[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.624 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:36
DaveD1109 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:31:
Weet iemand of er zoiets is als appels siri voor de one?
Verkeerd topic: Google Play & Androidapps - Deel 18 en Google is je vriend :)

Google Play: Skyvi (Siri for Android)
Google Play: Jeannie (like Siri)
Google Play: Assistant

[ Voor 10% gewijzigd door Ryan_ op 28-05-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:40

GforceNL

Out of memory....

Bij mijn Galaxy Nexus kwam Spotify altijd automatisch op het lockscreen te staan tijdens het afspelen. Op dat moment hoefde ik alleen maar de power knop in te drukken om een track te wisselen. Bij de HTC lockscreens krijg ik alleen de default player op mijn lockscreen. Is alstig als je op de fiets zit en een nummer wilt skippen.

Iemand al uitgevogeld hoe je dit aan kunt zetten o.i.d ?

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 12:59
Waarom niet gewoon Google Now! Werkt nog in het Nederlands ook.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10 11:26
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 07:55:
Welke galerij gebruiken jullie? Heb er een paar getest gisteren maar ik vond er niet echt een gepaste.
Meld dan even wat je al getest hebt. Dan weten wij welke we niet meer hoeven te noemen.

Maar Quickic is okee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rob-bo schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:42:
[...]

Meld dan even wat je al getest hebt. Dan weten wij welke we niet meer hoeven te noemen.

Maar Quickic is okee.
Ik had deze onder andere getest. Maar bij de HTC gallerij is het makkelijk dat mijn dropbox, google foto's erin staan. Bij Quickpic had ik dit niet gevonden en kreeg ik alleen maar de standaard foto's.
Indien ik ze in die map verplaats zullen zij daar wel inkomen maar vind dit niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Golf2vr6 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:40:
Hier een overzicht van de commando's:

XDA - Google Now Voice Commands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 16:41
Ik heb nu een paar weken mn HTC One, ben er nog steeds erg tevreden over. Maar heb een probleem met opladen.

Met de originele lader gaat het opladen goed en snel, via een USB kabel aan mn pc gaat het opladen goed en redelijk snel. Maar vrijwel iedere andere oplader die ik wil gebruiken wordt niet geaccepteerd. Oude HTC oplader, oplader met mini USB, met een micro USB adapter er op, DX.com auto-oplader, etc.. Of ik krijg een melding dat de oplader niet ondersteund wordt of zelfs dat de oplader schade op kan leveren, in andere gevallen zie ik dat de telefoon constant tussen laden en niet opladen heen en weer stuitert...

Ben benieuwt of meer mensen deze ervaring hebben.

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
gforcegti schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:40:
Bij mijn Galaxy Nexus kwam Spotify altijd automatisch op het lockscreen te staan tijdens het afspelen. Op dat moment hoefde ik alleen maar de power knop in te drukken om een track te wisselen. Bij de HTC lockscreens krijg ik alleen de default player op mijn lockscreen. Is alstig als je op de fiets zit en een nummer wilt skippen.

Iemand al uitgevogeld hoe je dit aan kunt zetten o.i.d ?
Heb je jouw lockscreen wel op "Productivity" staan? Bij mij krijg ik namelijk gewoon de controls op te zien bij gebruik van Spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluimpje2
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-09 22:52
Gisteren heb ik enkele video's gemaakt met mijn HTC One.
Het geluid is echt geweldig en ben ik zeer over te spreken!
De muziek stond nogal hard, maar de kwaliteit van het geluid is echt helder, niets geen gekraak.
Echter zit ik nu met 1 probleem.
Op een of andere manier zijn de filmpjes die ik horizontaal heb gefilmd geroteerd.
Je kan ze nu dus alleen verticaal bekijken en dan moet je je hoofd opzij draaien om het volledig te kunnen zien.
Is er een mogelijkheid om deze video's te roteren?
Hoe kan ik er in het vervolg voor zorgen dat dit niet meer voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

keverjeroen schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:57:
Ik heb nu een paar weken mn HTC One, ben er nog steeds erg tevreden over. Maar heb een probleem met opladen.

Met de originele lader gaat het opladen goed en snel, via een USB kabel aan mn pc gaat het opladen goed en redelijk snel. Maar vrijwel iedere andere oplader die ik wil gebruiken wordt niet geaccepteerd. Oude HTC oplader, oplader met mini USB, met een micro USB adapter er op, DX.com auto-oplader, etc.. Of ik krijg een melding dat de oplader niet ondersteund wordt of zelfs dat de oplader schade op kan leveren, in andere gevallen zie ik dat de telefoon constant tussen laden en niet opladen heen en weer stuitert...

