[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.516 views
Dat kan ja :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Chris Smoove schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:56:
Er was een benchmark, maar vond het toch zeer irreëel. Een benchmark score van 12.000 op quadrant, terwijl de high-end smarthphones van dit moment nog ong. rond 6.000 zitten.
De cpu in de snapdragon 600 is 40% sneller ivm met de s4 pro, dus dit is best een reële score :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:52:
- Garantie en flashen kon je vergeten, zal nu niet anders zijn
Nou dat ligt wel iets minder Zwart wit dan je nu voorspiegelt. hTC laat je graag geloven dat je Garantie vervalt als je root en flasht maar dit is gelukkig in Nederland niet zo.

HTC spreekt op hun dev site dacht ik trouwens over "can void your warranty" of "might void your warranty"

Zodra er een defect optreed binnen de garantie periode welke op geen enkele manier met een root of flash van doen heeft heb je gewoon garantie wat HTC ook in hun voorwaarden zou beweren

Voor eventuele software klachten zou je dan een rekening kunnen krijgen maar elke tweaker snapt dat je hem niet op moet sturen voor een warmte probleem als je de CPU geklokt hebt (om maar iets te noemen) ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Uhm ja, nu het garantietopic (van de One X) nog is lezen... :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Bullet NL schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:39:
[...]

Dan ga je dus helemaal voorbij aan het marketing verhaal, ze zullen echt wel gekeken hebben hoeveel mensen prima met sense willen werken. Ook in dit topic lees je dat mensen de voorkeur van Sense boven Touchwizz hebben. Voor de mensen die Vanilla Android willen bieden ze de mogelijkheid om te rooten (onder voorwaarden)
Waarschijnlijk ook omdat je hier in een htc topic zit. In een Samsung topic wordt de uitslag met andersom

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:29:
Uhm ja, nu het garantietopic (van de One X) nog is lezen... :)
Ooh hoezo dan? Als je een rechtsbijstand verzekering er naar zou laten kijken kan ik me niet voorstellen dat HTC er mee weg zou komen eigenlijk.

Edit: hoewel Dynafix wel een enorm stug bedrijf is, ik kan het me aan de andere kant ook wel voorstellen dat die de Consument onder druk zetten en er dan alsnog mee weg komen.

Edit2: ik heb het even vluchtig doorgelezen, vooral dat chat gesprek verbaasde me enorm. Onwijs onprofessioneel van Htc om zo met je klanten om te springen. Ik ben erg benieuwd wat de wetgeving hier van vind, HTC is immers niet de wet natuurlijk. Is het niet zo dat als een fabrikant binnen de garantie periode garantie wil weigeren hij moet aantonen dat het defect is gekomen door verkeerd gebruik? Jezelf achter zelf opgestelde regeltjes of eigen voorwaarden verschuilen lijkt me dan niet voldoende.

[ Voor 54% gewijzigd door Donstil op 21-02-2013 22:19 ]

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
alwaysleft schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:16:
[...]

De cpu in de snapdragon 600 is 40% sneller ivm met de s4 pro, dus dit is best een reële score :)
Als de Nexus 4 die 6000 haalt met de S4, is 40% sneller 8400 en geen 12.000. Erg reëel komt het dus inderdaad niet over ;)

• alwaysleft
agoNITE schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:56:
[...]

Als de Nexus 4 die 6000 haalt met de S4, is 40% sneller 8400 en geen 12.000. Erg reëel komt het dus inderdaad niet over ;)
Probleem is dat de Nexus 4 niet helemaal geoptimaliseerd lijkt..

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:52

BPP

agoNITE schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:56:
[...]

Ik heb met mijn One X ( dus niet de +) wel eens de 7000 aangetikt met zijn Tegra 3. Dan zou de S4 daar zeker boven moeten zitten.

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
Bullet NL schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:29:
[...]

van uit HTC gezien is Sense natuurlijk een enorme usp.... Ze zullen het zeker niet zomaar laten uitschakelen. Komt nog bij dat Sense zich in de telefoonwereld heeft weten te ontwikkelen naar een naam van formaat. (ongeacht wat je er ook van vind).
Daar geef ik je ook helemaal gelijk in, toch zou ik het helemaal geweldig vinden. Het zou in de toekomst misschien wel een 2de USP kunnen gaan worden.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfjerolfje schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:26:
die knoppen zijn idd bizar... als ik er aan denk wat voor dom idee daar achter kan zitten... anders doen om anders te zijn.... ten koste van design en gebruiksgemak...
Toch heeft Apple daar flink wat succes mee, denk bijvoorbeeld aan het verwijderen van de optische drive uit recente iMacs. Daar wordt ook gekozen voor vorm boven functie.

Gelukkig zie je wel zo langzamerhand dat mensen er een beetje genoeg van beginnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 00:01:
[...]

Toch heeft Apple daar flink wat succes mee, denk bijvoorbeeld aan het verwijderen van de optische drive uit recente iMacs. Daar wordt ook gekozen voor vorm boven functie.

Gelukkig zie je wel zo langzamerhand dat mensen er een beetje genoeg van beginnen te krijgen.
dat een optiesche drive weg gelaten word kan ik goed begrijpen... niet veel mensen gebruiken zo'n ding nog.. zeker niet bij de meest ultra portables... plus.. dat brengt nog voordelen als design en draagbaarheid...

de standaard knoppen in android werken prima... het enige wat ze doen is een knop weg halen, maar toch te behouden door omslachtig 2 x te tikken....

begrijp me niet verkeerd.. ik zal er zelf geen last van hebben... maar waarom ze het gedaan hebben is me een raadsel...

edit: het gaat mij een beetje om het principe.. ze lijken een dikke vinger naar googles guidelines voor android te geven... en als die guidelines nou zo slecht waren en het toestel er echt beter van zou worden, zou ik zeggen OK.. maar dat is ook niet echt het geval

[ Voor 13% gewijzigd door Wolfjerolfje op 22-02-2013 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfjerolfje schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 00:06:
dat een optiesche drive weg gelaten word kan ik goed begrijpen... niet veel mensen gebruiken zo'n ding nog.. zeker niet bij de meest ultra portables... plus.. dat brengt nog voordelen als design en draagbaarheid...
Ik had het dan ook over iMacs, waarbij draagbaarheid geen issue is en het dus strikt een designkwestie wordt. Toch wordt dat, ondanks dat er best wat mensen klagen, geaccepteerd. Omdat het Apple is misschien?
de standaard knoppen in android werken prima... het enige wat ze doen is een knop weg halen, maar toch te behouden door omslachtig 2 x te tikken....
De laatst gebruikte apps wordt volgens mij ook minder gebruikt dan de andere knoppen; daar heeft HTC vast prachtige statistieken van. Op die basis kan je dan ook besluiten het te verwijderen voor het grote publiek, terwijl het behouden blijft voor de mensen die echt niet zonder willen.

Overigens kan je ook gewoon een andere launcher installeren, dan kan je de functies prachtig met gestures vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 00:13:
[...]

Ik had het dan ook over iMacs, waarbij draagbaarheid geen issue is en het dus strikt een designkwestie wordt. Toch wordt dat, ondanks dat er best wat mensen klagen, geaccepteerd. Omdat het Apple is misschien?

[...]

De laatst gebruikte apps wordt volgens mij ook minder gebruikt dan de andere knoppen; daar heeft HTC vast prachtige statistieken van. Op die basis kan je dan ook besluiten het te verwijderen voor het grote publiek, terwijl het behouden blijft voor de mensen die echt niet zonder willen.

