhoging. Het effect van deze feature is namelijk duidelijk te zien op mijn scherm, je kan heel duidelijk zien dat het scherm in zichtbare incrementen helderder en donkerder wordt.

Zijn hier nog meer mensen die hier toevallig last van hebben? Heb namelijk al wel een andere HTC One in mijn handen gehad die dit niet heeft.
Last is een groot woord. Ik zie het ook zelden gebeuren. Als ik echter in een erg rustige omgeving zitten en het donker om mij heen is zie ik wel eens hele lichte contrastverandering. Het is dusdanig weinig dat ik mij er niet aan stoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
l3art schreef op zondag 02 juni 2013 @ 19:52:
[...]

Staat al uit zo te zien (werk lokatie in real time bij)
Dat is dus mijn probleem... Ik wil gewoon die plaats weghebben, dat moet toch mogelijk zijn? Dit irriteert me echt mateloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:16:
[...]

Dan heb je nu een telefoon met karakter ;)

Ik vind het zelf nooit zo erg, zolang het scherm er nog maar netjes uitziet. Verder geen deukjes?
Nee geen deukjes gelukkig!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
viper. schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:31:

Ik heb er geen last van maar zie het wel, vooral als ik het toestel aan het gebruiken ben en ik kijk even weg, dan zie ik het in mijn ooghoek gebeuren, vooral op het Keyboard.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
Hebben mensen toevallig de update al op hun telefoon?

http://www.htcone.nl/eers...re-voor-htc-one-duikt-op/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20
Hij is nog niet OTA uit, je zal deze software tot op heden alleen via geroote telefoon met een custom rom installatie op je telefoon kunnen krijgen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Tycho500 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:20:
[...]

Dat is dus mijn probleem... Ik wil gewoon die plaats weghebben, dat moet toch mogelijk zijn? Dit irriteert me echt mateloos..
En gewoon je eigen plaats instellen helpt niet?
Wat je ook nog kan doen bij "beheren apps" is de gegevens wissen bij de weer app. Dan is het net weer of de app voor de eerste keer wordt opgestart. Dan is die plaats dus ook weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witlox4098
Ik heb tijdens in en uitgaande gesprekken een ruis in mijn htc one zitten, ik heb beatsaudio al uitgeschakeld maar dat helpt niet, ik lees er ook niks over in dit topic, wie heeft hetzelfde probleem, of wie weet de oplossing om die ruis eruit te krijgen, ik vind het zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adgjm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2023
Volgens Techzine (http://www.techzine.nl/ni...olt-uit-naar-htc-one.html) is de update reeds beschikbaar in Nederland.

"De eerste meldingen van de uitrol van de update naar Android 4.2.2 Jelly Bean komen inmiddels binnen."

Hier nog niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
adgjm schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:15:
Volgens Techzine (http://www.techzine.nl/ni...olt-uit-naar-htc-one.html) is de update reeds beschikbaar in Nederland.

"De eerste meldingen van de uitrol van de update naar Android 4.2.2 Jelly Bean komen inmiddels binnen."

Hier nog niets...
Ze zijn ook de enige site die het melden, ik denk dat ze het verschil tussen custom roms en stock roms niet geheel begrijpen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 15:50
Bedankt voor jullie feedback Donstil en Joen. Nog een vervolgvraag omdat het me nog niet helemaal duidelijk is: gebeurt het bij jullie ook in duidelijke zichtbare stapjes of is het redelijk vloeiend? Zoals ik al zei heb ik al een andere One in mijn handen gehad waar dit een stuk vloeiender ging als de mijne. Ik heb in de tussentijd een filmpje gemaakt wat het duidelijker te laten zien (graag wel even op YouTube kijken voor betere resolutie):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 19:51
Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 12:01:
[...]

Ik kan je niet verder helpen, maar heb inderdaad hetzelfde probleem (en toevalligerwijs ook overgestapt van iPhone 4). De laptop (XPS15) maakt wel een verbindingsgeluidje als je 'm via USB aansluit en de HTC manager start zelfs op volgens mij, maar je kunt daarna niks doen. Ik heb het gewoon opgegeven.
idem hier.