Nope, zelf geen last van. Ik gebruik de standaard HTC lader die erbij zit + de oudere HTC laders (output e.d. is namelijk hetzelfde). Auto lader werkt ook prima, is wel ook van HTC (universele lader heeft een keer m'n HTC Sensation gesloopt dus ben daar niet zo happig op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Hier ook geen problemen. Zowel de oude lader van mijn Sensation als een unviversele auto lader van het merk Hama werken hier pefect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj_Wizard
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-06-2024

Dj_Wizard

Hitachi Yutaki M 16kw

R86Bakker schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 00:25:
Is het hier iemand al gelukt om de kanalen via de TV app in orde te krijgen. Ook ik heb de kanalen 1 t/m 10 niet erin staan en hoe ik t de instellingen ook wijzig, ze komen maar niet te voorschijn. (Ziggo Alles-in-1 plus).
Nog steeds niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Ik heb een tijdje m'n Sony Ericsson oplader gebruikt en die werkte prima.
Golf2vr6 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:40:
Ik gebruik Google Now in 't Engels, praat ze ook nog eens terug. :+

[ Voor 11% gewijzigd door S_Chief op 28-05-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

R86Bakker schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:59:
[...]

Heb je jouw lockscreen wel op "Productivity" staan? Bij mij krijg ik namelijk gewoon de controls op te zien bij gebruik van Spotify.
Ja, heb gecheckt en staat staan.

helaas komt er niks anders dan dit (spotify links boven)

https://www.dropbox.com/s...2013-05-28%2011.17.37.png

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Welke vinkjes heb jij staan bij de Settings van het Productivity lockscreen. Ik heb alleen Mails uitstaan, de rest staat aan. Misschien dat het daar wat mee te maken heeft? Hier werkt het uitstekend Afbeeldingslocatie: http://db.tt/LszT4n4C

De balk omhoog swypen brengt me tevens terug in de Spotify app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Het probleem is bekend bij HTC. Zijn er mee bezig om het op te llossen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
SChief schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:11:
[...]

Ik heb een tijdje m'n Sony Ericsson oplader gebruikt en die werkte prima.

[...]

Ik gebruik Google Now in 't Engels, praat ze ook nog eens terug. :+
+1, hoewel dit bij mij meer geboren is vanuit nieuwsgierigheid omdat niet alle features in het Nederlands beschikbaar zijn.
Offtopic: vind het trouwens ook een beetje jammer dat wij hier in Nederland ons in bochten moeten wringen om gebruik te kunnen maken van google services, zoals Play Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
wackidth schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:49:
[...]
Het probleem is bekend bij HTC. Zijn er mee bezig om het op te llossen.
Top! Hopelijk komt de oplossing beschikbaar bij de de update naar de nieuwe Android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

R86Bakker schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:36:
[...]

Welke vinkjes heb jij staan bij de Settings van het Productivity lockscreen. Ik heb alleen Mails uitstaan, de rest staat aan. Misschien dat het daar wat mee te maken heeft? Hier werkt het uitstekend [afbeelding]

De balk omhoog swypen brengt me tevens terug in de Spotify app!
mail uitgezet en nog niks, daarna een reboot gedaan, nu staat het er wel.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
Ik heb het zelfde probleem, heb het ook gemeld bij HTC. Krijg als antwoord dat ik mn telefoon volledig hard moet resetten.. :( Heb ik dus even geen zin in, dan gebruik ik wel gewoon mn afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
gforcegti schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:54:
[...]
mail uitgezet en nog niks, daarna een reboot gedaan, nu staat het er wel.
Ik weet ook niet zeker of het aan het vinkje bij mail ligt hoor. Bij mij staat deze bij toeval uit omdat je maar drie productivity "sliders" op je lockscreen kan hebben en ik de anderen nuttiger vindt :-P. Wel fijn dat hij het eindelijk bij jou ook doet! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keverjeroen schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:01:
[...]

Ik heb het zelfde probleem, heb het ook gemeld bij HTC. Krijg als antwoord dat ik mn telefoon volledig hard moet resetten.. :( Heb ik dus even geen zin in, dan gebruik ik wel gewoon mn afstandsbediening.
Een hard reset zal niet gaan werken. Heb gisteren nog een hard reset gedaan om te kijken of dat zou werken....niet dus. Vandaag een mailtje gedaan naar HTC met in hoofdletters de zin dat ik al een hard reset heb uitgevoerd. Ben benieuwd of ik een standaard Copy & paste antwoord krijg om eerst even een hard reset uit te voeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimhaw
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online

De nieuwe oplader voor de HTC one heeft een DC uitgangsvermogen van 5 V en 1 A. Standaard en oudere USB, mini en micro USB voedingen leveren slecht 5V en 0,5A. Dat is de oorzaak van het langzamer en slecht opladen met de oude adapters. Advies koop nieuwe.

Fossielbrandstofloos huis en -vervoer vanaf november 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Heeft geen zin om te schreeuwen en te blèren. Voor zo ver ik weet hebben ziggo en UPC Abonnees er last van.