Overigens kan je ook gewoon een andere launcher installeren, dan kan je de functies prachtig met gestures vervangen.
Ik snap dat je biased bent, maar probeer niet hypocriet te zijn.

Er zijn wel degelijk goede redenen om de drive weg te laten. Apple heeft vast prachtige statistieken van hoe vaak mensen hun drive nog gebruiken. Het is een legacy product en hoe eerder je er vanaf bent, hoe beter. Met name voor de consument ja. Op deze manier moedigen Apple het juist aan.

Een van mijn professoren heeft zich verdiept in de strijd tussen blu-ray en hd-dvds en kan er wel een leuk verhaaltje over vertellen.

Jaren geleden was de industrie er al over eens dat de optische schijf geen toekomst meer heeft. Alles gaat digitaal tegenwoordig. De industrie was tegen het einde van het dvd tijdperk er eigenlijk al klaar voor. Maar bedrijven als philips, sony en toshiba bijvoorbeeld, die zo onwijs veel aan dvd's (patenten) hebben verdiend, wouden dat natuurlijk niet zomaar loslaten. Ze verdienen namelijk niks als alles digitaal gaat. Vandaar dat de ontwikkelingen en push van de HD-dvd en Blu-ray in zo'n record tempo moest en er zo met geld gesmeten werd. Die bedrijven wisten dondersgoed dat de blu-ray/hd-dvd standaard eigenlijk overbodig was en dat de digitale oplossing vele malen goedkoper was voor de consument, maja daar valt niet zoveel geld aan te verdienen. Dus kwam er uiteindelijk de blu-ray standaard om hun koetje verder uit te melken. Je zou kunnen zeggen dat de blu-ray het digitale tijdperk (klein deel daarvan) enigszins belemmert heeft. En om je zo erg vast te houden aan een legacy product als de optische schijf, schiet je er ook niet veel mee op.

Natuurlijk heel erg off-topic. Maarja, terug naar je post. Dat knopje minder op de HTC One is eigenlijk puur design en heeft voor zover ik weet geen diep achterliggende gedachte zoals het verwijderen van de optische drive door Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 00:55:
Ik snap dat je biased bent, maar probeer niet hypocriet te zijn.
Wauw. Volgens mij hadden we gewoon een normale discussie, maar zo maak je het wel heel lastig :) Welke bias heb ik volgens jou en waarom? Weet je heel zeker dat je nu niet je eigen denkbeelden op mijn uitspraken projecteert?
Natuurlijk heel erg off-topic. Maarja, terug naar je post. Dat knopje minder op de HTC One is eigenlijk puur design en heeft voor zover ik weet geen diep achterliggende gedachte zoals het verwijderen van de optische drive door Apple.
Waarom denk jij dat HTC diezelfde statistieken niet heeft? Apple zou dat niet zomaar doen en HTC wel? Dat lijkt me van een bedrijf dat terug probeert te komen van een wat mindere periode toch niet erg waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 00:55:
[...]
Er zijn wel degelijk goede redenen om de drive weg te laten. Apple heeft vast prachtige statistieken van hoe vaak mensen hun drive nog gebruiken. Het is een legacy product en hoe eerder je er vanaf bent, hoe beter. Met name voor de consument ja. Op deze manier moedigen Apple het juist aan.
Op zich ben ik het wel met je eens, maar een DVD drive is vooralsnog geen legacy, het is nog steeds een belangrijk distributie middel. De term Legacy wordt toch iets te vaak misbruikt. Een CD speler is wel legacy, immers verouderd, er worden namelijk geen programmas meer mee verspreid.
Een van mijn professoren heeft zich verdiept in de strijd tussen blu-ray en hd-dvds en kan er wel een leuk verhaaltje over vertellen.
Flauwekul. Dat verhaal gaat alleen op als iedereen de beschikking zou hebben over breedband. Dat is nu nog niet zo, laat staan in 2000-2006 (van ontwikkeling tot life gang). Bovendien werd de 750 GB HDD in 2007 gebroken (dus voor consumenten iets later), dus storage was ook een issue, zeker voor de gemiddelde consument die zelf geen HDD's inbouwt en geen NAS neerzet.

Het is dus een mooi verhaal wat lekker klinkt omdat het de grote industrie in een kwaad daglicht zegt, maar je professor heeft het uit zijn duimpje gezogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Is het eigenlijk al bekend of het wel echt een Foveon sensor is? Ik lees overal alleen over de grote 2um pixels, niks over de Foveon techniek.

[ Voor 13% gewijzigd door zonoskar op 22-02-2013 09:45 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelio86
  • Laatst online: 05-09 17:43
Iemand enig idee wat het verschil is tussen de HTC ONE t-mobile black en de 'gewone' uitvoering? Heeft de t-mobile uitvoering alleen een simlock oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

waarschijnlijk groot T-Mobile op acherkant :r en rotzooi voorgeinstalleerd.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Laatst online: 11-09 17:46
Waar ik echt benieuwd naar ben is of de One dit keer wel een multi colored notification LED heeft. In combinatie met Light Flow zou dat heel mooi zijn. Nooit begrepen waarom de andere HTC's dat nooit hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Tot nu toe stelt de camera niet teleur:
http://asia.cnet.com/htc-...era-shootout-62220556.htm

Vergeleken met de iPhone komt 'ie er iets beter uit. Vooral in de laatste shot. In de Macro shot zie je ook net iets meer detail en licht.

Nou, nog kijken wat de batterij prestaties zijn van dat ding, want door de Reviews van de Xperia Z ben ik toch een beetje bang hoeveel zo'n 1080p scherm nou aan accu sluprt. De HTC schem is dan wel kleiner, maar vraag me af of een kleiner scherm met een groter dichheid niet meer stroom trekt. Ben daar helaas geen expert in ;).

Ik verwacht wel veel van de accuduur van de S4. De S3 staat in de meeste tests in de top3, dus de S4 gaat volgens mij een echte killer worden voor Samsung.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
FrankGuthrie schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:31:
Tot nu toe stelt de camera niet teleur:
http://asia.cnet.com/htc-...era-shootout-62220556.htm

Vergeleken met de iPhone komt 'ie er iets beter uit. Vooral in de laatste shot. In de Macro shot zie je ook net iets meer detail en licht.

Nou, nog kijken wat de batterij prestaties zijn van dat ding, want door de Reviews van de Xperia Z ben ik toch een beetje bang hoeveel zo'n 1080p scherm nou aan accu sluprt. De HTC schem is dan wel kleiner, maar vraag me af of een kleiner scherm met een groter dichheid niet meer stroom trekt. Ben daar helaas geen expert in ;).

Ik verwacht wel veel van de accuduur van de S4. De S3 staat in de meeste tests in de top3, dus de S4 gaat volgens mij een echte killer worden voor Samsung.
Wow. Ik neem alles terug, dankje voor deze foto vergelijking. Heb hem gepreorderd :). Aan dit toestel klopt alles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Zo de eerste echte tests van de camera stellen niet teleur, zo word het toch steeds aannemelijker dat de One mijn nieuwe tel word als er een beetje leuke aanbieding mee is

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Rubman schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:41:
Zo de eerste echte tests van de camera stellen niet teleur, zo word het toch steeds aannemelijker dat de One mijn nieuwe tel word als er een beetje leuke aanbieding mee is
DIe camera vergelijking met de iPhone 5 ( wat wordt gezien als beste allround camera) heeft mij het juiste zetje in de rug gegeven om te pre orderen. Ik wil heus wel wachten op de Galaxy S4, maar wat wil je nog meer in een smartphone? De One lijkt het allemaal in huis te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

alwaysleft schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:48:
[...]

