Hier meldt zich nog een gelukkige eigenaar.
Dankzij enkele tips hier e.e.a. wat aangepast (lokatiediensten in maps,blinkfeeds zoveel mogelijk uit, nieuw homescreen, google now uitgezet)
Geweldige telefoon. Bij mij viel wel op dat de wifi in de powersave mode regelmatig uitgaat, maar als ik dat vinkje uitzet, blijft hij netjes connected. Ik zit als enige in deze buurt op een 5GHz, fijn dat dat goed werkt, mijn Sensation deed alleen 2,4GHz
Enige probleempje wat ik heb is met beats audio. Wanneer ik dat aan heb staan, hoor ik plopjes/kraakjes. Dat merk ik vooral bij spelen van Hill Climb Racing, maar ik las dat anderen hier ook last van hebben bij andere apps.
Bij mij is het in ieder geval weg als ik beats audio uitschakel, dus lijkt me iets wat met een software-update nog wel beter kan worden.
Draait overigens out-of-the-box firmware 1.29.401.16, een unbranded toestel. Build quality is top, geen naden of verhogingen bij het scherm. Wel voelt de plastic? zijkant een klein beetje ruw aan waar deze bij het simslot de glasplaat raakt, maar dat is echt mierenneuken.
Al met al een topper wat mij betreft, nu eens kijken hoe de batterij zich gaat houden, daar kan ik na 2 dagen zeer zwaar gebruik

nog niet zoveel van zeggen.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.