Total reset helpt niet...
Het probleem ligt denk ik ook niet bij HTC zelf. De app is van peel. En ik denk dat er iets mis is hun databases. Dus rustig afwachten tot het probleem verholpen is. Lijkt me het beste.
Dus gewoon af en toe zelf proberen of het werkt. De cache van de app wissen is wel aan te raden.

[ Voor 18% gewijzigd door wackidth op 28-05-2013 12:48 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
wackidth schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:40:
Heeft geen zin om te schreeuwen en te blèren. Voor zo ver ik weet hebben ziggo en UPC Abonnees er last van.

Total reset helpt niet...
Het probleem ligt denk ik ook niet bij HTC zelf. De app is van peel. En ik denk dat er iets mis is hun databases. Dus rustig afwachten tot het probleem verholpen is. Lijkt me het beste.
Dus gewoon af en toe zelf proberen of het werkt. De cache van de app wissen is wel aan te raden.
Weet jij zo waar de cache opgeslagen wordt van deze app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Apps--->alle applicaties----> TV--->cache wissen

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
wackidth schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:39:
Apps--->alle applicaties----> TV--->cache wissen
Ach zo.. Maar helpt helaas niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Nee heb een ook niet gezegd dat het nu werkt. Maar als je het eens in de zo veel tijd wil proberen of het probleem is verholpen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Weet iemand of het mogelijk is om op andere dan de 3 standaard resoluties video op te nemen? Want ik kan alleen maar kiezen uit 1080, 720p en heeeel kleins (MMS). Met de HD versies kun je via whatsapp maar 3 seconden sturen ofzo, kun je niet gewoon op 640x480 ofzo opnemen :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

FireFoz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:58:
Weet iemand of het mogelijk is om op andere dan de 3 standaard resoluties video op te nemen? Want ik kan alleen maar kiezen uit 1080, 720p en heeeel kleins (MMS). Met de HD versies kun je via whatsapp maar 3 seconden sturen ofzo, kun je niet gewoon op 640x480 ofzo opnemen :?
Hier ben ik ook sinds kort tegen aan gelopen, leuk filmpje gemaakt op een party en wilde die versturen via watsapp oid maar zag dat het bestand van ong 20 seconde a 60 MB in beslag neemt... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
zet in dropbox en link het via whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 23:20
delete

[ Voor 99% gewijzigd door ViNOK16Bit op 28-05-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 12-10 12:53
Ik heb een vraagje over de standaard Mail app op de One. Ik heb m'n Gmail account geconfigureerd (imap) en alles werkt prima. Maar het updaten duurt wel erg lang (10-20 sec). Wifi verbinding, dus een langzame connectie is het niet. In vergelijking, het updaten in de Gmail app gaat wel erg vlot, zoals ik eigenlijk gewend ben.

Ik heb in de Mail app reeds de instellingen teruggebracht naar "slechts 3 dagen synchroniseren" waarbij slechts de Inbox wordt binnengehaald...en daar staan overigens slechts een paar emailberichten in.

De vraag is dan ook : ervaren jullie hetzelfde toevallig? Eventueel iets dat ik verkeerd doe of is er een oplossing voorhanden? Ik vind de Mail app net even fijner dan de Gmail app vandaar dat ik die liever gebruik.

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 28-05-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 06-10 20:07
Bocai schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:30:
zet in dropbox en link het via whatsapp
Is een oplossing maar het is toch raar dat die resoluties maar zo beperkt zijn...ik heb nu een André app waarmee ik kan filmen op veel meer resoluties maar die ziet whatsapp weer niet als videocamers...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
FireFoz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:29:
[...]

Is een oplossing maar het is toch raar dat die resoluties maar zo beperkt zijn...ik heb nu een André app waarmee ik kan filmen op veel meer resoluties maar die ziet whatsapp weer niet als videocamers...
Eerst filmen, dan in whatsapp je gallerij raadplegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mn HTC One binnen gekregen.. Maar even een vraagje, hoe zet ik safe mode uit? Nu staat het nonstop links onderin het scherm. Heb gegoogled en alles, maar nergens te vinden hoe ik dit uitzet..

Heb het toestel gereset.. probleem opgelost.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wackidth schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:40:
Canal digitaal ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
Digitenne nu ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Tja het verhaal word steeds vager.... had op twitter een reactie achter gelaten mbt de kanalen. Omdat ik nog geen reactie had gehad. Toen maar gebeld. Die jongen zei dat het probleem bekend was en dat er hard aan gewerkt word om het op te lossen. (vandaar mijn reactie is bekend bij HTC)

Toen kreeg ik de reactie op twitter......maar die zeggen nu weer dat ze geen officiële melding hebben ontvangen.

Werken dus lekker langs elkaar heen daar.....ik zeg gewoon HTC helpdesk bellen om te melden.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
dafmay schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:16:
Ik heb een vraagje over de standaard Mail app op de One. Ik heb m'n Gmail account geconfigureerd (imap) en alles werkt prima. Maar het updaten duurt wel erg lang (10-20 sec). Wifi verbinding, dus een langzame connectie is het niet. In vergelijking, het updaten in de Gmail app gaat wel erg vlot, zoals ik eigenlijk gewend ben.