DIe camera vergelijking met de iPhone 5 ( wat wordt gezien als beste allround camera) heeft mij het juiste zetje in de rug gegeven om te pre orderen. Ik wil heus wel wachten op de Galaxy S4, maar wat wil je nog meer in een smartphone? De One lijkt het allemaal in huis te hebben :)
Vergis je niet hoor, de S4 gaat denk ik heel wat brengen. Er zijn genoeg dingen die de S4 kan bieden boven de One:
- SD card
- Verwisselbare batterij
- Accuduur (S3 had een grote capaciteit dan de One X bij lanch. Dat is pas na 6 maanden goed gemaakt, door HTC, met de One X+)
- Grote scherm (4,7 inch vs 4.99/5.0inch)
- Betere UI (Maar dat is pesoonlijk)

Daarin tegen heeft HTC altijd de betere build quality gehad. Maar ondanks dat ben ik toch naar een S2 gegaan. Wil graag terug naar HTC, maar alleen Build quality gaat HTC mij niet terug krijgen.

De Camera daarintegen zou HTC wel net het voordeel geven, maar ik ben bang dat Samsung, net als bij de S3 weer een hele goeie Camera gaat neerzetten, met hulp van Sony ;). Vreemd genoeg weten andere fabrikanten met een Sony Camera (module) betere foto/video kwaliteit neer te zetten dan Sony zelf 8)7

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
FrankGuthrie schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:16:
[...]

Vergis je niet hoor, de S4 gaat denk ik heel wat brengen. Er zijn genoeg dingen die de S4 kan bieden boven de One:
- SD card
- Verwisselbare batterij
- Accuduur (S3 had een grote capaciteit dan de One X bij lanch. Dat is pas na 6 maanden goed gemaakt, door HTC, met de One X+)
- Grote scherm (4,7 inch vs 4.99/5.0inch)
- Betere UI (Maar dat is pesoonlijk)

Daarin tegen heeft HTC altijd de betere build quality gehad. Maar ondanks dat ben ik toch naar een S2 gegaan. Wil graag terug naar HTC, maar alleen Build quality gaat HTC mij niet terug krijgen.

De Camera daarintegen zou HTC wel net het voordeel geven, maar ik ben bang dat Samsung, net als bij de S3 weer een hele goeie Camera gaat neerzetten, met hulp van Sony ;). Vreemd genoeg weten andere fabrikanten met een Sony Camera (module) betere foto/video kwaliteit neer te zetten dan Sony zelf 8)7
Je noemt nu haast allemaal punten op die jij persoonlijk vind.

Betere UI (vind ik niet)
Groter Scherm (vind jij sommige vinden een kleiner scherm misschien handig)
Batterij ( Ik had een s3 maar nog nooit een batterij verwisseld, voor sommige maakt dit niks uit)

Sommige features die de One nu bied is de vraag zelfs of de S4 dit biedt.

Stereo geluid
Betere opname kwaliteit van geluid (moet nog wel in de praktijk blijken)
Geluid tijdens bellen wordt automatisch aangepast aan het omgevings geluid.

En visa versa zal dit ook gebeuren. De tijd zal het leren, maar zulke conclusies die jij trekt zijn erg objectief.

Ik ben in ieder geval overtuigd door de HTC one door de foto's
Hiervoor een S3 gehad en die is meer dan 3 keer terug naar reparatie gegaan, wat een slechte bouw kwaliteit was dat, nog maar over de bug te zwijgen die heel je moederboard kapot maakte. Voor mij even geen samsung meer, al was dit toestel met zijn specificaties een monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de updates voor android en sense van HTC?, zijn ze even snel met updates net als Samsung ?

En is sense 5 een zware skin net als de voorgaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
CLB schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:52:
- Garantie en flashen kon je vergeten, zal nu niet anders zijn
- Sense 5.0 en switchen naar de 'old style' Que? Wat is de 'old style'?
Toch heb ik mijn Desire S geflashed, nadat een gedeelte van het scherm niet meer reageerde heb ik hem opgestuurd. Binnen een week was deze gerepareerd terug (helaas geen doekje erbij ;P)!
Extra info: Ik de bootloader unlocked door de tool van HTC te gebruiken, het is dus bekend bij hun dat mijn bootloader vrij is.

Nu moet ik wel zeggen dat ik hem direct naar HTC heb gestuurd. HTC doet vaak niet moeilijk over flashen maar ik heb gevallen gehoord (toestellen die gebrickt waren) die niet gerepareerd werden omdat deze schade direct door het flashen veroorzaakt was.

[ Voor 30% gewijzigd door HesRuud op 22-02-2013 12:56 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
FrankGuthrie schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:31:
1080p schermen gaan veel gebruiken. De pixels hebben simpel gezegt namelijk een kleur die moet worden opgelicht, maar hebben ook draden nodig. Die draden lopen tussen de pixels door en hoe dichter die draden op elkaar zitten hoe feller de pixels moeten schijnen. Bij een 1080p scherm op zo'n kleine resolutie moeten die dingen dus een enorme bak licht produceren zodat jij het goed kan zien. Aangezien de architectuur van de processor gelijk is, en het producé ook zou het mij verbazen als HTC veel winst kan halen t.o.v. de Z in screentime accutijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 06:57:
[...]

Wauw. Volgens mij hadden we gewoon een normale discussie, maar zo maak je het wel heel lastig :) Welke bias heb ik volgens jou en waarom? Weet je heel zeker dat je nu niet je eigen denkbeelden op mijn uitspraken projecteert?
Sorry. Kwam er idd een beetje hard in
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:04:
[...]

Flauwekul. Dat verhaal gaat alleen op als iedereen de beschikking zou hebben over breedband. Dat is nu nog niet zo, laat staan in 2000-2006 (van ontwikkeling tot life gang). Bovendien werd de 750 GB HDD in 2007 gebroken (dus voor consumenten iets later), dus storage was ook een issue, zeker voor de gemiddelde consument die zelf geen HDD's inbouwt en geen NAS neerzet.

Het is dus een mooi verhaal wat lekker klinkt omdat het de grote industrie in een kwaad daglicht zegt, maar je professor heeft het uit zijn duimpje gezogen.
Ik beweer niet dat mensen in 2007 het al zonder optische drive moesten doen (al gebeurde dat al met netbooks bijv.). Wat ik bedoelde is dat de ontwikkeling van blu-ray in principe overbodig was. Dvds waren toen mainstream en voldeed eigenlijk aan de behoeftes van bijna iedereen. Voor de heavy users zijn er andere alternatieven zoals de NAS die je al aan gaf.

Zo mainstream als de dvd zal de blu-ray nooit worden. In veel computers zitten nog wel een dvd drive, maar geen blu-ray. En het ziet er ook niet naar uit dat er over enkele jaren in elke pc een blu-ray drive gaat zitten, zoals dat bij de transitie van cd naar dvd wel het geval was. Downloaden is de toekomst en breedband internet is vrijwel de standaard nu. En als je in een of ander derde wereld land zit met traag internet, dan zal je in de meeste gevallen al genoeg hebben aan een dvd.

Maja, ff on topic. Op de site van htc stond naast de zwarte en de witte ook een rode versie, maar toen ik zelf ging kijken zag ik alleen de zwarte en witte. Weet iemand al wat van de rode versie?

Leuk plaatje erbij:
Afbeeldingslocatie: http://ardroid.aitnews.com/wp-content/uploads/2013/02/red-htc-one.jpeg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
Hier nog een foto test tussen de one en de beste camera tot nu toe de 920

Persoonlijk vind ik de one mooier. Foto's zijn scherper en realistiser dan de de 920.

