[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.625 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-10 11:34
Zo, mijn One is ook binnen en het ziet er uit als een prachtig toestel. Ik heb net pas 10 minuten er mee kunnen spelen en ga er vanavond lekker mee verder. Er komt trouwens een heerlijk geluid uit! Zowel via de speakers als via de headset. Alleen daarom is de aankoop voor mij al gerechtvaardigd.

Wel is het best een schok om van iOS --> Windows Phone --> Android te gaan. Ik heb nog maar weinig ervaring met Android en "logisch" of "intuitief" voelt het nog allemaal niet aan. Ik had al onnodig veel moeite om apps op een home-scherm te krijgen. Ik heb de volgende dingen geprobeerd:
1. One Instellingen menu
2. Dubbel tap op Home
3. 3dot menu van een app
4. App vasthouden in het app scherm
5. Vinger vasthouden op een lege plek in het homescherm

Het zal allicht natuurlijker worden naarmate de tijd verstrijkt, maar het voelt nog raar. Maar goed, als de telefoon eenmaal staat zoals ik het wil, hoef ik er ook niet meer naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenixx2000
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 21:49
r_acker schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:24:
Zo, mijn One is ook binnen en het ziet er uit als een prachtig toestel. Ik heb net pas 10 minuten er mee kunnen spelen en ga er vanavond lekker mee verder. Er komt trouwens een heerlijk geluid uit! Zowel via de speakers als via de headset. Alleen daarom is de aankoop voor mij al gerechtvaardigd.

Wel is het best een schok om van iOS --> Windows Phone --> Android te gaan. Ik heb nog maar weinig ervaring met Android en "logisch" of "intuitief" voelt het nog allemaal niet aan. Ik had al onnodig veel moeite om apps op een home-scherm te krijgen. Ik heb de volgende dingen geprobeerd:
1. One Instellingen menu
2. Dubbel tap op Home
3. 3dot menu van een app
4. App vasthouden in het app scherm
5. Vinger vasthouden op een lege plek in het homescherm

Het zal allicht natuurlijker worden naarmate de tijd verstrijkt, maar het voelt nog raar. Maar goed, als de telefoon eenmaal staat zoals ik het wil, hoef ik er ook niet meer naar te kijken.
Optie 4 en 5 die je zelf aangeeft werken prima hoor. In het app-scherm houdt je een app ingedrukt, schuift m naar boven (naar snelkoppeling) en hoppa. Ook als je op je home-scherm een lege plek vasthoudt, kan je je home-schermen customizen.

Het werkt dus eigenlijk best logisch... ;)

Edit: spelfouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-10 11:34
Optie 4 was me niet gelukt, maar optie 5 wel. Ik vond 5 dingen proberen alleen erg veel van het goede voor een OS.

En nogmaals: het is geen probleem (ik leer dit OS ook wel in korte tijd) maar ik vind het frappant dat een WP wat dat betreft sneller, natuurlijker aanvoelt. Maar ik heb verder nog geen oordeel over Android, daar ken ik het nog niet goed genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
Wat je ook altijd kan doen is een andere launcher proberen. Aangezien die aanstuurt hoe je dingen doet, zoals home screens kiezen, apps plaatsen en verplaatsen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 17:56
r_acker schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:45:
Optie 4 was me niet gelukt, maar optie 5 wel. Ik vond 5 dingen proberen alleen erg veel van het goede voor een OS.

En nogmaals: het is geen probleem (ik leer dit OS ook wel in korte tijd) maar ik vind het frappant dat een WP wat dat betreft sneller, natuurlijker aanvoelt. Maar ik heb verder nog geen oordeel over Android, daar ken ik het nog niet goed genoeg voor.
Hm ja.. toch is dit meer een Sense probleem. In stock Android is het namelijk ook een makkelijker. Als je de appdrawer geopend hebt kun je een appje gewoon vasthouden en door de appdrawer heen drukken, naar je homescreen.
In Sense kun je deze ook vasthouden, dan naar linksboven slepen waar "snelkoppeling", terwijl je het appje nog vasthoud naar het juiste homescreen slepen en dan pas lostlaten. Sucks :X

Overigens werkt 5. "Vinger vasthouden op een lege plek in het homescherm" in stock android ook.. in Sense niet :?

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 20:11
je beschrijft hier een voor en nadeel van android; verschillende mogelijkeden.

In het begin was het door de drawer heendrukken wel mogelijk, maar doordat het prullenbakje onderin verscheen (om de aangemaakte snelkoppeling weer te verwijderen) gingen er veel mensen van uit dat je zo een app kon verwijderen, wat dus niet zo was. Later heeft HTC, en ook Google de optie bovenin 'App verwijderen/Installatie ongedaan maken' toegevoegd. HTC zet dit netjes naar de optie snelkoppeling maken, Google op je homescreen terwijl je een snelkoppeling aan het maken bent.

Maargoed; ik vind dat HTC met Sense bij de HTC One weer een paar goede toevoegingen heeft gedaan. Bijv op veel plaatsen een Zoekoptie bovenin het scherm; bij Instellingen>Apps , geniaal.

[ Voor 15% gewijzigd door Kappade op 23-05-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Eindelijk me telefoon binnen (zwart). Wat een geweldige telefoon. Nergens last van, geen problemen tot nu. HT355 overigens voor de geïnteresseerde.

Viel me overigens wel op dat ik nog op 1.29.111.11 draai, aangezien TS aangeeft dat 1.29.401.12 de laatste is moet ik maar is even kijken of er nog wat updates binnen komen.

Hoe dan ook, top toestel.

// Sense Launcher zal ik toch niet gebruiken, dus mij zal je niet horen over BlinkFeed.