Ik heb in de Mail app reeds de instellingen teruggebracht naar "slechts 3 dagen synchroniseren" waarbij slechts de Inbox wordt binnengehaald...en daar staan overigens slechts een paar emailberichten in.

De vraag is dan ook : ervaren jullie hetzelfde toevallig? Eventueel iets dat ik verkeerd doe of is er een oplossing voorhanden? Ik vind de Mail app net even fijner dan de Gmail app vandaar dat ik die liever gebruik.
Je bedoeld het synchroniseren van alle emailaccounts gaat langzaam?
Dit heb ik ook gemerkt. Ook is het zo dat wanneer de mailclient klaar is met synchroniseren. En ik laat m nog een keer bijwerken. (6 accounts) Dan ontvang ik weer nieuwe mailtjes.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Gmail app gebruikt een door Google zelf ontwikkeld protocol, niet IMAP. Je hoeft de IMAP ondersteuning in je Gmail account dan ook niet aan te zetten om de Gmail app te kunnen gebruiken.

Toegang via IMAP loopt via een proxy die IMAP vertaald naar het eigen protocol. Dit hoeft niet per se langzamer te zijn maar betekend wel dat je de performance van de Gmail app en andere e-mail apps niet zomaar kunt vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:17:
De Gmail app gebruikt een door Google zelf ontwikkeld protocol, niet IMAP. Je hoeft de IMAP ondersteuning in je Gmail account dan ook niet aan te zetten om de Gmail app te kunnen gebruiken.

Toegang via IMAP loopt via een proxy die IMAP vertaald naar het eigen protocol. Dit hoeft niet per se langzamer te zijn maar betekend wel dat je de performance van de Gmail app en andere e-mail apps niet zomaar kunt vergelijken.
Dat is interessant...wist ik niet. Dank voor de info. Ik kijk het nog even aan. Ik heb wifi nu even op de beste stand gezet in de settings. Updaten van blinkfeed, email en andere online zaken gaat een stukje vlotter (zal uiteraard wel iets aan batterij kosten..maar dat gaan we verder testen).
wackidth schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:07:
[...]Je bedoeld het synchroniseren van alle emailaccounts gaat langzaam?
Dit heb ik ook gemerkt. Ook is het zo dat wanneer de mailclient klaar is met synchroniseren. En ik laat m nog een keer bijwerken. (6 accounts) Dan ontvang ik weer nieuwe mailtjes.
Precies...maar zoals xnpu hierboven aangeeft is het verschil in update snelheid blijkbaar wel te verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 17:15
Ik heb een blijvende sync error, maar zou niet weten waar het aan ligt.

In Accounts & synchroniseren scherm onder instellingen staat er onderaan: 'Er zijn momenteel problemen opgetreden bij het Synchroniseren. Het wordt zometeen hervat.' en een rood sync teken achter Google.
Als ik vervolgens op Google klik, dan staat er een melding achter mijn gmail. Klik ik op mijn gmail, dan zie ik elke keer een (niet rood) sync tekentje achter 'Automatisch back-up'.

Any suggestions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Is het al mogelijk om op het lockscreen ook andere meldingen te plaatsen (productieve startscherm)?
In plaats van gemiste oproepen ook whatsapp berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WhatsAppberichten werkt al jaren niet, zal voorlopig ook niet komen, ligt helaas aan WhatsApp :(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10 14:10

Trackerfire

BTC HODLER

Nevermind, schijnt met de komende update verholpen te zijn...

[ Voor 86% gewijzigd door Trackerfire op 28-05-2013 23:45 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
CLB schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:32:
WhatsAppberichten werkt al jaren niet, zal voorlopig ook niet komen, ligt helaas aan WhatsApp :(
Meen je niet... Erg jammer, maar bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trackerfire schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:33:
Mijn One weggedaan na aanhoudende problemen op het thuis netwerk hier. Router van Ziggo kon er niet tegen, 2x monteur geweest. Nu een week in het bezit van een andere telefoon, geen storing meer gehad. Misschien hebben mensen hier ook ineens onverklaarbare dingen die gebeuren met hun verbinding. De One is er waarschijnlijk de oorzaak van, helaas :(
De One? Of jouw One? Heb je meerdere One's geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10 14:10

Trackerfire

BTC HODLER

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:35:
[...]

De One? Of jouw One? Heb je meerdere One's geprobeerd?
Nevermind, wordt met komende update verholpen (bron: Xda Developers/HD Revolution)

[ Voor 36% gewijzigd door Trackerfire op 28-05-2013 23:46 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:37

Oude (htc) mini-usb en el cheapo dx.com laders leveren gewoon niet genoeg mA voor deze telefoon.
Je moet sowieso uitkijken met die goedkope rommel. Koop voor paar euro meer liever een originele HTC lader erbij i.p.v. de neppers van DX.com want die lijken alleen maar aan de buitenkant op een HTC USB charger...