Op de test vinden ze de 920 beter? Wat vinden jullie? Ben geen foto expert. Duidelijk is wel de camera is super!

www.neowin.net/news/camer...erfeed&utm_medium=twitter

Ps onderste foto's zijn van de one

[ Voor 4% gewijzigd door zedzed1 op 22-02-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
zedzed1 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:33:

Persoonlijk vind ik de one mooier. Foto's zijn scherper en realistiser dan de de 920.

Op de test vinden ze de 920 beter? Wat vinden jullie? Ben geen foto expert. Duidelijk is wel de camera is super!

Ik heb nu een 920 welke ik ga vervangen voor een One en vind het fijn om te zien dat de One op klein formaat (Facebook/instagram/whatsapp formaat) gelijk presteert.

De 920 als maatstaaf nemen is niet helemaal eerlijk in mijn ogen, de 920 KAN vreselijk mooie foto's maken maar het is net als bij een DSLR camera wel zo dat je een beetje moet weten wat je doet, puur point and shoot is niet altijd geweldig.

Edit: De Lumia 920 presteert ook hier wel weer erg goed in het donker, dat is toch wel een enorm pluspunt van die sensor.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 22-02-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 00:27

Alleen de 2e foto vind ik mooier van de HTC One. Alles is veel scherper en de kleuren zijn wat realistischer.

De 1e vind ik niet vergelijkbaar, zijn 2 totaal verschillende foto's, die van de HTC One heeft veel meer tegenlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje

ik vind de camera prima... denk niet dat er zo veel verschil zit in high-end telefooncamera's dus voor mij is het sowiso prima...

maar kollere.. in low light presteert die 920 wel bizar goed!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

De eerste foto is wat mij betreft een toss up, de 2de foto is duidelijk voor de HTC One, maar de 3de is voor de Lumia 920, ondanks dat de kleuren van de HTC one in de 3de Foto meer in de buurt koment van wat de ogen van de reviewer zien, zijn je objecten een stuk scherper bij de Lumia.

Ik had toch wel echt veel meer verwacht van de HTC One met zijn ultrapixel. 300% meer licht opbrengst zien ik in geen een van de shots. En in de shot waar Ultrapixel dan in zou moeten schitteren (de laaste foto) zie ik toch erg veel ruis, en de Lumia vangt echt niet minder licht.

De kleuren mogen dan niet natuurgetrouw zijn, maar qua scherpte blaast 'ie de THC weg. Ik dacht dat de optische stabilisatie zou helpen met het scherp stellen, vooral 's avonds. Nou heb ik dus vaker gezien dat de HTC One niet goed kan scherp stellen in nightshots en dat is hier weer goed terug te zien. Toch enigzins teleurstellend.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Selectieve quote
:+

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
FrankGuthrie schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:49:
[...]

De eerste foto is wat mij betreft een toss up, de 2de foto is duidelijk voor de HTC One, maar de 3de is voor de Lumia 920, ondanks dat de kleuren van de HTC one in de 3de Foto meer in de buurt koment van wat de ogen van de reviewer zien, zijn je objecten een stuk scherper bij de Lumia.

Ik had toch wel echt veel meer verwacht van de HTC One met zijn ultrapixel. 300% meer licht opbrengst zien ik in geen een van de shots. En in de shot waar Ultrapixel dan in zou moeten schitteren (de laaste foto) zie ik toch erg veel ruis, en de Lumia vangt echt niet minder licht.

De kleuren mogen dan niet natuurgetrouw zijn, maar qua scherpte blaast 'ie de THC weg. Ik dacht dat de optische stabilisatie zou helpen met het scherp stellen, vooral 's avonds. Nou heb ik dus vaker gezien dat de HTC One niet goed kan scherp stellen in nightshots en dat is hier weer goed terug te zien. Toch enigzins teleurstellend.
Persoonlijk vind ik dat natuurlijke veel mooier. Scherpte bij de 3de foto is veel beter van de lumia. Bij foto 1 en 2 zijn de foto's veel scherper van de one en blaast hij voor mij de 920 weg, maar ben geen expert _/-\o_

Ik vind het totaal niet teleurstellend, hij maakt vele betere foto' s dan de xperia z en de eerste indruk ook iets beter dan de iphone 5.

[ Voor 5% gewijzigd door zedzed1 op 22-02-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

zedzed1 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:56:
[...]

Persoonlijk vind ik dat natuurlijke veel mooier. Scherpte bij de 3de foto is veel beter van de lumia. Bij foto 1 en 2 zijn de foto's veel scherprr en blaast hij voor mij de 920 weg, maar ben geen expert _/-\o_
Fotos 1 vind ik debatable, Fotos 2 is echt duidelijk voor de HTC, maar 3 dan weer niet. Volgens mij zijn de camera's aan elkaar gewaagd. Als HTC nog met een update uitkomt voor het focus probleem in nightshots, dan wordt het een geduchte concurrent van de Lumia 920. Dus maar hopen dat HTC met zijn eigen "portico" update komt ;)

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:10

westergas

rikkie_pc

[b][message=39805703,noline]

Ik vind de foto's van de 920 mooier. Maar het interesseerd me geen moer, ik gebruik die camera toch nauwelijks. Voor foto's heb ik een DSLR.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Crim schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:47:
[...]

Alleen de 2e foto vind ik mooier van de HTC One. Alles is veel scherper en de kleuren zijn wat realistischer.

De 1e vind ik niet vergelijkbaar, zijn 2 totaal verschillende foto's, die van de HTC One heeft veel meer tegenlicht.
Vond precies hetzelfde. Had overigens eerst naar de foto's gekeken en toe naar het merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Wat ik mij afvraag: de Lumia 920 heeft dus een optie om een langere sluitertijd te hebben door de OIS. Ik vraag me af heeft de HTC One deze optie ook? (heeft immers ook OIS) Zijn die foto's in donkere omgeving met de Htc One op "normale" sluitertijd genomen dat het dan aankomt op de "ultrapixel belichting" of ook de optie "langere sluitertijd" ? Dit kan natuurlijk ook veel verschil leveren in kwaliteit.

Misschien beetje vaag, maar deze optie werkte op mijn Note II zeker wel, ik vraag me dan af of zo'n optie op de Htc One zit met zijn OIS..

[ Voor 5% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 22-02-2013 16:01 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 17:37
Inderdaad, het duidelijkste plaatje dat dit weergeeft is deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.htc.com/assets-desktop/images/zoe/more-light.png
Hier is de bayer filter duidelijk te zien.

Ik ben nog niet helemaal overtuigd van foto's die tot nu toe langs zijn gekomen maar de videokwaliteit zit volgens mij wel goed, zeker aangezien HTC aangeeft dat 't 20Mbps video is.

Misschien ga ik m'n pre-order van de XZ maar omzetten in deze 'foon (dan kan ik tenminste ook nog de gunstigere Vodafone BSW abonnementen houden, ook als er tijdens MWC iets nog beters wordt aangekondigd). De wit/zilvere vond ik er een beetje rommelig uitzien qua design, maar de zwarte versie ziet er vrij stijlvol uit, dan zie je die zinloze plastic lijntjes tenminste ook niet zo. (Nee, echt, HTC geeft zelf aan dat ze ondiepe groeven in hun aluminium snijden puur om die op te vullen met plastic. 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-en-M schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:19:
[...]

