[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.625 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-10 20:41
Ik heb hier sinds iets minder dan 22 uur een zwarte HTC One in mijn bezit :)
Hele verbetering ten opzichte van de S III mini en de S I.

Maar ik had even een vraagje.
Welke File manager gebruiken jullie? Ik las her en der wel iets over ES file manager, maar dat zijn berichten van voor de laatste update... In de play store staan juist allemaal klachten over die update... ook astro schijnt in zijn laatste update wat dingen verneukt te hebben...

Dus ik vroeg mij af wat jullie zoal gebruiken :)
(heb even een quick search op deze tread gedaan, maar dan komen er maar drie posts omhoog... van voor de update)

Vind het trouwens wel jammer dat 1-10 niet aanwezig zijn bij de tv remote... zal wel iets te maken hebben met het "monopolie" van de geprinte gidsen tegenover de digitale.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCG909 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 08:47:
[...]
Welke File manager gebruiken jullie? Ik las her en der wel iets over ES file manager, maar dat zijn berichten van voor de laatste update... ..sic
FX-Explorer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Nog Steeds ES hier.... Geen problemen mee... Doet wat het moet doen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oi File Manager, ook al is dat hier offtopic.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Astro 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makine_31
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 13:59
Oke ik heb nu twee weken mijn HTC One en ben er heel tevreden mee, maar nu lees ik overal over de gap en het was mij ook al opgevallen dat de bovenkant niet helemaal vast zat, ik heb dus ook de gap. De hele bovenkant zit niet vast. Mijn vraag, waar moet ik heen met dit probleem? Naar vodafone? Of naar HTC?

Ow en mijn scherm ligt ook niet echt recht zoals hij zou horen :F. Nu wil ik hem zeker laten fixen :(

[ Voor 14% gewijzigd door Makine_31 op 25-05-2013 11:30 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
Je moet per waterfiets naar het hoofdkantoor van htc in Taiwan. :P

De winkel waar je het gekocht hebt natuurlijk. Heb zelf ook wel een beetje kieren boven en onder, maar vind het niet echt de moeite om daarmee terug te gaan. Het enige wat ik nog eens moet testen is de camera. Heb af en toe de indruk dat de lens scheef zit oid waardoor er onscherpte zit in een bepaalde hoek.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Sinds gisteren ook in het bezit van de een zilveren One. Nu net pas tijd om er mee te spelen. Telefoon nauwlettend bestudeerd.

Geen dode pixels, geen lijmresten, en geen gaps. Ik ben zeer tevreden. Voelt goed aan na 2 jaar Galaxy SII (blijft indirect in bezit, gaat naar mijn moeder :-P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja... ik wil er binnenkort ook één halen. Heb een poosje gewacht met het aanschaffen in de hoop dat het probleem met gaps, de ligging van het scherm, geluid, etc etc etc dan wel opgelost zouden zijn. Helaas... dat is niet het geval. Ik had de gaps ongetwijfeld nooit zo irritant gevonden als htc zelf niet had gezegd dat ze een naadloze telefoon hadden gemaakt...

Jammer... ik wil sowieso een HTC One, de ervaringen die ik hier lees zijn voor een deel ook wel positief, dus hopelijk heeft Vodafone een mooie liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 13:26
Welke zouden jullie eerder overwegen deze htc one met sense,of die andere zonder sense enz die binnenkort wordt aangekondigd?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-10 07:48
Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 15:56:
Ik had de gaps ongetwijfeld nooit zo irritant gevonden als htc zelf niet had gezegd dat ze een naadloze telefoon hadden gemaakt...
Dit vind ik echt pure onzin.
HTC heeft aangegeven dat er in de achterkant 2 strepen zitten van plastic, die nodig zijn om allerlei (netwerk)signalen door te geven. Er is gezegd dat dit met een speciaal proces gebeurt, en dat er geen gaps zijn.
Er is niet gezegd dat het hele toestel een zer-gap-constructie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:25:
[...]

HTC heeft aangegeven dat er in de achterkant 2 strepen zitten van plastic, die nodig zijn om allerlei (netwerk)signalen door te geven. Er is gezegd dat dit met een speciaal proces gebeurt, en dat er geen gaps zijn.
Ja ok, de achterkant is inderdaad helemaal perfect afgewerkt. Wat ik wel heb gehoord is dat de gaps komen door de lijm, die nog niet droog is (dient meerdere dagen te drogen) zodra de telefoon al wordt verscheept.