[ Voor 11% gewijzigd door Metian op 23-05-2013 14:06 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
jeej eindelijk :P je bent een volhouder geweest met de zwarte zeg. Ik zei gelijk ja toen ik de zwarte om kon zetten naar zilver. Wat betreft je firmware eerder is dit ook al te spraken gekomen, hopelijk hoef je niet te lang te wachten voor een firmware update of dat je misschien gelijk mee kan naar 2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metian schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:06:
Eindelijk me telefoon binnen (zwart). Wat een geweldige telefoon. Nergens last van, geen problemen tot nu. HT355 overigens voor de geïnteresseerde.

Viel me overigens wel op dat ik nog op 1.29.111.11 draai, aangezien TS aangeeft dat 1.29.401.12 de laatste is moet ik maar is even kijken of er nog wat updates binnen komen.

Hoe dan ook, top toestel.

// Sense Launcher zal ik toch niet gebruiken, dus mij zal je niet horen over BlinkFeed.
1.29.401.13 inmiddels >:)

Weet niet of je hier nu naar op zoek bent, maar voor de zekerheid:
Via Instelling > Info > Software updates

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Laatst online: 08:03
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:19:
[...]

1.29.401.16 zit ik al, zonder updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
weet iemand trouwens al hoe de facebook foto's genegeerd kunnen worden in de gallerij, die hoef ik daar echt niet allemaal in te hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:19:
[...]

Weet niet of je hier nu naar op zoek bent, maar voor de zekerheid:
Had er al naar gekeken vanaf moment 1 dat die aanstond (voor ik alle begon te installeren etc). Echter zegt die op dit moment nog dat ik geen update heb.

Misschien dat die vanavond wel opnieuw roept dat ik een update heb. Even afwachten.
Bocai schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:12:
jeej eindelijk :P je bent een volhouder geweest met de zwarte zeg. Ik zei gelijk ja toen ik de zwarte om kon zetten naar zilver. Wat betreft je firmware eerder is dit ook al te spraken gekomen, hopelijk hoef je niet te lang te wachten voor een firmware update of dat je misschien gelijk mee kan naar 2.2
Echt he, het was me het wachten wel waard al waren de laatste loodjes het zwaarst, heb serieus laatste weken er sterk over na gedacht om een zilveren te nemen. Had ook niet verwacht dat die uit eindelijk vandaag binnen zou komen.

[ Voor 39% gewijzigd door Metian op 23-05-2013 14:29 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Metian schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:27:
[...]

Had er al naar gekeken vanaf moment 1 dat die aanstond (voor ik alle begon te installeren etc). Echter zegt die op dit moment nog dat ik geen update heb.

Misschien dat die vanavond wel opnieuw roept dat ik een update heb. Even afwachten.

[...]

Echt he, het was me het wachten wel waard al waren de laatste loodjes het zwaarst, heb serieus laatste weken er sterk over na gedacht om een zilveren te nemen. Had ook niet verwacht dat die uit eindelijk vandaag binnen zou komen.
Nop, dat gaat ie niet doen. Jij hebt een Duitse T-Mobile ROM. De update is al geinstalleerd. Overigens is de changelog hiervan precies hezelfde als de niet T-Mobile versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

EzMe schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:32:
[...]

Nop, dat gaat ie niet doen. Jij hebt een Duitse T-Mobile ROM. De update is al geinstalleerd. Overigens is de changelog hiervan precies hezelfde als de niet T-Mobile versie.
Hmm, was ik al bang voor. Want telefoon stond standaard eerst in het Duits, echter houd dit in dat ik dan langer op me updates moet wachten ? Of gaat dit gewoon tegelijk net als de normale ?

Indien ik dan langer moet wachten ga ik sowieso klagen bij Ritel, ik heb namelijk niks met T-Mobile te maken (geen abbo of iets) dus verwacht dan ook gewoon een normale HTC One en niet een met T-Mobile ROM er op. |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Metian op 23-05-2013 14:40 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Metian schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:38:
[...]

Hmm, was ik al bang voor. Want telefoon stond standaard eerst in het Duits, echter houd dit in dat ik dan langer op me updates moet wachten ? Of gaat dit gewoon tegelijk net als de normale ?

Indien ik dan langer moet wachten ga ik sowieso klagen bij Ritel, ik heb namelijk niks met T-Mobile te maken (geen abbo of iets) dus verwacht dan ook gewoon een normale HTC One en niet een met T-Mobile ROM er op. |:(
Ik weet alleen dat de 1.29.111.11 bijna gelijk aan de orginele update beschikbaar was. Volgens mij scheelde het een paar dagen. Hoe dat verder in de toekomst er uit zal zien, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

EzMe schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:44:
[...]

Ik weet alleen dat de 1.29.111.11 bijna gelijk aan de orginele update beschikbaar was. Volgens mij scheelde het een paar dagen. Hoe dat verder in de toekomst er uit zal zien, weet ik niet.
Zat het net te lezen, iemand had deze update ook gekregen op de dag dat de andere hem ook hadden. Overigens lees ik bij de duitse t-mobile het volgende
Hello and welcome to the telecom service forum, bLubhimselF. , the explanation is that cell phones are not manufactured just-in-time and the update is only for a few days provided by HTC.
(vertaling door google-translator, aangezien ik geen duits kan).

Interessant, hoop wel dat de normale updates en deze updates tegelijk komen. 8)7

Ach, hoe dan ook laat ik dit niet de pret drukken (mits T-Mobile in eens rotzooi op me telefoon zet xD)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:24
Halllo allemaal. Tegelijkertijd mijn eerste post ooit op Tweakers na lang meegelezen te hebben. Sinds twee dagen heb ik een zwarte One in mijn bezit en na 3 iPhones valt het me helemaal niets tegen. Toestel (en Android) bevalt erg goed. De omschakeling valt me reuze mee.