1000mA of beter en je hebt geen problemen meer met laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:04
Trackerfire schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:37:
[...]

Nevermind, wordt met komende update verholpen (bron: Xda Developers/HD Revolution)
Wat wordt er verholpen dan? Ik heb een Ubee EVW3200 van Ziggo maar geen problemen gehad tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Laatst online: 01-10 10:02
Wow, ik heb zojuist een aantal nieuwe features van de camera ontdekt via:
YouTube: YouTube

Ik zou zeggen, kijk die filmpjes even!

HTC moet reclame maken met dit soort toffe dingen, niet met BlinkFeed!

Ik draai overigens Maximus 7 als custom rom met een prima accuduur!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IgEISbD7Da8WUMQYbR1zsFkl/full.png
<3

[ Voor 21% gewijzigd door R3NC0N op 29-05-2013 03:46 ]

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 12:59
Zonder sim he....

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 11-10 22:20
Ja precies, dus dat zegt niet zoveel... GSM/3G verbruikt behoorlijk wat juice, helemaal als je regelmatig slechter bereik hebt.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 18:05

13art

Moderator Mobile
R3NC0N schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 03:38:
Wow, ik heb zojuist een aantal nieuwe features van de camera ontdekt via:
YouTube: YouTube
Die met het vertraagd afspelen is wel heel gaaf. Die kende ik nog niet.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-10 19:59
renzo4000 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 08:14:
[...]

Ja precies, dus dat zegt niet zoveel... GSM/3G verbruikt behoorlijk wat juice, helemaal als je regelmatig slechter bereik hebt.
2nd that, thuis gaat de batterij in standby een flinke tijd mee, op mijn werk vliegen de procenten eraf omdat daar nagenoeg geen dekking is.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

l3art schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:03:
[...]

True!

Sowieso snap ik ook niet waarom dit niet op de reclames voorbij is gekomen.
Die hele HTC Zoe is wat mij betreft een zeer goede verbetering wat nog weinig aandacht heeft gehad vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
netblade schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:06:
[...]
2nd that, thuis gaat de batterij in standby een flinke tijd mee, op mijn werk vliegen de procenten eraf omdat daar nagenoeg geen dekking is.
Mijn setup is de combi 2G + Wifi, dat verbruikt toch het minste (tenzij je ook wifi uitzet). En mocht ik langer onderweg zijn, dan kan ik altijd handmatig 3G/H activeren.

Overigens merktte ik gisteravond dat op mijn One de Wifi verbinding zo af en toe (iedere paar minuten) wegviel. Power save is geactiveerd en data verbinding wordt daarbij ontkoppeld na verloop van tijd. Maar wifi zou dan wel geactiveerd moeten blijven...dus dat vond ik nogal vreemd. Heb daarom eens zitten proberen met diverse settings en nadat ik de setting "wifi freqentie band" op "alleen 2.4Ghz" had gezet heb ik geen last meer van een wegvallende wifi verbinding. Blijkbaar een conflict oid met mijn router thuis.

Ik heb overigens tevens de Wifi setting "beste snelheid" aangezet en dit scheelt aanmerkelijk in snelheid bij updaten mail/blinkfeed (en uiteraard alle andere online zaken). Waar voorheen de Mail app nogal lang deed over het bijwerken van Gmail imap account, gaat dit nu behoorlijk vlot. Batterijverbruik in standby lijkt niet hoger te zijn. Weet nog niet hoe dit is bij daadwerkelijk gebruik (flink browsen enz).

Een paar tips voor anderen die wellicht tegen dezelfde zaken aanlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Laatst online: 09-10 22:20
Ik stap denk ik over naar een Xperia ZL *knip*, doe eens niet.
Vind de ONE niet genoeg meerwaarde hebben ten opzichte van m'n ONE X..

Heel spijtig, want kwa looks is ie gewoon geweldig! Maar het Facebook gebeuren is een grote domper voor mij. Waarom moet dat in m'n gallery terugkomen? Waarom kan Blinkfeed niet uit?
Snap HTC niet zo goed..

[ Voor 14% gewijzigd door janvanduschoten op 29-05-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:02

wontcachme

You catch me? No you wont

Lexo schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:25:
Ik stap denk ik over naar een Xperia ZL *knipje*.

Heel spijtig, want kwa looks is ie gewoon geweldig! Maar het Facebook gebeuren is een grote domper voor mij. Waarom moet dat in m'n gallery terugkomen? Waarom kan Blinkfeed niet uit?
Snap HTC niet zo goed..
Jij doet hem weg omdat er softwarematige functies op zitten die je niet aanstaan. Dan kan je toch gewoon een andere homescreen instellen als default en neem je een andere gallery app?