Prima, een gap aan de boven- of onderkant kan ik vast wel mee leven, maar verhalen als een verkeerd geplaatst scherm en scheef ingelegde volumeknoppen vind ik daarentegen gewoon slechte afwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:20:
Welke zouden jullie eerder overwegen deze htc one met sense,of die andere zonder sense enz die binnenkort wordt aangekondigd?
Ik vind stock android saai, maar heel veel zijn het daar ook niet mee eens. Sense 5 vind ik er wel gelikt uitzien, alleen hoop ik dat de BlinkFeed nog wat meer uitwerken. Persoonlijk ga ik voor eentje met Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is ook mijn mening. Ik denk dat de meeste helemaal geen gap hadden gezien als er niemand over begonnen Was. Net als met lags bij de galaxy s4. Iemand constateert een lag van pak hem beet 0,2 sec. en gelijk gaat het forum nergens anders over en gaat iedereen met de stopwatch zitten om maar een lag te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Gap hier gap daar.... Er zijn uitzonderingen... Maar er zijn iig een heleboel mierenneukers.

Durf te wedden als niemand er over was begonnen, had ook niemand geklaagd.

Zoals John al zei dus.... +1

[ Voor 8% gewijzigd door wackidth op 25-05-2013 16:43 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:38
wackidth schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:41:
Gap hier gap daar.... Er zijn uitzonderingen... Maar er zijn iig een heleboel mierenneukers.

Durf te wedden als niemand er over was begonnen, had ook niemand geklaagd.

Zoals John al zei dus.... +1
Maah dat mensen er over begonnen zijn kan ik ze echt niet kwalijk nemen hoor. De begin batches waren echt exemplaren bij waar je de tranen van in de ogen sprong. Dat heeft het hele hype opgewekt, deels htc´s eigen schuld, want met een simpele kwaliteitscontrole waren die toestellen er tussen uit geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quipp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-07-2024
ooh sweet de TV app werkt ook met me yamaha versterker haha moest hem alleen wel op home theather zetten anders doetie het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 15:56:
Tja... ik wil er binnenkort ook één halen. Heb een poosje gewacht met het aanschaffen in de hoop dat het probleem met gaps, de ligging van het scherm, geluid, etc etc etc dan wel opgelost zouden zijn. Helaas... dat is niet het geval. Ik had de gaps ongetwijfeld nooit zo irritant gevonden als htc zelf niet had gezegd dat ze een naadloze telefoon hadden gemaakt...

Jammer... ik wil sowieso een HTC One, de ervaringen die ik hier lees zijn voor een deel ook wel positief, dus hopelijk heeft Vodafone een mooie liggen :)
Zoals ik al in mijn post boven aangaf. Gisteren die van mij gekocht...geen problemen. Dus er zijn wel dergelijk goede modellen in de omloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:26
Gisteren een zwarte One gekocht, foutloos :)

Zeer tevreden over het toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Eén ding wat me wel echt irriteert is het afspelen van films...
Een indiana johnes bd kopie heeft redelijk zacht geluid en volgens mij is er ook zo nu en dan iets dat stereo niet helemaal lekker werkt met de koptelefoons.

En met The Thing (2012) krijg ik helemaal geen geluid...

Met muziek heb ik totaal geen problemen.

(En mkv's kan de stock speler ook niet aan... Maar dat kan hopelijk met een andere speler opgelost worden, ik geef vlc voor android nog maar een kans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-10 14:02
Probeer MX Player eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Houd er rekening mee dat wanneer geluid in MX Player niet werkt, dat de instellingen op H/W+ moeten staan of H/W met S/W audio.

Kwam er laatst weer eens achter dat een aflevering van Boardwalk Empire geen geluid had, tot ik hem op H/W+ zette. Soms kan dit de oplossing zijn dat er geen audio afgespeeld wordt.

Overigens is MX Player wel beste aanrader imo.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Laatst online: 01-09-2022
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/51540894/Screenshot_2013-05-25-21-08-38.png

Dus is dit goed of slecht?
Op dit moment?

Moet ik er meer van verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10 12:38

Ursamajor

Astrofotograaf

DCG909 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 08:47:

Maar ik had even een vraagje.
Welke File manager gebruiken jullie? Ik las her en der wel iets over ES file manager, maar dat zijn berichten van voor de laatste update... In de play store staan juist allemaal klachten over die update... ook astro schijnt in zijn laatste update wat dingen verneukt te hebben...
.
Totalcommander :-) (met ftp en lan plugin)

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Hmm, hard en zacht geluid ligt voor het grootste gedeelte aan de video bestanden...
Gundam seed is namelijk keihard...

Edit.
Ok, MX kan dus wel harder dan "normaal"..... Ik dacht al: de bar gaat even snel omhoog met het volume... maar daar komt dus nog een 2e bar overheen....
Kwaliteit is beter dan VLC beta.