Wat me opviel bij het scherm is dat als ik bijvoorbeeld naar instellingen ga (wat een witte achtergrond heeft) dat in het begin het scherm qua belichting de telefoon dit schijnt te corrigeren (belichting wordt ietsje hoger). Energie besparing aan of uit maakt geen onderscheid hierin. Is dit een instelling ofzo? Het is me alleen opgevallen met een witte achtergrond overigens. Sorry als dit een Android noob vraag is. Kon dit verder in het forum niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Vildhjarta schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:57:
Halllo allemaal. Tegelijkertijd mijn eerste post ooit op Tweakers na lang meegelezen te hebben. Sinds twee dagen heb ik een zwarte One in mijn bezit en na 3 iPhones valt het me helemaal niets tegen. Toestel (en Android) bevalt erg goed. De omschakeling valt me reuze mee.

Wat me opviel bij het scherm is dat als ik bijvoorbeeld naar instellingen ga (wat een witte achtergrond heeft) dat in het begin het scherm qua belichting de telefoon dit schijnt te corrigeren (belichting wordt ietsje hoger). Energie besparing aan of uit maakt geen onderscheid hierin. Is dit een instelling ofzo? Het is me alleen opgevallen met een witte achtergrond overigens. Sorry als dit een Android noob vraag is. Kon dit verder in het forum niet vinden.
Is een bug, ik heb dit voornamelijk op mijn slaapkamer in de avond als alleen de One nog licht geeft. Is die soms aan het flikkeren, software issue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k

auto brightness staat aan bij jou dan denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe

Welkom op het forum :)

Wss heb je autobrightness aan staan. Ga naar instellingen ->Weergave, gebaren en knoppen, selecteer hederheid en untab "automatische helderheid" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
EzMe schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:04:
[...]

Welkom op het forum :)

Wss heb je autobrightness aan staan. Ga naar instellingen ->Weergave, gebaren en knoppen, selecteer hederheid en untab "automatische helderheid" :)
Ik heb geen automatische helderheid en ik heb dit ook af en toe. Is gewoon een bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:56
Als je punch to zoom op het homescreen gebruikt dmv vingers buiten naar binnen krijg je een soort van menu waar je je homescreens kunt indelen enzo. Dit is aanvulling op de homescreen discussie.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
Dat moet ik is proberen, kijken of dat beter werkt dan pinch to zoom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Automatische helderheid maakt geen verschil aan en uit. Software bug dan waarschijnlijk.
alwaysleft schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:03:
[...]

Is een bug, ik heb dit voornamelijk op mijn slaapkamer in de avond als alleen de One nog licht geeft. Is die soms aan het flikkeren, software issue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
alwaysleft schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:03:
[...]

Ik heb het net ook op mijn slaapkamer geprobeerd maar nergens last van.. moet het perse 's avonds?

oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:11
Ik wacht nog steeds totdat hij m'n abonnement weer terugzet naar m'n oude abonnement zodat ik weer opnieuw kan verlengen/overstappen.

Heb de zilveren 5 dagen gehad maar retour gestuurd vanwege gaps en scherm dat scheef lag.

Nu twijfel ik of ik een zwarte of zilveren wil. Kan iemand een paar goeie foto's maken van de zwarte?
Hij lijkt op die promotie plaatjes van HTC zelf zo anoniem vergeleken met de zilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
EzMe schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:18:
[...]

Ik heb het net ook op mijn slaapkamer geprobeerd maar nergens last van.. moet het perse 's avonds?

oOo
_O-
HansAnders07 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:21:
...
Nu twijfel ik of ik een zwarte of zilveren wil. Kan iemand een paar goeie foto's maken van de zwarte?
Hij lijkt op die promotie plaatjes van HTC zelf zo anoniem vergeleken met de zilveren.
Ik wilde eerst ook een zwarte, noodgedwongen een zilveren genomen. Toen wilde ik stiekem nog steeds een zwarte, maar inmiddels blijf ik toch liever bij zilver, precies om de reden die jij noemt: De zwarte is zo anoniem vergeleken met de zilveren. De zilveren is direct herkenbaar als "The One"!

[ Voor 56% gewijzigd door ralph075 op 23-05-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:11
ralph075 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:25:
Ik wilde eerst ook een zwarte, noodgedwongen een zilveren genomen. Toen wilde ik stiekem nog steeds een zwarte, maar inmiddels blijf ik toch liever bij zilver, precies om de reden die jij noemt: De zwarte is zo anoniem vergeleken met de zilveren. De zilveren is direct herkenbaar als "The One"!
Ik ben alleen bang dat al het wit tussen het aluminium smerig wordt (te zien in problemen topic). Dit is wel ontzettend lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HansAnders07 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:51:
[...]

Ik ben alleen bang dat al het wit tussen het aluminium smerig wordt (te zien in problemen topic). Dit is wel ontzettend lelijk.
Potloodgummetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
Daarin tegen, zwarte is kras gevoeliger, beide hebben hun voor en nadeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:06

westergas

rikkie_pc

HansAnders07 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:21:
Ik wacht nog steeds totdat hij m'n abonnement weer terugzet naar m'n oude abonnement zodat ik weer opnieuw kan verlengen/overstappen.

Heb de zilveren 5 dagen gehad maar retour gestuurd vanwege gaps en scherm dat scheef lag.

Design van de zilveren is zeker meer uitgesproken. Wat ik jammer vind is dat het dan zo duidelijk is waar het scherm ophoud en de boemboem begint. Geeft mij het gevoel dat de behuizing te groot is voor het formaat scherm. Wat ook zo is. Verder totaal in de wolkem met mijn zwarte ONE maar 5" in dezelfde behuizing, zonder boemboem dus, had ik liever gezien ;)

[ Voor 7% gewijzigd door westergas op 23-05-2013 16:18 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Bocai schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:14:
[...]

Dat moet ik is proberen, kijken of dat beter werkt dan pinch to zoom :P
Hahaha woordenboek op de ONE is de ook niet het je van het.