[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 29-05-2013 13:07 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Begrijp ik :p
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/47Lq9ovurXnUEI4tSpXbOIwB/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NBOJurwrBbcUZp6d37Wx6MAj/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zlK6dnx89aeowRouLPpZ6Lg6/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
wontcachme schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:27:
[...]

Jij doet hem weg omdat er softwarematige functies op zitten die je niet aanstaan. Dan kan je toch gewoon een andere homescreen instellen als default en neem je een andere gallery app?
Daar heb ik geen zin in. Waarom kan ik niet gewoon kiezen om die functies uit te schakelen? Waarom maakt HTC die keuze voor mij? Heb geen zin om allemaal pleisters te moeten gaan leggen..
Rooten ziet HTC als garantie schadelijk dus dat is ook al geen optie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Laatst online: 01-10 10:02
Lexo schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:01:
[...]

Daar heb ik geen zin in. Waarom kan ik niet gewoon kiezen om die functies uit te schakelen? Waarom maakt HTC die keuze voor mij? Heb geen zin om allemaal pleisters te moeten gaan leggen..
Rooten ziet HTC als garantie schadelijk dus dat is ook al geen optie..
Je hoeft die folders van je Facebook vrienden niet in te gaan. Kwestie van 'My photos' aanklikken en sorteren op Albums. Desnoods Quickpic installeren.

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-10 13:43
Lexo schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:25:
Ik stap denk ik over naar een Xperia ZL*Knipje*.

Snap HTC niet zo goed..
Je kan ook wachten op de google versie van ONE,die xperia heeft erg slechte kleuren.

[ Voor 9% gewijzigd door janvanduschoten op 29-05-2013 13:08 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
Amaze86 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:03:
[...]

Je kan ook wachten op de google versie van ONE,die xperia heeft erg slechte kleuren.
Als die komt, tot nu toe heb ik alleen een tweet gezien die suggereert dat die er misschien zou komen. Erg vaag allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Xperia heeft absoluut geen slechte kleuren!
De One met stock Android komt ook, gelimiteerde opgave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
l3art schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:03:
[...]

Geinig inderdaad, Valt me nu op dat ze eigenlijk gewoon altijd een 3 sec filmpje nemen en dan vanuit die 3 sec dus de foto construeren.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
De One verruilen de Z? Daar krijg je spijt van.

1. De kleuren van de Z zijn niet slecht maar het display is veel minder dan de One.
2. Neem aan dat je gister van het lekkere weer hebt genoten en met je One gespeeld? Alles was duidelijk leesbaar in de zo'n he? Dat kun je bij de Z vergeten. Scherm spiegelt als een gek.
3. Het gevoel van het toestel haalt het lange na niet bij de One. De puntige hoeken prikken in je handpalm.
4. Koop meteen een noodstroom accu erbij. Want de batterij duur is om te huilen.

4 redenen waarom ik de One nooit zou verruilen voor de Z.
Boomsound, zoe, blinkfeed daar zelfs buiten gelaten.

Mijn mening.... En uiteraard jouw keuze.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat je het over de Z hebt en hij niet ;)
EDIT @ Hieronder: Ja inderdaad, scheelt helemaal niks...

[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 29-05-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Ach zijn bekant hetzelfde

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-10 08:54
Johann0r schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:17:
Sinds ik mijn ONE heb hoor ik mensen met wie ik bel klagen dat ik steeds wegval. Dan horen ze me heel ver weg zeg maar, dan klik ik hem op speaker en is het over. Meer mensen hier last van?

Ook heb ik hem gewoon los in mijn zak en heb geen sleutels oid en toch zitten er al van die vage kleine schuur plekjes op het scherm. Heel vervelend.

Misschien toch maar eens om een hoesje...
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hier meldt zich nog een gelukkige eigenaar.

Dankzij enkele tips hier e.e.a. wat aangepast (lokatiediensten in maps,blinkfeeds zoveel mogelijk uit, nieuw homescreen, google now uitgezet)
Geweldige telefoon. Bij mij viel wel op dat de wifi in de powersave mode regelmatig uitgaat, maar als ik dat vinkje uitzet, blijft hij netjes connected. Ik zit als enige in deze buurt op een 5GHz, fijn dat dat goed werkt, mijn Sensation deed alleen 2,4GHz :P

Enige probleempje wat ik heb is met beats audio. Wanneer ik dat aan heb staan, hoor ik plopjes/kraakjes. Dat merk ik vooral bij spelen van Hill Climb Racing, maar ik las dat anderen hier ook last van hebben bij andere apps.

Bij mij is het in ieder geval weg als ik beats audio uitschakel, dus lijkt me iets wat met een software-update nog wel beter kan worden.