Thanks for the tip :)

Het scherm is echt zo zo mooi. beter dan zowat ieder ander scherm wat ik tot nu toe ooit heb gezien :s

[ Voor 57% gewijzigd door DCG909 op 25-05-2013 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
yesyes, ik heb de mijne binnen, hoogstwaarschijnlijk een van de eerste in België (die dus niet geïmporteerd is), aangezien ze nog nergens verkocht worden.
batch is SH35HW, dus is in mei gemaakt, ten opzichte van SH34 (april)
toestel heeft geen enkele gap, geen schrale kartelingkjes aan de holtes, (voor zover ik zie) geen dode/luie pixels, en glasplaat/power/volumebutton zitten perfect afgelijnd..
ze bestaan dus, mensen, de perfecte HTC One's!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoemtoeter
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-02 11:40
Amaze86 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:20:
Een Senseless HTC One zou me kunnen verleiden tot veel te veel geld uitgeven voor een nieuwe telefoon. Dat hele blinkfeed, dat is toch gewoon een Koreaan die denkt te weten wat goed voor je is? Ik bepaal zelf wel wat ik leuk vind om op mn homescreen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwestie van andere launcher, waarbij je nog steeds veel Sense-features behoud :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
zoemtoeter schreef op zondag 26 mei 2013 @ 00:02:
[...]

Een Senseless HTC One zou me kunnen verleiden tot veel te veel geld uitgeven voor een nieuwe telefoon. Dat hele blinkfeed, dat is toch gewoon een Koreaan die denkt te weten wat goed voor je is? Ik bepaal zelf wel wat ik leuk vind om op mn homescreen te zien.
Taiwan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:18

13art

Moderator Mobile
WestBoy_B schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 21:15:
[afbeelding]

Op dit moment?

Tja lastige vraag. Kijk als jij je scherm veel overdag aan hebt, energiebesparing uit hebt staan etc, zal jij minder lang met je accu doen dan iemand die bijv met name 's avonds in donkere omgeving zijn toestel gebruikt. Dus het is niet zo 1 op 1 te zeggen of het goed is. Plus hoeveel processen draaien op de achtergrond. Zelf heb ik nu 50% na 1,5 uur schermtijd, maar wel verdeeld over 24 uur. Zegt het wat? Ik zou het niet zo goed weten, maar voor mij is het prima.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 11:23
kan het zijn dat de zwarte een speciale coating heeft zoals dat bij de HT One S het geval was? En ik herinner mij het nadeel dat er dan wel snel krassen op komen vanaf je met bvb uw nagel er eens over wrijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Bij het instellen van de afstandsbediening:
UPC Horizon Box: Het handmatig instellen:
Stap 14 van 30: Knop punt/streep leren:

Wat is deze knop op je afstandsbediening dan?
Ze mogen wel wat duidelijker zijn :S

EDIT:

Wat is dan stap 16 van 30: Knop '' springen '' leren:

Wow kan het nog onduidelijker? :O

[ Voor 19% gewijzigd door WestBoy_B op 26-05-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
@ westboy

Ik heb daar het terug springen naar de vorige pagina'sba gedaan denk dat dat m is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
rodi1802 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 10:05:
@ westboy

Ik heb daar het terug springen naar de vorige pagina'sba gedaan denk dat dat m is!
Thanks, het is een beetje raar inderdaad maar thanks voor je hulp

Het is allemaal gelukt!

Jammer van de kanalen 1 t/m 10 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteherder
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-03 17:27
Hoe kan je de apps in aflabetische volgorde zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quipp
  • Laatst online: 24-07-2024
witteherder schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:34:
Hoe kan je de apps in aflabetische volgorde zetten?
menu openen -> de apps naar beneden trekken (dan krijg je een extra balk onder te tijd) -> links onder de tijd staat aangepast/alfabetisch/meest recent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteherder
Quipp schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:48:
[...]

menu openen -> de apps naar beneden trekken (dan krijg je een extra balk onder te tijd) -> links onder de tijd staat aangepast/alfabetisch/meest recent
Dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteherder
Beginscherm aanpassen:
Ik zou graag op het beginscherm mijn agenda afspraken van "vandaag" erop willen en de updates van facebook
Hoe kan ik dit het handigst doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door het productiviteitslockscreen in te schakelen (alhoewel ik niet weet of FB daarmee werkt, denk 't niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer iemand waarom mijn oordopjes het niet doen als ik ze erin steek, heb meerdere koptelefoons gebruikt maar helemaal niks. en nergens in de opties zie ik er wat van. Misschien dat een jullie het weet want anders ga ik hem moeten laten inwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:38
[afbeelding]

Op dit moment?