La ik ben niet aansprakelijk voor de geleden schade! Punch to zoom is op eigen risico!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Schrok me net wel even hoedje toen me mobiel trilde op een houten tafel. Nu had ik al gelezen dat dit redelijk hard was, maar was harder dan ik dacht. Toch wel fijn, misschien dat ik hem nu wel eens voel in me broekzak, aangezien ik het nooit voelde bij me One X.

Merk overigens ook dat de led stuk feller is dan de One X.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10 01:01
Ik heb nog niet de tijd genomen om met de instellingen van mijn router te klooien. Heb wel ontdekt dat het voortdurende wegvallen van mijn wifi ook zorgt voor een battery drain. WifiStateMachine staat bovenaan bij mijn partial wakelocks. Aan de method summary te zien, houdt deze zich ook bezig met connecten/disconnecten. Kan iemand dit bevestigen en hebben de mensen die eerder aangaven op dit forum met hetzelfde probleem te zitten ook last van deze wakelock?

Edit: Weet er iemand een goede app die mijn verbinding met mijn router logt? Heb er nog geen kunnen vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door jOnAt op 23-05-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Nog maar een iPhone overstap vraag:

Heb met sync manager mijn iPhone gegevens proberen over te zetten. Maar vooral bij de contacten uit mijn adresboek van iPhone is het een zooitje. Is er een betere manier om vanaf Mac je telefoon contacten te ex en importeren op de One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 22:33
Edit: is iets fout gegaan moest naar een mede tweaker haha had ervaring en dicussie topic open staan en ook mijn eigen mailbox op tweakers blijkbaar op de verkeerde page getypt, Sorry hiervoor! ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Timmie60 op 23-05-2013 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:14
Timmie60 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:10:
Oke dit is prima, voor 66 mag de tablet weg met verzending post nl
Deal ;)

V&A aangeboden: Dual core tablet met 1 GB ram als nieuw !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Timmie60 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:10:
Oke dit is prima, voor 66 mag de tablet weg met verzending post nl
Tuut?
Zilver of zwart, maakt niet uit, voor 66... Opsturen die One!
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 04:38
Kap daar nou eens mee dat is fout. .16 is geen branded.
Dit is 2de keer dat ik je het vertel, check ook dit topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2224752

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vildhjarta schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:08:

Heb met sync manager mijn iPhone gegevens proberen over te zetten. Maar vooral bij de contacten uit mijn adresboek van iPhone is het een zooitje. Is er een betere manier om vanaf Mac je telefoon contacten te ex en importeren op de One?
Ik gebruik Smoothsync voor synchronisatie via iCloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Practics schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:41:
Dit is 2de keer dat ik je het vertel, check ook dit topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2224752
Zozo, normaal communiceren is nogal moeilijk blijkt.. Gelukkig heb jij het nooit fout, dat is wel fijn!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:41:
[...]

rustig! Waarom heb ik dan nog steeds versie .12 en ook geen updates? Terwijl mijn one 100% niet brandid is? Gekocht bij dixons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikerijnders
  • Laatst online: 27-07-2022
Lees eerst maar eens de topic waarschuwing

[ Voor 85% gewijzigd door 13art op 23-05-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-10 21:18

13art

Moderator Mobile
Is er hier iemand die een beetje inzicht heeft in hoe de One 'weet' aan welke lader hij hangt? Want met mn vorige telefoon kon je de telefoon laten denken dat hij aan een AC lader ging, door de middelste usb pinnetjes van de lader met elkaar te verbinden (echter zelf niet nodig gehad destijds, maar dat weet ik nog uit de verschillende fora). Echter bij de HTC lijkt dit nu niet te werken, hij denkt, ondanks het verbinden van de pinnetjes, dat hij aan een USB lader zit. Met als gevolg dat tijdens het navigeren de telefoon langzaam leeg loopt. Dus blijkbaar pakt HTC dit anders aan. Iemand enig idee hoe?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 14:13
l3art schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:18:
Is er hier iemand die een beetje inzicht heeft in hoe de One 'weet' aan welke lader hij hangt? Want met mn vorige telefoon kon je de telefoon laten denken dat hij aan een AC lader ging, door de middelste usb pinnetjes van de lader met elkaar te verbinden (echter zelf niet nodig gehad destijds, maar dat weet ik nog uit de verschillende fora). Echter bij de HTC lijkt dit nu niet te werken, hij denkt, ondanks het verbinden van de pinnetjes, dat hij aan een USB lader zit. Met als gevolg dat tijdens het navigeren de telefoon langzaam leeg loopt. Dus blijkbaar pakt HTC dit anders aan. Iemand enig idee hoe?
Enige manier waarvan ik weet is door een custom kernel te installeren en fastcharge aan te zetten. Wellicht een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Tja ik ga liever nog niet aan andere kernels... Maar het zou een optie zijn. Maar goed het moet dus ook anders kunnen van met de standaard kernel ziet de One dus ook dat hij een een usb of een ac lader hangt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-10 15:28
Vildhjarta schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:08:

Kun je je iphone niet syncen met Google? Dan komen ze vanzelf op je htc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

rob-bo schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:35:
[...]

Kun je je iphone niet syncen met Google? Dan komen ze vanzelf op je htc..
Inderdaad beste manier om uit te zoeken of dit mogelijk is. Je gebruikt immers toch een Google account voor de Play Store, kan je er net zo goed ook meteen de contact er in zitten, scheelt weer hoop werk in de toekomst (backuppen van contact hoeft bijvoorbeeld niet meer).

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:07
Ik ben nu een weekje in het bezit van een One, opvolger van mijn One X.

Erg mooie telefoon, werkt zeer snel en smooth. Maar de camera is echt een drama. Als ik de foto's vergelijk met mijn One X lijkt het wel alsof ik 5 jaar terug in de tijd ben geworpen.
Kan dit liggen aan mijn One (defect i.o.d.?) of komt het door de maar 4MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Metian schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:30:
[...]