Heb maar geëxporteerd en geïmporteerd in gmail en op telefoon gezet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Mijn accu gaat sinds een paar dagen als een raket leeg! Nu 5 uur van de lader en nog maar 40% over! Had hier ergens gelezen dat er meerdere mensen zijn met dit probleem? Mensen met een defecte accu?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:30

wontcachme

You catch me? No you wont

DaveD1109 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:49:
Mijn accu gaat sinds een paar dagen als een raket leeg! Nu 5 uur van de lader en nog maar 40% over! Had hier ergens gelezen dat er meerdere mensen zijn met dit probleem? Mensen met een defecte accu?
Ik zou eerst wakelocks zoeken. In dit topic staan er een aantal apps voor.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
wontcachme schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:51:
[...]

Ik zou eerst wakelocks zoeken. In dit topic staan er een aantal apps voor.
Heb ik gedaan maar er staat niets raars bij. 8)7

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeeeh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 10:49
Toevallig Google Now aanstaan? Had bij mij erg veel effect op de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Inderdaad mbv Wakelock Detector app even nagaan wat dit kan veroorzaken. Toevallig ben ik momenteel ook op speurtocht naar de veroorzaker van 31% batterijverbruik in 9 uur tijd vannacht (wifi aan, 2G, sync uit). Bij mij lijkt de "Nlpcollector" service nogal wat te doen en dit lijkt weer te maken te kunnen hebben met Google Maps en Google sync in z'n algemeen. Ook de service GtalkConn is aardig bezig geweest. Gtalk staat mij overigens al gedeactiveerd. Maps daarentegen heb ik gezien dat bij Google Sync de locatiebepaling (toch) nog aan stond. Ik dacht deze al uit te hebben gezet. Enfin...eea gedeactiveerd en nu eens zien wat de standbytijd wordt.

http://forum.xda-develope...read.php?t=2275316&page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 17:15
Wat is het vaag trouwens dat ik net als op mijn Xperia P, nu ook op de One niet direct een screenshot kan delen :?

Ook alleen maar 'Details' als optie 8)7

Ligt misschien aan mij maar het lijkt mij toch verdomd handig dat je een screenshot maakt, deze opent vanuit de notificatiemelding, en gelijk via Whatsapp oid kan delen. |:(

[ Voor 37% gewijzigd door Kappade op 03-06-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
JRKAP schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:43:
Wat is het vaag trouwens dat ik net als op mijn Xperia P, nu ook op de One niet direct een screenshot kan delen :?

Ook alleen maar 'Details' als optie 8)7

Ligt misschien aan mij maar het lijkt mij toch verdomd handig dat je een screenshot maakt, deze opent vanuit de notificatiemelding, en gelijk via Whatsapp oid kan delen. |:(
Inderdaad en vervolgens moet je gewoon naar de galerij gaan om de screenshot te kunnen delen, erg omslachtig! Dit geldt overigens ook voor vanaf het internet gedownloade afbeeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01:01
viper. schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:46:
Bedankt voor jullie feedback Donstil en Joen. Nog een vervolgvraag omdat het me nog niet helemaal duidelijk is: gebeurt het bij jullie ook in duidelijke zichtbare stapjes of is het redelijk vloeiend? Zoals ik al zei heb ik al een andere One in mijn handen gehad waar dit een stuk vloeiender ging als de mijne. Ik heb in de tussentijd een filmpje gemaakt wat het duidelijker te laten zien (graag wel even op YouTube kijken voor betere resolutie):

[video]
Ik, en ik denk eigenlijk iedereen met een One, heb precies hetzelfde. Idd als je vanaf het dropdown-menu of vanuit de appdrawer naar een witte achtergrond gaat. Ik dacht eerst ook dat het om een instelling ging (dynamisch contrast of iets van die strekking), maar heb dit nergens kunnen vinden. Het zal wel niet uit te zetten zijn en denk ook niet dat dat gaat komen bij een update. Ik ben er inmiddels aan gewend, het spaart vast ook je batterij, en het is best lekker dat je ogen er niet uit branden als je in bed ligt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Misschien een handige tip voor in de Topic Start:

Voor diegene met een Macbook of iets wat op OSX draait en niet de HTC Sync Manager willen gebruiken. Download Android File Transfer. Hiermee kan je de One als Storage weergeven waarna je met simpel drag and drop bestanden op je One kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:49
Damn ik ben gezwicht! Eerst bedacht dat ik niet veel geld meer aan een telefoon zou gaan besteden (als in maximaal 400 o.i.d.). Net even wezen kijken in de Mediamarkt hoe de One in het echt was, en ik was teveel onder de indruk en ze hadden er nog 3 liggen :o Dus....principe aan de kant geschoven en een zilveren One gekocht 8)7 _/-\o_

*edit: volgens mij hoef ik 'm niet direct terug te sturen voor de afwerking. Een minuscuul kiertje bij de onderste speakergrille, maar die loopt over de hele breedte en valt nauwelijks op. Mooi ding.