Niet goed en ook niet slecht. 3 uur is gemiddeld denk ik, zeker met wat zware apps er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Laatst online: 19:52
Metian schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 20:46:
[...]

Houd er rekening mee dat wanneer geluid in MX Player niet werkt, dat de instellingen op H/W+ moeten staan of H/W met S/W audio.

Kwam er laatst weer eens achter dat een aflevering van Boardwalk Empire geen geluid had, tot ik hem op H/W+ zette. Soms kan dit de oplossing zijn dat er geen audio afgespeeld wordt.

Overigens is MX Player wel beste aanrader imo.
Ik gebruik zelf XBMC om video's af te spelen. Heerlijk programma, speelt alles af zonder problemen. _/-\o_

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:18

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:25:
Weer iemand waarom mijn oordopjes het niet doen als ik ze erin steek, heb meerdere koptelefoons gebruikt maar helemaal niks. en nergens in de opties zie ik er wat van. Misschien dat een jullie het weet want anders ga ik hem moeten laten inwisselen.
Je krijgt ook geen melding op het scherm dat er iets ingeplugd wordt?
Zo niet dan zou ik er als ik jou was mee terug gaan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op zondag 26 mei 2013 @ 13:11:
[...]

Je krijgt ook geen melding op het scherm dat er iets ingeplugd wordt?
Zo niet dan zou ik er als ik jou was mee terug gaan.
Nee als ik iets inplug krijg ik helemaal niets, denk dat ik morgen dan maar langs moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Laatst online: 08-10 18:11
Weet iemand hoe je die uit kan zetten dat er automatisch routes voor je worden berekend naar huis met google maps, vanaf elke willekeurige locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:27

p0st

Dutch Reefer

Brainscrewer schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:33:
Weet iemand hoe je die uit kan zetten dat er automatisch routes voor je worden berekend naar huis met google maps, vanaf elke willekeurige locatie?
Jep, google now uitzetten :).. Even je Home knop ingdrukt houden, en dan bij instellingen het uitzetten!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:37
Brainscrewer schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:33:
Zonder heel google now uit te zetten kan het ook, gewoon alleen de 'traffic' card op off zetten en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Weet iemand of en zo ja hoe je de volgorde van de beelden van een Zoe project kunt veranderen? Want hij zet ze volgensmij gewoon in random volgorde, wat eigenlijk niet zo leuk is als gewoon normale volgorde.... ik zie wel dat random tekentje maar anders dan random krijg ik er niet mee?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:38
Hier even een vraag over de fm radio. Is boomsound dan ook uit te schakelen? Ik blijf die irritante zompige bassen horen. Ik kan boomsound wel uitzetten maar het geluid blijft hetzelfde.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 07:32
Ben ook al een week of twee trotse eigenaar van de black one. Heerlijk toestel! Echt alles is geweldig aan het ding!

Ik kwam een optie tegen waarvan ik niet snap wat het zou moeten doen, al klinkt het als een 'slimme feature', die zijn altijd leuk ;).

onder > instellingen > weergave, gebaren en knoppen > weergave > slaapstand. Kan je kiezen voor automatisch slapen.

Ik ben er nog niet achter wat dit doet. Ik vermoed iets als, ik leg het toestel weg en dan schakelt het uit omdat het geen beweging meer voelt. Al lijkt dit het niet te zijn, ik kan schudden wat ik wil maar hij valt vrolijk uit, en als ik hem weg leg/niet gebruik schakel hij na een minuut uit.

In tips en help kom ik er ook niet achter. Via google kom ik niet verder en zoeken in dit forum hielp me ook niet.

Wie o wie vertelt mij het nut van deze geweldige functie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpsycho82 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:24:
Ben ook al een week of twee trotse eigenaar van de black one. Heerlijk toestel! Echt alles is geweldig aan het ding!

Ik kwam een optie tegen waarvan ik niet snap wat het zou moeten doen, al klinkt het als een 'slimme feature', die zijn altijd leuk ;).

onder > instellingen > weergave, gebaren en knoppen > weergave > slaapstand. Kan je kiezen voor automatisch slapen.

Ik ben er nog niet achter wat dit doet. Ik vermoed iets als, ik leg het toestel weg en dan schakelt het uit omdat het geen beweging meer voelt. Al lijkt dit het niet te zijn, ik kan schudden wat ik wil maar hij valt vrolijk uit, en als ik hem weg leg/niet gebruik schakel hij na een minuut uit.

In tips en help kom ik er ook niet achter. Via google kom ik niet verder en zoeken in dit forum hielp me ook niet.

