Zo, mijn One is ook binnen en het ziet er uit als een prachtig toestel. Ik heb net pas 10 minuten er mee kunnen spelen en ga er vanavond lekker mee verder. Er komt trouwens een heerlijk geluid uit! Zowel via de speakers als via de headset. Alleen daarom is de aankoop voor mij al gerechtvaardigd.
Wel is het best een schok om van iOS --> Windows Phone --> Android te gaan. Ik heb nog maar weinig ervaring met Android en "logisch" of "intuitief" voelt het nog allemaal niet aan. Ik had al onnodig veel moeite om apps op een home-scherm te krijgen. Ik heb de volgende dingen geprobeerd:
1. One Instellingen menu
2. Dubbel tap op Home
3. 3dot menu van een app
4. App vasthouden in het app scherm
5. Vinger vasthouden op een lege plek in het homescherm
Het zal allicht natuurlijker worden naarmate de tijd verstrijkt, maar het voelt nog raar. Maar goed, als de telefoon eenmaal staat zoals ik het wil, hoef ik er ook niet meer naar te kijken.
Wel is het best een schok om van iOS --> Windows Phone --> Android te gaan. Ik heb nog maar weinig ervaring met Android en "logisch" of "intuitief" voelt het nog allemaal niet aan. Ik had al onnodig veel moeite om apps op een home-scherm te krijgen. Ik heb de volgende dingen geprobeerd:
1. One Instellingen menu
2. Dubbel tap op Home
3. 3dot menu van een app
4. App vasthouden in het app scherm
5. Vinger vasthouden op een lege plek in het homescherm
Het zal allicht natuurlijker worden naarmate de tijd verstrijkt, maar het voelt nog raar. Maar goed, als de telefoon eenmaal staat zoals ik het wil, hoef ik er ook niet meer naar te kijken.