Misschien ga ik m'n pre-order van de XZ maar omzetten in deze 'foon (dan kan ik tenminste ook nog de gunstigere Vodafone BSW abonnementen houden, ook als er tijdens MWC iets nog beters wordt aangekondigd). De wit/zilvere vond ik er een beetje rommelig uitzien qua design, maar de zwarte versie ziet er vrij stijlvol uit, dan zie je die zinloze plastic lijntjes tenminste ook niet zo. (Nee, echt, HTC geeft zelf aan dat ze ondiepe groeven in hun aluminium snijden puur om die op te vullen met plastic. 8)7 )
Had ergens gelezen dat die lijntejs zijn voor je antenne voor ontvagst/wifi ect, maar weet dat niet zeker, correct me if im wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 20:34
Zojuist één besteld. Weet iemand al wat er bij geleverd wordt? Headset, cover etc.
En heeft iemand al accesoires gevonden? Voornamelijk ben ik op zoek naar een cradle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

RobbieN schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:18:
Zojuist één besteld. Weet iemand al wat er bij geleverd wordt? Headset, cover etc.
En heeft iemand al accesoires gevonden? Voornamelijk ben ik op zoek naar een cradle.
Zelf ook de wil om de One te kopen (zeer benieuwd naar camera kwaliteit, sensation is om te huilen in vergelijk met de note) en ook naar accesoires gezocht maar het dikke nadeel is dat ik alleen maar spul van One X vind. Het was stukken handiger geweest als ze een andere naam hadden gegeven.

Pagina is nog wel blanco http://www.htcone.nl/accessoires-2/

[ Voor 5% gewijzigd door RobbyTown op 22-02-2013 17:52 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houthekje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-08 22:13
vandeMeulenhof schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:51:
[...]

Zelf ook de wil om de One te kopen (zeer benieuwd naar camera kwaliteit, sensation is om te huilen in vergelijk met de note) en ook naar accesoires gezocht maar het dikke nadeel is dat ik alleen maar spul van One X vind. Het was stukken handiger geweest als ze een andere naam hadden gegeven.

Pagina is nog wel blanco http://www.htcone.nl/accessoires-2/
Hier staan wel een aantal accessoires, maar echt denderend is het nog niet :)
http://www.allaboutphones...voor-de-one-ten-toon.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
M-en-M schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:19:
[...]

De wit/zilvere vond ik er een beetje rommelig uitzien qua design, maar de zwarte versie ziet er vrij stijlvol uit, dan zie je die zinloze plastic lijntjes tenminste ook niet zo. (Nee, echt, HTC geeft zelf aan dat ze ondiepe groeven in hun aluminium snijden puur om die op te vullen met plastic. 8)7 )
denk je echt zelf dat ze dat alleen voor de leuk doen??? metaal blokkeert het signaal dus er moet wat plastic tussen waar de draden van de antennes van 2g/3g/4g, wifi, bluetooth en NFC doorheen lopen :) is bij alle metalen telefoons zo dat er toch ergens iets plastic zit voor de antennes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Wolfjerolfje schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:54:
[...]

denk je echt zelf dat ze dat alleen voor de leuk doen??? metaal blokkeert het signaal dus er moet wat plastic tussen waar de draden van de antennes van 2g/3g/4g, wifi, bluetooth en NFC doorheen lopen :) is bij alle metalen telefoons zo dat er toch ergens iets plastic zit voor de antennes...
HTC geeft zelf aan dat ze de antennes op een of andere manier in het aluminium hebben verwerkt en dat ze daarom echt één stuk aluminium konden gebruiken.
http://youtu.be/n5HM8MHkL3c?t=30m12s
Later zie je ook hoe de behuizing wordt gemaakt en zie je dat het echt gewoon ondiepe groeven zijn, de antennes lopen niet naar buiten en worden niet verwerkt in het plastic.

Al heb ik me inmiddels al wel bedacht dat ze daar gewoon het aluminium dunner willen maken, om het signaal net iets beter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
CLB schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:39:
[...]

2 maart, on my birthday, I'm gonna check it out :) HTC Event in de Ziggo Dome, Amsterdam :)
Ik ga het toestel dan ook zien, ben benieuwd! Dus als je iemand met een heel bekende HTC pouch ziet lopen... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
M-en-M schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:37:
[...]

HTC geeft zelf aan dat ze de antennes op een of andere manier in het aluminium hebben verwerkt en dat ze daarom echt één stuk aluminium konden gebruiken.
http://youtu.be/n5HM8MHkL3c?t=30m12s
Later zie je ook hoe de behuizing wordt gemaakt en zie je dat het echt gewoon ondiepe groeven zijn, de antennes lopen niet naar buiten en worden niet verwerkt in het plastic.

Al heb ik me inmiddels al wel bedacht dat ze daar gewoon het aluminium dunner willen maken, om het signaal net iets beter te maken.
hmm kay, my mistake... snap nog steeds niet helemaal hoe dat nou precies zit dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
Wolfjerolfje schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:03:
[...]

hmm kay, my mistake... snap nog steeds niet helemaal hoe dat nou precies zit dan...
Ik weet niet of je de apple antenne discussie nog weet. Als men de iphone goed met de hand beet had, had je misschien minder ontvangst. Dit kwam omdat de antenne verwerkt was in de telefoon en schijnbaar niet goed door het metaal door kwam.

HTC heeft hier schijnbaar van geleerd en heeft de antenne verwerkt door het plastic (rubber) wat je in de randen ziet. Om het probleem van apple te voorkomen en geen bumper case hoesjes gratis hoeft weg te geven. Ik vind zilver er juist heel strak uitzien.

De antenne is verwerkt in het plastic om het bereik te garanderen, volgens mij is dit ook gelukt uit de eerste reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
zedzed1 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:00:
[...]

Ik weet niet of je de apple antenne discussie nog weet. Als men de iphone goed met de hand beet had, had je misschien minder ontvangst. Dit kwam omdat de antenne verwerkt was in de telefoon en schijnbaar niet goed door het metaal door kwam.
Nou je weet het zelf ook niet helemaal meer zie ik. Het probleem met een iPhone 4 ligt niet aan het aluminium maar aan de functie van dat aluminium.

De gsm en wifi antenne van de iPhone zitten appart aan de buitenkant en doordat je de telefoon op een bepaalde manier vast hield liet je deze twee contact maken. Daar door dropte het bereik.

Neemt niet weg dat ik benieuwd ben hoe HTC het heeft opgelost. Het rubber/kunstof achterop lijkt niet echt een functie te hebben, je ziet dat ze een sleufje maken en dar daar plastic in gaat. Niet een antenne toch? Een gsm antenne is ook een stuk meer dan "draadjes" dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat ze zeiden dat de antenne in de behuizing was verwerkt. Nou zitten er natuurlijk verschillende antennes in een telefoon, en die mogen niet met elkaar in verbinding komen. Gebeurt dat wel, dan gaat dat ten koste van het signaal.

Bij de iPhone 4 was het zo dat de antenne's in het zilveren metalen gedeelte zitten verwerkt. Dit waren twee delen en werd als 't ware uit elkaar gehouden door een plastic lijntje. Als je de telefoon vasthoud en met je palm het metaal bij dat zwarte lijntje verbind, maak je een brug en gaat het signaal omlaag.

Ik denk dat die plastic strepen in de One daar ook voor dienen. En dar waarschijnlijk de bovenste stuk en het onderste stuk antennes zijn. Die zitten zo ver uit elkaar dat je de deathgrip niet toe kan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
zedzed1 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:00:
[...]

HTC heeft hier schijnbaar van geleerd en heeft de antenne verwerkt door het plastic (rubber) wat je in de randen ziet. Om het probleem van apple te voorkomen en geen bumper case hoesjes gratis hoeft weg te geven. Ik vind zilver er juist heel strak uitzien.