Wat is de hoofdprijs ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
Een reply van hoe handig ik het vind ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
djpsycho82 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:33:
[...]

Een reply van hoe handig ik het vind ;) :P
Ik ben ook benieuwd wat dit doet inderdaad...

Ik help meezoeken :D

ps: moet je eigenlijk de energiebesparing stand uitzetten tijdens het opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand iets over het niet werken van de headphone jack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Laatst online: 08-10 18:11
Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:08:
Ik krijg dan bovenin gewoon een tekentje dat er een headphone is aangesloten, is dit bij jou niet het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-10 22:12
kwiebus schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 00:45:
[...]

Bij hoeveel lux lichten ze bij jou op? Bij mij bij 160 lux en ze gaan, als ze aan zijn, uit bij 320 lux en als ze bij mij oplichten is het nog lang niet zo donker dat ik ze niet meer kan zien. Functioneert bij jou de lichtsensor wel goed?
De licht sensor gaat inderdaad bij 160 lux aan, maar de gevoeligheid van mijn sensor is echt stukken minder dan die van de Desire X van mijn vriendin (zie afbeelding).
Dit leidt er bij mij toe dat de verlichting van de knoppen erg laat aan gaat (als ik de knoppen echt niet meer zie). Daarnaast heeft dat ook impact op de automatische flitser en automatische schermdimming....erg vervelend.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/iw6dfr.jpg

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-10 18:04

SambalBij

We're all MAD here

djpsycho82 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:24:

Ik heb wel het idee dat het wat doet met bewegen. Als de telefoon blijf bewegen gaat ie na iets van een minuut zonder schermaanrakingen in sleep. Maar zodra ik hem neerleg dimt ie na 10 seconden het scherm en gaat na nog eens 5 seconden in sleep.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10 19:21
Dat is hem, als ik de telefoon blijf bewegen slaapt hij niet, als ik hem stilleg wel.

ik heb ook een vraag: ik krijg het niet voor elkaar om snelkoppelingen toe te voegen aan de dock onderin, die verdwijnt als ik een icoon wil verplaatsen.

edit:
ik heb het al, dat kan alleen in je apps menu niet op een homescherm.

[ Voor 14% gewijzigd door Cyw00d op 27-05-2013 00:30 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainscrewer schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:21:
[...]

Ik krijg dan bovenin gewoon een tekentje dat er een headphone is aangesloten, is dit bij jou niet het geval?
Helaas niet, wordt dus terug naar de winkel ermee terwijl alles er zo goed uit zag en deed. erg jammer ik bedoel checked niemand iets daar in taiwan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 22:20
Sinds 2 dagen ook een zwarte ONE. Overgestapt van een witte ONE X, en vind het verschil nou niet echt overweldigend.
Ja de ONE is sneller, het scherm lijkt me scherper. Kwa looks is ie gewoon beter!
Maar de camera is 4 stappen terug, blinkfeed mag er van mij af, ik hoef de foto's van Facebook niet in m'n gallerij, ik gebruikte de widget bladwijzers op m'n ONE X, bij de ONE is het formaat aangepast naar een kwart scherm of de een of andere reden zodat er haast niet mee te werken valt. Snap niet waarom er geen menu knop meer op zit, zet die mij part onder het HTC logo.. (een knop onderin is altijd makkelijk bereikbaar en veeeel handiger dan een softwarematige knop daar waar de programmeur hem heeft bedacht in een app)

De meeste punten die ik aanhaal zijn wel te omzeilen, maar waarom geeft HTC ons niet wat meer keuzes?

Ik twijfel echt welk toestel ik zal houden. Natuurlijk is de ONE gewoon even wennen, maar dan ben ik wel overgeleverd aan HTC voor aanpassingen aan het besturingssysteem of rooten waarmee ik de garantie vaarwel kan zwaaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Heeft iemand enig idee of je nummers kan sorteren (op date added bijvoorbeeld) in de standaard music player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

Ervaring met de htc one die ook in het problemen gedeelte had gekund ware het niet dat dit door mijn eigen stommiteit is gebeurt.

Ik probeer vanmorgen in alle haast de one te koppelen aan de parrot in de auto. Bluetooth aangezet, parrot op koppelen, telefoon vind de parrot en vraagt om code.
Nu is dat bij parrots 0000 of 1234 waarbij ik vol goede moed 1234 intik...
Fout dus, was 0000 maar hoe kan ik nu de pincode wijzigen?

Iemand enig idee waar je een pincode voor een bluetooth device kan wijzigen.