Draait overigens out-of-the-box firmware 1.29.401.16, een unbranded toestel. Build quality is top, geen naden of verhogingen bij het scherm. Wel voelt de plastic? zijkant een klein beetje ruw aan waar deze bij het simslot de glasplaat raakt, maar dat is echt mierenneuken.

Al met al een topper wat mij betreft, nu eens kijken hoe de batterij zich gaat houden, daar kan ik na 2 dagen zeer zwaar gebruik :P nog niet zoveel van zeggen.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 17:15
Toevallig had ik laatst hetzelfde. Komt het niet doordat je de microfoon wat blokkeert met je hand? Ik laat soms de telefoon leunen op mijn handpalm, en dan zie je dat je al snel in de buurt komt van het mic gaatje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 15:41
wackidth schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:03:
De One verruilen de Z? Daar krijg je spijt van.

1. De kleuren van de Z zijn niet slecht maar het display is veel minder dan de One.
2. Neem aan dat je gister van het lekkere weer hebt genoten en met je One gespeeld? Alles was duidelijk leesbaar in de zo'n he? Dat kun je bij de Z vergeten. Scherm spiegelt als een gek.
3. Het gevoel van het toestel haalt het lange na niet bij de One. De puntige hoeken prikken in je handpalm.
4. Koop meteen een noodstroom accu erbij. Want de batterij duur is om te huilen.

4 redenen waarom ik de One nooit zou verruilen voor de Z.
Boomsound, zoe, blinkfeed daar zelfs buiten gelaten.

Mijn mening.... En uiteraard jouw keuze.
1. Display van de Z/ZL is zeker wel van hoge kwaliteit qua (zeker als het gaat om realistische) kleurweergave, scherpte en details (bij bijv. film kijken). De One is op al deze punten niet duidelijk beter dan de Z/ZL, alleen de kijkhoeken zijn duidelijk een stuk beter.
2. Scherm van de Z spiegelt helemaal niet als een gek. Voor buiten is het juist het meest duidelijk afleesbare scherm wat ik ooit heb gehad, zelf in de volle zon is hij nog duidelijk afleesbaar. Beter dan amoled en menig lcd.
3. Dat is persoonlijk. Na een tijdje wennen vind ik de Z prima comfortabel en kan ik hem gemakkelijk lange tijd vasthouden.
4. Dit is echt onzin. De batterij van de Z gaat juist heel lang mee. Mijn vorige smartphones moest ik altijd elke nacht opladen. De Z hoef ik maar om de dag op te laden met hetzelfde gebruik. Soms red ik zelf nog een 3e dag zonder op te laden. Als je veel gamed en de helderheid hoog hebt staan dan kun je de batterij met 5 uur schermtijd wel leeg hebben ja. Maar dat is bij de One net zo. Standby is de Z denk ik toch net iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:07:
Die Xperia heeft absoluut geen slechte kleuren!
De One met stock Android komt ook, gelimiteerde opgave.
Als HTC dollars ruikt zou die gelimiteerde oplage wel eens heel ruim kunnen worden. Ik hoop het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 15:41
Eigenlijk wel ja, maar dacht dat die gesloten was, maar zo te zien dus weer open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:35:
Als HTC dollars ruikt zou die gelimiteerde oplage wel eens heel ruim kunnen worden. Ik hoop het
Las volgens sommige geruchten dat het 1% van alle Ones zou moeten worden...
EDIT @ Hieronder: Een alinea'tje over CLB en z'n ZL: productreview: Sony Xperia ZL Wit review door CLB

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 29-05-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:37:
[...]

Las volgens sommige geruchten dat het 1% van alle Ones zou moeten worden...
Hè CLB, hoe bevalt je ZL
Dat is hier niet de plek voor

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 29-05-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:33
Doe dat ff lekker prive en niet in het HTC One topic.
Je hebt gelijk, volgende keer nog even een TR aanmaken ;)

Ik ben ook weer in het bezit van de One, had hem retour gestuurd vanwege gaps en scheef scherm. Gister een nieuwe opgehaald bij de Phonehouse! Mooi apparaat!
Scherm lijkt alleen wat geler dan de vorige die ik had maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen!

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 29-05-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
HansAnders07 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:52:
[...]

Dat dat ff lekker prive en niet in het HTC One topic.

Ik ben ook weer in het bezit van de One, had hem retour gestuurd vanwege gaps en scheef scherm. Gister een nieuwe opgehaald bij de Phonehouse! Mooi apparaat!
Scherm lijkt alleen wat geler dan de vorige die ik had maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen!
een beetje off-topic maar heb je dit via Dynafix laten lopen? Heb die van mij maandag op laten halen om dezelfde reden.

garantie-topic

[ Voor 0% gewijzigd door 13art op 29-05-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 12:19
Hoe verander ik de taskbar buttons onderin? :+

Zit me helemaal wezenloos te zoeken....

Wil graag de standaard button voor SMS vervangen naar een mail button. Internet button lozen voor Whatsapp....