[ Voor 26% gewijzigd door Southern Sun op 03-06-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
witlox4098 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:17:
Ik heb tijdens in en uitgaande gesprekken een ruis in mijn htc one zitten, ik heb beatsaudio al uitgeschakeld maar dat helpt niet, ik lees er ook niks over in dit topic, wie heeft hetzelfde probleem, of wie weet de oplossing om die ruis eruit te krijgen, ik vind het zeer irritant.
Same here. Maar alleen als de ander aan het woord is, bij een moment van stilte is de ruis weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
l3art schreef op maandag 03 juni 2013 @ 09:05:
[...]

En gewoon je eigen plaats instellen helpt niet?
Wat je ook nog kan doen bij "beheren apps" is de gegevens wissen bij de weer app. Dan is het net weer of de app voor de eerste keer wordt opgestart. Dan is die plaats dus ook weer weg.
Heb even gekeken en gedaan wat je zei, maar nu is het zo dat als ik zelfs maar de weer app open, "Locatieservice van Google" automatisch aangaat?! Wat is dit voor onzin??? Ik wil gewoon het weer checken in Leiden zonder locatieservice onzin of wat dan ook... HOE MOEILIJK IS HET HTC?!

EDIT: Mijn locatie wordt nog steeds bijgehouden via het internet...

[ Voor 5% gewijzigd door Tycho500 op 03-06-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witlox4098
HansAnders07 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:05:
[...]

Same here. Maar alleen als de ander aan het woord is, bij een moment van stilte is de ruis weg.
Weet jij wat er aan te doen is, en wordt dat misschien verholpen met de volgende update, ik bel ruim 4 uur per dag dus ik vind het wel storend, weet jij eventueel een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Southern Sun schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:59:
Damn ik ben gezwicht! Eerst bedacht dat ik niet veel geld meer aan een telefoon zou gaan besteden (als in maximaal 400 o.i.d.). Net even wezen kijken in de Mediamarkt hoe de One in het echt was, en ik was teveel onder de indruk en ze hadden er nog 3 liggen :o Dus....principe aan de kant geschoven en een zilveren One gekocht 8)7 _/-\o_

*edit: volgens mij hoef ik 'm niet direct terug te sturen voor de afwerking. Een minuscuul kiertje bij de onderste speakergrille, maar die loopt over de hele breedte en valt nauwelijks op. Mooi ding.
Haha; ik ken het. Als je naar de winkel gaat en de kans is er dat je de winkel direct kan uitlopen met een artikel dat je graag wilt, is men ineens bereid om heel veel principes opzij te zetten 8)7 :*)

ondanks dat ik het retail kopen van dure telefoons overbodig en apart vind, is het geen slechte aankoop zijn ivm andere toestellen. Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
witlox4098 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:19:
[...]

Weet jij wat er aan te doen is, en wordt dat misschien verholpen met de volgende update, ik bel ruim 4 uur per dag dus ik vind het wel storend, weet jij eventueel een oplossing.
Ik heb werkelijk geen idee, het was mij laatst ook al opgevallen met bellen.

Misschien wordt het inderdaad gefixt met de update.

Zijn er nog meer mensen die dit merken met bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Ik moet eerlijk bekennen dat ik heel weinig bel, en voornamelijk whatsapp of mail. Maar de keren dat ik bel vielen er geen negatieve dingen op.

Let wel dat het vooral gewenning is, en dat er veel verschil zit tussen telefoons qua bellen. Ik had eerst een HTC Desire waarvan ik het geluid altijd een beetje dof en zacht vond. Vervolgens met een Sony Xperia P gaan bellen, en die vond ik zoveel helderder en harder. Maar daar zat een functie ruisonderdrukking in, wat ik eigenlijk vond neerkomen op als niemand aan het praten was, het geluid VOLLEDIG weg was, waardoor ik dacht dat de verbinding verbroken was, en vaak ook vroeg of de persoon 'er nog wel was'. Dus 'ruisonderdrukking' functie was daar bij mij snel uit.

Mijn conclusie na dit typen is dat ik een beetje ruis niet erg vind, en heb het ook niet als storend ervaren bij de One. Zal zo eens kijken of dat hier ook in zit, en of het aan/uit staat.