Akita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
The outer limits schreef op maandag 27 mei 2013 @ 08:59:
Ervaring met de htc one die ook in het problemen gedeelte had gekund ware het niet dat dit door mijn eigen stommiteit is gebeurt.

Ik probeer vanmorgen in alle haast de one te koppelen aan de parrot in de auto. Bluetooth aangezet, parrot op koppelen, telefoon vind de parrot en vraagt om code.
Nu is dat bij parrots 0000 of 1234 waarbij ik vol goede moed 1234 intik...
Fout dus, was 0000 maar hoe kan ik nu de pincode wijzigen?

Iemand enig idee waar je een pincode voor een bluetooth device kan wijzigen.
Bluetooth device verwijderen van je telefoon en opnieuw koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

Probleem is dat hij nu in het lijstje staat als Parrot 3100
als ik er nu op klik gaat hij gelijk verbinden zonder om de code te vragen.
Verwijderen kan niet, althans ik weet niet hoe.

Akita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Long-shot: Long-press geeft je geen extra opties?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
Yay! Van het weekend ook mijn HTC Media Link HD ontvangen en ik moet zeggen.. alles zo bij elkaar ben ik supertevreden!

Ik kom van een 4 jaar oude HTC Hero.. dus wellicht ben ik snel onder de indruk, maar het is toch mooi te zien wat er nu allemaal mogelijk is. Via een torrentje een filmpje binnenhalen en daarna in mooie HD-kwaliteit bekijken. Of Sopcast installeren en dan via de Media Link gewoon een wedstrijd kijken op je TV, very nice!

Voorlopig vind ik alleen de Blinkfeed vervelend, maar de rest vind ik zeer fijn.

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
Waar ik telkens last van heb, is wanneer ik de dropdown statusbalk terug omhoog wil slepen, ik bijna altijd per ongeluk de home knop raak, en dus ook uit m'n app vlieg... :-(
Ook is in de browser die onderste balk met knopje bookmarks weg (tov sense4+), net iets wat ik altijd gebruikte, nu moet ik op dat (relatief) kleine menu knopje klikken en dan nog eens op bookmarks.. Tijdverlies imo

[ Voor 38% gewijzigd door efari op 27-05-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 11-10 22:20
efari schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:51:
Waar ik telkens last van heb, is wanneer ik de dropdown statusbalk terug omhoog wil slepen, ik bijna altijd per ongeluk de home knop raak, en dus ook uit m'n app vlieg... :-(
Je kan ook gewoon 1x op de backknop drukken ...

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
Maar die zit zo ver...
* first world problems *

[ Voor 6% gewijzigd door efari op 27-05-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
The outer limits schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:59:
Probleem is dat hij nu in het lijstje staat als Parrot 3100
als ik er nu op klik gaat hij gelijk verbinden zonder om de code te vragen.
Verwijderen kan niet, althans ik weet niet hoe.
Ik heb (nog) geen One, maar ik ga er van uit dat het gewoon het standaard Android menu is (zo niet, negeer me maar). Als ik naar de lijst met BT apparaten ga zie ik rechts naast elke apparaat zo'n 'instellingen' knop, als ik daar heen ga kan ik de koppeling verwijderen.

Het lijkt me in ieder geval erg sterk dat je niet gewoon een BT apparaat kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 17:56
[...]

Oh nee? "Refined design. Rugged build. Inspired results. Full metal body. Zero gap construction. And tapered edges that offer a slim but satisfying grip. The new HTC One is phone design that doesn’t compromise." Link: http://www.htc.com/www/smartphones/htc-one/
[afbeelding]

Op dit moment?

Mijn toestel performed hetzelfde.
FireFoz schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:12:
Weet iemand of en zo ja hoe je de volgorde van de beelden van een Zoe project kunt veranderen? Want hij zet ze volgensmij gewoon in random volgorde, wat eigenlijk niet zo leuk is als gewoon normale volgorde.... ik zie wel dat random tekentje maar anders dan random krijg ik er niet mee?
Daar heb ik ook even naar zitten zoeken maar het werkt als volgt:

* start je Zoe, pauzer deze, click rechtsboven de drie puntjes
* druk Inhoud selecteren
* Kies je foto's en klik volgende
* Selecteer het muziekje

En pas daarna wordt je nieuwe Zoe aangemaakt :)

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Zero-gap construction" is alleen toegepast op de verbinding tussen zijkant en achterkant. Een beetje flauw dat ze de suggestie wekken dat alles naadloos is, maar dat zien we wel vaker in marketing.