Heeft iemand een idee? 8)7

(ben overigens zeer blij met mijn zilveren HTC one in Shanghai geproduceerd...geen enkel defect!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 18:05

13art

Moderator Mobile
Moet je doen terwijl je in de app-drawer zit.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 23:31
Die lock screens krijgen steeds handigere features erbij om bepaalde dingen snel te kunnen doen en te zien. Ik vroeg mij af of bij de One het lockscreen en het ''scherm waarop je je patroon invullen'' onafhankelijk van elkaar zijn in te stellen. Bijvoorbeeld dat je je patroon pas weer moet invullen als je je telefoon 3 minuten niet hebt gebruikt, maar dat binnen die 3 minuten wel het normale lockscreen tevoorschijn komt. Bij mijn S3 kan dat niet, en bijvoorbeeld bij iPhones wel, wat veel handiger werkt.

Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Laatst online: 22:38
Dit kan, althans bij een one x wel. Kan je instellen onder beveiliging wanneer je je patroon weer moet tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:33
san.okk schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:09:
[...]

een beetje off-topic maar heb je dit via Dynafix laten lopen? Heb die van mij maandag op laten halen om dezelfde reden.

garantie-topic
Nee ik had mijne binnen de 7 dagen weer retour gestuurd naar Hi. Die hebben toen de verlenging van m'n abonnement terug gedraaid omdat ik online besteld had en ze dat telefonisch niet konden ruilen o.i.d.
Daar was ik achteraf wel blij mee want wilde eigenlijk geen toestellease, dus nu ben ik overgestapt naar T-mobile en gewoon in de winkel de telefoon gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 19:51
atomix9 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:30:

Wil graag de standaard button voor SMS vervangen naar een mail button. Internet button lozen voor Whatsapp....

(ben overigens zeer blij met mijn zilveren HTC one in Shanghai geproduceerd...geen enkel defect!)
Je kunt app er gewoon naar toe slepen ik heb een map er instaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atomix9 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:30:

Dit kan niet op de HTC One :'( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:07:
[...]

Dit kan niet op de HTC One :'( !
Jawel, zoals al gezegd kan dit vanuit de app-drawer. Ik kom er net achter dat je zo ook mappen kunt maken op die onderste balk, door gewoon een tweede app erbij te slepen. Handig !

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:35:
[...]

Ach al worden er maar 100 verkocht dan is de kans al enorm dat de rom gewoon op XDA komt.
Gewoon lekker flashen op je Nederlandse One en klaar is kees (Of jij in dit geval ;) )

Ik zit er in ieder geval op te wachten.

[ Voor 80% gewijzigd door Donstil op 29-05-2013 21:28 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Weet iemand dit, is er verschil tussen een 'Stunning Silver' en een 'Glacial Silver'? Overal noemen ze hem Stunning, behalve op Amazon.de waar hij Glacial is (en goedkoop). Ik zie er verder weinig anders aan, maar misschien is de kleur net anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kleur is Glacial Silver. Ik vind zelf nergens Stunning Silver als naam, wel "stunning silver" als mening van een enkele reviewer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:01:
De kleur is Glacial Silver. Ik vind zelf nergens Stunning Silver als naam, wel "stunning silver" als mening van een enkele reviewer.
Er is maar 1 soort zilver en wit. Daarnaast zwart /zwart. En de geruchten zijn van de zomer rood en blauw.
Rood was al een keer per ongeluk opgedoken op een HTC site.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
In het geval van studentmobiel wordt die gewoon stunning silver genoemd, deze heeft ook een tblack in de aanbieding.

Beautiful Black

Stunning Silver

T Black

T Silver

Deze duid op een t-mobile branded, dus ik gok dat je ook met een branded telefoon te maken hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-10 16:38
Het Leoh-Paard schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:57:
Weet iemand dit, is er verschil tussen een 'Stunning Silver' en een 'Glacial Silver'? Overal noemen ze hem Stunning, behalve op Amazon.de waar hij Glacial is (en goedkoop). Ik zie er verder weinig anders aan, maar misschien is de kleur net anders?
Goedkoop? "If it seems too good to be true, it probably is"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Laatst online: 05-09 10:21
Net weer een bug tegengekomen die er al in zit vanaf sense4
Als je Google now vraagt naar 'next appointment' (dus in engels zodat hij terugpraat) toont hij idd de volgende afspraak, maar erop klikken resulteert in een vastloper van Google now of de calendar van sense...
*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-10 10:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'De meeste telefoons van HTC zijn donker' blablabla Windows Phones zijn funky-coloured.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 12:19
l3art schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:44:
Moet je doen terwijl je in de app-drawer zit.
Bedankt! _/-\o_

Het is gelukt. Via de middelste button met de puntjes... (dat is blijkbaar de Appdrawer, weer wat geleerd :+ )
Slepen lukt dan ineens wel, samenvoegen ook, in mappen enzo..

_/-\o_
Pagina: 1 ... 72 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)