Het bellen met de One is ieder geval goed genoeg voor mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Kappade op 03-06-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
JRKAP schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:51:
Maar daar zat een functie ruisonderdrukking in, wat ik eigenlijk vond neerkomen op als niemand aan het praten was, het geluid VOLLEDIG weg was, waardoor ik dacht dat de verbinding verbroken was, en vaak ook vroeg of de persoon 'er nog wel was'. Dus 'ruisonderdrukking' functie was daar bij mij snel uit.
Haha dit vond ik dus ook. Maar wel raar dat er dan wel ruis is tijdens het praten, dit zou dan toch ook gewoon helder moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Bullet NL schreef op maandag 03 juni 2013 @ 09:03:
[...]

Hij is nog niet OTA uit, je zal deze software tot op heden alleen via geroote telefoon met een custom rom installatie op je telefoon kunnen krijgen.
Lijkt er toch aan te komen? http://www.allaboutphones...22-update-toebedeeld.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el flaco
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-10 19:57
Wat heerlijk dat de accu het zo lang doet, heb een behoorlijke wandeling gemaakt met de gps aan en spotify muziek op de telefoon gezet en dan nog houdt deze telefoon het 1 dag en 10 uur vol echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witlox4098
HansAnders07 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:53:
[...]

Haha dit vond ik dus ook. Maar wel raar dat er dan wel ruis is tijdens het praten, dit zou dan toch ook gewoon helder moeten zijn?
Ja ik vind het ook raar, ik heb veel toestellen gehad de s3 en s4 die dat probleem niet had, maar die hadden andere problemen, de one is supersnel, maar als ik praat of de ander dan is de ruis echt aanwezig, wordt er niet gesproken dan is het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witlox4098
[quote]witlox4098 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:10:
[...]

Ja ik vind het ook raar, ik heb veel toestellen gehad de s3 en s4 die dat probleem niet had, maar die hadden andere problemen, de one is supersnel, maar als ik praat of de ander dan is de ruis echt aanwezig, wordt er niet gesproken dan is het weg, zit er geen ruisonderdrukker op de one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hebben jullie toevallig ook dat wanneer je naar de app drawer gaat, dan heel even als een flits een screen in beeld verschijnt van de app drawer maar dan een groter formaat. Erg lastig uit te leggen :) Het is alsof er kort een screenshot van een vorig scherm wordt getoond. De iconen zijn daarbij groter dan de iconen in de app drawer. De flits loopt door de klok+weer widget bovenin scherm heen. Vreemd, al is het geen ramp...maar het is jammer omdat het nu geen mooie vloeiende overgang is tussen home screen en app drawer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 10:37
Ja, heb ik ook eens in de zoveel tijd. Wat je zegt, geen big deal. Zal vast wel worden opgelost met een volgende update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Nouja ik kon het echt niet meer aanzien dat ik mijn locatie niet uit kon zetten dus heb me telefoon op fabrieksinstellingen gegooit, kudo's voor de backup dienst van HTC, ik kon ALLES daar backupen, inc. instellingen en hoe de apps op mijn homescreen stonden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Top telefoon! Ben zeer tevreden! Het scherm en het geluid :D

Enige minpunten zijn dat hij vrij warm word, nog even in de gaten houden, werd nu +/- 37 graden bij het snel maken van een paar foto's en filmpjes.

En de batterij ging gisteren niet heel de dag mee, tenminste, savonds de power saver aan moeten zetten.
Heb er ook wel heel de dag mee lopen spelen (en showen 8) ), maar de komende dagen ga ik hier ook even op letten.

Nu alleen nog een goed hoesje, maar ik vind het aanbod nog beetje schaars.

Heeft trouwens nog niemand gezien dat in Blinkfeed bij de 'Topics and services" 'Musiek' staat, ipv Music of Muziek. 8)7 Sowieso apart, heb mijn telefoon op Engels (Nederlands) staan en alles is dus Engels behalve dus de categoriën in Blinkfeed. Ga denk ik sowieso Blinkfeed eruit gooien, vind het vrij irritant dat je niet zelf feeds kan toevoegen. Een Feedly widget zou echt ideaal zijn.