De antenne is verwerkt in het plastic om het bereik te garanderen, volgens mij is dit ook gelukt uit de eerste reviews.
Nee, bij de iPhone 4 was de antenne verwerkt in de stalen omranding, dit faalde het omdat je de antenne op een bepaalde plaats kon kortsluiten met je huid. Dit probleem hebben ze dan ook verholpen bij de 4S. Bij HTC is de antenne ook niet verwerkt in het plastic maar echt in het aluminium, dat hebben ze zelf gezegd (zie mijn eerdere link) en voor de plastic oplossing is ook gewoonweg geen ruimte.

Hoe het ze is gelukt is me een raadsel, maar de Wi-Fi leek in ieder geval te werken op de showvloer. :P

edit:
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:20:
[...]
En dar waarschijnlijk de bovenste stuk en het onderste stuk antennes zijn. Die zitten zo ver uit elkaar dat je de deathgrip niet toe kan passen.
Zo lijkt het inderdaad op de render van de behuizing.
Echter zijn ze nog steeds verbonden via het aluminium (die plastic stukken delen de behuizing niet op, het zijn enkel opgevulde groeven).

[ Voor 19% gewijzigd door M-en-M op 22-02-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahja, ik vraag me dan af waar dat plastic dan voor dient, want mooi is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:41:
Ahja, ik vraag me dan af waar dat plastic dan voor dient, want mooi is het niet.
Daar begon ik de discussie ook mee, en daarom ga ik ook voor de zwarte versie (als ik m'n XZ daadwerkelijk annuleer - ik wacht heel even tot ik 'm in het echt heb gezien), daar zijn de plastic stukken een stuk minder opvallend. In het zilver met wit (en zwart bij het beeld) ziet het design er iets te druk en rommelig uit. Het hele idee wat HTC blijft herhalen is dat het ontwerp "seamless" is, laat de zilvere versie nou precies het tegenovergestelde zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:31
Hij zegt letterlijk dat ze de antennes in het aluminium hebben verwerkt, maar dat zijn de plastic randjes ook... Het kan dus makkelijk dat hij een beetje dubbelzinnig doet maar dat de antennes nog steeds in die plastic randjes zijn verwerkt en dat hij er alleen op doelt dat er geen grote plastic kappen (ala htc legend) meer nodig zijn...
Anyway, ik vind het er eigenlijk wel mooi uitzien, die kleine onderbreking van het aluminium. Ik blijf vooral mijn twijfels houden over de knoppenindeling, en wil dit toch een keer in het echt zien en gebruiken voordat ik beslis of ik hem koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Volgens mij mis ik één functie die de S4 wel gaat krijgen en de Lumia 920 wel heeft: draadloos laden. Dat lijkt me nou een feature die meerwaarde heeft, maar in de One zit het niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Laatst online: 12:52

BPP

Megamind schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 22:33:
Volgens mij mis ik één functie die de S4 wel gaat krijgen en de Lumia 920 wel heeft: draadloos laden. Dat lijkt me nou een feature die meerwaarde heeft, maar in de One zit het niet helaas.
Dat heeft de S3 volgens mij ook al, maar daar hoor je eigenlijk bijna nooit verhalen over van gebruikers die het gebruiken. Kan ook aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Megamind schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 22:33:
Lijkt mij totaal niet. Draadloos opladen is veel trager, het oplaadaccessoire is duurder en ondanks dat het ietsjes makkelijker is om je toestel er aan te verbinden dan aan een gewone kabel verlies je daarop wel weer de vrijheid om gewoon je mobiel te gebruiken, hij moet immers klem aan dat dock zitten.

En als je 'm puur als dock wilt is het natuurlijk niets meer dan een gimmick. Wat docking betreft mis ik dan eigenlijk wel de pogo pins of een microUSB aan de zijkant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:27:
Maja, ff on topic. Op de site van htc stond naast de zwarte en de witte ook een rode versie, maar toen ik zelf ging kijken zag ik alleen de zwarte en witte. Weet iemand al wat van de rode versie?

Leuk plaatje erbij:
Afbeeldingslocatie: http://ardroid.aitnews.com/wp-content/uploads/2013/02/red-htc-one.jpeg
"Color selection may vary based on availability." dus zal wel niet overal uit worden gebracht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Die kleur staat inmiddels niet meer op de site, hij werd ook niet aangekondigd tijdens de presentatie.

Mijn vermoedens zijn dat 'ie of exclusief voor Verizon is, of binnen een of ander vaag Beats pakket, of gewoon een paar maanden later pas uitkomt.

edit: Ligt het nou aan mij of heeft deze One geen plastic stukjes?

[ Voor 23% gewijzigd door M-en-M op 22-02-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
In donker licht omstandigheden is de HTC One veel beter dan iedere smartphone camera lijkt het:

http://www.01net.com/edit...iphone-5-et-au-galaxy-s3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik vind het echt een sexy :p telefoon. Camera sample ziet er op eerste gezicht goed uit. Na de enorme teleurstelling van de Xperia Z (waar ik wel dikke winst op maak :D) ga ik deze niet pre orderen. Wil eerst echt meer zien tests, reviews ect. Ook ben ik heel benieuwd of ze interne geluid aangepakt hebben dat het met headphones ook een vette ervaring is i.p.v. Alleen de Boomsound... Had nu wel wat meer reviews/sample verwacht toestel komt met 3 weken uit.

Twijfel tussen deze of de Lumia 920, maar windows phone houd me wel beetje tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Mother_Goozz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 22:52:
Ik vind het echt een sexy telefoon. Camera sample ziet er op eerste gezicht goed uit. Na de enorme teleurstelling van de Xperia Z (waar ik wel dikke winst op maak :D) ga ik deze niet pre orderen. Wil eerst echt meer zien tests, reviews ect. Ook ben ik heel benieuwd of ze interne geluid aangepakt hebben dat het met headphones ook een vette ervaring is i.p.v. Alleen de Boomsound... Had nu wel wat meer reviews/sample verwacht toestel komt met 3 weken uit.

Twijfel tussen deze of de Lumia 920, maar windows phone houd me wel beetje tegen..
Zoek op youtube: minipcpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Chris, nog iets specifiek wat je bedoelt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
[...]

Ook ben ik heel benieuwd of ze interne geluid aangepakt hebben dat het met headphones ook een vette ervaring is i.p.v. Alleen de Boomsound...
Daar is HTC inmiddels erg goed mee bezig, en het is ook een van de USPs voor mij. Ze hebben bij de One X+, Butterfly en 8X een losse (2,55V) versterker gebruikt voor de 3.5mm jack, waarmee ze het allerbeste halen uit de WCD9310 DSP die waarschijnlijk ook terug komt in de One, de resultaten zijn ronduit indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

alwaysleft schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 22:49:
In donker licht omstandigheden is de HTC One veel beter dan iedere smartphone camera lijkt het:

http://www.01net.com/edit...iphone-5-et-au-galaxy-s3/
Mwaah dat is wel relatief. Qua licht opbrengst doet 'ie het zeker goed, maar enorm veel ruis...

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt een sexy telefoon. Camera sample ziet er op eerste gezicht goed uit. Na de enorme teleurstelling van de Xperia Z (waar ik wel dikke winst op maak :D) ga ik deze niet pre orderen. Wil eerst echt meer zien tests, reviews ect. Ook ben ik heel benieuwd of ze interne geluid aangepakt hebben dat het met headphones ook een vette ervaring is i.p.v. Alleen de Boomsound... Had nu wel wat meer reviews/sample verwacht toestel komt met 3 weken uit.