Het zelfde geld eigenlijk "Full metal body". De zijkant is toch echt van plastic, maar als dat geen essentieel onderdeel is van de body dan mogen ze dat zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 06-10 20:07
EzMe schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:29:

* druk Inhoud selecteren
* Selecteer het muziekje

Dat lijkt bij mij niet te werken, als ik er bijvoorbeeld maar 3 fotos aanklik neemt ie vervolgens toch alle fotos...en ook in willekeurige volgorde. Doet ie bij jou wel alleen de fotos die je selecteerd én in die volgorde?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-10 11:58

* druk Inhoud selecteren
* Selecteer het muziekje

[/quote]

Ik heb overigens HTC gemaild om te vragen wanneer de mogelijkheid zou komen om zelf muziek te kunnen toevoegen, maar hun reactie blijft uit..

Zou dan echt een unieke toevoeging zijn i.c.m. langere zoës i.p.v. de gewoonlijke 30 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je de facebook foto's uit de galerij verbergen of verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:55:
Hoe kan je de facebook foto's uit de galerij verbergen of verwijderen?
Ga naar je album/gallerij en kies daar voor menu > albums weergeven/verbergen

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renzo4000 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:58:
[...]

Ga naar je album/gallerij en kies daar voor menu > albums weergeven/verbergen
Dat zie ik nergens staan. Als ik het menu open krijg ik: online-dienst toevoegen, mediaservers en help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een goede oplossing gevonden voor Zoe in combinatie met Google+' automatische foto-upload? Google+ upload alle 20+ Zoe frames nu afzonderlijk, wat een beetje teveel van het goede is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:08:
Mijn HTC One ligt nu bij de Vodafone interne reparatie. Wat ik wel raar vond is dat ze bij Vodafone zelf helemaal niets testte in de winkel, ze namen alles wat ik zei aan voor waarheid, zonder het zelf te testen. Edit: Natuurlijk had ik hetzelfde probleem, om even de quote duidelijk te maken.

Als t goed is moet ik m vrijdag weer terugkrijgen, dan ligt die er 2 weken (wat de standaard tijd is voor reparatie). Ben benieuwd wat er fout is gegaan.. Ga toch altijd zuinig om met m'n telefoons. Mijn iPhone 4 doet het na 2,5 jaar nog steeds perfect (beetje traag, maar toch :9 )

[ Voor 5% gewijzigd door Batiatus op 27-05-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-10 10:15
Sinds ik mijn ONE heb hoor ik mensen met wie ik bel klagen dat ik steeds wegval. Dan horen ze me heel ver weg zeg maar, dan klik ik hem op speaker en is het over. Meer mensen hier last van?

Ook heb ik hem gewoon los in mijn zak en heb geen sleutels oid en toch zitten er al van die vage kleine schuur plekjes op het scherm. Heel vervelend.

Misschien toch maar eens om een hoesje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:03:
[...]

Dat zie ik nergens staan. Als ik het menu open krijg ik: online-dienst toevoegen, mediaservers en help
Wel eerst naar "mijn foto's" gaan ... dan instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 17:56
renzo4000 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:20:
[...]

Wel eerst naar "mijn foto's" gaan ... dan instellingen.
Inderdaad, dat was me ook nog niet opgevallen. Dit lijkt alleen te werken in de "Albums". In de Galerij kan dit helaas niet.

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:08:
Heeft iemand al een goede oplossing gevonden voor Zoe in combinatie met Google+' automatische foto-upload? Google+ upload alle 20+ Zoe frames nu afzonderlijk, wat een beetje teveel van het goede is.
Is geen oplossing voor behalve automatisch uploaden uitschakelen. Word ook in diverse reviews geadviseerd.
Of foto's maken zonder zoe.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EzMe schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:35:
[...]

Inderdaad, dat was me ook nog niet opgevallen. Dit lijkt alleen te werken in de "Albums". In de Galerij kan dit helaas niet.
Daar vind ik het niet erg dat die foto's er staan.
In de app galerij wil ik gewoon niet die foto's van vrienden enz zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Facebook disablen of andere galerij-applicatie downloaden zijn dan de enige opties die je nog hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
SambalBij schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:31:
[...]

Ik heb wel het idee dat het wat doet met bewegen. Als de telefoon blijf bewegen gaat ie na iets van een minuut zonder schermaanrakingen in sleep. Maar zodra ik hem neerleg dimt ie na 10 seconden het scherm en gaat na nog eens 5 seconden in sleep.
Hee apart, schijnbaar heb ik niet goed getest want nu werkt het wel! handige functie! Deze laat ik aan staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:43
CLB schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:52:
Facebook disablen of andere galerij-applicatie downloaden zijn dan de enige opties die je nog hebt :)
Dat is dus wel vreselijk irritant moet ik zeggen. Facebook wordt je dus gewoon opgedrongen aan alle kanten op deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diasandy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-08 10:21
Weet iemand een goed toetsenbord waarmee je een extra rij krijgt? (voor getallen of tekens als ! en?)