En ik heb denk ik een foutje gemaakt bij het instellen van de afstandsbediening voor UPC, want volgens mij zijn alle zendernamen in het Duits en hij geeft ook niet de Nederlandse zenders weer (NED, RTL etc) 8)7 nog maar eens naar kijken :P

Over die update, de ene site zegt Sense 5.1 de ander heeft het er over dat het gewoon Sense 5.0 blijft. Het zal allemaal niet zo heel veel verschillen, maar ben toch benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Laatst online: 10-10 22:27
Batterij gaat bij mij net geen twee dagen mee met 'laag tot gemiddeld' gebruik (aantal keer e-mail checken, 20-40min een filmpje in de VLC app kijken, beetje muziek luisteren (+/- 60min) en een aantal SMS berichten versturen. Geen 3G (nog niet, abo moet nog binnen komen), misschien dat dat al wat scheelt.

Verder heb ik alleen last van dat krakerige geluid als ik iets anders doe terwijl er dus muziek speelt. Als ik m'n telefoon op tafel heb liggen met een filmpje of wat muziek klinkt het uiterst goed. :)

TV app heeft volgens mij nog niet de Nederlandse zenders (tenminste geen NED1/2/3, RTL, SBS,Veronica, NET 5), dat is al vaker langs gekomen in dit topic. Zelf Ziggo hier. :)

[ Voor 4% gewijzigd door ThinkCreative op 03-06-2013 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 09-10 18:41
HansAnders07 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:46:
[...]

Ik heb werkelijk geen idee, het was mij laatst ook al opgevallen met bellen.

Misschien wordt het inderdaad gefixt met de update.

Zijn er nog meer mensen die dit merken met bellen?
Nope, nergens last van (Hi btw, ik weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben. Hi heeft wel iets van HD geluid)

[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-06-2013 17:54 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witlox4098
Golf2vr6 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:52:
[...]

Nope, nergens last van (Hi btw, ik weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben. Hi heeft wel iets van HD geluid)
Ik heb youfone op kpn netwerk, andere toestellen had ik geen last van, of ik had er een ruisonderdrukker op zitten, en met beatsaudio uit maakt geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Golf2vr6 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:52:
[...]

Ik heb ook Hi :p voorlopig nog, nog even en dan wordt m'n abbo omgezet naar T-mobile, kijken of dat verschil maakt!

[ Voor 16% gewijzigd door HansAnders07 op 03-06-2013 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Geen last en ook Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
"HD Voice" zoals dat officeel heet wat KPN op haar netwerk geactiveerd heeft zal enkel werken als beide partijen een telefoon hebben die HD Voice ondersteunt en op een netwerk zitten welke dat aanbied. Nu zijn er een hele hoop toestellen die het inmiddels ondersteunen dus ik ben benieuwd of jullie verschil merken als jullie bv naar een Vodafone of T-Mobile klant bellen :)

[ Voor 6% gewijzigd door netblade op 03-06-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
dafmay schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:22:
Hebben jullie toevallig ook dat wanneer je naar de app drawer gaat, dan heel even als een flits een screen in beeld verschijnt van de app drawer maar dan een groter formaat. Erg lastig uit te leggen :) Het is alsof er kort een screenshot van een vorig scherm wordt getoond. De iconen zijn daarbij groter dan de iconen in de app drawer. De flits loopt door de klok+weer widget bovenin scherm heen. Vreemd, al is het geen ramp...maar het is jammer omdat het nu geen mooie vloeiende overgang is tussen home screen en app drawer.
wow, wat??
't was me nog niet opgevallen idd, maar nu ik er op let, iedere keer zie ik het
pff, is wel lelijk zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
efari schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:53:
[...]

wow, wat??
't was me nog niet opgevallen idd, maar nu ik er op let, iedere keer zie ik het
pff, is wel lelijk zo :(
Ja is best wel jammer...als je het eenmaal weet en hebt gezien, dan let je er nu eenmaal vaker op ;) Hopelijk is het met de 4.2.2 update verholpen.

Wat dat betreft...de uitrol naar 4.2.2 is inmiddels in volle gang en zullen wij de update ook een dezer dagen hopelijk kunnen ontvangen. Ben zeer benieuwd wanneer de OTA update voor gebruikers hier beschikbaar wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Thanks inderdaad, nu zie ik het ook! Haha.
Het lijkt op een venster animatie, maar die heb ik allemaal uit staan in Geavanceerde Developer Options.

Overigens stoor ik mij niet aan de ruis, volgens mij heb ik bij iedere telefoon wel een zekere vorm van ruis gehoord. Heb nog nooit een telefoongesprek gehad dat klinkt zoals Skype klinkt bijvoorbeeld. En daarnaast kan de ruis ook aan de microfoon van de telefoon aan de andere kant van de lijn liggen lijkt me.
Pagina: 1 ... 74 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)