Inderdaad beste manier om uit te zoeken of dit mogelijk is. Je gebruikt immers toch een Google account voor de Play Store, kan je er net zo goed ook meteen de contact er in zitten, scheelt weer hoop werk in de toekomst (backuppen van contact hoeft bijvoorbeeld niet meer).
Ik had via HTC sync alles gesynced, maar zoveel verschillende bronnen in contacts (incl Facebook etc).

Heb nu heel ouderwets mijn contacten van Mac even ge-exporteerd en in google geimporteerd. Nu Android ze automatisch aan het syncen. Rest van de contacts in de telefoon uit en puur mijn telefoon contacten erin. Beter zo!

[ Voor 3% gewijzigd door Vildhjarta op 23-05-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
Ik heb de One wel eens aan m'n Sony Xperia snellader gehangen en toen laadde hij even snel als met de htc lader. Ik denk dus niet dat de htc laders iets speciaals hebben.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HTC heeft z'n One beperkt in oplaadsnelheid
(hoop dat ik het goed heb, maar anders word ik er wel netjes op gewezen zo blijkt :+ )

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
CLB schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 00:20:
(hoop dat ik het goed heb, maar anders word ik er wel netjes op gewezen zo blijkt :+ )
>:) Wees daar maar zeker van, in dit geval heb je gelijk hoor. :D

Maar er doen inderdaad verhalen de ronde dat de officeele htc auto dock/lader anders is en daar door de one niet leeg loopt onder navigatie. :P
Heb geen idee verder staat hier al 3 weken in huis nog weinig mee gedaan. :X

[ Voor 26% gewijzigd door Practics op 24-05-2013 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Practics schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 00:35:
[...]

>:) Wees daar maar zeker van, in dit geval heb je gelijk hoor. :D

Maar er doen inderdaad verhalen de ronde dat de officeele htc auto dock/lader anders is en daar door de one niet leeg loopt onder navigatie. :P
Heb geen idee verder staat hier al 3 weken in huis nog weinig mee gedaan. :X
Mijn One laadt gewoon op tijdens het navigeren!? (Brodit houder / Navigon / Flitsmeister)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
CLB schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 00:20:
Dat zou goed kunnen, zoiets heb ik ook al gelezen op XDA, maar dan nog is het de vraag waarom de One de gewone netstroom laders (inderdaad ook die van Samsung, net even geprobeerd.) als AC adapters ziet, en die in de auto niet. Want daar ligt ook sowieso een beperking. Gisteren met CurrentWidget even gemeten en dan schommelt het opladen tussen de 500mA en 850mA, met een usb lader ga je die 850mA dus nooit halen. Dus wat zorgt er voor dat de One een lader als AC lader ziet?

Voorheen was alleen de datapinnetjes van de usblader met elkaar verbinden voldoende om de telefoon te laten denken dat hij aan een AC lader zit en dan dus een grotere laadstroom te vragen. Echter dat werkt nu dus niet.

Even een AC lader uit elkaar gehaald (had er eentje extra door de MediaLink) en jaar hoor de twee middelste pinnetjes zijn met elkaar verboden. Dus dat samen met nog iets moet er voor zorgen dat de telefoon weet of hij aan een AC lader of een USB lader hangt. Maar wat nog meer????

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/aefocb4v9/pins.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door 13art op 24-05-2013 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:09
Kan het zo zijn dat werkende demomodellen in winkels van een ander materiaal zijn gemaakt. Ik was in de mediamarkt Rotterdam en ik moet eerlijk gezegd zeggen dat het wow-gevoel ontbrak bij het vasthouden van de One. Hij is erg licht en het materiaal voelt nou niet echt als bij een iPhone.

Ik vraag dit voor de zekerheid, waarschijnlijk ligt het aan mij dat ik het niet zo een bijzonder uiterlijk vind hebben. Bij het zien van foto's was ik in ieder geval wat meer enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:25:
Kan het zo zijn dat werkende demomodellen in winkels van een ander materiaal zijn gemaakt. Ik was in de mediamarkt Rotterdam en ik moet eerlijk gezegd zeggen dat het wow-gevoel ontbrak bij het vasthouden van de One. Hij is erg licht en het materiaal voelt nou niet echt als bij een iPhone.

Ik vraag dit voor de zekerheid, waarschijnlijk ligt het aan mij dat ik het niet zo een bijzonder uiterlijk vind hebben. Bij het zien van foto's was ik in ieder geval wat meer enthousiast.
Ze zijn van hetzelfde materiaal. Mijn iPhone 5 voelt inderdaad meer solide aan dan mijn HTC One. De wow-factor zit voor mij vooral in de vergelijking met Samsung toestellen. Vergeleken met mijn Samsung S3 is de bouwkwaliteit van de HTC One echt een grote vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:09
Het wow gevoel ontbrak bij mij ook in de winkel, maar nu ik de echte heb, is 't wow gevoel er toch echt wel hoor. Ik betwijfel zeer of die dummy's wel van hetzelfde materiaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
-Edwin- schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:25:

Vreemd. Ik heb dat dus andersom. Ik heb geen woe factor bij de iPhone omdat ik het een lomp zwaar ding vind voor het formaat. Dat zal dan juist wel weer aan mij liggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
tiguan schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:54:
Het wow gevoel ontbrak bij mij ook in de winkel, maar nu ik de echte heb, is 't wow gevoel er toch echt wel hoor. Ik betwijfel zeer of die dummy's wel van hetzelfde materiaal zijn.
Heb vorige week een HTC dummy gekocht, dat zijn de zelfden als in de winkels.
Helaas heb ik hem nog niet binnen, dus kan niet zeggen of het zelfde is als de echte.