HTC is nooit sexy geweest vind ik, het heeft mij altijd een andere soort gevoel gegeven, maar absoluut niet sexy, maar ten again het enige wat sexy is zijn mooie vrouwen, een telefoon vind ik nooit sexy, maar wel stijlvol of casual, net als kleding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
M-en-M schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 22:43:
edit: Ligt het nou aan mij of heeft deze One geen plastic stukjes?
Ik heb het hele filmpje gekeken maar zie niet wat je nou bedoelt.
BPP schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 22:35:
[...]

Dat heeft de S3 volgens mij ook al, maar daar hoor je eigenlijk bijna nooit verhalen over van gebruikers die het gebruiken. Kan ook aan mij liggen.
De S3 heeft alleen via een optioneel klepje, dat klepje is nog best prijzig ook als je voor een orginele Samsung oplossing gaat.

De 920 heeft het vast ingebouwd, ik gebruik het op de 920 en vind het persoonlijk erg fijn.
Ga het best missen op de One. Er ligt nu een laad mat in de woonkamer waar ik de telefoon op leg als ik thuis kom, dat het laden dan 3 ipv anderhalf uur duurt maakt eigenlijk geen verschil ding ligt daar toch maar te liggen. Buiten gebeld worden doe ik namelijk helemaal niets met mijn telefoon als ik thuis ben, er zijn immers genoeg mogelijkheden om media te consumeren als ik thuis ben, allemaal nog beter dan een mobiel ook.

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 22-02-2013 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
AnandTech is blij met de camera van de One. (Al vind het deel van de laatste paragraaf waar de One X in het rijtje N8, Pureview 808 wordt gezet een beetje vreemd.)
Donstil schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 23:14:
[...]

Ik heb het hele filmpje gekeken maar zie niet wat je nou bedoelt.
Gewoon meteen bij 0:09, waar de link je als het goed is naar toe stuurde. De One die de man in beeld vast houdt lijkt geen plastic banden te hebben, vergelijkbaar met de render in deze blogpost van HTC.

Het kan natuurlijk ook gewoon een speling van het licht zijn in combinatie met de compressie van het filmpje, maar het toestel lijkt echt plastic-loos.

[ Voor 52% gewijzigd door M-en-M op 22-02-2013 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
M-en-M schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 23:25:
AnandTech is blij met de camera van de One. (Al vind het deel van de laatste paragraaf waar de One X in het rijtje N8, Pureview 808 wordt gezet een beetje vreemd.)

[...]

Gewoon meteen bij 0:09, waar de link je als het goed is naar toe stuurde. De One die de man in beeld vast houdt lijkt geen plastic banden te hebben, vergelijkbaar met de render in deze blogpost van HTC.

Het kan natuurlijk ook gewoon een speling van het licht zijn in combinatie met de compressie van het filmpje, maar het toestel lijkt echt plastic-loos.
Mooi stukje over de camera, ik denk dat HTC echt super werk heeft verricht met de One. Durf ik nu al te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
alwaysleft schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 00:21:
[...]

Mooi stukje over de camera, ik denk dat HTC echt super werk heeft verricht met de One. Durf ik nu al te zeggen :)
Afhankelijk van je gebruik. Zodra ze deze techniek kunnen opschalen naar hogere resoluties kan het echt gaaf worden. Ik vind het nu nog een beetje een compromis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Cyleo schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 00:23:
[...]

Afhankelijk van je gebruik. Zodra ze deze techniek kunnen opschalen naar hogere resoluties kan het echt gaaf worden. Ik vind het nu nog een beetje een compromis.
ja maar de camera lijkt beter te zijn dan de iPhone 5, dat is al een hele prestatie op zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
M-en-M schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 23:02:
[...]

Daar is HTC inmiddels erg goed mee bezig, en het is ook een van de USPs voor mij. Ze hebben bij de One X+, Butterfly en 8X een losse (2,55V) versterker gebruikt voor de 3.5mm jack, waarmee ze het allerbeste halen uit de WCD9310 DSP die waarschijnlijk ook terug komt in de One, de resultaten zijn ronduit indrukwekkend.
goede audio resultaten idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

RobbieN schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:18:
www.amazon.co.uk/s/ref=am...190567&pf_rd_i=B000NTBLV0 accessoires niet veel maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Video met een paar functies van de One besproken:

Hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier ik de One vind. Die foto editor/sequence shot ziet er erg gelikt uit. En dat geluid uit die speakers.. Erg goed voor een telefoon

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2013 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Toch heb ik 2 vragen waar ik geen antwoord op weet of kan bedenken.... (loop ik zo ver achter ofzo dat is het enige wat in mij opkomt)

Voor de 64GB freaks heb ik een vraag. Wat moet je zoveel opslag? Is 32GB te weinig ofzo?

Ik heb nu een sensation 2 GB intern (waarvan 256MB vrij ) en 16 GB (netto 14,82 waarvan 13,38GB vrij)

Maak af en toe toch een foto en filmpje hoor en heb redelijk wat apps. Dus 32GB is toch meer als genoeg?

Verder waarom losse sd? Mijn sensation heeft dat nog en zit er al 1,5 jaar in. Dus wat is het nut van losse sd?

[ Voor 36% gewijzigd door RobbyTown op 23-02-2013 05:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kijk ook veel films, luister muziek en wil foto's bij me hebben.
Evenals wat kaarten voor de GPS. Van SD filmmateriaal wordt je niet blij ivm een Full HD scherm.
Foto's verklein je ook niet met zo'n scherm... Waarom SD-kaartjes? Goedkoop! 64GB kost 5 tientjes,
een stap van het 32GB model naar het 64GB model (slechts 32GB dus) zal wel zo'n 100 euro gaan kosten.

Tevens vind ik freak, niet echt een puike benaming, niks freak.

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 23-02-2013 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Vrij simpel inderdaad, als je wat videos en muziek van goede kwaliteit op je mobiel wilt hebben ben je daar zo doorheen. Nu zijn microSD kaartjes handig om twee redenen: opslag is goedkoper en het is veel makkelijker om je content te verplaatsen. Met microSD zou ik alleen m'n kaartje uit m'n oude 'foon te hoeven halen en in m'n nieuwe te stoppen, nu moet ik eerst alles via de PC verplaatsen.

Ik vermoed trouwens dat een 64GB model helaas nog even op zich laat wachten. Er werdt alleen voor de Amerikaanse release over gesproken, voor Europa hielden ze één adviesprijs aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

CLB is deze htc One een waardige opvolger voor je htc One X+ of ga je voor de Xperia ZL?

Kan je ook vertellen of Flac bestanden goed ondersteund worden op vorige htc modellen, lees veel tegenstrijdige berichten hierover.

Btw vet filmpje met uitleg over de telefoon, voor zover kan zeggen is deze telefoon echt die 629 euro waard is, dit vond ik bij de Xperia Z totaal niet. Het enige wat me van dit toestel af kunnen houden is een aankondiging van een Nokia EOS..

Erg jammer dat er nog geen 64gb versie in zicht is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie909
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-03 09:33
Welke kleur zal aan de achterkant minder kras gevoelig zijn denken jullie? Ik twijfel nog erg...

STAY AWAKE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Thijssie909 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 10:15:
Welke kleur zal aan de achterkant minder kras gevoelig zijn denken jullie? Ik twijfel nog erg...
Theoretisch de zwarte, want deze is geanodiseerd om z'n kleur te krijgen, terwijl de zilveren gewoon puur aluminium is. Bij de zwarte zullen krasjes natuurlijk wel iets sneller opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vind de zwarte iets mooier, na 3 generaties witte iPhone (3GS/4/4s) een witte HOX en een witte 920 ben ik wel weer toe aan een zwarte.