Dit is volgens niet mogelijk bij het standaard toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 21:09
Zijn de Ones die de laatste tijd worden geleverd vrij van gaps? Ik ben iemand die mij hier heel erg aan gaat storen, mocht dit aanwezig. Ik weet dat normaal gesproken hier alleen mensen met problemen komen, maar als ik zo lees, lijkt het alsof iedereen die goed zijn of haar telefoon controleert gaps kan zien.

Verder, voor de mensen die langer hun One hebben, wordt het plastic van de zilveren versie vies? Dit vind ik ook erg belangrijk. Ik heb er geen zin in dat de kleur van mijn broekzakken straks in het plastic van de One is getrokken.

Ik wil graag de One, maar ik neem die om het uiterlijk. Als er veel problemen zijn ga ik liever voor het vertrouwde en ga ik van een S3 naar een S4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
ok, dus de One's hebben hun notificatieled, maar nooit langer dan 5minuten? zogezegd om batterij te besparen.
best ironisch dan dat die led continu flitst als je batterij bijna leeg is.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
efari schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:24:
ok, dus de One's hebben hun notificatieled, maar nooit langer dan 5minuten? zogezegd om batterij te besparen.
best ironisch dan dat die led continu flitst als je batterij bijna leeg is.. 8)7
Idd, ik heb nu trickdroid draaien icm met bulletproof kernel. Deze kernel ondersteunt bln support zodat de captive buttons ook pulseren bij een notificatie, net zo lang tot je het scherm hebt aangezet. De komende dagen maar eens kijken wat deze combi met mijn accu doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
djpsycho82 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:05:
[...]

Hee apart, schijnbaar heb ik niet goed getest want nu werkt het wel! handige functie! Deze laat ik aan staan :D
Inderdaad handig, stuk minder batterij intensief dan de S3 manier, met de front camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Is het hier iemand al gelukt om de kanalen via de TV app in orde te krijgen. Ook ik heb de kanalen 1 t/m 10 niet erin staan en hoe ik t de instellingen ook wijzig, ze komen maar niet te voorschijn. (Ziggo Alles-in-1 plus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Weer een puntje van kritiek op HTC.... Ik wordt knetter gek van die Redial functie.... als ik dubbelklik op de headset button, dan wil ik niet dat er een nummer wordt gebeld :(
Ik heb niet echt zin om hier speciaal een app voor te kopen (headset button nogiets ).... Maar zo gaat het wel snel met belminuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 23:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het offtopic geneuzel is inmiddels weg, graag ontopic blijven.

Als er iemand offtopic gaat, reageer er dan niet op en maak gewoon een topic report aan.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke galerij gebruiken jullie? Heb er een paar getest gisteren maar ik vond er niet echt een gepaste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
-Edwin- schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:39:
Zijn de Ones die de laatste tijd worden geleverd vrij van gaps? Ik ben iemand die mij hier heel erEn wat dacht je als je gewoon eens naar een shop gaat. Dan kun je daar beslissen en kijken of je miniscule spleetjes ziet zitten. aan gaat storen, mocht dit aanwezig. Ik weet dat normaal gesproken hier alleen mensen met problemen komen, maar als ik zo lees, lijkt het alsof iedereen die goed zijn of haar telefoon controleert gaps kan zien.

Verder, voor de mensen die langer hun One hebben, wordt het plastic van de zilveren versie vies? Dit vind ik ook erg belangrijk. Ik heb er geen zin in dat de kleur van mijn broekzakken straks in het plastic van de One is getrokken.

Ik wil graag de One, maar ik neem die om het uiterlijk. Als er veel problemen zijn ga ik liever voor het vertrouwde en ga ik van een S3 naar een S4.
Het wit is nog steeds wit bij mij.... Heb er een pouch om heen.

Maar pas op het kan zijn dat bij de S4 de PLASTIC batterijcover bij de een harder geluid maakt dan de ander bij het verwisselen. Dat komt door de gapless sluiting die niet goed zou zijn. (sarcasm)

Ga gewoon kijken in een winkel controleer m en neem m mee. De meeste maken van een mug een olifant. Uitzonderingen daar gelaten.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:16
of kies gewoon de zwarte One ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 07:55:
Welke galerij gebruiken jullie? Heb er een paar getest gisteren maar ik vond er niet echt een gepaste.
Quickpic

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Weet iemand of er zoiets is als appels siri voor de one?

DaveD

Pagina: 1 ... 71 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)