Qua gewicht is het wel aanneembaar dat demomodel lichter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:33:
[...]

Ze zijn van hetzelfde materiaal. Mijn iPhone 5 voelt inderdaad meer solide aan dan mijn HTC One. De wow-factor zit voor mij vooral in de vergelijking met Samsung toestellen. Vergeleken met mijn Samsung S3 is de bouwkwaliteit van de HTC One echt een grote vooruitgang.
Ze zijn inderdaad wel van het zelfde materiaal, maar ik vind de kwaliteit van de One beter dan de iPhone 5 die ik gebruikte, ik kreeg na een maandje tijd allemaal scuffs op de zijkantjes die de verf nadien doen afschilferen dit heb ik met de One tot op heden nog niet voorgehad.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Practics schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:02:
[...]

Heb vorige week een HTC dummy gekocht, dat zijn de zelfden als in de winkels.
Helaas heb ik hem nog niet binnen, dus kan niet zeggen of het zelfde is als de echte.

Qua gewicht is het wel aanneembaar dat demomodel lichter is.
Mijn HTC One dummy ervaring: EzMe in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Ik lees hier regelmatig dat de een erg tevreden is over de batterij en de ander niet. Ik hoorde bij de laatste groep. Maar nu niet meer. Ik ben sinds een week over van Vodafone naar tele2. Naast het feit dat ik erg te spreken ben over de kwaliteit van het netwerk (ondanks alle horror verhalen) heb ik gewoon 1 uur extra screen on tijd er bij gekregen!!

Ik had al eerder gelezen dat bij de Oppo5 en nog een toestel Vodafone veel meer energie verbruikte dan een andere provider. Dit is dus ook her geval bij de One, is mijn ervaring.

Merk dat nu niet constant de Hspda aanstaat maar netjes terug springt na 3g na het laden van een internetpagina. Dat was bij Vf ff anders.

Ik denk dat het met fast dormancy te maken heeft? ... Denk dat deze beter geregeld is bij Tele 2

[ Voor 12% gewijzigd door wackidth op 24-05-2013 13:41 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg gisteren mijn HTC one in het zwart binnen een meteen goed kijken of er geen productie fouten waren. Gelukkig voor mij zit die er prachtig uit xD. Tot nu vind ik het een top toestel zit lekker in de handen is ook niet zwaar vergeleken met mijn oude telefoon (HTC Wildfire) maar goed die vergelijking is als dag een nacht. Er was wel 1 ding waar ik echt van dacht WOW hoe dom dat als ik een filmpje vanaf de computer in de movie map zette ik het niet kon vinden 2 uur zoeken staat het gewoon bij galerij onder foto
|:( 8)7
Voor de rest heb ik tot nu 2 uur music geluisterd een 1 uurtje er tussendoor wat temple run gedaan of zo een er is maar 10 % accu verminderd. De geluid is vergeleken met de andere toestellen maar een beetje harder maar het blijft wel schoon bij meeste telefoons hoor je het echt slecht als die hard word gezet.

Over het algemeen dus erg tevreden tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:35
wokkelz schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:08:
Ik ben nu een weekje in het bezit van een One, opvolger van mijn One X.

Erg mooie telefoon, werkt zeer snel en smooth. Maar de camera is echt een drama. Als ik de foto's vergelijk met mijn One X lijkt het wel alsof ik 5 jaar terug in de tijd ben geworpen.
Kan dit liggen aan mijn One (defect i.o.d.?) of komt het door de maar 4MP?
Heb je een (aantal) voorbeeld(en)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
wackidth schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:26:
Ik lees hier regelmatig dat de een erg tevreden is over de batterij en de ander niet. Ik hoorde bij de laatste groep. Maar nu niet meer. Ik ben sinds een week over van Vodafone naar tele2. Naast het feit dat ik erg te spreken ben over de kwaliteit van het netwerk (ondanks alle horror verhalen) heb ik gewoon 1 uur extra screen on tijd er bij gekregen!!

Ik had al eerder gelezen dat bij de Oppo5 en nog een toestel Vodafone veel meer energie verbruikte dan een andere provider. Dit is dus ook her geval bij de One, is mijn ervaring.

Merk dat nu niet constant de Hspda aanstaat maar netjes terug springt na 3g na het laden van een internetpagina. Dat was bij Vf ff anders.

Ik denk dat het met fast dormancy te maken heeft? ... Denk dat deze beter geregeld is bij Tele 2
Je zou kunnen overwegen om Fast Dormancy uit te zetten. Vind dat sowieso maar een vaag iets. Op mn S2 ook altijd uit gezet. Zou de accu duur kunnen verbeteren werd toen gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
l3art schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:36:
[...]

Je zou kunnen overwegen om Fast Dormancy uit te zetten. Vind dat sowieso maar een vaag iets. Op mn S2 ook altijd uit gezet. Zou de accu duur kunnen verbeteren werd toen gezegd.
Nou dat hoeft dus voor mij niet meer.... Ik ben tevreden met 5 uur screen on.

En fast dormancy kun je niet zonder root uitzetten. (hoewel ik zelf wel root heb)

[ Voor 3% gewijzigd door wackidth op 24-05-2013 14:44 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:35
wackidth schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:42:
[...]

Nou dat hoeft dus voor mij niet meer.... Ik ben tevreden met 5 uur screen on.

En fast dormancy kun je niet zonder root uitzetten. (hoewel ik zelf wel root heb)
MMI codes in general werken bij mij niet, dit zou toch standaard moeten werken? (root)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:41:
Hier staat Wi-Fi ook altijd gewoon aan en ik laat alles altijd automatisch syncen maar ik verlies in een nacht echt maximaal 5 a 6 %.

Als jou One meer verliest heb je zeer waarschijnlijk apps draaien die veel stroom verbruiken. Je kunt natuurlijk ook een slechte accu hebben maar die kans is erg klein.