Ik hoop alleen wel dat HTC kiest voor een andere manier van behandeling dan Apple heeft gedaan, ik ken meerdere mensen die erg zuinig zijn op hun Zwarte iPhone5 maar waar toch de lak op randjes enz los laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Donstil schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 11:33:

Ik hoop alleen wel dat HTC kiest voor een andere manier van behandeling dan Apple heeft gedaan, ik ken meerdere mensen die erg zuinig zijn op hun Zwarte iPhone5 maar waar toch de lak op randjes enz los laat.
Dat was mijn gedachte ook. Ik heb geen zin om me telefoon in te pakken in grote bescherm hoesjes zoals de meeste doen bij hun iphone van 700 euro, dat vind ik gewoon jammer! Je moet de kwaliteit kunnen voelen, van genieten :)

Edit: De htc Legend was ook van aluminium die had volgens mij niet het probleem wat de Iphone wel heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 23-02-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja precies, ik draag mijn telefoon ook nooit in een hoesje oid. Gewoon in een broekzak zonder muntjes en sleutels en dat is meestal wel voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk wat nieuws over de s4. Waarschijnlijk geen amoled, maar een scherm gebaseerd op de LCD3. Het plaatje laat dat ook goed zien. Zwart is namelijk niet zwart. Ook geen exynoss processor, maar dezelfde s600 als in de One. Alleen hoger geclockt. Het lijkt er op dat de s4 strakkere lijnen heeft zoals de xperia Z en met 7.7mm is het erg dun. Klinkt als een geduchte concurrent voor de One. Maar helaas meldt de bron dat Samsung nog steeds plastic gebruikt aan de achterkant... Voor mij echt een grote tegenvaller.

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Volgens mij zit je hier verkeerd met de S4 :P
(pff met zoveel backlight bleeding had ik hem direct terug gebracht haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mother_Goozz schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:59:
Volgens mij zit je hier verkeerd met de S4 :P
(pff met zoveel backlight bleeding had ik hem direct terug gebracht haha)
Zou kunnen. Maar de S4 is toch de grootste concurrent van de One. Zelfde als dat er in de Xperia Z topic zoveel over de One gesproken wordt. Alhoewel het hier wel meevalt over de Z. Waarschijnlijk omdat de meesten wel weten dat de One beter is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
"oh oh... the new galaxy phone... let me just turn off the lights and get my most crappy camera!!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mother_Goozz schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 09:30:
CLB is deze htc One een waardige opvolger voor je htc One X+ of ga je voor de Xperia ZL?
That's the question.... Van de One wil ik gewoon eigenlijk de 64GB versie, die kost als die uitkomt waarschijnlijk gewoon zo'n 700 euro... Nou vind ik mobieltjes heel interessant en ga ik zometeen m'n HTC One X+ alvast op de V&A zetten, maar dat is wel een erg hoog bedrag... De Xperia ZL is voor €550,00 te krijgen in Duitsland en met wat geluk kan ik hem verkrijgen zonder verzendkosten, benzinekosten en die onzin dus dat scheelt nogal... De HTC One is een premium-apparaat, prachtig uiterlijk, HTC heb ik de afgelopen tijd dus gehad en beviel goed, mooie materialen, 4,7" is erg mooi, iets smaller als m'n huidige One X+ en is gewoon een grote kanshebber. De Xperia ZL daarentegen lijkt me een stuk unieker, iets wat ik leuk vind, het is leuk om is wat anders te proberen, het is ook een prachtig uiterlijk met het gebruik van polycarbonaat wat ik bij de One X en One X+ ook goed vond, heeft ook wat leuke details waar ik voor zou kunnen vallen, zoals het multicolored ledje aan de onderkant van het toestel en heeft een MicroSD-slot... En hij is kleiner dan m'n One X+ :)
Kan je ook vertellen of Flac bestanden goed ondersteund worden op vorige htc modellen
Ik ben wat Flac's voor je aan het binnenhalen om te testen, kom ik op terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 14:05:
[...]

Zou kunnen. Alhoewel het hier wel meevalt over de Z. Waarschijnlijk omdat de meesten wel weten dat de One beter is :+
haha mijn Xperia Z gaat woensdag de verkoop in samen met de koptelefoon, lekkere winst maken (beide al gereserveerd :)) Dat toestel vind ik zijn geld echt niet waard.. En de S4 zou me niet over kunnen halen om te kopen.. De Htc One heeft eigenlijk alles wat ik belangrijk vind, Audio intern - extern, en nee niet voor in de trein :P - Beeldscherm - Camera voor zover er wat over te zeggen is op dit punt - Bouwkwaliteit. Ook hoop ik dat de belkwaliteit goed is, deze vond ik op de Htc One X erg tegenvallen. Ik wacht de reviews eerst af, en MWC volgende week.
CLB schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 14:13:

Ik ben wat Flac's voor je aan het binnenhalen om te testen, kom ik op terug :)
Geweldig dank je :D Een deel van mijn collectie bestaat uit Flac, zou fijn zijn als daar een beetje ondersteuning voor zou zijn. Ik zou liever zelf ook een 64Gb versie hebben, maar ik wil eigenlijk ook niet meer dan 650 aan een telefoon uitgeven.. Zoals je al eerder noemde is er nog geen release voor Europa bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie909
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-03 09:33
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:48:
Eindelijk wat nieuws over de s4. Waarschijnlijk geen amoled, maar een scherm gebaseerd op de LCD3. Het plaatje laat dat ook goed zien. Zwart is namelijk niet zwart. Ook geen exynoss processor, maar dezelfde s600 als in de One. Alleen hoger geclockt. Het lijkt er op dat de s4 strakkere lijnen heeft zoals de xperia Z en met 7.7mm is het erg dun. Klinkt als een geduchte concurrent voor de One. Maar helaas meldt de bron dat Samsung nog steeds plastic gebruikt aan de achterkant... Voor mij echt een grote tegenvaller.

bron
Blijkbaar kan de One ook nog wel wat hoger geclocked worden... >:)

STAY AWAKE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mother_Goozz schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:13:
Geweldig dank je :D Een deel van mijn collectie bestaat uit Flac, zou fijn zijn als daar een beetje ondersteuning voor zou zijn. Ik zou liever zelf ook een 64Gb versie hebben, maar ik wil eigenlijk ook niet meer dan 650 aan een telefoon uitgeven.. Zoals je al eerder noemde is er nog geen release voor Europa bekend.
Ik krijg .flac niet aan de praat op m'n One X+...
Nu kan dat ook liggen aan de bestanden / containers ofzo, jij misschien een testfile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is .flac niet ondersteund op HTC's, met een speler uit de playstore zou het wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb er twee geprobeerd, Google Music en Andless ofzo, gaven beide een foutmelding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
CLB schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 16:06:
Heb er twee geprobeerd, Google Music en Andless ofzo, gaven beide een foutmelding :)
Die ondersteunen flac niet.

PowerAMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm dacht dat ze dat wel deden, nog geGoogled... Maar PowerAMP it is inderdaad :) Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijssie909 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:23:
[...]

Blijkbaar kan de One ook nog wel wat hoger geclocked worden... >:)
Gezien de hitte issues van de One X zou ik het niet de moeite waard vinden... die 200 mhz merk je waarschijnlijk niet. Liever stabiliteit, hanteerbare temperaturen en een langer batterijleven.

Ik hoop, hoop, hoop zo dat HTC eindelijk weer een toestel zonder kinderziektes oplevert. :X

Ik ben bepaald niet merkentrouw, maar HTC's vind ik meestal erg mooi. Alleen die keuzes voor weinig geheugen en daarna al die kwaliteitsissues... ugh :-(
Pagina: 1 ... 8 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)