Heb je niet toevallig "Beste Wi-Fi prestaties" aangevinkt staan bij de geavanaceerde Wi-Fi instellingen? Die optie vreet namelijk stroom en voegt verder naar mijn mening niets toe. Wi-Fi snelheid + bereik zijn ook zonder die optie gewoon uitstekend.
Deze wil ik nog even benadrukken/bevestigen (is wat gekakel over her en der op fora). Aangevinkt verloor ik 14% per nacht en uitgevinkt 2%. Ik vind het nogal wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hoe HTC het exact aanpakt weet ik niet, wel weet ik dat de One de originele HTC autolader wel als AC lader ziet. Die heb ik nu dus en daarmee laadt mijn One gewoon netjes op tijdens het navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:40:
[...]

Deze wil ik nog even benadrukken/bevestigen (is wat gekakel over her en der op fora). Aangevinkt verloor ik 14% per nacht en uitgevinkt 2%. Ik vind het nogal wat :)
ralph075 in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is ook nog een idee, maar bij mij was dat dus gelukkig niet nodig. Gelukkig omdat ik anders voor de derde keer al m'n apps had kunnen installeren en configureren zoals ik het wil. (back-ups geven altijd gedonder in mijn handen somehow, ook titanium).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
ik222:
Heb je niet toevallig "Beste Wi-Fi prestaties" aangevinkt staan bij de geavanaceerde Wi-Fi instellingen? Die optie vreet namelijk stroom en voegt verder naar mijn mening niets toe. Wi-Fi snelheid + bereik zijn ook zonder die optie gewoon uitstekend.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:40:
[...]

Beste wifi-prestaties doet niks/weinig met betrekking tot betere/snellere wifi-verbinding. Het houdt wel de zwakke wifi-netwerken in de omgeving weg, waardoor je minder last van "ruis" hebt.
Nu heb je er niks aan, maar 'straks' met de Ziggo-spots is het zeker wel een wenselijke vinkje om aan te zetten (mits je gebruik maakt van Ziggo-spots uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Golf2vr6 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 07:26:
[...]

Mijn One laadt gewoon op tijdens het navigeren!? (Brodit houder / Navigon / Flitsmeister)
Bij mij werd de temperatuur te warm (HTC auto houder) tijdens het laden en navigeren (tom tom) en het rode lampje begon te knipperen.
Heb de airco maar iets hoger gezet O-) en daarna begon die weer gewoon te laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Michele_M_ schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:32:
[...]

Bij mij werd de temperatuur te warm (HTC auto houder) tijdens het laden en navigeren (tom tom) en het rode lampje begon te knipperen.
Heb de airco maar iets hoger gezet O-) en daarna begon die weer gewoon te laden :)
Mijn brodit proclip zit dan ook voor ventilatie rooster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

Beetje raar probleem, ben benieuwd of iemand anders dit ook heeft. Op mijn HTC One gebruikte ik 360 Panorama van Occipital om panorama foto's te maken zoals deze: http://360.io/xSz6ut

De app weet vrij goed de overlap te pakken, de online software is echt een toevoeging, en het is ook mogelijk naar boven en beneden te fotograferen (dus echt de volledige cirkel). Met de HTC One probeer ik dit nu ook, maar het lijkt of de cirkel geen cirkel is. Als ik een panorama probeer te maken om mijn eigen as, overlappen de eerste en de laatste foto al bij 270 graden (ipv 360 uiteraard). Ben benieuwd of iemand anders deze app al op de HTC One heeft geprobeerd. Ik vraag me namelijk af of dit aan de app ligt, of aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokingr
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:03
PANEL type = PANEL_ID_M7_JDI_SAMSUNG_C2_2, PWM A2 is de mijne.
panel ID = PANEL_ID_M7_JDI_SAMSUNG_C2_2
PWM ID version A-107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kent de instelling dat het scherm aan blijft tijdens opladen.
Die instelling had ik wel op m'n eerdere HTC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:24:
Instellingen -> Opties voor ontwikkelaars -> standby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SAWYER schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:26:
[...]

Instellingen -> Opties voor ontwikkelaars -> standby
Die optie staat bij mij niet in het menu van "opties voor ontwikkelaars"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:24:
Weergave, gebaren en knoppen. "scherm gaat nooit uit tijdens laden."

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wackidth schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:56:
[...]

Weergave, gebaren en knoppen. "scherm gaat nooit uit tijdens laden."
Ik heb net een chatsessie gehad met HTC en wat blijkt, die optie zit niet op de HTC One.
:(
Weet iemand of daar een app voor beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
Nou ben ik toch heel benieuwd waarom je je scherm aan zou willen hebben tijdens het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:04:
Nou ben ik toch heel benieuwd waarom je je scherm aan zou willen hebben tijdens het opladen.
Ik vind dat prettig in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:03:
[...]

Ik heb net een chatsessie gehad met HTC en wat blijkt, die optie zit niet op de HTC One.
:(
Weet iemand of daar een app voor beschikbaar is?
Zeker te weten dat die er wel opgezeten heeft :X
Hij is inderdaad verdwenen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Het zit er toch echt... Maar misschien vanwege custom Rom?

http://db.tt/LRvK4Gco

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wackidth schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:21:
Het zit er toch echt... Maar misschien vanwege custom Rom?

http://db.tt/LRvK4Gco
Heb jij er inmiddels een andere ROM op gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:28:
[...]

Heb jij er inmiddels een andere ROM op gegooid?
Ja na een week of drie of zo. Dat ik zeker wist dat hij geen mankementen vertoonde

[ Voor 3% gewijzigd door wackidth op 24-05-2013 21:34 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wackidth schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:33:
[...]

Ja na een week of drie of zo. Dat ik zeker wist dat hij geen mankementen vertoonde
Ah, vandaar. Ik heb het al opgelost d.m.v. een klein app-je.
Bedankt allen voor de snelle respons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:42:
[...]

Ah, vandaar. Ik heb het al opgelost d.m.v. een klein app-je.
Bedankt allen voor de snelle respons.
Welke app? Leer graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Keep screen on" in de play store en die doet nog meer ook. Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-10 09:08
Gisteren ook het Toestel mogen ontvangen. 22-5 besteld 23-5 in huis top service van vodafone. Heb hem besteld met Friends And Family. Gelukkig geen gaps of iets dergelijk dus helemaal top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Kun je instellen dat je home en terugknop eerder oplichten? Moet soms wel erg donker worden voordat dit gebeurd en is vervelend als je in een schemerige ruimte die dingen niet ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:06:
[...]

Ik vind dat prettig in de auto.
En m op de auto dock zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
Vildhjarta schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 22:53:
Kun je instellen dat je home en terugknop eerder oplichten? Moet soms wel erg donker worden voordat dit gebeurd en is vervelend als je in een schemerige ruimte die dingen niet ziet :)
Bij hoeveel lux lichten ze bij jou op? Bij mij bij 160 lux en ze gaan, als ze aan zijn, uit bij 320 lux en als ze bij mij oplichten is het nog lang niet zo donker dat ik ze niet meer kan zien. Functioneert bij jou de lichtsensor wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:37
l3art schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 08:00:
[...]

Dat zou goed kunnen, zoiets heb ik ook al gelezen op XDA, maar dan nog is het de vraag waarom de One de gewone netstroom laders (inderdaad ook die van Samsung, net even geprobeerd.) als AC adapters ziet, en die in de auto niet. Want daar ligt ook sowieso een beperking. Gisteren met CurrentWidget even gemeten en dan schommelt het opladen tussen de 500mA en 850mA, met een usb lader ga je die 850mA dus nooit halen. Dus wat zorgt er voor dat de One een lader als AC lader ziet?

Voorheen was alleen de datapinnetjes van de usblader met elkaar verbinden voldoende om de telefoon te laten denken dat hij aan een AC lader zit en dan dus een grotere laadstroom te vragen. Echter dat werkt nu dus niet.

Even een AC lader uit elkaar gehaald (had er eentje extra door de MediaLink) en jaar hoor de twee middelste pinnetjes zijn met elkaar verboden. Dus dat samen met nog iets moet er voor zorgen dat de telefoon weet of hij aan een AC lader of een USB lader hangt. Maar wat nog meer????

[afbeelding]
Als de lader geen grotere stroom kan leveren dan zeg 500mA dan helpt ook het doorverbinden van die pins niet natuurlijk. Er zijn genoeg el cheapo chinese ladertjes in omloop waar 1A op staat maar met moeite 500mA uit komt.

Kan je van de andere kant van de originele lader ook ff pic posten? Altijd wel leuk om eens te vergelijken met al dan niet fake HTC laders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Heb het even getest, zelfde als bij jou. Zal wel goed zijn dan. Alhoewel ze wel iets eerder aan mogen wat mij betreft.
kwiebus schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 00:45:
[...]

Bij hoeveel lux lichten ze bij jou op? Bij mij bij 160 lux en ze gaan, als ze aan zijn, uit bij 320 lux en als ze bij mij oplichten is het nog lang niet zo donker dat ik ze niet meer kan zien. Functioneert bij jou de lichtsensor wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billes
  • Laatst online: 13-10 11:03
Goedemorgen,

Vandaag krijg ik de One Black ook binnen. Nou zijn er twee dingen mij niet helemaal duidelijk, en ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden. Wellicht kunnen jullie mij van duidelijkheid voorzien :).

- Moet ik de telefoon in eerste instantie helemaal opladen zonder hem te gebruiken of kan ik hem al wel aanzetten en gebruiken (maar aan de lader)? De informatie die ik hier over kan vinden gaat over ander type batterijen.
- Ik zag iemand een aantal pagina's terug (kan niet meer exact vinden waar) zeggen dat het verstandig is eerst een factory reset uit te voeren worden als je de telefoon binnen hebt. Is dit inderdaad nodig?

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Helemaal opladen of niet maakt niets uit, doe er gewoon mee wat je wil doen. Je kunt hem dus ook prima eerst gebruiken (mijn One was bij ontvangst 70% opgeladen ofzo) daar wordt de accu niets slechter van. Het is wel zo dat de volledige capaciteit van de accu pas beschikbaar is na een aantal keer tot 100% opladen maar dat gebeurd dus vanzelf in de loop van de eerste twee weken.

Wat betreft het uitvoeren van een factory reset zou je dat kunnen doen nadat je de software update gedaan heeft. Een factory reset na een OTA update kan namelijk soms vage softwarematige problemen voorkomen. En als je eerst de OTA update + een factory reset doet voordat je begint met alles in te stellen heb je er ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Clubbtraxx schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 00:46:
[...]

Als de lader geen grotere stroom kan leveren dan zeg 500mA dan helpt ook het doorverbinden van die pins niet natuurlijk. Er zijn genoeg el cheapo chinese ladertjes in omloop waar 1A op staat maar met moeite 500mA uit komt.

Kan je van de andere kant van de originele lader ook ff pic posten? Altijd wel leuk om eens te vergelijken met al dan niet fake HTC laders.
Dat is niet meer dan logisch natuurlijk. Maar het is een pico lader van Hama, dus op zich geen chinees flut merk. Maar goed 100% zeker kan ik niet zijn omdat ik het niet kan nameten (heb geen multimeter). je hebt ook AC laders die maar 500mAh kunnen leveren, en toch herkent gewoon herkent worden als AC lader. Het laadvermogen geeft dus niet aan of iets als USB of AC lader gezien wordt.

Hier de andere kant.
Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/b1tn65aaz/charger.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 25-05-2013 08:42 ]

Pagina: 1 ... 70 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)